Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Echte Veldwerkers aan 't woord over IS-vrouwen

En dan nu even klaar met de kartelpedagogen bij Nieuwsuur.

Nu mogen mensen uit het veld even aan het woord. Zij hebben zich namelijk nog niet laten vangen door Westers daderfetisjisme en hebben zowaar vooral ook voor de slachtoffers van toegepaste theologie. Eerst natuurlijk ome @Harald Doorbos, vervolgens auteur van Het Vergeten Volk over de Yezidi's tante @Brenda Stoter Boscolo en daarna natuurlijk @Montasser AlDe'emeh om het af te leren. Verademend, wel.

Zomaar twee passages uit Brenda's nieuwe boek

Social

Advocaat André Seebregts heeft het ondertussen druk met witwassen en repatriëren

Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Je zou heel graag willen dat er geen mensen waren zoals advocaat Seebregts die er genoegen in scheppen de spreekwoordelijke luis in de pels te willen zijn.

Willibald von Klúúúk | 16-07-19 | 15:09

Harald Doornbos omschrijft het perfect!

De enige zieligheid die herkenbaar is in de reportage, is de manier waarop de NPO (moet) aangeven hoe zielig (mogelijke) oorlogsmisdadigers (en dan heb ik het niet over de kinderen onder 16) wel niet zijn in de kampen. De valse naiviteit straalt (onder de lappen) van deze relifascisten af.

IS en aanverwante organisaties behoren tot de meest smerigste extreem rechtse (conservatieve) relifascistische organisaties die er zijn.

litebyte | 16-07-19 | 15:05

'We voelen ons gewoon Nederlanders'
oh ja, en ik ben natuurlijk een vuile rascist.

kenny harder | 16-07-19 | 12:30 | 2

Als je je Nederlander voelt gedraag je je niet als een relifascist en doe je die lappen af.

litebyte | 16-07-19 | 15:07

Maar nèt niet genoeg om die haatpakken te verruilen voor westerse kleding.

Chuck the plant | 16-07-19 | 18:34

Hadden wij maar een Trump, heeft schijt aan al die haters en zegt terecht de
kiezer heeft het laatste woord.

oakmont | 16-07-19 | 11:15 | 1

Hij hoeft niet hoger op de ladder he.
Heeft zo’n 10.000 miljoen dollar, en is president van een land met een gigantisch leger.
Wie doet je wat.

Het leven is zwaar | 16-07-19 | 13:11

Berecht ze lekker ter plekke, Wat moeten we nou hier met dat tuig. Dan maar de doodstraf, ze hadden maar beter moeten weten voor ze daar naar toe gingen.

Ze hebben allemaal "spijt" nu blijkt dat hun keuze niet de juiste was. Ze zouden toch nooit tot inkeer zijn gekomen als IS nu de wereld domineerde. Hou ze maar mooi daar en geef ze volgens hun eigen normen straf.

Louigi | 16-07-19 | 11:09

Ze zouden eens integraal alle executiefilmpjes op de Nederlandse televisie moeten laten zien. Wil je dit werkelijk binnenhalen omdat je zo graag wilt deugen of houden wij de grenzen potdicht? Kies maar

SicSeb | 16-07-19 | 10:37

Verdomme hoe meer ik lees wat er gebeurd is met de Jezidi's hoe meer ik walg van het feit dat we dit soort wijven terug gaan halen. Zet elke IS volwassenen in dat kamp tegen de muur oprotten ermee.

Barkruk2 | 16-07-19 | 10:03

Als dit tuig, inderdaad vergelijkbaar met ss beulen, in Nederland wordt losgelaten mag ik dan een wapen dragen om mijzelf te verdedigen? The right to keep and bear arms. Want die kant gaan we dan wel op...

bassieenadriaan | 16-07-19 | 09:40

"We voelen ons gewoon Nederlanders."
Daarom ben je destijds richting het Kalifaat gegaan, omdat je je gewoon Nederlander voelde? Je hebt Nederland verlaten, voorgoed, je hebt willens en wetens je Nederlanderschap afgezworen, voorgoed. Je hebt de samenleving waarin je in veiligheid groot bent gebracht willens en wetens verloochend en verraden, voorgoed. Je had een grote mond, nee, een grote bek, een stinkende grote bek, en daar kwam enkel haat uit naar buiten, diepe, diepe haat. En je beriep je daarbij in niet mis te verstane woorden op De Verhevene en op de Profeet (de Duivel hale hem), precies zoals die hatende zusters van je deden, jullie hitsten elkaar op, praatten elkaar na, regen al die cliché's aan elkaar tot lange snoeren Waarheid. De wetten van Allah stelden jullie boven alle wereldse wetten, jullie hadden schijt aan alles en iedereen, voelden je oppermachtig en losgeslagen van alle verplichtingen, alle moraal, alle kennis van goed en kwaad, vonden dat je dood en verderf kon zaaien, onbeperkt, want, zo kwam er uit jullie stinkende bekken, je had Allah aan je zijde. Alles kon, alles mocht, dus alles moest ook gebeuren.
En nu was je je bebloede handen in onschuld?
"We voelen ons gewoon Nederlanders."
Je liegt. Je bent niet te vertrouwen. Je bent weg van ons, voorgoed. Als Allah je niet verlaten had, dan kwam nu, op dit moment, nog steeds die enorme stank uit je bek. Van binnen stink je, voorgoed, en die stank zal vandaag of morgen zijn weg naar buiten zoeken.

Schoorsteenveger | 16-07-19 | 09:32 | 4

Ze voelen zich gewoon Nederlanders omdat ze daar nu wel weer weg willen, naar het rijke Nederland terug willen voor een gratis sociale huurwoning, een bijstandsuitkering en toeslagen, en toegang tot onze state-of-the-art voorzieningen.

Is dat straks allemaal weer geregeld, dan kunnen die "naïeve" jihadbruidjes weer in alle rust en comfort hun haat tegen het westen en Nederland gaan koesteren. Want echt, het zijn geen Nederlanders, in geen duizend jaar zijn het Nederlanders. Het zijn onze vijanden, die ons het liefst allemaal de keel zouden doorsnijden.

Dr_Johnson | 16-07-19 | 10:36

Het zijn terroristen, landverraders die de doodstraf verdienen, en al die journalisten en advocaten die de daden van die IS beulen reduceren door hun zielige verhalen in de media te plaatsen zijn geen haar beter. Wat is dat toch in nederland, die dader aandacht, zo'n zieligheids behandeling kregen de kampbeulen na WO2 toch ook niet? Plaats de gruwel verhalen en hou je bezig met de slachtoffers.

vlotterik | 16-07-19 | 11:43

Gelukkig zijn ze wel ondertiteld.

5611 | 16-07-19 | 11:43
▼ 1 antwoord verborgen

Paspoort weggooien is Nederland vaarwel zeggen, optyfen en afsterven in dat kamp, doei!

momferd69 | 16-07-19 | 08:57

Doornbos is een goeie vent. Ik heb hem uitgebreid gevolgd tijdens de slag om Kobane. Vermoedelijk neemt zijn werkgever NOS hem zijn standpunt niet in dank af; NOS is duidelijk pro IS-welpjes terughalen gezien hun terugkerende berichtgeving hoe het wél kan.

Kalekruin | 16-07-19 | 08:29 | 3

Waren het alleen maar 'welpjes'. NPO (dus onze regering) wil dolgraag ISIS broedkippen + manlief (of meerderen) terughalen. En """berechten""".

Graaf_van_Hogendorp | 16-07-19 | 08:39

Kobane, de slag waarbij Obama gruwelijk verzaakt heeft, werd ook dood gezwegen toendertijd en nog steeds.

joppo0 | 16-07-19 | 09:19

Harald is al jaren één van de weinigen die wel goed in de gaten heeft wat er in zijn regio gaande is. Zonder twijfel een van de beste journalisten op zijn gebied.

Bigi Bana Boy | 16-07-19 | 09:23

Alle IS'ers verdienen het om daar vervolgt te worden, ik vind wel dat wij als Nederlanders een rechtbank daar moeten sponsoren.
(ze hebben daar de doodstraf nog toch?)

Barkruk2 | 16-07-19 | 08:29

En advocaat Seebregts zal wel weer op staatskosten gaan procederen. lekker makkelijk zo blijven de burgers van Nederland geconfronteerd met dit soort trash!

Rdock | 16-07-19 | 08:26

Heel simpel, de vrouwen daar ter plekke laten berechten. Daar hebben de slachtoffers daar gewoon recht op!

Let wel, als IS niet was verslagen hadden ze onze kelen met een lach doorgesneden!

Het zijn lafbekken en het recht moet daar ter plekke zijn loop krijgen.

Rdock | 16-07-19 | 08:17

Deze vrouwen zijn verre van zielig, maar medeplichtig aan een gewelddadig, moordzuchtig, bloeddorstig en zeer onderdrukkend regime geweest. Nooit meer terug. En zou die zieke NPO die terugkomen nog steeds promoot niet eens moeten worden gesaneerd? Hoe ziek ben je om dit er door te willen drukken met zogenaamde deskundigen?
Doe recht aan de Yezidi's nu het nog kan en laat die slavendrijvende het westen hatende vrouwen daar. Hun keuze, eigen verantwoordelijkheid.

Jan, Leiden | 16-07-19 | 07:54

We verdienen hier in het Westen gewoon de ene aanslag na de andere met lekker veel Europese slachtoffers. Knettergek zijn we.

Antigoog | 16-07-19 | 07:50 | 1

Nou dat verdienen we niet, maar dat we in onze oversocialistische maatschappij in het werk en de aandacht volkomen zijn doorgeslagen naar de dader is een feit. De zieligheids sector en justititie zijn volledig gefocused op daders vandaar de fopstraffen en de uit de hand gelopen criminaliteit. Het is nu zo zichtbaar, de linkse Media is knettergek geworden en verdienen een pak slaag.

vlotterik | 16-07-19 | 11:50

"ik voel mezelf niet extreem, ik denk niet dat ik extreem ben"... In een zwarte tent gekleed in een zandbak mekkeren dat je het daar zo verschrikkelijk hebt, terwijl je enkele jaren geleden nog genietend van een Nederlandse uitkering, en alle Nederlandse voorzieningen en mogelijkheden in alle weelde leefde,maar toch gekozen hebt om naar oorlogsgebied af te reizen om een kalifaat te stichten waarbij genocide geen probleem was.... Jaja... Nee hoor helemaal niet extreem. Domme zandmuts.

peterdh | 16-07-19 | 07:34 | 3

We kunnen er niks aan doen, behalve ons gal spuien op GS. Deug-inclusiviteit draait op volle toeren.

Acidstain | 16-07-19 | 07:38

Eerst sturen we onze militairen daar naartoe om ze te bestrijden. En nu wil men die gevaarlijke anti-westerlingen hierheen halen? Knetter.

Mart6037 | 16-07-19 | 07:31

Zo een tent.. Tis net een vorm van zelf verminking.

Twisted_Faith | 16-07-19 | 07:21

We hebben destijds die KNIL'ers toch ook terug gehaald? Die hadden ook wat onfrisse dingen op hun kerfstok, deden ze ook voor een eigen 'kalifaat'.

DeBelastingbetaler | 16-07-19 | 07:20 | 5

Zij stonden niet vijandig tegenover onze manier van leven en geloof. Appels peren.

Mart6037 | 16-07-19 | 08:16

Maar die vochten voor de nl-ers.

Ben5570 | 16-07-19 | 09:10

Het KNIL voerde de opdracht van de toenmalige Nederlandse regering uit. Een detail om hier te vermelden; geen enkele minister of staatssecretaris van de toenmalige Nederlandse regering was ooit in Indië geweest. Men kon zich geen voorstelling maken van klimaat, afstanden, mentaliteit en problemen die speelden in de kolonie.

theo-is-dood | 16-07-19 | 09:29
▼ 2 antwoorden verborgen

Allemaal daar berechten en straffen met IS methodes. Dan is recidivisme uitgesloten.

EUrofoob | 16-07-19 | 07:08

Alleen al het simpele feit dat ze naar anderen wijzen en geen enkele verantwoordelijkheid nemen voor de keuze die ze zelf maakten om zich aannte sluiten bij IS of ook maar een zweem van berouw tonen voor de misdaden die IS heeft gepleegd: ‘Nee die Koerden dan’ zegt Umm Abdarrahmaan zelfs! Toont aan dat er geen enkele reden is om deze vrouwen terug te nemen. Maar goed onze troep kunnen we daar niet laten en terug laten keren naar Nederland is ook geen optie want dan staan over 6 jaar weer op straat de boel te verstieren. Het beste zou zijn dat ze gewoon verdwijnen en daarmee ook het IS gedachtengoed en de erfenis van IS.
Maar in de praktijk weten we allemaal hoe het gaat, barmhartigheid done wrong door de Nederlandse samenleving. Over 6 jaar, als ze vrij zijn, gaan we weer van deze dames en hun families horen. Dat weet je nu al. Ze hebben geen flauw benul.
Suck on it kut plebs! Was getekend uw regering.

ratelaar | 16-07-19 | 06:55 | 2

Liegen en bedriegen is de heilige plicht van elke moslim t.o.v. de witmens.

Acidstain | 16-07-19 | 07:34

Zodra ze terug zijn begint het zuigen en eisen weer. Dan komen we er nog goed van af want er zullen zich van deze walgelijke haatheksen en haatlarven op gaan blazen. Zowel vrouwen als kinderen werden bij IS getraind om deel te nemen aan de terreur.

5611 | 16-07-19 | 11:49

Ik vraag me trouwens af wie de mebsenrechtenlul is die de koerden tegenhoud van die kampen gewoon op te ruimen.

Lt-Kol Kilgore | 16-07-19 | 06:43
-weggejorist-
HJDB | 16-07-19 | 03:56

ik heb net nogmaals dat filmpje gekeken, maar die vergelijkenis van Doornbos met die IS ers is zo treffend. Wir habes ess nicht erwusst! Uhuh. Denk aan de kinderen. Nee muts, jij als moeder had dat moeten doen. Wijzen en afschuiven. En liegen he. ze hebben zelf te maken met nog extremere mensen. Ze zegt letterlijk dat de kans veel kleiner is dat zij een aanslag hier plegen dan die mensen op hun (eigenlijk zegt ze dat ze verbaast is dat dat hun gebeurt en het niet zo gek vind hier, zelfs niet door hunzelf). Affikken, schoonvegen. Kans is over.

Carnage_pinata | 16-07-19 | 03:41

De arrogantie van die twee lopende parasollen irriteerd me matenloos. Mjha.. we zullen eerst wel ff de gevangenis in moeten voordat we weer terug in de maatschappij kunnen en Nederland moet voortmaken met hun uit het tentenkamp te halen want anders zullen haar kinderen radicaliseren. WTF!
Arrogant stuk vreten dat ze is. Als het aan mij ligt blijf je lekker in die zandbak met je kinderen want die uitspraken die ze doet toont pure minachting voor ons en de westerse wereld.
Lekker in hun 1400 jaar oude sop laten gaar koken in dat tentenkamp ,in afwachting van het tribunaal.

Datgingniegoed | 16-07-19 | 03:11 | 2

Ze toont niet alleen minachting voor ons en de westerse wereld maar ook voor alle slachtoffers die zijn gevallen in naam van IS. En dat maakt het nog erger. Het interesseert haar gewoon geen zier. Ze pist over de graven van de slachtoffers van IS!

ratelaar | 16-07-19 | 07:08

Als je zo graag weer deel wil uitmaken van de Nederlandse samenleving, waarom hul je je dan nog steeds in zwarte lappen?

theo-is-dood | 16-07-19 | 09:32

Tsja, zo was Frau Goebbels ook maar een huisvrouw...

GuruOuwehuru | 16-07-19 | 01:01 | 3

uruOuwehuru | 16-07-19 | 01:01,
Frau Goebels, deed uiteindelijk iets vreselijks jegens haar kinderen, maar dat zullen deze fanaten nooit doen.
Ik heb bijna kotsend en dwingend naar mijzelf toe ( om te weten wat voor soort vijand t.o.v. ons staat en wat wij kunnen verwachten ), de filmpjes bekeken…... wat deze ISIS gasten uitspookten met al die weerloze mensen en daarvoor werden ook kinderen ingezet om dat ziekelijke " ideologie" uit te voeren.
En die vrouw van de kinderombudsman, dient eigenlijk ook deze rotfilmpjes te bekijken, want deze vrouw heeft deze idioterie in gang gezet.
Mee eens, heel erg voor deze kinderen, maar daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, dus ook niet de Staat Der Nederlanden, de ouders zijn verantwoordelijk.
" Wie zichzelf brandt, zal op blaren moeten zitten ".

Bad - Casey | 16-07-19 | 01:14

@Bad - Casey | 16-07-19 | 01:14: Hoezo zouden deze fanaten nooit doen. Fraulein Goebbels vergiftigde haar kinderen toen ze geen enkele uitweg meer zag. Niet voor hen. Niet voor haarzelf. En op zich ook een vrij reële inschatting trouwens. Maar het belangrijkste is misschien dat ze haar kinderen in die situatie heeft gebracht. Met overigens aardig minder vrijheid en alternatieven als dat die wandelende jihadbroedstoven ter beschikking staan. Ook Magda Goebbels was een ware gelovige.

Jihadisten - en niet alleen die van IS - zijn er minimaal net zo ver mee heen. Maar voor een substantieel aandeel van hen nog veel verder. De bereidheid om hun kinderen te offeren voor de allerhoogste zaak is groot. Alleen laten ze bij voorkeur hun kinderen eerst anderen vermoorden voor ze ze de dood in jagen. Ideale voertuigen voor bomgordels. Voor hen is het martelaarschap van hun eigen kinderen het allermooiste wat hen overkomen kan. Daar zijn ze echt oprecht intens blij mee.

Een ander tamelijk groot verschil is dat voor hen deze noodzakelijk tijdelijke terugtrekking allerminst een einde betekent aan hun hoop op dat IS kalifaat. Het is immers een door God gegarandeerde uitkomst. Deze fase is een beproeving, misschien om de zwakste broeders en zusters uit te sorteren en een nieuwe voorbereidende fase in te luiden voor poging twee voor het kalifaat dat zij ervan overtuigd zijn de wereld gaat veroveren. Dat is nogmaals geen kwestie van grootheidswaan, het is de wil van God. Twijfel is afvalligheid.

Mazzelstof | 16-07-19 | 06:36

Ah, een Godwin.

Acidstain | 16-07-19 | 07:29

Zum kotzen. Het volgende kalifaat is niet meer bij de buitengrens van... Die wordt gesticht IN Europa.

Carnage_pinata | 16-07-19 | 00:39 | 3

Dat paard van Troje staat allang al binnen.

Datgingniegoed | 16-07-19 | 02:58

Jammer dan, wie niet horen wil moet maar voelen.

Acidstain | 16-07-19 | 07:28

Die Seebregts, echt, ik kon het gewoon niet verder afkijken, deze man spoort in mijn ogen niet, nou Seebregts, totdat 1 van jouw kinderen ( mocht hij ze hebben ) door jouw idioterie daar last van krijgen zoniet erger.
Met deze " vrouwen " zegt deze man, u beledigt de vrouw hiermee, dit zijn geen vrouwen, het zijn oorlogsmisdadigers van het slechtse soort, wat een stelletje luchtfietsers zitten er tegenwoordig op zeer beslissende posities binnen onze samenleving.

Bad - Casey | 16-07-19 | 00:33 | 9

@Bad - Casey | 16-07-19 | 01:24:

Ik hoop het met u. Want iedereen kan aanvoelen dat dit eens verkeerd gaat aflopen.

sprietatoom | 16-07-19 | 01:29

@sprietatoom | 16-07-19 | 01:29,
" Zij die het verleden kennen, herkent het heden ", u bent daar 1 van en velen van ons hier ook.
Nu nog de "nitwits" in Den Haag en Brussel.
Maar ik vrees idd eer het zover is, dan lopen wij allen achter de feiten aan ( alhoewel ikzelf denk dat dit nu al zo is ).

Bad - Casey | 16-07-19 | 01:36

Ik mag hopen dat zo'n Seebregts nog problemen krijgt met die psychopaten. Die man is geen advocaat maar een zuivere collaborateur. Deze monsters horen hier niet thuis met hun martelpraktijken.

5611 | 16-07-19 | 03:03
▼ 6 antwoorden verborgen

Ik snap niet wat het probleem is, ze hebben allemaal een tweede nationaliteit (Turks of Marokkaans), en zijn lid van een buitenlandse terroristische organisatie, dus Nederlandse nationaliteit afpakken. Die kinderen hebben de Nederlandse nationaliteit nog niet eens, dus die mogen netjes bij de ouders blijven. Dan mogen Marokko of Turkije ze keurig netjes terug nemen (dat kan nu trouwens ook al). Ik ben een Nederlander in het buitenland, en heb kinderen, geen van hen kreeg de Nederlandse nationaliteit, dat mocht niet omdat ze in het buitenland geboren waren, maar bij deze mensen mag dat wel? Gelijke monniken, gelijke kappen!

Short | 16-07-19 | 00:28 | 5

Welk land zit jij dan? Ik woon ook in het buitenland maar onze in het buitenland geboren kinderen zijn gewoon Nederlands. Je krijgt immers de nationaliteit van je ouders en niet van je geboorteland.

Flikke-Rob | 16-07-19 | 01:58

@Flikke-Rob | 16-07-19 | 01:55:
Stap uit je bubbel en verdiep je in 's lands wetgevingen.
In Amerika - de oudste democratie ter wereld - bepaalt de Amerikaanse Grondwet dat een ieder op Amerikaans grondgebied geboren, Amerikaans staatsburger is, blijft, en... waar ook ter wereld gevestigd, tot aan de dood toe aan Amerika belastingplichtig is. Dat geldt dus ook voor kinderen geboren in Amerika van mensen die illegaal Amerika binnendringen die dit westerse land als beloofde land zien en om die reden op dat grondgebied hun kind(eren) ter wereld willen brengen onderwijl zelf illegaal onder de rader verblijvend met veelal onderbetaalde schimmige baantjes waardoor het loon voor legale Amerikaanse arbeiders gedrukt wordt.
Deze decennialange illegale migratieproblematiek door vorige presidenten vooruitgeschoven nu op Trumps bordje komend, dient zoveel mogelijk opgelost te worden omdat opvang door de grote aantallen onbetaalbaar dreigt te worden.

drs.Nee | 16-07-19 | 06:39

@Flikke-Rob | 16-07-19 | 01:57:
Mijn vrouw is ook niet Nederlands, de kinderen hebben de nationaliteit van het land waar ze geboren zijn. Wat ik bedoel is dat wij geen dubbele nationaliteit mogen hebben maar zij wel.

Short | 16-07-19 | 15:27
▼ 2 antwoorden verborgen

Door dit soort berichten ( en dat zijn er veel ), stijgt mijn bloeddruk, ik wil mede hierom, soms niet meer reageren ( ooit hier al eerder getikt ), het irriteert mij allemaal….nee, het ergert mij mateloos.
Maar ik houd hoop, moge de geschiedenis ooit over deze #%@verraders ( zij die dit steunen middels de media en zij die geinterviewd worden ) oordelen.

Bad - Casey | 16-07-19 | 00:06

Gelukkig zijn er de helden van bol.com, Coolblue, Zalando en Albert Heijn Online. -Dit deed ik al niet, maar- Ik kijk wel uit om in de stad mijn spullen te halen straks. Michael P. was al een probleem voor de psychiaters, laat staan een kudde (ex-)jihadisten.

cees2025 | 16-07-19 | 00:00 | 4

Of het gaat de andere kant op. (Extreem) rechts neemt maatregelen, politiek leert het maar niet. Les geschiedenis in hoe dictators ontstaan. Druk een bevolking tegen de muur en een deel zal zwichten voor dat populistische gezwam.

cees2025 | 16-07-19 | 00:03
▼ 1 antwoord verborgen

Hoera voor Harald Doornbos. Misschien gaan 'ze' zo eindelijk eens begrijpen waar die oorlogsmisdadigers m/v zich mee onledig hebben gehouden. Tuurlijk is er een samenzwering. De Nederlandse regering is zeer fout in deze oorlog en voelt zich nu verplicht de bevolking wederom voor gek te verslijten door onze niet onafhankelijke rechters een fopstrafje te laten uitdelen. Want inderdaad, waarom zo mild voor beulen, moordenaars, verkrachters, vernielers, narcohandelaars, slavenhouders en verkrachters, en hun snollen m/v? Dat mogen we niet weten. En dan Yezidi terugsturen de hel in en de bevolking verplichting dit ergste tuig van de richel op te nemen? Plots voelen de stoephoeren zich Nederlands. Dat hadden ze moeten bedenken toen ze zich tegen de Nederlanders keerden door naar de islamitische staat te gaan om hun zgn islamitische broeders en zusters van hun land, ouders, kinderen, familie, huis en haard te beroven. De doodstraf voor ze. Laat ze maar berechten door de overlevenden van ellende, de Syriers, de Yezidi en in laatste instantie in Irak want daar zitr een batterij NL diplomaten die lobbyen tegen de doodstraf. De overheid blijft aan de gang om hun zin door te duwen. De bevolking moet nu terugduwen. Hoezo de bevolking medeplichtig maken? Vervolg Hennis en Rutte liever.

eastender | 15-07-19 | 23:58

Dat de nos dit echt aan het pushen is. Ongelofelijk. En vreselijk. Blijf de leugen maar genoeg herhalen en de mensen geloven er ook nog in. Jammer dat de slachtoffers niet meer kunnen spreken met hun afgesneden hoofden.

Wim Venijn | 15-07-19 | 23:57

"We voelen ons niet extreem en ik denk ook dat we niet extreem zijn"

Ongelofelijk wat een ontkenning, wat een gebrek aan inzicht en dat zit nog steeds in die zwarte tent. Maar graag gemakzuchtig zichzelf terugredeneren naar de vet- en vleeschpotten van Nederland.

Als het aan mij licht: N.O.O.I.T! Meteen wel een proces á la Neurenberg in de landen waar DAESH de vernielingen, de moorden gepleegd heeft.

Hoe is het mogelijk dat de overheid gewoon de oren sluit voor het algemene bevinden van de gemiddelde NLer, want reken maar dat, mits goed voorgelicht, die gemiddelde NLer geen trek in repatriering heeft.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat men, politici, regressief linkse-ontkenners, diverse advocaten, rechters, rechters, rechters, rechters, rechters, etc, niet wil luisteren naar uitermate deskundige experts-ter-plekke, zoals bijv. Harald Doornbos.

Het gevaar ligt er toch zo duimendik bovenop. Maar nee, men verdomd het gewoon om zich te informeren en conclusies te trekken. Waar is Hans Jansen als je hem nodig hebt. (Te vroeg gestorven en betreurd)

Het ergste vind ik nog wel de geestelijke landverraders, het schuim der natie ook wel genoemd de NPO. Dit moreel verwerpelijke rapaille stelt vrijwel alles in het werk om terugkomen te bevorderen. Wanneer wordt bijv. Harald Doornbos eens ingevlogen voor een duidelijk verhaal in Nieuwsuur? Kunnen we op wachten tot Sint Juttemis, tenzij we en masse daar eens vaak en langdurig op de deur kloppen.
Ziekmakend! Evocatus

Evocatus | 15-07-19 | 23:53

Waar is nu de VN ? Die moet heel snel een tribunaal opstellen in Syrie. Daar zijn al die misdaden tegen de menselijkheid gepleegd. Daar moeten al die IS'ers worden berecht. Noem het maar de Damascus processen of wat dan ook. Maar hou al die IS'ers daar en laat er niet eentje ontsnappen naar Europa of waar dan ook. Dat is de mensheid VERPLICHT aan alle slachtoffers van IS.

Graaf Monte Cristo | 15-07-19 | 23:39 | 3

Servischer mochten veroordeeld worden, Rwandezen ook. Maar dat zijn geen moslims. Daarin schuilt het verschil.

Toninhocerezo | 16-07-19 | 00:48

@Toninhocerezo | 16-07-19 | 00:48: Waarheid als een koe. Europa is verkwanseld aan de arabieren en daarom moeten we ons de islam laten welgevallen met al z'n onnozele grillen.

eastender | 16-07-19 | 02:26

De VN? Die komen weer opdagen als de goedheiligman voet op Nederlandse bodem zet, want dan kunnen ze weer janken over zwarte Piet. Met futiliteiten als DAESH snollen houden ze zich niet bezig.

NeedIsaymore? | 16-07-19 | 07:25

Je reist -helemaal via Turkije- af naar een staat die overal bekend staat om haar idealen en haar doelen. Je moest een eed afleggen toen je er arriveerde. Maar nee, jij wist van niks. "Je was gewoon huisvrouw". Neem lekker de verantwoordelijkheid voor je eigen keuzes en blijf weg.

kotelet | 15-07-19 | 23:17

Nederland heeft de IS vrouwen niets te bieden en hóórt ze ook niets te bieden. De IS vrouwen radicaliseerden toen ze hier in Nederland woonden, hier opgevoed werden, hun opleiding volgden etc.. Al dat goede verhinderde hun uittocht uit, en hun verwerping van dit land niet. Ze gingen willens en wetens naar dat gebied. Ze heulden niet met de vijand, ze zijn de vijand. Ze ondersteunden IS niet, ze zijn IS. Lever ze maar uit aan hun slachtoffers of zorg voor een internationaal tribunaal waar ze door hun slachtoffers, slachtoffers die ze willens en wetens maakten, berecht worden met straffen conform de straffen die in die omgeving gelden. Die straffen zullen altijd nog milder zijn dan de straffen die die rotwijven hadden uitgedeeld als de door hen beoogde heilstaat werkelijkheid was geworden,

BenZen | 15-07-19 | 23:15 | 2

Een fanatieke clan oorlogshitsende islamnazi's deze dames die nu roepen 'we zijn slachtoffer'. Lever ze uit aan Assad of de Jezidis.

HaatbaardKnipper | 15-07-19 | 23:23

@HaatbaardKnipper | 15-07-19 | 23:23:
Wat u dus zegt, heb ik hier ook al eerder verkondigd, het kan heel simpel, lever deze " oorlogsmisdadigers/viespeuken " uit aan het land wat zij trachtten te ontwrichten, middels terreur en oorlog.
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ?

Bad - Casey | 16-07-19 | 00:16

Ik wil minder IS-ers in Nederlander. Waarschijnlijk worden ze straks tot 'ras' gebombardeerd om dit soort uitspraken te bestraffen.

BozePaarseMan | 15-07-19 | 23:11

goedzo GS. blijven herhalen. de hypocritie. de verschrikkingen van IS. met name tegen vrouwen. En ook namens die vreselijke IS heksen.

We leven in clownworld. Ik zie het voor me, die Koerden die de rijen politiek correcte journalisten en walgelijke advocaten van de duivel zien en denken. WTF

Blijven herhalen, en onderbouwen met feiten en verhalen. De verschrikkingen, de moorden, de verkrachtingen, de slavenhandel. Wie weet is er een kans, dat we die afschuwelijke heksen, nazi-collaborateurs, terroristen, hier weten te weren. bah. wat een land, wat een europa. we zien ziek hier met z'n allen.

Ir. Wilhelmus | 15-07-19 | 23:06 | 3

Niet wij zijn ziek, zij die zich als weldoeners voordoen met hun quasi-barmhartigheid ten koste van zij die vielen. Grretverdomme, wat een achterlijkheid om de slachtoffers van deze ziekelijke mensonterende misdaden gepleegd uit naam van islam zo te behandelen. Weg met dit schoftentriefeltuigh die aan de macht zijn om zo te willen bedisselen over de levens van niet-islamisten.

bij gelegenheid | 15-07-19 | 23:14

En dan te beseffen dat Koerden linkse anarchisten zijn. Als zij al denken "wtf is dit?", dan vraag ik mij af hoe een doorsnee reaguurder zou reageren als ze dit zien. Die had dit sowieso niet zover laten komen en direct hiervoor een tribunaal opgezet.

Alexander des Burgus | 16-07-19 | 01:38

"We" zijn helemaal niet ziek. Het is de overheid en de politiek die door en door ziek is, bijgestaan door met haar heulende journalisten, advocaten en D666-rechters. Dit gaat enorme problemen opleveren en ik hoop dat bovengenoemde groepen zich dan mogen verantwoorden.

5611 | 16-07-19 | 05:08

Nederlanders die vanwege anti-communistische sentimenten zich aansloten bij de SS om tegen de Russen te vechten zijn -terecht- zwaar gestraft en roepen tot heden toe sterke afkeer op.
Deze IS’ ers echter hebben wellicht nog smeriger daden op hun geweten; tegen vrouwen, kinderen, ouderen, homo’s en gehandicapten. Slavernij bedreven, verkrachtingen gepleegd en iedereen die niet hun religie deelt vermoord.
En de enige afkeur die wij zien in de media gaat over de slechte omstandigheden in het kamp waar deze mensen zitten of over hun zielige kindertjes.

Titaantje | 15-07-19 | 23:02 | 2

Dít.
En verder kan wmb dit gehele politiek geneuzel van ‘vakbekwame journalistiek’ door het rioolputje. Stante pede.

bij gelegenheid | 15-07-19 | 23:07

Die tweet over de geïnterviewde SS-ers geeft keurig de positie van de NPO weer.

Al weken lang worden we bestookt met zielige kindertjes en geheel conform verwachting wordt nu het moedergebroed in het zonnetje gezet. Geen enkel, maar dan ook geen enkel geluid waarom het misschien niet zo'n goed idee is om geherdenspoelde kinderen en hun psychopathische ouders (het is wachten op de zielige verhalen van de vaders) hier binnen te halen. Volkomen eenzijdige propaganda, journalistiek wil ik dit niet noemen.

5611 | 16-07-19 | 05:17

De NPO zou de Neus nog presentator maken van een nieuw praatprogramma...

Dauthi | 15-07-19 | 22:58 | 2

Ze zouden hem nog zonder te blikken of te blozen als slachtoffer neerzetten. Slachtoffer van zijn ouders, zijn rancuneuze zussen, Heineken en de maatschappij.
Maar helaas, het is een blanke man van middelbare leeftijd en dat is in Hilversum en Amsterdam nou niet echt een aantrekkelijke groep. Maar als hij een kleurtje had gehad of een bepaalde fashionable godsdienst dan was het allang gebeurt.

Titaantje | 15-07-19 | 23:06

Men kan Twan Huis wat betreft om een boodschap sturen.
Hoi men Huis, hoe kijkt u er nu tegen aan? Evocatus

Evocatus | 15-07-19 | 23:57

Oplossing is simpel: Kinderen in Irakees of Syrisch pleeggezin opvangen en ouders laten berechten door Irakese rechter. Volgt er een doodvonnis, jammer dan!

van der g | 15-07-19 | 22:51 | 2

Een doodseskader zou nuttig werk kunnen doen. We hebben snipers. Zet ze maar in. Je moet ze aanpakken met hun eigen middelen.

Heiner | 15-07-19 | 23:07

Gewoon berechten volgens hun eigen methodes. Prima oplossing.

5611 | 16-07-19 | 05:19

Het heeft geen zin. Deze mensen komen terug ongeacht wat de bevolking daarvan vindt. De kinderombudsman en linkse clubjes en NGO's willen het en de rechterlijke macht van NL doet de rest. Vandaag nog fopstrafje voor lidmaatschap IS. Bonusquote: "De rechtbank hield in het vonnis ook rekening met het vrijwillige vertrek uit het strijdgebied en met het feit dat de man inmiddels afstand heeft genomen van het gedachtegoed van IS." www.ad.nl/binnenland/drie-jaar-cel-vo...

Vula | 15-07-19 | 22:43 | 7

@Dr_Johnson | 15-07-19 | 23:42: Om nog maar niet te spreken van het feit dat hij na zijn straf op vrije voeten komt. En dan? Wordt zo’n tikkende tijdbom na zijn celstraf überhaupt nog in de gaten gehouden?

JackStick | 16-07-19 | 01:00

@Dr_Johnson | 15-07-19 | 23:42: Onze grootste vijanden zitten in hun toga's in de rechtbanken een spelletje te spelen waar ze menen zelf nooit last van te krijgen. Schaamteloze sujetten zijn het, met hun 'ik zie het niet dus het bestaat niet'. Te lui voor waarheidsvinding, te beroerd om hun verstand aan te zetten, aan het eind van de maand de dikste uitkering en een Hele Piet in de dikke sigaren club van de VVD. Status, eens je op die luie stoel zit kun je je dedain volop uitleven en je Excellente (proest) middelvinger altijd blijven opsteken naar de bevolking.

eastender | 16-07-19 | 02:36
▼ 4 antwoorden verborgen

Van Femke mogen ze gelukkig wel de tram in.

Sandronique | 15-07-19 | 22:43 | 1

Van mij ook, als die trams tenminste naar het oosten rijden

Titaantje | 15-07-19 | 23:14

Gewoon een half uurtje IS-propaganda uitzenden bij de NPO, inclusief het koppensnellen, ophangingen en andere verschrikkingen.
Eens kijken hoe inclusief Nederland werkelijk is. Natuurlijk is iedereen onschuldig tot het tegendeel bewezen is, zelfs Albert Speer liep fluitend de gevangenis, Werner Von Braun had een prachtige tweede carrière in de USA.
Opdat wij niet vergeten ...

Analia von Solmsch | 15-07-19 | 22:37 | 1

Ach, weet u, de vrome Moslims van ISIS hadden al de naam nog erger te zijn dan Al Qaeda en de Taliban voordat de eerste onthoofdingsvideo's verschenen. Alleen werd de publieke opinie en het regeringsbeleid(!) bepaald door een winkelier uit Londen en totaalmalloten als Arabist Bertus Hendriks van instituut Clingendael. De NL overheid was er trots op dat ze cursussen "onderhandelen" aan "de oppositie" gaven. ook al wisten de docenten en degenen die de intake deden eigenlijk niet met wie ze nou van doen hadden. Een marginaal clubje was het, niet representatief waren ze. Marginaal was het niet, want ze hebben Syrië, Irak en Libië totaal ontwricht en vanwege dat niet representatief. Mogelijk heb ik wat gemist, maar ik heb eigenlijk nooit gehoord van Moslim activisten in Europa die volop tekeer gingen tegen ISIS of andere Moslim extremisten en ook niet tegen de broeinesten en predikers die verantwoordelijk waren voor het werven van jonge Moslims voor de "heilige oorlog". Ik heb ook nog maar weinig gehoord van Moslims die ageren tegen het naar Nederland halen van Jihadistische oorlogsmisdadigers. Dat terwijl de echte slachtoffers toch vaak Moslims waren. Wat me trouwens ook is opgevallen is het gegeven dat vooral Turken fulmineren tegen Yesidi's (de slachtoffers, dus) maar veel minder tegen Moslim extremisten. Hoe kan dat nou?

Heiner | 15-07-19 | 23:22

Er moet een database gemaakt worden van die vrouwen met foto's zonder niqab waar Jezidi's ze kunnen erkennen en hun misdaden opsommen. Tussen vouwen mogen ze wel ongesluierd rondlopen hoop ik.

Hollandmix | 15-07-19 | 22:35 | 1

Hoezo zonder vuilniszak mogen? Af dat ding, op de foto, kaalscheren en ter beschikking stellen aan de lokale bevolking die ze geprobeerd hebben uit moorden.

5611 | 16-07-19 | 12:00

Om de moslimgemeenschap tevreden te houden moeten deze misdadige krengen terug. Een andere variant van het beruchte kopje thee.

BozePaarseMan | 15-07-19 | 22:34 | 1
-weggejorist-
Heiner | 15-07-19 | 23:29

Liever meer, meer aandacht voor waar het werkelijk om gaat dan al deze aandacht en het bedenken van oplossingen voor de oorlogsmisdadigers.
youtu.be/CqB0cMvGnIk

zijvanhiernaast | 15-07-19 | 22:31

Yep, het was geheel te verwachten, die stupide focus op die terugkeerspijtwijven. Laat ze gewoon daar, kijken wat de sharia in de praktijk inhoudt, maar dan op henzelf toegepast en niet op die nare ongelovigen. Zoals de Yezidi's. Aardig lesje in wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet.

Beste_Landgenoten | 15-07-19 | 22:29 | 3

Schrijf dan over islam. Omdat, “ in iedere moslim schuilt een beetje salafist” (dixit aboutalieb)

bij gelegenheid | 15-07-19 | 22:34

Heel af en toe doet u ook wijze uitspraken BL, dit is zo'n zeldzaam moment.

sprietatoom | 15-07-19 | 22:47

Goed verhaal B_L maar het is de houding zoals jij die hier voortdurend ten toon spreidt, die er voor zorgt dat deze monsters fluitend terugkomen.

5611 | 16-07-19 | 05:27

Je zou denken dat er tegen de waterdichte logica van getuige-deskundige Doornbos geen kruid gewassen is, maar dan reken je buiten de geestelijke acrobatie van islamlikkende, fellow travelling cryptomarxisten. Die vinden op een of andere krankzinnige manier dat het leven van een paar haatlarven meer waard is dan dat van een veelvoud aan blanke niet-moslims. Vandaag was toch al een field day voor ze, want in Italië zijn wapens en wat nazi-parafernalia gevonden. Nou, denken ze dan opgelucht, er zijn tien Bataclans voor nodig voor ik weer wat vraagtekens ga zetten bij mijn verwrongen wereldbeeld.

Schulzie | 15-07-19 | 22:27 | 2

aan zo'n matra heb je niks. beetje hype in een glas water

Beste_Landgenoten | 15-07-19 | 22:39

pfffffffffffff en de NOS faciliteert deze propaganda........

buster24 | 15-07-19 | 22:24 | 1

De NOS doet wat terug voor de extra financiën van de VVD.

eastender | 16-07-19 | 02:41
-weggejorist-
oakmont | 15-07-19 | 22:16


Door sommige parijen werden de SS'ers kort na de strijd tegen de mur gezet, Hoe kort na de strijd zitten we nu ..... of zijn we al te laat?

Ervaringsdeskundige | 15-07-19 | 22:13 | 2

Kan nog wel wmb. Het is oorlog en die wijven zijn de vijand. Punt.

Shareholder II | 15-07-19 | 22:36

Oorlogsmisdadigers worden tot op de dag van vandaag vervolgd.

de honden blaffen... | 15-07-19 | 23:14

Zo jammer dat die vrouwen niet kapot geschoten zijn in de strijd. Afgezien van de fake tweets van Harald kun je nu idd wachten tot Slinks die mensen met open armen ontvangt. Je weet dat het gaat komen. De haat is machtig en zo thuis in dit lage land. Indien er toch eentje ontploft is dat waarschijnlijk Geert zijn schuld. Dingen die we gewoon moeten accepteren.

Shareholder II | 15-07-19 | 22:11 | 3

Indien fake = rake, dan eens.
Van Doornbos kun je van alles willen beweren, edoch op nonsens zal je ‘m niet zo snel kunnen betrappen. Eerder gaf Luyendijk ‘het zijn net mensen’ uit. In rake bewoordingen werd hier e.e.a. uiteengezet hoe media zo hun ding doen ten faveure van de broodheren. Blijft jammer dat deze Joris zich naderhand voor ditzelfde pro-eu kar heeft laten (in)spannen.

bij gelegenheid | 15-07-19 | 22:27

@bij gelegenheid: ik heb geen idee wie dat is :-) duikt hier af en toe op in die idiote tweet dingen. dafuq I care, en ik schup overal tegen aan in dit riool :-)

Shareholder II | 15-07-19 | 22:39

@bij gelegenheid | 15-07-19 | 22:27:

Onze journalisten zijn beschamend slaafs aan hun broodheren op een enkeling na die je op 2 handen kunt tellen. Het controleren van de macht is fêteren van de macht geworden. Slapjanussen.

sprietatoom | 15-07-19 | 23:00

Die advocaat doet gewoon zijn werk: opkomen voor de belangen van zijn client. Een advocaat is dus per definitie partijdig. En gelukkig maar. Want stel je eens voor dat jij er straks zelf een nodig zou hebben.

Ook NSB-ers hadden een advocaat nodig, en datzelfde gold voor Otto Adolf Eichmann in Israël. Dat heeft die laatste overigens niet veel opgeleverd, hij werd op 15 december 1961 veroordeeld en op 1 juni 1962 opgehangen.

We moeten ONZE waarden niet verkwanselen. Namelijk het principe dat een ieder recht heeft op een eerlijk proces, en dat diens advocaat zich volledig moet kunnen inzetten voor hun rechten.

Tot zover dus de rechtsstatelijke beginselen.

Voorlopig zij zijn nog steeds daar. En ik ben heel benieuwd of het meneer de advocaat gaat lukken de overheid via de rechter te dwingen hen hierheen te brengen. Want zulke sterke argumenten heeft hij niet. Vandaar wellicht dat mediaoptreden.

Indien dat toch zou lukken, na heel veel beren op de weg te hebben geruimd, dan is daarmee het falen van de wetgevende macht overigens (wederom) aangetoond.

De wetgevende macht.

Want dankzij die wetgevende macht hebben deze mensen in de eerste plaats een Nederlands paspoort. Dankzij die wetgevende macht is er veel te laat wetgeving gemaakt waarmee het mogelijk is gemaakt om lieden die zich aan terrorisme schuldig hebben gemaakt en een dubbele nationaliteit hebben, hun Nederlandse nationaliteit af te nemen.
Dankzij die wetgevende macht worden sympathisanten en mensen die dit soort lui faciliteren nog steeds onvoldoende het leven zuur gemaakt (denk eens aan intrekken van uitkering, uitzetten uit hun woningen et cetera). En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

En vergeet vooral niet het aandeel van het domme stemvee in deze. Want dankzij dat domme stemvee hebben wij decennialang wetgevers (de hoogedelgestrenge heren en vrouwen politici) gehad die dit allemaal door de vingers hebben laten glippen. Want zonder hun stem hadden die lui er nooit gezeten. De media, die zich niet altijd even kritisch heeft geuit/durven uiten, heeft overigens ook een niet-verwaarloosbaar aandeel in dit verhaal (gelukkig hebben wij dus GS).

Gedane zaken nemen geen keer. Laten we dus maar afwachten in hoeverre deze regering met de huidige wetgeving uit de voeten kan om dit tuig buiten onze landsgrenzen te houden.

En hopen dat het kiesvee bij de volgende verkiezingen ons aan een wetgever helpt die daadwerkelijk spijkers met koppen slaat, zodat er eindelijk een stevige wettelijke basis wordt gecreëerd die verzekert dat dit tuig blijft op de plek waar het zelf uit volle overtuiging voor heeft verkozen naartoe te reizen met de intentie zich daar definitief te kunnen vestigen.

Kompromat | 15-07-19 | 22:10 | 6

Wanneer een wetgevende macht, de Tweede Kamer idd, blijkbaar onvoldoende anticipeert op ontwikkelingen die indruisen tegen het staatsrecht van weleer is het aan deze leden om hier notie van te nemen en actie te ondernemen. Totdat je beseft dat de soevereiniteit van Nederland qua landsbestuur al voor tijden terug is overgedragen aan de eu middels het verdoemde ‘verdrag van Lissabon-2007’. Ook de rechterlijke macht werd hoerdoor het haasje.

bij gelegenheid | 15-07-19 | 22:50

Deze lui zijn geëmigreerd. Hoezo laten ze recht gelden op een advocaat? Ze hebben nog een paspoort. Zoek het uit in je geliefde islamitische thuis. Kwezelen over de rechtstaat is prachtig maar wie zich vijand van het Nederlandse volk noemt onder wapens van een vreemde eenheid met tot doel een vreemde mogendheid te worden en daartoe andere landen en volken van hun land, familie, huis en haard verdrijft en vermoord, die heeft alleen nog recht op levenslang. Heel moeilijk is het niet. Die wet is zó gemaakt, vraag het Donner. De bevolking van ons land moet worden gediend, niet de beulen van de islam. Wetten worden onder omstandigheden gemaakt die men kan denken, voor het ondenkbare wordt fatsoenlijk bestuur gevraagd ter bescherming van de bevolking. Wetten zijn er voor ons, wij zijn er niet voor de wet. Lesje van JC van N. Hoezo hebben mensen dat nu, na 2000 jaar, nog niet geleerd?

eastender | 16-07-19 | 02:54

Je hoeft helemaal niet af te wachten. Van meet af aan loopt"onze" overheid zich het vuur uit de sloffen om deze monsters terug te halen. Zie Kalverboer, zie Grapperhaus, zie nu weer de gelijkgeschakelde NPO. Zo'n advocaat kun je dan nog het minst kwalijk nemen, die ruikt geld. Dat laatste uiteraard te betalen door ons allemaal.

Wat betreft die rechten van dat vuilnis: voor dit soort gevallen dient er een mogelijkheid te komen om ontmensd te worden. Dat mag een zware procedure zijn maar je bent dan ontdaan van ieder recht. Ik wil ze eventueel nog wel gunnen dat ze daar volgens hun eigen procedures berecht worden.

5611 | 16-07-19 | 12:18
▼ 3 antwoorden verborgen

Het is volgens onze ombudsvrouw heel slecht om kinderen uit hun vertrouwde omgeving te halen en bovendien spreken ze geen Nederlands. Dus daar blijven en daar de ouders berechten. Islam = dood en verderf. Vandaar de zwarte gewaden en hoofddoeken

Eddy67 | 15-07-19 | 22:09

Mooi dat er dus nog journalisten bestaan die feiten opsommen, en stelling nemen tegen terreur en genocide.
Jammer dat die ver weg in Syrië zitten, en niet worden gehoord door de MSM.

Kennelijk onderschrijven onze MSM het EU-standpunt dat West Europa één grote failed state moet worden, geteisterd door reeksen burgeroorlogen met jihadisten.

Dandruff | 15-07-19 | 22:08

Als je deze moordenaars terughaalt, krijg je daar vroeg of laat problemen mee. Het zijn jihadisten, kijk maar naar de kleding. De kinderen zullen jihadistisch worden grootgebracht en hun vaders willen wreken. De idioten die ze hierheen halen hebben net zo weinig schuldbesef als de directie in Den Dolder als een loslopende gek weer verkracht en moord.
De daders als slachtoffers bij de NLse omroep/linkse kranten. Je vraagt je af hoe dat komt. Welk deel van de hersenen bij de linkse idioten functioneert niet? Geen inlevingsvermogen naar Yezidi's en Koerden toe die het moordenaarstuig in NL kunnen tegenkomen. Geen vooruitziende blik dat moordenaars blijven moorden en hun kroost dat zal na-apen. Waarom moeten moslimextremisten altijd verdedigd worden? Waarom zijn moordenaars zielig? Iemand die het snapt? Ik heb zooo kotsbeu van links.

Angélica de Sancé | 15-07-19 | 22:04 | 1

Met Westerse bril naar deze mensen kijken, daar gaat het fout. En deze vrouwelijke monsters weten zoals echte psychopaten dat ook kunnen een zielig verhaal op te hangen waar blijkbaar toch mensen intrappen.

sprietatoom | 15-07-19 | 23:35

Waarom neemt Saoedi-Arabië ze niet op? Al die wijven lopen al van top tot teen in een aldaar verplicht doodskleed, en ze spreken Arabisch, dus ze zijn al prima geïntegreerd voor het leven in de woestijn. S-A en de golfstaten maken zich er wel makkelijk vanaf met de troep in hun achtertuin. Als ze miljarden kunnen uitgeven aan kunstmatige eilandjes, superhoge flatgebouwen om homo’s vanaf te flikkeren, sneeuwhallen om te skiën en air-conditioned voetbalstadions voor het WK voetbal, dan kunnen ze toch ook wel een paar kampementen bouwen voor die paar duizend geloofsgenoten van het voormalig kalifaat? Waarom moet Europa telkens weer hun rotzooi opruimen?

Stormageddon | 15-07-19 | 22:00 | 1

De vraag die in de MSM nooit aan de orde komt. In Mekka staan tenten genoeg. ‘Wij’ mogen daar overigens niet komen. Hoezo discriminatie?

Toninhocerezo | 16-07-19 | 01:02

Wat mij betreft is artikel 97a van het Strafrecht hier van toepassing. Landverraad.

"Hij (m/v) die met een in het buitenland gevestigd persoon of lichaam in verbinding treedt met het oogmerk om een zodanig persoon of lichaam tot het verschaffen van steun aan het voorbereiden, bevorderen of teweegbrengen van omwenteling te bewegen, om een zodanig persoon of lichaam in het daartoe opgevatte voornemen te versterken of aan een zodanig persoon of lichaam daarbij hulp toe te zeggen of te verlenen, of om omwenteling voor te bereiden, te bevorderen of teweeg te brengen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie."

Dus u wilt terugkomen? Dan is dit de straf. Punt.

Dampende_aardappel | 15-07-19 | 21:58 | 1

*Hij (m/v)? jij ontzettende sexist!!!!

Recalcitrant_Schaap | 15-07-19 | 22:28

Btw, en weer zijn het de Koerden die de rotzooi bestieren.

zijvanhiernaast | 15-07-19 | 21:56 | 1

Ik begrijp niet dat de Koerden die kampen openhouden. Dat vuilnis gewoon opruimen, wordt de wereld een stuk beter van. Zoals het nu gaat, zijn de psychopathische martelmoordenaars weer dood en verderf aan het zaaien, zowel in die zandbak als in het Westen. Dit ongedierte moet je met worte... nee laat maar.

5611 | 16-07-19 | 12:23

Heel Amerika heeft minder IS uit reizigers dan Nederland alleen. Nu is er ook een IS vrouwtje met een heel zielig verhaal, allemaal hebben ze ineens een zielig onschuldig verhaal. Zo lossen ze het daar op:

Mr. Trump said in a post on Twitter that he had directed the secretary of state “not to allow Hoda Muthana back into the Country!”

Mr. Pompeo issued a statement declaring that she “is not a U.S. citizen and will not be admitted into the United States.”

Mr. Pompeo said Ms. Muthana did not have “any legal basis, no valid U.S. passport, no right to a passport, nor any visa to travel to the United States.”

sprietatoom | 15-07-19 | 21:56

Tijdens de Spaanse Burgeroorlog hebben Nederlanders gevochten voor vrijheid en democratie. Toen ze terugkwamen in Nederland, pakte de Nederlandse regering hun het Nederlanderschap af en werden ze stateloos. Nu hebben Nederlanders gevochten en gemoord tegen vrijheid en democratie - en is de Nederlandse regering niet bereid om hun het Nederlanderschap af te nemen. Integendeel, ze rolt de rode loper uit voor terugkeer van de schoften!

MAD1950 | 15-07-19 | 21:54 | 3

De Nederlandse SS-ers behielden ook hun paspoort. Dan is de overheid nu toch wel consequent.

Rest In Privacy | 15-07-19 | 22:02

Onze regering dat zijn. Schijthuizen. !
angsthazen !alleen de belastingbetaler
moet voor die ratten opdraaien !

geeratz8217 | 15-07-19 | 22:21

Zal ik het dan maar voor die vrouwen opnemen....

VanBukkem | 15-07-19 | 21:53 | 4

De Yezidi vrouwen VanBukkem?

zijvanhiernaast | 15-07-19 | 21:59
▼ 1 antwoord verborgen

Onder je een aanvulling over de isis baarmoeders van allah.
Moet Nederland Isis-bruiden terughalen?
Toen Nederland in mei 1945 bevrijd was, waren de verzetshelden van mei 1945 er als de kippen bij om de zogenaamde ‘moffenmeiden’, Nederlandse vrouwen die het om wat voor reden dan ook hadden aangelegd met de bezetters, letterlijk te knippen en te scheren en vaak nog erger. Hen wachtte pek en veren; er werd na de verschrikkingen van de Tweede Wereldoorlog en vijf jaar Duitse bezetting genadeloos met hen afgerekend.
sta-pal.nl/2019/07/moet-nederland-isis...

komtdatschot | 15-07-19 | 21:51 | 2

Duitse soldaten waren jongeren die tot oorlogsvoering werden gedwongen, de meisjes die een relatie met zo’n knul kregen viel wellicht niets te verwijten. Na vijf jaar verschrikkingen van WO2 werd het volk dol na de bevrijding. Uw vergelijking gaat mank.
Vrouwen die bewust uitreisden om een islamtisch huwelijk aan te gaan en zich bij Daesh aansloten zaten echt niet in geconfisceerde Syrische huizen slechts om kinderen te baren en het huishouden te doen. Zij hadden een missie en stonden pal voor de Islamitische staat en pal achter hun echtgenoten. Zij waren op de hoogte van de de missie bij afreizen. Nu betuigen zij geen spijt, ontkennen de gruwelen die zij voorstonden. Waarom terug naar NL? Terug om te verblijven tussen het kafir volk en terug naar de verafschuwde democratie die ze ontvluchtten?

zijvanhiernaast | 15-07-19 | 22:17

Waarom blijven mensen op deze collaborateurs stemmen?
De mensen die de islam, ook de niet-jihadisten, in huis halen zweren samen met de verantwoordelijken van 270.000.000 doden en snel oplopend.

watergeus | 15-07-19 | 21:47

Dit alles past precies bij het plaatje van nederland, ze hebben geen enkel benul wat ze aan het doen zijn!

vluchtelingallergie | 15-07-19 | 21:41

Mag ik een teiltje!

vluchtelingallergie | 15-07-19 | 21:42

Het Derde Rijk had voor de vrouwenkampen vrouwelijke opzichters nodig.
Dezen werden gerecruteerd uit voornamelijk de lagere sociale klassen en deze veelal jonge vrouwen hadden geen werkervaring. Ze heetten "Aufseherinnen" en waren 3700 in getal. Door hun inzet konden er mannelijke oppassers vrijgemaakt worden vooronder andere het front bij de Waffen, SS. Bij de Neurenberger Processein na 1945 speelden velen van hen de vermoorde onschuld en hun bazin Oberaufseherin Herta Haase verklaarde dat haar Aufseherinnen slechts voor voedsel en medische bezig waren geweest. Een aperte leugen. Echter dit soort verklaringen zorgde bij de militaire tribunalen na 1945 voor verwarring en vele Aufseherinnen ontsprongen aldus de dans. Weer laten politici , juristen en journalisten zich foppen door Isis vrouwen die net zo'n keihard hart hebben als de Aufseherinnen van 75 jaar geleden.

Jan Boule | 15-07-19 | 21:37 | 5

@Magerder | 15-07-19 | 21:50: In een land waar notabene een historicus aan het roer staat verbaast je juist dat niet meer. Rutte heeft helemaal niets geleerd en gaat vol gas voor een herhaling van een volkerenoorlog.

SugarCandyMountain | 15-07-19 | 22:01

Hun gezicht en stem passen niet bij hun ideeën of daden. Helemaal niet als ze zo'n kleine broekenpisser op schoot hebben. Alleen was dat bij die Aufseherinnen niet anders. Die hadden dezelfde leeftijd. En dezelfde misdadige apenmentaliteit.

Heiner | 15-07-19 | 23:44

@SugarCandyMountain | 15-07-19 | 22:01: Die geschiedenisstudie van Rutte is niets anders dan verkwisting van geld en middelen geweest en dat zeven jaar lang. Men beweert dat ie die studie heeft gevolgd, maar aan zijn ideeën en handelswijze valt het niet af te zien.

Heiner | 15-07-19 | 23:50
▼ 2 antwoorden verborgen

Een pratende niqaab, waar vind je zoiets. Niet in Nederland maar in Syrië. Niet in de staat Syrië waar een soevereine regering de lakens uitdeelt, maar in Syrisch gebied waar Amerikanen die staatssoevereiniteit betwisten. In dat door Amerikanen geschapen vacuüm ontstond het IS kalifaat, dat net als Al Qaida en Bin Laden met Amerikaanse financiële en militaire steun op poten is gezet. Nederland, het schoothondje dat braaf hellig keft op Amerikaans bevel, deed een duit in het kankergezwelvormige zakje door met witte Toyota's te gaan Florence Nightingalen, want natuurlijk waren die voor luchtdoelgeschut versterkte laadbakken bedoeld voor liefdadig ziekenvervoer en andere zand-in-de-ogen strooierij. Zand genoeg daar ter plekke. Nu staat deze niqaab te praten voor de NPO, maar waarom gaat ze niet over tot het verrichten van goede daden, waarmee ze volgens de islam de hemeltuin kan verdienen? (Alhoewel, krijgen deze niqaabs 72 stijf-heertjes? Of laten ze zich erin tukken?) Waarom gaat ze niet als de bliksem als Rode Halve Maan Florence Nightingale al die creperende mede-kalifatieten verzorgen? Of is dit allemaal fake? (Het klopt wat hier een reaguurder reeds opmerkte: je krijgt geen data, geen locatie, geen onafhankelijk toetsbare gegevens van de MSM, alleen maar emo-propaganda).

Eeuwig..Op..Vakantie | 15-07-19 | 21:34 | 1

Graag gedaan.

Toos Doos | 15-07-19 | 21:48

Dat heet, "een zieke maatschappij",

Mali | 15-07-19 | 21:34

Het kalifaat is voorbij - de reden waarom ze er heen gingen niet.

bisbisbis | 15-07-19 | 21:30

IS en SS, het scheelt maar één letter in aanduiding, en nog minder in de reële wereld.

En die deugers maar deugen. KOTS!

EefjeWentelteefje | 15-07-19 | 21:24 | 1

Op nl likoedpagina is een stuk van 2011 over de overeenkomsten van Ss en Is ...

Magerder | 15-07-19 | 22:46

Wat me zo opvalt is dat ze allemaal, werkelijk allemaal hetzelfde ingestudeerde (opgelegde, ingeramde, gebrainwashte) zielige riedeltje opdreunen en dat het mij lijkt dat deze nog steeds compleet gesluierde (hoezo niet extreem) de nieuwe IS gaan vormen, compleet getrainde dames ( nou ja, dames, maar we houden het netjes) nog veel ernstiger worden dan de mannen waar ze zogenaamd achteraan zijn gereisd! Extremer, gevaarlijker, bedrieglijker, dan hun mannelijke voorgangers! Vraag dat maar aan de yezedi slavinnen....
Naargeestig onderbuikgevoel krijg ik als ik ze zie en hoor brrrrrrrrr

Magerder | 15-07-19 | 21:22

“We voelen ons gewoon Nederlander”,….huh,.. nu wel??
Hierbij mijn visie en ik weet zeker dat ik hierin niet alleen sta.
Toen jullie vol overgave die kant op gingen, kregen wij hier een hele dikke middelvinger en die krijg je nu keihard terug.
Lekker daar blijven en volledig wegrotten samen met jullie addergebroed, wat mij betreft worden jullie NL paspoorten ingenomen en zijn jullie hier nooit meer welkom.

tsjajaja | 15-07-19 | 21:21 | 1

Ze voelen zich gewoon Nederlander voor zover dat voordeel (meestal financieel) oplevert, net als zoveel van die klaplopers uit de derde wereld die hier zitten.

Dr_Johnson | 15-07-19 | 21:46

Het is hoogtijd voor nu ECHT de allerlaatste ware religie, die alle vorige zal vervangen door alles overtreffende voortreffelijkheid.

squadra | 15-07-19 | 21:20

Vroeger werd ik altijd kriegelig als iemand bij een Moslim die iets positiefs beweerde of iets negatiefs ontkende zei dat het "taqqiya" zou zijn. Dat is immers niet te falsificeren: je kunt als Moslim niet bewijzen dat je niet liegt, omdat dat zou mogen van je geloof. Maar hier straalt de onwaarachtigheid en ongeloofwaardigheid gewoon vanaf.

Hoe waarschijnlijk is het dat je als vrouw zo extreem "gelovig" bent dat je jezelf in een niqaab verpakt, afreist naar een conflict op duizend kilometer afstand en je aansluit bij een IS-club waarvan je in NL al ruimschoots gehoord hebt wat hun methoden zijn (mensen in kooien brand steken, stenigen, de hals afsnijden, verkrachten, slaven nemen, enzovoorts) en dat je nu jouw clubje heeft verloren ineens oprecht berouw hebt en je walgelijke gedachtegoed hebt afgezworen? Dat een enkeling dat echt meent, of heel theoretisch misschien zelfs nog een meerderheid, is tot daar aan toe. Maar allemaal? Echt, totaal onmogelijk.

Je kunt ook absoluut niet garanderen dat dus hun kinderen, zeker hun oudere kinderen, of die vrouwen zelf straks niet alsnog een aanslag plegen in Nederland. Zeg nou zelf, als je als IS'er wraak wilt nemen op de westerlingen die jouw helse Paradijs op aarde hebben kapotgemaakt, wat is dan een betere uitgangspositie: in een woestijn zitten tussen Koerden en Yezidi's die je het liefst levend zouden begraven of slachten als het haram duivelsvarken dat je bent, als wraak voor wat je hun hebt aangedaan? En je zeker als een havik in de gaten zullen houden bij alles wat je doet of laat? Of tussen een massa hemeltergend naïeve blanke Nederlanders? Waar heb je de beste kans om jezelf op te blazen, of een kaffer aan je koksmes te rijgen, brand te stichten of gif in andermans ongelovige eten te mengen?

Afgrijselijk slecht idee om ze hierheen te halen. Desnoods pak je hun paspoort af, maar biedt je hen daar (en zeker hun slachtoffers) een wat betere opvang met beveiliging door een vredesmacht, bed, bad en brood, dan dat je zulke tijdbommen hier binnenlaat. Er hoeft er maar één tussen te zitten en er kleeft bloed aan je handen. En zeer goede kans dat er meer dan één tussen zit.

Waarom dat risico nemen en alle miljoenen Nederlandse kinderen en burgers in de waagschaal stellen? Bestaat er niet zoiets als proportionaliteit bij het beschermen van andermans rechten? Wegen de rechten van miljoenen als potentiële slachtoffers niet zwaarder dan een recht op terugkeer van kinderen, laat staan volwassen vrouwen en mannen die bij een geslaagd Kalifaat nooit hier waren teruggekeerd, behalve als veroveraars?

Als ze daar blijven, is hun ergste straf dat ze armer zijn dan hier. Heel misschien een klein risico dat ze worden gedood. Maar waarom wij en onze kinderen meer recht zouden hebben op het risico om als onschuldigen te worden gedood door hun jihad, dan zij als schuldigen door de familie van hun slachtoffers, puur omdat ze (nog altijd) een Nederlandstalig papiertje hebben waar ze eerder nog op spuugden, ontgaat mij.

Wol | 15-07-19 | 21:19 | 3

Exact dat dus..

Canis.bonus.es | 15-07-19 | 21:23

Mij niet, want het is beleid van de EU. Maar ik ben blij dat jij altijd haarfijn weet uit te leggen waarom dit soort media-aandacht botweg gore propaganda is van foute machthebbers. Het klopt niet, op zoveel manieren, dat je echt onder een steen moet leven of in eenhoorns moet geloven om er in te trappen.

Toos Doos | 15-07-19 | 21:24

Prachtig mijn naargeestige onderbuikgevoel verwoord!

Magerder | 15-07-19 | 21:45

Nederland ziet nu eenmaal meer in taakstraffen. Een paar keer extra afwassen, dat zal die huisvrouwen leren!
Adolf Eichmann heeft zijn gedeporteerden ook nooit een haar gekrenkt. In Nederland had hij 240 uur schoffelen gekregen. Pech voor hem dat hij niet door de Nederlandse justitie maar door de Mossad is gepakt.

JvanDeventer | 15-07-19 | 21:17 | 1

Je zou bijna gaan hopen op een Koerdische/Yezidi-Mossad die eens even orde op zaken komt stellen.

EefjeWentelteefje | 15-07-19 | 21:25

Voor de ouders van pakweg Michael Panhuis moet het ook verschrikkelijk zijn om te zien dat hun zoon zo'n monster is geworden / blijkt te zijn (en dat bedoel ik niet eens cynisch, hoe erg is het niet dat je kind een moordenaar blijkt te zijn?) Maar er is toch ook geen enkel weldenkend mens die daarom een strafje van een paar jaar zou voorstellen? Waarom wordt dat dan wel gedaan bij IS-vrouwen die aantoonbaar (moet nog wel aangetoond worden natuurlijk, is rechtsstaat) crimineel bezig zijn geweest?

henkvaningrid | 15-07-19 | 21:16 | 5

@Lood om oud ijzer | 15-07-19 | 21:18:
Het vertrekken naar oorlogsgebied niet genoeg?

marrretje | 15-07-19 | 21:26

Medeplichtigheid oorlogsmisdaden

Canis.bonus.es | 15-07-19 | 21:35
▼ 2 antwoorden verborgen

We zouden hun dezelfde behandeling moeten geven die zij de Yezidi’s hebben gegeven.

Alco-de-Holist | 15-07-19 | 21:15

Tijd voor een geldinzamelingprogramma op de Nederlandse televisie zoals destijds "Open het Dorp" van de AVRO. Om geld in te zamelen voor een woongemeenschapwijk en zorginstelling voor IS-vrouwen. Oh wacht, Mies Bouwman kan dat niet meer presenteren. Wie zou haar kunnen vervangen ?

Baron Clappique | 15-07-19 | 21:13 | 1

Dhimmis Bouwman.

henkvaningrid | 15-07-19 | 21:17

Nederlanders hebben last van het gekookte-kikkersyndroom.

RickRD | 15-07-19 | 21:13 | 1

Het water is nu +/- 80 graden

Recalcitrant_Schaap | 15-07-19 | 21:55

Als vnl. de gereformeerde deugers de IS-gangers terug willen halen dan ook de vestiging van deze terroristen in de bible belt van Nederland faciliteren. Ik wil er geen eentje zien in Noord-Brabant.

Toos Bevergeil | 15-07-19 | 21:12

Zo’n André Seebregts is toch gewoon geestelijk gestoord?? Op papier klopt het, maar de praktijk gaat het echt anders lopen.

NACademicus | 15-07-19 | 21:11 | 1

Je beschrijft de EU. Geestelijk gestoord, op papier klopt het (geld klotst tegen de plinten), maar de praktijk gaat anders lopen.

Toos Doos | 15-07-19 | 21:21

Misschien is in het kader van Restorative Justice nog een leuke straf te bedenken. Een mooi herdenkingsmonument graven in die zandbak daar.

mozaard | 15-07-19 | 21:10

"Wij zijn gewoon Nederlanders" zegt mevrouw in haar hoofddoekie. Oké dan, if you say so.

negerinnenzoenen | 15-07-19 | 21:10

Alles wat ik wil zeggen gaat zelfs Joris niet goedvinden. Ik hou mijn waffel dus maar...

overVecht | 15-07-19 | 21:06

Dit land gaat hard op haar ondergang af. Met dank aan MSM gekkies.

Montesquieue | 15-07-19 | 21:05

Ik wil weten wie er actief bezig zijn om de IS-gangers terug naar west-Europa te krijgen. Waarom? Wie betaalt b.v. zo'n advocaat Seebregts om naar de kampen af te reizen? Betaalt hij dat uit eigen middelen? Hoe kan het dat er voor de terugkeerders al van alles geregeld wordt voor terugkeer, zoals intensieve begeleiding, terwijl er zgn. geen geld meer is voor adequate kinderbescherming in NL? En wat mij het meest verbaast, is dat er inderdaad nauwelijks aandacht gegeven wordt aan de slachtoffers, met name de Yezidi. Vraagt iemand zich trouwens af hoe het zal gaan als er Syrische vluchtelingen IS-gangers op straat tegen komen in NL in de nabije toekomst? Hoe kunnen de IS haathoeren integreren in de NL samenleving als ze in die zwarte tenten blijven lopen? Vragen vragen vragen........

Toos Bevergeil | 15-07-19 | 21:03 | 2

Antwoorden op de vragen: de EU. Om een oorlog aan te zwengelen en macht te vergroten. Wij, door middel van belasting. EU-subsidies. Vast wel, maar niet de verantwoordelijken. Niet.

Toos Doos | 15-07-19 | 21:06

"Wie betaalt b.v. zo'n advocaat Seebregts om naar de kampen af te reizen? Betaalt hij dat uit eigen middelen?"

Pure speculatie mijnerzijds, ik baseer mij nergens op, maar...... Een tijdje terug las ik dat vader Hussein (de vader uit de docu van Sinan Can over zijn dochter Meryam die in zo'n kamp zit) met "lotgenoten" een stichting ging oprichten met de titel "Achterblijvers" die rechtszaken zou gaan voeren tegen de Nederlandse regering om ze tot actie (dwz "ophalen") te dwingen. Het zou mij althans niet verbazen als uit die hoek een groot deel "financiering" vandaan kwam.

Denk ook eens aan de berichten een tijdje terug over die Samir A. Die was ook bezig geld in te zamelen ter ondersteuning van alle ISers die in die kampen onder "erbarmelijke omstandigheden" vastzitten. Hij zou daar geloof ik nog voor aangeklaagd worden wegens ondersteuning van terroristen of zoiets, maar daar heb ik verder nooit meer iets over gelezen, dus zal wel weer over zijn gegaan.

Maar vergis je niet, hoor, heel veel van die moslims hier, die niet of nauwelijks op postbus 555 storten bij een grote ramp ergens in de wereld, geven heel gul als het hun eigen geloofsgenoten betreft. Het is toch een m.i. tamelijk eng solidariteitsmodel tussen alle moslims (heet dat niet de Oemma of zo?) in de wereld, maar uiteindelijk tegen andersdenkenden. Dat maakt die grote aanwezigheid van moslims in Noord-West Europa m.i. ook zo unheimisch.

Dr_Johnson | 15-07-19 | 21:25
-weggejorist-
EmilioEsteves | 15-07-19 | 21:01 | 1

Met de huidige strafmaat voorzie ik dat die Jezidi's, Koerden en andere bijna weggevaagde minderheden nog eens op wraak zullen zinnen hier in de EU.

mozaard | 15-07-19 | 21:00 | 1

Dat vermoeden heb ik ook. Die mensen worden door de Nederlandse regering in de bek gespuugd als de IS gangers terug gehaald worden, en na een fopstraf weer van alle kanten geholpen worden. Ik kan hen, in dat geval, geen ongelijk geven.

Toos Bevergeil | 15-07-19 | 21:06

Daderfetisjisme.

tata1981 | 15-07-19 | 20:57

Adoptie is ook iets waar een heel romantisch beeld over bestaat, compleet onterecht. Maar het voelt wel goed.

Er zijn zeer veel problemen met geadopteerde kinderen, veelal veroorzaakt door hechtingsproblematiek.

Hier in NL is er ooit een documentaire geweest over een Koreaanse? jongen die zei dat hij liever met zijn oma van de honger gestorven was. Ik ken meerdere gevallen uit de directe omgeving.

polgroningen | 15-07-19 | 20:57 | 1

Adoptie?
Ze plaatsen zo'n kind in een salafistisch gezin.

botbot | 15-07-19 | 21:01

Dat deugvolk blijft er nog in geloven als ze in een oranje overall voor het hakblok staan. "Aah moeilijke jeugd gehad zekers"

Kladderadatsch | 15-07-19 | 20:56

We moeten de voeding van journalisten bij Nieuwsuur maar gaan aanpassen want ik begin echt te vermoeden dat er wat door de lunch van de MSM zit gemixt. Dat kan gewoon niet anders. Elk mens met gezond verstand snapt er niks meer van.

Arkan Sonney | 15-07-19 | 20:55

Wilders is extreem rechts en een Nazi, en moet volgens Links net als Baudet keihard worden bestreden. Desnoods met geweld en intimidatie. De moderne islamitische variant van de SS einzatsgruppe en SS kamp bewakers, die moeten vooral een tweede kans krijgen. Snapt u het nog? Het huidige Linkse beleid beschermt en faciliteert mensen vergelijkbaar met de SS uit WOII. Volslagen krankzinnig, een ieder die IS kinderen of vrouwen hierheen wil hebben is in mijn ogen een potentiele gevaar voor de Nederlandse samenleving. Geen medenlijden, geen genade en zeker geen enkele hulp vanuit Nederland! Raus met deze buitenlandse nazi aanhangers.

Indoneesje | 15-07-19 | 20:54 | 2

"Wilders is extreem rechts en een Nazi?"

"O jee, nu ik dat lees, durf ik niet meer op hem te stemmen, hoor; ik wil niet voor extreem-rechts en/of nazi aangezien/uitgemaakt worden in mijn omgeving. Of nog erger, ontslagen worden door mijn werkgever!"

Rest In Privacy | 15-07-19 | 21:02

Ja maar,olie voor moslim emigratie he.
Was ook de afspraak van de EEG met de OPEC in 1973 te Straatsburg.
Later heeft het vierde reich te brussel het overgenomen.

komtdatschot | 15-07-19 | 21:03

Dat eeuwige gedreig met ongecontroleerd terugkomen naar Nederland is ook zoiets. Als ik moet geloven dat een vrouw en kinderen illegaal Nederland in kunnen komen, hier ongestoord kunnen leven en terroristische activiteiten kunnen ontplooien dan zegt dat alles over het soort parallelle gemeenschappen dat hier blijkbaar ontstaan is.

Amsterdamsko | 15-07-19 | 20:54 | 1

Dat is inderdaad de implicatie van dat argument. Maar dat is logica. En daar doen lui niet aan die dat soort nonsens bedenken.

Mazzelstof | 15-07-19 | 21:25

In mijn dorp woont 1 Chinees gezin, dat bestiert naar goed gebruik de plaatselijke snackbar, en 1 negroïde gezin. De kinderen van beide gezinnen gaan naar 1 van de 2 basisscholen, waardoor ik bij de afsluiting van het schooljaar welgeteld 1 Chineesje tussen de 400 roomblanke kindjes opmerkte.

Wat ik hiermee wil zeggen...
Ik zou zo makkelijk weg kunnen kijken, maar ik wil en kan het niet. Ik ben er vooral blij om dat er in het dorp amper sociale huurwoningen zijn en geen bouwgrond.

Letterlijk geen plaats voor die haatlarven hier, maar ik heb met iedere Nederlander te doen die ergens woont waar wel plek en politiek draagvlak is.

WasHetMaarMakkelijk | 15-07-19 | 20:54

Hoe een bizar klein clubje een heel land indoctrineert en defacto regeert. Want, we gaan ze uiteindelijk allemaal terughalen jongens. Het is te gestoord voor woorden.

Lood om oud ijzer | 15-07-19 | 20:53

TV/Media in Nederland is compleet verrot.

Thoth | 15-07-19 | 20:51

Nieuws zou moeten gaan over gebeurtenissen (afhankelijk van tijd en plaats), niet over mensen en (hun) motivaties over langere tijd en meerdere plaatsen. Alles wat niet getekend kan worden met PLAATS, naam journalist, tijd: propaganda. Een nutteloze mening van een 'expert', een betuttelend of kwaadmakende aankondiging van de politiek, of zoals in dit geval de burgers machteloos doen voelen mbt moreel besef en de werking van de rechtsstaat (angstindoctrinatie). Emoties maken mensen extremer: extreem zwak, extreem boos, extreem laveloos, extreem apathisch. Maar vooral: extreem machteloos.

De werking van propaganda bestaat bij de gratie van alle mensen die a) het waarnemen als ware het 'nieuws', b) op de inhoud ingaan als ware het 'nieuws' en c) doen alsof het andere redenen kán hebben anders dan propaganda, als ware het 'nieuws'. Het is verdomme PROPAGANDA. Van begin tot eind. Al jaren.
Laat het niet toe. Negeer het, boycot het. Uw mening en gevoel doen er echt niet toe. Het is de EU die dit beleid reeds in 1995 heeft ingezet, en zal doorgaan tot we de situatie ook durven te benoemen als oorlog en gaan strijden. Nu nog niet, maar langer dan 10 jaar kan het niet meer duren. Gewoon afwachten en je zeker niet zwak laten maken door propaganda. Fuck media.

Toos Doos | 15-07-19 | 20:50

Uit het dagboek van Um, Ochtendrituelen.

05:20 uur. Um wordt wakker van de schel uit de minaret schreeuwende Imam. Lawaai, klopt, maar de plicht roept. De Azaan. Iedere dag weer. Zonsopgang, een mooie dag in het Kalifaat. Tijd voor huisvrouwwerk. Schoonmaken enzo, u kent het wel.

Um staat op (voorzichtig, haar genitaliën zijn nog enigszins beurs), haatbaardman slaapt. Die Kalashnikov naast het bed is vies, valt haar op. Daar moeten we wat aan doen! Voorzichtig pakt ze de Kalashnikov op en rept zich naar de keuken, haar domein. Ze opent het keukenkastje, rommelt wat tussen de couscous en linzen en jawel: wapenolie gevonden. Routineus demonteert ze de Kalashnikov, maakt alles weer gangbaar, wapenolie waar nodig en zet de Kalashnikov blind weer in elkaar en: herlaadt de 6 magazijnen uit een ander keukenkastje met verse 7.62mm patronen, uit weer een ander kastje, naast de opgestapelde luiers. Haalt vanzelfsprekend nog even een doekje over het wapen. "Mooi huishoudelijk werk", prevelt ze.

Het mes van haar haatbaard hangt bij de voordeur, in de holster. Ook onder de viezigheid. Um is een vrome, goede huisvrouw, dus ook het mes en de holster ondergaan een grondige kuisiging, waarna ze voor de zekerheid het mes nog even langs een toevallig rondslingerend aanzetstaal haalt. Dat snijdt tenslotte wat makkelijker. Um is een vrome Moslim, tenslotte.

Erratio | 15-07-19 | 20:50 | 1

Zou nog de officiële trailer voor IS Wives, the Movie kunnen zijn.

Vageling | 15-07-19 | 20:55

Hoe intens geestelijk verrot moet je zijn als moeder van kinderen zijn om een pedofiel te aanbidden.
Voor mij is dat onbegrijpelijk.

botbot | 15-07-19 | 20:49 | 1

Bedoel je nou allah of mo?

komtdatschot | 15-07-19 | 20:51

Lijkt me wel iets voor het programma spoorloos.
Of anders love is in the air van Robert ten Brink.

komtdatschot | 15-07-19 | 20:49

Gek hè, met een bevolking die voor 80% bestaat uit schuimbekkende VVD-extremisten die zweren bij bloedbaden en terreur, zolang ze er hier en nu maar een kwartje bij krijgen.

obominotie | 15-07-19 | 20:48 | 2

?

Dr_Johnson | 15-07-19 | 20:55

@Dr_Johnson | 15-07-19 | 20:55: Zie het percentage VVD-achtige pro-terreur partijen in dit parlement. Die de afgelopen 10 jaar hun poot stijf hielden bij het weigeren wetgeving voor te bereiden op deze terugkeerders.

obominotie | 15-07-19 | 20:56

Smerige IS vrouw-pooiers dan ook. Blij dat ze zelf een nachtje of wat niet door die -blieb- werden aangeduwd.
“veel meer deed ik niet, eigenlijk”

Canis.bonus.es | 15-07-19 | 20:47

De focus richt bijna altijd op de daders en nooit op de slachtoffers.

Ook al is de fundamentalistische islam nog 10 keer wreder dan de gruwel van de nazi tijd..... Om de 1 of andere reden wil de MSM het er niet over hebben vanwege de link met de islam. Want stel je voor dat de moslims er last van krijgen.... Men wringt zich in allerlei bochten om de daders slachtoffer te maken.
Geen enkele empathie voor de slachtoffers maakt van de MSM een propaganda machine voor de islam. In welke vorm dan ook....
Men ziet het bij moslim aanslagen waarbij er gelijk naar de moskee gerend wordt om die bij te staan mocht er zoiets als een vergelding plaats gaan vinden....
Terwijl bepaalde moskeeën de broedplaatsen zijn voor de moslimsstrijders. Dan maakt niet uit..... Nogmaals, geen enkel mededogen of hulp voor de slachtoffers.
Het zijn de wrede daders die alle hulp ontvangen....
Krankzinnige wereld. Maar dan moeten mensen voor andere politici kiezen en organisatie- media- die de werkelijkheid wel hoog in het vaandel dragen

dijkbewaker | 15-07-19 | 20:47

Misschien een paar domme vragen, maar, wat was er nu zo verkeerd aan dat men een eigen Islamitische Staat wilde? Waarom zou men bijvoorbeeld niet gewoon een stuk grond in Irak/Syrië geven, waar ze kunnen wonen en leven zoals zij dat wensen? Of snap ik het niet en/of zie ik het te simpel?

Rest In Privacy | 15-07-19 | 20:47 | 12

Wat? Lebensraum voor IS-ers? Die horen nergens op Aarde. Hoogstens er een dik metertje onder.

Mazzelstof | 15-07-19 | 21:29

@frank4444 | 15-07-19 | 21:05: er liggen genoeg eilanden voor de kust en anders spuiten we er op, laat Oost-Groningen voor de Oost-Groningers

SugarCandyMountain | 15-07-19 | 22:15
▼ 9 antwoorden verborgen

Ja, je kunt je er druk om maken en dat deed/doe ik nog steeds, maar "I can see where this is going".

Nederland en de Nederlanders worden er langzaam murw voor gemasseerd door figuren als André Seebrechts, vader Hussein, Sinan Can, Margrite Kalverboer, Ferd Grapperhaus, Edwin Bakker, en zo'n onbekende psycholoog die als deskundige bij Nieuwsuur was uitgenodigd, die toch eigenlijk ook wel voor het terughalen van de onschuldige kinderen is (hoewel er zeker risico's aan zitten; ja, ze beginnen zich natuurlijk nu al in te dekken tegen "iets" dat misschien over 10 jaar gaat gebeuren), maar ook door MSM journalisten als bv Peter Giesen, Sheila Sitalsing, etc, om de kalifaatkinderen terug te halen, en in hun kielzog de moeders (en vaders, voor zover nog in leven).

Ze voeren daar stuk voor stuk ondeugdelijke argumenten voor aan, maar uiteindelijk gaat de regering doen wat die lobby van Gutmenschen ze prest om te gaan doen. Want ook Frankrijk halen er wat terug, ook in België heeft een rechter uitgesproken dat een IS bruidje met kinderen moet worden opgehaald (of een aantal, weet ik niet meer), ook in Duitsland zijn er rechtszaken om de ISertjes weer op te halen. En als er één ding is waar Nederland ten enemale te schijterig voor is, dan is dat uit de pas lopen met "grotere" bondgenoten.

Nog maar weer een keer ten overvloede en tegen de muur:

ISers horen niet in Nederland. Het zijn géén Nederlanders, in geen duizend jaar. Het zijn onze vijanden; geradicaliseerde, fundamentalistische moslims die ons en onze manier van leven en onze normen en waarden haten. Ze hebben zich in Syrië aangesloten bij de afschuwelijkste moordenaarsclub die de mensheid ooit gekend heeft. En hun kinderen horen dáár, niet hier. Die vormen op termijn een enorm risico, ondanks alle sussende praatjes van "goede begeleiding", en al dat gelul van "als we ze niet ophalen, komen ze later zelf onder de radar terug". Die kinderen zijn niet mijn verantwoordelijkheid, ook niet die van jou, of van hem, of van haar, of van "ons"; die kinderen zijn de verantwoordelijkheid van hun ouders, en die ouders blieven we niet, nooit.

Ik zou dat geluid eens wat vaker willen lezen en horen en zien in de MSM, of het nou kranten, of tv is. Maar dat geluid zal steeds vaker weggemoffeld worden. Helaas.

Dr_Johnson | 15-07-19 | 20:46

Zolang je die kopvodden ophoud, hoor je daar thuis, doei!

Ploertendodert | 15-07-19 | 20:44 | 1

En wat als hier de kopvoddentax zou zijn ingevoerd?

Rest In Privacy | 15-07-19 | 20:49

Iedereen heeft recht op een tweede kans. Deze mensen zijn niet goed genoeg opgevangen door ons en hebben daarom hun heil gezocht in het kalifaat. Maar dat zat een beetje tegen. Kan gebeuren toch? Daarom alles terughalen wat mogelijk is. Weigeren landen als Frankrijk en Engeland of welk land dan ook deze stumpers terug te nemen, dan dient de Nederlandse regering deze op te nemen. Geloof me over 20 jaar is Nederland een rijk en welvarend land waarin iedereen gelijk is en homo’s hand in hand over straat kunnen. Waarin joden vrij met een keppeltje kunnen rondlopen. Waar de moslimbroeders je vriendelijk begroeten en onze bejaarden wassen. Waarin iedereen gelijk is en hard werkt om de maatschappij van vrijheid en gelijkheid te maken, te behouden en te verdedigen!!
Toch? Dat is in ieder geval de mening van de boven-ons-gestelden.
Anders heb ik er geen verklaring voor. Maar ja ik overzie natuurlijk niet de ‘big picture’

D.Bader | 15-07-19 | 20:44 | 1

mooie samenvatting van gangbaar gedachtegoed in NL

horsteknots | 15-07-19 | 20:45

Ik was kok in Auschwitz. Die zin -het slappe excuus van de opgepakte extremist- zegt eigenlijk alles. En inderdaad, hoe trappen sommige media en opiniemakers (lees je mee, Hans van der Worst van Joop.nl) hier zo gemakkelijk in? Op naar de volgende aanslagen in Europa.

Rest In Privacy | 15-07-19 | 20:44 | 1

Op dit onderwerp weet je me toch steeds weer te verbazen. Positief overigens. En ohja, Van der Horst is een blad aan een boom.

Lood om oud ijzer | 15-07-19 | 21:13
-weggejorist-
Karpov | 15-07-19 | 20:44

Een godwin op zijn Doornbosch.

horsteknots | 15-07-19 | 20:44

En als een van deze lieve Amsterdammers over een paar jaar een aanslag pleegt krijgt de belabberde Nederlandse nazorg de schuld, wedden?

Phreack | 15-07-19 | 20:42 | 2

@Phreack
Klopt. De Nederlanders hebben het altijd gedaan.

Amsterdamsko | 15-07-19 | 21:07

@Amsterdamsko | 15-07-19 | 21:07: Het eigen systeem is in ieder geval altijd deels verantwoordelijk waardoor de daders dat automatisch deels niet zijn. Het is foktop.

Phreack | 15-07-19 | 21:15

De regering moet zich inspannen om ze in een ander islamitisch land te plaatsen.

botbot | 15-07-19 | 20:42

tegen de muur aan, het is biologisch afval.

toerbaas | 15-07-19 | 20:41

Harald Doornbos is iemand die met z'n poten in de bagger staat, een realist die dingen weet uit ervaring. Nederlandse kartel-politici doen niet aan realisme, die doen aan emotie-terreur en deugpunten scoren. Er zal dus niet één van deze ratten zijn die luistert naar wat Doornbos te vertellen heeft.... het stelletje in en in slechte Donders.

Alfred E. Neuman | 15-07-19 | 20:40

fijn allemaal een mijnenveld injagen 2 vliegen in een klap

hatschjoe | 15-07-19 | 20:40
-weggejorist-
frank4444 | 15-07-19 | 20:39

Ik voel een succesvolle crowdfunding aan komen als dit tuig terug komt. Namen en rugnummers kunnen bij oom agent worden aangeschaft voor een luttele bijdrage aan een privé-pensioenpotje.

BakkerHenk | 15-07-19 | 20:37 | 2

Oh.. ik hoop het zo erg. Deze varkens mogen zich niet veilig en gelukkig wanen wanneer zij hier terugkeren.

Alfred E. Neuman | 15-07-19 | 20:45

Wij vragen slechts € 7,50.

polgroningen | 15-07-19 | 20:46

Had er één Breivik neergezet en de hel had losgebarsten vanuit de media.

Gomezlopez | 15-07-19 | 20:33 | 1

Volgens links zag Breivink Wilders als een soort oom ofzo. Hij heeft op die manier dus ook een soort van Nederlandse banden. Gaan die deugmensen Breivink dan ook ophalen uit zijn vreselijke gevangenschap en een huis, baan en alles in Nederland aanbieden.?

down | 15-07-19 | 20:43

Als iemand mij een rode knop aanbood die bij indrukken binnen één seconde alle IS-gangers en degenen die dat uitschot willen terughalen zou doen verdampen, dan sprong ik bovenop die knop met 2 handen en 2 voeten.

Crusher | 15-07-19 | 20:31 | 1

De nabestaanden van de IS slachtoffers zijn u voor in dat geval...

Canis.bonus.es | 15-07-19 | 20:42

Ik blijf erbij. Als er ook maar één slachtoffer valt door die reli-fascisten die teruggehaald gaan worden dan heeft Seebregts en Grapperhaus bloed aan hun handen.

Dan past strafrechtelijke vervolging.

Kijken of ze dan nog staan te springen om dat tuig terug te halen.

RenHoek | 15-07-19 | 20:30 | 3

To vouch for someone. Introducteur & Introducé hetzelfde lot laten verwachten. Het lijkt mij een strak plan, steek ook je eigen nek maar uit en niet alleen dat van toevallige voorbijgangers.

Joffri | 15-07-19 | 20:48

Over Grapperhaus gesproken: ik zag vandaag beelden voorbij komen op tv van/met Ivo Opstelten: www.youtube.com/watch?v=3EKkrLRurDU ,
(ik weet het, een bruggetje dat nergens op slaat).

Rest In Privacy | 15-07-19 | 20:55

Hang die vrouwen maar apart.

hetoog | 15-07-19 | 20:29

Voor een tribunaal heb je rechtspraak nodig. Dat bestaat helemaal niet in die zandbak...

F. von Zeikhoven | 15-07-19 | 20:29 | 3

In Nederland ook niet echt meer. Een IS-er krijgt 2 jaar cel hier, hoe lang kregen dat stelletje debielen die een brandbom richting een moskee gooiden?

Alfred E. Neuman | 15-07-19 | 20:43

@Alfred E. Neuman | 15-07-19 | 20:43: 2 jaar cel.

polgroningen | 15-07-19 | 20:51

@polgroningen | 15-07-19 | 20:51: Precies. Dus lidmaatschap van een moordenaarsgilde dat letterlijk genocide heeft gepleegd wordt even "zwaar' bestraft als het gooien van een brandbom op een veldje voor een moskee. Dit valt toch niet recht te praten?

Alfred E. Neuman | 15-07-19 | 20:58

Weet je wie zich ook niet extreem voelde?

kloopindeslootjijook | 15-07-19 | 20:29 | 8
-weggejorist-
frank4444 | 15-07-19 | 20:41

Roel van Velzen.

Aap Noot Miesje | 15-07-19 | 21:01

Momfer de Mol?

Tobi | 15-07-19 | 21:28
▼ 5 antwoorden verborgen

Harald is niet vies van een Godwinnetje meer of minder.

Superior Bastard | 15-07-19 | 20:29 | 4

Want IS-ers vergelijken met nazi's is zooo not-done he? Blijven oefenen trollemans.

Crusher | 15-07-19 | 20:40

Volgens mij is Harald een van de weinige journalisten aldaar met de poten in de modder. In tegenstelling tot de lafhartige correspondenten van de grote dagbladen die zich 'embedded' door hun baasjes laten rondrijden om te zien wat ze moeten zien. Zie onder andere 'The War You Don't See' van John Pilger. Dus ja, die Godwins hoeven van mij ook niet, maar om nu uit een topic weer een tegendraadse opmerking te destilleren, die uiteraard niet over de strekking van het artikel gaat, daarvoor moet je toch een behoorlijk bord voor je kop hebben.

JJMS | 15-07-19 | 20:40

Het is zowaar een vergelijking die een keer hout snijdt.

Rest In Privacy | 15-07-19 | 21:08
▼ 1 antwoord verborgen

Hitler is ook zo vreselijk gedemoniseerd door het naoorlogse verzet. Werkelijk waar die triest wat die man allemaal heeft moeten slikken.

RenHoek | 15-07-19 | 20:28 | 3

LOL

kaasfondue | 15-07-19 | 20:37

Gewaagd maar toch weer grappig.

komtdatschot | 15-07-19 | 20:53

En hij kon zich ook niet meer verweren he
gewoon schoppen tegen een dood paard, zó gemeen

Tobi | 15-07-19 | 21:24

De keuze zou moeten gaan tussen doodstraf, uitleveren aan Syrie of Irak of levenslange opsluiting. Herintegratie is geen optie, dat is islamitisch roulette spelen met de samenleving.

Rest In Privacy | 15-07-19 | 20:28 | 1

Het interesseert de regering en overheid nix wat voor gevolgen het loslaten op onze samenleving heeft
dát of men vindt het gewoon wel amusant

Tobi | 15-07-19 | 21:22

Grapperhaus zou zich als mens kapot moeten schamen voor wat hij uit zijn bek weet te krijgen.

RenHoek | 15-07-19 | 20:27

Eens kijken of andere moslims zich hierover uit te durven spreken.
Was er niet onlangs een initiatief om de moskeebesturen hier iets over te laten zeggen? Dat is een erg interessante. Zou zo van het FvD kunnen komen.

kloopindeslootjijook | 15-07-19 | 20:27 | 8

Moskeebestuur - zelfreflectie.

Pick one.

Aap Noot Miesje | 15-07-19 | 21:09

@kloopindeslootjijook | 15-07-19 | 20:59: Maar IS theologen hebben gelijk. Dat ìs islam in zijn meest eerlijke vorm in praktijk gebracht. Dat is inderdaad een verschrikking. Islam is een verschrikking.

Mazzelstof | 15-07-19 | 21:15

Zoals we ook de NSB-leden in 1945 hebben laten beslissen over het lot van van het oostfront teruggekeerde SS-ers?

Stormageddon | 15-07-19 | 21:49
▼ 5 antwoorden verborgen

Vind de mensen die passief of actief meewerken om dat volk terug te halen eigenlijk nog erger dan die IS'ers zelf.

Rest In Privacy | 15-07-19 | 20:27 | 2

Idem. Zo'n pervers iemand als Seebregts ook. Hoe ziek ben je dan? Dit zijn de mensen die aan de wieg staan van IS 2.0. Wat een ongelooflijke ellendelingen die maar gewoon vrij mogen rondlopen.

Mazzelstof | 15-07-19 | 21:10

@Mazzelstof | 15-07-19 | 21:10:
Kijk, zo'n malloot als Seebregts mag natuurlijk van alles zeggen, is zijn taak als advocaat etc al slaat hij duidelijk door
maar het meest obscene is dat het D666 rechtersgilde dat soort redeneringen letterlijk overneemt bij het uitdelen van alwéér een fopstraf aan aantoonbaar tuigh

Tobi | 15-07-19 | 21:19

Mengele was eigenlijk ook maar een dokter die het beste met demense voorhad.

Erratio | 15-07-19 | 20:27 | 1

En Adolf Eichmann een gewetensvolle boekhouder die er alleen maar op toezag dat de cijfertjes klopten.

gestoptmetroken | 15-07-19 | 21:05

De terughalers hoofdelijk ( hi hi hi ) aansprakelijk stellen voor de daden van de terugkeerders. Eens zien of ze dan nog steeds staan te popelen om die beesten binnen te harken.

Graaisnaaiert | 15-07-19 | 20:26

Als je niet 'extreem' bent, waarom vond je het dan een goed idee om naar IS te gaan terwijl je weet hoe het daar toe gaat en waarom draag je dan nog steeds de gehele bedekking?

kloopindeslootjijook | 15-07-19 | 20:25 | 1

Ja wat een grap die uitspraken van die draken.

2tribes | 15-07-19 | 20:51

Harald Doornbos. Topper.

antagonist | 15-07-19 | 20:24

Die vrouwen zijn nog veel erger dan de mannen. Lui arrogant volk wat als het meezit (voor hun) een grote bek heeft, je bij de enkels afhakt, nul respect heeft, enzovoort, maar zodra het ze tegenzit zijn het zogenaamd weerloze vrouwen.

Wat mij betreft is het heel simpel. Kinderen onder de 2 jaar mogen terugkomen, zonder ouders. Al het andere, NIET. Niet vandaag, niet morgen, niet over 10 jaar, nooit meer. Die hebben hier al lang genoeg aan de staatstiet gehangen, hebben daarna bijkans de tepel eraf gebeten, en komen nu jankend terug. Nee dus. Daaaaaag.

KoopSlogelt | 15-07-19 | 20:24

Ze passen hier de tactiek toe die ze ook op Volkert van der Graaf hebben toegepast. Die wordt binnen enkele jaren door dezelfde figuren volgehangen met medailles.

down | 15-07-19 | 20:23 | 1

Bingo!

antagonist | 15-07-19 | 20:27

Kuthoeren, allemaal.

Vrij naar Hans.

Aap Noot Miesje | 15-07-19 | 20:23 | 1

Geestig

Magerder | 15-07-19 | 21:14

Bord om de nek, ophangen
(door een echte tribunaal natuurlijk, )

Hemmenaar7 | 15-07-19 | 20:22 | 7

@Superior Bastard | 15-07-19 | 20:27:
post-WW2 Neurenherg? ring a bell?

Hemmenaar7 | 15-07-19 | 21:18

@Bastaard, superieur
Laat je niet gek maken hè kul. Als iemand wat vraagt de klepel hangt in het midden van de klok.

Aap Noot Miesje | 15-07-19 | 21:47
▼ 4 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland