Boerkabuddies flyeren met veroordeelde terrorist
Je verzint het niet. Maar het is ook wel weer voorspelbaar.
Even terug naar dit topic van donderdagavond, waarin die dronken Haagse dame 'walgelijk, walgelijk' stond te roepen naar flyerende profeetpinguïns. Want in de consternatie van het kleine straatconflict is ons helemaal ontgaan dat de grijze djellaba die zijn harem begeleidde, een veroordeelde terreurverdachte uit de stal van Abou Moussa is. We werden er per mail op gewezen dat deze Moussa Lghoul, AKA Abou Ilias, hun boerkabuddie was.
Citaatje Staatsomroep over Lghoul, uit 2015: "Op Twitter verspreidde hij berichten waarin werd opgeroepen af te reizen naar Syrië om deel te nemen aan de strijd. Hij was begin dit jaar aanwezig bij een demonstratie voor sluiting van de terroristenafdelingen. Daar hield hij een emotionele, volgens sommige commentatoren opruiende toespraak. In diezelfde maand zou L. een agente hebben bedreigd." Over zijn tijd op de TA deed hij later ook nog huilie-huilie tegen de NOS.
Een van de boerkadraagster zegt in de RT-repo hierboven: "We hoeven niet gelinkt te worden met terrorisme." Ja, mevrouw, dan moet je vooral met een veroordeelde terrorist gaan flyeren.
Na de breek: nog wat onnavolgbare edoch best opruiende retoriek van Abou Ilias tegen het boerkaverbod, dat hij koppelt aan de gewapende jihad. En als lolbonus hebben we nog een foto van PvdA raadslid Hendrik Jan Bieman, in een regenboogboerka tijdens de Pride. Het is toegestaan om uw gezicht te bedekken met een facepalm.
Utter utter utter utter utter utter idiots
Social
Reaguursels
InloggenVrijheid van de vrouw? Welke vrijheid?
Is dat een marinier op de foto met de regenboogburkadraagsters?
Wat is dat voor iemand, die een bepaalde kleding verplicht stelt in de naam van een sprookjesfiguur. En dan gaan klagen dat het vrijheid is. Weinig vrijheid bij de religies.
wederom, de bovenste video niet weergegeven, alleen wit scherm met wat computer taal. gebruik alleen mijn phone (Samsung). iemand een idee waarom?
@Dwars-Ligger | 05-08-19 | 10:55 |
Ik vermoed dat het te maken heeft met uw (security) settings. Het kan zijn dat u permissie moet geven aan de app/ device manager om ze af te kunnen spelen. Hier zijn ook nog wat andere tips om het probleem te verhelpen:
- support.google.com/chrome/answer/6138...
Dank je, zowat alles geprobeerd maar geen resultaat.
Kwam mij heel bekend voor wat ik daar allemaal zag staan blèren; Mijn Belastingcentjes!!
Mijn moeder zei altijd: wie niet horen wil moet maar voelen. Maar nu stikt het van de arme zielen in NL die niet horen en ook niet zien willen. Dat gaat extra pijn doen. Welke god gaat dan melij hebben met ons volk?
Nu nog een boerka-klik lijn. O wacht die hadden we al naar de Nationale Politie. Groot geadverteerd in de AD. Maar nu nog helemaal afmaken. Als je tijdens WO2 een jood had aangegeven kreeg je tenminste nog een pak koffie of 7,50. De waarden en waardigheid van autochtone Nederlands heeft zo zijn prijs. Je moet met de tjjd meegaan. Ik zou gewoon een vibrator geven. Die past denk ik wel in ieders achterste. Moet je kijken hoe effectief het handhaven wordt.
@Kaan78 Als je weet hebt van strafbare feiten is het je plicht om daar aangifte van te doen. Overigens is er nogal een verschil tussen Joden die niets verkeerds deden, maar moesten boeten en dokken voor het Nationaal Socialisme Boerkadragers die dat bewust wel de wet overtreden. Joods zijn, zoals de vervolgde Joden waren, was geen keuze, Men was het of men was het niet. De rassenwetten van de bezetter (Nederland was toen bezet door Duitsland) stelden de criteria vast. Een boerka dragen is wel een keuze en in een aantal gevallen dus verboden. Dus is er dan niets mis met een melding, hoewel het vaker op het ontzeggen van de toegang zal uitdraaien.
Overigens heb ik van een kliklijn nog niets gehoord. Waar ik wel van hoorde waren 6400 aangiftes tegen "minder-minder" terwijl er voorzover ik weet vrijwel niemand van die aangevers lijfelijk aanwezig was bij die "minder-minder"manifestatie. Een groot deel van de aangevers wist geeneens waarom ze aangifte deden en konden hun eigen voorgedrukte aangiftes niet lezen, omdat ze het Nederlands niet machtig waren. Ze werden gestuurd door imam's en opruiertjes. Hoe zou u dat noemen? Klikken? Of is het dan anders?
@Heiner | 05-08-19 | 13:00: Vrije kledingkeuze mag dus niet. Ist Verboten! En befehl ist befehl. En er is feitenlijk een kledingpolitie. Dus zo veel keus is er niet.
@Kaan78 | 05-08-19 | 13:05: Mensen zijn opgeroepen om vrouwen tegen de grond te werken en de Politie te bellen. Ik noem dat aanranding en klikken. Wilders ging over de lijn waar hij normaal binnen bleef en daar hebben mensen gebruik van gemaakt. Thats all. Ook hij moet binnen de wet opereren. En hij heeft ook een keuze tot burgerlijk ongehoorzaamheid. Aan de wetgever en handhavers de taak om uit te zoeken of hij maatschappelijk ontwrichtend bezig is. Dat is geen taak voor de mensen dat hebben vastgesteld en getuigd dat hij over de schreef is gegaan.
@Kaan78 | 05-08-19 | 13:05: Als ik met een bivakmuts op straat loop duurt het ook niet lang. En dat is dan openbaar domein. Als ik met een gesloten valhelm een bank binnen ga, heb ik ook een probleem.
@Kaan78 | 05-08-19 | 13:09: Door wie zijn ze daartoe opgeroepen? "Mensen hebben daar gebruik van gemaakt" Hoeveel van die mensen kunnen in fatsoenlijk Nederlands hun eigen aangifte onderbouwen?
@Kaan78 | 05-08-19 | 13:05: Befehl ist Befehl. Zo gaan boerkadragers ook met die boerka of hoofddoek om. Het moet van het geloof, hoewel dat geloof niets meer is dan een vermoeden en een boek
Kijk eens, in de landen waar die burka oorspronkelijk vandaan komt heeft het wel praktische kanten, Je houdt de stof, het zand en de hitte van je lijf en wat meer is, met wat geluk houdt je sexueel gefrustreerde Moslims van je lijf. Die Moslims die iedere vrouw zonder hoofddoek of boerka als een hoer zien. Hier is dat anders. Sexueel gefrustreerde Moslims lopen er hier ook, natuurlijk, (teveel) maar het zijn er (relatief gezien) minder dan in de landen van herkomst.
De nieuwe fascisten hebben er wel pret mee, met die boerkawet. Ludiek man.
Wetten gelden toch maar alleen voor die politieke richting wanneer die ze van pas komen. Vervelender wordt het wanneer zij zelf wetten gaan schrijven en offers & solidariteit eisen voor hun idealen.
Dat varieert van samen joden doden tot klimaatwetten. Al dan niet met snor.
Grapjassen die bij de echte carnaval (niet die op de gracht) ook een boerka aandoen gaan zeker opgepakt worden.
Die aap Ilias met zijn grote baard: "(..) de boerka ingaat, moet je dit zien als een bepaalde catagorie die niet bij de maatschappij hoort..."
Heel juist, die hoort bij de Arabische, etc. landen en NIET niet vrije westen, zoals Nederland.
Het boerkaverbod is duidelijk WEL nodig aangezien zeker 75% van NL zich er niet alleen aan stoort maar zich bovendien ronduit onveilig bij voelen met zulke achterlijke broedkippen van Allah in de buurt.
Als je dergelijke narigheid "uit vrijheid" wil dragen dan ga je dan maar lekker doen in Tjaad, Jemen of welke andere hell-hole ze die achterlijkheid omarmen. Omgetyfd staat netjes zullen we dan denken.
Opgetyfd dan heh
Zitten jongetjes die Hendrik Jan heten nu ook al in de politiek?
Dat was vroeger wel anders.
Stem voor sluierzones in overwegend islamitische wijken!
Die zone begint bij de Middellandse zee?
Dat 'boerkaverbod' is een halfbakken gedrocht, maar streng handhaven of uitbreiden levert binnen de kortste keren dreigingsniveau 5 op (al dan niet geregisseerd vanuit landen als Pakistan, Jemen of Syrië). De maatschappelijke stabiliteit bewaren is bij de Nederlandse staat gelijk aan het tolereren van uitbreiding van de invloed van de islam in Nederland en het accepteren van 'ongemakken' voor het krimpende, vergrijzende en verwekende Nederlandse smaldeel. De parabel van de kikkers in de pan met warm water dringt zich op.
Wie is het gevaarlijkst voor de samenleving, de terrorist of de politicus die de jihad faciliteert ?
Wat dacht je van de media die "gedeeltelijk verbod gezichtsbedekkende kleding" omdraaid naar #Burkaverbod?
sprietatoom 8.50 en JeSuisErKLaarMee 8.55
Spijker op zijn kop.
Zij zijn een nog groter gevaar.
Er is nog een categorie, nl mensen, zowel activisten als politici die tegenstanders van het terrorisme/Jihadisme demoniseren. De moordenaar Volkert van der Graaf is er zo één en de Islamitische moordenaar Mohammed Bouyeri komt ook uit die kringen. Moslims die echt openlijk kritiek uiten op zo'n Bouyeri of andere Jihadistische geweldplegers zijn zeldzaam. Ook het begrip "gematigde Moslim" zegt hier weinig. Het zegt namelijk niets over de "gepooldheid" van die Moslim. Aan welke kant staat ie als het er werkelijk op aan komt? Staat ie aan de kant van de normale goedwillende mensen of ligt zijn sympathie dan eerder bij (gewelddadig) Moslim extremisme?
Help die vrouwen, ze vragen om vrij te zijn(in ieder geval 2)! Tja flyeren met een terrorist dat moet kunnen in Nederland, vrij land toch straf uitgezeten. Misschien beetje ongelukkige keuze van de tenten, ik noem het maar tenten omdat je toch niet weet wat er in zit...
Samen met die gekleurde debiel in Boerka van de PVDA op een open kar door Amsterdam rijden en op de Dam tentoonstellen als afschrikwekkend voorbeeld van haat en intolerantie .
Die gele burqa, daar zit een MAN onder.
Heeft hij ook een BomGordel aan, onder zijn gele burqa?
PvdA wil graag hun 3 zetels terug van Denk. Verzin je domme dingen.
En toch de stemmen van de heaumeaux niet verliezen, dan krijg je rare combi’s idd
Weet je ik vind de pride een hysterische bedoeling maar na al dat gezeik ben ik van mening dat we elke maand in elke stad een pride moeten hebben gevolgd door Surinaams carnaval. Hoe meer naakt en seks hoe beter! Sodom en Gomorra tot de islamieten naakt mee huppelen of uit ellende vertrekken.
En al dit protest op het verbod is bedoeld om maar te laten zien dat zij WEL deugen. En dat je op deze manier realistisch denkend Nederland niet in de kaart speelt. Zoveel stupiditeit en naïviteit getuigt van weinig hersens en verwrongen idealen. Totaal gebrainwashd door jarenlange NPO journaals en het jeugdjournaal. Bedankt sukkels!!
Al dat gezemel over zgn. onderdrukte vrouwen verbloemt dat de enige reden dat die wijven in een land als Nederland in zo'n idioot allahtenue rondlopen, is om te provoceren en het verzet tegen islamisering te breken, en de samenleving van binnenuit te verankeren.
Iedere linkse apologeet is niks anders dan een nuttige, maar in islamitische ogen volstrekt inwisselbaar, idioot die na dienst gedaan te hebben de weg van de Iraanse linkse revolutionairen op kan. Schrale troost.
Verankeren moet natuurlijk zijn, verkankeren
Onnavolgbaar betekent niet dat het moeilijk te volgen is o.i.d.
Verder natuurlijk een uiterst treurige bedoening, die burkabuddies. Ik houd deze mensen in dezelfde mate verantwoordelijk voor onderdrukking en haatzaaien als die bebaarde Abu's. Het zijn gewoon terroristenbuddies.
Zouden alle pvda-ers al besneden zijn ? Er is zoveel penisnijd.....
En worden ze betaald door een oliesjeik of door Soros ??
hte werd al eerder ergens geopperd, De Nederlandse politiek en het gezag geeft op dit moment dus alle oke om een soort van bewaking/survellaince om dit parasols t laten bestaan. Zie je in streng Islamitische landen ook, dar heb je ook zo'n wacht die uit auto's springt om erop toe te zien dat vrouwen volledig bedekt in zwart teneu ( bij een zon die iedere dag de 40 graden aantikt) zich houden aan de wetten van de sharia. Gaat in Nederland nu dus onder supervisie van de Nederlandse wet ook uitgevoerd worden.Nu zijn er nog 100 parasols omdat vrouwen kunnen aangeven dat het in Nederland niet juist is of gewoon. Gaat het wel gedoogd worden komen er snel meer en meer en daarbij dus de wacht die om die vrouwen gaat toezien dat vrouwen steeds meer bedekt gaan worden.. Het is al jaren gaande dat westerse vrouwen teruggedrongen worden in kledij.. kijk in de zwembaden, de intimidatie die van die groep uit gaat hordes mannen en jongens die meisjes lastig valt, net zolang tot ze volledig bedekt gaan zwemmen of gewoon thuis blijven en niet meer gaan zwemmen. Dat doel is al lang ingezet. Het westen is al geislamiseerd en moet nu de radicale Islamitische weg op.. dat begint bij nog verder terugdringen van rechten van vrouwen door enkele vrouwen die claimen hier zelf voor te kiezen. Te idioot voor woorden dat 100 vrouwen voor miljoenen vrouwen de weg uitzetten om als vrouw niet meer gezien te mogen worden.. want dat is wat het is.. zwarte zakken eroverheen zodat niemand ze ziet als vrouw maar als parasol.. het bezit van de man..
Ik heb weer gesnaveld in de kroeg heute abend.
En zo is het.
Hoe veel procent van de boerka dragers (zandbak moslims meegeteld) zal iets als de gaypride steunen?
Wat voor werk zouden die zwaar gesluierde vrouwen trouwens doen?
tweede vraag.. de jihad in het westen uitdragen.. lettelijk. En baren en baren en baren.. op kosten van de Nederlander die moet toezien hoe het land naar de kloten wordt gewerkt met barende islamieten die als eerste zien bij de geboorte.. een vrouw als parasol gekleed.. die hen heeft gebaard en dat het enige recht is wat hen toekomt.. baren nog meer islamieten..
Dildo’s testen bvb maar verder kan ik ook niet veel verzinnen.
@fikkieblijf! | 05-08-19 | 06:48: Ik zie duidelijk parallellen met de dierenwereld. Verkrachtingen bij de vrouwtjes eenden, bij honden in 1 worp soms wel 12 puppy's en ga zo maar door.
Het was 1837 en daar kwam in de Religie van Hans Christian Andersen, voor de niet gelovigen Hans Christian Andersen was één van de Grootste Profeten van zijn tijd en een Kindervriend, dit "gebeuren" met kleding al naar buiten. Hij heeft daar toen ook een Bijbeltje van Gemaakt;
nl.wikipedia.org/wiki/De_nieuwe_klere...
Kvond de PvdA de laatste tijd bijna een redelijk alternatief. Word nu uit, wat blijkt, een boze droom gehaald. Ze hebben duidelijk de Deense socialistische boot gemist!
Die partij is van onder tot boven geinfesteerd met ongeneeslijk verwarde totaalmalloten. Er kunnen zich weliswaar kortstondige schijnbare oplevingen voordoen van momentane helderheid, vooral als de patiënt episoden uit het verleden herleeft. Maar nieuwe dingen aanleren en adaptatie aan nieuwe situaties en omgevingen kan de patient niet meer. Alhoewel het ziekteverloop grillig kan zijn is deze progressief en onomkeerbaar. En ondanks dat het vaak al te laat is om het met de patiënt zelf te bespreken doet men er goed aan te denken over welke vormen van euthanasie het onnodig lijden kunnen bekorten.
@DeEchteWaarheid | 05-08-19 | 01:01 |
Het feit dat u de Pvda als "redelijk alternatief" ziet geeft al aan dat u de laatste decennia bepaald niet op heeft zitten letten. Dat "redelijk alternatief" is namelijk één van de grondleggers van de huidige misère.
PS: @GS-redactie, kunnen jullie de serverTs even checken? Net een dikke Error 504 aan de broek gehad toen ik mijn tegel wou posten.
Perfecte selectie.
Perfecte verdeling en opdeling in goed en fout.
De PvdA verbrandt zichzelf.
De PvdA associeert zich met boerka-draagsters.
De PvdA associeert zich met de Islam.
De PvdA associeert zich met onderdrukking, onderwerping en terrorisme.
Exit PvdA.
En alle links rond de PvdA-geassocieerden.
De beste vijand van de PvdA is de PvdA.
Die linkse wereldverbeteraars vechten elkaar de tent uit.
Als adders. Met dubbele tong. Verraderlijken.
partijvandearabieren laat gewoon een masker vallen en trekt een boerka aan
Er zijn in het Amerikaanse zuiden imbecielen die zich volledig vrijwillig in een KKK kostuum heisen. Moeten we daar hetzelfde soort begrip voor opbrengen, of is de ideologie die daarmee wordt uitgedragen dan opeens wel een factor die meegewogen moet worden?
Je trekt een kostuum aan omdat je niet herkent wilt worden om datgene wat je uitdraagt. Of het nu gaat om een ideaal of een geloof. Dus je schaamt je gewoon voor waar je mee bezig bent, maar dan anoniem.
Nederland heeft ook genoeg imbecielen in huis, gezien het feit dat ze tegen een boerkaverbod zijn, waaronder ook Peter Rrr.
Jan Mulder is overigens stil op dit moment.
Vanaf januari 2017 is er in Marokko een verbod op zowel niqab als boerka ivm veiligheidsredenen, bijzonder toch?
nl.wikipedia.org/wiki/De_nieuwe_klere...
@Madamjanet | 05-08-19 | 00:20: In Marokko is zoiets makkelijker te regelen, omdat de betrokken Moslims daar de discriminatiekaart niet kunnen trekken. Bovendien zou het zo maar eens kunnen dat bijvoorbeeld de Marokkanen in NL niet persé allemaal uit de intellectuele bovenlaag van de Marokkaanse bevolking komen. Uit het gedrag en de statistieken blijkt dat in ieder geval niet.
Aan het soort totale mafklappers als deze Abu Lilias zouden we eigenlijk in alle media -en al helemaal niet hier op NoStyle- totaal geen aandacht aan moeten besteden. En evenmin aan die PvdA-mafklapper Hendrik Jan Bieman. Lieve help, want zijn deze mensen toch volkomen van het padje af...
Een ongelovige in een Boerka, mag dat eigenlijk wel?
Jazeker. Grondwet art.6 lid 666
@Shareholder II | 04-08-19 | 23:51:
Ik bedoelde eigenlijk of dat theologisch wel mag.
@Jan Dribbel | 04-08-19 | 23:55:
Ja,alle hoeren moeten zich bedekken,zelfs de slaven. Wat dat betreft zijn ze lekker rechtlijnig
@Jan ligt eraan aan wie je de vraag stelt dan. Van mij mag het.
@Jan Dribbel | 04-08-19 | 23:55: Waarom die vraag stellen Jan? Als je een orakel aanhangt, danwel een of ander religieus boek, dan had je je antwoord dus al. Je kan dus ook zelf een mening over vormen. Of je vraagt alles steeds het luchtledige in, en krijgt dito retour.
Subtiele NRC.. www.nrc.nl/nieuws/2019/08/04/samen-de...
Madonna stond ook tijdens een zangfeestje zo op het podium.
@Paddy074 | 05-08-19 | 00:09: En bedankt voor de zwitsal Kuifje
@Paddy074 | 05-08-19 | 00:10: Lol
HJ is zelf homo en zag wel een handeltje in de tweepersoons wandelende darkroom burka. Je lekker laten zuigen midden op straat.
HJ gaat vast straks ook als Burqa Piet bij de intocht in Amsterdam meelopen. Kan hij kiezen uit een Stroopwafel, Kaas of Roetveeg Burqa.
voor mij is dit het volledige falliet van de PVDA. als je stoer wil doen, moet je in het midden oosten opkomen voor deze 'vrouwen' rechten.
gellerreport.com/2019/08/sharia-women...
Carnaval... Het gaat nog eens heel groot worden!
Hij wordt als burkabuddy betaalt door de staat die geen enkele consequentie verbindt aan terreurpropaganda en misdragingen. De TK haalt er nog wat op ipv effectieve wetten te ontwerpen om dit soort volksvijandig crapuul dat 't best terug naar zandbakkie gecatapulteerd kan worden. Poco verlamt dit land, die pvda-snol blijft ook in zijn naieve wangedrag steken. De PvdA erfenis is ons al vies opgebroken, kunnen ze hun licht niet eens opsteken in Denemarken, bij hun ontwaakte sociaal democratische partners?
Of je geeft alle homo's een boerka, moet jij een kijken hoe snel die mosselmannen geen zin meer hebben om hun boerkavrouw te vergezellen op straat... Zeker als meneer vaak de vraag krijgt "ben jij met 2 homo s op stap? dat zie je ook niet vaak.. een moslim die zo ruimdenkend is" Gewoon ding kapen is het zo afgelopen...
Top plan
Och... zodra er een paar overvallen gepleegd worden met die dingen zullen ze toch wel wakker worden?
Is een idee. Dat elke relnicht in zo een ding over straat gaat.
Ik vrees alleen dat de moslim man ze heel snel uit ie burka's gaan slaan.
Deze ideologie en al zijn uitwassen past niet in ons vrije democratische land. Gevaarlijk, onderdrukkend, niet sociaal en niet democratisch
Ik verzoek alle inbrekers en andere criminelen van NL per direct een burka te dragen bij het uitvoeren van hun illegale activiteiten. Moet jij eens kijken hoe snel die burka af wet gehandhaaft gaat worden door politie, justitie en burgers
Denkend aan Holland zie ik buddies in boerka's ...
liever niet
Tip voor de PvdA: die foto van Biemond met z'n boerkabuddy's is toppie voor op een verkiezingsaffiche! Nog even een vuist met een roos inmonteren en laat de kiezers maar tot je komen!
Ik hoor Ascher binnensmonds al mompelen, lul van een Biemond, doe nu niet... dit kost ons weer zetels.
Dus graag meer van dit soort achterlijke acties, wie volgt... Jetten gespot in een Borat pakje?
Van een busje naar een upje. Ik zeg doen.
Overigens bestaan er geen goede nazi's.....
Wat dacht je van Erwin Rommel of nl.wikipedia.org/wiki/Wernher_von_Bra...
Oscar Schindler ?
Islam en al haar uitwassen past niet in onze samenleving. Weg ermee voor Nederland ten onder gaat!
www.jpost.com/Middle-East/Iran-gives-...
OT www.bbc.com/news/world-middle-east-49... Iran provoceert door tweede tanker te hijacken. Waar leidt dit naar toe?
Naar een hopelijk hogere olieprijs en rente, want de pensioenfondsen staan u wel heel erg onder water.
En toch om NIDA failliet te maken zouden we allemaal met een boerka de straat op moeten gaan en de bekeuringen aan hen zenden
Bij femmes for freedom kun je tekenen (onee, heel omslachtig je naam doormailen) tegen vrouwenfobie: www.femmesforfreedom.com/oproep-teken...
O, geweldig, hoofddoek op en tekenen. Echt niet. Wie schrijft tegenwoordig de stukken van deze anbi-club? Helemaal ontwaakt aan het NL perspectief zijn ze daar nog lang niet, zie www.telegraaf.nl/nieuws/2696223/wij-w...
@eastender | 04-08-19 | 23:25: Snap wat je bedoelt, maar ondertussen heeft Shirin Musa met doek toch nog steeds een goede positie om zaken aan de orde te stellen en te bereiken. En wordt juist daarom serieuzer genomen dan vrouwen zonder lappie. Voorlopig gaat het om de doelen, toch?
@Poesmobiel | 04-08-19 | 23:37: "Wij willen het systeem wijzigen", zegt ze, en dat komt ze hier doen, zonder zich er iets van aan te trekken dat wij een bepaald systeem in het geheel niet voorstaan. Bovendien vind ik het dedain naar Nederlandse vrouwen, die wat bereikt hebben op het gebied van vrouwen rechten, echt heel schandalig. Als je dan bovendien die hoofddoek ophoudt laat je zien dat je van je land van aankomst niets hebt begrepen. Dat ook jij vind dat vrouwen met een hoofddoek een betere positie hebben om zaken aan de orde te stellen vind ik echt schokkend.
Blijkbaar heeft FfF goede schrijvers in dienst, krachtige vrouwen die onzichtbaar blijven. Dat neemt niet weg dat ik vind dat vrouwen in staat moeten zijn te signaleren waar dat de vrouwen in deze samenleving laat. Dat de pers deze club omarmt en klaagt over de staat van feminisme en feminisering en daarmee een neoseksistische positie inneemt, vind ik heel, heel erg.
Niets persoonlijks tegen jou, hoor, @Poesmobiel, love you to pieces.
@eastender | 05-08-19 | 00:12: Ik vind het op een bepaald niveau zelfs onwenselijk en ook onwerkelijk dat in Nederland gestreden moet worden voor zaken die hier vanzelfsprekend waren of gelukkig niet voorkwamen. Maar nu we er ongewild mee zitten, met vrouwenfobie, vrouwen die thuis gevangen zitten, kindhuwelijken, meisjesbesnijdenissen en meer van dit soort gruwelijkheden, kan dat maar beter wel zoveel mogelijk in de publiciteit komen. Er wordt heel veel genegeerd en toegedekt (haha) en jij weet ook welke onbegrijpelijke standpunten, bijvoorbeeld, de Nederlandse feministen innemen. Ken jij dat verhaal van Zineb El Rhazoui die in de Balie zou komen en dat Frans Timmermans (feminist) toch maar niet aanwezig wilde zijn op die avond? Dat dus.
Ik zou liever zien dat Shirin Musa geen hoofddoek droeg. Maar ik denk dat ze, zoals het er nu voor staat, bij veel meer mensen de deur op een kier vindt dan als ze 'm afgooit. En dat ze meer vertrouwd wordt door de doelgroep dan jij of ik. Dat is schokkend inderdaad, dat vind ik ook. Maar wel de realiteit.
Ik hoop nog mee te maken dat deze verwarrende en destructieve tijd voorbij gaat en we weer allemaal gaan snappen waar het precies om gaat en wat normaal is. Tot die tijd zijn er ook kronkelige paden die daar naartoe kunnen leiden.
Big X
@Poesmobiel | 05-08-19 | 01:08: De doelgroep zijn vrouwen met een migratie achtergrond voor wie ze fundamentele zaken willen wijzigen. Natuurlijk strijden zij tegen huwelijks dwang en andere nasties maar niet onder het opzicht van religie, dat menen zij te kunnen negeren. Shirin Musa, Farah en Mup en hun stagiaire zijn een voorportaal, getuige hun intro's: Farah heeft FvF leren kennen als een krachtige organisatie maar wie zijn dat dan behalve zijzelf en hun committee van aanbeveling? CvA: De GroenLinkse Margreet de Boer, Flinterman die in de VN Human Rights committee zit, vergeven van de islamisten en gedreven door jodenhaat, dat is toch wel een house of ill repute mbt de hedendaagse mensenrechten, bovendien lid van de haatzaaiclub van van Agt en voorstander van de BDS, de boycot tegen Israël; een ex Vrij Nederland journalist (niet onverdienstelijk trouwens) en de oud directeur van de Wilde Ganzen. Kortom Links kijkt weer eens langs de islam heen. Dat verklaart waarom ze een hoofddoekje op hebben, ze zijn, aldus zijzelf, een mensenrechten organistatie. Hoe komt het nou dat we allemaal 'inclusief' moeten zijn maar dat we dit soort organisaties naar voren zien komen met een eigen agenda die los staat van onze NL context? Er is een organistatie opgetuigd die met 3 onbekende dames die zomaar in prijzenland vallen. Really? Ze worden niet zo maar gehyped. Ze hebben dermate invloedrijke lieden om zich heen dat zij melden 'de macht op te zoeken' en vrouwen daarheen begeleiden. Think again. Kun jij 'de macht opzoeken'? Welnee. het is een anti semitisch clubje van GL.
Wat mij betreft blijft de Nederlandse cultuur leitmotiv en mogen vrouwen steun en hulp krijgen wat ze maar willen maar niet bij schimmige clubs met islamitische belangen, geholpen door de dhimmi's van GL en het CDA met hun lange vingers in de jodenhaat en de achterbakse backstabbers van de VN.
@eastender | 05-08-19 | 02:42: Kun je nagaan hoe nep die prijzen zijn: Een prijs van Opzij hebben ze geregeld. Really?
@eastender | 05-08-19 | 02:51: Okee, ik ga het niet checken, want ik vertrouw je helemaal. Gadver, ik bekijk tegenwoordig al alles met zoveel achterdocht en wantrouwen en dan blijkt het nog niet genoeg. GS heeft een paar maanden geleden de organisatie nog in het zonnetje gezet. Misschien ben ik er daarom nu ingestonken. Voor het eerst en voor het laatst. Die vrouwenfobie vond ik ook goed gevonden in relatie tot de boerka. Ik ga vragen of ik van die lijst af kan.
Jouw analyse is een topic waard. Balend, maar dankbaar voor je nachtwerk, X
@Poesmobiel | 05-08-19 | 11:07: In het artikel van vandaag staat een link naar Twitter van PvdA Amsterdam www.geenstijl.nl/5148902/moslims-roep...
Daaronder meldt een zeker Patricia dat Shirin Musa de foto van de PvdA heeft geliked- 'hoezo dan', vraagt patricia, 'ik heb net een manifest van Fidan ondertekend'. En dan antwoord SM: 'Om te bewaren'. I kid you not.
@eastender | 05-08-19 | 12:15: Pff. Het plotje heeft nogal wat aan densiteit gewonnen, zeg. Zo onhandig kan ze toch niet zijn?
Wat ruik ik toch? Lekker speurwerk, eastender!
Het speelkwartiertje van de 5e colonne onder toeziend oog van de juffen en meesters van het partijkartel. En later als ze groot zijn het volwassen werk.
420.thrashbarg.net/gay_black_jewish_kl...
Ben een beetje Boerkamoe aan het worden.
Stelletje aandacht geile tentjes.
travel.state.gov/content/travel/en/tr...
Mag een boerka op Schiphol?
Ik vraag dit voor een vriend.
Niet beneden bij de treinen, vermoedt mijn buurman. Boven wel. Want ze gaan echt al de overstapvluchten uit oliestaten niet willen missen, aldus mijn burrman.
Ik begrijp er helemaal niets meer van. Islamiet haat homo. Homo haat niemand. Deugmens houdt van homo en islamiet. Rechtsmens haat islamiet. Deugmens haat rechtsmens. Islamiet haat jood.
Mocht de pleuris uitbreken, zijn alleen de joden welkom in mijn schuilkelder. Of... nou vooruit, de homo's ook. De rest is in de war, die zoeken t maar uit.
Sta je dan, als rooie rakker, in je ludieke burka het volk te verheffen. Leg je het de dames in Iran ook ff uit, Hendrik Jan.
Maar goed, het voelt vast goed als je vanavond nog even in de spiegel kijkt. En daar gaat het natuurlijk om.
Hij hoeft die dames in Iran ook niks uit te gaan leggen he.
@Shareholder II | 04-08-19 | 22:45: Klopt! Die weten precies wat ze aan boerkasocialisten en islamdwepers hebben.
Mooi 2 jongens voor het front.
Bedankt! Rutte is uw dankbaar vanuit Canada.
En wat was u dan wel van plan? Aktie klinkt vaag. Tegen de ongebreidelde immigratie is geen kruid gewassen nu er steeds meer grotere schepen komen met migranten. Benieuwd dus naar uw aanpak!
Al dat gedoe en gepraat over burka's/ niqabs en what have you.. T is best veel, hè? Je ontkomt er gewoonweg niet aan, zo in your face is het allemaal.
Ff gezocht naar wat de islam zegt over mannen die vrouwen imiteren (qua kleding): zij worden vervloekt. islamqa.info/en/answers/81994/he-like... Die PvdA-er mag blij zijn, dat zijn gezicht nog niet bekend is bij de salafisten. In de Joodse wetscasuïstiek wordt een man die vrouwenkleren draagt gezien als iemand die aldus probeert in een vrouwenharem binnen te dringen voor seksuele ontboezemingen. www.beki.org/dvartorah/crossdressing/... Bij de islam is het lange verhaal kort: de kop eraf.
Maar in dit geval is het ok want hij verdedigt de Boerka. Maar als homo mag hij wel meer en meer uitkijken de komende 50 jaar.....
@Rochegrosse | 04-08-19 | 22:14: U bent een officiëel erkende duider van de sharia? Dit geflirt van de PvdA met islam trapt deze mensen op hun ziel. De PvdA daagt de harde lijn van de islam uit. Is dat de bedoeling van dit menneke? Of is hij zo oliedom geworden toen hij die gele boerka over zich heen gooide?
@Eeuwig.. Op.. Vakantie | 04-08-19 | 22:20: Wat ik probeer te zeggen is dat dit menneke er goed vanaf komt nu maar in de toekomst niet. Dit soort lui begrijpen niet waar het over 30 jaar naar toe gaat. Dan zijn ze echt de sjaak. Dus deze verkleedpartij is niet dom het is meer dan dom.
@Rochegrosse | 04-08-19 | 22:28: Ik schat die termijn veel korter in. Stel dat deze flirt doorzet en volgend jaar gaat iedereen bij dit heameaucarnaval in eigen ogen leuk en 'islamvriendelijk' doen, dan komt het uur U snel dichterbij. Moet er niet aan denken, al deze voorgeboerkade vrolijkheid en dan...
Wat ooit een bruinhemd was is nu een boerkadrager.
Het wordt pas leuk als er een aantal vrouwen in een minirok de straat op gaan met een boerka om, dan wil ik deze vrouwen in het filmpje nog wel eens een keer horen. Wedden dat mijn boerka’s lastige gevallen zullen worden.
Voor de boerkabuddies ,weet wat gij steunt.
Een Vandaag afgelopen week
eenvandaag.avrotros.nl/item/5-jaar-na...
Waarom zou je je er in verdiepen? Doen de mensen die jou je deugpunten uitdelen als je je met veel tomtom edoch gratuit aanmeldt als burkabuddy ook niet.
Was het maar niet zo triest en gevaarlijk, dan zou de totaal verwarde uitleg van die Biemond nog grappig kunnen zijn. Vooral door de laatste zin. Mijn hemel.
Hendrik Jan Biemond, zelf homoseksueel, laat in een schriftelijke reactie weten dat hij zelf ‘niets’ heeft met de boerka. ‘Maar ik ben nog meer tegen het boerkaverbod. Ik wil dat mensen de vrijheid hebben om aan te doen wat ze willen. Of is dat te moeilijk?’
Een homo in een burka.. Ik zou de menig van een salafist hierover wel eens willen horen.
Nu zijn het er 150. Stel je voor dat er over 30 jaar 150.000 zo bijlopen en met 150.000 soepjurken daarnaast en dan ook miljoenen moslims daarbij. Biemond is zijn leven niet zeker. Waarom. zien ze dat niet? Ik begrijp het gewoon niet. Kijk vooruit in de toekomst.
@Rochegrosse | 04-08-19 | 22:09: Het is gewoon niet te bevatten. Tenzij het voor Biemond allemaal zelf te moeilijk is natuurlijk. Iets anders kan ik ook niet bedenken.
Laat 'm eens bij de buren koekeloeren. Hele wijken, dorpen en delen van grote steden zijn verboerkadeerd in Engeland.
Heerlijk, die vrijheid.
Een homo in een boerka, weer eens wat anders dan een darkroom.
@Rochegrosse | 04-08-19 | 22:09:
hoe komt u aan 150... ooit in een moskee geweest.... ?
Nederlanders stemmen links, net als voor de oorlog dat ze voor NSB stemden maar na de oorlog zat iedereen in het verzet.
Hopelijk krijgen we dan ook nu een Amerika wat ons bevrijdt. Anders zie ik het somber in.
Ligt het aan mij, of is die aboe-figuur zwaar onder invloed van verdovende middelen?
Syfilis,opgedaan tijdens het geile geitje neuken. Tast je hersenen aan en word je gek van.
Stel je voor dat alle moslimvrouwen nu een Boerka gaan dragen of dat je extrapoleert dat alle vrouwen een Boerka (wat in deze trend niet ondenkbaar is) gaan dragen het antwoord is Nee. Maar zolang Links niet wakker wordt gaat het het die kant wel op. Het is echt dood eng.
Linksen zullen noot wakker worden, omdat ze zich vastklampen aan hun dromen waarin naïviteit de rode draad is. De ideologische narcose verkiezen zij boven de realiteit.
Naïeve domme linkse burkabuddy's. Wat een stomme drollen zijn het toch.
Hoe kan je in ons land toch zo verdeeld zijn over gewone zaken. Het open gezicht tonen is tóch onze cultuur waarom zijn er Nederlanders die dat dan niet willen behouden. Aan die dingen toegeven is een verarming van ons land i.p.v een verrijking . Aan alles wat van ons is wordt er gezaagd aan de poten . Bedankt PvdA
Het gezicht tonen is niet onze cultuur. Wij hebben het niet uitgevonden. Het is niet ontstaan in Nederland, of in het Westen. Het gezicht tonen hoort bij de menselijke natuur, net zoals lachen, huilen, blij zijn en boos zijn, net zoals rennen, praten en een arm om iemand heen slaan. Het gezicht tonen is onderdeel van het leven. Zo'n normaal en essentieel onderdeel dat je het als vanzelfsprekend beschouwt. Staat het in verklaring van de mensenrechten?
De boerka heeft ons bewustzijn verruimd. Dat is dus ook nog een mogelijkheid! En hier in het Westen hebben we ervaring met het breken met tradities en afwijken van de menselijke natuur. We moesten wel, want we maakten telkens dezelfde fouten, en het eindigde in een tranendal. We hebben individualisme, democratie, wetenschap, kapitalisme, de verzorgingsstaat en meer tolerantie. We hebben fistfucken en we hebben statistische bewijsvoering.
Maar niet elke afwijking van de menselijke natuur is geslaagd. Vernietigingskampen bleken uiteindelijk meer nadelen te hebben dan voordelen. Communisme mondde uit in collectieve armoede. Het lot van de boerka zal ook zijn, dat we het als een experiment zullen zien met negatieve uitkomst.
@Sitting_targets | 04-08-19 | 22:14:
Ze schamen zich gewoon tegenover ons.. de vraag is waarom.
Net als ieder mens weg kijkt als ze zich schamen..
Heb medelijden met deze PvdA'ers, ze weten niet beter.
Ze kunnen ook nergens terecht voor professionele hulp want ze hebben ook nog eens ijverig meegeholpen de GGZ te slopen.
Zij zijn de GGZ.
walgelijk, walgelijk, kots.
Wet gedeeltelijk verbod gezichtsbedekkende kleding is niet een anti buka wet.
Het geld ook voor bivak mutsen en intergraal helmen. Daar mee geen discriminatie de moslim kleedij valt daar gewoon ook onder. Einde verhaal.
PvdA Amsterdam: "Voor de PvdA Amsterdam betekent vrijheid dat je mag zijn wie je bent en dus ook mag dragen wat je wilt.” Inderdaad, en er zijn situaties waarin je gewoon je - Amsterdams gezegd - porem moet laten zien. Verder ga je je gang maar. Alleen begrijpen Amsterdamse socialisten zoiets niet. Zou Biemond ook zo krijsen als hij bij een alcoholcontrole in het verkeer zijn rijbewijs moet laten zien?
Burqa Queers?
Laat PvdA raadslid Hendrik Jan Bieman, op straat door 3 boerka journalisten interviewen over zijn vermeende pedofiele verleden.
Is niet waar, althans, geen idee, toch maar voor de zekerheid door Tom Staal en 2 kompanen maar eens met een plopkap laten interviewen, maar succes met het proces!
Gewoon lekker die achterlijkheid belonen met meer achterlijkheid.
Het wordt tijd dat Moussa zijn 72 maagden gaat claimen bij zijn meester.
Laat ze eens zo'n burka queen parade houden in Arabië, Gaza, Turkije, Iran, etc, etc. Eens kijken wat er dan gebeurt.
Dan worden ze direct opgepakt en veroordeeld tot zweepslagen en 55 jaar gevangenis,... inclusief de voorgeschreven verkrachtingen..
gellerreport.com/2019/08/sharia-women...
In de oostelijke provincies van Iran, met name in Baloechistan/ Sistan wordt de boerka algemeen gedragen.
'Wij als moslims krijgen steeds minder vrijheid.'
Daar lijkt het helemaal niet op, volgens dit kaartje: imgur.com/a/Dnqpcbe
Als molims het over vrijheid hebben, bedoelen ze Altijd hun eigen vrijheid. Dat is echt een constante in hun klaagzangen. Dat soort vrijheid gaat altijd ten koste van andere vrijheden.
Vrijheden van anderen boeit ze voor geen meter.
Dit komt het duidelijkst tot uitdrukking als "democraat" een scheldwoord blijkt te zijn bij: mo-ham-medanen (geintje meneer).
@arie-hoax | 04-08-19 | 21:34:
dat is te merken als hier in Nederland iemand zich de vrijheid neemt om zich te uiten en iets negatiefs over de Islam te zeggen... of een tekenwedstrijd...
@arie-hoax | 04-08-19 | 21:34: Het komt ook tot uiting in ieder land waar Moslims de meerderheid en het bestuur vormen. Daar krijgen minderheden en andersdenkenden precies zoveel vrijheid als de Moslims hen op dat moment (!) gunnen. Geen land uitgezonderd.
Goed bezig PvdA, je hebt bewezen dat Nederland zonder een sterke PVV+FVD kapot gaat. Gewone werknemers hebben niets meer te zoeken bij de PvdA. Ik ben dankbaar voor jullie niqaabfoto, uit de grond van mijn hart. Die gaat nog heel vaak herhaald worden.
Prachtige bewaar- en facepalm-foto inderdaad!
Je reageert op het verkeerde topic dombo
Heb even naar die retoriek van Abou Ilias geluisterd. Meneertje is nogal boos en meneertje vindt zichzelf nogal belangrijks lijkt me. Weinig interessant verder, het is het bekende riedeltje. Arme boerka-draagsters.
Ik was al klaar na 10 seconden, hulde dat u het heeft volgehouden.
@Twisted_Faith | 04-08-19 | 21:39:
Je hoopt tegen beter weten in op een originele invalshoek.
Ik voel een trend qua feestpak tijdens carnaval aankomen
Verboten.
Olleke, u bent duidelijk niet van onder de rivieren..
"Op Twitter verspreidde hij berichten waarin werd opgeroepen af te reizen naar Syrië om deel te nemen aan de strijd."
Wanneer komt er nou eindelijk eens speciale wetgeving die het mogelijk maakt dit soort gevaarlijke, godsdienstwaanzinnige radikalinski's hun Nederlanderschap te ontnemen en eruit te trappen? Die lui horen niet thuis in Nederland, ik wil er mijn land niet mee delen.
En die schattige regenboog-nikaabjes gisteren in Amsterdam? Ik heb er maar één woord voor: pathetic. Deze tere kasplantjes, die alleen gedijen in een moderne, vrije, westerse, democratische, seculiere samenleving als de onze, begrijpen maar niet dat zodra de boerka/nikaab-draagsters en hun mannelijke "begeleiders" het hier voor het zeggen krijgen, zij als eerste aan hijskranen bungelen.
Radikalinski's, pathetic. Dit leest lollig weg. Desalniettemin serieuze materie.
Hallo supporters van Hamas, jullie vrienden hebben hun vlag vernieuwd:
www.breakingisraelnews.com/134643/ham...
Wat istie dapper hé, die Hendrik Jan Biermond, je lekker verschuilen achter een lap stof.
'No human is free until we are all free' is keihard gejat van Martin Luther King. ('no one is free until we are all free')
-
Die het op zijn beurt weer jatte van.... de joodse dichteres Emma Lazarus.
-
Daar sta je dan, in je inclusieve regenboogboerka. met je foutief geciteerde, van een zwarte dominee gejatte tekst van een sefardisch-joodse Amerikaanse.
-
Dan ben je dus wel een héél klein beetje een sneuneus, Biemond.
De BVD heeft meer belangstelling voor zijn contacten,en laten hem daarom met rust.
De Chinese aanpak van het islam-probleem lijkt het beste.
Ik heb alvast aandelen genomen in een prefab - barakkenbouwbedrijf.
Gezien Hong Kong staat China ook niet voor vrijheid helaas, maar dat even terzijde.
China heeft weer andere problemen.
@Jan, Leiden | 04-08-19 | 21:23: joh je meent het. Aan de andere kant kan het 99.9% van de Chinezen weinig schelen. En terecht.
@Jan, Leiden | 04-08-19 | 21:23:
In navolging van het geheimzinnige pamflet "The Catalonian freedom experiment"
video is unavailable... GS heeft u een spiegeltje gemaakt?
Staat hieronder al ergens.
ZIe de link hierboven in de tegel van @jan huppeldepup | 04-08-19 | 20:40. Die doet het nog.
Op een dag van vrijheid wie je bent en mag zijn deze vrouwenonderdrukkende naargeestigheid promoten? Dan zit er echt een steekje los. Arme échte vrouwelijke vluchtelingen die hebben geleden in IS gebieden als slavin en vervolgens met dit soort volslagen idioten worden geconfronteerd. Sukkels. En zit daar dan een wethouder bij? Dit land is krankzinnig aan het worden op een paar na.
Oud OvJ ook nog eens.
@Langshetrandje | 04-08-19 | 21:07:
Triest.
@Langshetrandje | 04-08-19 | 21:07: ik denk iedere keer dat 't niet gekker kon worden.
@schijtzat | 04-08-19 | 21:26: blijkbaar wel.
@schijtzat | 04-08-19 | 21:26: Het OM is was dat betreft echt een bodemloze put.
je zou mensen hier in Nederland moeten vragen hoe ze erover denken, dat vrouwen in veel islamitische landen het liefste van hun boerka af willen iran b.v.
Maar niet kunnen en durven i.v.m. onderdrukking, straffen, zelfs de dood.
en dan vragen waarom, wij dit hier willen toelaten omdat men dat zogenaamd zelf wil en, "niet de man,imam, familie, of het geloof dit verplicht"
Terwijl veel gelovigen mensen die het niet dragen als hoeren, en minderwaardig zien.... zou zeggen ga eens in korte rok naar buurten als molenbeek winkelen..
Met zulke vrienden heeft de PvdA Amsterdam geen vijanden meer nodig
Dat is ook wel weer zo gelukkig.
Amsterdam (daar woon ik en ben daar geboren) wordt al decennialang overspoeld: Soms zijn dat buitenlanders maar meestal betreft het jonge mensen uit de provincies (jullie malle neefjes en nichtjes) die zichzelf gaan verherontdekken gerritdejager.nl/wp-content/uploads/2... hier. Onze gemeenteraad zit daardoor vol met links-extremisten omdat die provincialen daar op stemmen. En de vaders en broers van zulk tuig maar zuur zeuren hier over hoe slecht Amsterdam dan wel of niet zou zijn!
De Pvda is nou niet bepaald behept met een visie hoe de partij weer op te bouwen .Gelukkig maar....
Koning BongoBongo | 04-08-19 | 21:02
Was het maar zo'n feest.
De Portemonnee v/d Ander komt altijd en eeuwig weer bovendrijven.
Net zoals elke middenpartijpolitieke partij (X66).
Reden; de bedrogen kiezers leren niets van de geschiedenis, of vergeten gewoon waarom ze eerst resoluut besloten noooooit meer PvDA te stemmen.
Heb ze zelf in mijn indirecte omgeving hoor.
.
“Waanzin is steeds opnieuw hetzelfde doen, en dan verschillende uitkomsten verwachten” (Einstein)
@chicago river | 04-08-19 | 21:11: Hmm..... nog teveel bejaarden die stemmen .
Deze PvdA persoon is zeer nauw betrokken bij allerlei duistere kwesties. Niet te onderschatten figuur revolutionaironline.com/er-is-iets-he...
We komen weer uit bij de top van het OM. Zoals het gebruikelijk is bij stinkende kwesties.
Als dit allemaal waar is dan zou bv een Jensen hier een leuke aflevering van kunnen maken.
Huh,
Wet gedeeltelijk verbod gezichtsbedekkende kleding, ingediend 27 november 2015
Inbreng geleverd door: VVD, CDA, D66, SP, PvdA, GroenLinks, SGP, ChristenUnie
De Eerste Kamer heeft het voorstel op 26 juni 2018 na stemming bij zitten en opstaan aangenomen. PvdA, GroenLinks, SP en D66 stemden tegen.
www.eerstekamer.nl/wetsvoorstel/34349...
D66 wordt 2 x genoemd. Konden weer eens een keer niet kiezen?
@nattegleufhoed | 04-08-19 | 20:59:
Ik had ook tegengestemd. Het is namelijk symboolpolitiek en het doet niets aan het onderliggende probleem. Komt bij dat ik vind dat je jezelf mag kleden zoals je wilt.
Maar ben ik pro-boerka? Nee. Absoluut niet. Ik denk dat zelfs Mohammed zich omdraait in zijn graf. Zijn vrouwen waren niet verplicht om hun clitorus er af te hakken. Waren niet verplicht om hun gezicht te bedekken. Het enige wat in de Koran staat is dat je (man of vrouw) nederig / kuis moet kleden. Niets over hoofddoekjes of een nikab.
Wat ik trouwens hypocriet vind van iemand die van veelvrouwerij hield en trouwde met het dochtertje van zijn maatje.
Maar dat was destijds vrij normaal. Niet alleen daar, ook hier. Veelvrouwerij en trouwen met dochters/zonen van jouw kameraden was vooral politiek.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:23:
Wederom totale onzin.
Om te beginnen zou ik geen concreet voorbeeld kunnen noemen van een Europees leider die trouwde met een kind van 6. Belangrijker; niemand hier zou zo'n perverse gek als voorbeeldfiguur zien.
Moslims noemen hun Plunderende Proleet wel "de perfecte mens", en daarom zegt de sharia nog steeds dat je met kleine meisjes mag trouwen.
En wat die hoofddoekjes betreft, die hebben een doel. Namelijk onderscheid maken tussen vrouwen die wel, en vrouwen die niet lastig gevallen mogen worden. www.islamofobie.nl/index.php/blog/meer...
Vandaar dus de zwembadjihad, Keulen, Rotherham, etc.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:23:
Euh,nee, hier zijn kindhuwelijken bijna nooit aan de orde geweest. Wel jonge mensen van rond de veertien vijftien jaarmaar dit was ook eerder een gebruik in Oost en zuid oost Europa in de middeleeuwen (wat was daar toen van grote invloed? ) op deze manier voorkwam men ook dat meisjes geroofd werden als maagd.
In Europa ,zeker in het Westen lag de leeftijd altijd zo rond het achttiende levensjaar en in de zestiende eeuw was dat in Nederland voor in de twintig.
Ook Heden ten dage komen kindhuwelijken voornamelijk voor bij de achterlijke culturen uit de zand bak
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:23:
LOL volgens mij ben je nog niet echt ver gekomen met het lezen van de koran.. je weet het begin van het boek was gebaseerd op het oude testament..
En dan niet vergeten dat er een boek van en over mohamed geschreven is.. waar de Sharia vandaan komt .. Hadith.
Die moet je ook even aandachtig lezen.
nou daar wordt je vrolijk van, als er dan ook nog idioten zijn dit dit als voorbeeld zien en net zo willen worden.... dan staat ons nog wat te wachten van zulke gasten.
Bij die extreme baardmohammedanen lijkt het alltijd net of ze een nepbaard hebben opgeplakt.
Soort Kerstman-style, maar dan zonder snor.
Waarom dat laatste moet, het verbieden van die snor, maar wel de baard,van allah(zijn naam en hijzelf is niet groot), is mij ook een raadsel.
Wil ik het snappen? Nee, ik wil het niet snappen.
Ze zoeken het maar uit met hun zooitje. Die hele klotige extremistische islamietenclub in N-W-Europa.
En na eerdere aanvaringen, de eerste de beste die mij probeert te vingerwapperen omwille mijn vredelievende maar ja, in allah's ogen onreine gedrag, die bijt ik vanaf nu die wappervinger zo, hup, eraf.
Jij homo's belagen met een betonschaar?, jij mij aanspreken op mijn fles Merlot in de trein?
Ik jouw wappervinger eraf bijten. En pas op dat ik niet doorga tot de strot.
Want het zit me inmiddels tot *HIER*, jij en jullie hele islam, Abu Ilias & co.
Dat soort baard zonder snor accentueert het vriendelijke gezicht meer......
Merlot in de trein? Het OV krijgt ineens meer glans!
Krantje, croissantje en een Merlot.
@MickeyGouda | 04-08-19 | 21:18:
Koning BongoBongo | 04-08-19 | 21:03
NeedIsaymore? | 04-08-19 | 21:25 |
Zou de Merlot direct met jullie alledrie zo delen.
En uiteraard een extra flesje of 2, in de tas, voor als het hard gaat, in de NS-coupe.
Je moet wel in deze NS-setting, niet raar opkijken van een afgebeten wijsvinger onderin de fles Merlot.
Een beetje zoals de Mexicaan met z'n worm in z'n fles Mezcal.
@chicago river | 04-08-19 | 21:41:
Nah, ik kijk niet op een wijsvinger meer of minder. Gegeven paarden, enzo. Ik zorg voor de blokjes ouwe Goudse. ;-)
Die Biemond heeft natuurlijk veel scherper dan wij allemaal gezien hoe tolerant moslims tegenover homosexualiteit staan. En is deze burka een blijk van waardering daarvoor.
De boerkabuddies, een nieuw soort teletubbies, die een wereld schetsen met stomme onbegrijpelijke geluidjes waar het gras altijd groener is, de zon altijd schijnt, religie een kinderspel lijkt en alle kleuren zo intens zijn (vooral de kleur rood) zodat je ogen er huilend van gaan bloeden.
Praten die feministen en de PvdA wel eens met vrouwen die huilden toen zij de burka/nikaab MOESTEN dragen?
Kennelijk zijn zulke slachtoffers niet interessant voor de feministen en de PvdA.
Ze zitten gewoon te liegen als ze het hebben over 'vrije keus'.
En ik dacht altijd zulke mensen komen naar het vrije westen om van de ellende af en weg te komen..
Jaren terug zag ik een gesprek met een egyptische imam. Hij wilde de Europeanen op de knieën dwingen en zei, toen een journalist hem vertelde dat het hem niet zou lukken: "Wij moeten tegen Europa vechten, desnoods met de hulp van de socialisten". De wens van deze imam schijnt zo langzamerhand aardig in vervulling te gaan..
Oo het vechten na gaat de wens in vervulling; Europa gaat uit zichzelf op de knietjes voor de islam en laat de Koran vol tegen de huig aan duwen.
Hij lijkt weinig te begrijpen van het 'westen'. Socialisten zijn seculier.
Sowieso zal enig beeld ontbreken van wat er de laatste 400 jaar voorbij is gekomen aan het hoe en waarom van verlichting, scheiding geloof en moraal, liberalisme, humanisme, socialisme etc..
@kloopindeslootjijook | 04-08-19 | 20:59: Socialisten houden wel van sterke leiders in kekke pakkies. Daar voldoet de imam aan. Zijn wil is immers wet in de islamitische wereld. Dat seculiere van de Socialisten is inwisselbaar. Dat zie je nu gebeuren. Socialisten, vermomt als Sociaal Democraten of progresieven vormen een verbond met iets met en duidelijke structuur. Keer je af van die valse profeten, want het levert andersdenkenden een hoop onheil op. Beter nog; Ga over emigreren nadenken als je kinderen hebt. Neplinks gaat echt compleet de fout in, en dat kan weleens zeer grote gevolgen hebben.
@kloopindeslootjijook | 04-08-19 | 20:59: In NL zijn de socialisten dat niet, waren dat wel, inmiddels zijn zij de dhimmi's die bij alle islamitische facilitering vooraan stonden. Met het loslaten van hun achterban en hun overtuigingen is de hele PvdA islam gegaan. Ze leren het nooit.
Het is geeil en het ...
schijt onderdrukte vrouwen in de bek...
"We hoeven niet gelinkt te worden met terrorisme."
Altijd weer de schuld buiten jezelf leggen. Gelinkt worden met terrorisme gebeurt je als je ermee omgaat, anders niet. Misschien moet dat hoofddoekje iets losser.
Misschien juist wat strakker?
Zo dan. Ongeremd manipulatief. Ziek gedrag kan, als het de heerschappij van Allah (tweede lettergreep naar binnen) ten goede komt. Dat gaan we niet winnen, in elk geval niet als we zo doorgaan.
Tja, als je vlug bent kun je abu ilias nog bekijken op:
https://www.youtube.com/watch?v=m2giaTZP1Ro
Op GS werkt hij niet meer.
dat is geen kattenpis. Levensgevaarlijke gast.
Waarom schreeuwt de man zo ?
@Rammstein | 04-08-19 | 20:48: omdat religieus chagrijnig is.
Ik krijg de kriebels van die gast. Wie vond het ook alweer zo'n goed idee die gasten hier massaal naartoe te halen?
Typische PvdA'er
Deze mafkees is ook iemand zijn buurman! Doet me denken aan de preken van de gereformeerden van vroeger, maar liepen zich ondertussen wel dood bij de hoeren.
Voor wie zich vanavond verveelt,
"PvdA krijgt felle kritiek na boerkafoto op Pride"
www.parool.nl/amsterdam/pvda-krijgt-f...
"Excuus gemeente Nijmegen voor wegsturen niqaabdraagster uit speeltuin"
www.omroepgelderland.nl/nieuws/241933...
"Lichaam in Canal Pride gracht is van 49-jarige Hongaar"
www.parool.nl/amsterdam/lichaam-in-de...
Hongaar binnenkort vaste verblijfplaats.
Speeltuin begeeft zich op hellend vlak.
Doek valt voor man in Boerka.
Het boerkaverbod zou dus juist en bij uitstek voor speeltuinen moeten gelden. Ik zie even niet zo goed in waarom kinderen niet gevrijwaard zouden kunnen blijven van het uitzicht op enge vogelverschrikkers.
@bisbisbis | 04-08-19 | 23:12: Ik vind het al erg genoeg dat die somalische meiden met hun drama outfits stages mogen doen bij kleine kinderen. Ik zou mijn kinderen van school halen.
Schrizofrenen doen zoiets zonder probleem, getuige die PVDA'ER.
Als antwoord op @commandeurbroekhuis 19:37..
Waarschijnlijk heeft die Biemond een staaf dynamiet in zijn reet verstopt en daar mag je best bang voor zijn. Beste homosexuelen kijk uit voor mr.Biermond.Laat Smeets maar de keuken van Biemond witten dan zijn we daar ook snel vanaf.
Verschikkelijke enge lui zijn het!
Onze kinderen gaan hier last van krijgen helaas.
Nederlanders waren piraten maar zijn nu schapen!
Nee, overwegend kaapvaarders met Octrooi van de Staten Generaal tijdens de 80-jarige Oorlog. Een beetje zoals het bedrijf Blackwater tijdens de Oorlog in Irak.
Wij waren piraten ? Waar halen demense die flauwekul toch vandaan ?
Wacht maar tot het kromzwaard hier regeert Hendrik Jan Bieman.
Ja, daar zit jij vast op te wachten, maar dat gaat nooit gebeuren jongen.
Op 2:31.. gezichtsbedekking en cameras gaan niet echt lekker samen..
PvdA amsterdam toont met deze walgelijke boerka-promotie aan hoe diep ze gezonken zijn, hoeveel minachting ze hebben voor hun kiezers, stad en Nederland, en hoe weinig benul ze hebben van wat er werkelijk speelt op het gebied van radicalisering en jodenhaat, christen-, homo- en ongelovigenhaat.
Alles voor de bühne !
Doorgeschoten tolerantie , totdat hun eigen kop rolt, letterlijk!
Nou. Ik denk dat jij de plank misslaat. Dit is echt een trololol actie en een klap in het gezicht van de vrome orthodoxe en fundamentalistische moslims. Echt. Ik ken vrome moslims. Dit is geen hart onder de riem voor deze prutsers maar een klap in het gezicht. Op zijn best is het een PR stuntje voor linkse mensen die het fantastisch vinden.
Ik ben liberaal. Je mag doen wat je wil doen binnen de wet. Maar ik hoef het er niet mee eens te zijn.
Maar ja, linkse mensen - ze willen goed doen maar of ze het echt doen blijft de vraag. Toch heb ik ze liever dan extreemrechtse klieken van orthodoxe moslims, joden, hindoes, christenen of gewoon racisten.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:37: Het is tevens een klap in het gezicht van de LHBTQ-gemeenschap. Deze mijnheer stond er niet om Burqas te trollen, maar om het verbod aan te vechten.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:37:
Globaal komt 80% van het terroristisch geweld van soennitische moslims. Ongeveer 9% komt van sji'itische moslims en 10% komt van linkse terreurbewegingen. Het geweld van "extreemrechtse" joden, hindoes, christenen, racisten, etc valt daarnaast echt volledig in het niets.
Je mist de kudde olifanten in de porseleinkast.
@kotelet | 04-08-19 | 20:45:
Leg uit. Geef duiding. Ik neem uiteraard voor het gemak aan dat jij een vertegenwoordiger bent van de homo gemeenschap.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:49: Nee. Maar is het in de LHBTQ-gemeenschap dan gemeengoed, dat ze mensen omarmen die hen liever dood willen hebben? Ik kan het me niet voorstellen....
@Dandruff | 04-08-19 | 20:49:
Zucht. Ben je er alweer.
Let op. Leesvoer.
"As of May 2019, the New America Foundation placed the number killed in terrorist attacks in the United States since 9/11 as follows: 104 killed in jihadist terrorist attacks, 87 killed in far-right attacks, 8 killed in black separatist/nationalist/supremacist attacks, and 8 killed in ideological misogyny/"incel" ideology attacks."
We zitten nu in augustus en kunnen er welgeteld 32 bij de 87 optellen. Dat is 119 doden. We hebben een winnaar!!!
Nee wacht. Ik moet er nog 8 bij tellen. 127 dus. Blanke mannen.
Maar dat is geen probleem volgens jou.
Het is niet mogelijk dat er 2 kwade krachten zijn namelijk rechtsextremisten (nationalistisch, moslim, joods, christen of hindoe) en linksextremisten (die overigens verrassend weinig in het nieuws komen in tegenstelling tot de jaren 70 en 80).
Kijk. Het kan ook zo zijn dat blanke rechtsextremisten (moslimextremisten zijn ook rechts trouwens) ook levensgevaarlijke gekken zijn. Of een joodse rechtsextremist die wat homo's en lesbo's doodsteekt.
Toch? Dat kan toch de cijfers bewijzen namelijk van wel.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:59:
Ik ben een racist. Ik vergeet de 8 mensen die extreemrechtse negers hebben vermoord. Dat brengt het totaal dus op 135 van exteemrechts. En ik ben echt een afschuwlijke racist want ik vergeet de moslims... Dat brengt het totaal op 239 mensen die vermoord zijn door terroristen die "conservatief" zijn. Natuurlijk ze zijn het onderling niet eens ... Maar ze zijn wel allemaal vreselijk conservatief en rechts. Want dat betekent het namelijk.
Rechts = conservatief.
Links = progressief.
Dus... Verklaar dat eens.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:59:
Nogmaals, incidenten bewijzen niks, ik volg het nieuws al 35 jaar.
Je zegt dat 30 jaar islamitisch en links geweld in de VS afgelopen jaar heeft geleid tot enkele "extreemrechtse" tegenreacties. Misschien is dat waar, maar van een structureel probleem waarbij 80% van de bevolking net zoveel slachtoffers maakt als 5% van de bevolking is nog geen sprake. Iets met relativiteit.
Los daarvan is dat alleen de VS. Vrijwel overal ter wereld voeren moslims de boventoon als het gaat om pogroms en terroristische aanslagen. Dat geldt voor de islamitische wereld, maar ook voor landen waar nauwelijks wonen zoals België, Bulgarije, Kenia en Thailand. Tot in Brazilië staan de zwaarste aanslagen op naam van de islam.
@kotelet | 04-08-19 | 20:54:
Je bedoelt christenen en joden. Want de enige referentie naar homoseksualiteit in de Koran is die naar het boek van Lot. Het zegt niets over wat je met homo's moet doen. Leviticus is wat duidelijker over hoe joden en christenen erover denken.
Dat mensen (ja ook wij) homo's viesbah vinden of het vreemd vinden of ze zelfs vervolgen of ophangen en vermoorden valt vrij simpel te verklaren. Het is psychologisch. Mensen zijn van nature bang. Bang voor alles wat vreemd is. En vooral anders. De Salem heksenjacht is een goed voorbeeld.
en.wikipedia.org/wiki/Salem_witch_tri...
Beetje extreem. Maar een goed voorbeeld.
Niet dat wij daar hier ons schuldig aan maakten. Oh wacht...
nl.wikipedia.org/wiki/Heksenjacht
@Dandruff | 04-08-19 | 21:10:
Blanke nationalisten hebben de moslims ingehaald als grootste gevaar voor nationale veiligheid. Zeg ik niet, zeggen de veiligheidsdiensten.
Doe je best eens. Denk na. Dit is een groot probleem, naast dat andere probleem met islamisten.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:02:
Rechts en conservatief staat voor vrijheid en vrije keuzes maken.
Dat heeft niks met racisme van doen.
Links staat voor revolutie en geweld, om een dictatuur te vestigen. Linkse knokploegen als RZ en antifa maken jacht op joden en andersdenkenden, terwijl "gematigd links" de oppositie belastert, censureert en voor de rechter sleept.
Links speelt ook voortdurend de rassenkaart; Stalin tegen de Oekraïners, Hitler tegen de joden, Only Black Lies Matter tegen de blanken. Puur racisme dat leidde tot racistisch geweld over en weer.
De islam past in die Westerse indeling helemaal niet thuis. Gezien het feit dat de linkse kerk sinds Hitler dol is op islamitisch geweld zou je de islam inderdaad "links" kunnen noemen, maar eigenlijk klopt dat niet.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:16: Als dat zo is, dan kunt u ons vast wel een paar bronnen geven waaruit dit blijkt. En nee, geen "zoek het zelf maar op op Google" reactie, alstublieft: ik wil er zeker van zijn dat u en wij dezelfde bronnen voor ogen krijgen. Vergeet ook niet: wie stelt moet bewijzen. Dus, heer Deen, uw bronnen graag. Het kan best waar zijn wat u zegt, maar dan wil ik ook wel weten waar u zich op baseert.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:16:
De veiligheidsdiensten zeggen wel meer.
Bijvoorbeeld dat islamkritiek gevaarlijker is dan terrorisme; om die reden werden Hirsi Ali, Paul Cliteur en Afshin Ellian er al 15 jaar geleden van beschuldigd dat zij 1400 jaar islamitisch geweld veroorzaakt hadden...
Uiteindelijk gaat het om de optelsom;
- wie lukt het hun tegenstanders te censureren;
- wie organiseert de meeste pogroms;
- wie slaagt er in (oa) joden uit de wijken te jagen;
- wie pleegt de meeste aanlagen;
- etc.
Het door links bedachte "extreemrechts" zoals jij elke tegenstander van stenigingen noemt krijgt niks voor elkaar;
- ze worden zelf gecensureerd;
- hun huizen worden beklad, besmeurd en vernield;
- Hirsi Ali moest ons land ontvluchten;
- ze zijn zelf doelwit van aanslagen;
- ze moeten daarom hun identiteit geheim houden;
- etc.
De feiten, Deen, de Feiten.
Ze springen echt in het oog.
De joden ontvluchten West Europa, het zinkende schip.
Enig idee voor wie ze op de vlucht gaan?
Voor die 5% moslims en hun linkse trawanten, of voor die 80% "islamofobe" Nederlanders?
@Dandruff | 04-08-19 | 21:19:
"Rechts en conservatief staat voor vrijheid en vrije keuzes maken."
Nee. Heeft het ook nooit gedaan. Het staat voor het verleden en vooral religie. Het staat voor vroeger. Het staat voor de kerk/moskee/synagoge/tempel.
Nee. FOUT.
"Links staat voor revolutie en geweld, om een dictatuur te vestigen. Linkse knokploegen als RZ en antifa maken jacht op joden en andersdenkenden, terwijl "gematigd links" de oppositie belastert, censureert en voor de rechter sleept."
Links heeft inderdaad geweld gebruikt, maar dat is al tijden niet meer zo. Nu heb je slechts wat akkefietjes tussen nazi's en anti-nazi's. Ik haat nazi's dus ik keur het geweld af maar ik snap wel dat men geen zin heeft in Hitler 2.0.
"De islam past in die Westerse indeling helemaal niet thuis. Gezien het feit dat de linkse kerk sinds Hitler dol is op islamitisch geweld zou je de islam inderdaad "links" kunnen noemen, maar eigenlijk klopt dat niet."
Nee. Christendom en jodendom en hindoeïsme past ook helemaal niet in het liberale westen. Ben het volkomen met je eens.
Maar in het vrije westen mag je gewoon je tichel dragen. Je keppeltje. Je hijab. Je lieve hoofddoekje zoals jouw grootmoeder deed.
Het mag. Dat moet kunnen. Zolang je jezelf aan de wet houdt.
PS het is je echt niet opgevallen dat er nogal een onevenredig groot aantal zwarten worden doodgeschoten door de politie terwijl ze onschuldig zijn van enige vorm van criminaliteit. Of op zijn minst absoluut geen kogel verdiende?
Want er worden nogal wat negers afgeknald elke week/maand die echt niet hadden hoeven sterven.
@Dandruff | 04-08-19 | 21:30:
Zucht...
Weet je wie ook slachtoffers waren, of althans zich zo voelden. En dat gebruikten.
Nazi's. Hou toch op. Er zijn echt problemen met moslims en met islam en met alle religies trouwens. Ik zit ook niet te wachten op de SGP jij wel?
Maar dit is wat je noemt het gewauwel van iemand die volledig is geradicaliseerd.
Daarom.
#mute.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:30:
Pff wat een hoop onzin, baseer jij je uitsluitend op de NPO of zo?
Conservatisme staat vooral voor "geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt". Daar is niks mis mee, en elke religie kent dat, maar het leidt niet altijd tot geweld zoals de islam. De islam is de enige religie die geweld verheerlijkt, en dat is het probleem; niet conservatisme.
En links is altijd gewelddadig geweest en nog steeds; zowel Baudet als Hiddema werden *thuis* lastig gevallen, door het "pang pang" roepende gespuis achter antifa. Je weet wel, van de moord op Fortuyn, die elke demonstratie voor de democratie met geweld en bommeldingen verstoren.
En nee; niet elke democraat is een nazi.
Christendom en jodendm passen prima in het vrije Westen. Ook van hindoes hebben we weinig last. De tientallen minpunten van die drie religies mogen ook gewoon bekritiseerd worden, anders dan de miljarden minpunten van de islam.
Een keppeltje is overigens geen bivakmuts of integraalhelm.
Weer wat geleerd, toch?
Wat de "alleen zwarte levens tellen" beweging betreft. Die is niet racistisch omdat ze naar eigen zeggen geloven in collectieve straffen, zoals Lenin en Hitler dat deden met koelakken en joden.Het racosme van Only Black Lies Matter is vooral gebaseerd op hun leugen dat ze niet kunnen rekenen. De Amerikaanse politie, zelf pakweg 30% van kleur (in de steden nog meer) schiet niet zomaar zwarte bejaarden of winkeliers dood. Maar zwarte criminelen zijn wel verantwoordelijk voor 80% van de moorden in de VS, inclusief op zwarte medemensen. Dan is de kans dat je in aanraking met de politie komt ook wat groter.
Nogmaals, "relativiteit".
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:34:
De SGP zat niet achter New York, Madrid, Parijs, Brussel, weer Parijs, weer Brussel, Londen, nogmaals Londen en weer Londen, Toulouse, Lyon, Keulen, Luik, etc.
Je kunt wel steeds als je ongelijk hebt de discussie afkappen, maar dat maakt je ongelijk niet minder gênant.
De feiten die ik noemde heb je niet weerlegd.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:30:
Er is niets wat er op wijst dat in Amerika de neger een grotere kans heeft afgeknald te worden door een politie. Tenminste niet meer dan een blanke. Men zou zich drukker moeten maken over het moordcijfer bij zwarte onderling.
Zelfs in Nederland. De doodsoorzaak bij jonge Antilliaanse mannen is moord de hoofdoorzaak. Een op de drie tussen 15 en 25 jaar.
Verder is er altijd wel een groep die zich een tijdje gewelddadig manifesteert maar de Islam doet het al 1400 jaar
@Andrew Deen | 04-08-19 | 21:30: Ook liberale partijen kunnen en worden aangemerkt als rechts. Je zit dan niet per se in het hoekje van "het verleden" en "religie. Bovendien betekent conservatief niets meer dan "behoudend": de dingen/huidige situatie zoveel mogelijk willen laten voor wat het is. Afhankelijk van de context hoeft dat ook helemaal niet schadelijk te zijn. Iemand die ervoor kiest de huidige liberale rechtstaat in stand te houden en vindt dat we hier niet of niet teveel aan moeten tornen kan al worden aangeduid als conservatief (men wil immers iets zoveel als mogelijk behouden, in dit geval de huidige stand van de liberale rechtsstaat)
De VVD is een goed voorbeeld van een partij die zowel rechts als conservatief is. In uw beleving zou dit dan een soort extreme partij moeten zijn die voor achteruitgang zorgt. Toch is de fundering van deze partij het liberalisme en dit wordt ook gewoon door deze partij uitgedragen en in de praktijk gerespecteerd. Uw argument dat rechts en conservatisme nooit staat of heeft gestaan voor vrijheid en vrije keuzes gaat hier dan ook al mank. Religie speelt bij deze partij ook absoluut geen rol en "het verleden" hoogstens als bijzaak in de context van het Nederlandse verleden/geschiedenis.
Extreemlinks heeft wel geleerd van haar terroristische verleden. Men heeft heus wel door dat zulke zaken enkel averechts werken. Toch is extreemlinks daarmee geenszins onschuldig: bedreiging, intimidatie en gebruik van geweld zijn nog steeds middelen die binnen deze kring worden benut en ondermijnend (kunnen) werken. En voordat u het vraagt: ja dit geldt idem voor extreemrechts. Die zijn er helaas ook nog.
Het punt is alleen wel dat hoewel extreemlinks en extreemrechts inderdaad een gevaar voor de staat kunnen opleveren, dit evenzogoed geldt voor politieke/extremistische islam. Kijkend naar het wereldwijde aantal slachtoffers en aanslagen lijkt het mij dat deze groep desondanks toch gevaarlijker is en blijft dan de andere twee samen. De door u aangehaalde cijfers van extreemrechts geweld maken dit niet anders. Deze cijfers zien immers alleen op de VS, waardoor het al gauw een appels met peren vergelijking wordt als je het op wereldschaal bekijkt (de aanslagen in Europa en de slachtoffers daarvan vallen dan buiten beeld).
Het politiegeweld in de VS tegen met name mensen van kleur is ook van de zotte. Dat ben ik met u eens. Punt is alleen wel dat daar niet echt een soort politieke filosofie of ideologie achter zit, zoals bij extreemlinkse, extreemrechtse en radicaal islamitische clubs wel het geval is.
Ben lekker in Tsjechie (Bohemen) en ik zie hier heeeeelemaaal niets op de straten wat de kiem legt voor dit soort discussies.
In Teplice (kuuroord aan de Dresdense kant van Tsjechië) kunt u elke zomer zien hoe heel of half Qatar in zwarte boerka in de kuurparken resideert op het groene gras. Werkelijk gruwelijk. De bevolking van Teplice protesteert, maar de gemeente Teplice verdient goudgeld. Teplice was voor de oorlog Teplitz. De synagoge van Teplitz werd op 14 maart 1939 in brand gestoken door de toen Duitstalige bevolking. visitteplice.com/en/must-see/teplice-...
@Eeuwig.. Op.. Vakantie | 04-08-19 | 21:45: Zell am See Oostenrijk, ook zo walgelijk. Het woord gaat dat de gemeenteraad daar wel naar de bevolking heeft geluisterd.
Wat zijn die moslims toch voorspelbaar. Ze doen alles om tegen de maatschappij aan te schoppen. En maar roepen dat ze geen kansen krijgen, dat ze gediscrimineerd worden.... wat mij betreft mogen ze de eerst vlucht naar Saudi Arabie, ik help wel de koffers mee inpakken..
Ze gebruiken de vrijheden die ze elders niet hebben voor zichzelf, tegen die vrijheden.
Je hoeft in een islamitisch land geen beroep te doen op de vrijheid van kledingkeuze van vrouwen.
Roepen dat atheïsten of joden gelijkwaardig zijn en niet ongelijk mogen worden behandeld zal wel helemaal geen zin hebben.
@kloopindeslootjijook | 04-08-19 | 21:02: Precies... Hoeveel kerken enzovoorts staan in dat soort gebieden. Ze liegen en bedriegen de boel bij elkaar. Ze geloven ook nog echt in die kronkels. Waanzin!! Helemaal het erge is dat er nog genoeg volk hier rond loopt met het Stockholmsyndroom lijkt het en dit soort paupervolk de ruimte geeft. Liever niet deze jihaad in mijn straat, die vechten ze maar uit ergens anders...
Het is wachten op de eerste ' echte' boerka Queen.
Wat een klucht.
Wat. Een. Ellende.
Inderdaad een geheel trieste poging
Wat voor werk zou Aboem hebben?
Aboem werkt niet, hij heeft een harem boerkamutsen tot zijn beschikking.Hij doet me denken aan Lou de palingboer.
maar uit de foto kun je ook goed zien, dat je NIET weet wat of wie eronder zit...………
Ik keek laatst voor het EERST op 4chan en later 8chan. De bagger die ik daar zag deed me bijna kotsen. Maar ik weet niet welke zieke geesten er achter dat "nummer" zitten. Wel weet ik dat ze aanslagen plegen, of willen plegen. Ik vind dat toch echt belangrijker dan een dom wijf die haar gezicht niet wil laten zien en niet in de bus mee mag.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:22:
Ik ken die sites niet maar wil best geloven dat sommige bezoekers daar misschien wel bijna half zo extremistisch zijn als de koran. Dat neemt niet weg dat de hele wereld vooral een probleem heeft met burkababes die zichzelf in bussen en trams opblazen. 4chan en 8chan gelden toch niet als maatschappij ontwrichtende ideologieën, in tegenstelling tot socialisme en islam.
Natuurlijk hebben moslims het recht om te pleiten voor seksueel geweld tegen niet-islamitische vrouwen, dat is ook waar de hoofddoek voor staat. www.islamofobie.nl/index.php/blog/meer...
Maar de burka is niet alleen een steunbetuiging aan isis en hamas. Je mag gewoon ook niet met een bivakmuts over straat. Er zijn legio voorbeelden van barkabitches die wapens en explosieven onder hun lijkwade verborgen hielden; of criminelen en extremisten die zich in burka kleedden; in de VS werd een ontvoerd meisje een aantal dagen of weken onder een burka verstopt. Uiteraard met het dreigement dat ze zou worden afgemaakt als ze de aandacht zou trekken. Op die manier hebben amber alerts ook geen zin meer.
Ik ben overigens tegen deze wet, omdat die toch niet nageleefd gaat worden. Moslims staan immers boven de Nederlandse wet, en dit wetje gaat dat nog eens benadrukken. Maar het principe achter die wet is begrijpelijk.
Er is niks mis met iemand aan kunnen kijken.
@frank4444 | 04-08-19 | 20:25:
Alleen in openbare gelegenheden. Ik pleit daarom ook vanaf nu voor een anonimiteitsverbod op het internet. Iedereen die de meest walgelijke troep post op 8chan e.d. dient zich daarvoor te verantwoorden.
Eens?
@Dandruff | 04-08-19 | 20:38:
Ga eerst eventjes het nieuws van de laatste dagen lezen. Geradicaliseerde jonge blanke mannen hebben in 1 week 32 levens weggenomen van de wereld. Allemaal. Allemaal. ALLEMAAL. Geradicaliseerde incels.
Nu jij weer.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:42:
Foutje. Ik vergeet dat 2 van de 3 terroristen (blanke witte mannen) ook dod zijn. Het totaal staat dus op 34.
My bad...
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:40: Selectiviteit weer troef
@azijnseikerT | 04-08-19 | 20:48: even de laatste maand lezen. Wat betreft Islam terreur. www.thereligionofpeace.com/
@azijnseikerT | 04-08-19 | 20:48:
Ik volg het nieuws al 35 jaar, dus ik zie het verschil tussen een incident en een structureel probleem.
In landen met 5% moslims maken moslims meer slachtoffers dan alle andere bevolkingsgroepen bij elkaar opgeteld. Dat geldt voor Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje, België etc.
En dus ook voor de VS, waar 11-9 alles overtreft. Maar waar bovendien nòg vele honderden moslimaanslagen zijn geweest, met name gericht tegen joden.
Een enkel incident verandert daar niks aan.
Moet je nagaan hoe het er hier aan toegaat als we hier straks 20% of 30% moslims hebben. Heb jij al zin in de dagelijkse reeksen van moordpartijen waar landen als Israël, Nigeria, India en Libanon al decennialang mee kampen?
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:42:
Dit was aan jou gericht.
Dandruff | 04-08-19 | 20:58
En dat terwijl de PVDA voor deze wet gestemd heeft. Hoe onnozel moet je dan zijn...…….…... OP NAAR DE 0 ZETELS!!!!!!!!!!!!
Vermoedelijk behoort Biemond tot de harem van Abu Ilias, en als het niet zo is dan binnenkort gezien zijn toetreding naar de islam.
Een van de boerkadraagster zegt in de RT-repo hierboven: "We hoeven niet gelinkt te worden met terrorisme."
kijk naar de geschiedenis van 1400 jaar islam , en zeg me wat je ziet.
Ze hoeven er ook niet aan gelinkt te worden. Ze laten zelf wel zien hoe ze over terrorisme (lees: gewelddadig Moslimextremisme!) denken. Of liever, ze mekkeren over alles en iedereen en vooral over de mensen en het land waar ze van vreten, maar geen kwaad woord over Islamitische moordenaars, verkrachters en aanslagplegers. Bij al die "stille tochten" na de zoveelste moordaanslag, haalt men er van alles bij, "racisme" "verbinding" Ïslamofobie" "xenofobie" maar niets over het probleem zelf, nl het gewelddadig Moslimextremisme en datgene waar het gewelddadig Moslim extremisme uit voort komt, nl de doctrine van een bandiet uit Mekka.
waren 3 kannibalen in een restaurant en vroegen de menu kaart.
De ene bestelde een jood, de ander een neger de derde een moslim.
Na flink te hebben gegeten, vroegen ze aan de ober de rekening, apart per persoon, graag.
De ober "vroeg wat heeft u gehad?" een Jood, "oh dat is dan 10K", whaatt waarom is dat zo duur?
Nou die zijn vrij zeldzaam geworden na de tweede wereld oorlog vandaar 10k.
De andere die de neger had besteld dacht dan valt het voor mij wel mee want negers zijn er genoeg.
De ober "vroeg wat heeft u gehad?" een neger, "dat is dan 20K" whaat zo duur die zijn er toch genoeg, "ja zijn de ober maar die pak je niet zomaar die kunnen hard rennen, vandaar 20K"
De laatste dacht dan heb ik geluk, moslims zijn er genoeg en zijn zo lui als de donder.
De ober "vroeg wat heeft u gehad?" een moslim "dat is dan 30K" whaaat hoe kan dat nou, die zijn er genoeg en zijn niet vooruit te branden, waarop de ober antwoordde "ja maar heeft u er ooit eentje schoongemaakt".
Dus die zijn het vieste. Ik snap hem. Haha, kom niet meer bij. Heb je er nog eentje?
@R. Skickr | 04-08-19 | 20:20:
Oud Arabisch spreekwoord:
Hoe dichter bij de nul, des te strakker om de lul.
Alfabetmensen die hun eigen ondergang staan te faciliteren, veel achterlijker wordt het niet.
Nederland staat al weer klaar om de moslims, waar door smokkelaars enorm veel geld aan verdiend wordt, op te nemen die in Cyprus vast zitten. Maar op hetzelfde journaal is de vervanging een complottheorie. Daar valt de hele boerka-discussie mee in het niet. Achterhoedegevecht als je de sluizen niet dicht zet.
Een regenboogboerka op de Canal Parade? Ok ik weet niet of ik stuk moet gaan hier van het lachen of van ellende. Man man man wat een waanzin. Dit staat gelijk aan een Jood met een regenboogswastika bovenop de Klaagmuur de vrijheid voor Nazi's te bepleitende. Die hele Canal parade mogen ze laten afzinken vanwege dit soort perversiteit, maar graag de pvda als eerste.
Dat is heel treffend gezegd.
Zouden die PvdAers in hun inclusieve gewaden door west durven lopen? De vraag stellen zal hem wel met “neen” beantwoorden zijn.
@Nuuk | 04-08-19 | 20:25: Zou mooie beelden opleveren evenals krantenkoppen:
Doek valt voor man in regenboogboerka.
@R.Skikr, 20:41: Zou een mooi item voor PowNed of UPtv zijn. 6 mannen/vrouwen/x-en in een regenboog burka en dan de reacties filmen. Kanaleneiland geeft gegarandeerd spetterende knal-tv!1!!
Ha, daar heb je de PvdA weer. Automatisch moet ik denken aan de Grote Graaiers Bertje van der Roest en Johan Meijer. Lopen die nu ook te protesteren in een boerka?
marcel van dam
Erik Staal
@win | 04-08-19 | 20:20: Een buitengewoon minderw... Ach laat ook maar.
Vraag s aan de gemiddelde moslim wat ie van de gaypride vindt?
Een moslim is creatief en tolerant in de bovenkamer. Waarschijnlijk vinden ze het een soort verkleedpartij-suikerfeestcombo.
Wat is dit nu GS:
Waarom is Promedio | 04-08-19 | 19:44 weggejorist?
Hij geeft een vrijwel letterlijke tekst, zoals die door Eri Mouthaan zojuist in het RTL journaal is uitgesproken.
De tekst van Mouthaan is schofferend, maar dat mag niet de reden zijn om de boodschapper weg te jorissen.
Ging het over de Burka ? Of over iets anders ?
@Zwizalletju | 04-08-19 | 20:24:
Misschien wel over het feit dat hier ook boze witte mannen lopen die ook zouden gaan schieten als ze een wapen zouden hebben In het half acht journaal? De gotspe....
Links Nederland weet steeds weer de verkeerde vrienden te kiezen.
Tja,deze dame zal het eens uitleggen hoe de westerse politici de vrouwen in Iran een mes in de rug steken. Keer op keer.
www.youtube.com/watch?v=OeY03WCKbgA
wilde het fimpje best wel bekijken, maar ik hield op toen ze over "islamofobia" begon.
@thephysicist | 04-08-19 | 20:23:
Beter had je gekeken. Ze is een van de spilfiguren in het protest in Iran. En ze heeft meerdere malen de hypocrisie van de Nederlandse en Zweedse feministische politica's aan gepakt
twitter.com/YasMohammedxx/status/1109...
Als je dan in Nederland al ergens iets van vindt doe het gvd dan in je moerstaal. (Dit betreft de Wandelende Tenten met Engelse teksten)
Wij worden vervangen, dus wat doet onze taal ertoe?
@Dandruff | 04-08-19 | 20:19: BS , wij worden niet vervangen.
@Zwizalletje: moet je voor de grap op de gemiddelde universiteit eens gaan kijken. Als je het hebt over de Nederlandse taal weggooien.
ze noemen zich "burkabuddies"
ik noem ze "burkabouters"
Boerkapje en de grote boze djinn,
Voor dit PvdA-gedoe heb ik werkelijk geen woorden meer. Hoeveel dieper kan deze partij nog zinken? Hoe stompzinniger of achterlijker kunnen ze nog worden? Hoe is het in godsnaam nog mogelijk dat mensen op deze verachtelijke partij stemmen? Zijn we dan werkelijk helemaal gek geworden in dit land?
Ach, er is vrijwel niets meer van over. Nu de VVD en GL nog..... Laat links weer eens eerlijk SP gaan stemmen.
Flikker nou eens op met je 'boerkaverbod'. Het is een verbod op gezichtsbedekkende kleding en dan ook nog gedeeltelijk. Wat is het toch een zeikvolk en wat ben ik er klaar mee. Van mij mag het gedeeltelijk per direct uit de wet geschrapt worden. Als je zo wil rondlopen dan ga je dat maar doen in een land waar het normaal is. In Nederland IS DIT NIET DE CULTUUR. En dan die Surinamer die zegt dat iedereen mag doen wat ie wil. Er zijn ook ongeschreven wetten, sukkel. Dat noemen ze normen en waarden.
Wat een gek.
Als we dit land willen behoeden voor terreuraanslagen, dan zullen we toch echt iets moeten verzinnen om dit soort lieden het land uit te bonjouren. Want vroeg of laat vliegt deze leip een keer uit de bocht. Daar kun je gewoon op wachten.
Een echte PvdA,er: in een Burka op de bootjesparade gaan lopen. Om mensen die elke LHBTQ,er -het liefst morgen nog- van een flat afgooien, te gaan 'verheffen'. De andere deelnemers zullen hem vast dankbaar zijn geweest........
Ik wacht nog de steeds op de reportage van de ‘echte’ boerkadraagster’, die geen Nederlands spreekt, de deur niet uit mag, en de typhus wordt geslagen als ze zonder boerka de straat op durft te gaan, of überhaupt haar mond opendoet .
Geweldig, een regenboogboerka! Misschien kan de PvdA zich inspannen voor het gebruik van regenboogzwepen en regenboogbamboestokken, zodat de homo's in islamitische landen fijn inclusief hun lijfstraf kunnen ontvangen.
@rhenium: En met dezelfde zweepjes of stokken de dames die het lef hebben om ook maar te praten over het afwerpen van hun burka. Die mafklapper stapt morgen weer in z'n korte broek op de fiets naar z'n werk. L#l. Beetje scoren over de rug van onderdrukte en gemartelde vrouwen.
Naast het boerkaverbod in overheidsgebouwen, zou een verbod op PvdA’ers in overheidsgebouwen nóg meer gewenst zijn.
mag GroenSlinks daar dan ook bij? En D666?
Waar kan ik tekenen?
tevens opnemen in het Pieter Baan centrum, die sporen echt niet,.. NL moet stuk!!
Ik dacht altijd dat alleen bij de islam de mannen hysterischer waren dan de vrouwen, maar nu blijken de pvda-mannen daar niet onder voor te doen.
Zwarte bladzijdes uit de Nederlandse geschiedenis.....
En die kunnen nog praten ook...... tis wat...
alles zoals dit verbodje is meteen een onderukking van en aanval op de islam volgens de koran welke daar de gewapende strijd (jihad) mee legitimeert. de aivd draait weer overuren.
Ik geloof er geen bal van dat die gele "burqaqueen" Hendrik Jan Biemond" is. Bij gebrek aan gezichtsherkenning hou ik het op die rooie.
Volgens mij is er geen issue met het dragen van een boerka PvdMoslims, ze mogen alleen geen overheidsgebouwen etc in omdat je daar herkenbaar moet zijn.
In die tweet van de PvdA worden bordjes vastgehouden met daarop 'UNTILL'. Om nog maar even het denkniveau aan te tonen waarmee we hier te maken hebben.
Ten eerste LOL want als je orthodoxe en fundamentalistische moslims wil beledigen dan doe je dit Hendrik Jan Biemond. Daarvan akte.
Verders. Wat boeit het nu eigenlijk die domme wijven in hun skimasker? Ze doen niemand kwaad en het is een beetje zielig. Wel apart dat ze zeer goed accentloos Nederlands spreken.
Waar je op moet letten zijn de MANNEN. Die baardaap lijkt mij een veel groter probleem dan die snollen.
Let daar eens op!
Even een vraagje, hoe zie jij dat er een man danwel een vrouw verscholen zit achter die burqa ? Als je me dat even laat weten, dan weet ik waar ik op moet letten in de toekomst.
@thephysicist | 04-08-19 | 19:58: niet zien... ruiken. Ieuw.
Zowel de snollen als de baardaap (dixit Deen) zijn niet welkom in mijn land. Of ze nu een middeleeuwse jurk aan hebben of niet. Dumpen dit afval. Op de stort in Marrakesh wel te verstaan..
Die vrouwen zijn minstens net zo goed een probleem, want zijn productieplatforms van nog meer van dat soort idioten.
@thephysicist | 04-08-19 | 19:58:
Denk dat je het wel aan de stem kan herkennen.
@HaatbaardKnipper | 04-08-19 | 20:00:
Daarvoor moet je toch echt met de vorige generaties overleggen. Die wilden goedkope arbeid binnenhalen en het zelf niet doen. Dit hele gedoe is self-made... Gelukkig valt het wel mee met de aantallen. Er zijn meer criminelen (ook vervelend) in beeld in Amsterdam dan boerka's in Nederland. Ik geloof dat er in totaal zo'n 200-300 salafistische vrouwen zijn in Nederland die gezichtsbedekking gebruiken. En die mogen niet meer met de tram. Ja ik lig er niet wakker van.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:06: wat nu als ze niet praten of ik doof ben ?
@thephysicist | 04-08-19 | 20:11: je 5e zintuig gebruiken.
@R. Skickr | 04-08-19 | 20:14: die heb ik niet.
@thephysicist | 04-08-19 | 20:11:
Dan gewoon voelen. Als je een worstje met eieren voelt is het waarschijnlijk een man. Zo niet dan ga je de gevangenis in.
Heeft iemand hier die man in burka al ontmaskerd? Ze lopen meet zijn vieren, maar de extreem groot uitgevallen burkadraagster komt niet aan het woord. Zelfs compleet bedekt zie ik daar toch de ruwe mannelijke vormen van een opgepompt mansfiguur in.
Ja dat viel mij ook op. Maar ook vrouwen kunnen nogal groot uitvallen hoor. Durf niet te zeggen dat het een man is want travestie is verboten in islam. Alhoewel. Dat ligt er weer aan.
Leestip.
en.wikipedia.org/wiki/LGBT_in_Islam
Schijnt dat de islamitische heersers nogal genoten van mannen die zich als vrouwen gedroegen en zongen en dansen en ... nou je weet wel.
Niets zo hypocriet als de mens. Religie is voor de horigen en dommen.
Was het badr hari misschien als bodyguard!
Dat is Badr Hari.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 19:55: Ik zat nu niet bepaald aan een homo te denken. Meer dat het een soort bodyguard is ofzo. Kijk, dat mannetje met die baard is ook maar een halve dwerg. Die andere twee burka's zijn overduidelijk vrouw. Maar die grote, in de luwte gehouden, burkadrager valt gewoon extreem op. Geen interview, groot, onvrouwelijke loop en gewoon zeer opvallend. Maar goed, ik kan er helemaal naastzitten en was het een groot uitgevallen vrouw met bokkepootjes. Het kan allemaal in Nederland.
@LV-225 | 04-08-19 | 20:15:
Nee je bent niet gek, het viel mij ook op. Ik vind jouw vraag absoluut niet raar.
@LV-225 | 04-08-19 | 20:15:
Niet om het een of ander hoor. Ik respecteer als liberaal mensen om zich te gedragen zoals ze willen en zich te kleden zoals ze willen. Ik respecteer ook de wet. En ik vind het niet raar dat je niet met je nikab in openbare gebouwen mag of openbaar vervoer. Maar ik dacht/denk ook serieus dat het een man is, een bodyguard zoals jij zegt. Dat meen ik echt. Want die hele actie is gewoon provoceren. Ze willen domme PVV stemmers uit de tent lokken om hun gelijk te halen. Het is heel zielig en triest volk. Ik kan ze niet haten, want ze hebben (nog) niets gedaan. Maar ik word misselijk van hun interpretatie van geloof. Ik vind het walgelijk. Dat meen ik echt. Walgelijk. Maar die mening heb ik over meer geloven en niet alleen islam.
Timmerfranz? Op plateauzolen?
@Pedronegro | 04-08-19 | 20:31:
Ik ga toch maar eens serieus overwegen een kroontje te kopen.
@Andrew Deen | 04-08-19 | 20:30: Domme PVV stemmers Deen ? Alle PVV stemmers zijn dom en alle Marokkanen zijn crimineel ; bedoel je zoiets .
@Koning BongoBongo | 04-08-19 | 20:58:
#mute
Kan iemand mij heel hard knijpen of is dit de realiteit en droom ik niet?
Je ergste nachtmerrie. Helaas.
Ik laat dit maar even hier achter....
https://en.radiofarda.com/a/three-women-sentenced-to-55-years-for-defying-compulsory-hijab-in-iran/30088712.html
Oh wat zou ik ze graag ruilen tegen een paar homegrown fundi's
-Of PvdA'ers
Stuur het vooral naar mevrouw Kaag,smerige seks verraadster dat het is.
www.geenstijl.nl/5142791/iraanse-powe...
De PvdA dacht: wat Amnesty kan, kunnen wij beter. (Leden verliezen dan hè?)
Dat zo nog steeds niet doorhebben dat dat 1 van de grootste oorzaken is dat de arbeider opgestapt is, de Sjonnies en Anita's.
Dat zijn Carice en Halina.
Alle vrouwen die voor gezichtsbedekkende kleding zijn verplicht een jaar maatschappelijke stage in een land waar dergelijke kleding verplicht is.
- Doe de mannen ook maar. Lijkt me leerzaam.
Één jaar?? Levenslang zou beter zijn.
@Heiner | 04-08-19 | 20:29: Het is een stage, geen straf ;)
Buddy’s zijn er voor mensen die ongeneeselijk ziek zijn.
Deze lieden zijn ongeneeslijk ziek, in de kop.
Oh ja. Sorry. Offtopic.
Zo zijn ze, hypocrisie ten top. Ga fijn terug naar de zandbak.
Nog Bizarrder vind ik dat ze het woord Boerka en vrijheid in 1 zin weten te proppen
Doen ze ook met "religie van vrede is islam"
Leuk dat de pvda nazi-uniformen en gedachten loopt te promoten. Oh ja, Arbeit macht Frei zal de lijfspreuk zijn.
De PvdA doet het er echt om. Net als je denkt dat het niet achterlijker dan, pakken zij die handschoen wel op hoor.
Grappig hoe ze in Nijmegen omgaan met....
www.gelderlander.nl/nijmegen/gemeente...
Pro!
Tja, een speeltuin valt buiten de wetgeving..... Dus terecht.
Bleek een chador te zijn, volgens ooggetuigen.
Hulde voor deze tekening:
twitter.com/sfsvh27/status/1157987182...
Greg, kijk je even mee?
Nice
Treffend. Zeer treffend.
Die had ik ook bewaard. Mooi als achtergrond bij een talkshow, ghegeh.
Mede mogelijk gemaakt door Arnoudje van Doorn.
Zelf gebruik ik altijd 4 laags wc-papier omdat ik het prettig vind om mijn anus na het schijten een zachte behandeling te geven. Nu vraag ik mij af, hoe zou het voelen om je kont af te vegen met een boerka. Zou dat dezelfde sensatie geven?
Bent u anaal gefixeerd ?
Probeer eens een bidet....
Wel die gele PvdA burka pakken dan.
U bedoeld met de moslima er nog in? Of mag ze eerst uitstappen?
Diepe zucht ....... The Powers That Be blijven de realiteit ontkennen
Partij van de Achterban
Kan iemand mij uitleggen hoe je zowel pro-lgbht en pro-burka kan zijn?
Kan alleen als je zelf geen van beide bent.
Lid zijn van D66/GL/PvdA. Dan snap je dat.
Heel simpel, als politicus ben je bijvoorbaat amoreel en opportunistisch.
Alles is toegestaan om zieltjes te winnen. Aangezien de PvdA allang geen binding meer heeft met de arbeiders zoeken ze het in de islamitische slangenkuil. DENK is hun miskraam.
Gemakkelijk, je steunt gewoon alles wat anti-Westers is, want er is een klasse strijd die gevoerd moet worden om het proletariaat eerlijk te laten meedelen in de welvaart! Je moet alles opzij zetten en je alliëren met iedereen die je kan helpen dit doel te bereiken; waarna jij met je makkers natuurlijk het nieuwe politburo kunnen oprichten en eerlijk alles kunnen verdelen. Althans, als die gekke booslims niet eerst je kop van rop snijden, eveneens je geslachtdeel wat ze in je mond van je onthoofde kop stoppen, maar dat zijn zorgen voor een andere keer.
Je moet er ook niet te lang over nadenken, mensen die een regenboog burka aantrekken en zijn compleet van de werkelijkheid losgeweekt en zullen te zijner tijd hopelijk de rekening gepresenteerd krijgen; zij het de subsidie kraan die dicht gaat waarna hun achterlijke en uiterst minderwaardige actiesgroepjes verwelken en anders door het botte mes van hun "bondgenoten" die het tegen hun keel aanzetten.
Je stelt jezelf de vraag of het blank, mannelijk, en heteroseksueel is. Is het antwoord nee, dan ben jij voor, is het antwoord ja, dan ben jij tegen. Moeilijker is het niet.
Zolang de burka 100% vrijwillig gedragen kan worden, los van het geloof.
Maar ja, ook een kkk-pak heeft een associatie.
Bestaat er dommer dan oliedom voor deze Hendrik?
REAGEER OOK