VIDEO. Hardloper vs. Motorclub: CORONASPUGER
Video uit de onderbuik van de anderhalvemetersamenleving
Nou, reaguurders, een ouderwetse zegt u het maar! Wie vindt u irritanter? Een hardloper die op een dijk zonder voetpad hardloopt en zijn woede op een motorclub vertaalt in een in deze coronatijden extra beladen fluim? Of een club motorrijders die op een zonnige dag allemaal achter elkaar gaan motorrijden zodat de rest van het verkeer op dit dijkje zich een breuk anderhalvemetert en dan van de eerste de beste wat minder enthousiaste medeweggebruiker een video online zetten maar wel als een laf konijn hun eigen kenteken wegblurren? Zegt u het maar! Zolang het maar gezellig samen tegen corona is.
Reaguursels
InloggenIedere motorrijder zit tegenwoordig in een club. En al die clubs gaan in het weekend over slingerende dijkjes rijden. De ene na de andere club. Lekker samen stinken en herrie maken.
Of die motorrijders te hard reden of niet is niet relevant. Als jij op deze manier voor eigen rechter gaat spelen moet je niet verbaasd zijn dat anderen dat ook gaan doen. Als je last hebt van motorrijders bel je de politie c.q. de gemeente met een handhavingsverzoek. Als ie dat bij mij had geflikt had ik hem een paar stompen gegeven.
Ik was heel ff afgestapt denk ik.... met mn vuist de fluim weggewreven en die dan weer return to zender gedaan... Smeerlap!
Is het nou afgelopen met buiten spelen?
Hier in ons stadje ook dezelfde vervelende grijze ANWB jassen. Als je een stukje op fietspad loopt, commentaar of afkeurende blikken. In de supermarkt breeduit in de weg blijven staan en minachtend naar he volle kar kijken. Hallo! Wij zijn met zijn vijven thuis stelletje ouwe zeikers denk ik dan.
Juist door die ouwe man zijn viezigheid bijna fout met schrik reactie kon de motor rijder tegen de andere voetganger erop klappen zijn gedrag is echt niet acceptabel vooral in deze corona tijd bah viez ventje maar mensen doen gelijk net als of elke motor rijder, wielrenner, hardloper of wandelaar slecht is als iedereen met elkaar rekening mee hou is er zelfs geen probleem op de weg maak niet uit waar je ben.
De spuug-bejaarde vind ik erger. Hij MAG daar niet lopen, de motorrijder MAG daar wel rijden.
Hiernaast ben je gewoon een volslagen tokkie als je spuugt. En de gedachte erachter vind ik nog sneuer: namelijk dat de spuug-bejaarde blijkbaar vindt dat hij meer recht heeft op dat stukje asfalt dan de ander.
Voor mij is de spuug-bejaarde af... Wat een tokkie... Zucht.
key krikker, hij -Mag- daar wel lopen.
Een beroep doen op wat -mag- is altijd een zwaktebod.
die motoren geven de gemiddelde dijk bewoner en bezoeker meer overlast dan die vieze fluimridder denk ik
@geenjagergeenneeger | 21-04-20 | 12:54:
Enkel als hij het verkeer niet hindert.
En dat doet hij dus wel.
Dacht even dat t Freek de Jonge was zonder bril.
Of Dolf Jansen op latere (en verbitterde) leeftijd!
Motorrijders hebben helemaal niets te zoeken op landweggetjes. Moest verboden worden. Gevaarlijk. Asociaal. Stinkende rookpluimen. Brulpijpen. Intimiderend. Ordeverstorend. Rustverstorend. Ga lekker op de Autobahn scheuren.
We hebben de spuugbejaarde (zonder kennis van de Wegenverkeerswet).
allemaal waar, maar de autobahn is zooooo saaaai.
Bochtjes zijn veel leuker (liefst een dijkje op een doordeweekse dag, anders heb je alleen maar last van wandelaars en fietsers)
@pvpb | 21-04-20 | 08:08: Vele stukken dijk zijn voor motorverkeer afgesloten. Wellicht trekken deze motorrijders zich er niets van aan!
Hardloper is hier de totaalidioot.
Eens, fluimen is voor finnen.
Hij had van mij wel een bidon mogen gooien voor zo'n wiel-uitgedaagde bestuurder
Hardloper.
In het algemeen valt het me sowieso op dat de grijsaards van nu, die opgroeiden of jong waren in de jaren zestig, de tijd van hippie en LSD en vrije seks en scheiden en LAT-ten ineens 'mode' werd ... ze zijn enorm asociaal, egoistisch, denken dat schelden normaal of stoer is, dmhebben lama-gedrag, losse handjes, zijn agressief.
Je ken beter een blowend kaalkopje, of homostelletje als buren hebben dan zoiets. Of die motorrijder. Da's denk ik altijd nog beter dan die hardloper.
Ja, toch? Zeg nou zelf. Zouden jullie die hardloper als buurman willen hebben dan?
Inderdaad. Het komt vaak voor dat, als iemand vertelt een asociaal persoon gezien te hebben, het antwoord volmondig "ja" is als je vraagt "was het een Boomer?". Verschrikkelijke lui.
Motoren, wielrenners, hardlopers, te veel adrenaline geombineerd met een klein slurfje en te weinig neuken resulteert het tot een driftige "cock"-tail. Beiden zowiezo kloten dus.
Hoest nou in je bejaarden tehuis? Mag je al weer bezoek ontvangen?
#blijfthuis
#moetwerkengaatniet
Ik zou graag het hele filmpje op normale snelheid willen zien, krijg de indruk dat de motorrijders iets enthousiast aan het rijden zijn. Overigens is spugen altijd -1.
Laat die motorrijders lekker opflikkeren van die dijken en die souger is ook een totaalmongool
Dikke cholestoral-leernichten met overgewicht die enkel op zonnige dagen bij machte zijn de weg op te gaan om 'lekkker met de mede weight-watchers-groep te gaan toeren op mooie plekjes'; het is altijd weer een groot genoegen om 's avonds de dagkoersen te lezen van deze easy-riders die zijn verkast naar de eeuwige landweggetjes......
@VanOldenbarnevelt | 21-04-20 | 14:04: cholesterol (moet vrees ik minder corona binge drinken)
Nou ja zeg wat een rare zure vent
Het is lastig om de snelheid goed in te schatten, maar mijn indruk is dat de motorrijder te hard tussen de hardloper en het fietsende kind doorrijdt (dat wil zeggen, harder dan 40km/h, wat hier de juiste snelheid zou zijn). Ik rij zelf ook heel vaak (motor) op dat soort dijkweggetjes. Vaak kan je daar heel leuk bochten rijden en best een beetje het gas opendraaien, maar je moet ook bereid zijn om flink de snelheid er uit te halen zoals hier. De hardloper misdraagt zich ook.
Waar ik me vooral aan erger is al die mensen die zich aan elkaar ergeren. Het is toch geweldig dat we dat soort locaties hebben in Nederland waar iedereen van z'n hobby's kan genieten, en dat we ook de welvaart hebben om dat te doen. Als iedereen een beetje rekening met elkaar houdt en de anderen ook hun hobby gunt, dan zou het voor iedereen een heel stuk relaxter zijn. Natuurlijk mogen hardlopers en wandelaars hier ook van de omgeving genieten, en het is de verantwoordelijkheid van motorrijders en automobilisten om hen op een fijne en veilige manier te passeren. Meestal kan ik op dit soort wegen driekwart van de tijd zo rijden als ik zelf wil, aangezien er niemand in de buurt is. Als je dat andere kwart niet wilt accepteren, dan moet je naar een gesloten circuit gaan. Wat mij betreft kunnen zowel de hardloper als de motorrijder beter een andere hobby zoeken.
WAA ROM ga je met een KIND op een smalle dijk dingen doen??
Ik vind kinderen ook niet leuk, maar dit gaat wel heel erg ver...
U duidt motorrijden als hobby aan met termen als "best een beetje het gas opendraaien" en "Meestal kan ik op dit soort wegen driekwart van de tijd zo rijden als ik zelf wil". En vervolgens is uw stelling dat we iedereen lekker zijn hobby moeten laten hebben.
Het betreft hier de openbare weg, met verkeersregels, jaarlijks dodelijke slachtoffers. Zou de veiligheid niet leidend moeten zijn, ipv maar iedereen lekker z'n hobby laten uitvoeren zoals ie zelf wil - ook niet driekwart van de tijd?
@volksvaderland | 21-04-20 | 07:08:
Uw post leest een klein beetje als een rant tegen de motorrijders in dit geval (maar ik kan er naast zitten natuurlijk), maar als we het vervolgens over verkeersregels gaan hebben dan zijn de motorrijders in dit filmpje de enige die zich daar aan houden.
@volksvaderland | 21-04-20 | 07:08: Dat is helaas steeds vaker de mentaliteit, maar ik denk dat Nederland een heel saai land zou worden als je alles verbiedt dat gevaarlijk is of waar andere mensen zich soms aan storen. Ik ben persoonlijk meer voor een laissez faire benadering waarin je mensen juist veel vrijheid geeft om hun leven naar eigen inzicht in te richten, en alleen excessen verbiedt. Maar dat vereist wel dat mensen ook in enige mate rekening houden met elkaar. Als iemand op zo'n dijkje 100 wil rijden terwijl er verder niemand in de buurt is heb ik er persoonlijk inderdaad helemaal geen moeite mee (waarom zou ik?), mitst hij z'n dB-killers er op heeft.
Voor deze fijne meneer was ik echt even omgekeerd voor een burger arrest..
Die spuger, dat is Anthony Bourdain. Dacht dat ie dood was.
Die was daar veel te mannelijk voor.
Hij was zelfs zo’n gigantische vent dat ondanks dat ie álles had in het leven, dat wat de meesten zich alleen maar kunnen wensen, hij zichzelf alsnog van kant maakte want het leven was toch nog te mèh.
Ik rijd ook zelf op een )motorscooter) hou altijd rekening met vrouw/man en kinderen, even terug naar 10/15km/h als zo een gast mij dan zou bespugen, ik weet niet hoor, heb geduld als een berg goud, maar dit geval zou ik schijnbaar belonen, met of een preek, of die ene tik, denk het eerste, want geweld gebruik je als het tegen je wordt gebruikt.
Blijf thuis idioten.
werk naar en naar huis, geen auto, hoe wou je thuis blijven dan?
Je bedoelt vast die ouwe lama.
De lontjes worden korter. Maar goed als deze mijnheer op mijn wagen spuugt krijgt ie een paar patsen.
Nou ja zeg. Mijn reactie weggejorist. Ik gaf in keurig nette woorden aan dat de Triumph Rocket geen 1800, maar 2294 cc motorinhoud heeft.
Is dat tegenwoordig verboden op Geenstijl ?
Kzou t nie wete. Wat schreef je precies ?
Hardlopers in geel en wielrenners in roze op een dijk zijn gelijk.
Verder moet Edwin Wagensveld niet rennen masr bbq'en, en geel staat hem niet.
Even afgezien van dit filmpje, in deze tijden zijn de motorrijders echt zeeeer asociale menswezens.
Ik zie het verband corona / motorrijden niet
Omdat? Ze houden afstand, rijden niet te hard, hebben gezichtsbescherming. Ik snap je popie opmerking echt niet.
Vertel.....
Smerige hardloper. Die vervelende “gelijkhebbers” tegenwoordig. Overal duiken ze op. Agressie uitdelen is agressie ontvangen, beste meneer. Vandaag of morgen komt u de verkeerde tegen, niet janken dan..!
Ja; ga eens gewoon hardlopen op een voetpad. Niet op een Rijbaan waarvoor ik en mijn mede Bro's wegenbelasting betaal..
Ik houd maar even wijselijk mijn mond.
RS?
Komkom, ze gingen maar met een gangetje of 70, zo'n 60cm langs een stel fietsers en kind. Remmen is er gewoon niet bij, want dan zitten meteen je 4 maatjes op je rug. Dat had die ouwe goed ingeschat.
Misschien had hij ze even moeten aanhouden en zeggen dat ze daar wel mogen rijden maar op het moment 20 à 30 km/u hard zat was op dit moment en deze lokatie.
Voorbeeld van onbenullige salonrechter. Moterrijders zijn dus schuld want jij bent in staat te zien dat ze 70 reden en niet b.v 40 of 50. Misschien hadden ze hem even moeten vertellen dat hij niet, gemotiveerd door persoonlijkheidswaan, op de rijbaan mag lopen en daardoor anderen in gevaar brengen en zeker niet anderen in hun gezicht mag rochelen, dat laatste wat blijkbaar in jouw kringen zo habitueel is dat het niet eens een opmerking verdient.
@issieookweer | 20-04-20 | 22:49: Stoerder nog is hardlopen op de snelweg. . .
Rare lama in zo'n geel hesje.
Die man komt me bekent voor, geloof dat ik hem ken. Ze vrouw is net weggelopen met haar tandarts, ze dochter is zwanger en weet niet van wie, auto is net gejat, hond durft niet meer thuis te komen en dan komen nog die kolere motors op ZIJN-dijkje. Toen kwam zijn gal omhoog...
Ik snap het niet meer. Die moterrijders doen gewoon, net als de anderen op die weg, dat wat toegestaan is en waar iedereen recht op heeft zonder die anderen te hinderen. Dan komt er een klootzak die denkt dat hij als uniek persoon meer rechten heeft en bovendien nog agressief wordt. En dan komt het onbegrijpelijke waar de verzieking door de tegenwoordige meutedwang ook hier onder de reaguurders de kop opsteekt: niet die rennende klootzak is dan 100% fout, maar die moterrrijders, want die hebben het uitgelokt want die maken lawaai en die gaan misschien veel te hard en die hadden niet op zo'n smalle weg moeten komen en dat zou verboden moeten worden en wat dan nog alles..
Deze subjectieve schuldtoewijzing door de hier hun mening verkondigende salonrechters lees ik iedere keer weer, vooral als het verkeerssituaties betreft; criminele zaken worden op hun beurt door professionele rechters net zo labbezakkerig afgedaan. Het is altijd in de trant van "had die vrouw ook maar niet daar op het voetpad moeten staan, dan was die met zijn auto ook niet op haar ingereden". Dit soort domme subjectiviteit kun je tegenwoordig overal vinden en het is geen wonder dat mensen met een grote bek gretig van deze kuddeonderdanigheid gebruik maken.
Doeslief.
Hardlauper is een gore aso
Wellicht is de hardloper zelf ook motorrijder. Maar mocht hij op de desbetreffende dag van zijn takke wijf (of vent) niet op de motor rijden. Frustratie ten top. Het is zielig en schlemielig gedrag van meneer de hardloper. Wellicht is er een motorclub(je) die een erehaag kunnen maken waar hij dan onderdoor moet lopen terwijl de bikers allemaal een rochel uitspuwen.
Het is altijd weer hetzelfde liedje; zodra het mooi weer is menen hele horden wandelaars dat alle wegen smaller dan een metertje of zes hun exclusieve eigendom zijn, en dat zij dat, typisch Nederlanders, dan middels irritant (en gevaarlijk) verkeersgedrag moeten gaan afdwingen.
Vervolgens heb je daar dan ook nog de overtreffende trap van, dat zijn dan de hardlopers, waarvan deze gele trui dragende klootzak een mooi voorbeeld is.
De motorrijders in het filmpje rijden niet te hard, zitten op de hen toegewezen rijstrook, en ze remmen zelfs netjes af als er een klein kind op het fietspad opduikt, niet de beste plek om een kleuter te laten fietsen overigens.
De hardloper loopt vervolgens op de rijbaan, en hindert daarbij de bestuurders van meerder motorvoertuigen, de hardloper is dus sowieso vet in overtreding.
Daarnaast valt hij dan ook nog eens de motorrijder aan, en veroorzaakt daarmee ook nog eens een heel gevaarlijke verkeerssituatie.
De motorrijder had al dan niet ten val kunnen komen, en had daarbij mogelijkerwijs ook nog de andere voetgangers en de kleuter geschept.
Daarbij bespuugt hij dan ook nog eens de motorrijder, ten tijden van Corona.
Deze gevaarlijke randdebiel moet dringend uit de samenleving verwijdert worden.
En een tip voor wandelaars; ga niet buiten de bebouwde kom op smalle geasfalteerde voor motorvoertuigen opengestelde wegen lopen.
Er zijn mooie wandelpaden zat, en dat loopt ook veel lekkerder.
Met de groeten van een enthousiast automobilist, motorrijder, EN wandelaar.
U ziet dat helemaal fout, ik wil de hardloper juist aanbevelen nachts als het regent midden op een snelweg te gaan lopen.
@jan huppeldepup | 20-04-20 | 19:59:
Dat valt dan onder het dringend uit de samenleving verwijderen.
@jan huppeldepup | 20-04-20 | 19:59: Inderdaad. Duidelijk geval van uitzichtloos lijden en een voltooid leven..
Motorrijders blijf lekker in je eigen stad rondjes rijden ipv de buitengebieden te terroriseren met herrie en gevaarlijk rijgedrag.
@Grachus | 21-04-20 | 00:51:
Kijk, hier heb je weer zo’n nazi die meent dat het aan hem is te bepalen wat anderen wel en niet mogen doen.
Zelfde kaliber als die fluimende klootzak in het filmpje.
Bemoeizuchtige de wijsheid in pacht denkende te hebben idioten, die hun eigen wetten bedenken en deze daarna anderen pogen op te dringen, als het moet met de nodige agressie.
Dit soort debielen kom je helaas nergens zo veel tegen als in Nederland.
Fluim meneer denkt rechtmatig te mogen kwatten terwijl hij niet doorheeft dat hij de situatie alleen maar verergert. Zijn kwat had net zo goed dusdanig fout af kunnen lopen dat terwijl de motor rijder zijn hoofd afwent, de stuur iets naar links af had kunnen glijden, en dat arme kind, of andere voorbijgangers waren keihard de pisang geweest. De motor rijders hadden inderdaad wel een tandje lager gemogen betreft de snelheid, maar dat was zo gevaarlijk nog niet als die smeerlap die met zijn slijm respect probeert af te dwingen. #Doeslief
Maar hoe komen die motors dan door de APK met die tering herrie.
Er bestaat helaas geen apk voor motoren. Ik vind ook dat er snel iets gedaan moet worden aan die enorme geluidsoverlast.
Sinds er geen APK voor motoren is. Begin van de jaartelling dus.
Er is geen APK voor motorfietsen.
In mijn eigen ervaring zijn het overigens vooral rotjochies op opgevoerde scooters die je trommelvliezen verpesten.
@donkeyman | 20-04-20 | 19:52: ga eens snel op een andere planeet leven zeg!
@Ravian | 20-04-20 | 20:00: We zijn allemaal jong geweest, gek dat de ouderen de jongeren altijd wat willen verbieden!
@Rdock | 20-04-20 | 20:12:
Ja, ik ben ook jong geweest, en ja ik had toen ook zo’n opgevoerde brommert, maar dat ding produceerde wel een voor een bromfiets normale hoeveelheid kabaal.
Al die herrie is ook nergens voor nodig, het levert niets op, het is herrie om de herrie, gewoon aso gedrag dus.
Die hardloper is de honden hoop hier, wat een smerige lul zeg .
Oppakken en vastzetten .
Ze rijden best hard en met gepaste snelheid langs het volk was mischien verstandiger geweest maar maar de rennende idioot mogen ze van mij gelijk bij grofvuil gooien.
Dit is het type deugsmurf die kneiter voor het niet meer roken in de kroeg is maar wel buiten bij de rokers gaat staan omdat de hele kroeg leeg is .
En daar dan gaat lopen zeiken dat ze roken...
Volgens mij mag je daar minsten 60 Km/uur. Waarom op een smalle dijk huppelen terwijl er zoveel wandelpaden zijn?
Dat die geriatrische fluimer nog leeft getuigd van een hoog ontwikkeld empathisch vermogen bij de motorboys.
Die hardloper is natuurlijk de eikel hier. Met een motorvoertuig op een dijk rijden terwijl je geen bestemmingsverkeer bent, is echter meestal niet tof.
Team motorrijder
Dat is toch dat 30km dijkje bij de Dikke van Varik ? Meende dat ze dat dicht gegooid hadden voor motoren.
Morgen met de ouwe trouwe R80 maar 's de grote sloten oversteken en efkes gaan kijken. Wie weet kom ik 'm wel tegen, hij valt wel op met dat gele T-shirt.
Als we het dan toch over “dor hout” mogen hebben, dan nomineer ik allebei voor de snoeischaar.
Zouden die riflama's nu ook gestopt zijn met hun manier van begroeten? Vraag ik mij dan af.
Die bromwijrenners zijn sneue losers. Als je op de dijkweggetje wilt tuffen koop dan een step. Of ga naar een circuit, maar dat zal wel te eng zijn.
Spuugtokkie is toch wel een stapje erger. Dat is zo een engert die denkt dat alleen zijn opvattingen de juiste zijn en dat iedereen met een andere mening Untermensch is. Daar moet je echt voor oppassen.
Wij noemen het altijd donorfietsen, dit omdat die nobele mensen meer dan de helft van alle organen doneren: vaak hersendood na ongeluk.
Ik ken verhalen van een hardloopster bij de Reeuwijkse Plassen... Ik zal geen namen noemen, maar je zou acute Tourrette vermoeden. Het hele telefoonboek wordt geciteerd!
Hoe heet ze?
Is de man al gearresteerd?
Die spugert lijkt wel wat op Jeffrey Epstein in betere tijden.
Ik zat zelf meer aan Rudi Carrell te denken. Hoe het ook zij, ik verwacht dat deze corona-aso binnenkort een proces verbaal aan zijn broek heeft.
Hardloopman: geen mondkapje. Motorrijder: integraalhelm. Mag wel duidelijk zijn wie niet in de nieuwe anderhalve meter maatschappij mag meedoen.
Ik snap niet helemaal waarom er gespuugd moet worden. Alles wat je aandacht geeft groeit.
Volkert van de graaf is een hardloper. Dolf Jansen is een hardloper. Met deze onweerlegbare argumenten is de discussie beslist in het voordeel van de motorrijders.
Ik heb gesproken. Ik ga over tot de orde van de dag.
Maar hij heeft wél lef, in zijn eentje en in korte broek tegen een hele in leer gestoken motorclub/bende.
@Zenzeo | 20-04-20 | 18:51: Maar dus ook wel dom...
@Zenzeo | 20-04-20 | 18:51:
Denk dat ze die 2e video uitsdluitend in hun clubhuis vertonen om strafvervolging te voorkomen.
@Zenzeo | 20-04-20 | 18:51: Mannen in leer zijn in 99% van de gevallen homo. En die houden over het algemeen wel van een beetje spuug erop.
@Mr. Happy | 20-04-20 | 19:13:
Behalve the 1% dus. Veilig geantwoord.
@Mr. Happy | 20-04-20 | 19:13: Zo te zien lijk jij er verstand van te hebben! Spreek je uit ervaring?
@Mr. Happy | 20-04-20 | 19:13: Blue Oyster Bar ?
Heeft ie geen middelvinger ofzo?
Hadden ze beiden moeten doen.
Als motorrijder en hardloper ben ik verscheurd door intern conflict, echter voor beide partijen in deze video is er ruimte voor verbetering.
Dat is bemoedigend.
@Buerman | 20-04-20 | 18:47: Zonder wrijving geen groei. We houden hoop!
Een beetje motorrijder wacht tot twee uur 's nachts om op dat dijkje even de gashendel open te trekken. Dan loopt er niemand in de weg en kun je je gang gaan.
En dat dan alle aanwonenden wakker worden interesseert je natuurlijk geen bal.
@Buerman | 20-04-20 | 18:48: wij wonen onderaan zo'n dijk en zijn gewend aan t effe sprintje trekken volk int weekend. Mijn ega zegt altijd dat t zijn karma is, deed hij ook toen hij nog jong was en recht liep.
@Buerman | 20-04-20 | 18:48: .. en dat is 1..
@Buerman | 20-04-20 | 18:48:
Een beetje homostel wacht met elkaar pijpen in een steeg tot het donker is. Dan kun je niemand shockeren en kun je je gang gaan.
In afwachting van uw kromme gedachtenkronkels verblijf ik.
Hoogachtend,
Gast
Die motor bleef netjes aan de binnenkant van de weg rijden totdat die coronalama toesloeg. De motorrijder had moeten stoppen om die nare ziektekiem even een paar harde correctietikken te geven.
Heeft zo een motor geen krik aan boord?
@ole guapa | 20-04-20 | 18:40: Ik zou het niet al te disproportioneel maken. Gewoon een paar pedagogische klappen en klaar.
@Nehemia | 20-04-20 | 18:42: Dat deed misschien de laatste motorrijder. Gewoon rechterhand uitsteken en Waaatsch.
Zou me niets verbazen als die hardloper een wielrenner is met een kapotte fiets.
Sterk
LOL!
Toch jammer dat het kudo systeem er niet meer is. Dit reaguursel leent zich wel voor een kudo topper.
Zijn gedrag is in ieder geval "verrijkt". Een multikul succesverhaal dus.
In de tijd van Motormaniacs heb ik ooit een getunede Harley Davidson getest met dik 125 Pk aan het achterwiel en een racekoppeling om het bizarre koppel aan te kunnen. Het was zo'n Apehanger - twitter.com/Harley_Owners/status/1235... - en ik was blij dat ik 'm weer in kon leveren man, man wat een ongelofelijke tyfusherrie produceerde die motor. Toen ik 'm terug moest brengen stond ik vlakbij HD Benelux nog naast een Porsche voor het stoplicht en die dacht natuurlijk, die aap op die kudt-Harley zal ik er wel even uittrekken. Nouuuuuu mooi niet dus, ha, ha die kerel keek zijn ogen uit bij het eerstvolgende stoplicht. Eén van mijn redacteuren uit Alkmaar had 'm ook nog even een paar dagen meegenomen en schreef: "Zo die meeuwenkolonie naast mijn deur is 3 jaar van de leg!"
Ik kreeg van Ducati Benelux een keer een Ducati Monster 1000 S2R mee met uitlaten waarop stond "For race use only". Mama mia wat een klappen kwamen daaruit zeg niet normaal. Toen ik 'm terug moest brengen in Leidschendam ben ik uiteraard door de 3 tunnels van de N14 gereden. In de laatste lange tunnel trok ik 'm even helemaal open (250+ km/u) en het leek wel of er een gigantische brullende geluidsgolf achter mij hing die achter me aan rolde door de tunnel. Totaal bizar en hoe bizar bleek toen ik iemand in een Mini Cooper Cabrio passeerde. De bestuurder sprong zowat spontaan uit zijn auto zei een redacteur die achter mij reed. Ook wel cool was de Triumph Rocket 1.800cc driecilinder met open uitlaten. Als je heel erg rustig reed hoorde je gek genoeg niet echt harde klappen. Toen ik in Leiden de stad in reed en een grote groep schoolmeisjes passeerde trok ik 'm in één keer vol open en ik hoorde daarna achter mij alleen maar keihard gillende keukenmeiden. Daar kwamen echt hele harde klappen uit dat was gewoon echt niet gezond joh. Oh en nog een leuke, als mijn neefje met zijn Honda CBX1000 met 6-in-1 Marshall uit Leiden vertrok hoorde ik hem nog in Leimuiden waar hij woont. Privé heb ik nog nooit 1 motor met een herriepijp gehad want ik heb er echt een bloedhekel aan maar een weekje testen ach......
Ik ben niet veel verder gekomen dan een speelkaart met knijper op het achterwiel. Dat was ook hard!
Mooi verhaal! Hier heb je een ballon!
@thekolere | 20-04-20 | 18:40: Hoe maak ik die op mijn fiets vast? Om de uitlaat van een auto is wel leuk. Voor wat langduriger effect is een stukje fietsband aan te raden.
Mooi verhaal, allemaal niet besteed aan de gemiddelde reaguurder hier, die het al spannend vindt op een E-bike die is afgeregeld op 25 km/u.
Als je niet weet wat 250 km/u is door een tunnel moet je eigenlijk je bek houden, sterker, dan moet je eigenlijk dood. Zo, dat is er ook weer uit.
Leuk van die gillende keukenmeiden zeg. Heb je ze later nog geneukt?
Wat een kut verhaal.
Twee mensen met allebei tunnelvisies en allebei tamelijk hufterig gedrag naar mensch en natuur waarbij de spuger nog erger is dan de motorrijder.
\Een soort van dinosaurussen die al in jaren 60 een wake-up call kregen maar indien later geboren een voetafdruk zijn van destijds hufterige egoïstische burgers die nog 100% gingen voor financieel kapitaal en ecologisch kapot vaderland.
Spuger is verwerpelijk. Denk dat motorrijder helaas op verkeerde moment op verkeerde plaats was. Volgens mij doen deze motorrojders niet veel kwaad en wordt zelfs het jongetje op fiets op gemerkt. Daarom steekt motorrijder zijn hand op. Maar voor de hardloper zou het vast de 20e motor zijn van waar hij uitlaatgassen inhalleert. Dus frustratie begrijpelijk.
Waarom iemand met zijn kind op een fietsje op dat tijdstip daar gaat lopen is mij niet helemaal duidelijk.
@Santtulaine,
Duh? Op de openbare weg gaan hardlopen en dan gefrustreerd raken van motorisch verkeer? Hij mag blij zijn dat hij nog leeft.
Het is alsof je gaat klagen over zand op het strand.
Had afgelopen zondag zelf ook nog een soortgelijk akkefietje. Binnenweggetje, breed genoeg voor twee auto's om elkaar te kunnen passeren. Ik haal twee fietsers in en die gaan (al dan niet expres) extra slingeren waardoor ik wat meer ruimte nodig had. Van de andere kant af naderde een wielrenner en die vond aan zijn misprijzende gebaar te oordelen dat ik niet genoeg ruimte overliet voor hem en zijn leopardtank. De gemiddelde recreatieve sporter is gewoon een onverdraagzame klootzak en gegeven de vinnigheid richting alles met een verbrandingsmotor geeft de politieke voorkeur van dat soort figuren weinig te raden.
Amen
Gezien de camera actie reden ze hier vandaag vast niet voor het eerst langs.. boete voir de uploadert voor filmen tijdens het besturen van een motorfahrrad?
dat mag gewoon. Camera zit gemonteerd op de helm.
Is het misschien zo'n helm camera ?
Zomaar een idee hoor.
Haha wat een heerlijke sukkel ben jij.
100 procent zeker een op de helm gemonteerde camera. Motorrijder draait zijn hoofd (dus ook helm met camera) richting spuugmeneer. Gaat allemaal vanzelf en handsfree.
Met spugen verlaag je jezelf wel tot een bepaald niveau..
Je bedoelt het niveau van onze nieuwe buren uit minder minde rland?
@jan huppeldepup | 20-04-20 | 20:12: Of Rijkaard level...
We zijn er uit: die spuger is natuurlijk fout. En die motorrijders moeten lekker op de A2 of A16 gaan rijden. Alleen dat kleine jochie op dat fietsje zegt genoeg.
Ik hoor dat jochie niks zeggen. Jij wel?
Plus, die weg is niet afgesloten voor motoren, dus wat loop je nou te piepen?
Ga anders een Canta kopen en daarmee op de A2 rijden.
Geluidsoverlast, en dat is wat die motorrijders overal produceren, wekt nu eenmaal agressie op. Dus idd niet netjes van die gele meneer, maar heel begrijpelijk met die irritante motormuizen, die onder het mom van "vrijheid" met z'n allen de snelheidsregels aan hun laars lappen en kicken op de gigantische herrie die ze maken!!!
Eens, maar goed, we knuppelen wel mountainbikers van hun fiets in het bos, want Corona.
Ik ben motorrijder met een heel beschaafd uitlaatgeluidje. Kan gewoon.
Was ie raak?
Motor-aso’s altijd-500.
Wat een typhus-volk (die enkele goede daargelaten).
Ik heb vandaag een ritje van zo'n 65 km op de fiets achter de rug. Helaas zie ik nog steeds dat veel van mijn mede (race)fietsers complete schijt hebben aan de 1.5 m regel en overal tussen door glippen. Ze kunnen gewoon niet remmen en trappen stug door, halen je in op het smalle fietspad ondanks dat er op dat moment tegenliggers zijn. Dus je hebt even 3 of 4 man op 3.5 , 4 meter of vaak nog minder.
De meeste wielrenners zijn armoedzaaiers. Ze hebben niet eens geld voor een bel.
Wat is het verschil tussen God en een wielrenner. God denkt zelf dus niet dat Hij een wielrenner is. . .
Dat spugen is natuurlijk verwerpelijk en verdiend niets als walging en de man zou hiervoor, zeker in deze corona hysterie tijd, een flinke douw moeten krijgen.
Aan de andere kant; ik woon al 16 jaar aan zo'n dijkje. Pittoresk, rustig, vol met natuur. Heerlijk wonen, ik kan het iedereen aanraden. Maar dan word het voorjaar... en dus komen de motoren tevoorschijn. Niet de gasten die rustig over de dijk toeren zijn erg. Het zijn die enorme groepen, als eenden achter elkaar aan maar dan met een krankzinnige snelheid en bijbehorend snerpend geluid. God wat vinden ze het fantastisch om zo hárd mogelijk tussen de fietsers en de geparkeerde auto's door te rossen. En geen politie te zien. 30 km/h zone? Fak it! Vol open die gashendel! Ik hoop, en daar schaam ik me eigenlijk voor, dat er eens keer 1 van die volkomen koekwausen zich te barsten rijd zodat er -eindelijk- eens actie word ondernomen om die godvergeten motoren terreur van absolute asociaalheid en téringherrie te stoppen.
Dus nee. Dat spugen is smerig en afkeurenswaardig. En ja. Ik snap zijn frustratie wel degelijk.
Dus eigenlijk een kutplek om te wonen. Leuk, weten we dat ook weer.
En dan gaan lopen janken, manmanman. Hoe infantiel wil je het hebben?
Nou, ieder jaar worden er al genoeg in deeltjes tussen de vangrails bijeengeveegd. Dit jaar waarschuwden de IC medewerkers al dat ze voor motormuizen dit jaar weinig plek konden garanderen.
Veel mensen wonen in een drukke stad, en gaan dan in het weekend vertier zoeken. Niks mis mee. Jij hebt niet méér recht op dat dijkje dan iemand uit drukke kutstad.
Elk eventueel medelijden met die motorrijders is verdwenen omdat ze te laf zijn om hun eigen kenteken te tonen.
Hardloper oppakken, vierendelen, spietsen en de delen over alle vier de windstreken.
Ff serieus. Stop zelf, ga aan de kant en hou je eigen afstand. Zo’n kutbejaarde flikkerde mij van de fiets af omdat ie uitstapte en ruimte eiste, lopend óp het fietspad. Ik kijk wel linker uit. Iedereen mag voorgaan. Mensen doen aan antisocial distancing.
.. maatschappelijk ongewenst gedrag, verwacht je eerder bij je-weet-wel jeugd.
Was wel even gedraaid en meneer op een nette manier duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht.
ik had hem ook vierkant van die dijk af geknikkerd, de klootzak.
Door de aanpalende prikkeldraad afrastering geregen?
Als je raak kan spugen tegen een motorrijder die met 100km/u langs komt ben je een echte baas. Deze slappe lul met z'n gele truitje is dat dus duidelijk niet...
ik ken hem ergens van.Als ik het weer weet dan hoort ie het wel.
@Ben5570 | 20-04-20 | 18:07:
Geheugensteuntje www.google.nl/maps/@51.8247977,5.3759...
@Datishetdus | 20-04-20 | 18:34: Niet echt begrepen.
@Ben5570 | 20-04-20 | 18:07: Als Rudi Carrell niet dood was zou ik zeggen: Rudi Carrell.
@Datishetdus | 20-04-20 | 18:34: Net alsof hardlopers per se wegenbelasting betalen....
Ga er wel even van uit dat deze spugende zielepoot vervolgd word
Gelijke monniken - gelijke kappen
heel goed: monniken..
Ik was afgestapt om die vent klop te geven.
Overigens snap ik de haat op de motorrijders in de panelen niet. Ik doe zelf niet aan groepsritten maar zover ik kan zien is dit een openbare weg en rijden ze niet te hard (Camerabeeld vertekend vaak de snelheid). Daarnaast lijkt die voorste een handje uit te steken om te waarschuwen voor moeder & kind. Helemaal prima.
Leg mij eens uit, als u wilt, wat er nou zo ontzettend leuk is aan groepsritten, om in een soort polonaise achter elkaar aan te karren van het ene terras naar het andere ?
Eem motor is toch een individuele bezigheid ? Tenzij u iemand achterop mee neemt of, zo mogelijk nog kanslozer, in een zijspan, is het toch veel leuker om een beetje zelf te zoeven en toeren, in plaats van dat trieste "kijk ons eens lekker bij elkaar horen" gedoe in recreatie gebied ?
ach,een soort van jaloezie denk ik.Die stomme vierwieler trekt lang niet zo hard en loopt ook niet zo hard als een beetje motorfiets.
Rij al dertig jaar motor, nooit in een rijtje maar in deze tijden blijf je gewoon weg van drukke dijkjes waar gezinnen wandelen/fietsen en een ouwe gek die z'n knieën en hartkleppen loopt te slopen.
@Rammstein | 20-04-20 | 18:11: Heb jarenang bij een beschaafde motorclub gezeten en het was altijd enorm gezellig! Samen terrasje pikken, evenementen bezoeken zoals de motor RAI, kamperen en punteren in Giethoorn. Niks triests aan hoor.
@Rammstein | 20-04-20 | 18:11:
Ik zou het niet weten, zoals ik al schreef ik doe niet aan groepsritten precies om de redenen die je zelf al aangeeft.
Maar als anderen daar plezier in hebben dan heb ik daar geen probleem mee.
@Dr. Blechtrummel | 20-04-20 | 18:14:
Als ze daar mogen rijden mogen ze daar rijden en ik zie niet wat "deze tijden" ergens mee te maken hebben. De wandelaars hebben meer risico om besmet te raken dan de motorrijders zou ik zo denken.
@Schietmijmaarlek | 20-04-20 | 18:21: Dan spreekt u ergens af (terras, evenement, RAI, camping).
Wat is de meerwaarde van het in colonne rijden ?
@Rammstein | 20-04-20 | 18:25: Gewoon.... omdat het leuk is.
@Rammstein | 20-04-20 | 18:11: zo spijker/kop! Maar ze willen het niet horen. Niemand wil op zijn fouten/simpelheid gewezen worden. Maar gelijk heb je.
@Rammstein | 20-04-20 | 18:25: Dat is handig als je met een aantal vrienden op 'stap' gaat met je motor. Je kunt natuurlijk ook met z'n drieën naast elkaar gaan rijden, maar da's dan weer niet zo handig - zou je asociaal kunnen noemen.
Wat zit je eigenlijk te zemelen, je lijkt die maffe Normpje wel met z'n ouwewijvengejank.
@naraga | 20-04-20 | 18:24: Wat mag en kan is wat anders dan een beetje rekening houden met. Kstop met uitleggen.
@Ichneumonidae | 20-04-20 | 18:50:
Zemelen ? Ik geef gewoon aan wat ik er van vind.
Ouwewijvengejank ? Ik vind het "kijk ons een spannend bij elkaar horen op onze motor, een tour maken tijdens de lockdown in hetzelfde jasje met hetzelfde embleempje om aan het vrouwtje te ontsnappen" kleutergedrag van korfbalniveau.
Spreek af, dat snap ik nog, maar laat colonnes over aan bruiloften en begrafenissen.
@Dr. Blechtrummel | 20-04-20 | 18:14: Ik zie niet in waarom?
Is dat edwin wagensveld?
Hardloop en wielren narcisten . Erger gajes bestaat bijna niet !
klopt wel ja...
Bijna niet erger ja, want op groepen veel te hard rijdende motorrijders na natuurlijk dan. Asocialer volk ken ik (bijna) niet.
Hardloper verdient eigenlijk wel een lintje.
Lintje waarvoor?om een ander met jou ziektes te willen besmetten?Gewoon een idioot, en die krijgen doorgaans geen lintje.
Nee.
Daar sta je dan als Senior met je bakkes op GS.
Zielepoot - deugniks…...
Fag!
Bah.Wie?
Ze hebben allemaal onderliggend hersenletsel.
Ach.... ik heb me in het verleden ook vermaakt door met de motorclub over smalle dijkjes te toeren.
Motorrijder geeft keurig aan dat het gas eraf moet en hij mag daar gewoon rijden neem ik aan.
Ruimte genoeg voor iedereen. Opa hoeft niet weg te springen en wordt niet uit zijn kekke blauwe hardloopschoentjes gereden.
Dus opa moet zich gedragen en niet gaan lopen tuffen.
Een hand op en neer zwaaien, zo van... rustig aan jongens, begrijpen ze ook wel.
En hoe voelde dat toen, met je ‘maten’ de boel onveilig maken? Stoer he, zonnebrilletje in je haar, sjaaltje om, peukie draaien, poten op stoel, flinke boer laten, motoren allemaal op een rij geparkeerd, zodat andere mensen er naar keken en jullie daar weer met een klein stijfje naar konden kijken? Goeie ouwe tijd toch?
@Normpje | 20-04-20 | 18:11: Ik herken mij daar totaal niet in. Niet iedere motorclub was asociaal in die tijd.
@Schietmijmaarlek | 20-04-20 | 18:24: Ik had net wat geschreven wat de boel wat nuanceerde, maar die kwam niet door door onderhoud of zo. Kort: tuurlijk, ik beschuldig jou niet maar probeerde het algemene gedrag van veel van die lawaaiclubs te schetsen. Niet persoonlijk, goed?
@Normpje | 20-04-20 | 18:34: Snap em... tis goed. Wij ergerden ons ook aan aso motorrijders, hoor, dus ik snap je punt.
Deze rochelende lama is een held.
Als ik een lid van een motorclub zie ga ik voor de veiligheid maar alvast aan de overkant van de straat lopen.
Je moet niet lopen fucken met leden van Satudarah, Bandidos of Hells Angels als je leven je lief is.
Dit is Gol Vas Locos.... niet echt een club om bang voor te worden. Hahahaha
Dit filmpje is een goede samenvatting van Nederland.
Exact. Te veel ratten per vierkante meter.
haha daar sta je dan, met je hoofdT op geenstijl :)
Doeslief, let een beetje op elkaar. Iedereen wordt agressief van dat lief doen, natuurlijke reactie
Het syndroom van Volkert. Volgens mij doet die endorfine bij sommige droeftoeters net iets meer met de hersenen dan men in de wetenschap algemeen aanneemt.
Oppakken, die ouwe doodwenser.
Kwatten is het domein van 'jongeren'.
Best dapper van de boomer, misschien was het wel een hells angels stoet van 150 bebaarde tatoeages.
Meer dan 60 lslingeend langs voetgangers links en rechts. notabene een kindje op een loopfiets. Bij gebrek aan een loden pijp mag een keer spugen van mij best wel. Ongekende asociaal paupervolk.
Bewust heeft die motorfag het geluid niet laten horen. De oorverdovende terringherrie waardoor het uitstapje op de dijk voor iedereen een martelgang wordt behalve voor de flosjes en doodskop tokkie is bewust weggelaten.
#Team hardloper, #Team wandelaars #team dijkbewoner #Team Fietsers
aldus een dementerende rennert in een geel shirt, een te strak balletjesknijpertje en vieze blauwe dameshakjes ...
@yesterdayandtoday | 20-04-20 | 17:54: Ik ren niet, ik heb geen geel shirt en ook geen blauwe dameshakjes, en toch geef ik zuurtje wel gelijk. Met een dergelijk hoge snelheid tussen de mensen doorrijden is gewoon onverantwoord. En voor ik het vergeet te vermelden, er staat een Fireblade voor mijn deur.
Hebt u een ander filmpje gezien dan ik ? Motorrijders rijden vrij rustig, voorste motor waarschuwt keurig zijn maat voor het kindje op loopfiets. Geluid is een aanname van u, geen feit. U lijkt me zwaar bevooroordeeld en mogelijk ook gefrustreerd, kan dat kloppen ?
Spugende meneer is volledig over de flos. Spugen moet hij niet doen.
Getuige hoe snel de motoren de fietsers voorbij gingen zaten ze daar, voor het remmen, op 60 km/h. Niks mis mee.
Motor rijden is sowieso gaver dan wielrennen of hardlopen. Laatst een mooie Franse dame van mijn werk mee achterop genomen om de lente te begroeten. Stukje rijden naar de bossen, pauze en achter een boom laten pijpen. Ze was helemaal geil geworden van dat getril tussen d’r benen. Daarna weer terug geracet en afgezet. Was een mooie dag.
pics
Mooie dag ? , ik denk eerder een mooie dagdroom ......
Roger, Roger.
Let maar op, binnen een paar weken heb je #metoo op je dak van je franse collega waarvan haar jaarcontract niet wordt verlengt. Succes.
En toen je wakker werd?
Heb je film of foto, anders geloof ik het niet.
Als je je de zwakkere partij voelt komt er bij sommigen een bizar soort keffertjesgedrag naar boven. Daar heeft deze ouwe, primitieve zak last van.
Dat gezegd hebbende vind ik de fietsende voorrangrochelaars en de colonne joggende tutjes die denken dat ze na een week zonder cardio een hartaanval krijgen of vijf kilo aankomen de irritantste in het verkeer.
Keffertjesgedrag?. Meneertje is meer het type dat een pitbull nodig heeft of een blerende motor en een leren pak met flosjes nodig om zich een beetje minder minderwaardig te voelen?
Ik mag hopen dat die motorrijder er voor heeft gezorgd dat die ouwe mafklapper voorlopig niet meer loopt
Want daar wordt iedereen beter van? Die ouwe moet gewoon binnen in z’n verpleeghuis blijven gvd.
@Sinterbikske | 20-04-20 | 17:52: idd... dacht dat gasten die aan dat virussie lijden niet naar buiten mochten...
Motorrijder vermindert snelheid en waarschuwt keurig voor klein fietsje links. Hardloper is een aso die om volstrekt onduidelijke redenen denkt dat hij een soort gelijk aan zijn kant heeft. Wat mij betreft aanhouden en vervolgen.
McFlym | 20-04-20 | 17:45 Waarom is die lul nog niet opgepakt, staat toch duidelijk in beeld ?? Of heeft ie een vitaal beroep, rechter ofzo ??
@Vitale-Reaguurder | 20-04-20 | 17:51: de rennende rechter.
Precies! Maar lekker kankeren op de vervelende motorrijders is bon ton, want geen robot burgers. Als je iets hier de schuld van kan geven dan is het de club die vindt dat Nederland nog veel voller kan.
@Tarvo | 20-04-20 | 17:59: Geen robot burgers ? Ha, daar waar groepen opereren heerst per definitie robotgedrag. En iedereen zich in de groep maar "authentiek" en "vrij" voelen. Sneu.
Werd laatst staande gehouden met de auto. Mevrouw u bent een gevaar op de weg. Ja weet ik. Daarom rijd ik op het voetpad.
hhahahah.. leuk moppie... bijna net zo geniaal als t stuk van ronaldinio... extra beladen fluim,breuk anderhalve metert.... zou zo bij de tekstschrijvers kunnen van 'dit was t nieuws'.
Als het een groep Hells Angels was geweest, hadden we nu waarschijnlijk een heel ander filmpje gezien.
Nederland is met 17 miljoen bewoners overvol en daar komt rattengedrag van. Dat is het werkelijke probleem. Rij op een zondag van een Alpenland door Frankrijk, Luxemburg en Belgie naar Nederland en de eerste file die dag begint na de Nederlandse grens. Op naar de 18 miljoen....
Zo is dat. Als je in Scandinavië een stukje gaat toeren ben je bij als je om de 50km iemand tegen komt en hoef je alleen je rijgedrag aan te passen voor overstekende elanden.
@De verwarde man | 20-04-20 | 17:50: Daar is men ook doorgaans een beetje meer relaxed in het verkeer. Ook op de plekken waar het wel druk en krap is, bijvoorbeeld langs de fjorden.
Spijker. Kop.
Verdomd. Dat had ik vorig jaar. Nergens niks aan de hand en echt 100 meter over Nederlandse grens een file. Stilstaan. Vrachtauto geschaard ofzo. 3,5 uur later thuis dan gepland.
Wandelaars lopen massaal over het fietspad. Wielrenners racen over de rijbaan. Dus ben ik met mijn auto maar naar het voetpad uitgeweken. Mijn deel: twee deuken, een dikke kras en een bekeuring.
En een lage suikerspiegel!
U bent met uw driewielertje een gevaar voor iedereen.
Wie z’n opa was dit gvd?!?! Weet die ouwe nou nog steeds niet dat ie binnen moet blijven?
Als je een fluim geeft ben je geen knip voor de neus waard.
Jaloerse ouwe gek
Kan niet kiezen. Allebei de tyfus. Spugen is het meest vernederende (en momenteel gevaarlijke) wat je kunt doen. Dan ben je af. Motorrijders waren altijd al kansloze kwezels met een minderwaardigheidscomplex en dus al veel langer af
Kleine correctie. Spugen is momenteel niet het gevaarlijkste wat je kunt doen. Het is zelfs helemaal niet gevaarlijk. Mss is het gevaarlijk voor een ander, dat kan.
Toch lijkt me iemand die in een menigte z'n AK-47 leegt iets gevaarlijker.
Snap je dat, met je gelul over kansloze kwezels? Vast wel! Heb er alle vertrouwen in.
Kansloos gekwezel. Hele weekend op de motor gezeten. Zwaar genoten! U, waarde markies, bent daadwerkelijk een balzak.
@Ichneumonidae | 20-04-20 | 17:47: ja, goede reactie.
Laten we niet overdrijven.
Spugen is in onze multiculturele samenleving al tijden een ingeburgerde vorm van agressie die voorkomt uit verbale onvermogens. Ofschoon smerig en onbeschaafd, moeten we niet overdrijven. Gewoon testen - en dan nog- het is geen aids in z'n begindagen.
Met aids zagen we het ook, dat met name de politie last had van bijters. En die zitten op schoot bij het OM. Dus het wordt sowieso hard bestraft als de smeris zich in gevaar gebracht ziet.
Reken er maar niet op dat dát ook geld als u als burger wordt bespuugd.
De overheid dient graag de overheid, u mag er slechts voor betalen en dient verder uw muil te huilen en de regeltjes te volgen.
Motorrijden is een prachtsport, veel mooier dan voetbal of tennis. Het is de enige sport waar je twee ballen voor nodig hebt.
@Pfeffernuss | 20-04-20 | 17:52:
Maar hebben de mensen waar u langsreed ook genoten? Wij wonen in de buurt van een recht stuk weg. Op een zonnige dag kun je niet met goed fatsoen buiten zitten door de knalpotten die ook nog eens even extra gas geven. Of bent u de uitzondering en trekt u rustig op naar 80 en blijft dat netjes rijden?
@De verwarde man | 20-04-20 | 17:57:
Ha, de motorrijders zijn verenigd, dat was best makkelijk. Goedenavond heren. Ik snap best dat jullie een beetje tuffen leuk vinden hoor maar snappen jullie nou echt niet dat het gros van de motorrijders voor alle andere weggebruiker zwaar irritant zijn en in veel gevallen ronduit asociaal. Met die kutknalpotten die je op 5km afstand al hoort aankomen. 160 racen op de provinciale weg. Inhalen op momenten dat het niet kan en mag enz.. Jullie zouden dat zelf nooit doen, dat zijn uiteraard die anderen. Dat gezegd hebbende wens ik u allen toch een behouden vaart.
@MarkiesDeBalzaque | 20-04-20 | 19:18:
Oh, en voor wat betreft het spugen. Ik krijg liever een klap op m'n bek dan dat iemand er in spuugt. Dat vind ik nl het goorste en daarmee meest vernederende wat er is. Als ik jullie ijzeren paard niet zo had beledigd waren we het waarschijnlijk wel eens geweest.
@euroka | 20-04-20 | 17:58: Zeker heeft die ballen als hij zijn buikschuiver in de vangrail heeft geparkeerd.
Hoor ze nu weer vol gas gaan.. zijn gewoon teringlijers die mororrijders en met zn allen in hetzelfde motorclub hesje zijn echt een stel mongolen.
Elitair uitgelegd. Goed hoor. Probeer 1 zin zonder scheldwoorden.
@Zeiss | 20-04-20 | 17:58: Nou goed dan, zonder scheldwoorden. Ze wilde me niet mee laten rijden, snif.
Als hardloper moet je je een beetje bescheiden opstellen. Ik heb 1 keer een middelvinger opgestoken, maar dat was naar iemand die extra gas gaf met z'n auto toen ik het zebrapad met 18 km per uur probeerde over te steken.
Nu we het er toch over hebben, denk niet dat jij ooit motor hebt gereden. Daar lijk je me totaal niet het type voor.
Eerder iemand die in zo'n achterlijke convertible stapvoets over dijkjes rijdt en kijkt of hij wel bekeken wordt.
Zeg het maar Kuif, even goede vrienden.
Heeft geholpen want u bent nog onder ons.
Dat is Idd zwaar triest. Maar je kunt je ook wel voorstellen denk ik dat de meeste automobilisten niet ingesteld zijn op iemand die met zo’n snelheid het zebrapad oversteekt. Let op je eigen veiligheid en die van anderen. Het blijft een waardeloze actie van die automobilist.
@Sinterbikske | 20-04-20 | 17:44: De automobilist kwam langzaam aanrijden en gaf gas toen hij mij zag. Volslagen idioot.
@Ichneumonidae | 20-04-20 | 17:41: Je hebt helemaal gelijk Ichie, niks aan toe te voegen.
@Kuifje-naar-Brussel | 20-04-20 | 17:51:
Goeie reactie Kuifje. Gewoon gelijk geven. Een zekere Bennie heeft over dit soort gasten trouwens ooit een liedje geschreven. Helaas was het in dialect, ik verstond er ook geen hol van.
Misschien was het een reaguurder van GS? Je moet gewoon je T-Shirt met groot " Ik ben Kuifje" niet meer aantrekken.
#teammotor
Ik heb sowieso iets tegen mannen in Spandex kleding.
Wat is dat, spandeks ?
@Hebbiehemookweer | 20-04-20 | 17:45:
cdn.edc.nl/800/35114-BLACK.jpg
Ik ben niet in bezit van een motorfiets maar wel van een wielrenfiets zodoende kan ik de boosheid van deze motorrijder geheel begrijpen. Wat een tuig zijn die hardlopers.
Wielrenners zijn helemaal asociaal. Met hun gerochel en gesnuit. Daar moet je minsten 10 mtr afstand van houden.
@RickRD | 20-04-20 | 17:47: Wielrenners in groepen zijn inderdaad asociaal. Onze hond heeft er eens een dozijn onderuitgehaald en de domino-puinhoop was vermakelijk.
Wielrenners menen altijd dat het fietspad alleen voor hen is een iedereen aan de kant moet omdat zij zich verheven voelen.
@CaseyForPresident | 20-04-20 | 18:04: Alleen die pyama-achtige kleding van die lui is reeds weerzinwekkend. Hoorde op een terras van die fietsmutsen elkaar verhalen over schoentjes en sokjes en ontharen. Mijn bier sloeg er van dood.
Even ter verduidelijking, Ik haat recreatieve wielrenners en van binnen lach ik ze uit. Gekleed alsof ze een tijdrit aan het rijden en zich meestal gedragen ze zich ronduit asociaal. Dat ding gebruik ik enkel om makkelijk & snel van A naar B te komen op een goedkope & gezonde manier. Mij zul je trouwens ook nooit zien in zo'n pakje.
Ah, we zijn er weer. Elke maand even lekker losgaan op wielrenners. Lekker, met je dikke pens.
Typisch weer zo'n oude idioot die meent dat hij tegen het verkeer in moet lopen.
Levensgevaarlijk dat soort gekken.
Aan de andere kant loopt een complete familie te dreutelen. Ik snap wel dat-ie rechts rent. Anders kom je weer te dicht bij dat gezin.
Motorbende had dit ook moeten zien, en efkes netjes vaart minderen.
Gulliver | 20-04-20 | 17:36 Grapperhaus is bezig met een plan voor een richtingsverkeer op trottoirs. Komt helemaal goed. Ik heb al tape gehamsterd voor het plakken van de pijlen.
Dat heeft een reden. Je ziet het verkeer dan aankomen en word niet van achter aangereden. (dat ik je dat nog moet uitleggen.)
@ Gulliver; zonder voetpad is het verstandig om tegen het verkeer in te lopen ja.
@horsteknots | 20-04-20 | 17:41: Dank.
@horsteknots | 20-04-20 | 17:41:
Het veroorzaakt alleen maar gevaarlijke situaties. Als je gewoon met het verkeer meeloopt zien ze je langer voor zich lopen. Vooral groepen fietsers schrikken vaak van zo'n gek die opeens voor hun wielen opduikt. Tot de jaren 80 werd dit nog aangeraden voor donkere autowegen maar overdag op een weg met fietspaden is er geen enkele reden om tegen het verkeer in te rennen of wandelen.
@Dr. Blechtrummel | 20-04-20 | 17:46:
Nee dat is het niet.
Het is dom en asociaal.
Hij is duidelijk geen rugtuffer Haha.
@Dr. Blechtrummel | 20-04-20 | 17:46:
Les een !
@Gulliver | 20-04-20 | 17:48: Ik loop niet zo hard dat gemotoriseerd verkeer me van verre ziet. Wil graag zien of ik de berm in moet duiken of netjes aan de kant moet gaan.
Als het nu een groep wielrenners was geweest had ik het nog begrepen. Die tuffen immers ook voetgangers in de bek.
Die ouwe moet z'n frustraties onder controle houden. De motormuizen moeten opdrieten van een smal dijkje met wandelaars, fietsers e.d.
Wandelaars hebben niets te zoeken op wegen.
Ze hebben er wel lekker de vaart in he, die motorrijders. Is ook niet echt sociaal.
Dat zal meegespeeld hebben.
Op een actioncam lijkt het vaak sneller.
Hardlopers en wielrenners zijn irritant. Ga ergens heen waar je geen andere mensen lastig valt met je vieze gehijg en gespuug.
En skaters dan?
Die filmende biker had die ouwe zak gewoon een punter moeten verkopen.
Gretzky.... doe mij maar Mario Lemieux.
Nou, mijnheer de spuugert staat er goed op. Gaat ie nog plezier aan beleven.
Mooi met z’n bakkes vol in beeld. Poging tot aanbrengen van ernstig letsel heet dat in deze tijd.
Hardlopers... dat zijn wielrenners zonder fiets.
Motorrijders zijn weer wielrenners met te veel PK's.
En in het filmpje gaat het weer om zo'n verongelijkte ouwe blanke. "Entitled". Die een ander zijn plezier niet gunt, want de wereld behoort hem toe. Zo'n figuur die klaagt over het geluid van te harde muziek, als er een keer een feestje in buurt is.
Wéér zo'n blanke. Bedoel je dát?
@van der g | 20-04-20 | 17:39:
Dacht even dat het Sierd de Vos was !
Als je een feestje wilt houden doe je dat maar achter de voordeur. Zoiets als bij religie. "Feest" schijnt in Nederland alle wetten te mogen overrulen.
@Hebbiehemookweer | 20-04-20 | 17:47:
Koekoek!
Welke gek gaat er nou hardlopen? Die zijn sowieso rijp voor opname.
Nog een geluk voor die mafkees dat de motorrijder niet keerde en hem de dijk afreed. Laat die tandartsen toch gezellig met z'n allen op hun motorfietsje rijden. Geen hond, enkele zeikerT uitgezonderd, die er last van heeft.
Leven en laten leven in dit tijdperk, behalve degenen die doodgaan, want die gaan toch al dood. Ja toch, anders is het niet. Forza motorrijders!
@Zeikerd | 20-04-20 | 17:42: Omdat je zo aardig zeikt - hand over het hart.
Die viespeuk is een mix van freek de jonge, dolf jansen en wim kok lijkt het wel....
Die man woont daar in de buurt. Want te voet. Die motorrijders wonen ergens aan de andere kant van NL en komen op een zonnige dag de dijkweggetjes onveilig maken met hun dikke pensen brommers. Die fluim is niet sjiek maar als.je voor de zoveelste keer van de weg wordt gebrommerd door een motorlul dan is het op een gegeven moment klaar.
Het idee was rundumhause blijven. Voor motorrijders geldt dat niet?
sorry maar ik zie de motorrijder toch duidelijk naar links gaan en zijn hand er ook nog voor uitsteken. De hardloopkwatter had ruimte zat.
Aannames. Kent u die term?
Waar precies werd die boomer van de weg gebrommerd?
Van wie was dat idee, als je al kunt spreken van een 'idee'? 't Was in elk geval niet mijn idee en zal het ook nooit worden.
Daarnaast, als het een 'idee' was dan hoeft niemand zich daar iets van aan te trekken. D'r komen elke dag miljoenen ideeën voorbij - hou je allemaal bij?
En ja, erg onveilig met die motorrijders die 50 km/u op een weggetje rijden, levensgevaarlijk joh! Kortom, aan jouw ideeën heeft niemand ene moer. Prettige dag verder in het Achterhuis.
@haatsmurfin | 20-04-20 | 17:35: daar gaat het niet om. Die brommermongeaulen moeten gewoon uit van die dijkwegen wegblijven. Elke zonnige weekenddag is het volle bak brommers die erover komen scheuren. Verkeersregels gelden niet en maar lawaai produceren. Stelletje midlife kneuzen. Motorrijders zijn overigens net zulke boomers als die hardleaupert allen zitten ze nog in de leren ontkenningsfase.
@Ichneumonidae | 20-04-20 | 17:38:
Heeft die ouwe je zo hard in de smoel gespuugd? Manmanman
@JanVergoor | 20-04-20 | 17:48: De beste reactie die je kon geven. Ik zet je bij de favo’s.
Want lui die over boekenkasten of Achterhuizen beginnen zijn af.
Waar kwam die motorrijder dan vandaan en waar is dit opgenomen?
@Normpje | 20-04-20 | 17:55: Haha, die zijn af. Godallemachtig, wat ben je toch ook een moralistische sneuneus.
Ga een wijf zoeken, idioot.
Spugen is per definitie debiel gedrag. hoop echt dat de vrouw van de man dit filmpje ook ziet zodat hij thuis nog eens mag uitleggen waarom hij zo zijn frustratie uit.
Dit zegt veel over jouw relatie!
Ik vind het alleen kansloos als je dit op je website plaatst.
In San Diego is de mores toch anders. Harder, that is.
Voor het Zelfde geldt wijkt motorrijder te ver uit of schrikt klapt bovenop dat jochie links!
Maar dan is hardlopeert er snel vandaar!
ik ga dagelijks over een dijk op de fiets naar de ruimte die ik huur voor mijn werk en werd laatst ook even aangetikt door zo’n motorrijder met zijn schouder. Het zijn wel een hoop hufters. De mensen die aan die dijk wonen zijn ook echt wanhopig aan het worden met al die motoren. Het is dicht bij de kust waar ik woon en werk en er is echt wel veel overlast van die gasten.
Mooi geel shirtje heb je.
En die mensen gingen daar wonen nog voor die dijk er lag of voordat motoren uitgevonden waren?
Dit land is DRUK.. Duidelijk..
Er wordt gewoon te weinig getest. Das het probleem. En er zijn niet genoeg mondkapjes. En de curve is niet plat genoeg, is ook kudt.
Heeft voor die spugert niks met Corona te maken , dat is gewoon een linkse benzine hater , met een huis in Frankrijk, waar hij 7x per jaar naar toe vliegt
Dat moet je wel mee tellen.
@geenhakbar | 20-04-20 | 17:32:
Vliegen? Bent u gek? Gewoon lekker comfortabel met de Hummer H1.
Motorrijden is het nieuwe roken.
Valt wel mee hoor. Ik hou niet van motoren, maar roken is toch een veelvoud dodelijker.
Hardlopers zijn doodlopers.
Ik ken de situatie daar niet maar mij lijkt die dijkweg, meer het karakter van een fietsweg te hebben, waar eventueel plaatselijk verkeer is toegestaan. Zo is dat in Vlaanderen toch met 90 % van de jaagpaden het geval ook. Plaatselijk verkeer is dan de schapenboer die naar zijn schaapjes gaat ik weet niet wat de lokale chapter van de hells of heavens of hoe ze ook mogen heten MC daar te zoeken heeft.
Maar spuugmijnheer moet niet spugen. Als hij mji dat moest flikken bracht ik mijn fietspomp horizontaal bij hem in. Dus als die mannen van mc dinges hem even een lesje hebben geleerd kan ik daar best inkomen.
Ik ga morgen op de dijk met mijn motor alle hardlopers op de bek spugen, zo nou jij weer!
@Hebbiehemookweer | 20-04-20 | 17:37: Wel een jethelmpje op, Geen integraal. anders wordt het een smeerboel.
Wie bouwt er dan ook zo'n smal kutdijkje? Als de jarige van vandaag die dijk had gebouwd, dan had er een dijk met een Autobahn er op gestaan. Dus geen problemen. Nu ga ik even 131 kaarsjes op een taart zetten. Ohnee, eerst bier.
Toch iemand die de verjaardag van de man waar het meest grappen over gemaakt zijn (na god en jezus) niet vergeten is. Schol en dat we ze nog lang mogen mogen.
Je zal maar vandaag jarig zijn.
Laat de man toch eens met rust.
In corona tijden zit het zo: Iedereen vindt het al moeilijk om de nodige beweging te krijgen. Het is in de weekeinden daarom superdruk op leuke weggetjes met hardlopers, wandelaars, fietsers oud en snel. Dus de motorrijders mogen daar rijden, ja, maar het is wel dom en asociaal. Gewoon op grotere wegen rijden ipv dit erg smalle dijkweggetje. Er komen wel weer tijden waarin je lekker met de motor kan zoeven. Daarnaast: als motorrijder moet je dit uit veiligheid gewoon niet willen.
Tja, zo kun je alles naar een bepaalde situatie toe lullen. Wandelaars en hardlopers mogen ook over een troittoir en smalle fietspaden, motoren niet. Dus hop motoren hier maar even.
Dus iedereen mag daar zijn hobby uitoefenen behalve motorrijders?
En wat is er precies dom en asociaal aan motorrijden op een plek waar ze gewoon mogen komen?
En waarom zou je daar als motorrijder uit veiligheidsoogpunt niet gaan rijden?
Ben jij toevallig zichtbaar in een gele trui in dit filmpje?
@warmeballen | 20-04-20 | 17:34:
Ik beoefen mijn hobbies toch ook niet op de openbare weg ?
Dom gelul Elpefo.
Je rijd een lege dijk op en vijf kilometer verderop blijkten ze er opeens een half dorp uitgelaten te hebben.
En spuugmeneer had sowieso niets op de weg te zoeken, voetgangers horen in de berm thuis.
He, een Nederlandse kameel.
twee benige lama?
Spuggende de mensen -1 motorclubjes in en buiten coronatijd -1000
Als je zo gestresst bent dat je het nodig vind om iemand in zijn bek te rochelen, kun je beter binnen blijven. Lockdown of geen lockdown maakt niet uit
Dit is hetzelfde als zo een vieze wielrenner die zijn fluim of snot uit zijn kop laat gaan.Wat een smeerpijpen zijn die pseudo sporters toch.!!!!
Precies ! Allemaal tuig van de rochel !
Buiten de bebouwde kom,dus gewoon voor zijn donder rijden als hij niet ophoepelt.
Die man is Dor Hout, dit was zijn laatste restantje vocht.
Tja, zodra je binnen iemands cirkel komt, word je ondergekotst.
Erg inclusief en divers.
Motorrijders en hardlopers altijd -1. Wielrenners, wandelaars en mensen op skeelers ook altijd -1.
Heb hier een groot aantal hectaren bos en grond wat van mij is.
Lopen ze ook rond en zo ook motorcrosser die van huis of naar huis gaan.
Je kan je er druk om maken maar laat ze gaan en zijn na 1 minuut weer weg en geen last meer.
Gedragen zich ook netjes la ze iemand een lopen,dus laat gaan
Is mijn inschatting onjuist als ik denk dat mensen bij u -1 zijn? Wellicht alles wat leeft -1?
@Roger-Rabbit | 20-04-20 | 17:31:
Uw laatste zin valt een beetje weg. Zal wel door (het opscheppen over) eigen bos en grond komen ?
@Roger-Rabbit | 20-04-20 | 17:31: En na 1 minuut komt alweer de volgende crossert. Zo gaan er 60 in een uur. Tel maar na ouwe woudloper.
Kratten op wildmarkten (wetmarkets) op elkaar gestapeld met verschillende exotische dieren, schubwezens, civetkatten, hond, kat, vis, ook alles door elkaar, druipend van vocht, bloed, excrementen. Badend in het zweet word ik elke nacht wakker van de nachtmerries. We kunnen social distancen tot we een ons wegen, zolang dat soort markten voort blijven bestaan spelen we Russisch Roulette, waanzin. De wereld is geglobaliseerd, mensen leven in miljoenensteden, op en in elkaar geprakt, intercontinentale handel- en vliegverbindingen.... Het is de Goden verzoeken. In mijn angstdromen heerst vooral onbegrip: hoe kan het aangezicht van zo een wetmarket, eetlust opwekken? Wegens die onbegrijpelijke gore eetlust, betaalt de wereldbevolking nu de rekening. Damiaan Denys had gelijk met zijn "gezonde correctie'. Helaas is het met als alles: de bron blijft besmet, daarbuiten betaalt men de rekening. On and on it goes.
Relax man. Ik gooi nog een chloor kippetje uit Oekraine op de grill. Wat jij?
ik had toch even omgedraaid om meneer even van een flinke fluim mijnerzijds te voorzien. Zo'n vriendelijke groet moet immers niet onbeantwoord blijven.
Ja want daarmee help je de wereld vooruit.
@Elpefo | 20-04-20 | 17:30:
IDD
@Elpefo | 20-04-20 | 17:30:
En kerel, wat had jij dan willen doen? Aangifte? Die wordt waarschijnlijk niet eens opgenomen mits je met een advocaat bij de hand via een artikel 12 procedure vervolging probeert af te dwingen, En zelfs dan kan men hem dan "niet vinden".
Moet je hetzelfde eens doen bij een politieagent; dan is dat gelijk goed voor tien weken zitten.
Wat dat betreft heb je hier met hele vriendelijke motorrijders te maken, ik ken toch een aantal in mijn omgeving die even waren omgedraaid waarna opa met een hand vol losse voortandjes had gestaan.
Fluim? Tandjes rapen mag die smeerkees.
Als je goed kijkt zie je dat het filmpje achterstevoren afgespeeld wordt, de motorrijder spuugt de hardloper, dit is 100% nepnieuws.
dat klopt en die hardloper is onze homofobe Marokkaan van onlangs maar dan verkleed
Vier maandjes brommen, dat zal opa leren!
Allebei vervelend soor mens. Laat de één zich deaudlopen en de ander -rijden. Klaar.
Ik zie een heleboel mensen die elkaar verdienen. Niets meer aan doen.
Minder dan 0,00045% kans dat de motorrijder doodgaat. Hou eens op met huilen!
Laten we in dit geval de motorclub de schuld geven.
Snap niet helemaal wat die motorrijder verkeerd doet, mits hij hier gewoon mag rijden. Lijkt me ook niet dat ie te hard scheurt, dus tja...
Ik concludeer hierbij dat de hardloper de hond is.
*omdat
Zodra er groepsgewijs aan het verkeer deelgenomen wordt, hetzij door motorrijders dan wel wielrennerts in camouflagekleding die in de zuurstokkenoorlog niet misstaat loopt de boel uit de hand. Stel je een hele kudde hardlopers voor, die een groep motorrijders tegenkomen die een groep wielrennerts in de wielen rijden. Kijk van een afstandje toe en je hebt zeker een half uur gratis vermaak.
Het gaat ook niet om dat hardlopen/fietsen/motorrijden. Het gaat om het zuipen onderweg/na die tijd. En schreeuwen over wie het hardste ging. Strontvervelend voor de andere mensen op het terras. Maar ja, goed bezig ofzo.
Hardlopen is het nieuwe wielrennen.
Hee Dick! Hoe was het zaterdag? Lekker bier? Lekker gepraat met je maat? Dronken geworden?
@Normpje | 20-04-20 | 17:38:
Ik zie uw belangstellende vraag nu pas, helaas.
Ja, was gezellig. Paar lekkere biertjes op. Heerlijk kaasje (oa. Stompe Toren) erbij. Buitenhaardje aan.
Top avond gehad. Dronken niet, maar wel een fijne avond gehad.
En U?
@Dick Luyenlomp | 20-04-20 | 19:04: Ik niet. Met de vrouw thuis gezeten. Film gekeken, maar niets aan. Op tijd op bed gegaan. Ben erg moe, al mijn hele leven. Komt omdat ik mij altijd erger aan anderen, die wel een leuk leven leiden. Kan er ook niks aan doen.
Deze hardloper verdient een aanrijding. Met een motor. Wat een droeftoeter...
Hij verdient een corrigerend tikje, tandartsen staan te springen om werk.
Waar kunnen we Odin in de weg hardlopen??
@LesGrossman | 20-04-20 | 17:22: Canadese tandarts niet meer.
Waarom niet omgedraaid en opa een welverdiend pak sla... goed gesprek hebben?
Nee,eerst bijkomen, filmpje op al je sosjal meedia pleuren met (waarschijnlijk) veel huilie huilie en uiteindelijk maar een heel klein kansje dat er iets gebeurt .
Allebei. Pleur op met je motor op z'n pad, vet gevaarlijk nu. Hardlopers net zo hard. Die denken net als wielrenners dat "omdat ze sporten" ze meer waard zijn.
Hoezo? Lijkt me gewoon een openbare weg, dus zeker niet 'zijn' pad. Motoren rijden keurig in het midden, om de afstand tot zowel de mensen links als de lama hardloper zo groot mogelijk te houden.
Hardloper verdient een ongelofelijke beuk voor zijn bek.
Vooral die hardlopers en wielrenners hebben zichzelf privileges toegekend. Zij verwachten dat iedereen voor hen opzij gaat en als dat niet gebeurt raken ze zo ongeveer in een psychose. Ziek obsessief volk. De motormuis krijgt in dit geval wat mij betreft het voordeel van de twijfel. En die spuger, gezien zijn spillepoten, arrogante houding en hardloopverslaving zou hij de oudere broer van Dolf Jansen kunnen zijn.
Het zou me aan mijn reet roesten. Di soort 'incidenten' is van alle tijden, alleen kijkt iedereen nu bijna live meer over elkaars schouder. Ik ga me hier niet over opwinden. Al is spugen wel het lafste wat een man kan doen.
Kan ook dat het Edwin Wagensveld was? Was die groet misschien te laag?
Gele shirt per direct nekschot imho. Iedereen heeft recht op de openbare weg. Als wielrenners en ander daar denken alleenrecht op te hebben en in deze tijden zoiets flikken ben je af. Dan kan je harde tegenacties verwachten.
Maar dat spugen! Wij nemen dus wel hun gewoontes over maar hullie niet de onze.
Spugen is ranzig. Team motorrijder.
Als je rijdt, rijd dan niet in een groep. 2 maximaal. Maar ze gedragen zich verder oké. De tuffer is van het zeer onaangename zelfingenomen narcistische soort, lijkt mij.
Ben je devoot motorrijder die dagelijks door weer en wing de drukke Nederlandse wegens trotseert, en al uitlaatgassen happend de drukke, lange rijen auto's voorbij flitst.
Ga je in het weekend op datzelfde ding achter de kont van een andere motorrijder aanrijden.
Is dat nou die vrijheid die het motorrijden voorstelt?
Een goede vraag, een terechte vraag.
Groepsrijders zijn meestal niet die types die woon werk verkeer op de motor doen. Als je woon werk op de motor doet hou je niet van aansluiten en wachten.
@JJMS | 20-04-20 | 17:16:
Ha ha, ik zie je !
@Rammstein | 20-04-20 | 17:45:
*verstopt*
De filmende biker had die enge spuugmeneer, in het voorbijgaan, simpelweg een ram voor zijn rotkop moeten geven.
Exact. Spuugmeneer lijkt me niet erg inclusief ingesteld. En vindt zichzelf kennelijk gelijker dan andere verkeersdeelnemers.
Hij spuugde wel heel netjes van anderhalve meter afstand.
motorrijders zijn irritant.
Die motorrijders den niets fout, die spugende malloot wel. Ik was afgestapt en had hem even tot de orde geroepen.
Dat lijkt die corrupte rechter wel waar Rutger het mee aan de stok had.
Spugen gaat erg ver, overigens had ik onlangs nagenoeg hetzelfde aan de hand. Werd in het centrum van Utrecht op een 30km weg door 2 motorrijders en geraced. 80 tot 100. Ik vond het nodig om mijn middelvinger op te steken en ze tot rust te gebaren.... slecht idee. enfin, ik heb die dag vrij hard gerend iig.
En aan mensen met moters.. superleuk enzo maar dat geluid van die dingen is zo irritant en het gedrag van vrijwel alle motorrijders onder de 30 laat te wensen over. Doe er eens wat aan!
Veelal erdogan aanhangers met motoren die veel herrie maken met dubbele voorwielen en homo hoorntjes op de helm? En onnodig de zaterdagmiddag/avond rondjes rijden door de stad?
@droeveling | 20-04-20 | 17:25: Dubbele voorwielen zijn sowieso Zo Gay!
Spugen is sowieso ranzig... ook al voor COVID-19.
Ik zie een openbare weg. Ik zie geen verkeersgevaarlijke situaties. Daar wilde ik het bij laten.
Ik blijf na de lockdown ook maar thuis.
Het is sowieso altijd het beste om niet te veel in de buurt van andere mensen te komen.
Overigens, gisteren werkelijk alle nog levende en bad to the bone leden van Boomer MC door de straat gehad. Vind het altijd wel mooi hoor, maar dit was overdreven veel.
Het nadeel van mooi landelijk wonen.
Toch maar even zelf tegelen. Wat is momenteel de leeftijdsgrens waarboven men van boomers spreekt? Ik weet natuurlijk zelf wel dat dat op dit moment officieel zo'n beetje 65 jaar is, maar als ik reacties op Geenstijl en Dumpert een beetje samenvat lijkt die grens inmiddels bij een jaar of 35 te liggen. Kan iemand mij even bijpraten?
Als geboren na 1945...
De hardlopert is volgens mij de 60 toch echt wel gepasseerd, ik begrijp uw redenarie dat h het woord boomer wat aan waarde inlevert maar boomer is tegenwoordig niet zozeer verbonden aan een leeftijd maar meer aan gedrag.
Iedere authoritaire lul met grijs haar die het nodig vind zijn wil aan andere op te leggen is een boomer
@Calastir maar daar hoort dan toch nog een "eindjaar" bij? Mijn zoons (van 1996, resp. 1999) vinden zichzelf géén boomers, dus 1996 of een aantal jaren daarvoor ligt ook nog een grens.
Ik heb ooit eens geleerd: Geboren tussen '46 en '64. Makkelijk te onthouden ook.
@TDB dat is een interessante opmerking! Ik ken veel mensen die hun 30e verjaardag nog lang niet gaan vieren, maar die denken dat de hele wereld om hen draait. Qua gedrag zijn dat dus ook boomers? Enige punt is dat ze meestal niet grijs zijn.
nl.wikipedia.org/wiki/Babyboom_(demog...)
@harrievanzanten | 20-04-20 | 17:19: Dan zijn het millenials.
Ik heb een brommer... wat nu?
Niet overdrijven, een snorfiets.
@Watching the Wheels | 20-04-20 | 17:10: Een p*kkentriller.
Opvoeren en bij de RDW laten keuren als motor!
Viel me al eerder op dat hardlopers in fel neon shirt denken dat de rest maar voor hun opzij gaat.
Volgens mij doen die motorrijders niets verkeerd. Het is een openbare weg en motorrijden is gewoon toegestaan. Het coronabesmettingsgevaar is bij mensen die achter elkaar aan lopen overigens duizend keer groter dan bij mensen die op motoren achter elkaar aanrijden.
Eens.
Heeft u hier onderzoek naar verricht? Ik heb dat nog niet eerder gehoord!
Je ziet de motorrijder nog netjes zijn hand naar links uitsteken. Aso's doen dat niet.
Zie een helm maar als een soort mondkapje.
Die eerste motor week wat te ver uit naar rechts volgens die hardloper, omdat dat groepje mensen met dat (onvoorspelbare) kind aan de andere kant liep en dat reageerde hij waarschijnlijk af op die tweede motor.
Die motorrijders doen inderdaad niets verkeerd dus die lama zit goed fout. Besmettingsgevaar in de buitenlucht is overigens vele malen kleiner dan binnen in gesloten ruimten. Daarom zijn die quarantainemaatregelen ook zo van de pot gerukt.
Weet je wie ook altijd spuugde? Hitler!
U doet het verkeerd.
Cowboys?
De motorrijders hadden beter moeten weten. Smal dijkje + mooie dag = veel wandelaars, fietsers, skeeleraars. En ik spreek uit ervaring als motorrijder. Bovendien is het niet leuk rijden op drukke straten, dus weg blijven.
Ik was nooit een fan van het rijden op dijken, maar wegblijven omdat er toevallig anderen zijn? Dan kan je je motor net zo goed op Marktplaats zetten.
Verstandig.
@Heiner | 20-04-20 | 17:16: Ja helaas. Iedereen gaat naar hetzelfde stukje kronkelweg op dezelfde mooie dag in het weekeind. Aanpassen of wegblijven. Ik rijd daar liever op bewolkte dagen en/of door de weeks... Of ik pak de fiets. Ook leuk.
@PureYak | 20-04-20 | 17:50: Ik snap uw insteek wel, maar die weg is wel van iedereen. Niet alleen van die hardloper. Ik heb bijna 25 jaar lang motor gereden,. Zoals ik al schreef, ik was er nooit een fan van het rijden op dijken, maar dat moet wel iedereen voor zich weten. Zolang ze zich aan de regels houden is er niets mis mee. Als zo'n tegenstander er met zijn auto overheen rijdt, zal ie ook niet bij zichzelf te rade gaan of dat wel deugt.
De wandelaar hadden beter moeten weten. Smal dijkje + mooie dag = veel motorrijder, fietsers, skeeleraars. En ik spreek uit ervaring als motorkater. Bovendien is het niet leuk wandelen op drukke straten, dus weg blijven,
Hoeveel CC was dat?
Die roggel?
Het wegdek is meer dan drie meter breed. Als de motoren in het midden blijven rijden en de hardloper niet op het wegdek rent waar hij toch niks te zoeken heeft, is er niets aan de hand.
Maar wel weer typisch. Zo'n hele grote groep mensen die plezier willen maken en zo het plezier van een enkeling verpesten. Egoïsten.
Ik dacht natuurlijk gelijk dat het wel aan de motortokkies zou liggen, maar waarom spuugt die man eigenlijk?
Ik vind dat ze vrij asociaal hard rijden met fietsers en lopers aan beide kanten. Desniettemin is de spuug boomer net zo triest natuurlijk.
D'66-fitmeneer trof een stel geduldige, vergevingsgezinde bikers. De volgende keer zou ik die fluim uit voorzorg toch maar doorslikken, ouwe deugnek.
Helaas maar waar.. motorrijders op dijkjes 9 van de 10 keer hufters...
Spugen naar onbekenden lijkt mij minstens zo hufterig.
Er is geen voetpad. Hardloper is automatisch fout.
Allebei even erg. Erger is dat Rik uit Oss is doodgestoken door een verwarde man uit Heesch!
Beide nutteloze energie verspilling.
Beiden hedonisten.
Motorrijders verstoren andermans rust en frisse lucht, zonder het de ander te vragen.
Dus Motorrijders zuigen meer.
Hardlopers verstoren mijn uitzicht als ik op de motor zit. Uw punt is..?
Ja; vrachtwagens ook. En auto's. En mensen in het algemeen. Vliegtuigen. Open haarden en allesbranders. Mensen ook.. Waterkneus
Ik vind iedereen die zich in polonaise voor de lol op de dijk begeeft, een totaal mongool.
Als motorrijder ben ik het daar roerend mee eens.
De motorrijders zullen weinig kans op verspreiding van Corona veroorzaken, daarnaast doen zij niets onwettigs. De man die denkt dat de openbare weg een renbaan is waarbij iedereen zich aan hem moet aanpassen loopt aan de verkeerde kant van de weg (schijnt helemaal in te zijn tegenwoordig, nu komen je tegenliggers over allebei de weghelften) en spuugt in Coronatijd. Eigen rechter spelen moet zwaar bestraft worden. What's next, mijn auto bekrassen als ik verkeerd geparkeerd heb in zijn ogen?
Dat is de juiste kant vd weg voor voetverkeer - is al zo sinds mensenheugenis
Eens! Fuck hem.
@Grapevine | 20-04-20 | 17:06:
Sinds mensenheugenis tot 1991, toen is de verplichting voor voetgangers om buiten de bebouwde kom links op de weg te lopen afgeschaft.
@WldPlssr Niet goed opgelet bij de verkeerslessen in het verleden?
Als jogger ga je vanzelf wel aan de goede/ verkeerde kant lopen als je door blinde scholieren aangereden wordt. Dan zie je ze nog aankomen. Ik rijd motor en heb ik het verleden ruzie gekregen terwijl ik rechts door een scooter ingehaald werd. Die vrouw was zo blind door frustratie over motor rijders dat ze de scooter niet zag. Na het filmpje terug te laten zien, bond ze gelukkig in.
Denk dat dit ook meespeelt. Ik rijd sportief en kom al een tijd niet meer op zondag op dijkjes omdat het fietstuig dit voor mij verpest.
Krijg de laatste tijd ook vaak ruzie met wielrenners omdat deze de weg voor mijn huis claimen terwijl er een fietspad naast ligt.
Hoor dan een argument met iets met snelheid. Zie zulke reacties hier ook tussen staan over de motor rijders. Denk dat het land te vol is en dat dit op deze manier o.a. naar buiten komt. Maar ja, wie ben ik
@Jojohan | 20-04-20 | 17:10: school was niet bedoeld om op te letten iig. Wel heel veel lol gehad en zo snel mogelijk er vanaf. Maar als je er over nadenkt is het veel gevaarlijker om over 2 weghelften tege4nliggers te krijgen, fietsers links en lopers rechts in zo een sityatie als in het filmpje geeft ook nog het snel opstoppingen, en dat willen we niet in deze tijd. Als er een voetganger ingehaald wordt door een fietser en ik kom de voetganger tegemoet zou ik moeten stoppen, en de voetganger ook (obstakel aan mijn kant van de weg). Voetgangers stoppen niet, die lopen op je af en stappen dan op de weghelft waar de fietsers hen in de rug rijden.
Die jogger woont er waarschijnlijk in de buurt. Die motorrijders komen waarschijnlijk uit het hele land. En gelooft u mij gerust: als je ergens in de buurt van een bochtige rivierdijk, een IJsselmeerdijk, een ringvaartddijk og gewoon: een ANWB route woont, dan heb je ieder jaar weer op z'n laatst na Pasen een pestpleuristyfushekel aan ALLE motorrijders (laat stáán: aan dat geteisem met die snerpuitlaten...)
De verplichting, ja. Dat maakt het niet minder slim om toch te doen.
@yooooh | 20-04-20 | 17:16: Niet vol maar DRUK. Te druk.
Ik wil een poll!
Ik wil minder pollen - last van hooikoorts!
Meneer de hardloper hoeft daar óók niet te zijn. En heeft zeker niet meer rechten dan een ander. Wat een totale lul.
In tijden van spanningen lopen de irritaties sneller op. Die hardloper moet gewoon even zijn fluim binnenhouden, want dit slaat nergens op.
Grote groepen motorrijders die heb ik overigens liever ook niet zo graag; de teringherrie die ze maken kan ik slecht verdragen.
Beiden tuig van de richel. Laat ze maar gaan werken in plaats van hun hand op te houden!
Dit moet een bot zijn.
Ze noemen het "recreëren".
Fags?
Wie spuugt is fout.
wie motorrijdt op een smal dijkje zonder rekening te houden met fietsers, wandelaars en zo meer is fout. Daar begint de ellende, n iet bij de spugert.
@langzullenweleven | 20-04-20 | 17:13: Deze motorrijders houden wel degelijk rekening met andere weggebruikers. Ze rijden met gematigde snelheid en je kan duidelijk zien dat de voorste motorrijder zijn maat waarschuwt met een armgebaar voor het jochie op de fiets. Ze doen het dus vrij sociaal, dit in tegenstelling tot het stuk tuig van de rochel in zijn high visibility mietenmaillot.
@langzullenweleven | 20-04-20 | 17:13: Motorrijders betalen in ieder geval wegenbelasting. Motorrijders gaan niet op een wandelpad rijden...
repost ?
Het betreft hier geen door Rutte/De Jonge onbeschermd verpleeghuis. Dus de motorijders op een dijkje altijd min.
Babyboomer hardloper mag voor een paar weekjes schoffelen naar mijn mening.
Motorrijders doen (voor zo ver ik zie) niets verkeerd en 1 van de rijders gebaart zelfs rustiger/langzamer te rijden ivm wat er komt (ouders en kind).
Als motorrijder de spuug uit angst had ontweken had die ook nog eens het kind geschept... Wat een lulhannes.
Aan het huppeltje van de bejaarde helemaal aan het begin van het filmpje te zien werd hij bijna van z'n sneakersokken gereden. Ik begrijp zijn boosheid, maar zijn reactie is ronduit walgelijk en tegen de verkeerde.
Als het Rudi Völler is die op die dikke brommer zit kan ik er wel mee leven.
Steekt daar rechts bij die motor nou iets uit? Slecht te zien.
Ja, dat is de schaduw van de motor die de babyboomert bijna raakt.
Gelukkig kan ie nog net wegspringen.
Kan niet zien hoe hard ze rijden. Volgens mij niet harden dan 60. Ze seinen elkaar wel dat er een kindje op de dijk rijdt.
Uiteindelijk mag motorrijden daar en spugen mag niet. Ik was iig omgedraaid.
Integraalhelm of niet? Wel een beetje sneu om als motorrijder op een dijk te rijden waar volgens mij 60 de max snelheid is. Aan de andere kant kan die tuftuffer ook in een weiland of bos gaan rennen.
Het plezier van motor rijden zit hem niet alleen in het scheuren en hard rijden. Erg dom om daar van uit te gaan.
Die motorrijders rijden echt niet harder dan 60, eerder 40-50. Het lijkt op filmpjes altijd hard te gaan.
Die motorrijders doen imo niets verkeerd. Een fluim in deze tijden is goed fout en gevangenisstraf. Dus kort lontjes gedrag van de hardloper kan echt niet. Ik snap die hardloper overigens wel, maar zijn gedrag kan echt niet. Gedraagt zich als klein kind.
Het is makkelijk om iemand irritant te vinden. Maar iemand irritant vinden bedenk je helemaal zelf. Dat komt niet door die iemand. Juist in een tijd van crisis zouden we wat meer zelfbeheersing moeten laten zien. Iets meer geduld met anderen. Je bent niet de enige die z'n weg zoekt.
Oh god, toch niet de 'juist in deze tijden'?
Kom momenteel veel hardlopers tegen op de fiets, en ik rij niet over voetpaden. Blijkbaar zijn er nogal wat mensen in de war, en die gaan dan hardlopen op de weg. En dan boos kijken er bij. Enfin, ik rij er met een wijde boog omheen.
Hardlopers op de fiets, zijn dat geen wielrenners dan
Heerlijk dit
Ik kan niet kiezen dus doe maar ongezien de typhus aan allebei.
Overduidelijke boomer diw vind dat de wereld van hem is en dat de regels uitsluitend bedoeld zijn voor andere mensen
Is de leeftijdsgrens voor boomers nóg verder naar beneden bijgesteld? Wat is die grens nu? 35 of zo?
@harrievanzanten | 20-04-20 | 17:03:
U schat de hardloper onder de 35? Zeker veel blauwe gauloise gerookt dan
@TDB nee, u heeft gelijk. 35 schat ik hem niet, maar 65 toch ook zéker niet.
Je weet toch, hier is 'boomer' een synoniem voor 'iemand die een generatie ouder is dan de schrijver'.
@Mbovenka | 20-04-20 | 17:57: Als een lul op een drumstel, boomer is gewoon iemand geboren tussen '45 en '55, niet mee klooien.
In dit geval lijkt de motor rijder te gebaren zachter te rijden.
Ik hoop dat ie dat deed omdat er een jochie op een kinderfietsje links op de weg rijdt.
Ik kan niet inschatten hoe hard ze nog gingen.
Spuugmijnheer maakt geen sympathieke indruk. Als de motorrijder probeert uit te wijken voor de klodder schept ie waarschijnlijk het kindje.
Als er verder geen verkeersovertredingen in het geding zijn, zou ik zeggen dat de spuugmijnheer twee weekjes harken verdient. Nu in Coronatijden misschien nog wel wat meer.
Dit.
Precies.
Dijk bij Varik?
Eerst met een flinke vaart erop af en op t laatst snel afremmen. Dat is ook niet echt fantastisch.
Ze remmen wel netjes af voor die peuter daar op zijn driewielert.
ik ben zo'n vadsige kutwielrennert in een te strak pakkie......... maar zelfs de ergste kutwielrennert is een heilige in verhouding tot veel hardlopers. Het grote verschil in de publieke opinie zit hem er vooral in dat wielrenners vooral automobilisten dwarszitten, en hardlopers irriteren vooral fietser.
Mooi! Eén van mijn levensvragen die tot dusver onbeantwoord zijn gebleven. Waarom trekken jullie wielrijders altijd kleding aan met sponsoren erop? Wordt iedere wielrenner gesponsord of willen jullie op een wielrenner die wielrent in de grote wedstrijden lijken?
@Quib | 20-04-20 | 17:03: Dit. Zo zielig. Ze kopen ook niets maar willen vooral graag krijgen.
@Quib | 20-04-20 | 17:03: Wat denkt u zelf?
Hardlopers in een hondenuitlaatgebied, dat geeft ook schitterende misverstanden, laatst bijna een kleintje op zijn bek geslagen, brutaal k*t volk.
@Quib | 20-04-20 | 17:03:
shirtje met reclame van de lokale fietsboer was goedkoper... maar goed ik ben dan ook geen echte wielrenner, nadat ik verteld had dat ik een bel en enigszins fatsoenlijke verlichting op mijn fiets is de toegang tot een fietsclub levenslang verboden.
Waarschijnlijk om de zelfde reden dat mensen grof geld betalen voor voetbalshirtje vol reclame.
trottle | 20-04-20 | 16:59
Nee hoor, als ik met de hond liep waren het altijd mountainbikers die ons dwars doormidden probeerden te rijden. Laten we het maar op houden dat het in Nederland een beetje te druk begint te worden.
De één gaat hardlopen in zijn penopauze, de andere koopt een brommert en waant zich Easy Rider.
Allebei kansloos volk.
En beide slaat volledig nergens op.
Easyrider filmfiguren werden toch pijnlijk van de weg geruimd. De begrafenisondernemer moest de boel oprapen.
@Loodje | 20-04-20 | 17:03:
En beide is de spijker op de kop.
Iedereen is fout. Maar vooral de brommer-rijders. Altijd.
Ach knulletje. Rijbewijs nooit kunnen halen zeker sukkeltje?
@WayneGretzky*99* | 20-04-20 | 17:09: Ik had mijn motorrijbewijs eerder dan die voor de auto en vrachtwagen. Heb zeven motoren gehad. Waaronder twee crossers. Wedstrijden gedaan. Maar met een motor heb je daar niets te zoeken op dit moment/met zoveel bij elkaar. En dan ook nog met doodshoofden achterop. Gestoorden. Ik heb 30 jaar geleden de laatste verkocht. Staat het antwoord je aan?
@Normpje | 20-04-20 | 17:15: tering, is Rutte deaud dat jij ff bepaalt wie waar wel en/of niet mag komen. Vrachtwagen? Ach.. nuff said.
@Normpje | 20-04-20 | 17:15: Mocht je niet meer van je vrouw toen je aan kinderen begon?
@JWZ_JMK | 20-04-20 | 17:20: neeeeee, heeft dat zich nog voortgeplant ook?
@WayneGretzky*99* | 20-04-20 | 17:24: broem broem. Broem. Broeemmm.
@WayneGretzky*99* | 20-04-20 | 17:24: Oh, en betaal eens voor je vermaak hier. Dan zal ik niet zoals jij gaan schelden. Want ik zou je zomaar voor klaploper uit kunnen maken.
Die zijn inmiddels verboden in Nederland.
Agossie. U bent zeker groot fan van "Sons of Anarchy" ? En kijkt de docu's over MC's ?
Moet hij 'is' durven? Triggered.
Ik kan niet kiezen. Allebei even kudt. Alleen wielrenners zijn erger.
Klopt.
Niet handig van Boomer in z'n Zeeman outfit, als je de verkeerde tegenkomt dan is het snavelkeitjes rapen....
Misschien is Boomer wel een oud-marinier en heeft hij alleen zijn duim nodig om brommertrijder van pijn te laten gillen.
@2voor12 | 20-04-20 | 17:01: Het is niet het gedrag wat bij een volwassene past.
@Heiner | 20-04-20 | 17:09: dat motorrijden op een dijkje? Eens!
@langzullenweleven | 20-04-20 | 17:14: Nee, spugen naar een wildvreemde. Dat is meer voor de kansenparels. Als daar geen verbod geldt voor motoren en die motorrijder houdt zich aan de regels, doet die motorrijder niets fout. De weg is van iedereen, zolang borden niet het tegendeel beweren. Toch?
@Heiner | 20-04-20 | 17:09: Waarschijnlijk een vermomde marokkaan.
@2voor12 | 20-04-20 | 17:01: Ha. Weer zo eentje die niet tegen de waarheid kan.
@langzullenweleven | 20-04-20 | 17:14: Het gezeur over motorrijders op dijken zien we ieder voorjaar weer. Dijkbewoners die klagen over "die motorrijders op zondag" Let op "zondag" Dat zie je dan vooral in de Gristelijke dijkdorpen. Omdat niet zozeer die motorrijders het probleem zijn maar de "verstoring van den Zondagsrust.' alleen komt dat doorgaans niet direct ter sprake, Dit soort discussies zien we al 30 jaar of langer.
@Uw Verzekeringsadvis | 20-04-20 | 17:25: Nou, hij vertoont wel navenant gedrag. Ik heb dan altijd zoiets van "Hoe zou je het vinden als je hem even terug kreeg?"
@Sans Comique | 20-04-20 | 17:26: Sorry verkeerde film.
Kennelijk geen echte motorclub anders was Jan de hardloper vermoedelijk rechts in de greppel terechtgekomen met een hoop spijt van het spugen.
Zowel hardlopers als motorrijders mogen van mij een aanhoudende onbedaarlijke jeuk op een genant plekje krijgen....
Motoren moeten ze verbieden. Teringherrie.
Slappe huilstruiken moeten ze verbieden. Teringhuil.
Hee, zonder motorrijders geen orgaandonoren.
@Loodje | 20-04-20 | 17:02: Stoer hoor, boemer.
Dat hoeft niet, want teringherrie is al verboden. Sedert ik 16 werd heb ik nooit begrepen waarom er wél gehandhaafd wordt op te veel decibel producerende bromfietsen, maar niet jankende/brullende motorfietsen en tevens niet op de bulderende V8 machines van beroepsliefhebbers in de vrachtauto. Er zijn regeltjes genoeg. Graag stel ik voor dat voor ieder verbod dat men nog aanvullend wil invoeren twee bestaande verboden moet afschaffen. Zo maken we de regeltjeshel weer leefbaar.
Pissebedden gewoon plattrappen. Smerig ongedierte.
Ok boomer
Yep !
@Badderbeest! | 20-04-20 | 17:06: Waarom verkopen ze dan van die akrapovic meuk waar de dB-killers ook nog uitkunnen?
@WayneGretzky*99* | 20-04-20 | 17:07: Doe ik ook altijd ja, ouwe hockeyert
WahedPissebed | 20-04-20 | 16:58
Mietje
@voldemort | 20-04-20 | 17:29: omdat het verkoopt?
Smile you're on GeenStijl.
die tijd is wel voorbij dat dat enige relevantie had.
Wat een klootzak die hardkoper, die hadden ze wel even achter de route met een touw kunnen laten mee rennen als straf.................
Sowieso die motorrennertjes
Hihi. Zo denk ik ook. Met hun leren hesjes, paardestaarten, plakplaatjes en stinkende, harige reedten. Ze willen stoer zijn, maar zijn zielig. Ze willen vrij zijn maar gaan ‘gesjellig’ met elkaar. Ik kan er wel op schijten.
@Normpje | 20-04-20 | 17:04: Zielig, ja. Maar is dat een reden om ze dan maar in het gezicht te fluimen? Nee, toch?
@Stijlicoon | 20-04-20 | 17:09: Nee, spugen is slecht. Zal wel veel voetbal kijken.
Die motorrijders gaan veel te hard op zo'n druk dijkje. en ook nog een teringherrie maken met hun uitlaat zonder dempers.
ik hoor slechts dramatische muziek...
Allemaal volk recreatief lopend op een AUTOweg. Het is hier verdomme geen Afrika.
+1.
Ze mogen van mij best een beetje doorrijden, die motorrijders, maar ze moeten geen andere weggebruikers in gevaar brengen.
En dat die hardlopert hem een fluim verkoopt, och, daar is nog nooit iemand dood aan gegaan. Zelfs in deze coronatijd niet.
Precies. En dan heb je nog van idioten met loud-pipes-save-lives. Terwijl ze zelf met oordoppen rijden.
@TheBurnerMan | 20-04-20 | 17:00: Het is een algemene weg in een recreatie-omgeving met voetgangers en kind fietsers. U heeft geen rijbewijs weten te halen?
@MaarFeitelijk | 20-04-20 | 17:18:
Ik heb een paar jaar geleden de originele uitlaat vervangen door eentje die iets (maar dan ook iets meer geluid, geen lawaai) maakte omdat ik in bijna alle gevallen tot 2 meter achter fietsers kon rijden voor ze me hoorden. Ouderen (oost-indisch) doof, jongeren dopjes in of hoofdtelefoons op. Als iedereen straks electrisch rijdt wordt het een slachting.
@MaarFeitelijk | 20-04-20 | 17:18: Motorrijders dragen oordoppen om tinitus te voorkomen door wind geruis en geklapper rondom de helm bij hogere snelheden. In de categorie (maar)feitelijk.
@MaarFeitelijk | 20-04-20 | 17:19:
Ik in ieder geval wel, twee maar liefst, en de enige overtreder hier is die lul van een hardloper.
Verder verwar je "recreatie omgeving" met "buiten de bebouwde kom".
Hoe zit het eigenlijk met je eigen rijbewijs?
Volgens mij moet je de theorie eens wat opfrissen.
Ik had die boomer toch een flink pak onderliggend lijden verkocht.
Lol.
Die cameraman had die rennende banaan een hoek moeten verkopen. Op zijn neus.
Hardlopers = doodlopers
Men mag daar gewoon lopen. De motorrijders horen duidelijk niet in zo'n recreatie-omgeving. De motorrijders maken zich druk om de hardloper maar zien het kindje en diens begeleiders met de omgeving als colateral damage.
Scherp. Ik had het kind niet eens gezien.
@Harbard | 20-04-20 | 18:12:
Ik hoop van harte dat u de driewieler nog niet ontgroeid bent in dat geval.
@MaarFeitelijk | 20-04-20 | 17:17: men mag daar óók gewoon motorrijden. Ze reden al niet te hard en geven bovendien door handsignalen aan elkaar door op te passen omdat er voetgangers op de weg lopen. Dus lulkoek.
@MaarFeitelijk | 20-04-20 | 17:17: stierepeop. Als u iets beter (minder bevooroordeeld) naar het filmpje had gekeken, had u opgemerkt dat de voorste motorrijder met zijn linkerarm een signaal geeft aan zijn maat om alert te zijn op het fietsende kind.
@MaarFeitelijk | 20-04-20 | 17:17:
Sinds wanneer is een openbare weg op een dijk een “recreatieomgeving”?
Het mag jou dan misschien wel niet bevallen vriend, maar die motorrijders hebben minstens zoveel recht om van die dijkweg gebruik te maken als die voetgangers.
Ik zal het je nog eens anders vertellen, die voetgangers horen, bij gebrek aan een trottoir/voetpad, in het gras thuis, die mogen enkel op die weg komen als ze daar geen bestuurders mee hinderen.
En wat dat “druk maken” betreft, als die hardloop lul jou in je bek getuft had dan had je jezelf daar niet druk over gemaakt neem ik aan?
Hij heeft geluk gehad dat ze hem geen pak slaag verkocht hebben.
Tot slot heb je dan ook nog eens voor jezelf vastgesteld dat die motorrijders het kind met begeleiders als “colateral damage” zagen.
Je hebt blijkbaar gemist dat ze daar juist overduidelijk rekening mee hielden.
En dat juist die hardloper daar absoluut schijt aan had.
Volgende keer eerst eens even naar de feiten kijken dombo.
Het lijkt Canada wel.
Or greater San Diego.
Alles in de moderne maatschappij is geregiseerd. Af en toe iemand die spuugt of wat zegt dat wordt dan wereldnieuws. Zelfs geenstijl doet er aan mee tegenwoordig. Ik mis de onpartijdige journalistiek.. wacht heeft dat wel bestaan of dat was ook een misdirectie?
REAGEER OOK