Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jeugdige moordcommando's in Veilig Nederland

Waarom Nederland dus niet gelooft dat multiculturalisme en open grenzen een zegen zijn en dat Nederland een steeds mooier en veiliger land wordt: minderjarige moordcommando's met "verscheidene culturele achtergronden" die voor een paar ruggen drugscriminelen met zware wapens afschieten. Lees het huiveringwekkende verhaal in de Tella even over hoe jongens die gewoon bezig zouden moeten zijn met stages en playstations als volleerde Colombiaanse kartelkillers te werk gaan in de moord op Gilbert ’Giba’ Henrietta en Lindomar ’Kleine’ Elisabeth. In de gechauffeerde Audi's aan de goede kant van Den Haag merken ze er niks van, maar de uitgebrande Audi's van de killers vertellen een heel ander verhaal dan de huichelaars rond Mark R. 

Reaguursels

Inloggen

10-15 jaar geleden had ik nog wel het beste voor met dit land. Toen zag je de verrotting en [email protected]ng al met je ogen dicht maar als je dat benoemde was je een racist en een nazi. Prima allemaal. Nu verdient dit een hele grote groep mensen helemaal geen fijn, warm veilig land meer. Het wegkijken voor tientallen jaren misstanden mag en kan niet ongestraft blijven. Dus de gutmensch en linksmensch moet -wat mij betreft- nu tientallen jaren de overlast voor zijn/haar kiezen krijgen die ze de afgelopen tientallen jaren de "anderen" ook gunde. Ik hoop dat het in de wijken van PVDA/GL/CDA/D66-ers nog vele jaren onrustig is. Enkel DAT zou rechtvaardig zijn. Het mooie is dat ze het zelf blijven faciliteren. De vervuiler betaalt gelukkig mee. En hopelijk nog heel lang want dit mag niet zomaar stoppen.

Rest In Privacy | 28-02-18 | 17:40

Beste Joris, ik plaatste twee reacties. Bestaande uit een link naar Duitse artikelen over de verspreiding van vuurwapens op de Balkan. Met daarbij een citaat. Maar die reacties worden weggejorist. Is dat omdat er niemand meer Duits kan lezen?

theo-is-dood | 28-02-18 | 05:49

Na 'Mocro Maffia' gelezen te hebben en het vervolg in het nieuws te hebben gevolgd verbaast niks me meer. Inteeltallochtonen met een beperkte hersencapaciteit zijn meedogenloze killers. En er groeien er steeds meer uit de buiken van moslimbaarsters. Wen er maar aan.

De waard zijn gast | 28-02-18 | 01:30
-weggejorist-
theo-is-dood | 27-02-18 | 20:28

Wat voor band heb je met je kinderen als ze dit soort opdrachten uitvoeren.....
De betreffende ouders hebben mede het klimaat gecreëerd waarvan dit het resultaat is.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 20:27

Illegale zware automatische vuurwapens in de handen van drugscriminelen? De politie zit er bovenop! Daarom worden alle nederlandse jagers en sportschutters elk jaar onaangekondigd in de avonduren gecontroleerd. Om negen uur 's avonds gaat de bel en dan staat daar de politie. Of ze even de kluis kunnen bekijken. Waar de dubbelloops volgens voorschrift in is opgeborgen. Your tax dollars at work!

theo-is-dood | 27-02-18 | 19:59

Waarom studeren, werken als je via de criminele weg veel meer geld verdient.
Straks weer de schuld geven dat ze gediscrimineerd werden,.
En als ze het erna niet meer zien zitten naar een sallafisten moskee rennen, en een zeggen" het enigste waar ik goed in ben is mensen vermoorden mag ik mee doen in Syrië" heb genoeg ervaring opgedaan in Nederland.

Rene046 | 27-02-18 | 18:02 | 1

Je bedoelt waarschijnlijk: "het enige waar ik goed in ben"?

Verbandmeester | 27-02-18 | 18:57

En het mooie is, die minderjarigen zijn met maximaal 2 jaartjes weer onder ons.

Bari Oomsma | 27-02-18 | 17:31

.. och, een schietpartij in de VS is nieuws, want daar moeten wapens nog worden verboden. Schietpartijen met zware automatische wapens in Nederland zijn nauwelijks nieuws, want zware automatische wapens zijn hier al hartstikke verboden. Dus geen problemen hier. Bovendien zijn de daders "jongeren" en die horen op een meer positieve manier in het nieuws te komen.

Zo te zien aan de kogelgaten hebben "onze jongens" geen (Nederlandse) militaire ervaring, want van pang pang roepen gaat er niks stuk.

Jan Passant mk2 | 27-02-18 | 15:09

DENK, Nida en bij1 hebben de schuld al bij de hardwerkende autochtone Nederlander gelegd? Want zij hebben het klimaat van haat en racisme toch gecreëerd. D’66 en GroenLinks zijn het daar in elk geval volledig mee eens. Deze minderjarige jongens hebben onvoldoende steun gehad. /zelfkastijdingmodus uit

Bill Cosby | 27-02-18 | 15:02

De criminaliteit daalt maar dat wil de blanke boze man maar niet erkennen. Zou dat misschien komen omdat niemand meer aangifte doet of kan doen (civiele zaak, mevrouw,mijnheer)

lingo star | 27-02-18 | 14:26

Het criminele duo Henriette en Elisabeth klinkt niet echt gevaarlijk...

Gulliver | 27-02-18 | 13:55

Zolang dat spul elkaar opruimt, heb ik er geen enkel probleem mee (graag wel zonder onschuldige omstanders)

#opgeruimdstaatnetjes

Bijtendehond | 27-02-18 | 13:24

Doet u mij maar een pistoletje met kaas

Slough | 27-02-18 | 13:24

Stel je woont in weetikveel Massachusetts. Dan moet je naar nogmaals weetikveel een WalMart in Texas voor een supermarktpistool en een blik blauwe bonen.
Stel je woont in Roffe. Dan hoef je maar naar net over de grens van Duitsland met een slavischtalig land voor een kofferbak vol automatische wapens en een rolkoffer ratatatata.
Jatog.
Het is Schengen, sukkels. Het is boom-byebye from Brussels.

En wij pikken dit.

LibertasSimplex | 27-02-18 | 12:58

Saillant detail is dat die slachtoffers beiden ook vuurwapens op zak hadden. Open grenzen, vrije wapenhandel, lage straffen en dan die zelf benoemde achtergestelde inteelt multi culti gangsters die elkaar voor 3000,- euro over hoop schieten met vol automatische wapens. Tel hier het wanbeleid bij gemeente, O.M. en politie bij op (diversiteitsbeleid, bezuinigingen en bureaucratie) en tel uit je winst. Deze snotapen graag als volwassenen berechten en NOOIT meer vrij laten.

vluggehenkie | 27-02-18 | 12:52

Iedereen zeiken over supermarktwapens in het verre Amerika. Terwijl er enkel wat gestoorde staten dat zo gek hebben geregeld.
Maar wat mij opvalt. Als die jongens iemand af- en omleggen voor een paar duizend. Hoe goedkoop en makkelijk te krijg is hier een kalashnikov dan wel niet?
Hm?

LibertasSimplex | 27-02-18 | 12:41 | 5

Toch handig zo'n kalashnikov. Misschien maar eens gaan informeren bij de beheerder van de wapenkamer van de buurtmoskee.

Jan Passant mk2 | 27-02-18 | 15:21

Aan de grenzen van Europa woedt een burgeroorlog (Oekraine). Of heeft een burgeroorlog gewoed (voormalig Joego-slavie). Of er zijn twee miljoen AK's uit de dorpswapenkamers verdwenen (Albanie).

theo-is-dood | 27-02-18 | 20:03
-weggejorist-
theo-is-dood | 27-02-18 | 20:09
▼ 2 antwoorden verborgen

Veiligheid van de burger is geen prioriteit voor de overheid want dat kost geld. De politie werkt met de handen op de rug gebonden vanwege een woud van rare regels en protocols en ieder schot uit een politiepistool ligt onder een vergrootglas. Als er echter iets te halen is voor de schatkist dan werkt het systeem behoorlijk soepel, zie de acties van de FIOD, inning verkeersboetes, enz. Misschien is het een goed idee om de kennelijk zwakzinnige jeugdige daders middels een last van de burgemeester te laten opnemen in een gekkenhuis, waar ze duidelijk thuishoren. Aboutaleb is vermoedelijk vindingrijk genoeg.

isitsoornot | 27-02-18 | 12:37

Zolang die kwajongens het onder elkaar houden is het prima.

namensmijnhond | 27-02-18 | 12:31 | 5

En dit is dus helaas niet het geval. Enkele voorbeelden; In okt 2016 werd hier in 020 op straat een 44 jarige ondernemer uit Haarlem door geschoten na een ruzie op straat. Deze Hakan had een een blanco verleden, ging een avondje op stap en is nooit meer thuis gekomen. In november 2016 werd de 18 jarige Naoufal in 020 dodelijk geraakt door een kogel die niet voor hem was bestemd. In januari 2014 werd Rob (directeur GGZ) vermoord omdat men de verkeerde in het vizier had. Hij leek op het doelwit. Ook hier; volkomen onschuldig. In 2016 werd Djordy Latumahina in bijzijn van zijn vriendin geliquideerd. Ook hier; foutje, ze moesten iemand anders hebben. Volgens mij schoot Rick Halman in 2012 ook een onschuldige Bilal dood op straat en dit terwijl die kale moordenaar al eerder een schot had gelost in een cafe een paar jaar eerder. En zo zijn er helaas wel meer...

vluggehenkie | 27-02-18 | 13:05

Jullie hebben allemaal gelijk wanneer ik wat anders had gezegd. Maar ik zei, zolang ze het onder elkaar houden. Die playbarbie valt daar dus buiten net als andere onschuldige mensen. Wel lezen!

namensmijnhond | 27-02-18 | 13:12

Kwajongens understatement van de maand.

Zwiebelmaus | 27-02-18 | 20:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Niets te zien mensen, gewoon doorlopen.

Xirdalan | 27-02-18 | 12:31

Lekker dan. Komen straks net voor ze 18 worden uit jeugddetentie. Kun ze eindelijk aan hun volwassen criminele carrière beginnen.

Langshetrandje | 27-02-18 | 12:21 | 1

Ik stel voor per definitie voor dit soort misgrijpen volwassenenrecht van toepassing te laten zijn, met daaraan gekoppeld dat elk gebruik van een automatisch wapen leidt tot levenslange dtentie, en ontzegging Nederlanderschap in voorkomende gevallen (95 %).

BenPakdee | 27-02-18 | 12:37

Tja, de zegeningen van een open economie.
Ik kan mij nog een minister van economische zaken herinneren die riep dat dienstverlening meer grensoverschrijdend moet worden; een speerpunt van het kabinet.
Goed om te zien dat er in ieder geval één belangrijke economische sector is die dit advies ter harte heeft genomen.

jemagookniksmeer | 27-02-18 | 12:19

Allemaal de schuld van TV en het ontbreken van stageplaatsen!

Behangdelul | 27-02-18 | 12:18

Dit waren trouwens allemaal pareltjes van de Antillen, daders en daders die nu dood zijn. (Slachtoffrs is te veel eer voor dat uitschot)

Mather | 27-02-18 | 12:16 | 3

Weer twee BIJ1 stemmers minder roflol.

Vanilla | 27-02-18 | 12:17

@Vanilla BIJ1 in 010 ?.......*zucht*

brughslurph | 27-02-18 | 13:17

brughslurph | 27-02-18 | 13:17
Is voor mij als provinciaal allemaal een pot nat, randstad :P.

Vanilla | 27-02-18 | 13:58

En wij maar naar de Amerikanen wijzen als een 18-jarige een AR-15 kan krijgen. 15 jaar en kalashnikovs, toe maar.

Sleutelplanktovenaar | 27-02-18 | 12:16 | 2

Fake news, schiettuig mag helemaal niet in Nederland...

RightWingDanceSquad | 27-02-18 | 12:33

In de Kinkerbuurt werden de minderjarige jongens van de KKB (Knokploeg KinkerBuurt) 40 jaar geleden al op de gevaarlijkste klusjes afgestuurd, hadden de minste kans op zware straffen en een mooie kans zich te bewijzen.

BenPakdee | 27-02-18 | 12:40

Verscheidene culturele achtergronden? Het is maar wat je cultuur noemt.
Marokkanen
Antillianen
Kaapverdianen
Oostblokkers
Groepen cultuurverrijkers die ik zo gauw even niet kan oplepelen.

Nelis SplitBloes | 27-02-18 | 12:08

Krijg de indruk dat de politie wel overdadige capaciteit heeft om achter elkaar uitmoordende drugscriminelen aan te gaan, in tegenstelling tot een onschuldige burger die al geen aangifte meer doen omdat de politie er toch niks mee doet. Zou zeggen laat die lui lekker hun gang gaan want is toch niet tegen te houden.

watazooi | 27-02-18 | 12:08 | 1

Helaas houdt dat ook in, dat die twee agenten die we hier nog hebben voornamelijk bezig zijn de straat te soppen én u het risico loopt door verdwaald lood geraakt te worden.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:12

Krijgen we hier nu ook Highschool shootings?

frank87 | 27-02-18 | 12:07 | 2

Ben wel benieuwd waar (en of??) deze cowboys nog naar een VO gingen. Als kenner breek ik mijn hoofd over waar ze zaten en wat de schoolleiding ervan vind. Die mogen zich ook wel een beetje achter de oren krabben.
Heb het in het verleden wel vaker gehoord, prijsvechters in de klas. Ofwel, kinderen die tegen betaling voor anderen kwamen vechten op school. Let op, jonger dan je denkt en kinderen waar je het niet achter zocht. Alleen werden die uiteindelijk ook agressief jegens docenten, tja dan gaat de lol er wel een beetje af.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:16

Al gehad aantal jaar geleden schoot Turkse leerling in Amsterdam zijn/een leraar dood.

schalwijk023 | 27-02-18 | 12:27

Er zitten toch enkele voordelen aan deze handelswijzen:
+ minder uitkeringen
+ geen dure gezondheidskosten
+ vrijkomende sociale woningen
+ geen 350 euro's per dag kostende gevangenissen
+ geen toekomstige AOW+allerlei aanvulende subsidies.
Tel uit de megawinst!

meneer Q | 27-02-18 | 12:02 | 3

aanvullende

meneer Q | 27-02-18 | 12:04

Maar die daders gaan vol in de bijstand en kosten de schatkist een vermogen. Voor de rest van hun (waarschijnlijk abrupt beëindigd) leven.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:17

Helemaal eens, maar het schiet dubbel op als de daders ook een " afdoende" straf krijgen. Geeft rust en ruimte voor de toekomst.

BenPakdee | 27-02-18 | 12:41

" diverse culturele achtergronden" Als je dan niks wilt zeggen hou dan je waffel ! Wat moet een gutmensch als ik met deze zgn " info" ?

daytripper | 27-02-18 | 12:02 | 3

jep,meer buurthuizen dacht ik

rein9576 | 27-02-18 | 12:05

Is om de 'gutmensch' een tegenargument te geven.
"Zie je wel dat het geen allochtone waren? Jij altijd, met je rasistise woorde!"

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:19

" diverse culturele achtergronden" = allachtoonse.

boerk | 27-02-18 | 12:33

Toen ik 16 was, dacht ik dat een Kalsjnikov een type vliegtuig was. Ja, ik heb nog een onbezorgde jeugd gehad.

Mr_Natural | 27-02-18 | 12:01 | 2

En nu nog kun je het woord niet schrijven ... lol...

daytripper | 27-02-18 | 12:02

Dacht dat een alcohol gerelateerde hersenziekte was.

AntonJensen | 27-02-18 | 12:06

En niemand die zich afvraagt of ze eigenlijk wel een wapenvergunning hebben.

Pedronegro | 27-02-18 | 12:00

minderjarige moordcommando's met "verscheidene culturele achtergronden"
youtu.be/ylZqvNHRHzI?t=6
.

telelezer | 27-02-18 | 11:59 | 2

Getver! Wil je dat niet meer doen?!

marcoplarco | 27-02-18 | 12:27

Veel van deze dames zijn inmiddels ook achter de waarheid.
De Amerikahal waar deze “lieve vluchtelingen” opgevangen werden staat vlakbij een sportvereniging. De “vluchtelingen” , allemaal jonge mannen, stonden langs het veld als de meisjes moesten trainen. Ze konden ook hun handjes niet thuishouden en veel meisjes durfde dus niet meer te trainen. Toen was het ineens niet zo’n heel goed idee om ze zo lief te onthalen. Ook gooide ze de gekregen kleding in de container omdat het geen merkkleding was. Er waren ineens heel veel mensen om. Echt een fantastisch aanwinst.

reuzeneus | 27-02-18 | 12:52

Ik zie een kansrijke carrière voor ze weggelegd als "diverse culturele achtergronden" -maffia.

Dirk III | 27-02-18 | 11:57 | 1

Tuurlijk. Als ze in drugs niks meer kunnen verdienen dan gaan ze bedrijven afpersen. Kun je donder op zeggen.

HoerieHarry | 27-02-18 | 11:59

Kom Peter R. ga er maar achteraan... maar doe vooral géén kogelwerend vest aan, want dat is racisme!

Sarcastisch varken | 27-02-18 | 11:57

Ik ben voor het opspuiten van een groot eiland vóór de kust, in de buurt van de maasvlaktes bij Rotterdam (dus dicht bij de bron van het meeste uitschot in Nederland). Richt daar een vrijstaat in waarop je alles dumpt wat meer op z'n strafblad heeft dan het stelen van een Marsreep bij de buurtsuper. Voorzie het eiland middels droppings van oude Audi's, in beslag genomen drugs en wapens en omring het met een dicht mijnenveld zodat er niets vanaf kan. En kijk hoe dit probleem zich vanzelf oplost.

Brou Is Back | 27-02-18 | 11:56 | 6

Klinkt als een 'Escape from New York (1981) !

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:21

Een soort Libie, bedoel je. Oh, wacht...

BenPakdee | 27-02-18 | 12:42

Gelul.
Het grootste uitschot zijn zij die ons dit door de strot hebben geduwd en nu vanaf o.a de grachtengordel ziet dat het lekker gaat zo.
Eerst daarmee afrekenen zodat de beschermende hand van boven opgeheven is. Dan dit soort ongedierte ruimen.

Ikdus | 27-02-18 | 13:10
▼ 3 antwoorden verborgen

Drugs, ja, daar kun je fijn aan verdienen.
De bovenonsgestelden vinden het allemaal prima en grijpen (hier in Zaanstad) niet in.
Totdat het tot moord komt.
En de drugsslachtoffers? Die liggen gewoon op het kerkhof.

Carmelita | 27-02-18 | 11:54

Enige positieve, ze werken wel voor hun geld. #zucht

AntonJensen | 27-02-18 | 11:53

Ik ben 36 en vraag mezelf wel eens af; zou ik nog een (burger)oorlog meemaken?? Ben geneigd om hier heel pessimistisch in te gaan geloven.. Overal 'kleine' brandhaarden in Europese steden, hoe lang nog voordat de bom écht barst??

Matlochtoon | 27-02-18 | 11:52 | 7

Ik zou nu absoluut geen peuter met sjw millenial ouders willen zijn.

brughslurph | 27-02-18 | 12:28

Matlochtoon | 27-02-18 | 11:52 | Natuurlijk, ook ik ( 73 jaar ) denk die ( burgeroorlog ) nog mee te maken .
Take care.

PopeyeKamper | 27-02-18 | 16:38
▼ 4 antwoorden verborgen

Gewoon alle drugs vrijgeven. Ben je van een hoop gedonder af.
Alleen worden er dan nieuwe verdienmodellen ontwikkeld door het tuig, ongetwijfeld gepaard gaand met geweld.

HoerieHarry | 27-02-18 | 11:51 | 1

Dat laatste. De ellende die je dan krijgt, is denk ik niet te overzien.
Aan de ene kant regeltjes (minimum leeftijd voor wiet, coke, extacy, wie mag aanleveren, hoeveel belasting(!) gaan we heffen, Voedsel en waren authoriteit gaat de kwaliteit van wiet testen en handhaven), maar de huidige crimineeltjes zullen als bezetenen om zich heen gaan maaien om maar de grootste (en enige) partij te worden die mag / kan leveren.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:26

Het aantal moorden in ons land is sinds de jaren 90 sterk afgenomen.

Die zogenaamde homeopathische verdunning werkt prima dus.

Bakito | 27-02-18 | 11:51 | 1

En hoe zit het met bijna-moorden / geweldsdelicten in het algemeen? Och, als we dan toch leuk nieuws gaan spuien, hoe zit het met de fietsen? Worden die nog wel gestolen tegenwoordig?

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:27

Op een of andere manier wordt dit toch zo weer gedraaid dat het allemaal aan de witte boze man ligt.

Vanilla | 27-02-18 | 11:50

Verscheidene culturele achtergronden?
Is dat nieuw? Wat is het verschil in cultuur dan?
Het is toch allemaal een cultuur van criminaliteit , hebzucht, nederlanderhaat en islam?
Of is dit code voor het feit dat er ook een autochtoon, je weet wel, iemand van het Nederlandse ras, (want mocro is ook een ras heb ik geleerd ) een witte/blanke, een monoraciale tussenzit?

Nuchternederland | 27-02-18 | 11:48

De vruchten van de multiculturele "samenleving". Braziliaanse toestanden daar in Rotterdam. Ja, het ruimt op want je wordt niet zomaar om het hoekje geholpen. Maar het mag wel duidelijk zijn dat er in dit land honderden gasten zijn van niet nader te specificeren exoten die de politie en zelfs infanterie overklassen in vuurkracht. Burger mag vrijwel niets en is sitting duck.

Vrouwtje_haram | 27-02-18 | 11:47 | 5

@ Brou Is Back | 27-02-18 | 12:01
Ik heb ooit gehoord dat de ware reden voor de verdeling van de macht (trais politica) vooral ook een bescherming van de politieke macht is tegen een boze bevolking. Stel je voor dat de burgerij over wapens kan beschikken en je een onwelgevallige wet wilt invoeren?

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:30

Brou Is Back | 27-02-18 | 12:01
De reden voor het maken van de wapenwet (die uit 1914) stamt is angst voor revolutionairen. Destijds communisten, nu gewoon "boze burgers". Daar hebben ze in de VS toch wat beter over nagedacht. Uiteraard gaat het daar niet in alle gevallen goed zoals we weten, maar in de meeste gevallen wel.

Vrouwtje_haram | 27-02-18 | 12:35

@bisbisbis | 27-02-18 | 12:05 |
Ik sluit me geheel bij u aan mijn waarde @bis. Ook ik roep al jaren wat u hier nu tegelt en mensen zitten je als een gekaakte haring aan te kijken als je het zegt. Van de week nog een maat van me; "Ik ben niet zo van het geweld." op mijn advies over zelfverdediging. Wat mensen als hij vergeten; "Those who do not want swords can still die upon them." Deze hele maatschappij is volkomen 'verwijfd'. Ze kunnen hun eigen reet nog niet vinden zonder smartphone, en hoe je aan eten komt buiten de gebaande paden is al helemaal een mysterie. En zelfverdediging is vies-bah!

Als je een maatschappij zó tandeloos maakt, er vervolgens een groep in los laat die geweld zo gewoon vindt als zeg tandenpoetsen, is het slechts een kwestie van tijd dat de pe0p de industrieel formaat ventilator raakt. Want die nieuwe groep voelt haarfijn aan dat ze de bovenhand zullen krijgen.

Het gehele politie/justitie apparaat is volkomen rot en onmachtig. Agenten worden voor het oog van de camera door Mocrotuig te kakken gezet en lachen het weg. Het leger heeft wel mooie gelikte wervingsspotjes op TV maar hangt van de duct tape en houtje-touwtje aan elkaar. En dit is al jaren aan de gang. Als je in het buitenland bekend staat als "the Beggars Army" staat je slechts 2 dingen te doen; 1 je in een klein hoekje 5 meter de grond in gaan zitten schamen omdat je het zover hebt laten komen. 2 Er gelijk emmers geld en materiaal tegenaan gooien om die status zo snel mogelijk op te heffen.

@EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:30 |
En dit is precies de reden waarom the Founding Fathers bij de grondlegging van Amerika het Second Amendement in de Constitutie hebben opgenomen. Precies om die reden. Want zij kwamen uit Europa waar de burger machteloos en onmondig was. Waar baronnen, graven en koningen deden zoals het hen goed dunkte en de burger het slachtoffer was. Die fout wilden zij in het Nieuwe Land niet herhalen en gaven de bevolking dus een 'noodrem' in de vorm van "The right to own and bear arms". Obama wou daar niet voor niets zo graag vanaf. Hij was socialist (Marxist) pur sang, en een bevolking die aan de noodrem trekt als er onwettige (hoi Rutte!) dingen worden doorgevoerd is dan zeer onwenselijk. U kunt hier in Europa, en Nederland in het bijzonder, het treurige resultaat aanschouwen.

Sjefke7807 | 27-02-18 | 12:51
▼ 2 antwoorden verborgen

Slappe leiders creëren barre tijden. Daar zijn we hard naar op weg.

De Evangelist | 27-02-18 | 11:46 | 1

We zijn er al hoor... maar de NL'er doet helemaal niks..

MooseNL | 27-02-18 | 11:51

Heeft Radar al een reactie gegeven ?

ja,diedus! | 27-02-18 | 11:44 | 1

Meer een zaak voor de rijdende rechter.

AntonJensen | 27-02-18 | 12:07

Och links incidentje. Gewoon doorlopen. Net als die stille tocht voor die jongen in dat buurthuis. Kennelijk ging hij om met criminelen die voor liquidatie in aanmerking komen. Het lijkt mij niet dat je met dat soort gasten omgaat als je verder totaal onschuldig bent.

Repetitive Beats | 27-02-18 | 11:44

Die Mexicaanse en Braziliaanse narco's plaatsen met regelmaat van de klok prachtige video's van hoe ze hun collega's van concurrerende cartels naar een andere wereld helpen: levend villen, ogen uitsteken, buik opensnijden, organen eruit rukken en met als toetje het hart eruit snijden. IS kan er een puntje aan zuigen, een hoofdje afsnijden is niet echt onderscheidend meer. Binnenkort ook bij u in de straat.

De Marketeer | 27-02-18 | 11:44

Stoerdoenerij van wat kwajongens wegens institutioneel racisme.
Bied excuses aan en geef ze woning, wijf en werk! Dat zal ze leren!

Rommelende Onderbuik | 27-02-18 | 11:44 | 1

Leren.... aaah... Ik zie een probleem.

brughslurph | 27-02-18 | 12:13

Het is tijd dat de dienstplicht weer wordt ingevoerd. Dan hadden ze aan twee schoten genoeg gehad.

DrumPiet | 27-02-18 | 11:42 | 1

Hebbende ooit 24 maanden verplicht in een groen pak gelopen: dat gaat ook niet meer helpen. De gemiddelde Nederlandse dienstplichtige was destijds érg goed in het drinken van goedkoop bier, het nuttigen van roze koeken, het over-onderhouden van spullen die geen enkel onderhoud nodig hadden, en in z'n algemeenheid het trekken van de lijn, z'n tijd uitzitten ('hoe lang moet je nog?') en 'leeglopen' - zoals dat toen heette. Schieten deed de gemiddelde dienstplichtige niet aan, behalve tijdens de opleiding. Dan mocht hij heel even een FN pistool, en UZI of FAL vast houden en twee handgranaten gooien. De rest van de tijd mocht hij die UZI of die FAL uit de wapenkamer halen, schoonmaken en weer naar de wapenkamer brengen.
-
De dienstplicht kon gedijen onder een zekere homogeniteit van en draagvlak onder de bevolking. Ik wilde gemiddelde NL onderofficier nog wel eens zien die wordt gesard en getreiterd door vijf onwillige mocrootjes in z'n peloton - aan het einde van de week kan hij (een 'zij 'kun je helemáál schudden) afgevoerd worden.

bisbisbis | 27-02-18 | 12:22

Al die schietwapens! Die mag je in Nederland toch helemaal niet zomaar hebben?
Hoe kan dat nou toch? Misschien moeten er meer Buurt Preventie Teams komen en jongerenwerkers en buurtvaders en wijkagenten die niet provocerend zijn uitgerust.

squadra | 27-02-18 | 11:39 | 2

Och, de politie en rechercheurs zijn niet gek. Die weten precies in welke wijken je een razzia moet houden om die troep op te ruimen.

Ook dit is een politieke keuze en de direct verantwoordelijke wegkijker heet Mark R.en kornuiten.

Teleo | 27-02-18 | 11:42

Daar heeft men toch helegaar geen tijd voor. Elk jaar moeten tachtigduizend jagers en sportschutters thuis worden gecontroleerd. Om te zien of alle regeltjes minitieus worden opgevolgd.

theo-is-dood | 27-02-18 | 20:18

Gaaf he, Mark!
Geef ze nog een buurthuis, GL!

Dat hele multicul-geouwehoer ben ik meer dan zat. Culturen mengen zich als diesel met benzine. Werkt niet, zal nooit werken en één van de twee zal ontploffen.

Jos Tiebent | 27-02-18 | 11:38 | 2

Sommige culturen kunnen wel samen, oppervlakkig dan. Nederlands en Indonesisch of Surinaams lukt nog wel. Maar niet-islamieten mengen met islamieten gaat alweer moeilijker zo niet onmogelijk. En Marokkanen en Turken is ook geen prettige combinatie.

Vrouwtje_haram | 27-02-18 | 11:50

@Vrouwtje_haram | 27-02-18 | 11:50 |
Islamieten zullen per definitie nooit mengen met niet-islamieten omdat de 2e groep door de 1e groep categorisch als üntermensch gezien wordt. Ik zou u kunnen vervelen met alle Soera in de Koran waarin zulks gebezigd wordt maar dan kan GS extra serverruimte gaan reserveren voor mijn tegels. U zult me op mijn woord moeten geloven.

Sjefke7807 | 27-02-18 | 12:31

Maar je mag ook al geen Coyboytje meer spelen ,Zucht.

schalwijk023 | 27-02-18 | 11:38

Prima actie van de politie om te wachten met de aanhouding totdat de 17 jarigen meerderjarig zijn.

Maya de Blij | 27-02-18 | 11:37 | 2

Doet niet terzake, het enige dat telt is de leeftijd op het moment dat het delict gepleegd is.

Kees Maf | 27-02-18 | 11:40

Geldt niet de leeftijd tijdens de misse daad?

Teleo | 27-02-18 | 11:40

En het zou zo simpel kunnen zijn; vooropgesteld dat de verdachten daadwerkelijk schuldig zijn en veroordeeld worden. I.g.v. dubbel paspoort, het Nederlandse ongeldig verklaren en staatsburgerschap ontnemen. Straf uit laten zitten in andere thuisland en dat thuisland daarvoor een passende vergoeding geven. Klaar.

Kees Maf | 27-02-18 | 11:37 | 4

Gewoon een stukje Siberië huren en daar een strafkamp maken.

Vrouwtje_haram | 27-02-18 | 11:54

@Vrouwtje_haram | 27-02-18 | 11:54 |
Hoeft niet hoor. Daar hebben ze al gevangenissen als "the Black Dolphin'

- en.wikipedia.org/wiki/Black_Dolphin_P...

Daar zouden deze pisvlekken prima op hun plek zijn. Ik las elders in de tegels dat iemand ze nog een kans wou geven. Dan heb je wat mij betreft volledig je verstand verloren. Want als men op jeugdige leeftijd al dergelijke dingen op de kerfstok heeft kun je het rehabiliteren gevoegelijk vergeten. Dan is de enige oplossing langdurig (lees; voorgoed) uit de samenleving verwijderen om zodoende de onschuldige burgerbevolking te beschermen. Die hebben namelijk niet gevraagd om deze geweldige 'cultuurverrijking' maar mogen wel de prijs betalen.

Sjefke7807 | 27-02-18 | 12:26

Dat ziet er wel heftig uit. Misschien kunnen we Terschelling wel leeghalen en daar een Hollands Alcatraz van maken. Er zijn vast wel duizend en een mocro's die we daar direct kunnen laten proefdraaien.

Vrouwtje_haram | 27-02-18 | 16:56
▼ 1 antwoord verborgen

Met dit weer heb je weinig last van criminaliteit.

Watching the Wheels | 27-02-18 | 11:35 | 2

Ja, dan wil de gestolen Audi niet starten...

HoerieHarry | 27-02-18 | 11:36

Tot die idioten ontdekken dat je ook prima kunt schieten met een kalashnikov met je handschoenen aan.

brughslurph | 27-02-18 | 12:01

Vervelend voor die jongens. Want als ze straks vrij komen, kunnen ze moeilijk een stageplek vinden en worden ze hoogstwaarschijnlijk gediscrimineerd door medewerkers van een Uitzendbureau.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 11:35

Moordcommando van de politie oprichten en binnen een paar maanden loopt al het tuig in het gareel. Of maakt de pleiterik naar herkomst-shitholecountry.

Teleo | 27-02-18 | 11:35

Maar NL wordt steeds veiliger vlgs rutje/vvd.....
Kijk maar naar het aantal aangiftes,
dat daalt nog steeds....

Kanarie_Geil | 27-02-18 | 11:34 | 2

De leugen (lees Rutte) regeert inderdaad!

benjeallanggek | 27-02-18 | 11:37

Fun fact; afgelopen week spotte familielid een bus met aanhanger vol fietsen. Dus toog familielid naar dichtst bijzijnde politiebureau. Tot grote verbazing was dit bureau om 16:00 al dicht en kon er enkel nog maar gebeld worden met een 0900 nummer.
Moet ook toegeven, er kwam uiteindelijk wel een politiebus voorbij, dat dan weer wel.
Maar voor aangiftes kun je enkel nog maar in de wacht.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 11:57

Ja, hier in het Wilde Westen van Rotterdam wordt nog volop cowboytje en indiaantje gespeeld.

Mr_Natural | 27-02-18 | 11:34

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Dat geldt voor de medische wereld, maar ook voor de Nederlandse justitie en bestuurders. In plaats van keihard aanpakken wordt er juist alles aan gedaan de defensie van het land zo impotent mogelijk te maken. Om maar een voorbeeld te noemen; de politie wordt van alle kanten bestookt vanwege de "patser-aanpak"; ventjes van 18 die in een Audi van 120.000 euro rondrijden zijn "zielig" als hen gevraagd wordt waar ze die auto van betaald hebben. Of telkens weer dezelfde advocaten die er een specialiteit van hebben gemaakt draaideur-psychopaten buiten de gevangenis-muur te houden. Diezelfde advocaten die ook nog eens 5 keer per week op de tv mogen komen vertellen dat hun client moet zien te overleven in het verschrikkelijke racistische Nederland terwijl hij zelf uit een schaamte-cultuur komt. Maar ook nu gaat Nederland weer massaal op de partijen stemmen die verantwoordelijk zijn voor de teloorgang van het mooie en vrije Nederland.

dysdiadochokinese | 27-02-18 | 11:33

Ze moeten wel, mensen nemen dit soort lieden liever niet aan via uitzendbureaus.

Watching the Wheels | 27-02-18 | 11:32

Van mij mogen ze elkaar afslachten. Hoe minder van dit tuig hoe beter.
Zolang ze uiteraard geen onschuldigen raken.

HoerieHarry | 27-02-18 | 11:31 | 3

Dat laatste gebeurt natuurlijk met regelmaat juist wel.

Watching the Wheels | 27-02-18 | 11:33

Dat is het probleem...

HoerieHarry | 27-02-18 | 11:34

Begrijp je nu waarom het kwalijk is dat dit in Nederland gebeurt ongeacht de huidskleur van de slachtoffers?

Barre_de_k | 27-02-18 | 11:37

Gelukkig gaan de misdaadcijfers en het aantal aangiften al jaren naar beneden, en staan de gevangenissen leeg. *zucht*

marcoplarco | 27-02-18 | 11:31 | 1

veiligheid is een gevoel

de visser | 27-02-18 | 12:11

Kun je nagaan wat een slechte invloed Nederland heeft op al die artsen, apothekers en ingenieurs. Komen hier aan met de beste bedoelingen en zie waartoe ze gebracht worden... Gelukkig gaat het hier om een "incident", anders zou je er knap moedeloos van worden....

open mind | 27-02-18 | 11:29

Slachtoffers Arubanen. Daders Marokkanen. Vermoed ik.

Normpje | 27-02-18 | 11:25 | 6

@Koning BongoBongo, ik heb vanmorgen de teennagels geknipt dus ik kan er een milimeter naast zitten.

Normpje | 27-02-18 | 11:36

'gemengde' culturele achtergrond, dus wellicht Marokkanen, Algerijnen en een verdwaalde Tunesiër. Superdivers! Zo gaan we er wel komen met de multiculturele samenleving.

Barre_de_k | 27-02-18 | 11:39

De vermelding 'gemengde culturen' is slechts om te voorkomen dat 'de mense' direct de vinger op de zere plek gaan leggen. Nee, stel je voor dat er naar een gemeenschappelijke factor wordt gekeken. Want dan slaat de 'discriminatie-meter' volledig in het rood.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:00
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik snap niet waarom dit nu als zo’n groot probleem wordt gezien en waarom er zoveel politiecapaciteit aan wordt besteed

du Roi Soleil | 27-02-18 | 11:25 | 2

Zodra deze kudtbuitenlanders elkaar genoeg hebben uitgemoord om tot een stabiele pikorde te komen zijn Wij als Nederlanders aan de beurt, zie ook DENK, VVD, PVDA, D66, CDA, die gingen dit gajes eerder voor.
Zolang we als Nederlanders buitenlands gajes toelaten om hier te komen cherrypicken zal er een onafzienbare stroom buitenlands gajes blijven toe stromen. dit houdt pas op als we ze stuk voor stuk gegen die mauer setzen, met een flink aantal Parteikartelleden er naast.

De Briemusketier | 27-02-18 | 11:34

Oh wow, je oplossing is wel erg radicaal monsieur. Daarnaast betuig je respect aan de Nederlandse noch de Duitse taal door partijkartelleden met korte ei te schrijven en die Mauer zonder hoofdletter.

Barre_de_k | 27-02-18 | 11:41

Nog even een tijdje wachten en het is hier anarchie, ik mag hopen dat ik het nog mee mag maken dat de landverraders ooit terecht gesteld zullen worden.

Implants | 27-02-18 | 11:24 | 1

U heeft het over de Haagse penose neem ik aan?

marcoplarco | 27-02-18 | 11:32

Kunnen we stoppen met dat soort tinnef "Rotterdammers" te noemen.
Bep van Klaveren was een Rotterdammer.
Dit is gewoon buitenlands uitschot wat als een kankergezwel verwijderd moet worden.

Ikdus | 27-02-18 | 11:23 | 1

Juistum.
Er komen steeds meer in 010 wonen die nooit van hun leven hun klauwen hebben laten wapperen, behalve als ze er eentje omhoog kunnen houden óf als het criminelen gaat.
Helaas is de politie in Rotterdam niet meer in staat om zelf te bepalen wat ze doen (goed idee, die Nationale politie).

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:04

Wie een bijnaam heeft is meestal fout, Penoza of mocromaffia, ze maken elkaar maar af

Bokito ergo sum | 27-02-18 | 11:23 | 2

Ow jee, dan kom ik uit een hele criminele omgeving.

miko | 27-02-18 | 11:48

Dus jij heet echt Bokito ergo sum?

Mather | 27-02-18 | 12:05

Ik zet even een muziekje op.

Als ik niet kijk
Heb ik het niet gezien
Heb ik het niet gezien
Wist ik er niets van
Kunnen ze mij niets maken
Dus ik kijk niet

Als ik niet praat
Heb ik het niet gezegd
Heb ik het niet gezegd
Wist ik er niets van
Kunnen ze mij niets maken
Dus ik praat niet

Politiek, politiek
Ik ben er niet, ik ken ze niet
Politiek, politiek
Ik kijk niet en ik zeg niets

Als ik niet lees
Weet ik het niet
Weet ik het niet
Wist ik er niets van
Kunnen ze mij niets maken
Dus ik lees niets

Politiek, politiek
Ik ben er niet, ik ken ze niet
Politiek, politiek
Ik kijk niet en ik zeg niets

Ik kijk niet en ik zeg niets
Ik praat niet en ik zeg niets

Als ik niet luister
Hoor ik het niet
Hoor ik het niet
Wist ik er niets van
Kunnen ze mij niets maken
Dus ik luister niet

Politiek, politiek
Ik ben er niet, ik ken ze niet
Politiek, politiek
Ik kijk niet en ik zeg niets

Politiek, politiek
Ik ben er niet, ik ken ze niet
Politiek, politiek
Ik kijk niet en ik zeg niets

Ik praat niet en ik zeg niets
Ik luister niet en ik hoor niets

www.youtube.com/watch?v=y2v-b_HY_qA

gemeentereiniging | 27-02-18 | 11:22

Wat zit er in die thee?

De musso linie | 27-02-18 | 11:20 | 1

Geen idee, maar je krijgt er het moreel besef van een amoebe door.

brughslurph | 27-02-18 | 11:53

Van aartsen zou ze een hand geven en 66 een stageplaats zo opgelost.

bigs | 27-02-18 | 11:20 | 2

Hij zou ook nog vragen welke smaak thee dat ze zouden willen en hoe warm de thee zou moeten zijn ....... en excuses aanbieden dat hun jeugd zo dramatisch slecht verloopt.

Koning BongoBongo | 27-02-18 | 11:27

Van Aartsen zou ze aanbevelen bij een salafistische moskee in de leer te gaan.
Dan zijn ze tenminste van de straat tot een volgende grote aanslag.

Rommelende Onderbuik | 27-02-18 | 11:48

"hebben diverse culturele achtergronden"
Friezen, Limburgers en een verdwaalde Brabo die Henk heet...

TheEgg | 27-02-18 | 11:19 | 1

Zie je dat je een rasiest ben.... Oh chips, te snel gereageerd.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:06

Gilbert Henrietta en Lindomar Elisabeth hadden allebei een pistool op zak om blikjes Schultenbrau open te maken?

TheseDays00 | 27-02-18 | 11:18 | 1

Zo te horen eerder Fernandes

Nuchternederland | 27-02-18 | 11:45

Nou, als dat geen 40 uur schoffelen wordt.

Rest In Privacy | 27-02-18 | 11:15
-weggejorist-
peppievankokkie | 27-02-18 | 11:14

Gelukkig spelen de allo-meisjes met poppen (incl boerka - dat dan werr wel).

hangtiet met knoop | 27-02-18 | 11:14

Snel geld, pakkans nihil en strafmaat laag.

kweethetooknietbeter | 27-02-18 | 11:14 | 8

@De Briemusketier | 27-02-18 | 11:22 |
Maakt u zich maar geen zorgen over de derde keer want voor die tijd zijn er wel een aantal kogels op ze afgestuurd door jeugdigen uit de andere groep.

BBmetR | 27-02-18 | 11:29

@__underscore | 27-02-18 | 11:20
Daarom is levenslang te enige optie.

Franker | 27-02-18 | 11:42

@ __underscore | 27-02-18 | 11:20 die twee jaar in de Hartelborgt kunt u beter zien als een aanloop naar de zware criminaliteit. Ze leren daar de juiste mensen kennen, de goede trucs en hoe je het best de politie kunt ontlopen (niet zo ingewikkeld, lijkt me) zodat ze, met hun huidige track record direct baantjes aangeboden krijgen.

EEnzame SchizofrEEN | 27-02-18 | 12:09
▼ 5 antwoorden verborgen

Nog drie weken wegkijken, even volhouden nog allemaal! Stemt de zwijgende meerderheid weer vrolijk en masse op het partijkartel en kunnen we daarna weer hoofdschuddend gaan zeiken over tekorten aan rechercheurs, politie op straat of buurthuizen voor minderheden.

de Voorzittert | 27-02-18 | 11:13 | 3

Ik stem VVD. De partij van Law & Order. Dus gaat het helemaal goed komen.

kweethetooknietbeter | 27-02-18 | 11:14

Zonder Marokkanen en turken was er geen tekort aan rechercheurs en politie en buurthuizen. Welke partij moet ik stemmen?

AliBhaBha | 27-02-18 | 11:20

In mijn gemeente valt er alleen partijkartel te kiezen. Wat nu?

marcoplarco | 27-02-18 | 11:27

Kom maar uit je schulp zegt Alexander Pechtold dan.

GroetenVanUrk | 27-02-18 | 11:12 | 1

Zouden ze daarom meer donoren nodig hebben.......

Rene046 | 27-02-18 | 17:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken