Henk (62) was goed ziek van corona

Corona, het is kennelijk geen griepje
Konden we in de media maar een keer een verhaal lezen van een ervaringsdeskundige op het gebied van corona. Iemand die corona heeft gehad ofzo. Iemand die ons kan uitleggen dat corona echt geen griepje is. Iemand als Nina, Amber, Rutger, Roos, Sigrid, Sandra, Ingrid, Helma, Melissa, Sabine, Sofie, Frits, Marjolein, Annerieke, Niki, Sterre, Hans, Johan, Peter, Peter, Peter, Peter, Peter, Peter, Peter, Peter, Peter, Peter of Peter bijvoorbeeld! Kom, dachten ze bij Omroep Flevoland, misschien kunnen wij nog iemand vinden die de wereld kan uitleggen dat corona echt geen griepje is. En dus is daar Henk (62), die goed ziek werd van corona, want het is geen griepje. Henk lag heel lang aan de beademing en nu heeft hij nog een lange weg te gaan. Dat u het weet.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artsen: 'Er was Code Zwart', nu Gommers aan de beurt
Is dat een corona of ben je blij me te zien
LIVE. Enquetecommissie corona gooit BAL GEHAKT Hubert Bruls in de pan
Word je spontaan vegetariër van
Feynman en/of Feiten – Terugkijken zonder zicht
Er is geen tijd meer voor politiek geneuzel.
Gideon van Meijeren gestopt met parlementaire enquêtecommissie Corona
Wil de WAARHEID toch niet weten
