Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vrouw ontmaskert eigen man als totale goorlap. En Wat Er Toen Gebeurde Zal U Verbazen

niet de kinderpornomijnheer uit het verhaal

Spoiler: hij woont weer bij z'n vrouw

Probeert u zich eens te verplaatsen in deze tombola van mankementen uit de hel. Een mevrouw is lekker het huis aan het poetsen, tralala, verdikkie wat ligt daar nou, het is een sd-kaart. Dus die vrouw, hup, effe kijken wat er precies op die sd-kaart staat, verdomd, het is heel erg ellendig: "Seksfoto’s van meisjes tussen de twee en twaalf jaar." Dus die vrouw vertelt haar smeerbeer (niet de knaap van de foto, dat is een ander vies dier) dat-ie niet meer terug hoeft te komen. De man (48, in 2003 ook al eens veroordeeld voor smeerpijperij) huilie huilie doen dat hij zelf ook een soort slachtoffer is en dan komt het: "De man is weer terug bij zijn vrouw." Kinderen van TWEE. Dus die zitten nu weer samen aan de doperwten. Daarna op de bank De Grote Tuinverbouwing kijken. Kaarsje aan. Kopje thee, alles. En dan kruipen ze 's avonds weer lekker tegen elkaar aan. De volgende ochtend boterhammetje. Hagelslag. Koffie. Kinderen. Van twee.

Reaguursels

Inloggen

Witte mannen zijn oververtegenwoordigd onder de verzameling pedofielen of mag ik dat niet zeggen?

Zegtnietzoveel | 15-07-20 | 16:18 | 8

White privalidge!

B2 | 15-07-20 | 20:39

Allemaal roepers, die zich aangesproken voelen. Rustig maar, ik zeg niet dat jullie pedo zijn, maar er is gewoon gedegen onderzoek naar gedaan (van wijk e.a. 2006) waaruit blijkt dat Antillianen oververtegenwoordigd zijn bij seksueel misbruik maar autochtonen bij kindermisbruik.

Zegtnietzoveel | 15-07-20 | 21:53

Je mag alles zeggen, maar het klopt niet.

Nehemia | 16-07-20 | 00:40
▼ 5 antwoorden verborgen

Moet allemaal kunnen want dwaallicht Bregman heeft het zelf gezegd dat de meeste mensen deugen. Zeker als ze huilie-huilie doen, want kwetsnasrheid is kracht toch?

Feitenpliesie | 15-07-20 | 14:28
-weggejorist-
Mark zit te Dutten | 15-07-20 | 13:46

Hij heeft zelf kinderen, dus straks is ie opa en kan ie lekker op de kleinkinderen passen. Hoe dat afliep lezen we dan over een jaar of 10 wel weer in de krant.

meneerjan | 15-07-20 | 13:36

Ongelooflijk dat de echtgenote weer samenwoont met haar pedofiele man. Als je dergelijke smeerlapperij eenmaal hebt gezien krijg je dat toch nooit meer van je netvlies af?! Er moet aan haar ook een steekje loszitten als zij daar overheen kan stappen.

Toos Bevergeil | 15-07-20 | 13:18 | 2

Helaas faciliteert de echtgenote soms zelfs de pederastische echtgenoot door haar kind mee te onderdrukken en het misbruik te verheimelijken.

Cepalislam500mg | 15-07-20 | 13:23

Of ze lusten er zelf wel met meer dan pap van en daarom hebben ze er meer begrip voor! Want seks... dat is toch met stip het belangrijkste in het mensenleven. Wat maakt zo'n 'kleine' afwijking dan uit.
Ze kan ook normaal gestoord zijn natuurlijk. Maar mis is er iets.

CalamityJane | 15-07-20 | 19:51

Wordt het niet eens tijd om de schilderijen van PedoPaul Gauguin te verbranden?

wijsvinger | 15-07-20 | 12:41 | 1

Of van pedo Mo

TonyMontana010 | 15-07-20 | 14:06

Psycholoog constateerde pedofilie EN antisociale trekken in de persoonlijkheid. Dat laatste is dus nog alarmerender dan dat eerste, omdat het eea zegt over je geweten en reactie op pijn, etc, n behandelbaar is het niet echt. Lastig te geloven dat hij naast de fotos verder zo'n lieverdje was.
En gewoon fopstrafjes. En gewoon weer thuis mogen komen. Want daders zijn zieliger dan de slachtoffers.

einStina | 15-07-20 | 12:09 | 4

Er zijn effectieve behandelingen, maar deze zijn helaas niet legaal..

etwaboy | 15-07-20 | 12:37
▼ 1 antwoord verborgen

Ben ik dan de enige die zich afvraagt hoe zoiets naar buiten komt? vertelt mevrouw dat aan de pers of meneer? Delen ze zoiets op feestboek?

Behangdelul | 15-07-20 | 11:54 | 2

De politie heeft en PR afdeling die meer doet dan de hele opsporingsafdeling bij elkaar. Door vooral 'te laten zien wat we doen' proberen ze nog een soort van legitimiteit overeind te houden, terwijl ze feitelijk uitgespeeld zijn. Bij inbraken komen ze al niet meer, aangiftes kun je volgende week komen doen (of niet), straatterreur, overlast, mishandelingen en misbruik heeft allemaal geen prioriteit. De grote criminaliteit groeit als kool. De politie is wel druk bezig met iftarren, dat dan weer wel.

Frau Merkel | 15-07-20 | 12:07

Openbare rechtspraak brengt weleens dingen in de openbaarheid, he. Bij de meeste zedenzaken is een journalist aanwezig.

einStina | 15-07-20 | 12:10

Ken deze mensen niet.
Wat ik wel weet is dat dit soort in een 11e eeuwse vergeetput thuishoort.
Wraak als motief maar vooral dat herhaling wordt voorkomen.

amygdala | 15-07-20 | 11:53 | 1

Dit wás de herhaling....

Ed Bever | 15-07-20 | 13:08

Als we een homosexueel proberen te “genezen”, staat de maatschappij op zijn achterste poten. Maar als we een pedofiel proberen te “behandelen” is dat normaal. Vind ik raar. Ik zou pedofilie liever zien als een vrij consistente persoonlijkheids eigenschap. Behandelen zou je niet eens moeten willen. Zou eerder kiezen voor de maatregel: hoe bescherm je kinderen voor deze persoon. We zijn nu toch al bekend door Corona met quarantaine. Iedereen vindt het compleet normaal dat dit gebeurt met gezonde normale mensen. Dan lijkt het maar een kleine stap. Moeten ze nu niet met iets moreels gaan beginnen dat dat onmenselijk is.

azijnseikerT | 15-07-20 | 11:37 | 9

@azijnseikerT | 15-07-20 | 12:11: Vooropgesteld dat ik het zelf ook walgelijk vind, doel ik erop, dat als het kind in kwestie er geen last van ondervind, ik het probleem niet zo zie.

culture_vulture | 15-07-20 | 12:23

@frickY | 15-07-20 | 11:48: Eerst voorkomen, daarna opsluiten.
Oh wacht, u bedoelt voorkómen.
Ja... hoe doe je dat?

Papa Jones | 15-07-20 | 12:27
▼ 6 antwoorden verborgen

En nog wat.
Ben ik nou een wantrouwige, achterdochtige gozert als ik per definitie, a priori, zo mijn twijfels heb bij mannen die in kinderopvang en dergelijke werken?
Kijk.
De goeden moeten dan lijden onder de kwade voorbeelden, maar zo zit ik wel in mekaar.
K denk zo. Gaat automatique.
Kan ik OOK niks aan doen, nu men toch massaal in de slachtofferrol ipv daderrol schiet.

chicago river | 15-07-20 | 11:36 | 8

@Frau Merkel | 15-07-20 | 12:08:
Wel eens ja. Heb dit in ander draadje ook aangestipt.
Waar k natuurlijk op doelde was de grote gemene(!) Deler in deze.
Mannen zijn oververtegenwoordigd hier, dus generaliseren ontkom je niet aan.
So ja, een juf voor de opvang / peuters / kleuters is simpelweg een logische.
Een volwassen man niet.
Zint dat je niet? Wen er maar aan!

chicago river | 15-07-20 | 12:14

Ik heb geen probleem met mannen in het onderwijs, maar bij dreumessen / peuters trek ik wel een wenkbrauw op inderdaad.

Papa Jones | 15-07-20 | 12:32

@chicago river | 15-07-20 | 12:14: Dat ben ik deels met je eens. Geweld tegen en misbruik van mannen door vrouwen wordt niet serieus genomen. Dat blijkt uit het enorme taboe dat erop heerst, gebrek aan begeleiding en opvang en het ontbreken van cijfers en definities. Of er daadwerkelijk sprake is van oververtegenwoordiging is de vraag. Mannen hebben op veel meer persoonseigenschappen een grotere spreiding dan vrouwen, dus ook op de extreme. Het is dan ook te verwachten dat er meer mannen zijn, maar sluit niet uit dat er ook vrouwen zijn.
De oververtegenwoordiging van vrouwen zie ik eerder als gevolg van de culturele trends.

Frau Merkel | 15-07-20 | 14:31
▼ 5 antwoorden verborgen

De foute infantilisering slaat in dit artikel helaas op vele manieren toe. Doe dan nog die aparte foto in het DvhN erbij.. En het wordt helemaal surreëel bij het artikel over dit onderwerp in “Spuiten en Slikken” (WTF). Volgens mij is pedo-filie (/-seksualiteit) zeker geen geaardheid, maar een emo(-seksuele) ontwikkelingsstoornis. Ik zou sowieso inzetten op een vroegere behandeling van het thema seksualiteit op scholen.

Nick_Star | 15-07-20 | 11:35 | 6

@Joris Beltsin | 15-07-20 | 11:44: Eens. Daarom eerder seksualiteit op het programma. Zo’n stoornis lijkt mij pas bijkans onbehandelbaar na voltooiing van de puberteit.

Nick_Star | 15-07-20 | 11:55

@chicago river | 15-07-20 | 11:46: Tuurlijk. Er staat geen maat op iemands geestelijke lenigheid na het meemaken van een dergelijke sekte. Dat laat overigens onverlet dat ik de passende straf op iets als pedo-seksualiteit wel degelijk zet op ‘in levenslange berperking’.

Nick_Star | 15-07-20 | 13:45
▼ 3 antwoorden verborgen

De grote tuinverbouwing dat programma ken ik nog niet. Heb ik wat essentieels gemist?

matatwork | 15-07-20 | 11:32 | 2

Ja.

van Oeffelen | 15-07-20 | 11:32

Dat is een understatement.

Nehemia | 16-07-20 | 00:41

Kindermisbruikers en vrouwenmeppers zijn het laagste gespuis op aarde. Verdelgen die handel.

van Oeffelen | 15-07-20 | 11:29 | 1

Dat gaat tegen de emancipatie in. Als een vrouw uitdeelt moet ze antwoord krijgen. Zo zijn de emancipatiewetten nu eenmaal.
Als het over huiselijk geweld gaat ben ik het volledig met je eens, maar ook hier gaat het twee kanten op. Er zijn genoeg mannen die een blijf-van-mijn-lijf huis zochten, maar nergens terecht konden.

Frau Merkel | 15-07-20 | 12:10

Ik vraag me af en toe af welke mechanismen een rol spelen bij deze mensen. Zijn zij nooit de 'doktertje spelen met andere kinderen'-fase ontgroeid - dus nooit volwassen geworden - of zijn het zwakke machtswellustelingen die proberen te domineren over personen die zij wél aankunnen? Of misschien een combinatie.

lekgoot | 15-07-20 | 11:18 | 4

Dat laatste denk ik. Een normaal mens word al misselijk van de gedachte alleen.

Omebert | 15-07-20 | 11:21
▼ 1 antwoord verborgen

Stuitend dat ze de grote tuinverbouwing gaan kijken inderdaad.

Omebert | 15-07-20 | 11:18

Mensen die praten in termen als " hem ermee helpen" of soortgelijke bewoordingen, raad ik aan eens wat mensenkennis en levenslessen op te doen.
Ja, ik heb het over jou@DeutschlandUberAlles.
Of je moest het sarcastisch bedoeld hebben.
Dan heb k niets gezegd.

chicago river | 15-07-20 | 11:11 | 3

U bedoelt dat deze mensen niet te helpen zijn, of wat?

Joris Beltsin | 15-07-20 | 11:17

@Joris Beltsin | 15-07-20 | 11:17: jawel hoor. Even castreren en door!

Omebert | 15-07-20 | 11:19

@Joris Beltsin | 15-07-20 | 11:17: ja

chicago river | 15-07-20 | 11:37

Er is toch wel ergens een chirurg die zo'n stukje hersenkwab kan verwijderen?
We kunnen zoveel tegenwoordig dus waarom dit niet?
En als het mislukt "So What"

Alt | 15-07-20 | 11:11 | 1

Waarom zo moeilijk doen met hersenkwabjes?
Er zijn andere, eenvoudiger bereikbare kwabjes die verwijderd kunnen worden. Werkt net zo goed en je hebt geen hersenchirurg nodig. Een handige Bulgaar die in een een slachthuis werkt kan de klus óók klaren.

Kapitein Sjaak Mus | 15-07-20 | 11:15

Natuurlijk zijn ze weer samen.
Wie moet anders hun geklaag aanhoren?

Papa Jones | 15-07-20 | 11:08

Nah ja, misschien is ie wel heel lief tegen zijn kinderen.....? Oh... wacht...,.

Lorejas | 15-07-20 | 11:06

In het vorige topic nog met Mickey over gehad.
Wanneer je deze 'Stichting Martijn' stoornis hebt, heb je die voor altijd.
Al zet je een leger psychologen op zo'n zieke.
Uit de samenleving. Kamp of cel in.
Een kind is voor het leven getekend wanneer geconfronteerd met deze IRL monsters.
.
En kom bij mij aub niet aan met ",ja maar, er is een verschil tussen pedofiel en pedoseksueel".
BULLCRAP.
Een pedofiel is ten alle tijden een potentieele pedoseksueel.
Opbergen dat vullis.
Achter de stalen soepstengels op water en brood.

chicago river | 15-07-20 | 11:04 | 5

@Eagle0511 | 15-07-20 | 11:12:
Oh en nog iets. Een pedofiel, dus geen pedoseksueel, ja, werd pas "pedofiel" toen officielr instanties hem/haar(!) pakten op het bezit van children pron of erger.
Is gewoon strafbaar maat.
Kortom, wegwerken deze creeps voordat ze het pedo "systeem" nog langer in stand houden, met hun gore downloadjes en dark web contactjes.
Wat is hier Chinees aan?

chicago river | 15-07-20 | 11:22

Een observatie. Een op alle mogelijke manieren zwaar gestoorde pedofiel banjert hier al zeker 30 jaar rond, heeft tig hulpverleners versleten die hem overal mee helpen want meneer heeft nogal wat noten op zijn zang, elke nieuwe geitenwollen sok begint met frisse moed maar het eindigt er altijd mee dat ze als een hondje achter hem aan lopen onder het motto "u vraagt, wij draaien". Hij windt ze allemaal om de vinger. Intussen doet hij lekker waar hij zin in heeft. Naar kinderen loeren. Elk jaar verhuizen. Woont nu tegenover een kinderboerderij. Veel fietsen om "nieuwe gebiedjes te ontdekken". Is dagenlang van de radar. Komt om in de schulden maar rijdt ineens op een nieuwe scooter, maar hij is "niemand verantwoording schuldig". Dit persoon heeft volgens mij een blanco strafblad. En toch ben ik er niet helemaal gerust op. Raar hé?

Wiebenick | 15-07-20 | 12:45

@chicago river | 15-07-20 | 11:22:

Psssttt, Chicago, laat het me weten als je een partij opricht. I'm in.

MickeyGouda | 15-07-20 | 15:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Binnenkort wellicht meer nieuws over een lopende zaak in Duitsland, waarbij mogelijk 30.000 verdachten!
Een wereldwijd netwerk op de darkside of the webs.
Zeg het eens hardop voor jezelf: 30.000 vieze vette, waarschijnlijk, blanke teringkerels.
Wie weet hoeveel beeldmateriaal did gasten hebben en hoeveel leed de kinderen is aangedaan.
De Smeerbeerput gaat open.
Allemaal castreren.
Maak er maar mensen die menstrueren van.
Walgelijk.

Ruimedenker | 15-07-20 | 11:02 | 12

@Waakvlam | 15-07-20 | 11:10:
Juist omdat dit een verschijnsel is waar blanke mannen zich aan schuldig maken.
Anders had ik wel zwart geschreven.
Die staan samen met Marokkanen bovenaan andere misdaadlijstje.
Ik zeg het één, dus ook het ander.

Ruimedenker | 15-07-20 | 11:46

@Ruimedenker | 15-07-20 | 11:46:
Het tot nu toe grootste pedo- en verkrachtingsnetwerk wat ooit in Europa is ontdekt (Rotherham) bleek toch iets gekleurder te zijn.

zeauzitdat | 15-07-20 | 12:23

@lekgoot | 15-07-20 | 11:28: Dit is ongeveer net zo logisch als niet op internet gaan voor je belastingaangifte omdat je dan geconfronteerd kan worden met animal sex

mmx | 15-07-20 | 13:07
▼ 9 antwoorden verborgen

Wonen in een huis met kleine kinderen is natuurlijk vragen om problemen. Maar wat zou je met zo'n man wel moeten doen? Hoe kan je er voor zorgen dat ie van kleine kinderen afblijft, levenslang opsluiten is natuurlijk ook geen optie.

Henk1357 | 15-07-20 | 11:00 | 4

@chicago river | 15-07-20 | 11:13: wie betaald dat?

Santtulainen | 15-07-20 | 11:20

@Santtulainen | 15-07-20 | 11:20:
Nogmaals, mijn ",oplossing", easy en doeltreffend plus pijnloos, haalt de Joris mod-check niet.

chicago river | 15-07-20 | 11:26

Hij weet dat ie een stoornis heeft en weet dat ie daar hulp bij nodig heeft. Hij worstelt met zichzelf en kijkt/keek en verwijdert/verwijderde steeds weer kinderporno. Hij produceert geen kinderporno. Zijn vrouw kent zijn probleem en vindt het ook een probleem (want aangifte) en wil hem blijkbaar nu ook helpen. TBS/levenslang voor productie van kinderporno lijkt me prima. Maar in dit geval? Dat er een kind in huis woont en die ook nog eens vriendjes/vriendinnetjes krijgt vind ik het grote probleem/dilemma.

Henk1357 | 15-07-20 | 12:15
▼ 1 antwoord verborgen

Ik begrijp de man niet en ik begrijp de vrouw niet. Heerlijk die onwetendheid.

Quib | 15-07-20 | 10:58 | 2

"Heerlijk" is een dubieuze leidraad gezien de drijfveren van bijvoorbeeld een pedofiel. Maar nog heerlijker is om beide mensen en hun worsteling met allerlei onwetendheid geheel te begrijpen. En ook al het misschietend commentaar te begrijpen. Pedofilie is net als stofzuigzakken en SD-kaarten een product van onze wereld. Alle verlangens en obsessies zijn nauwelijks spontaan, het wordt allemaal ons aangeleerd. Maar het is ook af te leren met pijn en moeite.

GeenAccount | 15-07-20 | 11:11

Snap die vrouw wel, zij heeft aangifte gedaan, de man is in therapie en heeft zijn straf gehad. Als hij zijn probleem oplost en zij houdt van hem dan gaan ze samen verder.

i-Wonder | 15-07-20 | 10:52 | 3

Nee! nee! Nee! Hij is de boeman! Hij is de schuldige! Hij vertegenwoordigd alles wat slecht is! Mensen als hij mag je straffeloos stenigen en dan juicht het volk! Het is zo verdomd eenvoudig, waarom zie je dat toch niet?

eegoo | 15-07-20 | 10:56

Of die man heeft ook een sd-card gevonden die weer van zijn vrouw was... waarop zij de aanklacht introk.

Premier Trutte | 15-07-20 | 10:58

@Premier Trutte | 15-07-20 | 10:58:
met neo-nazibreipatronen erop en dergelijke.

lekgoot | 15-07-20 | 11:34

Die kinderen moeten hun democratisch recht gebruiken om op een andere politieke partij stemmen.

Stop het kartel!

Polarisator | 15-07-20 | 10:51

Iets voor het Familiediner?

lingo star | 15-07-20 | 10:51 | 6

Zegt U ja of nee tegen een diner in het Kinderpannekoekenhuis? Denkt U er eens rustig een avondje over na.

Lorejas | 15-07-20 | 12:36

Eerder het kindermenu'tje.

Blote Bertus 2000 | 15-07-20 | 14:31
▼ 3 antwoorden verborgen

Een vraag, is het een VVd'er?

dathoujetoch | 15-07-20 | 10:48 | 2

of : wie zegt dat het akwasie niet is? Zo maar een vraag dus.

vokfeez | 15-07-20 | 10:59

zou je niet verbazen gezien bepaalde VVD'ers die op Justitie zaten/zitten.

ikworstelengadouchen | 15-07-20 | 11:04

"Tegen de verdachte is negen maanden gevangenisstraf geëist, waarvan vijf maanden voorwaardelijk"

Tja dat zijn niet echt straffen waar je bang van wordt

dezakloper | 15-07-20 | 10:48 | 5

@2voor12 | 15-07-20 | 10:50: Inmiddels zijn er zo veel daders dat men er aparte gevangenissen voor heeft gebouwd. Gezellig samen met mededaders foto`s ruilen.

RickRD | 15-07-20 | 11:09

@2voor12 | 15-07-20 | 10:50:
Nee, in NL heb je speciale afdelingen voor gevangen die niet veilig zijn tussen de 'gewone' gevangenen. Volkert zat ook op zo'n afdeling

dezakloper | 15-07-20 | 13:34
▼ 2 antwoorden verborgen

Als de "Children Lives Matter" campagne begint, zal de echte revolutie uitbreken.

H0lland | 15-07-20 | 10:46 | 1

Dat is het! Alleen blanke....., ehhh witte meisjes, anders was het veel serieuzer genomen. De walgelijke goorlap.

J-van-de-Bontekoe | 15-07-20 | 10:53

Da's niet gezond! Beperk je tot de leeftijd van 18-80 jaar..

bolletje kaas. | 15-07-20 | 10:45 | 2

Wat is er op tegen als tachtigplussers seks hebben? zolang er maar wederzijdse instemming is

dezakloper | 15-07-20 | 10:49

@dezakloper | 15-07-20 | 10:49: Zo is het. Dat neuken is helemaal niet belangrijk. Het contract, dat is belangrijk.

GodfrietvanAviko | 15-07-20 | 10:51

"Om afleiding te zoeken, ging ik op zoek naar kinderporno."
Dat heb ik nou nooit. Misschien moet de man eens een PlayStation kopen?

koeberg | 15-07-20 | 10:45 | 1

Of op GS reaguren alhoewel dat in de huidige tijd ook zeer verdacht is.

2voor12 | 15-07-20 | 10:49

Mosterd heeft geloof ik nog nooit een echt lelijk mokkel gezien.
Niet iedereen heeft keus.

mark1487 | 15-07-20 | 10:44 | 2

Je hebt altijd de keuze om niet kinderporno te downloaden.

koeberg | 15-07-20 | 10:47

@koeberg | 15-07-20 | 10:47: Lezen.
Lezen.
Lelijke mokkels hebben niet altijd keus. Stel ze wil zelf kinderen, en is zo lelijk dat ze al lang blij is dat hij de eerste in haar leven is die niet gillend is weggerend. Dan snap ik het wel.

mark1487 | 15-07-20 | 10:52

Ander klein leed: Ik had december vorig jaar een schoenendoos met kranten naast de papierbak gezet. Die was namelijk overvol. Handhaving aan de deur. Bekeuring op naam van mijn zoon, zijn naam stond namelijk op die doos. Ik bellen en ja meneer de Gemeente heeft een zero tolerance-beleid wat betreft zwerfvuil (Nu nog een voor plofkraken etc.) Enfin, ik zie dat uw zoon minderjarig is, dan wordt de boete gehalveerd. Stilte. Onlangs de boete in de bus. Dus ik nabellen of dat inderdaad de helft is? Antwoord: In Amsterdam is minderjarig tot 15 jaar.

Piet Karbiet | 15-07-20 | 10:43 | 6

@New Quacka | 15-07-20 | 10:54: Scherp. Sowieso gaan nu alle lege flessen en oud papier in de vuilnisbak. Lekker makkelijk.

Piet Karbiet | 15-07-20 | 10:57

@Piet Karbiet | 15-07-20 | 10:57:
Foei. Recycling vind ik iets dat bij een beschaafd volk hoort.

Diotima | 15-07-20 | 11:19

Nooit ergens je naw op laten zitten. Ik verscheur dat soort dingen altijd - ook brieven - en ze gaan in de oud papiercontainter of in de burner. Je weet nooit welke gekken er wat met jouw gegevens gaan doen.

Graaisnaaiert | 15-07-20 | 11:27
▼ 3 antwoorden verborgen

Folie a deux. Man ( was ze maar twee) en vrouw (was ik maar twee).

koperbij | 15-07-20 | 10:41

Het lijkt me eigenlijk riskanter als hij alleen rondloopt met zijn seksuele frustraties dan wanneer hij bij zijn vrouw woont. Snap alleen die vrouw niet, maarja, ik ben dan ook een man.

Dr. Vigilante | 15-07-20 | 10:38 | 4

Als vrouw snap ik die vrouw ook niet.

MickeyGouda | 15-07-20 | 10:42
▼ 1 antwoord verborgen

Beter bij zijn vrouw dan alleen op een flatje, zo is er tenminste nog een klein beetje controle op wat hij uitvreet....

Rottend-Fruit | 15-07-20 | 10:37

Kindersex was ooit een partijpunt van ik meen de PPR of SPS. Het huidige Groenlinks. Maar de Frankfurter Schule heeft nooit bestaan, hoor. En cultuurmarxisme is ook een door rechts verzonnen iets. Iedereen gelijk dus ook kinderen.

Piet Karbiet | 15-07-20 | 10:34 | 6

Het leefde binnen de PSP, de SPS heeft nooit bestaan. En bij Brongersma, een PvdA senator. Allemaal marginaal.

oldandwise | 15-07-20 | 10:57
▼ 3 antwoorden verborgen

Tja, niemand kiest ervoor om pedofiel te zijn, zo word je geboren. Net zoals mensen die homoseksueel zijn, transgender, walnoot etc etc

dk-- | 15-07-20 | 10:33 | 7

Onzin. Aangeboren? Is er een pedo-gen?

Van Urk | 15-07-20 | 10:47

@Diotima | 15-07-20 | 10:38:

Maar die therapie werkt waarschijnlijk alleen bij mensen met een optimaal functionerend moreel kompas. Bij mensen die begrijpen wat ze aanrichten als ze gehoor geven aan hun driften.

MickeyGouda | 15-07-20 | 10:47

Pedofilie is een enorm en vrijwel onoverkomelijk probleem. Het is een geaardheid waar je niets mee kunt. Een relatie met een kind, al dan niet seksueel, is onmogelijk en per definitie ongelijkwaardig. Daarom ook strafbaar. Plaatjes en filmpjes bieden geen uitkomst en zijn eveneens strafbaar. Een 'coming out' staat gelijk aan sociale zelfmoord. Iedere poging tot een gesprek of maatschappelijk debat is gedoemd te ontaarden in (op zichzelf goed te begrijpen) afkeer en verontwaardiging maar ook verbaal en/of fysiek geweld. De drempel om hulp te zoeken is mede daarom bijzonder hoog. En hulp of niet, de kans op 'genezing' is sowieso nul. Ondertussen lijkt het er op dat het om vele tienduizenden mensen in Nederland gaat en staat vast dat de maatschappelijke opvatting over pedofilie steeds hardvochtiger wordt.

Stijlicoon | 15-07-20 | 12:14
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Bijltje | 15-07-20 | 10:32 | 1

Volgens “advies van de psycholoog, de verdachte verminderd toerekeningsvatbaar is”.
Mannen, a?

wezen | 15-07-20 | 10:32

wees blij dat iemand hem nog een beetje in de gaten houdt

Satria | 15-07-20 | 10:31

Zijn vrouw (18) wilde ook niet hun 12,5 jarige huwelijksfeest aflassen. Daar gaat de familie zo van praten...

42 | 15-07-20 | 10:31 | 2

Het was Mo niet.

Alco-de-Holist | 15-07-20 | 10:36

*afgelasten

Major-Disaster | 15-07-20 | 10:44

Ik denk dat er wel een stap zit tussen kinderporno plaatjes downloaden en aan je eigen kinderen gaan zitten.

Kane | 15-07-20 | 10:29 | 6

U bedoeld liever plaatjes van uw kinderen dan zijn eigen kinderen?
Gestoord.

H0lland | 15-07-20 | 10:41

@MickeyGouda | 15-07-20 | 10:34:
Juist.
Onbegrijpelijk dat sommige volwassenen hier dat niet inzien.
Lijken gofferdomme wel kinderen, qua redenatie trant.

chicago river | 15-07-20 | 11:29

@chicago river | 15-07-20 | 11:29: Ja, het is niet fris, en behoeft straf. Maar om nu een heel gezin te slopen, dat is ook best heftig!

Kane | 15-07-20 | 18:19
▼ 3 antwoorden verborgen

"Ik wilde een einde aan mijn leven maken. Maar ik ben tot bezinning gekomen".
Maar tot bezinning komen met kids van 2-12 op zijn netvlies lukte niet.
Ik zeg: voltooid leven.

Zack Hooi | 15-07-20 | 10:28 | 1

Als hij daadwerkelijk tot bezinning was gekomen was hij nu dood geweest.

keestelpro | 15-07-20 | 11:37

De vrouw heeft wel de politie gebeld. Dat is wel te prijzen in haar. Dat ze hem weer terug neemt, is dan weer vreemd, maar dat is wel iets tussen haar en die pedo.

Tronald_dump | 15-07-20 | 10:28 | 1

Waarschijnlijk brengt ze hem gewoon weer, gekleed in een schoolmeisjesuniform en met twee vlechtjes, zijn biertje, al zeggende: "vindt pappie zijn kleine meid nog steeds lief"?

wijsvinger | 15-07-20 | 10:42

Ik heb altijd zo'n vermoeden dat het behandelen van een pedofiel net zo zinloos is als het behandelen van een homofiel. En dat bedoel ik in de zin van iemand van een van nature aangeboren voorkeur bevrijden.

SchimmelSchwanz | 15-07-20 | 10:27 | 5

@Kees Maf | 15-07-20 | 10:35: Een pedo kan niet zijn lusten botvieren zonder een kind te verkrachten. Alternatief is ploaties kieken, maar dat is ook verboden. Inderdaad frustrerend. De druk moet er toch af. Digitale animatie is misschien een oplossing of anders zelfmoord.

Zack Hooi | 15-07-20 | 11:32

@Zack Hooi | 15-07-20 | 11:32: Animatie is ook verboden, en als je gelovig bent zelfmoord ook ;)

mmx | 15-07-20 | 13:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Zij is ook slachtoffer, ze kan niet als vrouw die de emancipatieboot gemist heeft niet financieel onafhankelijk zijn van hem. Tja, dan liever erwtjes eten met een smeerpijp dan je eigen boontjes doppen.

Andersdenkend | 15-07-20 | 10:25

Er klopt iets niet de rechter beweert:"Ik durf te concluderen dat hij afbeeldingen verwijderde als hij aan zijn gerief was gekomen". Internet surf gedrag van klanten van ISP's moeten wettelijk 2 jaar bewaard worden op hun servers, het is dus makkelijk om iemands surf gedrag in te zien ook al heeft de klant zelf alle gegevens verwijderd. Ik moet dan meteen denken aan invallen bij van pedofilie verdachte rechters waar PC's zonder harde schijf werden aangetroffen(zou iemand ze gewaarschuwd hebben ?). Mollis lex, exitiosius lex.

cat22 | 15-07-20 | 10:25 | 4

Het OM beweert dat, niet de rechter. Die mag dat niet eens beweren.

DrumPiet | 15-07-20 | 10:31

Die uitspraak was van de OvJ, niet van de rechter. De OvJ moet wel met hele goede argumenten en bewijzen komen om deze beschuldiging overeind te houden en verdient naar mijn mening een stevige tik op de vingers. Van een OvJ mag je beter verwachten.

Frau Merkel | 15-07-20 | 12:00
▼ 1 antwoord verborgen

Leest Robert Heinlein

Hemmenaar7 | 15-07-20 | 10:25 | 3

Ik heb vrij veel van zijn boeken. Aan welk boek refereert u?

staat het bier koud? | 15-07-20 | 10:29

@staat het bier koud? | 15-07-20 | 10:29:
Vreemdeling in een vreemd huwelijk?

Kapitein Sjaak Mus | 15-07-20 | 10:56

Goeie SF schrijver.

Nehemia | 16-07-20 | 00:44

Die man had gewoon de pech dat z'n vrouw wist wat een SD-kaart was en hoe ze 'm moest bekijken.

Nogood Boyo | 15-07-20 | 10:25 | 3

Ik vind het nogal wat. Mijn vrouw weet nu sinds kort wat een ansichtkaart is. Dat was een hele klus.

Draaikontje | 15-07-20 | 10:31

mijn vrouw noemt een portable harddisk een modem .

small_town_dude | 15-07-20 | 10:51

Lol... de mijne zou er geen raad mee weten en de kaart linea recta bij mij afgeven. En zo hoort het ook.

Amsterdamsko | 15-07-20 | 11:12

En z'n vrouw is net 18 geworden...

HoerieHarry | 15-07-20 | 10:22 | 6
▼ 3 antwoorden verborgen

Die kinderen , en zo een moeder. Ik zou hem helemaal kapot slaan.
Mijn moeder heeft me altijd geleerd, niemand zit aan je, gelijk zeggen tegen me, want ze had op school een leraar die altijd met een meisje de kast in ging, vertelde ze. Het heeft me altijd een veilig gevoel gegeven, dat mijn moeder iemand in mekaar zou slaan en naar mijn moeder of vader kon gaan, En dat heb ik mijn kinderen ook mee gegeven.

gato | 15-07-20 | 10:20 | 1

Moeder Gato's PvA klinkt effectiever dan menig 'behandelplan'.

MickeyGouda | 15-07-20 | 10:39

In Ass(en) doen ze wel vaker vieze dingetjes, vrij hoog tokkie gehalte daar.

Gaat het niet dan? | 15-07-20 | 10:20 | 3

Valt wel mee, niet erger dan elders.

Synecdoche | 15-07-20 | 10:33

Prachtig stadje, niks mis mee.

Kuifje-naar-Brussel | 15-07-20 | 11:12

In de jaren '70 van de vorige eeuw waren meerdere partijen in de Tweede Kamer pleitbezorger voor sex met minderjarigen. Ongelooflijk.

Tietmier | 15-07-20 | 10:19 | 4

Die zijn er nog steeds. En de universiteiten hebben sinds de jaren 60 professors, die dit op rationele basis sanctioneren.

Arachne | 15-07-20 | 10:24

Ja, dat gold toen als progressief, maar nu weten we beter. Er waren mensen (mannen) die relaties met kinderen aangingen en die kinderen leken volwassen handelingen wel leuk te vinden, maar eigenlijk wilden die kinderen enkel aandacht en kregen ze het op een totaal verkeerde manier.

Diotima | 15-07-20 | 10:46

Ik ken iemand die in de jaren 70 misbruikt werd door zo'n hippie en zo'n 20 jaar later een eind aan zijn leven heeft gemaakt.

small_town_dude | 15-07-20 | 10:53
▼ 1 antwoord verborgen

Even advocaat van de duivel.... er zijn mensen die harde schijven vol hebben met horror- en oorlogsfilms maar toch nog nooit iemand hebben aangeraakt of bloed hebben gedronken. (bommetje...)

Premier Trutte | 15-07-20 | 10:18 | 7

@Watching the Wheels | 15-07-20 | 10:22: Dat is een groot punt inderdaad.
Wat mij wel opvalt is dat de solistische individuele gevallen altijd in beeld komen of door het rijk op het marktplein gehangen worden. Maar dat de groten met de netwerken lekker uit beeld blijven en beschermd worden en wanneer mensen dat op het marktplein roepen dat ze voor complotdenkers uitgemaakt worden.

Premier Trutte | 15-07-20 | 10:38

@Premier Trutte | 15-07-20 | 10:38:
Ja, en het zijn meestal bekenden, mensen die verder heel normaal doen. Toch hebben we het beeld dat het een vieze eenlingen zijn.

Diotima | 15-07-20 | 10:48

@Earl_of_Doncaster | 15-07-20 | 10:34:
Jaren geleden heb ik een verhaal gelezen in een magazine - ik weet niet meer welk, maar ik dacht Vrij Nederland - over een jagers in Nederland. Het enige wat ik me daar nog van kan herinneren is het geval van een oudere jager die ging masturberen boven zijn bloederige prooi.

lekgoot | 15-07-20 | 11:07
▼ 4 antwoorden verborgen

En wie denkt dat het wel meevalt in Nederland, Luister dit en huiver: www.nporadio1.nl/argos/uitzendingen/9...

Ik kreeg er kokend bloed van. Noem me een Alluhoedje maar als zelfs de NPO dit soort dingen gaat onderzoeken kan je niet meer van toeval spreken.

The Great Awakening!

ikworstelengadouchen | 15-07-20 | 10:18 | 20

Erg heftig. Wat vooral overtuigend was is dat verschillende slachtoffers, onafhankelijk van elkaar, dezelfde daders en locaties konden aanwijzen en details over de daders wisten die niet op internet zijn terug te vinden. Het duidt op een Dutroux-achtig netwerk in Nederland.

lekgoot | 15-07-20 | 12:57

@lekgoot | 15-07-20 | 12:57: Klopt en dat Dutrroux alleen werkte geloof ik ook nog steeds niet, ook daar zullen hele hoge heren bij betrokken zijn geweest.

ikworstelengadouchen | 15-07-20 | 13:08

ik heb hem net ook maar even ingestuurd als linktip.

ikworstelengadouchen | 15-07-20 | 13:11
▼ 17 antwoorden verborgen

Kom ik hier ome Adje weer tegen! Ik kwam hem wel eens tegen bij het boodschappen doen. Al weer een tijdje niet meer : zou hij vastzitten?

oldandwise | 15-07-20 | 10:16 | 2

Of oud en versleten?

Kuifje-naar-Brussel | 15-07-20 | 11:13

Nederland is toch het land van vergeving voor criminelen? Het land waar men denkt dat een sadistische verkrachter tot inkeer komt als je hem vrij laat rondbanjeren in de omgeving van Den Dolder? En dat een kopschopper geen koppen meer schopt als hij een paar uurtjes heeft geschoffeld? Deze mevrouw is gewoon de perfecte Nederlandse. Past helemaal in ons systeem.

MAD1950 | 15-07-20 | 10:16

Dus die zit weer bij zijn kinderen thuis? Ach ja, Nederland tweedekansenland.

Ad Hominem | 15-07-20 | 10:16

Je vergeet nog iets: het stel heeft zelf ook kinderen. Ik zou als vrouw toch echt liever bij het Leger des Heils zitten dan dat ik met mijn kinderen bij een pedofiel woon.

Grasgriezel | 15-07-20 | 10:15

Uiteindelijk hebben ze meer aan hun relatie dan aan alleen zijn. Ik vraag me af wat voor therapieën er zijn voor pedo's, want zulke gevoelens leer je iemand niet af. Bestaat er eigenlijk een veilige variant van internet, waarbij je alleen een beetje kan mailen, naar Wikipedia gaan en nieuwssites bezoeken, zodat mensen niet in de verleiding kunnen komen voor viespeukerij?

Diotima | 15-07-20 | 10:14 | 4

@F. Jacobse | 15-07-20 | 10:19:
LOL!

DrumPiet | 15-07-20 | 10:25

@F. Jacobse | 15-07-20 | 10:19:
Dat klinkt dubbel...

Diotima | 15-07-20 | 10:25

@F. Jacobse | 15-07-20 | 10:19: Gelaagde opmerking.

Nehemia | 16-07-20 | 00:47
▼ 1 antwoord verborgen

Het lijkt me dat dit aan de vrouw zelf is om met een psychopaat samen te willen wonen?

DrumPiet | 15-07-20 | 10:14 | 6

Haar keuze. Slim is het niet.

Nehemia | 16-07-20 | 00:47
▼ 3 antwoorden verborgen

En deze smeerlap is alsnog vrijgesproken.
Hij was de hoogste rooms-katholieke geestelijke die beschuldigd werd van het seksueel misbruik van minderjarigen, maar van die beschuldiging is kardinaal George Pell nu vrijgesproken: het Australische hooggerechtshof heeft een streep gezet door de eerdere veroordeling van Pell door een Australische rechtbank.
www.trouw.nl/religie-filosofie/austra...

RickRD | 15-07-20 | 10:13 | 3

Helaas voor u, blijkt uit uitgebreid onderzoek dat hij inderdaad onschuldig is. Het probleem is dat vele hooggeplaatste RK geestelijken, zeer goede contacten hebben in de maatschappij. Sterker nog, ze hebben een netwerk dat ZELF zich schuldig maakt aan seksueel misbruik van allerlei soort. Deze geestelijken worden gedekt door de RK (hoger en lager geplaatsten die zelf misbruik plegen en zij die hun carrière willen behouden) en maatschappelijk hoger geplaatsten of zij die op sleutelposities zitten en dus de boel onder het kleed vegen.

Arachne | 15-07-20 | 10:22

De man is gewoon vrijgesproken vanwege ontbrekend/te mager bewijs. Dat gebeurt in Nederland ook regelmatig : dat je in hoger beroep wordt vrijgesproken.
Zijn schuld is niet aangetoond en hij is geen smeerlap, maar een slachtoffer van valse aangifte en getuigenis. Zijn leven is flink verwoest en de daders gaan vrijuit.

Wim van Ingen | 15-07-20 | 10:22

@Wim van Ingen | 15-07-20 | 10:22: Ik geloof toch eerder de vele slachtoffers als zo`n smeerlap Zwitsal.

RickRD | 15-07-20 | 11:05

Misschien is die zelf ooit misbruikt en gebruikt die SD kaart om het te 'verwerken'

stipjes | 15-07-20 | 10:13 | 4

@Diotima | 15-07-20 | 10:28: er zijn opvallend veel mensen die een slechte jeugd hebben gehad. Zeker zo opvallend is dat er opvallend veel mensen vervolgens een normaal leven leiden, zonder te vervallen in kindermishandeling, kleptomanie, drugsverslaving of pedofilie.

Glasgow Argus | 15-07-20 | 10:35

@Diotima | 15-07-20 | 10:28: Dat is 'strafrechtadvocatenlingo' Alles uit de kast voor de client. Met droge ogen. Daar worden ze dan ook heel aardig voor betaald.

loze stijl | 15-07-20 | 10:53

@Glasgow Argus | 15-07-20 | 10:35:
Vergis je niet. Veel huiselijke ellende wordt van generatie op generatie doorgegeven. Omgeving kijkt weg, meervoudige problematiek, geweld, verwaarlozing, kinderen ontwikkelen zich op emotioneel gebied slecht en veel blijft achter de voordeur verborgen.

Diotima | 15-07-20 | 10:56
▼ 1 antwoord verborgen

Maar ze kan wel goed stofzuigen.

HoerieHarry | 15-07-20 | 10:13 | 1

Essentieel.

Nehemia | 16-07-20 | 00:48

Ja Mosterd. Dat noem je de onderkant van de samenleving. Denk je dat die vrouw deze keuzes zou maken als ze überhaupt wat te kiezen had?

Bvdb | 15-07-20 | 10:12

Pedophile perverts. Fast trails, death penalty.

Superkwatta | 15-07-20 | 10:12 | 2

trials

Superkwatta | 15-07-20 | 10:12

Broer van Duterte?

GodfrietvanAviko | 15-07-20 | 10:21

Nou ja, op een teveel van vergevingsgezindheid ga ik mensen niet (ver)oordelen. Hooguit een tekort. Laat ze maar zeg ik. Maar als meneer weer in de fout gaat moeten die kinderen uit huis, dunkt me.

TmC | 15-07-20 | 10:12

De wereld zit vol met kleuterneukers, helaas.

RickRD | 15-07-20 | 10:11

Nu nog een bikini met vergelijkbare print.

Watching the Wheels | 15-07-20 | 10:16

Dat zo'n molenpeerd minister van volksgezondheid mag worden begrijp ik niet.

Jan Toeternuitje | 15-07-20 | 11:08

Hey niet teveel zeiken over Maggie, die vrouw doet het best goed als je haar vergelijkt met haar collegas

BozeHenk | 15-07-20 | 11:10
▼ 3 antwoorden verborgen

Bedankt GS

guile | 15-07-20 | 10:11

Eerst aangifte doen en daarna weer vrolijk verder.
De logica van sommige vrouwen is ver te zoeken.

HoerieHarry | 15-07-20 | 10:10 | 2

Dat viel me ook op. Zou de familie op haar ingepraat hebben?

Kuifje-naar-Brussel | 15-07-20 | 18:52
-weggejorist-
eerstneukendanpraten | 15-07-20 | 10:10 | 5
▼ 5 antwoorden verborgen

Dat zegt meer over dat wijf dan over die zieke hond waarmee ze is getrouwd.

Motleycrew | 15-07-20 | 10:09

‘In goede en slechte tijden’. Wij hebben een prachtig christelijk land. Is hij ook dominee?

OuweOuweLekkerMauwe | 15-07-20 | 10:09 | 2

Dominee Visser staat ook als lid van de partij.

dhrat | 15-07-20 | 10:28

Die vrouw zou ook een bezoek aan een psycholoog moeten overwegen, als je bij zo iemand terugkomt is er iets niet in de haak.

Kees Maf | 15-07-20 | 10:08

Wie is die man op de foto?

HoerieHarry | 15-07-20 | 10:08 | 9

briljant onderschrift ook bij DvhN
'Man kijkt kinderporno. ANP'

HA BIER!1! | 15-07-20 | 15:18
▼ 6 antwoorden verborgen

Hij kan (maximaal) 4 maanden gevangenis opgelegd krijgen.. En hij wordt geholpen door professionals.
Eind goed, al goed....

Nouwske | 15-07-20 | 10:07 | 1

Tegenwoordig doen ze steeds meer pogingen om pedofilie te normaliseren. Dat is pas echt triest.

Nehemia | 15-07-20 | 18:59

oh god, de "wat er toen gebeurde zal u verbazen" advertenties. Je klikt je een ongeluk en er komt geen eind aan.

yeps | 15-07-20 | 10:07

En maar knuffelen... en dan achteraf, als er kinderen voor het leven geestelijk en lichamelijk verminkt zijn, hadden de instanties “met de kennis van nu beter kunnen communiceren”, kunnen bestuurders zich niet in geschetste beelden herkennen en krijgt iedere verantwoordelijke acuut oost-indisch alzheimer... En de vader die het recht in eigen hand neemt en uit wanhoop de smeerlap eens met een betonschaar bijwerkt heeft het gedaan... gerechtigheid is soms ver te zoeken.

Ad Hominem Tu Quoque | 15-07-20 | 10:07

Tja, er wordt veel vergeven in de liefde.

Mahatma | 15-07-20 | 10:07 | 1

Dit is toch wel het toppunt. Zo een smeerkees zet je toch meteen bij het oud vuil?

Nehemia | 15-07-20 | 18:57

Wat een slappe hap weer.... waarom pakt die vrouw niet gewoon door... Nu begin ik te denken dat ze zijn smeerpijperij vergeeft en hem niet gaat helpen hiermee... bah.. namen en rugnummers graag!!

DeutschlandUberAlles | 15-07-20 | 10:06 | 1

Zo zitten vrouwen met regelmaat in elkaar. Ik kan hem vast wel veranderen, denken ze dan.

Nehemia | 15-07-20 | 18:54
-weggejorist-
dhrat | 15-07-20 | 10:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken