Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

COLUMN - Boerkahoeren

Zo. Struikelden wij ff over een mevrouw die zich grandioos-feministisch opwindt over de Haagse boerkawaanzin van vrijdag. Knip ende plack, ter lering ende vermaeck!

Vleesetende plant

Boerkahoeren, pro-Palestinapotten en Marokkaanse krijsdoeken

Over het feminisme heb ik het al vaker gehad, hoe dankbaar ik ben voor ons bevochten stemrecht en recht op seksuele vrijheid. Baas in eigen buik, baas over eigen lijf, tieten bloot en gaan voor iedere banaan. Helaas zijn de feministische tieten inmiddels al helemaal afgekolfd door de islamitische manboobs van de salaafbaard waar ze tegenwoordig aan sabbelen.

Boerkahoeren noem ik ze, vrouwen die een schande zijn voor alles waar echte feministen ooit voor gestreden hebben. Waar ze ooit streden voor het recht op seksuele vrijheid, strijden ze nu voor een mensonterend bestaan voor vrouwen die nooit een keuze hebben gehad. En dan heb ik het uiteraard niet over een paar bekeerde boerkahoeren die vrijwillig kiezen voor een islamitische eigenaar omdat ze anders hun levenlang vingerend op een foto van een onthoofde kafier moet klaarkomen. Feministen die onze Westerse mannen het liefst willen omvormen tot een zitplassende hoop biologische kreukerwten en tegelijkertijd de barbaar Mo promoten die zijn gestoffeerde eigendom stokslagen geeft als ze spreekt zonder toestemming.

Denk je even in, nooit zon op je lijf, nooit wind door je haar, nooit regen op je huid, nooit de vrijheid om niet als een aseksueel stuk zwarte stof door het leven te moeten gaan omdat salamitische  varkens zich anders aan je vergrijpen. Een varken is zelfs een slechte vergelijking aangezien wetenschappelijk aangetoond is dat deze dieren qua ontwikkeling zelfs hoger staan dan de onderontwikkelde primaatratten. Een vrouw het recht willen ontnemen op een menselijk bestaan is verwerpelijk, hoe graag je een hoepel ook recht wilt lullen, hij blijft rond. Het is niet alleen fout, het is walgelijk wanneer je vroeger met je blote vleesetende plant om een paal in de iT stond te krullen, je nu je smoelwerk durft te vertonen op een demonstratie die vrouwenonderdrukking faciliteert. Ik mis in deze hele discussie de boerkadraagster die haar huis niet uit mag zonder haar mannelijke begeleider, haar eigenaar of haar zoon.

Ik zag op de Koekamp tijdens de anti-boerkaverbod-demo alleen maar een zelfgeile Sylvana die moderne slavernij plotseling weer toppie-joppie vindt, een Marokkaanse subsieslurpende krijsdoek, beroepsantisemiet en pottenkoningin Anja Meulenbelt, een paar uit de poppenkast gevallen pro-Palestina nichten, links ongeschoren professchorem, dik boerkabuddievlees met kakatoehaar, spierwitte blêrende boerkahoeren en een pratend winddoek die en passant ook nog even de Holocaust erbij betrok.

Maar nergens zag ik de vrouwen die écht onderdrukt worden, nergens. Die zitten huilend thuis, opgesloten in hun Allah-harnas. Zij blijven helaas letterlijk en figuurlijk onzichtbaar.

@SpoedNik76
Met permissie overgenomen van haar eigen blog

P.S:  Teken aub de petitie tegen vrouwenfobie want van met bovenstaande gekkies bevrijden we deze vrouwen natuurlijk nooit uit hun mobiele moskee.

Het pratende winddoek in kwestie:

Social

Reaguursels

Inloggen

Als ik me niet vergis waren het Arabieren die de slavenhandel in stand hielden. SYLVIA hahaha verkeerde groep gekozen gisteren.

jan7672 | 11-08-19 | 09:11 | 2

En nog! Kijk even naar de serie ‘ Sahara ‘ aflevering Mauritanië !

Oud wijf | 11-08-19 | 10:48

Arabieren en Moslims zijn er ook degenen niet naar om gratis geld weg te geven, behalve als het wordt gebruikt om hun misdadige doctrine te verspreiden.

Heiner | 11-08-19 | 12:06

Wat een schitterende column! De gruwelijke waarheid vertellen bereik je alleen nog door eventjes geen rekening te houden met de snel gekwetsten. Alleen dan is het mogelijk om te vertellen hoe het werkelijk zit. Daarom mag het tegenwoordig eigenlijk ook niet meer! Goed gedaan dit!

the haque warrior | 11-08-19 | 08:59

Gisteren nog een mooie BBC documentaire over Zanzibar gezien .Het was het centrum van slavenhandel aan de Afrikaanse oostkust.1 x Raden wie daar de slavendrijvers waren.De Arabieren vingen en verhandelden daar hun koopwaar voor de Arabische en Indiase markt.Een historische nitwit als Sylvana loopt dus eigenlijk tussen een groep die haar rasgenoten eeuwenlang meedogenloos heeft onderdrukt en gediscrimineerd .

hoeman | 11-08-19 | 08:50 | 1

Haar rasgenoten gingen zelf ook niet vrijuit, want slavenhandel was in Afrika zelf ook niet ongewoon. Zodra een stammentwist was afgelopen werden de verliezers die niet konden vluchten gedood of tot slaaf gemaakt. Hoe het met het historische besef van Sylvana zit, weet ik niet, maar uiteindelijk gaat het haar toch om graties geld voor de "slachtoffers" in NL. Je zult haar niet betrappen op enige empathie of solidariteit van de steeds weer oplaaiende gewapende (en tribale) conflicten in Afrika. Negers die andere negers over de kling jagen en verminken, zijn niet interessant voor de verwende negers in Nederland.

Heiner | 11-08-19 | 12:11

Dat antwoord weet ik! Die niqaab draagster stelt een retorische vraag aan zichzelf. Hebben we dan niets geleerd van 75 jaar geleden?
Mijn antwoord: Nee! Jij en je zusters hebben helemaal niets geleerd! Ook niet van 101 jaar geleden trouwens.
nl.m.wikipedia.org/wiki/Vrouwenkiesre....

ratelaar | 11-08-19 | 08:20

Goede column!

Mickdestok | 10-08-19 | 23:20

Als je een bivakmuts over je niqab of burka draagt, word je dan wel aangehouden?

papieren tijger | 10-08-19 | 23:18 | 1

ja, maar andersom niet.

amateurrr | 11-08-19 | 11:09

Laat ze lekker allemaal doodvallen die kutmongolen. Met hun kutbaarden en onzekere kutkoppen. Mongolen zijn het 100%. Achterlijk en onbeschaafd

van Balen | 10-08-19 | 23:01

I SAY BOErka!

rooiesaus | 10-08-19 | 22:31

Lachen, onze buurjongens van 14 en 16 hebben giga fun gehad door in hun gehuurde boerka's door de stad te lopen.

strawdog | 10-08-19 | 22:09

Its alive,
blij dat ik niet in 020 woon...

rooiesaus | 10-08-19 | 21:37

Sylvana the black messiah,
Hallelujah

rooiesaus | 10-08-19 | 21:36

Als verklaard tegenstander van burqa en gezichtsbedekking, zelfs van alle dramatische islamitische bekleding want fel tegenstander van fundamentalisme, vind ik dat het debat zeer scherp gevoerd mag worden. Dit is evenwel een zeer vulgaire rant
Doorschakelen naar TPO oké, doorschakelen naar Femmes for Freedom is echter niet oké. Groen Links steunt de wet op de gezichtsbedekking niet. Femmes for Freedom is een vehicle van Groen Links, voorstander van BDS en antisemitische stem in de VN in FfF committee van aanbeveling. GS, onderzoek die kwestie nu toch zelf eindelijk eens, svp.

eastender | 10-08-19 | 21:30 | 1

Toch heeft een boerka ook voordelen, ik schrik me af en toe de tyfus op straat. Ik zou ze soms bijna gaan uitdelen. Met een kleurtje want anders wordt het zo`n wandelende vuilniszak en dat is ook geen fijn gezicht..

rooiesaus | 10-08-19 | 22:19

Ik kan me nog hernineren hoe mijn vader vertelde over de Marokkaanse divisies die Nederland bevrijden na de honger winter.

Ja ja we zijn ze eeuwige dank verschuldigd. Daarom werd het zo tijd voor de Marokkaanse vlag bij de dodenherdenking in 030-GAZA

liefdevoorhollandblog.wordpress.com/2...

What a bloody shame !!

Ervaringsdeskundige | 10-08-19 | 21:24 | 2

Hoho het is niet alleen huiliehuilie hier hoor. Soms is het prettig wonen hier hoor, zeker als veel mensen op vakantie zijn is naar hun moeder-
land zoals nu...
Ik moet zeggen dat de thuisblijvers soms best relaxte gasten kunnen zijn...
Krijgt Wilders (ja hoor, daar is ie!) toch nog zn zin maar die zit natuurlijk met die lekkere vriendin van hem op z'n landgoed in Zijn Thuisland, Limboland!

rooiesaus | 10-08-19 | 22:30

Er is nog eens een mooie film over de Marokkaanse bevrijders gemaakt met Sophia Loren in de hoofdrol. Ze heeft zelfs nog een Oscar gekregen voor die rol. Dat zou in deze tijd ondenkbaar zijn.
www.youtube.com/watch?v=zmN2yyaz_6g

Arnold Layne | 10-08-19 | 22:49

Toch snap ik het “boerka” verbod niet.
Het lijkt wel een politieke statement van links, om ophef te veroorzaken.
Gezichtsbedekking in openbare ruimtes is namelijk al jaren verboden in oa Nederland.
Provocatie van Links. Niets meer of minder

Het leven is zwaar | 10-08-19 | 20:28
-weggejorist-
donkieshot | 10-08-19 | 20:16

Wow.. wat een topwijf!. Mocht je ooit de politiek in gaan mijn stem heb je.

Repetitive Beats | 10-08-19 | 20:12

Zo dat was nog eens een lekkere rant, hulde.

drs. P | 10-08-19 | 20:07

Silvana Simons is nu PRO Slaverij, niets is zo veranderlijk als dat mens

kwartjes | 10-08-19 | 19:58

Wát een lekkere column!
Wat fijn om eens de juiste bewoordingen te lezen voor de achteruitgang die de boerka voor de vrouw representeert.

Isolatielaken, sterfgordijn, och welke namen kun je er wel niet aan geven - ze zijn allemaal juist.
In het bijzonder ben ik blij dat @SpoedNik76 noemt hoezeer deze totaal verpakte vrouwen nooit de natuurelementen direct op hun huid voelen.

Dit vind ik namelijk al het eerste argument om die sociale vaccuümkap af te keuren. Het is slecht voor haar gezondheid - vitamine D gebrek etc.
De Engelse ziekte kan hierdoor ook een andere naam krijgen.

Maar da's dus louter nog het fysieke probleem.
Wat het sociaal aanricht bij deze vrouwen gaat in niks over vrijheid.
Niet voor henzelf, maar minstens ook voor de samenleving niet.

Het representeert het omgekeerde van de bevochten bewegingsvrijheid voor vrouwen. Het zorgwekkende is dan ook dat veel vrij geboren en getogen vrouwen deze ontwikkeling nog ondersteunen ook!

Op deze manier, en dit is geheel op mijn conto, grijpt de claim op godsdienstvrijheid ver in op de algemene vrijheid van anderen die niet die ene godsdienst aanhangen.
Zij hebben die claim maar te accepteren, omdat anoniemelingen zich fysiek bewegen op straat.

Hun genomen vrijheid om vanachter een gluurgleuf de samenleving te aanschouwen vormt een ongelijkheidsbeginsel tegenover die samenleving.
Het is geen gelijkwaardig tegemoet komen van zichzelf wel gelijkwaardig achtende individuen.

Althans, dat claimen de boerkafiguren, dat het wél gelijkwaardig is - want het is aanwezig (loopt, beweegt, is) zoals een ander op straat. Het enige verschil is dat je die gleufgluurster niet mag zien, omdat... dit voorbehouden is aan één man.

Nog los van alle terechte (feministische) argumenten die @SpoedNik76 noemt om tegen dit fenomeen te zijn, is er het grotere gebaar dat van het isolatielaken uitgaat - het wantrouwen van die samenleving.

Immers, die verscholen vrouw kan zus of zo overkomen als ze wel haar portret zichtbaar stelt voor onbekenden op straat.
En hé, dat zijn de meeste mensen tot elkaar op straat: onbekenden van elkaar.
Maar ook bekenden, en die groeten dan veelal hartelijk.

Hoe dan ook, in alle opzichten is het zich extra bedekken en verhullen (om vooral geen natuurlijke kenmerken prijs te geven) omwille van een godsverbod in strijd met de schepping van diezelfde god.

Al die religieuzen met hun krampachtige correcties bespotten feitelijk hun god - die heeft het toch niet zo volmaakt afgeleverd in dit universum, hier op aard.

Kudtkip | 10-08-19 | 19:40 | 1

Het zou mooi zijn om de bekeerlingen, die nu beweren zo vrijwillig te kiezen voor het dragen van een boerka, over vijf jaar nog eens op te zoeken. Kijken of ze dan nog steeds zo gekleed gaan, en zo ja, of ze dan nog steeds zo gelukkig zijn met hun 'vrijwillige' keuze. Maar ja, hoe weet je of je de juiste voor je hebt.

witwas | 10-08-19 | 22:13

zeker een + waard

rifraf | 10-08-19 | 18:30

Degene die van mij 24/7 een boerka aan mag draagt er geen.

tsjajaja | 10-08-19 | 17:51

Als de voorouders van SS niet waren vrijgekocht van de Ashanti's door de voorouders van de Hollanders had ze nu klitloos in een achterlijk barbarenland rondgelopen.
Als de Somaliërs zich over haar voorouders hadden ontfermd hadden, waren haar voorouders waarschijnlijk al tijdens de reis aan hun eind gekomen, of was haar bet-betovergrootvader tijdig gecastreerd
nl.wikipedia.org/wiki/Slavernij#Somal...

Arnold Layne | 10-08-19 | 17:45

Negeer die achterlijke troll nu eens, zo moeilijk is het niet.

de uitbater | 10-08-19 | 17:42
-weggejorist-
Tony9mm | 10-08-19 | 17:40 | 2

Wees blij beste mensen met de steun van Sylvana Simons aan de boerkadraagsters.
Wees blij.
Er zijn wel tien redenen om te bedenken, dat als die zwart racistische engel des doods je kust, je dan ook de politieke dood tegemoet gaat.
Het is identiteitspolitiek. Whoe-ha-ha.
Het is vlaggetje op stinkende lading. Whoe-ha-ha.
Het is Sylvana Simons. Whoe-ha-ha.
Stampei. Schreeuwlelijk. Beerputje. Vies. Stank. Deksel erop. Next.
In de boekjes van Edgar Allen Poe wordt dat heel treffend beschreven.
Dat ergens vanuit een lege cylinder in de grond, er telkens zo'n oprispende blubber-zucht komt van 'n naar boven kruipende gollem, die telkens weer sputterend terugzakt. Ook viezigheid haalt adem, en loopt dan weer leeg.

Der Paulie | 10-08-19 | 17:30 | 2
-weggejorist-
Tony9mm | 10-08-19 | 17:43

Ik had gisteren een verstopte riolering (cq oprispende blubber). Teken van Allah, denk ik.

threeheadedmonkey | 10-08-19 | 18:14

Uitstekende column, die ga ik blijven volgen.

Nuuk | 10-08-19 | 17:06 | 1

Dat is mijn tekst! Maar jij was eerder... eens!

Derealist! | 10-08-19 | 17:19

De tweede wereldoorlog als deuglat gebruiken, ik ben er een hele tijd klaar mee.

Peter_K | 10-08-19 | 17:02

Boerkahoeren, leuk gevonden maar daar zullen de hoeren niet zo blij mee zijn

Meesteres Belgie | 10-08-19 | 16:57

Wat een fantastische column. Ben het er heel erg mee eens.

osolemio | 10-08-19 | 16:35
-weggejorist-
rijk | 10-08-19 | 16:34

Destijds moesten mensen een ster dragen. Dat was dan waarschijnlijk ook voor de vrijheid. Trouwens een bevolkingsgroep waar deze dan weer heel erg tegen zijn en wat dan ineens wel mag, blijkbaar.

Patatter | 10-08-19 | 16:27 | 1

Moesten niet alleen een ster dragen, mochten hun gezicht ook beslist niet bedekken.

BenZen | 10-08-19 | 16:54

Ik snap niet hoe die moslimmannen de burqa toestaan. Hoe kun je nou zien waar je stok terechtkomt. Ze moeten een transparante burqa uitvinden, van puinzakken of zo.

Typethetext | 10-08-19 | 16:19 | 1

Transparante burqa?
Nee, alsjeblieft niet.
Wil jij tegen die afschuwwekkende hopen trillend obesitas-vlees aankijken?

rijk | 10-08-19 | 16:37

Sylvana : 'Als je op zwarte mannen valt, heb je echt een probleem. Vrouwen, wit en zwart, die op zwarte mannen vallen, zijn vaak alleen en lopen tegen dezelfde dingen aan. Ontrouw, onbetrouwbaarheid, het onvermogen van die mannen om over gevoelens te praten. Een Nederlandse vriendin van mij had een donkere vriend. Zijn samen op vakantie geweest en noem maar op. Krijgt ze opeens een telefoontje van hem: blijkt hij op het punt te staan met een ander te trouwen'.

En op de vraag of donkere mannen gewelddadiger zijn dan blanke, antwoordt ze : 'ik heb de indruk van wel'.
https://www.welingelichtekringen.nl/beroemd-2/601854/zo-dacht-sylvana-simons-15-jaar-geleden-nog-over-zwarte-mannen.html

AntonJensen | 10-08-19 | 16:18 | 2

Je bent wel verzekerd van eenouderschap, dat scheelt.

Typethetext | 10-08-19 | 16:26

Dat tragikomische moment wanneer de realiteit keihard je gedroomde werkelijkheid onderuithaalt. Onbetaalbaar.

elfenstein | 10-08-19 | 17:05

Niets geleerd van 75 jaar geleden ???????
Ze kan beter zeggen :
Weet u nog waarom Joegoslavië in een burgeroorlog terecht kwam !!
Europa heeft daar namelijk niets van geleerd

Het leven is zwaar | 10-08-19 | 16:11 | 5

@Pierre Tombal | 10-08-19 | 17:04:
Ja, dat zou idd een stuk van het probleem oplossen

Het leven is zwaar | 10-08-19 | 19:00
-weggejorist-
ShylockLeCoy | 10-08-19 | 21:48

@Pierre Tombal | 10-08-19 | 17:04 |
Weet u wat nog erger is? Dat ze toen al aan de verkeerde kant van de geschiedenis stonden en flink ook:

- www.elsevierweekblad.nl/buitenland/bl...

Dus haar claim is zo mogelijk nòg stompzinniger en perfide te noemen.

Sjefke7807 | 10-08-19 | 23:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Snap werkelijk niet waarom die 'woestijnjurken' zoveel aandacht krijgen. Alles wat je aandacht geeft groeit.

LostSandWich | 10-08-19 | 16:10

Wat een walgelijk wijf met haar waardeloze speech en maar weer de 2e ww erbij halen. Mensen die 2ww erbij is niet mee te discussiëren.

franck7020 | 10-08-19 | 16:05 | 5

Ja, de hypocrisie is grenzeloos......
Spreek je "het" 5 minuten later, dan is Israel de grote vijand en moeten Joden dood. Maar oh, oh, oh..... "Hebben we dan niets geleerd van 70 jaar geleden".

kotelet | 10-08-19 | 16:13

als mensen nu nog over de tweede wereld oorlog praten, dan heeft Hitler toch een beetje gewonnen {citaat freek de jonge}

Meesteres Belgie | 10-08-19 | 16:59

In het hoofd van sylvana klopt het ook allemaal wat ze uitkraamt, maar ja, de mavo niet eens afgemaakt hoorde ik. Dan is dit ook meteen het bewijs dat de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg niet het goede effect hebben

brie-de-penis | 10-08-19 | 18:11
▼ 2 antwoorden verborgen

Waar was gisteren de scooterboerka?

topsporter | 10-08-19 | 16:04

Sylvana doet me altijd denken aan een secretaresse die achter haar bureau doelloos met haar perforator gaatjes stanst in memoblaadjes, ondertussen fantaserend dat ze door haar mannelijke, dominante werkgever keihard genomen wordt op dat zelfde bureau, de afdrukken van de paperclips en pennen in haar rug voor lief nemend.

wijsvinger | 10-08-19 | 16:04

Sylvana is een essentieel onderdeel van haar kleding vergeten. Vraag me af waarom...

lirft | 10-08-19 | 15:57

Sylvana draagt altijd een boerka.

LinkeToni | 10-08-19 | 15:53 | 1

Dat denkt ze echt.

topsporter | 10-08-19 | 16:06

Hoe durft die Voddenbaal de Jodenvervolging in haar mond te nemen! Vandaag kwam ik in / bij de super met mijn belastingcentjes ook weer tegen. Jonge zwarte meiden achter de kinderwagen, met nog wat kroost in de buurt. De somaliese moskeet kwam ook uit. 1 Grote Lappenzooi met kinderwagens. Je zou gillend het land verlaten!

BinAardig | 10-08-19 | 15:52

Mooie, scherpe column, recht voor zijn/haar/het raap. Alleen struikelde ik over het woord 'dankbaar' in de eerste zin. Je hoeft niet dankbaar te zijn voor zaken die als vanzelfsprekend tot de essentiele mensenrechten voor iedereen zouden moeten behoren. Waar je wel dankbaar voor kunt zijn is dat je niet in zo'n achterlijk land bent geboren, en dat je met genoeg verstand gezegend bent om zelf niet af te zinken naar zo'n regressieve cultuur. Ik beschouw moslims als slachtoffer van eerdere generaties barbaren (wat ze niet vrijwaart om zich te misdragen), maar vrijwillige bekeerlingen reken ik tot verraders van de mensheid.

gekwetst | 10-08-19 | 15:50 | 2

Je kan niet dankbaar zijn omdat je in dit land geboren bent. Je kan misschien dankbaar zijn dat onze voorouders gestreden hebben dat het land is, met z'n vrijheden, wat het is geworden. Dat is ook precies wat er nu gaande is. Er is een groep die meent deze vrijheden te verdedigen onder het mom dat alles maar moet kunnen. Dat is ideologische kletskoek. Samenlevingen zijn een leerproces. Je schaft zaken af, en ontmoedigd, die niet bijdragen aan een gezonde voortgang van je land en burgers.

roevka | 10-08-19 | 16:27

@roevka | 10-08-19 | 16:27: We hebben het leger ingezet om het kwaad in syrië uit te roeien, Alle syriegangers die vrijwillig daarnaartoe gegaan zijn hebben in mijn oogpunt dan ook meteen hun paspoort ingeleverd en hebben het leger achter zich aangekregen om ze om te leggen. Nu willen ze massaal terug komen en vinden het gek dat ze geen boerka mogen dragen???? Dat hebben ze aan zichzelf te danken met die hele stinkende ideologie van hen. Was daar gebleven of verhuis naar een plaats waar het wel mag. Maar hier niet, zo ongeveer het zelfde als roken, mag ook bijna nergens meer, alleen op daarvoor aangewezen plaatsen. Syrie is zo'n aangewezen plaats voor een boerka lijkt me zo

brie-de-penis | 10-08-19 | 18:18

Ik teken ongezien alle petities. Je weet nooit wie er uiteindelijk de macht op straat overneemt dus ik sta als het even kan alle alle kanten van de geschiedenis.

Sans Comique | 10-08-19 | 15:49

Zodra er een camera of microfoon in de buurt is verandert de lichaamstaal van SS.
Aandacht en de sappen beginnen te stromen. Of ze nou aan een paal hangt, plaatjes aankondigt, golddigger speelt of probeert met een paar linksgekkies iets politieks te doen. Meerwaarde en/of maatschappelijke bijdrage is er niet maar de aandacht heeft ze. Chapeau!

otjemans | 10-08-19 | 15:49

Sylvana,
Ga je ook opkomen voor vrouwen die niet zelf mogen kiezen of bedekt moeten gaan?

kloopindeslootjijook | 10-08-19 | 15:40
-weggejorist-
IndoFortuyn | 10-08-19 | 15:39

Zo dus Sylvana is ook ontsnapt aan de Burka, of heb ik iets verkeerd begrepen? Misschien is een bivakmuts iets voor de ontketende en steeds ongeloofwaardigere mevrouw Simons.

SjoerdBoth | 10-08-19 | 15:38 | 1

Wel grappig, dat ze wat minder opvallende pruiken draagt. Zou dat iets te maken hebben met het ontstaan van 2 pannenkoeken, het verouderingsproces?

topsporter | 10-08-19 | 15:43

Sylvana op stemmenjacht.
Trap er niet in.

kloopindeslootjijook | 10-08-19 | 15:31 | 2

Met een burka aan zie je ook niet dat zij het is.

kloopindeslootjijook | 10-08-19 | 15:33

Ze hoort stemmen.

Ruimedenker | 10-08-19 | 15:36

Nou ja, aan de bijdrage van SpoedNik valt weinig toe te voegen. Het collaborerende hoofd van onze bekendste beroepsneger erbij kleurt het monoculturele plaatje af, van licht opportunistisch- tot donkerzwart.

Jan Passant mk2 | 10-08-19 | 15:20

Sterk stuk. Hulde. Zal echter in geen enkele krant worden gepubliceerd.

Schuldenbrau | 10-08-19 | 15:14 | 3

Nee, de MSM in het algemeen en kranten in het bijzonder zijn zo eenzijdig gepolariseerd dat dit zeker niet voorbij de portier komt.

Jan Passant mk2 | 10-08-19 | 15:22

Allemaal best maar een pannenkoek met 2 pannenkoeken, van paaldanseres tot pannenkoek en dat is geen adellijke titel.

topsporter | 10-08-19 | 15:47

@Jan Passant mk2 | 10-08-19 | 15:22:
Over gepolariseerde kranten gesproken: Vandaag, op de voorpagina van het NRC Handelsblad:
"De vraag is niet óf, maar hoe we moeten overschakelen op een veganistich dieet".
Aldus de duujjjzaamheidsvrouwtjes van de NRC.
Niet eens overschakelen op een vegetarisch dieet, nee, meteen kiezen voor het radicale Volkert-gedachtegoed: veganisme! Net zoals vol gas vóór de "vrijheid" gaan om hét symbool van de radicale islam te mogen dragen: de burka.

Peter Emile | 10-08-19 | 17:11

Ze heeft er een aantal, maar dez pruik heet.. de Van Hooijdonk.

RickTheDick | 10-08-19 | 15:12 | 4

afgedekt met de professor Wekker mortarboard

Jan Passant mk2 | 10-08-19 | 15:41

Een overleden kennis van me kreeg ruzie met zijn vrouw tijdens een feestje, die trok het toupetje van zijn kop. Ik zie wel enige ruimte om dit voorval te herhalen. Wat zouden ze bij rtl boulevard betalen om dit mee te maken?

topsporter | 10-08-19 | 15:54
▼ 1 antwoord verborgen

OT breek: Epstein deaud.

postmodernismisdead | 10-08-19 | 15:09 | 9

The man who knew too much is dead.

Mr_Natural | 10-08-19 | 15:16

Ah ja? Zo onverwacht, pfrrt. Zo kan meneer niet uit de school klappen over zijn meest Deugende vrinden. Niet dat zijn nu ex-kameraden van de MSM daar aandacht aan zouden willen geven, maar evengoed.

Jan Passant mk2 | 10-08-19 | 15:31
▼ 6 antwoorden verborgen

Als je tegen slavernij bent, dan kleed je je als zwarte vrouw toch niet koloniaal? Ze koketteert er mee. Vies walgelijk mens. Verder staande ovatie voor SpoedNik76, hulde.

Deksmaat | 10-08-19 | 15:07

Misschien ben ik niet zeau handig vandaag, maar ik kan nergens vinden waar ik mijn klauw kan zetten voor de petitie.

NiCeY | 10-08-19 | 15:07 | 5

Ik zie het ook niet...?

Paul_09 | 10-08-19 | 15:49

Je naam mailen naar [email protected] dan komt je naam op de lijst te staan.

express | 10-08-19 | 16:01

@express | 10-08-19 | 16:01:
Done. Niet om de parasolmensen een hak te zetten, maar omdat het hoort.
En zeau zal het altijd blijven. Al moeten we het binnenhof afbreken.

NiCeY | 10-08-19 | 16:19
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
15121937 | 10-08-19 | 15:03 | 1

In de koran staat dat je je als vrouw je rondingen moet bedekken. Dat is bedacht in 600 nc omdat mohammed tegen zwarte rondingen aankeek. Tiete dus, borsten of memmen. Want hij woonde op de grens met zwart Afrika en daar liepen ze zonder bh rond. Met rondingen worden gewoon tieten bedoeld en niet de rest van het lichaam. Mijn vrouw mag ook niet met blote t..... n de bus in. Zo is dat.

Breakdance | 10-08-19 | 15:03 | 4

@JethroBull | 10-08-19 | 15:39:
Ik citeer u even:
"Je zou om te beginnen al kunnen weigeren om bij een hoofddoek kassa iets af te rekenen of bij een islamitische winkel iets te kopen dan pas maak je een statement."

Ik doe dat al jaren. Maar ik beschouw het niet zozeer als een statement, meer als een automatisme. Het kost ook geen moeite en je loopt er geen enkel risico mee.
In mijn ogen betekent "een statement maken" ergens écht moeite voor doen, en daarbij een risico lopen.
Als ik hier zou beschrijven wat in mijn ogen écht een "statement" is tegen de voortwoekerende islamisering, zou ik (zelfs hier op GS) een perma-ban oplopen.
Verder ben ik het volkomen met u eens wat betreft de luiheid van Nederlanders om echt in opstand te komen tegen de vrijheidsberovers van de islam. Nederlanders zijn watjes geworden, verwend geraakt aan het comfortabele leven, aan de verzorgingsstaat, aan de goedkope all-in vakanties in moslim-shithole Türkije, aan de vrijdag- en zaterdagavondjes uit met één hand in je broekzak en in de andere een vaasje pils, en aan de avondjes Netflixen met een bak chips op je al veel te volle pens.
Soms denk ik wel eens: het wordt tijd voor een stevige crisis, een échte, waarbij je weer leert te overleven en te vechten voor je welzijn, je vrijheid en je waarden.

Peter Emile | 10-08-19 | 17:49

@Peter Emile | 10-08-19 | 17:49:

JethroBull | 10-08-19 | 19:32

@Peter Emile | 10-08-19 | 17:49: Je bent een man naar mijn hart

JethroBull | 10-08-19 | 19:33
▼ 1 antwoord verborgen

BAM, in your hidden face...

Kaltsnautzige | 10-08-19 | 15:01

Vrouwen. We hadden ze nooit geen stemrecht moeten geven.

Zwezerik | 10-08-19 | 15:00 | 3

"nooit geen"? Dus stemrecht! Toch?

LoesjeP | 10-08-19 | 15:06

Dan was Groen Links in ieder geval niet zo groot geworden....

Ommezwaai | 10-08-19 | 15:10

@Ommezwaai | 10-08-19 | 15:10: Tja, helaas waar! Ik kan daar als vrouw zijnde ook met m'n pet niet bij. Maar ja, ik stam nog uit de vorige eeuw. Werken, niet zeiken, logisch nadenken.

LoesjeP | 10-08-19 | 15:22

Er schiet toch iets door mijn hoofd wanneer ik die nikab-draagster hoor zeggen: “de geschiedenis herhaalt zich” en “hebben wij dan niets geleerd van 75 jaar geleden?”.

Dat is het historische feit dat de grootmoefti Al-Husseini van Jeruzalem met het het nationaal-socialistische regime van AH heeft samengewerkt:
www.elsevierweekblad.nl/buitenland/bl...

Misschien dat deze dame dus eens wat vaker haar bedekte neus in de geschiedenisboeken moet steken in plaats van zich schuldig te maken aan de typische methodes van verdachtmakingen waar zuurlinks al decennialang een patent op heeft en waarmee zij juist vanwege haar extreem orthodoxe moslimachtergrond gezien die historische context zich dus volledig ongeloofwaardig (en volstrekt belachelijk) maakt.

Maar goed. Voor zo’n kansloos publiek is de juistheid van historische feiten sowieso irrelevant, men zegt alleen wat in de kraam te pas komt en hoort alleen wat het wilt horen.

Preken voor eigen parochie.

Kompromat | 10-08-19 | 15:00 | 4

@gestoptmetroken | 10-08-19 | 15:10:
Is uw rookverslaving destijds via zijn winkels gefaciliteerd?

Dan begrijp ik uw grieven volkomen.

Nationaal-socialisme en roken, beide zijn dodelijk.

Kompromat | 10-08-19 | 15:47

De gene bij het expoiteren van hun zelfbenoemde slachtofferrol zijn zij allang verloren. En het trucje werkt nog steeds, want elke keer geven "wij" maar weer toe in de hoop dat... En zo zakken we telkens weer een stukje verder af richting de totale barbarij.

Graaisnaaiert | 10-08-19 | 15:51
▼ 1 antwoord verborgen

Ze passen allemaal aan ... ehh.. onder 1 boom.

Mr_Natural | 10-08-19 | 14:59

Ze mogen gerust een burqa dragen. Maar dan wel een zwartwitte QRcode op de buik naar hun LinkedIn profiel.

Jos Tiebent | 10-08-19 | 14:59

Wat een heerlijke columns op het blog van Nicole met de fake-bontmuts.

Oh en puriteins Twitter dat mij waarschuwt voor mogelijke gevoelige content en of ik zeker weet of ik dat wil bekijken. Ga een sneeuwvlokfilter inbouwen of ga iets anders doen. Manmanman

Rest In Privacy | 10-08-19 | 14:53

Dit was het geluid van de PVDA toen ze nog progressief waren:

www.carelbrendel.nl/2017/12/04/feminis...

Feministisch boegbeeld Joke Smit over niqab, sluier en islamitische theocratie « CarelBrendel.nl

express | 10-08-19 | 14:53

Wat zouden die moeder en dochter in Iran daar nou van vinden, die 16 jaar cel kregen, wegens het verwijderen van hun hoofddoek? Oh wacht.........

LoesjeP | 10-08-19 | 14:53 | 1

Die vinden wat hun mannen, vaders, broers, ooms, zoons en neven vinden wat zij moeten vinden.

Graaisnaaiert | 10-08-19 | 15:53

Het feminisme slaat wel door, vooral wat taalgebruik betreft. Ik krijg een ongemakkelijk gevoel als ik de zogenaamde stoere schutting- en straattaal zie gebruiken door vrouwen die beter kunnen.
Is dit niet door een man geschreven?
Hij heeft uiteraard wel gelijk.

gestoptmetroken | 10-08-19 | 14:51 | 6

Trouwens, ongemakkelijk gevoel door vrouwen die beter kunnen? WTF!
Moeten we als keurige dametjes, ons aan de taaletiquette houden soms? Omdat we anders maar ordinaire, dus domme, viswijven zijn? Omdat goede, nette vrouwen zich nou eenmaal zo horen te gedragen? In 2019? Gekkie!

LoesjeP | 10-08-19 | 15:14

@LoesjeP | 10-08-19 | 15:08: Soit. Zolang ze maar niet luidruchtig ellenlange discussies over hun maandelijkse ongemak houden zal het mij worst wezen.

Pierre Tombal | 10-08-19 | 15:21

@Pierre Tombal | 10-08-19 | 15:21: Dat wordt bij ons onmiddelijk afgekapt, als er eentje over zou gaan zeiken! Paracetamolletje, aan 't werk, heb je geen tijd meer om aan je pijntjes en ongemakken te denken! Hou op zeg!

LoesjeP | 10-08-19 | 15:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Volgende demonstratie doe ik ook een burka aan. Met een bord om mijn nek; "ik ben een idiot !" -)

A333aan | 10-08-19 | 14:50 | 1

Is die combinatie niet een beetje dubbelop?

Heiner | 11-08-19 | 00:04

Vrouwenfobie is niet iets waar je voor of tegen kan zijn. Dat heb je of dat heb je niet.

Binnenbaan | 10-08-19 | 14:49

Goh, wat leuk. Een boerka topic.

Baron Clappique | 10-08-19 | 14:49

Stevige titel, ik ben wel eens gejorist voor rif-apen.

Ik roep maar wat | 10-08-19 | 14:45 | 5

Maar u roept dan ook maar wat...

Wijze uit het Oosten | 10-08-19 | 14:50

Eerst bewijzen. Tot die tijd heb je maar wat geroepen. Misschien komt de empathie later, ik roep maar wat.

RickTheDick | 10-08-19 | 14:51

U heeft wel een puntje, als Reaguurder moet u er zeker bewust van zijn welke terminologie u gebruikt. Want anders.....
Daarentegen pleurt GS dit soort teksen en benamingen voor uw kiezen. Daarmee moeten wij het doen. Wat is er mis met rifapen? Dat zijn ze toch?

Portnoy | 10-08-19 | 14:56
▼ 2 antwoorden verborgen

Je ziet ze ook met boerka en een bril op, dat vind ik echt mega!- geil. Lucky Mo.

Wienerschnitzel mit | 10-08-19 | 14:44

Die Simons heeft letterlijk alles in haar schoot geworpen gekregen omdat ze een zielig kleurtje heeft.

tata1981 | 10-08-19 | 14:42 | 1

Ze weet niet anders. In de jaren 90 was ze de Tmf-negerin omdat het moest. Nu is ze beroepsnegerin in de politiek. Voegt niks toe, heeft het iq van een doperwt, maar heeft Afrikaanse Roots.

kotelet | 10-08-19 | 14:54

Ik kan ook grappen bedenken: "Geslagen worden door mijn man is een keuzevrijheid anders zou ik wel vertrekken"

Patje2011 | 10-08-19 | 14:42 | 1

"Als ik m nog zou hebben dat knipte ik m er zo zelf af"

Langshetrandje | 10-08-19 | 14:46

Het zou fijn zijn als we deze schreeuwende en dreigende minderheid nou eens niet zo serieus nemen in dit land en ze nemen voor wat ze zijn en dat is idioten. En het zou prettig zijn dat de wat ook gewoon eens wordt gehandhaafd ipv dat we onder dreiging al bij voorbaat capituleren.

Lucifer | 10-08-19 | 14:42 | 1

U wist nog niet dat het woord "handhaven" officieel is geschrapt uit het wetboek van strafrecht en alle Nederlandse APV's ?

the namster | 10-08-19 | 14:51

Die Sylvana heeft ook een ontwikkeling doorgemaakt. Van naakte fotoshoots tot actievoeren voor boerka's. Wat mij betreft trekt ze voor de rest van haar leven een boerka aan.

Vula | 10-08-19 | 14:42

Tegen onderdrukking strijden en dan voor de boerka gaan demonstreren.
Apart.

ArjenZH | 10-08-19 | 14:42

Wat schreeuwt kardinaal Simons?
Ik denk
Wassup, money money money.

RickTheDick | 10-08-19 | 14:41 | 1

Ik maak mij zorgen om dunne Syl. Ook al mag ik haar niet ik ga haar wekelijks sponsoren met een broodje bakkeljauw. Het blijft toch onze Syl.

Patje2011 | 10-08-19 | 15:08

Het verbod luidt de volgende stap in het sluwe en sinds jaren met succes beproefde islamitischproces in. Middels slachtofferschap ruimte pakken en doorgroeien.

Mogwai | 10-08-19 | 14:41 | 2

Het maakt VNO/NCW(=VVD) niks uit, want de spreadsheets en economische modellen zeggen dat het goed is voor de economie.

HogeNood | 10-08-19 | 14:55

@HogeNood | 10-08-19 | 14:55: De sheets en modellen zijn ter promotie om hun eigen portemonnee te vullen. Het creëren en/ of behouden van een gezonde samenleving doen er niet toe. Eigenbelang eerst en alleen!

Mogwai | 10-08-19 | 15:10

Ik had de Feministes aan de andere kant van de streep verwacht. In een tegendemonstratie, waarin ze duidelijk zouden maken dat 'een vrouw niet het bezit is van een man.' Het tegendeel is het geval: een Niqaab heet nu "keuzevrijheid". Maar dat geldt uiteraard niet voor Ingrid uit Oudkarspel: die moet als de sodemieter achter dat aanrecht vandaan en een carrière opbouwen. Laat daar geen misverstand over bestaan. Ze is lang genoeg door Henk onderdrukt. De burgertrut!

kotelet | 10-08-19 | 14:38 | 3

De echte feministen staan ook aan de andere kant van de streep. Dames als Sylvana en Anja zijn echter niet pro vrouwenrechten, maar anti-establishment. En gaan daarbij desnoods over lijken.

Muxje | 10-08-19 | 14:41

Die 'Ingrid uit Oudkarspel' moet geld ophoesten voor immigratie, barende allochtonenmoeders en geld voor Zuid-Europa. Barende 'Ingrids uit Oudkarspel' zijn daarbij ongewenst.

HogeNood | 10-08-19 | 15:02

Zoals voorspeld, het enige volk wat op zo'n demonstratie afkomt zijn borderliners.
Degene waar het echt om gaat zitten aangelijnd thuis.

Harry Turtle | 10-08-19 | 14:38

Het journaal en JInek moesten natuurlijk aandacht geven aan hun collega's aandachtsgeile gekken.
Gelukkig zijn er nog vrouwen die niet het IQ van een schort hebben.
Zoals deze dame die logisch nadenkt en geen onzin praat.

pejoar | 10-08-19 | 14:38

zou Silly Sil niet per abuis gedacht hebben dat 't om een anti-zwartepieten demo ging...? Verwarrende tijden...

Zenzeo | 10-08-19 | 14:36
-weggejorist-
David000000007 | 10-08-19 | 14:36

Burka af en werken voor jullie centen, en anders géén uitkering i.v.m. jezelf buiten de maatschappij plaatsen !

A333aan | 10-08-19 | 14:35 | 2

^^ Wat A333aan zegt.
Geen gezicht, geen bijdrage aan de maatschappij, dus geen geld, geen kinderbijslag, geen toeslagen, geen uitkering.

marcoplarco | 10-08-19 | 16:23
-weggejorist-
Tony9mm | 10-08-19 | 17:26

“Wij accepteren het niet terug in de tijd gegooid te worden”.......
1400 jaar terug in de tijd?
Middeleeuwse barbarij.
Geniet van je isolementje mevrouwtje en huil jezelf maar lekker in slaap. Iedere nacht.
Alleen maar om man en God te pleasen.

Ruimedenker | 10-08-19 | 14:33 | 4

75 jaar geleden vochten er islamieten zij aan zij met de nazi's. Iets met een gemeenschappelijk doel en joden ofzo .

Joostmochtnietsweten | 10-08-19 | 14:45

@Joostmochtnietsweten | 10-08-19 | 14:45:
Moslim SS-ers.
Kan niet vaak genoeg gezegd worden.
nl.wikipedia.org/wiki/13._Waffen-Gebi...)
De groot Moefti van Jerusalem had graag dat Hitler een handje hielp bij het oplossen van het Jodenprobleem in het middenoosten.
Als je de cartoons in de hedendaagse Arabische kranten ziet, ontlopen die die van de Volkerische Beobachter niet veel.

Roadblock | 10-08-19 | 14:49

@Fatwabuster | 10-08-19 | 14:36:
Arme ouders ? Weleens de ouders van dat Zweedse kinderheksje gezien ? Die denken daar heel anders over....

the namster | 10-08-19 | 15:04
▼ 1 antwoord verborgen

Het gaat ook niet om de boerka, het gaat om provocatie en collectief racisme richting de autochtone Nederlanders. De boerka is een middel en geen doel op zich, de boerka zelf interesseert de draagsters feitelijk niets. In hun eigen land blijven de boerka´s in de koffer. Het hoofddoekje hetzelfde laken een pak.

K. Westergaard | 10-08-19 | 14:31 | 3

Volledig mee eens. Zie ook de uitspraken van ene Erdogan in dezen!

L.E. Raar | 10-08-19 | 14:53

Een ideologisch statement inderdaad.
Als je een straatbeeld ziet met maar 1 hoofddoek of burka erin, is de Islam toch weer even aanwezig.
En de media en de overheid laten niets na om duidelijk te maken dat de Islam een streepje voor heeft.

Roadblock | 10-08-19 | 15:10

Inderdaad - en om de orgastische machtsgeilheid gevoeld door een minderheid die er toch maar in slaagt om de meerderheid te vernederen - hoe dan ook.

HogeNood | 10-08-19 | 15:10

Vrouwen moeten zelf opkomen voor vrouwenrechten. Mannen die zich daarmee bemoeien zijn sukkels. En maken vrouwen alleen maar zwakker. Net zoals ik mijn zoontje van acht voor lul zet wanneer ik het voor hem opneem als hij ruzie heeft. Dat mag hij zelf oplossen.

Leptob | 10-08-19 | 14:31 | 1

Je hoeft niet deel uit te maken van een bepaalde groep om er een standpunt over te hebben, problemen te signaleren, of oplossingen aan te dragen. Mannen kunnen feminist zijn. Volwassenen kunnen opkomen voor kinderen. Zwarten kunnen zich uitspreken tegen anti-blank rascisme.

Joostmochtnietsweten | 10-08-19 | 14:48

Die moet met Spoed een GS-Nik hebben !

A333aan | 10-08-19 | 14:31

Die Sylbanana ziet ook overal racisme en discriminatie in. Die heeft er zelfs een microscoop voor besteld.

Patje2011 | 10-08-19 | 14:28 | 1

Of misschien met die bril die ze de laatste tijd draagt, een speciale rd-bril.

simplesimpie | 10-08-19 | 16:10

Gheghe ik moest lachen om boosmensje Spoednik.
150 mensjes die er anders over denken dan U en ik, meer was het niet gisteren maar het houdt de gemoederen nogal bezig lol

Berbaar | 10-08-19 | 14:27 | 11

Het leven is veel te mooi om je continu bezig te houden met Anonieme Anderen.
Dat klopt helemaal Berbaar.

Toos Doos | 10-08-19 | 15:11

Doe eens moeite om volwassen te worden met je verkleinwoordjes steeds.

Man.man.man | 10-08-19 | 23:01
▼ 8 antwoorden verborgen

Inderdaad zie je alleen maar de geconverteerde autochtone vrouw die vrijwillig de onderdrukkingstent aantrekt in de media. Maar die staat absoluut lijnrecht tegenover de geimporteerde stakker uit een bergdorp uit Marokko, Turkije of ander hellhole. Die zal je nooit en te nimmer horen want die mag helemaal niets zonder toestemming van eigenaar of schoonfamilie. Die zit gevangen in een troosteloos bestaan van kinderen baren, koken en door manlief verkracht te worden als hij weer eens jeuk heeft gekregen na het zien van meisjes die niet ingepakt zijn.
Maar de media en zogenaamde feministen zal dat worst wezen want boerka's zijn anti-Wilders en anti-Baudet en dat is wat telt.
En laten gewoon die onderdrukte vrouwen in de stront zakken.

2voor12 | 10-08-19 | 14:25 | 4

Dit leest fijner dan het gescheld in de column van mevrouw Spoednik76...

Quib | 10-08-19 | 14:53

Hear hear

L.E. Raar | 10-08-19 | 14:54

Kijk... dat bedoel ik nou!!

Ali Bundii | 10-08-19 | 15:16
▼ 1 antwoord verborgen

Zo rollen nu eenmaal de links progressieve hansworsten..... de salafisten lachen zich de ballen uit de broek om deze onwetende gewillige helpers..... de Anja Meulenbelts van deze wereld zijn de 1e slachtoffers van de islam..... eenmaal komt het zover dat ze 'headfirst' van een flat af worden gedonderd.

Ik zal er dan in ieder geval geen traan om laten........ !!

Fatwabuster | 10-08-19 | 14:25 | 3

Ik wel, tranen van het lachen !

A333aan | 10-08-19 | 14:30

Een lesbienne die zich hard maakt voor meer Islam... het is inderdaad erg cru

Joostmochtnietsweten | 10-08-19 | 14:56

@Joostmochtnietsweten | 10-08-19 | 14:56: Gratis vakantie naar een rustiek plattelandsdorpje Pakistan aanbieden voor haar en haar vriendin. Hebben ze het geluk levend terug te keren, zullen ze toch een iets andere opvatting hebben en een ervaring rijker, dunkt me.

EnNouJijWeer | 10-08-19 | 15:20

Geen woord Spaans aan, helemaal to the point. Vooral de strofe "Het is niet alleen fout, het is walgelijk wanneer je vroeger met je blote vleesetende plant om een paal in de iT stond te krullen, je nu je smoelwerk durft te vertonen op een demonstratie die vrouwenonderdrukking faciliteert." Eat your hart out Sylvana!
Snel aantrekken als columnist.

ole guapa | 10-08-19 | 14:24 | 5

wie krulde er dan met vleesetende plant om palen?

Joostmochtnietsweten | 10-08-19 | 14:57

Dit maakte mijn weekend op zaterdag al onvergetelijk. Geweldig

Man.man.man | 10-08-19 | 22:58
▼ 2 antwoorden verborgen

Hebben wij niets geleerd van 75 jaar geleden? Jawel, dat je nooit rustig kan gaan slapen bijvoorbeeld.

Mr_Natural | 10-08-19 | 14:23

"We staan hier omdat wij niet accepteren om terug in de tijd gegooid te worden" zegt ze met haar "ik mag niet gezien worden" zak op haar haar hoofd. Nederland wordt terug in de tijd geworpen en ze moeten ophouden met die zielige 2e wereldoorlog vergelijking. Ze weten er echt niks van, ze zijn zelfs te dom om te poepen en ze weten niet eens hoe dat gaat. Daarom hebben ze voor de zekerheid een luier om en er eentje op hun hoofd. Uit dat hoofd komt veel poep.

Patje2011 | 10-08-19 | 14:23 | 1

Sowieso de schaamteloosheid de ellende die de joden hebben ondergaan misbruiken voor eigen gewin. Terwijl haar boerka staat voor absoluut antisemitisme.

2voor12 | 10-08-19 | 14:29

Deze dame mag zich terecht feminist noemen. Heerlijk, een vrouw die rationeel kan nadenken en schijt heeft aan politieke correctheid. Respect!

_Roy_ | 10-08-19 | 14:22

Kon door alle bewoordingen en benamingen er niet lekker doorheen komen. Ook al ben ik het denk ik wens met ene bepaalde strekking. Maak eens een punt zonder krachttermen zou ik zeggen

menage | 10-08-19 | 14:22

Goed stukkie van SpoedNik.

Ruimedenker | 10-08-19 | 14:22

Hey is zie die stemmen trek hoer ook... van hoe heet dat cluppie ook alweer... B1 ?

radbraker | 10-08-19 | 14:21 | 2

Geen1?

ScumbaggusMaximus | 10-08-19 | 14:23

Alléén?

Ruimedenker | 10-08-19 | 14:27

Zouden deze aandachtsvraagsters wel weten wat er 75 jaar geleden is gebeurd? Ik neem aan dat zij verwijst naar de Holocaust. Het gore lef dat uitgerekend een moslima zich durft te vergelijken met de vermoorde Joden is absurd. Het grote gevaar voor de huidige Joden komt van de islam.

Toos Bevergeil | 10-08-19 | 14:21 | 4

@ScumbaggusMaximus | 10-08-19 | 14:22: En ze hebben de wederopbouw na de bezetting ter hand genomen, omdat de witte Hollanders daar te lui voor waren. Zo ongeveer vanaf 1975 of zo, dus vlak nadat de Pruisen hadden gecapituleerd.

Heiner | 10-08-19 | 14:40

De wederopbouw vond ruwweg tussen 1940 en 1958 plaats..

David000000007 | 10-08-19 | 15:12

@David000000007 | 10-08-19 | 15:12: De eerste paar jaar was het vooral afbouw op de Duitse verdedigingswerken na. Het overgrote deel van de Moslims die "naar hier gehaald zijn om het vieze werk te doen" zijn uit zichzelf gekomen en niet in de eerste plaats om te werken. Het was gezinshereniging, gezinsvorming en/of gelukzoeken.

Heiner | 11-08-19 | 00:12
▼ 1 antwoord verborgen

Mevr. S is er ook bij zoekt zeker weer aandacht ,het was zo rustig zonder die kop

gerrit5042 | 10-08-19 | 14:20 | 3

Dat wijf is zo gruwelijk mediageil....... die is zelfs, uiteraard met een camera erbij, in staat om de discussie aan te gaan met drol om vervolgens dezelfde drol te verwijten dat die donkergekleurd is

Fatwabuster | 10-08-19 | 14:29
-weggejorist-
Tony9mm | 10-08-19 | 17:32

Grappige is dat ik in mijn directe omgeving, niemand ken die pro boerka is. Net als dat de vrienden van mijn vrienden dat ook niet kennen.

Mja ben dan ook blank, 30 jaar hetero met koopwoning.

Koenz0r | 10-08-19 | 14:17 | 2

Ken verschillende dames die fel tegen de boerka zijn. Een paar moslima's, en een paar die uit moslimlanden komen. Die zijn allemaal als de dood dat zij straks ook weer verplicht in een tent moeten lopen. Omdat daarvoor "het klimaat geschapen is", en er in bepaalde wijken nu al officieus wordt toegezien op het naleven van bepaalde andersculturige regels.

Muxje | 10-08-19 | 14:20

Ze spelen een soort van gemaskerd bal en schofferen daarmee de miljoenen vrouwen wereldwijd die daadwerkelijk door islamisme onderdruk worden.

keestelpro | 10-08-19 | 14:16

oh my god ... die aandachts-junk is er ook weer.

Ze heeft er een verdien-model van gemaakt.

Ervaringsdeskundige | 10-08-19 | 14:15 | 3

Lelijk van buiten én van binnen...

Muxje | 10-08-19 | 14:20

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken