Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Op1: slappe koffie, kleffe cake voor nabestaanden en een kaarsje voor alle slachtoffers van Derksen

Goor vies schijnheilig gere-gereformeerd omroepland

"HOE KIJK JIJ NAAR DEZE AFFAIRE?" Kampioen Krokodillentranen in het TelevisieLand van 17 Miljoen Slachtoffers: Op1, het doodgeslagen biertje onder de kroeggesprekken. Een cabaretier die zich ooit Braboneger noemde totdat ánderen vonden dat ie dat niet meer kon doen, somde allemaal belangrijke vrouwen uit zijn leven op om te bewijzen dat hij heel ver af staat van Johan Derksen, om wie hij op De Bewuste Kaarsjesavond zat TE LACHEN. Lachen is namelijk verboden, een SBS-troela was immers "ook geschrokken", het was "vreselijk en walgelijk" en vooral "dat gelach er omheen" was "heel vernederend." Allemaal de schuld van een bedrijf dat door mannen wordt geleid, natuurlijk, want nooit een kans laten liggen om je complete gender in de slachtofferhoek te schilderen. En hup, door naar de volgende moraalgesel: Iemand van Amnesty International (!!1!) om te vertellen dat ze negen huilende vrouwen kent in haar telefoon, omdat Johan geen sorry zei. LAAT DIE TV DAN UIT. Ook al deden 1,3 miljoen mensen het wel, je hoeft niet naar aangedikte kleedkamerklets te kijken hè?

Toen moest de onvermijdelijke bankaardappel Angela de Jong nog komen, rechtstreeks van de Talpa-toog naar de OP1-biechtstoel gerend om een grafrede te houden, want televisie wordt in dit land niet meer zonder haar gemaakt, noch herdacht. De enige die er nog wat zinnigs tussen wurmde was Fidan zelf maar weer, over het debiele plan van het OM om Derksen te onderzoeken terwijl er ACHTHONDERD open zedenzaken liggen waarin de slachtoffers wél aangifte hebben gedaan. Jammer dat zij moet wegkwijnen in het door fapvlekken krokant geworden Hilversumse deugmatras, waar iedereen en z'n vrome schijnheil zich tegenwoordig met een enorm zwaarmoedige grafbek moet witwassen, groteske beschuldigingen mag uiten of een geveinsd objectief begrafeniswoordje kan houden - maar we moeten wel echt blijven geloven dat in dit land het publieke mediadiscours wordt bepaald door vrije, open geesten en heus geen cancelcultuur van postmodern gereformeerde vingerwapdwang kent, opgelegd door treurbuisdominees die alwéér een fophefje over Derksen behandelen alsof ze Dachau moeten veroordelen. Joehoe OM, heeft zich al een slachtoffer gemeld of kan de nachtkaars eindelijk uit?

Jamaarmemoedertje

Schuld van de MANNENCULTUUR

AMNESTY! Moeten die geen Iraanse bloggers bevrijden of zo?

Inteeltcolumniste in een talkshow over een andere talkshow waar ze net zelf zat

Hup Hans, sla de laatste oprechtheid van jouw beeldbuis!

Social

En dan de verdachte van vrijheidspleging in zijn eigen woorden

Reaguursels

Inloggen

Die neger valt ook heel erg door de mand wel eerst zitten schaterlachen en nu gauw zijn straatje schoonvegen(kots)

Nietgek | 29-04-22 | 17:52 | 1
-weggejorist-
kuus | 29-04-22 | 19:48

Oh ja, zo Johnny uit de wind houden is je gelukt Johan. Volgens mij had je een afspraak met de Mol. Maar of het uiteindelijk gewerkt heeft zoals jullie hadden bedoeld? Ik geloof van niet.

JeannedArc | 29-04-22 | 16:58 | 1

Carnaval valt vroeg dit jaar.

donkieshot | 29-04-22 | 18:00

Derksen is in zijn eigen mes gevallen, juist. Lacherig doen over een feitelijke verkrachting, dan ben je bij mij af. En dan nog proberen weg te komen met iedereen doet wel zoiets stoms. Nee Johan, niet iedereen. Het zegt wat over de omgeving waarin jij je begeeft, over je eigen normen en waarden.

JeannedArc | 29-04-22 | 16:55 | 3

Welke feitelijke verkrachting?

Gen. Maximus | 29-04-22 | 17:13

U bent familie van Jezus?

donkieshot | 29-04-22 | 17:59

Jeanne D'Arc was een strijdster voor vrijheid. Maar jij ?

Lopende-Hollander | 29-04-22 | 18:00

"Hij heeft nu zelf een zaak met het OM aan zijn broek.", aldus Angela de Jong.
Een zaak met het OM? Laat me niet lachen! Dat waardeloze OM heeft zich weer eens onsterfelijk belachelijk gemaakt om over zo'n akkefietje van 50 jaar geleden met veel bombarie een 'onderzoek' aan te kondigen. Louter en alleen voor de Bühne, kijk ons eens deugen.
Dat 'onderzoek' stelt geen ruk voor, dat wordt helemaal niets met dat OM. Ze zouden zich moeten schamen.

KeesBruin | 29-04-22 | 16:36

Het programma was eerlijk gezegd toch al tanende omdat Jan Boskamp er niet meer bij was.

wiers | 29-04-22 | 16:32

Ik wist niet hoe ik moest reageren op de reacties naar Johan Derksen toe.
Totdat ik de reactie zag van Heleen van Royen. Ik kon en kan het niet beter verwoorden.
En hoe de dames haar de mond probeerden te snoeren! Geef ze lik op stuk,Heleen.

mamalookabooboothere | 29-04-22 | 16:08

Hij heeft bij een door de drank in slaap gesukkelde meid als geintje een kaars tussen de benen gezet , niet in haar trut gepropt, onsmakelijk en puberaal is het wel .
Maar Johan had kunnun weten hoeveel van de linkse kerk al jaren op hun kans wachten om hem uit te schakelen, met graagte duiken ze er nu bovenop .

Zo'n voormalig " brabo neger " is ook al meerdere malen op zijn plaats gezet door de deugende goegemeente, uiteindelijk zal je als " komiek " in dit land steeds meer op eieren moeten lopen .
Afvalligen als Ekiz en Gul worden in dat wereldje ook continue tegengewerkt .

Het wordt er niet leuker op dus pleurt uit dat ding of zet hem op netflix , je nieuws haal je beter van het net .

Castor12 | 29-04-22 | 15:23

Ik snap eigenlijk niet wat er hier nog allemaal gespeculeerd wordt, deministerpresident heeft het al tachtig keer uitgelegd.

uisge baugh | 29-04-22 | 15:05

Heeft Ongehoord Nederland Johan al gebeld?

Spiderman1 | 29-04-22 | 15:03

Bestaat dat nog joh? Televisie?

Ketchupbadger | 29-04-22 | 14:51

Volgens mij is Johan zelf opgestapt in deze (en zelfs toegegeven dat ie fout zat), heeft niks met cancellen te maken, daarnaast mag je best excuses aanbieden om lachen om verkrachting (is nooit grappig), dat zielige #cancelculture gedweep werkt niet als je er zelf de brui aan geeft. Na al die jaren zat ie er nog steeds, dus zal wel meevallen.

menage | 29-04-22 | 14:51 | 1

Wat begrijp je niet aan "ik ben ontslagen bij radiostations waar ik al 20 jaar werkte en m'n theater tour wordt geannuleerd"? Nog los van een fokking spandoek in je dorp met "verkrachter".

Gen. Maximus | 29-04-22 | 17:12

Er zijn een paar programma’s van de NPO waar ik met enige regelmaat naar kijk. Dat is het NOS-nieuws om 20.00 uur en als er voetbal is bij NPO1, 2 of 3. Verder kijk ik al jaren geen publieke zenders meer.
Voetbal Inside was praktisch het enige programma van de commerciëlen waar ik altijd trouw naar keek.
Het mooiste zou zijn als Johan Derksen nu zijn eigen tv-kanaal begint. Het aantal kijkers zal dan rond de 750.000 schommelen, de sponsoren zullen in de rij staan, succes verzekerd.

Boy Cot | 29-04-22 | 14:46

We leven in een walgelijke tijd met walgelijke mensen als Angela de Jong, Suzanne Smit, Paul Römer, Sigrid Kaag, Jesse Klaver enz enz. Allemaal moraalridders met een brandschoon track record die een kleine schare trouwe volgelingen hebben maar waar het overgrote deel van Nederland op kotst.

Peter-the-Great | 29-04-22 | 14:35
-weggejorist-
RickRingers | 29-04-22 | 14:04

Talpa-topman Paul Römer gaat Johan Derksen niet overhalen om betrokken te blijven bij Vandaag Inside. ,,Ik ben niet zo voor het cancelen van mensen. Dit is zijn conclusie”, zei hij vanochtend op NPO Radio 1. ,,Op een gegeven moment houdt het op.”

Cornelis12 | 29-04-22 | 14:02

Laten die 3 een youtube-kanaal beginnen wordt geheid een hit want de tv zendt alleen nog maar pulp uit.

Nietgek | 29-04-22 | 14:00 | 1

Ja dacht ik ook al. Succes verzekerd !

potverdriedubbeltjes | 29-04-22 | 17:01

De ophef over deze oude casus is nog groter dan de ophef over de meerdere casus bij een politieke partij.

Nederland verpreutst met de dag naar onverdraagzame niveaus. Vroeger, toen er nog minder moslims waren en het internet niet iedereen kon waarschuwen over ophef, ja toen, toen was de wereld een stuk vrijer.

Peerkeoud | 29-04-22 | 13:59

Zat vrouwen in publiek bij VI. Zou Talpa sieren de man te steunen.

klimaatsloper | 29-04-22 | 13:59
-weggejorist-
funda | 29-04-22 | 13:47

Een theelichtje, een galg, een fakkel en een kaars. Zoek de verschillen.

Lukiluuk | 29-04-22 | 13:46

Op naar nul TV kijkers! Ze zijn al aardig op weg.

Bigi Bana Boy | 29-04-22 | 13:44 | 1

Precies! Allemaal de schuld van Trump!

Trasnochador | 29-04-22 | 14:16
-weggejorist-
zouzomaarkunnen | 29-04-22 | 13:43

Ik kijk ook wel eens TV, per ongeluk, als ik bij mensen op bezoek kom die hem aan hebben staan. Als ik dan heel veel pech heb staat ie op een Nederlandse zender. Meestal zetten ze hem wel uit, maar soms hebben ze het geluid al heel zacht staan en blijft ie als een soort nachtlampje aan op de achtergrond. Gelukkig ben ik het bijna altijd weer vergeten als ik de volgende morgen wakker wordt.

Blauwpetje | 29-04-22 | 13:40 | 1

Fijn om te weten.

Schoorsteenveger | 29-04-22 | 14:15

Dit zieke land verdiend gewoon een keer een goede oorlog.
Als de granaten om je oren vliegen heb je wel andere prioriteiten dan zoveel mogelijk te deugen…

Mark zit te Dutten | 29-04-22 | 13:37 | 1

Je weet niet waarover je lult

Sjakkie van de Hoek | 29-04-22 | 14:29

"Solidair zijn " Er zit een knop op je TV. Zet dat ding uit laat Hilversum langzaam uitsterven.

franck7020 | 29-04-22 | 13:24 | 2

Probleem is dat er veel demensen zijn die niet weten hoe een afstandsbediening werkt.

Keutels | 29-04-22 | 13:27

Alleen een film met Doris Day.

funda | 29-04-22 | 13:48

De manier waarop tout deugend Nederland hier weer eensgezind over Derksen heen valt en hem collectief naar de buitenste duisternis probeer te verhuizen, doet mij nogal denken op de reactie die Fortuyn ten deel viel.
Ook toen waren de media, en de kwaliteitskranten heel eensgezind in hun totale demonisering van Fortuyn, die ze uitmaakten voor nazi en Mussolini.
Hetzelfde roedel deugende, huilende wolven dat bloed rook. Wat een akelige, laffe kuddedieren zitten er toch bij de media.
En voor alle duidelijkheid: ik was niet bijzonder gecharmeerd van Fortuyn, en ben het niet van Derksen, maar die hele vervloekte deugmeute, met hun cancel-cultuur, dáár word ik pas echt pisnijdig over.

KeesBruin | 29-04-22 | 13:21 | 4

Spijker kop

Nietgek | 29-04-22 | 13:58

En dan die meneertjes van D66, die kregen pas iets over zich heen toen bekend werd dat die niet deugden. Dat was nog eens stoere taal van de deugmedia.

Peerkeoud | 29-04-22 | 14:02

@deministerpresident | 29-04-22 | 13:31: Fortuyn werd gecanceld om de leugens die over hem werden verteld, uw geheugen is wat kort.
Heeft u hulp nodig om dit te herinneren? Ik help graag met dictaten van idioten die hem demoniseerde, zoals D66-leider Thom de Graaf over het hoe en waarom hij Anne Frank citeerde.

donkieshot | 29-04-22 | 18:09
▼ 1 antwoord verborgen

Het valt mij onderhand op dat alle engnekken die Johan cancellen voor hun inkomen afhankelijk zijn van schrijvende,presenterende,optredende, slachtoffer vertegenwoordigende,frequent talkshow bezoekende en theater runnende bezigheden.
De werkelijk financiële onafhankelijken piepen niet. ( nooit)

swassannuf | 29-04-22 | 13:20 | 2

Media afhankelen dus.

swassannuf | 29-04-22 | 13:25

@swassannuf | 29-04-22 | 13:25: Je moet ergens geld aan verdienen en die oorlog is ook al weer stik vervelend aan het worden, D66 bashen mag niet te lang duren en Derksen is natuurlijk een mooie ouwejongenskrentebrood ouwehoer die wel een stootje kan hebben.

Peerkeoud | 29-04-22 | 14:05
-weggejorist-
gijnsteel666 | 29-04-22 | 13:19
-weggejorist-
MarkiesDeBalzaque | 29-04-22 | 13:19

ff over die ouwe bennie jolink . vroeger veel normaal in de zaal gehad . maar goed dat al die figuren van nu niet weten wat er toen allemaal gebeurde . waardeloos volk tegenwoordig vooral ouders van nu die de kids zo opvoeden .waar zijn de echte mannen van vroeger

Hapselaar | 29-04-22 | 13:15 | 9

@Egerius | 29-04-22 | 13:53: ik vraag ook, wat vind jij een echte man. Ik geef een aanzet. Ik vind risico's ook een mooie

deministerpresident | 29-04-22 | 14:32
▼ 6 antwoorden verborgen

Wie zijn ogen open houdt, kan in deze 'affaire' weer zien hoe laf, huichelachtig, bang en doortrapt veel mensen zijn.
Allemaal 'schande' roepen, allemaal meedoen, want o wee, als je uit de politiek-correcte boot zou vallen.
Niet zelf nadenken, maar meelopen en meehuilen met de wolven in het grote deug-bos. Wat een stelletje kneuzen daar in Hilversum!

KeesBruin | 29-04-22 | 13:15

Ik praat alleen met mensen waar ik A, iets van opsteek, B, mee kan lachen of 1 van de 2 is al genoeg. Heel ,heel weinig vrouwen kunnen tegenwoordig aan deze criteria voldoen en al mijn vrienden denken er net zo over en dat is ziekmakend zorgelijk.

streknek | 29-04-22 | 13:12

Wat is die Steven Brunswijk toch een walgelijke vent. Hij is beroemd geworden door zichzelf Braboneger te noemen en grappen te maken over alles en iedereen. Tegenwoordig is hij Woke en mag niemand hem meer Braboneger noemen. Ook mogen er geen grappen meer gemaakt worden over negers en is hij ineens tegen Zwarte Piet.

En wat is er toch aan de hand met die Nederlandse vrouwen. Van mij mogen ze zo snel mogelijk een lading Noord-Afrikanen met "talent" en "vaardigheden" hierheen halen en huisvesten in de woonomgeving van al die blanke Woke vrouwen.

Zul je zien dat ze gaan klagen, want ze willen wel diversiteit en immigratie, maar niet in hun eigen omgeving. Daarom zijn linkse steden zoals Amsterdam en Utrecht sterk gesegregeerd. Dat hele woke en diversiteit is allemaal voor de show.

Hefbrug | 29-04-22 | 13:11 | 1

Nou, in Wassenaar waren ze vroeger gek van de jonge Afrikaanse vrouwen.
Die waren gezond en sterk en poetsten de huizen van de 'witte' mevrouwen.
Hè, dat zwarte pieten is best wel moeilijk.

mamalookabooboothere | 29-04-22 | 16:17

Mooi man, toen Kaag gecanceld werd was het allemaal heel terecht maar nu is het allemaal maar gezeik van de woke brigade. In het eerste geval een lullig afgelopen wederzijds gewenste buitenechtelijke relatie van 1.5 jaar, in het andere geval verkrachting van een bewusteloze vrouw met een kaars.

Place your bets.

Beste_Landgenoten | 29-04-22 | 13:11 | 9

@landgenoten. U heeft hier wel een punt.

Weethetallemaalniet | 29-04-22 | 13:30

@Beste_Landgenoten | 29-04-22 | 13:26: Grappig dat jij mij verwijt het niet te snappen, terwijl je zelf het verschil niet snapt tussen enerzijds iets wat 50 jaar geleden zou zijn gebeurd en waar zich geen slachtoffer van heeft gemeld en anderzijds iets waar recent iemand driemaal voor om hulp heeft gevraagd en die niet heeft gekregen.

Trekhaas | 29-04-22 | 13:33

@Trekhaas | 29-04-22 | 13:33:
Driemaal om hulp gevraag bij de verkeerde. De partij ging daar over, Kaag niet, dat wist ze drommels goed, maar ze wilde per se anoniem blijven. Dus deed geen aangifte. Maar wilde wel actie via Kaag, die haar keurig door verwees naar de advocaat van de partij zelf, en die daarover ging. Kaag heeft procedureel NIETS fout gedaan, hooguit PR-technisch. De dame in kwestie is ondanks alles ook nog zelf naar de krant gestapt, wederom met de eis dat alles anoniem was. Ik heb daar zeker een mening over.

Deze vrouw was niet bepaald slachtoffer maar gewoon partij in een uit de hand gelopen nasleep van een geheime affaire. Dat daar shit van zou komen had zo ook kunnen weten, als directeur van het partijbureau. En ja, Drimmel werd irritant, maar ze heeft nu haar zin want hij is persona non grata verklaard. Op basis van wettelijk gezien, helemaal niets. Geen aangifte, geen aanklacht, geen rechtszaak. Maximale winst dus, en behoud van anonimiteit. Ten koste van de partij, die ze van alles maar de schuld geeft. De ton boter op haar eigen hoofd maar negerende.

Beste_Landgenoten | 29-04-22 | 14:34
▼ 6 antwoorden verborgen

Veel blanke vrouwen met een mening.

SinisterNL | 29-04-22 | 12:56

Ik wil ook graag goed doen en er bijhoren: maar hoe plaatst ik een geel/blauw kaarsje op mijn faceboek profiel?

gijnsteel666 | 29-04-22 | 12:56

Ik keur het zeker niet goed, maar ik ben inmiddels ook wel helemaal klaar met de constante aandacht voor het onderwerp.
Ik hoef Derksen niets te vergeven, de enige die over vergeving gaat is het 'slachtoffer' zelf.
Als alle (destijds) jongens/(nu) mannen van gevorderde leeftijd hun jeugdzonden zouden opbiechten, opgedaan in kortstondige liefdes met allerlei gewillige vakantiescheten op de camping, dan heeft het OM nog jaren onderzoek in het vooruitzicht.

MK27 | 29-04-22 | 12:55 | 3

Inderdaad, de gelovigen onder ons zouden zeggen: wie zonder zonde is werpe de eerste steen!

Rdock | 29-04-22 | 13:16

Het verschil zit in het woordje GEWILLIG en BEWUSTELOOS

deministerpresident | 29-04-22 | 13:29

Oei, Derksen zegt “Lik mijn reet!” Kijken wie daar nu weer over valt. Weer een gratis topic voor Op1, Jinek, Halfz8, RTL Boulevard.

Swoop | 29-04-22 | 12:55 | 1

En gezien de context waarin hij dit zei heeft-ie, wat mij betreft, groot gelijk.
Talpa eiste excuses en zou vervolgens nog bezien wat er verder met Derksen (en consorten) zou gebeuren.
Dus Johan vond dat-ie met het maken van excuses een examen aflegde waarvan hij de uitslag later zou vernemen....
Ja, lik mijn reet zei-ie toen.
So what?

MK27 | 29-04-22 | 12:58

Derksen heeft het aan zichzelf te wijten, hij zei in het 1ste verhaal dat hij een kaars in een bewusteloze vrouw had gedaan dat was dus gewoon verkrachting. Wat verwacht je dan?

Geilbaard | 29-04-22 | 12:52 | 5

Smerig? Er zijn dames voor wie de kaars niet groot genoeg kan zijn. En hedendaagse wetten & opvattingen met terugwerkende kracht toepassen op gebeurtenissen van (heel) lang geleden, da's nu precies het eigentijdse eczeem waar we op getrakteerd worden.

Grijskijkert | 29-04-22 | 13:07
▼ 2 antwoorden verborgen

Zelf heb ik nog nooit iets in een pruim gestopt. Kan wel kloppen overigens.... ik ben namelijk homo

Ikblijfnietstil | 29-04-22 | 12:50 | 5

Wat een onzin !!1! Ik lijd ook aan homo en heb echt wel eens iets in een pruim gestopt. Nadat ik eerst beide zijdes van de pruim had besmeert met roomkaas heb ik er een plak rauwe Coburgham ingestopt om er vervolgens een takje rozemarijn door te steken. En hier strooide ik ook nog wat rozijntjes overheen. Zoals elke homo wel eens heeft gedaan denk ik.

Lopende-Hollander | 29-04-22 | 14:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Fidan opvolger van Derksen... mag van mij...

roevka | 29-04-22 | 12:46

Derksen zette een kaars in haar "raam". Wat is daar mis mee?

aamert | 29-04-22 | 12:49

Zo lang de feminisering voortwoekert in dit land (en erbuiten) zal de cancel-cultuur dat ook doen.
'Woke' is immers een typisch vrouwendingetje.
Evenals verstikkend moralisme. Uitzonderingen daargelaten.

Peter Emile | 29-04-22 | 12:38 | 6

Ik snap hier dus helegaar niks van meneer grijs. Er zijn genoeg zenders om naar te kijken, als het je niet aanstaat kijk je gewoon wat anders. De droevenis is juist dat n groot aanzwengelaar bij half8 mag zitten schreeuwen dat de opmerking van Derksen het gevoel kan geven dat je niet meer serieus genomen wordt na seksueel geweld. Of dat je je na het zien gekwetst voelt. Daar gaat het faliekant mis. Je gekwetst voelen is je eigen keuze. Als je zo een hekel hebt aan meneer Derksen, wat doet zijn mening er dan toe. Meneer Derksen heeft niet opgeroepen tot geweld, dat is de grens van de vrijheid van meningsuiting.

Humsico | 29-04-22 | 13:09

@Egerius | 29-04-22 | 13:07: Niemand heeft me tot nu toe nog weten uit te leggen wat er zo woke is aan de verontwaardiging over het opscheppen over een verkrachtingsverhaal

deministerpresident | 29-04-22 | 13:16

Verstikkend moralisme is niet iets typisch vrouwelijks.
Vrouwen hadden tot pakweg 60 jaar geleden helemaal niks te zeggen in de maatschappij.
Godsdiensten zijn hierin door de eeuwen heen de vingerwapperaar.
Godsdiensten met als moraliserende voorgangers: Meneer Pastoor, Meneer de Rabijn, Meneer de Dominee.
Die zijn de oorzaak hiervan en helaas is er met geen mogelijkheid meer vanaf te komen.
De gemiddelde mens wil een geloof als houvast.
Dat is nu verworden tot klimaatreligie, wokereligie of gezondheidsreligie en het fanatieke zieltjes winnen gaat onverminderd door.
Je moet en zal meedoen anders komen de ouderlingen of meneer pastoor even bij je thuis op bezoek om je te over te halen en bij weigering te cancelen.

entredeuxverres | 29-04-22 | 15:10
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik dacht dat we een hele duidelijke grens hadden afgesproken waar hier iedereen het ook over eens is. Vrijheid van meningsuiting stopt bij geweld. Dit is toch precies hetzelfde. Vrijheid van unwokeness eindigt toch ook bij fysieke aanranding?? Leg me uit wat ik hier verkeerd aan zie???

deministerpresident | 29-04-22 | 12:34 | 19

Dat is nou net de hele vertroebeling van de discussie. In het 1ste verhaal 'er in gestopt' (wat volgens mij onuitvoerbaar is) dus brute verkrachting, na de rectificatie een kaars tussen de benen neergezet met kleren nog aan (=onschuldige kwaaijongensstreek/humor wat het nog steeds zou zijn wat mij betreft).

Geilbaard | 29-04-22 | 13:34

@Ruikbaard | 29-04-22 | 13:29: Ik heb eerlijk gezegd ook nooit begrepen waarom Hazes nooit keihard is aangepakt vanwege dat feit, ik weet nog wel dat veel mensen het ranzig vonden maar er was minder ophef. Waarschijnlijk om dezelfde reden als bij Derksen. De voetbalkantiniërs vinden het allemaal best en moeten er om lachen. Die zijn alleen nu hun momentum verloren en worden overstemd door de meute die dit niet meer acceptabel vindt.

deministerpresident | 29-04-22 | 14:38
▼ 16 antwoorden verborgen

Indien men sommige afleveringen van die talkshow van Sonja Barend opnieuw zouden uitzenden staat het land in de fik.
Zelfs zonder kaars.

Korneel Kafka | 29-04-22 | 12:31 | 2

Sonja Barend staat aan de wieg van het idee dat televisie ophef zou moeten veroorzaken.

grietmetgroenefiets | 29-04-22 | 13:42
-weggejorist-
Okami | 29-04-22 | 12:28 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Hans Laroes. Oppervingerwapperaar. Had zijn vertrek bij KRO-NCRV destijds niet met #metoo te maken?

Spring Bruissteen | 29-04-22 | 12:25

Die voormalige Braboneger. Da's pas een lul. Eerst lachen en daarna spijt betuigen. Oom Ronnie Brunswijk zou 'm uit de boom schieten als ie nog leefde.

aamert | 29-04-22 | 12:25 | 2

Dode boom?

D-Fens_1963 | 29-04-22 | 12:28

Net een goor stukje gelezen van ene Thijs Zonneveld in het AD over Derksen.
Da's pas een man(?) met ausradier-blubber in zijn kop!

Dat maakt je pas echt bevreesd voor de huidige 'Woke'-moraal.
Griezels, dat volk.

voordeoorlog | 29-04-22 | 12:16 | 1

Is dat niet die gek van: "En die berg die komt er"?

Peerkeoud | 29-04-22 | 14:13

Wat een volslagen droefigheid hier tentoon gespreid. Neerlands hoop in bange dagen die correcte meuk. Man man man ….

Baal | 29-04-22 | 12:15
-weggejorist-
likdoorn | 29-04-22 | 12:14 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

De woke- en cancelcultuur is alleen relevant voor een zekere generatie 'geïnformeerde' krantenlezers en televisiekijkers.
-
Terwijl de plusveertige tuinbroekdames over elkaar heen vallen in hun doorgeschoten deugdzaamheid kijken hun pubers naar filmpjes waarin grote zwarte mannen met dure klokken om de pols en met de capuchons van dure donsjacks vér over de ogen getrokken aan de lopende band dertienjarige meisjes verschalken in ondergrondse parkeergarages en waarin diezelfde dertienjarige meisjes zich bij die meneren aanprijzen in weinig verhullende beelden.

bisbisbis | 29-04-22 | 12:13

Dezelfde krokodillentranen vloeien hier ook rijkelijk. Ze smaken alleen net wat anders, maar ‘t is van hetzelfde laken een pak. Net zo hijgerig, net zo overdreven, net zo… Sylvana Simons.

Komjehiervaker | 29-04-22 | 12:12

Mevrouw Nied en ondergetekende zijn serieus op zoek naar een E-bike.
De interesse op een Stella is deze week definitief weg.

nednied | 29-04-22 | 12:12 | 4

Ook niet als er een speciaal zadel op zit?

likdoorn | 29-04-22 | 12:16

op = in

nednied | 29-04-22 | 12:23

Waarom een E-bike? Functioneren de spieren en gewrichten niet meer naar behoren?

D-Fens_1963 | 29-04-22 | 12:32
▼ 1 antwoord verborgen

Ze zijn vroeg met de zomerstop.
Dat is het enige.

En dan gaan
Domme Derksen en
Goh-me-bril-zakt-steeds-af Gijp en
Glibber Genee

Weer verder.
Tenzij ze de ballen hebben om dit niet te laten liggen. Wat er ook van gevonden wordt.

AdvocatusDiaboli | 29-04-22 | 12:10 | 2

H'mm, zeer plassertje?

voordeoorlog | 29-04-22 | 12:25

goh, me bril zakt af en me linkerarm schiet steeds uit naar de gast naast mij, lachuh man.. oewiehiehihi

xylofoob | 29-04-22 | 12:58

Je kan natuurlijk van Derksen vinden wat je wil maar hij trekt in z'n eentje heel deugend Nederland de tent uit en dat kan ik dan weer wel waarderen

Mark van Leeuwen | 29-04-22 | 12:07 | 2

Zeker :)
Heel deugend Nederland struikelt al weer drie dagen over elkaar om te laten merken hoe enorm zij deugen.

me163komet | 29-04-22 | 12:14

Die deugkramp is irritant en je schiet er ook niets mee op.

Je kan niet zeggen dat een aantal vrouwen (en mannen) zich omhoog proberen te sexen (zoals bij Pechtold), of alleen maar spijt heeft achteraf, zonder dat ze denken dat je daarmee verkrachtingsslachtoffers ontkent. Het kan blijkbaar niet tegelijk bestaan.

Of dat er ook gestoorde wijven bestaan die mannen/kinderen in elkaar slaan of erger en dat dat geen huiselijk geweld kan zijn.

Of dat er racisme bij de politie kan bestaan en tegelijk er militante fanatieke BLM-ers zijn.

Schiet toch niet op zo.

AdvocatusDiaboli | 29-04-22 | 12:24

Ik zet de video op replay en elke keer weer een glimlach on da face. Hilarisch verhaal van de snor

postje | 29-04-22 | 12:07

De Nederlandse wijvenbeweging probeert ieder testosteron atoompje wat in een mannenlijf zit de nek om te draaien. Gender verschillen zijn straks niet meer aan de orde, we zijn dan allemaal verwijfd!

Rdock | 29-04-22 | 12:07 | 4

Zo ziet Putin het graag. Kan-ie lachend 1.200 kilometer verder westwaarts trekken.

Wayfaring stranger | 29-04-22 | 12:11

Ik als man weiger mij een kutje te laten aanmeten !

Ikblijfnietstil | 29-04-22 | 12:55
▼ 1 antwoord verborgen

Volgens mij heeft hij dat verhaal gewoon verzonnen ,en wat waren onze linkse clubjes en vrouwen groepjes blij konden de boel goed opnaaien en Johan een schop in de rug geven en de schijferster zochten alleen maar aandacht.
Wat waren de rodel tv clubjes blij hadden weer eens wat om de boel goed op te naaien

gerrit5042 | 29-04-22 | 12:06

Derksen heeft een onsmakelijke anecdote uit zijn verleden opgedist, later afgezwakt, hij heeft 'sorry' gezegd. Had achteraf waarschijnlijk spijt dat hij dat verhaal openbaar heeft gemaakt. Daarmee zou dit hele incident als een nachtkaars (hahaha) uit moeten gaan, maar het wordt groter en groter. We hebben momenteel wel heftiger problemen in de wereld en het achteloos cancellen van mannen als ze eens de fout ingaan gaat veel te ver. Ik vind het jammer dat één van de weinige smaakmakers die nog over zijn op de Nederlandse TV, iemand die onverbloemd zijn mening durft te geven, er nu gedwongen mee stopt. Wie durft er nog tegen de woke-brigade in te gaan?

Toos Bevergeil | 29-04-22 | 12:04 | 3

Zolang bedrijven mee blijven waaien met elke ophefscheet hebben we het nakijken.

Duwbak_Linda | 29-04-22 | 12:05

Terwijl wij hier met de verwijving bezig zijn worden er niet zo ver bij ons vandaan hele gezinnen vermoord! Het is maar wat je belangrijker vindt.

Rdock | 29-04-22 | 12:10

Vroeger noemden we dat 'een schuine bak'.
Nee, die vertelde je niet als je (schoon)moeder er was. :D

voordeoorlog | 29-04-22 | 12:31

Als je iets fout hebt gedaan in je leven: altijd verzwijgen, ontkennen en taqiya plegen volgens de deugmensen

selectief verontwaar | 29-04-22 | 12:00 | 1

Daar komt dit wel op neer. Hysterie die nergens om gaat. Gewoon een lulverhaaltje uit de oude doos.

bqbq | 29-04-22 | 12:18

"LAAT DIE TV DAN UIT. Ook al deden 1,3 miljoen mensen het wel, je hoeft niet naar aangedikte kleedkamerklets te kijken hè?"
Volledig mee eens. Maar je hoeft natuurlijk ook niet naar moralistisch gezever in Op1 te kijken.

Spring Bruissteen | 29-04-22 | 12:00 | 1

is inmiddels niet alleen bij op1, maar ook bij Jinek en andere talking heads.

bqbq | 29-04-22 | 12:19

Het nieuwe normaal; compleet over de zeik raken van een zeiksnor.

hoochee | 29-04-22 | 11:59

Met VI stoppen is laf.
Of het wordt gezien als toegeven aan kramp of angst, of het wordt gezien als weglopen voor je verantwoordelijkheid.

En dom.
Wat aan Genee en Gijp nu zal blijven hangen is dat ze lachen om verkrachting goedkeuren, het maakt niet uit of het een onzinverhaal is of niet.

Bovendien hebben ze een media-kanaal waar juist dit soort dingen langskomen.
Geef het tijd en uitzendingen. Durf de koe bij de hoorns te pakken.

Nu blijft het hangen, en links of rechtsom hebben slachtoffers (het zal je dochter maar zijn) ook niets aan. En de VI-liefhebbers ook niet.

Je gaat je afvragen of de sponsoropbrengsten niet belangrijker zijn dan slachtoffers van verkrachting.

De enige die de kramp probeerde los te trekken en verder te komen was Fidan.
De rest werd weer een mening gevraagd.

AdvocatusDiaboli | 29-04-22 | 11:58

Men lijkt nu vooral verontwaardigd dat nadat Derksen zijn verhaal verder uitlegde er niet veel meer over bleef om verontwaardigd over te zijn, dus zijn ze daarom extra verontwaardigd.

Wat een enorme heisa om niets. Nouja, niet veel tenminste. De heisa was nog te begrijpen na de eerste uitzending, maar daarna was er totaal geen reden meer voor.

DerUnterMensch | 29-04-22 | 11:57

De laatste strubbelingen van senior snor, de FNV Senioren staat ook al op instorten. Een nieuwe generatie knotjes en bakfietsen staat in de startblokken.

thanseeuwen | 29-04-22 | 11:56 | 6

Een vakbond is hard nodig voor iedereen. Daarom jeugd, wordt lid van een vakbond en zet die naar je hand.

thanseeuwen | 29-04-22 | 12:11

Die dingen heten 'slordeknotjes' en ze stinken.
Net zoiets als 'volle baarden'. Huuu .....

voordeoorlog | 29-04-22 | 12:36

@AdvocatusDiaboli | 29-04-22 | 12:02: Ja, maar toen tig jaar geleden de FNV een mening dacht te moeten hebben over abortus en nog meer zaken ,waar ze geen zak mee te maken hebben ben ik afgehaakt.

streknek | 29-04-22 | 13:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik ben ooit door een vrouw uitgescholden. Vuile... vuile MAN!!!1!!
Ze was zo boos dat ze het slechtste woord gebruikte dat ze kende: man.
Overigens mag die Derksen van mij oprotten. Hij is over zijn houdbaarheidsdatum en slaat alleen nog offensieve mannentaal uit.

Nivelleermarionet | 29-04-22 | 11:54 | 4

Dat vond die vrouw waar je het over hebt van jou misschien ook

Mark van Leeuwen | 29-04-22 | 12:12

De allerergste variant zou toch zijn 'vuile blanke man'.

Wayfaring stranger | 29-04-22 | 12:13

Derksen moet gewoon blijven. Een van de weinige die nog gewoon cojones heeft, in plaats van dat hele zooitje met roomsoesjes als kloten. Maar Derksen kennende zou het deze keer wel zoiets van "Weet je wat ? Jullie kunnen wat mij betreft ongezien de tiefus gaan genieten met je hele vingerwapperende deuggebeuren".

Wel jammer allemaal maar "all good things must come to an end". En aan SBS: kom eens met een kijkwaardig alternatief..... mwuahahaha.

Grijskijkert | 29-04-22 | 12:23
▼ 1 antwoord verborgen

Tja ik mag dus nooit meer zeggen " je kan me aan mijn reet likken of me kont kussen". Anders komt heel homoland over me heen. Ook het foute lied " zet een kaars voor je raam vanacht" moet nu verboden worden. Iemand uitschelden voor kutkaars moet bestraft worden. Be ik nog wat vergeten?

jan huppeldepup | 29-04-22 | 11:54 | 3

De N.

RickTheDick | 29-04-22 | 11:57

Alles wat je hier schrijft mag je gewoon blijven zeggen, zingen, schreeuwen. Maar als jij vervolgens een reet gaat likken zonder de toestemming van de ander, is dat de grens.

deministerpresident | 29-04-22 | 12:32

Allemaal uitermate zure voorbipsen....

En die Angela de Jong wordt ook dit jaar weer Trut des Vaderlands - je moet het maar kunnen!

litebyte | 29-04-22 | 11:53 | 1

Zure voorbibsen? Het zijn complete droogsloten.

Zwezerik | 29-04-22 | 11:58

Ik ben absoluut tegen oorlog.
De grote onzin van : me too, gender, stikstof, CO2, pandemie, great reset, Black lives matter, etc, etc, worden opgelost door een oorlog, waardoor de blote voeten weer op het koude zeil komen. Helaas

janszn | 29-04-22 | 11:53

Hypocriet woke wilde hem al veel langer weg hebben en zagen dit als uitgelezen kans om het te bereiken. Was het niet om dit non-issue geweest dan hadden ze wel wat anders gevonden.
Want programma's als VI moeten van de buis om vervangen te worden door het zoveelste woke flutshowtje.

2voor12 | 29-04-22 | 11:52 | 1

Woke gaat er steeds meer voor zorgen dat mensen hun oprechte mening niet meer vertellen. Een enge ontwikkeling waarbij zelfs kritische vragen al reden kunnen zijn om gecanceld te worden.

Ruikbaard | 29-04-22 | 12:07


Bankaardappel Angela de Jong = inderdaad: 'The dressed potato'

Ervaringsdeskundige | 29-04-22 | 11:51 | 1

zegt dat ze VI zo waardeert vanwege t vrije woord. en intussen als deugster proberen t vrije woord te smoren.

selectief verontwaar | 29-04-22 | 12:04

Angela de Jong mag ondertussen ook best gecanceld worden, een grapje over haar laat ik maar even achterwege.
*Doet een zelfcancel*

Reebensteeltje | 29-04-22 | 11:51 | 1

bah... auto-woke...

nobodiesunmighty | 29-04-22 | 11:56

Derksen heeft geen gelijk als hij zegt dat de achterban van woke groter is dan van het vrije woord.

Zolang er kinderen zijn die met hun fysieke aandoeningen van school weggediscrimineerd worden, er slachtoffers van straatterreur dagelijks genegeerd worden, er in religieuze grootfamilies vrouwenemancipatie niet mag bestaan, er nog voedselbanken bestaan, er nog leeftijdsdiscriminatie is op de arbeidsmarkt, er nog bewegingen zijn die blank en niet-blank tegen elkaar opzetten, gecancelde premiers en ministers gewoon niet weggaan, en ga maar door,
vind ik deze ophef loos geneuzel in de marge.

zeurmachine | 29-04-22 | 11:50 | 1

De 'achterban van het vrije woord' is voornamelijk de welbekende zwijgende meerderheid. Die kan op dit gebied nog wat leren van de woke-gemeenschap.

En verder, van Rossem verwoordt het uitstekend. Niets aan toe te voegen.
-

Bernhard de II | 29-04-22 | 11:56

Toch even een whatabout: gaan we het over 50 jaar pas over Francisco van Jole hebben? NPO? Hallo?

een_mike | 29-04-22 | 11:49

Ik zeg even niets, een witte man hoort te zwijgen.

Martinus.J | 29-04-22 | 11:49 | 4

Ho ho, dat gaat zomaar niet. Behalve zwijgen moet u ook nog herstelbetalingen doen.

Nivelleermarionet | 29-04-22 | 11:58

Ben je weer aan het wegduiken voor je privileges.

Duwbak_Linda | 29-04-22 | 12:02
▼ 1 antwoord verborgen

inquisitie 2.0. Vroeger werd de brandstapel of verdrinking toegepast

HetOorAakel | 29-04-22 | 11:49 | 3

Precies, het laatste baken van vrije meningsuiting is nu van de treurbuis gehaald.
Alleen nog deugtalkshows waar de zelfde gezichten dezelfde mening verkondigen.

bqbq | 29-04-22 | 11:51

@bqbq | 29-04-22 | 11:51: Dit heeft toch niets meer met vrijheid van meningsuiting te maken? Gewoon wat in deze tijd een misdaad is opbiechten op tv zien als baken van vrijheid? En geen spijt he? Gewoon zeggen ik stop ermee als mensen mij hierom veroordelen.

MrGrey | 29-04-22 | 12:00

@MrGrey | 29-04-22 | 12:00: Juist. En dan in de jank-slachtofferrol kruipen omdat sponsoren en opdrachtgevers een rode lijn trekken bij het op live tv grappend en grollend opbiechten van een verkrachting en daar vervolgens op geen enkele manier spijt over betonen. Dat is pas een jankverhaal. En dan de "woke- en cancelcultuur" de schuld geven van de gevolgen van je eigen uitglijer. Neem nou gewoon je verantwoordelijkheid eens voor je eigen daden en woorden en erken dat a. de daad ranzig was en b. de manier waarop je dit verhaal op de buis hebt geflikkerd onsmakelijk en respectloos naar het slachtoffer was.
Een beetje empathie naar andere slachtoffers van seksueel misbruik (1 op de 5 vrouwen in NL) die continu te maken hebben met allerlei types die vinden dat ze niet moeten zeuren, hun bek moeten houden, het verleden nou maar ns moeten laten rusten of tegen een geintje moeten kunnen zou ook niet verkeerd zijn. Maar, eerlijk is eerlijk, daar hebben we Derksen sowieso nooit op kunnen betrappen.

MaxLoadingCapacity | 29-04-22 | 12:58

Nee is juist wel goed. Een kaars in een kut duwen kon toen niet en kan nu zeker niet. Dit weglachen of onbelangrijk maken omdat het Derksen is lijkt me niet de juiste weg. Gewoon op de blaren zitten. Het zal je dochter maar zijn die komend weekend ergens teveel gedronken heeft bij iemand thuis en wat jongens zich hebben laten inspireren door dit idee.. Is het dan ook ok? Nee nooit

jeweettochniet | 29-04-22 | 11:49 | 8

Hoe krijg je een stroeve kaars (was) in een een droge kut? ik vraag dit voor een vriend..... ik zie het als een opscheppers verhaal, klopt helemaal niets van en is volgens mij geheel verzonnen.....

Dovebrandnetel | 29-04-22 | 11:58

@Dovebrandnetel | 29-04-22 | 11:58: Geen idee hoe die dingen (vagina's) werken dus? Hoe denk je dat het mogelijk is voor vrouwen om verkracht te worden? Je kan zelfs klaarkomen zo, is dat wat je wil als vrouw, nee. Maar het is gewoon een heel apart werkend orgaan.

MrGrey | 29-04-22 | 12:06
▼ 5 antwoorden verborgen

Zie een duidelijk verschil tussen de totale hysterie waarmee "het slachtoffer" van Drimmel werd neergezet en de totale downplay waarmee Derksen's schalkenstreek wordt vergoelijkt. Kan aan mij liggen natuurlijk, maar ik heb de indruk dat er een persoonlijke voorkeur meespeelt.

Beste_Landgenoten | 29-04-22 | 11:47 | 11

Ik wist dat je dit ging tegelen en dat je dus niet snapt waar Nijman over schrijft. Je bent zo voorspelbaar.

Deflatiemonster | 29-04-22 | 12:50

@Deflatiemonster | 29-04-22 | 12:50:
Ik zie het allemaal heel goed. In het ene geval is er een vreselijke misdaad begaan, in het andere geval is er sprake van ouwe jongens krentenbrood. De hypocrisie, dat jullie hem zelf niet zien zegt bijzonder veel.

Beste_Landgenoten | 29-04-22 | 13:07
▼ 8 antwoorden verborgen

Vraag me alleen wel af waaraan we deze Revival van de Truttigheid aan te danken hebben.

Duwbak_Linda | 29-04-22 | 11:46 | 2

Waarschijnlijk door het geven van stemrecht aan vrouwen, zouden we wat aan moeten doen denk ik.

MrGrey | 29-04-22 | 12:07

Dat bij Derksen en passant zijn grote passie Blues muziek is afgepakt, is echt wel een gotspe. That 's what friends are for.
www.youtube.com/watch?v=B3qMiLCyCQ0

nietonredelijkeman | 29-04-22 | 11:45 | 1

Geen echte vrienden dus. Die kun je dan maar beter kwijt zijn.

zwenkwieltje | 29-04-22 | 12:05

‘De angst is de moeder van de moraal’. Nietzsche.

Schriever | 29-04-22 | 11:44 | 1

Wraak en afgunst.

Duwbak_Linda | 29-04-22 | 11:52

Vreselijk, geen woorden voor.
En slecht voor het milieu.
Zo, zie mij eens deugen!

Nuchternederland | 29-04-22 | 11:47

Hans Laroes, de kaars die overal al is ingegaan maar niet wil uitdoven.

blikjegrolsch | 29-04-22 | 11:43

In het eerste fragment zag ik een hoop boze blanke vrouwen als gast. De tand des tijds.

BrutusBosch | 29-04-22 | 11:42 | 1

en van het type dat nooit last heeft van enige mannelijke belangstelling, das ook zielugh

xylofoob | 29-04-22 | 13:33

Het wordt tijd om Joop weer eens aan het woord te laten.
Joop Visser in betere tijden. Hier fileert hij hypocriete deugers, die oh zo politiek correct zijn, maar ondertussen alleen maar bezig zijn met morele zelfbevrediging.
Joop Visser - Hier wordt niemand uitgesloten
youtu.be/RqA_T0frxRE

Arnold Layne | 29-04-22 | 11:42 | 3

Saillant detail: Dit was tijdens een benefiet voor Amnesty International. Het symbool voor deze organisatie is een kaars.

Arnold Layne | 29-04-22 | 11:45

@Arnold Layne | 29-04-22 | 11:45: Ja, met prikkeldraad nog wel

Mark van Leeuwen | 29-04-22 | 11:48

Op de Jeaup kun je je hart ophalen qua supporters van Derksen

Mark van Leeuwen | 29-04-22 | 11:49

De Turk en de Marokkaan hier in de straat vonden het gisteravond helemaal terecht. Want Derksen is rasiest. Die bevolkingsgroepen staan in Nederland dan ook bekend om hun vrouwvriendelijkheid, beleefdheid en hun correcte humor.

Piet Karbiet | 29-04-22 | 11:41 | 3

Ook vanwege het ontbreken van racisme en het zich uitstekend kunnen verplaatsen in de wat minder gelovige

Mark van Leeuwen | 29-04-22 | 11:47

Met hun megaschotel in tuin of op balkon kun je je afvragen of ze hem wel kennen.

zeurmachine | 29-04-22 | 11:51

en wangedrag met zonder geen drank op

xylofoob | 29-04-22 | 13:45

Als van Rossem zich boos maakt komen er leuke artikelen, ga zo door!

Keutels | 29-04-22 | 11:40

Als we nou allemaal een voorgedrukte klacht tegen Derksen indienen bij de politie/'het OM' dan kunnen we nog jarenlang lachen.
In de jaren 60 had je toch proefprocessen over allerlei belangrijke maatschappelijke onderwerpen?

HogeNood | 29-04-22 | 11:39 | 1

De Ezel die in Zijn geheime opening werd genomen?

Arnold Layne | 29-04-22 | 11:48

Maar hoe is het intussen bij D66 en die Drimmelmans? Die was toch wat minder openhartig en had wel een sliert van beschuldigingen achter zich aan. De aandacht glijdt weg naar open deuren

Mark van Leeuwen | 29-04-22 | 11:39 | 3

Drimmel heeft die vrouw nooit met een kaars verkracht, dat is misschien een verschil. Het ging om een wederzijds gewilde geheime relatie van anderhalf jaar. Toch net iets anders dan ongevraagd een dronken vrouw een kaars in de poes drukken, denk ik dan.

Beste_Landgenoten | 29-04-22 | 11:50

Bijzonder dat Amnesty een beleidsadviseur stuurt in plaats van iemand van de directie. Zou ze daar op persoonlijke titel gezeten hebben?

Keutels | 29-04-22 | 11:39

Zou de vrouw die Rob de Nijs in zijn liedje 'het werd zomer' ook nog aangeklaagd kunnen worden.
Hij was 16 en zij was 28... Pure pedofilie.

TonAlias | 29-04-22 | 11:38 | 3

Ja maar een vrouw en dan mag het

Mark van Leeuwen | 29-04-22 | 11:41

Tja, zwart-wit denken is makkelijk hè.

HogeNood | 29-04-22 | 11:42

Het lied moet worden gecanceld.

BrutusBosch | 29-04-22 | 11:43

Breken er rellen uit nu ze gaan stoppen?

Sjakkie van de Hoek | 29-04-22 | 11:38
-weggejorist-
gestoptmetroken | 29-04-22 | 11:37 | 2

Bedankt GS! Ik hou van jullie voor precies dit! Hoop dat jullie niet de volgende zijn… Stay strong and free.

ijsblok | 29-04-22 | 11:36

Ik viel gisteravond halverwege in een uitzending van de VPRO over een fabriek (ik dacht in China) waar heel bijzondere levensechte en -grote poppen van was werden gemaakt.
Bijzonder was de bijeenkomst van werknemers, allen in hetzelfde uniform, mannen en vrouwen apart bij elkaar, waarbij ze tijdens het hijsen van de vlag scandeerden hoe blij ze met hun fabriek waren, hoe edel de leiding was, dat hun werk hun alles was en meer van dat soort uitspraken. Bizar.
Nog even, en als de wokies hun zin krijgen staan wij hier over een paar jaar ook dergelijke rituelen te voltrekken.

Kwakjeszalver | 29-04-22 | 11:36 | 1

Communisme

Therrie | 29-04-22 | 12:11

Zeldzaam goed beschreven van Rossem.
Chapeau!

swassannuf | 29-04-22 | 11:36 | 1

Ik heb er ook van genoten.

HogeNood | 29-04-22 | 11:44

Iedereen die nog niet heeft kunnen of willen janken over D66-casting, TVOH en de MOL BV grijpt nu zijn of haar kans want Derksen is natuurlijk minder liev dan een knuffelmarokkaan die wegvlucht wanneer er daadwerkelijk aangiftes binnenkomen. Maar wat maken die aangiftes of de slachtoffers uit? Het gaat natuurlijk om je eigen gevoelens die je kan tentoonstellen op de beeldbuis. #Jesuisslachtoffer
Bah, ik weet waarom ik al een paar decennia geen tv meer kijk.

Deflatiemonster | 29-04-22 | 11:35

NL RIP

poepie | 29-04-22 | 11:35

Het gaat mij vooral om de selectieve verontwaardiging van woke Nederland. Figuren als Johan Derksen liggen permanent onder een vergrootglas en elke gelegenheid om ze te cancelen wordt aangepakt. De uitspraken van Derksen zijn gewoon walgelijk als dat echt heeft plaatsgevonden, maar moeten we ons nou zo druk maken om een gebeurtenis van 50 jaar geleden.
Die slachtoffers van sexueel misbruik kunnen zich beter druk maken om die 800 zedenzaken waar een daadwerkelijke aangifte door de slachtoffers is gedaan maar niet behandeld worden. Dat is pas ernstig, maar daar hoor je ze niet over.

usb stok | 29-04-22 | 11:34 | 1

Of hypocriete politici die zwijgen in alle toonaarden als hun eigen sektarische clubje net zo goor is als de rest van NL. Ziek. Doodziek.

BBRDWR | 29-04-22 | 11:35

Er wordt wel weer met twee maten gemeten. Johan Cruijff is veertig jaar lang door Johans tong in zijn achterste gepenetreerd, maar daar hoor je niemand over.

Ad Hominem | 29-04-22 | 11:33

Braboneger haalde er ook nog de racismekaart bij, hij was ooit Piet junior genoemd tijdens een sinterklaas feest op de lagere school.

Wat ontzettend flauw om daar te gaan zitten van die Brunswijk.

Wattman | 29-04-22 | 11:31 | 6

Hij zal er wel 30 zilverlingen voor hebben gekregen en de garantie om door te kunnen gaan met zijn onderbroekenlol.

wijsvinger | 29-04-22 | 11:47

Hopelijk wordt hij daar jarenlang over doorgezaagd.

HogeNood | 29-04-22 | 11:53
▼ 3 antwoorden verborgen

Het was een struggle session (is hier een Nederlandstalig woord voor?)

Egerius | 29-04-22 | 11:30 | 3

Struikel-sessie?

TonAlias | 29-04-22 | 11:31

wurgseks?

pete1023 | 29-04-22 | 11:40

Worsteling

Capt. Iglo | 29-04-22 | 11:50

#jesuisJohan

Guusje Nadorst | 29-04-22 | 11:28

Het was niet handig van Derksen en een beetje een kutverhaal maar hij toont wel ballen door niet zijn oren te laten hangen én vooral door niet roomser dan de paus te willen lijken.. in tegenstelling tot de fatsoensrakkers van o.a. de NPO. Pleurt op. Is 9 oktober 1967 dan helemaal voor niks geweest? En dan nu nog even over die 'wijven'.. www.youtube.com/watch?v=36blMvSLG4U

slootschurftklootzak | 29-04-22 | 11:28 | 3

Kostelijk!

zwenkwieltje | 29-04-22 | 11:38

Gelukkig zijn er in die tv's optreden alleen kakelende kippen die ontzettend lelijk zijn. Zou dat iets met het karakter te doen hebben?

jan huppeldepup | 29-04-22 | 11:28 | 1

De vraag stellen is ehm beantwoorden.

Keutels | 29-04-22 | 11:42

Het was tenenkrommend. We waren er getuige van hoe de Braboneger zich in alle bochten wrong om maar afstand te nemen van het tafelgesprek waaraan hij zelf had deelgenomen. Het was een ritueel, die OP1-bijeenkomst. De Braboneger had de keuze: hij kon knielen en om vergiffenis smeken, of hij kon weigeren om door de knieën te gaan en de hoon en afkeuring trotseren. En hij koos duidelijk voor het eerste want daarvoor was hij gekomen, om wedergeboren te worden, om het boetekleed aan te trekken en daarvoor beloond te worden met goedkeurende knikjes van de scherpslijpers der moraal, en daarmee te voorkomen voor eeuwig verbannen te worden. De lafbek.
Fidan Ekiz was, zoals je zou kunnen verwachten, nog de enige die probeerde te relativeren en te voorkomen dat het al te zeer op een volksgericht ging lijken, maar dat was tevergeefs. Niemand aan tafel was geïnteresseerd in rationeel argument en al helemaal niet in nuance. De grootste hypocriet, met stip, was mevrouw de Jong. Ze was toch een van de eersten die de frontale aanval op Derksen opende, maar was nu, zo meldde ze, ontdaan en van haar stuk gebracht door de verklaring van diezelfde Derksen dat hij zou stoppen met VI. De trut.
En dat akelig agressieve mens van SBS6, ik zeg er maar even niks over.

Schoorsteenveger | 29-04-22 | 11:26 | 5

En wat zien we niet... Het management van Braboneger is waarschijnlijk ook vooral bezig met damage control, vanwege beeldvorming. Die iwllen natuurlijk niet zien dat er wat showtjes van 20K worden gecanceld omdat Braboneger stiekem zat mee te gniffelen over dit totaal bizarre verhaal.

Het spijt me zeer, maar de context van derksens verhaal is toch duidelijk. Het is kroegpraat. De man bekend iets doms van 50 jaar terug. Het verhaal is zo bizar, vooral uit de mond van een 75-jarige. Het voelt voor mij een beetje als iemand die een bijzonder grappig, ietwat racistisch mopje net eventjes te serieus neemt... Maar goed. Ik ben een witte man dus ik dien te zwijgen.

BBRDWR | 29-04-22 | 11:33

@HogeNood | 29-04-22 | 11:57:
Wat een goeie pik toch, die Braboneger. Hoe hij eieren voor zijn geld kiest, hoe nobel. En wat een nobele, eerzame mensen daar aan tafel, hoe zij hem vergiffenis schenken en in hun armen sluiten! Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. En hoe viel Fidan van haar voetstuk, hoe liet zij haar ware gezicht zien toen zij het, hoe kon je het anders uitleggen, nog een beetje op probeerde te nemen voor Derksen! En de heldin van de avond, ons morele baken, Angela de Jong die precies de goede toon wist te treffen! Prachtige momenten, om in te lijsten!

Schoorsteenveger | 29-04-22 | 12:10
▼ 2 antwoorden verborgen

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de D66 shit zo min mogelijk in het nieuws komt. Nou, we offeren gewoon Derksen op. Vuige hypocrieten!

Zwezerik | 29-04-22 | 11:26 | 3

Kaag zal wel blij zijn dat er 50 jaar geleden een dronken meisje met Derksen meegegaan is.

BBRDWR | 29-04-22 | 11:29

Je hebt het door hoor, het is een complot. Maar even serieus, D66 is vorige week flink in het nieuws geweest. Wilde je daar nog wat een toevoegen? Derksen is ophef du jour, zoals D66 dat vorige week was.

StiekemeBunzing | 29-04-22 | 11:36

Kijken mensen dit echt? Het gaat continu over Derksen, OP1, Angela de Jong en andere figuren, maar hier kijkt toch niemand naar van onder de 55? Bijzonder dat in dit tijdperk nog steeds alle aandacht krijgt.

StiekemeBunzing | 29-04-22 | 11:26 | 2

Het gaat niet om de kijkcijfers geheime stinkerd. Eendimensionaal denken.

decaliter | 29-04-22 | 11:55

Dat lijkt mij een narcistische (<zoek op) opmerking van u.

HogeNood | 29-04-22 | 12:01
-weggejorist-
Berry-Drinkwater | 29-04-22 | 11:25
-weggejorist-
Koekebakker | 29-04-22 | 11:24 | 4
▼ 4 antwoorden verborgen

War een rare neger. Ik luister wel naar een andere neger.
Kevin "The Godfather" Samuels. Always puts a smile on my face!

youtu.be/gzi0joqY7_4

Zwezerik | 29-04-22 | 11:23 | 1

Brutally efficient and to the point, dermate zelfs dat de meeste luisteraars in zijn show direct boven het hoofd vliegt.

ReyNemaattori | 29-04-22 | 11:50

Natuurlijk is Derksen een lul, als dat verhaal min of meer waar is. Maar bij die constatering kunnen we het toch laten? Waarom die collectieve hysterie, en jankende wijvon aan de telefoon bij Amnesty International? Ik neem die organisatie trouwens niet meer serieus sinds ze doen alsof er in Nederland iets aan de mensenrechten schort.

Hommel | 29-04-22 | 11:23 | 5

@Berry-Drinkwater | 29-04-22 | 11:28: Ik zou me daar voor schamen. Net als dat gelul dat een vrouwen of iemand met een kleurtje harder moet werken om hetzelfde te bereiken als een witte man. Hoe is dat gemeten? Niet, natuurlijk. Maar sociologen en politici genoeg die het blijven volhouden.

Hommel | 29-04-22 | 11:31

@Ichneumonidae | 29-04-22 | 11:27:
Ja, dat kan/ mag vast ook niet meer van de deugpolitie.
Misschien ook nog een gezellige boekverbranding van de boeken van Wolkers.

bqbq | 29-04-22 | 11:59

@Hommel | 29-04-22 | 11:31:-
Het het is voor vrouwtjes en negers toch een leuk handigheidje om toch aan je gerief te komen ondanks je beperkingen.

HogeNood | 29-04-22 | 12:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik heb dat hele Derksen gedoe nauwelijks gevolgd, behalve de 'koppen' (daar kun je eenvoudig niet aan ontkomen.

Maar wat ik ervan begrijp is dat Derksen zelf op de proppen is gekomen met dat kaarsverhaal als een soort illustratie dat men vroegah heel anders omging met bepaalde zaken op seksueel gebied ivm tegenwoordig, was er aanvankelijk sprake van 'penetratie' van een bewusteloze vrouw (bewusteloos van de drank?), maar zei hij later dat hij alleen een kaars tussen haar benen had gezet.

En nu gaat het OM de zaak onderzoeken? Iets wat plaats heeft gevonden 40 jaar geleden? 50 jaar geleden? Heeft Derksen genoemd hoe oud hij was? En er is nergens een slachtoffer dat zich heeft gemeld. Dus we zitten slechts met een verklaring die Derksen geheel uit eigen beweging heeft gedaan. Wie zegt dat hij niet alles uit zijn duim heeft gezogen alleen maar om in dat tv programma weer eens te shockeren? En bovendien, is zoiets - het gaat niet om moord oid - niet allang verjaard?

Ik snap er geen reet van, maar wellicht mis ik essentiële info, want, zoals gezegd, ik volg deze zaak eigenlijk niet.

Dr_Johnson | 29-04-22 | 11:23 | 3

Ach. Het feit dat die wijven over Derksen en z'n kameraad heeft staan kotsen maakt kennelijk niet uit. Net als de hordes lekkere wijven die om de lelijkste voetballers hangen en hun lichaam inzetten om in de buurt van beroemde creditcardhouders te komen. Sorry hoor. Deze dubbele moraal trek ik gewoon heel slecht. En zolang de televisiezenders programma's als Married at First Sight (haha, trouwen!), Temptation Island (neuqon! laten we dat hopen) en Expeditie Robinson (haha, BNers met honger! Lachuh!) Om nog maar te zwijgen van de film en muziekbusiness waar deze media kliek zo tegenaan schuurt om singletjes en liedjes te promoten terwijl ze WETEN dat die industrie van misbruik aan elkaar hangt. Nee. Ik trek dit slecht.

BBRDWR | 29-04-22 | 11:27

Je volgt het niet, en toch zit je helemaal in de goede richting. Kun je nagaan wat het niveau is.
En Derksen was 24. Hij is nu 73.

Kameraansteker | 29-04-22 | 11:29

@BBRDWR | 29-04-22 | 11:27: sex verkoopt
En als iedereen er naar kijkt vinden ze het blijkbaar spannend
Het moet steeds extremer

Therrie | 29-04-22 | 12:20

Oh wat zijn ze blij dat Derksen even voor afleiding zorgt van hun eigen interne viespeukerij.

Zeurders | 29-04-22 | 11:22

Ik stel voor dat wij de Heilige Rota weer in ere herstellen.
-
Wat is dit toch een in- en in láf land.

bisbisbis | 29-04-22 | 11:20 | 2

Had laatst een gesprek met een Engelsman, en die vond Nederland een land vol met lafaards, vooral de politici .
Zijn verhaal snijdt wel degelijk hout wanneer de de geschiedenis erop na kijkt.

leo59 | 29-04-22 | 11:45

@leo59 | 29-04-22 | 11:45:-
Dan heeft u volgens mij qua geschiedenis niet goed opgelet op school.

HogeNood | 29-04-22 | 12:13

Haha, en dan die Brunswijk, die alle zeilen moet bijzetten om z'n carrière te redden. Humor, hij heeft talent.

Datzullenwenogweleen | 29-04-22 | 11:19
-weggejorist-
CoffeeDick | 29-04-22 | 11:19 | 3

Tv?

Producent | 29-04-22 | 11:19

Zodra er bij D'66 een vrouw gekwetst was, door een man die zwaar verliefd op haar was kon het op GS niet op over hoe schandalig D'66 wel niet was. Die heks van een Kaag moest aan de schandpaal!
Nu heeft iemand een kaars tussen de benen van een vrouw geduwd en dat is allemaal ophef om niets!
Gelukkig zijn we hier absoluut niet bevooroordeeld en rechts is een volstrekt ouderwetse kwalificatie: de links rechts tegenstelling bestaat helemaal niet! Laat staan extreem rechts.

cugel | 29-04-22 | 11:19 | 7

@pejoar | 29-04-22 | 11:31: Je hebt helemaal gelijk, dat is veel erger. Maar het doet niets af aan mijn argument.
@jan huppeldepup | 29-04-22 | 11:48: Zodra Pechtold in het nieuws komt in dit verband zal het ongetwijfeld breed worden uitgemeten hier. Maar waarom ook niet. Omgekeerd zal het vast ook gebeuren.
@Lorejas, sorry dat ik niet in het Groene topic was, ik had het wat druk hier.

cugel | 29-04-22 | 12:16

Johan biecht het publiekelijk op en had er ook spijt van maar bij D66 hadden ze het liever in de doofpot gehouden dat is het verschil.

Nietgek | 29-04-22 | 13:55

@Nietgek | 29-04-22 | 13:55: Ah, dus D'66 moet het gewoon opbiechten en zeggen dat ze er spijt van hebben en dan staan GS en de reaguurders weer vierkant achter D'66! Geen grapjes meer over Kaag op haar bezem. In plaats daarvan gaan ze hier JA21 belachelijk maken en publiekelijk GL en de PvdA steunen. Toch mooi zo'n totaal niet bevoordeelde pers.

cugel | 29-04-22 | 14:13
▼ 4 antwoorden verborgen

Hopelijk komt er vanavond nog een uitzending
‘Hoe leg je het aan slachtoffers of ouders uit dat, na aangifte, de zaak jarenlang op de plank blijft liggen? Plankzaken die jaren verstoffen, waar blijkbaar keiharde kinderporno op staat.’
Met als gast Marcel Jeninga (oprichter en voorzitter van de stichting Strijd Tegen Misbruik).

Dr. Worstenbroodje | 29-04-22 | 11:18 | 1

Dat komt ook omdat het slachtoffer onder de loep wordt genomen
Is degene superbraaf dan kan de verdediging niet veel
Eigenlijk staat het slachtoffer terecht
Vaak met kindermisbruik hangt er een heel netwerk omheen
En is het voor die kinderen enorm traumatisch om ze te confronteren met die dader
En vindt dan maar eens de kopers die houden het pedofielen netwerk in stand
Heel duister wereldje met leed van de slachtoffers waar ze nooit meer overheen komen

Therrie | 29-04-22 | 12:28

Johan Derksen, de 'man' die het gemaakt heeft bij Oberliga Nord Club SV Meppen!

Stond hij dat jaar eigenlijk in de basis elf tegen HSV Barmbek-Uhlenhorst?

PeterKlaagVaak | 29-04-22 | 11:18

Kijk alleen al naar de blik van Groothuizen, zo vol dedain en afgrijzen om zoiets verschrikkelijks. God, wat een farce is dit land geworden met haar domme BNers!

lanexx | 29-04-22 | 11:18 | 1

De BNers zijn ons 'wokevoorbeeld' geworden. Met zure types als Angela de Jong en Talpa-topman Paul Römer. Wat een zielige generatie. Wat een zeurkousen, echte te sneu voor woorden.
En zo hypocriet, hé Paul Römer.. Over Johny hoorde ik je niet.
-

Bernhard de II | 29-04-22 | 13:32

TV akela Angela is nog mijn enige hoop in Nederland televisieland. Het zijn niet mijn tijden.

thanseeuwen | 29-04-22 | 11:16

Ik heb een stukje voorspelbare Op1 gekeken tot ik er niet meer tegen kon.
De schijnheilige zalvende Braboneger aan het woord met tegenover zich 3 zuur kijkende wijven met hun vrome smoelwerk.
Vooral het totaalshot van die Kwik, Kwek en Kwakvrouwtjes was hilarisch.

leo de pejo | 29-04-22 | 11:16

Ha, heerlijk, dit is echt genieten!
Meer, meer, meer Derksen.

HogeNood | 29-04-22 | 11:16 | 2

Dat is hem nou juist,het is voorbij met Derksen. Hij kan alleen nog maar rondjes met Cuby wandelen.

thanseeuwen | 29-04-22 | 11:18

Hij wou blijkbaar aandacht en grappig zijn
Heel domme manier

Therrie | 29-04-22 | 12:30

Vers v/d pers Derksen eauk per direct uit de bluestour gegooid, dat opent wel mogelijkheden om samen met Ali B Marco Borsato de MeTooGecanceld tourband op te richten toch?

william7055 | 29-04-22 | 11:16 | 1

Ze struikelen over elkaar heen om maar te laten merken dat ze Goede Organisaties zijn.

2voor12 | 29-04-22 | 11:27

Als men dan toch bezig is met cancelen. Aub de Jong. Stuiptrekking van een ongelooflijk slechte en inmiddels stervende krant. Ow nee! Gaat helaas niet gebeuren want ze babbelt precies naar haar broodheren.

Basil Fawlty | 29-04-22 | 11:16

Het is dus van verkrachter naar iemand die een verhaal anders vertelde en dus een al dan niet smakeloos grapje ervan maakte. Maar daarna domweg geen onderscheid tussen die 2 meer maken, allebei even erg blijkbaar. Sterker nog het niet zeggen maar alleen lachen geldt hetzelfde voor. Lachen om smakeloze misbruikgrap = verkrachter?

De "regel" die Angela nu formuleerde betekende dus domweg dat er dus nooit meer een grapje gemaakt mag worden over misbruik. Want in de Woke wereld betekent een grapje maken 100% bagatelliseren en hetzelfde als een mening, dat onderscheid bestaat simpelweg niet meer in die visie. Want het enige dat aan kritiek nog overbleef was dat Johan het te luchtig/grappend/aangedikt vertelde wat dus niet "erin" was, dat onderschreef Angela ook, want anders moet ze hem een leugenaar noemen en dat deed ze niet.

een_mike | 29-04-22 | 11:15

En alle cancelaars vieren straks natuurlijk de vrijheid.

Cor Netto | 29-04-22 | 11:14 | 4

vrijheid bij cancelaars? Nee die zijn niet vrij. Die branden van binnen leeg in onrust en onvermogen om de wereld te aanvaarden, waar ze in geland zijn. Hun binnenwereld moet de buitenwereld worden. dit gaat niet zonder dat naargeestige vuur. Zij missen zichzelf steeds meer.

Uitsig op die kade
Nouliks vertolkbaar wat hulle my vertel,
spreeus, eksters, meeue, eende, kraaie, al
die ywerige dagloners van die wal,
die reier so afgetrokke opgestel.
Ek mis myself steeds minder. Ek bedoel:
as steeds meer buitedinge my gaan boei
dan sintels van inwendige gevoel
tintel dit of ek selfafstotend groei.
Vermindering neem waarneembaar toe. Ek hoop
om te voldoen aan omgekeerde bloei
en leeg genoeg te loop om vol te loop
met wat vanuit hierbuite binnevloei.
Elisabeth Eybers

nobodiesunmighty | 29-04-22 | 11:24

Ik las even kandelaars in plaats van cancelaars.

leo de pejo | 29-04-22 | 11:35

Elke revolutie vreet zichzelf uiteindelijk op. Ook Akwasi, ook Sylvana, ook Ouwehond, ook Klaver, ook Baudet, uiteindelijk komt er wel weer een nieuwe stroming binnen die beweging die de aanjagers van die beweging zelf letterlijk of figuurlijk cancelt.
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan meehuilen met de wolven in het bos; vandaag leef je er lekker op mee maar morgen kan het totaal anders zijn en kun jij op het spreekwoordelijke schavot terechtkomen.

Graaisnaaiert | 29-04-22 | 12:17
▼ 1 antwoord verborgen

Beste is gewoon die tv de deur uit te pleuren.Voor diegene die hier voor het eerst zijn dan.

van stampij | 29-04-22 | 11:13

Waarom begint Derksen zélf geen omroep?

TonAlias | 29-04-22 | 11:12 | 3

Stiekem willen alle praatprogramma’s Derksen wel als gast!

Dr. Worstenbroodje | 29-04-22 | 11:22

U bent vermoedelijk tegen Derksen.
Een 'speld' (informatie) in een hooiberg stoppen is ook censuur.

HogeNood | 29-04-22 | 11:24

Omroep Blank.
Als tegenhanger van laptopdief Akwasi's tv hobbyproject Zwart.

leo de pejo | 29-04-22 | 11:34

Derksen wordt betaald door Sigrid Kaars, die hiermee een Wag-The-Dog doet.

Montgomery Burns | 29-04-22 | 11:12

Ach, die TV werkt hier al jaren als een grote monitor voor games en films. TV-weergave heb ik jaren geleden al ten grave gedragen. Ik zie dat ik nog steeds niks mis.

ThePozz | 29-04-22 | 11:12

Brabonegert die niet wil kwetsen. Nou dan moet je anders werk zoeken kerel, elke grap kwetst wel iemand.

General Dripple | 29-04-22 | 11:12 | 8

@Basil Fawlty | 29-04-22 | 11:20:-
Dus zo werkt propaganda ook - institutioneel.

HogeNood | 29-04-22 | 11:27

@Basil Fawlty | 29-04-22 | 11:20: exact dit. Man doet in het begin wat grappige, tegendraadse uitspraken zonder blad voor de mond. Msm: kom, hier heb je een stoel bij ons, wat geld en een blad voor de mond (met onze tekst). Nu zingt hij hun liedje en is bijna 180 graden gedraaid. Kansloos.

VP732 | 29-04-22 | 11:34

En een discussie is er nooit meer.
Ze praten altijd over een onderwerp met 5 of 6 mensen met dezelfde mening. Het mag nooit botsen of confronteren.

pejoar | 29-04-22 | 11:52
▼ 5 antwoorden verborgen

Vingerwapdwang. Dat dekt de lading wel voor die proleten uit Hilversum.

Deflatiemonster | 29-04-22 | 11:11

Hans Laroes, het toonbeeld van subjectiviteit.

Swoop | 29-04-22 | 11:10 | 1

Laroes is toch het Gutmensch dat door iemand met een mes bijna definitief werd gecanceld?

gestoptmetroken | 29-04-22 | 11:20

Meningen van omhoog gevallen (bij gebrek aan gewicht) numnuts.
Who cares?

De_dorpsgek | 29-04-22 | 11:10

Ik vond het grappig dat een oud-directrice van Talpa zich zat te beklagen over het feit dat de directie van Talpa uit louter mannen bestaat.

R.F.Pickering | 29-04-22 | 11:10 | 2

Daar zat wat oud zeer volgens mij en mevrouw moest even haar gram halen.

Ruikbaard | 29-04-22 | 11:12

Dan weet je dat daar een stukje rancune in zit.

Keutels | 29-04-22 | 11:12

Vrouwen komt van Venus, mannen van Mars. Van welke planeet komt die Brunswijk?

SteilAchterover | 29-04-22 | 11:10 | 1

Afrika is een continent, geen planeet.

RickTheDick | 29-04-22 | 11:12

Kom je terug na een weekje buitenland, moet je deze rioolsoap lezen. Wat die ouwe zeiksnor met kaarsen gedaan heeft weet ik niet (en boeit mij niet), maar dat het leidt tot vertrek van dit fossiel vind ik prima. Iemand vergeleek dit stuk stront met (de wel intelligente en leuke) Jeremy Clarkson. Kom op zeg ! En als die GiegelGijp en die derde natte wind meteen mee kunnen : geweldig. Tijd voor wat nieuws !

Azijnist | 29-04-22 | 11:09 | 2

Vers bloed is goed. Maar wie?

SteilAchterover | 29-04-22 | 11:15

Weekje buitenland, man van de wereld. Clarkson is ook gecanceled door de BBC.

uisge baugh | 29-04-22 | 11:17

Zo’n Hans hoeft hier alleen maar een leuk reaguurseltje uit te zoeken om te kunnen scoren.

RickTheDick | 29-04-22 | 11:09

Wat een graftak die Angela de Jong. Ze was gekwetst. Door iemand die een jeugdzonde opbiecht. Van 50 jaar gelelden. Pleurt op. De enige die het gisteren een beetje scherp zag was Heleen van Rooijen. Zelfs het journaal had had het over ''een bekentenis van een verkrachting door Derksen". Ziek land.

Piet Karbiet | 29-04-22 | 11:09 | 6

Precies Heleen heeft het door. Dat liedje wat ze speelde van J.Jordaan, meesterlijk.
Nu terug naar het jaar jaar nul, lunnen alle woke figuren aan de slag, hebben alleen niemand meer om af te zeiken.

gato | 29-04-22 | 11:29
▼ 3 antwoorden verborgen

Sommige slachtoffers zwelgen in de aandacht. Het voorbeeld van de Amnesty mevrouw was inderdaad tenenkrommend. Waarom kijken mensen dan naar een dergelijk programma ? Bij Op1, Beau en Jinek krijgen ze alle aandacht die ze zoeken inclusief het zoeken naar het traantje op TV. Maar nee, ze zoeken het op om gekwetst te worden en als er aan die behoefte is voldaan gaan de dames huilen en blijkbaar Amnesty bellen om te klagen.

Ruikbaard | 29-04-22 | 11:09 | 4

@lanexx | 29-04-22 | 11:16:
Van die studenten die 80 euro krijgen voor elk slachtoffer dat ze lid weten te maken. Al die organisaties zijn pure commerciële bedrijven.

2voor12 | 29-04-22 | 11:20

Die Amnesty mevrouw heeft helemaal niet naar VI gekeken, naar die cis mannen. Nee, ze heeft hetteruggekeken ná de ophef zodat zij ook kon opheffen. En aanschuiven bij de NPO en zo de subsidies veiligstellen omdat ze ertoe doet.
Zo wordt de tijd en het geld verdeeld in Nederland. In de tussentijd heeft echt werkend Nederland gewoon doorgewerkt en gelachen om het verhaal. De woke community is er nog niet klaar mee maar ik wel.

Bakkeleures | 29-04-22 | 12:19
▼ 1 antwoord verborgen

Beste media,

Hoe hangt de vlag rondom dossier D66?

Kaas de Vies | 29-04-22 | 11:08 | 1
-weggejorist-
Berry-Drinkwater | 29-04-22 | 11:24

Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in.
Geen kaars.

Zack Hooi | 29-04-22 | 11:07 | 2

Voor grachtengordelkipjes: Daar moet een amsterdammertje in, Daar moet een amsterdammertje in....

Zwezerik | 29-04-22 | 11:10

Yapp's Basic Fact: If a thing cannot be fitted into something smaller than itself, some dope will do it.

Uli Aarskopf | 29-04-22 | 11:14

Tegen Peggol schijnt afgelopen week aangifte te zijn gedaan wegens verkrachting. Daar lees je natuurlijk niets over terug in de deugmedia.

Lenco | 29-04-22 | 11:07 | 2

Hebt u een link of bron?

Dr. Worstenbroodje | 29-04-22 | 11:24

Ik heb net m'n TV gecancelled. Klaar nu.

puszuiger | 29-04-22 | 11:06 | 1

Nu pas?

Arendsoogje | 29-04-22 | 11:08

Vrouw Haverkamp, vrouw Haverkamp, ik heb ze zelf in handen had.

Zack Hooi | 29-04-22 | 11:21

Dank,
Bennie mag van mij Op1 ff de boel wakker schudden.

De Profundus | 29-04-22 | 11:25

Toch, alweer in het deug medialandschap...

Is dit nog nieuws? | 29-04-22 | 11:06

Ik weet echt niet meer wat ik mijn 11 jarige zoon over de baarmoederachtigen moet vertellen. Wellicht wordt ie homo en dan hoeft ie er niet over na te denken. Als alle mannen de dames compleet negeren kost het klimaat probleem zich vanzelf op. Hoe woke zou Poetin zijn?

Zatkniss | 29-04-22 | 11:05 | 2

Wellicht zou je hem ook op een normale toon kunnen vertellen dat er ook goeie exemplaren zijn. Lang niet alle vrouwen zijn linksdeugend. Zelf ken ik er geen een.

Kameraansteker | 29-04-22 | 11:11

Ach, van elke relatie leer je weer een hoop en uiteindelijk zal ook hij de juiste mevrouw ( of meneer, of alles wat daar tussen zit ) tegenkomen. Hoop ik dan.

Graaisnaaiert | 29-04-22 | 12:12

Sjezus, je kan ook doorslaan. Tuurlijk gaat de linkse kerk ermee aan de haal.
Poppetjes op straat maar God weet hoe het bij de knotjesmannen en bakfietswijven thuis gaat.

SIogra | 29-04-22 | 11:05

En ondertussen hebben de heren weer hun relletje. Kennen we de vorigen nog? De pruik van Gijp, Derksen die wegliep bij een uitzending, ruzie nummer zoveel, dit komt nooit meer goed etc. Guerilla marketing, hier kan GS een puntje aan zuigen.

John McClane | 29-04-22 | 11:04 | 2

Als het vrouwen waren, hadden we ze kunnen labelen met borderline

Roos | 29-04-22 | 11:07

Angela de Jong, de wandelende definitie van pure zelfoverschatting.

normanius | 29-04-22 | 11:04

Woord voor woord eens en derhalve niets aan toe te voegen. Wat rest is nog een daverend Slava!/Hoera!* voor "postmodern gereformeerde vingerwapdwang".

Duwbak_Linda | 29-04-22 | 11:04
-weggejorist-
Berry-Drinkwater | 29-04-22 | 11:03 | 2

Zonder mannen zijn vrouwen binnen een maand dood!

Zwezerik | 29-04-22 | 11:00 | 2

Haha ja, is wel zo.

Bakkeleures | 29-04-22 | 12:14

Zoishet

rotator | 29-04-22 | 12:22

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl