Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gökmen Tanis steekt bewaker in gezicht en nek

Haatdemocraat steekt raak

Goedemorgen iedereen behalve tramschutter Gökmen Tanis. Die heeft gisteren een bewaker van de Rotterdamse gevangenis De Schie in zijn gezicht en nek gestoken met een 'vermoedelijk zelfgefabriceerd' wapen."Het personeelslid raakte lichtgewond. De bewaarder is in het ziekenhuis aan zijn verwondingen behandeld, bevestigt een woordvoerder van de gevangenis." Alsof die gek al niet genoeg schade heeft aangericht. Hoe gaat dat eigenlijk in landen die de democratie niet erkennen? Kun je daar nog levenslanger krijgen? Of kan iemand die haatmoslim namens ons anders even heel erg hard in het gezicht rochelen?
UPDATE: Gökmen knutselde zijn wapen van een keukenapparaat, moet nu twee weken in de strafcel. Dat zal 'm leren!

Reaguursels

Inloggen

Jesse Klaver is de man die de open grenzen toejuicht. En terecht want daar hebben we toch maar een hoop plezier van. Waarom zou iemand nog dichte grenzen willen? De wereld is van iedereen.

17 maart.

K. Westergaard | 19-02-21 | 08:26

Deze kerel heeft zo vaak kortsluiting vertoond dat elke dag taseren misschien wel tot een oplossing leidt ?

regenbuit | 18-02-21 | 22:46

men neemt met hem wel 'n Gok man , na 14 dagen strafcel (Dat zal 'm leren !) slaat ie zo wéér 'n bewaarder voor de Kanis die Tanis .

regenbuit | 18-02-21 | 22:39 | 1

Pareltje dit hoor

BoetoeVoetoe(btvt) | 19-02-21 | 09:41

Er zijn clubs aktief die pleiten voor het afschaffen en uit het wetboek schrappen van de levenslange gevangenisstraf. Hun argumenten zijn 1) dat "het niet meer van deze tijd is", (een klassieker uit het arsenaal argumenten waar deugneuzen altijd mee komen aanzetten wanneer ze iets willen afschafffen, let maar een sop) en 2) dat "het leven niet uitzichtloos mag worden" (says WHO ?) 3) dat het "inhumaan" zou zijn om een crimineel levenslang op te sluiten zonder uitzicht op verbetering. ("want het blijft toch een mens") Mijn tegenargument is simpel : SO WHAT ? WHO CARES ? Dat is toch juist het hele punt van levenslang ? De rest van je leven blijf jij lekker achter de tralies, vriend. Jij komt er nooit meer uit. Eigen schuld dikke bult ("own fault, fat boil" in good stone coal English). Voordat een NL rechter de zwaarste straf die het wetboek kent oplegt moet je het toch wel erg bont gemaakt hebben, zoals deze afschuwelijke man. Deze levensgevaarijke, moordende maniak verdient niet beter. De maatschappij moet beschermd worden tegen psychopaten als hij. Deze freak is zo gestoord dat hij zelfs zijn eigen advokaat recht in zijn bek rochelde en tijdens de rechtszaak de nabestaanden van zijn slachtoffers zat uit te lachen. De schoft. Hij is repentless, en neemt gegarandeerd de benen zodra hij kans krijgt, dus geef hem ALSJEBLIEFT geen verlof. Nooit. En dan zijn we maar "inhumaan".

Asteroid-B612 | 18-02-21 | 20:49

Gekman Anus even een weekje opsluiten met Bubba en zijn drie matties, die al jaren niet meer buiten zijn geweest.

Spiderman1 | 18-02-21 | 19:21

Misschien was deze bewaker niet plooibaar of corrupt genoeg. Ik moet haast wel concluderen uit het nieuws, dat dit het nieuwe normaal is.
Bij douane, beveiliging, politie en overheidsloketten predikt men de diversiteit.
Gaat best om aantallen hoor, we deugen heel erg, en de 2e generatie wordt niet eens als allochtoon meegerekend ondanks de Arabische naam is het toch echt een Hollander hoor, moet ik dan policor zeggen.

G.M.I.M. Pet | 18-02-21 | 18:21

Hebben we nu echt nergens een oubliette voor dit soort gasten?

Durkmans | 18-02-21 | 17:44

en daarom ben ik voor de doodstraf als het 100% de dader is, zo dat die geen 2de keer doet, maar goed er moet zelfs nog een 3de keer gebeuren , ach laat ook maar

out-of-de-box | 18-02-21 | 17:17

Dit kleine incidentje mag natuurlijk niet negatief op Gökman afstralen. De bewakers zullen zeker een reprimande krijgen voor hun onoplettendheid. Foei Gökkie, stout. Niet meer doen hoor, voortaan lief zijn voor je bewakers.

Nivelleermarionet | 18-02-21 | 17:00

Kutman Anus.

SIogra | 18-02-21 | 16:54

Vind het verschrikkelijk dat er mensen in de gevangenis werken die nu moeten vrezen voor hun leven, want over 2 weken kan hij zomaar weer toeslaan. Dat is toch geen werken zo. Het wordt tijd dat voor dit soort figuren met terugwerkende kracht abortus wordt gepleegd.

kovariant | 18-02-21 | 16:33

Dat zal hem leren. Hahaha. NOT.

inCol | 18-02-21 | 16:11

Het enge is dat dit soort figuren geen uitzondering zijn. Het stikt in Nederland van de besnedenlanders die eigenlijk gewoon hetzelfde zijn als Gokmen Tanis. Het enige wat ze nodig hebben is een 'trigger' waardoor het inteeltbeest naar boven komt.

Er lopen buiten meer gestoorden rond dan dat er opgesloten zitten.

Bapple | 18-02-21 | 16:07

wellicht een idee om deze meneer 24/7 in een dwangbuis te stoppen.

dezakloper | 18-02-21 | 15:47

Ze hadden t verkeerde deeltje weggegooid na de besnijdenis

DeviousDick³ | 18-02-21 | 15:42

Waarom zit deze man niet in Vught?

Otto Normal | 18-02-21 | 15:25

Vraag gewoon aan Erdo de terrorist of ‘ie hem wil overnemen.

Francieux | 18-02-21 | 14:52

Ey, levenslang is toch uitzichtloos lijden? Kan hij niet meteen een spuitje krijgen?

roflastc | 18-02-21 | 14:40 | 1

iets met voltooid leven of zo

dezakloper | 18-02-21 | 15:48

Een hyper BOA met korte knuppel wordt gemist, had die stekert mores geleerd!

P. Breidel | 18-02-21 | 14:34

Twee vragen, hoe komen wij aan dit type mafklappers en hoe komen wij hier vanaf?

P. Breidel | 18-02-21 | 14:32 | 2

PvdA, GroenLinks, DDR66, en nog een paar gütmenschen die de malle moer van dit onkruid decienia geleden uit een zandbak gevist hebben, welke allen een achterlijke woestijnideologie hebben...

Themouse | 18-02-21 | 14:39

wat zou het een gemis voor de mensheid zijn als deze man in de douche over een stukje zeep uitglijdt en zijn nek zou breken........

Habe das Gewust | 18-02-21 | 14:16 | 2

Dan zou wel vaker mogen gebeuren, zou de NL-staat (en indirect ons de belastingbetaler) bakken met geld schelen. Ik ben geen voorstander van de doodstraf, alleen in dit geval en die andere knakker Panhuis zou het beter zijn voor de hele maatschappij als men zich zelf opruimt.

muggetje | 18-02-21 | 14:22

@muggetje | 18-02-21 | 14:22: De Goelag Archipel staat grotendeels leeg en is voor Sovjet prijsjes te huur als long-stay opbergplek voor alle engnekken, dus ook voor dom-linkse journalisten en -politici.

ZegMaarJansen | 18-02-21 | 15:39

Vooral zijn gang laten gaan. Levenslang is namelijk helemaal geen levenslang, zie daarvoor ook die andere serieTurk. Dus als zijn levenslang er over pak ‘m beet 30 jaar opzit, kun je alsnog de straffen voor de in detentie begane vergrijpen ten uitvoer gaan leggen. Een beetje calculerende OvJ kan hier vast wel iets mee.

Of we gaan in navolging van de Angelsaksische praktijk van die straffen tot over het graf opleggen. Honderd jaar is ook tijdelijk en in theorie kun je na afloop als vrij man de poort uit rollen.

Guusneus | 18-02-21 | 14:15

Laten rotten in zijn eigen vuil.

Pluisbaard | 18-02-21 | 14:14

Ik hoop dat deze konijnebijter honderd jaar oud wordt in de bak.

De Briemusketier | 18-02-21 | 14:14
-weggejorist-
Guy Fawkes | 18-02-21 | 14:11

Nou Bubba, leef je uit op dit smerige varken.

Gaat het niet dan? | 18-02-21 | 13:42

Gökmen Tanis.
Die terrorist, waarvan vastgesteld is dat het een islamitische terrorist betreft?

Dat verklaart 'misschien' waarom propaganda-site 'Nupunt de mogelijkheid om reacties te plaatsen, direct heeft uitgeschakeld...

michelpen | 18-02-21 | 13:33

Door al die beperkingen, raak je gefrustreerd. Een gevangenisstraf moet wel de de terugkeer in de maatschappij tot doel hebben. Het beste om herhaling van geweld te voorkomen en terugkeer in de maatschappij te bevorderen, Zal men onbegeleid proefverlof, onmiddellijk moeten invoeren.

echtpaul | 18-02-21 | 13:17 | 1

Lachen met jou hoor.

J.Cash | 18-02-21 | 13:20

Voor gevallen als dit is de doodstraf toch uitgevonden. Zeker nu!

Schwanzeleber | 18-02-21 | 13:13 | 2

Ik begrijp niet dat ze hem niet een "ongelukje" bezorgen inderdaad. "Gökman T. per ongeluk met zijn oogbol tegen een mes gerend en overleden in zijn cel."

R.F.Pickering | 18-02-21 | 13:21

Laat die man toch vrij.
Hij bedoelde het niet kwaad

Ron van Zon3948 | 18-02-21 | 13:11 | 4

@Schwanzeleber | 18-02-21 | 13:13: De naam Mohammed is pas in 1024 NC, door een schrijffout van Bhoukari, die de Joods-Christelijke Aramese volksverhalen verbasterde tot de huidige Koran, in de Koran gekomen, daarvoor stond er 48 maal de Arabische naam van Jezus, zijnde Mohammed'M, dus Jezus staat er nu nog maar 44 maal in en de nooit bestaan hebbende Pedomo, maar 4 maal.

ZegMaarJansen | 18-02-21 | 15:50

Hij doet dit omdat Nederland zo’n discriminerend land is

thanseeuwen | 18-02-21 | 16:04
▼ 1 antwoord verborgen

De 4-voudige moordenaar gaat lekker de belastingcenten - tot hij dood gaat - verspillen. Ik zou zeggen, executeer'm. Iedereen is dan blij. We zijn'm dan zo vergeten.

Thoth | 18-02-21 | 13:08 | 3

Epstein.

Ad_Hoc | 18-02-21 | 13:11

Doodstraf is duurder dan levenslang. Dat zou al voldoende reden moeten zijn.

Nice_Wheels | 18-02-21 | 13:41

Soms is onze beschaving te beschaafd. Deze jongen blijft zijn hele leven een heftige dissonant. Gegeven dat er geen lessen worden geleerd vraag ik mij af in hoeverre zijn voortbestaan te rechtvaardigen is, allereerst richting de nabestaanden van zijn slachtoffers.

MickeyGouda | 18-02-21 | 13:00

Een prikketanissie?

Schofthoogte 1.90m | 18-02-21 | 12:55

Wat zou Klaver hiervan vinden?

Bergamo | 18-02-21 | 12:49 | 1

Koutaar zegt: kopje thee drinken, komt goed.

Pieterman | 18-02-21 | 15:21

stuk of vier Romeos loslaten in zijn cel.
Zijn vast wel vrijwilligers voor te vinden.
Zie het maar als 'training'.

Petrus Poortwachter | 18-02-21 | 12:47

Deze meneer heeft nu waarschijnlijk zelf een plekje gereserveerd in de
EBI
En daar is het regime iets anders en net iets strakker.
En nu hij dit ook nog op z’n kerfstok heeft zullen ze daar de teugels wel even aantrekken.
Of te wel hij die de wind zaait, zal storm oogsten.

DickLaan | 18-02-21 | 12:40 | 4

Uit eerste hand, dat zodra echte geharde criminelen horen dat ze naar de EBI mogen, de stront dun door de boks loopt. Regiem daar is echt vreselijk streng.

Nice_Wheels | 18-02-21 | 13:43

Die zit al in de EBI........ De Schie is een van de drie gevangenissen in Nederland met een terroristenafdeling, waar extra veiligheidsmaatregelen gelden. De andere terroristenafdelingen zitten in Vught en Zwolle.

lilluke halve hoan | 18-02-21 | 17:16

@grapo | 18-02-21 | 12:50: onder de gevangenispopulatie beter bekend als "Fellatio" Mo, the sweetheart of cellblock C

Asteroid-B612 | 18-02-21 | 20:23
▼ 1 antwoord verborgen

Zet dan ook een spelregelbord in die gevangenis!

Petrus Poortwachter | 18-02-21 | 12:40

Van mij mag hij zijn schoenveters en broekriem in de cel gewoon houden. De hele dag de cd van Gordon op repeat ik geef hem 5 uur. Probleem lost zich zelf op. Ik weet alleen niet wat amnesty international hiervan vindt.

muggetje | 18-02-21 | 12:30 | 3

In Amerika heb een sheriff die de gevangen straft met .... Lee Towers.

Osdorpertje | 18-02-21 | 12:43

Of cd van Sugar Lee Hooper

lekker vingeren11 | 18-02-21 | 14:17

Ophangen.

wiers | 18-02-21 | 12:30 | 1

Gehandboeid geblindeerd van flat afgooien,mislukt wezen!!

lekker vingeren11 | 18-02-21 | 14:22

Apart, je zou verwachten dat zo'n terrorist vast zou zitten in de EBI in Vught?

BadPatNL | 18-02-21 | 12:25 | 2

Daar werken ze thuis vanwege Corona!

penis-aqua-rosA | 18-02-21 | 12:32

De Schie is een van de drie gevangenissen in Nederland met een terroristenafdeling, waar extra veiligheidsmaatregelen gelden. De andere terroristenafdelingen zitten in Vught en Zwolle.

lilluke halve hoan | 18-02-21 | 17:17

Dat die Gokmen zomaar een steekmes-wapen op zijn cel mag hebben.
Als ik over die gevangenis ging lag ie de hele dag in een dwangbuis op zijn bed.
Wat zeg ik, dan hing ie geboeid aan de muur. www.intriguing.com/mp/_pictures/grail...

Osdorpertje | 18-02-21 | 12:25

Schreeuw om aandacht denk ik, te weinig kansen en mogelijkheden in de petoet. Idee, lange vakantie naar thuisland?

P. Breidel | 18-02-21 | 12:16 | 1

Lange vakantie naar de eeuwige jachtvelden lijkt me een beter idee

TDB | 18-02-21 | 12:55

Nou ja, hij heeft natuurlijk al levenslang, maar toch ben ik er voor om een ander strafrechtregime in te voeren voor criminele en/of godsdienstwaanzinnige moslims.

Het basisprincipe daarbij moet zijn: die lieden horen niet thuis in de Nederlandse samenleving, en moeten er dus altijd uitgeschopt worden. Eventueel na het uitzitten van een bepaalde gevangenisstraf, maar daarna altijd: terug naar hun 'eige' land, voorgoed.

En deze Tanis moet wat mij betreft nu naar zo'n extra beveiligde inrichting, waar hij echt zo geïsoleerd en bewaakt wordt dat hij niet een tweede kans krijgt om een cipier aan te vallen.

Dr_Johnson | 18-02-21 | 12:16 | 2

Dat hebben ze al. Die gasten zitten al samen in een vleugel om te voorkomen dat ze andere gevangen met hun waanzin besmetten.

Nice_Wheels | 18-02-21 | 13:44

Met ketting achter tram hangen aan z n potten,o wacht trams rijden hier in Utrecht amper,laat maar.

lekker vingeren11 | 18-02-21 | 14:19

moest ie van zijn advocaat. , om het nieuws te halen . arme man zomaar levenslang opgesloten...

newray | 18-02-21 | 12:12

ik maak me veel meer zorgen over wat mevrouw de rechter/avondklokredder (of één van haar collega's) gaat oordelen als de advocaat van de haatdemocraat om een verlofregeling of gratie gaat vragen. Want levenslang is in Nederland helaas niet altijd levenslang, zoals we een maand geleden nog met die andere gekke Turk hebben kunnen zien. En let wel, die had hetzelfde op zijn kerfstok als Gökmen Tanis, namelijk onschuldige mensen afknallen inclusief een minderjarig meisje.

Professor Superhirn | 18-02-21 | 12:08

Het probleem is dat wij deze beesten als mensen blijven behandelen, terwijl hoe gewone mensen behandeld worden vaak bij de beesten af is.

Remus McMillan | 18-02-21 | 12:06 | 1

Euthanasiëeren is een mooie oplossing.

beter-laat-dan-nooit | 18-02-21 | 12:14

Het is toch ook godsgeklaagd hier in Nederland, lang gestrafden en de mindere kneusjes door elkaar in de zelfde instellingen. Personeel van de PI's met zogenaamde TA afdelingen trekken aan de bel over onveilige situaties. Maar het bereikt de directie niet, om dat de managerlaag alles tegenhoud.
Dit is in het kort wat er aan de hand is, het zelfde geblunder als onze overheid zeg maar. Maar dan net iets gevaarlijker.

Beerndakbhar | 18-02-21 | 12:05

Je halve wond staat open.

Het Vragevuur | 18-02-21 | 12:05 | 1

Hij is fijn :)

Pluisbaard | 18-02-21 | 14:12

Als ik bewaker was deed ik 6 weken laxeermiddel in zijn couscous, maar daarom zullen ze mij wel geen bewaker maken.

grindbak | 18-02-21 | 11:59 | 1

Van mij kreeg hij 6 weken geen couscous maar spare-ribs, varkenshaasje en bacon.....
Met laxeermiddel natuurlijk!

VerganeGlorie | 18-02-21 | 12:01

Voor straf de hele dag Wham draaien in zijn cel.

etwaboy | 18-02-21 | 11:58 | 1

Of nog erger een mix van Famke L. en U2

koudvuur | 18-02-21 | 12:27

dat soort klootzakken hoort niet in de schie maar standaard in de ebi. terroristen moeten het allerstrengste regime krijgen en standaard levenslang. dat soort volk wil je niet meer op straat en ik ben persoonlijk van mening dat je zo iemand in een vergeetput gooit. af en toe overheen zeiken, soms wat te eten geven maar laat zo'n ding in middeleeuwse ellende gaan!

azubneritan | 18-02-21 | 11:57

Speciaal voor deze teringhond de doodstraf weer invoeren is de enige juiste reactie.

CocaCola | 18-02-21 | 11:55

Toch knap hoe een veroordeelde terrorist nog een kans krijgt om toe te slaan.

Schepvogel | 18-02-21 | 11:55 | 2

We zijn een land van kansen voor iedereen. Zo geven we criminelen ook de kans om anderen wat aan te blijven doen.

Drukvandaag | 18-02-21 | 11:57

Dit komt omdat je met een zorg cultuur zit in Nederland. Het beheersmatige gaat er helemaal af in ons land. Het toverwoorden "herstelgerichte detentie" dat is het helemaal. De boef voorbereiden op terugkeer in de maatschappij.

Beerndakbhar | 18-02-21 | 12:09

In landen die de democratie niet erkennen komen 'helden' als Gökmen meestal met hun hoofd op het het hakblok... en een goed geslepen kromzwaard doet dan meestal de rest. 'Case closed'

HAL 9000 | 18-02-21 | 11:49

Agressieve honden moet je castreren worden ze lekker chill van

Tasmaneiland | 18-02-21 | 11:49 | 1

Nee. Niet castreren. Lul er afhalen is veel beter. Pissen door een rietje gaat prima. (geenervaringmee) Maar als ie een geile bui krijgt kan hij er niets mee.

Gokmaar | 18-02-21 | 13:21

hoe zouden de VS, Argentinie, Filipijnen, China, Rusland, Israel, IS Kalifaat en Saudie-Arabie hier mee omgaan? In ieder geval anders

HetOorAakel | 18-02-21 | 11:46 | 2

VS, Filipijnen, en Rusland hadden ze het bij de aanhouding niet overleefd, in Israel was ie opgepakt en het huis van zijn familie met de grond gelijk gemaakt, in China en Saudi Arabie stond het niet in de krant dus is er niets gebeurd, in Argentinie zou ie een rondvlucht krijgen, en IS-Kalifaat 2 Jezidi kindbruidjes,

oh nee he | 18-02-21 | 11:53

Vergeet Japan niet

BoerKoekoek | 18-02-21 | 11:56

Damn, als hij dit in een Marokkaanse gevangenis had gedaan. Marokko heeft de engste gevangenissen op aarde. Gruwelijk eng.

rachid82 | 18-02-21 | 11:45 | 2

In NL kunnen we makkelijk een Marokkaanse gevangenis plaatsen, vol krijgen is overigens geen probleem. Ik zeg doen!

Hollandse_blauwe | 18-02-21 | 11:47

Maar waarom moet een Turk in een Marokaanse gevangenis?

Snaajoe | 18-02-21 | 11:53

En daarom zou er dus wel degelijk met straffen gestapeld moeten kunnen worden. Deze man, als je het überhaupt bij zo'n hond over een man kunt hebben, staat over 20 jaar weer buiten de muren. Levenslang my ass. Nooit meer vrijlaten

WatZalIkErvanZeggen | 18-02-21 | 11:45

Ik zou zeggen, voor de rest van zijn leven uitsluitend spare ribs als ontbijt, lunch en diner.

intrigant | 18-02-21 | 11:44

Als je in NL leeft en niet de aandacht en zorg krijgt die je verdiend dan kan je dit verwarde gedrag krijgen... en dan moeten die gasten nog leven met al die stigma”s, etnisch profileren en uitsluiten overal... nee jongens en meisjes de schuld ligt niet bij het slachtoffer Gokmen maar bij de blanke gemeenschap....#D66 modus, Peter r d v modus en pvda modus uit.

Hollandse_blauwe | 18-02-21 | 11:39 | 1

Hij wil gewoon een stageplek

djs | 18-02-21 | 12:01

Doodstraf zal wel niet mogelijk zijn. Is een hele late abortus dan wellicht te overwegen? ;)

Yoshidepossi | 18-02-21 | 11:34 | 2

Doodstraf is wel erg humaan. "Uit zijn lijden verlossen". Ik vermoed dat hij helemaal niet lijdt. Een empathisch en introspectief vermogen van een gietijzeren balk, alleen expressief wat "onhandig". Je zou het als mislukt kunnen beschouwen, dan maar opbergen.

nobodiesunmighty | 18-02-21 | 11:42

Een uitgestelde postnatale abortus provocatus bedoelt u? Lijkt me in dit geval prima.

Ad1617 | 18-02-21 | 11:43

Tja met dit soort artikelen is hij natuurlijk al genoeg gestraft in de media. Ik verwacht vrijspraak.

dasechtgeenstijl | 18-02-21 | 11:31

Je ziet in bepaalde landen weleens gevangenissen waarvan je denkt: onmenselijk... In zo'n soort toko hoort dit schepsel thuis, levenslang uiteraard.

Kaats | 18-02-21 | 11:31

Lijkt wel therapie, maar wederom reageer ik hier niet op, het is een ongeslepen diamant deze moet u maar denken.

dirkdoorsnee | 18-02-21 | 11:30

Dat wordt TBS, kan niet anders.

Tishetnetnie | 18-02-21 | 11:30

Dit zou hij in een Turkse gevangenis moeten proberen. Kunnen ze zijn zelfgemaakte voorwerp operatief uit zijn anus halen.

viejohuevon | 18-02-21 | 11:30 | 2

In een Turkse gevangenis heb je na dag 1 geen anus meer, maar een opbergschuur.

nobodiesunmighty | 18-02-21 | 11:43

Voor erdogan en zijn volgelingen is dit beest een held, dus gevangenisstraf zat er in turkenland niet in.

Simon_Ketellapper | 18-02-21 | 12:24

Voor alle tegenstanders van de doodstraf: krijg je levenslang, kan je niks meer gebeuren, kan je doen en laten wat je wil. Of ze je nu 5x of 10x levenslang geven. Hij kan ongestoord nog iemand doodsteken.

Toverkol | 18-02-21 | 11:27

Wat een varken is deze man. Gelukkig voor hem is dit Nederland. Een man als deze zou het beste geketend aan een paal op de dam moeten staan en gewoon niet meer voeren.

reaguurselplaatser | 18-02-21 | 11:26

Dan ben ik jalours op landen waar de doodstraf nog mogelijk is.

Satertje | 18-02-21 | 11:25

Tijdens de rechtszaak is vastgesteld dat hij verminderd toerekeningsvatbaar was. Dus ook in dit steekgeval verminderd schuldig.

Ridde Rogter | 18-02-21 | 11:23

Ik neem aan dat die bewaker uit zelfverdediging toch wel een paar botten van dit heerschap gebroken heeft en een aantal ogen uitgestoken?

obominotie | 18-02-21 | 11:18

en wie uit zijn mislukte community heeft hem opgenaaid????
Te dom voor een loner, hoe zwakzinnig hij ook is.

grindbak | 18-02-21 | 11:31

@grindbak | 18-02-21 | 11:31: Oh, dat hij is opgenaaid/toegejuicht door een flink aantal Erdo-turken kent geen twijfel.

Papa Jones | 18-02-21 | 11:43

Gewoon een supermax gevangenis als de ADX Florence in Colorado creëren voor dit soort gevaarlijke gevangenen. Één uur per dag luchten in een kooi, bij elke verplaatsing handboeien om en een escorte van 2 bewaarders.

IdiJamin | 18-02-21 | 11:16 | 3

Of gewoon al dit soort gasten bij elkaar zetten in een afgesloten ruimte zonder bewaking. Eten, drinken en andere behoeften via een beveiligde sluis in en uit. Geen bezoek, geen toezicht binnen de ruimte. Volgt vanzelf het recht van de sterkste. Probleem lost zich op.

Leffe Blonde | 18-02-21 | 11:28

Hannibal Lector, daar kan je nog wel een paar cues uithalen qua aangemeten restricties.

elfenstein | 18-02-21 | 11:30

Hij krijgt wel genoeg te eten zo te zien

Diederik_Ezel | 18-02-21 | 11:15 | 1

En ook genoeg speed.

obominotie | 18-02-21 | 11:29

Ik hoor mensen alweer roepen doodstraf dit en doodstraf dat. Maar de doodstraf is zo SGP en dus zo middeleeuwen. En daarbij is de doodstraf natuurlijk helemaal geen straf. Het is eigenlijk niet eens echt vergelding. Weet je wat wel een straf is? Een vergeetput. Gewoon in een cel zetten en elk contact vermijden. Geen brieven, geen internet, gewoon niets. Drie keer per dag een maaltijd naar binnen schuiven en dat is het dan. En dan moet zo iemand ook nog eens lekker tachtig of negentig worden. Ja dat is straf.

Met criminelen moet je m.i. altijd inzetten op rehabilitatie. Je wil immers dat ze beter uit de "straf" komen dan ze er in zijn gegaan. Niet omdat je een linkse wereldverbeteraar bent maar gewoon omdat geen zin hebt dat wanneer iemand vrij komt jou gaat beroven omdat hij/zij nog slechter is geworden dan hij/zij al was.

Maar... Je hebt mensen die onverbeterlijk slecht zijn. Dan kan je het hebben over secundaire zaken zoals het 'rechts-extremisme' van een Anders Breivik of het 'moslim-extremisme' van een Gokmen Tanis maar dat zijn bijzaken. Deze mensen zijn gewoon intrinsiek slecht en kwaadaardig. Die hebben geen tweede kans. Die moet je gewoon in een vergeetput gooien en ze daar laten.

GrandMechantLoup | 18-02-21 | 11:14 | 9

Geen voorstander doodstraf, maar er zijn natuurlijk meer doelstellingen bij strafrecht dan alleen de straf voor de dader. Veiligheid van de samenleving, genoegdoening slachtoffers. Doodstraf is bijv. wel een permanente oplossing tegen recidive....

Gen. Maximus | 18-02-21 | 11:39

Iemand als Breivik vind ik een minder slecht mens dan de gemiddelde vastgoed- of aandelenhandelaar. Er zijn ergere dingen dan mensen doodmaken. Daarbij speelt voor mij de mate van lijden ook een grote rol.

Zeebonkus | 18-02-21 | 11:40

Of het links-extremisme van bijvoorbeeld de Vegan Streaker of Volker van der Graaf

intrigant | 18-02-21 | 11:47
▼ 6 antwoorden verborgen

Ons ooit zo mooie Nederland zou zoveel nog mooierder zijn wanneer de collegae van de bewaarder dit stuk genetisch schroot even straffeloos in zijn onderkomen zouden mogen bezoeken, vergezeld van een forse dosis adrenaline, valse honden en lange latten...

Air van Boven Dorens | 18-02-21 | 11:14

De maatschappij moet radicaal veranderen dan gebeuren dat soort dingen niet. Gok(neus)man heeft recht op een villa met een bmw in de garage, hij heeft nog steeds zijn niet denk. Ik denk even in de Deugersdenkers.

Cocorico | 18-02-21 | 11:12

Die haatmoslim moet er maar vele jaren bij krijgen. Alhoewel ik hem het liefst zijn gevangenisstraf zie uitzitten in zijn eigen land.

Eddy67 | 18-02-21 | 11:11 | 1

In zijn eigen land wordt hij meteen sergeant.

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 11:25

Is er nog een plekkie in Vught voor deze persoon, 23 uur per dag op cel en 1 uur achter 10 cm dik glas sporten.

Dienstfiets | 18-02-21 | 11:11 | 2

NEe al soort tenten incl. TBS klinieken zitten vol met asielzoekers door PTSS/verwardheid vermoorden die nog al eens een NL-er, systeem loopt vast door zulk soort gasten, ook daar. was laatst uitgebreid in het nieuws.

Uw Verzekeringsadvis | 18-02-21 | 11:18

En een TBS klantje kost de samenleving al snel €1000,- per dag. Ik denk dat er goedkopere opties zijn.

dasechtgeenstijl | 18-02-21 | 11:36

Als we in een beschaafd land hadden gewoond had op terrorisme de doodstraf gestaan. Helaas wonen wij niet in een beschaafd land maar in een bananenmonarchie. Als het aan de EVRM knuffelaars ligt lopen dit soort malloten na 25 jaar gewoon weer buiten....

Jafco | 18-02-21 | 11:11 | 2

Hij was waarschijnlijk al aan het oefenen voor een onbegeleid proefverlof...

verlegenmaarlief | 18-02-21 | 11:19

En waarom is dat. Omdat wij slechte stomme wittebillenmensen zijn die dat verdienen. Dit verzin ik niet. Het stikt van de snobs die zo denken, religieus en/of links.

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 11:28

Die komt na 25 jaar echt niet vrij, met wat hij gepresteerd heeft na zijn aanhouding.

Papa Jones | 18-02-21 | 11:10 | 5

Hohoho iedereen verdient een tweede kans.

VanBukkem | 18-02-21 | 11:26

@Uw Verzekeringsadvis | 18-02-21 | 11:19: behalve blanken.

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 11:29

En een 3 en een 4e en een 5e kans........

dasechtgeenstijl | 18-02-21 | 11:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Snel even de SGP de grootste maken voor invoering van de doodstraf. Dit soort 'mensen' hebben we in de maatschappij (of het schuurtje ervan) niet nodig.

klamme.vla | 18-02-21 | 11:08 | 2

Mwah, leef toch liever in 2021 dan in 1950

Diederik_Ezel | 18-02-21 | 11:09

Ik ben tegen elke vorm van religie anders dan achter de eigen voordeur, maar voor het invoeren van de doodstraf bij lieden die onomstotelijk hebben bewezen niet in deze (of ongeachte welke andere) samenleving thuis te horen wil ik mijn goedkeuring wel geven...

Air van Boven Dorens | 18-02-21 | 11:17

De doodstraf. Er zijn uitzonderingen te bedenken.

Naall | 18-02-21 | 11:05

Kijk aan, verrassend: ambtenaren van justitie die hun werk niet doen.
-
HOE is het mogelijk, dat iemand een shank kan maken in een gevangenis? - oh ja, dom van mij: dit is Nederland...

bisbisbis | 18-02-21 | 11:04 | 3

Och komop. Er valt veel aan te merken op Nederland maar dit is pertinente onzin, in zo'n beetje iedere beetje heavy gevangenis van de wereld gebeurt dit. Ze maken shanks van tandenstokers, bedveren, tandenborstels, bestek, schilfers stucwerk en god weet wat nog los en vast zit in zo'n gebouw. Waar een wil is, is een weg, ook daar en dat heeft niets te maken met in welk land het betreffende huis van bewaring staat. Normaal gesproken maakt het ook niemand wat uit aangezien shanks meestal ingezet worden tegen medegevangenen die van een of andere baas dood moeten. Aanvallen op bewaarders zijn uitzonderingen.

elfenstein | 18-02-21 | 11:11

@elfenstein | 18-02-21 | 11:11: zijn uitzonderingen omdat je in de meeste (wél) normale gevangenissen niet lang meer leeft als je een bewaarder aanvalt.

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 11:32

@elfenstein | 18-02-21 | 11:11:
-
Zeker: overal worden shanks gemaakt, maar dat wordt een stuk lastiger als je onder een bijzonder regime valt. Gökmen Tanis zat (en terecht!) in de EBI in Vught. WAT doet hij in de Schie??? (qua ambtenaren van Justitie die hun werk niet doen)

bisbisbis | 18-02-21 | 12:16

Gokmaar Guukmen zou zelf eens moeten voelen hoe een mes in je nek-ader voelt.
ISlamoterrortuigh raus.
Mohammeddaans gekloot elke keer weer.

chicago river | 18-02-21 | 11:02 | 1

*disclaimer*
Gokmaar Guukmen Is op geen enkele wijze familie of bekend van ondergetekende.

Gokmaar | 18-02-21 | 13:07

Gister nog een mevrouw advocaat op TV die pleit voor meer taakstraffen... lijkt me prima idee, laat deze meneer in het openbaar wat vrijwilligerswerk doen... kijken hoelang ie blijft leven.

Piet Pielemuis | 18-02-21 | 11:01 | 6

Het zijn vooral vrouwen die dit faseliteren. Zodra je ook maar een beetje voor jezelf opkomt nemen zij het voor de ander op.

Mijn fiets werd live gestolen terwijl Ik op terras zat vorig jaar.

Ik riep :" he tyfushond laat die fiets eens staan"

Direct een vrouw.

Nou nou nou moet dat nu gelijk zo.

Ik zei wat moet ik dab roepen? Hoi jongeman wilt u zo vriendelijk zijn om.

Pff daar begint het probleem

Mensen kiezen de verkeerde partij ivm :doeslief

Kluifje | 18-02-21 | 11:13

Chaingangstraatvegen in een regenbooghuispak (bewaakt) lijkt mij de enige taakstraf die mag overblijven als we ooit een keer verlost mogen worden van de linkse dictatuur.

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 11:20

Maar van die advocaat snap ik dat. Die verdient daar heur honorarium mee.

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 11:33
▼ 3 antwoorden verborgen

Totale minachting voor alles en iedereen. Misschien was neerschieten toch geen gek idee geweest. Wanneer staat dit sujet weer op straat?

Rome | 18-02-21 | 11:00 | 2

De dader heeft een levenslange straf ontvangen - In het Koninkrijk is levenslang ook echt levenslang.

Deze man "gokt" verkeerd, en werkt hiermee gratie zeker niet in de hand.

Nederlandop1 | 18-02-21 | 11:04

@Nederlandop1 | 18-02-21 | 11:04:
Nee, sinds 2016 niet meer. Nu wordt na 25 jaar gevangenis gekeken of de voor levenslang veroordeelde vrijgelaten kan worden. Gekeken wordt naar gedrag, kans op herhaling en de gevolgen voor nabestaanden van het slachtoffer. Dit is ingevoerd onder druk van mensenrechtenorganisaties en het beeld "ja maar daders zijn ook slachtoffers".
Gezien dit gedrag van Tanis zou je dus denken dat hij hiermee zijn eigen ruiten ingooit, maar ja. Over Volkert werden ook steevast voorwaarden uitgesproken waar hij zich vervolgens niet aan hield, zonder enige consequenties.

Deksmaat | 18-02-21 | 11:27

An die Wand stellen und erschiessen, und zwar sofort.

Stratum | 18-02-21 | 11:00 | 1

Ietwat pleonastisch. 'An die Wand stellen' impliceert precies dát: onmiddellijke - veelal: standrechtelijke- executie.

bisbisbis | 18-02-21 | 12:31

Misschien kunnen ze hem schenken aan het VK voor dat corona onderzoek, waarbij mensen bewust worden besmet.
Maakt hij zich nog een beetje nuttig.

NomadBrewer | 18-02-21 | 10:59 | 2

Helaas, het virus wordt al getest op ratten dus dit heeft geen toegevoegde waarde...

Mark zit te Dutten | 18-02-21 | 11:00

Hem als orgaan donor direct gebruiken lijkt me ook wel wat. Misschien een schimmige Chinese Triade benaderen??

Rome | 18-02-21 | 11:02

Sommige mensen zouden inderdaad misschien de doodstraf verdienen. Toch is het denk ik maar goed dat NL geen doodstraf kent, anders was het nu wijlen Lucia de B geweest.

Diederik_Ezel | 18-02-21 | 10:58 | 2

en waarom is de vals aangevende directeur/bestuurder niet veroordeeld??? Dat vind ik net zo erg voor de geloofwaardigheid van justitie/OM.

grindbak | 18-02-21 | 11:02

Precies. De mensen die willens en wetens mensen achter de tralies drukken en gegevens achterhouden

Veroordelen

Kluifje | 18-02-21 | 11:05

Laat die gast leeuwen gaan aaien in Artis.

Usumani | 18-02-21 | 10:58 | 2

Kan niet meer :(

Schapenjager | 18-02-21 | 11:07

"Gökmen spuugt naar zijn eigen advocaat, wordt afgevoerd en schreeuwt nog even 'Hou je bek!' naar nabestaande."
En nu dit.
Die Gökmen zal vandaag toch niet meer gevraagd worden of ie een wolkje melk in en een speculaasje bij zijn koffie blieft, hoop ik?

Gewone_mevrouw | 18-02-21 | 10:58 | 1

Wat denkt u?

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 11:02

Bij een levenslange straf zijn er evaluatiemomenten om te zien of je alsnog ooit vrij kan komen. Hopelijk wegen ze dit mee.

Muxje | 18-02-21 | 10:57

Hoe komt dit varken überhaupt aan een mes? Iets met re-intergratie wellicht?

Spartaan1888 | 18-02-21 | 10:57 | 2

Volgens mij kun je van een tandenborstel nog een steekwapen maken als je erg je best doet

Diederik_Ezel | 18-02-21 | 10:59

Ik stel voor om hem ergens vast te binden op een stuk tramrails in Utrecht. Ik weet zeker dat de vader van dat meisje dat hij in koele bloede neergeschoten heeft graag de tram bestuurt die de Nederlandse samenleving van dit stuk uitschot verlost...

Mark zit te Dutten | 18-02-21 | 10:55 | 1

Dan zou achter de tram vastbinden een beter optie zijn. Dat duurt ook wat langer.

Leukerd | 18-02-21 | 11:49

Ik had het ook al in een ander topic hier op GS geplempt, maar nog maar een keer.
Moslimprediker: “Laten we Europa innemen en laten de Europeanen het voor ons financieren”
Anjem Choudary weet wat hij wil. De moslimprediker in Groot-Brittannië wil de sharia invoeren. Hij werd in het geheim gefilmd door de Sun krant. De moslimafgevaardigde, die zich ongezien voelde, gaf zijn volgelingen verhelderende instructies over hoe moslims zich in Europa moeten gedragen.
www.frontnieuws.com/moslimprediker-la...

RickRD | 18-02-21 | 10:53 | 4

Met instemming van links en de EU.

2voor12 | 18-02-21 | 11:01

volgens Times was hij op cursus gegaan, de harde aanpak van de engelsen tegen terrorisme, dus dat moet een oude uitspraak zijn, www.thetimes.co.uk, "Hate preacher Anjem Choudary must go on anti‑extremism course"

Herr_Junkcer | 18-02-21 | 11:15
▼ 1 antwoord verborgen

Ik schreef het al eerder. Geef die arrestatie teams gewoon iets meer vrijheid, dan zijn deze lichte overtredingen verleden tijd.
Hoeft de rechter ook geen tijd meer te verspillen.

Gokmaar | 18-02-21 | 10:53 | 1

Inderdaad, gewoon een paar flinke beuken lijkt me prima manier om het op te lossen

Diederik_Ezel | 18-02-21 | 10:56

Het is wel genoeg geweest met ons begrip voor, onze barmhartigheid, ons wegkijken, ons pappen en nathouden, ons thee drinken, onszelf vooral "schuldig" voelen.
Genoeg is genoeg. Je moet ergens een lijn gaan trekken, ook al is dat voor onze Linkse Dogma landgenoten pas wanneer ze zelf een bloederige streep over de weg trekken om te ontsnappen aan een mes, een truck of een tweede bom.
Ik prefereer die streep eerder te zetten.
Dus het moet afgelopen zijn met al dat Brusselse handjes vasthouden, Brusselse open grenzen, Partijkartel begrip, en teloorgang van een land.
Stem Geert. Er is een Augias Stal van het Partijkartel schoon te maken.

Du-u-u-h | 18-02-21 | 10:53

Waarom zit dit stuk afval niet in de EBI?

Valka | 18-02-21 | 10:52

Kunnen we hem niet omruilen voor Joran van der Sloot?

Xbitt | 18-02-21 | 10:52 | 3

Hem hangt een additionele straf van 18 jaar boven het hoofd wegens drugssmokkel. Zelf zegt hij erin geluisd te zijn, maar Peruaanse rechters gaan daar niet in trappen. Die verlaat Peru voorlopig niet.

Deksmaat | 18-02-21 | 11:00

Waarom? Die zit toch goed waar hij zit?

SterF... | 18-02-21 | 11:01

@SterF... | 18-02-21 | 11:01: Dat is waar. Echter volgens mij is het Peruaanse gevangeniswezen beter ingericht voor figuren zoals lama Tanis.

Xbitt | 18-02-21 | 11:24

Waarom dragen die bewaarders ook messen?
Oh, wacht....

Bolder | 18-02-21 | 10:52

En Erdo keek naar alles wat hij had gemaakt, en zag dat het goed was.

Deksmaat | 18-02-21 | 10:51

Beterschap en het wegblijven van een trauma gewenst aan de bewaarder.

Rest In Privacy | 18-02-21 | 10:51 | 2

Eensch..

Wijze uit het Oosten | 18-02-21 | 10:59

De bewaarder een hoge netto schadevergoeding en een medaille uitgereikt door, eh... helaas, niemand die in aanmerking komt om dit eervol te doen zonder een enorme klont ranzige boter op zijn/haar al dan niet koninklijk hoofd... Okee, uit te reiken door iemand naar eigen keuze. Mag bijv ook Tommy Robinson zijn, Ayaan, Jenny Douwes.

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 11:00

2 maanden niet naar omkijken, dan heeft de natuur haar werk wel gedaan

Ach-waarom-niet | 18-02-21 | 10:50 | 1

In de ouillette.

Ruud Hazes56616330 | 18-02-21 | 10:56

Een held in Turkije en voor de Turkse gemeenschap hier ook.
Zo geweldig die integratie.

tis_wat | 18-02-21 | 10:50 | 2

Waar blijkt dat uit?

sjef-van-iekel | 18-02-21 | 10:52

Dit verzint u ter plekke. Ik heb andere ervaringen.

oldandwise | 18-02-21 | 10:53

Hoe dat gaat in landen waar ze de democratie niet erkennen? Nou, in dat soort landen hebben ze vaak in de keldervertrekken van de gevangenis een kamertje waar helemaal niemand je hoort schreeuwen.

VanBukkem | 18-02-21 | 10:49 | 2

In dat soort landen smijten dit soort types mensen met een andere mening in een kerker.

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 10:51

Doodstraf.

Cepalislam500mg | 18-02-21 | 10:47 | 2

Varkensvoer.

getzappad | 18-02-21 | 11:01

@getzappad | 18-02-21 | 11:01:
En dan de kans lopen dat wij later weer stukjes Tanis op ons bord krijgen? Nee, bedankt.

Graaisnaaiert | 18-02-21 | 11:38

Nu ben ik in principe niet voor de doodstraf. Maar dit soort door en door slechte en ontspoorde mensen zetten je toch aan het denken. Daar zouden we toch helemaal niets aan verliezen als deze mafkees gewoon op een ochtend niet meer wakker zou worden. Veroorzaakt alleen maar ellende. Zolang deze man leeft zijn andere mensen hun leven en gezondheid onzeker. Dit gaat niet zijn laatste slachtoffer zijn. Er zullen nog meer doden volgen. We blijken als samenleving niet in staat om dit soort extreme figuren onschadelijk te maken. En ondertussen kost dit figuur onze samenleving honderduizenden euro's. Het is simpel weg niet op te brengen op een gegeven moment. De mensen die dood zijn zullen nooit meer iets kunnen toevoegen. Geen kinderen krijgen. Geen dingen op bouwen. ( belasting betalen / bijdragen aan Nederland ) En ondertussen lopen we loop op zorg, proces kosten, bewaring. En met gevaar voor eigen leven word voor deze minne gast gezorgt. Opruimen!

Blubberbazooka | 18-02-21 | 10:47 | 6

@Red shirt | 18-02-21 | 11:08:
Appelen en peren. Schijnt dat je onder Stalin voor minderen naar Siberie werd gedeporteerd ( tenzij je het deed met een volkscommissaris, dan kwam je er makkelijker vanaf. Verstandige investering dus, die partner, RS ).

Graaisnaaiert | 18-02-21 | 11:38

@Red shirt | 18-02-21 | 11:08: Ja inderdaad, ik heb een samenleving voor ogen waarbinnen kinderen, meisjes, jonge vrouwen, iedereen en alles "gewoon" kan rondlopen, fietsen, bewegen, zeggen, reageren, discussieren, en "de vrije persoon" uithangen die ZIJ willen zijn. Zonder dat een Tanis, Bouyeri, Panhuis, Volkert of Robert M. nog in die samenleving zijn. En die ondernemer met zijn zwarte boekhouding? Die mag gewoon de boete betalen en mogelijkerwijze in de vrijgekomen cel van bovengenoemde heren zijn daden overdenken. In een eerlijke, open samenleving. Stem Geert. Gaan we het gewoon samen maken!

Du-u-u-h | 18-02-21 | 11:47

Je blubbert ze weer netjes neer, waarde Bazooka! Ik heb je gefavorite

Schwanzeleber | 18-02-21 | 13:15
▼ 3 antwoorden verborgen

Het is een Turk, die naar aanleiding van de woorden van Erdohan deze terroristische daad heeft gepleegd.
En nu een bewaarder een trauma heeft bezorgd.
Dhr. Wilders is een ziener. Mark Rutte een wegkijkert.

Normpje | 18-02-21 | 10:47 | 1

Al die mo-terroristen in W.-Europa waren/zijn domme jongens die met dat geweld hun gebreken wilden wegpoetsen voor hun meer geslaagde crimi-neefjes.

grindbak | 18-02-21 | 10:52

Mieter hem gewoon een paar jaar in een kerker. Trek daarna zijn Nederlandse nationaliteit in en stuur hem maar retour naar Erdogan. Laat ze het daar maar uitzoeken met hun vullis.

Enter Yeti | 18-02-21 | 10:42 | 5

@VanBukkem | 18-02-21 | 10:53: Misschien een gepaste lokatie voor Tanis. Dreyfus daarentegen is wel een mooi voorbeeld dat er ook mensen om de compleet verkeerde redenen terecht kunnen komen. Gelukkig was daar Zola.

Grijskijkert | 18-02-21 | 11:05

@VanBukkem | 18-02-21 | 10:53: Een oubliette gaat iets verder terug in de tijd. Je werd in een put gemieterd waar voorgangers liggen te rotten. Wat men kwijt wil aan voedsel/water wordt achter je aan geworpen. deze straf was voorbehouden ad adel omdat deze vaak niet ter dood veroordeeld konden worden (door het gepeupel).

horsteknots | 18-02-21 | 11:17

Dan komt hij gewoon weer terug als frontsoldaat die Erdolf Pasha gaat ontkenenen tijdens zijn heilige oorlog tegen "het babymoordende en nazivererende westen". Mag ik daarom bij deze de AIVD aan bevelen om Kaan78 ook alvast een enkelbandje om te doen?

Graaisnaaiert | 18-02-21 | 11:36
▼ 2 antwoorden verborgen

Moordenaars zoals Tanis, v.d. Graaf, Bouyeri, Panhuis en babyverkrachter Robert M. legitimeren het herinvoeren van de doodstraf.
De doodstraf is geen geintje, is geen afschrikmiddel, is geen onmenselijke straf. Het is de welverdiende beloning voor dat soort criminelen die geen enkele plaats in de samenleving verdienen, zelfs niet achter tralies. De toepassing van die straf zal zorgvuldig moeten worden toegepast, dus bij dit soort evidente gevallen onontkoombaar.

Broadsquire | 18-02-21 | 10:42 | 7

@Grijskijkert | 18-02-21 | 10:51: Doodstraf wordt ook vrijwel nooit binnen 24 uur uitgevoerd, daar gaat een (soms te lange) wachttijd aan vooraf. Het frappante van de sceptici onder de doodstraf is altijd met hetzelfde argument komen: de 'foutje bedankt' conclusie.
In de gevallen die ik hierboven heb aangegeven is van 'foutje bedankt' totaal geen sprake. En of iemand nu uit ideologie of anderzijds handelt, het resultaat is hetzelfde. Onschuldig leven wordt vermoord.
De verhouding echte moordenaars vs. foutjes valt in het nadeel van de laatste.

Broadsquire | 18-02-21 | 11:03

@Broadsquire | 18-02-21 | 11:03: Effe nog een keer lezon. Als onomstotelijk vaststaat wie de dader is, is doodstraf wat mij betreft een optie. Er zijn ook gevallen (ok, niet veel en dan voornamelijkk op Planet Yank) waar iemand onschuldig (wat uiteindelijk bleek) z'n dagen op Death Row slijt. Punt is: je moet verdraaid zeker en 1000% zeker zijn van de zaak. De eerder genoemde personen voldoen daar aan dus dan is dat wat mij betreft een optie. Maar je moet hoe dan ook voorzichtig en uiterst zorgvuldig zijn.

Grijskijkert | 18-02-21 | 11:11

@Broadsquire | 18-02-21 | 10:56: Ik kan me uit de jaren 90 een filmpje herinneren waarin een drugsdealer na een vuurgevecht gewond op straat lag waarna een politie commandant hem even uit het zicht van de camera trok en hem met zijn dienstpistool door het hoofd schoot. Begreep ik toen niet, inmiddels ben ik zo ver dat ik zo'n politie commandant wel gegrijp.

Croisantneuf | 18-02-21 | 12:54
▼ 4 antwoorden verborgen

Kooi, pak stro, brood, water, afvoerputje.

grindbak | 18-02-21 | 10:42

Hoezeer we deze wappie ook van alles toewensen, de realiteit is dat hij dit redelijk ongestraft kan doen in NL.
Hij mag zelfs ontsnappen, en als hij weer gepakt wordt , wordt zijn straf niet verzwaard.
Oftewel, je hebt werkelijk niets te verliezen in de gevangenis in NL.

Nuchternederland | 18-02-21 | 10:41

Laat die “man” toch lekker wegrotten in Vught.

Turbulentie? | 18-02-21 | 10:41

Iemand voor een spoedwet om de doodstraf her in te voeren? (speciaal voor Gokmen)

Mark zit te Dutten | 18-02-21 | 10:41 | 5

Deze spoedwet zal met voorrang in 2024 bekeken worden.

Nuchternederland | 18-02-21 | 10:42

Die kan morgen naar de 2e kamer en gelijk afhameren.

NeedIsaymore? | 18-02-21 | 10:42

Dat wordt ongetwijfeld dringen bij de interruptiemicrofoon van the usual suspect in de TK.

Grijskijkert | 18-02-21 | 10:53
▼ 2 antwoorden verborgen

In dit soort gevallen is er prima te pleiten voor de doodstraf.

Het is simpelweg beter voor iedereen, inclusief hemzelf.

netniet | 18-02-21 | 10:40 | 4

@Red shirt | 18-02-21 | 10:42:
Jawel hoor.
Voor moordlustige gekken is gewoon geen plaats in de samenleving. Te vaak worden "stoornissen" of "geestesziekte" voorgewend, waarna zo'n stuk vullis in plaats van een (levens)lange gevangenisstraf een jarenlange "behandeling" krijgt aangeboden in de softe sector om vervolgens bij de eerste gelegenheid gewoon weer de fout in te gaan.
On(be)handelbaar vullis moet je gewoon opruimen.

Lefty-Messup | 18-02-21 | 10:55

@Red shirt | 18-02-21 | 10:42:
Komt dan toch wel opvallend vaak voor, die stoornis, bij bepaalde mensen. En als jij de maatschappelijke prijs ervoor wilt betalen is dat jou goed recht maar ik vertik dat. Dit soort hondsdolle idioten moet je geen energie meer insteken en zolang we geen Gitmo-achtige instellingen hebben in dit land is een spuitje the next best thing.

Graaisnaaiert | 18-02-21 | 11:00

@Red shirt | 18-02-21 | 10:42: Stel, deze gek komt over een aantal jaar weer vrij. En u heeft een schoolgaand kind dat met de tram naar Utrecht Centraal gaat. ( lekker veilig met het OV) En uw kind word overhoop geschoten door deze koekwaus. Zou u dan nog zo coulant zijn? Even een paar feiten en verwachtingen: Feit - deze man is gevaarlijk feit - dit was niet het eerste geweldsdelict tenkosten van iemand anders. feit- zelfs mensen die in lange hechtenis zitten en TBS met dwangverpleging komen op enig moment vrij, of gaan op proefverlof Feit - met enige regelmaar ontsnappen mensen uit instellingen, of komen niet terug van proefverlof. Mijn verwachting is dat deze meneer niet te genezen valt en door en door verrot is. En dat geheel volgens verwachting deze man zolang hij leeft een spoor van vernieling, belediging, diefstal, drugsgebruik, geweld, mishandeling, verkrachting en misschien wel moord zal trekken door onze samenleving. Wat is hier humaan aan? Dus we geven bergen geld uit. En riskeren de gezondheid en levens van vele mensen... voor 1 gek? Wat is daar beschaafd aan? We wilen graag op het morele paard zitten. En zeggen dat wij een beschaafd land zijn. En dat we dat soort dingen hier niet doen. Maar misschien is het wel nodig om de monsters uit te schakelen, zodat wij met zijn allen hier nog beschaafd kunnen doen. Of vind u het ok dat onze dochters niet alleen over straat kunnen/durven in bepaalde wijken. Dat je moet vrezen voor lijf en leden met dit soort griezels. Het beschaafde ding hier is om deze mislukte mafkees voor eens en altijd uit te schakelen.

Blubberbazooka | 18-02-21 | 11:01
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
goedverstaander | 18-02-21 | 10:39 | 2

Detentie is duur. Just saying...

Graaisnaaiert | 18-02-21 | 10:39 | 2

Auf der Flucht erschoẞen... (allergoedkoopst)

VanBukkem | 18-02-21 | 10:59

@VanBukkem | 18-02-21 | 10:59:
Geef er maar een draai aan, maar deze Strijder van Allah moet natuurlijk nooit meer op vrije voeten komen en behandeling is zinloos aangezien "godsdienst"waanzin niet te behandelen is.

Graaisnaaiert | 18-02-21 | 11:01

Vanavond Midnight Express nog eens kijken.

D.Onderop | 18-02-21 | 10:39

Sterkte en beterschap voor de bewaker. Over "Ibne" Kutman zeg ik maar niets, verspeelde energie.

pibasso | 18-02-21 | 10:39

O, dit is nog maar het begin. Die Turk weet dat hij toch wel zijn prima ontbijt, lunch, avondmaal en tussendoortjes zal krijgen, schone lakens op zijn bed, een opleiding volgen, niemand zal hem een haartje krenken. Hij kan zijn agressie helemaal uitleven en bij zijn Turkse matties is hij een hero.

Madame Poitiers | 18-02-21 | 10:37

Die kan je toch prima aan Putin verkopen voor wat werk in de Oeral?

Dirk III | 18-02-21 | 10:37 | 2

Laat 'm maar een jaartje vakantie vieren in de Black Dolphin bajes.

Mastermattie | 18-02-21 | 10:45

Doe maar werk in de prostitutie of in de zwijnenstal.
Maar ja, dat kan je die varkens eigenlijk ook niet aan doen.

Rico Tampeloerus | 18-02-21 | 10:45

Gewoon een taakstraf erbij geven, zal 'm leren.

baarbar64 | 18-02-21 | 10:36 | 2

U gaat wel erg hard. Laten we beginnen met een Foei-gesprek. Deze jongen heeft het al zo moeilijk.

Dickie1908 | 18-02-21 | 10:38

Nou nou. U durft. Mits het niet zijn toekomstige opleiding en werk in de weg staat natuurlijk.

Leukerd | 18-02-21 | 11:58

Even ter voorbereiding op de toekomst. Pas geleden heeft een zesvoudig moordenaar gratie gekregen. Schept dit een precedent voor figuren als deze? Moeten we er ons op voorbereiden dat de haatdemocraat ergens rond 2044 weer in hetzelfde schap schültenbrau staat te graaien als u en ik? Ik bedoel, er mag toch geen twijfel over bestaan dat de maatschappij het beste af is met deze gast achter een dikke stalen deur..

Rest In Privacy | 18-02-21 | 10:36 | 6

@Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:39: het verschil is dat die geen levenslang heeft gekregen.

Rest In Privacy | 18-02-21 | 10:40

Levenslang is in principe levenslang in NL. Maar iedereen kan na 25 jaar een herbeoordeling aanvragen en (dus) gratie krijgen. Ook is er onderuit te komen via een herziening (de verdachte wordt onschuldig bevonden). Dit laatste lijkt me never nooit niet aan de orde. Het eerste wel.

goedverstaander | 18-02-21 | 10:44

Tegen die tijd heeft D66 schultenbrau en alle andere leuke zaken al lang verboden. Maar het hoort bij de realiteit van onze wetgeving dat iemand op den duur een keer vrijkomt. We kunnen. Alleen hopen dat persoon in kwestie zich heeft of kan aanpassen aan de dan heersende trends en gewoontes in de samenleving.

WibionFire | 18-02-21 | 10:44
▼ 3 antwoorden verborgen

Hadden we geen immigratie gehad...., dan was dit niet gebeurt Jan.

Stoned Hengst | 18-02-21 | 10:53

Redelijke kans dat gökkert nu op verkansie gaat naar de EBI in Vught.

Niet_Van_Hier | 18-02-21 | 10:36 | 1

of laat hem lekker zitten, vroeg of laat loopt hij tegen de verkeerde aan en dan is het wijlen Tanis voortaan

BobDobalina | 18-02-21 | 10:37

PAARD van Troje, komen maar in...

Verderkijkert | 18-02-21 | 10:34 | 1

Die paarden zijn hier al zo'n 5 decennia hoor.

LoesjeP | 18-02-21 | 10:36

Terug sturen naar Ome Erdo.
Oh wacht, die ziet hem waarschijnlijk als held......
Doe maar Drionpil geven dan. Klaar. Opgeruimd staat netjes.

LoesjeP | 18-02-21 | 10:34

Ze moeten hem op water en brood zetten, dan is die dikke kop ook zo weg.

ja,diedus! | 18-02-21 | 10:34 | 1

Op alcohol en spek.

Lt-Kol Kilgore | 18-02-21 | 10:40

Weet je wat, ik doe gewoon lekker mee:
Wappie!
Kijk gulliver et al, zó zien échte wappies eruit.

elfenstein | 18-02-21 | 10:34

Hij zal wel een uitgebreid onderzoek van de holle ruimtes ondergaan hebben....

Lt-Kol Kilgore | 18-02-21 | 10:34

Het zal je zoon maar wezen.

Hupkeneuke | 18-02-21 | 10:32 | 1
-weggejorist-
2voor12 | 18-02-21 | 10:35

Sterkte gewenst bewaarder

Carlos_I | 18-02-21 | 10:32 | 1

En familie en vrienden van zijn eerdere slachtoffers.
Weer.

Carlos_I | 18-02-21 | 10:42

Ach, 95% van zijn straf gewoon lekker de radicaal uithangen, en zodra het einde in zicht is even net doen alsof je weer "normaal" bent en afstand neemt van de radicale islam en het links volk laat hem weer lekker vrijlopen. Werkt keer op keer, en ze weten het.

Statix | 18-02-21 | 10:32

Zijn kloten afsnijden mag niet. Naar het EBI dan maar?

horsteknots | 18-02-21 | 10:31

Enkeltje EBI! Veel plezier daar!

Vula | 18-02-21 | 10:31
-weggejorist-
Ins0mnia | 18-02-21 | 10:31 | 3

Staan er niet heel veel mensen op de wachtlijst voor een nieuw orgaan?

JackStick | 18-02-21 | 10:31 | 4

@Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:37: Op een of andere manier vinden wij in het westen dat mensenrechten eeuwig blijven gelden, wat iemand ook op zijn geweten heeft, ook al heeft die persoon besloten om andermans mensenrechten te ontnemen. Dezelfde inconsistentie vinden we terug bij het beoordelen van de PVV, waarvan wordt gezegd dat het ongrondwettelijke ideeën erop nahoudt... terwijl die partij slechts een reactie is op de Islam, die er op zijn zachtst gezegd ook ongrondwettelijke ideeën aanhangt. Psychologisch gezien interessant hoe de hersenen soms werken.

JackStick | 18-02-21 | 11:07
▼ 1 antwoord verborgen

Bij maatschappijleer werd er vroeger ingestampt dat de doodstraf Heel Erg is. Nu denk ik dat het in sommige gevallen gewoon het beste voor iedereen is.

Niffio | 18-02-21 | 10:30

Ik vind films waarin gevangenen troep bij elkaar verzamelen en er een wapen van maken altijd enorm spannend.

Leptob | 18-02-21 | 10:30 | 4

A-team?

Nuchternederland | 18-02-21 | 10:38

ER is een mooie film met will Ferrel waarin hij de bak in moet en steekwapens leert maken die je in je anus bewaart: www.youtube.com/watch?v=9CAyOJbsaU8. Get Hard!

BobDobalina | 18-02-21 | 10:39
▼ 1 antwoord verborgen

RTL nieuws postte ook bericht maar heeft dat meteen weer ingetrokken

darmflora | 18-02-21 | 10:30 | 1

Staat er nu weer op...

darmflora | 18-02-21 | 10:31

Hij kreeg weer een berichtje met een opdracht van ome Erdolf.

Sitting_targets | 18-02-21 | 10:30

Vroeger had je niet zulke berichten.
Misschien kunnen ze die ME'ers die op bezorgde burgers inbeukten beter inzetten om dit soort idioten even op hun plek te zetten.

Mastermattie | 18-02-21 | 10:29

Weet u wie door wie Omtzigt werd uitgescholden als "democraat" ?

oldandwise | 18-02-21 | 10:28 | 1

Ja, bizar. Dat vind ik nog wel een stuk erger dan die racistische theorieën.

Maar wat heeft dit met dit topic te maken?

Sitting_targets | 18-02-21 | 10:33

Schrijf hem in voor een potje Russisch roulette met Michael Panhuis. De winnaar mag tegen Mohammed Bouyeri.

_pacman_ | 18-02-21 | 10:28 | 4

@Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:34: Nee, dan duurt het seizoen te kort.
Eerder iets met een rasp en wat citroenzuur.
Je kunt inbellen en op basis van het gekozen nummer wordt het aantal druppeltjes bepaald.

Mastermattie | 18-02-21 | 10:40

@Mastermattie | 18-02-21 | 10:40: Oh, me gusta.
Maar goed, tijd om te stoppen qua creativiteit, straks volgt er nog een joris....

Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:47
▼ 1 antwoord verborgen

Maar krijgt hij ook een uitkering in de petoet?

eerstneukendanpraten | 18-02-21 | 10:28 | 1

Nope.

horsteknots | 18-02-21 | 10:37

De islam in Nederland, maak daar maar eens een mooi model van Jaap! Komen die hockeystick voorspellingen eindelijk een keer wel uit.

C1O2 | 18-02-21 | 10:27
-weggejorist-
Klabanus1983 | 18-02-21 | 10:27 | 2

Bubbááá!
Werk aan de winkel!

Kapitein Sjaak Mus | 18-02-21 | 10:27 | 2

Is Rob Jetten of Tofik Dibi ook goed?

eerstneukendanpraten | 18-02-21 | 10:29

Soms verlang je terug naar vierendelen.....

Toetsenbordcomplex | 18-02-21 | 10:25 | 5

Ik zeg vijfendelen, dat lid(je) ook aan een katrol, als eerste.

Sneerpoets | 18-02-21 | 10:43

@Lt-Kol Kilgore | 18-02-21 | 10:34: ach daar verschillen de meningen over. Maar afschrikwekkend is het wel, dat is zeker.

BoerKoekoek | 18-02-21 | 11:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Deze halve tamme is de brandstof voor de shredder waar hij doorheen gehaald zou moeten worden niet eens waard.
"Uw bijdrage aan deze maatschappij is zeer negatief bevonden, uw lidmaatschap zal derhalve worden beëindigd" en bbbrrrrrr maar met die shredder.

Nlz_ | 18-02-21 | 10:25

Hij heeft al levenslang, nu dan maar levenslang in een dwangbuis.

Veiligheidsslot | 18-02-21 | 10:25
-weggejorist-
elco485 | 18-02-21 | 10:25

Gewoon nog een kans geven. Had het vroeger helemaal niet makkelijk en dat regime in De Schie is vast fors. En “steek” incident is ook zwaar overtrokken. De bewaker liep gewoon tegen iets scherps aan, domme pech natuurlijk. Een wat lichter regime, ruime bezoekregeling en wat vrolijke muziek in de cel maakt Gökman daarnaast een stuk prettiger in de omgang.

de Voorzittert | 18-02-21 | 10:25 | 2

En wat was zijn intentie, laten we dat ook niet vergeten ons af te vragen.

Nuchternederland | 18-02-21 | 10:26

Hij had begrepen dat de bewaker ook een prikje wil tegen de Corona, baat deze niet dan schaad het ook niet. De man handelde met zuivere intenties.

Ds_Dre | 18-02-21 | 10:37
-weggejorist-
herstelkous | 18-02-21 | 10:24

Ik vraag me weleens af waarom altijd de verkeerde personen een dodelijke corona besmetting krijgen. Zou dat komen omdat ik niet geloof?

jan huppeldepup | 18-02-21 | 10:23 | 1

Gokman komt niet veel bij besmettingshaarden in de buurt. Gevangenen moeten beschermd worden.

Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:25

Stel je nou voor hè....
Dat hij de doodstraf had gekregen
Dan was de bewaarder dit niet overkomen.
Beschermen van de medemensen.

Net als bij corona.
Maar nee.
Werkgelegenheid. Opsluiten levert werk op. Doodstraf niet/minder/tijdelijk.

Wat krijgt Gokman voor straf hiervoor? Paar jaar extra?
Is dat een straf? Nah.
Eenmaal levenslang kan je doen wat je wil. Ultieme vrijheid.

Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:22 | 7

@Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:29: dat wordt niet humaan en ontwikkeld bevonden. Zulks vindt plaats in de slechte communistische en bananenrepubliek gebieden. Verder moeten we weten wat zijn beweegredenen waren. En met hem praten, deprogrameren.

Met_baard | 18-02-21 | 10:39

@Met_baard | 18-02-21 | 10:39: Tja. Volgens dezelfde reden is het neerschieten van mensen in een tram blijkbaar niet inhumaan.

Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:40

@Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:40: Een individu kan dat niet aangerekend worden, het was een gedachte ten tijde van. Als het nou een groep was, of een land, tja.

Ik schrijf dit allemaal behoorlijk sarcastisch, maar als ik het zo teruglees klopt het aardig met hoe 'men' er over denkt, is het niet?

Met_baard | 18-02-21 | 11:14
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
tvaalst4811 | 18-02-21 | 10:21 | 1

Hoi Joris!

*Tegel uit voorzorg weer inslikken doet..*

Wijze uit het Oosten | 18-02-21 | 10:21 | 3

Erg wijs van je, waarde oosterling!

eerstneukendanpraten | 18-02-21 | 10:30

kinderachtige schrijfstijl anno 2003

MaarFeitelijk | 18-02-21 | 11:23

Dat krijg je natuurlijk snel met gasten die levenslang zitten. Niks te verliezen, ze kunnen doen wat ze willen.

eetveelbananen | 18-02-21 | 10:21 | 5

4 zielen, geen gedachte.

jan huppeldepup | 18-02-21 | 10:29

oh maar die kunnen heel veel verliezen, zoals telkens als je favoriete tv programma begint dat de electriciteit op magische wijze uitvalt. Of dat er altijd pis of kak in uw eten terug te vinden is, ocassioneel wat glasscherven of iets anders minder appetijtelijk. De telefoon die het niet doet op je gang. De douche die enkel ijskoud water geeft, ik kan nog wel even doorgaan als ik de situatie ter plaatse techisch kan bekijken.

Lt-Kol Kilgore | 18-02-21 | 10:37

@Lt-Kol Kilgore | 18-02-21 | 10:37: Stel je voor, douche alleen koud water. Dat wordt natuurlijk binnen 5 minuten gerepareerd door de lokale technische dienst. Service is uitmuntend.

Is dit nog nieuws? | 18-02-21 | 10:41
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Kluifje | 18-02-21 | 10:20 | 1

Minderbehepte kneus is het. Volstoppen met tranquillizers en laten wegvegeteren.

Rollins | 18-02-21 | 10:20

Zet ‘m vast.

RickTheDick | 18-02-21 | 10:19
-weggejorist-
ikworstelengadouchen | 18-02-21 | 10:19

ik weet het, ik weet het, hij krijgt voor straf geen Covid vaccin! Dat zal hem leren.

wilmeister00 | 18-02-21 | 10:19 | 1

Nee, eerder het tegenovergesteld. Geeft 'm maar een liter van die troep.
Gratis proefpersoon.

Mastermattie | 18-02-21 | 10:32

Voer die vent gewoon aan de varkens aub.

bwi | 18-02-21 | 10:19 | 1

Ja of naar het abattoir afvoeren.

Phantomas | 18-02-21 | 12:15

Je halve gezicht staat open?

marcoplarco | 18-02-21 | 10:18 | 1

Lol, punten voor je sarcasme. Ik ben dol op zwarte humor.

ratelaar | 18-02-21 | 10:36

Eventuele privileges afpakken? Isoleercel?

Nee dus! | 18-02-21 | 10:17 | 2

Een ongeisoleerde stenen kerker koelt misschien ook af

Shoarmamasutra | 18-02-21 | 10:29

Uitzitten in vaderland. Hij kan mee met zo'n corona-ophaal-vlucht. Die dan wel met een groter vliegtuig kan. Levenslang duurt in Turkije ook veel korter, vreemd genoeg.

MaarFeitelijk | 18-02-21 | 11:25

Gewoon de doodstraf weer invoeren voor dit soort idioten.

compleet nutteloos | 18-02-21 | 10:17 | 4

@wilmeister00 | 18-02-21 | 10:20: Het hoeft toch niet heel snel te gaan? Ik stel voor om het in fases uit te voeren, stukje bij beetje

marcoplarco | 18-02-21 | 10:30

@wilmeister00 | 18-02-21 | 10:20: Wat gaat dat kosten???
Dat bedrag is niet te verantwoorden, gewoon opruimen en de resten
aan wilde zwijnen voeren.

getzappad | 18-02-21 | 11:12
▼ 1 antwoord verborgen

Lijfstraffen weer invoeren. Dat is het enige dat helpt bij dit soort figuren.

ik_word_gek_in_NL | 18-02-21 | 10:17 | 2

Je bedoeld een tatouage? Van een varken?

Pedronegro | 18-02-21 | 14:29

Doodstraf invoeren. Je hebt helemaal niks aan die lui. En het kost alleen maar meer geld.

Krachtkoe | 18-02-21 | 10:17 | 5

Ik las lul ipv lui.

Shoarmamasutra | 18-02-21 | 10:27

Politiek natuurlijk weer niet correct, maar wel helemaal eens. Dit soort gevallen waarbij nul kans op onschuld is gewoon ehhhh.... “deleten”.
Disclaimer tov eventuele Joris: dit is mijn persoonlijke visie.

J-van-de-Bontekoe | 18-02-21 | 10:37

@Sleeter | 18-02-21 | 10:20: Mensen zoals gokmen zouden tegenwoordig eindigen als knalvoer op theync ofzo. Maar omdat die mongool in een nederlandse cel zit en wij veels te aardig zijn allemaal met werkelijke probleemmensen die nooit meer te fixen valt, omdat het tja gewoon genetisch zo eenmaal is, zullen we di altijd blijven houden.

Krachtkoe | 18-02-21 | 11:05
▼ 2 antwoorden verborgen

Op een dieet van speklap en vervuild water zetten.

_pacman_ | 18-02-21 | 10:17

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino