Koninklijke Marechaussee gestopt met X
Mietjes
Eerst was het dit
De Koninklijke Marechaussee zit niet langer Zonder vrees en Zonder blaam op X. Misschien omdat het mietjes zijn of angstige kneuzen of slapjanussen of zielenpieten of sukkels die best laat op het feestje zijn, misschien om een andere reden. De KMar schrijft zelf: "De Koninklijke Marechaussee is gestart met een WhatsApp-kanaal voor burgers en media. Dit kanaal vervangt de berichtgeving via platform X, waarmee de Marechaussee per direct stopt. Het kanaal is ingericht voor eenrichtingscommunicatie. Dit betekent dat het voor volgers niet mogelijk is om tekstueel op de berichten te reageren." De reden blijft dus onbekend, maar als er wordt gezocht naar een 'kanaal voor eenrichtingscommunicatie' lijkt het te gaan om 'huu stomme reacties' en heeft het misschien iets met X-hatende ambtenaren te maken. Is dat dan onze Koninklijke Marechaussee? Wat een mietjes, angstige kneuzen, slapjanussen, zielenpieten en sukkels zeg.
Update - Eerst werd bovenstaande tweet verwijderd en nu is er ineens een nieuwe tweet. Het account wordt niet opgeheven, maar 'zal anders worden ingezet'. Nog laffer dan we dachten!
Filmpje: KMAR grijpt assenhangers in lurf
weer wat geleerd
Assenhangers. Dat zijn dus geen tassenhangers waar je je tas aan hangt of ashangers waar je de as van oma in doet en die om je nek hangt, nee assenhangers zijn asielinstromiërs die het niet via Bente Becker doen maar stiekem, onderaan een vrachtwagen. Vorige week werden al wat illegale clandestiene assenhangers ontdekt bij Hoek van Holland, en vandaag zien we bij de marechaussee hoe dat eruit ziet dat assenhangen, toch nog comfortabeler dan met de Transavia naar Turkije! Nu niet belonen met een plekkie in Ter Apel, maar gewoon terughangen en vrachtwagen rechtsomkeert laten maken. Doei.
Kijk. Zo hangt de assenhanger as
Hoera. 50 mensen toegang tot Nederland ontzegd
Verdikkie! Er gaat iets GOED in Nederland. En het heet.... een grens
Positieve verhalen. Dat is wat demense nodig hebben in deze barre tijden. We hebben sinds maart weer een grens in Nederland, en verdomd als het niet waar is - het werkt ook nog! Het gespuis dat ons land binnen wil wordt door de handhavers van de KMAR eruit gepikt, in het cachot gegooid en weer op het vliegtuig terug gezet. Dat is waar grenzen voor bedoeld zijn! Dan gaan we nu verder met F5-en en refreshen van de Rijkswebsite waar wekelijks het aantal asielinstromiërs gemeld wordt. Joehoe week 13, waar ben je?
Man trekt mes op Schiphol, KMar knalt hem neer
Niks aan de hand, gewoon doorlopen, schuld van Trump, sowieso geen antisemitisme, hij zal het nooit meer doen, KMar heeft het onder controle, gewoon een zeer verwarde man, minister Gabberhouse komt op later moment chanoekakaarsen aansteken.
"HOOOOLYSHIT D'RWORDTGESCHOTE!"
UPDATE: Man liep kennelijk het kantoortje van de KMar binnen. Ja dat is ook niet handig.
Update: Schiphol weer open. Een goeie treinverbinding kan iets langer duren. Well done, boys & girls van de KMar. Kordaat optreden & strak communiceren, altijd plus veel. *plop*
UPDATE: Beelden van neergeknalde mesmans op een brancard:
#schiphol eerste beelden incident op schiphol. Man met mes neergeschoten door Marechaussee 2 pic.twitter.com/HYwiHkTwy9
— mlohnen (@mlohnen) December 15, 2017
Spektakel! Tien seconden rustige evacuatie
RUTTE STUURT ONGEWAPENDE KMAR NAAR MH17
MinPres Mark op een persco zojuist: Nederland stuurt veertig ONGEWAPENDE leden van de Koninklijke Marechaussee (dat is dus militaire politie) naar het rampgebied ter ondersteuning van de onderzoekers. Of hij daarvoor afstemming met de zwaarbewapende, triggerhappy en chronisch dronken separatisten heeft gezocht, wil hij niet ontkennen noch bevestigen. Olaf Koens, in Oekraïne, hoorde het nieuws met schrik aan en deze IB-onderzoeker zegt: "In m'n dataset (1945 tot nu) beginnen grootste interventies (die vaak proxy-oorlogen zijn) met "militaire waarnemers" of "politiemacht". Als dat maar goed gaat. "We gaan nooit meer lichtbewapende Nederlanders inzetten tegenover overmacht", zeiden we na Srebrenica. En wat zegt Rutte zojuist? "We sturen onbewapende KMar naar Oekraïne." Maar geen zorgen hoor. Deze mannen (en tegenwoordig ook vrouwen) zijn historisch onderlegd in gebiedsafzettingen & paaltjes slaan. Dat die separatisten tanks hebben én gebruiken, och, detail.. Update: Kamerbrief met stand van zaken hierrr (pdf).40 man marechaussee naar Oekraïne, zegt premier Rutte. Ik hou mijn hart vast.
— Olaf Koens (@obk) July 24, 2014
