Pentagon gaf briefings over "off-world vehicles not made on this earth", binnenkort openbaar
Jongens het gaat gebeuren.
Het is allemaal waar. We hebben de beelden en ervaringen van de bovenstaande oud-F18-piloot David Fravor in dit topic al eens onder elkaar gezet. En daar konden wij als experts op het gebied van eigenlijk alles maar een conclusie uit trekken: David heeft gelijk, dit is geen menselijke technologie en we kijken naar een buitenaardse ENTITEIT. En de New York Times zit er - en dit moet gezegd - alweer bijzonder dicht bovenop. De belangrijkste frasen uit hun artikel van donderdagavond genaamd "No Longer in Shadows, Pentagon’s U.F.O. Unit Will Make Some Findings Public" plakken we onderstaand even.
"In 2017, The New York Times disclosed the existence of a predecessor unit, called the Advanced Aerospace Threat Identification Program. (...) The Pentagon program’s previous director, Luis Elizondo, a former military intelligence official who resigned in October 2017 after 10 years with the program, confirmed that the new task force evolved from the advanced aerospace program.
Mr. Elizondo is among a small group of former government officials and scientists with security clearances who, without presenting physical proof, say they are convinced that objects of undetermined origin have crashed on earth with materials retrieved for study.
(...) Eric W. Davis, an astrophysicist who worked as a subcontractor and then a consultant for the Pentagon U.F.O. program since 2007, said that, in some cases, examination of the materials had so far failed to determine their source and led him to conclude, “We couldn’t make it ourselves.”
(...) Mr. Davis, who now works for Aerospace Corporation, a defense contractor, said he gave a classified briefing to a Defense Department agency as recently as March about retrievals from “off-world vehicles not made on this earth.” Mr. Davis said he also gave classified briefings on retrievals of unexplained objects to staff members of the Senate Armed Services Committee on Oct. 21, 2019, and to staff members of the Senate Intelligence Committee two days later.
Committee staff members did not respond to requests for comment on the issue."
Ergens in het stuk proberen een stel laffe astrofysici ons feestje nog te bederven trouwens, door te stellen dat "Even lacking a plausible terrestrial explanation does not make an extraterrestrial one the most likely, astrophysicists say." Maar wat weten zij er nou van en we zijn boven al een tijdje MOE VAN EXPERTS!
Enfin, binnenkort dus openbaar: De Waarheid.
Reaguursels
InloggenAls ze werken mogen ze blijven. Ter Apel zit vol.
Meh. Zal wel disinformatie zijn.
We zien het wel.
Nou en?!
In_ & extramuraal plenty volk dat ze ziet vliegen; sterker, 020 is boordevol met dergelijke 'see-alots'.
Omdat m'n wief een kwaaie dronk heeft vliegen hiero ook schotels.
Alsof een alien met een beetje gezond verstand hier zou willen komen.
Die krijgt subiet een fiscaalnr. plus oetkering.
Als de marsmannetjes komen, hoop ik dat ze landen in China of Iran. Dan zijn we daar iig van af.
Mensen zijn te grote idioten om zoiets groots geheim te houden. Als ze echt iets onder de pet probeerden te houden zou het allang uit zijn gekomen.
Dat is dus het punt. Mensen schreeuwen al jaren moord en brand. Maar niemand is bereidwillig om te luisteren. En dat is de werkelijke reden waarom we geen kloot zijn opgeschoten.
Dit is gewoon de volgende hoax ( na covid) om te proberen ons er van te overtuigen dat we alle macht aan de VN moeten afdragen (globalisatie) want dit "enorme gevaar" kunnen we alleen maar het hoofd bieden als we samen blablabla...
Nee wat je zegt is blabla
Eerst je verdiepen in de cases, dan oordelen.
@remsey2907 | 25-07-20 | 23:11: Welke cases?
@Broodplank | 25-07-20 | 23:27: www.reddit.com/r/UFObelievers/comment...
@remsey2907 | 25-07-20 | 23:42: Haha, allemaal nagespeelde video's aan de hand van verhalen van "betrouwbare waarnemers" en wazige foto's of video's gemaakt door mensen die blijkbaar nooit in staat zijn om een camera enigszins stil te houden.
Maar ja, het stond op Reddit dus zal het wel waar zijn...
Overigens jammer dat er geen greintje bewijs geleverd wordt voor al dat moois!
@Broodplank | 26-07-20 | 00:20:onzin, je hebt niks gekeken anders wist je wel beter. Je weet er ook totaal niks van. Geen achtergronden, geen personen, wie wat deed. Ga eerst onderzoeken voordat je de expert gaat uithangen. Als je de wil niet hebt om je erin te verdiepen, oordeel dan ook niet. Heel simpel. En gelezen op Reddit? Het is mijn eigen kanaal. Maar zelfs dat viel je niet op.
@remsey2907 | 26-07-20 | 02:59: Oh, je EIGEN kanaal, dat verandert natuurlijk alles!
Een opsomming van clickbait video's/links, wat valt daar nou aan te onderzoeken?
Overigens heb ik mij er wèl in verdiept en ben, kijkend naar het beschikbare materiaal, tot de conclusie gekomen dat er geen greintje bewijs is.
(Of heb ik soms al die extra nieuwsuitzendingen gemist?)
Een aantal jaren geleden zag ik hier veel vreemde objecten in de lucht. Onverklaarbaar. Tot een vriend een paar drones kocht. In het donker herkende ik ineens wat ik al die tijd gezien had.
Dat neemt nog niet weg dat er geen vliegende schotels zijn. Dat ik vandaag geen loterij won wil nog niet zeggen dat er geen loterijwinnaars zijn.
Ik geloof niets. Iedere aanname is namelijk mogelijk.
Deze mensen hebben iets gezien wat ze niet konden verklaren en ze hebben zo goed mogelijk beschreven wat ze gezien hebben. Dat is het enige wat we hebben.
Ik ga er vanuit, dat bepaalde (vooral Amerikaanse) overheidsdiensten meer info hebben en misschien zelfs hardware in hun bezit hebben. Maar volgens mij weten zij niets meer dan wij en kunnen ze niets met de gevonden hardware.
Anders had er al lang iets uitgelekt moeten zijn.
Het gaat ons begrip te boven.
Overigens maak ik een favoriet van deze pagina, dan ga ik hem op mijn gemak uitpluizen, met dank aan een aantal reaguurders die wat linkjes er op hebben gezet.
Overigens kunnen UFO`s ook iets religieus hebben.
Hier een leuk linkje met een aardige mevrouw.
www.youtube.com/watch?v=kGHuhvAlycU
Je hebt duidelijk geen idee hoe het werkelijk in elkaar steekt. Daarom zeg ik, neem de data tot je. Veel mensen hebben een mening maar weten inhoudelijk niet eens 1 ufo case op te noemen. Hoe is dat in godsnaam mogelijk?
@remsey2907 | 25-07-20 | 22:30:
Hebt u dan een idee wat hier aan de hand is?
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 22:46: Je mag jij zeggen. Wat er aan de hand is is dat mensen geen minuut tijd erin steken om zich te verdiepen in de materie. Mogelijk omdat bij de eerste youtube zoekopdracht je al ontmoedigd wordt door desinfo. Dat kan ik niemand kwalijk nemen. Mijn advies is kijk ELK van deze links. Maar dan ook echt elke.
www.reddit.com/r/UFObelievers/comment...
@remsey2907 | 25-07-20 | 23:17:
Het is niet zo vreemd dat mensen in de war raken van zaken die ze niet begrijpen.
Mensen zijn vaak bang voor dingen die ze niet begrijpen. Ook dat is een heel natuurlijke reactie.
Overigens is desinfo ook info. Desinfo heeft een bepaalde bedoeling. Waar komt die kennis vandaan en wie gebruikt het? De manier waarop desinfo verspreidt wordt is ook weer informatie waar je wel degelijk wat aan hebt.
U geloofd te veel.
@remsey2907 | 25-07-20 | 23:17:
Als u iets niet begrijpt, moet u proberen het te begrijpen.
Alleen vraag ik mij af of u blijer wordt als u het begint te begrijpen.
Meestal is begrip niet conform met wat je geloofd hebt.
De aarde was niet het centrum van het heelal en de mens is niet geschapen op de zesde dag van de schepping. Bovendien was er helemaal geen schepping.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 23:38 Je hebt nog geen link bekeken en beschuldigt mij van teveel geloven? Denk je dat ik 26 jaar uit mijn neus heb zitten vreten? Kijken!
@remsey2907 | 25-07-20 | 23:48:
Uw reactie is veelzeggend.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 23:38: Waarom kom je met religie op de proppen? Jezus maakt geen nucleaire installaties onklaar. Aliens wel. En het is maar goed ook.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 23:50:
Nee jij wil het gewoon niet accepteren. Dat is jouw probleem niet mijne. En vooral niet de boodschapper aanvallen want dat win je niet.
@remsey2907 | 25-07-20 | 23:51:
Geloof is de drempel die je moet nemen naar kennis.
Mensen die dingen geloven weten alles al.
Dat is een van de boodschappen van het UFO mysterie.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 23:53:
Kennis is de poort naar de wetenschap dat religie niet bestaat.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 23:53: www.popularmechanics.com/military/res...
@remsey2907 | 25-07-20 | 23:56:
nl.qwe.wiki/wiki/Travis_Walton_UFO_in...
Hier is een boek van. Heb ik op de plank liggen. Twee keer gelezen en nog steeds begrijp ik het niet.
Verschillende intervieuws van hem gezien en ik geloof de man op zijn woord.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 23:58:
Verkeerd gezegd. Ik geloof de man dat hij werkelijk geloofd dat hij ontvoerd is geweest.
Bovendien waren er diverse onverklaarbare zaken door andere mensen opgemerkt.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 23:58:
Ik begrijp alles. Sterker nog ik heb met Walton gesproken.
@remsey2907 | 26-07-20 | 00:03:
Dan kunt u mij vast vertellen wat het doel van deze ontvoering is geweest.
@Mr.Crowley | 26-07-20 | 00:06:
Ik wordt altijd hypernerveus van mensen die " alles " begrijpen.
@Mr.Crowley | 26-07-20 | 00:06: Er was geen doel. Ze kwamen de schotel per ongeluk tegen. En Travis was gewoon veel te nieuwsgierig van aard. Het schip ontlaadde via hem de grond in en zijn vrienden lieten hem voor dood achter. Toen hebben de greys hun verantwoordelijkheid genomen om hem te genezen. Dat kostte een paar dagen.
@Mr.Crowley | 26-07-20 | 00:07: Als je net zoveel tijd erin hebt gestoken als ik word je vast minder nerveus.
@remsey2907 | 26-07-20 | 00:11:
Mensen zien onverklaarbare dingen. Dat is precies wat het zijn, onverklaarbaar. Ik geloof Travis op zijn woord dat hij denkt dat hij dat meegemaakt heeft. Er zijn vele andere zoals deze.
Maar er is mogelijk aan hem gesleuteld ( hij is een aantal dagen buiten zicht geweest) en zijn z`n waarnemingen niet zoals hij denkt dat ze waren.
Mogelijk een technologie die zo vreemd en geavanceerd is dat wij er nog nooit van gehoord hebben. Gewoon een scenario die heel goed mogelijk is.
Waar wij mee te maken hebben valt buiten ieder begrip en kunnen we er niets over zeggen.
@Mr.Crowley | 26-07-20 | 00:26:
Dat weiger ik te accepteren. Elk mysterie is te ontrafelen. Een smartphone is voor ons geen mysterie. Voor iemand uit de middeleeuwen was het magie. Dat wil niet zeggen dat een smartphone niet onderzocht en begrepen kon worden. We hadden gewoon de tools in de middeleeuwen niet. Er is maar 1 weg en dat is data data en nog eens data. Dat naast elkaar leggen en als er over tien cases overeenkomsten zijn die steeds terugkeren dan kun je er vanuit gaan dat je iets op het spoor bent. Na tig cases ontstaat een duidelijk beeld. Maar goed dat kost weer tijd. En daarom geef ik je die links zodat jij dat niet meer hoeft te doen. Kom op mijn reddit kanaal waar we inmiddels met 10.000 man en vrouw (UFojane) een fantastische community hebben opgebouwd. Daar zul je tot inzichten komen. Niet trollen want die krijgen geeñ kans. Ik ga nu te bed wens je nog een goed weekend.
@remsey2907 | 26-07-20 | 00:42:
Elk mysterie is te ontrafelen?
Maar denkt u Australopithecus of homo erectus uit te kunnen leggen hoe een F16 werkt, of zelfs maar een stoommachine, misschien een wiel, geschreven tekst? Het zou voor hun een mysterie zijn die ze op dat moment onmogelijk konden ontrafelen. Ze hebben er 4 miljoen jaar voor nodig gehad.
Wij zitten in die situatie, een soort bezig met zijn ontwikkeling en waarschijnlijk zijn we nog niet eens halverwege waar andere soorten al zijn. Het is onmogelijk voor ons om dat te begrijpen.
Ik zal het verschil wat kleiner maken, zeg 700 jaar. Kunt u een middeleeuwer televisie uitleggen? Überhaupt de manier waarop wij leven?
Waar we hiermee te maken hebben zou de afstand misschien 10.000 jaar kunnen zijn.
We hebben toch al heel lang last van rif-aliëns???
Al die berichten over UFO's en aliens zijn een product van menselijke fantasie en/of door de mens gemaakte zogenaamde onverklaarbare verschijnselen. Ik zeg dat vanuit mijn ervaring van 35 jaar op defensie radars kijken en evalueren zowel vanaf de grond als vanuit de lucht. Er is nog nooit een situatie in de lucht geweest, nog ervan gehoord van anderen, dat niet te verklaren was. Kortom het is altijd een product van menselijke fantasie.
Je hebt ongelijk. Wij gaan nu samen een leugendetectortest doen. Ik heb er 500 euro voor over. Dan gaan we samen zitten. En dan lever ik bewijs dat ik ze gezien heb. Deal? Kom maar op want ik daag je uit!
@remsey2907 | 25-07-20 | 19:49: Als je echt denkt ze gezien te hebben dan ist niet echt eerlijk of wel?
Meneer die bij defensie heeft gewerkt weet niet waar hij over praat. Hier heb je wat huiswerk:
UFOs and the shutdown of the Nuclear Weapons facility Malmstrom AFB in Montana twice in a row in 1967:
youtu.be/VgziDyPSUog
Interview with captain of Malmstrom facility Robert Salas:
youtu.be/KkZWHpP17Rc
The senate's citizen hearing with Malmstrom AFB captain Robert Salas: youtu.be/fVchA9vVUbg
UFO sighting at Minot AFB North Dakota 1968
youtu.be/YSqEDXZf4To
National press Club conference on disclosure:
youtu.be/rB8HK6XxjzY
The only case the US government officially admitted a UFO visited the Nuclear Base Loring AFB UFO landing 1975:
youtu.be/X7c6LMgr_N0
Dutch Soesterberg AFB 1979 (Dutch-American base) where secret cold war nukes were stored. A UFO slowly flew over the base while soldiers on duty watched the event. Dutch spoken radio interview with the military personnel
youtu.be/tKovVGCW1Bg
Soesterberg AFB case documentary,, coverup and non military witnesses (Dutch spoken)
youtu.be/WAJSosWZTXg
English American Bentwaters AFB 1980 AKA Rendlesham forest case Suffolk.
Where also allegedly cold war nukes were stored:
youtu.be/IaYfsxbiKsM
Documentary UFOs and Nukes:
youtu.be/5Pr-C4byeNk
Interview with US captain Lori Rehfeldt on the Bentwaters AFB case 1980 in Suffolk UK.
youtu.be/U-8XJvHRuzY
Interview with Larry Warren on Rendlesham forest case Suffolk 1980:
youtu.be/tYU_tr5K5ws
We hebben GL, BLM, PvdA, PRdV, Mark R en Marijke H.... aliens zat dus...
Damb right Aliens exist. Take a look at David Zuckerberg and Cyline Dion.
'Damn' that is
@darmflora | 25-07-20 | 18:44: het blijft Engels. Spreek nou eens Nederlands!!
Een eenheid ter observatie van indringende buitenaardse levensvormen is zonder indringende buitenaardse levensvormen al snel werkeloos. Dus creëer je je eigen werk ...
www.reddit.com/r/UFObelievers/comment...
Na eigen ervaringen ben ik onderzoeker geworden. Inmiddels al 26 jaar.
Voor iedereen die geinteresseerd is een link naar een pagina met tientallen credible links. Doe het nou want het is echt belangrijk voor ons Nederlanders. We zijn een nuchter volkje en dat is goed, maar in deze kwestie in het bijzonder zit ons dat danig in de weg. Om te zorgen dat het nieuws straks niet al te koud op je dak komt, verdiep je in deze zaken. Dit is echt mijn hartekreet en geen grap! Sta open ervoor want ridicule heeft ons nooit ergens gebracht! www.reddit.com/r/UFObelievers/comment...
Wat voor ervaring heb je zelf gehad ?
@Tuforial | 25-07-20 | 19:06:
Het is in het engels getypt omdat ik inmiddels een Reddit kanaal run. Overigens non profit. Niet geheel onbelangrijk.
Early july 1994 I was with my mother in the garden in my hometown Alkmaar The Netherlands. A city of about 107.000 inhabitants with the typical canals and beautiful old buildings 35 km's north of Amsterdam. We watched the stars laying in our garden chairs discussing the universe, when suddenly an amber/ rusty brown light came flying low from the NW to SE towards us in an erratic manner. It sped up and slowed down as if it was thought controlled. Above our heads it made a full stop. Without braking, just a sudden full stop. This caught our attention and we said do you see it do you see it! Yes! Yes! And by the time we finished speaking, the UFO had made a cross shaped sign with perfect angles above our heads starting approximately 15 meters to the left then 30 meters to the right and it went 15 meters back to the middle following its original track and went on. This with such speed and without any sound or trail. One could hear totally nothing. Not even a hum or a buzz. We were stunned and immediately we knew this was not from this earth.
Animation: image.ibb.co/moOpNc/UFO1994.gif
No human structure can bear the forces of this acceleration and full reverse.
Report: www.nuforc.org/webreports/025/S25329.h...
The next day something happened that I am still very confused about. Friends came over for a coffee. We spoke about our experience but they kind of laughed about the subject I went to my bedroom angry. My mother stayed with the friends. While I looked out of the window, it was around 16:00 hrs I spotted a star in daytime hanging still in the sky. It was sitting there very low just above the low clouds. There were a few clouds and patches of blue sky. It was solid and oval shaped without wings and reflected the sunlight so extremely that it gave off a greenish silverish flare. Never I have seen such reflection since
I walked to the window, did not know what I was looking at. A cloud went in front of it. I kept my eye on the cloud. The craft never came out from behind the cloud!!
I was very confused. Especially because minutes before I had a conversation about the first sighting. Was it on purpose? Were they mapping the environment those days/nights? I dont know but it was very very coïncidental!
Google maps location:
maps.app.goo.gl/dxDBY
In 1995, also in Alkmaar about eight months later, I cycled to bring a friend to the bus. On my way back home I cycled by a canal and noticed the full moon. Instinctively I looked up and bang! There it was. A perfectly round solid pitchblack disk flew low over my head from S to N. It just flew a straight line and very fast. No sounds no trails. It passed between the moon and me and I saw the solid black object heading away from me. I decided to keep my eyes on it. Did pull my brakes but didnt care where I was cycling. I remember saying to myself: my God I'm now watching a UFO! The next day I had an exam. I was an outstanding student but I blew that exam totally.I just kept thinking of the experience. Animation: image.ibb.co/fCFbPK/1538300346962-ani...
Google maps location:
goo.gl/maps/bQC8VkFpFaw
My last sighting was also in Alkmaar on the 12th of august 1997 me and two friends watched the Perseids shooting stars in the park. Ofcourse no asteroids visible. But suddenly I saw a configuration of 4 lights that glided gently through the sky from south to north. It was very very high in the sky and some clouds went underneath it but still I noticed it was an enormous triangle. It blacked out the stars behind it. It must have been an enormous craft hundreds of meters if not close to a kilometer. It was an isosceles triangle with two lights in opposite in the front point and two lights in opposite in the back. Perfectly symmetrical.
I said to my friends look! And one saw it too. The other one looked the wrong way. At home we drew it without having discussed how the lights were configurated. We drew exactly the same.
Animation: image.ibb.co/k2R5hA/Triangle.gif
It was incredible and also frustrating knowing that such a big craft entered our airspace without anyone knowing it.
Mufon report case nr: 95190
Google maps location:
maps.app.goo.gl/nuFJb
Years later I learned about the Phoenix lights. One triangle seen there, also by the governor Fyfe Symington, resembled exactly ours: Animation: image.ibb.co/kk1Z5x/image-3.png
After 1997 I never saw a UFO again.
The Netherlands in the '90's were a UFO hotspot. Right after the Belgian wave. Many reports were made.
I'm convinced now we are not alone and visited. This started my interest in the UFO matters. I have done lots of research since!
Thanks for sharing this with you!
@remsey2907 | 25-07-20 | 19:18: ik heb in 2009 in den helder wel eens vage dingen gezien in de lucht, die me op geen manier menselijk leken (nee ik heb het niet over de mensen die er wonen)
Was tijdens een nachtdienst, 3 lichtgevende bollen die in rare patronen door de lucht zweefden, snel langzaam compleet stil hangend om vervolgens super snel te verdwijnen.
@Boterbloempje | 25-07-20 | 19:40: Er zijn duizenden mensen alleen al in Nederland die onverklaarbare ervaringen hebben gehad. Overigens zelfs onze eigen luchtmacht.
@Boterbloempje | 25-07-20 | 19:40:
Zoiets heb ik ook gezien, later bleek dat het gewoon om wensballonnen ging.
@Wasbakplasser | 25-07-20 | 20:01: Daarom mijn links. Die zijn onmiskenbaar. Je moet je voorstellen dat complete nucleaire installaties onklaar zijn gemaakt. Niemand weet dat, gaat allemaal aan de mensen voorbij. Omdat we het al druk genoeg hebben. Maar goed het is niet geheel onbelangrijk om te weten wie stelselmatig onze nucleaire raketten onklaar maakt.
@remsey2907 | 25-07-20 | 20:06:
Zelf 3 X een ufo mogen zien.
Maar is dit niet slechts een zet van de Amerikanen om drag vlak te creeren voor Trumps spaceforce? ?
Ack-ack... ACK ACK ACK!!!
Kijk de laatste tijd naar programma op History Channel, naam even kwijt, maar wat ik mis in de verhalen over wat men allemaal gezien heeft is, dat als zo'n ufo met bloedspoed van niets naar mach4 gaat, hoe zich dat dan verhoudt mbt de geluidsbarriere. Je zou denken dat dat wat geluid zou produceren. Verder zou het me niet verbazen, mocht het allemaar echt zijn, dat de interesse voor de aarde alleen bestaat, omdat het dienst doet als hub. En als wij dezen aardkloot de vernieling in helpen, dan moeten ze wat lichtjaartjes omvliegen,. Dat gaat die aliens piswoest maken, dus het moment van totale inihalation der mensheid is aanstaande, daar ze dit voor willen zijn.
Op zoek naar eetbare dieren, net als de mens.
Dat is de threat narrative. Werkelijkheid is dat ze zich zorgen maken over onze agressie. En terecht, wij hebben 108 miljoen mensen van onze eigen soort gedood in oorlogen. Dat is 5,5 keer Nederland. Daarnaast hebben we een nucleair arsenaal dat 3 miljard jaar evolutie naar de klote kan helpen. Dus tja dat ze ons monitoren is niet alleen in hun belang. Ook in ons belang.
Een ander punt.
Iemand die gelovig is, gelooft in een leven na de dood. dus onsterfeljkheid.
Iemand die niet gelovig is, die weet dat zijn eigen geest een illusie is.
Maar een illusie is ook onsterfelijk, het lichaam gaat kapot, daarmee verdwijnt de illusie.
Theory of all: Dolores Cannon:
youtu.be/eTGnO3T0k-g
www.youtube.com/watch?v=un8s8ApR_7A
Wat ik mij soms wel eens afvraag waarom er er geen ziekte bestaat waarbij de cellen eindeloos vernieuwd worden, en die persoon dus onsterfelijk is. Ouder dan 120 worden is onmogelijk. Je zou kunnen denken dat door fouten in de genen, de cellen zich wel altijd vernieuwen en degene dus onsterfelijk is.
Zoiets bestaat helaas al en het kan ertoe leiden dat je juist niet oud wordt.
Wat u benoemd noemen ze kanker in de medische wereld.
Make mental note: weer afkijken: ET, Alien, The Thing, Independence Day, Close Encounters of the Third Kind.
Contact met Jodie Foster niet te vergeten,
youtu.be/d9C2cF3KvP8
Netflix Unsolved Mysteries aflevering 5 the Berkshires UFO. Met als verschil dat dit echt is en bovengenoemde films niet. Overigens was Steven Spielbergs film op een echte waarneming geinspireerd. Maar ga aub kijken naar unsolved mysteries.
Mars attacks!
@P-unit | 25-07-20 | 22:56:
Mars is de laatste planeet waar je leven(hoogstens microbiologisch leven) kunt verwachten. Er staan letterlijk zonnestelsels op een steenworp afstand. De dichtstbijzijnde is een systeem met drie zonnen.Alpha Centauri met twee planeten Proxima centauri a en b. De afstand is te groot voor ons maar dat is gebaseerd op onze huidige wetenschappelijke opvattingen. Die kunnen over tien jaar wel heel anders zijn. Daarom is het niet wetensçhappelijk om te zeggen dat de grootte van het universum de reden is dat we niet bezocht worden. In de 17e eeuw zou men je uitgelachen hebben als je zei dat je in 21 uur naar Australie vliegt.
Hoe moet dat nou met de vermeende complottheoriën?? Mag nu voor het onderdeel "Alien houden ons in de gaten" het alu-hoedje argument van tafel? En welke ander complottheoriën zouden er nog meer waar zijn?
Als dit verder doorbreekt, ik dank Geenstijl overigens ze hebben ballen! De andere nieuwssites in NL durven het niet aan. Maar als dit verder doorbreekt en dat gaat nu in een stroomversnelling, dan breekt er een potje ellende open. Reken maar van yes! Na 26 jaar onderzoek ben ik zaken tegengekomen die het daglicht niet verdragen. Bijvoorbeeld, wie betaalt de miljarden die gestoken worden in het backengineeren van de gecrashte vliegende schotels? Wij. En hoe wordt dat gefinancierd? Een voorbeeld is Lockheed Martin. Het bedrijf dat dit voor rekening neemt. Zij maken wapens en experimentele vliegtuigen maar zitten ook achter al de IT systemen van het betalingsverkeer. Hoezo dubbele pet? Overigens was onze kroonprins betrokken bij de Lockheed affaire. Omdat in de salon op Bilderberg conferenties met een sigaar en een glas whiskey even het een en ander werd bekonkeld. Ik zal niet verder ingaan op onze rol van het koningshuis op de UFO geheimhouding. Ik raad je aan deze link te bekijken van Catherine Austin Fitts. Zij werkte voor de Department of Defense en kreeg al snel lucht van de vieze spelletjes die er gespeeld worden achter onze rug om: youtu.be/WlItNAk4U-U
Gordon Cooper zijn ervaringen met ufo's.
youtu.be/wsEd_b1C8DY
Ik heb nog steeds hoofdbrekens over de enorme grote UFO die ik op een ijskoude winteravond in 1995 of 1996 heb gezien in de omgeving Soest/Baarn.
En ik niet alleen.... twee agenten hadden hem ook gemeld bij de centrale en een echtpaar moest van schrik hun auto op de vluchtstrook zetten.
Ben nog snel binnen gerend, m'n fototoestel gepakt en weer naar buiten gerend om hem te fotograferen, maar helaas.... niks meer te zien.
Terwijl het toch een doorsnede had van een paar honderd meter en veel lampen aan had. Het hing eerst stil en bewoog daarna langzaam.richting de polder.
Geen geluid te horen.
5 Mensen op 3 lokaties zagen hetzelfde, dat kan geen toeval zijn.
Maar ja...... niemand had de beelden dus weten we nog steeds niet wat dat ding daar deed. Dacht eerst aan een geheim toestel van vliegbasis Soesterberg of zo, maar kon me geen plek bedenken waar je dat ding uit het zicht kon parkeren.
Nou, laat de Marsmannetjes maar komen dan. Ik ben wel toe aan een verzetje..
Sorry.. Maar Resistance is futile.
twitter.com/RyanGirdusky/status/12868...
@Wasbakplasser | 25-07-20 | 17:02: Ahhh.. moi man .. kunnenw e hun de schuld geven van klimaatverandering, racisme en weet ik veel..... Maar serieus, WTF is dat ding???
Ik in 1994 met mn ma in de tuin, in 1995 alleen op de fiets een gitzwarte schotrl 30 meter ongeveer en vloog heel laag. Met een noodvaart over me heen. Geen enkel geluid het was muisstil. In 1997 met vrienden in het park een driehoek met 4 lichten er onder achter de wolken vandaan zien komen en op die hoogte was het nog een gevaarte ook. Daarna nooit meer iets gezien maar ik kan het sindsdien niet meer loslaten. Het is echt en geen fabel. Inmiddels ben ik onderzoeker. We staan aan de vooravond van de grootste ontdekking allertijden. En ik sta vooraan. Reken maar!
@remsey2907 | 25-07-20 | 17:43: Ik ook!
@Wasbakplasser | 25-07-20 | 17:02: Leuke website! Maar is een vierkant ding niet onhandig om mee te vliegen?
@remsey2907 | 25-07-20 | 17:43:
Dat is wel erg vaak. Misschien hebben de buitenaardse monsters interesse in u.
@lekgoot | 25-07-20 | 18:32: Aan mijn eigen ogen kan ik nog twijfelen maar ik was niet alleen. Dat verandert de zaak. Bovendien heb ik na 97 nooit meer iets gezien. Het is puur mazzel geweest. Het is overigens allemaal gerapporteerd bij MUFON en NUFORC.
Ik heb van kinds-af aan veel ufoverhalen gelezen. Altijd veel interesse, maar geloof erin...niet echt. Zou het tof vinden hoor, maar het is allemaal veel te vaag. Foto's altijd net onscherp, onsamenhangende verhalen. Als je dan bedenkt dat ze bij overheden nieteens hun pincode geheim kunnen houden, lijkt het me sterk dat ze veel meer weten dan jij en ik.
Het heelal is zo belachelijk groot en zo bezaaid met sterrenstelsels, planeten enz, dat het moet kunnen, dat er meer leven is. Of beseffen we ons misschien juist niet hoe uniek we zijn?
Ik vind de theorie van tijdreizigers dan nog (iets) aannemelijker. Misschien vinden mensen later wel manieren uit om met een kijkje te komen nemen in het hier en nu? In een soort tijdbubbel? Misschien zijn ze hier niet eens echt fysiek, maar worden ze wel soms gespot?
Het is 100% waar. Je moet alleen weten waar je de info vandaan haalt. Er is veel moedwillige disinfo. Begin hier, wel popcorn erbij want het is urenlang materiaal. www.reddit.com/r/UFObelievers/comment...
@remsey2907 | 25-07-20 | 17:56: mooie link, dank. OP heeft zn huiswerk goed gedaan in elk geval
@CoffeeDick | 25-07-20 | 18:42: oh dat ben jij ;) neem dit compliment tot u :)
@CoffeeDick | 25-07-20 | 18:44: Hij kwam binnen hoor :P Bedankt man.
Laat ze gewoon de bom droppen en zeggen ja er is buitenaards leven , we zullen U ooit wel eens vertellen over het hoe en wat. En voorlopig zijn ze ons nog goedgezind anders waren we allang weg.
We worden al jarenlang voorbereidt op bericht dat er buitenaards leven mogelijk is. Wij zijn maar een zandkorrel in een uitgestrekte woestijn. Het is op zijn minst met absolute zekerheid te zeggen dat buitenaards leven mogelijk is.
Doet me denken aan een nacht in 2013 toen ik in mijn slaap werd gewekt zonder wakker te worden door een stem tijdens die kennismaking in het engels zei dat ik uit Holland kwam en die Yankee dacht en vroeg aan mij of het Holland in Texas was daarna zei ik Holland, Amsterdam, Europe en toen werd het even stil aan de andere zijde en begon het mystieke met wormgaten en al.
Vergeet niet militaire of geheime tech kan 20 jaar voorliggen op civiel gebruikte techniek.
Dat over voorlopende tech klopt. Ik weet dat defensie e.d. in het verleden lezingen organiseerde waarbij ze 'nieuwe' techniek vrij gaven voor de civiele markt. Die techniek was dus voor hen al inmiddels achterhaald.
De techniek loopt wel 70 jaar voor op de civiele techniek. We gebruiken nog altijd rakettechniek, die ergens vorige, vorige eeuw al uitgedacht is. Ondertussen testen ze met de X-37b nieuwe aandrijfmethodes. Maarja, dat is allemaal geheim, behalve dat ze vertellen, dat ze nieuwe aandrijftechnieken uittesten. DARPA is het lab van de Amerikanen dat zich met nieuw spul bezighoudt. De Russen en Chinezen hebben hun eigen DARPA. Wij hebben in Europa alleen maar een deeltjesversneller en een proefmodel van een kernfusiecentrale. De nazi's waren al aan het testen met een vliegende schotel die antigravitatie gebruikte. Daar zijn genoeg bewijzen van te vinden.
@Klappernoot | 25-07-20 | 16:50: Ik geloof daar niet in. De Duitsers hadden nog bakelieten stopcontacten en katoenen bedrading. We moeten wel realistisch blijven. Vliegende schotels zijn buitenaards. Oftewel niet van ons afkonstig. De Ariel school landing is daar het bewijs van youtu.be/uF82qCdx05Y
Overigens was dit niet de enige school. Ook in 1967 Crestview Miami, 1977 Broad Haven School Wales, 1966 Westall school Melbourne 300 getuigen. Overigens bulkte het van de geheime dienst op alle scholen behalve op de Ariel school. Omdat die in Ruwa Zimbabwe ligt. Daar is het pact tussen de geheime diensten niet van kracht.
The Westall UFO doc Melbourne Australia 1966 (300 witnesses):
youtu.be/oDF21rKkYcM
The Westall kids today on channel 10 Australia: youtu.be/sPHVvg-dXOs
The rare Andrew Greenwood interview, teacher at the Westall school:
youtu.be/K8IU9czysn0
Crestview elementary school Miami 1967:
youtu.be/PTCFK3zrdBY
Front page Opa Locka mass sightings Miami(included Crestview sighting) i.ibb.co/c8pjpFp/313-1.jpg
Crestview case with Ryan Shane:
youtu.be/R3K1S4jFZVk
Broadhaven school event Pembrokeshire Wales 1977:
www.bbc.co.uk/news/uk-wales-south-wes...
BBC journaal Broadhaven UFO
youtu.be/QnkCSxPllAE
Ariel School Children Ruwa Zimbabwe september 1994 (62 witnesses):
youtu.be/uF82qCdx05Y
Tineke de Nooij Dutch RTL4 channel's interview with the Ariel kids:
youtu.be/g41mxGQPp0k
Ufologist Cynthia Hind on the Ariel school kids:
youtu.be/eBqKJHSrYZg
Ariel school witness Francis testimony:
youtu.be/p1z2ekwX1ZY
The Ariel Witness Salma Siddick today with Randell Nickerson: youtu.be/BAz6N5R4YlQ
Interview on Martin Willis show with Salma Siddick: youtu.be/1rtJpw_WWDg
Arielphenomenon promo with Dan Aykroyd:
youtu.be/UQS4cQ2wOQM
@remsey2907 | 25-07-20 | 18:30:
Dank voor info. Dit had ik nog niet gezien.
Interessante reactie van de overheid om alles te vergeten.
Gezien het immense aantal planeten is het niet geheel ondenkbaar dat er meer vormen van leven te vinden zijn. Corona maar goed bewaren, kan zomaar ooit van pas komen
Stemmen in je hoofd, dat is hoe aliens kunnen communiceren met jou.
Kijk Netflix Unsolved Mysteries the Berkshire UFO dan wordt alles duidelijk. Episode 5
Die gast op het podium is een alien. Hij loopt niet, hij stuitert.
Zoiezo niet alleen. Steriele drones sturen is ook het meest verstandige wat je kan doen gezien wat wereldvreemde bacteria mogelijk kunnen aanrichten en hoe kut interstellair vliegen is.
Dus ze vliegen miljoenmiljard kilometers door het heelal om hier te crashen?
Tuurlijk joh, neem nog een lsd trip.
waarschijnlijk zijn de technieken er op gebouwd om sneller te reizen dan wij kunnen voorstellen. ten tweede zal het "crashen" niet met opzet gaan maar allicht vanwege andere zwaartekracht of andere factoren die "hun" vehicles laat crashen. anyway, probeer verder te denken dan "de wetenschap", onze kennis is enorm maar zal waarschijnlijk op heelal niveau weinig voorstellen. probeer het eens voor te stellen. en nee ik drink niet en ook geen lsd.
andere gedachte, jij denkt echt dat er in het heelal maar 1 planeet bewoond kan worden? wij zijn aangepast hier, waarom zouden andere wezens dan niet zich kunnen aanpassen op plekken met minder zuurstof, licht en andere temperaturen?
@timmert12 | 25-07-20 | 15:35: Hij zegt nergens dat er niet meer bewoonde planeten zijn. Hij zegt dat het onwaarschijnlijk is dat een buitenaardse beschaving met de technologie om naar de aarde te reizen hier crasht.. Om hier te komen ga je toch richting de snelheid van het licht, snelheden die onze wetenschap ver te boven gaan. En dan crashen vanwege een andere zwaartekracht...? Klinkt niet echt logisch.
Japan Airlines 1628 in 1985
Interessante animatie
www.youtube.com/watch?v=eYfGTOo7X-8
Met oorspronkelijke audiotapes.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 15:33:
Die ufo's dat waren toch uiteindelijk F117's?
@Wasbakplasser | 25-07-20 | 15:53:
Hebt u de animatie bekeken?
In 1985 hadden ze nog geen F117,s
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 15:55:
Niet helemaal, maar ik kan mij een andere animatie herinneren over hetzelfde incident toen bleek het uiteindelijk te gaan om de F117. Maar ik kan mij vergissen natuurlijk. Eerste F117 was er al in 1981.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 15:55: wel drones ter groote van een libelle.
@Wasbakplasser | 25-07-20 | 16:05:
Er zijn veel waarnemingen gedaan waarin driehoekige UFO`s werden gezien. Een aantal daarvan zullen zeker deze vliegtuigen zijn geweest, die er inderdaad al in 1981 waren, maar een aantal zeker niet.
Voora omdat er heel grote zijn gezien bijvoorbeeld tijdens de UFO golf in België in 1989. nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_ufogo...
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 16:12: In 1997 in Alkmaar met vrienden in het park. Wij perseiden kijken. Niks gezien.Tot een reusachtige driehoek (isosceles) overvloog. Kwam vanachter de wolken. En met groot bedoel ik ook echt groot. Minstens een kilometer. Gerapporteerd MUFON case report: 95190 Het had 4 lampen twee in de punt en twee achteraan. En het ging van zuid naar noord in luttele seconden. Geen geluid geen spoor. En dat doet wat met je! i.ibb.co/Q9RcZVV/Triangle.gif
Op het diepste niveau van realiteit staat niets vast.
Binnen deze chaos probeert de mens tevergeefs waarheid, identiteit, orde en zin te ontdekken.
Tja, tken vriezen of het ken dooien, of niet natuurlijk. Maar da's logisch.
Afgelopen woensdag 15 july, Rudy was net aan het uitleggen hoe DeBlasio New York weer veilig kan krijgen, wordt er ingezoomed op een live ufo : imgur.com/a/LGi5hgx www.youtube.com/watch?v=I0sDrskH0pc
Wat een toeval zeg.
Dat is volgens mij een kogelinslag in het plafond behorende bij het raam met het kogelgat.
Tot zover best een aardig jaar 2020. In Juli dus UFO's. In Augustus iets met Dinosaurussen?
Of een weerballon!
Het is gewoon moerasgas!
Ze komen maar voor één ding; onze vrouwen:
www.bobbedoes.nl/_items/b938d6ed-f626...
Waarom zijn die mannetjes altijd lelijk en groen? Ze kunnen toch rose zijn?
@Jezus_Boeddha | 25-07-20 | 15:11:
Ugly green lives matter, bigot!
Ik zie ze niet, maar ik ruik ze soms wel.
"Eric W. Davis, an astrophysicist".
Tja dat zijn ook het soort wetenschappers die ook alles exact weten over massa-psychologie, radar, instrumenten, weersverschijnselen, statistiek, gevechtsvliegtuigen, drones en trekvogels. Moet je direct geloven!
Ik geloof het verder wel.
Vermoedelijk was Guust Flater weer aan het klooien. (zie album ¨Van Flaters gesproken...¨)
Is dat die ene met de Flaterfoon? Waar hij een straaljager laat crashen?
@CoffeeDick | 25-07-20 | 16:25: Nee, Guust op een skippybal richting FL 300;
l
Geloof ik dat er leven is ergens in het universum? Volmondig ja, al denk ik niet dat we ze ooit tegen gaan komen. De vraag of er leven in het universum is op zich is makkelijk te beantwoorden, we hebben hier een hele planeet vol met verschillende levensvormen en we bevinden ons in het universum dus dat is ook een ja. Maar als ik al die programma's moet geloven over de hoeveelheid ufo's die zijn neergestort kan ik maar tot 1 conclusie komen..... aliens zijn verdomd slecht in het bouwen van ruimtevaartuigen als ze zo vaak uit de lucht donderen.
Of die waren bedoelt kapot te vallen?
Sfeervol hoorspel erbij.. En je weekend kan niet meer stuk. :)
www.youtube.com/watch?v=6fnPn9Xr7fI&a...
!!!MA-GI-STRAAL!!!
Buitenaards 'leven' bestaat, doch is niet tastbaar en zeer moeilijk waarneembaar. Niet te bewijzen en gelijk elke religie een ontkenning van de vergankelijkheid van dit leven op aarde. Er zijn geen aliens, die bestaan niet.
Laat staan dat vliegende objecten de VS zouden bezoeken. Pertinente onzin.
Het is niet de eerste keer in de geschiedenis van de mensheid dat totaal irrelevante mythes worden misbruikt om de teloorgang van 'beschaving' op Aarde te verbloemen. En het zal ook niet de laatste keer zijn.
UFOs en aliens: nee.
Buitenaards leven bestaat maar het valt niet te bewijzen? Dan kun je niet stellen dat het bestaat. Dan kun je ook niet stellen dat het moeilijk waarneembaar is want dat impliceert dat het waarneembaar is.
O ja? En die graancirkels dan? Dat zijn ufo-landingsplaatsen. Die landen daar altijd 's nachts en gaan daarna meteen weer weg.
Het is een stuk waarschijnlijker dat er aliens bestaan dan door een vertroebeld mensenbrein verzonnen goden.
@Sans Comique | 25-07-20 | 14:36: maar hetgeen dat wij kunnen bewijzen met onze technieken, is ook maar een fractie van wat nog mogelijk is. dus onze wetenschap is allicht niet zo ver om dingen te bewijzen, al is het er vast wel!
@Sans Comique | 25-07-20 | 14:36: u gebruikt andere definities, allicht omdat u een andere eigen waarheid heeft.
Dat is een fundamenteel probleem in de wetenschap en tevens de reden dat er nog religies zijn op onze planeet.
@timmert12 | 25-07-20 | 15:38: Je kunt nog steeds niet daarom stellen dat het er wel is maar we kunnen het nog niet bewijzen. Er ligt zeker weten een pot goud aan het eind van de regenboog, maar we hebben nog niet de middelen om het einde van de regenboog te vinden.
@timmert12 | 25-07-20 | 15:38: hoezo een fractie? Voor hetzelfde geld zitten we al op 99% van wat er te 'ontdekken' valt.
@ploppy | 25-07-20 | 14:45: Is nog gratis parkeren daar he. Als ze 'm in Amsterdam zetten betalen ze zich scheel.
Fijn, net wat we nodig hebben. Meer afleiding van het rampzalige beleid van Twamp.
En nog steeds geen oorlog begonnen dus minder vluchtelingen onze kant op
@woessie | 25-07-20 | 14:35:
uit welk zonnestelsel?
@woessie | 25-07-20 | 14:35:
Hij heeft Syrië aan Putin gegeven, dus de kans dat de Syriërs hier binnenkort nog teruggaan is erg klein. Hij doet ook verdomt weinig aan het tirannieke optreden van Xi in de regio, dat gaat nog hard uit de hand lopen.
@Zer0-hedger | 25-07-20 | 14:43: Derde ring van Saturnus.
@Jezus_Boeddha | 25-07-20 | 15:13: De ring van UrAnus.
"zodat wij geen last van aliens hebben."
In plaats van ons druk te maken over aliens from outer space, waarvan het bestaan uiterst twijfelachtig is, en die ons in ieder geval niet kunnen bereiken - de afstanden zijn gewoonweg veel te groot - doen we er beter aan ons zorgen te maken over onze eigen 'homegrown' aliens, die wel degelijk een grote bedreiging vormen, en op dit moment in kampen als Al Hol in Syrië zitten, maar er alles aan doen om weer terug in Nederland te geraken.
Deden ''wij'' er maar alles aan om die aliens buiten de deur te houden.
Nou die "alians"' komen met bootladingen gelijk.
@flesje | 25-07-20 | 14:28:
Aha. Dus niet met space ships, maar met sea ships!
Dat van die afstanden is geen reden. Wij kunnen ons op dit moment niet voorstellen sneller dan het licht te reizen maar we kunnen ons ook niet voorstellen hoe via andere dimensies af te snijden. Ons technologisch niveau is niet de norm hoor voor de rest van het heelal, dunkt me. Dat is een beetje te antropocentrisch gedacht.
Tijd en afstand is natuurlijk relatief. Misschien zijn onze 'buitenaardse bezoekers' wel heel ver gevorderd in de quantummechanica. Wellicht reizen ze wel buiten ruimtetijd om.
@Wasbakplasser | 25-07-20 | 14:40:
Dan moet je veronderstellen dat ze beschikken over de zg 'warpdrive' uit Star Trek, en in staat zijn op een bepaalde manier tijd en ruimte te 'krommen'.
De Volkskrant redacteur voor astronomie-onderwerpen, George van Hal, schreef er vorige week toevallig over. Maar ja, veronderstellen dat er aliens zijn die over die technologie beschikken, en hier op aarde al aan het rondneuzen zijn (maar zich regelmatig laten 'betrappen' op hun aanwezigheid door Amerikaanse piloten) vergt wel heel veel van het voorstellingsvermogen, haast net zoveel als het geloof in 'god'. Mij lukt in ieder geval beide niet.
www.volkskrant.nl/wetenschap/sneller-...
Ik neem aan dat ze technisch gezien veel ontwikkelder zijn dan wij op aarde. Ik neem aan dat ze de tijd kunnen buigen, een soort van warp technology hebben, zich kunnen verplaatsen in tijd en ruimte, wonen op enorme ruimte schepen en reizen door het universum, rommelen met frequenties, reizen in dimensies, hebben een basis op mars de maan of een andere planeten of manen in ons zonnestelsel, leven hier op aarde maar door onze beperkte frequentie waarneming wij hun niet waarnemen. Wie weet. Dat ze bestaan ben ik heel overtuigd van en dat er met sommige buitenaardse intelligentie contact is ben ik ook zeer overtuigd van.
En toch. De vrijgegeven video's zijn tamelijk goed te verklaren met "gewone" verklaringen: Een geziene vogel, ruimtepuin dat de atmosfeer invliegt, camera-artefacten en gimbal-effecten. Geen van de video's is op zichzelf bewijs van wat dan ook. Blijft over een enthousiaste Navy-piloot die zelf beweert allerlei onverklaarbaars te hebben gezien. Maar zo onverklaarbaar was de FLIR-video in ieder geval niet echt.
Nu zou er dan "iemand" zijn die neergekomen materiaal heeft onderzocht, wat niet thuis te brengen was qua origine. Vooralsnog toch weer een halve anonymus die weigert met het echte bewijs, bijvoorbeeld het materiaal zelf, op de proppen te komen.
Misschien is het toch allemaal niet zo spectaculair als het lijkt?
Volgens mij verbrand alles wat de dampkring binnendringt.
Sommigen zeggen dat ons apenbrein gewoon niet kan verwerken wat het niet kan begrijpen, dat de Azteken de schepen van Cortez niet konden zien omdat er geen referentiekader was binnen hun taal, cultuur en belevingswereld. Net zoals sommige reaguurders na bijna 4 jaar nog steeds niet kunnen geloven dat Trump eerlijk democratische verkiezingen won en grote kans maakt dat in november weer te doen.
@KlauwnBassie | 25-07-20 | 14:36:
Dat is heel scherp.
@KlauwnBassie | 25-07-20 | 14:36: mooie idd!
@KlauwnBassie | 25-07-20 | 14:36: Trump is an alien
All of your reaguursels are now belong to us.
Ja hoor, aliens komen van 20 biljoen kilometer verderop helemaal naar hier omdat ze geïnteresseerd zijn in onderbroekenlol met semi-analfabeten ergens in een achterafgebied in de VS. Of Siberië. Alleen jammer dat ze, ondanks dat ze lichtjaren kunnen overbruggen, blijkbaar óók waardeloze piloten zijn, want ze storten in grote getale neer.
Piloot ziet een vlekje, roept iets hysterisch, en we hebben een buitenaards vliegtuig in beeld. Ga weg. Paar jaar geleden zag een hypermoderne apache-helikopter twee complete hoogspanningspylonen inclusief draden over het hoofd toen ze over de Waal aan het 'oefenen' waren (omdat het rivierengebied zo op Mali lijkt, waarschijnlijk).
Als er aliens zijn die de Aarde willen bestuderen, dan zijn ze technologisch zó veel verder dan wij, dat ze zich niet zullen laten zien. En als ze foute plannen hebben, dan trekken wij heel simpel en kort aan het kortste eind.
Niet zolang Chuck Norris nog ademhaalt!
@VP732 | 25-07-20 | 14:14:
En Arny Schwarzenegger! Die versloeg toch maar mooi de technisch geavanceerde Predator.
Het is waar, maar er wordt hard aan gewerkt zodat wij geen last van aliens hebben. Zie documentaire op Netflix. Het heeft volgens mij al vier delen ofzo, heet MIB. Razend interessant.
heb een 2 jaar geleden nog een UFO melding gedaan. En ik rood drink en hallucineer niet en nooit.
Kleine correctie, wellicht: ... rook, drink en ...
@schijtzat | 25-07-20 | 14:09: Laat maar, hij is helemaal de (melk)weg kwijt.
Zeiden ze 'take me to your dealer' ?
@KlauwnBassie | 25-07-20 | 14:13: leuk...
@KlauwnBassie | 25-07-20 | 14:13: Geen levend wezen gezien. Waarschijnlijk een onbekend militair vliegtuig met onbekende techniek. Midden in de nacht over Rotterdam vliegen, geen geluid, geen uitlaatgassen, geen verlichting. Een strakke geometrische witte driehoek zonder andere vormen eraan zoals de kartel randen bij een stelth of toch een lichte vorm van een neus of staartstuk of ergens een ronding of iets aan de onderkant.
@Premier Trutte | 25-07-20 | 14:21: Die vlieger gaat niet op Trutte !
@Premier Trutte | 25-07-20 | 14:21:
maar heb je er een foto van?
Wat dat is het het bewijs toch een beetje he, vandaag de dag heeft iedereen een goede camera op de foon, veelal met nachtzicht en anders licht je m digitaal maar op, het ding was immer wit en de vorm duidelijk, dus zichtbaar voor t blote oog, zeker voor een camera.
De meeste mennsen slapen met dat ding, selfies te over en ondertussen worden we gefeteerd op verhalen en van die halfbakken jaren '60 foto's zoals in dat filpmje.
Ik wil bewijs.
En als t aliens zijn, dan zijn er twee opties; of we nemen hun wereld over, of zij de onze en aangezien zij hier dan al zouden zijn, zijn we t haasje.
@Zer0-hedger | 25-07-20 | 15:06: Ik sliep in die tijd in mijn oude huis altijd op het balkon. Een meestal op mijn rug naar de sterren kijkend. Die dag was het een beetje bewolkt maar boven mij was het open. Ik zag dat ding gedurende een seconde of 4 á 6 en toen verdween ie verder op achter het wolkendek. En geen camera in de aanslag.
@Zer0-hedger | 25-07-20 | 15:06: www.ufomeldpunt.nl/melding/6794-witte... Toen wel een melding van gemaakt maar niemand die dat ding ook gezien heeft. Ook op andere dagen niet. Er is alleen een periode geweest jaren er voor dat er meldingen van witte driehoeken waren in Engeland en Amerika. Wel meldingen van zwarte driehoeken boven België maar die zijn betwist en zouden verlichting hebben. nl.qwe.wiki/wiki/Black_triangle_(UFO)
Ik vrees dat onze intelligentie verbleekt bij die van niet aardse levensvormen.
Na het bekijken van diverse videobeelden kom ik tot de conclusie dat "onze" primitieve straaljagers geen partij zijn.
Die dingen vliegen, of hangen, zonder een waarneembare aandrijving.
Daar vallen die orgaanrovers van D66 bij in t niet.
We staan vast binnenkort op de intergalatische menukaart, van dat restaurant aan de andere kant van het universum.
@Zer0-hedger | 25-07-20 | 15:08: intergelac*tische
De anti-complotgekkies hebben het maar zwaar de laatste tijden.
Alien live matters, krijgen we dat weer...
Maar als nou blijkt dat Black Matter Lives...
Als ik een alien was vloog ik lekker verder en dat doen ze dan ook zo te zien.
Bedenk dat als de Amerikaanse overheid hier iets over zegt, dat dit al veel langer bekend zou zijn.
Wat weet die overheid wat ze niet hardop willen zeggen?
Dit loopt al vanaf 1947.
De vraag die ik heb is waarom dit toch altijd alleen in de USA gebeurd. Waarom kiezen die Aliens toch altijd die goedgelovige Amerikanen uit om met een bezoek te vereren.
Zijn er ook Chinese of Russische piloten met zulke filmpjes? Of piloten uit Nederland die zoiets hebben gezien, Australische misschien, of Zweedse? En dat vanaf 1947, alleen de USA bezoeken. Ruikt naar discriminatie, toch?
Vanaf 1943. Ze zagen ze al boven Duitsland tijdens bombardementsvluchten. Niemand mocht er over praten.
@Jezus_Boeddha | 25-07-20 | 13:58:
Nooit van Roswell gehoord?
De Fransen hebben hun ufo rapporten al jaren gelezen deels openbaar gemaakt.
@Jezus_Boeddha | 25-07-20 | 14:00:
Denk zelf dat er in de VS veel meer harde informatie in de kast ligt.
Roswell was vermoedelijk toch een militair experiment. Project moghul. Tenzij dat ook een dekmantel was.
Als ze met feiten komen, prima. Ik kijk er naar uit.
@Jezus_Boeddha | 25-07-20 | 14:01:
Als je iets niet weet, dan weet je het niet. Je moet verschrikkelijk oppassen om dingen te gaan geloven.
@Jezus_Boeddha | 25-07-20 | 13:58: De overblijvende leden van Nirvana ontleende er hun bandnaam aan, “Foo Fighters” zoals ufo’s tijdens WOII werden genoemd.
Klopt in de jaren 60 stonden de aliens al op de USA loonlijst, www.cia.gov/library/readingroom/docum...
@Peerkeoud | 25-07-20 | 13:56: Dat is een leuke vraag..
@Knokloof | 25-07-20 | 14:05: Goeie band. Mijn favoriet.
@Peerkeoud | 25-07-20 | 13:56:
In alle landen over de hele wereld worden die dingen gezien, zo ook in Nederland.
Er zijn ontzaglijk veel heel vreemde waarnemingen gedaan. Allemaal in de doofpot, tenzij er zoveel mensen bij betrokken waren dat de media het niet meer konden wegpoetsen. Wel is alles zo stil mogelijk gehouden.
Ik denk dat er in Amerika gewoon meer aandacht aan is gegeven en de druk vanuit de publieke opinie groot is.
Zolang we met onze geavanceerde waarnemingstechnieken niet verder komen dan het vastleggen van wat lichtvlekjes en andere vage, al of niet gefotoshopte, beelden is het bewijs van een buitenaards vaartuig nog niet echt overtuigend. Overigens is het onwaarschijnlijk dat er geen buitenaards leven zou zijn, maar even onwaarschijnlijk dat aliens, van de miljarden planeten waar leven is juist bij de aarde terecht zouden komen.
In zo'n groot heelal heb je waarschijnlijk ook een boel Safe Space.
Hahaha
En Zwarte Gaten.
Zouden die nog mogen?
Ik voorzie Woke Millennials from outer space
Ik wil het heel graag geloven maar waarom altijd in de USA? Waarom komen de EU, China, Rusland nooit met dit soort onthullingen?
Je weet toch dat Chinees een erg lastige taal is? Zelfs voor aliens, las ik op internet.
Vermoedelijk omdat Trump heeft gedreigd met sancties als hij het alleenrecht op UFO-technologie niet zou krijgen.
Ja, precies. Ik was even lui en had je reactie nog niet gelezen, maar ja, waarom altijd die USA?
@Peerkeoud | 25-07-20 | 13:57:
De bakermat van de jazz, de coca-cola, en het BBQen.
Ik kan die aliens geen ongelijk geven.
Dit. Aliens lijken een onverklaarbare voorkeur voor de VS te hebben om te crashen.
We worden al duizenden jaren door aliëns bezocht. Als je oude verhalen er op naslaat, dan barst het van de ooggetuigeverslagen. Of het allemaal klopt? Geen idee, maar het is wel rete-interessant. Bij de LHC staat een groot beeld van Shiva de destroyer. Die staat er niet voor Jan L*l. Ergens in India staat een tempel met een identieke vergelijking van een deeltjesversneller. Die tempel is gedateerd op 6000 jaar oud, maar dat klopt waarschijnlijk helemaal niet. De tempel is vele malen ouder. De geïnteresseerden kunnen hun hart ophalen met Ancient Aliens. Die ontrafelen al 14 seizoenen die complexe shit. History Channel zendt het weer uit.
Ben ook ancient alien fan. De helft lijkt me echt gezicht maar zeker de verhalen van oervolkeren zijn fascinerend. Ook de vele overeenkomsten in verhalen en kunst over de hele wereld bij volkeren die totaal geen contact met elkaar kunnen hebben gehad. Interessant.
@P-unit | 25-07-20 | 14:54: gezocht
@P-unit | 25-07-20 | 14:54: Klopt. Ik kijk graag naar AA, omdat de verhalen over de oude volkeren me boeien. Dat er regelmatig een link wordt gelegd met aliens, is niet storend. Die bouwwerken zijn echt een staaltje van vernuft. De pyramide van Gizeh is een groot wiskundig en natuurkundig toverdoosje. Alle formules die wij op school leren, kan je uit die pyramide filteren. Dat is op zijn minst erg curieus.
I speak very good Americans, but what moet I with that Dutch letters?
Over aluhoedje gesproken haha. Hopelijk beseft iedereen dat de US wel ietsjes verder is met ‘vliegen’ dan alleen een Boeing in de lucht te houden. Ze hebben niet voor niks de Duitse geleerden uit de WWII naar de US over laten komen. Degene die al lang er breed bezig waren met ‘UFO’s’ en platte vliegtuigen in vreemde vormen. Aangezien men in de US allang bezig is met een Space Army moet ik GS helaas hierin teleurstellen. Er bestaan geen aliens die onze aarde bezoeken.
Het is onmogelijk om met raket technologie verder te komen in het heelal dan je eigen zonnestelsel.
Hmmm, even rekenen. Die Duitse Geleerden zijn inmiddels allemaal zo'n 120 jaar oud...
“Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.”
― Arthur C. Clarke
"And pray that there's intelligent life somewhere out in space,
'Cause there's bugger all down here on Earth!"
- Eric Idle
Het grappige is dat wij buitenaardsen ons helemaal niet zo hard hoeven te verschuilen. We kunnen ons gewoon onder de bevolking mengen. Sinds punk, tattoos, piercings en fantasycontactlenzen, etc. normaal zijn geworden en niemand meer opkijkt van lichamelijke afwijkingen, kunnen de leden van mijn soort (na wat plastische chirurgie) grotendeels probleemloos op aarde rondlopen.
Wat we wel moeten vermijden zijn ziekenhuizen en gevaarlijke gebieden, want inwendig zitten we compleet anders in elkaar, dus we willen niet op een operatietafel belanden.
Wat ook leuk is, is dat we probleemloos kunnen rondbazuinen dat we van een andere wereld komen. Niemand gelooft ons immers. Sterker nog: hoe meer we het roepen, hoe minder verdacht men ons vindt.
Goed, aangezien men dus binnenkort gaat berichten over de componenten van die 'neergestortte' Kazl'tri'ntxi drone:
-niemand wil jullie planeet koloniseren
-Greys, abductions en anal probes zijn een fabel
-we hebben zelf genoeg water en grondstoffen
-nee, er stortte geen 'flying saucer' neer in 1948
-de Clintons zijn geen reptilians en Elvis was niet buitenaards.
Wat doen we hier dan wel? We observeren. Je weet wel, zoals je exotische dieren observeert wanneer je op safari gaat naar Afrika. Puur wetenschappelijke interesse met een vleugje vermaak. Okay, een flinke vleug vermaak. Ik weet niet welke van de twee hilarischer is, wasmiddelreclames of porno?
Er zijn momenteel twaalf intelligente soorten in de melkweg. Het waren er meer, maar intelligente soorten hebben nu eenmaal de neiging om domme dingen te doen, zoals het starten van een kernoorlog of het stoppen met voortplanten. Dit soort domme dingen doet men slechts éémaal en dan is het verhaaltje uit. Ook jullie zitten in deze fase.
Van de twaalf intelligente soorten zijn er drie primitief, vier ontwikkeld en 5 geavanceerd. Deze wereld valt in de categorie 'ontwikkeld, fase twee' (van de drie).
Het aantal werelden in de melkweg waarop leven voorkomt (ééncelligen, etc.) loopt trouwens in de honderden. En nee, op Mars is geen leven (meer).
Een vraag die ik soms voor de grap krijg, is of mensen gewelddadige barbaren zijn, vergeleken met de andere intelligente soorten. Nee hoor. Mensen vallen in de middenmoot. De Waahr zijn passief en over het algemeen pacifistisch, terwijl de Rovv-i-thras hun bejaarden ritueel opeten, in het verleden elk lid van hun soort die groene strepen i.p.v. bruine strepen had levend hebben gevild (180 miljoen slachtoffers) en al eeuwenlang uitgebreide oorlogen voeren over religie.
Ook mijn soort is niet vrij van zonde. Oorlog is een kenmerk van intelligentie en universeel. Alleen de aard, frequentie en oorzaken verschillen enorm.
Enfin, tijd om er een einde aan te brouwen. De 'neergestortte' drone is een cadeautje om mensen te tonen dat ze niet alleen zijn. De componenten zijn van zeer beperkte waarde. Verwacht niet dat ze zullen dienen om een warpdrive te ontwikkelen, maar misschien helpen ze om de mensheid bepaalde broodnodige zelfinzichten te geven.
Weer wat geleerd! Dank je wel!
Hoe gaat het trouwens tegenwoordig met lord Xenu? Al een tijd niks meer van gehoord.
Jullie willen onze vrouwen. En ons anaal sonderen. Mij maak je niets wijs, mannetje.
De kernvraag: hebben die aliens ook twitter?
Heeft Bill Gates al plannen om ze met een chip te injecteren?
@Gulliver | 25-07-20 | 13:45: Volgens Soros wel, maar dit is nog strikt geheim.
@Gulliver | 25-07-20 | 13:45: je kan ze toch niet bijhouwe...
Nee wel een datingapp.
Ze hebben geeneens wifi.
Denk zo dat het verschil tussen ons en hen net zo groot is als tussen ons en een chimpansee.
Ons uitleggen hou die "buitenaardse vehicles" werken, zou net zoiets zijn als een chimpansee uitleggen hoe een F16 werkt.
Er hebben al een paar chimpansees het tot astronaut geschopt. Wat meer is dan jij of ik kunnen zeggen ..
@nog-eenbelg | 25-07-20 | 13:46:
Touché , alleen hebben ze die chimpansees nooit iets gevraagd.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 13:48: hoe weet jij dat nou?
@Gebruikersnaam2 | 25-07-20 | 13:52:
Dat is hier allemaal in het nieuws geweest.
Ze hebben al van alles de ruimte in geschopt, stond allemaal in de krant
Nou, die slimmerik uit de film Independence day kon het anders heel goed hoor. Alleen in het begin een klein foutje dat zijn medereiziger niet zo goed kon waarderen, maar voor de rest was het niet zo moeilijk hoor.
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 13:58: echt werd er zo veel nieuws aan besteed dat ze die apen niks hebben gevraagd??
Zolang de lichtsnelheid de bovengrens is geloof ik hier geen moer van.
Dit inderdaad
En zelfs die is relatief gezien een slakkegangetje in het best heul grote heelal. Maar als ze er zijn is het heel erg slecht óf heel erg goed nieuws. Als ze er al langer zijn ga ik er met boer'nverstand vanuit dat het het laatste is. Bij kwade wil hadden we allang nooit wat gemerkt van vijandigheden.
Ligt eraan hoe aliens afstanden zien, de kortste afstand tussen twee punten op een papier is het dubbel te vouwen zodat punten elkaar raken. Je komt dan ergens aan voordat je uberhaupt bent vertrokken
Ik ben het hier deels mee eens. Wat nog onwerkelijk blijkt lijkt altijd pure magie. De grens wordt elke keer verlegd. Misschien is ruimte of iets dergelijks wel vouwbaar of tijd “stil” te zetten, dan is lichtsnelheid ineens relatief heel langzaam. Het lijkt mij ook onmogelijk, tot een manier gevonden is dat het wel gelukt is.
@NiCeY | 25-07-20 | 13:42:
Ik vrees dat 1 x lichtsnelheid de max is, want als je sneller gaat ga je terug in tijd.
Er zijn theoretici die denken dat de lichtsnelheid pas de laagst mogelijke aanvangssnelheid is van een deeltje genaamd "tachyion". De hoogste snelheid daarvan is nog onbepaald, mogelijk zelfs oneindig hoog. Dat zou het probleem van de beperkte lichtsnelheid oplossen. Strikt in theorie natuurlijk, maar het betekent wel dat de lichtsnelheid niet per sé de hoogst haalbare snelheid van alles hoeft te zijn.
Welke tijd? Tijd is maar een gedachte, het is geen vaststaand iets. Soms vinden we tijd langzaam gaan, soms erg snel, hangt ervan af wat je aan het doen bent. Het is allemaal relatief.
@hotbrasil | 25-07-20 | 13:53:
Tijd is geen gedachte maar een dimensie. Hoe sneller je gaat hoe langzamer de tijd gaat. Hoe lager de invloed van zwaartekracht is hoe sneller de tijd gaat. GPS satellieten houden hier rekening mee.
@Nivelleermarionet | 25-07-20 | 13:50: Nee, er zijn sci-fi schrijvers die dat denken.
Nogal logisch dat er buitenaards leven is.
Overigens Blink 182 met Tom Delonge altijd +1
Heb me altijd al afgevraagd hoe een samenleving die zich bijvoorbeeld 10.000 jaar langer heeft ontwikkeld dan wij, er uit zou zien.
Hebben ze ook Islam? Dan maakt 10 jaar of 10.000.000 jaar niks uit.
Als ze zich op dezelfde manier ontwikkelen als ons dan zou ik zeggen dat hun planeet nu een radioactieve woestijn is.
@The_Master_Bear | 25-07-20 | 13:31:
Of welke religie dan ook.
Wat denkt u?
@ZonderNaam | 25-07-20 | 13:32:
Ik denk dat samenlevingen uit kunnen sterven voordat ze iets bereikt hebben.
Maar ik denk dat als ze de technologie hebben om tussen de sterren te reizen, dat ze wel weten wat ze doen.
Overigens denk ik ook dat communicatie met een dergelijke samenleving volslagen onmogelijk is.
In ieder geval beter in taal..
@Mr.Crowley | 25-07-20 | 13:33:
"Maar ik denk dat als ze de technologie hebben om tussen de sterren te reizen, dat ze wel weten wat ze doen."
Een death star bouwen?
@ZonderNaam | 25-07-20 | 13:36:
Waarom zouden ze dat doen?
Zoals 10.000 jaar terug.
@Caesar.is.Keizer | 25-07-20 | 14:01:
Dat denk ik niet.
@The_Master_Bear | 25-07-20 | 13:31: It's funny because it's true.
Bovengrondse nakomelingen van de elites worden met een schaftsignaal opgeroepen zich te melden voor consumptie onder de grond door de nakomelingen van de arbeiders
Dat gaat dus verder dan alleen gezien of waargenomen. Er is nu daadwerkelijk materiaal onderzocht. Helaas dat de heren geen bewijs kunnen/willen overhandigen dan. Want dat zou de klapper van de eeuw zijn, zeg maar de laatste 2000 jaar.
die van mij is ook buitenaards.
Buitengaats bedoelde je zeker?
Oei, hier gaat geloof niet mee kunnen omgaan.
Wel. Dit is gods wil. Om onze loyaliteit te testen. Net als fossielen van dinosaurussen en zo. Of het is het werk van de duivel. Prachtig toch. Nooit meer twijfelen, wanneer je hard genoeg gelooft.
Kan geloof heel makkelijk mee omgaan, ze pakken gewoon een vage tekst uit hun heilige boek en herinterpreteren dat als bewijs dat het allemaal al door hun god voorspeld was.
Doen die aliens wel een mondkapje op als ze landen?
Ze hebben geen mond.
@piloot47 | 25-07-20 | 13:27:
Bij de Pornhub wel.
Bob Lazar zal ook wel weer met een video komen. En ik voorspel een nieuw seizoen van The X-Files. In België wilde men ooit, ergens in 1998, een lokale variant maken: The Pedo Files: Dutroux is out there.
Al reacties van Ongehoord Nederland?
Op de intergalactsiche snelweg heeft Pim ze al gezien.
Kijk zelf even op hun website.
www.ongehoordnederland.nl
Spoiler: nee.
Ik zal even channelen met Ybeltje
Welk een werkelijk verbijsterend toeval!!!
Met zulke kosmisch kleine kansen kun je het bestaan van een Schepper toch niet langer ontkennen?
Het heelal bestaan al 13.7 miljard jaar, om en nabij. De Zon bestaan al 5 Miljard en de Aarde al 4.5 Miljard jaar. Het leven bestaan al 3.8 miljard jaar.
Maar koud hebben we Science Fiction uitgevonden, of we worden bezocht door Aliens. Binnen een paar jaar. Wat zijn de kansen...
Het leven bestaat al 3,8 miljard jaar op aarde, maar de mensheid pas 200 duizend jaar. Dus aliens hadden genoeg tijd om hier de toerist uit te hangen zonder tegen mensen aan te lopen.
Als ik wikipedia mag geloven is sci-fi al zo oud als het Gilgamesh-epos, wat dan ook meteen verklaart waarom de aarde ook vroeger al werd bezocht door aliens, althans als we de in de jaren '70 populaire geschriften van Erich von Däniken mogen geloven. En dan zijn er natuurlijk nog de (lastig bewijsbare) ideeën dat het leven niet op aarde is ontstaan maar hier 'gezaaid' is. In dat geval hadden we 3,8 miljard jaar geleden dus al bezoek. Misschien komen de zaaiers af en toe kijken of we al oogstrijp zijn...
@Hetze Haatstra | 25-07-20 | 13:28: Dat het leven uit de ruimte komt staat wetenschappelijk inmiddels vast. Niet gezaaid, maar via metorietinslagen in de onstaansperiode van de aarde.
Putjesscheppers zijn de enige nuttige scheppers.
@piloot47 | 25-07-20 | 13:31:
Dat is een (van de vele) hypothese, maar geen vaststaand feit.
@Hetze Haatstra | 25-07-20 | 13:28:
Dat was geen Sci-Fi, dat was Fantasy!!! (*ftoej*)
@piloot47 | 25-07-20 | 13:31: dat er in meteorieten (en trouwens ook in gas- en stofwolken) aminozuren zijn gevonden betekent uiteraard niet dat ze niet ook gewoon op aarde zijn gevormd. Ook voor dat laatste bestaat een plausibele theorie.
Zullen we eindelijk weten hoe Jezus er echt heeft uitgezien
Een lichtgetinte man op sandalen denk ik. He daarvan zie ik er heel veel rondlopen.
@homieguerneville | 25-07-20 | 13:23: Lijkt op Elvis. Hij is pas nog gezien.
Het is allesbehalve zeker dat Jesus meer is dan een personage in een serie verhaaltjes, net als Tijl Uilenspiegel, Koning David en Robin Hood.
Groen met een staart van anderhalve meter?
Wellicht gewoon menselijk.... Atlantis.... Een vergeten beschaving die de aarde al een keer bijna om zeep heeft geholpen.... Wie weet. We leven in rare tijden :-)
Robert Sepehr heeft op YouTube mooie presentaties over o.a. Atlantis en andere verloren beschavingen.
Je weet dat Atlantis gewoon door Plato is verzonnen om een filosofisch punt te maken?
UFO betekent letterlijk 'Unidentified Flying Object'. Het hoeft dus helemaal niet per se een buitenaards ruimtevaartuig te zijn. Dus ja, ik geloof in UFO's.
Eens. Echter nu wordt het omschreven als iets dat mensen niet kunnen maken. Wellicht wel door, ook heel slimme, dolfijnen.
in elk draaitje of topic heb je een of andere pannenkoek die pressies dit moet zeggen... mag ik vragen waar de drang nou vandaan komt? hier gaat het nog ook over off-world vehicles... geniet van je weekent! maandag weer een lange dag voor je op de heftruck
"Neil for the win"
@Gebruikersnaam2 | 25-07-20 | 13:31: U ook een prettig weekent.
Misschien een idee voor een volgende economische crisis: Alien-bonds.
Dit is zeker geen toeval. Aliens hebben het coronavirus op aarde gecreëerd om de mensheid te laten uitsterven en zo de aarde te kunnen overnemen
Maar ze moeten dat Coronavirus nog wel een beetje laten muteren.
Als een lullig griepje hun geheime wapen is dan vrees ik dat ze op aarde weinig kans hebben de zaak over te nemen.
Klinkt als een aflevering van Mulder & Skully.
@Kuifje-naar-Brussel | 25-07-20 | 13:20: Dat doet de neerwaartse economie wel tezamen met het menselijke drang naar meer meer meer.
@steekmug | 25-07-20 | 13:40: Over een jaar is er een vaccin.
Dan zijn het betere ingenieurs dan biologen.
met al dat gender gedoe is anal probing weer interessant voor aliens
Anal probing is nou juist een techniek waarmee je het geslacht niet kunt vaststellen. Is mij nooit gelukt, tenminste.
ThunderfOOt heeft het allang gedebunked:
www.youtube.com/watch?v=mfhAC2YiYHs
Kijktip, en je lacht je rot om die deskundigen...
Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal in een land waar 95% van de mensen denkt dat ze een onzichtbaar vriendje hebben.
Ze zullen wel miljarden in het nieuwste speeltje, de US Space Force, willen investeren om de wapenindustrie te spekken. En dit is een goed motief om dat te doen. Ze weten vast zeker dat die aliens WMD's hebben.
Ra: I am Ra. You have asked several questions. We shall respond in turn.
Firstly, we agree that this material is transient.
Secondly, those for the most part coming from distant points, as you term them, do not need craft as you know them. The query itself requires understanding which you do not possess. We shall attempt to state what may be stated.
Firstly, there are a few third-density entities who have learned how to use craft to travel between star systems while experiencing the limitations you now understand. However, such entities have learned to use hydrogen in a way different from your understanding now. These entities still take quite long durations of time, as you measure it, to move about. However, these entities are able to use hypothermia to slow the physical and mental complex processes in order to withstand the duration of flight. Those such as are from Sirius are of this type. There are two other types.
One is the type which, coming from fourth, fifth, or sixth density in your own galaxy, has access to a type of energy system which uses the speed of light as a slingshot and thus arrives where it wishes without any perceptible time elapsed in your view.
The other type of experience is that of fourth, fifth, and sixth densities of other galaxies and some within your own galaxy which have learned the necessary disciplines of personality to view the universe as one being and, therefore, are able to proceed from locus to locus by thought alone, materializing..
Google vertaling nog niet bekend begrijp ik?
Misschien kan je ook vragen of een patatje oorlog het goed zou kunnen doen in het
universum?
Hoogst interessant. Maar waar komt Ra zelf dan vandaan? Ik ken Ra namelijk al een tijdje. Het is een pa'takh die via de Stargate onze dimensie is binnengedrongen. Hij ondervindt veel tegenstand van de Mensen, de Asgard, en de Vulcans. Zijn bondgenoten zijn de Klingons, de Ferengi en de Cardassians, niet te verwarren met de Cardashians, dat verwaande Aardse mokkel met die megareedt. Het doel van Ra is om Corona te zaaien op Aarde. Maar hij moet dat gefaseerd doen om Wilders niet in de kaart te spelen. Daarom gebruikt Ra Bill Gates, Soros en 5G om zijn illustere doel te bereiken: de omvolking van Europa. Te paard!
@Nivelleermarionet | 25-07-20 | 13:39: Ra is een 6-dimensionale groepsentiteit en valt onder de zogenoemde "Confederatie". Hun tegenhangers zijn de Orions die o.a. support verlenen aan sommige individuen binnen de elitaire kringen (Illuminati). Volgens deze bron bezitten geheime organisaties onbemande voertuigen die de halve lichtsnelheid halen en worden ingezet als wapens of voor weer-manipulaties.
In de laatste alinea kun je de vergelijking maken tussen "Warp" en "TransWarp" (Star Trek) in termen van snelheid.
Klopt, Kevin James had gisteren al een video ervan geupload www.youtube.com/watch?v=Vt_HP9fTXkI
De ene hoax na de andere, wat een jaar
Ze komen onze banken redden met space cash.
Buckazoids.
Corona en zo dat wordt best saai. Zoooo jaren 50. Heb ter voorbereiding daarop
-De avonden- van Reve maar weer eens gelezen. Weet ik weer wat me te doen staat in de komende nieuwe normaal tijd. Dus das klaar. Maar eerst even wachten wat dit brengt. Hieperdepiep wat spannend.
De mensheid is niet onopgemerkt gebleven.
Je reactie is buitenaards, Jane.
Ik laat me hier vaak niet over uit omdat mensen nogal simpel van geest zijn.
Het komt denk door wat ze geleerd wordt. Zo gelooft 70 tot 80% van de mensen in een god wat niet te bewijzen is maar vele aanwijzingen dat er iets anders is kan dan weer niet volgens hen omdat het strijdig is met hun fabel-boekje of wat ze geleerd is te vinden van het onderwerp door groepsdruk. Sommigen kunnen het ook gewoon niet bevatten en slaan dicht en verklaren eenieder die er wel wat vindt letterlijk tot "idioot".
Nu is dat laatste ook goed verklaarbaar omdat er zo ontzettend veel idioten zijn die zich met deze materie bezighouden. Een beetje als de groep flat-earthers.
Ikzelf heb er altijd open voor gestaan uit wetenschappelijk oogpunt en ik las veel over de theorieën mbt ruimtereizen volgens de toenmalige kennis op dit gebied.
Ik was 16 toen ik toevallig een fenomeen zag waardoor ik meteen om was en er geen twijfel meer voor mij was. Ik zag wat leek op een ruimtesprong door een object dat een spiraal maakte van klein naar groot tot het na 3 omwentelingen wegschoot. Ik stond perplex en toen ik het mijn ouders probeerde duidelijk te maken was meteen duidelijk dat deze materie niet voor iedereen toegankelijk is.
Alleen een officiële instantie kan hier verandering in brengen anders bereik je een groot deel van de mensen nooit en te nimmer. Zelfs dan zullen er velen zijn die het blijven ontkennen.
Mijn idee dat de VS het nu openbaart komt door de ruimte aspiraties van oa. de Chinezen. Misschien ook daarom wel de actie in Chinese consulaat in Houston deze week. Wie zal het zeggen.
My 5 cents.
Al 50 jaar geleden ben ik ontvoerd door aliens. Ze hadden problemen met onze taal, maar ze konden me toch uitleggen wat ze kwamen doen. Covid-19, Trump, Gates, Soros, 5G. Toen begreep ik er niks van, maar nu begrijp ik alles. Die stomme aliens waren Geert en Thierry vergeten. Die kwamen ze nog even brengen.
Klassieker: de mannen van de radio over ruimtewezens:
www.youtube.com/watch?v=4_Zyon7hunk&am...
En Pieter Omtzigt dan?
Dus,
Binnenkort heeft Fox (ha ha ha) een buitenaarder in haar studio?
Heeft iemand een linkje naar de datum en tijdstip van dit interview?
Geen verrassing voor iedereen die al jaren naar 'Ancient Aliens' kijkt op History Channel.
Laat ik dat nou jarenlang gemist hebben...
@Kuifje-naar-Brussel | 25-07-20 | 13:18: Wordt eindeloos herhaald en steeds aangevuld met nieuwe afleveringen en nieuwe inzichten.
@piloot47 | 25-07-20 | 13:25: Maar geloofwaardig?
@Kuifje-naar-Brussel | 25-07-20 | 13:42: Dat is geheel aan jezelf. Aardig is het wel om allerhande zaken eens vanuit een heel ander standpunt te bekijken. Dat houdt je wakker.
@Kuifje-naar-Brussel | 25-07-20 | 13:42: Het 1e seizoen bestaat uit 6 afleveringen, en vond ik behoorlijk sterk. Omdat ze de meest geloofwaardige verhalen/scenario's/'bewijzen' op een rijtje hadden gezet. Gebaseerd op o.a. het werk van Erich van Daniken. Genoeg om 6 afleveringen te vullen in elk geval.
Vervolgens werd de serie een succes, en hebben ze in de nieuwe seizoenen eindeloos recycled, en werden de theorieën steeds onwaarschijnlijker en stommer. Maar seizoen 1 is wel een aanrader wat mij betreft.
@DMaN | 25-07-20 | 13:54: Okay, bedankt! Jij ook Piloot.
Aliens zullen niet geïnteresseerd zijn in onze planeet of grondstoffen, op de manen van jupiter is veel meer water dan op onze planeet, en dat kunnen ze er met een fractie van onze zwaartekracht weghalen, het zelfde geld voor onze metalen goud, ijzer, bauxiet e.d. Wij hebben niets wat zij niet ergens anders in grotere getalen kunnen weghalen. Het enige interessante op deze planeet is het leven.
Een hoop mensenvleesch...
Best welkom een nieuw superieur ras op aarde, zijn wij witte mannen eindelijk van dat gezeik af.
Het Aziatische ras is anders superieur over het blank ras. Hoor je ook niemand over.
LOL!
@Bloemschikliefhebber | 25-07-20 | 13:18: Collectief misschien, niet individueel.
@Bloemschikliefhebber | 25-07-20 | 13:18: ja de vrouwen staan hier echt in de rij voor de aziatische mannen.
@BobDobalina | 25-07-20 | 13:33: Aziatische vrouwen daarentegen....
Een hele snelle "Fly by"is het enige wat we kunnen verwachten.
Voor de rest zal een buitenaardse beschaving op een hele veilige 1.5 lichtjaar aan social distancing van dit stel idioten weg blijven.
www.youtube.com/watch?v=Y8TKiRo-W4U
content not allowed. op het binnehof zijn ze toch al jaren te bezichtigen?
Inderdaad. Makkelijk herkenbaar die lizard people. Rutte is een seksloos reptiel, zodat onbekend blijft dat hij geen ballen heeft. De Jonge zijn schoenen en gebaartjes moeten de aandacht van zijn slissen afleiden. En Gabbermouse, tja zijn uitpuilende ogen en gebrek aan haar zeggen genoeg. Verder zijn de haters van D66 te herkennen aan hun koud bloedigheid. Shit, straks worden we nog uitgebuit als een soort economische entiteit.
Dit is al lang bekend, New York Times schreef hier ook al over. Deze Aliens komen van Mars. Hun beschaving loopt ver voor op de onze.
Zie m.youtube.com/watch?v=1rSsf3HD_t8
Toevallig dat de aliens ook via 5G communiceren...
"En daar konden wij als experts op het gebied van eigenlijk alles maar een conclusie uit trekken:"
Met deze zinsnede krijgen jullie vast nog 'n hoop gezeik over met Peter R. de Vries.
Een 'proces van de eeuw' is niet ondenkbaar.
Mooi dan kan er orde in de wereld geschept worden. Ik zeg aanval op China en Amerika en Amsterdam en Rotterdam als je maar de infrastructuur intact laat.
Als het maar geen nieuwe variant van de Finnen is. Anders welkom, welkom op onze planeet.
U bedoelt de Marsrokkanen?
@Schriever | 25-07-20 | 13:01: Dat zijn de ergsten. Schijnt dat ze in een parallel universum wonen en parasiteren op andere soorten.
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen, gebeurt alleen in de VS.
Green lifes matter!
Vroeger wisten de wetenschappers het zeker: maanmannetjes bestaan.
Daarna kwamen de marsmannetjes.
En tot slot kwam Darwin, met zijn potlood en papier en zeilbootje.
Allemaal fantasten.
Alienofobie.
@Bolder | 25-07-20 | 13:01:
Christenwappie.
@Bolder | 25-07-20 | 13:01: Voor maanmannetjes heeft geen enkele wetenschapper bewijs aangevoerd. Evolutie is onomstreden, vanwege al het bewijs dat daarvoor gevonden is.
@The_Master_Bear | 25-07-20 | 13:41:
Waarom heet evolutie dan nog steeds theorie?
@Bolder | 25-07-20 | 14:31: Omdat wetenschappers het woord "theorie" gebruiken voor iets wat een stuk van de wereld verklaart, dóór en dóór getest is en bewezen is met waarnemingen, wat gebruikt kan worden om uitkomsten met zekerheid te voorspellen. Een wetenschappelijk theorie is de hoogste haalbare status binnen de wetenschap. Juist dáárom heet het een theorie.
@Bolder | 25-07-20 | 14:31: Als wetenschappers iets niet zeker weten, noem ze het een hypothese of model.
Reagan gaf in '87 of '88 in een speech aan de VN zonder het te zeggen, min of meer toe dat de VS op de hoogte was van buitenaardse activiteit op aarde.
youtu.be/MAAHgAuti84
Het is hoe dan ook de schuld van Donald Trump, straks.
Trump is de eerste alien die het tot Potus schopte.
Als ze niet komen met fysieke dingen dan lijkt het mij gewoon dikke onzin. Voor een piloot lijkt soms iets als een eend al een UFO. Gewoon kwestie van perspectief, niets kwaads in.
Ja allemaal koekwauzen die straaljagerpiloten.
Het maakt niet uit met wat voor bewijs de VS gaat komen, tenminste de helft en waarschijnlijk de meerderheid van de aardbevolking gelauft er straks geen ruk van.
Als er nu al wappies zijn die niet aan het verstand te peuteren is dat de aarde rond is, de maanlanding echt, mondkapjes helpen en dat de Oranje Knul ook wel eens iets goed doet.
Hoe dan in Gaia's naam gaan miljarden religekkies, klimaatwappies, lefties, een livestream geloven. Zelfs onder de IMHO bovengemiddeld inteligente reaguurders op dit weblog gaat tenminste de helft er niet in aan. Minder nog wanneer de uitzending exclusief op NPO te zien is straks.
De ontwikkelingen op CGI gebied en deepfakes nog daargelaten.
@KlauwnBassie | 25-07-20 | 13:13:
Tsja, goed punt, wel interessant om dat te zien.
DT Phone home
If you build it they will come:
www.nzherald.co.nz/travel/news/articl...
Ze komen die ene tesla die daar nog rondzweeft terugbrengen
Waarschijnlijk weten ze nu dat een Tesla alleen lekker rijdt op subsidie van andere reizigers en dat subsidieslurpers met kantoorbanen de enige min of meer levende wezens zijn die er plezier aan kunnen beleven.
Het is wachten op de eerste ambtenaar die flitskasten met luchtballonnen wil oplaten om elke ufo die harder vliegt dan 100 km/pu te bekeuren.
Dat zal ze leren!
Keep the public intrested! The US space program kost nogal niet iets dus
In de jaren 60 stonden de aliens al op de loonlijst van de USA.
Nu weet u dat sommige vermiste aardbewoners misschien al die jaren al op Mars wonen,
www.cia.gov/library/readingroom/docum...
Kan nog steeds geen linkjes posten dus maar even zo.
Leuk, spannond!!!
The chances of anything coming from Mars
Are a million to one, he said
The chances of anything coming from Mars
Are a million to one, but still, they come
Filmrol uit het CIA archief,
youtu.be/FCARADb9asE
Die ging ook meteen door mijn hoofd....
youtu.be/2eCAphdQPck
@steekmug | 25-07-20 | 12:51: Geweldig!
@Kuifje-naar-Brussel | 25-07-20 | 13:23: Precies die, dank!
Ben bijna van mijn Zwitsal af, schat ik zo in.
Moeten de Crab People wel geweest zijn.
Buitenaards leven kan je sowieso niet uitsluiten, want a) wij bestaan, en b) universum is oneindig groot, c) we hebben nog lang niet alles gezien.
Vliegende schotels ben is nog wat sceptisch over, ben benieuwd waar ze mee gaan komen.
Buitenaardse shoarma?
d) het is een vorm van overschatting van de mens, dat alles wat buiten de aarde (te zien en niet te zien) is, er enkel en alleen zou zijn voor de mensen op aarde, als een soort van decor voor de aarde.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Alles wat past binnen het beeld dat wij hebben van buitenaardse wezens en vervoersmiddelen, ben ik niet alleen sceptisch over: ik geloof er niet in. Alf en E.T. passen mooi in dat beeld. Figuren afgeleid van aardse maatstaven. Ik geloof eerder in wezens van kilometers groot of microscopisch klein.
Dit verhaal klopt niet. Als wij worden bezocht dienen wij onmiddellijk aan te vallen. We hoeven geen vriendelijke aliens te verwachten. Waarom niet? Dat is van nature, ik denk universumwijd, ook niet de bedoeling. Kijk alleen maar naar wat de mens wil bereiken buiten de aarde: planeten bezetten en grondstoffen stelen. Nog nergens ben ik ooit tegengekomen dat buitenaardse missie's in de basis inhouden dat we buitenaardse vriendschappen willen sluiten.
Degene die dat ongeïdentificeerde project heeft gezien, had het moeten bevechten. Als dit laat zien hoe Amerika omgaat met in potentie een zeer gevaarlijke situatie, dan moeten we nu Amerika voor het internationaal gerechtshof slepen.
Maar misschien over duizend jaar zijn we wijzer geworden en zijn in vrede.
Deze wezens zijn ons al duizende jaren vooruit en hoeven misschien geen grondstoffen te meer stelen.
Dan mogen we hopen dat ze onze planeet niet op de korrel krijgen. Want we hebben toch zoiets als de 'kardashev scale'? en.wikipedia.org/wiki/Kardashev_scale...
"A Type III civilization, also called a galactic civilization—can control energy at the scale of its entire host galaxy."
Die tictac had dan ook meteen uit de lucht geschoten moeten worden.
Zo'n kans laat je toch niet liggen, beetje erachteraan fladderen, terwijl dat ding op slowmotionspeed (er vanuitgaande dat ie van ver komt, dus dan is de snelheid op dat filmpje echt heel traag van de tictac) langs hoovert.
Gemiste kans.
Komen ze toevallig uit het derde daluniversum?
Angst voor terreur werkt niet meer, angst voor corona virus werkt niet meer... dus tijd voor iets nieuws om het volk mee bang te maken.
Hebben jullie momenteel het internetuurtje in het gesticht?
@Gulliver | 25-07-20 | 12:45: Yup. Dagelijks tussen 12.00 en 13.00
@XverderNix | 25-07-20 | 12:52: Heh net te laat, tot morgen.
ET phone home..........
Het einde van god en al die andere sprookjesfiguren.
Onze scheppers bevinden zich in een andere melkweg.
Erich von Daniken schreef al in de jaren zeventig het boek ‘Waren de goden kosmonauten?’. Zou idd waar kunnen blijken.
Als god de wereld heeft geschapen , kan hij dus ook het heelal geschapen hebben. Elk geloof geeft er wel een draai aan en in de koran of bijbel staan beslist stukjes die er op wijzen.
@Wayfaring stranger | 25-07-20 | 13:03:
Als je kijkt hoe ver wij als mensheid zijn gekomen qua kennis en technologie in 500 jaar. Extrapoleer deze kennisexplosie op een kosmische schaal, waar we het hebben over miljarden jaren, en het is ineens niet zo gek meer.
Immers, een chemicus/scheikundige/dokter uit de 21e eeuw zou niet veel moeite hebben om iemand uit de middeleeuwen te overtuigen dat ze bovennatuurlijke krachten hebben.
@Wayfaring stranger | 25-07-20 | 13:03:
Hoewel ik 100% overtuigd ben van buitenaards leven, in welke verschijningsvorm dan ook, heb ik het tv programma "Anciënniteit Aliens" nog nooit een overtuigend bewijs of een overtuigende theorie zien aandragen.
Wel gezien dat die van Daniken zich in een Jaguar laat chaufferen. Hij leeft er goed van, maar ik heb meer vertrouwen in de intelligence van legers en ruimtevaart organisaties.
Ik denk dat die aliens het hier ook maar een shit-hole vinden.
"Beam me up Scotty!"
Ik wist het, zo staan er overal in het land hele hoge palen met 3 wieken eraan. Aangezien geen enkele normaal mens met verstand zoiets neerzet zijn die dus ook buitenaards, die geven signalen af voor het juiste moment voor de invasie.
Nee, deze palen staan er als verdediging. Als de buitenaardse komen vliegen ze hun ruimteschepen tegen deze palen te pletter.
Waarvan moeten de msm onze aandacht nu weer afleiden? Wat voor beperkingen van de burgers worden er nu weer bepaald onder het mom van allerlei verdragen en virussen?
nl.m.wikipedia.org/wiki/Paranoia
@Gulliver | 25-07-20 | 12:43: Hahaha, die kun je hier wel vaker linken...
Ze zijn altijd onder ons geweest. Ze bevinden zich alleen in een andere dimensie en doorbreken die met die bijzondere voertuigen.
Zo ook mijn duit in dit zakje gedaan.
Zo nemen ze waarschijnlijk ook ongemerkt duiten uit je zakje!
@Cobalt bomb | 25-07-20 | 13:02: Zolang ze maar van mijn zakje afblijven.
Ronald Reagan zei het in 1987 al voor de VN:
www.c-span.org/video/?c4745885/user-c...
I'm a Aelian.: www.youtube.com/watch?v=XCeqL7G0kHg
De handlangers van V, de hagedis"mensen": www.lockheedmartin.com/en-us/who-we-a... Dat verzinnen ze in de VS echt niet zelf.
Afleiding voor BLM gezeik. Dat is wat het is.
De hamvraag: vliegen de aliens wel elektrisch?
En zijn ze wel inclusief en divers genoeg?
In de huidige tijdsgeest is dat een weinig inclusieve, zelfs haram, vraag.
@vic_typh | 25-07-20 | 12:46: Schijnt dat ze wat van hun grays willen ruilen voor onze blacks.
Ziet nou niémand dat 't gewoon een vlieg op de cockpitkoepel van die F18 is.
Die camera zit niet in de cockpit pannekoek.
@harry21 | 25-07-20 | 12:43: nou op de camera dan :)
Wel tof dat die aliens altijd als eerste naar de VS komen. Of heeft het iets te maken met het feit dat de wappie concentratie de hoogste ter wereld is.
In vrijwel ieder land zijn Ufo waarnemingen geweest. Veel van deze dossiers zijn zelfs openbaar gegeven, zoals oa Frankrijk.
Er is een theorie rond, die beweert dat de meeste UFO waarnemingen gebeuren in periodes wanneer ook nucleaire tests etc plaats vonden. Al geld dat niet voor die waarneming vanuit de F18.
@First Contact | 25-07-20 | 12:37: Er zijn ook Belgische F16's die er eens eentje gezien hebben. Zijn ook beelden van , moet wel ergens op Jij buis te vinden zijn.
Een ufo is nog geen alien als Ik me het goed herinner. Sinds die anal probe is mijn geheugen hard achteruit gegaan.
@Lt-Kol Kilgore | 25-07-20 | 12:40:
Een Belgische F-16 is toch zelf een UFO?
In Zuid Amerika zijn ook heel veel meldingen van UFO's. Een Zwitser heeft 10 jaar geleden in Argentinie zelfs een complete landingsbaan voor ze gebouwd:
www.nzherald.co.nz/travel/news/articl...
@Gulliver | 25-07-20 | 12:49: Volgens mij Gulliver is het coke wat bereit ligt om naar Amsterdam gevlogen te worden.
@jan huppeldepup | 25-07-20 | 13:12:
In Argentinie verbouwt men geen coka planten. Wel heel veel druiven waar ze de beste wijn van de wereld mee maken.
@Gulliver | 25-07-20 | 13:36: Die Argentijnse wijn is vaak erg lekker. Vooral de witte.
Binnenkort weten we waar Doutzen vandaan komt.
Haar man schijnt wel elke avond naar de 7eHemel te gaan.
Net als in de film, crashen alien vessels altijd in de USA.
Er ligt er een in een zwarte tent, in Mekka.
Tja, in oorlogstijd worden de verkenners ook niet naar de legerkeuken gestuurd...
www.metabunk.org/attachments/fly-vs-u...
All about bunk, and how to (politely) debunk it.
www.metabunk.org/home/
Wat is nou de rol van Bill Gates hier in?
Die heeft ons allemaal gered door de aliens direct bij landing in te enten. Ze zitten nu allemaal met autisme, zica en COVID in Roswell.
@Sjors W. | 25-07-20 | 12:31: Bill heeft zijn briljante WinME from outer space gekregen.
Hoe denk je dat hij aan de microchip is gekomen? *neemt nog een hap 5-g straling*
En en en waarom mag John de Mol hier geen format van maken, zeg maar een soort quiz met 100 m/v/dingessen als mini_referendum, heh waarom niet.
Illegal aliens....
Welkom,welkom op mijn planeeeet....
Wij zijn er nog niet klaar voor. Een gedeelte van de mensheid kan nieuws over Covid-19 niet eens bolwerken, laat staan een buitenaards ras.
Inderdaad, 1 pandemietje en veel mensen (zelfs een aantal die ik redelijk hoog had zitten) die wegvluchten in allerlei Bilderberg, teken van de beest en Zionistische bullshit, waarin alles bewijs is voor de 'samenzwering' (gaat wel makkelijk bij een pandemie). Wordt nog wat hoe ze aliens hierin gaan verwerken.
Anyway, ik dacht dat de NYT dat 'off-world vehicles' al teruggetrokken had? Te lui om evt. links te openen en nog meer engels te lezen.
First Contact. Ze komen ons redden van onszelf.
@filosofem | 25-07-20 | 12:35:
Ik vind jou een prachtig voorbeeld van een naïef persoon. je gaat voor het gemak maar even voorbij aan de definitie van Pandemie, vervolgens is deze definitie van Pandemie eind 2019 stilletjes aangepast. Als je iets verder gaat graven en gaat kijken welke puppets in korte tijd naar voren zijn geschoven, waar ze naar sturen enz enz dan moeten er belletjes gaan rinkelen. Als je dit allemaal niet doet en de overheid op z'n mooie blauwe ogen gelooft, dan krijg je dus mensen als jij. Die dan ook nog eens denken dat ze de waarheid in pacht hebben en als een malle mensen de maat gaat nemen die niet direct maar media berichtjes aannemen.
@UnderCovert | 25-07-20 | 12:45: heb je zeker van Facebook
@Capt. Iglo | 25-07-20 | 13:12:
Kijk, dit soort antwoorden, stuitend! Het heeft nog stemrecht ook.... man man man man
@UnderCovert | 25-07-20 | 13:16: mensen als jij overschatten hun eigen kennis en onderzoekskwaliteiten en gaan vervolgens met die beperkte kennis mensen proberen te overtuigen en voor onwetend uitmaken, daar is gewoon niet serieus op te reageren.
@Capt. Iglo | 25-07-20 | 13:20:
Je kunt beter je eigen kennis en kunde wat overschatten en beter nog, je hier af en toe bewust van zijn, dan de kennis en kunde van voor jou volledig vreemden overschatten.
Daar kan ik wel wat voorbeelden en context bij aandragen, maar laat ik het voor nu maar bij deze ene volzin houden. Geeft voor jou genoeg stof tot zelf nadenken dunkt me.
@Capt. Iglo | 25-07-20 | 13:20: Waaruit blijkt dat ik mijn eigen kennis en onderzoekskwaliteiten overschat? Ik neem niet alles voor zoete koek aan. Ik graaf eerst wat verder, zoek bijv. even de aangedragen 'specialist' op LinkedIn op. Verder zijn feiten in media berichten heel makkelijk te controleren. Dat doet Geenstijl ook vaak. Aan de hand van deze informatie trek ik dan een conclusie. Zou jij ook eens moeten doen. Alle specialisten die NPO en MSM aandragen zijn bijv. werkzaam bij WC-eend, die hun eigen product van een keurmerk voorzien. Ze hebben veelal een links-politieke achtergrond, dan wel een link met overheidsinstanties etc. Hoe kun je dan nog een objectief oordeel geven?! Wiens brood men vreet, wiens woord men spreekt! Het is niet zo moeilijk allemaal, wellicht komt dat, doordat ik aardig ben opgeleid en heb geleerd niet eenzijdig dingen aan te nemen! Succes met je zoektocht, maar ben bang dat je lekker de hapklare brokken van het 20:00 u journaal en overige NPO actualiteiten tot je neemt. Hoef je niet bij na te denken he?!
Aluhoedje op!
Als ze maar niet met patat aankomen, want het is gewoon friet !
Ah. Nu word alles duidelijk. De aliens willen de planeet over laten nemen door de islam, dan valt alle techniek vooruitgang en wetenschap stil, en kunnen ze de planeet makkelijker overnemen.
De globalisten zijn duidelijk niet van deze planeet.
Ik had al mijn vermoedens.
It’s Never Aliens—until It Is
We worden al jaren klaargestoomd voor dit nieuws zodat we niet te hysterisch worden. Filmen zoals "close encounters of the third kind" of "men in black" zorgen ervoor dat we het abnormale, normaal gaan vinden. Nu is alleen maar de vraag zijn ze zwart, blank of groen?
Ge doelt toch niet op Ziggy Stardust and the Spiders from Mars?
* album vast klaar legt voor Chips, Nootjes, Bier *
Zilver. Met grote zwarte ogen.
Kunnen ze niet gewoon, knap en geil zijn ? (en gewillig).
@Lt-Kol Kilgore | 25-07-20 | 12:44: zoiets: image.shutterstock.com/z/stock-photo-...
Green Slime Matters.
Als aliens niet bestonden dan waren er ook geen liedjes over gemaakt. Zeker weten!
Ik voel al een thema-avond aankomen in het corona café
Hier alvast een van de vreselijkste : youtu.be/_fvFoc768iw
@Jos Tiebent | 25-07-20 | 13:09: Haha, maar er moeten er inderdaad veel meer zijn. Liedjes, bedoel ik.
youtu.be/ns2hmyP0mGY
Maar wat dragen deze UFO’s bij aan het gehalte aan CO2 en stikstof in onze atmosfeer?
Heeft een bezorgde Jesse Klaver (over wezens zonder enige connectie met het Aardse gesproken) de kamer en kabinet van zomerreces terug geroepen? Vliegt hij zelf al terug van zijn vakantieadres?
Maak gretha nou niet wakker!
@anti-fatwa | 25-07-20 | 12:29:
Greta is een alien. Of toch in ieder geval een kruising van. Als je dat koppie bekijkt, dat heeft iets wereldvreemds.
@Graaisnaaiert | 25-07-20 | 13:10:
Precies, als dat geen hagedis is ..
Heeft die gast uit de buurt van Beatlegeuze nou eindelijk een lift gekregen?
Mannen komen van Mars, vrouwen hebben geen penus.
De zon en de zee springen bliksemend open.
En met het gemiddelde richtingsgevoel van een vrouw ook geen idee waar ze vandaan komen.
Volgens mij zijn alle vrouwen buitenaards, nou ja die paar verpakt in een hijap misschien niet.
Haha humor. Riskant wel, want daar heeft de linkse Inclusitie haar meest gloeiende tangen en brandstapels voor gereserveerd.
Binnenkort landt het eerste buitenaardse ruimteschip en dan moeten de mensen er wel klaar voor zijn.
En dan is het Buck Rogers uit de 25ste eeuw. bidibidibidi
Ze zijn al lang geland, maar jammer genoeg is de hele oorlogsvloot opgegeten door een klein hondje.
@Kapitein Sjaak Mus | 25-07-20 | 12:31: Of hangt in zo'n vliegenplakstrip...
@SNAFU | 25-07-20 | 12:36:
Hoe dan ook: geen paniek en hou je handdoek bij de hand!
Volgens de linksche democraten, zou Trump het wel eens bewust stil en onder de pet gehouden hebben.
Dat wordt weer ontperzikken, want Twump Twump Twump.
Wanneer Trump ontkend- of juist bekendmaakt dat er aliens bestaan, dan hangen de gebruikelijke verdachten ook in de gordijnen.
De globalisten hebben niets te bieden dan marxisme, anarchie, immigratie, belastingverhoging, beperking van grondrechten, klimaat en schaalvergroting op politiek-fout niveau. Trump is hun enige gemene deler als haat-anker.
Ja hier kan ik dus helemaal niks mee.
Alien lives matter?
Ah, dus toch buitenaardse hagedissen tussen ons verstopt, vermomd als mensen.
Volg de verkiezingscampagne van de Amerikaanse Democrats - waar zij zwaar oververtegenwoordigd zijn en zelfs gaan winnen. Volgens eigen peilingen.
In Brussel, Hilversum en Den Haag hebben ze ook vast een landingsveldje in bedrijf.
Mark Rutte ?
@Hallalieheliaal | 25-07-20 | 12:24: U heeft een beetje een pRutte obsessie.
@Hallalieheliaal | 25-07-20 | 12:24:
.. hij jokt wel als het mannetje van "Mars attacks".
@Wijze uit het Oosten | 25-07-20 | 12:27: De aliens die niet van deze planeet zijn hebben dit met Wilders Baudet en Trump.
Zelfs Fox beweert dat de Dems gaan winnen.
@Kuifje-naar-Brussel | 25-07-20 | 12:31:
Ja, Fox heeft de naam "rechts" te zijn, maar ook daar is 50% hagedis.
Dat is wel een te laag percentage bij de moderne westerse media, waar zij voor minstens 98%+ kameraden gaan. Zelfs die overige <2% is ze eigenlijk te veel voor een Deugende balans.
@Jan Passant mk2 | 25-07-20 | 12:34: Klinkt als een ingenieus complot!
@Jan Passant mk2 | 25-07-20 | 12:34: Als Trumpie echt zou verliezen (wat niet gaat gebeuren) en de democratten zouden winnen zitten we binnen 2 weken in de zo door links verlangde 3e wereldoorlog.
En dan is deze planeet toch 1 radioactieve rokende stinkbende en vliegen die aliens gewoon doorrrrr...
@anti-fatwa | 25-07-20 | 12:47: Ja hoor, links wil een derde wereldoorlog. Hahaha.
@Kuifje-naar-Brussel | 25-07-20 | 13:16:
Of specifiek "links" een 3e wereldoorlog wil is niet helder. Net zo min helder dat "rechts" dat vroegah altijd wilde.
Duidelijk is dat wat Trump "het moeras" en de "deep state" noemt, WEL een eeuwig durend open budget wil voor (inter)Nationale Rampspoed. Zoals het klimaat. Dit virus. Poepgatlanden. Of een oneindige proxy-oorlog in het MO.
Links is momenteel hevig verweven met het moeras. Ook hier in de trendvolgende polder is het verdachte handjeklap evident tussen extreemGroenlinks en partijen als '66 en VVD.
@anti-fatwa | 25-07-20 | 12:47 het is te hopen dat Trump wint, zijn tegenstanders zijn een onduidelijk congsi tussen heel gevaarlijke moerasdieren die ongezond veel belang tonen voor een ondergang van onze samenleving zoals wij die in eeuwen opbouwden.
Wanneer het in de VS regent begint het hier te druppen.
@Jan Passant mk2 | 25-07-20 | 13:38: Als Killary had gewonnen hadden we allang in de radioactieve neerslag gezeten.
Griezelig hoeveel mensen dit geweldig hadden gevonden.
Ik heb het altijd al een goede film gevonden www.youtube.com/watch?v=kA2WzBi2grE
@Jan Passant mk2 | 25-07-20 | 13:38: En na Trump's overwinning, 4 maanden later een monsteroverwinning van FvD.... Rutte mag bezemjongen worden in het EU parlement, ik zie het helemaal zitten.
@Jan Passant mk2 | 25-07-20 | 12:34:
Er is een interessant interview van Chris Wallace's vader (Mike Wallace, echte naam Wallik) met Mahmoud Ahmadinejad www.youtube.com/watch?v=bFCUX5JSA14
Speciale aandacht rondom 53.10
Kom er maar in Thunderf00t.
Zijn de Chinezen!
Hoe zouden Aliens tegen het mensenras aankijken? Ik denk zoals wij tegen kakkerlakken en/of ratten.
Bek open van verbazing als ze die hebben: huh wat, moeten we die gaan veroveren, serieus?
Ben het met je eens. Als zij hier min of meer ongedetecteerd kunnen komen, dan lopen ze vrij ver op ons voor (en weten ze zo veel meer over hoe het universum in elkaar steekt).
Waarschijnlijk denken ze: "hoe zouden ze smaken?"
Als ze Tofik Dibi of Rob Jetten als maatstaf nemen dan komt dat nooit meer goed...
@Lorejas | 25-07-20 | 12:20:
Inderdaad. In de categorie: die planeet slaan we effe over want dat is een open inrichting.
Intelligent leven komt hier om te lachen en hun kroost te waarschuwen (met eigen zintuigen meemaken is beter dan iets zoals de verzamelde werken van de gebroeders Grimm). Een beetje zoals een bezoekje aan Lourdes kan ook. Het feit dat ze nog geen contact hebben opgenomen is bewijs voor hun intelligentie.
Nu nog even iemand die deze ontwikkelingen kan verbinden met Covid-19 en het feestje is compleet
Wuhan heeft een alien lab, zoiets?
Een beetje alien from outer space overleeft nog geen eenvoudig verkoudheidsvirusje, getuige H.G. Wells in "War of the Worlds", 1898:
".. slain, after all man's devices had failed, by the humblest things that God, in his wisdom, has put upon this earth"
@kindapaas | 25-07-20 | 12:33: Toen wisten ze nog niet van virussen (vage vermoedens rezen in 1892 en werden wat concreter in 1898). Wells had het over bacteriën.
@Sans Comique | 25-07-20 | 16:06:
Gefeliciteerd! De secondenwijzerwisselbokaal is voor u.
Dus buiten het Wuhan virus vanuit de ongerepte natuur moeten we voortaan gaan oppassen voor het Pluto virus vanuit het onbegrensde heelal.
Sorry, ik ben nog niet overtuigd.
OWVNMOTE's dus?
Klopt, schoonzoon moet wel een alien zijn..
Heet ie ook Rutte?
Mijn schoonmoeder komt van Zoltan-X.
@P.redgleuf | 25-07-20 | 12:37: Ah. Ze werkt voor Bayern?
REAGEER OOK