Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Omroep West gebruikt het woord 'jongeren'

Maar zijn het wel echt 'jongeren'?

nee dit is geen video, dombo's

Woord van het jaar is bekend. Helemaal in de mainstream gekatapulteerd. Bij Omroep West. Stiekem, in de ondertekst van een foto. "Groep 'jongeren' terroriseert kinderen." Met jongeren tussen enkele aanhalingstekens. 'Jongeren'. Is weliswaar minder krachtig dan de dubbele dubbele aanhalingstekens: ""jongeren"". Of de miljoendubbele dubbele aanhalingstekens: """"""jongeren"""""".

In het artikel zelf worden de 'jongeren' trouwens gewoon omschreven als 'jongelui', 'die jongens', 'de jongens', 'pesters', 'de groep', 'die jongens', 'die jongens', 'de daders', 'kinderen' en 'die groep', maar dan zonder de aanhalingstekens.

Maar toch he. 'Jongeren'. Tsk tsk.

Reaguursels

Inloggen

Toch grappig dat er blijkbaar een red pilled journalist werkt tussen in zo'n woke omgeving en zich niet kon inhouden om die aanhalingstekens om dat woord heen te zetten. Arme stakker.

sioux_ | 16-10-20 | 09:18

Bijna 100 jaar geleden was er zo'n socialist, die dikke vriendjes was met de moslims, toen besloten ze maar samen de joden uit te moorden....

M13 | 16-10-20 | 06:53 | 1

Domme opmerking!

Henri | 16-10-20 | 08:53

Verander gewoon voor uzelf het woord "jongeren" in "jeugdige aanhangers van de religie van de vrede" en het nieuws komt weer in een zuivere vorm tot u.
Alleen jammer dat het gros van de Nederlanders door de MSM om de tuin geleid wordt, want de ongewenste waarheid moet bedekt worden met de mantel van het niet-benoemen.

NPOlitiekgekleurd | 16-10-20 | 05:35

Altijd weer die jongeren die het voor kinderen verpesten.

Feitenpliesie | 15-10-20 | 23:39

Er zijn zoveel beschrijvingen mogelijk. Jongeren met cavia kapsel, bontkraagjes, kansenparels, kopschoppers.

Patatter | 15-10-20 | 22:41 | 1

Geitenneukers? Vrij naar Theo.

GregorVanPallandt | 15-10-20 | 23:46

Ja ... inderdaad "jongeren " etc .. maar wanneer je zegt wat het wel is .. het dus bij de naam noemt , wordt je gejorist , zoals ik paar dagen geleden had . Maw ook GS werkt eraan mee . Halsbrekende toeren om het M-woord te omzeilen ... lol... ridicuul .. ook van GS .

daytripper | 15-10-20 | 21:04 | 1

Finnen mag toch nog steeds?

5611 | 16-10-20 | 00:16

Minder minder minder....

DrTodd | 15-10-20 | 20:37

Naaldwijk + 'jongeren' = Marokkanen

Wasbakplasser | 15-10-20 | 20:13

Haha wat zijn Nederlanders toch een bange en laffe mensen. Het is gewoon lachwekkend en zielig tegelijk.

Zag laatst een oude serie over de politie in Amsterdam van begin jaren 90. Toen zaten agenten al te klagen dat ze door 'hen' om het minste en geringste voor racist worden uitgemaakt.

Inmiddels zijn we bijna 30 jaar verder en het is alleen maar erger geworden. Ik ga er dan ook niet vanuit dat het in de toekomst zal veranderen.

Greetjee | 15-10-20 | 19:08

Heel wat erger dan een Omroep West(?) die het over 'jongeren' heeft,

vind ik oud-hoofdredacteur van de NOS Hans Laroes, die in een tweet RTL-journalist Roderick Veelo omschrijft als ‘extreemrechts’.

Na een hoop commotie weliswaar verwijderd. Echter, zonder enig excuus of verdere uitleg. Wat een engnek.
Deze voormalige NOS-tsaar kon zijn twitter-vingers blijkbaar niet in bedwang houden, waardoor zijn ware aard naar buiten floepte.
Laroes, je hebt in Gelauff een waardig opvolger...

michelpen | 15-10-20 | 18:55

Op een dag heet het gewoon bezittelijk "onze jongeren". Waarvoor we met zijn állen verantwoordelijk zijn, ondanks het bedreigen en intimideren van anderen al dan niet met wapens.

Jan, Leiden | 15-10-20 | 18:49

hahahah., ik hoor net dat de NOS de stickers van de auto's afhaalt............ te intimiderend...........

gebochelde | 15-10-20 | 18:26 | 1

Het zijn en blijven vertegenwoordigers van de weekdieren populatie .

daytripper | 16-10-20 | 09:47
-weggejorist-
Southpark | 15-10-20 | 17:57

Bingo kaart vol.. verwarde amok makende jongeren..

Southpark | 15-10-20 | 17:42

Daarom is minister Van Engelshoven ook zo boos: "die 'jongeren' hebben weinig perspectief op de arbeidsmarkt.
En dat ligt NIET aan de verkeerde beroepskeuze, de tienerzwangerschappen, het ontbreken van bijbaantjes, de taalvaardigheid, een slechter netwerk, de motivatie, de integratie, etc.

Néé! .... dat zou te gemakkelijk zijn.
En bovendien, je kunt toch die 'kwetstbaren van de samenleving' nergens van beschuldigen? Foei, racist!
Stel je voor dat we hardop zouden gaan zeggen waar het aan ligt en wat -en door wie- hier iets aan gedaan zou moeten worden....

Dus: Er komt nu onderzoek naar discriminatie door werkgevers!
"... De MBO Raad spreekt van een niet nieuw, maar hardnekkig probleem. "Daarom werken we met bedrijfsleven, ministerie en studentenvakbond aan een campagne om het beeld dat sommige werkgevers hebben te veranderen. Alle mbo'ers verdienen gelijke kansen, ongeacht hun achtergrond",...

Want het is dus gewoon allemaal uw eigen schuld, dan moet u maar niet zo'n verkeerd bééld hebben...

Voor de "journalisten" waren die feestgangers gisteravond dan ook een zegen (want voornamelijk blank plaatje); dat vrijwaart hen van berichtgeving over alle bruiloften e.d. waar het in veel groter getale mis ging....(zie bezetting IC's).

Wering | 15-10-20 | 17:26 | 4

Geen bijbaantjes als je letterlijk tussen de kassen opgroeit? Dan ben je gewoon lui.

Vuurwezel | 15-10-20 | 18:07

@Tinie | 15-10-20 | 17:52: Domme werkgever. Nooit roepen dat het om de islam gaat. Een smoes is altijd te bedenken.

5611 | 16-10-20 | 00:19
▼ 1 antwoord verborgen

Dat zijn toch de vriendjes Arnon Grunberg!

Nietgek | 15-10-20 | 17:17

Gewoon een mini burgeroorlog aan de gang. Ene keer is het venray, andere keer het westland. Voorheen Gouda, Gorinchem, Ede, noem maar op. Als je er niet over hoort, zeg nu Gouda, dan heeft de agressor inmiddels gewonnen.

merel veld | 15-10-20 | 17:05

afschuwelijk die video,s. het haalt het bloed onder je nagels vandaan

win | 15-10-20 | 18:14

Ja maar...."Jongeren" zijn toch gewoon "Finnen"?

lilluke halve hoan | 15-10-20 | 16:35

In Naaldwijk noemen wij ze gewoon Marokkanen

LekkaH_Hollands | 15-10-20 | 16:27

Dat krijg je als je de mannen uit de samenleving over hun gevoelens laat praten en op laat opvoeden door vrouwen. Dan wordt je samenleving overgenomen door de "barbarion hordes".

Wollweberi | 15-10-20 | 16:01

He "vriend" ik wil nu op die K**** glijbaan. "bondkraagje omhoog zettend"

Snap-R-niks-meer-van | 15-10-20 | 15:55

Ik zou ook geen minderjarige kinderen erbij willen hebben als we met een groep "dogging" doen met een buurvrouw in de bosjes van de speeltuin.
Wegwezen kids vanavond alleen toegang voor volwassenen.

steekmug | 15-10-20 | 15:55

Het probleem kan alleen nog maar weggelabeld worden. Een aantal jaren terug gebeurde dat bij de criminaliteitscijfers al. Nu ook in de media. We zijn al te ver heen.

Verhuis naar het noorden of oosten. Koop daar een royaal kot met een aantal herdershonden en zet er een groot hek omheen. Zo heb je er het minste last van totdat het wellicht over 50 jaar een keer beter wordt.

Anaal_Geweten | 15-10-20 | 15:48 | 1

U bent optimistisch. Het gaat echt niet beter worden. Eerder beroerder.

bqbq | 15-10-20 | 16:44

Als er jongeren wordt geschreven denk ik automatisch aan jongens met een niet Westerse achtergrond. Natuurlijk heel fout maar de media heeft mij zo erg beïnvloed dat ik niet meer anders kan denken. Het is vreselijk zwaar voor mij.

Eddy67 | 15-10-20 | 15:48 | 1

Sja de waarheid is hard.

Larie_koekstra | 15-10-20 | 17:40

Bewust de zaken anders labelen in de media lijkt mij een vorm van institutioneel bedrog. Er moet hier toch echt sprake zijn van een soort van collectieve gekte onder journalisten. Wie is de eindredacteur van deze ballentent met media licentie en welk Overheidsorgaan dient dit te controleren? Hier gaat iets grondig mis nl.

Sw.Dwaallicht | 15-10-20 | 15:34 | 3

De overheid die de media moet controleren? Daar worden onze linkse vriendjes heel blij van.

BozePaarseMan | 15-10-20 | 15:54

Feitelijk nepnieuws dus. De waarheid verbergen, om GW niet in de kaart te spelen.
Overigens beterschap Geert.

bqbq | 15-10-20 | 16:46

@bqbq | 15-10-20 | 16:46: hij moet 72 keer in quarantaine.......... hoorde ik in het NOS hoernaal.......... niets met maagden toch ?hoe lost GW dit op?

gebochelde | 15-10-20 | 18:09

ff ontopic: ik heb het debat aanstaan.Ari Slob aan het woord. Geen wonder dat de kinderen een bepaalde taal in de snavel hebben. Heeft het alleen maar ALLE kinderen moeten onderwijs, en ja, er zijn zwakkeren etc.etc. Kwart van de leerlingen is analfabeet ( laaggeletterd !) Allemaal de schuld van de rooien. Wie ooit verzonnen heeft het onderwijs naar de PvdA te doen, mag nu nog hangen...... Man, man... wat een minister.......

gebochelde | 15-10-20 | 15:16 | 2

Het hele onderwijs moet zich aanpassen aan de zwakste leerlingen. Daar gaat het dan ook fout in die linkse koppies.

BozePaarseMan | 15-10-20 | 15:41

Nou, die kinderen zijn ook niet allemaal van die lekkertjes. Misschien moeten we het ook maar eens over "kinderen" hebben. En over "kleuters". En "peuters". Ik zag laatst zo'n "kleuter" met een heel grote schaar lopen. Bij de Action gekocht natuurlijk, jaja.

JvanDeventer | 15-10-20 | 15:12

Jongeren met een verhoogde diversiteitsgehaalte.

unshift | 15-10-20 | 15:08

Allemaal een correctie sturen op het item.. zie onderin artikel

miknic | 15-10-20 | 14:56

Friezen mogen blijkbaar wel negetief genoemd worden maar Marokkanen niet?

ZZP-er | 15-10-20 | 14:56

De zachte heelmeesters hebben weer wat te doen.

Earl_of_Doncaster | 15-10-20 | 14:48

Islam is toch wel een erg liberale doctrine , zelfs de kinderen hebben zo vroeg al geen grenzen meer.

Koning BongoBongo | 15-10-20 | 14:39 | 5

@kapoerewiet | 15-10-20 | 15:28:
Om dat te kunnen doen moet je een ruim hart hebben, en heel veel geduld. Wel consequent zijn, dus laten weten dat bepaalt gedrag niet kan!
En dat iedere keer opnieuw! Ben er mee gestopt omdat er op een bepaald moment gerommeld moest worden met de tijdelijk verblijfsvergunningen. Ik weet niet hoe dat nu is, maar ik heb me daar toentertijd voor aangemeld bij De Vreugdezaaiers in België. Volgens mij bestaat die organisatie niet meer!

vluchtelingallergie | 15-10-20 | 16:24

@bqbq | 15-10-20 | 16:47:
Wat is dat voor reactie, heb het altijd met plezier gedaan.
Het ging om die kinderen een mooie tijd te geven, ging niet om mij. en naïef was en ben ik nog steeds niet.
U zou zoiets nooit doen, begrijp ik wel uit uw opmerking.

vluchtelingallergie | 15-10-20 | 18:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Hoeso!?! Had je wat!?! Wat nou jongeruh!?! Hè, HÈ!?! Stomme kaas, je weet goed dat ik een Mocro ben! Vervolgens schuurde hij weg op z'n scooter.

MoorCopJoris | 15-10-20 | 14:38 | 1

Ja schuurde, vond ik ook al zo raar toen

MoorCopJoris | 15-10-20 | 14:39

Ik heb nog nooit een man gezien die Monica heet.

MonsantoSucks | 15-10-20 | 14:34 | 2

A boy named Sue?

F. Jacobse | 15-10-20 | 14:57

Ik denk nog wel eens aan Monica....

Atheist-Priest | 15-10-20 | 15:02
-weggejorist-
elfenstein | 15-10-20 | 14:28 | 1

Dan benne het dus weer de marrekane.
Maar als je vraagt of het ietsje minder mag dan word je kapotgeprocedeerd.

jgrotius | 15-10-20 | 14:27 | 1

Das war einmal. De volgende die het zegt wordt met rust gelaten vanwege kansloze zaak.

van Oeffelen | 15-10-20 | 14:32

Maar het bewijst toch wel weer dat je toch wel lef hebt als je kinderen bedreigt en slaat. Dat dan weer wel! Want daar heb je lef voor nodig. En dat na al die gesubsidieerde kick boks lessen. Anders zou je het niet durven. Hun ouders kunnen weer trots zijn

Slough | 15-10-20 | 14:27

Childrens Lives Matter oprichten . Die dingen nemen nogal een vaart in de media .

Koning BongoBongo | 15-10-20 | 14:27 | 1

je vergeet een woordje.

elfenstein | 15-10-20 | 16:25

Naaldwijk... dat is toch Westland? Ik dacht dat ze daar wel een beetje stoerder waren dan de rest van NL. Als politie en burgemeester niets willen of kunnen doen dan zelf even een buurtapp aanmaken en er met voldoende mannen heen om de zaak te corrigeren. Flink optreden tegen """""#$@!jongeren"""".

ILF2 | 15-10-20 | 14:25 | 2

Dat zijn ze ook. Heb er jaren gewoond en als die kassenbouwers het daar zat zijn dan zal je dat merken ook.

MoonBeebe | 15-10-20 | 14:45

‘Jongeren’ maken zich ook nooit schuldig aan racisme.
Dat doen ze eigenlijk wel, en vaak, maar daar mag je niet over spreken. Behalve als het een blanke Nederlandse jongere betreft. Dàt zijn de racisten. Dat mag uitgebreid uitgemeten worden.
Zwart/lichtgetint racisme is taboe.
Boeh!!

laurentius | 15-10-20 | 14:24 | 1

Wanneer de daders in dit geval allemaal 100% blank waren en de jonge slachtoffertjes niet westers allochtoon bedoel je? Aangezien blanke vaders volgens door onze eigen overheid betaalde organisaties en deskundigen de grootste racisten zijn die je kan bedenken zou het normaal zijn als dat de norm zou zijn Nederland.

BorisBonkestoter | 15-10-20 | 14:31

Don't mention de `jongeren`. I mentioned it once but I think I got away with it all right.

klön | 15-10-20 | 14:24 | 1

Heinrich salad

Slough | 15-10-20 | 14:29

Mijn tante van 90 uit Osdorp noemt het consequent al decennia buitenlanders. Ze is niet zo'n woordkunstenaar.

Piet Karbiet | 15-10-20 | 14:18 | 9
▼ 6 antwoorden verborgen

Na de woorden neger, buitenlander, allochtoon en vele anderen, zal binnenkort het woord jongere bezwijken onder de druk van de policor maffia wegens stigmatiserend en negatieve connotatie.
Ben benieuwd wat we ervoor in de plaats gaan krijgen...

jemagookniksmeer | 15-10-20 | 14:17 | 15

Kansenmens.

cor123 | 15-10-20 | 15:01

'Inwoner van Amsterdam'.

5611 | 15-10-20 | 15:06

Belastingbetalers van morgen.

matatwork | 15-10-20 | 15:32
▼ 12 antwoorden verborgen

De multiculturele samenleving: je ziet het pas als je het door hebt. Deze drillrapster van het eerste uur: www.youtube.com/watch?v=IGVZOLV9SPo

Dat hele deugen: is dat nou hetzelfde als wat vroeger in feministische kringen "vanilleseks" werd genoemd? Mij maakt u niets meer wijs: woest rampetampende negers, hele lieve Aziaten (met een uithoudingsvermogen waar je dan weer wel U tegen zegt) en die blankes. Zeer deed het vast niet, maar waarom ze dan wel janken?

Disclaimer: ik heb nog nooit een Indiaan, Aboriginal of Inuit gehad. My bad.

Hetkanverkeren | 15-10-20 | 14:12 | 3

Chinese dames hebben 3 spleetjes. Indianen en inuit zijn verwant en hebben geen haar op donkere plekjes en aboriginals is me te ver weg. Mosselspul wil nooit want geen baard+jurk. Tot zover de multikutologie. Je kan ze niet allemaal uitproberen maar wat je van ver haalt is meestal lekker...

elfenstein | 15-10-20 | 14:18

@elfenstein | 15-10-20 | 14:18: Dank, mijn allerbeste. Zo heb ik incest dus nog nooit bekeken. Een verlanglijstje: Katja en Doutzen. Milfs and the social media I'd like to F***. Geld: a Buck a dime.

Vanavond, Kiddo.

Hetkanverkeren | 15-10-20 | 14:41

Jongeren in deze context komt net zo over als dat ze door mensen in elkaar zijn geslagen. Waar eindigt dit, bij zoogdieren of bij levensvorm?

Wensbaar Denken | 15-10-20 | 14:12

de ouders van deze "jongeren" schamen zich alleen als een dochter zich heeft "laten" verkrachten door een oom. Mijn moeder schaamde zich al al ik een gat in m'n sok had. Dat maakt het verschil

robby dale | 15-10-20 | 14:08 | 2

beter een gat in je sok dan andersom zeg ik altijd maar

SPOooON | 15-10-20 | 14:12

Wij hadden vroeger geen sokken en ook geen '"jongeren"

tinus de hollander | 15-10-20 | 14:25

Als er “jongeren”geschreven wordt, weet eigenlijk iedereen over wat voor jongeren het gaat.
Synoniem voor k&dtMar%kaa#tjes.
Even aanpassen in die Dikke Vandalen eeuh Van Dale.
Nieuwe woorden zijn altijd goed om de woordenschat uit te breiden.

Ruimedenker | 15-10-20 | 14:05 | 2

Het is het begin van newspeak, voor je het weet is er voor ieder woordje waar iemand aanstoot aan zou kunnen nemen of waar de algoritmes van vleesboek op aanslaan vervangen door een alternatief of een eufemisme. Wij zijn er hier ook niet vreemd van, trouwens.

elfenstein | 15-10-20 | 14:21

Als terroristen in NL al bestempeld worden als verward of lage bloedsuiker... Dan is het toch logisch dat we deze “jongeren” gewoon pesters noemen... misdaad, criminaliteit en terreur hebben we niks geen last van.... het lijkt wel COVID.... het gaat gewoon aan ons voorbij.

Hollandse_blauwe | 15-10-20 | 14:04

Hun vaders moeten allemaal vroeg uit de veren voor hun werk aan de lopende band. En daarna naar het koffiehuis met zijn allen op een kluitje. Want hun huizen zijn te klein.

Piet Karbiet | 15-10-20 | 14:04 | 2

Piet, dat was in de jaren 70 misschien. Die zijn allemaal afgekeurd nu. De nieuwe generatie stapt om 13 uur uit bed naar de VW Golf om doekoe te maken.

J.Cash | 15-10-20 | 14:33

"Jongeren helpen Nederland door op pleintje de anderhalve meter tegel te handhaven*

Trasnochador | 15-10-20 | 14:04 | 1

Jij kan zo voor de linkse media gaan schrijven. Geweldig!

Miss Silly | 15-10-20 | 14:19

Sterker nog: ik zou het woord: 'kwetsbaar' durven bezigen met betrekking tot deze jongeren. Ze hebben namelijk geen buurthuis naast de voordeur, begrijpt u.

bisbisbis | 15-10-20 | 14:04 | 3

Goed idee. Vergeet de woorden "Ophef" en "Gekwetst" niet. Ook van die lekkere PvdA termen.

Trasnochador | 15-10-20 | 14:11

nee want dat hebben ze al een paar keer in de fik gezet

van den Bos | 15-10-20 | 14:31

En de gesubsidieerde kickboxlessen zijn er niet meer vanwege corona.

5611 | 15-10-20 | 15:09

Radio Rijnmond is net zo als omroep West. Heb er meerdere malen al eens een mail aan gewaagd. Kansloos, krijg nooit een antwoord. Noemden de amokmakers in Scheveningen ook "jongeren", terwijl algemeen bekend was en is dat dit Marokkaanse jongeren betreft.

Waakvlam | 15-10-20 | 14:01 | 3

Marokkaanse jongeren schijnen volgens PvdA bobo's een monopolie te hebben op amokmaken. "Amok je kale kk moederr jonge"

Cepalislam500mg | 15-10-20 | 14:05

Die regionale zenders eten allemaal mee uit de ruif van belastinggeld slurper NPO, daar moet je dus geen journalistiek van verwachten.

PedroD | 15-10-20 | 14:39

"Slachtoffers autochtoon racisme claimen plaatsje op Naaldwijkse skatebaan."
Zo goed, X66?

Graaisnaaiert | 15-10-20 | 14:00 | 2

Bijna. Slachtoffers wit institutioneel racisme.

Cepalislam500mg | 15-10-20 | 14:06

Het zijn 99% vd gevallen zeker Moslims. Daar ligt de gemeenschappelijke factor, niet perse altijd bij huidskleur en/of nationaliteit an zich.

Een christelijke/ongelovige Mocro (die ene enkeling die nog niet uitgemoord is, red.) of een zwarte christen doet dit zelden of nooit.

Realism Is All | 15-10-20 | 14:00 | 2

Mag je niet zeggen want de waarheid en de feiten mogen niet benoemd worden hier in dit gave land waar al menig vaasje is gesneuveld inmiddels.

Waakvlam | 15-10-20 | 14:05

Inderdaad, bij hun geboorte krijgen ze al het lidmaatschap van de Islam toegewezen. Dit lidmaatschap wordt ingezet als er stront aan de knikker dreigt.... een soort van voordeelpas zullen we maar zeggen. Je moet er dan ook niet van opkijken dat anderen je op die clubdeelname aanspreken!

Harrie7949 | 15-10-20 | 14:06

Tja. Westland staat synoniem aan inteelt. Dan vraag je om dit soort problemen.

HaagseBeugie | 15-10-20 | 13:58 | 3

Vandaar dat die kansloze hagenezen zo graag lekker landelijk in het Westland willen komen wonen. Kunnen ze lekker meedoen aan de inteelt.

vokfeez | 15-10-20 | 14:08

@vokfeez | 15-10-20 | 14:08: Toen Den Haag het Westland annexeerde was er maar 1 oplossing. Met gierende banden vertrekken.

MoonBeebe | 15-10-20 | 14:47

@MoonBeebe | 15-10-20 | 14:47: ik sta op het punt om te vertrekken. Dat Haagse vulles met hun waardeloze mentaliteit nemen hun gewoonte en dus problemen mee naar het WEstland. En bedankt, he!

vokfeez | 15-10-20 | 15:54

"We hebben met politie en welzijns- en jeugdwerk een gezamenlijke aanpak om dit aan te pakken, want dit moet snel stoppen.".
Zolang dit is wat burgermeesters doen, weet je zeker dat dit blijft doorgaan.

Hommel | 15-10-20 | 13:57

Jongens? Alsof meisjes zo lief zijn. Man en paard benoemen graag. In het kader van de systemische discriminatie moeten de meisjes geinclusiefeerd worden.

Frau Merkel | 15-10-20 | 13:57 | 4

Als je het artikel leest, dan staat er wel bij "jongeren": "die niet menstrueren". Hoe ze dat dan allemaal weten, ik vind het knap hoor, dat journalistenwerk.

Cepalislam500mg | 15-10-20 | 14:02

@Cepalislam500mg | 15-10-20 | 14:02: Het vrouwelijk geslacht ontstaat ook pas bij de eerste menstruatie en verdwijnt na de menopauze. Pilgebruikers zijn eigenlijk onderduikers.

Frau Merkel | 15-10-20 | 14:09

@Frau Merkel | 15-10-20 | 14:09: Hahaha

Cepalislam500mg | 15-10-20 | 22:54
▼ 1 antwoord verborgen

Rellen en Plunderen heet tegenwoordig “onrust”.
Taal verandert, dat is duidelijk, maar dat woorden een totaal andere betekenis krijgen is nogal omstreden.
Het doel is de waarheid verdoezelen en dat lijkt mij niet wenselijk.
Waarheid verdraaien is het tegenwoordige “objectief”, in de journalistiek.
Echte journalisten bestaan bijna niet meer.
Ieder medium knipt en plakt er maar op los.
Hup, naampje eronder en noem het diepgravende journalistiek.
Een beetje als een Vinex-wijk, alles prefab, alles hetzelfde en de architect staat ernaast, met een stijfje.
Knap hoor! Hard gewerkt man....

Ruimedenker | 15-10-20 | 13:56 | 5

Ik begrijp precies wat je bedoeld. Zo denkt men ook met het veranderen van straatnamen de geschiedenis te veranderen. Met woorden idem alleen is dat erg betrekkelijk. Zo was allochtoon ooit een heel onbeladen en eerlijk woord maar is door toedoen van dezelfde allochtoon tot een soort van scheldwoord geworden.
Met dezelfde benadering mogen we ook geen "zwarten" meer zeggen. Houdt dit ooit nog op?

Harrie7949 | 15-10-20 | 14:10

@Harrie7949 | 15-10-20 | 14:10:
Buitenlander, gastarbeider, allochtoon, migrant, uitheems, niet-Westers, vreemdeling.
En ik vergeet er vast nog een paar.

Ruimedenker | 15-10-20 | 14:18

Vergeet die andere populaire term niet.
Steeds vaker komt het voorbij. SteekINCIDENT, schietINCIDENT......

Introughtheoutdoor | 15-10-20 | 14:30
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik ken wel wat Westlanders en kan je vertellen dat die dit niet pikken. Dit gaat uit de hand lopen, let maar op.

Pikkebaas | 15-10-20 | 13:54 | 4

@Frau Merkel | 15-10-20 | 13:58: en dat wordt ook dan zo gespind als met de blokkeer Friezen..

boerk | 15-10-20 | 14:05

Vast Pikkebaas. Net zoals die Utrechters en Hagenezen die deze zomer hun stad veilig hebben gehouden door die relvarkens aan te pakken.

Trasnochador | 15-10-20 | 14:09

Ik ben er een, zo'n Westlander. Let maa rop, er gebeurd helemaal Niets! Tijden dat de zware jongens uit de kassenbouw wel ff schoonmaak gingen houden zijn voorgoed verdwenen. Mede door de komst van de Hagenezen die zo lekker landelijk willen komen wonen in het doorgaans rustige Westland. Vroeger was niet alles beter, maar deze berichten zorgen wel voor dat ik heimwee heb naar vroeger.

vokfeez | 15-10-20 | 14:11
▼ 1 antwoord verborgen

Gepigmenteerd gehandicapte Westlandse jongeren misdragen zich. Ik zeg knokploegje er op af.

The2Amendment | 15-10-20 | 13:54 | 5

@Frau Merkel | 15-10-20 | 13:58:
LOL. Maar er zitten kleine rotschoffies bij die precies weten hoever ze kunnen gaan en hoezeer zij door de wet beschermd worden. Lastig katjes verzuip je in een regenton maar geeft zo'n etter 1 schop onder z'n hol en je zit 6 maanden + erger...

Graaisnaaiert | 15-10-20 | 14:03

@The2Amendment | 15-10-20 | 14:31:
Met al die mobieltjes en camera's tegenwoordig kun je te wel vergeten. Die staan alleen op zwart of op 16 pixels als het om een medelander gaat.

Graaisnaaiert | 15-10-20 | 15:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Die ouders zijn veel te netjes. Ik lees praten, aanbellen, bekogeld worden met eikels. Terwijl schoppen en slaan blijkbaar is wat de daders is geleerd. Ik zou ze dus allemaal een opvoedkundige knal voor de kanis geven. Desnoods met een paar vaders tegelijk. Mobieltjes afpakken en kapot trappen. En dan een paar flinke tikken plus bedreiging: 9-jarigen slaan en schoppen, dacht het niet.

Dat soort achterlijk volk moet je hard aanpakken, niet soft.

Mensdier | 15-10-20 | 13:53 | 3

Van een Surinaamse ex collega ooit gehoord hoe dat gaat. Woonde in een sociaal huurhutje met haar zoon in een Vogelaar wijk. Banden fiets van zoonlief werden steeds lek gestoken door lokale """jongeren""". Samen met andere intimidaties en vernielingen (niet alleen bij hun). Surimama ging verhaal halen. Toevallig kwam ze pa-lief tegen van een van de jongens. Enige wat die deed toe ie het hoorde was was zoonlief een knal voor zijn kop geven. En dat was het dan wel. Pa bivakkeerde normaal gesproken niet thuis overigens. Zijn kroost grotendeels opgevoed door de straat en neefjes en andere clangenootjes.
Ex collega is uiteindelijk maar weg verhuisd en kon via de woningbouw een andere woning krijgen. In een wat meer... spruitjeslucht buurt zullen we maar zeggen. Geen last meer gehad.

Bij de ouders aanbellen is zinloos. Hoogstens wordt er een knal verkocht door pa-tje (als die thuis is) maar verder gebeurt er niks. Laat staan dat de popo of gemeente ingrijpt. Zij denken maar aan een ding, als de anderskokende van bepaald religieuze inclinatie maar niet gaan rellen dan gaat het goed.

Graaf_van_Hogendorp | 15-10-20 | 13:58

@Graaf_van_Hogendorp | 15-10-20 | 13:58:

Klopt zo'n beetje met mijn ervaringen, bij een gedeelte van de Marokkaanse ouders. Zeker, wanneer die gasten in de pubertijd terecht komen is er geen land mee te bezeilen. Zelfs vaders hebben niets meer te zeggen.

Ze zijn niet allemaal zo. Andere Marokkaanse ouders, noemen dit ook gewoon "slechte mensen". Die zien het gedrag van veel van die kinderen ook met lede ogen aan, en zijn bang dat hun kinderen meegesleept worden in die "jongerencultuur". Dat is een eufemistische aanduiding voor intimidatie, rotzooi trappen op straat, spelen met vuurwerk, messen en andere wapens dragen, bedreigen, schelden, stelen en roven. En als dat rijtje gedaan is, gaan de meest avontuurlijke figuren van het stel in de drugshandel.

Velen weten gewoon niet hoe je moet opvoeden. Totaal ongeschikt.

Statler en Waldorf | 15-10-20 | 14:46

Niets nieuws onder de zon. De 65-plussers in deze panelen (97%) geven de jongeren ook van alles de schuld. Corona, dat hun pensioenstijging onder de 10% blijft, de "klimaathysterie", de "msm", fietsen op de stoep: alles is de schuld van de jongeren. Dit kan er ook nog wel bij.

De echte Stolwijker | 15-10-20 | 13:53 | 6

U weet het nog niet ,maar ''jongeren '''betekent ''tuig''

van den Bos | 15-10-20 | 14:03

@De echte Stolwijker | 15-10-20 | 13:58: Pensioenstijging 10%??? Waar is dat dan? Hier al meer dan tien jaar alleen maar inleveren.

wakker worden | 15-10-20 | 14:06

"Jongeren". Het is net Auto-Drop; Het zou verboden moeten worden!

NonPlusUltra | 15-10-20 | 14:22
▼ 3 antwoorden verborgen

Dus Naaldwijk is ook al gevallen.

Hommel | 15-10-20 | 13:53

Dan moeten de papa's van de mishandelde kinderen even een dagje vrij nemen en deze jongeren aan hun oorlelletjes mee trekken naar het politiebureau. Zo moeilijk is dat toch niet.

RdeFriesch | 15-10-20 | 13:51 | 1

Of de vaders van die daders moeten een dagje vrij nemen, oh wacht...

Fijn_dat_je_er_bent | 15-10-20 | 13:53

Ja, maar de Marokkaanse meisjes doen het heel goed op het HBO.

Piet Karbiet | 15-10-20 | 13:51 | 6

@Hommel | 15-10-20 | 13:54:
-
Ab-so-luut. Het 'diploma' van de Haagsche ' hogeschool' (qua Westland) krijgen ze achterna gesmeten bij de kassa van de supermarkt. Die zouden vroegâh nog geen Huishoudschool hebben kunnen afmaken.

bisbisbis | 15-10-20 | 13:59

Volgens Rutte en de andere deugers werken ze zich kapot op de IC zeg maar aan het front.

likdoorn | 15-10-20 | 14:04
▼ 3 antwoorden verborgen

Je bent zelf een dombo.

Zack Hooi | 15-10-20 | 13:50

Stel je voor dat je leven zo triest is dat je kinderen moet uitschelden en pijn doen om nog iets te hebben, wat ben je dan triest.. Zou je dan ook niet zelf een bij jezelf te raden gaan?

Fijn_dat_je_er_bent | 15-10-20 | 13:48 | 3

Internaliseren is geen eigenschap van medenederlanders van een bepaalde persuasie

kapoerewiet | 15-10-20 | 13:51

De dreiging van buiten moet groter zijn dan de dreiging van binnen. Er is weinig meer aan te doen, want dat is de verantwoordelijkheid van de ouders.

Frau Merkel | 15-10-20 | 14:01

Ik denk dat het grootste probleem is dat het voor ze genetisch onmogelijk is "bij zichzelf te raden te gaan".

Urbanus_2.0 | 15-10-20 | 14:08

Aan alles in dit verhaal word me duidelijk dat deze """jongeren""" zich niet aan de rona regels houden. Ik neem aan dat Lil Marijnissen, Robje EasyJetten, komodovaraan Asscher en de Jesias deze """jongeren""" vermanend toe gaan spreken straks.

Graaf_van_Hogendorp | 15-10-20 | 13:48

Nou, prachtig allemaal. Die 'jongeren' zijn ook de toekomst.
Bizar dat een land zichzelf dit aandoet, als je erover nadenkt, ik bedoel, welke groep mensen, welke vereniging, welke kerel helpt zichzelf nou willens en wetens vrijwillig en objectief aantoonbaar naar de klote omdat het moet van de wet of van een verdrag. Niemand toch? En un momento dado zeg je: zeg hoor 's zo is het wel best met die immigratie, de redelijkheid en billijkheid vereist dat we er een eind aan breien

Magdat | 15-10-20 | 13:47 | 1

Deze jongeren willen helemaal geen toekomst waar ze zelf ook maar het minste voor moeten doen. Ze willen wel blanke kechs, Audi of BMW en veel gratis geld. Maar een toekomst opbouwen nee, dat zit er niet in. En dan het spreekwoord: moeten de goeden onder de kwaden lijden? Nou ik vraag mij zo langzamerhand af wat de verhouding is tussen de goeden en de kwaden.

Rdock | 15-10-20 | 13:53

Altijd maar weer die institutionele leeftijdsdiscriminatie door de media.

OverdaanDerOnderheid | 15-10-20 | 13:46 | 3

Ze heeft de baard in de keel (gehad).

Guillermo | 15-10-20 | 13:54

Monica weet wel waar de klepel hangt

radiatorknopje | 15-10-20 | 14:16

25 augustus 1970. Mariniers vegen de dam schoon. Wanneer komen ze weer eens die kazerne uit? Er is veel te vegen

SteilAchterover | 15-10-20 | 13:46 | 5

NIe. Die worden dan veroordeeld wegens opgepakt geweld!

wakker worden | 15-10-20 | 14:07
▼ 2 antwoorden verborgen

Er zou massaal op Geert Wilders gestemd moeten worden. Alleen al om het feit dat hij Man en Paard durft te benoemen. Helaas wordt Wilders door vele met de nek aangekeken, ondertussen gaat het in rap tempo van kwaad naar erger. Ze gaan nu ook al hun enclave instellen middels het verjagen van de oorspronkelijke nederlandse bewoners.

vluchtelingallergie | 15-10-20 | 13:44 | 5

Stolwijker.. pff is het niet te begrijpen ? Trieste mensen altijd.

Ikzegmaarwat | 15-10-20 | 14:12

@De echte Stolwijker | 15-10-20 | 13:57:
Waarden en normen zijn voor mij heel erg belangrijk. Ze hoeven niet Nederlands te zijn, als ze maar stroken met de onze. Dat lijkt me normaal. Omdat de essentie van mijn reactie u niet bevalt, gooit u het over een andere (zwakke)boeg.
Dat u valt over wat 'fouten' geeft aan hoe u in elkaar steekt. U meent het te weten, op de ander hebt u altijd wel wat op aan te merken, want ja, u weet het alleen.

vluchtelingallergie | 15-10-20 | 14:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Viezzzze flikkurchuzzz

NACademicus | 15-10-20 | 13:43

De burgemeester moet krachtig roepen dat dit “onacceptabel” is, dan houdt het vanzelf op.

Ridde Rogter | 15-10-20 | 13:42 | 2

Of meelopen in een Jongeren Lives Matter optocht

Rechtsdraaiend | 15-10-20 | 13:43

En je kan toch gewoon thee drinken op anderhalve meter afstand? Wij denken tenminste in oplossingen.

Patje2011 | 15-10-20 | 13:43

Wat een mislukt kutvolk zijn we aan het worden. Steeds vaker hoor je dit soort trieste berichten over de volgende generatie jongeren. En ja, hun ouders zijn ook vaak 'jongeren', dus het gaat van generatie over op generatie.

bananabanana | 15-10-20 | 13:42

Er liggen daar ook overal gebruikte spuiten heb ik gehoord...

Patje2011 | 15-10-20 | 13:41 | 5

@Geneeskrachtig Kruit | 15-10-20 | 13:49:
Scherp!

Patje2011 | 15-10-20 | 13:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Finse jongeren! Altijd weer die Finse jongeren het zou verboden moeten worden.

Conifeer | 15-10-20 | 13:41

Het zijn echte Naaldwijkers die zo in 'NOS Stories' mogen en in aanmerking zouden kunnen komen voor een of andere prijs.

SIogra | 15-10-20 | 13:40 | 1

Omdat ze 'gediscrimineerd worden' en toch hard aan hun toekomst bouwen.

Hommel | 15-10-20 | 13:55
-weggejorist-
Madame Poitiers | 15-10-20 | 13:40 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

Ben benieuwd wat die ouders nu gaan stemmen.

Atheist-Priest | 15-10-20 | 13:39 | 5

Op Erdogan. En als die niet op het stemformulier staat gaan ze weer mopperend naar huis.

The2Amendment | 15-10-20 | 13:49

Wat denk je van DENK.

Reaganmania | 15-10-20 | 14:08

Ben ik de enige die aanneemt dat je de ouders bedoelt van de slachtoffers en njet de daders?! Als ze verstandig zijn stemmen ze op minder minder. Dat mogen de ouders van de daders ook doen natuurlijk als ze nog twijfelen

Ikzegmaarwat | 15-10-20 | 14:18
▼ 2 antwoorden verborgen

'Dit kan niet waar zijn. Kinderen moeten veilig kunnen buitenspelen zonder dat ze gepest worden' volgens de burgemeester.
Wat een reactie weer.
Vrouwen, homo's, ouderen en invaliden zouden zich ook overal en op elke tijd moeten kunnen verplaatsen. Buiten en in het OV. Kan allang niet meer. En dat is allang heel erg waar.
Hier zijn het strand, de zwembaden, de speeltuinen, de straat en de buurten allang bezet. En gevaarlijk.
Het most niet maggen ja. Smeer dat maar in je haar en doe eens wat.

Poesmobiel | 15-10-20 | 13:38

Maar de vraag is en blijft, """wie zijn dan die jongeren?"""

Paaldanseres | 15-10-20 | 13:38 | 1

Geen idee maar ik wil er minder, minder van.

SIogra | 15-10-20 | 13:47

Vreemd. Normaal bidden moslims bij kinderboerderijen.

Piet Karbiet | 15-10-20 | 13:37 | 2

Of ze hebben een kinderboerderij als façade en is het in feite een illegale slachterij, weet je nog. Tuig deinst nergens voor terug.

Madame Poitiers | 15-10-20 | 13:41

Tijd voor een opstand

Mister-Darcy | 15-10-20 | 13:48

Slechts 1 op de 4 politiemensen is op straat.
Camera's mogen nauwelijks gebruikt worden want de "privacy" is belangrijker
Recidivisten worden nooit zwaarder gestraft terwijl we weten dat veel jongeren echt niet voor de eerste keer met justitie in aanraking komen.
En mocht er onverhoopt iemand tot een cel worden veroordeeld, so what, telefoon ,internet en drugs zijn allemaal te krijgen in je privé kamer.

pejoar | 15-10-20 | 13:36

Nog even, en het zijn "pubers".

Schoorsteenveger | 15-10-20 | 14:11

Opa’s en oma’s roepen het al generaties, de maatschappij gaat naar de klote door de jongeren. In het geval van de ‘jongeren’ zouden ze wel eens gelijk kunnen krijgen.

bulk | 15-10-20 | 13:36

op wos punt nl noemen ze het pubers voor de verandering.

Urbanus_2.0 | 15-10-20 | 13:36

De tijgers zijn op in de straten van Naaldwijk?

Zeisss | 15-10-20 | 13:35

Gelukkig gaan de Vaders, Ooms en overige volwassen mannelijke familieleden deze "jongeren" even een lesje leren. Toch?

NonPlusUltra | 15-10-20 | 13:34 | 2

Waarna ze als racist veroordeeld worden voor het eigen rechtertje spelen. Niet slim als je dat openlijk zou doen dus.

BorisBonkestoter | 15-10-20 | 14:03

Burgers moeten zelf maar eens optreden hoor . Ze laten het maar gebeuren want het mag niet gezegd worden. Lafheid wordt beloond. Je zoiet het dagelijks

Ikzegmaarwat | 15-10-20 | 13:58

Misschien kan de belastingdienst die "jongeren" een stageplaats aanbieden?

radiatorknopje | 15-10-20 | 14:06

Misschien wonen ze wel te klein.

ja,diedus! | 15-10-20 | 13:34 | 1

Ze hebben een kleine.

HoerieHarry | 15-10-20 | 13:35

Jonge marrekanen dus.

priks | 15-10-20 | 13:33

Speeltuin-bescherm-knokploeg! (en een paar coronahoesters)

Patje2011 | 15-10-20 | 13:33

Jong geleerd is oud geMarokkaan?

Prutser | 15-10-20 | 13:32

Als ik de politiek mag geloven na de tweet van Wilders wordt hier gewoon de suggestie gewekt dat het geen jongeren zijn. En omdat het woord 'jongeren' op die wijze (met die tekens) vaker in een context met allochtonen wordt gebruikt is 1+1 al snel 2.
Maar zoals Wilders dat dan zegt: 'Dat heb ik helemaal niet gezegd', en de burger weet 'dat maak jij ervan'.
.
Wie is dan de racist? (Dat ik die vraag stel maakt mij het ook al, omdat ik daarmee suggereer dat 'jongeren' - met die tekens - in die exacte context gewoon buitenlanders zijn). Maar zullen wel weer die feiten zijn die niet benoemd mogen worden. Vanwege een zelfopgelegde taboe.

Brofist | 15-10-20 | 13:32

Mooie actie van iemand die het mantra van al die '''''journalisten''''' om hem heen zat is.

Harry Turtle | 15-10-20 | 13:31 | 1

Wel jammer dan eigenlijk dat GS er weer bovenop springt - is deze medewerker z’n baan niet zeker.

kapoerewiet | 15-10-20 | 13:54

Schavuiten!
Belhamels!
Doerakken!
Donderstenen!

SterF... | 15-10-20 | 13:31 | 10

Schelmen
Deugnieten

Ridde Rogter | 15-10-20 | 13:44

Geteisem!

vic_typh | 15-10-20 | 13:59

Drakepitten! Zo is het maar net.

HogeNood | 15-10-20 | 14:00
▼ 7 antwoorden verborgen

deze spirituele 'jongeren' hebben een oude ziel gevangen in een testoteronpuberlichaam daarnaast ook een dolende krijger op zoek naar eeuwige transcendente verlichting. De plaatselijke boa loopt er ivm de-escalatie er met een ruime boog omheen

HetOorAakel | 15-10-20 | 13:31

Ze kunnen er niks aan doen.
Treiteren, pesten en aanvallen zit nu eenmaal in hun genen.
Het is de natuur.

HoerieHarry | 15-10-20 | 13:31 | 5

Eh, nee, dit is geen natuur, dit is eeuwenlang bewust neef en nicht op elkaar zetten en een vage rare genenpoel creëren. Je ziet dit bij elke diersoort terug. Kijk eens hoeveel 'afwijkenden' er in Katwijk en Urk rond hobbelen (en nog steeds worden geboren ook al is dat al 2-3 generaties geleden). En bedenk je met dat in het achterhoofd dan eens wat de islam met zijn mensen heeft gedaan...

lovekila | 15-10-20 | 14:27
▼ 2 antwoorden verborgen

"Jongeren " is een containerbegrip. Op zich niets mis mee. Als je het tussen aanhalingstekens zet suggereer je óf dat het geen jongeren waren,óf dat ze een bepaalde achtergrond hebben.

oldandwise | 15-10-20 | 13:31 | 2

Geen van tweeën, oldandwise. Je geeft ermee aan dat je GS leest.

klön | 15-10-20 | 13:40

Allebei is natuurlijk ook nog mogelijk;
of suggereer je dat je niet zo slim bent?

CLoVis | 15-10-20 | 13:40

Jongeren die veel in de zon hebben gezeten?

24^7 | 15-10-20 | 13:31 | 1

gepigmenteerd gehandicapten

The2Amendment | 15-10-20 | 13:51

Niet naar de skatebaan. Of naar de speeltuin, of op zaterdagochtend naar de bakker, of van school naar huis fietsen, of in de zomer naar het zwembad...
Waar ik opgroeide waren ook altijd veel 'jongeren'.

letopuwzaak | 15-10-20 | 13:30 | 1

Binnenkort is het speeltuintje gesloten door de gemeente.Behalve voor de """"""jongeren"""""".

flesje | 15-10-20 | 15:17

Kan jongeren niet worden vervangen door Jugend, zo kan het benoemen van het daadwerkelijke probleem weer uitgesteld worden.

Reebensteeltje | 15-10-20 | 13:30

‘ We hebben met politie en welzijns- en jeugdwerk een gezamenlijke aanpak om dit aan te pakken, want dit moet snel stoppen.' Ze lopen daar ongeveer 25 jaar achter op Amsterdam zo te zien. En dat heeft ook niks geholpen. Blanke ouders vluchten naar Almere met hun kroost of wonen in Zuid of het Centrum waar ‘jongeren’ niet naar school gaan behalve Maurits, Puk, Kaj en Pien.

Tiscali-2 | 15-10-20 | 13:29
-weggejorist-
Eencellig | 15-10-20 | 13:29

Let maar op, over een aantal jaar mag het woord 'jongeren' ook al niet meer.

guppy | 15-10-20 | 13:29

Misschien was het vloed. Je weet het niet.

Piet Karbiet | 15-10-20 | 13:28 | 2

Ze worden intens gehaat in hun thuislanden en ze haten elkaar. Maar wij moeten van ze houden.
We moeten ook heel veel waardering hebben voor mensen uit zwart Afrika die elkaar waardeloos vinden en elkaar verhandelen als koffiebonen.

Madame Poitiers | 15-10-20 | 13:37

@Madame Poitiers | 15-10-20 | 13:37: Ha ha, en in Suriname discrimineren de verschillende bevolkingsgroepen elkaar ook niet.

Piet Karbiet | 15-10-20 | 13:40

Hierbij krijg ik al een aardig plaatje:

'Een van die jongens zit bij me in het team, en mijn vader is de trainer', vertelt de 12-jarige. 'Die is hier in het park met die jongens gaan praten. Hij werd uitgelachen en met eikels bekogeld.'

Nehemia | 15-10-20 | 13:27 | 6

Zijn het halal-eikels? Ik vraag het voor Pim Fortuyn.

The2Amendment | 15-10-20 | 13:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik zou "jongeren" vervangen door :

"Potentiële kansparels uit islamitische culturen die het moeilijk vinden de Nederlandse normen en waarden te aanvaarden maar wel lief voor hun moeder en oma zijn"

Dan maak je het SMART.

Croisantneuf | 15-10-20 | 13:26 | 3

Mag "anderskokend" ook?

Ommezwaai | 15-10-20 | 13:27

@Ommezwaai | 15-10-20 | 13:27:
De rollen binnen de Islam zijn vrij duidelijk, deze jongens (ik neem aan dat deze 'jongeren' jongens zijn) zijn "nietkokend"

skoftig | 15-10-20 | 13:47

@Ommezwaai | 15-10-20 | 13:27: muah.. lijken mij niet de types die 's avonds de piepers schillen, luiers verschonen en zo af en toe de wasmachine vullen..

Croisantneuf | 15-10-20 | 13:50

Het zijn van diw gebrekkigen. Net nog bij de parkeergarage kaartje doet niks bij de automaat meldkamer neemt gebrekkig op en rekent expres halfuur te veel en houdt voet bij stuk. Een Nederlander neemt op en lost het netjes op.

Eencellig | 15-10-20 | 13:26 | 3

Niet eens het "KK woord" om uw oren gekregen?

Ommezwaai | 15-10-20 | 13:28

U had aan die Nederlander ook een paar komma's kunnen vragen.

ploppy | 15-10-20 | 13:34

Het zal eens moeten werken joh.....
Dat kan niet hoor........

MK27 | 15-10-20 | 13:37

"Jongeren weigeren hand te geven aan vrouwen"
"Jongeren vaker in aanraking met politie"
"Jongeren onderdrukken hun jongere vriendin"
"Jongeren terroriseren homoseksuelen op straat"

Old_Spice | 15-10-20 | 13:25 | 2

U vergeet nog: “Jongeren steken als het donker is auto’s in de fik”

eerstneukendanpraten | 15-10-20 | 13:29

@eerstneukendanpraten | 15-10-20 | 13:29:
Jongeren rammen uw kinderen in elkaar.
Jongeren steken elkaar overhoop.
Jongeren beroven oudjes.
Jongeren sissen naar vrouwen.
Etc.etc.

MK27 | 15-10-20 | 13:33

Afschaffen die “ jongeren”.
Het begin is er al met de lockdown van Rutte.

swassannuf | 15-10-20 | 13:24 | 1

De lockdown van Rutte is een giller... In een vorig epistel al omschreven. Alles en iedereen vliegt, rijdt, fietst, bromscooterT of loopt zo Nederland binnen.

Ommezwaai | 15-10-20 | 13:26

Jongeren=kutpubers?

Hoeki Oekema | 15-10-20 | 13:24

Overigens, Naaldwijk is toch Westland?
Waar zijn die lompe boeren dan die dat tuig eens even een lesje leert? Er zit altijd wel iemands neefje of broertje bij lijkt me.

DrumPiet | 15-10-20 | 13:24 | 4

Eerst even zorgen dat er geen camera's staan en geen filmende deugbuurvrouwen. Anders kun je vanwege de racismebonus al gauw een paar jaar extra bakken.

Graaisnaaiert | 15-10-20 | 13:57

Die worden onmiddellijk ingerekend en komen met naam en toenaam + het predicaat ‘extreem-rechts’ in de krant. En dan zegt Drumpiet: ‘zie je nou wel. Al die fascisten ook. Geen wonder dat moslimjeugd radicaliseert.’

kapoerewiet | 15-10-20 | 13:59

Tuinders worden rijk van goedkope allochtonen.

HogeNood | 15-10-20 | 14:08
▼ 1 antwoord verborgen

Maar zijn het nu jongeren of 'jongeren'... piet en klaas enzo of...

bowlfabriek | 15-10-20 | 13:24 | 2

De zonen van Achmed en Fatima plagen het zoontje van Henk en Ingrid zou Geert Wilders zeggen.

DrumPiet | 15-10-20 | 13:25

En hij zou qua personen wederom gelijk hebben.

Nuchternederland | 15-10-20 | 13:41

Deze stap is gezet, nu nog 'jongeren' vervangen door het veel correctere ''lichtgetintiërs'.

2voor12 | 15-10-20 | 13:23

Tja, neem het ze eens kwalijk als hun ouders, ooms en tantes allemaal op de IC liggen....

Ommezwaai | 15-10-20 | 13:23 | 1

Of bonje trappen op de IC omdat iemand overgeplaatst wordt naar een ander ziekenhuis.......

MK27 | 15-10-20 | 13:35

Naaldwijk in het Westland was ooit leuk en gezellig. Maar pak m beet 20 jaar geleden moesten de hockeymeisjes op weg naar de training standaard al duiken voor de rochels van de 'jongeren'

trottle | 15-10-20 | 13:23

LOL!! Iemand op de redactie daar leest dus GS.
Hulde voor deze actie.

DrumPiet | 15-10-20 | 13:22 | 1

Dat ik het ooit nog eens met je eens zou zijn. LOL.

kaasfondue | 15-10-20 | 13:46

en wat is de etnische achter grond van de """""""""""""jongeren"""""""""""" ?

ikworstelengadouchen | 15-10-20 | 13:22 | 2

Getinte Nederlanders.

steekmug | 15-10-20 | 13:23

@steekmug | 15-10-20 | 13:23: nee toch? geen katwijkers? misschien kan de politie ook eens gaan etnisch profileren!

ikworstelengadouchen | 15-10-20 | 13:24

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken