Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Complotkoekwaus George van Houts: "Populisten voeren strakjes razzia's uit op linkse mensen"

geen fotosjop

Stop met het bekend maken van domme mensen ja, maar George van Houts is nu wel zo ver over de rand gevallen dat we zijn 9.11 minutes of fame wel gunnen.

Van Houts is Level 7-eindbaas in het computerspel '1 spookrijder? Ik zie er wel 100' en het is ook helemaal niet erg om kritische vragen te stellen, maar in het hoofd van Sjors vindt achter iedere boom een massamoord plaats. Dat de Googles en de Facebooks van deze wereld bloedvervelende data-gatheraars zijn, okee okee, maar dan gaat het gaspedaal tot op de bodem en vier zinnen later gaan de populisten alle linkse mensen opsporen en afmoorden omdat de Duitsers dat in 1939 ook met de joden hebben gedaan, is die arme Jeroen Pauw een kille snitch en wordt iedereen bang gemaakt voor de moslims omdat de wapenindustrie en de veiligheidsindustrie anders 'brodeloos' zouden worden. LOL. Als George dat nou ook even vertelt aan de nabestaanden van de Bataclan-slachtoffers is-ie helemaal een dappere jongen. En dat goud deelt hij ook al niet meer uit want 'daar kwamen gekken op af'. Ja George jongen, het overgrote deel neemt je hartstikke serieus. In je bips. Hiero fragment zojuist in De Wappies Draaien Door.

Hiero, SJW-millennial van de CIA met een killing draad

Social

Reaguursels

Inloggen

Voorlopig zien we alleen maar linkse mensen die razzia's op niet-linkse mensen houden, ze terroriseren, demoniseren en op alle mogelijk denkbare manieren proberen te beschadigen.
Voorbeelden: graffiti op je huis, vernielingen, lastercampagne in de media, leugenpers, nepnieuws, ontslagen worden omdat je niet-linkse idealen hebt, politie aan je deur als je een niet-linkse menig op Facebook hebt geplaatst, uitgescholden worden, poeptaarten... ben ik nog iets vergeten?

gaffelbaard | 30-01-19 | 08:11

Er was een slechtlopende stripzaak in Den Haag in de jaren '80 waarvan de uitbater vergelijkbare onzin uitkraamde over 'datter een oorlog mot komme want dattis goed voor de ekonomie'. Menig tussenuur verpest met het naar zijn onzin luisteren, wat zijn jongeren idioten.
Misschien is deze vent wel dezelfde.

Datsun_Cherry | 29-01-19 | 19:13

Geenstijl, je reactie is grijsgedraaid, saai, ontbeert nieuwsgierigheid.
Complottheorie, of -praktijk? Hier wat achtergronden en een aantal bewezen samenzweringen: www.corbettreport.com/interview-1415-...

VictorF | 29-01-19 | 16:41

Aluhoedjes / conspircay theorists / complotdenkers, is een kreet die is bedacht om meningen kallt te stellen. Zeg dat de mensen een mal hoedje dragen en uitgelachen mogen worden.
Dan hoeft er niet verder naar de boodschap worden gekeken en wordt de status quo* niet in gevaar gebracht. (*moeilijk woord voor kayfabe)
De overheid, de media en de deskundigen die zorvuldig door daartoe opgerichte instituten zijn geconditioneerd zouden toch immers nooit liegen tegen de burgers?

hallevvezool | 29-01-19 | 12:54 | 7

Voor de Tweede Wereldoorlog werden de mensen ook gewaarschuwd en wilden niet luisteren omdat ze oogkleppen op wilden houden!

ceciliaK | 29-01-19 | 15:48

"Men" lieve Beste Landgenoten? Of de mond van het paard?
"theorie" - zoekzoek 1967 cia about countering conspiracy theorists
vindt stuknummer 1035-960 n.a.v. het warren rapport en de reuring onder het publiek destijds.

Ik ben niet zo goed in logica en logische faal-laat-zie's.
Is dat nu een stropopredenering van mafkees* RandyBiel,
een vergiftigen van de bron, of gewoon allebei?
(*want begint over verdwenen vliegtuig)

hallevvezool | 29-01-19 | 15:55

@ceciliaK
Noem er eens een paar en vertel er dan bij door wie ze ontmaskerd zijn.

RandyBiel | 29-01-19 | 20:39
▼ 4 antwoorden verborgen

Jarenlang hebben ze (Slinks) iedereen onderdrukt die een andere mening had, dus ik denk eerder een koekje van eigen deeg.

FreeVogelaar | 29-01-19 | 12:25

Zal voor het eerst zijn. Vorige razzia's werden uitgevoerd door de geitenneuker of links.

Musashi | 29-01-19 | 12:23

De term 'complotdenkers'.. ja, er zijn wel vaker in de geschiedenis plannen in achterkamertjes gemaakt wat eerst een complot was en daarna geschiedenis werd.
Niet elke complottheorie hoeft meteen afgeschreven te worden, het is EEN manier om naar een gebeurtenis te kijken en altijd goed als men kritisch kijkt.
Het wordt vanzelf weerlegd (voor krankzinnig verklaard) of blijft lang in het midden.
Links weet het hier wel mooi te draaien. Zij staan zelf als eerst in de rij als ze 'fout' gedrag willen afstraffen.

letopuwzaak | 29-01-19 | 11:40 | 3

Dat er ooit complotten zijn gesmeed is nog geen bewijs dat andere zaken met complotten verklaard kunnen worden. Elke zaak staat op zich, nietwaar?

Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 13:57

BL,
Dat is helemaal juist. Elke zaak staat op zichzelf, maar de discussie krijgt steeds het soort niveau van abstractie waarbij men alleen praat in vage algemeenheden.

marjen | 29-01-19 | 14:58

Dat zeg ik toch ook, BL.

letopuwzaak | 29-01-19 | 23:49

Rian van Rukbroek verzorgde de uitzending bij DWDD?

RenHoek | 29-01-19 | 11:35

Dat DWDD toneelstukje was wel erg kort door de bocht, maar niet geheel onjuist. De NOS en Orwellogren zijn er als de kippen bij om het allemaal te ontkrachten.
In hun artikel staat:
""Stel, je woont in een wijk met veel moslims en je koopt kunstmest voor je tuin", aldus de acteur. "Dan krijg je een vlaggetje omdat je mogelijk terrorismeplannen hebt." Iedereen wordt 'bij voorbaat verdacht', aldus Van Houts. "Een levensgevaarlijke omdraaiing van onze rechtsstaat."

In werkelijkheid mogen de AIVD en de MIVD niet zomaar iemand afluisteren of volgen op internet, en kijken twee toezichthouders mee met het werk van de geheime diensten. Dat gaat wel eens mis, maar volgens toezichthouders is het niet zo dat de diensten structureel de wet overtreden."

Nou klopt het dat het kunstmest voorbeeld niet helemaal juist is, maar de sleepwet staat expliciet toe om internetgegevens van een hele groep te mogen tappen en te controleren met algoritmes. Dat wil niet zeggen dat er een aivd-er in je mail zit te neuzen, maar wel dat een computer patronen aan het opsporen is en je gaat profileren. Is iedereen soms de sleepwetdiscussie van vorig jaar vergeten?

elco485 | 29-01-19 | 11:19 | 1

Maar voor de duidelijkheid, het hele privacygebeuren is geen complot, het is gewoon dommigheid zoals veel complottheorieën gewoon onzin zijn en vaak het resultaat zijn van clusterfucks.
En voordat mensen het instorten van het wtc in twijfel trekken: zorg eerst eens dat je je goed verdiept in hoe gebouwen en constructies werken voordat je domme uitspraken doet over vrije val en explosieven.

elco485 | 29-01-19 | 11:31

Elk alu-hoedje verhaal zou moeten beginnen bij de slachtoffers van de vliegtuigen. Die zijn nooit meer thuisgekomen. Teams van deskundigen - artsen, tandartsen, pathologen - hebben de meeste restanten weten te identificeren. En die restanten werden verzameld op de rampplekken.
Leg dat eerst uit voordat je verder gaat fantaseren.
Maar het allemaal al gezegd eigenlijk, dus ik houd er verder over op want het is zinloos.

marjen | 29-01-19 | 11:01 | 2

Die doen allemaal mee in het complot. Hun gevonden lichamen zijn jaren eerder al vervangen door dode dubbelgangers. En die zijn neergelegd bij het WTC, vlak voor de boel instortte, door de Joodse medewerkers daar, die van tevoren ook werden ingeseind.
Het was nog een hele toer om alle geselecteerden exact op die dag een reis te latren boeken met die vliegtuigen, maar men heeft het klaargespeeld! En het mooiste is ook nog, dat iedereen die aan het project heeft megewerkt, al 18 jaar de mond houdt. Je ziet, de organisatiegraad van de CIA is sinds de sixties enorm toegenomen. Een prestatie van formaat.
Er zijn wel kritiekpunten geweest tijdens de opzet van dit enorme programma ter misleiding van de eigen burgers, bijvoorbeeld is de vraag opgeworpen of de astronomische kosten van een dergelijk project en met name het afbreukrisico bij ontdekking wel opwegen tegen de opbrengst ervan. Maar die kritiek is effectief de mond gesnoerd, heb ik mij laten vertellen.

Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 14:19

Haha. Ja, die organisatiegraad is nog nooit vertoond. En dan moet je tegelijk met vliegtuigen vol dubbelgangers - of zoiets - ook nog hun stemmen van te voren nabootsen in valse telefoongesprekken.En de verzonnen kapers moeten niet ergens opduiken, dus dat is ook een hele klus. En wat een heidens karwei moet het zijn om die vliegtuigen op afstand te besturen en dan tijdig op afstand de gebouwen laten ontploffen terwijl je midden in de chaos zit. Enz.

marjen | 29-01-19 | 14:36

G*dT, men kan zich nauwelijks voorstellen wat niet door deze of gene toneelspeler gedebiteerd is;-)
Wanneer je niet door de bank genomen wordt, verneuken de valse linkse netto-ontvangers je wel!
*CcMed*

kapitein oosterlng | 29-01-19 | 10:57

Ach, worden ook zij een kaal geplukt/geschoren.
Waar zijn ze zo bang voor? Komt het besef nu pas dat hun mening niet wordt gedeeld met de overige merendeel van de bevolking? Dat ze alles door de strot can de burger hebben getrapt, fakenews en al het andrere doorzichtige geleuter voor een "betere" maatschappij/wereld?

boerk | 29-01-19 | 10:16

laten we hopen dat deze fluim voor één keer in zijn leven gelijk heeft

Cousin Eddie | 29-01-19 | 10:00

Hij heeft gewoon een heel groot punt, net als met 911. Voor hen die zich mak -omdat ze toch niets te verbergen hebben- overleveren aan het overheidbedrijfsleven: jullie hebben in jullie vorige leven helemaal niets geleerd en zijn dus feitelijk voor niets opgepakt en op de trein gezet, met de groeten van IBM en IG-Farben. Het heeft helaas dus helemaal niets geholpen, wie weet of aankomend keer dan wel enig effect zal hebben. De groeten alvast van Google en Monsanto.

jos verstoppen | 29-01-19 | 09:29 | 8

Eerste wat de argumentlozen altijd maar weer aanvoeren. Holle retoriek, en nou je muiltje weer dicht.

jos verstoppen | 29-01-19 | 10:25

"Vorige levens", dat is een sterk argument met stevige bewijzen. Beetje triest.

marjen | 29-01-19 | 10:30

Jos, ik ben het helemaal met je eens.

Pieter Woerden | 29-01-19 | 14:02
▼ 5 antwoorden verborgen

Linkse wappies zoals van Houts lijken in hun vergelijkingen met Nazi’s altijd gemakshalve te vergeten dat zij hyper-socialisten waren.

Als ze de vergelijking juist willen trekken zouden ze zichzelf met de Nazi’s moeten vergelijken.

Noltie | 29-01-19 | 08:56 | 2

Die van Houts heeft een minderwaardigheidscomplex.

Uw Verzekeringsadvis | 29-01-19 | 13:27

Lul toch niet vent, de Nazi's gebruikten de term als propaganda midel, maar het had absoluut niets met Socialisme te maken.

Pieter Woerden | 29-01-19 | 14:08

Ken 'm nog van de middelbare school, een rare snuiter. Had destijds al allerlei bizarre theorieën. Beweerde dat de maanlanding in scene was gezet en Elvis nog in ons midden was.
Niets veranderd.

Deplorable_Debunker | 29-01-19 | 08:27 | 3

Was Elvis ook al op de maan dan?

Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 08:57

Zou kunnen. Hij kwam op het schoolplein een keer met de hypothese dat Elvis door buitenaardse entiteiten was ontvoerd en leefde in een speciaal voor hem ontworpen "Mancave" op de "Dark Side of the Moon". Vond ik nogal ongeloofwaardig

Deplorable_Debunker | 29-01-19 | 09:14

Hij hoeft tenminste niet meer aan zijn schooltijd te refereren als belangrijkste wapenfeit in zijn hele leven.

jos verstoppen | 29-01-19 | 09:31

dankzij de wapenindustrie is geld op de bank redelijk veilig ,de woning ,en heerst er een redelijke orde ,op boeven na en terroristen, zonder de wapenindustrie was het nog de duistere middeleeuwen, want er zijn gewoon goddeloze hebzuchtigen onder ons ,die gelijk een roversbende vormden als ze de kans hadden. Soms worden ze ook nog staatshoofd, maar dat kan alleen dankzij het feit dat de UN te laat ingrijpt.

pedro300 | 29-01-19 | 08:20 | 1

Zoals in het geval van Mugabe die ze een jaar of 30 ongemoeid lieten, bijvoorbeeld.

ChatBot | 29-01-19 | 08:36

Wanneer heel links nu eens collectief zelfmoord pleegt, is het probleem opgelost.

Gokmaar | 29-01-19 | 08:17 | 2

nou rechst gelijk mee laten doen ,want dat zijn net de systemen die de ander benadelen,en zo de onrust veroorzaken en armoede

pedro300 | 29-01-19 | 10:22

Niks mis met armoede voor de deplorabelen.

RenHoek | 29-01-19 | 11:36

Daniel Verlaan weet het beter! Werkt hij trouwens voor de AIVD? @#Daniel#totalFAIL.

Allahiswoestijduivel | 29-01-19 | 08:16

Oude mannen, misschien links, maar hebben ze en punt?
Laten we ons in slaap sussen met appjes en comfort en prullenkoperij en komt er een bijna noord-koreaans achtig totalitair infotech-regime waar de rijkste en machtigste de 4% van de 4% de baas over is?
Zijn we op weg naar schijnvrijheid?

kloopindeslootjijook | 29-01-19 | 07:58 | 3

Er zit een uitknop op je mobiel ouwe.
Niet zo paranoia doen straks denken ze nog dat je dementerend bent.

Gulliver | 29-01-19 | 08:16

Gewoon niet op Facebook gaan.

Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 09:11

In schijnvrijheid leeft Nederland al decennia, he Pim, he Theo?

SlimmeBelg | 29-01-19 | 09:51

Het zijn toch nog altijd de linkswappies van Antifa, gelieerd aan Groen Links, die halve steden in de fik steken, boeren bedreigen, brandjes stichten etc.. Daar hoor ik deze gesubsidieerde B acteur niet over.
Alles wat kritiek heeft op links wordt direct afgeschilderd als extreem rechts door dit soort types. Zelfs als o.a. Eddie Terstal een 'vrij links' manifest schrijft is hij plots extreem rechts in hun ogen, om termen als fascist en nazi nog maar te vergeten. Waanzin.

donkieshot | 29-01-19 | 07:53 | 4

Afgelopen vrijdag een concertje bezocht, uit jeugdsentiment. Muziek waar ik al bijna dertig jaar van geniet. Zaal half gevuld met dat Antifa geteisem en een paar baasjes van de beweging erbij, want het was in Leiden. Zeer ongemakkelijk gevoel. Kreeg letterlijk en figuurlijk de kriebels van sommige van die gasten. Gelukkig stonden er achter in de zaal nog wat sympathieke kaalkoppen waar ik bij ben gaan staan. Rook ook een stuk aangenamer.

Sidney_May | 29-01-19 | 08:03

Ook de muziekwereld lijdt sterk onder de extreem linkse propaganda Sydney. Als je echt succes hebt, valt het je misschien niet eens kwalijk te nemen omdat die lui net als politici nauwelijks voeling hebben met de realiteit. Maar de hele muziekscene lijdt onder extreem linkse indoctrinatie, net als het onderwijs, de politiek en de religie in Nederland ook al. Van al die publieke religieuze figuren is er geen een bij die voor zijn levensbeschouwing uit durft te komen. Of ze worden hier juist op geselecteerd.

SlimmeBelg | 29-01-19 | 10:00

Dank voor je bijval, Belg. Dit bewuste concert was echter zo ver van de mainstream verwijderd dat het ook wel weer te verwachten was dat er rare lui op af komen. Wat betreft de infiltratie in alle lagen van de samenleving, van cultuur tot bestuur, heb je zeker gelijk.

Sidney_May | 29-01-19 | 10:44
▼ 1 antwoord verborgen

Het blijft een eigenaardig feit dat links altijd bang is voor rechts. Ik zou zeggen, dat bestempelt ze als compleet idioot. Ik citeer.
Naar schatting hebben de linkse volksdemocratische paradijzen in zeventig jaar tijd kans gezien om 120 miljoen mensen te vermoorden. Dat moorddadige tempo haalt geen enkele andere religie, zelfs niet in 2000 jaar.

0112358 | 29-01-19 | 06:43 | 3

Het gaat meer over totalitair of niet. Niet al het rechts is extreem rechts en niet al het links is extreem links. In de uitersten vind je de totalitaire regimes.

kloopindeslootjijook | 29-01-19 | 07:51

Wat al gezegd is. Elke extreem is gevaarlijk. Moslim salafisten zou je als extreem conservatief kunnen beschouwen. Conservatief is vaak niet links of rechts. Maar iets heel anders.

Daarnaast is links socialitische ideologie iets anders dan een dictator die er mee aan de haal gaat. Voor het volk wordt links en rechts misbruikt

menage | 29-01-19 | 08:24

@kloopindeslootjijook het zal je verbazen hoe veel van die "gematigde" linksgekkies ook gewoon voor een socialistische of communistische staat zijn. Wat onvermijdelijk uitloopt op een totalitair regime.

Ziekeconstipatie | 29-01-19 | 08:33

Één druk op de knop en alle betaalautomaten in Nederland slaan op storing. Allemaal! Hoezo bankrun?
Complottheorie? Nee! Mij gewoon vertelt door een dronken bankdirecteur.
GS, jullie zijn een beetje jaloers op deze comedy. In wezen hebben ze dezelfde functie dan jullie hebben..

bolletje kaas. | 29-01-19 | 06:24 | 5

*als

Als en dan is heel makkelijk: Als gebruik je wanneer iets gelijk is, dan gebruik je wanneer iets groter of kleiner is dan het vergelijkingsmateriaal.

Haatejaculaat | 29-01-19 | 08:01

Bolletje kaas spreekt alleen maar met dronken mensen en doet dat met een dubbele tong.

Gulliver | 29-01-19 | 08:18

@bolletje kaas.
In het ergste geval zijn veel, misschien alle, geldautomaten leeg. Nou en. Denk je dat het hele kapitaal in de automaten zit?

artie | 29-01-19 | 08:55
▼ 2 antwoorden verborgen

de vijf mannen hebben bewust niet met deskundigen gesproken om hun 'objectiviteit niet te verliezen'.
Let op het is komedie.
DWDD is gewoon bagger over zo’n serieus onderwerp. Dus DWDD Facebook account is nu verwijderd.....

franck7020 | 29-01-19 | 05:59 | 2

Hij maakte ook Radio Bergeijk vroeger. Was best humor.

kloopindeslootjijook | 29-01-19 | 08:11

De enige radio die echt goed was, was Ronflonflon met Jacques Plafond.

RenHoek | 29-01-19 | 11:38

Mense luister toch naar Jordan Peterson. Je hebt niks met een ander te maken, je moet je als individu opstellen. Tenminste als je wit bent. Als je van kleur bent dan is groepsdenken toppie joppie. youtu.be/WXYuqrO8LLo

Mijn GS nick magnie | 29-01-19 | 05:13 | 5

Mazzelstof,
Ik denk dat ik niks hoef.
Ik bepaal zelf wat ik bepaalde figuren vind.
En dat jij van hem een fan bent vind ik prima.

HoerieHarry | 29-01-19 | 07:44

Tuurlijk heb je met de ander te maken, geen ontkomen aan. Er rijden er veel te veel voor me en achter me in de ochtendspits. Als je kind naar het ziekenhuis moet hebben mensen met elkaar daar voor betaald. En andersom. Dus soms heb je wel met de ander te maken, vooral als er teveel van op een kluit wonen. Niks aan te doen. Wat iets anders is dan leven en laten leven en niet over alles zeuren.

kloopindeslootjijook | 29-01-19 | 08:06

tuurlijk wel .als men de ander niks in de reken hebt ,krijg je juist deze klote maatschappij

pedro300 | 29-01-19 | 10:24
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik vind eerder het simplisme waar deze heer aan lijdt beangstigend. Wat gaat hij hier aan doen? Rechtse mensen prefentief oppakken.

Fooak | 29-01-19 | 05:07 | 2

Ik vrees dat dit soort lui dat nog serieus overwegen ook.

Sidney_May | 29-01-19 | 05:40

Wees er maar zeker van dat als je die stalinisten van Antifa laat doen de goelachs feestelijk heropend worden.

Lt-Kol Kilgore | 29-01-19 | 06:45

Als dit niet in de categorie haatzaaien valt vreet ik mn veiligheidsschoenen op. Veiligheidsdiensten, doe je werk!

Sidney_May | 29-01-19 | 04:01 | 2

Oftewel, Daniel doe je werk!

Harrie7949 | 29-01-19 | 05:04

Deze acteurs zetten op ludieke wijze een belangrijke boodschap voor ons allen neer. Dat gaat Daniel (zonder onderbouwing van zijn reactie) jammer genoeg voor hem niet belachelijk maken.

Harrie7949 | 29-01-19 | 05:06

Hillary Clinton verdiende $21Miljoen met haar speeches. Maar geen complot hier mensen ! GS-typgeit zegt dat je gek bent ! Gewoon je bordje leegeten terwijl je naar RTL zit te kijken.
Gewoon Doorlopen mensen !

meso1 | 29-01-19 | 02:28 | 5

Meso, wat heeft Hillary met deze discussie te maken?
Welk complot was er tegen haar?
Als het mens geld wil verdienen moet ze het doen.

HoerieHarry | 29-01-19 | 05:20

Moet Hillary weten. It's a free world. Blijkbaar betalen mensen dat voor haar speeches.

kloopindeslootjijook | 29-01-19 | 08:08

Misschien heeft ze dan toch iets te melden?

Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 09:13
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
meso1 | 29-01-19 | 02:07 | 7
▼ 7 antwoorden verborgen

Ab Sconditus | 28-01-19 | 23:39

Ab for president, bitches!

Kop Kaaz | 29-01-19 | 02:00

Complot denkers wegzetten als dombo’s.. wat een armoede.
Er zijn veel mensen, en niet de minste die gewoon niet in het originele verhaal geloven, omdat er te veel tegenstrijdigheden, bewezen leugens zijn.
Of omdat ze domweg de huidige mensen in control voor geen cent vertrouwen.
Ik persoonlijk geloof ook niets van het officiële verhaal.
Maar om ons nu direct als krankzinnig weg te zetten.. en ook nog eens met een vreemde hysterische fanatisme..
beetje dom niet?

Ray69 | 29-01-19 | 01:18 | 9

meso1 | 29-01-19 | 02:08 |
Voorbeelden dan!

HoerieHarry | 29-01-19 | 02:16

@Ray69 | 29-01-19 | 01:18 :

Geen Dombo's maar knettergekkies.

Gulliver | 29-01-19 | 02:57

"Complot denkers wegzetten als dombo’s.. wat een armoede."
Nee dit is exact wat het is.
Je geeft meteen je eigen tegenvoorbeeld ook.

Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 09:15
▼ 6 antwoorden verborgen

Prostaat tv.

BrabantsVerzet | 29-01-19 | 01:08 | 1

Heb jij ook een prostaat?

kloopindeslootjijook | 29-01-19 | 08:09

Wat ik echt niet begrijp is waarom een acteur een podium krijgt voor zijn complotten.
Hij mag bedenken wat ie wil wat mij betreft, maar waarom moet dat op tv?

HoerieHarry | 29-01-19 | 00:56 | 3

Zodat u zich eraan stoort. Hier is de npo nos ntr nob voor omgekat. Speciaal voor iedereen.

Shareholder II | 29-01-19 | 01:08

Shareholder, ik stoor me in het algemeen weinig.
Deze man lijkt wel een soort missie te hebben om de wereld te overtuigen van zijn gelijk.
Dat vind ik hele enge mensen.

HoerieHarry | 29-01-19 | 01:12

Jawel. Maar, we hebben het over Sjors. Dit is een sneue act. En anders komt er eerdaags een sorrie van zijn apotheker voor de mixup.
Ze zuigen nu eenmaal graag keihard in dit soort feuten programmering. Je kan em altijd nog op netflix of brava zetten he. Of youporn biedt rond die tijd vaak al goede films.

Shareholder II | 29-01-19 | 01:21

Het is zeker een koekwaus. Er past maar één reactie op. En gij geleuft dè?

BrabantsVerzet | 29-01-19 | 00:46 | 1

Mooi dit! Omdat het ook uit een stukje komt over de maanlanding, toch een van de eerste complottheorieen samen met JFK. En ik ben ook kwijt hoe dat programma ook al weer heette, de voorloper van de Stoel? Dankjewel voor het in herinnering brengen, ga gelijk even internetzoeken!

treintrien | 29-01-19 | 02:33

Stelletje droeftoetende reaguurders, makke schapen, meelullend met Mosterd de stukjesschrijver die een hekel heeft aan DWDD, en elk item wat links ruikt afkraakt, gullie automatisch offensief meereagurend dat wat die"linkse mensen"voor zaken aan de kaak stellen betreffende afluisteren, privacy, internetgeschiedenis etcetera onzin is? Zijn jullie droeftoetende reaguurders het referendum sleepwet vergeten? Waar elke reaguurder faliekant tegen was? Dat is wat die "linkse ouwe lullo's" met hun theaterstuk aan de kaak stellen, luister goed, denk zelf na, laat niet uw opiniebepalende stukjesschrijver dat denken en sturend schrijven voor u doen maar DENK ZELF NA, sukkelaars

GuruOuwehuru | 29-01-19 | 00:41 | 5

Feestelijk dank, maar blasé gerontofielen hoeven mij niet te vertellen om zelf na te denken. Dat is gewoon hún misvatting. So be it. Matthijs is een hoer.

Shareholder II | 29-01-19 | 00:48

@Guru
Zelf nadenken is iets wat al sinds 1989 doe, toen ik alles wat lynx was existentieel afzwoer. En mij nooit meer met socialisme, communisme, marxisme en anarchisme heb ingelaten. Beschik echter nog wel over een behoorlijke kennis van de lynxe catechismus. En kan daarom de implementering van hun hele perfide agenda, sinds de val van het Oostblok tot anno nu, met alle aanverwante methodieken, extraheren en catalogiseren. Zowel binnen de politiek, de media en het onderwijs. Dat is de vrucht van dit zelfstandig en kritisch nadenken.
Maar je wordt er niet echt blij van.
Want, wie wetenschap vermeerdert, vermeerdert smart. (Salomo)

Ab Sconditus | 29-01-19 | 01:59

GuruOuwehuru | 29-01-19 | 00:41

Ik denk al jarenlang zelf na, ouwe frusto.

Kop Kaaz | 29-01-19 | 02:02
▼ 2 antwoorden verborgen

Mijnheer voelt de bui al hangen, en wat mij betreft niet geheel onterecht. Al zal het denk ik wel wat anders verlopen dan hij schetst. Er een linkse mening op nahouden is 1. Dat is je goed recht. Maar het volk actief verraden, verlakken en uitleveren aan een vreemde mogendheid en andere kwaadwillende elementen die het land bedreigen en willen ontzetten (zoals bijvoorbeeld Mark Rutte doet) is een 2e: daar zal uiteindelijk vervolging moeten plaatsvinden wegens landverraad. De grondwet is daar kraakhelder over.

kotelet | 29-01-19 | 00:26 | 2

"uitleveren aan vreemde mogendheden"???
Wat doet Rutte dan?

Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 09:16

Zeg de EU je iets. Of de pislam.

Musashi | 29-01-19 | 13:32

Niet te lezen dat stuk. Heb het even volgehouden maar het hangt van kinderlijke zinnen aan elkaar waardoor het niet geloofwaardig en doorwrocht is. Bovendien staan er teveel taalfouten in waardoor het een soort domheid uitstraalt. Jammer.

Willem_Oltmans | 29-01-19 | 00:44

Mensen met verbeelding, die zich heel wat verbeelden en ook van andere mensen tot krankjorems toe verbeelden dat ze zijn zoals ze het zich verbeelden. Linkse mensen compenseren hun eenzaamheid met verbeelding. Daarom schieten ze te pas en te onpas in de 'we' / 'wij' modus.

Eeuwig..Op..Vakantie | 29-01-19 | 00:03

Pffffff afgezaagd socialistisch mannetje. Misschien denkt hij zo omdat in de geschiedenis miljoenen (schatting 100.000.000) mensen door socialisten zijn afgemaakt. Dat alles omdat ze een andere mening hadden.

metdedag | 28-01-19 | 23:56

Vreemd humorloos mannetje is het.

van Oeffelen | 28-01-19 | 23:45 | 1

Van koffie naar kunst naar kolder. Van zinnig naar zuipen naar zolder.

Shareholder II | 29-01-19 | 00:55

Razzia is een groot woord maar als je je kromme ideeën niet voor jezelf houdt maar iedereen hiermee lastig valt is het niet uit te sluiten dat je daar een keer voor word afgerekend. De trein naar het oosten zal niet worden heringevoerd, populisten zijn geen berbaren.

revolte | 28-01-19 | 23:44 | 2

En met afgerekend bedoel ik #stemzeweg, tribunaal, publieke schandpaal.

revolte | 28-01-19 | 23:54

Dat mag ik hopen dan. 1 van de oprichters van dat enge clubje dat zich Erkenbrand noemt zij exact " ik zou graag zien dat de treinen naar het oosten weer gaan rijden" . Brr.

Muziekman | 29-01-19 | 00:28

Mannen van de radio. Mijn complimenten hiervoor.

Willem_Oltmans | 28-01-19 | 23:40

Om eerlijk te wezen overtreft mijn afkeer van en hekel aan lynxe autochtonen inderdaad vele malen die van islamitische allochtonen. Onder die tweede categorie zitten namelijk ook nog wel aardige mensen. En/of eenvoudige mannetjes en vrouwtjes die zich een slag in de rondte, of helemaal kapot, hebben gewerkt in de goorste k.. baantjes om hun kinderen een betere toekomst te kunnen bieden dan zij ooit hadden kunnen hebben.
Dat zijn mijn vijanden niet.

Maar lynxe binair denkende ideologisch verblinde fanatici, die alles en iedereen haten wat niet in hun beperkte denkraampje past. En die heel West Europa de afgelopen 40 jaar met de ellende van de multikul, de EUSSR, het tiermondisme, de oikofobie, het feminisme en alle aanverwante cultureel marxistische maatschappelijke ziektebeelden, hebben opgescheept. En die ons nu, als klap op de vuurpijl, de klimaatwaanzin en de gendergekte door de strot willen duwen. Aan zulken heb ik echt een laaiende pesthekel!

Razzia's met ''abfuhren und abknallen'' zijn volstrekt ongewenst.
Want dat zijn HUN Gulag en KZ methoden!
En ze zijn gewoon te beperkt, te binair en te (oer)stom om zich iets anders voor te kunnen stellen. Ze wegstemmen, wegsturen, marginaliseren en terug in hun stinkende hokken zenden, waar ze zichzelf van ergernis machteloos kunnen opvreten, kan wel.
En dat MOET zelfs.

Willen ze dan ''ondergronds'' gaan en de verzetsheld of revolutionair uithangen, met de ook zo echt bij hen horende terreur- en moordtactieken (zie Volkert van der G., Rara, die Ratte Armee Fraktion, etc.), kun je ze altijd nog behandelen, zoals zij ons zo graag willen behandelen.

Ab Sconditus | 28-01-19 | 23:39 | 7

Ze hebben al zoveel naar de kloten geholpen, die verblinde linkse idealisten, volgens hen was de DDR vroeger een arbeidersparadijs, maar toen de muur instortte kwamen er wat flauwe excuusjes en ging men weer verder op de oude voet en met een nieuw ideaal, namelijk de multiculti samenleving. Veel mensen trappen in hun mooie praatjes omdat in theorie veel van hun idealen er goed uitzien, maar in de praktijk (realiteit), werkt het niet. Door nivelleren en strooien met belastingpoet kopen ze hun steun en blijven aan de macht. De PvdA is gereduceerd tot een klein clubje omdat de VVD een stuk naar links is opgeschoven en de klimaatgekte omarmd heeft. Ook dat laatste zal later een fiasco blijken te zijn, maar dan zijn de verantwoordelijk alweer weggepromoveerd. Als we zo doorgaan is Nederland over 50 jaar een verarmd, chaotisch land met 30 miljoen inwoners.

Jackson | 29-01-19 | 00:25

Ze zijn niet alleen links, ze zijn ook nog eens acteur. Echt, acteurs zijn heel vervelende lui, die niet zonder aandacht kunnen.

BrabantsVerzet | 29-01-19 | 00:50

Hear, hear!

Mark zit te Dutten | 29-01-19 | 07:54
▼ 4 antwoorden verborgen

Ach jaaa, TeeVee,
Dat is een plek waar je nog feitenvrij kunt raaskallen,
en pas de *volgende dag* door internet ter verantwoording geroepen wordt...

hotmint | 28-01-19 | 23:39 | 1

Precies! Is dat niet geweldig? Ik vraag mij soms ook af wat deze TV randfiguren nou precies willen bereiken?

Die ene alzheimert die alles klakkeloos overneemt?

Kop Kaaz | 29-01-19 | 02:05

Leuk weetje: Razzia is een islamitisch woord. Het stond oorspronkelijk voor de plundertochten van Noord Afrikaans piraten, pardon, "heilige irreguliere strijders" (ghazi) op dorpjes waarbij de hele bevolking weggevoerd werd in slavernij.

petersteenkamp | 28-01-19 | 23:34 | 1

Lekker kort en toch verhalend.

Willem_Oltmans | 28-01-19 | 23:42

Jammer , die opmerking over “ populisten ,linkse mensen en razzia’s “ , nogal populistisch en duidelijk aan de haren er bijgesleept om het verhaal verteerbaar te maken voor de progressief-deugende , gedresseerde VARA/ BNN achterban - jammer en onnodig

Verder was dit verhaal ; goed te volgen , coherent en feitelijk correct.
Het beschrijft het proces van de totalitaire , NWO super staat in wording, Een proces dat al decennia gaande is maar met 9/11 in de hoogste versnelling is gezet.

En ja , natuurlijk was 9/11 een inside job.
Als de reguliere natuurkunde er totaal niet uitkomt.
Als de mogelijkheid van een controlled demolition niet eens onderzocht mag worden door de “ onderzoekers “
Als er tientallen : unieke , nooit eerder waargenomen , onverklaarbare , niet te reproduceren natuurkundige fenomenen bedacht moeten worden om het instorten van 3 wolkenkrabbers te verklaren - dan is degene die het officiële verhaal nog gelooft toch echt de Koekwaus..

enorme sukkelzak | 28-01-19 | 23:15 | 11

De maan is van groene kaas, wist je dat niet, sukkelzak? Domoor!

paartjehop | 29-01-19 | 00:11

Werkelijk? Ik kijk daar van op. Goh... dus het is een complot? Ik had daar geen erg in. Zo zie je maar. Je kunt niet achterdochtig genoeg zijn. Wie betaalt jou trouwens om dit te posten. De Joden?

BrabantsVerzet | 29-01-19 | 00:53
▼ 8 antwoorden verborgen

Tommy 'dat werd tijd' Wieringa zit bij Jinek. Dat worden dus weer met een arrogante glimlach gedane glibberig deugende uitspraken. Maar Kaag tegenover hem zal hij geen moment aanvallen. Geen tijd.

piloot47 | 28-01-19 | 23:09

Wat een koekwous.

oorwormpie | 28-01-19 | 23:03

Deze kan weg..,
Was voor een heel langdradig draadje daar beneden.

Ruimedenker | 28-01-19 | 23:02 | 3

Juistum.
De draagkracht neemt snel af door hogere temperaturen.
#Tiswelzo

Rest In Privacy | 28-01-19 | 23:07

Sorry, Ce Ca!
Hij zit nu in dit draaaaad
RandyBiel | 28-01-19 | 21:23 | 35 | reageer | favorietblock

Ruimedenker | 28-01-19 | 23:11

Potver!
:)

Rest In Privacy | 28-01-19 | 23:17

.. hm, altijd onfris wanneer de nieuwe fascisten hun vooroordelen spuien. Weet je wat zij ZELF van plan zijn.

Jan Passant mk2 | 28-01-19 | 22:55 | 1

Waar zit die man met zijn gedachten? Wat drijft 'm? Zoiets komt niet zomaar aanwaaien.

Slogra | 28-01-19 | 22:58

Waarom zien zo weinig mensen dat Matthijs van Nieuwkerk ("Wat is een tikkie?") een ontzettend domme man is, die koketteert met zijn onbenul, die het elitair vindt dat hij de dingen van "de gewone man" niet kent ("Hier zijn de Angies met 'Rolling Stone'!"), die alleen maar dom kan lachen met mensen waar hij ontzettend tegen opziet (Leo 'Ik Kan Googlen' Blokhuis bijv.) , die de eerste kritische vraag aan zijn gasten nog moet stellen, die 30 seconden voor de autocue gaat lopen pas hoort wat de onderwerpen zijn (anders vergeet ie het weer) en die voor een godsvermogen aan belastinggeld kennelijk ongestraft de grootst mogelijke bullshit de Nederlandse huiskamers in mag slingeren?

En nu dit. Mensen bang maken met onzin. Met onbenul. Met digifobe bejaarden die op grond van.... ja waarvan eigenlijk... hun onbeschrijflijke onkunde mogen spuien.
En dat willen ze dan kennelijk ook nog in een theaterproductie gaan doen. Waar je voor moet betalen. Je zult toch wel gek zijn.
En DWDD? Dat moet gewoon van de buis. Net als Nieuwsuur. Houden we een hoop geld over.

Kameroudste | 28-01-19 | 22:50

Oh, tuurlijk. En mijn rechtse buurman heeft al een dodende slinger en een ijzeren maagd ingericht in zijn kelder.

Slogra | 28-01-19 | 22:48

Ik ben er wel voor, eerlijk gezegd: die linkse bijltjesdag en ik wilde het niet enkel bij een "Berufsverbot" laten. We hebben toch een aantal veerschepen tussen de Libische kust en Sicilië, die leeg terug gaan. Laten we er iedere keer een stuk of duizend van de ergsten meegeven.

oliebolletje123 | 28-01-19 | 22:46

Data is belangrijk en gaat nog veel belangrijker worden. Het wordt steeds lastiger om na te gaan waar alle data blijft en wat ermee gebeurd. Diegene die toegang tot de data hebben kunnen de maatschappij sturen.
Helaas maken de acteurs bij DWDD er maar een rommelig verhaaltje van. Daniel Verlaan op twitter is wel erg goedgelovig.
Helaas hebben de meeste mensen geen goed idee wat data is en wat er gebeurd als je heel veel data tot je beschikking hebt en de middelen om die data te analyseren en de resultaten te gebruiken voor goede of slechte zaken.

Minusplus | 28-01-19 | 22:41
-weggejorist-
Aud836 | 28-01-19 | 22:40 | 1

Laten we wel wezen, alles wat kut is aan dit land, komt door dat linkse tuig.

Henk de Vries2074 | 28-01-19 | 22:37 | 2

En de vvd.

Mark_D_NL | 28-01-19 | 22:44

@Mark_D_NL | 28-01-19 | 22:44
de vvd is ook half linksig, er zijn geen normale partijen meer

Henk de Vries2074 | 28-01-19 | 22:54

En populisten die achter linksen aan gaan? De omgekeerde wereld zeg.

Mart6037 | 28-01-19 | 22:35
-weggejorist-
ChristiaanH | 28-01-19 | 22:28 | 27
▼ 27 antwoorden verborgen

Feit is natuurlijk dat extreem-links al jaren jaagt op “populisten”.
Demonstraties worden steevast verstoord door links, waarbij antifa geweld gebruikt.
George spreekt dus niet de waarheid.
Een leugen die vaak genoeg verteld wordt, wordt op de duur zelf waarheid, zal Sjors von Holts denken.
En: De leugen is de moeder van het geweld.(Gandhi).

Ruimedenker | 28-01-19 | 22:08 | 2

Deze uitspraken worden niet zomaar gedaan.
Alles gebeurd nu met een rede.
Het zijn continue indoctrinaties.
De term populist bestond 30 jaar geleden niet eens.

Ray69 | 28-01-19 | 22:14

Als de (tegenwoordig linkse) elite het wil is het democratie.

Als de "gewone" weldenkende mens het wil is het populisme.

Dat is alles wat u hoeft te weten.

Kop Kaaz | 28-01-19 | 22:16

Daniel Verlaan is ook totaal hopeloos. Er zijn verdomd weinig mensen die het werk van de AIVD mogen inzien, laat staan controleren. Maar meneer meent dat de AIVD het helemaal perfect doet. Dat lijkt me stug en is ook niet te bewijzen.

Dat je het geneuzel bij DWDD aanpakt is prima, maar dit zijn geen argumenten.

van heinde en verre | 28-01-19 | 22:07 | 2

Goed opgemerkt. Lijkt een beetje op de Amerikaanse media. Ook daar kon opeens ook geen enkele drieletterige organisatie iets fout doen (want orange man racist, orange man bad).

liggend_streepje | 28-01-19 | 22:16

Dacht precies hetzelfde toen ik die tweetjes las: wel erg feitenvrij weerlegd allemaal door deze zelfbenoemde expert. En inderdaad sterk dat hij zou weten wat de AIVD allemaal doet en niet doet met verzamelde data.

2tribes | 28-01-19 | 22:34

Jottum. Vergrijzing is dan toch ook een stukje psychische aangelegenheid. Je denkt vaak : wat meer luiers, rolstoelen en langere rijen bij de kassa. Maar, het gaat natuurlijk véél verder dan dat. Dit is hún virtual reality en voor óns bouwen ze een goeiere ;-)

Shareholder II | 28-01-19 | 22:07 | 3

Je kunt het ook gewoon ouderwets hersenverweking noemen.

Sitting_targets | 28-01-19 | 22:08

Jup ik ga em nu even draaien.. virtual insanity

Shareholder II | 28-01-19 | 22:09
-weggejorist-
steekmug | 28-01-19 | 22:05 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

DWDD?
Dik Wijf met Dikke Dildo?

F. Jacobse | 28-01-19 | 22:03 | 2

Doof wijf met D D, tot zover tot morgen.

Watching the Wheels | 28-01-19 | 22:05

Die Wijf van Die Dikke (NPO-rat)

Kop Kaaz | 28-01-19 | 22:12

Wordt DWDD tegenwoordig door een oud vrouwtje gepresenteerd joh.
Verder; waar is de tijd gebleven dat ik genoot van Radio Bergeijk?

GekkeHenkieNiet | 28-01-19 | 22:03 | 3

Dat was nog eens een goed programma inderdaad..

Beste_Landgenoten | 28-01-19 | 22:43

Toevallig heb ik de hele serie vanaf 2003- 2006, ben weer aan het luisteren. Is wel zoeken naar de echt leuke fragmenten. Hadden wel gelijk mbt een aantal dingen. Alleen anders dan bovenstaande. Of hij zit weer in zijn rol van Peer van Eersel, maar dan aan de andere kant..

cor123 | 28-01-19 | 22:50

Ja MOOI

Willem_Oltmans | 28-01-19 | 23:37

"Complotdenker" is ook een frame.

George heeft wel gelijk over de oorlogen van de Arabische lente en de navolgende IS ellende. De CIA heeft daar van hartelust aan meegewerkt omdat de ongekend grote wapenindustrie van de USA daar veel belang bij heeft. Voor hun is de NAVO een pr instrument. Just follow the money, het is echt heel makkelijk.

van heinde en verre | 28-01-19 | 22:03 | 3

Klopt.. follow the money en het wordt allemaal overzichtelijk. En kijk extreem veel moeite men doet om alles zo complex te maken, dat niemand nog geloofd dat het zo simpel is als, follow the money!!!

Ton8695 | 28-01-19 | 22:12

Het gaat maar om een ding, de Amerikanen willen de wereldmacht nummer 1 blijven. Daarvoor moet de economie kunnen groeien. Als de economie groeit dan werd tot dusver olie altijd duurder en dat remt de groei weer, dus even een paar dictators opzij. John Perkins - Confessions of an economical hitman geeft ook een aardig inzicht in hoe het al tientallen jaren werkt www.youtube.com/watch?v=yTbdnNgqfs8, er is ook een deel twee maar dat zie je direct als je het wilt vinden. Soms een beetje monotone stem, maar het gaat om de inhoud en die zal best voor een groot deel kloppen en sommige dingen zijn toch echt wel schokkend, bijvoorbeeld de informatie dat G.W. Bush meerdere olie-bedrijven in SA in familiebezit had en dat de VS zelfs leden van de koninklijke familie probeerde klem te zetten door ze met jonge vrouwen te laten aanpappen. Er is een hele wereld die de gemiddelde hardwerkende burger niet kent en misschien gelukkig maar.

Watching the Wheels | 28-01-19 | 22:13

Ja, er wordt hard gewerkt om de absurd hoge schuld van de USA nog verder te verhogen.

BrabantsVerzet | 29-01-19 | 00:58

Even een aanwezigheidscheck naar een paar reaaguurders. Zonder jullie is het een stuk saaier namelijk!
Lupuslupus
Lucky girl
Tuborg
Bakito
Eistina.
Lez/ven jullie nog?

Rest In Privacy | 28-01-19 | 22:01 | 25

@ce ca. Goeie check! Ze worden zeker gemist.
Maar begrijpelijk.. er zijn meer dingen in het leven.

letopuwzaak | 28-01-19 | 23:20

letopuwzaak | 28-01-19 | 23:18

ik ken Lupus eerlijk gezegd niet goed, het enige wat ik erover hoorde is dat hij/zij enige tijd geleden zijn/haar biezen heeft gepakt wegens irritante knakenspammers hier.

Weet u meer?

Kop Kaaz | 29-01-19 | 00:58

@kopkaaz. Nee, ik helaas die aankondiging gemist.. wat erg en wat jammer.

letopuwzaak | 29-01-19 | 23:57
▼ 22 antwoorden verborgen

Overigens gaat het al fout bij "Ik keek vandaag DWDD". Daar had je al moeten stoppen natuurlijk en jezelf afvragen "waar ben ik in godsnaam mee bezig".

liggend_streepje | 28-01-19 | 21:59

Het is natuurlijk een beetje een druktemaker, die George, maar de meeste complottheorieën snijden natuurlijk wel hout. Hee, mensen die geloven dat een waardeloze brokkenpiloot die nog niet eens fatsoenlijk een eenmotorig propellervliegtuigje in de lucht kan houden een Boeing in de zijkant van een platte pannekoek als het Pentagon kan laten landen, zijn niet goed bij hun hoofd.

VanBukkem | 28-01-19 | 21:59 | 9

@Beste_Landgenoten | 28-01-19 | 22:46
Een vliegtuig wordt dan ook zo gemaakt dat ie te besturen valt.
Maar voor complotters is het allemaal 'black magic' .

RandyBiel | 28-01-19 | 22:57

Een van de standaardfenomenen die je tegenkomt in vrijwel alle complotfantasieën is "anomaly hunting" het zoeken naar schijnbare ongerijmdheden in gebeurtenissen, verklaringen of verhalen en dat dan de meest onwaarschijnlijke of vergezochte verzinsels moet "bewijzen." Bij 911-type complotten (waarvan net als bij religiën de meeste onverenigbaar tegenstrijdig met elkaar zijn) heeft dat fenomeen een veel merkwaardigere vlucht genomen dan ieder van die vliegtuigen.

Mazzelstof | 29-01-19 | 06:01

Mazzelstof | 29-01-19 | 06:01 |
Haha mooi beschreven.

Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 08:58
▼ 6 antwoorden verborgen

De Wereld Draait Derpa Derp Derrrr. Nou ja, ik heb liever dat ze overduidelijk niet-specialistisch volk maar wat laten brabbelen dan dat semi-experts of, erger nog, politici gewoon ronduit onzin mogen verkondigen, draaien of liegen en dan gewoon geen enkel woord tegen of kritische vraag toegeworpen krijgt. Als ik echt ergens een hekel aan heb dan is het wel kruipen voor zogenaamd gezag door mensen die betaald worden om juist dat slag volk aan de tand te voelen.

liggend_streepje | 28-01-19 | 21:57 | 1

Die programma's zijn voor 85% gescript toch, dus hoezo kritisch?

2tribes | 28-01-19 | 22:46

Het enige Interessante aan dat linkse staatsprogramma is dat die presentator steeds verder voorover gebukt zit. Nog een paar jaar en hij hangt met zijn neus op tafel.

BozePaarseMan | 28-01-19 | 21:57 | 1

Hij hangt al regelmatig met zijn neus aan de tafel hoor, publiek geheim.

Harry Turtle | 28-01-19 | 23:25

"De populisten zijn al in veel landen aan de macht. Als dat hier straks gebeurt, kunnen ze precies opzoeken waar alle linkse mensen wonen. Voor je het weet ben je ineens tot vijand van het volk benoemd. Je ziet dat in zoveel landen al gebeuren."

Hé, de goede man brengt ons op ideeën.

echt_links | 28-01-19 | 21:56 | 5

Ik denk dat van Houts gewoon een beetje aandacht wil. Vijand van het volk? Clown voor het volk, maar een erg suffe.

Sitting_targets | 28-01-19 | 22:07

Ik beschouw al degenen die de Islam hier juichend hebben binnengehaald als vijanden van het Volk.

echt_links | 28-01-19 | 22:10

echt_links | 28-01-19 | 22:10

Absoluut, zij zijn de vijand.

Kop Kaaz | 28-01-19 | 22:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Zat ik een antwoord te tegelen, kreeg ik opeens een 'Wij gebruiken cookies' melding en tegel ook weg.

Word ik getapt?

Eierbal-is-fijn | 28-01-19 | 21:55 | 4

Nope

Eierbal-is-fijn | 28-01-19 | 22:23

Ccleaner van Piriform.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 23:27

Dat is voor Windows. Dat heb ik uitgefaseerd in 2001/2002.

Eierbal-is-fijn | 29-01-19 | 00:31
▼ 1 antwoord verborgen

Hebben jullie allemaal ook dat animatiefilmpje van het NOS journaal gezien? (Het was om 6 uur, misschien zat het ook wel in het 8 uur journaal, maar dat zie ik nooit.) Het ging erom wat de IND vraagt aan kinderpardonkindje. Alsof je godverdomme naar het jeugdjournaal of Knoop in je zakdoek zit te kijken. De NOS denkt zeker dat we allemaal debiel zijn of zo. Man man... ik moest er heel erg hard om lachen, maar dat zoiets serieus in het journaal voor grote mensen zit.... tjongejonge.
Schaf het maar af.

Stormageddon | 28-01-19 | 21:55 | 3

Ze spreekt wel fantastisch Nederlands voor een vluchteling, doe ik haar niet na.

Mr_Natural | 28-01-19 | 21:57

Dat is toch al jaren zo? Ik kijk er in ieder geval al even lang niet meer naar.

knutsel_ | 28-01-19 | 22:00

Kijk naar het stemvee.. dit is het niveau.

Ton8695 | 28-01-19 | 22:02

"Complotkoekwaus George van Houts: "Populisten voeren strakjes razzia's uit op linkse mensen"

Ja, sinds de AIVD een paar maanden geleden ook schreef dat er vanuit extreem-rechts misschien/wellicht/ denkbaar/ niet onmogelijk wel eens iets zou kunnen plaatsvinden dat aan terrorisme zou kunnen doen denken (maar vooralsnog zijn daar geen concrete aanwijzingen voor, aldus diezelfde veiligheidsdiensten), ik hoop dat ik eea zo goed samenvat, hebben de Gutmenschen een maandenlange durende "field day".

De realiteit is dat alle echte bloedige aanslagen al jarenlang gepleegd worden door islamitische godsdienstwaanzinnigen, en daarvoor door extreem-linkse fascisten (Rote Armee Fraction, Brigate Rosse, RaRa) - de twee grote uitzonderingen zijn Anders Breivik en dat Duitse Doner-moord trio - maar sinds dat AIVD rapport kijken alle Gutmenschen schichtig om zich heen of ze geen terroristische, fascistische rechts-extremist zien.

Deze George van Houts, en verder figuren als Han vd Horst, Hassnae Bouazza, en alle Joop habitués, o, wat hopen ze allemaal op extreem-rechts geweld wat er niet gaat komen. Die moskeeën in Amsterdam worden niet beveiligd omdat er een rechtse dreiging is, nee, er zijn bedreigingen geuit vanuit salafistische hoek.

En maar pleiten om die ISers die nu in Koerdische kampen zitten, weer te gaan "ophalen", vanwege de "kleintjes". Nou, dan mag je nog wel meer gaan beveiligen behalve Amsterdamse moskeeën.

Dr_Johnson | 28-01-19 | 21:55 | 2

Ze hebben een dusdanig dikke plaat voor hun hoofd dat zelfs rationele tegenargumenten als per definitie fout worden beoordeeld. Ik heb jarenlang gedacht dat als de dialoog maar op gang blijft, we een gemeenschappelijk aanvaardbaar punt zouden kunnen bereiken.
Ik heb het uiteindelijk opgegeven. Niet voor rede vatbaar.

knutsel_ | 28-01-19 | 22:05

Acteurs zijn geen intellectuelen. Het zijn holle vaten. Iemand anders moet er een tekst in gooien.

BrabantsVerzet | 29-01-19 | 01:00

Daniël heeft grotendeels gelijk, maar de coolaid van de overheid wel wat te veel gedronken. De AIVD heeft wel controles, maar hebben nog steeds toegang tot heel veel informatie, zeker door uitwisseling met andere diensten kunnen ze een hoop doen wat ze zelf niet mogen. De AVG roept vooral op tot veel juridische rompslomp, maar uiteindelijk houden Google, Apple en Microsoft nog bijna dezelfde info bij.

Blasfemie | 28-01-19 | 21:54

Waar staat die aubergine voor?

Mr_Natural | 28-01-19 | 21:53 | 2

Piemel.

steekmug | 28-01-19 | 22:03

steekmug | 28-01-19 | 22:03
Natuurlijk, had ik kunnen weten, ik heb er zelf een.

Mr_Natural | 28-01-19 | 22:04

Gekkie of niet, maar ik geloof geen bal van de officiële 9/11 lezing. (ohja; ik ben zgn hoog opgeleid..)

cwi_client | 28-01-19 | 21:53 | 3

Mee eens, klopt geen hout van.

Watching the Wheels | 28-01-19 | 21:56

Ja joh. Hoe hoog ben je dan opgeleid en waarin?

Beste_Landgenoten | 28-01-19 | 22:06

Kraanmachinist.

Stormageddon | 28-01-19 | 22:09

Eigenlijk zou je rechtse populisten in een heropvoedingskamp moeten opsluiten. Werk ook zo goed in Noord Korea, daar hebben ze helemaal geen last van rechtse populisten.

Osdorpertje | 28-01-19 | 21:53

Overigens. 9/11 is altijd de lakmoestest aluhoedje. Zodra ze gaan zemelen over toren 7 of zoiets, zijn ze gezakt. Definitief aluhoedje. Ik bedoel, 9/11, een "inside job". Wat ben je dan een ultieme sukkel zeg.

Beste_Landgenoten | 28-01-19 | 21:53 | 35

@Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 09:01
Bij MH17 lijkt het er voor een leek wel op dat we bewust vliegtuigen over oorlogsgebied stuurden, bijvoorbeeld om de claim op het gebied te onderstrepen ("we doen net alsof er niks aan de hand is, het is ons gebied") maar misschien ook om gevechtsvliegtuigen mee te laten vliegen zoals in Elsevier beweerd werd. Ben ik dan een aluhoedje als ik Elsevier lees www.elsevierweekblad.nl/buitenland/ne... of het AD www.ad.nl/buitenland/vliegtuigen-als-... ?

Watching the Wheels | 29-01-19 | 11:07

Watching the Wheels | 29-01-19 | 11:07
Ja ik ken je mening erover, inderdaad. Toch is het een verlegging van de hoofd-schuldvraag: De raketschutter is uiteraard hier hoofdschuldig, ongeacht de (geheel onbewezen) motieven van de UK regering.

Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 14:31

@Beste_Landgenoten | 29-01-19 | 14:31
Eerst moeten de feiten bekend zijn ("is het waar dat gevechtsvliegtuigen onder de burgervliegtuigen meevlogen?"). Pas als je daar antwoord op hebt, kun je naar deel 2. Onze overheden hebben geen zin om over een antwoord op de eerste vraag te praten en toch liegen ze dat ze de onderste steen boven willen halen. Min persoonlijke mening is dat, mocht het zo zijn (wat nog altijd niet bevestigd is door de autoriteiten) mocht het zo zijn, dan vind ik onze overheden net zo verantwoordelijk voor de dood van die mensen als degene die op de knop drukte, omdat bekend was dat er al meerdere militaire toestellen uit de lucht geschoten waren. Het was een oorlogsgebied, waar je niet burgers bij moet betrekken zonder ze vooraf te informeren. Maak dan eerlijk vooraf bekend dat je over oorlogsgebied moet vliegen, dan hebben mensen een kans (bijvoorbeeld door te annuleren). Verder zeg je Oekrainse regering (denk niet dat je de Engelse bedoelt), maar dat complete gebied werd ook nog eens uitgebreid in de gaten gehouden door de NAVO die in die periode met oefening bezig was in dat hele gebied. De indruk die ik er destijds door kreeg (puur uit hun eigen publicaties want ze proberen zogenaamd open te zijn, zodat de Russen weten dat ze rekening met ze moeten houden) was dat ze juist radarsystemen aan het testen waren in lijn met de ontwikkelingen van zo'n raketschild in het oosten. Dan zien ze dus de hele dag wat er gebeurt. Mocht het dan zo zijn dat ze structureel gevechtsvliegtuigen met passagiersvliegtuigen hebben zien optrekken, dan zou je verwachten dat ze daar iets aan gedaan zouden hebben ... tenminste als ze zouden deugen ... waar je best twijfel over kunt hebben. Beide zijden zijn uit op macht, die burgerslachtoffers zijn de haas en dat geldt voor alle conflicten, oorlog is altijd vies. Ik denk dat ze hebben lopen gokken dat dit wel kon van onze kant en die Russen zijn natuurlijk grof en maken wel eens een foutje. Vervolgens met het opgeheven vingertje gaan staan is hypocriet. Zelfs als het een echte inval door Rusland zou zijn geweest, je weet dat het oorlog is, je weet dat burgers risico's lopen en toch zijn ze er niet voor beschermd, omdat er waarschijnlijk een hoger doel was. Ik walg van dat soort instituties. Je ziet het overal in de Nederlandse lokale politiek tot bij de Raad van State, bij de provincies, overal, het bestuur is niet "open" en het bestuur is niet volledig "eerlijk". Het gaat steeds om wat het clubje met elkaar wil bereiken en dat is fundamenteel fout, ze zouden moeten doen wat logisch en goed is.

Watching the Wheels | 29-01-19 | 17:29
▼ 32 antwoorden verborgen

Wat is er toch gebeurd met de straffen die men vroeger kreeg als men hoog of landverraad pleegde.

Ok, geen doodstraf meer in 2019 want daar zijn wij te "beschaafd" voor.

Maar op zijn minst een gevangenisstraf dan? Iemand?

Kop Kaaz | 28-01-19 | 21:49

Verkeerde draadje. Excuus

Ruimedenker | 28-01-19 | 21:49

Is een wappie. Met die banken had ie een leuk stukje maar hij ging al helemaal van het padje met MH17, toen bleek hij al iets te vatbaar voor fantasie.

Beste_Landgenoten | 28-01-19 | 21:48

Is een wappie. Met die banken had ie een leuk stukje maar hij ging al helemaal van het padje met MH17, toen bleek hij al iets te vatbaar voor fantasie.

Beste_Landgenoten | 28-01-19 | 21:48

Eens met draaddraaierT Daniel Verlaan. Behalve op 1 punt:
Overheden en banken willen zeker wel dat wij altijd en overal op giraal geld overgaan. Zat voorbeelden van, pas nog. "Supermarkten/winkels willen cash stoppen."
.
Maar zal nooit gebeuren. Cash is king. Of zoals de Wu-Tang het stelt:
"Cash Still Rules":
www.youtube.com/watch?v=j_6QMqQwqw8
'Ripping 'n robbing'? Nog altijd ja. Vooral door uw Overheid. Pin zelf vooraf bij de automatique, en de kassamens mag het uittellen en het wisselgeld tellen. En nee, geen bonnetjes, geen zegeltjes, geen bonuskaart, geen spaarkaart. Niks noppes.
Nou ja. 1 spaarkaart bij m'n Vietnamese voedseldealer, die doet gewoon en spaart geen belangen van mij.

chicago river | 28-01-19 | 21:47 | 4

Precies dat.
Eerst opnemen dan uitgeven.

schoon-schip-maken | 28-01-19 | 22:08

azijnseikerT | 28-01-19 | 22:01
Ghostface zou ook niet zonder z'n cash kunnen. Vroeger maakte hij niggers zelf koud (zijn woorden), maar nu is hij een show-out en nu is het: "ey if we want a nigger dead we pay the cash..." *pling pling*
www.youtube.com/watch?v=dI0GxJZgTKU

chicago river | 28-01-19 | 22:27
▼ 1 antwoord verborgen

Oké kudos voor Daniël dat hij de moeite neemt het te debunken.

Maar, dit is m.i. voor een deel gespeeld? Hashtag acteurs. Sjors zit aleen poosje op deze vage weg. Ik denk dat ze naar een succesje zoeken, waarmee ze de planken op kunnen? Wil niet vlotten. Inhoudelijk niet interessant, niet geloofwaardig en niet leuk. Het levert, tegen de bedoeling in, nog veel meer 'mannetjes' op, die naar vogeltjes turen of taarten bakken of voor hun kind in een bak vla duiken. En Matthijs bedient alles en laat de heren lekker zeveren. Men is er speciaal voor iedereen. Brit is er ook, over haar paarden. Verdomd. Televisie is fucked up.

Shareholder II | 28-01-19 | 21:45 | 2

Ik had het niet tegen jou tijdens het schrijven van onderstaand plempsel.

threeheadedmonkey | 28-01-19 | 21:53

Geen kudos man. Twitter. Bah.

Lorejas | 29-01-19 | 04:13

"Rook lekker nog een jonko, kerel. Toekomstig interview bij J. Rogan?"

threeheadedmonkey | 28-01-19 | 21:44

Het zijn de klimafatisten die allemaal razzia's gaan uitvoeren.
Kijk maar naar afgelopen zaterdag in Brussel. Zo begon het ook 81 jaren geleden.

ProAsfalt | 28-01-19 | 21:40 | 1

Altijd fascinerend dat zowel rechtsen als linksen elkaar betichten van Snorremans te zijn. Wo man Hymnen auf dem Kamm sogar bläst, in barbarischer Gier nach Profit, "Hosianna" und "Kreuzigt ihn!" ruft, wenn man irgendeinen Vorteil darin sieht, es ist täglich Kristallnacht.

Watching the Wheels | 28-01-19 | 21:51

Nog een paranoia verhaaltje : ik weet niet meer wanneer, vorige eeuw oid, vent probeert wat mensen te gijzelen in het Philips hoofdkantoor.

Claimde onder andere dat er informatie via de zwarte balken die je bij breedbeeld televisie zag werd verstuurd.

Nu zit ik wel een beetje in de techniek, ook de video techniek.

En het klopt dat er informatie in de zwarte balken zat. Dat werd gebruikt om de rest van het beeld te verfijnen.

Eierbal-is-fijn | 28-01-19 | 21:40 | 3

De meeste informatie zit toch in die zwarte balken? Zit ik altijd verkeerd tv te kijken?

Beste_Landgenoten | 28-01-19 | 21:46

Jij hebt nog een 4:3 teevee?

Eierbal-is-fijn | 28-01-19 | 21:47

Als George naar www.npostart.nl/voorbij-de-grenzen-va... had gekeken, dan had hij geweten dat de Amerikaanse wapenhandel juist voor 460 miljard dollar nos.nl/artikel/2174147-trump-zet-hand... (koekoek) aan die moslims levert, omdat Trump oliegeld terug wil zien stromen en omdat Lockheed Martin niet ontwikkelen zonder een goed gevulde order portefeuille (die mindere troep gaat naar de zandbak, zoals NL de inferieure JSF mag kopen).

Watching the Wheels | 28-01-19 | 21:39 | 1

ontwikkelen kan

Watching the Wheels | 28-01-19 | 21:40

Samenvatting: kritische mensen zijn de nieuwe joden.

Ton8695 | 28-01-19 | 21:37 | 1

Dat zou wel eens kunnen. Moord op journalist Khashoggi enz.

Watching the Wheels | 28-01-19 | 21:42

Pierre Bokma en George van Houts zijn prima acteurs, de voorstellingen over het bankwezen ook verdienstelijk maar over politiek kunnen ze doordraven

lingo star | 28-01-19 | 21:36 | 1

Ja jammer. Geeft met terugwerkende kracht te denken over hun De Verleiders

Beste_Landgenoten | 28-01-19 | 21:49

"Populisten voeren strakjes razzia's uit op linkse mensen"

Haha, nog los van de rest van dat feitenvrije geleuter, dit is helemaal de wereld op z'n kop.

Gen. Maximus | 28-01-19 | 21:33 | 1

Klopt, maar bedenk je eens hoe het DWDD publiek dit in hun brein nestelt. Angst, haat, woede..

Ton8695 | 28-01-19 | 21:39

NPO...... kijken daar dan nog mensen naar?

Oepsie1234 | 28-01-19 | 21:33

Sorry was onbesuide reactie. Weggehaald.

bodemloos | 28-01-19 | 21:30

Wat was dat ook alweer met die chemtrails en die zendmastvluchtelingen?

lingo star | 28-01-19 | 21:30

Van Houts zit op minimaal 2 flessen witte wijn dagelijks, heeft hij zelf niet zo lang geleden gezegd. Dat verklaard al iets, een delirium tremens met bijbehorende paranoia. . Dat ie dan zijn kameraadskies mee krijgt bij de staatsomroep verbaast me eigenlijk ook niet echt, want publiciteitsgeiligheid is ze bepaald niet vreemd.

bqbq | 28-01-19 | 21:28 | 3

Aan de domheid en paranoia van de onderkant van de samenleving valt goed te verdienen blijkbaar.

RandyBiel | 28-01-19 | 21:35

bqbq, uw tegel komt nogal bibberig over. Is dit geen projectie?

Langshetrandje | 28-01-19 | 21:50

Ja, maar geloven in onzin is niet hetzelfde als onnozelheid. Er zijn heel intelligente mensen die over alle competenties en cognitieve vermogens beschikken om beter te weten en tòch geloven in bijvoorbeeld bovennatuurlijke nonsens.
Zo zijn er mensen die alleszins creatief en inventief te werk gaan om de meest debiele onzin te rationaliseren. Of het nou geloof is in platte Aarde theorie, in anti-vaccinatie, in chemtrails, in UFO ontvoeringen, in Big Foot, in 911 complotten, in kwakzalverij als homeopathie, iriscopie of chiropractie, in GMO complotten, klimaatontkenning, Big Bang ontkenning, Holocaustontkenning en alles wat er te koop is in onzinland, mensen die hierin geloven zijn vaak noch dom, noch paranoïde, noch behorende tot de onderkant van de samenleving. In tegendeel, het is vaak het vermogen om nonsens te kunnen rationaliseren dat maakt dat juist intelligente mensen het sterkst overtuigd zijn van de meest flagrante flauwekul.

Mazzelstof | 28-01-19 | 22:09

Haat zaaien zit socialisten in het bloed.
Die 'bloksnor' toentertijd had er ook zo'n handje van.

Om vervolgens in hun 'eigen mes' te vallen......

@xel | 28-01-19 | 21:28 | 3

De PVV kan er ook wat van

Injegezicht | 28-01-19 | 21:40

Die meneer was geen echte socialist. Daarvoor moet je bij Lenin, Trotski en Stalin zijn. En Mao en Pol Pot.

Jezus_Boeddha | 28-01-19 | 21:43

@jezus je kent het verschil niet tussen een communist en een socialist. Hitler was 100% socialist

Oromis | 28-01-19 | 21:47

Van Houts is bang. Dat kan. Het echte leven is geen Efteling. Maar meneer Van Houts er zijn mogelijkheden om met uw angst om te gaan.
In mijn werk ken ik mensen die stappen voorwaarts hebben gemaakt en geen last meer hebben van hun angst.

F. Jacobse | 28-01-19 | 21:27

Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten.
Dus omdat de linksmensch het liefst ziet dat de overheid iedereen met een andere mening dan hijzelf gelijk een enkeltje goelag geeft, denkt ie dat de andere kant dat ook van plan is.

ZonderNaam | 28-01-19 | 21:26 | 2

Pas maar op.. links staat te popelen om iedereen buiten hun groep preventief te ruimen.

Ton8695 | 28-01-19 | 21:29

Exact en scherp gezien.
Die zie ik nog samen met de islam een plan smeden om die gevaarlijke populisten op te ruimen.

Ray69 | 28-01-19 | 21:49

Als je serieus denkt dat WTC met explosieven neergehaald is ben je sowieso al niet goed in je bovenkamer.

RandyBiel | 28-01-19 | 21:23 | 36

@bodemloos | 28-01-19 | 22:29
Oh dus brandvertragende coating wordt gewoon voor de lol op staal gespoten ofzo?
Er is zeker ook een wereldwijde conspiracy gaande rondom brandvertragende coatings? Verdiep eens in het gedrag van staal onder verhoogde temperaturen. Zomaar een ideetje, maar pas op, het kan je complot geloof raken,,,

RandyBiel | 28-01-19 | 23:02

Bodemloos,
Ijzer wordt vloeibaar bij 1400.
Vervormen doet het al zodra je het verwarmt.

Ruimedenker | 28-01-19 | 23:03

bodemloos | 28-01-19 | 21:38
Brandweer mensen en bouwkundigen waarschuwde al tijdens de branden dat het gebouw in kon storten of in ieder geval een groot deel.
Waren de branden in de twee toerens oncontroleerbaar vanwege de aanwezigheid van enorme hoeveelheden brandstof van de vliegtuigen in de toren 7 was er door de enorme afname van water gewoon niet genoeg capaciteit waardoor kleine branden groter konden worden.

miko | 29-01-19 | 00:01
▼ 33 antwoorden verborgen

Het is eerder andersom. Het idee van razzia's is zoiezo al links sinds hitler socialist was

Oromis | 28-01-19 | 21:19

Per ongeluk een klein stukje van gezien. Ik vond het wel verrassend. Men gaf een voorbeeld van iemand die er door de veiligheidsdiensten uitgepikt zou worden omdat hij in een postcode met veel moslims woonde en kunstmest voor zijn gazonnetje kocht.

Waarmee deze ultra-linksen dus eigenlijk impliceren dat veel moslims op een kluitje een risicofactor zijn. Dat noem ik progressie!

marcoplarco | 28-01-19 | 21:18 | 4

Ze weten dan ook al dat je een klein gazonnetje hebt en net gras zaad hebt gekocht. En dat je er al 8 jaar woont, en dat je ieder jaar wat foto' s naar je zus in Canada e-mailt van je tuin met gazon. En omdat ZE ook weten dat je ritueel/werk met je gazon ieder jaar herhaalt is er niets aan de hand.

Mark_D_NL | 28-01-19 | 21:26

@ Mark
Klopt. Het feit dat u regelmatig 50 kg koopt voor een gazon van 10 vierkante meter is dan wellicht ook een trigger?

F. Jacobse | 28-01-19 | 21:30

Kan ook voor de buitenwiet zijn, natuurlijk.

bqbq | 28-01-19 | 21:30
▼ 1 antwoord verborgen

@ mosterd ,
Leuk die stemmingmakerij van jou ,echter een oplettende lezer doorziet jouw intenties .

Modi | 28-01-19 | 21:18

Ik ben bij tweet 3 gestopt. Onze Daniël heeft vast ergens gelijk, maar zijn rotsvaste vertrouwen in de controle van onze geheime diensten wordt keer op keer door de plee gespoeld. Mooi op papier. Niet in praktijk.

Ggroengras | 28-01-19 | 21:17 | 4

Of het is gewoon een goedgelovige dildo. Lijkt me aannemelijker.

Ggroengras | 28-01-19 | 21:43

Inderdaad. "Maar dat is tegen de wet." Alsof de gemiddelde nederlander tegen de staat gaat procederen; alsof de staat de wet altijd toepast. De staat past de wet juist zeer selectief toe door dingen wel/niet te vervolgen en daarin is een patroon te herkennen. Daardoor is voor mij "muh wet" geen argument meer. Verder hebben die ouwe zakken wel wat klok-klepel klachten, maar banken en politici willen zeker cash uitfaseren: goedkoper en meer controle. Dat tante Beppie "gehackt' wordt reken ik verder niet tante Beppie aan maar wel de bank die het lokale kantoor sloot en tante Beppie tot internetbankieren veroordeelde zonder dat zij daar de skills voor had; of de internetaansluiting; of de interesse. Alles voor het globalisme.

Xukje | 28-01-19 | 21:55

Xukje | 28-01-19 | 21:55 Sure thing!

2tribes | 28-01-19 | 23:07
▼ 1 antwoord verborgen

Las vandaag op de Joop dat op Geenstijl alleen tokkies en extreem rechtse mensen komen, heb daar al heel de dag een kutgevoel bij, hoor ik nu bij de slechte mensen??

pajans | 28-01-19 | 21:16 | 14

@berbaar ene mijnheer van der horst

pajans | 28-01-19 | 21:30

Ja, jij bent ook tot slecht mens geframed. Schavuit!

Oepsie1234 | 28-01-19 | 21:34

Ik ben anders hoog opgeleit en een beetje links. Dus het is gewoon onsin. En een tok heb ik niet nodig. Ook geen tokkie.

BrabantsVerzet | 29-01-19 | 01:03
▼ 11 antwoorden verborgen

Ik heb geleerd dat er altijd een tegengeluid moet zijn.

Schepvogel | 28-01-19 | 21:10 | 1

Het is niet mijn ding, maar ook George van Niburu moet kunnen zeggen wat ie wil

Rest In Privacy | 28-01-19 | 21:14

Een Kristallnacht? Sjors von Holts is in de war.
Dat was een nationaal socialistisch dingetje.
Met populisme bedoelt hij waarschijnlijk islamisme. Dan begrijp ik ‘m.
Gekke koffieboon youtu.be/RNW5muQFMwI

Ruimedenker | 28-01-19 | 21:06

Dat je paranoide bent betekent nog niet dat ze niet achter je aan zitten.

Eierbal-is-fijn | 28-01-19 | 21:06 | 8

@Eierbal Op 5 hoog kan dus met een Drone. Die oude dame was best bij de tijd dus. Wat nou paranoïde?

Mark_D_NL | 28-01-19 | 21:21

Mark_D_NL | 28-01-19 | 21:21
En satellieten! *gordijnen dicht doet*

Mr_Natural | 28-01-19 | 21:23

Eierbal-is-fijn | 28-01-19 | 21:06
Waarom noem je me paranoïde?

Mr_Natural | 28-01-19 | 21:24
▼ 5 antwoorden verborgen

Geen razzia's wel aanhoudingen voor landverraad.

Kaas de Vies | 28-01-19 | 21:06

O Jezus... Dit wordt een tweede Jules Croiset.

omanders | 28-01-19 | 21:06

De laatste razzia die ik zag waren honderden haathaarden die een poging deden in Rotterdam een man te bedreigen die een euroknaller worstje op een weggooibarbeque probeerde te verbranden.

De razzia ervoor was van de AFA die bom plaatste naast de Stopera, om daarna een handje vol provincialen met een mening te omsingelen op een brug en daar uren klem te houden.

De man leeft onder een steen.

Feynman | 28-01-19 | 21:04 | 3

+100

omanders | 28-01-19 | 21:08

Overdrijven is ook een vak.

Berbaar | 28-01-19 | 21:10

Weer word het woord "razzia" genoemd ,
George van Houts heeft het niet genoemd .

Modi | 28-01-19 | 21:23

Kwam tijdens het zappen dit stukje inderdaad tegen. Allemaal witte mannen maar de tafeldame was zwart. Want deugen, daar krijgen ze bij BNNVARA nooit genoeg van. Behalve als je een aanrander op de loonlijst hebt staan, dan kijk je gewoon even de andere kant op...

eerstneukendanpraten | 28-01-19 | 21:04

Poeh... het gepeupel wordt door hun hersenspoelprogramma weer ff in hun angsten geduwt.. angst angst angst. Bange mensen maken... dat is wat ze bij DWDD doen. Want bange mensen zijn volgzame mensen. Walgelijk wat er aan het gebeuren is. Iedereen gaat langzaam op slot en verstopt zich stilletjes aan. Om te kotsen dit. En daar werken mensen die zichzelg hebben benoemt als verstandig en zelfs intelectueel.. schokkend hoe ze deze stront in de hoofden van hun kijkers stoppen. Niks kritisch denken, niks open dialoog... haat, angst, woede is het enige dat ze cultiveren. Schokkend.

Ton8695 | 28-01-19 | 21:04

Even een stukje van dat Twitterdraadje gelezen: uiteraard zal veel onzin wezen, maar Google weet wel degelijk waar je huis woont (Google Maps) en als je router niet beveiligd is weten ze nog veel meer.

autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/nieu...

Bijtendehond | 28-01-19 | 21:03 | 2

Niet overdrijven. Open een google search. Onderaan de pagina staat hoe ze je IP-adres gegeolokaliseerd hebben.

LiniaalRectaal | 28-01-19 | 21:12

Maar dat betwist hij ook niet, hij betwist dat Google, Apple en Microsoft die data delen.

John McClane | 28-01-19 | 21:17

Beetje zielig deze ouwe mannen en wat een hoog Rian van Rijbroek gehalte dit.

Not_again | 28-01-19 | 21:02 | 2

En aan de andere kant staan kindertjes in de schijnwerpers te vertellen dat de wereld over 10 jaar vergaat. Zou toch andersom moeten zijn.

Mr_Natural | 28-01-19 | 21:04

Kindertjes, die tegen mij zeggen "mogen WIJ ook nog een leefbare aarde hebben, ja?!"
En dan weet je gewoon niet meer hoe je het jeugdjournaal voor ze kan duiden. Vroeger een kwartiertje geblurd nieuws, nu een half uur indoctrinatie.

WasHetMaarMakkelijk | 28-01-19 | 21:59

Aflevering gekeken. Betalen we allemaal nog steeds voor deze bagger? Dan wil ik nu een deel van mijn belastinggeld terug. Heb het bonnetje nog.

lachertje | 28-01-19 | 21:00 | 2

Ja, we betalen nog en blijven betalen.
Voor hun bonnetjes.

WasHetMaarMakkelijk | 28-01-19 | 21:56

Haha het is triest maar ik moet toch lachen!

2tribes | 28-01-19 | 23:15

Ik heb geprobeerd naar DWDD te kijken. Eerst ging Freek een liedje zingen met een nep-accent, toen was er voetbalgezeik, daarna dit onnavolgbare geouwehoer van 5 ouwe mannen en als afsluiter Britt. Zelden zoveel infantiele onzin in 1 programma gezien.

medusa324 | 28-01-19 | 20:59 | 6

Dat is Brinta, Ce ca!

eerstneukendanpraten | 28-01-19 | 21:41

Ik vind Britta wel een lekker ding, met haar geile Duitse accent.

Eierbal-is-fijn | 28-01-19 | 21:49

@ eerstneukendanpraten | 28-01-19 | 21:4
Pun intended!
@ ei
Mooie afleiding! + 10

Rest In Privacy | 28-01-19 | 21:54
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik praat ook niet meer. Tandartsen, vooral uit Aleppo, doen rare dingen met je tanden. Je vullingen zijn gewoon door geef kanalen. Alles wat je zegt komt bij de veiligheidsdiensten.

miko | 28-01-19 | 20:57 | 5

Mark Verheijen | 28-01-19 | 21:02
Hee, ik heb er ook zo een, wel het oudere model, met uitschuif antenne. (Heb ik wel even aan moeten wennen.)

Mr_Natural | 28-01-19 | 21:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Ach, gewoon iemand met een slecht geweten.

LiniaalRectaal | 28-01-19 | 20:55
-weggejorist-
Ton8695 | 28-01-19 | 20:55 | 8
▼ 8 antwoorden verborgen

Uit de categorie: talentloze cabaretier ontdekt verdienmodelletje.

Toine Rorije | 28-01-19 | 20:54

Ja dat klopt. Ik ben al regelmatig aan het oefenen op mijn kat. Daar ren ik dan achteraan terwijl ik schreeuw dat ik hem het land uit ga zetten.

Rest In Privacy | 28-01-19 | 20:54

Maar hoe laat beginnen de razzia's, en waar moet ik zijn?

Nuchternederland | 28-01-19 | 20:54 | 1

Gewoon op het gerinkel van de Kristalvaasnacht afgaan.

Mr_Natural | 28-01-19 | 20:57

Goed punt miko ;)

Berbaar | 28-01-19 | 21:06

Alles bij DWDD is links geïndoctrineerd en gedram, iets anders mogen ze niet uit zenden van deze omroep. Alles wat maar rechts is, dat wordt afgezeken en iedereen die maar rechts denk, krijg alle stempels, net zo als de joden kregen in Duitsland van vorige eeuw.

Niet links | 28-01-19 | 21:09

Ja, als je de presentator bij zijn voeten pakt en tegen de klok in rond zwaait, hoor je een verborgen boodschap. Zjoef... stem links... zjoef... stem links.

BrabantsVerzet | 29-01-19 | 01:07

Volidioot maar goed je weet het toch er lopen meer gekken buiten dan dat er veilig binnen zitten.

pajans | 28-01-19 | 20:53

Prima, ik doe mee!

ZZP-er | 28-01-19 | 20:53

Koekoek maar ach ik lees ze wel eens debieler hier in de panelen.

Berbaar | 28-01-19 | 20:51 | 3

Zeker als je je eigen zooi terugleest.
Maar waarschijnlijk ben je dan je eigen tegels al vergeten.

2voor12 | 28-01-19 | 21:00

Ja, dat kan. Geloof in debiele complottheorieën is niet per se transitief.

Mazzelstof | 28-01-19 | 21:23

@2voor12. *buiging maakt*

kaasfondue | 28-01-19 | 23:48
-weggejorist-
Johan_Voorhaar | 28-01-19 | 20:50 | 1

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken