Hoera. 50 mensen toegang tot Nederland ontzegd
Verdikkie! Er gaat iets GOED in Nederland. En het heet.... een grens
Positieve verhalen. Dat is wat demense nodig hebben in deze barre tijden. We hebben sinds maart weer een grens in Nederland, en verdomd als het niet waar is - het werkt ook nog! Het gespuis dat ons land binnen wil wordt door de handhavers van de KMAR eruit gepikt, in het cachot gegooid en weer op het vliegtuig terug gezet. Dat is waar grenzen voor bedoeld zijn! Dan gaan we nu verder met F5-en en refreshen van de Rijkswebsite waar wekelijks het aantal asielinstromiërs gemeld wordt. Joehoe week 13, waar ben je?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
LIVE. Britse MinPres Keir Starmer rot op
Het waren twee fantastische jaren
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
Erben Wennemars STOPT in het StamCafé
Opdat wij niet vergeten
Er blijft geen moer over van Moerdijk
Bestaat Het Dorp straks nog wel?
