SCHOKKENDE video bewijst Trudeau's gelijk. Truckerprotest is "antisemitisch, islamofoob, racistisch, homofoob en transfoob"
Walgelijk
Een arbeidersopstand tegen een vaccinatieplicht afschilderen als fascisme. Dat kun je aan moderne progressieven overlaten hoor. Nou, de bovenstaande video vormt het BEWIJS. En we proberen steeds wel nieuwe manieren te vinden om Justin Trudeau te beschrijven, maar dat lukt dus niet, omdat het gewoon een verachtelijke wezel is en andere beschrijvingen dekken de lading niet. Dus we stoppen met proberen. Maar goed, Justin denkt nog steeds dat dit soort pathetische speeches en tweets waarin de hele fobie-kaartenbak uitgespeeld wordt, hem gaan redden.
Dat is overigens verder allemaal volstrekt oninteressant vergeleken met het onderstaande filmpje. Want we kennen nagenoeg het gehele internet, en nooit eerder zagen we een man een bison (ook nog eens in galop!) berijden. En dat komt zeer waarschijnlijk omdat echt maar 1 iemand het kan. Waarom native Americans dat niet deden? Omdat het ONWIJZE MIETEN waren.
We kennen het hele internet en dit zagen we voor het eerst: man berijdt bizon
Siri wat is een verachtelijke wezel die denkt dat deze kaarten hem gaan redden?
gebaseerd
Reaguursels
InloggenTja. Het blijft toch het volk die er voor zorgt dat zo' sick fuck op die plek terecht komt. Net als hier..
Wat een droevig figuur, dat je dit soort ziekelijk opgepofte opsmuk en leugens misbruikt voor je eigen positie.
Canada is een uitermate relaxed land, vriendelijke mensen, weinig opsmuk. Om zo te keer te gaan tegen kritiek, het lijkt BLM of GL wel.
Er zouden jodensterren op kleren zijn waargenomen, er zou een confederate flag gezien zijn. Alleen weet even niemand waar en wanneer dat precies geweest zou moeten zijn - en oh ja: er zouden vier mensen eten hebben geëist bij een daklozenopvang. Nou, dan zijn het wel fascisten - allemaal.
Dat is wel frappant dat bij andere demonstraties als zeg BLM of die tegen Baudet het veel beter wil lukken met het zien waar dingen precies geweest zou moeten zijn:
www.israelnationalnews.com/news/32142...
mtltimes.ca/news/nazi-flags-at-canadi...
Over dat eten eisen:
Shepherds of Good Hope said that its soup kitchen staff “experienced verbal, harassment, and pressure from protesters seeking meals.”
“One service user was assaulted by protesters and when a security guard (who is a member of a visible minority) went to help the individual, they had racist abuse hurled at them.”
Misschien beter een pleidooi houden naar voorbeeld van BLM, zeg iets als 93% of the protests were peaceful.
www.cbc.ca/radio/frontburner/recordin...
Wie van het kabinet is onze Trudeau? Is het Mark Rutte? Is het Sigrid Kaag? Is het Jesse Klaver of toch de ongekozen burgemeester van Amsterdam Famke Helsema?
Geen idee. Maar ze zijn allemaal hier te vinden: www.weforum.org/people/justin-trudeau...
Ik heb steeds meer de indruk dat die corona-pandemie alle drek die al decennia rustig op de bodem lag van de westerse vijver, naar boven heeft gebracht.
Het "vrije westen" is een draaikolk geworden van haat, verdeeldheid, georkestreerde leugen-campagnes, domheid, collectieve hysterie, primitief bijgeloof, godsdienstwaanzin, agit-prop en geïnstitutionaliseerde vrijheidsberoving.
Benieuwd wanneer de boel écht ontploft.
De Weimar-Republiek is er nix bij.
Hear hear
Van het Romijnse tot het Ottomaanse rijk, ze zijn allemaal gevallen en het verliep vaak op een zelfde manier. Niks mis mee. Tijd om het stokje door te geven.
Dat zo een eikel als trudeau bestaat ( rascist, blackfacelover ) is op zich niet erg ,maar al die idioten die hem geweldig vinden, dat is minder.
Ik heb vanmorgen, op het stukje tweeter wat ik dan soms mag lezen zonder account, geleerd dat het helemaal niet rascistisch/blackface hoeft te zijn om zwarte verf op het gezicht te smeren. mogelijk kan een Akwasi hierover uitsluitsel geven...
"Police haven't reported any physical violence at the ongoing Ottawa rally against vaccine mandates and other government-imposed COVID-19 restrictions, but critics warn that conflating the absence of bloodshed with “peaceful” protest downplays the dangers of the weekend demonstrations."
Tja...
But as of Sunday afternoon, there were no arrests related to incidents of physical violence during the demonstrations, a police spokeswoman said, though a statement issued that evening said “confrontations and the need for de-escalation has regularly been required.”
Tja...
This has prompted many media reports to describe the protests as “peaceful.” Activists and academics on social media have taken issue with this characterization, saying it undermines the fear, damage and disruption the protests have wrought.
Tja...
“They're also seeing the images that we're all seeing, of very right-wing extremist messages: the flags that display the swastika, confederate flags, images of a prime minister being lynched,” McKenney said. “I'm not sure that I would continue to call this peaceful.”
Ah - ze doelen op die foto van een groepje gemaskerde mannen die met een nazi-vlag zwaaien.
“There's no doubt that there is a large element in this convoy, that is part of a movement, that is extreme and that is xenophobic."
Tja, maar wat doen ze dan met al die Sikh's die meedoen aan de protesten?
En ten slotte:
“This smacks of racism and white privilege,” he said. “If you had a Muslim, or a brown person, or an Indigenous person who organized such an event and called for unseating the government of this country, security forces would have been down on them like a bag of hammers.”
Tja, maar opnieuw, die Sikh's die meedoen.
Toch blij dat ze hard zouden optreden tegen die andere groepen. Net als in de zomer van 2021...
Jezus...
@SIogra | 04-02-22 | 23:05: Gewoon rustig wachten en veilige afstand bewaren als iemand bezig is zijn eigen glazen in te gooien.
Dear Truckers,
I am from the Dutch Resistance and I will say this only once..
Rule: no -isize, no -ism!
Racism = incorrect
Fascism = incorrect
Give them three warnings and than blow their ugly faces!
Send them to hell! Beat them!
Yours truly,
dafuq are you tryin' to say?
Jesse Trudeau. De Posterboy van Bilderberg, WEF, Build Back Better en Swaab. Zieker is er niet
If you don't have a bigger car than your opponent maybe it's time to buy a bigger truck.
twitter.com/ElijahSchaffer/status/148...
Wat een vreselijke dweil die truteau. Maar wat een baas die bison rijder.
NOS verhaal,
Canadese politie wil protesttruckers harder aanpakken - nos.nl/l/2415728
Trudeloe
Iets met een pot en een ketel, alleen er is geen ketel.
'Pro-Black racism' bestaat dus ook volgens Trudeau.
Wel bijzonder om te zien hoe overal ter wereld "liberaal" en "progressief" altijd synoniem schijn te staan voor uitsluiting en demonisering van andersdenkenden...
Ik zie mezelf eerlijk gezegd nog steeds als liberaal en progressief. Helaas worden deze termen al enige tijd gekaapt door extreem enge linkse ideologen.
Met klassiek liberalen heb ik geen enkel probleem. Ook al ben ik het niet altijd met ze eens.
Maar progressieven zijn vroeg of laat de ondergang van de samenleving. Want alle denkbeelden, ook de slechte, worden gepresenteerd als vooruitgang.
De grootste klootzak in Canada is trudeau zelf
Everything woke turns to shit
Dit is volgens mij het toppunt van haat zaaien. Elke burger die dit zou doen kan rekenen op een zware straf.
heb dit eerder gezegd, deze man is een gevaarlijke gek.
Prachtige collage van de 'pEaCeFuL PrOtEsTs foR jUsTiCe'
Een bizon, dan ben je wel echt een eindbaas. Wil je geen potje "capture the flag" mee spelen.
En let goed op: hij schrijft Black met een Hoofdletter. Want dat woord staat zogenaamd voor de hele " zwarte cultuur en identiteit", alsof zoiets bestaat. Meer woke dan dit wordt dit geneuzel niet. Die praatjes trapt toch niemand meer in?
Blijkbaar wel. En dat is zeer zorgwekkend.
Gehoord in de No Agenda podcast van Adam Curry dat Trudeau een relationship manager is. Wordt weggehouden bij het nieuws, is er slechts als stroman. Achter de schermen bepalen ... En... Het beleid. Kom even niet op de namen, maar je kunt het luisteren in de aflevering genaamd 'honk honk'.
Steeds meer mensen trappen er niet meer in.
Laten we hopen dat de wal het schip keert...
Aanvulling: er is een hele groep Siks (mannen met tulband) die ook bij deze truckers horen. Hoezo is het dan extreem rechts?
Zoals Wierd Duk terecht observeerde, elk tegengeluid over de regering wordt geframed als 'extreem rechts'
@DeKees | 04-02-22 | 18:54: Siks kunnen niet extreem rechts zijn?
@kapotte_stafzuiger | 04-02-22 | 19:55:
Nee,
alleen extreem Sick.
Gents, het zijn Sikhs....
Tim Dillon is volgens progressieven homofoob. En dat is een homo.
De NOS gaat er ook weer vol in mee:
De vrachtwagenchauffeurs blokkeren het centrum van de stad nu voor de achtste dag op rij. Demonstranten hebben vernielingen aangericht. Ook zijn verslaggevers en etnische minderheden bedreigd. De haat, het geweld en de blokkades waar de inwoners en bedrijven in Ottawa de afgelopen week mee te maken hadden, zijn onaanvaardbaar.
Manmanman…… worden die ‘journalisten’ nooit moe van zichzelf met het verspreiden van complete onzin.
Nee dus. Worden er voor betaald.
Zou men eerlijk verslag doen komen ze niet meer aan de bak.
Het komt ze wel goed uit dat ze zelf mogen bepalen over welke onderwerpen de "fact checkers" zich mogen buigen.
1-op-1-kopie van het demoniserende CNN. Net als met Rogan.
Had je iets anders verwacht van de NOS?
NOS = fake news
@SIogra | 04-02-22 | 18:43:
Clinton news network? Pffff.
Ik hoorde het op de radio inderdaad.
Triest weer, onze staatsomroep
De NOS/NPO krijgen meer dan een miljard euri belastinggeld per jaar van de overheid, een beetje overheispropaganda, nepnieuws hoort er gewoon bij.
Is het bewijs al geleverd dat al die truckers homofoob, racistisch en moslimmoe zijn? Zo niet, kan Twitter dan z'n verantwoordelijkheid nemen en een hate speech disclosure onder trudeau's account zetten? Canada wordt weinig beter van de verdeeldheid die hij zaait.
Een Rutte in het kwadraat. We zien ze hier ook wel langs komen. Vol disrespect eisende om respect. Bang en bevend en meest schandalige dingen roepend. Het liefst in context van wappie en olie dom en ja, ultra -rechts. Als dat het is, dan zijn de wappies echt in de meerderheid en groeiende.
Ik weet niet of wappies in de meerderheid zijn, wel als je rekent in decibels of in kg doodvermoorde neuronen.
De valse confederatievlag van de Ku Klux Klan is een paar keer gespot. Een keer op een balkon van het duurste hotel van Ottowa en een andere keer met vlak daarachter het hoofd van Trudeau's persoonlijke fotograaf.
Heeft Trudeau zich niet ooit als KKKer verkleed?
"Your boos mean nothing. We've seen what makes you cheer"
Spot on!
Vond hem ook sterk!
Trudeau belt vanavond met zijn leermeester klaus. Helaas, de wereld is wakker
Nog maar eens. Demonstreren mag en moet en ook al zijn het er vele duizenden dan beslist nog steeds de democratische meerderheid in het parlement. In de woorden van de Canadese professor Jordan Peterson: Demonstreren is de minst intensieve en minst effectieve manier om iets in de samenleving te veranderen. Veel moeilijker is het schrijven van een boek of het oprichten van een partij of beweging.
Wat mij zo stoort is dat als er een paar duizend scholieren naar het Malieveld gaan voor het klimaat het journaal er volop en zonder kritiek mee opent. Als boeren dat doen voor hun voortbestaan, en er wel een vrije dag voor moeten opnemen, negeert de MSM dat het liefst. Zie de gele hesjes.
Of zoals de directeur van het (ik dacht) Vossius gymnasium in A'dam. De kindertjes krijgen wel vrij voor de klimaatdemo. Hadden ze massaal willen protesteren tegen de instroom van asieleisers, dan hadden ze dat niet gekregen (zijn woorden). Wie zich niet aan de leer houdt, zal Torquemada op zijn dak krijgen. Dat is de tijd waarin wij nu leven.
Dit gedoe van Trudeau wordt de ondergang van woke!
@Nico1000: Ik hoop het. Met dat klote-woke schiet niemand iets op.
Massapsychose is hardnekkig. Er zal meer voor nodig zijn ben ik bang.
Was het maar waar. Voorlopig zie ik echter helemaal nergens in de MSM of in de politiek van Canada (, danwel Nederland) commentaar dat het wel lijkt alsof die Trudeau een soort linkse Baudet op steroïden is. Dat vind ik nog het meest beangstigende hieraan. Ieder rationeel mens kan zien dat Trudeau een volidioot met hysterie is en (daardoor) volkomen premier onwaardig. Dat er geen kritische kanttekeningen worden geplaatst is uitermate verontrustend.
Die Justin is mentaal hondsdol en moet even snel aan Jesse vragen hoe hij de "anti" fascisten mobiliseert voor de beeldvorming.
Ik heb hier in de panelen wel eens gelezen dat Trudeau een liberaal is, dus ik bestempel dit topic als levensbedreigende desinformatie. Ik eis een banner met de juiste informatie van het RIVM en de Rijksoverheid.
JJMS
Liberal is in die contreien links. rechts zijn de conservatives.
Trudeau is net zo liberaal als de VVD en D66 in Nederland. Niet dus.
@Jooperishoop | 04-02-22 | 17:33:
Ik had het er ooit eens over met mijn nichtje uit USA (Long Island), in haar ogen was de VVD superlinks op het communistische af!
@toetssteen | 04-02-22 | 17:43:
In mijn ogen ook
@toetssteen | 04-02-22 | 17:43:
Klopt.
Ironie - dit is zo'n fijne blog. Trudeau Jr.'s adepts: shut the fuck up en stay low.
"Man berijdt bison", als jullie het hele internet denken te kennen hebben jullie toch deze oude opname gemist (2001) van Ted Nugent bij een van zijn concerten:
youtu.be/o7yL-bSFd4A?t=9
Hey Gerf, je bent me voor. Inderdaad, wat een losers hier bij GeenStijl dat ze Uncle Ted niet kennen. Uncle Ted, my HERO !!! Ted for President !!!!
Haha, dat is toch wel een stukje anders.
Die bizon komt niet eens meer vooruit. waarschijnlijk zo oud. Dat is enkel op een bizon zitten die geen verweer biedt.
Die Bizon uit Canada, was toch een stukje indrukwekkender
@Abyss | 04-02-22 | 18:10: Nee hoor, Ted heeft de bison gewaarschuwd geen gekke dingen te doen. Want Ted rules. ;-)
Dus gewone Canadezen protesteren en dan zet die Trudeau ze zonder pardon in de extremistische hoek? Met welke onderbouwing? Heeft de media extremisme laten zien? Vraag me toch af of dit ergens nog vandaan komt of dat dit uit de duim is gezogen?
Dat gebeurt tegenwoordig wel vaker in democratische "kuch" landen.
Dit komt omdat mensen alleen voorgeschoteld krijgen wat ze willen zien. Dat is de reden waarom jij jouw informatie hier weghaalt en bij ideologisch gelijkgezinde websites. Mensen zeggen dan dingen tegen elkaar waarvoor ze bijval krijgen van elkaar. En da's leuk.
In het progressieve kamp doen ze precies hetzelfde. Die krijgen ook alleen maar te zien wat ze willen zien en zeggen dingen tegen elkaar waardoor ze elkaar aardig gaan vinden. En da's leuk.
Zo leven die ideologisch gescheiden in paralelle werelden met hun eigen respectievelijke feiten en hun eigen respectievelijke waarheden. Dit is hoe wij het hebben bedacht voor jullie.
Extreem christelijk, bovendien.
De linkse boy wonder met zijn act van de opgestroopte mouwen, die de Canadezen die daadwerkelijk dagelijks voor hun werk de mouwen moeten opstropen uitmaakt voor het kwaad. Het is stuitend.
(Ok, bij -20 dragen ze nu even een dikke jas maar u snapt mijn punt)
Fake bij echte Canadezen is de bovenkant van hun hoofd niet verbonden aan de onderkant.
Eens. Fijn om een kenner tegen te komen in de panelen.
''I'm not your friend... buddy!''
@de_wappieburger_ | 04-02-22 | 18:23: Not without my anus.
Waarom hebben al die Engelstalige voormalige Britse kolonieen eigenlijk van die onverwachte hoofdsteden?
Ik bedoel, als je een gemiddelde tienjarige de hoofdstad vraagt van Canada, Australie of de VS dan noemen ze drie andere steden alvorens het op te geven. Maar als je ze de hoofdstad vraagt van Rusland, Indonesie of Thailand dan weten ze het gelijk.
Omdat eigenlijk Londen de hoofdstad zou moeten zijn.
@lekgoot | 04-02-22 | 16:58:
London Ontario is een gore stad.
Een hoofdstad onwaardig.
Ottawa = compromis (besloten door Victoria in 1857 want midden tussen toronto en montreal en verder van de grens), Washington = compromis (besloten door het congres in 1790), Canberra = compromis (besloten omdat Sydney en Melbourne het allebei wilden zijn - midden ertussenin geworden, besloten door het federaal parlemnent in 1908).
Over twee jaar vergissen ze zich ook met Indonesië (Nusantara).
St Petersburg en Batavia wist ik nog wel, maar die van Thailand?
@lekgoot | 04-02-22 | 17:05: Jeroen Rietbergen's favoriet: Bangcock
@Auchie | 04-02-22 | 17:02: Interessant. Bedankt!
@Kameraansteker | 04-02-22 | 17:03: Nu al met Mexico.
@lekgoot | 04-02-22 | 17:05:
Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit
Officieel dan.
@lekgoot | 04-02-22 | 17:05:
Vertaling:
De stad van engelen, de grote stad, de woonplaats van de Smaragdgroene Boeddha, de ondoordringbare stad (in tegenstelling tot Ayutthaya) van de god Indra, de grote hoofdstad van de wereld die met negen kostbare edelstenen is begiftigd, de gelukkige stad, rijk aan een enorm Koninklijk Paleis dat gelijkt op de hemelse woonplaats waar de gereïncarneerde god regeert, een stad die door Indra is gegeven en die door Vishnukarn is gebouwd.
@C1O2 | 04-02-22 | 17:07: you are welcome!
@SterF... | 04-02-22 | 17:18:
lastig voor de post.
@SterF... | 04-02-22 | 17:19:
LOL vanwege Ayutthaya.
@lekgoot | 04-02-22 | 17:05: Pattaya toch?
Trudeau gaf een aantal jaren geleden een zeer pathetische, theatrale speech, waarvan de nepheid eraf druipt. Jammer dat de geluidskwaliteit van deze opname niet zo goed is, maar je hoort zijn woorden goed genoeg.
m.youtube.com/watch?v=gp_O3liJpu8
"Freedom to do what you want with your body"
Je verwacht het niet hè.
Tja, maar denk je niet een heeeeel klein beetje dat dit filmpje ook zo is geknipt dat alles koek en ei is? Zelfde laken een pak zeg maar.
Tja waar zoom je op in, op de grote meerderheid of op die ene mafkees die met een hakenkruis rondloopt?
@SailingDuck | 04-02-22 | 17:34: En in het duurste hotel van Toronto zit...
Als je het een beetje op twitter hebt gevolgd. Is het echt 99,99% alleen maar positiviteit. Zelden zo'n demonstratie gezien waar echt helemaal niks gebeurd. Geen geweld, niks.
Ze zijn volgens mij niet verder gekomen dan 3 schimmige vlaggen, waarvan niet eens duidelijk is van wie ze waren.
@Abyss | 04-02-22 | 18:14: Waarschijnlijk van een gemaskerde Antifa agitator.
Trudeau is een griezelige extremist.
Ras, rastafari, pastafari, pasta!
Overmorgen is het de verjaardag van Bob Marley. Pasta met rode, gele en groene paprika's en een hele dikke jonko. Ben ik nu off topic?
@Usumani | 04-02-22 | 17:19: Nee. Lekker. Alles, ook de paprika's.
Waarom zegt Trudeau hier niks over? Of Rutte? of Xi?
Justin Trudeau is zeer gezien bij nogal wat Nederlandse politici en wordt geadoreerd door de Nederlandse MSM.
Trudeau is een hypocriete lapzwans dus dat past precies in hun straatje.
Al is de leugen nog zo snel, dé waarheid achterhaald ‘m wel.
Tatankaaaa!!
Au revoir, Trudeau.
Het is toch afzichtelijk hoe de MSM wereldwijd berichtten over de BLM protesten en hoe je hierover je best moet doen om ergens iets van objectieve berichtgeving te vinden. Kunnen er eens WOB verzoeken worden gedaan inzake de communicatie tussen regeringen en top van MSM? Ik vraag dit voor een voorouder.
Mensen die voor de media werken zijn vaak links. Het is denkbaar dat linkse mensen nu eenmaal meer affiniteit hebben met de Grote Strijd Tegen Racisme (BLM) dan met arbeiders (die toch vaak verkeerd stemmen en ongenuanceerde uitspraken doen).
@Duwbak_Linda | 04-02-22 | 16:54: Dus ik moet er niets meer achter zoeken dan ''ach er werken nou eenmaal veel linksies in media in de hele westerse wereld''? Het zou mooi zijn als meer mensen de mogelijke instructies van overheden <>media eens ''heel interessant'' zouden gaan vinden, om het op zn Lange Frans te zeggen.
@moonshiner3519 | 04-02-22 | 17:12:
Misschien is het wel een complot. Zit zelf nooit bij die vergaderingen.
@Duwbak_Linda | 04-02-22 | 16:54: Mijn autostuur zit links. In Engeland rechts. En dus....?
@nobodiesunmighty | 04-02-22 | 17:42:
U heeft een bijzondere auto.
@Duwbak_Linda | 04-02-22 | 16:54: Blijkbaar is het voor die mensen heel erg moeilijk om een scheiding aan te brengen tussen verslaggeving/werk/etc. en hun eigen opvattingen. Nu ja, we zullen maar denken dat linkse mensen daar gewoon de kwaliteiten niet voor bezitten in plaats van te denken aan een kwaadaardig karakter.
Extremist die Trudeau. Zie je wel vaker bij de huidige generatie leiders. Macron is ook zo'n ophitsende hater. Kaag idem. Ollongren. En dan ben je opgeleid op dure elite-scholen in het buitenland. Fanatiek globalist maar totaal wereldvreemd. Mijn dochter zit op een witte school in Amsterdam Zuid maar werkt morgen vanaf 7.30 uur weer op de markt. Dat is een leerzamere combinatie.
Kinderen moet je zoveel mogelijk weghouden bij die lui.
@VoltaireJohn | 04-02-22 | 16:52: Doe mijn best.
Elite-scholen in het buitenland. Opgeleid door het WEF bedoel ja. Allemaal die je opnoemt.
@Friepeltje | 04-02-22 | 17:07: De Schwabjugend zeg maar..
@Friepeltje | 04-02-22 | 17:07: Is het WEF een opleidingsinstituut?
@Usumani | 04-02-22 | 17:23: WEF heeft een opleidingsinstituut voor 'veelbelovende' politici. Kurz heeft daar gezeten, de mp van Nieuw Zeeland en vast nog meer, maar dan moet je even Google op hun site.
Ollongren is slechts een dom blondje. Ze is nooit uit de kast gekomen, maar ze zou prima hebben gefunctioneerd als liefhebbende huismoeder met 3 kinderen.
Dit heeft erg sterke overeenkomsten met de berichtgeving en manier van communiceren over de boerenprotesten hier in Nederland. De boeren waren over het algemeen vriendelijke/integere mensen maar werden vaak als relschoppers weggezet.
Is 'kaarten' het nieuwe modewoordje? Misschien ter vervanging van 'narratief'?
Met een narratief kun je niet kwartetten.
Beste Canadese truckers als jullie daar die achterlijke Trudeau op een bison het land hebben uitgejaagd komen jullie ons dan ons nog een keer bevrijden. Please...
Die betogers lijken mij heel geschikte lui. Maar wie zijn dan de Canadezen die Trudeau in het zadel houden?
Bij de laatste verkiezingen heeft ie iets van 30% van de stemmen gehaald, en is nu MP van een minderheidskabinet. Hoeveel van die 30% nu nog over is...
Heel eenvoudig, de grote steden als Toronto, Ottawa en Montreal worden grotendeels bevolkt door policor types en snowflakes.
Verlopen de verkiezingen daar eerlijk? Ik vertrouw die gasten voor geen meter. Hier ook niet trouwens met die altijd winnende VVD. Ik heb zo mijn twijfels.
Wow, die bizon, dat is toch wel indrukwekkend.
Rutte zou dat ook moeten doen. Een hate speech filmpje deels in het Nederlands en deels ondertiteld in het Arabisch. En dan een verhaal over de rechten van vrouwen, homo's en joden. Met opnames uit een gemiddelde moskee in dit land.
Als iets kenmerkend is voor de mensen die zich woke of liberaal noemen, dan is het haat of desinteresse voor de belangen van de witte onderklasse. En dat geldt ook voor conservatief rechts, die wel stemmen scoren met retoriek tegen buitenlanders, maar ondertussen tegen de economische belangen (werkgelegenheid, betaalbaar wonen/onderwijs) van de witte onderklasse politiek bedrijven.
Het is "blank", niet "wit"
Klasse? U is marxist?
Klimaat, en diversiteit drammen door types als Trudeau.
Zijn we getuige van het ontstaan van een nieuwe religie, opgezet in en door het blanke westen?
Hij veroordeeld antisemitisme. Da's wat moslim-landen laten zien als ze het over Israel hebben. Grappig dat hij zowel de Islampfobie, als homofobie en transfobie veroordeelt. En anti-Black racism. Maar dus de eigen native bevolking kan stikken (zie b.v. www.nytimes.com/2020/03/10/opinion/ca...), want die zijn niet black genoeg.
Oh, wacht het gaat alleen heel specifiek over wat er de afgelopen dagen in Ottawa gebeurde. Niet in z'n algemeenheid.
Trdeau wordt even heerlijk de oren gewassen door een journaliste:
www.wionews.com/videos/gravitas-trude...
'He fled. You know why? Because the white knight of democracy could not handle a protest.' Kostelijk.
En dat heerlijke accent van die vrouw... en je gewoon niet inhouden en door ratelen.
Mooi filmpje zeg, pijnlijk hoe hun boy-wonder van z'n voetstuk valt........
Geweldige link. Dank. Trudeau wordt compleet in zijn hemd gezet. En waarom bemoeide ie zich met protest van boeren in India?
"Is he getting a haircut?" Lol.
Goede reportage. Ze heeft van A tot Z gelijk.
@Piet Karbiet | 04-02-22 | 16:58: India.... een aankomende grootmacht. Ze wachten in MSM stilte onder de buik van China. Samen met een hele hoop andere landen.
Vieze gore framende rat. Een "man" die een beroepsgroep van zijn eigen volk uitmaakt voor racisten, fascisten en mysogenisten. En dan snel wegrennen.
Zo ontieglijk goor. Dat ie maar voor altijd wegblijft.
"Wat zijn dat voor mensen die hierop stemmen? " - Kaag 2021-
Mijn moeder leest nog ouderwets de Volkskrant. En kijkt soms het 8uur journaal. De boodschap van Trudeau kent ze wel, maar dit soort achtergrondinfo van GS gaat totaal aan haar voorbij. En dat is jammer, zowel Trudeau als GS preekt voornamelijk voor eigen parochie.
Mevr. H bekijkt nog iedere ochtend de besmettingscijfers van Europa. Ik hou me ook in.
Ja, klopt als een bus. GS is namelijk ook partij in dit conflict. Misschien kunt u toch beter maar de Volkskrant gaan lezen.
Met het enige verschil dat GeenStijl alles integraal laat zien en dat je je eigen mening mag vormen en ook nog mag etaleren.
@goedverstaander | 04-02-22 | 16:30: doe ik soms ook, maar het probleem is dat mijn moeder nooit GS gaat lezen. Maar als ik een reaguursel moet gaan uitleggen dan kunt u het beter bij SBS6 houden.
@small_town_dude | 04-02-22 | 16:33: U hoeft uw reaguursel niet uit te leggen, dat heb ik immers al voor u gedaan.
De NOS is aanwezig geweest bij het protest, heeft wat lui geinterviewd, maar niets van racisme of andere foute boel laten zien. Sindsdien is het erg stil hierover in de pers. Misschien weten ze niet goed wat ze er mee moeten; Trudeau is natuurlijk Goed, maar er is niets fouts aan dit protest te ontdekken. Dus negeren ze het maar.
Wat is het belang van Spartacus om de andere kant van het verhaal te belichten?
Is dat preken voor eigen parochie?
Wellicht heeft ie een voorkeur, maar wat precies verdient ie ermee?
Het is slechts een mening waarmee je het niet eens hoeft te zijn.
@small_town_dude | 04-02-22 | 16:33: Je hebt je moeder niet goed opgevoed!
Oud nieuws, natuurlijk, Zweden kapt met de pandemie per 9 februari. Het is een verkoudheidsvirus geworden. Komt allemaal door de QR code.
Tjonge jonge jonge jonge..... die hadden we niet zien aankomen.
Hoe kom ik nu van mijn gebrek aan angst-angst af? Heb een spielogoog nodig, zit dat in mijn pakket? Zijn er nog andere beestjes waar ik me op kan richten die me kunnen slopen? Heeft het RIVM OMT nog tips om me te helpen?
Echter in het geval Trudeau, als je zo hard hebt ingezet om ongevaccineerden te demoniseren en burgerrechten met voeten te treden, dan kan hij de huidige situatie niet zo maar afdoen als een verkoudheidje. Dat gaat ie nooit doen.
@Lafayette | 04-02-22 | 16:30: i.d.d. Repressief ervaren beleid kent rebound effecten. Weet alleen niet hoe snel het daar in Canada gaat. Ik ken de mentaliteit niet. Ik dacht altijd dat ze wel grosso modo wel o.k. waren. Maar ja, wie niet...
Politieagent op een bison -> bisonkit
Hij is... is... is... G Ó E D!!!
Lachuhhh
humor!!
Hier kan Mohammed Saeed al-Sahaf's, 'there are no Americans in Baghdad', nog wat van leren. Trudeau geeft cursus hoe je een dergelijk protest niet moet aanpakken en tekent tevens zijn politieke doodsvonnis. Wat een onbenul.
Zou een mooi voorbeeld voor Yasser Ferras zijn als die Trudeau af gaat.
i.imgur.com/s9guuU8.jpg
Ik denk aan de beelden van Ceaușescu die het volk toewuift op die fatale dag. Heb sterk het idee dat Trudeau ook al niet door heeft hoe beu het volk hem werkelijk is. Dat hij denkt er met een bullshitbingokaart mee weg te komen toont maar weer aan dat de keizer geen aan kleren heeft. Enkel jaknikkers in zijn gevolg. En in de media.
@Kameraansteker | 04-02-22 | 16:31: Prachtig
Als je als inwoner van Canada niets anders doet dan de Canadese tegenhanger van NPO kijken, dan weet je ook niet beter. Ik vraag aan mensen in mijn directe omgeving of ze iets meekrijgen van deze protesten, ze kijken je glazig aan of herhalen wat Turdeau bij elkaar blaat. Het is heel verdrietig, maar de MSM zwijgt dit moedwillig dood.
De lui die bij de deuggemeente zitten gaan echt niet anders er over denken. Die zoeken net zo veel rechtvaardiging van hun houding als Trudeau, desnoods moeten ze daar over liegen. Zo gaat dat met elites die te veel macht krijgen.
@Lafayette | 04-02-22 | 16:23:
Hier ook. Groen links is eigenlijk bruinlinks.
Ik kijk geen tv dus ik weet niks. Af en toe hier op GS bijlezen en ik heb mijn portie weer gehad. Ze kijken maar even.
Die Trudeau is echt een creep. Dit soort teksten verwacht je uit regimes als Ceausecu of Honnecker. Misschien zijn de verschillen dan ook niet zo groot.
Castro
Oké, wie is erger, Trudeau of Timmermans?
Die bolle.
Trudeau, want Timmermans heeft alleen maar subsidies om uit te delen en Trudeau kan ongewensten in het gevang gooien.
Burgemeester Hubert Bruls was laatst nogal cryptisch over Timmerfrans: 'We kunnen niet zijn tweeën door één deur, maar zijn wel dikke vriendjes'. Zeg het maar.
@goedverstaander | 04-02-22 | 16:27: Dikke deur van Pipo hahaha
Dingen als racisme, plunderen en brandstichten heet tegenwoordig protesteren.
Daadwerkelijk protesteren heet tegenwoordig racisme en geweld.
Scherp.
Oorlog is vrede, etc.
Scherp 2.
Vreedzaam demonstreren. Zoals bijna alle demo's tegen de coronawaanzin in dit land. Ik herken de joi de vivre in het filmpje.
Racisme is dus protesteren volgens u. Graag wat meer duiding.
@meneer der meneren | 04-02-22 | 16:29:
Lees nog een keer.
Filmpje doet het nu. Ik denk niet dat onze vriend Trudeau het heeft gezien.
Hij zal inderdaad snel zijn woorden terugnemen na het zien van dit filmpje, denk je niet? Of misschien heeft hij geen actieve herinneringen aan zijn eerdere speech.
Dat een soort Jesse Klaver in de overdrive premier kan worden van een land van zelfgereide boeren en beukende ijshockeyers, blijft me een raadsel.
Hoe kan een trucker nou transfoob zijn?
Ik vind hem sterk.
LOL. Tikfout. Moet transport zijn.
Wat een creep, die Trudeau. Zijn bek vol van inclusiviteit en ondertussen keihard polariseren.
Hij kan zo in Den Haag aanschuiven.
De een verzint racisme en doet aan blackface (Trudeau) en de ander doet racistische uitspraken ( twitter.com/TBlazo1/status/1488572472... ) en snuffelt haar, en beiden komen ze er mee weg en worden president. Hoe dan?
Trudeau werd premier, geen president. Maar idd, de media laten Justin en Joe met veel weg komen.
Trudie Wormtongue, your words have no power here.
Beetje Dune....: hij moet the Voice nog wat oefenen. Kan zijn moeder 'm niet helpen?
Dit is dan wel weer minpuntje van een blokkeertrucker. Hij heeft de hoodie wat ongepast over zijn Canada First-mutsje getrokken:
media.dumpert.nl/dmp/media/image/f/a/...
Prioriteiten!
LOL
Ik kan mij gewoon helemaal voorstellen dat Klaver precies zo zou zijn, stel hij zou Minister President zijn van Nederland.
Yep - en al die D66 engnekken ook
@Trekhaas | 04-02-22 | 16:20: Ja, die zeer zeker.
Maakt zo een Trudeau zich niet volstrekt belachelijk voor zijn aanhangers?
Het protest betreft coronabeleid, dat zal toch zelfs de niet-woke Canadezen duidelijk zijn.
Trudeau gaat blaten over niet-inclusief, racisme, anti-semitisme etc.
Het is volkomen off-topic.
Hoe verdwaasd moet je zelf zijn om bewust dergelijke haat de wereld in te slingeren. Zijn massa's zo dom, of gaat z'n approval rating nu drastisch naar het nulpunt. Dat we hier een dwaas als premier hebben, ala, we zijn Nederland, iedereen een eigen mening. Had die Cannadezen wijzer ingeschat.
Mensen zien en horen in eerste instantie toch vaak dat wat de eigen overtuiging bevestigt. Heb ik mezelf ook wel eens op betrapt.
Onderschatting intelligentie van een gemiddeld individu. Dankzij het internet is de massa moeilijker te 'kneden' met propaganda, Hier hebben de machthebbers last van, arme jongens. Weet iemand of Trudeau al genomineerd is voor de Grammy's?
Volgende stap in het verweer is dat de Russen achter deze opstand zitten. En als dat de publieke opinie niet doet kantelen dan infiltreert Antifa in dit zooitje ongeregeld zodat het hele feest ontaardt in plunderingen en rellen.
@Duwbak_Linda | 04-02-22 | 16:19:
De huidige leiders, laten het volk lijden.
Dat zou andersom behoren te zijn.
My 50 cts.
Is dit aan de gang sinds cannabis massaal wordt geproduceerd in Canada?
@nobodiesunmighty | 04-02-22 | 16:29:
De kerel is voortdurend volkomen uitgedroogd, verkeert in een delirium.
Tru-d'Eau = Waar Water
Er mankeert wat aan z'n spraakwater.
@Thuinman | 04-02-22 | 16:23: Dat is al gesuggereerd door CBC, zeg maar de Canadese NOS.
@TheEgg | 04-02-22 | 17:05: Verrast me niks, het is allemaal zo voorspelbaar geworden.
Geweldig filmpje vol humor. Ik heb op het Museumplein nog staan klappen voor onze boeren op 2 januari. Eentje had een bord op zijn tractor met de tekst: Doe nooit iets tegen je geweten in. Zelfs niet als de staat het eist - Albert Einstein - . Dus deze demo in Canada is eigenlijk cultural apropriadinges.
Net zoals in Nederland de meerderheid op partijen als de vvd en D66 stemt, zo stemmen Canadezen op Trudeau en niet op de guurrechtse elementen die zo populair zijn bij de reaguurders
Ha ha, u typt wel vvd met kleine letters. Grapjas.
Kanttekening: De meerderheid van Nederland stemt niet op vvd en d66. Daarom duurde het zo lang om een coalitie te vormen.
Had ergens gezien dat Elon Musk hier achter zat, misschien ook weer niet. Maar het blijft leuk: www.liar.com
Straks heeft iedereen omikron gehad en dan zeurt er niemand meer over. Een paar antivaxxers zullen het loodje leggen en een paar te dikke dorhouten oudjes. En dan breekt een coronaloze lente aan. In de zomer volle terrassen. En de wappies richten zich weer op Joris Demmink.
Er is al weer een nieuwe vele malen besmettelijker variant BA.2 die gaat zorgen voor de verplichting van prik 4 en 5.
Sorry, uw QR code gaat hoe dan ook aflopen, ik schat ergens in juni als het een natte lente wordt.
@Rotterdammert1965 | 04-02-22 | 16:27:
Lekker nog 2 gratis prikken in het vooruitzicht dus. Gratis spuiten. In de seventies vochten we erom.
Het EU reiscertificaat is tot 1 juli 2023 verlengd, dus zijn we voorlopig nog niet van maatregelen verlost.
@Rotterdammert1965 | 04-02-22 | 16:27:
een coronavariantje meer of minder, daar lig ik niet meer wakker van. Waarschuw me maar als ebola airborne wordt.
@JanVergoor | 04-02-22 | 16:35: Kan je die vaccins ook roken?
Het gedoe begint juist pas als corona verdwenen is, maar de maatregelen overeind blijven. Gaat nog leuk worden van de lente-zomer.
@lekgoot | 04-02-22 | 16:49: U wordt op uw wenken bediend! Ontsnapte laboratoriumapen mogelijk besmet met Ebola..
Justin Trudeau is het levende bewijs van de stelling dat het kiesrecht nooit aan vrouwen had mogen worden gegeven.
Passief en actief…
"Het heeft ons niet gebracht wat we ervan verwacht hadden". Ollongren over het referendum....
Sigrid Kaag heeft veel vrouwelijke stemmen gekregen simpelweg omdat ze een vrouw is.
@keestelpro | 04-02-22 | 16:27: Maar dat is natuurlijk geen racistische instelling van de stemmer om zo te denken.
@Rotterdammert1965 | 04-02-22 | 16:28: Nee, inderdaad. Dat is seksistisch.
@keestelpro | 04-02-22 | 16:27: Tijdens de verkiezingstijd vraag ik wel eens aan die zieltjes-winnaars welke getrouwde heteroseksuele mannen er op de lijst staan, omdat ik mij daarin herken. Ook hier geldt weer dat alleen allochtonen, vrouwen en eventueel andere goedgekeurde minderheden een dergelijke opvatting, volgens hun eigen folders althans kunnen claimen, maar ik word voor hetzelfde standpunt altijd heel vuil aangekeken.
Dit is nu hét grote voorbeeld van Yasser Klaver. Als die ooit premier zou worden kan je hier precies hetzelfde verwachten.
Canada.
M'kay
Een land dat zn munt de Loonie noemt, kan ik ook niet serieus nemen.
Je kan er gif op innemen dat er in de komende weken een paar influencers door een wilde bison op de hoorns genomen worden in een poging daarmee clout te verwerven.
Je bedoelt zo'n gif? c.tenor.com/U-mChJ7gGvoAAAAd/bison-ma...
Las een interview met iemand die de Trudeau's goed kent. Met name de vader van de jonge Trudeau. Dat was een intelligente, vriendelijke en komische man. Je zou verwachten volgens de geïnterviewde dat de zoon iets van zijn vaders goedaardigheid zou hebben over genomen. 'Maar hij heeft ook nog een moeder'.
Che Guevara was toch niet echt vriendelijk?
@voldemort | 04-02-22 | 16:42:
Fidel Castro toch?
De zoon is een prototype wokie, dom en kwaadaardig!
Vind die tweet wel mooi. Die laat precies de totale leegte van het woke nihilisme zien. Schelden, vingertje wijzen en alle rotzooi over de schutting gooien van de ander.
In plaats van er zijn als PM voor alle Canadezen.
En dan nog serieus genomen willen worden.
Triest.
Trudeau schuift aan in het verkeerde rijtje grote leiders.
Met van die slappe wijven aan de macht zoals Justin Trudeau krijgen de mense vanzelf weer behoefte aan sterke leiders. Canada wordt klaargestoomd voor een Trump 2.0 en geef ze eens ongelijk.
Trudeauism is not the solution for Trumpism, it the cause.
Je tegenstanders voor racisten uitmaken is zóó doorzichtig, zóó goedkoop. Typisch links.
Voorlopig werkt het wel voor de grote massa lemmingen.
Die clown denkt echt dat het overgrote deel van de bevolking gekke Henkie is.
Wat? Eén spookrijder? Wel 100!
Maar zo worden hier in dit land antivaxers toch ook regelmatig weggezet?
Yep
Hugo de Jonge praatte ongeveer dezelfde peop als Trudeau.
Weet je wat voor mij nog minder waard is dan een velletje pleepapier dat ik aan beide kanten heb gebruikt? Een TikTok filmpje.
De naam zegt het al. TikTok is voor getikte tokkies.
Altijd weer hetzelfde met die progressieven. Streven naar inclusiviteit, behalve natuurlijk als we het niet met je eens zijn. Dan fikken we je af tot aan je enkels, terwijl we eigenlijk gewoon heel vredelievend zijn, weet je.
Ik heb ook een bison in huis. Wel in een tube maar toch.
Zonder bison kit blijft niemand op zo'n beest zitten.
God wat laad deze site toch traag.
Die 't' achter 'laad' komt ook later?
Zo traag, dat hij jouw -t vergeet?
Zo, kregen jullie bij het typen van jullie tegels even een dopaminehitje?
@Mali | 04-02-22 | 16:09:
Yep. Ik krijg namelijk altijd een stijve als ik zie dat mensen gedurende 8 jaar basisschool niet op hebben zitten letten. En ik probeer me dan voor te stellen hoeveel slechter de vervolgopleidingen wel niet verliepen, if any.
@Gajus | 04-02-22 | 16:12: Stakker
Opmerkelijk. Ik leerde op de lagere school in de vorige eeuw dat alle bisons waren uitgestorven. Door de schuld van de cowboys en kolonisten. Of is dit een mislukt soort gekloond schaap Molly uit een lab?
Verkeerde school.
@dathoujetoch | 04-02-22 | 16:08: Ach, school was om de hoek en ik was 6. En op papier rooms-katholiek. Wisten mijn ouders veel. In 1972.
Miljoenen afgemaakt inderdaad. Op een handje vol na.
Niet uitgestorven, maar ze hebben een aardige poging gedaan. Met als enige doel indiaantje pesten.
Maar goed, ondertussen weten we beter.
Opeens weet je het: vanavond lekker bison steak met vette jus eten.
Ik heb hier een bison met een houten poot lopen. Je denkt toch niet dat ik dat hele beest aan gort snij voor één stuk bisonvlees?
Nog drie kwartie dan is het vrijmibo bisonkit maken
Tering deze website is wel echt uit het jaar kruik, filmpje werkt niet stel pannenkoeken. En doe eens een youtube link geven zodat ik jullie niet hoef te spekken met reclame.
Koop een nieuwe computer en je zal zien dat alles prima werkt. Niet dankzij jou trouwens met je veni vulva.
@Hypno2050 | 04-02-22 | 16:03: Nee, de player is de laatste 2 weken extreem brak. Daarvoor nooit een probleem.
Hahahahah dat is echt het enige wapenfeit .
Valse en smerige verwijten maken in de hoop dat je tegenstander gaat schreeuwen .
En dan zie je wellen .
Bleh.
Trudeau lijkt qua uiterlijk op Klaver. Meer hoef ik niet te melden.
Stuurt Jesse hem zijn favoriete pyjama op z'n verjaardag?
Ik ben voor Israël.
Maar dat is dan ook weer niet goed.
Ik snap er niets meer van.
Ik ook altijd, onvoorwaardelijk, wat ze ook doen, of ze het nou goed vinden of niet.
Spelregels:
4 en 5 mei mag je meehuilen met de hypocriete wolven in het bos, de rest van het jaar moet je gewoon pro-islam zijn.
Me Too.
Held.
Kleauten van Keihardium.
Nu wil ik ook een bison.
En dan op bison les. Want bisonrijden is niet als fietsen.
@keestelpro | 04-02-22 | 16:19: Uiteraard, ik ben heel braaf en verstandig, daarnaast is een bison-bewijs hartstikke gaaf om op partijtjes te laten zien.
+1 Voor bisonrijden.
Doe is filmpje fixen. Nu wil ik het zien ook.
Foutje hier, nu ff zo
Same. 9 van de 10 keer laden die filmpjes waar het hele item om draait niet. Linkje zou in die gevallen fijn zijn.
We hebben Kuipers al.
- En weer foetsie :(
Ja hij doet het en het is een geweldig filmpje.
Mooi die saamhorigheid van het Canadese volk.
Trudeau is de keizer zonder kleren. Wat een sukkeltje zeg.
En dan ook nog Frans gaan praten om het laatste greintje sympathie weg te nemen.
REAGEER OOK