Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Woonwagen Stinkhoerroeper doorzeefd met AK

De geel bebrilde hybride van Bono en Frits Wester die de Nobelprijs voor Literatuur van Bob Dylan probeerde af te pakken met de verheffende tekst "Zij is een stinkhoer" blijkt een Bekende Eindhovenaar!

Social

Fake-Bono die de anti-Zwarte Piet-activisten kwam bezingen is helemaal geen Bono maar gewoon Jan Dielissen uit Eindhoven, 'Ons Jan' voor familie, wiens verrijdbare woonhuis onlangs onder vuur werd genomen met een AK. Dan weet je: goed volk, die Jan. Jan hoorde alleen Krakaka, hij hoorde alleen Krakaka, maar hij schrikt er niet van, hoezo schrikt hij ervan, hij schrikt niet van gunshots, dit is Eindhoven man, niggers worden gepopt met AK's in the back. Allemaal omdat Ons Jan ruzie had tijdens het kampioensfeest van PSV en er klappen zijn gevallen. Ach ja, hep de wagen gratis ventilatie. Kiek 'm zitten!

UPDATE: "Schelden mag dus die stinkhoer moet niet zeiken"

Social

En volgende keer bierblikske aan Jan geven

Social

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
TonyMontana010 | 19-11-18 | 20:41

Sinds wanneer doet Geenstijl aan deugen? Laat dat alsjeblieft over aan diegenen die daarvoor hebben gestudeerd zoals Jesse Klaver en zijn deugertjes. Wij GS lezers zijn zeer wel in staat om zelf te beoordelen wat er fout en wat er goed gaat in het maatschappelijk debat. Ten minste ik, en die en die, en natuurlijk niet te vergeten die en die.

forecastle | 19-11-18 | 20:19
-weggejorist-
Toninhocerezo | 19-11-18 | 19:38

Dit is de wereld op zijn kop. KOZP en die aanverwante malloten vergallen kinderfeestjes en als iemand daar iets van zegt hebben zei die reageren het gedaan..,..

De Ana(a)list | 19-11-18 | 19:37 | 1

1: Leer schrijven
2: Als jij racistische shit roepen met je gestrekte rechtarm ziet als "iemand die er iets van zegt" ben je zelf redelijk achterlijk.

An die ARBEIT | 20-11-18 | 14:13

Blijft bij mij de vraag hangen, heeft iemand ook daadwerkelijk aan die hoer geroken?

De Ana(a)list | 19-11-18 | 19:29

Jan mag ook stemmen. En kinderen maken.

ben.dover.1ste | 19-11-18 | 19:05 | 2

En naar Bono luisteren, ook al zou Jan er eens een internet pagina over Bono op na moeten slaan.

menage | 19-11-18 | 19:24

En mee betalen aan de staatsomroepen die hem en de rest van Nederland wegzetten als racisten.

O2Neutraal | 20-11-18 | 10:32

"Niet omdat het moet...."

Boemboemtsjakkatsjak boemboemtsjakkatsjak

"Maar omdat het kan"

Sans Comique | 19-11-18 | 18:55

Tja deze escalatie was te verwachten. Daar waar het grote gedeelte van nederland zw piet niet racistisch vind en dit al duidelijk heeft verteld, gaat een minderheid van immigranten en sjw’s door met drammen en sinterklaasfeestjes verpesten. In het pro kamp zijn “de minder debatterende bevolking” niet echt meer van de dialoog (korter lontje) en die gaan in de frontlinie staan. Dat zijn vaak dezelfde mensen die ook in de frontlinie vd infantrie zouden gaan staan in een oorlog. Ondanks het soms tokkies zijn kan ik ze niet geheel ongelijk geven. Wanneer is het gedram klaar? Wanneer rotten ze nu es op bij sinterklaasfeestjes alles te verknallen en uit te dagen? En waarom zijn de burgemeesters zo op hun achterhoofd gevallen om dit toe te staan tijdens deze gezellige intochten?

timmey | 19-11-18 | 18:41 | 1

Met ze bedoel ik de anti pieten

timmey | 19-11-18 | 18:42

Klaver: rutte moet statement innemen en alles veroordelen. Klaver: jij hebt (ondanks je nooit in t kabinet zat) aangedrongen tot meer immigratie.. nu doen wij best veel immigratie (nog niet genoeg volgens klaver). Doet klavertje dan ook ff excuus voor alle diefstallen, criminaliteit die een groot percentage van deze migranten deel aan heeft genomen? Nee waarom niet?

timmey | 19-11-18 | 18:35

Het geweld kwam van Pro.

Bigi Bana Boy | 19-11-18 | 18:19 | 4

En zag net dat anti alvast een voorschotje neemt op volgend jaar.Iets met geweld. Maar zoek het zelf maar op. Ik ben niet je internet ridder bigi

tweetybird | 19-11-18 | 19:05

Ik zeg hoe het is.

Bigi Bana Boy | 19-11-18 | 20:25

@Nouwske | 19-11-18 | 18:22: Dus als iemand iets "uitlokt" (geheel subjectief iets, uitlokken) is geweld prima? Je lijkt wel een moslim.

An die ARBEIT | 20-11-18 | 14:14
▼ 1 antwoord verborgen

Typerend, deze Eindhovense gast laten zien maar het coole filmpje van Jack Wagemans, ook gemaakt tijdens de intocht in Eindhoven, negeren. Tenminste, ik kom het nergens tegen terwijl de beelden verdienen breed en ook, juist, in de Tweede Kamer vertoond te worden. Dat filmpje toont precies aan waarvoor het Sinterklaasfeest is bedoeld, verbroedering en heel veel lol.

Maris v.d Hof5393 | 19-11-18 | 17:43

Rutte heeft ook al flinke dingen gezegd en natuurlijk zijn vooral aso’s de oorzask van alle ellende. Het wordt allemaal zwaar overdreven, incidenten waren zeer lokaal. Ik heb niet het idee dat de kinderen er veel last van gehad hebben. Bij de demonstraties zie je uitsluitend volwassenen.

Mijn klomp breekt | 19-11-18 | 17:25 | 1


'Pleur op' zei Rutte al eerder tegen mensen die het niet eens zijn met onze manier van samenleven. En de grenzen maar openlaten.

JohnWalker | 19-11-18 | 17:48

Een bijzonder type deze mijnheer. Stinkhoer is niet zo vriendelijk. Maar goed, zo gaat het soms. Actie reactie. Persoonlijk vind ik het erg onfatsoenlijk om tussen de kinderen mensen van racisme te gaan lopen betichten die een mooi en positief sinterklaasfeest proberen te vieren.
Dat kan echt niet. Dat hoort de overheid uit dwingelandij jegens de burgers ook niet op te dringen. Dat is infaam.
Zwarte Piet heeft niets met racisme te maken. Dat een paar mensen dat anders ervaren is toch echt hun eigen probleem waar ze zelf hulp voor moeten zoeken.
Daar hoeven wij echt niet in mee te gaan in die vreemde perceptie van Zwarte Piet.
Demonstreren is prima, maar niet tussen de kinderen bij de intocht.
Dat er uiteindelijk wat ruwere bolsters voor nodig zijn om dit aan de drammers bij dit soort splintergroeperingen en hun apologeten bij de overheid duidelijk te maken, het is niet anders.

Superkwatta | 19-11-18 | 17:20 | 3

De proPieten die fatsoenlijk hun stem lieten horen zijn niet interessant, die zul je in de media niet tegenkomen. Net zo min dat het schitterende filmpje van de drie dansende donkere jongens die samen met een groot stel zwarte Pieten er een dolle boel van maakten, vast niet bij bv DWDD getoond zal worden.

Maris v.d Hof5393 | 19-11-18 | 17:27

Klopt Maris, de mainstream media zijn verlengstukken van de gevestigde politiek geworden. Met journalistiek heeft dat dus niet veel meer te maken, wel alles met agitprop.

Superkwatta | 19-11-18 | 18:06

De atoombom was ook niet zo’n subtiele oplossing maar wel nodig.

Toninhocerezo | 19-11-18 | 19:41

Kick Out Zwarte Piet heeft jaren lang wind gezaaid. Nu hebben ze een keer storm geoogst.

prullie | 19-11-18 | 17:17 | 1

Precies

SicSeb | 20-11-18 | 18:30
-weggejorist-
miff | 19-11-18 | 17:00 | 1

Don't push Jan, cause he's close to The Edge !

De Briemusketier | 19-11-18 | 16:58 | 1

Iam trying bot to loose niet head

Moeimaker | 19-11-18 | 17:39

Mooi hoor, Rutte geeft toe dat o.a. KOZP aso's zijn...!

Kanarie_Geil | 19-11-18 | 16:51

Beetje GS, let op dat je je niet verlaagt tot het niveau van de tegenpartij ("niggers worden gepopt"). Dat hebben jullie en de reaguurders helegaar niet nodig. We pakken de maatschappijverziekers wel met argumenten. Oranje boven.

zimmerschwanz | 19-11-18 | 16:49

Mannen zoals Jan zijn een groot geschenk voor het anti-Pieten kamp. De grote middengroep die still on the fence is zullen voor geen goud geassocieerd willen worden met dit soort types. Als je van jezelf vindt dat je een redelijke positie inneemt hoef je helemaal niet te schreeuwen en total aso te gaan (doet je zaak totaal geen goed). Kom gewoon met sterke argumenten.
Ps. verf die Pieten gewoon oranje als het je om de nationale identiteit te doen is. Zoiets: pbs.twimg.com/profile_images/37880000...

koter | 19-11-18 | 16:03 | 8

Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, ook deze PSV-vogel.
Wat Jan bedoelt is dat ie het er niet mee eens is, maar je kan 'm in ieder geval nog verstaan, en dat kan je van die ghanese gast bezwaarlijk stellen. Bovendien is Jan zelfsupporting, en heeft hij uit redenen van piëteit met demense afgezien van een zangcarriere, en dat kunnen we dan van Bono weer niet zeggen.

De Briemusketier | 19-11-18 | 17:05

"Gewoon sterke argumenten", zoals (de basis): wij laten ons niet aanpraten racisten te zijn omdat we dit feest vieren. Geen kind die ooit die link legde.
DAAR is het al mis gegaan maar dat gaat er bij die Piet niet in.
Het gaat niet om sterke argumenten, het gaat om zaaien van tweedeling, het uitlokken van reacties zoals van deze kamper (die dan vervolgens 'het gezicht' van de pro-pieten wordt voor de npo en andere deugers).

Zo ben je 'ineens' niet alleen een racist maar hoor je blijkbaar ook bij de club die een chromosoompje mist (want zie toch hoe die kerel uit zijn ogen kijkt).

Kijk dat zwarte piet in principe ook een 'sjors- en sjimmieficatie' (stereotypering wat minder opvallend) kon ik nog best inkomen.
Maar die club heeft zelf de haat gezaaid die ik nu tegen ze heb.
Want 1 ding weet je: dit is niet het eind. Geef ze deze vinger en deze opruier vind wel weer wat anders om ons over te 'gaslighten'. Met dankbare hulp van de NPO die hem wederom voldoende podium zal geven.

Gazzerop | 19-11-18 | 17:52

Ps. Stop eens met voor andere mensen bepalen dat er iets mis is aan hun jeugdherinneringen, en dat daardoor iets anders kleurig geverfd moet worden omdat de al decennia gebruikte kleur niet in jouw wereldbeeld past. Kleur benoemer.

Dr.Tatta.Macamba | 21-11-18 | 04:29
▼ 5 antwoorden verborgen

Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat het Politiek correcte establishment
het laten escaleren van de demonstraties heeft gehoopt om weer te kunnen uithalen naar rechts en de normale doorsnee Nederlander die een leuk kinderfeest niet wil laten verpesten door extremisten van KOZP. Als je geen
argumenten hebt om het ongenoegen in de maatschappij te kunnen weerleggen, dan schreeuwen de zelfbenoemde "Elite", racist en fascist waarmee
elke vorm van debat word vermoord.

JohanL | 19-11-18 | 16:03 | 5

Klopt helemaal. Dat hebben ze van de Duitse elite afgekeken daar gebeurt exact hetzelfde. Al jaren.

Trumme | 19-11-18 | 16:41

Zet twee vechthoenders op een paar meter (letterlijk) afstand van elkaar en ze vliegen elkaar aan – kinderen of geen kinderen. Hoezo ga je daar achteraf over lopen klagen?

Slogra | 19-11-18 | 17:03

Slogra - zonder die militante groep etterbakken was er geen andere groep. Nog nooit is er door Nederlanders onderling gevochten tijdens de intocht, dit is de schuld van een stel onverdraagzame drammers die er dik aan verdienen.

Maris v.d Hof5393 | 19-11-18 | 17:33
▼ 2 antwoorden verborgen

Tsja, Eindhoven...

LJBrinkhorst | 19-11-18 | 15:53 | 1

Het silicon valley van Europa.

Trumme | 19-11-18 | 16:43

Haha, wat een grap is die vent.

Bloed-Zweet-Tranen | 19-11-18 | 15:50 | 1

Ik begrijp u verwarring. U denkt dit is youp. Hij schreeuwt als youp. Hij heeft het postuur van youp. Maar dit is niet youp.

tweetybird | 19-11-18 | 17:53

Trouwens, voor we facebook heeft:

www.facebook.com/ons.land.nederland/v...

"Laat me je niet tegenkomen op straat, vriend, zonder knuppel, zonder wapen. Dan zijn we gelijk."

Plus daadwerkelijk fysiek geweld. Lijkt me nog een stukkie erger dan met een ei gooien. Overigens, met een ei gooien mag niet. We uiten ons met woorden niet met daden.

Knufter | 19-11-18 | 15:47 | 4

En zij kregen geen straf maar 400 euro in het handje volgens mij. Zo werkt dat hier tegenwoordig.

Mart6037 | 19-11-18 | 15:55

Zonder knuppel, zonder wapen. En dan zelf wel een mes meenemen natuurlijk.

Acar_ketimun | 19-11-18 | 16:28

En wat te denken van de taartengooiers op Pimmetje: www.trouw.nl/home/boete-voor-taartgoo...

Dus de eiergooiende Eindhovenaren krijgen waarschijnlijk ook 240 uur of meer, want niet links genoeg.

Peerkeoud | 19-11-18 | 17:44
▼ 1 antwoord verborgen

Rutte heeft het nu al over aso's bij de intochten. Lekker spinnen weer. Demonstreren doe je niet waar kinderen bij zijn, zegt hij. Nee dat zeggen wij ook al de hele tijd. Lekkere snuggere. Zeg het nu ook nog even tegen de burgemeesters die die kozp toestaan, waar iedereen dan weer op reageert. Die zijn totaal ongeschikt voor hun functie. Of ben ik nu gek. Come on zeg.

Mart6037 | 19-11-18 | 15:39 | 4

Rutte probeert D’66 ers en Groenlinksers aan zich te binden. VVD gaat dezelfde kant op als PvdA.

Trumme | 19-11-18 | 16:45

Hij noemt BEIDE partijen aso's, dus die KOPZ figuren zijn ontstellende aso's.
The PM has spoken...

Kanarie_Geil | 19-11-18 | 16:55

Rutte en de rest van de Elite zijn tegen Zwarte Piet, en kijken neer op de gewone man, die vervolgens betutteld en geplukt wordt. Smoel houden dus Mark, je bent af.

De Briemusketier | 19-11-18 | 17:10
▼ 1 antwoord verborgen

Het artikel komt neer op diskwalificatie ad hominem. Da's niet netjes.

Het staat natuurlijk los van de vraag of hij in dit geval een verwerpelijke of onwettige daad heeft gepleegd.

Ik meen van niet.

Verder geloof ik best dat het geen aardige, vriendelijke man is. Maar ik heb, aan de andere kant, ook wel een beetje het kotsbeu van aardige en vriendelijke mannen die ons met zalvende stem en stropdas naar de hel leiden.

Knufter | 19-11-18 | 15:38

Ons Jan uit Tilburg is prima geïntegreerd in de multiKul die onze hoeders zo ijverig nastreven.
Wel jammer dat hij geen KK riep bij het hoer-roepen. Dat hoort er echt bij man, wil je een beetje inclusief meedoen.

Jan Passant mk2 | 19-11-18 | 15:33

Jan heeft gewoon recht op de vrijheid van meningsuiting en hij heeft ook het recht om te protesteren. Welke stinkhoer wil hem die rechten ontnemen?

Solar666 | 19-11-18 | 15:31 | 3

SS ?

therevenant | 19-11-18 | 15:38

Dat is die alimentatieraciste, die in de Amsterdamse gemeenteraad zit.

Pelforth | 19-11-18 | 15:43

DKS ?

therevenant | 19-11-18 | 15:53

Nou en? Dat hij uit een woonwagenkamp komt heeft toch niets met de onderliggende problematiek te maken. Of mogen alleen mensen met een titel demonstreren? En het taalgebruik bij demonstraties is niet altijd super beschaafd. Justitie gaat dat onderzoeken, want die waakt over onze beschaving en heeft meteen een aardige afleiding, want de werkelijke problemen zijn te lastig.

Mijn klomp breekt | 19-11-18 | 15:23 | 1

"Justitie gaat dat onderzoeken, want die waakt over onze beschaving en heeft meteen een aardige afleiding, want de werkelijke problemen zijn te lastig."

Oef. Een gevoelige snaar.

Daar ligt een kern van het probleem. Officieren van Justitie die zaken moeten winnen. Kwantificeerbare resultaten produceren om hogerop en verder te komen. Dus dan pak je problemen aan die niet zo zeer het meest opleveren voor de samenleving (objectieve problemen en de problemen die veel mensen als grote problemen ervaren) MAAR laaghangende vruchten.
En dat is vaak niet uitgelijnd met elkaar.

Trans_Fimmermans | 19-11-18 | 15:31

Waarom zou je alles geel willen zien? Dat is het eerste dat ik me al afvraag.

Balzakius | 19-11-18 | 15:21 | 2

Gekleurde glazen zijn populair bij een bepaald slag volk. Ik oordeel niet, ik constateer...

Goldfinger | 19-11-18 | 16:08

Bepaald slag volk. O u bedoeld anwb leden. De nachtbril voor auto rijdend nederland

tweetybird | 19-11-18 | 16:12

Hij mag van mij hoor, we hebben types als hem nodig. Als Pegida ook maar ergens zijn gezicht wil laten zien, staan de tegenbetogers al klaar, en kiest de politie vaak voor de gemakkelijkste weg en zegt de veiligheid van de pegida-demonstranten niet kunnen garanderen, maar daar hoor je niemand over, zeker Amnesty International. En demonstreren doe je voor een goede zaak, tegen kernwapens, of weet ik allemaal wat, maar niet tegen een kinderfeestje, dan is het provoceren, en dan moet je later maar op de blaren zitten. Zet hem op Jan!

Ko Ranzig | 19-11-18 | 15:20

Af en toe moet je wel goed opletten op geenstijl. Zit ik hier zie ik een man die jan heet en in een sleurhut woont op een plein staan. Ga ik naar het volgende artikel zie ik een foto van de man voor zijn sleurhut. Heet hij ineens fred teeven. Wilde daar geheel fout een artikel over het sinterklaasfeest posten. Maar ja had gelukkig niet zo heel erg geweest want zag dat fred teeven dan weer de sinterklaas voor de criminele onderwereld was.

tweetybird | 19-11-18 | 15:19

Joris draait overuren! Effe het kaft van het koren scheiden. Dat ruimt lekker op!

Stijlloze bezoeker | 19-11-18 | 15:12 | 2

lol

Nederlandop1 | 19-11-18 | 15:21

Het kaft? Ze hadden beter jou gejorist dat was beter geweest voor het niveau.
Ik zie helaas vrij veel goed doordachte plempsels gejorist worden. Zonde.

Superkwatta | 19-11-18 | 15:57

Ze spreken er schande van demense van die KOZP maar een tegen geluid nee dat niet.
Dan geeft iemand een tegen geluid is het weer niet goed.

Johan_Voorhaar | 19-11-18 | 15:08 | 1

Syntax error.

minnenman | 19-11-18 | 15:09

Deze primitieve aap is slechtst denkbare uithangbord en pleitbezorger voor behoud van traditionele sinterklaasfeest incl. zwarte piet etc.

justinianus | 19-11-18 | 15:06 | 2

Gelukkig heb je het over een blanke en mag je hem gerust "primitieve aap" noemen.

witdusracist | 19-11-18 | 15:23

Dat is hij dus ook gewoon niet, hij is hooguit een uithangbord van eigen stupiditeit.

Hij word wel snel uithangbord gemaakt, in de hoop dat we mevrouw Douwes, en haar Friese belhamelclub vergeten. En dan met name de omarming van de maatschappij (200000 pepernoten in de clubkas) van deze groep.

Dr.Tatta.Macamba | 21-11-18 | 04:11

Jan is een held, waren er maar meer echte Jannen zoals Jan.

Conan de Rabarber | 19-11-18 | 15:05 | 2

Pfff, alsjeblieft niet zeg..

Vinking | 19-11-18 | 15:52

Ik drink liever een pint met Jan dan met jou.

Conan de Rabarber | 19-11-18 | 17:08
-weggejorist-
dutch bikkel | 19-11-18 | 15:02
-weggejorist-
TheGlanconer | 19-11-18 | 14:57

Een echt rolmodel! Maar dan letterlijk genomen...

Stijlloze bezoeker | 19-11-18 | 14:56

Leg manspreader

Veel Vaak | 19-11-18 | 14:55

Ik dacht toch echt even dat ik timmerfrans zag staan.

reagluurder010 | 19-11-18 | 14:53

Wat een stomme tokkie Fake-Bono.
Is mijn reactie zo wel toegestaan? Pluriformiteit van meningen met enige kritiek daarin verwerkt wil je niet hebben natuurlijk.

GroetenVanUrk | 19-11-18 | 14:49 | 1

Ik kon ook niets onoorbaars in je reacties bekennen.

Superkwatta | 19-11-18 | 15:58

Volgens mij zij ik niks oneerbiedigs, vervelends of tegen de huisregels. Jammer dat Mosterd niet zo goed tegen kritiek kan,.

kotelet | 19-11-18 | 14:49 | 1

Ik vermoed op basis van spelvauten...

Stijlloze bezoeker | 19-11-18 | 14:55

Eerder een hybride van Fred Teeven en Bono. Of Gijp en Bono, dat zie ik er ook nog wel in.

Europees_Aanbesteed | 19-11-18 | 14:46 | 2

Jack van Gelder en Sugar Lee Hooper. Ghehehe.

Basil Fawlty | 19-11-18 | 15:08

Sugar Lee.. daar noem je me een icoon. Joo met de Banjooo..

Europees_Aanbesteed | 19-11-18 | 17:29

Ze hadden ook met zijn allen, in close harmony, 'denk niet zwart/wit' kunnen zingen.
Of wat nummers van the white album van de Beatles.. bijvoorbeeld Blackbird, Everybody's got something to hide except me and my monkey of Mean Mister Mustard.

RickTheDick | 19-11-18 | 14:45

Fien Pfaff, dat was vroeger een goeie keeper, voor hij zich om liet bouwen.

Petrus Poortwachter | 19-11-18 | 14:41

Wat mij betreft komen er twee soorten sinterklaasfeesten: één voor KOZP, helper whiteys en reltuig van welke pluimage ook, en één voor de rest van Nederland. De eerste groep mag het heropvoedende NTR Sinterklaasjournaal, de 'officiële' Kulturkammer intocht en de aan de gemeenten gelieerde, volgzame sinterklaascomités hebben. Dat is mooi, toch? De rest van NL regelt het voortaan onderling, met eigen sponsoren en stichtingen; op particuliere locaties en desnoods met ingehuurde beveiligers. En 's avonds kijken we voortaan naar het Urker sinterklaasjournaal of welk ander traditioneel sinterklaasjournaal dan ook.

Wie kijkt er trouwens überhaupt nog tv? Bijna alle jongeren bepalen zelf wat ze kijken en stellen hun eigen pakket samen via hun pc. Spoiler: daar zit niet veel NPO bij. Veel mensen zijn inmiddels op het punt beland dat ze zo min mogelijk aan bovengenoemde eerste groep, hun mediakanalen en hun spreekbuizen willen worden blootgesteld, zowel in de publieke ruimte als privé; dus dan moet het maar zo. Ik wil daar persoonlijk nog best voor betalen ook.

Dit moeten de militante, baretdragende nazaten van slaven en hun witte, door misplaatst schuldgevoel geteisterde sympathisanten dan maar zien als financiële genoegdoening (herstelbetaling voor achtstegeneratieslaven, zo je wilt): dat blanken willen betalen om niet met ze geconfronteerd te hoeven worden.

Schulzie | 19-11-18 | 14:41
-weggejorist-
swagmachine | 19-11-18 | 14:38 | 1

Ik vind dat deze beste man veels te snel weg wordt gezet alsof ie nergens verstand van heeft. Als Bono iemand uitmaakt voor stinkhoer zou ie daar best wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik bedoel, Bourgondische Brabo zal gerust wel een stinkhoer herkennen. Het is immers uiterst waarschijnlijk dat zijn moeder er een was. Een normale vrouw zou zoiets als dit stuk vlees in ieder geval niet kunnen voortbrengen.

Carlitros | 19-11-18 | 14:35 | 1

Best knap van je dat je op basis van iemands gedrag en/of uiterlijk kan beoordelen wat iemands moeder voor beroep heeft.
Op basis van jou naam had jou moeder aambeien op de plaats waar ze een clitoris had ofzo ?

slim blontje | 19-11-18 | 14:43
-weggejorist en opgerot-
GeorgeSjores | 19-11-18 | 14:35
-weggejorist-
kotelet | 19-11-18 | 14:34 | 1

Het n-woord in dit artikel is racisme.

Blunterman | 19-11-18 | 14:33

Ik lees de comments en vermoed dat er aardig wat reaguurders op beeld zijn vastgelegd in dat filmpje.

An die ARBEIT | 19-11-18 | 14:32 | 9

Ja het was weer gezellig in Eindhoven!

Superkwatta | 19-11-18 | 15:59

Ja vond het al raar dat je hier zaterdag niet reageerde an die arbeit. Stond je in eindhoven of tilburg.

tweetybird | 19-11-18 | 16:20

@tweetybird | 19-11-18 | 16:20 A.D.A is bewust kinderloos zodat ik me niet hoef te mengen in dit soort infantiele verschijnselen.

An die ARBEIT | 19-11-18 | 16:21
▼ 6 antwoorden verborgen

-niet weggejorist-

Tronald_dump | 19-11-18 | 14:29

@mosterd lekker makkelijk stukkie zo.... natuurlijk zijn het de randdebielen die als eerste beginnen te meppen dat is altijd zo. beter zou je een stukje kunnen schrijven met wat kritische vragen aan de burgemeester die dit willens en wetens zo laat gebeuren door een klein groepje zo'n podium/plek te geven tijdens een kinderfeest. Zien we dit niet al jaren aankomen??? dit gaat niet stoppen op deze manier hou op met muggeziften aan beide kanten en kom nou eens met structurele oplossingen. Ga naar die burgemeester en leg die het vuur aan de schenen dat zijn de aanblazers van dit vuurtje

ba$$$ | 19-11-18 | 14:29

@mosterd ik vind dit een baggerstukje.
Had dan die burgemeester aangepakt,die wist dagen vantevoren dat dit er aan zat te komen.
Precies als die dweilbak van rutte .Nu staat hij te krijsen en te gillen.
Een verbod om te demonsteren op die dag ivm met de kinderen had dit allemaal kunnen voorkomen.

Toontje-S | 19-11-18 | 14:29 | 3

Amen

MoonBeebe | 19-11-18 | 14:48

Of gewoon een afgelegen plekje toewijzen zoals met andere groepen wel gedaan wordt

Rest In Privacy | 19-11-18 | 15:26

hear hear

Superkwatta | 19-11-18 | 15:59
-weggejorist en opgerot-
De huilende hyena | 19-11-18 | 14:28 | 3

Er wordt nu steeds gesuggereerd dat er 2 groepen verantwoordelijk zijn voor het sinterklaasgedoe.
Te weten de voor en tegenstanders.
En dat is gelul!!!
We hebben sinterklaas en plotseling zijn er extreem linkse gekken die iedereen die van sinterklaas houdt beschuldigen van racisme.
De meeste mensen laten dat van zich af glijden maar een klein groepje reageert wel.
En nu krijgen we mosterd die dan tekeer gaat tegen dat kleine groepje.

pejoar | 19-11-18 | 14:24

Als politiek, media, gerecht halsstarig weigeren naar het volk te luisteren krijg je dus dit soort excessen, jullie hebben pro pieten in Frankrijk zijn het gele hesjes en god weet wat krijgen we in belgie nog, (zowel pro pieten als intussen ook gele hesjes.) Het is de taak van de media deze zaken in de aandacht te brengen maar aangezien er tegenwoordig vooral clickbait nodig is voor de adverteerders te pleasen nemen ze de moeite niet meer om hun artikels degelijk te duiden en te voorzien van oorzaak en gevolg van alle aspecten duidelijk te behandelen.

Lt-Kol Kilgore | 19-11-18 | 14:23
-weggejorist en opgerot-
Heldernaar | 19-11-18 | 14:19 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Toch, de victorie zal beginnen met Friezen, Brabo's, hooligans en Molukkers. Onze enige hoop, the proles uit 1984.

Mammeloe | 19-11-18 | 14:17
-weggejorist en opgerot-
mood | 19-11-18 | 14:16 | 2

Is dit nou een poging om, door één kamper eruit te pikken, meteen iedereen die zich afgelopen zaterdag tegen KOZP keerde af te schilderen als een een stelletje tokkies?

JackStick | 19-11-18 | 14:15 | 8

@JackStick | 19-11-18 | 15:36 Zoals ik het lees wordt alleen de groep die op de beelden te zien was zo weggezet, niet alle pro-pieters. Maar -on a side note-, in mijn ervaring zijn de meeste "gepassioneerde" pro-pieters (of degenen die zichzelf zo noemen) inderdaad gewoon tokkies.

An die ARBEIT | 19-11-18 | 15:46
-weggejorist-
Superkwatta | 19-11-18 | 16:47

Lol @an die Arbeit
Zoals ik begreep uit het Parool werden er in Amsterdam pepernoten en schuimpjes gestrooid terwijl in de rest van Nederland anti Piet-adepten werden bekogeld met eieren en bierblikken. Zo stond dat letterlijk in het Parool!

van der g | 19-11-18 | 17:08
▼ 5 antwoorden verborgen

Maar ja zag dat pinokkio ruttegraat ook weer een duit in het zakje gedaan heeft. Hij sprak er schande van . Aan beide kanten. Maar je kent ondertussen ruttegraat. Het verbieden van zowel pro als anti op een kinderfeest ho maar. Je zou toch eens kiezers verliezen. Zal de flapdrol wel komen met demonstratie is een recht. Tuurlijk ruttegraat. Maar dat kan ook ver van het kinderfeest. Maar daar waagt de VVD zich niet aan. Want de VVD blijft in alles graag aan de zijlijn zodat de kiezers niet weglopen. Ik zeg wie A zegt moet ook B doen. Volgend jaar recht op demonstratie maar niet op het kinderfeest of in de buurt er van.

tweetybird | 19-11-18 | 14:15

Mosterd probeert eigenlijk te zeggen dat dit soort tokkies Nederland van de ondergang moeten redden. De gewone man zwijgt zoals altijd.

Pislinq | 19-11-18 | 14:15

@Geenstijl: Wat is nu het eigenlijke doel om deze man in vol ornaaat op de site te zetten. Het uitbeelden van een 'boze witte man'? Is hij representatief voor de pro-pietenbeweging aka cultuurbewakers?

cwi_client | 19-11-18 | 14:11 | 2

De status quo handhaven: witten zijn boos en racistisch.

witdusracist | 19-11-18 | 14:13

Misschien dat G.S. ook even wat achtergrond informatie kan verzamelen van de anti kinderfeest-dame met roze laarsjes en blauw geverfde toupet zodat we de rotte appels met rotte peren kunnen vergelijken.

Mr. C | 19-11-18 | 14:19

Je hoort er in Amsterdam tegenwoordig niet meer bij als je woning niet is geraakt door een paar verdwaalde kogels. Wat dat betreft doet deze meneer goed mee qua beleving gericht op inclusiviteit. Jullie zijn gewoon jaloers. Ik ook trouwens.

Deflatiemonster | 19-11-18 | 14:10 | 1

Exact, kogelgaten overdag in de muren en ruiten van kinderdagverblijven en scholen. Fijne stad.

Mammeloe | 19-11-18 | 14:19

Omdat Jan z'n kamperhut doorzeefd werd met kogels mag hij niet boos zijn? Wat probeer je hier te zeggen Mosterd? Dat alle pro-piet Nederlanders in feite tokkie/kampers/woonwagen bewoners met een uitkering zijn? Ik dacht dat alleen de NPO zo te werk ging?
Worden AFA aanhangers nu ook met voor en achternaam in artikelen neergepend?

JanVergoor | 19-11-18 | 14:09 | 3

Dit begrijp ik niet van Geen Stijl. Zijn ze nu toegetreden tot het krantenkartel of zo door de man hier helemaal met de grond toe gelijk te willen maken?

Graaf Monte Cristo | 19-11-18 | 14:17

Quincy Gario, Silvana Simons, Rogier Meijerink etc. worden hier dagelijks met naam en toenaam genoemd.
Als je niet als een tokkie gezien wil worden moet je niet als een tokkie stinkhoer staan te blèren.

Superior Bastard | 19-11-18 | 14:23

Superior Bastard | 19-11-18 | 14:23

Die mensen kiezen er zelf voor om interviews te geven en in de publiciteit te treden. Deze tokkie Bono zat niet op deze publiciteit te wachten neem ik aan.

Aan de andere kant doet GS wel vaker aan opsporingsacties om de politie te helpen en zetten ze criminelen zonder zwarte balkjes voor de ogen en met naan en toenaam op de site, dus wat dat betreft is het misschien niet anders.

Dat het 'Zou u haar doen' GS feministischer is geworden en nu een 'stinkhoerroeper' moreel verheven veroordeelt en te kakken zet vind ik verwonderlijk, maar dat terzijde.

GroetenVanUrk | 19-11-18 | 14:44

Wat voegt het hele artikel toe? Wat is de "nieuwswaarde"?

Fanshitter | 19-11-18 | 14:09 | 1

Dezelfde nieuwswaarde als de artikelen van Pritt over deze kwestie. Verschillende meningen, gelukkig kan het nog.
Of leest u liever alleen wat u welgevallig is? In dat geval probeert u het Libelleforum eens.

Superior Bastard | 19-11-18 | 14:20
-weggejorist-
DeJemelscheet | 19-11-18 | 14:07 | 2
-weggejorist-
GroetenVanUrk | 19-11-18 | 14:06 | 1

Is dit nu de Sylvana Simons van de pro-pieten?

Superior Bastard | 19-11-18 | 14:04

Je kan idd maar beter een bivakmuts (micro burka) opzetten bij dit kinderfeest.
Je wordt aan alle kanten gefilmd en gefotografeerd.
De baas, famillie etc kijken ook...

Kanarie_Geil | 19-11-18 | 14:04 | 1

Ik doe zomaar een gewaagde aanname dat deze man geen baas heeft.

Superior Bastard | 19-11-18 | 14:05

De massa wordt door de MSM opgehitst en als de hooligans dan losgaan kun je fijn de pro zwarte Piet in de rechts extremistische hoek duwen.
Kijk hoe Hans Laroes op twitter dit spelletje speelt.

Eppo | 19-11-18 | 14:03 | 1
-weggejorist en opgerot-
Alleycat | 19-11-18 | 14:05

Bono? Doe mij maar de Red Elvis ;-)

Conan de Rabarber | 19-11-18 | 14:02

de voorzitter van het Europarlement helemaal vooraan.Waar doet ons dat aan denken?

hetwerktniet | 19-11-18 | 14:01

Bordje op de foto bij ons Jan klopt niet... moet staan “Onverklaarbaar Bewoond”

Ad Hominem Tu Quoque | 19-11-18 | 14:01

Vorige week was mevrouw Douwes nog het gezicht van de pro-pieters, nu staat deze "meneer" in de schijnwerpers als boegbeeld.
That went downhill pretty fast ;)

Berbaar | 19-11-18 | 14:01 | 3

De VVD had die dikke Keijzer als boegbeeld......... wat is daar eigenlijk mee gebeurd..... LOL

Fatwabuster | 19-11-18 | 14:19

Ik zie geen wezenlijk verschil met Opstelten...

Kanarie_Geil | 19-11-18 | 14:43

Het ontgaat u gewoon helemaal dat de Nederlandse maatschappij het gezicht is van de pro sinterklaas beweging, en dat u als een zwakzinnige maar door de media goedgekeurde frames aan het napapegaaien bent.

U zou ook eens na kunnen denken voordat u weer gaat trollen.

Vorig jaar was mevrouw Douwes het boegbeeld van de pro pieten. Het door u in de zaak tegen mevrouw Douwes verdedigde OM, heeft van diezelfde Nederlandse maatschappij al een klinkend antwoord gekregen in de vorm van een ruime 200000 pepernootjes.

Er is dus snel een debiel nodig om de aandacht op te vestigen, opdat de aandacht voor het oude, en door de maatschappij omarmde boegbeeld, snel verdwijnt.

En uiteraard bent u weer de persoon, die hier niet alleen in mee gaat, nee, u bent zelfs de persoon die dit actief uit zichzelf doet.

Het enige wat hier weer (verder) downhill gaat, is die toch al discutabele geloofwaardigheid van uw GeenStijl persona.

Dr.Tatta.Macamba | 21-11-18 | 03:42

Laten we het liever hebben over die groep Tilburgers die zijn opgepakt, vervolgd worden en wellicht een strafblad krijgen.

Het is vooralsnog onbekend wat zij precies verkeerd hebben gedaan. Dit gaat ook u aan.

Eierbal-is-fijn | 19-11-18 | 14:01 | 5

Simpel, verstoring van de openbare orde.
Scala van straffen mogelijk maar het zal wel bij een boete blijven, tenzij er al eerdere veroordelingen waren.

Berbaar | 19-11-18 | 14:09

Maar zij hadden de orde toch nog helemaal niet verstoord? Voor zover ik weet wilden ze zich gewoon bij kozp demonstratie voegen als sympathisanten.

Eierbal-is-fijn | 19-11-18 | 14:22

Een bijzonder voorbarige actie van politie en OM.
Daar gaat een beetje rechter geen spaan van heel laten, van deze dwaze actie.
Die pro-pieten deden helegaar niets onwettigs!

Superkwatta | 19-11-18 | 16:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Tsja ga dat maar eens uitleggen op de zaak dat je op zaterdag samen met deze "meneer" staat te brallen naar wat mensen die een bordje omhoog houden.

Berbaar | 19-11-18 | 13:58 | 3

Ja ga dat maar eens uitleggen dat je met een bord met onzin staat om een kinderfeestje te verpesten. Ben trouwens wel blij dat u van mening bent dat deze meneer werk heeft. U begint al gematigder in toon te worden.

tweetybird | 19-11-18 | 14:03

En wie wordt er daar beter van? Als die man voor de Kerst zijn baan kwijtraakt en in een uitkering komt, wie gaat dat betalen?

Net zo min als hij een fijne vent is, heeft het zin om racisme tegen een kind te brullen. Denk je echt dat één kind als er tegen hem geschreeuwd is tegen zijn vader of moeder zegt:

'Goh Mam, ik heb er eens met mijn drie jaar over nagedacht en ik vind het ook eigenlijk een heel fout feest, hoezo heb je mij hier naar toe genomen'?

RenHoek | 19-11-18 | 14:03

Ja zo onbeschaafd allemaal hè Berbaar, die KOZP figuren zijn allemaal van die fijnbesnaarde mensen. Maar wie stonden er ook alweer op de terreurlijst ?

Jackson | 19-11-18 | 14:04
-weggejorist en opgerot-
Koekkeloere | 19-11-18 | 13:56
-weggejorist en opgerot-
Repetitive Beats | 19-11-18 | 13:56

Het had ook zo maar een foto van een geweldadige antifa tokkie kunnen wezen. Is het natuurlijk niet want die verstoppen zich altijd achter een bivakmuts.

tweetybird | 19-11-18 | 13:55
-weggejorist-
TheGlanconer | 19-11-18 | 13:53 | 1

Ik denk dat we het er met zn allen wel over eens zijn dat dit een prachtige karikatuur is van de "boze blanke man", kan iedereen weer lekker zijn en haar vooroordelen bevestigd zien dus genieten. Nu iedereen en zn schoonmoeder gaat lopen blaten hoe "erg" het wel niet was met die tegen protesteerders, en zelfs Rutte durft zich ertegenaan te bemoeien, nou dan wéét je dat we het allemaal heel heel erg eens zijn. Want Rutte blijft normaliter ver van welk controversieel maatschappelijk onderwerp dan ook. Bang om zn vingers te branden. Maar dit, dit is heerlijk veilig deugen. Kijk m dan! Die Tokkie! Die neanderthaler! Die boerrrrrrr!

En intussen vergeet men, heel bewust, waar de hele situatie nou eigenlijk door is ontstaan. Symptomen uitvergroten; hoe heerlijk makkelijk.

Dutchbeaurouge | 19-11-18 | 13:52 | 5

@Hagelkruis Dat doet die dikke stinkhoerroeper echt helemaal zelf hoorrr

Van Rossem | 19-11-18 | 14:02
-weggejorist-
TheGlanconer | 19-11-18 | 14:07

GS worstelt een beetje met de verwachtingen en de patronen. Laat zich af en toe ook, wellicht ongewild, gebruiken door the powers that be. Ik wens ze wijsheid toe.
Het verbannen van tal van deugdzame reaguurders omdat die weigeren mee te huilen met de linkse wolven in het bos, lijkt me niet zo verstandig.

Superkwatta | 19-11-18 | 16:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Het zijn gewoon niet bijster slimme mensen, die weinig te verliezen hebben, en nu gaan protesteren omdat wij dat zelf niet doen.

Draak uit Brabant | 19-11-18 | 13:52 | 2

Idd men heeft zgn weinig te verliezen en zijn een tegendemo ala hooligan style aangegaan. Ik wil hun graag financieel bijstaan (doneeractie), want ben wel blij met de tegenbeweging wat zich in Nederland heeft gemanifesteerd.

cwi_client | 19-11-18 | 14:03

Juist, wij staan er niet, zij wel en staan daar dus ook voor ons. Dat sommigen een kleine woordenschat hebben en door emoties grof in de mond worden, is jammer maar verder onbelangrijk.

Jackson | 19-11-18 | 14:15

Ga de wouten een beetje helpen met mensen identificeren zeg.

jip_86 | 19-11-18 | 13:51

Stond dat KOZP niet op de AIVD lijst? ik hoorde Jenny Douwes eens een keer zoiets zeggen. Laten we als GS zijnde daar eens induiken en man en paard noemen. Ik meen mij te herinneren dat vrij onlangs nog werd gedreigd met botsplinters, ouders die badend in het zweet wakker zouden moeten worden enzo...

Met foto's.

Waarom is Den Haag trouwens zo stil? Alweer op reces?

RenHoek | 19-11-18 | 13:51 | 3
-weggejorist en opgerot-
Ja echt ik ben het | 19-11-18 | 13:57

Jup, jij was het.

RenHoek | 19-11-18 | 13:59

Door de stilte doet men vergeten en komen er langzaam feelgood persberichten naar buiten. Al ben ik geen VVD'er, de laatste paar items waaronder dat berichte over al die Lily-Howics wel weer netjes.

Koekkeloere | 19-11-18 | 14:02

Ja RED. GS? Iemand die op een woonwagen kamp woont, is beschoten.... Welke statement willen jullie nu maken?
Ah... dom van me! Het is natuurlijk een tokkie en ultra rechts verder kaal en best wel dik en vind een potje voetbal erg leuk.

Mr_Pikibelly | 19-11-18 | 13:49
-weggejorist-
GroetenVanUrk | 19-11-18 | 13:47

Daar zie je toch het effect van dat chemische drugsafval overal...

dyslexieman | 19-11-18 | 13:47
-weggejorist-
swassannuf | 19-11-18 | 13:47 | 3
-weggejorist-
Alleycat | 19-11-18 | 13:47

En weer een baggerstuk. Stop eens met het demoniseren van de Eindhovenaar. En als jullie nu zo graag bezig zijn met Eindhoven, richt dan de pijlen eens op die madrassa aan de Otterstraat, of die islamitische basisschool, waar alles aan stinkt.

lokoolokie | 19-11-18 | 13:45
-weggejorist-
jemagookniksmeer | 19-11-18 | 13:45

Je zult maar een kaal hoofd hebben. Ons Jan lijkt ook een beetje op ons Dion. Overigens, het kale hoofd van Kees Jansma leidt, net als de boezem van Dionne Stax, behoorlijk af.

Musset | 19-11-18 | 13:45

Gaan we de mensen veroordelen op hun trieste verleden?
Dat is ok.
Geen stijl.... Ga dan vriendje Jerry Afriyie zijn verleden ook maar vermelden.
Oh wacht.... Heb hier al wat :
Het Gerechtshof in Den Haag heeft anti-Zwarte Piet-activist Jerry Afriyie in hoger beroep een voorwaardelijke geldboete van 500 euro opgelegd omdat hij zich verzette tegen zijn arrestatie bij de Sinterklaasintocht in Gouda in 2014. Ook moet hij 500 euro schadevergoeding betalen aan een van de agenten die hem arresteerden. Info : nieuws.tpo.nl/2017/07/11/anti-zwarte-...

*101# | 19-11-18 | 13:45

Hoe plaatsen onze Brabant promoters dit? Komt zeker ook al uit de Randstad? Welnee, Brabostan zit vol met dit soort van zichzelf vervulde tokkies. Ben benieuwd welke Brabaap nu weer met het vingertje naar de Randstad komt wijzen om het vooral hier niet over te hebben. Brabantse gezelligheid!!

Acar_ketimun | 19-11-18 | 13:44

Recht op demonstreren blabla, het is simpelweg een kwestie van sympathie en iets zegt me dat dit juist de groep is die zal opkomen voor volk en vaderland. Ik heb hartelijk gelachen om de acties van de supporters in oa Eindhoven en Leeuwarden. Tja, merk dat ik helemaal klaar met de discussie ben, klaar met het tuig en de sjw's die een fantastische traditie en kinderfeest om zeep hebben geholpen.

First Contact | 19-11-18 | 13:43

Sjongejonge, zijn er eindelijk ook wat relschoppers aan de andere kant van het spectrum, moet het daar ineens over gaan.

Gewinflipt | 19-11-18 | 13:42

Ruwe bolster, zwarte Piet.

SergeantPierlala | 19-11-18 | 13:42

Ik snap het niet. Wie weet is die vent helemaal geen racist en zit hij in zijn hut retevaak af te sjorren op Beyonce. Op mij kwam dat hele gescheld over als luchtverplaatsing...'jullie staan hier en nou ga ik je pakken op iets wat voor de hand ligt'. Het merendeel kent alleen donkere mensen van TV of de sociale werkplaats, waar ze het wel prima met elkaar kunnen vinden.

Deze meneer zal ook wel vaak gejuicht hebben voor Bergwijn of iedere andere donkere speler van PSV, neem ik aan.

Meneer staat nu op het internet en zal nog meer moeite hebben dan voorheen om zijn baan te behouden/een nieuwe te zoeken. Fijn, weer een duurzame uitkeringstrekker erbij.

RenHoek | 19-11-18 | 13:41 | 3

Erbij?

Acar_ketimun | 19-11-18 | 13:46

Als je hier het blog vaker zou bezoeken zou je weten dat ik geen aanhanger van PSV ben.

RenHoek | 19-11-18 | 13:50

Elke dag RenHoek. Daarnaast leg jij me nu woorden in de mond. Ik heb het nergens over PSV...

Acar_ketimun | 19-11-18 | 16:16

stop. making. stupid. people. famous.

bekijk_ut | 19-11-18 | 13:40

En maar klagen over de randstad. Wat een paupervolk die brabo's...

retba | 19-11-18 | 13:40 | 1

Dit dus. Alles is beter in Brabantje... de paupers ook.

Acar_ketimun | 19-11-18 | 13:47

Wat is hier interessant aan?

Eierbal-is-fijn | 19-11-18 | 13:40

De Vara met Veenhoven/vmbo-trutje is ZO blij met het uitlichten van zulke dombo's, crimineel-Jerry mag daar zelfs voor uithuilen op 800 miljoen-publieke radio 1..... wat een dom land is dit toch geworden.

hagelkruis | 19-11-18 | 13:38 | 1

Jerry was weer lekker aan het gillen hoe racistisch alle blanke nederlanders zijn. En er werd geen enkel weerwoord gegeven door de interviewer.

2voor12 | 19-11-18 | 14:41

Zoals al eerder door andere reaguurders aangehaald is deze berichtgeving een beproefde strategie uit de Janmaat tijd. Een meugaul er uithalen en de hele groep tegenstanders afschilderen als laag bij de gronds tokkie volk. Het beproefde vara conpect. Trapt u er nog in? Ik niet hoor. Alle niet linksch menschen zijn dom, agressief en laag opgeleid aldus de VARA. Vooal dat laatste is het stokpaardje. LAAGopgeleid. Alleen LAAGopgeleide kunnen zo verderfelijk rechts zijn. Braak ende kots

Zatkniss | 19-11-18 | 13:38 | 1

Vandaar ook dat de dikke sigaar-rokende directeuren zich tegenwoordig zo in hun handen wrijven: alle VARA-energie gaat naar de SJW stijd.

skoftig | 19-11-18 | 13:41

Binnenkort schittert hij in het volgende real-life programma, let maar op.

Haatgenerator | 19-11-18 | 13:38
-weggejorist-
jemagookniksmeer | 19-11-18 | 13:37 | 1

Als ze je sleurhut komen doorzeven met een AK, heb je meestal toch wel iets meer op je kerfstok dan een gewoon vechtpartijtje, of je bier vergeten betalen in de lokal buurtsuper. Meestal heeft dat iets met wit poeder , pillen of groene kruiden te maken die je kunt roken.

Lt-Kol Kilgore | 19-11-18 | 13:36

Volgens mij is er trouwens helemaal geen klandizie voor stinkhoeren, ja, Pechtold misschien.

skoftig | 19-11-18 | 13:36 | 1

Elke niche heeft zijn fans.

Lt-Kol Kilgore | 19-11-18 | 14:00
-weggejorist-
lowieke170047835616 | 19-11-18 | 13:36 | 1

Best redelijk gegroepeerd, zeker de eerste 10, die hebben er vaker mee geschoten?

Hemmenaar7 | 19-11-18 | 13:34 | 1

Misschien van dichtbij het raam geschoten? Anders is het idd goed gegroepeerd

RenHoek | 19-11-18 | 13:38

Ik herken me niet in het beeld dat hier geschertst wordt over het mooie Eindhoven. En met zijn gedrag is hij geen PSV'er maar een persoon die de club schade toebrengt. anti-PSV dus ook dus hij houdt er van om ergens tegen te zijn en ondanks het vrije Eindhoven/Nederland wilt deze meneer meer rechten dan andere Nederlanders.

Anti-anti-zwartepiet zijn mag. Maar dingen die niet mogen dan ben je zelf anti-Nederland.

Kimmmmm | 19-11-18 | 13:34 | 3

Eens, helemaal mee eens.

RenHoek | 19-11-18 | 13:35
-weggejorist-
lowieke170047835616 | 19-11-18 | 13:39

Nee nee. Brabant is zoooo geweldig t.o. van de randstad, dus deze vent mogen jullie gewoon houden. Is exemplarisch. Maar jij herkent je niet in dat beeld. Jammer, het beeld klopt gewoon.

Acar_ketimun | 19-11-18 | 13:49

Sorry hoor, maar wat is de nieuwswaarde hiervan? Een man die stinkhoer roept vind ik net zo erg als iemand die met volle overtuiging loopt te blèren dat iets racisme is, en dat doet op een kinderfeest. Geestelijk gemankeerde figuren aan beide zijden, de een daagt uit, de ander wordt uitgedaagd. De één schreeuwt tegen een kind, de ander staat met een kind op de nek donkere mensen uit te schelden. Wat had je dan verwacht, dat de man neurochirurg is?

Nieuwswaarde is 0. Kijk en belicht anders ook even wat er bij de KOZP volk rondloopt en waar die hun strafblad aan te danken hebben.

RenHoek | 19-11-18 | 13:33

Daar is de heer Tokkie een koning bij.

kwark001 | 19-11-18 | 13:33

Hij kan zo lijstduwer worden voor de Eindhovense PVV.

JTKDM | 19-11-18 | 13:33

Jammer ,
Het luidkeels zingen en KOZP overstemmen was nog wel een ludieke actie.
Helaas sloeg de sfeer al gauw om in ordinaire scheld kanonades en eieren gegooi.
Volgende keer demonstraties tijdens de intocht verbieden.

Datgingniegoed | 19-11-18 | 13:32

Maar als die gast echt U2 luistert, zal men die band ook moeten bannen. Ik ben voor!

Deflatiemonster | 19-11-18 | 13:32 | 1

Precies.
Ban the band!
Wat een reutelmuzak.

Gajus | 19-11-18 | 13:50

Ja zeg mensen wat is dat nou. Iedereen draait weer om de hete brei en negeert de olifant in de kamer.

Was zij een stinkhoer of niet. Zo ja, dan heeft Jan gewoon gelijk en valt alles on VvMU

Sans Comique | 19-11-18 | 13:31 | 2

Als hij een woonwagen heeft op het mediapark, dan heeft Jan gelijk.

Deflatiemonster | 19-11-18 | 13:33

Kwa olifant in de kamer heb je in zijn geval wel gelijk.

skoftig | 19-11-18 | 13:35

Geestelijk gemankeerd.

Bat-Adam | 19-11-18 | 13:31 | 1
-weggejorist en opgerot-
lowieke170047835616 | 19-11-18 | 13:40

Bekende slinkse werkwijze. Haal het meest opvallende debiele persoon voor de camera en beoordeel de hele groep daarop. Roep de dag erna weer daarna dat je de activiteiten van een invidu niet op een hele groep moet projecteren.

Repetitive Beats | 19-11-18 | 13:30 | 2

Dan heeft de cameraman wel een dagtaak aan de voorselectie.

Acar_ketimun | 19-11-18 | 13:50

Mooi gezegd van repetitive beats. Verbaast me dit fenomeen hier terug te zien.

Superkwatta | 19-11-18 | 15:52

En dan die kozp-figuren afschilderen als uitkeringstrekkerTs.
Ik hoop echt dat ik het mis heb en deze 'man' een nuttige bijdrage aan de samenleving levert maar alles wijst er op dat dit gewoon een woonwagentokkie is die halve liters blikbier naar binnen slurpt.

two ball cane | 19-11-18 | 13:30 | 2

De schepsels die bezoek krijgen van geweerschutters in Nederland, zijn meestal zelfstandig ondernemers, in kweek of handel, soms zelfs in de chemie.

Guido | 19-11-18 | 13:51

N=1

Superkwatta | 19-11-18 | 15:51

Hadden ze in Eindhoven maar snelwegblokkeerders, dan had je deze situatie niet gehad en waren deze schreeuwers tegen zichzelf in bescherming genomen.

LaatsteAvondmaal | 19-11-18 | 13:30 | 4

Hoeft niet daar, staat altijd vast.

skoftig | 19-11-18 | 13:34

Ik vind het recht van kinderen op een gezellig en gemoedelijk kinderfeest en de openbare orde zwaarder wegen dan het demonstratierecht.
Ik snap sowieso niet waarom het demonstratierecht zo zwaar weegt in de NL wetgeving. Dat grondrecht stamt uit een tijd toen de samenleving heel anders in elkaar zat en rechten niet voldoende geborgd werden. Dat is nu gelukkig anders. Juist omdat dat recht zo zwaar weegt, kunnen situaties sneller uit de hand lopen. Het demonstratierecht wordt nu te snel misbruikt om provocaties uit te lokken.
De situatie in Eindhoven was slechts een kwestie van tijd dat het uit de hand zou lopen. De toegangsweg preventief blokkeren had deze situatie dus kunnen voorkomen.

LaatsteAvondmaal | 19-11-18 | 13:56

two ball cane | 19-11-18 | 13:32
Die marrekane waren er vast niet op uit om kindertjes te beschermen tegen intimidatie en geweld. Maar aan de motieven van Jan twijfel ik ook. Moeilijkmoeilijk.

Sans Comique | 19-11-18 | 14:02
▼ 1 antwoord verborgen

Maar de deugers hebben eindelijk een idioot gevonden om om voorstanders van zwarte Piet weg te zetten als tokkies en dus fout volk. Laten we op grond van deze argumenten dan ook gelijk voetbal verbieden. Zelfde logica. Wordt nog interessant.

Deflatiemonster | 19-11-18 | 13:30 | 2

“Een” idioot? In de zin van dat er slechts 1 idioot actief was die dag?

Bigi Bana Boy | 19-11-18 | 13:38

Liever deze niet als voorman.

Koekkeloere | 19-11-18 | 13:59

Inderdaad een bekende Eindhovenaar maar niet eentje waar we trots op zijn.

Haatgenerator | 19-11-18 | 13:29 | 1

Jammer. Je krijgt hem er gewoon bij in het pakket. Net als de mocros die altijd in de Randstad zaten en nooit en te nimmer naar Eindje zouden komen. Want dat was allemaal maar een randstedelijke bedoeling die jullie daar noooooooit zouden krijgen. Hahaha...

Acar_ketimun | 19-11-18 | 13:52

Als ik alleen naar de foto kijk heb ik het idee dat hij zijn vrouw voorstelt aan de KOZP mensen.

Maya de Blij | 19-11-18 | 13:29

Hij heeft helemaal geen nek, z’n hoofd zit gewoon direct op zijn romp. Zal wel lastig zijn bij het omkijken.

Osdorpertje | 19-11-18 | 13:29 | 1

Juggernaut.

Sans Comique | 19-11-18 | 14:03

En KOZP maar klagen dat ze het zwaar hebben. Dít is pas de onderkant van de samenleving.

E-Burke | 19-11-18 | 13:29
-weggejorist-
oo4load | 19-11-18 | 13:28 | 1

Lekker vrijstaand wonen z'n woonwagen...

Kanarie_Geil | 19-11-18 | 13:28 | 1

Zeker. Daar kan zo'n doorzonhut niet aan tippen.

Lupuslupus | 19-11-18 | 13:35

Tjeemig, lekker belangrijk. 1 Figuur eruit halen. Sneu hoor.

Apollo | 19-11-18 | 13:28 | 2

En die dan als voorbeeld stellen van iedereen die pro-Zwarte Piet is.
Dat is hoe de media werken in dit land.

2voor12 | 19-11-18 | 13:30

Ja, kijk dan ook even bij de huisvesting van die krakersaanhang van KOZP.

kleurdoosje | 19-11-18 | 14:59

als dit nu in 020 was gebeurd met een ajax supporter dan was de berichtgeving toch wel anders uitgevallen

Rest In Privacy | 19-11-18 | 13:27
-weggejorist en opgerot-
HeleKluif | 19-11-18 | 13:26 | 1

Ik zie ook enige gelijkenissen met Fredje Grapperhaus.

Van Urk | 19-11-18 | 13:26 | 1

Verdomd ja, is ie misschien in zijn vrije tijd heel anders...

Petrus Poortwachter | 19-11-18 | 13:27

Met een gebroken stok kun je ook slaan!

Atheist-Priest | 19-11-18 | 13:26

Wie is Bono?

Gajus | 19-11-18 | 13:25 | 3

Een soort hondenvoer...?

Kanarie_Geil | 19-11-18 | 13:27

Hondenvoer waarvan je hond diarree krijgt?
Ben ik warm?

Gajus | 19-11-18 | 13:28

@Schoorsteenveger, LOL, is voor de "Colon Reiniging".
Schijnt erg gezond te zijn. Vraag maar aan die BNer, die een hele TV serie begint. over haar schijtproblemen (naam ff kwijt)

Kanarie_Geil | 19-11-18 | 13:37
-weggejorist-
RenHoek | 19-11-18 | 13:25 | 1

Tja, één hersencel die ook nog voor de helft omgevallen is.
Valt het allemaal nog best mee met Jantje...

Petrus Poortwachter | 19-11-18 | 13:25

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl