Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lokale omroep NH Radio boycot Michael Jackson

King of Pop heeft nog niet gereageerd op ingrijpende beslissing invloedrijk radiostation.

Social

In de Verenigde Staten en omstreken zal vermoedelijk geschokt worden gereageerd op het besluit van NH Radio om voorlopig geen muziek van Michael Jackson meer te draaien. De invloedrijke omroep is tot deze drastische maatregel, die in ieder geval een paar weken (!) duurt, gekomen nadat iemand in de televisiegids heeft gelezen dat er vrijdag een film over Michael Jackson op Nederland 3 komt. Daarin wordt de King of Pop beschuldigd van seksueel misbruik. En omdat NH Radio nu eenmaal een door en door journalistiek DNA heeft, gelooft NH Radio slachtoffers, ook al zijn de claims van die slachtoffers nogal dubieus. Waren er maar meer omroepen zo principieel, consequent en transparant als NH Radio. Dan kijken postuum beschuldigde popartiesten wel twee keer uit of ze met hun overleden handjes aan kleine kinderen zitten.

Reaguursels

Inloggen

Tis en blijft kutmuziek.
Van een persoon die geboren werd als zwarte man en dood is gegaan als blank wijf.

Nonik Neem | 06-03-19 | 09:02

Had dat jochie ergens na de dood van MJ niet bekend dat het allemaal fake was?
Ik geloof er geen kut van iig, die man heeft gewoon de foute mensen boos gemaakt en vind nu geen rust zelfs niet in z'n graf

niemand specifiek | 06-03-19 | 07:36

Tja, je kind achterlaten bij een gast die je helemaal niet kent is natuurlijk hartstikke normaal. Helemaal als het om iemand gaat met een ietwat verknipte persoonlijkheid door een bizarre jeugd. Geen idee of het waar is allemaal, maar zal wel vast wel iets gebeurd zijn, mja die ouders gaan ook niet helemaal vrijuit. Maar daar heeft niemand het dan over. Hetze dit. Sowieso, die muziek blijft goed.

CptOregano | 05-03-19 | 23:26

Smerig dit. Michael Jackson was geen pedo. Geloof mij niet, geloof Macaulay Culkin. Die kan het weten.

LiniaalRectaal | 05-03-19 | 20:01

Op het moment dat je vooraf had geweten dat hij pedofiel zou zijn, had niemand hem een podium gegeven en was hij nooit een wereldster geworden. Het is dus best vreemd dat nu het achteraf is er discussie is of je die muziek moet draaien, nee dus... Overigens pedofilie wordt hier aan de lopende band als argument tegen de islam gebruikt, nu bij MJ moet het volgens het gros van de reaguurders gewoon kunnen... Rare mensen.

Capt. Iglo | 05-03-19 | 19:05 | 2

Klopt niet helemaal. Hij was 5 ofzo toen Jackson 5 doorbraken. En iets van 15 toen 'ie solo ging. Toen was ie al beroemd, dus dat pedo verhaal gaat niet op.

CptOregano | 05-03-19 | 23:28

@CptOregano | 05-03-19 | 23:28: als iemand nu een podium oploopt en zegt hallo ik ben Jan, 20 jaar en ik ben pedofiel gaat niemand Jan een kans geven, terwijl hij misschien de meest talentvolle zanger allertijden is. Dat je het nu achteraf hoort zou dus dezelfde reactie moeten geven. Omdat men nu gehoord heeft en weet wat zijn talent was, gaat het ineens om de muziek, niet om de persoon, dat is raar en heeft niks te maken met op welke leeftijd MJ beroemd is geworden.

Capt. Iglo | 06-03-19 | 09:05

Want wij willen allemaal wel een soort van Michael Jackson zijn! Niet dat we graag stiekeme dingen met jongetjes willen doen maar wel omdat een ieder graag populair is. En als dat dan niet goed lukt dan ga je pesten of iets verzinnen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 05-03-19 | 18:21 | 2

Misschien kan je het niet geloven, maar sommige mensen hebben geen idolatiereflex en wensen.

MistaRazista | 06-03-19 | 00:30

Allemachtig, inwat voor bizarre tijden leven we. Dan ook maar alle kunstwerken van dubieuze kunstenaars uit de musea? En alle boeken van verdachte schrijvers? En dat allemaal op basis van een documentaire zonder enige rechterlijke veroordeling van Jackson. Wat een censuur engnekken. Bycotten die zender.

Jankvogel | 05-03-19 | 18:10 | 1

Had je anders verwacht dan? Media ==> elite ==> dus linksche betweters ==> en niet vergeten, ze moeten natuurlijk ook nog Deugen.

Kinkfactor | 06-03-19 | 03:16

Jaren geleden al vrijgesproken, o.a door verklaringen van diezelfde persoon die hem nu postuum beschuldigd in de documentaire. Dat radio NH zich zo voor het karretje laat spannen door een nogal twijfelachtige docu en op geld beluste personen is ronduit bizar.

Jackson | 05-03-19 | 18:03 | 1

Ik neem aan dat ook jij de docu nog niet gezien hebt? Shammoonnnne!

Binnenbaan | 05-03-19 | 18:17

Jongens hou eens op deugen.

zimmerschwanz | 05-03-19 | 17:45 | 1

met

zimmerschwanz | 05-03-19 | 17:45

De ene pedofiel is de andere niet.... zo wordt de een op voorhand al geboycot, de ander waarvan is vastgesteld en toegegeven dat ie het me kleine meisjes deed letterlijk de hemel ingeprezen. MJ had beter 5 keer per dag richting Mekka kunnen bukken ipv zich aan te melden bij de Jehova's getuigen.

roevka | 05-03-19 | 17:43

Laat ik eens serieus reageren: MJ kan bij mij nooit meer stuk. In 1992 gaf hij een concert in Rotterdam en daaraan voorafgaande bezocht hij het Sofia Kinder Ziekenhuis en de zwaarste kankerpatientjes op de oncologieafdeling in Dijkzigt. Kennisje van me, meisje van 14, die lag daar had de dag van haar leven. Van mij alle lof voor Michael Jackson.

Pleegzuster B | 05-03-19 | 17:11 | 3

Zijn eigen kinderziekenhuis was dan ook een droom.

skoftig | 05-03-19 | 17:17

"Gavin Arvizo was a 10-year-old with a rare form of cancer when he met Jackson, who learned of the boy’s situation and sent him a basket full of toys in the hospital. When Arvizo had recovered enough to leave the hospital, Jackson invited him to the Neverland Ranch." [...] "Gavin and his younger brother testified in the trial, which began in 2005, that Jackson had showed them pornography, plied them with alcohol, which he called “Jesus juice,” and masturbated in front of them. " 2003.

Binnenbaan | 05-03-19 | 17:34

Ik meen dat Jackson ook de rechten van muziek van the Beatles in handen had. Die rechten heeft zijn familie nu waarschijnlijk. Gaan ze dan ook geen muziek van the Beatles meer draaien omdat de familie Jackson daar aan verdient?

Sinterbikske | 05-03-19 | 17:01 | 2

Dat sowieso. Achterhaalde en overschatte muzak.

Binnenbaan | 05-03-19 | 17:35

Nee, ze hebben de rechten verkocht na MJ's dood omdat ie enorm in de min stond. Voor zover ik weet zijn ze nu in handen van Paul McCartney.

CptOregano | 05-03-19 | 23:20

Misschien een leuke zender als carriere move voor Twan Huijs. Kan hij daar lekker zijn mening opdringen en hoeft tegelijkertijd niemand meer naar die kop te kijken. En er wordt toch al niet naar geluisterd dus win-win-win!

Sunabalk | 05-03-19 | 16:59 | 1

Ze zullen hem met gestrekte rechterarm ontvangen.

piloot47 | 05-03-19 | 17:09

Door de FBI is tien jaar lang onderzocht of er van kindermisbruik sprake was.
Er is NIETS gevonden.

Ben blij dat hij dood is en deze ellende niet meer meemaakt.

Carmelita | 05-03-19 | 16:57 | 2

Volgens de FBI is Oswald ook nog steeds de lone wolf moordenaar van JFK. Next...

Binnenbaan | 05-03-19 | 17:30

Toen hij nog leefde kon je er nog wel eens een grap over maken.
"Michael Jackson is ziek, hij ligt met een snotneus in bed."
Maar ja, nu is hij deaud.

knutsel_ | 05-03-19 | 16:54

Gisteren gehoord: "Als de katholieke kerken nog gewoon bezocht worden mag muziek van Michael Jackson toch nog wel gedraaid worden?"

DasNouJammer | 05-03-19 | 16:52 | 2

Roflol

azijnseikerT | 05-03-19 | 17:36

Scheeerrrp

WayneGretzky*99* | 05-03-19 | 17:44

Daar moest je vroeger hard om lachen: van die gristengekkies die zwarte lijsten van muziek maakten waarin mogelijk iets ‘duivels’ zat. Gingen ze platen achterstevoren draaien om dat te ontdekken. Safe space avant la lettre. .

Vod Kanockers | 05-03-19 | 16:51
-weggejorist-
saarpersie | 05-03-19 | 16:51

Duizenden kinderen bezochten MJ in zijn Neverland.
En dan zo weinig aangiften?

Carmelita | 05-03-19 | 16:49 | 2

Alsof Jackson ieder willekeurig kind te grazen nam... Nee, meneer was zeer kieskeurig in het kiezen van zijn slachtoffers... Grooming gaat niet van de ene dag op de andere, daar wordt serieus tijd in geïnvesteerd.

Binnenbaan | 05-03-19 | 17:29
-weggejorist en opgerot-
Yalimba | 05-03-19 | 16:46

"... dan kijken ze wel twee keer uit VOOR ...."
Seks met een lijk is necrofilie. Maar hoe noem je het als een kind door een lijk wordt aangerand? Verandert dat nog als een kind zegt het lekker te vinden? Vanaf welke leeftijd mag een lijk legaal seks bedrijven met een levende? Vragen, vragen.

JvanDeventer | 05-03-19 | 16:37 | 1

Je kan die vragen het best aan je therapeut vragen, dunkt mij.

Fchecker | 05-03-19 | 21:30

Zucht......... Arjan Snijders van het naoorlogs verzet en subsidieslurper schijt ook nog even in het vaasje.

bwanabanjo | 05-03-19 | 16:35

owja... ‘heal the world’ mogen ze samen met ISIS opblazen.

overVecht | 05-03-19 | 15:08

Pcies. En "Black or White" erbij. En zo nog hele kinderhanden vol Jackson-meuk, handen die gauw gevuld zijn.

chicago river | 05-03-19 | 16:27 | 1

"Masturbating to the Man in the Mirror" blijft gewoon een klassieker.

Binnenbaan | 05-03-19 | 17:32

Een muziekje gaan we boycotten vanwege (niet eens bewezen) kindermisbruik .
Maar gelukkig zijn religies (pedo priesters, pedo profeet etc) en ideologieën (150 miljoen doden voor Stalin en Mao) natuurlijk super tof.

trottle | 05-03-19 | 16:24 | 1

De komende weken dan maar de Mattheus Passion boycotten. Zal ze leren, die paapsen.

piloot47 | 05-03-19 | 17:11

Dubieus is verwijzen naar een artikel van iemand die de docu niet heeft gezien maar er wel een mening over heeft. Ik heb hem wel gezien en whackoff jacko krijgt van mij niet het voordeel van de twijfel.

Binnenbaan | 05-03-19 | 16:23

Er heeft weken geleden zowaar iets leesbaars gestaan in het kattebakblaadje van Vandermeersccccchh, over het feit dat Kelly, mocht hij een white privilige volwassen "(boze) witte" mannelijke zanger zou zijn geweest, laten we voor het gemak even Robbie Williams ofzo erbij pakken, dat de hele R. Kelly misbruik toestand allang tot een virtuele, of letterlijke lynchpartij zou hebben geleid onder "Het volk".

Waarom dat niet gebeurd/t (is), is te verklaren omdat:
1. R. Kelly een neger is.
2. De slachtoffers stuk voor stuk negerinnen zijn.

Ook werd het omgedraaid: als meisjesneuker Kelly allemaal blanke meisjes en vrouwen zou hebben misbruikt, zou het land/de wereld OOK te klein zijn.

Naja, het schijnt dus allemaal ook te worden uitgelegd in de docuserie "Surviving R. Kelly.

Zelf zin an! (want, @peter_topic_vreter, ik ben een docu vreterT.)
Episodes 1-6 wel afzonderlijk neerladen, dat is meer werk dan nodig zou moeten zijn.

Oh ja, NH Radio: onthoud de (met Jackson nieuwe) luisteraars ontoerekeningsvatbare Michael nou niet joh, met songs als "Beat It", Dirty Diana en nog een stuk of 30 zet je hele jeugdige levens vrolijk op de kop.
Slicke Kinderneuqer Kelly kunnen ze missen als kiespijn en/of puistjes

chicago river | 05-03-19 | 16:23

Ah, de deuren, dan is wacko jacko toch echt wel een kleuter als je die tegenover mekaar zet.

Lt-Kol Kilgore | 05-03-19 | 16:39

Waar rook is, is vuur .. Die zanger was misschien populair, echter zeer waarschijnlijk ook mentaal beschadigd en getraumatiseerd, door zijn eigen vader - Van wat je er publiekelijk over hoort.

Dus .. Laten wij zelf erg goede vaders zijn !

Nederlandop1 | 05-03-19 | 16:14

Heel Noord Holland Kakt. Ja, dan krijg je dit.

Weet je wie ook met zijn grijpgrage vingertjes aan minderjarigen zat?
Juist, R. "I believe I can Fly" Kelly.
Maar Kelly is i.t.t. Jackson wel een echte negOr, dus dan gelden er andere maatstaven, toch, NH Radio? Want laten we eerst maar es afwachten wat de Chicago rechtbank de minderjarige meisjes neuqkende NegOr Kelly gaat geven.

Oepsie!
Eigen Edit zonder Kroontje omdat ik een goudeerlijke jongen ben die hardop zegt: "My Bad".: dat doet NH Radio ook niet, hoor ik 5 sec. geleden op den Radio.

Bindende kijktip skijnt te zijn: docureeks "Surviving R. Kelly"
Direct leverbaar op torrentdownloads.me. /En Tim Kuik zag dat het Slecht was (als die nog leeft?)

chicago river | 05-03-19 | 16:09

NH, waarom niet eerst hoor en wederhoor????

Derealist! | 05-03-19 | 16:05 | 3

Ja inderdaad, scherp van je.

Derealist! | 05-03-19 | 16:26

Klopt, ik snap t ook niet

Derealist! | 05-03-19 | 16:27

Eindelijk een inhoudelijk goede reactie, thnx hiervoor

Derealist! | 05-03-19 | 16:28

Het niet draaien van muziek vanwege de artiest, daarmee is de eerste stap richting boeken verbranden al gezet. Wat is het volgende, stoppen met klassieke muziek want Adolf Hitler? Treurig dit weer en oh zo hypocriet. Maarja zolang je maar deugd toch?

Indoneesje | 05-03-19 | 16:02

Er zouden meer van die zenders moeten zijn. Dan zijn we even verlost van die voorbipsmuziek.

Schadenfreude | 05-03-19 | 16:00

Lijkt mijn een gevalletje 'U vraagt, wij draaien (niet)'.

Was vast zo'n luisteraar met haar op de benen, kort kapsel, spinnewebben in het kruis, werkloos, ... kortom had niets beters te doen.

Papa Jones | 05-03-19 | 16:00

Ik heb een tante in Noord-Holland die een grammofoonplaat van Michael Jackson heeft. Daar gaan we dus niet meer naartoe. Nou ff korrelatie bellen.

Vod Kanockers | 05-03-19 | 15:59
-weggejorist-
Kaas de Vies | 05-03-19 | 15:59

It was toch al jaren bekend?

Waarom zo hypocriet.... doe het dan nooit meer.

Kaas de Vies | 05-03-19 | 15:57

Michael had een fascinatie met mierzoete Disneyfilms en zag zichzelf als een Peter Pan-figuur die z'n onschuld liever vasthield en er zich mee omringde dan dat hij zich in de grotebozemensenwereld stortte. Vandaar de naam 'Neverland'.
De weg kwijt? Sure. Maar de stap naar pedofilie is dan wat al te makkelijk gemaakt voor iemand die dollartekens ziet of kwaad wil.

Voor wat betreft de boycot: van Derrick, tot fluitende bouwvakkers, tot melk, tot negerzoenen, tot J.P. Coen tot general Lee... het is de tendens om alles te willen censureren wat geen islam is. Want islam, daar blijf je vanaf. Period.

Slogra | 05-03-19 | 15:55

Het is pas een jaar of 20 bekend dat die gast een totale pedoseksueel was. Tot voor kort kreeg je al die geschifte fans achter je aan als je dat hardop zei.

superjan | 05-03-19 | 15:55 | 3

U heeft kennelijk informatie die de FBI en lokale politie bij MJ niet hebben? Zei hebben namelijk ruim 10 jaar onderzoek gedaan en de conclusie was dat er geen enkel bewijs was te vinden dat MJ een pedo was.

usb stok | 05-03-19 | 16:12

@usb stok | 05-03-19 | 16:12: als je multimiljonair bent is er heel veel mogelijk...

Binnenbaan | 05-03-19 | 16:25

@usb stok | 05-03-19 | 16:12: Zeg maar "je" hoor. Die gast was 100% pedo die met jongetjes in bed sliep. De docu die er aan komt is gewoon de laatste nagel in mijnheer's verrotte doodskist. Good riddens.

superjan | 05-03-19 | 17:16

Maakt het verschil? Sinds die MJ bezig was met muziek zweemt er al een sfeertje van seksueel ongepast gedrag met kleine jongetjes om hem heen. Daar maken die paar nieuwe of herkauwde verhalen echt het verschil niet mee.
Dus om hem nou tijdelijk te boycotten vind ik hypocriet, had dat ook in zijn hoogtijdagen gedaan als je een statement wilde maken, nu is het gewoon meedeugen om het meedeugen.
Zelf vind ik de muziek van MJ trouwens afgrijselijk, maar dat staat verder los van mijn mening over deze nieuwe "boycot MJ-muziek hype".

Graaisnaaiert | 05-03-19 | 15:52

Hij wordt natuurlijk beschuldigd, alleen omdat hij te wit is (was).
Daarmee heeft hij zwart witgewassen.

Kijkeensaan | 05-03-19 | 15:50

De televisie-tak van onze omroep, NH TV, gaat de komende tijd even op zwart. Dat zei Arjan Snijders vandaag tijdens de Ochtendshow. Aanleiding is het schandalige gedrag van voormalige Noord-hollanders in Nederlands-Indië.

Zenzeo | 05-03-19 | 15:47

Michael is als kind door zijn vader vaak meegenomen naar mannen, had als kind een rot leven, mooi jochie voor pedofielen.
Dat hijzelf weird is geworden kan ik wel een beetje begrijpen.
Onzin om zulke mooie muziek niet te draaien.

gato | 05-03-19 | 15:45 | 1

Welnee. Hij is 'alleen' door zijn pa afgeranseld.

Carmelita | 05-03-19 | 19:25

Even eng zijn mensjes die in hun eigen (vaak volgevreten) bubble hun wil/moraal willen gaan opleggen aan hun medemens. Het is een industrie geworden...

First Contact | 05-03-19 | 15:45

Dat Michael Jackson pedo was, was algemeen bekend.
Saterday Night Live maakte er grappen over met hun TV Funhouse cartoons.
En je had natuurlijk retorische vragen zoals "schijten beren in het bos", "is dat paus katholiek" en "houdt Michael Jackson van kleine jongetjes"

Osdorpertje | 05-03-19 | 15:44

Ik vond Jackson zijn muziek best aardig tot ongeveer 1997.

Rest In Privacy | 05-03-19 | 15:44 | 2

Idem, maar dan tot 1958.

Kapitein Stijlvol | 05-03-19 | 15:53

@Kapitein Stijlvol | 05-03-19 | 15:53:
Haha nice.

Rest In Privacy | 05-03-19 | 15:55

Michael Jackson was ook een moslim en dan gelden toch andere seksuele parameters voor mannen?
Raakt NHR hier niet een moreel en cultureel deug-dilemma?
Tenslotte vond Elisabeth Taylor hem lief.

MistaRazista | 05-03-19 | 15:43

Ik ga een documentaire maken over de publieke omroep waaruit zal blijken dat iedereen wel een kindje misbruikt heeft in Sesamstraat. Ik stel voor dat als die documentaire er dan is dat de publieke omroep uit de lucht wordt gehaald.

minnenman | 05-03-19 | 15:42

Boeie het was sowieso bagger muziek.

de uitbater | 05-03-19 | 15:41

Voor de goede orde, ik neem aan dat de betreffende documentaire door de Katholieke Radio Omroep zal worden uitgezonden? Tot die tijd draai ik zelf veiligheidshalve alleen nog werk van Kinderen voor Kinderen: www.youtube.com/watch?v=oi7ds7Lmmrk

Rest In Privacy | 05-03-19 | 15:40 | 2

Check nog even de liedjesschrijvers, muzikanten, producers, studio-medewerkers, reclamebureas, iedereen van de VARA (aiiii Jole!! daar gaan we al) en alle VARA-leden.

John McClane | 05-03-19 | 15:44

@John McClane | 05-03-19 | 15:44: Nah, verspilde moeite. Boudewijn Büch was niet praktiserend en Paul de Leeuw zou zoiets nooit doen. Mathijs van Nieuwkerk met een stagiaire van 16 lentes is volkomen legaal. En ach, Jeroen Pouw: what happens on the woonboot, stays on the woonboot. Leefde Marcel van Dam nog maar. #yippiekayeekleuterneukers

Rest In Privacy | 05-03-19 | 16:07

Maar ik blijf zitten met de vraag, Annie are you okay?

threeheadedmonkey | 05-03-19 | 15:39 | 1

Annie wel, da’s een meisje

burgertime | 05-03-19 | 16:27

Oh ja het radiostation dat even komt beweren wat wel/niet goed is voor hun luisteraars, maar gerust 10 tot 20k cash aanneemt voor prut artiesten die hun song op de radio willen horen.

Klutskwijt | 05-03-19 | 15:35

weer zon gutmensch die de weg kwijt is

Baron de laclou | 05-03-19 | 15:32

Dat oordelen zonder bewijs enkel op basis van geruchten zouden ze eens mee op moeten houden. We hebben rechtbanken. Als die pipo gedaan heeft wat ze claimen dat hij gedaan heeft dan moeten ze maar een aanklacht indienen.

tragic1911 | 05-03-19 | 15:27 | 1

Zo van MJ was geen pedo. What was your first clue?

MistaRazista | 05-03-19 | 15:49

Want muziek draait om het leven van de persoon er achter? Wat je mooi vindt vind je mooi.

Rest In Privacy | 05-03-19 | 15:26

Okee. Maar ook geen films meer van Roman Polanski, niks meer met Kevin Spacey, en het hele oeuvre van Gerard Reve ook maar meteen op de brandstapel.

VanBukkem | 05-03-19 | 15:26 | 4

Woody Allen, ook fout. Pete Townsend ook, voor alle zekerheid. Rook en vuur...

Sans Comique | 05-03-19 | 15:39

@Bennie Boos | 05-03-19 | 15:37:
Hohoho, als je het over die dolfijn in Harderwijk hebt, die werd gedwongen.

Sans Comique | 05-03-19 | 15:40

En geen enkele verwijzing meer naar de koran.

Glasgow Argus | 05-03-19 | 15:56
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
newray | 05-03-19 | 15:24

Waren er dan echt nog mensen die in zijn onschuld geloofden of is dit gewoon allemaal gutmenschkuddegedrag?

Rest In Privacy | 05-03-19 | 15:23 | 1

En uw geloof in zijn schuld is bewezen door....?
Geruchten zijn er zat, maar wat ook betreft metoo en dergelijke heeft half mannelijk Amerika seksoverschrijdend gedrag. Kijk je echter naar bewijs, of rechtszaken, dan zijn die er meestal niet.

wolfjemidas | 05-03-19 | 15:34

Elvis ging met Priscilla toen ze 14 was.. dat is tenminste wèl bewezen.

John McClane | 05-03-19 | 15:22 | 5

En Mohammed trouwde een 13 jarige

MoonBeebe | 05-03-19 | 15:29

Jerry Lee Lewis met zijn nichtje van 13.

Superior Bastard | 05-03-19 | 15:37

@MoonBeebe | 05-03-19 | 15:29: Mo trouwde met Aisha toe ze 6 was en consumeerde het huwelijk toen die kech al 9 was.

Glasgow Argus | 05-03-19 | 15:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Luistert er eigenlijk wel iemand naar deze deugzender?

MoonBeebe | 05-03-19 | 15:22 | 1

Nee

Papa Jones | 05-03-19 | 15:30
-weggejorist-
JudyPeters76 | 05-03-19 | 15:21 | 1

Zo doe ik altijd mijn ogen dicht bij een schilderij van Rembrandt. De manier waarop hij van z'n eerste vrouw afkomt, dat moeten we met de kennis van nu niet willen met ons allen. De tentoonstelling 'Late Rembrandt' vond ik dan ook geen zak aan, maar deugen zal ik!

Rest In Privacy | 05-03-19 | 15:21 | 4

Ik vond de Doors altijd erg goede muziek hebben, tot ik zag dat hij zijn zeurende wijf in een kast pleurde (die kon ik nog wel hebben) en daarna de kast in de fik zette... daarna was voor mij de lol er met de Doors wel vanaf. Ben ik nu opeens een deuger of was die Jim nou toch gewoon een enorme lamlul?

lovekila | 05-03-19 | 15:46

Charles Dickens kan ook zo, hup, in de open haard. Mits je een Apparatsjik bent natuurlijk. Anders moet je de bladzijden uit de binding halen, de letters van het papier, en gescheiden bij het afval doen.

Sans Comique | 05-03-19 | 15:46

@lovekila | 05-03-19 | 15:46:
Er is een grote groep 'popliefhebbers' (ik heb het dan over de échte kenners zoals indertijd Jan Douwe Kroeske, maar eigenlijk valt iedere recensent daar onder, allen zo links als de pest maar dat is uiteraard toeval) die grote behoefte hebben aan een 'bad boy' om zich mee te kunnen vereenzelvigen. Om hun eigen treurige bestaan in "de groep" een beetje te kunnen vergeten. Naar buiten toe het unieke individuutje spelen (met allemaal dezelfde mode), maar in het hart nog steeds zo Calvinistisch en conformistisch als de neten. Zo zijn we ook aan Herman Brood gekomen (en zouden er nooit meer van af zijn gekomen, ware het niet dat ook hij zich niet liet sturen uiteindelijk).

Maar als je zelf verder een zinvol leven hebt is het geen probleem om Jim Morrison een enORME lamlul te vinden. Waarschijnlijk heb jij dan vrienden tegen wie je zoiets kunt zeggen zonder buiten gesloten te worden.

Sans Comique | 05-03-19 | 15:53
▼ 1 antwoord verborgen

Michael moet er zich maar niet al te druk over maken, ook postuum niet. Vele beroemdheden gingen hem voor.
www.groene.nl/artikel/johan-heesters

Schoorsteenveger | 05-03-19 | 15:21

Als je als ouder toestemming geeft om je kind te laten slapen bij zo'n type als M.J. dan ben je toch zelf boycot waardig. Niet kijken die zooi!
Hoeveel levert dit ze nou weer op na die afkoop van dit verhaal indertijd?

Halal gehaktbal | 05-03-19 | 15:21 | 2

Misschien hoopten die stiekem op een mooie payday later.

Muxje | 05-03-19 | 15:27

Er zijn delen in de wereld waarin de maagdelijkheid van de pre-tienerdochters te koop wordt aangeboden. Je weet wel, die delen van de wereld waar ze nu massaal deze kant op komen.

Sans Comique | 05-03-19 | 15:55

Volgende week hebben ze wel een Demmink special.

kwark001 | 05-03-19 | 15:19 | 4

@Halal gehaktbal | 05-03-19 | 15:22:
Oh my god, zit Cocker ook al in het complot?

kwark001 | 05-03-19 | 15:23
▼ 1 antwoord verborgen

Maar Julio Iglesias dannnnnnnnn.......??

Broedermans_Rikje | 05-03-19 | 15:19 | 3

Met zijn micropenis, want zo zoon zo vader.

pibasso | 05-03-19 | 15:23

De X mocht dit zeggen

De Bredaonaar | 05-03-19 | 15:38

Bedankt. Nu heb ik de hele dag extince in mijn kop...

guinnessdude | 05-03-19 | 17:11

Vandaag de dag was Michael allang een SJW-warrior, metoo-er, moslim en deels een eenhoorn. Dan ben je onkwetsbaar.

Mammeloe | 05-03-19 | 15:16 | 3

Dan zouden die kinderen nu voor de rechter staan wegens uitlokking.

Mr_Natural | 05-03-19 | 15:17

Transracialen, die hadden we inderdaad nog niet.
Wel al een vrouw die zich tot kat laat ombouwen ('laat' want die is voorlopig nog niet klaar).

Sans Comique | 05-03-19 | 15:58

Ik hoorde net op de radio “put yo ass on my face, I like the way your pussy taste” en “Put your lips on my dick, and suck my asshole too”

Dutch_Holland | 05-03-19 | 15:16 | 8

Outhere Brothers
Laat inderdaad niets aan de verbeelding over. Zwak.
Wat dat betreft vond ik indertijd Viervoeters van Extince een taalkundig briljantje.

Sans Comique | 05-03-19 | 16:20

@Sans Comique | 05-03-19 | 16:20:

Vergeet de epische 2 live crew niet

burgertime | 05-03-19 | 16:31
▼ 5 antwoorden verborgen

En in november komt Sinterklaas er ook niet meer in omdat er wel eens een bisschop aan kleine kinderen heeft gezeten?!

witwas | 05-03-19 | 15:16 | 4

Al de kindjes zitten op zijn schoot ( staf) Fout, fout

MoonBeebe | 05-03-19 | 15:19

Die Edgar had hij ook flink te pakken.

Watching the Wheels | 05-03-19 | 15:22

Sinterklaas heeft nochtans kinderen gered van een of andere viezerik die er een drietal wou opeten. Sinterklaas is dus een superheld, maar dan eentje die zijn onderbroek gewoon onder zijn jurk draagt. (een cape heeft hij wel. )

Lt-Kol Kilgore | 05-03-19 | 15:23
▼ 1 antwoord verborgen

Heeft Sylvana al de racisme kaart getrokken omdat mj zwart was en nu wordt geweerd? We gaan weer terug naar de MTV van de jaren tachtig

toproy | 05-03-19 | 15:15 | 1

Nou, hij was meer the King of Pigment.

Mammeloe | 05-03-19 | 15:17

Leaving Neverland morgen op Channel4 UK vanaf 22.00

Wekkertje | 05-03-19 | 15:14 | 1

Interessant. Not.

Papa Jones | 05-03-19 | 15:32

Organisaties en personen buitelen over elkaar heen om de beste deuger te zijn

nee_toch? | 05-03-19 | 15:14

Dat zal hem leren. Had Mohammed ook maar een plaatje gemaakt, wat we dan niet zouden kunnen draaien.

Watching the Wheels | 05-03-19 | 15:13 | 2

Haha. Goud!

Halal gehaktbal | 05-03-19 | 15:14

Allah Akbar de remixes.

Lt-Kol Kilgore | 05-03-19 | 15:24

Schijnt dat het Horst Wessellied ook hier en daar geboycot word.
Heb het in ieder geval al een tijd lang niet meer gehoord op de radio.

2voor12 | 05-03-19 | 15:12 | 3

AM 576 , Nazi-Hothits.

Lt-Kol Kilgore | 05-03-19 | 15:25

Oh was ik maar....

burgertime | 05-03-19 | 16:32

Was net als MJ in bepaalde kringen erg populair op huwelijken en partijen.

KlauwnBassie | 06-03-19 | 08:49

Seksueel misbruik van minderjarigen is heel erg, maar bespreekbaar wanneer de dader Deugt & dood is. Dat hadden zij blijkbaar niet begrepen in dat kleine dwalende stukje media van NH Radio.
Zal wel rechtgezet worden.

Jan Passant mk2 | 05-03-19 | 15:12

Ook maar niet meer naar de kerk op zondag dan. Wat een onzin allemaal.

Rest In Privacy | 05-03-19 | 15:12

Die draaien vast nog wel de kraker: Am Adolf Hitler platz da steht ein schöne Eiche. Was kei populair 70 jaar geleden

Zatkniss | 05-03-19 | 15:09
-weggejorist-
RickTheDick | 05-03-19 | 15:09 | 1

Ze worden in Nederland steeds hypocriter in alles. Er is weer eens een documentaire waarin niets bewezen wordt. Ook hierin is de politie al jaren op zoek gegaan naar bewijzen en niets gevonden. Ze kunnen bij BH radio beter eens in hun eigen omgeving kijken waaronder het bestuur en vrienden van de uitzending. Eens kijken wat ze gaan vinden. Oeps fout natuurlijk, je moet het wel willen vinden.

bobby33 | 05-03-19 | 15:09 | 1

juist, mensen die zo stellig wijzen naar een ander, hebben zelf iets op hun kerfstok.

lovekila | 05-03-19 | 15:41

Juridisch gezien was the King of Pop wel een pedo, maar medisch gezien helemaal niet: Hij was namelijk gewoon een klein jongetje opgesloten in het lichaam van een volwassene. Uiteindelijk ging alle commotie gewoon over geld voor de vermeende slachtoffers.

SjonnieC | 05-03-19 | 15:09 | 4

@Superior Bastard | 05-03-19 | 15:15: Nee, niet goed. Wat hij nodig had was volwassen worden. Maar ja, dat is wat geld met je doet. Kijk maar naar de inwoners van de Grote Zandbak.

SjonnieC | 05-03-19 | 15:22

@SjonnieC | 05-03-19 | 15:22:
Allemaal irrelevante "excuses" Het was gewoon ene gore, enge pedoseksueel.

Superior Bastard | 05-03-19 | 15:44
▼ 1 antwoord verborgen

Draaien ze nog wel Chris Brown en R. Kelly? En de liedjesschrijver van de Bietels heeft iemand vermoord. Bannen die muziek dus.

NaughtiusMaximus | 05-03-19 | 15:08 | 10

@NaughtiusMaximus | 05-03-19 | 15:25:
U moet die Wiki nog maar een keertje opnieuw lezen. Phil S heeft GEEN nummers voor de Beatles geschreven, wel geproduceerd en bewerkt. U verspreidt fake news, u bent gemeld aan de fake news heks !

the namster | 05-03-19 | 15:50

@the namster | 05-03-19 | 15:50: inderdaad, geen schrijver, wel producent. Is dat minder erg?

NaughtiusMaximus | 05-03-19 | 16:17
▼ 7 antwoorden verborgen

Wat een hypocriete ellendelingen allemaal. Had ingegrepen bij leven van de beste muzikant, dit is zo 3x niks. Ik ga uit pure f*ck gewoon een film van Kevin S. kijken met muzak van Michael J. op de achtergrond vanavond.

Halal gehaktbal | 05-03-19 | 15:08

Net als in een debat met links. Je wordt gewoon buitengesloten zodat je jouw standpunten niet kan bespreken of jezelf niet kan verweren tegen verwijten.

Hee Hee!

Deflatiemonster | 05-03-19 | 15:07

Heeft ook regelmatig niet kunnen optreden omdat hij in bed lag met een snotneus.

Superior Bastard | 05-03-19 | 15:07 | 2

Ha, die kende ik nog niet!

Petrus Poortwachter | 05-03-19 | 15:24

Zie je wel Pietje, je kan het wel.

the namster | 05-03-19 | 15:51

Dat was toch die Pepsi Firestarter?

ManusMann | 05-03-19 | 15:07

Mooi. Er moet sowieso minder muziek van Michael Jackson worden gedraaid. Stop ook meteen met R.Kelly en Ryan Adams. Klootzakken maken kutmuziek.

Dommedaris | 05-03-19 | 15:06 | 4

Euh, Rayan Adams deed niks met kids, dacht ik. Draai maar de hele week Talk Talk dan.

Mammeloe | 05-03-19 | 15:13

Wilson van Beach Boys trouwde met zijn nichtje van 11. Den beste ziener was zijn tijd ver vooruit. Ga de platen er niet minder om vinden.

geen koning | 05-03-19 | 15:25

@geen koning | 05-03-19 | 15:25: U verwart Wilson met Jerry Lee Lewis.

H. Caulfield | 05-03-19 | 17:02
▼ 1 antwoord verborgen

"Waren er maar meer omroepen zo principieel, consequent en transparant als NH Radio."
Exact.

Superior Bastard | 05-03-19 | 15:06 | 4

Wat is het volgende SB? Geen klassieke muziek meer draaien en dan vooral Wagner want A.H hield wel van klassieke muziek. Oh en natuurlijk meteen stoppen met vegetarier zijn want A.H. En voor je het weet staan we weer gezellig met z'n allen boeken te verbranden. Man man man, voor iemand die VVD stemt heb je weinig op met vrijheid.

Indoneesje | 05-03-19 | 16:00

@Indoneesje | 05-03-19 | 16:00: dat is flauwe kul, alleen als de maker de dader is, kan je het product boycotten. Je kan een maker niet aanklagen voor de daden van de gebruiker. Waarom denk je dat veel pedo's en andere criminelen Apple producten gebruiken?

NaughtiusMaximus | 05-03-19 | 16:16
▼ 1 antwoord verborgen

Ben van mening dat ALLE muziek waarin vrouwen "bitch" worden genoemd dient te worden geboycot evenals iedere vorm van muziek waarin het woord "motherfucker" ten gehore moet worden gebracht...

eerstneukendanpraten | 05-03-19 | 15:06 | 7

Zeer gereformeerd standpunt voor iemand met uw nick.

geen koning | 05-03-19 | 15:22

@geen koning | 05-03-19 | 15:22:
Dat is 'ie ook.

Superior Bastard | 05-03-19 | 15:41

U is niet van de 'zwarte muziek' zo te horen.
Racist!

Rest In Privacy | 05-03-19 | 16:05
▼ 4 antwoorden verborgen

Wie had dat gedacht: Ronaldo is MJ fan. Lief...

Dr_Prepper | 05-03-19 | 15:05 | 1

Ze mij en @Ronaldo niet zo in de slappe hoek, Doc.
#Doeslief

chicago river | 05-03-19 | 16:24

King of Pedo moet dat zijn.

Rest In Privacy | 05-03-19 | 15:05

Omdat hij te wit is natuurlijk.

Mr_Natural | 05-03-19 | 15:04

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland