achtergrond

Geenstijl

150 'Duitse' bedrijven starten vaccinatiecampagne

Marktwerking!

Nou, als de federale overheid het moet verplichten en alle captains of industry de handen ineen moeten slaan om het aan de man te brengen, dan zal het wel heel belangrijk zijn en bovendien heel goed werken. Naast McD doet natuurlijk ook Burgerking mee met "Sei ein King: Mach dein Piks". Ook Durex doet iets joligs en Kapitein Iglo houdt het strak en kort, omdat dat een echte man is en vissticks de bruistabletten van de goden zijn. Maar onze aandacht gaat vooral naar de échte Duitsers.

Want ook Porsche V2't em uw schouder in. Hugo Boss en Volkswagen schitteren in afwezigheid. Maar Mercedes-Benz heeft "Das Beste oder Nichts" verruilt voor "Das Impfen oder Nichts", BMW gaat tijdelijk voor "Freude om Impfen" en DB Cargo rangeert de treinen naar het vaccinatiecentrum. 

Groter beeld en meningen onder #ZusammenGegenCorona, hele collectie na de breek.

Locomotief met snorretje trekt prikwagon

Locomotief met snorretje trekt prikwagon

Ja SORRY hoor maar

Ja SORRY hoor maar

Spaar ze allemaal

Spaar ze allemaal

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Feynman en/of Feiten – Kinderrechten

Hoe vaak moeten kinderen onze naïviteit en experimenten nog dulden?

@Feynman | 23-03-24 | 19:01 | 203 reacties

SIRE-campagne in het Stamcafé: 'Vind je lichtpuntje en durf te hopen'

Ja ja ja erg flauw GeenStijl wat zijn jullie toch een azijnpissers, doet SIRE eens een keer leuk zijn best gaan jullie het weer afzeiken

@Ronaldo | 09-01-24 | 22:00 | 724 reacties

Feynman en/of Feiten – Bezopen campagne

Schuiven met miljarden of procenten lost geen enkele crisis op

@Feynman | 11-11-23 | 20:25 | 136 reacties

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.