LOL. Marokkanen jatten zelfs hun eigen strand
Het bestaat. De ZandMocroMaffia!
Willen jullie? Meer of minder? Nee, flauw, niet doen GeenStijl. Het is al erg genoeg dat heel Marokko verdwijnt. Schitterend land. Prachtige stranden. Maar niet voor lang meer. Want Marokkanen stelen hun eigen stranden leeg. Al het goudgele zand, in galama galama land, verdwijnt en wordt gebruikt door Bouwend Marokko, dat overal tweede huizen neerzet voor uitkeringsgerechtigden met dubbele paspoorten. (Jee, wat flauw weer GeenStijl!!!) Met als gevolg kusterosie, waardoor Marokko nog sneller in zee verdwijnt. Nog een jaartje of 30, en er is niets meer van over. Zeg maar Agadoei!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
WAT WAT WAT. Marokko alsnog winnaar Afrika Cup
Reglementaire 3-0 overwinning
Alle verloven ingetrokken: voetbal kijken met Marokkanen
'Maak er maar een lekker positief stukje van'
ZoekZoek - De Pettendief van Amsterdam
niets is meer veilig
ZoekZoek! Pietje en Klaasje gappen een scooter
Niet echt Pietje en Klaasje
Schoof steunt "streep in het zand" tegen Israël van Veldkamp
Mooi hè, die eenheid van kabinetsstrepen
Scheveningen The Movie, in het StamCafé
nul aanhoudingen... NUL - moet u eens onder een rood kruis rijden
