Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Misbruikgoeroe Keith Bakker voor rechter

Keith Bakker heeft met zijn vieze vingers weer eens aan kleine meisjes gezeten

Media noemen Keith Bakker nog steeds een verslavingsgoeroe. Maar dat is Keith Bakker helemaal niet, hij is een roofdier, een predator, een seksueel misbruikgoeroe. Een kindermisbruiker die met zijn vieze vettige volwassen vingers aan minderjarige mensen heeft gezeten. Meerdere keren, meerdere malen, ook na een eerdere celstraf voor het misbruiken van ZEVEN meisjes. Het vervelende aan seksueel misbruikgoeroe Keith Bakker is dat sommige misbruikers, pedofielen en andere geestelijk gestoorde idioten wéten dat ze niet sporen, en dat ze schuldbewust in ieder geval een poging doen om te veranderen. Keith Bakker niet. Hij vindt dat hij niks fout doet, hij vindt zeventienjarige meisjes wel kunnen (Keith is 59), hij vindt dat media een hetze tegen hem voeren en meestal is het misbruik gewoon de schuld van z'n slachtoffers. Uit de bizarre teksten die hij online kwakt blijkt wel dat er wat verbindingen missen in z'n bovenpan. In de timeline van Saskia Belleman (na de klik) lezen we veel over stoornissen: narcistische stoornis, persoonlijkheidsstoornis, anti-sociale stoornis, borderline stoornis, aanpassingsstoornis, geestvermogens, seksstoornis, gedoe over toerekeningsvatbaarheid, lacunes in de gewetensfunctie. Wat de uitspraak van de rechter ook is, houd Keith Bakker uit de buurt van je kinderen. Keith Bakker is een misbruiker.
UPDATE: Keith Bakker de misbruiker moet gedwongen het PBC in. Hij is woedend en krijst dat het 'onterecht' is. De kinderen, die met een trauma lopen omdat ze misbruikt zijn door een of andere gek, dat is pas onterecht.

Reaguursels

Inloggen

Volgens mij is het in Nederland boven de 16jr met wederzijds goedvinden. Zolang ze geen patient is zou het wellicht kunnen.

TilburgDeGekste | 21-05-20 | 00:52

Bij 'bekend Nederland', de politiek én rechterlijke macht lopen er talloze viespeuken rond. In alle lagen. (Gunstig voor de aansturing, want chantabel). Zijn verontwaardiging zou wel eens voort kunnen komen uit de gedachte "Waarom juist ík en al die anderen niet?". Maarja, spreken daarover zou hem een epsteintje kunnen opleveren...

Rech_Tvoorzenraap | 21-05-20 | 00:16
-weggejorist-
SaintNick | 20-05-20 | 21:48

Die mens heeft zn kop ook gruwelijk tegen, wat ziet die eruit. Het prototype pedo helaas voor hem.

JDMslut | 20-05-20 | 20:54

Eerlijk is eerlijk, 17 is niet hetzelfde als 7. Een 17 jarig meisje is in potentie één dag verwijderd van de natuurfilm 'I got three stallions for my 18th birthday'. Er zijn meisjes van 17 die in biologische leeftijd behoorlijk voor lopen op hun chronologische leeftijd. Ook heb je kleuters van 22 waar sexualiteit wellicht ook als misbruik zou kunnen worden ervaren.

Joostmochtnietsweten | 20-05-20 | 20:01 | 1

En zo is het maar net… allemaal ‘n morele wijsvinger in de lucht hier in de panelen, echter wel stiekem middels Pornhub a.d. handkar met het ‘teen’ genre. 17+ is ook maar een nummer. Neemt niet weg dat bij een serieuze aanklacht meneertje wat uit te leggen heeft.

Sw.Dwaallicht | 21-05-20 | 01:44

Keith is na wat hij ook opgelegd gaat krijgen een veranderd mens. Proest. Ik stel mij zelf in dit soort gevallen altijd de vraag. Zou ik na jaren therapie geen heteroseksuele man meer zijn. Wat denk je...

DrachiR | 20-05-20 | 19:53 | 1

Volgens Freud is iedereen bisexueel. Dus wie weet ontdek je na al die jaren therapie wel het kontgaatje van je therapeut. Al is het maar om hem gelijk te geven en eindelijk te mogen 'genezen'.

Joostmochtnietsweten | 20-05-20 | 20:11

Ik dacht even het cv van Rutte te lezen:
“narcistische stoornis, persoonlijkheidsstoornis, anti-sociale stoornis, borderline stoornis, aanpassingsstoornis, geestvermogens, seksstoornis, gedoe over toerekeningsvatbaarheid, lacunes in de gewetensfunctie.“
Maar trekpop van Unilever staat er niet bij, dus het is ‘m niet.

Analia von Solmsch | 20-05-20 | 19:22

Eens een junk, altijd een junk. Ik begrijp niet dat je je dochters aflevert bij een junk voor een “therapiesessie”. Hoe naïef ben je dan?

medusa324 | 20-05-20 | 18:40 | 1

Het zou u verbazen, maar hele klinieken zijn gebaseerd op verslaafden die ander verslaafden helpen. Diep treurig natuurlijk en voor je onderliggende problematiek heb je er al helemaal niets aan. Doei 12-stappen hoax shit programma's!

Digikluizenaar | 20-05-20 | 19:04

Castreer deze zaadstengel, laat hem naar de kapper gaan. Zet hem vervolgens aan de lopende band voor lingerie.

ron9129 | 20-05-20 | 16:26

engnek die vent, met z'n accent

Akkoord, sommige ervaringsdeskundigen kunnen hele nobel lieden zijn die hulpbehoevenden empathisch kunnen en willen ondersteunen. Mja, dit is een gevalletje rotte appel....

Goeroe/coach/leraar?????
"Help jezelf en iedereen helpt jou."

Guru?

Ghee
U
aRe
U
(Deepak Chopra)

Hevvlan Demuru | 20-05-20 | 15:17

In Nederland geldt nog steeds de onschuld presumptie. Wellicht handig als iedereen eerst een oordeel van een rechtbank afwacht tot er geoordeeld wordt.

chris197199 | 20-05-20 | 15:14 | 1

Dat doen we al zo laaaaaaaang

aardv@rk | 20-05-20 | 16:13

Is dat die autosjacheraar uit Brummen en rtl Autowereld?

papieren tijger | 20-05-20 | 14:44 | 1

Wie zijn ballen brandt moet op de blaren zitten.
Ik hoop van harte dat het vreselijk zeer doet en dat het erg lang duurt. Althans, als de rechter tot dat besluit komt.
-

Bernhard de II | 20-05-20 | 14:09

Ach, Wim Kok (PvdA) deed het naar verluidt in het Haagsche met kleine jongetjes. Kraaide geen (rooie) haan naar

Feitenpliesie | 20-05-20 | 14:08 | 4

De heer Bakker zou eigenlijk zo bezien goed bij de niet van enige moraal en idealen gespeende bende opportunisten van Dictatuur66 passen.....

VanOldenbarnevelt | 20-05-20 | 14:12
▼ 1 antwoord verborgen

ik wilde vanochtend mijn dochter plagen en toen schreeuwde ze(met de tuindeur wagenwijd open,), zoals het een echte puber betaamd,
blijf van me af!
Maar ik had wel schone vingers

ptrck | 20-05-20 | 13:51

Vies.

Nehemia | 20-05-20 | 13:51

Mijnheer Bakker is een voorbeeld van wat je veel ziet in ons land - een "ervaringsdeskundige" die zich bij wijze van verdienmodel zelf benoemt tot professioneel hulpverlener.

Mensen die niet weten wat ze kunnen of willen, worden jobcoaches. Mensen die in de knoop met zichzelf zaten gaan worden mindfullnesstrainer of yogaleraar.
Ex-verslaafden en misbruikers worden afkick-therapeut.

De verwarde man | 20-05-20 | 13:48 | 4

Zo ken ik twee mensen die een burnout hebben gehad en die 'burnoutcoach' wilden worden.

Frits de Vriez | 20-05-20 | 14:07

@Frits de Vriez | 20-05-20 | 14:07: Ja, want ze zijn immers ervaringsdeskundigen….ja hoorrrr.

ger1306 | 20-05-20 | 17:43

Maar nu doe je ook een heleboel mensen tekort die wel degelijk geweldig werk leveren. Daarnaast zijn er ook een heleboel mensen met papieren die er werkelijk geen hart voor hebben en er geen bal van begrijpen in de praktijk. Mensen zoals Keith zijn waardeloos maar vind toch dat je iets te neerbuigend doet naar de rest.

Zeebonkus | 20-05-20 | 17:59
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
bijna_raak | 20-05-20 | 13:23

Voor de mensen die eens wat drugs willen proberen: slik niet wat Keith geslikt heeft, daar wordt je raar van.

frank87 | 20-05-20 | 13:20

Als ze ooit een Nederlandse Back to the future 2 maken over sybrand Buma die in een andere toekomst aan de drugs is geraakt, kunnen ze deze man wel casten. Dat scheelt een paar uur in de make up.

Middensteun | 20-05-20 | 13:04

Mijn vriend is pedo-filatelist. Spaart alleen kinderpostzegels.

Schriever | 20-05-20 | 13:03 | 3

1952 belde net. Ze willen die grap terug...

Iknowall | 20-05-20 | 13:08

@Iknowall | 20-05-20 | 13:08: Een pyropedofilatelist. Die steekt alleen kleine kinderpostzegels in de fik.

Piet Karbiet | 20-05-20 | 13:10

@Iknowall | 20-05-20 | 13:08: Heb je ze het verteld?
Over 9/11 en de corona pandemie? Of over de cuba crisis? De val van de muur? De gevaren van de computer?
Dat je nu een ding in je hand hebt waar mee je iedereen op de wereld kan bereiken en alle kennis ooit gegenereerd kunt lezen? Maar hem gebruikt om anderen te wijzen en je zelf beter te voelen?

Dlareg | 20-05-20 | 13:17

Laten knieken boven een kolk en dan door het achterhoofd. Probleem Keith opgelost. Viezerik

roeperdepoeper53 | 20-05-20 | 13:00

Oh dat is in Nederland een foeigesprek en n weekje schoffelen. Want het ligt aan het slachtoffer en hij was verward. Zag demonen tijdens de daad.

Voorhebben | 20-05-20 | 12:55

Ik heb even zijn droevige verhaal gelezen en daarna bittere tranen geweend. Hier de link maar pas op voor het grote medelijden, zoveel onrecht in deze wereld... snif. www.ad.nl/binnenland/keith-bakker-na-...

jan huppeldepup | 20-05-20 | 12:52

Met zijn bleke pierlala bakkes.

Conan de Rabarber | 20-05-20 | 12:52

Wat mij opvalt is dat al die coke snuivers ook op latere leeftijd nog een flinke bos
haar op hun kop hebben. Kijk maar naar mick jagger, steven tyler en noem
die grootverbruikers maar op.

von sokkenstopfen | 20-05-20 | 12:45 | 11

Heb ik ook op het ogenblik maar dat komt door het kappersverbod. Maar zo'n kop als Jagger, Tyler en de anderen heb ik gelukkig niet.

Synecdoche | 20-05-20 | 17:00
▼ 8 antwoorden verborgen
-weggejorist-
frank4444 | 20-05-20 | 12:44 | 2

De Turkse scholiere, die op school werd doodgeschoten, was 16 jaar.
Zij had een relatie gehad met de dader. De dader werd beschreven als een jongen of jongeman. Echter, hij was 31. In alle berichtgeving, heeft niemand ooit het punt gemaakt dat een meisje van 16 een relatie had gehad (wanneer is het begonnen) met een volwassen man van 31. Later bleek dat hij de nodige problematiek had, wat de vraag nog versterkt.

Arachne | 20-05-20 | 12:44 | 1

Jij hebt duidelijk niet alle berichtgeving gelezen.

Super Vaagstra | 20-05-20 | 13:48

Heerlijk die meisjes van 17. Smullen. Maar bon, toen was ik zelf 18.

Piet Karbiet | 20-05-20 | 12:40 | 2

En toen had je nog niet je hulpverleners-diploma.

Kuifje-naar-Brussel | 20-05-20 | 12:43

Had dan nog 364 dagen gewacht. Dan was ze zeker 18. En plots is alles dan oke.

inderdaad geen stijl | 20-05-20 | 12:37 | 6

@viejohuevon | 20-05-20 | 12:49: Slechte zorg is het probleem. Ik heb zelf een tijdje in een kliniek gezeten voor mijn alcoholverslaving. Ik sprak daar een aantal dames die beweerden geen "nee" te kunnen zeggen tegen mannen. Ik vond dat nogal vreemd, maar hun psychiaters hadden ze die flauwekul aangepraat. Verdomme, een kleuter kan "nee" zeggen. Sloeg nergens op.

threeheadedmonkey | 20-05-20 | 13:06

@threeheadedmonkey | 20-05-20 | 12:42: Hahaha... tuurlijk. Als die griet 18 was geweest had hier geen artikel gestaan op GS. Maar nee, ze was 17, dan is het he-le-maal mis.

inderdaad geen stijl | 20-05-20 | 19:53
▼ 3 antwoorden verborgen

Weet iemand hier, hebben die meisjes zelf aangifte gedaan, of de ouders/verzorgers?
Zomaar.

hotnot | 20-05-20 | 12:36

Om met Wim kieft te spreken:
"Deze man is een beetje in zichzelf gaan geloven".

DrumPiet | 20-05-20 | 12:26 | 2

Een beetje te veel.

Kuifje-naar-Brussel | 20-05-20 | 12:36

Daar had Wim zelf geen last van.

Schoorsteenveger | 20-05-20 | 12:37

Een manipulatieve kerel lijkt me, zijn overmacht op de kwetsbare meisjes misbruiken. Sluit maar op.

sprietatoom | 20-05-20 | 12:25 | 1

Sluit maar weer op. Hij was net op vrije voeten.

Schuldenbrau | 20-05-20 | 14:00

Jammer dat KB zijn talenten zo verspeelt.

Carmelita | 20-05-20 | 12:24 | 17

@Carmelita | 20-05-20 | 12:39: dat geloof ik want bij jou heeft het, zo ik afleid uit je reaguursels, geen kloot geholpen.

langzullenweleven | 20-05-20 | 13:39

@langzullenweleven | 20-05-20 | 13:39:
Zelf geen verslavingsproblematiek.
Incidenteel rook ik een sigaretje. 1x geprobeerd te blowen, maar ik viel bijna flauw.

Carmelita | 20-05-20 | 14:04
▼ 14 antwoorden verborgen

Tja. Dat de man niet spoort is volledig duidelijk. Het is ongelooflijke narcist. Maar volgens mij is er een religie, genaamd Islam, waar de meisjes nog veel jonger worden misbruikt. Staan die gasten wel eens voor de rechter? Maar als straks de minimum leeftijd, die ooit op 15 lag volgens mij, naar 19 wordt verhoogd en je neukt er eentje van 18, ben je dan ook ineens een pedofiel? Ik bedoel; ik zoop ook op mijn 15e en nu mag je pas een biertje bestellen als je 18 bent. En dan zitten we nog niet eens in het Nieuwe Normaal. Dan mag je pas op de dertigste een biefstuk bestellen.

Dubbelepunthoofd | 20-05-20 | 12:24 | 2

Kijk. 12:24 en dan al het domste reaguursel van vandaag.

DrumPiet | 20-05-20 | 12:27

Ik blijf het opmerkelijk vinden dat de OvJ zich niet gewoon tot de feiten kan beperken, maar zich meent te moeten uitputten in superlatieven, smeuïge verhalen en bovenmatig vele bijvoeglijke naamwoorden. Er wordt een verhaallijn gesponnen van feiten, vermoedens, speculaties en associaties, die vooral appelleren aan de sensatiezucht met als doel een veroordeling te forceren. De verdediging kan alleen maar met feiten komen om de fantasiën van de OvJ te ontkrachten. Dat is per definitie een zwakkere positie en hoort niet thuis in een rechtbank.
Die benadering leidt tot onterechte veroordelingen en stemmingmakerij. Ook ondermijnt dit het vertrouwen in de rechters. Dit is heel duidelijk te zien in de zaak van Lucia de Berk. Dit was overigens geen dwaling, maar aantoonbaar kwade opzet.

Frau Merkel | 20-05-20 | 12:22

Hij kan wél vandaag nog president van de VS worden (of het daar overnemen, zonder dat iemand het merkt).

wil van reem-talma | 20-05-20 | 12:22 | 2

Goeie reactie. On-topic ook.

Zeiss | 20-05-20 | 12:29

Dit heet een deugsneer. Vooral toe te passen in de msm en Joopoïde sites om te laten zien dat je deugt en er bij hoort. Hoeft verder nergens op te slaan. Het gezegde luidt dan ook: one deugsneer a day keeps the doctor away. Morgen weer over Baudet, overmorgen Wilders. Blijf gezond!

piloot47 | 20-05-20 | 12:47
-weggejorist-
koperbij | 20-05-20 | 12:21 | 1

Sex tussen Keith Bakker en welk meisje dan ook is ALTIJD onder dwang. Zo'n griezel wil je toch niet bij je in de buurt?

Busverhuur | 20-05-20 | 12:16 | 2

goed gezegd. Wat een engnek die vent met die chagrijnige bek.

langzullenweleven | 20-05-20 | 13:41

Mensen stemmen ook op pRutte, dus wat is je punt?

Frau Merkel | 20-05-20 | 13:50

Is dat nu het "anders eten" wat Timmerfrans bedoelt?

kapotte_stofzuiger | 20-05-20 | 12:14

OM wil hem laten observeren in PBC zodat hij behandeld kan worden. Dat zal ongetwijfeld een erg effectieve behandeling worden.

Spring Bruissteen | 20-05-20 | 12:12

Keith Bakker wordt weggezet als een "lone wolf". Er zou iets aan hem, en enkel aan hem, mankeren, en zijn gedrag zou niks te maken hebben met het wereldje waarin hij groot is geworden. Gelegenheid maakt de dief, zegt het spreekwoord.

Schoorsteenveger | 20-05-20 | 12:10 | 4

@Kuifje-naar-Brussel | 20-05-20 | 12:46:
Overal waar sprake is van machtsverhouding in een afgeschermde omgeving gaat het vroeg of laat mis. Op Katholieke kostscholen, maar ook overal in de hulpverlening. En in bepaalde hoeken van die hulpverlening, met name de psychotherapie, is de verleiding wel héél groot, sterker nog, is de context zodanig dat men tegen de grens of net óver de grens bezig is. Het is een interessante vraag hoe het komt dat dit het geval is, dat die grens kennelijk steeds opgezocht wordt. Wat ik in elk geval zeker weet is dat er een preoccupatie is met dat grensprobleem, en die preoccupatie is een inherent onderdeel van het probleem zelf. Er zijn allerlei bezweringsformules in het leven geroepen om maar te ontkennen wat er wezenlijk in een therapeutische situatie kan gebeuren. En als het niet ontkend kan worden dat er sprake is van een erotische ondertoon, dan wordt om de hete brij heen gedraaid met termen als "overdracht", bedacht door Freud, de meester van de Victoriaanse therapeutische erotiek, of erotische therapie, zo u wilt. Figuren als Bakker voelen aan dat de ruimte er is, en maken er gretig gebruik van, figuren als Bakker snappen dan ook weer niet al te goed dat ze binnen de lijntjes moeten blijven kleuren om niet op een verkeerde manier op te gaan vallen, figuren als Bakker worden vervolgens ook dubbel hard geschandpaald.

Schoorsteenveger | 20-05-20 | 13:10

Op zich is het vrij simpel; als je niet van de patiënten af kan blijven ben je niet geschikt voor het vak.

knutsel_ | 20-05-20 | 15:18
▼ 1 antwoord verborgen

Het zit wel beetje op randje, het waren jonge meiden, maar wel rond de 16? Een leeftijd waarop meiden zelf ook flink gaan experimenteren. Fris is het niet, maar het is geen Epstein denk ik.

Kane | 20-05-20 | 12:10 | 12

@Kuifje-naar-Brussel | 20-05-20 | 12:37: Ja, maar op veel grotere schaal, inclusief een heel netwerk die eroverheen ging, veel systematischer, en ook nog jonger volgens mij.

Kane | 20-05-20 | 12:52

@Kane | 20-05-20 | 12:52: Maar Andrew en Epstein waren geen hulpverlener. Keith wel en dan is het helemaal een no go.

Kuifje-naar-Brussel | 20-05-20 | 12:55
▼ 9 antwoorden verborgen

Eerst een topic over Timmerfrans, nu deze kwal...
De les: geen GS lezen rond lunchtijd.

threeheadedmonkey | 20-05-20 | 12:10 | 1

Nu nog een over Peter R. en de onheilige drie-eenheid in compleet.

Graaf_van_Hogendorp | 20-05-20 | 12:29

sad clown face ..

Beefbus | 20-05-20 | 12:09 | 1

Bozo?

Twisted_Faith | 20-05-20 | 12:23

Ik klik voor de timeline van Saskia Belleman (na de klik), maar dat valt even tegen.

lirft | 20-05-20 | 12:07

De psychologen komen er niet uit. Wat een farce. Een hulpverlener die zijn handen niet thuis kan houden. Deze hulpverlener werkte met een zeer kwetsbare doelgroep. Door dit soort afval krijgt de hulpverlening een slechte naam.

dubbeltjeopznkant | 20-05-20 | 12:05

Ik ben niet op de hoogte van alle beschuldingen tegen deze man, maar zeventien is toch niet meer "kleine meisjes", dat is "tieners". De "age of consent" is toch zestien hier, wat het legaal maakt tenzij er sprake is van een of andere afhankelijkheidsrelatie (zoals een leerkracht, coach, behandelaar, begeleider etc). Het is dan die afhankelijkheid die het illegaal maakt, niet de leeftijd an-sich. Ik wil het allemaal niet goedpraten, maar enige nuance is wel op z'n plek denk ik bij het uiten van hele serieuze beschuldigingen. En ja, het is natuurlijk absoluut niet fris en netjes, maar hierop het stempel "pedo" plakken doet denk ik afbreuk aan de ernst en status van dat woord, en dat is denk ik ongewenst.

Jan Slot | 20-05-20 | 12:04 | 8

@Graaisnaaiert | 20-05-20 | 12:55:
Dat is toch niet het punt dat ik maak? Je reageert vol rancune op iets dat ik niet gezegd heb. Ten eerste zou ik mijn dochter niet naar zo iemand sturen, ik vind het vreemd dat die man nog kan practiseren. Ten tweede hebben we het hier over een strafzaak, het gaat over juridische definities in een zaak waarbij het onder andere omstandigheden legaal zou zijn. Ik heb toch ook niet gezegd dat ik begrip heb voor die man, ik hoop dat hij veroordeeld wordt maar dan wel voor de juiste dingen. Ik vind alleen dat je beladen termen niet lichtzinnig moet gebruiken.

Als iedereen alles wat ook maar een beetje positief is "absoluut fantastisch" gaat noemen, dan boet dat woord fantastisch aan waarde in, het verliest dan de bijzondere status die het nu heeft om iets te beschrijven dat uitzonderlijk goed en zeldzaam van kwaliteit is. Op dezelfde manier vind ik dat je moet oppassen om iets wat onder andere omstandigheden (namelijk het ontbreken van een afhankelijksheidsrelatie) legaal zou zijn te omschrijven met het woord "pedo". Daardoor verliest dat woord waarde, een 18-jarige volwassene met een twee maanden jongere partner van 17 jaar en 11 maanden is ook geen pedofiele relatie maar gewoon twee jongeren samen.

En ja, ik vind dat er een verschil is tussen sex met een meisje van 17 en met een meisje van 7. Meisjes van 17 kan je niet omschrijven als "kleine meisjes". Kleine meisjes zitten niet op het MBO of HBO en rijden geen scooter of volgen autorijles, dat zijn dingen die tieners doen. Ook hier vind ik dat je de juiste termen moet gebruiken, omdat, wederom, ik vind dat er een verschil is tussen een volwassene van 18 die sex heeft met iemand van 17 en een volwassene die sex heeft met iemand van 7. Het eerste vinden we meestal normaal, het tweede is totaal onaanvaardbaar en dient vervolgd te worden. Zoals ik zei vind ik het niet fris en dient hij vervolgd te worden voor het schenden van de vertrouwensrelatie tussen behandelaar en behandelde, maar door het "pedo" te noemen zet je het op een lijn met veel ernstiger zaken met veel kleinere kinderen.

Jan Slot | 20-05-20 | 13:41

@Jan Slot | 20-05-20 | 13:41: Kop, spijker, raak.

Frau Merkel | 20-05-20 | 13:51

@Jan Slot | 20-05-20 | 13:41: Hear, hear!

Wiebenick | 20-05-20 | 14:57
▼ 5 antwoorden verborgen

Drank, drugs, stelen, zwerven, schooien, hiv opgelopen, seksueel misbruik en een pedo. Moet je zn wiki eens lezen! Hoe krijgt hij als hulpverlener nog klanten?

Zack Hooi | 20-05-20 | 12:04 | 3

Ik denk dat mensen met problemen zich in hem herkennen? Het maakt dat hij overkomt als ervaringsdeskundige, dat haalt de soms wat academische of klinische sfeer uit zo'n behandeling, geeft klanten het gevoel dat ze echt begrepen worden door de eigen ervaring van de behandelaar. Zoiets, denk ik.

Jan Slot | 20-05-20 | 12:07

Hij is een materiedeskundige in de zieligheidsindustrie.

Beefbus | 20-05-20 | 12:11

@Jan Slot | 20-05-20 | 12:07: Zoiets zal het zijn inderdaad. Net zoals ik met mijn alcohol probleem naar de slijterij ga...

Zack Hooi | 20-05-20 | 12:42

Gelukkig richt Kieth zich alleen op de allerzwaksten uit de samenleving die bij hem ten einde raad om hulp aankloppen dus dat valt weer mee .

Castor12 | 20-05-20 | 12:01 | 1

Dat doen dit soort lieden helaas vaker, normale mensen prikken snel door gladde praatjes van Keith c.s. heen

Thomtidom | 20-05-20 | 12:06

Mijn ex kende Keith als puber. Charmante jongen, met golvende lokken, en stoer want blowen,maar hij had grote belangstelling voor zijn jongere (stief)zusje. Voelde altijd wat ongemakkelijk als ze op bezoek kwam.

oldandwise | 20-05-20 | 12:00 | 4

Drie keer gelezen en toen snapte ik het nog niet.

Kuifje-naar-Brussel | 20-05-20 | 12:38
▼ 1 antwoord verborgen

Mooi heh... dat de kruimels zonder netwerk trots voor het gerecht gedaagd worden bij een normale rechter. En dat hogere netwerkneukers met hun pielemuis als sateprikkertjes het ene stukje jong vlees na het andere er aan prikken. En worden ze een keertje onontkoombaar toch gedaagd, dan is er wel een pedofiele rechter die de zaak klaart.

Premier Trutte | 20-05-20 | 11:58

Keith Bakker is gewoon een vieze ouwe man. Kunnen ze niet wat medicatie door zijn Brinta roeren, in plaats van suiker, zodat hij zijn lustgevoelens chemisch afgeremd krijgt?

Glasgow Argus | 20-05-20 | 11:58

Als je zn foto omdraait lacht hij.

dhrat | 20-05-20 | 11:56

Hoe dichter bij nul hoe strakker om de l...

HoerieHarry | 20-05-20 | 11:55 | 1

En onder de elf is voor papa z...

Zeebonkus | 20-05-20 | 18:21

Als ik het zo lees lijkt het alsof Mosterd bepaalde bedenkingen heeft bij de persoon Keith Bakker. Gewoon een indruk die ik heb maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

2voor12 | 20-05-20 | 11:52 | 2

Ja, dat had ik ook. Weliswaar tussen de regels door maar je proeft een bepaald sentiment. Een soort euh ... je ne sais pas.

Piet Karbiet | 20-05-20 | 12:00

Het bij Mosterd inderdaad niet van “je suis Keith Bakker”...

eerstneukendanpraten | 20-05-20 | 12:21

Keith die kijkt alsof hij vroeger in een pot met speed is gevallen.

Toetsenbordcomplex | 20-05-20 | 11:51

17 jaar is toch ook legaal? Gaat het er dan niet om dat die meisjes bij hem in behandeling waren? Mensen hebben het vaak over ouder dan 18, maar bij mijn weten is de age of consent in Nederland 16. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?

Verkneukelaar | 20-05-20 | 11:51 | 5

17 is zeker legaal, met wederzijdse instemming.

Zyprexa20mg | 20-05-20 | 23:14

@Zyprexa20mg | 20-05-20 | 23:14: Niet als er een gezagsverhouding in het spel is. En daar is hier zeker sprake van.

Kuifje-naar-Brussel | 21-05-20 | 04:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Beetje hardleers is hij wel...

Wijze uit het Oosten | 20-05-20 | 11:51 | 2

Zijn leer wordt vaak hard.

antagonist | 20-05-20 | 11:53

Wat een sukkel...

Kuifje-naar-Brussel | 20-05-20 | 11:47

Pedo's die pedo's moeten veroordelen, daar komt een laf strafje uit...

Eagle_Eye | 20-05-20 | 11:46

Is dat nu zo’n christal meth kop?

AirborneDivision | 20-05-20 | 11:46 | 3

Ligt eraan hoe oud christal is...

SterF... | 20-05-20 | 12:00

Nee, dat is een Hivsterkop.

Graaisnaaiert | 20-05-20 | 12:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken