Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Fijn. IS-bruidje wil lekker wegrotten in Syrië

Op de foto: illegale rave in Kamp Hol

Het AD heeft een interview met een anoniem IS-bruidje over haar ontsnapping uit detentiekamp Al Hol en haar huidige glamourleven aan de goudkust van Idlib. Bubbels op het jacht, lekker lang warm douchen onder een douche met gouden kranen, kaviaar bij het ontbijt, de duurste nikaabs van zijdezacht kasjmier, de hele dag vertroeteld worden door meneer de eigenaar, in de vingers knippen en dan komt een butler een karrenvracht hagelslag puur van De Ruijter brengen, u kent het allemaal wel. Mevrouw gaat nog steeds helemaal Hitkrant op Allah, zo blijkt, en speciaal voor de schepper heeft ze zich in het paradijs op aarde in de radicale hoek geschilderd. En helaas voor D66 en de toekomstige kandidatenlijst van GroenLinks, ze wil niet terug naar Nederland. "Dan kom ik in de gevangenis en wordt mijn dochter van me afgepakt. Ik probeer hier mijn eigen leven te leiden en niet betrokken te raken bij andere mensen of groepen. Dat is na al die jaren een van de beste beslissingen die ik heb gemaakt, denk ik." Nou meid, dat is hartstikke mooi! Nederland is ook maar een vervelend land met vloerverwarming, supersnel internet en heerlijk zacht wc-papier. Blijf maar lekker daar met je hoofd, het is hier vreselijk.

Reaguursels

Inloggen

Prima toch, als ze daar op haar manier kan leven dan is dat een prima besluit.
Beter dan alle mensen hier die hier alles terug naar de middeleeuwen willen brengen kwa recht, vrijheid en godsdienst.
Als het je hier niet bevalt dan trek je door naar waar het je wel bevalt. Prima meid, veel geluk daar.

boerk | 06-01-21 | 07:36

Wat zullen ze hier bij 'M' van balen:
één potentiële gast minder.

Maar ze kunnen er natuurlijk altijd nog een cameraploeg heen sturen.
(natuurlijk journalistiek gezien, naar 'M' maatstaven, van het hoogste belang)

michelpen | 06-01-21 | 00:42

GroenLinks zal voor haar nog wel een stoeltje vrijmaken ......

Dit door een kleurling te verwijderen die niet zwart genoeg is, dan wel een Turk die niet het stereotype Turk is.

Ervaringsdeskundige | 05-01-21 | 23:07

Nou kiest zo'n achterlijk derdewereldmeisje ervoor om daar te blijven, is het wéér niet goed. Kunnen we haar reclameboodschap over het beloofde land niet huisaanhuis verspreiden in Overvecht en Kanaleneiland?

borderlijntje | 05-01-21 | 21:45
-weggejorist-
Watjijwat | 05-01-21 | 20:38

Laat 'r lekker de C krijgè ... niet vermeldingswaardig, totdat ze terug wil komen ! Dan protesteren !

Kim-Jung-Un | 05-01-21 | 17:54 | 1

Het een zeggen en het andere willen gaan doen is niet vreemd bij zoiets. Je ziet het hier in Nederland ook vaak genoeg en zelfs bij die amoebe van een Abdesalam of hoe die rat ook moge heten die achter de aanslagen in frankrijk en belgie zat. Die was de hele dag aan het blowen (=haram) maar er wel van overtuigd dat hij een voorbeeld moslim was. Sowieso is het niet te controleren of dit stuk stront terug komt want niemand weet wie het is en waar ze nu is, dus ze kan zo de grens overlopen.

brie-de-penis | 05-01-21 | 18:10

Mislukt stuk DNA.

SIogra | 05-01-21 | 17:53

Zul je net zien dat onze lieve regering juiste deze ene gaat ophalen met privejer desnoods met geweld

Loempia | 05-01-21 | 17:49

Jihad-chicks.
Zuiver geïndoctrineerde sektenleden.
And no matter how you call it on the menu, they all live in Jonestown, baby.

MistaRazista | 05-01-21 | 16:10

Dit is waar je op uitkomt wanneer het kartelbestuur met twee maten gaat meten, een voor Nederlanders en een voor de partijkartelprotegé's van de parallelle samenleving met een teringhekel aan en in Nederland.

We leven helaas in een absurde tijd, waarin alle normale normen en waarden door het politieke bestel opgeofferd worden om het een kleine groep agressieve indringers, kolonisten en invasieve exoten naar de zin te maken.

Laat u zich derhalve geen onzin aanpraten door deze gesubsidieerde trollenclubjes, dit is waar de Multikul uiteindelijk op uitkomt, een middeleeuwse totalitaire hel als samenleving waar in beginsel alles gecanceld is, en alles verboden wordt, en is het niet verboden dan is het verplicht.

De Briemusketier | 05-01-21 | 16:02 | 2

Precies.

jitro | 05-01-21 | 16:46

Ware woorden.

K. Westergaard | 05-01-21 | 18:38

Dat er een dagblad is dat daarover bericht! Dus we plaatsen het AD ook in de categorie azijnpissers zoals o.a. het NRC. Azijnpisser dagbladen zijn kundig in het eigenhandig nieuws creëren omdat er geen ander nieuws is.

Rdock | 05-01-21 | 15:40

Deze terroriste zit nu in een luxe villa omringd door geloofsgenoten. Natuurlijk wil zij niet terug naar Nederland waar ze eerst de gevangenis in mag. Maar ben benieuwd hoe snel ze zich meldt op de Nederlandse ambassade in Turkije als er niet meer voor haar luxe verblijf betaald wordt.

Toos Bevergeil | 05-01-21 | 14:54

Kunnen we stoppen met dit volk 'bruidjes' te noemen? Er is geen enkele reden om de meest fanatieke vertegenwoordigsters van de ideologie van de haat te romantiseren.

Dank u.

marcoplarco | 05-01-21 | 14:38 | 4

El Hol-snol

Toos Bevergeil | 05-01-21 | 14:54

Jihadslet.

obominotie | 05-01-21 | 15:56
▼ 1 antwoord verborgen

Ik snap allen de "in de vingers knippen" niet.

NatNiks | 05-01-21 | 14:19

Lichtelijk off-topic, maar het kent toch een aantal schurende raakvlakken met ons kutland Nederland, waar alleen de uitkeringen deugen: berichtje in de Telegraaf over het Syrische gezin in Heerlen met daarin een quote van een 'juriste' (whatever that is): "Ahmadi staat nog steeds volledig achter haar actie: ,,Het is zó oneerlijk wat deze Syriërs is aangedaan, heel dubieus. Hun kinderen komen uit een oorlogsgebied en staan met 10-0 achter. We kunnen niet ontkennen dat racisme doodnormaal is in Nederland, zeker in Limburg.”

Met name die laatste zin vind ik bijzonder stuitend en racistisch.

FrankVeer | 05-01-21 | 14:06 | 5

Bedoelen ze die Limburgers die op TV altijd worden weggezet als lui en dom. Wier accent een reden is om te worden uitgelachen los van de inhoud van hetgeen ze werkelijk te melden hebben. Een Limburger komt altijd een kwartiertje later? Doen we dan niets goed: Jawel, onze vlaai word gezien als een lekkernij, maar ook vaak genoeg beschimpt.
Maar wat de Limburgers wel echt kunnen is (kleine groepen) mensen echt goed laten integreren in een dorpsgemeenschap als ze daar open voor staan. Ik ken genoeg 2de generatie Marokkanen die beter Limburgs lullen dan menig "Heerlenaar" met zijn roots in "Holland".
Tot zover genoeg om de Limburg bashers hun tanden in stuk te laten bijten.

Andersdenkend | 05-01-21 | 14:32
▼ 2 antwoorden verborgen

Die wordt dus door het linkse kartel naar Nederland gehaald. Eerst voorkoken in de media, publieke opinie bijstellen en dan kan ze komen.

BozePaarseMan | 05-01-21 | 14:04 | 2

Ik zie een leuke wekelijkse Opinie in de Volkskrant voor haar.

SinisterNL | 05-01-21 | 14:31

Jullie snappen het niet helemaal. Mevrouw komt niet terug naar Nederland omdat ze anders vast komt te zitten en gescheiden word van haar kind. Met dit artikel proberen ze een lans te breken om haar wel naar Nederland te laten komen. En omdat het zielig is dat ze dan van haar kind word gescheiden hoeft ze voor de verandering niet naar de gevangenis. Dat is wat ze willen bereiken. Niet meer en niet minder.

Andersdenkend | 05-01-21 | 14:01

Hmmm.

A. Je dochter wordt echt niet van je afgepakt omdat je een fundamentalistische islamitische moeder bent. Hier in NL geldt het criterium het belang van het kind. Dus; wel fundamentalist en toch een prima moeder? Dan blijft het kind bij je.

B. Gevangenis. Mevrouw weet zeker dat ze wordt opgepakt en vastgezet. Dat zal niet voor haar zweetvoeten zijn.

Conclusie: deze IS-bruid heeft wat te verbergen, heeft wat op haarkerfstok. Slavernij ofzo. Christenkindjes levend verbrand. Aanslag gepleegd. Gijzelaar de strot doorgesneden. Geronseld voor IS. Zoiets.

gaffelbaard | 05-01-21 | 13:47

Misschien wil ze wel bij M komen?

Diederik_Ezel | 05-01-21 | 13:43

Paradoxaal zijn door christelijk westerse militaire interventies Irak en bijgevolg ook Syrië naar het stenen tijdperk getransformeerd en de Syriëstrijders opeens in strijd met internationale wetten die dat Westen zelf massaal heeft geschonden in al die foute oorlogen.

faraday | 05-01-21 | 13:32 | 5

@grindbak | 05-01-21 | 13:36: Voor de wereld is Trump een verbetering geweest
Hij is tenminste nooit een oorlog begonnen. Behalve in Amerika, praise the Lord

faraday | 05-01-21 | 13:42

@Jackson | 05-01-21 | 13:41: Inderdaad, nooit terug van weggeweest en nog steeds springlevend uw westerse koloniale mentaliteit anno 2020.
Het is handjeklap vóór Saoedi-Arabië in plaats van duidelijke stellingname tegen en niet de Arabische lente is relevant in het globale geopolitieke plaatje wel uw auto die morgen nog moet rijden. Zoals altijd draait het om de knikkers en uw stenen tijdperk zandbakken zijn wel het productieveld van goedkope olie in ruil voor salafistisch geweld.

faraday | 05-01-21 | 13:46

Goedkope olie? Christelijk? Hier in Nederland is het ons gas waar islamgeoriënteerde niet-westerlingen mee gepamperd worden. In Groningen vlucht de bevolking door grondverzakking het huis uit. Toch is er hier geen westerse IS actief. Wij janken niet dat SA troepen moet sturen om ze vervolgens in de val te lokken en onrecht-onrecht te roepen bij internationale rechtbanken.

zeurmachine | 05-01-21 | 14:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat is een Ferry Doedens en waarom laat het zich filmen terwijl het staat te sjorren?

Ad Hominem | 05-01-21 | 13:26 | 3

Door een boerka vrouwtje?

Fijn_dat_je_er_bent | 05-01-21 | 13:28

Zo geschrokken van Patty Brard dat ik onder het verkeerde topic reageer.

Ad Hominem | 05-01-21 | 13:49

@Ad Hominem | 05-01-21 | 13:49: Zelfs dit is een beter onderwerp dan 'anoniem IS-bruidje'.

SIogra | 05-01-21 | 17:57

Ze wil niet naar Nederland. Kan ze ook niet uithuilen bij M

thanseeuwen | 05-01-21 | 13:25

die voorste lijkt te denken; "heb ik iets van jou aan?"

small_town_dude | 05-01-21 | 13:17

We mogen toch aannemen dat er hier een batterij hulpverleners, inclusief steradvocaten, klaarstaat om haar op andere gedachten te brengen? Ik bedoel, ze is Nederlandse, en als landgenoten dienen we er alles aan te doen om onze medelanders in den vreemde te steunen in moeilijke tijden en te behoeden van verkeerde morele beslissingen die hun toekomst en die van hun kinderen o, zo negatief kunnen beïnvloeden! Je leest het tussen de regels door, ze wil eigenlijk best wel terug, ze hunkert ernaar om terug te kunnen keren naar haar vaderland. Het zou onmenselijk zijn om haar die mogelijkheid te ontnemen.
Kan Margriet hier niet het voortouw nemen? Ik denk hier bijvoorbeeld aan een diepte-interview om ook de ongetwijfeld aanwezige op racistische denkbeelden berustende twijfels bij aanhangers aanhangers van Wilders en Baudet weg te nemen.
Haal haar daar weg voordat het te laat is!

Schoorsteenveger | 05-01-21 | 13:13 | 1

"Fijn. IS-bruidje wil lekker wegrotten in Syrië" het symptoom-cabaret van oorzaak en gevolg.
www.nrc.nl/nieuws/2020/12/30/rutte-fa...
We sturen onze vliegtuigen om te vechten in een oorlog waar we de goeden van de slechteriken niet kennen.
We begrijpen de talen niet, we kennen de culturen niet, we weten niet wat er gisteren precies vijftig jaar geleden precies is gebeurd.
Waarom zijn we daar? We gooiden alleen maar brandstof op het vuur in Syrië. Het land is in puin.
Normale burgeroorlogen worden niet zo gevochten, omdat elke partij een gebied wil bezetten en zijn bezittingen wil beheersen opdat het niet in puin zal veranderen.
We hebben die oorlog gesocialiseerd, elke idioot met een pistool kan een rebellenleider zijn zolang hij bereid is om een marionet te zijn.
We hebben verloren in Irak, Syrië, Jemen, Libië en al zeker in Afghanistan en stevenen af op een nieuwe oorlog tegen Iran.
Ons belastinggeld betaalde dat.… ik wil niet werken om deze gewelddadige terroristen te ondersteunen.
En we liggen nu te suffen over een IS-bruidje? Goed bezig, echt wel.

faraday | 05-01-21 | 13:12 | 6

@knight25563 | 05-01-21 | 13:36: Ik zie geen verschil met de Syriëgangers die daar niks te zoeken hadden net zo min als dat beschaafd en christelijk Westen iets verloren had in het Midden-Oosten behoudens de olie in die zandbak.

faraday | 05-01-21 | 13:39

De Nederlandse oorlogen tegen Syrië en Libië hadden vooral als doel om de macht van VVD-handelspartner en -geestverwant Erdogan te vergroten. En dat is gelukt. Noord-Syrië, Noord-Irak, delen van Libië staan nu onder controle van Erdogan: Een gigantisch arsenaal aan terroristen en vluchtelingen dat op elk gewenst moment ingezet kan worden om de belangen van de EU-tirannen te dienen.

obominotie | 05-01-21 | 16:03
▼ 3 antwoorden verborgen

Foto: illegale rave, maar wel allemaal een mondkapje/-masker.

grapo | 05-01-21 | 13:10

Wat een fascinatie, en een geld, en moeite, om je journalisten tot in de uithoeken van deze wereld de opdracht te geven om tot dit verslag te komen..

Zoltan | 05-01-21 | 13:10

"Tis hier fantastisch."
Is ook suggestie voor nieuwe topic titel,
dit soort keuzes een beetje promoten natuurlijk...

hotmint | 05-01-21 | 13:05

haat vrouwen mogen lekker in hun zandbakje blijven.

Ins0mnia | 05-01-21 | 13:05

De Sigrid kaag docu is daar vorige week al uitgezonden

3Xniks | 05-01-21 | 13:05 | 1

Hoop doet leven.

Mr.Crowley | 05-01-21 | 14:32

De fanatiekste zijn de blanke gekke mutsen die hier ook met burka rondlopen.
Aandachtmutsen die ziekelijk verward zijn.

pejo | 05-01-21 | 13:02 | 1

Precies. Dit soort vrouwtjes gingen vroeger aan de voeten zitten van een Osho, nu is het dit. Westerse levensloop is ook ingewikkeld natuurlijk voor die schaapjes.

kapoerewiet | 05-01-21 | 13:05
-weggejorist-
Atlantis-95 | 05-01-21 | 13:02 | 1

Nederland wordt steeds meer een land waarin Nee zeggen tegen de gevestigde orde een onrechtmatige daad van verzet is. Bij de rechter heb je meteen al geen kans, de media wil zeer weinig tot geen aandacht hebben voor de gevolgen voor ons allemaal.
Deze vrouwen echter zeggen Nee tegen onze hele samenleving, volgen religieuze regels die ingaan tegen alles waar iedere rechtvaardige burger voor staat. Ze mochten proefdraaien in een gebied dat tot voorbeeld voor de wereld moest dienen. Het lukte niet goed, maar geen enkele inkeer, en Nee tegen ons blijft hun standpunt. En dan: tig rechtzaken, en media-aandacht te over in Nederland.
Dat krijg ik toch ook niet wanneer de overheid mij iets verbiedt!? Of ik nou zelf fout ben of niet. Waar zijn dàn de geldschieters, de juristen, de omkoopbare figuren, de journalisten!?

zeurmachine | 05-01-21 | 13:01

Is de Vrijmibo al begonnen? Die tweede van rechts is echt een lekker ding!

Sinterbikske | 05-01-21 | 13:01 | 1

is dat niet dezelfde als de tweede van links ?

Lt-Kol Kilgore | 05-01-21 | 13:47

TRAP . ER . NIET . IN .

dubbeltjeopznkant | 05-01-21 | 13:00

Wie heeft toch "IS bruidje" bedacht?
Vroeger zeiden ze gewoon nazi hoer of moffen hoer. Waarom zegt men niet gewoon IS hoer.

Modi | 05-01-21 | 12:59 | 4

Er is een verschil tussen in de volksmond en in de media. Daarbij liepen de Duitsers hier toen over straat en lagen op de plaatselijke frêle dames. Net wat meer frustratie zeg maar

jeweettochniet | 05-01-21 | 13:04

Koran Kech

small_town_dude | 05-01-21 | 13:04

yeahhhhh

knight25563 | 05-01-21 | 13:39
▼ 1 antwoord verborgen

TRAP

dubbeltjeopznkant | 05-01-21 | 12:59

Bij die kip die ze vastheeft zie je de dood in de ogen.

HoerieHarry | 05-01-21 | 12:57 | 1

om onthoofdingen te oefenen.

small_town_dude | 05-01-21 | 13:06

Ook weer dat newspeak: IS-bruidje. Lekker verkleinwoordje. Noem het gewoon wat het is. Een sadistische islamitische hoer.

Piet Karbiet | 05-01-21 | 12:55 | 5

Precies, vroeger werd je dat al genoemd als je het met een onschuldige Wehrmachtsoldaat aanlegde. De mannen van deze ‘bruidjes’ hebben gemarteld. Het zouden de fanatiekste SS-beulen zijn geweest in 40-45. Softe gezeik van onze wereldvreemde media.

kapoerewiet | 05-01-21 | 13:09

@kapoerewiet | 05-01-21 | 13:09
Deze 'dames' (en dan gebruik ik het woord héél erg los!) waren zelf ook bepaald niet vies van martelingen:

- www.christianpost.com/amp/isis-female...

En dan was dit nog één van de 'mindere' zaken. Yazidi overlevenden hebben verteld dat de IS-vrouwen zo mogelijk nog erger waren dan de mannen.

Sjefke7807 | 05-01-21 | 13:19

@Sjefke7807 | 05-01-21 | 13:19: Heb het artikel net gelezen, en de tranen springen me letterlijk in de ogen, (ja ik ben een watje). Gruwelijk! Dat hele sharia gebeuren roept gewoon sterke angstgevoelens bij me op. Maar ik geef eerlijk toe. Dit zal wel komen door mijn politiek incorrecte islamfobie.

lezeres | 05-01-21 | 14:11
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik vind dat je Islam-Nazi's geen podium moet geven. Ook geen ex-Islam-Nazi's.

Omnisofos | 05-01-21 | 12:51 | 9

@Omnisofos | 05-01-21 | 19:06:
Het is een waarschuwing wat er van je kan worden als je verkeerde beslissingen neemt.

Mr.Crowley | 05-01-21 | 19:08

@Omnisofos | 05-01-21 | 19:06:
Daarvoor moet je wel weten wat er fout is aan de kringen waar je in verkeerd. Dat kan alleen als het gepubliceerd wordt.

Mr.Crowley | 05-01-21 | 19:10
▼ 6 antwoorden verborgen

Begrijpelijk. Deze mevrouw is van oorsprong kaaskop. In tegenstelling tot haar Marokkaanse 'zusters' die terugkomen, een fopstrafje krijgen en vervolgens in eigen kring als 'heldin' gevierd worden, zal deze mevrouw bij terugkomst slechts met de nek aangekeken worden. .

bisbisbis | 05-01-21 | 12:50 | 3

Die bekeerlingen zijn vaak het ergst.

Spring Bruissteen | 05-01-21 | 13:01

ik las Kaagskop

small_town_dude | 05-01-21 | 13:07

Wat mij betreft de belangrijkste zin: ik wil niet betrokken raken bij andere mensen of groepen. Groepsdenken, kuddegedrag, meelopen, je individualiteit laten ontnemen door een groepsmoraal was de voornaamste reden dat die ingepakte zwarte smurf daar naartoe wilde.
Wat dat betreft hebben al die activistische flutgroepjes en de geestelijk beperkte islam veel overeenkomsten.

donkieshot | 05-01-21 | 12:49 | 3

Uiteindelijk denkt iedereen het juiste te doen. Vraag is meer waarom denkt of dacht ze dat haar keuze de juiste zou zijn

jeweettochniet | 05-01-21 | 12:51

Is geen foto van een illegale rave, maar een illegale vuilnis dump

Alwayscurious | 05-01-21 | 12:49 | 2

Big Brother Al-Hol Edition.

Lorejas | 05-01-21 | 12:54

Weet niet of ze Marokkaanse achtergrond heeft maar kan mooi mn frustratie hier even kwijt dat er zo weinig Nederlands Marokkaanse vrouwen op tinder te vinden zijn die willen daten met een Hollandse ijzervreter. Vind ze namelijk wel aantrekkelijk

jeweettochniet | 05-01-21 | 12:48 | 6

Minder ijzervreter zijn. Wenkbrauwtjes epileren. Outfitje met gouden randjes kopen in de PC-Hooftstraat. Dom uit je ogen kijken en op minstens een foto quasi nonchalant poseren voor een gehuurde Maserati. Succes!

kapoerewiet | 05-01-21 | 13:14

Nope, bekeerlinge, dus waarschijnlijk gefrustreerde zwarte kous of katholiek ie de eigen leer niet 'puur' genoeg vond.

miko | 05-01-21 | 13:30
▼ 3 antwoorden verborgen

Eigen leven leiden, als tweede vrouw. Proest.
Al een baan en eigen inkomen meid?

Zack Hooi | 05-01-21 | 12:46

De enigen die hier zouden moeten worden toegelaten zijn deze mensen:

- reliefweb.int/report/iraq/five-years-...

Het feit dat deze Nazgûl alsnog haar rechtmatige straf ontloopt vind ik persoonlijk onverteerbaar.

En even voor degenen die zeggen dat we ze de toegang niet kunnen ontzeggen:

Internationaal:
- www.state.gov/global-magnitsky-act/

En Nationaal:

- www.eerstekamer.nl/wetsvoorstel/34356...

De middelen zijn er dus. Geen getalm verder maar doorpakken nu. Wanneer je je schuldig maakt aan de gruwelen zoals ISIS die ten berde bracht, dan verlies je wat mij betreft ieder recht op wat dan ook. Dat gaf je namelijk vrijwillig op toen je besloot de Ork/ Nazgûl uit te gaan hangen ten koste van talloze onschuldige levens. Dergelijk gedrag behoort serieuze consequenties te hebben.

Sjefke7807 | 05-01-21 | 12:46 | 1

Nee, jammer maar we kunnen niet iedereen helpen. De Yazidi's hebben ook een achterlijke cultuur die vol zit van eerwraak, gedwongen huwelijken etc.
In Duitsland is het de groep met het meeste geweld binnen families.
www.google.com/search?q=yezidi+honork...

miko | 05-01-21 | 13:29

Kalifaatkippen gonna kalifaatkip. Graag alle voor alle ambitieuze theedoeken in schilderswijkië een GoFundMe oprichten. Mijn 10 pleuro heb je. Succes meiden!

Koekje-dr-bij? | 05-01-21 | 12:45

Hamdoelilah!

De PvdA zal dit uiteraard niet pikken en dwanghulp gaan verlenen aan deze kwetsbare vrouw. Het eerlijke verhaal!

HoogToontje | 05-01-21 | 12:45

Ik sta volledig achter haar besluit.

Rest In Privacy | 05-01-21 | 12:45 | 1

Die meisje moet lekker daar blijven, de rest ook.

bqbq | 05-01-21 | 12:52

En wanneer besteden zogenaamde verantwoordelijke nieuwsorganen eens tijd aan de Yezidhi's de echte slachtoffers. Schandalig die WOKE linkse invloed van maar willen "pleasen", slachtoffers als schuldigen neer te zetten en elk excuus en aandacht geven aan de schuldigen. Wat een kudtcultuur!

Slough | 05-01-21 | 12:45 | 4

@miko | 05-01-21 | 13:26: Niet zo vaak als deze dames, dus ik zou zelf eens een krant lezen schaap!

Slough | 05-01-21 | 13:32

@Slough | 05-01-21 | 13:32: yezidis is ook kutvolk met achterlijke gewoontes en dito geloof. niet naar hier halen met hun rare fratsen. het feit dat ze daar vermoord werden doet er niks aan af. kun je ook alle alawieten ,sjiieten en soeffies wel binnenhalen.

miko | 05-01-21 | 14:20

@miko | 05-01-21 | 14:20: OK, jij je zin. Gewoon die bebaarde dames toelaten. We moeten toch iets met al die lege huizen.

Slough | 05-01-21 | 15:33
▼ 1 antwoord verborgen

De foto boven het artikel geeft zo goed weer hoe deze religie over vrouwen denkt.

Mr.Crowley | 05-01-21 | 12:44

"..... met je hoofd." Welk hoofd? Ik zie geen enkel hoofd tussen die zwartgeklede mevrouwen (m/v/x).

Zwiebelsuppe | 05-01-21 | 12:42

Kan het op een vreemde manier nog respecteren ook. Bedoel het blijft een loeder maar ze komt iniedergeval niet met hangende pootjes terug.

Barkruk2 | 05-01-21 | 12:42 | 6

@Lt-Kol Kilgore | 05-01-21 | 12:46: als ze echt respect wil afdwingen is dan ook principieel blijven als de bommen en granaten om je heen neervallen en dan roepen; Ik blijf! Dan heb je ruggengraat , meer dan Mark en zijn vriendenclubje

dorstig! | 05-01-21 | 13:14

Ik niet, aanhangers van een bloedige religie en als een fokzeug strijders uitpoepen.
Tegen de muur en het gebroed een spuitje zou Theo Maassen zeggen over valse teven.

miko | 05-01-21 | 13:24

@dorstig! | 05-01-21 | 13:14: om meer ruggengraat te hebben dan Mark en zijn clubje, hoef je dan ook niet veel te presteren. ipv 1 keer nee te zeggen en overstag te gaan is 2 keer al genoeg.

Lt-Kol Kilgore | 05-01-21 | 13:51
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat is er nou mis met Nederland? I feel offended.

Rest In Privacy | 05-01-21 | 12:40

Dat zouden er meer moeten doen. Voor zolang het duurt .....

Der Schnitzeljäger | 05-01-21 | 12:40

Dat zal Jesse jammer vinden want ze zou een aanwinst zijn voor GL. Naja, GL heeft Bouchalikt al binnen dus Jesse heeft genoeg doekjes voor het bloeden.

Eddy67 | 05-01-21 | 12:38 | 1

Kan je via de post stemmen, daar in Idlib?

Zonen-van-Kuifje | 05-01-21 | 12:59

Indonesie, Saudie-Arabie, Quatar, Marokko, Turkije zoveel mooie Islamitische landen om naar te gaan als vrome moslim. Naar shithole Nederland zouk zeker afraden, je wordt als Jihadbruid meteen in de bijstand gepropt met tig hulpverleners die begrip voor je hebben. de horror

HetOorAakel | 05-01-21 | 12:37 | 4

@Der Schnitzeljäger | 05-01-21 | 12:41:
Nee dat zijn de 'verkeerde' moslims.
Die moeten er nog eerder aan dan de kuffar. Kijk naar het geweld in Irak. De gemiddelde sjiiet had meer te vrezen van de soenniet en omgekeerd dan het Amerikaanse leger

miko | 05-01-21 | 13:17

@miko | 05-01-21 | 13:17: Ze lopen anders wel weg met die vermoorde Iraanse generaal Soleimani, tenzij dat natuurlijk ook weer Iraakse sjieiten uit het zuiden zijn. Ben er in de tachtiger jaren eens geweest, net voor de eerste golfoorlog. Wat een snertcultuur daar, opgefokt allemaal als de pest en westerlingen moesten ze niks van hebben

Slough | 05-01-21 | 15:46

@Slough | 05-01-21 | 15:46:
Precies, Iraak is overwegend Sjiietisch en ook de yezidi's spugen op ons. Jammer dat ze voor niets vermoord zijn maar het zijn net zulke grote mongolen met een achterlijk geloof en cultuur.

miko | 05-01-21 | 17:50
▼ 1 antwoord verborgen

Ze is een oorlogscrimineel en dat weet ze dondersgoed. Je groep heeft andere groepen uitgeroeid om de wet van Allah uit te voeren, maar is eigenlijk lebensraum creëren met een religieus excuus.

Dr.Platypus | 05-01-21 | 12:37

"Dat is na al die jaren een van de beste beslissingen die ik heb gemaakt, denk ik." Nou meid, blijf jezelf dat maar voorhouden. Een beetje zoals mensen die een miskoop gedaan hebben achteraf allerlei redenen verzinnen waarom het toch een goede deal was. Enfin, we zullen haar wel terugzien als de troepen van Assad Idlib onder de voet lopen, neem ik aan. Als ze dat overleeft komt ze heus wel aan de poort kloppen om haar bonus van 400 euro op te halen bij Margriet van der Linden.

Tashtego | 05-01-21 | 12:34 | 1

Een miskoop plaatsen bestaat niet. Verkeerde keuzes bestaan wel.

Torwart | 05-01-21 | 12:41

Heerlijk om te vernemen dat deze kech daar blijft. En aan alle Nederlanders met een dubbel paspoort en met name uit de Noord Afrikaanse gebieden: Neem hier een voorbeeld aan en vertrek.

jale | 05-01-21 | 12:33 | 2

Een kech heeft een vrije wil. Als je het artikel een beetje doorleest dan zijn de vrouwtjes bij de mannetjes gewild als cashcow (=geen zelfbeschikking) en het genot. Dat noemen we geen kech, maar een sexslavin. Ok, ok ... een kech zonder zelfbeschikking.

Atlantis-95 | 05-01-21 | 12:54

Blijkbaar heb je het artikel niet gelezen. het is een bekeerlinge dus grote kans dat ze een paspoort heeft. Verder zijn dit de fanatiekste vaak dus vandaar haar opvattingen. als dit mens ooit terugkomt is de kans groot dat ze inderdaad iets raars doet (eufemisme)

miko | 05-01-21 | 13:15

Ach in troebel water is het goed vissen.
Ze zal wel lekker profiteren daar van het criminele gedrag van haar eigenaar.

miko | 05-01-21 | 12:33

In dat interview probeert ze nog effe haar fascistische keuze op de Nederlandse samenleving af te wentelen: toen ze zich bekeerde tot de islam zou ze op straat bespuugd zijn. Meid, ik geloof er geen snars van. Met al die hoofddoekjes hier zouden de autochtonen geen speeksel meer overhouden. Het is dan ook een huilerige leugen om de verantwoordelijkheid voor je walgelijke, wrede keuze op anderen af te wentelen. Wat dat betreft is je bekering geslaagd: moslims internaliseren niks, alles is andermans schuld.

kapoerewiet | 05-01-21 | 12:33 | 1

Ik kan me zo voorstellen dat ze (als kaaskop) vast wel zo'n soortige opmerking heeft gekregen uit haar directe omgeving die dat haar wilde laten weten. Maar zoals je zegt speelt dat verder niet hier en wordt een mogelijk incident volledig opgeblazen om te kunnen onderbouwen dat ze maar daar blijft,

Atlantis-95 | 05-01-21 | 12:56

Jammer, ze zou een prima aanwinst in het big brother huis zijn geweest.

2voor12 | 05-01-21 | 12:32

Iets van mij is gisteren gejorist vanwege, ik vermoed, iets te uitgesproken gedachten over moslims. Over hun streken. Maar dat is gewoon discriminatie en racisme. Ik ben tot andere inzichten gekomen. Deze vrouwen hebben helemaal niets met de islam en agressieve mannen (niet in naam van de islam) te maken.

Leptob | 05-01-21 | 12:30 | 3

I see what you did there ;)

Sinterbikske | 05-01-21 | 12:33

Islam is liefde, dat weet ieder kind!

eerstneukendanpraten | 05-01-21 | 12:40

Ook de moderator moet bepaalde reacties kunnen verantwoorden richting de buitenwereld. Maar..... je kunt nog steeds posten !

Atlantis-95 | 05-01-21 | 12:57

Kwestie van tijd dus tot Assad het gebied waar zij nu verblijft herovert. Het probleem, meneer, dat blijft.

Rest In Privacy | 05-01-21 | 12:30

Ze loopt in elk geval geen kans dat ze wordt leeggeroofd dood de Nederlandse belastingmaffia. Hoewel ik me kan voorstellen dat deze dienst haar zelfs in die zandbak weet op te sporen en haar met een persoonlijke koerier een blauwe envelop af laat bezorgen.

Dubbelepunthoofd | 05-01-21 | 12:27 | 1

Neuh, die krijgt haar toeslagen ook daar wel hoor.

Graaisnaaiert | 05-01-21 | 14:07

Waarom wekt de media als politiek de indruk dat NL al dit gespuis naar ons landje moeten halen? We zijn niemand wat verplicht en dat telt trouwens ook voor 95% van de asielinstroom... nogmaals we zijn al die mensen 0,0 schuldig.

Hollandse_blauwe | 05-01-21 | 12:25 | 4

@discriminazie | 05-01-21 | 12:35|
Dat staat nog steeds in de wet:

- www.eerstekamer.nl/wetsvoorstel/34356...

De middelen zijn er dus, maar men wenst ze niet te gebruiken.

Sjefke7807 | 05-01-21 | 12:41

probleem is alleen er is een verdienmodel omheen gebouwd. dus asieladvocaten COA , Hulpverleners , stichting vluchteling enz enz. wat kan het hun schelen dat het land kapot gaat als ze hun salaris maar krijgen.

knight25563 | 05-01-21 | 13:47

@Sjefke7807 | 05-01-21 | 12:41:
Dat is inderdaad het probleem. Islam faciliteren en moslimpamperen lijkt voor een hoop partijen inmiddels chefsache geworden. Begrijp er niets van, van die zelfhaat.

Graaisnaaiert | 05-01-21 | 14:07
▼ 1 antwoord verborgen

Oh het is hier zo gezellig, met vriendinnen en dikke warme vesten onder de nikaab, lekker wandelen naar de ambassa... plof.

Rechtsdraaiend | 05-01-21 | 12:23

Eigenlijk is ze dus een kech, die smokkelaar heeft er een tweede vrouw bij en 10 000 dollar om haar van shithole a aar shithole b te vervoeren. Waar ze nu zit te wachten op Russische of Syrische “bevrijders”

Lt-Kol Kilgore | 05-01-21 | 12:22

Wat een zeiktegel.
Blijft ze daar, is het weer niet goed. :)

GateKeeperNL | 05-01-21 | 12:20 | 2

Een tegel is een reaguursel, geen artikel. Met je zeiksmiley.

kapoerewiet | 05-01-21 | 12:42

Goedzo, broedkippen van staatsruifvreters hebben we niet nodig. Die halen we via Bente Becker en Ankie Broekers Knol al genoeg binnen. Alle andere misdaden daargelaten....

De Pilsvogel | 05-01-21 | 12:19

Gewoon de vuilnis dienst langs steuren .ze zijn al in gepakt in de vuilnis zakken.

gerrit5042 | 05-01-21 | 12:18

Bestaat er een vaccin tegen religie?

Torwart | 05-01-21 | 12:17 | 2

Een heroinekuur van een week. Daarna wil je nooit meer iets anders en ben je genezen van religie.

Sinterbikske | 05-01-21 | 12:21

Educatie ?

Der Schnitzeljäger | 05-01-21 | 12:43

Als ze daar niet op straat moet schijten dan moet ze ook niet zeuren. En als ze dat toch begint te doen dan moet haar man haar nóg harder slaan...

eerstneukendanpraten | 05-01-21 | 12:17 | 2

Hier in NL m,oet je tegenwoordig ook op straat schijten hoor langs de snelwegen zijn alle toiletten gesloten.

herstelkous | 05-01-21 | 12:22

Oh dus die is al terug. Welkom weer.

Lorejas | 05-01-21 | 12:17

Lekker in de zandbak blijven,wij hoeven je niet meer.

Longhorn | 05-01-21 | 12:16

Geloof er niks van, als haatlarfje wat ouder is komt ze weer terug. Zou overigens toejuichen dat geen enkele boerka babe en haatbaardje meer terug zou keren naar EUropa maar helaas, duizenden zijn weer teruggekeerd, hun haatlarven instruerend voor een nieuwe jihad in de toekomst.

Graaf_van_Hogendorp | 05-01-21 | 12:15 | 2

Even de coordinaten doorspelen naar Biden en hoppa, Dronebama 2.0 .

Graaisnaaiert | 05-01-21 | 12:29

"... als haatlarfje wat ouder is komt ze weer terug. "

Klopt, immers tzt wordt ze overdatum.

Atlantis-95 | 05-01-21 | 12:59

Idlib, hebben ze daar ook lockdown? Of zijn de niet-essentiële winkels open? Lekker funshoppen.

Beste_Landgenoten | 05-01-21 | 12:15 | 1

Ze draagt een groot mondkapje wat haar hele lichaam bedekt. Wel veilig.

Graaf_van_Hogendorp | 05-01-21 | 12:17

Ik las net op een krantje online een artikel hierover. Ontsnapte bruidjes en sommigen keerden terug naar NL. Dat vind ik wel schokkend. #Blijfthuis zou ik zeggen. En thuis is niet hier in NL

sjef-van-iekel | 05-01-21 | 12:14

Het is 2021. Waarom draagt niet iedereen in Nederland een gordijn?

RickTheDick | 05-01-21 | 12:14 | 1

Op zich heeft het gehuld zijn in een gordijn wel wat. Denk dat de wereld afgezien van die schijt-ideologie er een stuk rustiger op zou worden. Dus we zijn het volkomen eensch.

daytripper | 05-01-21 | 12:51

Zij luistert tenminste wel naar Rutte, bleib zu hause!

En naar Rick natuurlijk...

Toetsenbordcomplex | 05-01-21 | 12:13

Ze mogen toch niet komen?
Hebben ze wel een negatieve coronatest?
Of geldt dat alleen voor echte Nederlanders die weer terugkomen van vakantie of zakenreis..

jan6894 | 05-01-21 | 12:13

Dat ze anoniem wil blijven is waarschijnlijk omdat haar uitkering in Nederland gewoon doorloopt.
Overigens, als zij daar wil blijven wil ik haar best een pakje stroopwafels (van de Lidl) opsturen zodat ze geen heimwee krijgt.

Osdorpertje | 05-01-21 | 12:13 | 3

Dat zou inderdaad uitgezocht moeten worden. Ik neem aan dat de AIVD dat toch wel uitgedokterd heeft.
Check ook even de toeslagen.

J.Cash | 05-01-21 | 12:24

@J.Cash | 05-01-21 | 12:24: geldstromen van familie om dochter lief te helpen vluchten... hulp aan een terroristische organisatie

Lt-Kol Kilgore | 05-01-21 | 12:36

@J.Cash | 05-01-21 | 12:24:
Nee, de AIVD doet niet aan uitkeringsfraude controleren. En de gemeente mag niet aan etnisch profileren doen.

Osdorpertje | 05-01-21 | 12:51

"Dat is na al die jaren een van de beste beslissingen die ik heb gemaakt puntje puntje puntje denk ik" Die zit voor het eind van het jaar op een Scheveningse strandstoel puntje puntje puntje vermoed ik.

Sarcastica | 05-01-21 | 12:13

De laatste zin vat het helaas wel goed samen.

Pieter_Auper | 05-01-21 | 12:12

Roofdieren voelen zich van nature het meest thuis op een kale, dorre vlakte, waar hun prooi zich niet kan verschuilen. In de beschaafde wereld, waar het niet om brute kracht en snelheid gaat kwijnen ze weg en sterven ze uit.
Waanzin dus, om ze hier naartoe te willen halen. Daarlaten en wat er hier nog aan die ideologie resideert oppakken, denaturaliseren en ook uitzetten. Weg met dat tuig. Nogmaals, Nederlanders gaan niet op Jihad, Nederlanders omarmen een seculiere samenleving met scheiding van Kerk en Staat en Nederlanders dragen hun oorlogstenue niet prive.

Graaisnaaiert | 05-01-21 | 12:12

Ze is inmiddels al aan haar derde huwelijk toe, nu met een man die ook een andere vrouw heeft. En ze zit de hele dag binnen, in het reuze gezellige Idlib. Laat haar daar lekker blijven.

Zonen-van-Kuifje | 05-01-21 | 12:10 | 4

De theorie van cognitieve dissonantie wordt weer eens mooi bevestigd

BASinnic | 05-01-21 | 12:14

All inclusive naar Idlib met Corendon. Mwoh. Als het een mooi prijsje is zie ik den Hollandert wel gaan hoor. 's Ochtends vroeg handdoekje naast de volgelopen bomkrater leggen en op naar het dadelbuffet.

Lorejas | 05-01-21 | 12:20
▼ 1 antwoord verborgen

Prima nieuws, straks een Russische 1000 ponder koppen, en verder een prettige vakantie verder.

Shortganger | 05-01-21 | 12:10 | 2

Ze zal vast een doorlopende reisverzekering hebben...

Toetsenbordcomplex | 05-01-21 | 12:15

Wacht maar eens af..... die kippen komen toch altijd terug naar de vlees/vetpotten hoorrr...

grapjasz | 05-01-21 | 12:10

Meid blijf lekker daar inderdaad.

herstelkous | 05-01-21 | 12:10

Waarom zoveel aandacht voor niets.

Naall | 05-01-21 | 12:08

Maar wil ze zich laten vaccineren?

Baron Clappique | 05-01-21 | 12:07 | 1

Ja, alleen is de punt van de Daisy-Cutter ietsje groter.

hangtiet met knoop | 05-01-21 | 12:34

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland