Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Nog eens acht IS-vrouwen in de rij om terug te keren in Nederland'

foto van een IS-kamp met wijven

NEEEEHEEEEEEEEE

In navolging van Gallema Gallema staat er in het kader van 'precedentwerking' nóg een compleet doodseskader aan kalifaatsmurfinnen te wachten om terug te keren in het land van de hoop Nederland, voor een abonnement op de bezorging van hagelslag puur en een gratiesssj was-droogcombinatie van Miele en dat is tien keer kudt. Hoe vaak moeten we nog zeggen en hoe vaak moeten de mensen met de boots on the ground nog zeggen en hoe vaak moeten alle andere experts nog zeggen dat die wijven met hun Bambi-ogen door het lapje stof géén slachtoffers, domme gansjes, naïeve grietjes of zielige huisvrouwtjes zijn en het totale kattengejank in VPRO-documentaires hoef je ook niet meer te geloven, maar gehersenspoelde heksen die zich juichend over onthoofdingen, onvrijwillige vliegpogingen en pilootverbrandingen willens en wetens aansloten bij een terroristische, genocidale club radicale idioten en op allerlei manieren, ook al hebben ze lang niet allemaal een AK in hun klauwen gehad, hun best hebben gedaan en hand-en-spandiensten hebben verricht voor Allah en het kalifaat. En nu ze willen vertrekken uit de hel op aarde haken ze zich collectief vast in de gewillige pisbuis van IS-advocaat André Seebregts, een soort prins Constanteyn met tachtig kilo erop, de hoeder van het kalifaatharem voor wie heel Nederland straks op het balkon staat te applaudisseren als er een keertje koppen door de Kalverstraat klateren. NEE Seebregts, NEE TWEEDE KAMER. Oprotten met die vieze wijven. We willen ze niet.

Reaguursels

Inloggen

Met nog 8 wachtenden, is het handiger om een paar D66 rechters daar heen te sturen, dan kunnen ze meteen daar hun straf uitzitten. Ook handig om het bewijs terplaatse te bezoeken of te ondervragen.

echtpaul | 30-06-21 | 22:53

Komen er toch. Iets met mensen rechten. Maar de slachtoffers van die IS kippen zijn de daders. Omgekeerde wereld. Nazi werden vervolg tot het einde van de wereld. En deze krijgen retourvlucht naar Nederland met een fopstraf en daarna huis en uitkeringen en nog meer. Nederland is een thuisbasis voor elke terrorist. Met dank aan de beste regering ooit. Landverraders zijn het.

Limburgse-Harry | 30-06-21 | 17:13

Oprechte vraag:
Wat moet iemand gedaan hebben voordat wij als land zeggen: “Nee, zoek het uit!”
Kortom; waar ligt de grens?!?

KritischeKrikker | 30-06-21 | 16:35 | 2

Google "vreemdekrijgsdienst" voor 't vreemde antwoord

Padre Grassi | 30-06-21 | 17:15

En ISIS was geen "vreemde krijgsdienst"?

CamaroHans | 30-06-21 | 21:28

Zwarte Piet is altijd veel erger.

Jezus_Boeddha | 30-06-21 | 14:44

Het is toch ook werkelijk niet te geloven! Ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die, die plofkippen in de buurt, school of wat dan ook wil hebben. Je zou maar met zo'n haatlarfje in de klas zitten.

Dit is niet te deradicaliseren, ze horen hier niet, en bovendien verdienen die dames het niet. Maar iedereen trapt in het zieligheidsverhaal, want ja de kinderen. Ja ik zeg f*ck die kids, die zijn niet meer te redden en Sigrid Kaag zag dat het goed was. Over een paar jaar als Mo boem doet is iedereen natuurlijk weer geschokt.

Zo langzaam aan begin je toch te denken of je niet preventief jezelf maar moet bewapenen als dit soort tuig wordt binnengelaten. Ik heb hier niet op gestemd, en wil dit niet.

Het enige wat helpt is een manier te bedenken om de geldkraan dicht te krijgen, of maak het gewoon zo ontzettend onaantrekkelijk dat ze nog liever in die zandbak blijven. Nee hoor de Miele's, subsidies en buurtcoaches staan alweer klaar.

Mijn bescheiden bijdrage in deze:
- zoveel mogelijk belasting ontwijken (en investeren in locals)
- geen contact met lui van Islamitische achtergrond
- discriminatie op geloof bij aannemen personeel (geen islamieten)
- geen vakantie of reis naar islamitisch land
- kinderen (als ik die ooit heb) leren om vooral met soortgenoten om te gaan.

Ja ik ben voor segregatie, de multiculti samenleving is een fata morgana het werkt gewoon niet. Aanpassen aan de NL, normen en waarden anders wegwezen. En wat links daarvan vindt is irrelevant.

TrickMeister90 | 30-06-21 | 14:39 | 2

U begrijpt werkelijk niets maar dan ook werkelijks niks van koeltoren. De cultuur van immigranten is werkelijk veel belangrijker dan de onze(Nederlandse). Dat wetend maakt dat we ons gewoon dienen te onderwerpen, soort van slavernij accepteren dus, begrijp dat toch eens. Amen

Henkie | 30-06-21 | 14:53

Ze kiezen er zelf voor om in hun islamitische bubbel te leven, je hebt inderdaad geen enkele verplichting om deze bubbel ook in die van jou op te nemen.

usb stok | 30-06-21 | 14:54

Waarom moet ik toch altijd denken aan Jose Jalapeno on a Stick als het om dit soort moslims gaat.

Rotterdammert1965 | 30-06-21 | 14:34 | 2

Achmed,the dead terrorist was toch zijn vriendje?

LoesjeP | 30-06-21 | 14:39
-weggejorist-
Rotterdammert1965 | 30-06-21 | 14:28 | 1
-weggejorist-
DorothyHernandez | 30-06-21 | 14:16


Dat eeuwige deugen, the white mans burden, het buigen voor wat ¨alle zielige mensen is aangedaan¨ tot het einde meebuigen en verder, heb uw vijand lief....
Wij hebben ons uitgevonden en wij gaan ons ook weer vernietigen.
Dat doen we zelf en we zijn hard op weg.

Jan Lange3373 | 30-06-21 | 14:04 | 2

Nou ik heb gelukkig geen enkele burden, en ben trots op mijn afkomst (blank/europees). Meebuigen is voor zwakke personen, die zich allerlei schuld laten aanpraten. Ik ben gewoon van de lijn eigen volk/soort eerst, waarom zou dit slecht moeten zijn. En ja ik beschouw onze Westerse cultuur zonder meer superieur aan al dat tribalisme en halve maan idioterie. Het wordt tijd dat wij NL'ers dat gewoon eens wat meer gaan uitdragen. Be proud of your heritage!

TrickMeister90 | 30-06-21 | 14:48

Daarom gaan we ook van het gas af, gebeuren er ook geen ongelukken, per ongeluk

Henkie | 30-06-21 | 15:23

Ook over deze kwestie is de verontwaardiging van de Nederlanders blijkbaar niet groot genoeg om te gaan demonstreren op het malieveld. Dus komen de kalifaatkegs terug, met kinderschare. Als over enkele jaren de maatschappij nog verder ontwricht raakt doordat die zgn. zielige kinderen in de praktijk gaan brengen wat zij in het kalifaat hebben geleerd, dan zijn we ontsteld en "geschokt" want "hoe kon dit gebeuren"? Terwijl een blind paard dit al aan ziet komen. Overigens ook een klap in het gezicht van de echte slachtoffers van deze valse wijven: de yezidi's, die met heel veel moeite een verblijf in dit land konden bevechten, en nu aan moeten zien hoe deze misdadigsters gewoon terug kunnen keren, een fopstraf krijgen en vervolgens met alles geholpen worden door die fijne regering van ons.

Toos Bevergeil | 30-06-21 | 13:24 | 1

@Toos Bevergeil | 30-06-21 | 13:24 |
"Overigens ook een klap in het gezicht van de echte slachtoffers van deze valse wijven: de yezidi's, die met heel veel moeite een verblijf in dit land konden bevechten, en nu aan moeten zien hoe deze misdadigsters gewoon terug kunnen keren, een fopstraf krijgen en vervolgens met alles geholpen worden door die fijne regering van ons."

Zie hier waarom ik iedere keer weer piswoest het toetsenbord in vlieg bij dit soort berichten. Want wat is hiermee de boodschap die je aan de èchte IS slachtoffers geeft? "Uw leed doet niet ter zake. Wij deugen zo hard dat we er zelfs niet voor schromen uw beulen terug te halen en van alle gemakken te voorzien." Je zou van schaamte onder de dichtstbijzijnde stoeptegel willen kruipen.

Sjefke7807 | 30-06-21 | 13:53

Dat ze terugkeren is op zich geen enkel probleem. Ze zouden gewoon geëxecuteerd kunnen worden op Schiphol, of levenslang opgesloten kunnen worden.
Wat wel een probleem is, is de keuze van de regeringspartijen en hun achterbannen om deze terroristen volkomen ongehinderd rond te laten lopen. Daardoor lopen onschuldigen gevaar.
Nu valt daar weinig aan te doen, maar mocht ik ooit slachtoffer worden van zo'n jihadist, dan ga ik verhaal halen bij een paar willekeurige vvd-stemmers of hun soortgenoten. Die zullen de rest van hun leven niet meer kunnen lopen, en waarschijnlijk ook niets meer kunnen zien.

Reaguurdeskundige | 30-06-21 | 13:07 | 3

Gesteld dat je het overleeft:
Het zal lastig worden om een vvd-er iets laten horen of te laten zien, door alle peop in hun ogen en oren. Daarbij kijken ze toch weg. Er is geen alternatief.

Analia von Solmsch | 30-06-21 | 13:21

Helemaal met jou eens, an eye for an eye.

PopeyeKamper | 30-06-21 | 14:03

ja en dan word jij opgepakt en word jij veroordeeld. Want zo werkt dat hier.

pete1023 | 30-06-21 | 19:21

Krijgen ze wel een regenboog vlaggetje bij aankomst op schiphol ?

Het leven is zwaar | 30-06-21 | 13:06 | 1

Jazeker, en welkomliedjes en teddybeertjes.

stiffy | 30-06-21 | 13:17

Weet u nog, bevrijding in 45?
De "moffenhoer'.. wat had zo'n 'moffenhoer' op haar geweten?
Hoe werden ze aangepakt?
Nu stel ik dezelfde vraag bij deze kalifaatdiva's... wat hebben zij op hun geweten?

DeviousDick³ | 30-06-21 | 13:02 | 10

Slechte vergelijking. Die zg. "Moffenhoeren" waren Nederlandse meisjes die verliefd waren geworden op een Duitse Wehrmachtsoldaat. Dat waren dienstplichtige jongens van een jaar of 20 die geen keus hadden. Tijdens de bezetting ging het leven gewoon door. Die jongens gingen naar cafe's en de bioskoop en liepen weliswaar in uniform, maar onbewapend rond. En natuurlijk zaten ze achter de wijven aan. Dat is normaal op die leeftijd. Inderdaad, zij vochten voor een vreselijk mensonterend regime. Maar wanneer zo'n jonge knul werd overgeplaatst naar het Oostfront was dat een drama. Tranen met tuiten. Ik vind dat je dat niet kan vergelijken met die ISIS wijven die er ZELF voor kozen om die ideologie te steunen, en ZELF afreisden naar een even zo mensonterend regime, en dat VAN HARTE ondersteunden. En na de bevrijding gingen de "dappere" Nederlanders zo'n meisje dan kaalscheren en vernederen. Die meisjes hadden NIETS te maken met dat regime. De ISIS kippen WEL.

Asteroid-B612 | 30-06-21 | 16:23

Helemaal mee eens!!

piervisser | 30-06-21 | 19:20
▼ 7 antwoorden verborgen

NA de verkiezingen, precies wat we konden verwachten. Vrijwel alle partijen die het géén goed idee vonden om haatdragende vrouwen en hun larven terug te halen zijn nu om.

meneer Q | 30-06-21 | 13:02

Jouw kleuter zou maar bij zo'n IS kind in de klas komen te zitten. Compleet gehersenspoeld en begint dat straks ook op andere kinderen af te geven. Die vrouwen en kinderen hebben hier niks te zoeken, is misschien sneu voor die kinderen aangezien zij die keuze niet hebben gemaakt. Maar helaas jouw moeder heeft genoeg kansen gekregen, zoek het maar uit daar in die zandbak.

usb stok | 30-06-21 | 12:52

Leuk detail is dat het linkse spectrum geen probleem heeft met het stellen van de groep boven het individu (communisme, iemand?), behalve als middel, wanneer het gaat om het bewust breken en kapotmaken van de westerse cultuur: dan gaat het ineens om de individuele rechten van terroristen die dan klaarblijkelijk boven de veiligheid van de gehele bevolking gaan. Links heeft patent op het meten met twee maten, met boosaardige bedoelingen.

Gladiator Fap | 30-06-21 | 12:46 | 8

@Gladiator Fap | 30-06-21 | 13:33:
@ Sjefke7807 | 30-06-21 | 13:35
Ze kunnen het Nederlanderschap afgenomen worden na veroordeling, dat is bij de meesten niet van toepassing. Bij mensen zonder 2e paspoort kan het zelfs helemaal niet worden afgenomen. Ze zullen dus gewoon Nederlander zijn. Er is "daar" ook geen capaciteit om ze te berechten. Meest fatsoenlijke oplossing is dat NL ze terugneemt en hier berecht.

* Il Principe * | 30-06-21 | 14:15

@* Il Principe * | 30-06-21 | 14:15: Nee. Vecht je voor de vijand, dan verlies je per direkt je Nederlanderschap. Daar komt geen rechter aan te pas. Hoogstens de krijgsraad.

Gladiator Fap | 30-06-21 | 15:01

Volgens de "Wet op het Nederlanderschap en het ingezetenschap" uit 1892 verviel de Nederlandse nationaliteit als een Nederlander in vreemde krijgsdienst trad. Maar dat is veranderd. Tegenwoordig kan het iemand het Nederlanderschap alleen verliezen als het krijgsdienst betreft in dienst van een land dat zich schuldig maakt aan gevechtshandelingen tegen Nederland of een bondgenoot. (van internet geplukt ergens)

CamaroHans | 30-06-21 | 21:37
▼ 5 antwoorden verborgen

Het ergste vind ik nog dat er voor deze vrouwen meteen een sociale huurwoning + subsidie klaargezet wordt terwijl Nederlandse vrouwen, die ons land nooit verraden hebben, die hun hele werkzame leven hier al belasting betalen en die door een scheiding woonruimte nodig hebben totaal NUL kans maken hierop en als ze geluk hebben de komende winter in een stacaravan op een camping terecht kunnen voor 1000 euro p/m. Met voortdurend de angst dat ze van het terrein gebonjourd worden met hun kinderen omdat recreatiewoningen alleen maar permanent bewoond mogen worden door arbeidsmigranten.

du Roi Soleil | 30-06-21 | 12:36 | 3

Nederland heeft ruim 100 dagen geleden de kans gehad om dit aan te pakken.
Maar er is op de verkeerde muppets gestemd

Het leven is zwaar | 30-06-21 | 13:08

Misdaad loont.

Toos Bevergeil | 30-06-21 | 13:17

@Het leven is zwaar | 30-06-21 | 13:08:Het merendeel van de
Nederlanders zijn laffe en bange lemmingen die het geen probleem vinden dat hun cultuur vervangen wordt. "We are the Borg, resistance is futile"

meneer Q | 30-06-21 | 15:36

Een persoonlijk aansprakelijk voor toekomstige misdaden zou de tekenbereidheid van de betreffende volksvertegenwoordiger doen afnemen.

Alquest | 30-06-21 | 12:36

Waar blijven de snipers als je ze nodig hebt?

Leffe Blonde | 30-06-21 | 12:27

Zelf doen, politie is voor 80% team terrorist, die zullen je niet helpen en defensie bestaat alleen administratief.

mundusvultdecipi | 30-06-21 | 12:26

You will own nothing and will be happy. They wil own it all and will be very happy. Zoiets ??

Ahulf | 30-06-21 | 12:19

Gewoon welkom.
Want ja, ze moeten een eerlijk proces krijgen. En dat kan niemand beter dan een Nederlandse rechter....

De arrogantie.

Is dit nog nieuws? | 30-06-21 | 12:08 | 1

Dat is dezelfde arrogantie die aan de dag gelegd wordt als op het gebied van voetbal.
Altijd maar weer dat van boven naar beneden commentaar.
En op basis waarvan?
1x een gewonnen EK…..
De Nederlandse school?
We weten zo ongeveer allemaal wel hoe het daarmee staat, die Nederlandse school.

D-Fens_1963 | 30-06-21 | 12:38

Wij een IS-bruid, zij een Kaag.
Eerlijk oversteken.

Zegmaaru | 30-06-21 | 12:08

Zoals de Rijkswet op het Nederlanderschap nu luidt, kan de Minister het Nederlanderschap intrekken van iemand die zestien jaar of ouder is, en zich vrijwillig in vreemde krijgsdienst begeeft van een staat die betrokken is bij gevechtshandeling tegen het Koninkrijk dan wel tegen een bondgenootschap waarvan het Koninkrijk lid is.

ParadiseLost | 30-06-21 | 12:07 | 2

Een staat?
Is het door IS veroverde gebied door Nederland een staat genoemd? Nee. Helaas voor u.

Is dit nog nieuws? | 30-06-21 | 12:09

@Is dit nog nieuws? | 30-06-21 | 12:09|
Leest u hier:

- www.eerstekamer.nl/wetsvoorstel/34356...

En hier:

- www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/nede...

Neemt u specifiek notie van het volgende; "U bent 16 jaar of ouder en u heeft zich aangesloten bij een organisatie die een bedreiging vormt voor de nationale veiligheid. De overheid heeft deze organisaties aangewezen."

Dus ja, men kan hen het Nederlanderschap wel degelijk ontnemen, maar men kiest ervoor dat niet te doen.

Sjefke7807 | 30-06-21 | 12:22

Men verschuilt zich achter kinderen, maar dat is toch op te lossen door alleen de kinderen terug te halen.
Er worden hier in ons land om veel minder de kinderen van hun ouder(s) gescheiden. Dus alleen de kinderen en die naar een z.g. tuchtschool sturen en na gebleken geschiktheid onderbrengen bij pleegouders.
Maar laat die broedkippen daar maar wachten op berechting.

biebop | 30-06-21 | 11:55 | 2

De kinderen zijn ook zwaar geïndoctrineerd. Door ze bij hun moeder weg te halen wordt dat niet beter.

Leffe Blonde | 30-06-21 | 12:29

@Leffe Blonde | 30-06-21 | 12:29: Laat hoe dan ook de broedkippen in de zandbak, als het voor de geïndoctrineerde kinderen dan zo zwaar is die ook maar laten spelen in de zandbak. Is dat wat u bedoelt?

biebop | 30-06-21 | 14:43

Toen die eerste Nazgûl werd terug gehaald kon iedereen met een werkend onsje verstand al zien waar het op aan zou gaan. De noden en veiligheid van de inheemse bevolking alhier komen ten beste tertiair. Graag zou ik zien, ofschoon ik weet dat dit ijdele hoop is, dat de direct verantwoordelijken voor deze beslissing hoofdelijk aansprakelijk gesteld kunnen worden indien deze Nazgûl/ Orks doen wat Nazgûl/ Orks nu eenmaal doen. Wat een enorme fluim in het gezicht van al die slachtoffers die hier nu straks hun beulen op straat zien lopen met dezelfde(!) status als zij. Het moreel verval van dit land was nog nooit zo duidelijk zichtbaar als in deze casus. Driewerf Schánde!

Sjefke7807 | 30-06-21 | 11:42 | 2

Maak je maar geen illusies dat degenen die het politiek en juridisch mogelijk maken ze terug te halen er straks op worden afgerekend als een van de dames in een " verwarde bui" wat strotten doorsnijdt of toch weer met jihad propaganda bezig is. Dan staat er vast wel een advocaat of woke hulpverlener voor de tv te oreren dat "populistisch Nederland dat hen niet in de armen sloot en ze geen tweede kans gaf" hier schuld aan is. Zo rolt dat hier in dit multiflauwekulti gekkenhuis.

me163komet | 30-06-21 | 12:13

Hoe was dat ook alweer? De dames maken gebruik van het recht om bij hun eigen proces aanwezig te zijn dus wij vertikken het om de processen "daar" te houden want daar lopen ze kans om de doodstraf te krijgen en wij hebben een inspanningsverplichting om dat te voorkomen. Zoiets toch?
Goh, welke partij had er ook alweer veiligheid en justitie onder zich toen dit speelde en welke partij verdomde het ook alweer om van die mensen hun NL-paspoort in te trekken? Mark? Joehoe! Marrekie!

Graaisnaaiert | 30-06-21 | 11:32 | 1

Ik heb hier geen actieve herinnering aan.
groetjes van Mark (plus middelvinger)

me163komet | 30-06-21 | 12:14

Ze komen terug. Allemaal. En daarna de mannen. Niemand wil dit (ook linkse vrienden van me vinden het absurd), dus gebeurt het.

Kees Maf | 30-06-21 | 11:30 | 2

Probleem met linkse vrienden is dat ze ondanks dat gewoon weer op de partijen stemmen die dit faciliteren.

Franker | 30-06-21 | 11:54

@Franker | 30-06-21 | 11:54: Bij elke gelegenheid die zich voordoet wijs ik ze daarop. Maar ja, links zijn is nogal hardnekkig. Wel leuke gasten verder, goed om ook normaal om te gaan met mensen die een andere politieke mening hebben.

Kees Maf | 30-06-21 | 12:05

En ondertussen hebben de slachtoffers van de toeslagenaffaire nog steeds hun geld niet..

WodieBlumensind | 30-06-21 | 11:27

In de jaren '80 hadden we ook bommoeders maar dat is goed afgelopen.

Gulliver | 30-06-21 | 11:20 | 1

Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

All_Anonymous | 30-06-21 | 11:21

Kennelijk wil die Grapperhaus wel heel graag terugkomst van deze terroristen, waarom? Wat zit hierachter en waar blijft de Kamer met vuurwerk? Oh, was bijna vergeten dat ze allemaal slapen!

lanexx | 30-06-21 | 11:13 | 1

Ze zoeken een false-flag om de politiestaat naar het hoogste niveau te schroeven, in het kader van 'onze veiligheid'. Als je maar genoeg terreur importeert is het afwachten tot hier een aanslag zoals in Wenen of Brussel plaats vindt en dan hebben ze groen licht iedereen te strippen van de weinige rechten die ze nog hebben.

En dan zitten die politici allemaal met een surprised pikachu-face voor de camera hun oprechte medeleven uit te spreken voor de slachtoffers.

ReyNemaattori | 30-06-21 | 12:20

De gruwelen van deze vrouwen zal ik niet herhalen. Die zijn publiek bekend.
Welke politici bloed aan de handen hebben en deze oorlogsmisdadigsters openlijk steunen is minder bekend.
Het zijn alle politici die niet bij de PVV of FvD zitten.
Yep, zo'n beetje de hele tweede kamer.

Herinneren de mensen zich nog dat Machiel De Graaf een motie (29754, nr. 476) had ingediend om geen geen jihadbruiden en hun kinderen naar Nederland te halen? Maar in de regio daar te berechten? Wat eigenlijk eerst ook het voorgenomen beleid van het kabinet was?

Ja? En weet u ook nog hoe er gestemd werd?

Op PVV en FvD na stemden alle politieke partijen tegen de motie en dus vóór het naar Nederland halen van terroristen, jihadbruid, oorlogsmisdadigers.

gaffelbaard | 30-06-21 | 11:13

Morgen in het NRC: “Dappere vijheidsstrijdsters terug in Nederland - wat wij van hen kunnen leren”

FustViking | 30-06-21 | 11:13 | 2

Zij hadden tenminste idealen. Zij werden misleid. Zij geloofden in het goed. Zij wilden het beste voor hun kinderen. Zij wilden iets opbouwen. Het waren echte pioniersvrouwen, jong, krachtig en ze konden de hele wereld aan.
Zoiets?

Graaisnaaiert | 30-06-21 | 11:34

Vind ik meer een tekst voor de NOS leerkrachten. Over een week, NOS
De dappere vrijheidstrijdsters zijn in Nederland. Hoe ga je met onze heldinnen om?
S. werd uitgescholden voor zwarte parasol.
Hoe kun je S. beter helpen integreren in je buurt?
De wijk vindt mij niet leuk. Hoe vindt S. het om weer terug te zijn in haar vaderland?
Ik heb alleen maar humanitaire hulp gegeven. Dat deden alle Nederlanders toch ook tijdens de bezetting. Waarom heeft S. zo'n goede daden verricht, terwijl niemand haar begrijpt?
........

nobodiesunmighty | 30-06-21 | 12:01

De islam met zijn godjes en profeetjes is het slechtste dat de Westerse beschaving de laatste decennia is overkomen.

metagod | 30-06-21 | 11:12 | 1

Sinds hun entree in het Visigotische rijk al... Google even de Almoraviden en de Almohads ( juist, Berbers, ook daar al, ook toen al ).

Graaisnaaiert | 30-06-21 | 11:36

Dus daarom heeft Ferdi G. een vrachtboot, om terroristen terug te kunnen halen.

revolte | 30-06-21 | 11:09

Mmmmm standaard recept: voorrang op de huizenmarkt, voorrang op de (geestelijke/TBS) gezondheidszorg, oververtegenwoordiging in de de criminaliteitsstatistieken, allemaal een bonus Miele en dan de hand ophouden (oh wacht, een tandartspraktijk starten of überhaupt een baan vinden waarvoor haatgevoelens jegens andersgelovigen een pré is). Niet werken, meer tijd om met je djellaba over straat te paraderen tijdens kantooruren, schoteltv van ome Erdo en Al Jazeera te volgen, haat filmpjes te kijken, anderen overal de schuld van te geven en het lekker met elkaar eens zijn in de Moskee elke (vrij)dag

En de toekomst zitten ze ook gebeiteld. Kinderen naar openbare scholen om de aandacht op te zuigen van de leraren, tja militair gekleurde rugzakjes, niet eenvoudig, maar nuttig werk hoor... En in het weekend lekker op de haat madrassa om klaargestoomd te worden voor de volgende intifada. Sleeping cells, AIVD mooi druk mee, kan neef A. de drugslijnen makkelijker uitnutten.

Om die verschrikkelijke heks Kaag te spreken "wie zijn dat toch de mensen die FvD en PVV stemmen?".

Misschien mensen zonder uitzicht op woonruimte met een alleen maar toenemende wachtlijst? Mensen met kinderen op scholen waar het niveau en de lesmethode steeds meer gericht zijn op kinderen die onze taal niet machtig zijn en daarmee 'normale' kinderen zien onderpresteren? Mensen die belasting betalen ( 1 dag te laat OB, boete!) maar wiens stem wordt genegeerd vanwege 'he bah extreem rechts'? Mensen die op straat die niet worden aangekeken door de 'zielige' groep geknuffelden? Want met de paplepel ingegoten dat niet-gelovigen minder zijn (honden en varkens) en dat er een 72 naakte minderjarigen bonus wacht als je ze omlegt? " keert elke steen om, kijk achter elke boom etc. etc.

Sorry voor de rant, maar wanneer stopt dit een keer, al 30 jaar lang lopen we deze DOODlopende steeg in. Aangevoerd door de flower power babyboomers met hun 2e huisjes in Frankrijk en Spanje. Na hen de zondvloed. En dan nog steeds volhouden dat ze er niets mee te maken hebben en racisme het gezwel is, een natuurverschijnsel/ziekte, alleen van toepassing op blanke mannen? En zich richten op het kaltstellen van de boodschappers (Hoi Janmaat, Fortuyn, Wilders en geile Tjerry). Pisses me off. Dank u

Kladderadatsch | 30-06-21 | 11:08

met hun 25 larven toch maar mooi een primair onderwijs klasje, scheelt in ieder geval ten minste een werkloze onderwijzer..... oh wacht die zijn er niet

vranac | 30-06-21 | 11:08

Goddomme wat vind ik dit een lastig dilemma, en ik zal me niet geliefd maken bij den roze reaguurdert, maar ik vrees dat ik het moreel niet aan mezelf kan verkopen die haatsmurfen in de zandbak te laten. Wij (als in dit stomme corrupte Nederland) hebben het zo ver laten komen. Wij (als in dit etc) hebben dit soort figuren binnengelaten (of hun geloofsgenoten), hebben media die dit toejuichen, en politici die dit allemaal prima vinden. Dit is NIET het probleem van Syrië, of de Koerden. Die zitten met heel andere problemen, en kunnen de duizenden kalifaatlovers er niet ook nog bij hebben. Ja, ik realiseer me dat het een gevaar op kan leveren. Daarom zouden ze allemaal TBS moeten krijgen. Maar het is een probleem dat in DIT land is geschapen, en dit land moet het ook oplossen. We kunnen wel onze bende over de schutting blijven flikkeren, maar het wordt tijd dat politici en media en de deugers met hun neus op de feiten worden gedrukt: deze wijven komen op hun conto. Deal with it.

The-loopy-cowboy | 30-06-21 | 11:07 | 16

Wie er voor kiest om deel te nemen aan een terroristische of criminele organisatie, verdiend ook gestraft te worden voor deelname daaraan, bij voorkeur door lokale wetgeving.

Zou toch raar zijn als ik naar Thailand, Mexico, Colombia of de Filipijnen ga, me aansluit bij een drugskartel of bewapende revolutionairen, maar wel volgens het Nederlands recht berecht wil worden?

Dus ja, hoewel het probleem wellicht niet geheel aan Syrië en de Koerden te wijten is, is hun justitiële apparaat prima instaat dat probleem op te lossen tegen beduidend minder kosten dan het Nederlandse justitiële apparaat, zonder kans op recidive.

ReyNemaattori | 30-06-21 | 12:58

@The-loopy-cowboy | 30-06-21 | 12:24: Het probleem is niet Nederlands, het probleem is onnederlands, de misdaden zijn daar gepleegd. Wat mij betreft lokaal bestraffen en vervolgens stateloos maken.

Dan maar zo! | 30-06-21 | 13:18

Was de AIVD ook niet druk met het voorkomen dat die mensen afreisden daarheen? En er glippen er altijd wel een paar door, dus wat mij betreft heeft Nederland zijn best gedaan. Daarlaten vind ik ook de enige goede optie. Dat is ook wat afschrikwekkender voor eventuele anderen die dat zouden willen in de toekomst.

De_GVR | 30-06-21 | 19:31
▼ 13 antwoorden verborgen

EU en meerdere nationale regeringen willen de autochtone bevolking /samenlevingen koste wat kost kapot krijgen, daar is geen twijfel over mogelijk.

Maar wat zit daar achter?
Krijgen de collaborateurs geld?
Vinden die dat best in de wetenschap dat het hun tijd wel zal duren of hebben ze een of ander luxe toevluchtsoord?

Nostra da Mus | 30-06-21 | 11:06 | 1

Dat laatste.

Dwarsdenker | 30-06-21 | 11:53

Jullie vergeten dat deze smurfinnen ook toezicht hielden op het tot slaaf maken en houden (en dan druk ik me nog zacht uit) van Jezidi's.

bg9715 | 30-06-21 | 11:05 | 2

Volgens mij is niemand dat vergeten.

Deksmaat | 30-06-21 | 11:12

Maar slavenhouden is toch iets waar enkel de blanke (West-)Europeaan zich mee bezig hield? Als ik dezelfde groep mag geloven die de anders-gecultureerden met grote getalen naar West-Europa haalt, in ieder geval...

naglfar | 30-06-21 | 11:26

kwa geloofsovertuiging en cultuur aansluiting nul komma nul raakvlakken. De aanzuigende werking alleen te verklaren door de uitstekende gezondheidszorg, scholen, bijstand, toeslagen, subsidie en reintegratie coaches. Alhoewel over kwaliteit scholen , toeslagen en gezondheidszorg verschillende meningen over bestaan kwa kwaliteit. Alles opgebracht door de belastingen en solidariteitsbeginsel

HetOorAakel | 30-06-21 | 11:01 | 1

Geen aansluiting? Het gaat verder: ze kijken erop neer. Wij kunnen niet begrijpen dat mensen hier komen die onze levensstijl haten. Zij balen ervan als ze het meemaken en dan tadaaaa: islam als oplossing voor alles, hoe irrationeel ook. Alleen daar kunnen zij echt deugen. In tegenstelling tot Kaag c.s. die deugen waar ze er belang bij hebben. Beiden hoeven geen verantwoording af te leggen of de discussie aan te gaan: andersdenkenden/gelovigen zijn immers Satan

Kladderadatsch | 30-06-21 | 11:12

De enige uitweg op dit proces lijkt de vlucht naar voren; flink wat van die haatkippen terughalen. Laten herenigen met hun haatbaarden en dan wachten op flink wat aanslagen. Dan en slechts dan is er misschien bereidheid om na te gaan denken over onze waarden, cultuur en beschermen wat ons dierbaar is...

Odin | 30-06-21 | 10:59 | 2

ik wil er wel aan toevoegen, het is te hopen dat ze dan wel de juiste aanslagen op de juiste plek uitvoeren, en vooral niet op onschuldige burgers die nergens enige inspraak op hebben gehad.

jan den hollander | 30-06-21 | 11:20

Ik denk het niet. Het dringt bij het progressieve volksdeel nog niet door als ze in oranje overall op You-Tube de nek wordt doorgezaagd. In hun bovenkamer gaat het licht nog niet aan voordat het definitief uitgaat. Zit er niet in.

Mazzelstof | 30-06-21 | 18:13

acht stuks maar?
wir schaffen das...

wezen | 30-06-21 | 10:58 | 2

Plus 25 haatkinderen.

MoonBeebe | 30-06-21 | 11:16

Als Kaag en Grapperhaus het zo graag willen, dan zijn ze ook maar eens persoonlijk verantwoordelijk voor de gevolgen.
Breng ze maar onder bij die twee in de logeerkamer en als ze de fout in gaan krijgen Kaag en Grapperhaus dezelfde straf als de IS dames.

Dezenaamhier | 30-06-21 | 10:58 | 2

Nee, dan zijn ze opeens politiek onschendbaar.

loser | 30-06-21 | 11:28

@loser | 30-06-21 | 11:28: dat mogen ze dan maar eens heel fijn gaan onderbouwen, waarom de gewone burger wel moet accomoderen en de elite/politiek niet, we zijn toch allemaal gelijk?

Dezenaamhier | 30-06-21 | 11:57

@Lorejas | 30-06-21 | 11:00:
De kneep zit hem in het woord "hoeft". De uitspraak van de Hoge Raad verwordt hiermee tot advies. Echter zijn de argumenten natuurlijk ijzersterk. Een normaal denkend mens, en al helemaal een regeringsleider die het land zou moeten beschermen, zou dit advies opvolgen.
Rutte niet.

Deksmaat | 30-06-21 | 11:06

Ah. Mooi gedaan dus weer. En bedankt Rutte.

Lorejas | 30-06-21 | 11:08

Sinds wanneer luistert Rutte naar de Hoge Raad ?

loser | 30-06-21 | 11:29
▼ 3 antwoorden verborgen

Haha die naïeve @Mosterd! U denkt kennelijk dat wij in NL nog iets te willen hebben, alsof we in een democratie leven. De partijen waar de meerderheid op heeft gestemd overspoelen ons met vijandige immigranten, met een flink deel daarvan potentiële moordenaars. En al roept men 'dat willen we niet', men is niet slim genoeg om op de juiste partij(en) te stemmen.

Aisie | 30-06-21 | 10:56

Kunnen wij als Nederlandse staat niet gewoon Zuid-Amerikaanse vluchtelingen binnenhalen in plaats van mossels ? Ik bedoel , ik zie liever een paar Shakira lookalikes door mijn straat lopen dan die wandelende parasolletjes.

Man-bear-pig | 30-06-21 | 10:56

Kaag wil het, dus het gebeurt. Hier worden die vrouwen geen Kalifaatvrouwen genoemd maar Kaaglifaatvrouwen.

El Rico Grande | 30-06-21 | 10:54

Als ik nu eens "neen, liever niet" zeg. Zou dat helpen?

Lorejas | 30-06-21 | 10:54 | 2

Nee, wel als U wat voor zou stellen en in de beslissingsboom zou zitten of iemand in die bom kunt aanspreken. Maar gewone simpele Fonsen kunnen alleen op GS hun ongenoegen uiten en dat was het dan.

van Oeffelen | 30-06-21 | 10:58

Nou, dat is niet leuk dan.

Lorejas | 30-06-21 | 11:03

Wie beslist hierover dan?

sjef-van-iekel | 30-06-21 | 10:53 | 3

Nou, wij niet in ieder geval.

halfvolle glas | 30-06-21 | 10:58

Landsadvocaat uiteindelijk.

van Oeffelen | 30-06-21 | 10:58

@van Oeffelen | 30-06-21 | 10:58: en dan uiteindelijk de politiek. Wetgeving, 2e kamer, weetuwel.

van Oeffelen | 30-06-21 | 10:59

Heeft Margriet vd Linde in ieder geval wat gasten om te interviewen aankomende Kerstdagen

Diederik_Ezel | 30-06-21 | 10:52 | 2

Dat wordt druk op de publieke tribune.

van Oeffelen | 30-06-21 | 10:59

@van Oeffelen | 30-06-21 | 10:59: Moderna nog bekeken laatste tijd? Blijft doorstomen

Diederik_Ezel | 30-06-21 | 11:08

8 Nieuwe presentatrices voor Uitstel van Executie.

Mr_Natural | 30-06-21 | 10:51 | 3

Tussen Kalifaat en Kitsch.

Lorejas | 30-06-21 | 10:55

Kinderen voor Kalifaatkinderen.

Lorejas | 30-06-21 | 11:04

Blijven roeren, blijven roeren. Er gaat nog veel meer boven komen als jullie maar blijven graven.

de SENSEI | 30-06-21 | 10:50

En ook nog 25 kinderen erbij.

de uitbater | 30-06-21 | 10:50 | 1

Mooi klasje vol gezelligheid.

Lorejas | 30-06-21 | 10:57

Ik voorzie al weer acht praatavonden met M over deze "kwetsbare" vrouwen.

Phantomas | 30-06-21 | 10:49

Goh, je verwacht het niet. Maar inderdaad: gewoon "Nee!". Wie zich bewust aansluit bij het Kalifaat moet op de blaren zitten. Bovendien weten die kinderen inmiddels niet beter. Het zou zielûgh zijn om ze uit hun vertrouwde omgeving te halen en te confronteren met het decadente, verdorven onderwijs hier.

MickeyGouda | 30-06-21 | 10:48 | 1

Ach, in de meeste scholen zijn Nederlandse feestdagen en gebruiken al onderhorig gemaakt aan de woestijnideologie. Kunnen zij het nog een extra duwtje in (hun) de goede richting geven.
Met n.m.m., alle kans van slagen vanwege deugende leerkrachten die ook best wel enurjm veel leren hoor, van zo'n exootje.

LoesjeP | 30-06-21 | 11:01

dan nog liever Kech, euuuhhh sorrie, foutje, Kaag!!

vokfeez | 30-06-21 | 10:47

Kunnen ze deze mensen uit voorzorg met oog op risico's niet gewoon permanent in tbs stoppen bij binnenkomst?

BenDover | 30-06-21 | 10:45 | 4

Wie mag dat dan betalen?

Ray Skak | 30-06-21 | 10:52

@Ray Skak | 30-06-21 | 10:52:
Zoete lieve Gerritje.
Inmiddels gekke Gerritje......

LoesjeP | 30-06-21 | 10:55

@Ray Skak | 30-06-21 | 10:52: volgens een oud liedje van het Klein orkest, een van hun dicht regels: tegen de muur", in Oost en West Berlijn

vokfeez | 30-06-21 | 11:24
▼ 1 antwoord verborgen

Ik heb al een parasol. Deze mogen ze in de zandbak houden waar ze meer tot hun recht komen.

Dirk III | 30-06-21 | 10:45

Ze hebben zelf gekozen te emigreren, leer maar te leven met de consequenties van je beslissingen.

Toedels!

Wijze uit het Oosten | 30-06-21 | 10:43

D66 wil de vrouwen wel, dus de VVD zegt keihard nee, oh wacht

thanseeuwen | 30-06-21 | 10:43

Is dit dan het zogenaamde "Kaag-effect"?
Dan mag ze dat effect in haar betegelde achtertuin deponeren van dat huis met energie-klasse-K van K** mét een nieuwe gasaansluiting én zonder zonnepanelen.

Dirk III | 30-06-21 | 10:42

Tweede Kamer?

van Oeffelen | 30-06-21 | 10:42 | 1

.

Sinterbikske | 30-06-21 | 10:49

Alle ophef ten spijt, die acht komen eerdaags in polonaise op Schiphol en gaan rechtstreeks door naar de, geheel op staatskosten ingericht, sociale huurwoning. Hoort U er niets van dan zijn ze via de achterdeur in ons 'welkom in het ware paradijs' binnen gekomen.

Gebakkenvis | 30-06-21 | 10:41

Peter Kwint staat nu in een t-shirt met ‘Telegraaf’ logo in de kamer trouwens, ook wel apart.

Sinterbikske | 30-06-21 | 10:40

Die wijven zijn eigenlijk een soort van weggelopen boze kinderen. De overheid/het land/de ouders zijn ongerust en uiteindelijk blij hen weer in de armen te kunnen sluiten.

Leptob | 30-06-21 | 10:38

Femmes Kalifatales.

Mr_Natural | 30-06-21 | 10:37 | 1

Scherp! En jammer genoeg, o zo waar.......
En allemaal weer ach en wee roepen wanneer er weer zo'n "verwarde" haatgek, losgaat met een machete, mes of vuurwapen e.d.!
Wat een land......

LoesjeP | 30-06-21 | 10:47

Wie ziet dit … vanaf het moment dat de tweede wereldoorlog zogezegd berust was.. heeft den koningin een regering samengesteld.. en dat mocht en mag al niet, hiermee zijn alle zittende regeringen die daarna kwamen ongeldig!, en dit buiten het feit dat ze ons hebben verlaten ten tijde van nood, wat ook al een doodsteek had moeten zijn want landverraad..

All_Anonymous | 30-06-21 | 10:36 | 4

@Tollebol | 30-06-21 | 10:42: maar met het verlaten van Nederland hebben ze wel degelijk landverraad gepleegd.. niet meer niet minder welk ruk argument er ook wordt aangezwengeld.

All_Anonymous | 30-06-21 | 10:45

@Deksmaat | 30-06-21 | 10:49: en dat gevlucht rechtvaardigde landverraad al.. een beetje de bevolking aan hun lot overlaten.. want dat is wel gebeurd.

All_Anonymous | 30-06-21 | 11:03
▼ 1 antwoord verborgen

Denken jullie wel een beetje aan de toon?

Andersdenkend | 30-06-21 | 10:35

Door aansluiting bij een ons vijandig leger is automatisch hun Nederlanderschap komen te vervallen. Wij hoeven helemaal niks.

Wat is toch die voorliefde bij veel linksvolk voor de islam, anders dan de overeenkomsten met de linkse kerk waar het gaat om vernietiging van de samenleving.
Die Jezidi vrouwen konden de tyfus krijgen van links, wat voor soort DSM 5 diagnose valt links eigenlijk onder?

General McAuliffe | 30-06-21 | 10:35 | 2

ik snap het ook niet meer, misschien moeten we aan de belastingdienst aangeven dat ze daar 3 geiten hadden die niet aangegeven staan. misschien oppert dan iemand nog een adequate straf.

eentje daar of een galg hier.

Baksteenbakker | 30-06-21 | 10:40

@General McAuliffe | 30-06-21 | 10:35 |
Nog erger, die werden wèl actief terug gestuurd(!). Kijkt u maar eens hoe voortvarend de regering kan zijn als ze wil:

- www.trouw.nl/nieuws/nederland-stuurt-...

Sjefke7807 | 30-06-21 | 11:00

Laat deze p*****wijven fijn in de rij staan.
Laat deze p*****wijven nooit naar Nederland terugkeren.
O en ook niet in het kader van gezinshereniging terugkeren naar Nederland.

MK27 | 30-06-21 | 10:34 | 5

Draai de bordjes maar Leontien.

Valka | 30-06-21 | 10:43

I'll have an E please Bob.

Lorejas | 30-06-21 | 10:44

Ik weet het: 'Piemelwijven'. Islamitische transgender terroristen.

ploppy | 30-06-21 | 10:46
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit land is behept met een Gidsland Syndroom.

william7055 | 30-06-21 | 10:33

Allah hakbar nog aan toe. Maar het zijn echte fijne lieve mensen en de islam is vrede en moslims zijn zeer verdraagzaam want dat heeft de zelfbenoemde profeet mo hun opgedragen. Dat mo trouwde met een meisje van 9 jaar en het huwelijk consumeerde toen ze 11 was draagt echt bij aan verdraagzaamheid. Wat een feest dat zoveel lieve mensen van Holland houden.

Eddy67 | 30-06-21 | 10:33

Agressieve, gewelddadige IS vrouwen.
Ik kook ze rauw in de tajin, mevrouw.
.
Eetze.

chicago river | 30-06-21 | 10:33 | 1

Madammen met een bontkraag.

Mr_Natural | 30-06-21 | 10:35

Rutte kan echt helemaal niks, zelfs dit kan hij niet tegenhouden. De poort kan hij niet dichthouden dus blijft het maar instromen, wat er niet deugt krijgt hij er niet uit en terroristen worden weer liefdevol opgenomen. Het enige wat hij kan is blijven zitten terwijl hij allang weg had gemoeten. Die man heeft echt een ongelofelijke mazzel dat de gemiddelde Nederlander meer belangstelling heeft voor de aanbiedingen bij de Lidl dan de politiek. Tandeloze tijger.

osolemio | 30-06-21 | 10:33

Neen. Die kinderen zijn daar geaard en opgegroeid. Dat kun je ze niet aandoen. Spreken de taal niet. Zijn nog nooit in dat land geweest.
.
Tenminste, dat is het argumenten bij uitzetting van illegale kinderen hier.

Piet Karbiet | 30-06-21 | 10:33 | 2

Precies. Daarbij hebben die kinderen niet eens de Nederlandse nationaliteit omdat ze niet hier geboren zijn en ook niet in het bevolkingsregister staan of hier ooit aangemeld zijn geweest op wat voor manier dan ook.

Sinterbikske | 30-06-21 | 10:36

Dat roep ik ook altijd. Als kinderen worden uitgezet zijn dat de argumenten.

Maar bij binnenkomst tellen die blijkbaar niet. Sterker nog: dan moet er meer worden gefaciliteerd om de tradities uit het land van herkomst hier ook in het openbare leven te kunnen uiten

Roos | 30-06-21 | 10:38

Gaat de VPRO een mooie documentaire over deze bruidjes maken?

Mr_Natural | 30-06-21 | 10:32 | 1

Gaat het over bomgordels in plaats van autogordels.

osolemio | 30-06-21 | 10:34

In Amerika is de overheid verplicht om te melden als er een veroordeelde pedo in de buurt komt wonen. Dit ter bescherming van de bevolking.

Hoe kan er geregeld worden dat openbaar wordt wie deze haatheksen zijn, waar ze hun Miele in ontvangst nemen en waar hun larven uitgezaaid worden? Openbaar register ergens?

marcoplarco | 30-06-21 | 10:32 | 1

Sterker nog, het is niet de overheid, maar de veroordeelde sex offender ZELF die verplicht is de hele buurt langs te gaan, overal aan te bellen en te vertellen dat hij in hun buurt is komen wonen.

Asteroid-B612 | 30-06-21 | 17:03

In een tijd dat er van de autochtone ruggengraat van Nederland nogal gewenst wordt het solidariteitsbeginsel overeind te houden lijkt mij dit allerminst gewenst.

D-Fens_1963 | 30-06-21 | 10:31

Haal maar 8 Venezolaanse dames binnen. Die hebben het ook slecht in Venezuela.

Prieelvogel | 30-06-21 | 10:30

Ik zie wel kansen voor een documentairereeks. Welke omroep durft het aan? PowNed? Toon eens aan dat je echt onderscheidend bent.

Wybe Wabes Abbema | 30-06-21 | 10:30 | 2

Misschien de VPRO? Oh... wacht....

Lorejas | 30-06-21 | 10:31

Sorry, u was eerst.

Mr_Natural | 30-06-21 | 10:33

We moeten niet vergeten dat we hier simpelweg te maken hebben met bloeddorstige vijanden van de Nederlandse staat.

VP732 | 30-06-21 | 10:29 | 1

Kaag-doctrine: "verdeel en heers".

Phantomas | 30-06-21 | 10:53

Wie zijn degenen die hier een beslissing over nemen, en hoe kunnen we hen aansprakelijk stellen voor alle schade, kosten en terreur die uit hun handelen voortkomt? Het KAN niet zo zijn dat een stelletje naïeve idealisten achter een bureau de Nederlandse veiligheid op het spel zetten omdat ze hun deugpuntenboekje nog niet vol hebben.

marcoplarco | 30-06-21 | 10:29 | 1

Graag een flowchart met namen.

Acidstain | 30-06-21 | 10:35

Zijn er al ISIS strijders gesignaleerd in camo uniform met regenboog kleuren?

Acidstain | 30-06-21 | 10:28

Welkom, welkom in mijn land…..

Guusje Nadorst | 30-06-21 | 10:24 | 6

@all: stond laatst hier al lijstje met toe te kennen statushouders per plaats/ plaatsje en elk dorp en elke stad is f***ed.

Lorejas | 30-06-21 | 10:46

@Lorejas | 30-06-21 | 10:46: yep!, net als verplichte opname van die knakkers in vakantieparken.. de eigenaar heeft geen reet te zeggen want grond is van gemeente..

All_Anonymous | 30-06-21 | 10:53

@All_Anonymous | 30-06-21 | 10:53: Nope, er worden kontrakten afgesloten en het ministerie keert 40 euro per persoon per overnachting uit. Van ons belastinggeld.

Asteroid-B612 | 30-06-21 | 17:07
▼ 3 antwoorden verborgen

Goed zo ,misschien dat er ook nog voetballers tussen het kroost zit.

rein9576 | 30-06-21 | 10:24

Als straf een was-droogcombinatie van Zanussi ipv Miele. Dat zal ze leren.

Schriever | 30-06-21 | 10:23

Menig linkse deuger krijgt van dit nieuws een enorme ODOL, het is namelijk de schuld van de witte kruisridders way back en Israël.

Acidstain | 30-06-21 | 10:22

Ik vraag mij af hoeveel van die IS haatvrouwtjes met hun legertje haatlarven al zijn opgehaald. We zijn toch niet zo naïef om te denken dat het alleen dat ene haatvrouwtje is geweest wat is uitgelekt?

Statix | 30-06-21 | 10:19 | 3

Even uit mijn hoofd. Ik dacht dat er ca 280 in totaal waren uitgereisd. Daarvan zijn er in de loop der tijd ca 60 of 70 'teruggekeerd' - meest vrouwen met kinderen, een klein aantal mannen - verder zijn er ook ca 70 'gesneuveld' of gestorven - meest mannen, een klein aantal vrouwen - dus zitten er ginds nog om en nabij 140 IS ratten. Een aantal dus in die kampen - oa Al Hol en Al Roj; meest vrouwen met ''kleintjes'' - en de rest zwerft nog ergens rond in Syrië: in kleine IS enclaves, of zit in Idlib, in afwachting van een mogelijkheid om naar Turkije te gaan.

Als iemand betere, gedetailleerdere informatie hierover heeft, lees ik dat uiteraard heel graag.

Dr_Johnson | 30-06-21 | 10:30

Erger: waar zitten ze na terugkeer, waar gaan ze heen na fopstraf, wie wat waar.

Lorejas | 30-06-21 | 10:33

@Dr_Johnson | 30-06-21 | 10:30: Dat vrouwtje alleen, met die 2 kinderen, wat een straat achter jou pas in die sociale huurwoning is komen wonen?
Kijk maar eens goed naar wat er aan de waslijn hangt.
Er wordt nl volgens mij niet voorzien in een wasdroger van het huismerk.

D-Fens_1963 | 30-06-21 | 10:38

Hoe dan ook, Nederland (en Europa) moet gewoon kapot.
Blijkbaar vindt stemmend Nederland het allemaal best zo.

Provocative | 30-06-21 | 10:19 | 1

Die zien dit niet.. wanen zich ook in torentjes en wijken waarin het verval (nog) niet zichtbaar is.. mja ze zijn niet gek ze weten dit dondersgoed.

All_Anonymous | 30-06-21 | 10:32

'IS-vrouwen in de rij om terug te keren naar Nederland'

Je kon er gewoon op wachten. Wat een in-en-in slecht, triest, en eigenlijk misdadig beleid. In plaats van met alle mogelijke middelen te trachten die IS ratten buiten de deur te houden - collectieve intrekking van het Nederlanderschap zou een eerste, gemakkelijk te zetten stap zijn - speelt de regering liever Russische roulette met de levens van onschuldige Nederlanders.

Schande!

Dr_Johnson | 30-06-21 | 10:17 | 1

Dat een demissionair kabinet dit allemaal mag beslissen. Maar ach, dit is wat het Nederlandse volk wil. Allochtonen en IS strijders binnenhalen anders stem je geen D66

Waakvlam | 30-06-21 | 10:29

2 opties:

1: af laten rotten daar

2: bij aankomst schiphol , ergens achter bij de landingsbaan tegen de betonnen muur zetten. Groene stroom van maken dmv biomassa

toerbaas | 30-06-21 | 10:16 | 6

6: film

Deksmaat | 30-06-21 | 10:42

7. Columnist in de Volkskrant.

Sinterbikske | 30-06-21 | 10:47

8: Soylent Green.

Wijze uit het Oosten | 30-06-21 | 11:14
▼ 3 antwoorden verborgen

Had men met Kaag en Rutte anders verwacht?

Wilders krijgt wederom gelijk.

Swieberj | 30-06-21 | 10:15 | 3

Jan Maat had dit al eerder aangezwengeld.. lang voor Pim, lang voor Wilders..

All_Anonymous | 30-06-21 | 11:05

@Wijze uit het Oosten | 30-06-21 | 11:13: je hebt gelijk.. maar neemt het feit niet weg toch?.

All_Anonymous | 30-06-21 | 11:37

Stel: het zou gaan om acht vrouwen van ss'ers die allemaal in concentratiekampen massamoorden hebben gepleegd. Zou Nederland ze dan graag willen binnenhalen?

Tietmier | 30-06-21 | 10:14 | 2

Als hierboven, die SS jongens bedoelden het eigenlijk ook niet zo kwaad.
Één Europa, behalve Engeland dan.

J-van-de-Bontekoe | 30-06-21 | 10:17

@Tietmier | 30-06-21 | 10:14 |
Met de huidige tendens die nu rond gaat zou het me niet eens meer verbazen indien dat antwoord een volmondig "Ja!" zou zijn. Als u me nu even wilt excuseren, ik moet weer verder met head desken.

Sjefke7807 | 30-06-21 | 11:05

Het is toch gewoon landverraad wat die wijven hebben gepleegd? Dat is levenslang (artikel 93)

GodsEvenknie | 30-06-21 | 10:14 | 4

@Acidstain | 30-06-21 | 10:32: ik denk dat Bernhard privé soms best nog wel zoiets voor de spiegel aandeed.. al was het maar om met een stijfje te bekoekeloeren hoe het hem stond..

All_Anonymous | 30-06-21 | 10:33
▼ 1 antwoord verborgen

Vergelijk dit met de behandeling die Nederlandse (!) Spanjestrijders hebben ondervonden: spanjestrijders.nl/nederlanders

Citaat: “ Artikel 7 sub 4 van de wet op het Nederlanderschap, het verlies van het Nederlanderschap bij het treden in vreemde krijgsdienst, werd zeer strikt toegepast. Vrijwel alle Spanjestrijders zijn hun Nederlanderschap verloren en werden daarmee stateloos. En als een Spanjestrijder gehuwd was verloor zijn echtgenote ook haar nationaliteit. Het afnemen van de nationaliteit zullen velen als een straf hebben ervaren. Daarnaast bracht het veel ongemak met zich; een werkgever moest een werkvergunning aanvragen om een stateloze in dienst te nemen, en daar waren kosten aan verbonden. Het was lastig om naar het buitenland te reizen want je had geen paspoort. En tijdens de bezetting was je voor de Duitsers makkelijk te identificeren als iemand met een linkse overtuiging en daarmee een gevaarlijk element.“

theo-is-dood | 30-06-21 | 10:14 | 3

-/- Piet Laros (11 februari 1901 – 1 januari 1997)[1] was een van de eerste Nederlandse vrijwilligers in de Spaanse Burgeroorlog. Hij vertrok, zodra hij hoorde van de inval van Franco in Zuid-Spanje om de wettige -socialistische- Spaans regering omver te werpen, in 1936, op de fiets naar Parijs, waar hij werd opgevangen door andere socialistische jongeren, en -tersluiks- door de autoriteiten, tijdens de regering onder leiding van Léon Blum. Hij raakte ter plekke in Spanje meermaals gewond. In de Tweede Wereldoorlog zat Laros in het verzet en belandde uiteindelijk in concentratiekamp Buchenwald.-/- Wikipedia

theo-is-dood | 30-06-21 | 10:17

@theo-is-dood | 30-06-21 | 10:17: en deze mensen werd het Nederlanderschap ontnomen. Ze konden nog geen postbode meer worden!
-/- n 1968 maakte Theo Uittenbogaard een VARA-radio-documentaire, getiteld De Oorlog Duurt Voort, over oud-Spanjestrijders, waaronder Laros, na hun terugkeer in Nederland, en hun frustratie, dat zij in meerderheid dezelfde behandeling kregen, na de Tweede Wereldoorlog, als zij die 'fout' waren geweest. In 1969, dertig jaar na het einde van de Spaanse burgeroorlog protesteerde Laros nog steeds en opnieuw op het Binnenhof tegen deze 'historische schanddaad' : "Waarom zijn na dertig jaar nog steeds anti-fascistische oud-spanjestrijders staatloos ? Waarom ?" -/-

theo-is-dood | 30-06-21 | 10:19

Het maakt helemaal niets uit wat wij er van vinden. De politieke deugmens doet wat hij wil en veegt zijn reet af met de mening van het volk. Zie immigratie, zie islam, zie klimaat, zie gender.

TheBigKirth | 30-06-21 | 10:14 | 3

Hooivorken, mestwagens en pek!!

J-van-de-Bontekoe | 30-06-21 | 10:15

Toevallig allemaal thema's gefinancierd door Soros in Europa, toeval?

hisxxx | 30-06-21 | 10:24

Volksgericht!
Voor de degene die dit toestaan en die ervan profiteren..

Troyan horse | 30-06-21 | 10:27

De verraders hebben het voor het zeggen in ons land.

Henk Zult | 30-06-21 | 10:14 | 1

Altijd al gehad.

All_Anonymous | 30-06-21 | 10:24

Helaas, te laat.

Dat de eerste er weer stiekem doorheen gedrukt werd, op basis van mededeling achteraf, was uiteraard tekenend. Opgaaf van reden, omdat de strafvervolging anders kwam te vervallen en mevrouw, straffeloos terug kon komen, was uitermate eenvoudig te pareren geweest, door haar Nederlandse paspoort in te nemen.

Nu staat de rest in de rij en op basis van jurisprudentie gaan ze allemaal terugkomen ook. L*lverhaal in de rechtszaal, beetje detentie en dan weer loslaten op de Nederlandse maatschappij. De onevenredige grotere kans dat hierdoor onschuldige mensen in Nederland in de toekomst het leven laten, wordt te zijner tijd gepareerd met geveinsd onbegrip en medeleven met de de nabestaanden.

Dit alles is het resultaat van een Machiavellist, genaamd Kaag, die met haar voorbindl*l de psychopaat Rutte van alle kanten neemt, met de belofte dat wanneer hij inschikt, hij nog één keer Minister-President mag zijn.

Fijne woensdag.

netniet | 30-06-21 | 10:13 | 3

Strakke tegel!

Nitr0gen | 30-06-21 | 10:20

Lulverhaal, voorbindlul. Het kan niet vaak genoeg benadrukt worden.

Deksmaat | 30-06-21 | 10:40

Exact.
Alleen dat geveinsd onbegrip en medeleven klopt niet. De gevolgen worden straks zoveel mogelijk onder de pet gehouden en genegeerd.

Poesmobiel | 30-06-21 | 10:59

Wedden dat ze terug komen?
Als niemand er meer over heeft komen ze stilletjes hier naar toe.
Iedereen krijgt een tweede kans, zo gaat dat hier.
Over een jaar zijn ze misschien wel uw buurvrouw die soms op uw kinderen past.

jan6894 | 30-06-21 | 10:13 | 1

Tweede, derde, vierde kans...

VP732 | 30-06-21 | 10:15

Ach, die Nederlandse SSers waren ook eigenlijk maar kansarme, sympathieke jongens die het niet zo kwaad bedoeld hadden.
De ongelooflijke stupiditeit, complete minachting voor de veiligheid van de burger en enige rechtvaardigheid, het met open ogen…..
Ik wordt er steeds misselijker van.
En een persoonlijke Nexit komt steeds dichterbij.

J-van-de-Bontekoe | 30-06-21 | 10:12

Vast patroon. UItzondering op de regel. Dan uitzondering de regel maken,

squadra | 30-06-21 | 10:12

Ik moet een beetje overgeven.

Deksmaat | 30-06-21 | 10:38

@Deksmaat | 30-06-21 | 10:38: het mooie is de Americahal is afgebroken.. volgens mij was dit optreden en de opvang van die smurken het laatste wat er georganiseerd werd.

All_Anonymous | 30-06-21 | 10:44

Maar Freule Kaag heeft nog zo gezegd dat het bij die ene zou blijven!

Pettertje | 30-06-21 | 10:09 | 1

1 747 !

Jimmy Mc Clure | 30-06-21 | 12:12

Die vrouwen zijn net de belastingdienst.
Vroeg of laat volgt er een aanslag.

Gulliver | 30-06-21 | 10:08 | 3

Een voorlopige of een definitieve?

Leptob | 30-06-21 | 10:33

En uiteindelijk executie.

Mr_Natural | 30-06-21 | 10:34

Laat die heks met die IS fetish het maar niet horen.

Arnold9638 | 30-06-21 | 10:08

George Carlin zei al: "Never underestimate the power of stupid people in large groups."
Hiermee dus ook doelend op de politiek.

Hebbiehemookweer | 30-06-21 | 10:07

Kinderen mogen natuurlijk bij mama in het land zijn.

Dus de toekomst van hun larven is veilig gesteld. Gelukkig zijn er hier ook islamitische scholen dus over een jaartje of 18 kunnen die hun ding doen.

We are the Borg, resistance is futile.

Knufter | 30-06-21 | 10:07 | 1

18? Dat zijn al straatroven etc zodra ze 13 zijn.

hisxxx | 30-06-21 | 10:27

Actie van madam alqaq? Haal nog meer binnen joh, of zijn het vriendinnen van uw echtgenoot?

dathoujetoch | 30-06-21 | 10:07

Wie stopt deze waanzin??!

laurentius | 30-06-21 | 10:07 | 2

Niemand.

osolemio | 30-06-21 | 10:09

Niet zonder fysiek verzet.

All_Anonymous | 30-06-21 | 10:11

Leuk, straks een kalifaatkindje bij Sterre in de klas. Dan kan je pas echt deugen.

Libertinowitz | 30-06-21 | 10:06 | 2

Gezellig sprookjes over mensen verbranden of pletten. Is Hans en Grietje in eens niet zo eng meer.

J-van-de-Bontekoe | 30-06-21 | 10:14

NIMBY's.
Kalifaat sletten worden tussen het werkvolkk in de sociale huur geplaatst,met Miele.

De Profundus | 30-06-21 | 14:22

Door die dames het stempel 'gehersenspoeld' te geven, zegt Mosterd eigenlijk dat die dames er ook niets aan konden doen. Tjah, dan zijn de dames zielig en mogen ze terugkomen. Je spoelt niet je eigen hersens. Toch?

Leptob | 30-06-21 | 10:05 | 2

Dat doe je niet zelf, ze hebben er wel voor gekozen om in die situatie te komen. Ga er maar van uit dat er genoeg mensen en bestaande wetten waren die dat afgeraden hebben.

hisxxx | 30-06-21 | 10:29

Iedere relifanaat is gehersenspoeld.

Hersenletsel | 30-06-21 | 10:30

Inderdaad. Ksst. Blijf in je zelfgekozen zandbak woonplaats. Wij. Willen. Jullie. Niet.

Hemke-Valsema | 30-06-21 | 10:04

Nee, gewoon nee

Snap je!? | 30-06-21 | 10:00 | 3

Nee is straks gewoon ja.

Choco Chanel | 30-06-21 | 10:04

@Choco Chanel | 30-06-21 | 10:04: snap je?

Hemke-Valsema | 30-06-21 | 10:05

Snappen niet, maar weten wel.

Choco Chanel | 30-06-21 | 11:18

Nederland heeft hiervoor gestemd

Ir. Wilhelmus | 30-06-21 | 10:00 | 1

Ik niet hoor..

All_Anonymous | 30-06-21 | 10:11

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos