Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ned0rlanders doen salafistisch in den vreemde

Kijk nou! Altijd maar kankeren op hoe de mohammedanen hier in Nederland maar niet hun kop uit de theocratische aarsch krijgen, maar wij Ollanders kunnen er ook wel wat van. Althans, de refaux die naar de nieuwe wereld zijn afgereisd na WO2 op zoek naar een beter leven. Het dorpje Norwich in Canada wordt namelijk volledig bezet door Ollanders en is dientengevolge een soort tuighwijk voor zwarte kousen. In Norwich viert men dus niet op zondag 1 juli Canada Day - lol is immers verboden, en zeker lol op zondag - maar vierden ze het op 2 juli. Zo zie je maar wat een kleine gemeenschap dubbele paspoortiërs kan doen met een burgemeester met een ruggengraat van suiker. INTEGRATIE MISLUKT!

Reaguursels

Inloggen

Als oude Nederlanders elders net zo suf doen als nieuwe Nederlanders hier, is dat even stom. Dat was nou juist de gedachte aan niet discrimineren.
Als je in een ander land gaat wonen, pas je je aan.

xspalm | 04-05-18 | 22:30

Maakt niet uit welk geloof een religekkie aanhangt. QED.

zeiksmurf | 04-05-18 | 21:33

Doe mij maar een paar van die Nedercanadezen.

Uiterst_Rechts | 04-05-18 | 21:25

Verschil is dat deze Hollanders waarschijnlijk niet oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit en dat de overige bewoners blij met ze zijn. Uitkeringen zullen ook laag zijn en bijdrage aan economie hoog. Belachelijk stuk graaf. Integratie is geslaagd.

nerugaer | 04-05-18 | 20:24 | 2
-weggejorist-
NLmomus | 05-05-18 | 07:45

Zouden ze ook zo'n achterstand hebben op de Canadese cultuur en is hun geloof ook zo oorlogzuchtig tegenover niet gelovigen?

ger1306 | 05-05-18 | 11:19


Dan hadden die stomme Canadezen die stomme Gristen Ollanders maar niet binnen moeten laten.

Ella | 04-05-18 | 19:54

Rijden ze ook met bestelbusjes over terrasjes?

Careless_wipper | 04-05-18 | 19:25 | 1

Nee, natuurlijk niet. Dat doen alléén de MoslimMannen vooral die met suiker.

Ella | 04-05-18 | 19:53

Gek dat het nu voor de eerst keer door die gemeente als een probleem wordt gezien, wat is er in alle voorgaande jaren toen 1 juli op zondag viel dan gebeurd?

604-030 | 04-05-18 | 19:10
-weggejorist-
Gen. Maximus | 04-05-18 | 17:05

Zo zie je maar wat een kleine gemeenschap dubbele paspoortiërs kan doen met een burgemeester met een ruggengraat van suiker.

de Burgemeester in Canada?
Mag een Hollandse migrant in Canada dan 2 paspoorten hebben? Volgens mij kan dat hebben van 2 identiteiten en desgevolgende problemen in keuzes en kansen, met rechten en plichten alleen in enkele landen in Noord Europa.. kan me vergissen maar volgens mij is daarom ook de influx zo enorm en gigantisch naar dit land van uitheemse soorten.. uit gans de wereld.

en daarbij denk ik echt dat een Hollander alleen als problematisch tuig wordt ervaren in den vreemde als het een streepjes Nederlander betreft.. kan me ook weer vergissen maar DENK ut wel.

fikkieblijf! | 04-05-18 | 16:13 | 1

Ik durf de stelling wel aan dat geen enkele inwoner van Norwich Ontario een Nederlands paspoort heeft. Het zijn 100% Canadezen met Nederlandse voorouders. Verder is het geen kleine gemeenschap in dat dorp, maar bijna de meerderheid.
Wat “een ruggengraat van suiker” is weet ik niet. Een ruggengraat van rubber of elastiek, ja dat is wel een bekende uitdrukking. Eentje van suiker ken ik niet, ik snap ook niet wat ermee bedoeld wordt. Zou het daar vaak regenen, zodat die ruggengraat smelt? Of pissen die gereformeerden van Nederlandse origine vaak tegen de burgemeester aan? De beeldspraak ontgaat me.
Het is dus een nogal lui, ongeïnteresseerd, ongeïnspireerd, ongeïnformeerd en zwakzinnig stukje van de jongste bediende, die blijkbaar liever meer moeite en energie steekt in twitter dan het werk waar hij voor betaald wordt.
Maar goed. De baas is druk met de verbouwing van zijn huis en de plaatsvervanger is druk met een project over een referendum. Dan krijgt de veredelde stagiair ook niet begeleiding die zo’n joch nodig heeft, natuurlijk.

Stormageddon | 04-05-18 | 16:40

T is vooral een probleem doordat er mensen zijn die dergelijke lui serieus nemen. Je hoeft t toch niet aan te passen? Laat die lui dan lekker een jaartje overslaan. Verder behoeft t geen betoog dat de vergelijking met de situatie hier ten lande volstrekt mank gaat.

BlowingBubbles | 04-05-18 | 15:17

Trineke en Mieneke lopen samen in hun niqaab door Norwich.
Klein Urkije wordt t ook wel genoemd.

Ruimedenker | 04-05-18 | 14:34

Leuk Zengraaff.

Gevalletje 'Jamaar wij... '

Makes no sense.

HypoPseudo | 04-05-18 | 14:33 | 1

Dit soort mea culpa’s zie ik deugmenschen/hersenlozen vaak doen, vingerwijzend naar Nederlandse enclaves.
Ze vergeten voor het gemak (want meer kunnen hun hersentjes niet aan) alleen dat Nederlanders zich in het buitenland wél goed gedragen en geen religie opdragen aan de autochtone bevolking. Klein verschilletje.

HeilTrump | 04-05-18 | 18:08

Maar ik denk dat ze niet elke week op televisie komen zoals """opsporing verzocht"" en dat is een groot verschil.

Nietgek | 04-05-18 | 14:33 | 1

Precies.

HeilTrump | 04-05-18 | 18:08

Ik ben voor een herwaardering van kolonisatie. Wij Nederlanders zijn daar goed in. Elk land waar we voet aan de grond hebben gezet, was daarmee beter af.

Stijlicoon | 04-05-18 | 14:15 | 1

Precies, de wereld is van iedereen, dus wat is er mis met kolonisatie?

Jeff Hawke | 04-05-18 | 14:19

Maar hoe zit het met het land waar die zwarte kousen oorspronkelijk vandaan kwamen? Zijn kerk en staat daar inmiddels gescheiden? Of voeren ze daar nog een religieus middeleeuws bewind?

ridder pompompom | 04-05-18 | 14:11

Without de Dutsj de hole of Canada woed hef sunken into de sie. De Dutsj came toe der reskjoe by bringin in dykes. Dets wai mocroos always shout hoer en kech. Its bekos of de dykes.

Nivelleermarionet | 04-05-18 | 14:08

Het atheistische en semi criminele ge-emigreerde deel van Nederland woont op Curacao en in Spanje.

van Oeffelen | 04-05-18 | 14:07 | 1

De eerste zonnesteek van 't jaar?

Mazzelstof | 04-05-18 | 15:57

'Het dorpje Norwich', zeg je?
Vraag gewoon aan gelijk welke muzel waar hij het liefst zou wonen: in gelijk welk dorpje van de zeventig muzelstaten, of in het dorpje Norwich.

Notenkraker | 04-05-18 | 14:04

Norwich ligt er een stuk netter bij dan welke moslemisch geïnfecteerde kudtwijk dan ook.

Stijlicoon | 04-05-18 | 13:51
-weggejorist-
Hallalieheliaal | 04-05-18 | 13:48 | 1

Oh ja, dat roep ik al tijden. Nl-ers in het buitenland gedragen zich hetzelfde. Je hebt Nederlandse enclaves in Amerika, Canada, Australië en nog wat vreemde oorden. Hetzelfde wat migranten hier doen, alleen wat minder crimineel, veeleisend naar de overheid en parasitair.

BozePaarseMan | 04-05-18 | 13:47 | 3

Je krijgt het overal waar migranten van welke achtergrond ook samenklonteren, dus ook als het Nederlanders betreft. De lokale samenleving moet de influx kunnen absorberen.

Sjors W. | 04-05-18 | 14:03

Nederlanders in den vreemde gedragen zich NIET hetzelfde. Het reaguursel hiernaast van Hallalieheliaal | 04-05-18 | 13:48 | somt een aantal significante verschillen op.

Winter_is_coming | 04-05-18 | 14:38

Onzin. Die lui zitten nauwelijks in een uitkering, geen hoge criminaliteit cijfers, geen politieke banden met Nederland en niet dienstplichtig in het Nederlandse leger. Ze zijn alleen religieus nog conservatief, meer niet. Turken en Marokkanen hier kennen nog dat opgeklopte nationalisme en loyaliteit aan de dictator van hun thuislanden.

martymcfly | 04-05-18 | 16:53

LOL...
Je kunt echt merken dat deze twitteraar het artikel helemaal van A tot Z heeft bestudeerd en precies weet waar het over gaat.
mobile.twitter.com/dency1/status/9923...
Oh nee, toch niet.

Stormageddon | 04-05-18 | 13:47

Heeft zich al een zwartekouser tussen de katholieken, de hindoes, de boeddhisten of de mohammedanen opgeblazen?
Nee?
Dan bek houden.

De Vrijlansier | 04-05-18 | 13:47

Ook in Canada buigen ze voor de minderheid. Daar hoef ik niet meer heen te emigreren, when the shit really hits the fan,hiero

pibasso | 04-05-18 | 13:47

Ah, dank voor het bericht. Ik buig mijn hoofd in diepe schande en zal de komende 4 tot 5 minuten even geen afkeer hebben van de marokkaanse en turkse kolonisten.


Jan Passant mk2 | 04-05-18 | 13:47

Migranten die dingen eisen op basis van hun meegebrachte religie. En de originele bevolking moet zich maar aanpassen. Goh, het zal eens niet.

koeberg | 04-05-18 | 13:40

De oerhollands mentaliteit, waarom 1 dag vieren als het ook gewoon 2 dagen kan!

Rest In Privacy | 04-05-18 | 13:39 | 1

Dat is niet Hollands, dat is Brabants. Die refo's waar het over gaat hebben in hun hele leven één keer geglimlacht en dat was omdat het zoontje van hun voornaamste bloembollenconcurrent polio kreeg.

Sjors W. | 04-05-18 | 14:05

De soldaten die uit nl indie kwamen kregen te horen,dat ze beter konden emigreren,hier was geen werk,
In het begin werden er geen vaardigheid eisen gesteld.
Deze sekte,is omstreeks die tijd verkast.
Ze hebben hun eigen broek op gehouden,en geleefd volgens hun diep ingeworteld geloof.
Een vergelijking met het moslim geloof,is niet op zijn plaats,van deze mensen heeft niemand last.
Een opsomming,van de problemen die we hebben met een categorie moslims staat in de column vermeld,het ergste is,dat de rest van de sekte,de kiezen stijf op elkaar houd,wie zwijgt stemt toe.
De problemen met dit soort volk,kunnen alleen maar toenemen.
Merkel stenen,respect lose moslim teeners,en ga maar door.
Elke nieuwe moskee is een aanslag op de bevolking,het heeft een zuigkracht op de toename van nieuwe jurken

soledad | 04-05-18 | 13:39

En van de link history of town: "Some of the early settlers were emancipated slaves from Virginia." Het gaat hier toch iets mis bij zwarte kousen.

MistaRazista | 04-05-18 | 13:38 | 1

Zentgraaff heeft het verkeerde Norwich gevonden bij zijn uitputtende research over dit onderwerp. Je merkt dat hij er volledig in op is gegaan.

Stormageddon | 04-05-18 | 13:43

Johanna ter Steege is een actrice. Acteurs en actrices lezen voor en beelden uit wat een ander heeft verzonnen. Om de een of andere reden denken de media dat de gedachten die deze leeghoofden debiteren gefundeerd zijn op een diep fundament. In werkelijkheid is het ondragelijke lichtheid.

Glasgow Argus | 04-05-18 | 13:38

Dus Emma moet ook onderduiken omdat haar ouders wegens stamboom vervolgd worden? Je vraagt je intussen echt af om men begrijpt wat 4 mei betekent. Het betekent stil staan bij al die doden en lijdenden vanwege Hitler. Eigenlijk ging de helderheid van het gedenken al verloren toen links de strijd tegen en het lijden onder de nazi's, de strijd tegen 'het fascisme' ging noemen. Toen begon het herdenken te verschuiven naar een links wereldbeeld. Want links staat snel klaar met het stempel 'fascisme'.
We herdenken de slachtoffers van de nazi's. Klaar, uit.

marjen | 04-05-18 | 14:06

De vergelijking had van mij niet gehoeven, maar het is niet bedoeld om na te trappen. Dat maak jij er van, en jij hebt geen monopolie op wat Anne Frank heeft betekend / betekent voor mensen.

Sjors W. | 04-05-18 | 14:09

Een heel dorp met twee paspoorten?

MistaRazista | 04-05-18 | 13:30

Laat Jolo het niet horen. Dat wordt weer een "Zie je wel, de gristenen doen het ook dus moeten we over alles islam onze bek houden!11!!" columpie. Compleet met huisreetkevers die gaan circlejerken over hoe erg ze deugen.

SwordofWinter | 04-05-18 | 13:28 | 2

"Zie je wel, de gristenen doen het ook dus moeten we over alles islam onze bek houden!11!!"
Het eerste ben ik met hem eens, het tweede niet,

koeberg | 04-05-18 | 13:41

+Norwich is sowieso een religieus (Quaker) dorpje. Vraag me af of de zondagsrust alleen door de refo's (1/5 van de bevolking) op prijs gesteld wordt.

E-Burke | 04-05-18 | 14:09

Toen ik een jaartje in Canada woonde was ik ook blij dat je daar van die Nederlandse winkeltjes hebt waar je gestampte muisjes kunt kopen. En ik vertikte het ook om met een helm te fietsen. Ineens begrijp ik al die zandmensen die zanddingen blijven doen.

Wedstrijdkrokodil | 04-05-18 | 13:28 | 2

Met dat verschil dat jij de overige Canadezen niet jouw gestampte muisjes opdrong of een helmloze plek op school, stadhuis etc, afdwong.

Mokum Kosher | 04-05-18 | 13:35

Je moest eens weten. Zo heb ik Canadezen aangezet om bitterballen te eten, een handgeschakelde auto te rijden en ze overtuigd dat je zeker niet je eigen cadeautjes hoeft in te pakken in een winkel.

Wedstrijdkrokodil | 04-05-18 | 14:15

Afstammelingen van Nederlandse emigranten doen het uitstekend in de VS en Canada. Veelal geslaagde ondernemers met een hoge arbeidsethos. Kinderen vanaf de 2e generatie spreken perfect Engels en voelen zich op en top Amerikaan of Canadees.
Als ze samenklonteren in Hollandse enclaves vertonen ze ultra-religieuze en kneuterige nostalgische trekjes. De klassieke molentjes, en tuinkabouters en de keurig onderhouden tuintjes.

Luchtbakfietser | 04-05-18 | 13:27 | 4

@ Cobalt bomb
Precies. Samenklonteren is een zelf gekozen vorm van segregatie.

Luchtbakfietser | 04-05-18 | 13:38

Het Hollandse samenklonteren had niets kwaads in de zin tegenover het gastland. Het was gewoon nostalgie zonder haat naar de democratie waar men was gaan wonen. En men wilde ondernemen en werken.
Als je dan toch vergelijkingen wilt maken, moet je praten over Marokkanen die in Turkije gaan wonen.

marjen | 04-05-18 | 13:51

Kijk wat gebeurt met NL ondernemers die alleen op een boerderij in Frankrijk zitten en daar zeer succesvol boeren volgens de laatste methodes. De locale prefecture probeert hen uit te roken want de overige boeren bieden aan hem hun grond aan en treden bij die boer in dienst. Door hun succes domineren zij in korte tijd de regio en dat is dwars tegen de locale rolverdeling van lijfeigene en elite.

TriestGeval | 04-05-18 | 14:59
▼ 1 antwoord verborgen

Maar wanneer gaan we nou proberen om een kerk te bouwen in Saoedi-Arabië, onder het mom van diversiteit?

JackStick | 04-05-18 | 13:27 | 1

Salafistische bijeenkomsten worden in Hilversum gehouden omdat de burgemeester een vriend is van het vrije woord.

Einde van de Domheid | 04-05-18 | 13:30

Haha Canada Day is toch nationalisme? Daar houdt die Justin Turdeay helemaal niet van! Goed bezig die Ollanders in den vreemden.

Indoneesje | 04-05-18 | 13:26

In protestants Canada en de VS pasten de Nederlanders vrij gemakkelijk, ook al vormden ze enclaves. Ze waardeerden hun gastland. Ze hadden geen haat tegen hun gastland. Ze wilden werken. Ze hadden niets dat lijkt op een veroveringsstrategie. Ze hadden geen programma om hun gastlanden om te turnen in een achterlijk systeem. Ze hadden geen afkeer van de westerse democratie.
Dus de vergelijking slaat kant noch wal.
Maar ik denk dat het humor is, dit verhaaltje.

marjen | 04-05-18 | 13:26 | 1

"slaat kant noch wal"
Blijft mooi!

drastic | 04-05-18 | 13:35

Er is een groot verschil tussen hardwerkende en christelijk godvrezende Nederlanders, of crimineel, lui, uitkeringstrekkend, islam geïndoctrineerd, antisemitisch, antihomo, antivrouw, kopschoppend, loverboy, kutmarokkaans tuig.

Willemdrie33 | 04-05-18 | 13:25

Zou ik in Canada wonen (wat God verhoede), zou ook ik afzien van het vieren van Canada day. Canada is onder leiding van Justin Turdeau aan het veranderen in het Zweden van het westelijk halfrond.

Geheel vrijwillig laten de Canadezen zich naar de multiculturele afgrond duwen. Achterlijkheid is het belangrijkste importartikel geworden, onder leiding van Yasser Feras’ rolmodel.

Nee, dan de mensen die hun principes nog huldigen door zes dagen in de week zich in het zweet des aanschijns te werken. En te rusten op de zevende dag. Kan je ridiculiseren; ieder zijn gevoel voor humor. Maar VARA cabarethumor heeft zichzelf lange overleefd, zodanig dat alleen bitterheid overblijft. Thuis noemen we dat “een Muiswinkeltje”.

Glasgow Argus | 04-05-18 | 13:24 | 2

Glasgow Argus | 04-05-18 | 13:24 |
Vroeger nog wel eens gedacht aan Canada als optie. Idd. het Zweden aan de overkant, een absolute no-go.
Zweden ligt trouwens op het oostelijk halfrond, net als NL. Dit terzijde.

Ichneumonidae | 04-05-18 | 14:17

En Canada ligt op het Westelijk Halfrond. Dus?

Glasgow Argus | 04-05-18 | 14:49

Ze zeggen niet dat het niet mag, alleen lopen zij dan niet met de parade mee. Guttegut

ikdenkwat | 04-05-18 | 13:24

Verschil is ppl dat Dr Nedelanders daar aangepast zijn. Ze spreken Engels en zien de Canadezen niet als 2de rangs burger en ze houden hun eigen broek en betalen ook nog eens belasting. Dat is wat anders dan het spul wat in Nederland rondloopt.

EmilioEsteves | 04-05-18 | 13:24

Fakeniels dus.

Kaas de Vies | 04-05-18 | 13:23

Zentgraaff, wat goed dat je dit aankaart. Ik zie nu mijn hypocrisie. Mijn welgemeende excuses aan alle moslims. Jullie zijn welkom in mijn land en je hoeft je niet aan te passen want een paar Hollanders in Canada leven zoals we in Nederland 50 jaar geleden ook deden.

Uh wat? Zeg je nu dat liberalisme niet een eeuwenlange Nederlandse cultuur is?

Rest In Privacy | 04-05-18 | 13:22

Als Koningsdag bij ons op een zondag valt wordt het ook verplaatst naar de zaterdag daarvoor. Dus wat is het probleem?

Irnerius | 04-05-18 | 13:20

Refo kerk met kruis op dak? Zentgraf snapt er geen bal van.

Tronald_dump | 04-05-18 | 13:20

Sjonge sjonge, Canada is géén Marokko.
Dus niet te vergelijken.
Dat de Canadezen dit pikken is hun probleem.
Méér moskeeen eisen etc. is niet hetzelfde als een minikerkje in Canada. Het wordt pas een leuk topic als Urkers eisen gaan stellen in Casablanca.

Ruimedenker | 04-05-18 | 13:19

Doen zij ook aan kophakken ?

blauwe zander | 04-05-18 | 13:17

Ow en Zentgraaf zoek ook even dat dorpje Ollanders in Jemen die daar de scepter zwaaien met hun intimidatie en lompe gedrag. Dat mag best wel eens in het gezicht van die rassies eigenpijponde nedarland0r gewreven worden.

Cobalt bomb | 04-05-18 | 13:17

Al die koningsdagvieringen, daar zie ik eigenlijk nooit islamieten bij. Of bevrijdingsdagvieringen. Wel op 4 mei later op de avond, dan wel weer.

Rest In Privacy | 04-05-18 | 13:17 | 1

In de mussen in de Schilderswijk was er een Somalisch feest ter ere van Koningsdag, met Nederlandse vlaggen.

Kcirce | 04-05-18 | 14:03

Fixed it for ya, Constanteyn.
www.norwich.ca/
Misschien wat minder twitteren, en concentreren op je werk. Eerst al een dubbel topic tikselen over de Nobelprijs, nu weer dit foutje... Het is wel duidelijk dat de baas vakantie heeft.

Stormageddon | 04-05-18 | 13:17

De fundamentalisten komen.
Een afweging maken met 'resultaten uit het verleden' heeft weinig zin.
Alleen mogen we ons gerust weerbaarder opstellen, ikzelf walg van alle vreetshows op TV alle temptation eilanden, voorafs, na-afs, date naakt. We maken het wel erg gemakkelijk voor een vijand die doet alsof ze een religieus excuus hebben. (Onze decadentie kunnen we zelf beter benoemen en mee dealen!)

Einde van de Domheid | 04-05-18 | 13:15

God maakt meer kapot dan je lief is.

Mr_Natural | 04-05-18 | 13:15

Zendeling Graaff is met z'n eigen kruistocht bezig om de 'ware religie' van de 'ware' vrede uit de wind te houden.

Kijkeensaan | 04-05-18 | 13:15

Uitstekende spiegel Zentgraaff! Weer een pareltje.
Sommigen blijven zelfs reaguren op Nederlandse weblogs om de typisch Nederlandse klaagcultuur niet te verliezen in plaats van te genieten .

DrumPiet | 04-05-18 | 13:14 | 16

Ichneumonidae | 04-05-18 | 14:07
Chinezen maken geen amok??
beste wesp, ze zijn flink vertegenwoordigd in de moord statistieken. Onder elkaar zijn ze keihard hoor.,

miko | 04-05-18 | 14:36

miko | 04-05-18 | 14:36
Heb jij daar last van? Of van Marokkanen die elkaar uitroeien in NL?
Ik niet. Bovendien, de reputatie van Chinezen is heel wat beter dan die van moslims in het algemeen hoor.
Noem voor de grap eens een land waar de komst van moslims een zegening is geweest.
Kun je niet.

Ichneumonidae | 04-05-18 | 14:41

Tuurlijk klopt de vergelijking, maar de overeenkomst is futiel, irrelevant. Beetje als erop wijzen dat jij ademhaalt en Hitler ook. Heel scherp en suggestief hoor. Spiegel! Pareltje!

sockpuppet | 04-05-18 | 22:54
▼ 13 antwoorden verborgen

Integratie moet geen doel op zich zijn, het moet een doel hébben. In Nederland maakt niemand zich druk om de integratie van Chinezen, Italianen, expats en alles behalve moslims omdat zij zich prima gedragen en niemand er last van heeft. Ze integreren niet of nauwelijks, daarvoor wijken onze culturen te zeer af, hoewel dat de laatste decennia beter gaat door de mening van culturen dankzij internet.
Integratie is bedacht om de lastpakken in het zelfde metier te laten lopen als de inboorlingen, de enige optie op verbetering en zelden succesvol. En als je iedereen over een kam scheert, zal het ook niet lukken. Echter, de lastpakken naar een opvoedingskamp sturen en de rest met rust laten zou nog het best werken.

Bakkeleures | 04-05-18 | 13:13

daar wil je dan ook niet bij wonen lijkt me. Stap 1 bij emigratie.

Cobalt bomb | 04-05-18 | 13:13

De vergelijkingen gaan niet helemaal op, ik zie de jeugd aldaar niet sissen en hoer! roepen naar de langslopende dames van een ander geloof.
En met een scooter en een keukenmes een juwelier gaan beroven zullen ze daar ook wel uit hun hoofd laten..

Wijze uit het Oosten | 04-05-18 | 13:13

"Martin adds this is an occurrence that only happens once every seven years, and we'll have to weather through it."
Hebben ze daar geen schrikkeljaren?

TyrionLannister | 04-05-18 | 13:11 | 3

Tyrion, ik zat ook al te rekenen..... De eerstvolgende Canadaday is in 2029.

dreistein34 | 04-05-18 | 13:26

Dreistein begrijpt het niet helemaal. Canada Day is elk jaar maar niet altijd op een zondag.
Logisch redeneren kan die burgemeester ook niet. Nieuwjaar valt altijd op 1 januari. Vuurwerk en de rest op 2 januari als 1 januari een zondag is?

Synecdoche | 04-05-18 | 13:41

@TyrionLannister | 04-05-18 | 13:11
Schrikkeljaren of niet, op de lange termijn zal het gemiddeld eens per 7 jaar zijn

Kees Maf | 04-05-18 | 13:49

En plegen die Hollandse refo’s veel aanslagen, aanrandingen, verkrachtingen, overvallen, mishandelingen en inbraken?
Nee?
Potsierlijke vergelijking dus. Welk links warhoofd heeft je het idee voor dit artikeltje ingefluisterd, Constanteijn? Serieus, nieuwsgierig naar.

kempenaer | 04-05-18 | 13:10

Voorzie nu al op Joop: Geenstijl spoort verkeerde dorp op.

kees de short | 04-05-18 | 13:09

Juist want die Ollanders in den vreemde negeren de rechtstaat, ontduiken en masse de fiscus, terroriseren de oorspronkelijke bewoners, dreigen met geweld als iets gebeurt wat hen niet aanstaat, slachten waar nodig cartoonisten en filmmakers af. Bah!

Ebert de R | 04-05-18 | 13:08

Niet echt helemaal te vergelijken met salafisme, misschien wel terug naar het jaar 0 maar geen stenigingen amputaties zweepslagen slavernij genitale mutilatie etc.

tata1981 | 04-05-18 | 13:07

Uitzetten naar Marokko dat tuig.

John McClane | 04-05-18 | 13:06 | 1

Of erger: Spakenburg.

Kapitein Stijlvol | 04-05-18 | 13:10

sinds wanneer light Ohio in Canada, Zentgraaff?

Dario.Maggi | 04-05-18 | 13:06 | 4

@Leyrann | 04-05-18 | 13:09
Waarom zouden ze in Ohio geen Canadaday mogen vieren? Wij hebben op het werk ook een goser die elk jaar Australiaday viert.

Osdorpertje | 04-05-18 | 13:17

Ik vier ook St. Patrick's Day. En ik heet Holden..

H. Caulfield | 04-05-18 | 13:40

H. Caulfield | 04-05-18 | 13:4
Ik Iftar en heet van Kafferen

miko | 04-05-18 | 14:30
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zie geen Merkel-lego.

ZoekEenVrijeNick | 04-05-18 | 13:06

Heeft men ook onderzocht hoeveel % er van de bijstand leeft en hoeveel er vertegenwoordigd zijn in de misdaadcijferts?

drastic | 04-05-18 | 13:05 | 4

Heel juist opgemerkt. En verder nog: Bevolkingsdichtheid Canada 3,6/kmkm tegen Nederland 411. Misschien scheelt dat ook iets.

squadra | 04-05-18 | 14:05

Ze vieren Canada Day tenminste. Zullen er vanavond veel Mocros op de Dam zijn? misschien om na de 2 minuten stilte kransen voetbal te spelen.

negorij | 04-05-18 | 15:39
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken