Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geschorste Gündogan doorbreekt mediastilte: 'Er ligt 1 klacht tegen mij, en die is niet seksueel'

Rare mediastilte dit

Gekke club hoor, dat Volt. Een partij voor mensen die het al goed hebben, die strijden voor dingen die al bestaan. En na een statement over het schorsen van Kamerlid Gündogan waarin partijleider Laurens Dassen helemaal niets zei, is er nu dus Nilüfer Gündogan die juist niets wil zeggen over de situatie, maar gisteravond (toen wij allemaal in de Apple Store waren) toch wel iets zei: namelijk dat er één klacht tegen haar ligt, een "arbeidsgeschil met iemand die ik officiële waarschuwing gaf". Wij dachten dat ze bij Volt niet aan Gündogan wilden vertellen wie of wat de klagers zijn, om het onderzoek niet te belemmeren. Is het onderzoek nu dan toch belemmerd? Zijn de belangen van de klagers geschaad? Of is er geen sprake van meerder klachten en is er maar één klager? Waarom is iemand die een kort geding aanspant tegen een partij überhaupt nog lid van die partij? Onduidelijk allemaal hoor. Vind je het gek dat er allemaal rare praatjes de wereld in komen. 

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
Nooit_PMS | 23-02-22 | 18:53

Een 'offciele' waarschuwing deelde ze uit. Dat klinkt als een autoritaire juf in een kleuterklas.

Selassie | 23-02-22 | 18:32

Bij de laatste verkiezingen kwam een Volt folder verspreider mij tegen toen ik de trappen van ons appartement gebouw wilde opgaan. Hij vroeg mij of ik zo vriendelijk wilde zijn om 6 folders voor de 6 aanwezige brievenbussen wilde meenemen. Dat heb ik uiteraard graag gedaan en heb ze alle 6 in de vuilnisbak gepleurd. Leek mij de beste plek voor deze D66 kloon.

Broadsquire | 23-02-22 | 16:25

Bij Volt kun je niet weg. Ze zitten allemaal in een kooi. Kooi van Faraday.

lulleficatie | 23-02-22 | 16:20

Zal niet de enige zijn die zegt dat ik haar niet zou doen. Zelfs niet met een stuk in m’n kraag.

Carlos_I | 23-02-22 | 15:38 | 1

Je bedoelt eigenlijk: zelfs niet als ik nuchter ben?

Schoorsteenveger | 23-02-22 | 15:46

Even een aanname: de aanval is de beste verdediging, zal ze denken. Past bij narcistische agressieve persoonlijkheden.

Hommel | 23-02-22 | 15:12

De spanning neemt toe binnen de volt fractie straks heeft er nog iemand last van kortsluiting

van Dam | 23-02-22 | 15:00

Dus Gündogan doet het met vrouwen en mensen met een baarmoeder, maar niet met Laurens Dassen omdat hij een dickpick is en Klaas Wilting a.k.a. Kaasdevries wist er van? Jeetje!

blikjegrolsch | 23-02-22 | 14:23

1 klacht is geen klacht. Tja, nestbevuilers ahoy.

van Oeffelen | 23-02-22 | 14:17 | 1

Zeg dat maar tegen Overmars.

amateurrr | 23-02-22 | 16:35

Dus toch geen onzedige plaatjes naar seksegenoten gestuurd ? Dan kan Gijrath zich schrap zetten voor wat juridisch gesteggel.

Lubbberrtt | 23-02-22 | 13:56 | 1

Wat een sac de foine is dat!

Sauspan_030 | 23-02-22 | 15:04

Volt is te snel op de Woke-trein gesprongen en heeft daar nu last van. Eigenlijk gun ik ze dat wel.

Keutels | 23-02-22 | 13:52

Niet willen praten is dus gewoon je kop houden hork! In de politiek dien je het volk niet jezelf.

Sjefke_pro | 23-02-22 | 13:52 | 1

Uw tweede zin, helaas, in de praktijk is het tegenovergestelde gaande.

Veepert | 23-02-22 | 14:51

Geen sappige seks, niet interessant.

Rest In Privacy | 23-02-22 | 13:45

Kan een klacht sexueel zijn. Ik vind er niets sexueels aan.

Opblaas_boot | 23-02-22 | 13:25 | 3

Als kan een seksuele connotatie hebben. Een klachtenfetish, of het bestaat weet ik niet maar als het er niet is dan wordt het wel uitgevonden.

Schoorsteenveger | 23-02-22 | 13:51

@Charles Swietert | 23-02-22 | 15:20:
Nou, je hebt mannen die krijgen meteen een druipend plassertje als ze een verpleegster zien of terechtgewezen worden door een strenge juffrouw, dus ik kan me levendig voorstellen dat er types zijn die fantasieën hebben waarin zij achter de klachtenbalie staan en dan bejegend worden door een mevrouw die met een beugel-bh terugkomt en haar geld terugwil omdat-ie niet lekker zit. En dat zij hem dan de huid volscheldt en dat hij dan timide vraagt wat het probleem is, en dat zij dan begint over die rode striemen op haar rug, en dat hij dan zegt dat-ie die moet zien om het te geloven en dat zij dan nóg kwader wordt en hem aan de haren de paskamer in sleept, en dat ze dan.... Zoiets?

Schoorsteenveger | 23-02-22 | 15:45

Geen aandacht aan schenken. Gewoon laten gaan. In de woke speeltuin met rubberen tegels in een ander universum is de realiteit vaak een ongewenst fenomeen en erg eng bovendien.
Ondertussen...... in de Oekraïne .......

Opblaas_boot | 23-02-22 | 13:22

Het lijkt me toch heel simpel en duidelijk. Laurens Dassen is een broekie, geen krachtige persoonlijkheid zonder enige management ervaring. Deze juffrouw heeft haar op de tanden en vreet hem op, s'ochtend om 6.30 uur, bij een slap kopje thee. Dus Laurens dacht weg met die dame maar helaas verkeerd aangepakt.....

Blonde Nel | 23-02-22 | 13:19
-weggejorist en opgerot-
OfeliaBurnett | 23-02-22 | 13:18 | 3

Ik hoop zo dat ze clitpics heeft gestuurd en dat wij die ook krijgen te zien. Ja, ik ben een zondig mens.

zwaaropdehand | 23-02-22 | 13:14

Volt is een héél eng clubje, ze hebben zelfs een middelbare school (met topsportklimaat!) in Leidsche Rijn. Dat zij maar gauw het voorbeeld van de LPF mogen volgen, voordat zij ons land verkwanselen aan de EU.

Justin_Case | 23-02-22 | 13:13 | 1

Daar is Volt toch niet voor nodig? Dat doet D66 al. Dus Volt is een overbodige partij.

MAD1950 | 23-02-22 | 14:50

Ik word hier een beetje boos van. Dat heb ik me aangeleerd, want boos zijn is het nieuwe betrokken zijn. Voelde je je vroeger betrokken bij het leed in de wereld, daar kun je vandaag de dag niet meer mee aankomen. Je betrokken voelen, dat is aan de tap zitten bij Café Weemoed en dan "het is allemaal wat" prevelen als je drinkmaatje de wereldproblemen met je doorneemt, maar boos zijn, dat is samen verontwaardigd zitten wezen in koffiehuis Zuivere Koffie onder het genot van een kartonnen beker biologisch geteelde koffie met havermelk, aangereikt door een knappe baristo met een knotje.
Je moet met je tijd meegaan, dus ik ben voortaan maar boos in plaats van betrokken.

Schoorsteenveger | 23-02-22 | 13:10 | 4

Mooi van gewoon boos zijn in z'n algemeenheid, zonder partij te kiezen, is dat je altijd achteraf gelijk hebt.

Leviticus_ | 23-02-22 | 14:02
▼ 1 antwoord verborgen

Het mooie aan dit topic is dat Kaas de Vies weer eens van zich laat horen. Alles goed Kaas, of zit je weer in de fondue ?
En on topic: het schijnt toch wel degelijk om clitpics te gaan...

De Literator | 23-02-22 | 13:05 | 3

Gesigneerde?

Kaas de Vies | 23-02-22 | 13:08

Dickpics, clitpics, topics en metopics. De Dikke Van Dale houdt het nauwelijks bij. #fatshaming

funda | 23-02-22 | 13:09

@Kaas de Vies | 23-02-22 | 13:08: nee, wel een gesoigneerde sik er omheen

De Literator | 23-02-22 | 13:25

Je hebt een partij.
En een medewerker die niet spoorr.
Die wil je ontslaan.
En vervolgens wordt je zelf uit de partij gezet.
Want mensen die niet sporen hebben vaak vriendjes op hoge plaatsen die ze een handje boven het hoofd houden.

Osdorpertje | 23-02-22 | 13:04 | 1

U spreekt uit ervaring, dat proef je.

zwaaropdehand | 23-02-22 | 13:09

Het is vooral een punt van onbegrip voor andere culturen. De situatie was als volgt:
Gundogan had een felle inhoudelijke discussie over het standpunt van VOLT omtrent de versnelde toetreding van Turkije tot de EU. Er vielen daarbij ook harde woorden.
In de Nederlandse cultuur scheldt men met ernstige ziektes. Tuberculose, carcinoom en dergelijke ziektes worden daarbij vaak aangehaald. Het is vaak niet werkelijk zo dat de schelder deze ziektes toewenst aan de uitgescholdene, ook omdat tbc zeer besmettelijk is en de schelder deze ziekte dus ook snel kan krijgen. Nog is de schelder vaak een oncoloog die snel een diagnose stelt omtrent de uitgescholdene. Het aanhalen van de ziekte is in de regel een uiting van frustratie. Niet netjes om zo te praten, maar het lucht wel op en er zit dan ook meestal geen kwaad in.
In Turkije scheldt men anders. Een vaak gebezigde krachtterm is "anneni sikerim". Dat betekent lekkerlijk "ik n**k je moeder". Dit is ook een krachtterm die dient ter uiting van onbehagen jegens de uitgescholdene en moet dus niet lekkerlijk genomen worden.
Dit waren dus de woorden die Gundogan jegens de stagiaire uitte. Tot zover nog geen grens overschreden. Echter toen de stagiaire een krimp gaf zette Gundogan haar woorden kracht bij door een strapon uit haar bureaulade te pakken en het woonadres van de moeder van de stagiaire in haar navigatiesysteem in te typen terwijl zij daarbij heel boos keek, werd er volgens de stagiaire een grens overschreden.
Gundogan houdt bij hoog en bij laag vol dat dit enkel was in het vuur van haar betoog en dat zij absoluut niet de bedoeling had om de moeder van de stagiaire te benaderen met de kennelijke bedoelingen om intieme handelingen te plegen,.
Laurens Dassen had van dit verhaal gehoord en werd een beetje bi-schierig. Zijn vader was vader van Led Zeppelin en de titel van het album "In through the outdoor" had hem altijd gefascineerd. Het externe integriteitsbureau is ondertussen bezig om uit te zoeken hoe één en ander nader onderzocht kan worden door een commissie in te stellen die moet kijken hoe er meer duidelijkheid gegeven kan worden over een nog nader te bepalen handelingswijze.

Arnold Layne | 23-02-22 | 13:03 | 5

Die ziekte, het woord kanker is voor een Nederlander toch heel zeldzaam, niet ik uw cultuur. Meestal blijft het hier bij sukkel, eikel of hufter.

Ray Skak | 23-02-22 | 13:15

Het is me er eentje die Gundogan.
Zou haar trouwens doen wegens streng hoofd, rode nagels en dikke bollen maar dat terzijde.

Asteroid-B612 | 23-02-22 | 14:21

Die commissie dient dan wel divers en inclusief te zijn, multicultureel, multiraciaal, multilinguïstisch, genderneutraal en wat dies meer zij. Een en ander om te voorkomen dat Gundinges of Dassen zich onveilig voelt.

Schoorsteenveger | 23-02-22 | 15:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Volt, meer van hetzelfde bestuursklimaat. Overbodig dus.

zevensprong | 23-02-22 | 13:00

"de" "het" en "een". Leer onze taal. Het begint met taal.

Calastir | 23-02-22 | 12:58 | 5

@EEGlivesagain | 23-02-22 | 13:06: Ja, dat probleem heb je ook met stofzuigen... en dan moet je nog beginnen terwijl je al nadenkt over het voltooid deelwoord... That sucks!

Yrrab | 23-02-22 | 13:16
▼ 2 antwoorden verborgen

Is mevrouw Gündogan soms een beetje de weg kwijt?

Dutch_Viscount | 23-02-22 | 12:57

Heb onlangs ergens gelezen dat ze enorm streng kan zijn en mensen onder druk kan zetten. Mag dat ook al niet meer?

Leptob | 23-02-22 | 12:57 | 3

In sommige landen wordt het meer op prijs gesteld dan in andere landen.

funda | 23-02-22 | 12:58

Ik kan ook heel streng zijn.
Ik wil wel een wedstrijdje.
Nee laat maar, dat win ik toch makkelijk.

jaja | 23-02-22 | 13:02

Ik heb al eerder gezegd: de dame doet me denken aan een moeder-overste met een Spaans rietje om ondeugende kostschoolmeisjes te straffen.

MAD1950 | 23-02-22 | 14:57

De jurisprudentie over 'incompatibilité d'humeur' lijkt me helder. Toedeledokie.

Prze***walski | 23-02-22 | 12:57

Weten we wel heel zeker dat Ploert Ploertsma hier stiekem niet achter zit?
Nogmaals, in de politiek bestaat toeval bijna niet, alles is timing, desnoods laten ze het maanden op de plank liggen alvorens naar buiten te brengen, zie o.a. de Martelhoax. En ja, verkiezingen.
Dit gaat overigens nooit meer goed komen, die zuurstok gaat d'r eigen partij beginnen, die is pleite, zetel incluis, want vecht-scheiding.

Abject | 23-02-22 | 12:54

Ze is 45 maar is dat haar grijs of geverfd?
Ik vraag dit voor mezelf.

jaja | 23-02-22 | 12:54 | 5

Ik verf al jaren mijn slapen grijs, werkt beter als een uilenbril en iedereen neemt je plots veel serieuzer.
Foto's van mij worden ook alleen maar voor een boekenwand gemaakt.

funda | 23-02-22 | 12:57

@sjef-van-iekel | 23-02-22 | 12:55:
Ik ook.
Ben nu 52 en mijn slapen beginnen nu wat grijzig te worden.
Die 3 grijze borstharen van de mat trek ik regelmatig met mijn tanden eruit..

jaja | 23-02-22 | 12:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Als je ziet hoe ze in dat bericht reageert, moet het wel een draak van een wijf zijn om mee samen te werken.

appeltjesgroeneweide | 23-02-22 | 12:52

Fijn dat je via haar tweet uit 3 dingen kan kiezen, terugnemen, met naam komen of consequenties aanvaarden. Voor een politica heeft ze een beroerde schrijfstijl. Ze beft wel goed heb ik van horen zeggen.

Wiezewalakristalix | 23-02-22 | 12:48

Blijkbaar een vrouw die prestaties verlangt van de minions en er wat van zegt als er niet gepresteerd word. Niks mis mee, maar dezer dagen moet je iedereen vriendelijk en lief aanspreken, ook als ze blunderen.

miko | 23-02-22 | 12:45 | 4

@Kaas de Vies | 23-02-22 | 12:48:
ow, zijn het dickpics,.. ik dacht al waar kijk ik naar.

miko | 23-02-22 | 12:50

Een minion?
Nooit van gehoord.

jaja | 23-02-22 | 12:52
▼ 1 antwoord verborgen

Tenenkrommend hoe Volt de media opzocht met iets wat ze gewoon prima intern hadden kunnen oplossen. Opzichtig meedeugen op de metoo wind die waait in de woke wereld anno 2022.

de Voorzittert | 23-02-22 | 12:43 | 5

hij deugt, zij deugen, en wij deugen het meest.

HD50 | 23-02-22 | 12:55

Voorzittert: waarschijnlijk de enige manier om wat Spanning binnen Volt te krijgen.

Dwaalgast | 23-02-22 | 13:03
▼ 2 antwoorden verborgen

Vindt Allah het Ok dat een vrouw het met vrouwen doet?
Want kerels worden van de toren gedonderd.

jaja | 23-02-22 | 12:43

Roof die zetel lekker meid, laat ze de typhus krijgen daar bij dat eurofiele partijtje zonder eigen visie. Wellicht ook nog even uit de school klappen over die verwijfde toestanden aldaar, kunnen wij ook nog even meegenieten.

amateurrr | 23-02-22 | 12:42 | 2

Ga naar DENK of BIJ1. Lekker dáár officiële waarschuwingen uitdelen.

Opblaas_boot | 23-02-22 | 12:51

Het aanzien van deze mevrouw, liegt er niet om.
Het afrekenen door deze mevrouw naar haar partij doet geen goed.
Haar voorkeur voor de gelijke sekse is een keuze, daar mag ze niet op worden afgerekend.
Opstappen is de beste oplossing in deze, conflicten binnen de partij geven stront aan de knikker.

Zitvlak | 23-02-22 | 12:40

Mevrouw heeft haar hand overspeeld. We paten weer verder als ze de Nederlandse taal beheerst.

De Maagd Maria | 23-02-22 | 12:40 | 1

Precies wat ik ook dacht, grammaticaal een draak van een berichtje, zoals zij zelf.

Yellow Shark | 23-02-22 | 12:55

Klachten die niet sexueel zijn, kunnen echter wel substantiëel zijn.

bisbisbis | 23-02-22 | 12:39

Pittige tante met haar op de tanden, assertief/agressief . Mooi om te zien dat deze Eurofiele partij net zo snel implodeert als dat ze opkwam.

Wattman | 23-02-22 | 12:38

Klinkt als een dreigement.

halfvolle glas | 23-02-22 | 12:35

Vind het wel een knappe vrouw, mevr. Gündogan.
Beetje strakke strenge kop.
Wél mag u per dag best wat meer shoarma of kapsalons eten hoor, mevr. Gündogan.
Zou u niet misstaan. Echt niet.

chicago river | 23-02-22 | 12:35 | 2

Kapsalon? Ik weet waar jouw huis woont! Doe mij ook maar een broodje Döner zönder kömkömmer!

VBO_B_Niveau | 23-02-22 | 12:42

Waarom stemmen mensen op zo'n partij.Zonde van ons belastinggeld.

van stampij | 23-02-22 | 12:35 | 2

Geld ook voor, D66, PvdA.... snap ook niet wie daarop stemt.

halfvolle glas | 23-02-22 | 12:36

Dat is de roulette van links. Iedereen stemt op een partij, partij blijkt geen donder om de kiezer te geven, dus iedereen gaat bij de volgende verkiezingen naar een andere partij. Die geeft ook niet om de kiezer, dus volgende partij. En verder, en verder. Denk aan SP in 2006 (of rond die tijd), PvdA in 2013, D66 vorig jaar.

Leyrann | 23-02-22 | 12:41

Tsja, het partijbestuur heeft dit naar buiten gebracht en daarbij de woorden 'schorsen vanwege mogelijk grensoverschrijdend gedrag'' gebruikt. Dat is per definitie beschadigend en een schorsing mag ook niet te lang duren tenzij aansluitend een ontslagprocedure volgt. Dat laatste is niet mogelijk nu Gündogan kamerlid is en (hoogstens) ook lid van Volt. Het wrijven in de vlek (ook als die niet zou bestaan) door Gündogan is een riskante tactiek. Ontegenzeggelijk bedoeld om Volt onder druk te zetten. Dus is het nu wachten wat Volt gaat 'lekken' naar een bevriende journalist.

LucaBrasi | 23-02-22 | 12:33 | 1

Ze is geen werknemer, ze een lid van het parlement.

Kaas de Vies | 23-02-22 | 12:51

Wie if wat geeft haar het recht iemand een officiële waarschuwing te geven? Is zij soms scheidsrechter?

juan Kroef | 23-02-22 | 12:32 | 3

Schijnt dat 'mevrouw' een pottenlikster blijkt te zijn en een medewerkster, die niet van haar avances gediend was, dan maar met dit middel terug dacht te kunnen betalen. Gelukkig werkt de woke ook de andere kant op en deed de werkneemster dus haar beklag bij de instanties van Volt. Komt boontje dus mooi om haar Turkse loontje!

Hendrik Zeevaarder | 23-02-22 | 12:40

@Hendrik Zeevaarder | 23-02-22 | 12:40:
In Engelssprekende woke-kringen ook wel bekend als het 'circular firing squad'.
Het is telkens weer amusant het in werking te zien, hopelijk is de laatste kogel snel verschoten.

funda | 23-02-22 | 12:51

@Hendrik Zeevaarder | 23-02-22 | 12:40: potpics dus, wel gesigneerd mag ik hopen.

Kaas de Vies | 23-02-22 | 12:52

Lucifer Gundokreng

Illuminati1989 | 23-02-22 | 12:31

Volt is een raar partijtje van über-Europeanen. Ze schijnen in een aantal landen 'zusterpartijen' te hebben die ook Volt heten en tamelijk schimmig zijn. Maar goed, dat weet ik niet precies, dacht dat ergens gelezen te hebben.

Maar volgens mij heeft Volt geen 'bestaansrecht'; eurofielen kunnen m.i. prima terecht bij D66. Nou ja, misschien leidt deze Gundogan-affaire er wel toe dat ze bij de volgende verkiezingen de TK uit getoedeledokied worden. Ik zal er geen traan om laten.

Dr_Johnson | 23-02-22 | 12:27 | 2

Het verschil tussen D66 en Volt is dat ze bij Volt nog idealen hebben. Gaat natuurlijk niet lang duren, D66 had ooit ook idealen en we kunnen allemaal zien wat daarmee gebeurd is.

Leyrann | 23-02-22 | 12:38

Volt is een sokpop partijtje vanuit de EU om bestuurlijke vernieuwing / fris geluid te spelen. lokaal wat frisse strebertjes en aan de achterkant keihard dezelfde meuk vanuit de EU.

dinges_123 | 23-02-22 | 12:55

Tijd voor een nieuwe partij: Watt.

VBO_B_Niveau | 23-02-22 | 12:27 | 8

Haha

Newton

Kaas de Vies | 23-02-22 | 12:53

Wut?

Leptob | 23-02-22 | 12:56
▼ 5 antwoorden verborgen

Ze gelooft niet in God en beschouwt zichzelf als een "cultuur-moslim".
Als je dat hardop zegt sta je stevig in je schoenen.

AdvocatusDiaboli | 23-02-22 | 12:27 | 6

@AdvocatusDiaboli | 23-02-22 | 12:40: Dat doet ze dus niet, zich uitspreken.
Ik schreef dat ze zich misschien onderdrukt voelt, dat is een moderne reden voor preventieve schenenschopperij op social media.

funda | 23-02-22 | 12:46

@funda | 23-02-22 | 12:46:
Ze gelooft niet in God, zegt ze. Dat is bepaalde kringen je nogal uitspreken.

AdvocatusDiaboli | 23-02-22 | 12:47

@AdvocatusDiaboli | 23-02-22 | 12:47: Als je eerst 'God' ondubbelzinnig definieert misschien wel. Maar dat is al bezijden het punt dat ze preventief schoffeert.

funda | 23-02-22 | 12:54
▼ 3 antwoorden verborgen

En waar ging die officiele waarschuwing over.

CzMichiel | 23-02-22 | 12:26 | 6

@funda | 23-02-22 | 12:30:
Een gedreven fietszadelruiker is weinig mis mee.
Zolang je het niet overdrijft.

jaja | 23-02-22 | 12:32
▼ 3 antwoorden verborgen

Zulke mensen houden niet van ruzie. Dat gaan ze zoveel mogelijk uit de weg. Komt er dan toch een conflict dan weten ze daar totaal niet mee om te gaan. Ze verheffen ook nooit hun stem. Gündogan wel en daarom moet ze naar JA21, daar komt ze veel beter tot haar recht.

grietmetgroenefiets | 23-02-22 | 12:26 | 3

Beter tot haar recht bij JA21? Behalve op inhoudelijke punten, bedoel je?

Glasgow Argus | 23-02-22 | 12:28

Misschien bij Denk ook?

funda | 23-02-22 | 12:31

@Glasgow Argus | 23-02-22 | 12:28: Ach, dat maakt tegenwoordig toch niks meer uit, 't is maar waar je het meeste kunt uitrichten. Hirschi Ali ging toch ook van de PvdA naar de VVD? En Ernst Kuipers moest ook nog eerst even lid worden van D'66 voor hij minister werd. Standpunten kun je zo veranderen hebben we al herhaaldelijk gezien, maar je karakter niet.

grietmetgroenefiets | 23-02-22 | 13:18

Lijkt de LPF wel.

Is maar goed ook.

hangtiet met knoop | 23-02-22 | 12:23

Yves Gijrath: "Ze (Nilüfer Gündoğan) valt op meisjes punt."

2_amazing | 23-02-22 | 12:22 | 3

Dat heb ik ook gezien, vorige week bij VI Vandaag. Daar heeft die Yves dat gezegd, laat ze hem aanklagen als het niet klopt. Maar wie bedoelt ze dan met 'jullie'? GS, de reaguurders, of beide?

quigg | 23-02-22 | 12:46

@quigg |
Yves had het over 2 bronnen

2_amazing | 23-02-22 | 12:54

The ğ is silent.

Montresor | 23-02-22 | 22:07

Te oordelen aan haar publieke optreden is dit een echte borderliner.

Glasgow Argus | 23-02-22 | 12:21

In dit geschil vind ik Gundogan toch iets fermer optreden dan die slappe zak van een fractievoorzitter.

balustrade | 23-02-22 | 12:21 | 4

Daar zit misschien het probleem wel: die soiboy van een voorzitter heeft nul overwicht tegen deze struise tante, en vindt dat ze wat te dominant in de partij begint te worden.

Muxje | 23-02-22 | 12:24

@Muxje | 23-02-22 | 12:24: Ja. En hoe knikker je die eruit zonder dat iedereen discriminatie begint te roepen.

pendajo | 23-02-22 | 14:32
▼ 1 antwoord verborgen

Is dat Twitter-taal of zo?
Met fouten en slordigheden?

J-van-de-Bontekoe | 23-02-22 | 12:19 | 2

Tenenkrommend, ik pleit voor een entreedictee in de tweede kamer.

amateurrr | 23-02-22 | 12:39

Nee, dat is gewoon het huidige benodigde niveau om voor 100k in de kamer te mogen zitten. En niks, precies helemaal niks toe te voegen dan middelbare schoolplein fitties.

WasHetMaarMakkelijk | 23-02-22 | 12:40

Volgens mij is dat wijf gewoon zo gek als een deur.

Schmutz Geilmacher | 23-02-22 | 12:19

Nee, sorry.

Zelfs @Parsons zie ik niet in de panelen..

Wijze uit het Oosten | 23-02-22 | 12:19 | 1

Parsons zie k al héel lang niet in de panelen.

chicago river | 23-02-22 | 12:27

De achterban van Volt bestaat uit slachtoffers en klagers, dus ze hebben niet veel keus dan gelijk ingrijpen zodra er een slachtoffer begint te klagen.
Ik twijfel er niet aan dat er erg weinig aan de hand is, maar mevrouw Gundogan kent haar achterban ongetwijfeld heel goed en had het dus aan kunnen zien komen.

C1O2 | 23-02-22 | 12:19

Opheffen die partij. Voegt helemaal niets toe. Die Gundogan lijkt me echt een vreselijke bazin met die grote bek van haar.

ILF2 | 23-02-22 | 12:18

Rare praatjes zijn dus de schuld van mensen die niet vrijwillig hun leven online gooien.
Nobody expects the Spanish Inquisition.

funda | 23-02-22 | 12:17

Ze heeft haar uitstraling niet echt mee.
Maar met haar op een onbewoond eiland zou ik...

jaja | 23-02-22 | 12:15 | 4

.. m'n zwembandjes omdoen en een haai aanklampen.

VBO_B_Niveau | 23-02-22 | 12:26
▼ 1 antwoord verborgen

Niet sexueel? Die kan ik wel bevatten.

Spartaan1888 | 23-02-22 | 12:15

Macht en geld. De ultieme natte droom van elke Volter is de baantjescarrousel in Brussel. Dat is belangrijker dan de achterban vertegenwoordigen.

JWZ_JMK | 23-02-22 | 12:14 | 1

Als de achterban ook die overtuiging heeft doen ze het juist perfect.

funda | 23-02-22 | 12:18

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie
Online Casino | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen