De aanstaande president van de VS goedgemutst in Pakistaanse kolonie Schotland
Staatsman op pre-presidentieel staatsbezoek
Want zoals elke aanstaande president weet: golfbanen zijn allianties. Maar goed, Trump is van nature goed met Pakistaanse Verenigd Koninkrijk-politici, Londens burgemeester Sadiq Khan bijvoorbeeld. Dus met die Pakistaanse premier van Schotland zal het vanaf 2024 ook wel los lopen. Trump vlak na de landing: ""It's great to be home, this was the home of my mother." His mother, Mary Anne MacLeod, was born on Lewis in the Outer Hebrides before emigrating to the US. Mr Trump said a "spectacular" second course on the Menie Estate at Balmedie in Aberdeenshire would be dedicated to her." Hartverwarmend. En met een golfbaan in haar eer bedoelt hij uiteraard niet dat hij haar lichaam op zal graven en op de golfbaan zal herbegraven voor belastingvoordelen - zoals hij mogelijk deed met ex-vrouw Ivana Trump.
"We'll throw it at the press"
Peilingen liegen niet!
Reaguursels
Inloggen"STAATSLIEDEN" die een schep in de grond steken.... hebben we dat niet eerder gezien..?
De aanstaande president van de Verenigde Staten, dat zou zomaar Kamala Harris kunnen zijn. Als Joe Biden op een dag niet meer wakker wordt.
En de kans daarop is groter dan dat de Donald herkozen wordt. En misschien zelfs eerder ook.
Ik hoor de laatste tijd weinig over Kamala.
www.youtube.com/shorts/tCGBPb-x_UY
lol, zorg dat je niet net een slok bier neemt. Of schuif je toetsenbord even aan de kant.
Kamala hebben ze daar al lang afgeschreven. Komt niet uit haar woorden en lacht alles weg. Laten haar ook geen belangrijke klusjes meer doen als VP (zo stond ze vorige week in Korea te schutteren)
@Stijl_Loos | 02-05-23 | 21:48: Het Zuiden welteverstaan
@Stijl_Loos | 02-05-23 | 21:51:
Joe Biden heeft bewust iemand gekozen die geen hoogvlieger is en hem de loef wil afsteken, maar als hij de pijp aan Maarten geeft dan wordt zij automatisch president.
Desantis is geen GOP presidentskandidaat voor 2024 en zal het ook niet worden. Zijn donors zijn al reeds afgehaakt.
Zijn tijd komt nog wel, tenzij Tucker ook net tegelijk nog een keer voor het presidentschap gaat (worden al grapjes over gemaakt) Dat is momenteel misschien wel de meest bekeken man in Amerika. Elke Twitterscheet genereert meer aandacht dan alle "officiële" media tezamen.
Als demense kunnen kiezen tussen het opgewarmde lijk uncle Joe of tussen normaaldemocraat RFK jr., dan wordt the Orange Man Bad potus.
Eens, Xi Jinping (Winnie the pooh) is een totale klootzak. Maar als Trump terugkomt dan komt dat wel goed. En durf te wedden dat Noord-Korea dan snel weer is uitgespeelt met zijn vuurpijltjes.
@HarigeHarry | 02-05-23 | 20:17: Weet nog dat Trump eens tegen Kim Jong Un zei: "Mijn lanceerknop is groter, en mijn knopje werkt"
www.youtube.com/watch?v=QPVLdi4VFrg @1:09
Die man was een baas, en dat hield die communisten rustig.
Vijf jaar geleden alweer, hij blijft mooi.
"As long America stays true to its values, loyal to its citizens and devoted to its creator, our best days are yet to come" @4:00
Ook een mooie:
"Because in America we don't worship government, we worship God. It is why our currency proudly declares (In God we trust)" @1:30
www.youtube.com/watch?v=OSJDhZvLtak
Een speech waar Joe Bidet alleen van kan dromen.
www.google.com/search?q=lock+him+up&a...
music.youtube.com/watch?v=k-LTRwZb35A...
A very stable genius
Tribute by Randy Rainbow
Trump, de 45e en 47e POTUS!
music.youtube.com/watch?v=d_GZB4WO7Ko...
Trump sings I fought the law
Kan die muts wat verder over zijn wanstaltige hoofd?
Nee dat strakgetrokken veenlijkhoofd van Biden ziet er appetijtelijk uit.
Zijn er ook polls over Trump contra Biden?
De laatste die ik heb gezien zei dat 55% Trump tot op het bot haat en 45% Biden tot op het bot haat.
Is niet nodig. Mensen stemden voor of tegen Trump, niet zozeer vóór Biden.
Wat zegt het over je land als je geen betere kandidaten kan vinden dan Biden of Trump.
Dat het land wel een stootje kan hebben.
Zouden we een voorbeeld aan kunnen nemen.
En wij hebben Rutte. Die het land pas echt de vernieling in werkt.
Iemand als Trump of Reagan heb je maar één keer per generatie.. dus zou uitzonderlijk zijn als er iemand opstaat die nog beter is.
Klopt, maar hebben wij dan zoveel beter? Okay wij moeten in een kleinere vijver vissen maar vind de output van ons potentieel ook ronduit teleurstellend/gênant.
Niets veranderd; twee geriatrische gekken gaan uitmaken wie nog eens vier jaar mag doen als US nog steeds het rijkste en machtigste land ter wereld is.
Gelukkig hebben we hier quarantaine van andersdenkenden, anders zou het het wel zo kritiekloos de verkeerde kant op gaan. Nee liever 'beschaafde' "democratie"
Oei, dit topic gaat weer voor overuren en rood doorlopen ogen bij een mede-reaguurder zorgen! Hoeveel keer is er al "Bonkers" geroepen?
Maar, maar, de Deep State regeert toch? Wat maakt het dan uit wie president is?
Hear hear!
Ik maak mij alvast op voor een Tsunami aan fake news en strontslingeren. Dit gaat een heel smerige verkiezingscampagne worden met een vieze lange nasmaak. Erger dan de vorige.
Trump gaat zeker winnen... tenminste als Biden ons niet in een atoomoorlog frommelt en verkiezingen de eerste 20duizend jaar niet meer voorkomen. Met Binden voorop staat de wereld nagenoeg in brand
“Binden”, je doet hem veel te veel eer aan.
De "democrats" gaan volgens mij geen kandidaatsverkiezingen houden en die opgewarmde vingerplant a.k.a. mr. 10% gaat zich net als vorige keer verstoppen in zijn kelder. Anders was de race al lang gelopen. Maar voor alle zekerheid nog wel zorgen dat er weer zonder legitimatie gestemd kan worden....
Met zijn puppeteers bedoel je dan toch?
Had ‘m wel in een Kilt verwacht.
Trump roks!
Haha ja zou mooi geweest zijn, maar op zijn leeftijd toch wat te koud vermoedelijk.
Je moet eens een witte president of burgemeester in een gekleurd land aanstellen, RaRa wat dan gebeurd.
Democratische verkiezingen?
Hebben ze ooit eens in Rhodesië geprobeerd.
Voor mensen die twijfelen of Trump geschikt is om president te worden. Dit is een verbatim transcript van een speech van Trump in 2016:
"Look, having nuclear — my uncle was a great professor and scientist and engineer, Dr. John Trump at MIT; good genes, very good genes, OK, very smart, the Wharton School of Finance, very good, very smart — you know, if you’re a conservative Republican, if I were a liberal, if, like, OK, if I ran as a liberal Democrat, they would say I'm one of the smartest people anywhere in the world — it’s true! — but when you're a conservative Republican they try — oh, do they do a number — that’s why I always start off: Went to Wharton, was a good student, went there, went there, did this, built a fortune — you know I have to give my like credentials all the time, because we’re a little disadvantaged — but you look at the nuclear deal, the thing that really bothers me — it would have been so easy, and it’s not as important as these lives are — nuclear is so powerful; my uncle explained that to me many, many years ago, the power and that was 35 years ago; he would explain the power of what's going to happen and he was right, who would have thought? — but when you look at what's going on with the four prisoners — now it used to be three, now it’s four — but when it was three and even now, 1/2"
"I would have said it's all in the messenger; fellas, and it is fellas because, you know, they don't, they haven’t figured that the women are smarter right now than the men, so, you know, it’s gonna take them about another 150 years — but the Persians are great negotiators, the Iranians are great negotiators, so, and they, they just killed, they just killed us, this is horrible. 2/2"
Ja, klinkt als iemand die het allemaal op een rijtje heeft.
Ik zie die man ook echt niet liever niet als hoofd van Amerika, beide kandidaten niet en daar zit de zotheid: Je kunt ook hele lappen belachelijke teksten van Biden posten namelijk.
De bloedhekel aan één van de twee maakt de ander nog niet geschikt.
Ietwat gechargeerd kun je als Amerikaan kiezen tussen twee halfjes.
@Kouwe Kees | 02-05-23 | 16:42: Het grote verschil tussen Trump en Biden is dat Biden weet wanneer hij naar wie moet luisteren. Trump heeft dat niet. (En Hillary had dat in het geheel niet),
@Kouwe Kees | 02-05-23 | 16:42: Ik hoop nog steeds dat beide partijen met een goede, echt goede kandidaat zullen komen.
@Muxje | 02-05-23 | 16:53:
Ja, dat schat ik ook een beetje zo in.
Probleem met Biden (denk ik dan) is dat hij 'luistert' en blind zal tekenen.
@ChalinaRosa | 02-05-23 | 16:53:
Ja, campagnefondsen-terugbetaling-vrij, maar dat is echt niet realistisch meer.
Er was ooit een columnist op Geenstijl die in deze stijl schreef.
Briljant. Maar... het voelt goed voor de achterban. Die luisteren toch niet naar de inhoud. Dat weet Trump. In 1994 heeft hij eens gezegd dat als hij ooit voor president zou gaan, dan als Republikein. Omdat zij verreweg de domste achterban hebben een je ze alles wijs kunt maken.
Okay korte fact check, het laatste blijkt niet waar.
@Kouwe Kees | 02-05-23 | 16:42:
Sad but true.
Wat wel een verschil maakt: de First Ladies. Jill Biden, als ik
het wel heb een voormalige onderwijzeres (of dat is die van Emanuelle Macron, of allebei) die een cruciaal verschil heeft met rising star Kamela Harris. Zij is de katholieke echtgenote van een katholieke echtgenoot.
Maar dan De Beste ooit: die katholieke Sloveense. The ruthless queen: hoe heur hondstrouwe echtgenoot het allemaal nog eens dunnetjes over lijkt te mogen gaan doen.
En ik maar de Heilige Maagd aanbidden: www.youtube.com/watch?v=KVVhsOIhnMg Oh, fuck yeah.
Die van Macron... als de sekses omgekeerd waren zat hij nu in de cel.
@jcvjcvjcvjcv | 02-05-23 | 17:18: Gelukkig hebben wij wel een genderneutrale MP! Eigenlijk is zo'n monarchie een spelletje patience. In tegenstelling tot het republikeinse spelletje poker.
De statistiek die hier mogelijk achter zit. Een hint: de dynastieën in nogal wat republieken. Better the devil you know: www.youtube.com/watch?v=Ob4cgakHwsQ ?
Het blijft toch verschrikkelijk dat de helft van de VS zo ver heen is dat ze ze nog steeds deze criminele anti-democractische oplichter als president willen, of anders een regelrechte fascist als DeSantis.
Dan ben toch echt wel zo veridiotiseerd als samenleving dat je niet meer te redden bent. En ondertussen zichzelf nog christelijk vinden ook. Gewoon zo dom gemaakt door de media dat ze tegen hun eigen belang stemmen en te achterlijk en te ver heen zijn om dat in te zien.
En helaas gaat Nederland dezelfde kant op.
Ik zie toch liever Trump in het Witte Huis als Biden met zijn gevolg.
Trump was een heel stuk beter voor de wereldvrede.
Welnee. Nederlanders zijn te dociel voor het bestormen van een parlementsgebouw.. En te bang voor de recensie van Angela de Jong.
Helaas ja, die hebben op Kaag c.s. gestemd.
Trump is een Hooglander.
Democrats zijn Laagbijdegronders.
Lui van Lewis zijn geen Hooglanders, maar eilandbewoneres.
En ook nog eens strenggelovig.
Daar heerst de Free Church of Scotland, beter bekend als de Wee Free.
Staphorst is bij hun vergeleken een frivole zondenpoel.
@Kapitein Sjaak Mus | 02-05-23 | 16:32: Hihi, wat weet ik er van, het zij zo. Wat ik wel weet is dat met Trump de wereld een stuk rustiger was en meer om te lachen. Gek en geniaal tegelijk, heerlijk.
@Normpje | 02-05-23 | 16:38: De eerste vraag die ik stelde was, zijn jullie Brittisch,
Mijn zoon had me nog zo gewaarschuwd, dus ik barste ik lachen uit, sorry,sorry what a silly question. Ze moesten ook lachen. Leuk te lezen dat Trump daar vandaan komt, want een ontzettend mooi land en mensen.
@gato | 02-05-23 | 17:26:
Eens, mooi volk (ruwe bolster enzo).
De schuld van Amerika is 31.000 miljard... en dat beperkt Trump behoorlijk, de dure navo gaat hij in ieder geval niet meer overeind houden met belastinggeld.
I hope so.
Rusland zal hem eeuwig dankbaar zijn. Maar of we daar nou zo blij van moeten worden weet ik niet.
@matatwork | 02-05-23 | 17:16: Jawel.
Ik kies voor geen van biden.
De kandidatenselectie blijft een wonderlijke show, beide zijden.
@Kouwe Kees | 02-05-23 | 16:34: bij de Republikeinen kan een onafhankelijke kandidaat zoals Trump in 2016 daadwerkelijk het kandidaatschap behalen met de meeste stemmen. Bij de Democraten maakt de partij het via de ‘superdelegates’ uit. Die telen zwaarder dan de stemmen van de leden. Dus dat wordt Biden nog een keer. De ideale trekpop. Oud dementerende en corrupt tot op het bot. Zoals hij laatst zelf liet ontglippen; “I thought that as President I would give orders, but I now get more orders then ever”.
@P-unit | 02-05-23 | 16:40:
Yep, Biden vs Trump op herhalingstournee. Succes ermee Amerika, succes ermee wereld.
Kijk nu al uit naar de Tweets van die GL mevrouw die met huilende kinderen
voor de buis zat.
Met die muts op is het ook opeens maar een oud menneke. Als Trump op gaat voor die verkiezingen verliest hij. Met alles wat er is gebeurd zal de gematigde republikein niet meer op hem stemmen, maar ik ben benieuwd wat hij over dossier Oekraïne heeft te zeggen in de campagne.
Probleem met Republikeinen is dat ze niet de presidentskandidaat steunen in basis. Nooit gedaan.
Dat is iets wat je de Dems moet nageven, ook al zijn ze het niet eens met hun boegbeeld, steunen doen ze de persoon dan weer wel om de gelederen te sluiten.
@Rotterdammert1965 | 02-05-23 | 16:37: Zo gek zijn ze? Ze steunen een man met dementie-problemen?
Hij moet altijd alleen golfen. Niemand wil met hem gezien worden. Ook noemt zijn eigen caddy hem Pelé, vanwege zijn gewoonte de bal maar wat naar een betere positie te schoppen.
Eerst maar zien dat hij vrij en gezond november 24 haalt. Hij is er een stuk slechter aan toe dan Biden. Hoge bloeddruk, hartprobleem, ernstig overgewicht, bijna overleden door COVID, volkomen gestoord, al vanaf jonge leeftijd. Broers werden ook niet oud.
Ja hoor , daar gaan we weer. Je vergeet Bonkers
Gaat dit over Frans Timmermans en Hugo Bruls?
De gezondheid van Trump, of anderen, is niet zo relevant. Trump lijkt mij niet bijster ongezond.
@Hetiswathetis | 02-05-23 | 16:19: Hij maakt zichzelf belachelijk, elke dag maar weer. Masochist vermoed ik of zelf bonkers.
Dat laatste zinnetje is wel een beetje onder de gordel, vind je niet?
@UnderTheDevil | 02-05-23 | 16:23: Hij heeft geen moreel kompas.
Ik denk dat Trump wel weer terugkomt. Na vier jaar Biden willen mensen graag weer voor een normale prijs kunnen tanken en betaalbaar boodschappen doen. Hoor al vaak dat ze Trump niet mogen en dat dat de reden was dat ze Biden stemde, maar nu toch op Trump gaan stemmen omdat het beleid zoveel beter was.
de brandstof is normaal en de boodschappen worden niet meer goedkoper.
@AntiZanicz | 02-05-23 | 16:18: Dat was snel, maar we gaan het meemaken Zanic.
overigens, hahahaha, beleid. Bonkers is volkomen 'fucking moron' volgens ministers uit zijn kabinet. Van beleid en enige gedachte is geen sprake geweest.
@AntiZanicz | 02-05-23 | 16:19: oké Wappie, stond op Facebook zeker?
Oh ja met Trump staan democratie, vrijheid en onafhankelijke rechtspraak op het spel. Poging tot staatsgreep, verduistering van staatsgeheimen, hechtte meer waarde aan informatie van fox news dan eigen inlichtingendiensten, kon complexe zaken niet overzien, desastreus covid beleid, heeft abortus de nek omgedraaid in ruil voor steun van fundamentalistische christenen etcetera etcetera. Talloze voorbeelden waaruit ongeschiktheid blijkt.
Net zoals onder een ander staatshoofd de aanleg van Autobahnen zo voortvarend en vooral beter geschiedde?
De economie en inflatie in de VS gaat alweer de goede kant op, als dat zo blijft gaan richting de verkiezingen is dat helemaal geen issue tegen die tijd. Sowieso is het vrij dom om je stem daarvan te laten afhangen aangezien een president nauwelijks invloed heeft op de economie en inflatie, daar spelen een hele boel externe factoren een rol bij.
@Capt. Iglo | 02-05-23 | 16:37: "De economie en inflatie in de VS gaat alweer de goede kant op"
"Alweer"
Verkiezingen komen eraan, zijn inmiddels een paar jaar verder.
Maar als Trump even de puntjes op de i zet gaat dat zeker goedkomen.
@Triage | 02-05-23 | 16:24: Onder Biden staan nu een stel verklede kerels les te geven aan kleuters want WOKE. Rassentheorie voert de boventoon (puur legaal racisme tegen blanken en Aziaten)
Met steun van Biden werden complete winkelcentrums geplunderd en in brand gestoken onder het mom van BLM. Niemand vervolgd.
Hoe bedoel je vrijheid, democratie en staatsgreep (daar leek het behoorlijk op).
Kunnen nog wel effe doorgaan.
Abortus is niet de nek omgedraaid, zijn mogelijkheden zat.
Ik ben niet tegen arbortus, wel als het middel gebruikt wordt als anticonceptie en niet als laatste redmiddel.
@Capt. Iglo | 02-05-23 | 16:37: Serieus? Gaan economie en inflatie in de VS weer de goede kant op? Daar word ik blij van, meen ik echt.
@Rotterdammert1965 | 02-05-23 | 16:43:
Blij dat u het even ter sprake brengt, het is duidelijk dat u er kijk op heeft.
Even namens mijn nichtje in Levelland, Texas: op welke mogelijkheden doelt u?
@Kapitein Sjaak Mus | 02-05-23 | 16:49: "Texas: op welke mogelijkheden doelt u?"
Verhuizen naar een andere staat, al krijg je er dan weer een hoop andere problemen bij, zoals tentkampen van junks en poep op de straten.
Ik raad aan gewoon condooms te gebruiken. Na een verkrachting of medische klachten praten we verder.
@keistad is gewoon normaal Nederlands hoor. Economie is een golfbeweging en de wereld is inmiddels zo geglobaliseerd dat die beweging gewoon door gaat of Jantje of Pietje of helemaal niemand president is. Als je als burger die neerwaartse golf merkt is meestal de opwaartse alweer ingezet of onderweg. Een belangrijk onderwerp is bijv. ook abortus en de steun voor dat beleid is relatief klein. Onder de Republikeinen heeft Trump een vaste kern supporters maar die is lang niet groot genoeg om het presidentschap te winnen en het wordt moeilijk voor hem om zwevende kiezers te overtuigen. Vorige keer was hij een underdog en outsider, nu mensen zijn idiotie hebben gezien en meegemaakt heeft hij dat voordeel niet meer. Als er niks geks gebeurt tussen nu en de verkiezingen wordt het heel moeilijk voor Trump om nog een keer te winnen.
@Capt. Iglo | 02-05-23 | 17:00: we gaan het meemaken.
Haha de Schotten haten Trump. Vooral in het gebied waar zijn moeder vandaan kwam.
en eigenlijk overal in VK. Het is iets dat de natie verenigt.
@AntiZanicz | 02-05-23 | 16:20: Andersom ook.
Prima keuze, nog 4 jaar Trump. En weer smullen tijdens verkiezingsavond, alle sneeuwsvlokjes en msm die in tranen uitbarsten. Zin in!
Wordt weer borrelnootjes en bier inslaan.
Wat mij betreft zou Ron De Santis met Tulsi Gabbard een goeie combinatie zijn. Een goeie republikein en een rationele ex-democraat. Zou zomaar veel steun kunnen krijgen in dat land en beide partijen een beetje kunnen verbinden. Hoewel dat laatste misschien onmogelijk is......
Punt is alleen dat geen democraat voor Gabbard zal gaan. Je zou denken dat de democraten met een goede kandidaat zouden kunnen komen en dan eenvoudig winnen. Maar dat doen ze al 8 jaar niet. 8 jaar geleden had het Sanders moeten zijn en 4 jaar geleden... De democatische partij is ziek en daar heeft de hele wereld last van.
@littlelebowsky | 02-05-23 | 16:40: eigenlijk was ze de gedroomde kandidaat. Ze werd ook zo door de Democraten behandeld tot ze aangaf eigen ideeën en principes te hebben en niet klakkeloos de partijlijn te volgen. Met als diepte punt in de laatste voorverkiezingen dat Clinton haar voor Russische agent uitmaakte. Geheel zonder bewijs uiteraard. Omdat ze een vredes politiek na streeft. Gabberd is veteraan en heeft als medicus gediend in Irak en persoonlijk gezien wat oorlog doet. Ze heeft haar best gedaan hun eigen soldaten te redden met gevaar voor eigen leven. Clinton heeft orders gegeven om drones te sturen en soldaten de dood in van uit een kantoor. De Democraten zijn door en door verrot.
Die peiling van Corporate Bull Shit: 80% van de Republikeinen gaat dus puur voor de amusementswaarde van het gevaarlijkste ambt ter wereld. Oh, Lord.
Please.
Don't let me be misunderstood.
Nog altijd beter als Biden die van voren niet weet of hij van achter nog leeft.
Die heeft een GPS in huis nodig als hij de WC zoekt.
@Rotterdammert1965 | 02-05-23 | 16:46: Wie van de twee alstublieft?
Hier schat, een velletje wc-papier. Thnx darling, I love newspapers!
*trekt bikini aan en stapt tussen de touwen door met haar bord en loopt het rondje
<ROUND 2>
Mevrouw Stemband, bent u het?
ronde 2 had hij verloren, ook eerdere rondes heeft hij verknald. De volgende ronde komt er niet eens.
@UnderTheDevil | 02-05-23 | 16:19: kweetniet
@UnderTheDevil | 02-05-23 | 16:19:
<De Tweede Ronde>
Leuk, een Trump topic. Wordt weer genieten in de comments.
Het schijnt dat je een mening moet hebben over hem.
Hopelijk wordt die gek geen president. 1x is genoeg geweest.
Die doedelzak van een Biden is wel wat, vind je?
@Normpje | 02-05-23 | 16:06: Stuk minder gevaarlijk dan Trump in elk geval.
@Muxje | 02-05-23 | 16:24: Lieverd, wie beëindigde oorlogen en wie begon er weer een paar?
@Normpje | 02-05-23 | 16:30: Zucht. Welke oorlog is Biden begonnen (en zeg nu niet Ukraine, tenzij je echt als een ontzettende zak hooi over wil komen). En welke oorlog heeft Trump beëindigd? Hij is weggelopen bij een oorlog die daarna gewoon doorging en verloren werd. En wat hij vooral beëindigde was de diplomatie... hij heeft op verschillende situaties aardig wat olie op het vuur gegooid door niet te praten maar te dreigen, en het is een godswonder dat dat niet een keer volledig uit de hand is gelopen. En wie probeerde ook al weer een fucking staatsgreep te plegen?
@Muxje | 02-05-23 | 16:48: ha ha ha staatsgreep. Dat blijft toch grappig.
@Muxje | 02-05-23 | 16:48: vietnam?
@Muxje | 02-05-23 | 16:48: Ik protesteer tegen zak hooi.
@Normpje | 02-05-23 | 16:30: Trump stopte, zou zijn soldaten terugtrekken uit alle delen van de wereld.
Trump is a hole in one.
REAGEER OOK