Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Twee jongens van 15 jaar oud opgepakt voor Hoofddorpse PIN-moord op man van 64

Knakker van 16 is al weer heengezonden

De politie heeft twee jongens gearresteerd voor de moord op een 64-jarige man in Hoofddorp. De man werd tijdens het pinnen voor de ogen van zijn vrouw door twee overvallers doodgestoken. De opgepakte verdachten zijn vijftien jaar. Vijftien jaar! Als je vijftien jaar bent moet je een beetje blowen, spijbelen, drinken, met brommers en/of seks experimenteren en wereldleiders op conferenties boos aankijken omdat ze je jeugd hebben gestolen. Maar niet mensen neersteken. Vijftien jaar. Tering.

Reaguursels

Inloggen

Op zichzelf is het plezierig om te horen dat die moord is opgelost. Ik heb wel veel gekankerd op de politie, maar af en toe doen ze gewoon netjes hun werk. Laatst nog die Marokkaan Takkie die opeens in Vught zat en nu dit. Mijn belastingcenten worden soms toch ook wel nuttig gebruikt.

JvanDeventer | 20-12-19 | 00:07

Hoop gezien de ernst van het delict op een volwassen berechting wanneer die 2 verdachten het zijn, maar meestal is dat vanaf 16 jaar helaas.
Ben bang in dit land iets van tussen 2 en 3 jaar en 2 jaar TBS....
Want verzachtende omstandigheden: minderjarig, "chromosoompje minder" (minder benul), minder kans op ontwikkeling, handelen vanwege onverwacht verzet, etc etc.... je weet maar nooit hoe die rechters draaien in dit land.met het zich aantrekken van iets.

Jan, Leiden | 19-12-19 | 23:08

Voordat iedereen zit te schuimbekken bij het idee dat dit vast gedaan zal zijn door lichtgetintiers, zouden het zomaar blanke kaaskopjes kunnen zijn.
Een Joost Niemollertje.

eetvis | 19-12-19 | 22:19
-weggejorist-
Roadsurfer | 19-12-19 | 21:37

Gezien het gebrek aan info over de daders kan je met zekerheid stellen dat het neefjes zijn van onze “vriend” Taghi.

Ze hebben ons nog willen misleiden met een foto met de achterkant van autochtoon.

Je kan alleen problemen oplossen als je ze benoemt en doelgroepgericht aanpakt.

Tee Of Cup | 19-12-19 | 19:07 | 1

Tegenwoordig is het signalement 'een trui' of 'nike schoenen'.
Alsof niemand de huidskleur gezien heeft.
Blank wordt dan wel meteen expliciet gemeld.

letopuwzaak | 19-12-19 | 19:43

Ik vind die stockfoto's van de politie een beetje stigmatiserend.

de honden blaffen... | 19-12-19 | 18:52
-weggejorist en opgerot-
Spatnietmetpap | 19-12-19 | 18:45

Het nieuwe Europa, voor iedereen! Wen er maar aan.

Rest In Privacy | 19-12-19 | 18:28

Achteraf gezien hadden ze beter zakgeldverhoging kunnen vragen. Ouders oplaten draaien voor de kosten !

newray | 19-12-19 | 18:25

Opbergen, de sleutel weggooien en af en toe een bak hamstervoer door het luikje naar binnen schuiven.

JvanDeventer | 19-12-19 | 18:15

Onze wetgeving, met name strafrecht is niet afgestemd op import barbaren. Ik blijf het toch zeggen hoor!

Harrie7949 | 19-12-19 | 17:00 | 1

Spijker op de kop.

Schuldenbrau | 19-12-19 | 19:51

Wat tieners op hun vijftiende doen is een kwestie van cultuur, he.

observer59 | 19-12-19 | 16:51

Een volwassen daad volwassen berechten en anders niks.

piet7003 | 19-12-19 | 16:38

Ik zeg maar zo, ik zeg niets meer.
1ding, voor de hele familie uitkering en alle subsidie stoppen. En neem nu eindelijk dat Nederlandse paspoort af, maak maar een nieuwe wet kunnen ze wel heel snel als het betreft geld van de burgers stelen.

roodborstje1 | 19-12-19 | 16:12

Pak de ouders ook gelijk aan. Een kind van 15 jaar die normaal wordt opgevoed komt echt niet op dit soort gedachten.

salsaparilla | 19-12-19 | 16:05

Triest om zo je echtgenoot (vader, opa oom broer?) te verliezen. Iets zegt me dat De nabestaanden geen genoegdoening zullen krijgen. heel triest

Carlos_I | 19-12-19 | 15:56

Via via via, weet ik dat iig de vrijgelaten 16 jarige verdachte een jongen zonder migratieachtergrond is.

Dirk III | 19-12-19 | 15:51

Iets zegt me dat het niet de eerste keer zal zijn dat die twee met justitie in aanvaring zijn gekomen.

Wekkertje | 19-12-19 | 15:36 | 3

En niet de laatste keer ook. Zo'n lichtgetint gevoel dringt zich al snel op.

Heiner | 19-12-19 | 16:02

@Heiner | 19-12-19 | 16:02: en weer een familie, buurt, kennissenkring aan PVV stemmers er bij de komende verkiezingen.

Harrie7949 | 19-12-19 | 16:58

Onschuldige kinderen.
In Syrië zitten er daar nog duizenden van bitter te huilen, totdat zij eindelijk naar Nederland mogen voor hun welverdiende levenslange vakantie.
Nou ja, wel af en toe wat handen aan het bed zijn om zo bij te dragen tegen onze "vergrijzing". Dat is waarvoor extreemGroenlinks en de EU meer meer meer van deze immigranten uit zee laten vissen. Onze helden van het Zee-Horloge 3 zijn er druk mee.

Jan Passant mk2 | 19-12-19 | 15:22

Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de culturele achtergrond van deze jongens.
Buiten dat; in dit soort zaken berechting volgens volwassenenstrafrecht ( wanneer blijkt dat zij de daders zijn ).

Rest In Privacy | 19-12-19 | 15:03 | 3

De media, de politiek en de politie houden ons daarover in ondraaglijke spanning. Dus.

Jan Passant mk2 | 19-12-19 | 15:26

De leeftijd, het gebruik van een mes en het slachtofferprofiel doen inderdaad bepaalde vermoedens rijzen.

zwarte_weduwe | 19-12-19 | 15:36

Als je benieuwd bent naar de culturele achtergriond van de daders, dan heb ik een tip voor je. Deze werkt bijna altijd:
eerst kijken of JOOP er uberhaupt over bericht. Dan kijken hoe de berichtgeving van NU er over is: wat vertellen ze, maar vooral wat vertellen ze niet. Hoeveel artikelen over het onderwerp. En hoe snel wordt de mogelijkheid tot reageren uitgeschakeld?
Dan nog even de NOS raadplegen: termen als 'jongeren', 'iemand' etc, en dat in combinatie met het ontbreken of gebrek aan info over de daders, dan weet je het ongeveer met aan zekerheid grennzende waarschijnlijkheid:
multiculti.

michelpen | 19-12-19 | 17:22

Het blijft water naar de zee dragen; wat je ook verhoogt, of verlaagt. Aanpakken bij de wortel. Verplichte condoomgebruik/pil/spiraaltje of dan toch maar sterilisatie. Ik zou het ook niet weten hoe je van die gewetenloze niet opgevoede jeugd af moet komen in de toekomst.

antonconstandse | 19-12-19 | 15:02 | 1

Ik wel maar als ik dat op ga schrijven word ik voor eeuwig verbannen van G.S.

Ron van Zon3948 | 19-12-19 | 15:39

15 jaar, worden dus berecht volgens het jeugdstrafrecht. Als ik het goed heb is een moord onder de 16 jaar gepleegd 1 jaar jeugddetentie en opvoedkundige begeleiding. Wordt dit de nieuwe trend? Afrekeningen, plofkraken etc laten plegen door minderjarigen, profiteren als het lukt en zo niet dan is 1 jaar cel voor het kind een peuleschil.

Waakvlam | 19-12-19 | 15:00

Ik gok er op dat die jongens geen Piet of Kees heten. Winkels plunderen, moord en doodslag is inmiddels de normaliteit bij die niet westerse jongeren. Zelfs 13 jarigen doen mee aan groepsverkrachtingen. Hoe je dit tuig weer in het gareel krijgt weet ik ook niet maar mochten ze 2 paspoorten hebben dan uitkeringen stoppen en uitzetten, inclusief de rest van de familie.

namensmijnhond | 19-12-19 | 14:51

Welke ouders brengen zulke criminele kinderen voort. Waar zijn die ouders??

ofarim | 19-12-19 | 14:46 | 2
-weggejorist-
franKSala7 | 19-12-19 | 17:16

Zijn die ouders weggejorist?

Usumani | 19-12-19 | 18:02

Daarom bij vermoeden van dreigend gevaar proactief optreden. Als de tegenstander niet binnen de eerst drie slagen uitgeschakeld is, stijgt de kans om zelf het loodje te leggen met 50%.

Frau Merkel | 19-12-19 | 14:33 | 1

Ik wil degene wel eens zien, die, als hij op 65ste leeftijd een mes onder zijn neus geduwd krijgt bij een pinautomaat onmiddellijk met klappen reageert.
Ben je ongewapend, dan ben je de sjaak tegen een mes.
Ik zou, denk ik, uit pure lulligheid weigeren, en mijn eigen mes trekken.

Roadblock | 19-12-19 | 16:01

mag ik alweer of komt er een vroege kerstamnestie?

Openbaar Mysterie | 19-12-19 | 14:26 | 2

Pas maar op....ik zit ook weer met kromme vingers. Maar ook premiumleden - lees=personen die GS een warm hart toedragen - worden zonder pardon weggebonjourd.

TonyMontana010 | 19-12-19 | 15:02
-weggejorist-
franKSala7 | 19-12-19 | 17:17

Tuig uit de te verwachten dadergroep. Tijd om de straffen voor dergelijke misdaden uit het jeugdrecht te halen en het functioneren van de hele familie eens onder de loep te nemen. Begint een miserabele opvoeding al bij broer 1, dan volg broer 2 gegarandeerd aangezien broer 1 een voorbeeld is met zat geld op zak met een te verwaarlozen pakkans.

Ruikbaard | 19-12-19 | 14:15

Ik verlang terug naar de jaren dat de regering "in control" was. Deze en de regeringen van zeker 40 jaar ervoor hebben de "nette" burger compleet in de steek gelaten. Alle aandacht en macht voor en naar de overtreders, waanzin.

Slough | 19-12-19 | 14:12 | 2

Maak daar maar rustig 50 jaar van. Met het aantreden in 1971 van het kabinet-Biesheuvel 1 is de kanteling ingezet. In 1973 kregen we het kabinet Den Uyl, daarna is het nooit meer goed gekomen.

Elessir | 19-12-19 | 14:39

Dat komt omdat de overheid voornamelijk bezit is met de burger af te persen.

Solar666 | 19-12-19 | 14:39

De leeftijd van jeugd delinquenten moet direct omlaag naar 12 jaar....

Tevens moet die cda lamzak Grappenmaker eindelijk de MINIMUM straffen fors verhogen. ALLE minimum straffen, zodat die linkse D666 hufters, pardon : rechters, wel hoger moeten straffen.

Waarom gaan letselschade advocaten trouwens niet massaal achter die huftertjes en hun ouders aan om schadevergoeding te eisen voor materiële en immateriële schade??

FrankOngerust | 19-12-19 | 14:07 | 2

Jeugdstrafrecht moet helemaal op de schop. Bij 12 jaar als grens krijgen we weer gevallen waar de rechtspraak geen vat op krijgt. Kinderen worden op pad gestuurd om misdrijven te plegen, maar kunnen niet vervolgd worden. Dat moet anders. De grens moet er helemaal uit. Afhankelijk van de situatie en aard van het misdrijf wordt gestraft.

Frau Merkel | 19-12-19 | 14:21

Straffen gewoon in shariavorm. En dan gewoon opsluiten volgens Thais of Braziliaans gebruik. Je bent af, regel het maar. Hele hoge muur, gras en dan veel water eromheen. Op dat gras grote honden. Gegarandeerd waterdicht.

Openbaar Mysterie | 19-12-19 | 14:31

Dat komt nooit meer goed, na een kort strafje gaan die weer in de fout, weer een hoop ellende voor nieuwe achterblijvers enzovoort enzovoort

Ko Ranzig | 19-12-19 | 14:03 | 1

Precies. Van kwaad tot meer meer meer kwaad. Gaat druk worden in Dubai straks.

Lorejas | 19-12-19 | 14:36

Een avondklok voor werkende mensen zonder strafblad, dat verlaagt de prikkel voor straatrovers. Wel zorgen voor goed hang- en sluitwerk, nét wat beter dan de buurman.

Schulzie | 19-12-19 | 13:55 | 1

O ja, en de auto er niet uit doen, hoe duur het ook wordt om auto te rijden. Lopend en op de fiets word je sowieso een sitting duck.

Schulzie | 19-12-19 | 14:23

15.... echt... waar waren die fantastische betrokken ouders tijdens hun opvoedinG; o' laat me raden.......

Nicolas1954 | 19-12-19 | 13:48 | 1

Te druk bezig met onderdrukt te worden door de belastingbetalers die hun uitkering ophoesten.

Solar666 | 19-12-19 | 14:40

Nou weet ik dus niet of discrimineren op leeftijd ook racisme is.

Mr.Crowley | 19-12-19 | 13:46

@artie | 19-12-19 | 13:48:
Het is eigenlijk heel vreemd. Je mag niet zeggen of de daders een tintje hebben, maar wel hoe oud ze zijn.
Hoe lang duurt het voordat de leeftijd ook niet meer vermeld mag worden?

Mr.Crowley | 19-12-19 | 13:55
-weggejorist-
Acidstain | 19-12-19 | 13:40

In the U.S of A hebben ze meen max leeftijd jeugdstrafrecht decennia geleden al naar 12 jaar teruggebracht, dit omdat de maffia zo gretig gebruikmaakte van dit soort debieltjes.

william7055 | 19-12-19 | 13:37 | 7

Dichterbij. In Engeland ook.

Ridde Rogter | 19-12-19 | 14:00

@Ridde Rogter | 19-12-19 | 14:00:
Laatste doodstraf in Engeland in 1964 door ophanging.

Mr.Crowley | 19-12-19 | 14:06

@Mr.Crowley | 19-12-19 | 14:06: ik had het niet over doodstraffen. Wel over veel strengere straffen voor jeugdige delinquenten.

Ridde Rogter | 19-12-19 | 14:29
▼ 4 antwoorden verborgen

Als er niet serieus gestraft wordt, zal het alleen maar erger worden.

Mr.Crowley | 19-12-19 | 13:36 | 1

Je moet dit soort idioten als volwassenen behandelen. Doe je een volwassen daad mag je ook als een volwassene op de blaren zitten.

Echt idioot dat er mensen zijn die dit soort uitschot nog in bescherming nemen. Voor mij is er geen straf erg genoeg voor dit soort gasten.

aapopeenzwaan | 19-12-19 | 13:39

Mijn kinderen (20 en 17) hebben het te druk met school/opleiding, huiswerk en werk en hebben helemaal geen tijd voor berovingen en messentrekken! Zijn mijn kinderen fout??

Ik snap er niks van! | 19-12-19 | 13:36 | 5

Dat lijkt me wel.

John McClane | 19-12-19 | 13:50

Die kunnen straks alleen nog maar bij de Belastingdienst terecht voor een baantje. Arme, arme kinderen.

Kapitein Stijlvol | 19-12-19 | 13:59

Je moet ze op schietles doen, veel beter.

Gokmaar | 19-12-19 | 18:33
▼ 2 antwoorden verborgen

En iedereen denkt dat het niet erger zal worden dan het nu is.

Mr.Crowley | 19-12-19 | 13:34 | 1

Het is en blijft frappant hoeveel naieve mensen we in dit land hebben . Het is kennelijk ieder voor zich en zolang de persoon zelf geen hinder ondervindt is er weinig aan de hand lijkt het wel .

Koning BongoBongo | 19-12-19 | 13:46

Maar ja tijd dat de wet verandert word. En het is zo makkelijk. Stel een uitzondering in voor moord en doodslag. Waarbij ook jeugd dezelfde straf als volwassenen kunnen krijgen.Dus in geval van moord levenslang en voor doodslag met de dood tot gevolg 15 jaar.
Tot 18 jaar in jeugd detentie en daarna door naar vught.Wie is voor!!

tweetybird | 19-12-19 | 13:32 | 6

Doe ook verkrachting en aanvallen van hulpverleners daar maar bij...

FrankOngerust | 19-12-19 | 14:09

Levenslang voor jochies van 15 is wel een hele dure oplossing.

Gezonde_Roker | 19-12-19 | 14:17

@FrankOngerust | 19-12-19 | 14:09: Het gedoe om de hulpverleners mag wel eens ophouden. Er zijn bij elk beroep wel redenen te verzinnen waarom deze groep bijzonder zou zijn. Het is onnodig en het gevolg van falend beleid. De fophef is omgezet in schijnoplossingen, want er is amper vervolging en handhaving. De agenten worden categorisch in de steek gelaten door falend OM en X66 rechters. De open grenzen zijn de pest voor de rechtstaat, zie de statistieken, en er gebeurt geen ene fuck.

Frau Merkel | 19-12-19 | 14:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Ze mogen niet lang de cel in, maar hopelijk wel heeeel lang in TBS.

WillemWordtWakker | 19-12-19 | 13:30 | 2

In tbs en jeugd tbs zit een heel verschil.

tweetybird | 19-12-19 | 13:33
-weggejorist-
franKSala7 | 19-12-19 | 17:18

Mijn oudste zoon van 16 experimenteert volop met sex, drank EN scooters. Mag dat ook? En morgen gaat ie naar Belgie voor vuurwerk. Betaalt hij zelf want 2 bijbaantjes.

Piet Karbiet | 19-12-19 | 13:26 | 6

Jammer.

Spaanse Peetvader | 19-12-19 | 14:43
▼ 3 antwoorden verborgen

Ik ga even schijten, misschien dat ik dan een wat mildere verwensing kan bakken dan die ik nu in mijn hoofd heb.

Ik roep maar wat | 19-12-19 | 13:23 | 2

Probeer maar eens de Q te bakken.
Is mij laatst gelukt en werkte heel therapeutisch.

HoerieHarry | 19-12-19 | 13:27

@HoerieHarry | 19-12-19 | 13:27: Een goede kiloknaller tijdens de vrije vormgeving doet het ook goed om de rondgaande gevoelens te kanaliseren.

Frau Merkel | 19-12-19 | 14:27

Ik zie dat de politie een foto gebruikt van een blanke man in de handboeien, maar durf te wedden dat de 2 daders niet blank zijn. effe tweetje sturen

hetzaljekindmaarweze | 19-12-19 | 13:20 | 5

Is stockfoto. Die altijd wordt gebruikt. Nog niet aangepast naar de werkelijke sutuatie in nederland. Dat gebeurt pas in 2060.

tweetybird | 19-12-19 | 13:39
▼ 2 antwoorden verborgen

Gaat net als dat scooter geval. Ja we waren het, nee ik was het niet die gestoken heeft X2. En dus vrijspraak want dader kan niet met 100% vastgesteld worden.

De_Helderse_Kaaskop | 19-12-19 | 13:20 | 3

Die skooterklootzakjes zijn later na een strijd van 8 jaar wel degelijk veroordeeld. Loo

Weerduivel | 19-12-19 | 13:26

Bij iedere pinautomaat hangt een camera. Die kan natuurlijk wel NET uitstaan of de beelden raken bij justitie kwijt.

5611 | 19-12-19 | 13:34

Pieter-Bas en Roderick zijn aangehouden ?

van Oeffelen | 19-12-19 | 13:19

De maximale duur van de jeugddetentie is:
* voor minderjarigen onder de 16 jaar: 12 maanden
* voor minderjarigen van 16 of 17 jaar: 24 maanden
Jaartje huisarrest dus hooguit

meneerjan | 19-12-19 | 13:18 | 6

Schandalig! Ik mag toch hopen dat Segers en Voordewind ook een kinderpardon voor die zielige jochies gaan eisen?
Dan weten we meteen de afkomst. Blijft het stil dan zijn de daders witte, blanke bleekscheten.

gestoptmetroken | 19-12-19 | 13:36

Graag de invoering van de doodstraf. Weg met dit straattuig! Maar...... ook de ouders oppakken; deze zijn medeschuldig.

Catharina | 19-12-19 | 13:42
-weggejorist-
franKSala7 | 19-12-19 | 17:19
▼ 3 antwoorden verborgen

40 uur papier prikken met Halsema's zoon in het park.

WTSHTF | 19-12-19 | 13:17 | 1
-weggejorist-
franKSala7 | 19-12-19 | 17:20

Wordt nooit wat met deze sujetten. Chippen lijkt me eigenlijk de enige oplossing om de samenleving tegen dit soort kakkerlakken nog een beetje te beschermen. Want een spuitje mag niet.

benjeallanggek | 19-12-19 | 13:17 | 2

Doe maar zoals in de Rutger Hauer film Wedlock.

Rico Tampeloerus | 19-12-19 | 13:26

dan wel die chip hechten aan het hart anders snijden ze die er zo uit. doen zo ook met de kl@t van Fatima

dorstig! | 19-12-19 | 13:35

Ik hoor net via het OM, dat er in de cel van Taghi nog plaats is voor twee extra kudtknaapjes. Dat lijkt me wel wat, 28 jaar dit trio in een cel van 3 bij 4.
Ik zeg: doen!
-

Bernhard de II | 19-12-19 | 13:17

Als deze ventjes schuldig worden bevonden dan is de strafmaat wat uw leven waard is. Mocht u sneuvelen tijdens het pinnen.

brughslurph | 19-12-19 | 13:13

Jusitie krijgt het nog druk.
Een pittig foeigesprek met Ridouan Taghi en met deze twee 15 jarigen.

Dutch_Viscount | 19-12-19 | 13:13 | 5

@Bigi Bana Boy | 19-12-19 | 13:14: Uw heeft nog grenzenloos vertrouwen in de NL rechtstaat. Ik inmiddels niet meer.

Dutch_Viscount | 19-12-19 | 13:20

@Bigi Bana Boy | 19-12-19 | 13:14: Dus u weet al dat hij schuldig is, nou laat die rechtszaak maar zitten dan.

Patrick_W | 19-12-19 | 13:21

@Bigi Bana Boy | 19-12-19 | 13:14: Ik moet het nog zien, vormfouten, geen stage, geen buurthuis, D666-rechters.

5611 | 19-12-19 | 13:36
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Youpie | 19-12-19 | 13:09 | 1

Gewoon al die pinautomaten weghalen. Je kan vrijwel overal met je pas betalen en waar dat nog niet kan; gewoon zorgen dat dat binnen zeer korte tijd geregeld is. Geen plofkraken en pinautomaatovervallen meer.

artie | 19-12-19 | 13:08 | 8

Ja, goed idee, cash afschaffen zodat we écht 100% afhankelijk zijn van banken en technologie en al je transacties worden vastgelegd. Ik denk dat ik me ook maar gelijk laat chippen.

Hetze Haatstra | 19-12-19 | 13:18

Ja,zo denkt een schaap.

miko | 19-12-19 | 13:23

Denk ff door Artie !

Koning BongoBongo | 19-12-19 | 13:49
▼ 5 antwoorden verborgen

Nou, het is simpel. Als jij vindt dat "de wet" niet voor jou geldt, prima, maar dan ook de hele wet. Geen outkiering of andere rechten meer.
Teeweetwee | 19-12-19 | 12:58 |

Trek deze even naar boven, want deze is echt goed.

Stel jij je buiten de wet, dan vervallen ook al jou rechten van alle wetten.

Werkelijk schitterend gevonden.

Gokmaar | 19-12-19 | 13:08 | 3

Briljant in zijn eenvoud. En waarschijnlijk de enige taal die dit soort kakkerlakken spreken.

benjeallanggek | 19-12-19 | 13:13

ben voor,zelf voor het ontnemen van mensenrechten als je als een beest gedraagt.

Roger-Rabbit | 19-12-19 | 13:20

Het helpt allemaal toch geen zak wat wij er hier van vinden.
Veranderen gaat het niet.

HoerieHarry | 19-12-19 | 13:08 | 1

Precies Hoerie Harry! Dit is de nieuwe standaard.

Dirk III | 19-12-19 | 13:09

Dat wordt jeugddetentie. Staan in no-time weer buiten om de maatschappij te terroriseren.

Bigi Bana Boy | 19-12-19 | 13:08 | 1

Ach de meeste liggen weer onder de zoden voor hun veertigste.

miko | 19-12-19 | 13:22
-weggejorist-
Youpie | 19-12-19 | 13:08

Ze haten ons omdat we zo zwak zijn.

Deksmaat | 19-12-19 | 13:07 | 3

Omdat we zo zwak DOEN.

Rico Tampeloerus | 19-12-19 | 13:29

Ik vraag me altijd maar weer af: De mensen met een hele grote bek hier op wat voor partij stemmen ze? Je kunt natuurlijk wel commentaar hebben maar we zijn ZELF schuldig aan dit straattuig. Rechts stemmen = klaar is Kees!

Catharina | 19-12-19 | 13:47

@Rico Tampeloerus | 19-12-19 | 13:29: nee, omdat we verrot slechte en corrupte ministers van justitie en D666 rechters hebben.... En een politie apparaat wat al jaren verrot, corrupt en onder bemand is...

FrankOngerust | 19-12-19 | 14:18

Tja. Die ‘jongeren’ van tegenwoordig...

McFlym | 19-12-19 | 13:07

Moord.. net zolang zitten tot de nabestaanden uit gerouwd zijn. Ongeacht leeftijd dader.

DeviousDick³ | 19-12-19 | 13:06 | 1

Er zijn slachtoffers die zo links zijn dat ze de dader nog voor de veroordeling vergeven. Dan krijgen ze een warm, goed gevoel van binnen. Dus vrijspraak voor de dader?

Nivelleermarionet | 19-12-19 | 13:20

Groot drama voor familie , tijdelijke verontwaardiging door politiek. Straf voor jonge daders minimaal. Pure frustratie is het logische gevolg. Krijgen we nog te horen welk misselijkmakend sujet deze misdaad heeft gepleegd dan alleen 15 jarige jongere?

Pinkshit | 19-12-19 | 13:03

Jeugddetentie voor halsmisdaden is in dit soort gevallen een achterhaald concept. Dit zijn geen kinderen, maar geharde criminelen. Je gaat niet ineens over van het stelen van een rolletje snoep op moord. Daar is veel aan vooraf gegaan.

MickeyGouda | 19-12-19 | 13:02 | 5
-weggejorist-
miko | 19-12-19 | 13:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Die preoccupatie met de achtergrond van de daders zal ik nooit begrijpen.
Als het allochtonen zijn: "Zie je wel1!!11!"
Als het autochtomnen zijn:: "Ja, maar anders zijn het altijd allochtonen1!!!"
Je zult je er maar dag in dag uit mee bezighouden. Net of het dan voor het slachtoffer en nabestaande minder erg of erger is.
Triest, diep triest voor de nabestaanden is het. Niet meer en niet minder.

DrumPiet | 19-12-19 | 13:02 | 7

Even wachten hoor.
Ik voel weer een "het maakt niet uit wat voor achtergrond ze hebben, als ze maar gepakt worden" moment aankomen.
Waarom denk ik nou, dat het u om de dooie dood wel uitmaakt, en dat u een van die wegkijkers bent, die zelfs bij opsporing verzocht nooit iets opvalt.
Als u wegkijkt van overeenkomsten tussen daders, en overeenkomsten tussen handelen, bent u een van de oorzaken dat er nooit gericht naar oorzaken gezocht zal worden, en dat er nooit gerichte preventiemaatregelen getroffen zullen worden.
Binnen mijn familie, zijn er twee bij een pinautomaat overvallen, 1 is gestoken tijdens uitgaan in A'dam, en 1 heeft bij een overval op een horecagelegenheid een pistool tegen het hoofd gekregen.
In alle gevallen waren de daders Mocro's.
Denkt u dat het mij niet uitmaakt wie de daders zijn?

Roadblock | 19-12-19 | 13:18

Gaan we een weddenschap aan dat het geen autochtonen zijn. Deal?

5611 | 19-12-19 | 13:40
-weggejorist-
Lorejas | 19-12-19 | 14:23
▼ 4 antwoorden verborgen

De pest is dat ze berecht worden als kinderen.

Ray69 | 19-12-19 | 13:01 | 1

Dat vind jij?? Ok dan,...

miko | 19-12-19 | 13:16

De 16 jarige jongeren is vrijgelaten want die kreeg een cursus hulp bij handen wassen in een teiltje bruine onschuld,
het was anders een zware dag voor de rechter;
>Als verdachten 16 of 17 jaar zijn, kan de rechter besluiten om het volwassenenstrafrecht toe te passen.

28 | 19-12-19 | 13:00

Hé das raar. Bij het politiebericht van afgelopen week en het politiebericht van vandaag staat dezelfde jongen als verdachte op de foto bij het artikel en dat terwijl de 16-jarige verdachte is heengezonden.

zangeres.zonder.stem | 19-12-19 | 13:00 | 1

UPDATE: Weski heeft vanuit Vught gereageerd: 'zo'n verkeerde foto is grond voor vrijspraak. Zal onmiddellijke vrijlating van de jongens eisen.

zangeres.zonder.stem | 19-12-19 | 13:02
-weggejorist-
djs | 19-12-19 | 13:00 | 2
-weggejorist-
Boy Cot | 19-12-19 | 12:59

Als die 2 jochies naar elkaar wijzen gaan ze vrijuit,want dan is het niet te bewijzen.
Zie www.geenstijl.nl/3009181/hoger_beroep...
Bedankt rechters van Nederland, voor het verschuilen achter de wet in plaats van ONAFHANKELIJK recht te spreken.

watergeus | 19-12-19 | 12:59 | 4

Nee... dat is rechtgetrokken uiteindelijk na tussenkomst van wat gezond verstand toch? Beiden als bestuurder aangemerkt. Gelijke monniken gelijke kappen.

Dirk III | 19-12-19 | 13:04

In Amerika ben je dan beide schuldig, in plaats van beide onschuldig.

Zeiss | 19-12-19 | 13:06

Tja als t een familielid van mij betrof die neergestoken zou zijn dan.... meer zeg ik niet om joris tevreden te houden.

Swaffelkaffert | 19-12-19 | 13:28
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
sallandstrots | 19-12-19 | 12:57 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Maar de politie heeft wel alvast een belangrijke voorzet gemaakt. De foto in die link zijn van hele blanke (sorry, witte) handen, dus bij veel mensen zit het bij voorbaat al in het achterhoofd dat dit bla.... uh witte, jongetjes zijn. Zo werkt de pr afdeling van de politie. Onderschat dat zooitje niet.

Overmar | 19-12-19 | 12:56

Het slachtoffer verzette zich.
De les is dat je dat beter niet kunt doen als je geconfronteerd wordt met tuig dat denkt de baas te zijn op straat en voor niets terugdeinst.
Over de onvolkomenheden van de rechtspraak voor jeugdigen móet GS nog maar eens uitgebreid terugkomen.

Abu Bachouca | 19-12-19 | 12:56 | 3

Ik zal me altijd verzetten.
En raad dat iedereen aan.
Anders wordt je een schim. Een geest.

Ray69 | 19-12-19 | 13:03

Ja je vrouw wordt verkracht waar je bij staat ,maar vooral niets doen . Je verdere leven aan de Zyprexa . Je moet net als bij dieren plat op de grond gaan liggen om je te onderwerpen .

Koning BongoBongo | 19-12-19 | 13:54

Ik ben als puber ook wel eens ontdeugend geweest met een mes. Dan deden we een vuur maken, een gejatte aardappel van huis schillen met een eveneens ontvreemd mes van huis, en die aardappel aan een stokje boven het vuur hangen, om die vervolgens op te eten. Met natuurlijk een peuk op de lip. Roken wordt ontmoedigd. Moorden niet. Schuld van de overheid.

Leptob | 19-12-19 | 12:56 | 2

Prachtreaguursel. Toonzetting en scène uit de jaren vijftig met een vleugje Dumpertjargon.

kapoerewiet | 19-12-19 | 13:00

Was dat verboden door je ouders toen je een puber was? Dan was je wel een totaal malloot. Ik mocht al alleen op vakantie van mijn ouders,vertrouwde ze me wel toe.
Trouwens aardappels schillen voor je ze gaat roosteren? Tssss,je ouders hadden je wat meten leren over dat.

miko | 19-12-19 | 13:14

15 jr + "steekincident" = etnische minderheid.
Geen signalement meer nodig bij "brute roofoverval bejaarden", steekincidenten, zware mishandeling homo's of joden, zuur in het gezicht, groepsmishandeling, etc. Onze cultuur is verrijkt en daar zullen we het mee moeten doen. Voelt geen enkel Kamerlid dat het volk is verraden aan de gewetenloze globalisten?

Non_Smoking_Gun | 19-12-19 | 12:56 | 1

Sommige Kamerleden voelen alleen zichzelf ontzettend belangrijk vraag maar aan jesse, Rob of meneer Seegers

likdoorn | 19-12-19 | 13:38

Waarom wordt niet er niet eerlijk medegedeeld door de politie dat het jongens van Marokkaanse afkomst zijn?
Of, dat het b.v. jongens van Nederlandse afkomst zijn? Ook goed.
Waarom zo geheimzinnig ? Uit het feit dat men niks zegt blijkt wel dat het Marokkanen zijn geweest, toch?
Er zitten meer Marokkaanse criminelen in onze gevangenissen , dan dat er ratten zijn in Nederland.
Maar waarom zwijgt de overheid hierover tegen ons? . Wij betalen toch ook de kosten ervoor!

outdoor | 19-12-19 | 12:55 | 4

Waarom, das niet zo moeilijk.
Van hogerhand,lees de EU, moet mag daar niet over gepraat worden.
Lees de details van het Marakesh akkoord.

Uranus1767 | 19-12-19 | 12:59

Inderdaad, als het niets hoort of het is een 16 jarige Amsterdammer, dan kan je de klok er op gelijk zetten dat het over allochtonen gaat. Als het een witte is, dan koemen het NRC, Volkskrant, Nos er direct mee.
Dus hoor je niets = allochtoon!

pollo1 | 19-12-19 | 13:12

Nou.... het vermelden zou wel eens een rem kunnen zetten op de al 40 jaar durende integratie .... kuch.

Koning BongoBongo | 19-12-19 | 13:56
▼ 1 antwoord verborgen

Die lopen voor hun twintigste weer buiten.

VanBukkem | 19-12-19 | 12:55 | 2

U heeft nog vertrouwen in de rechtsstaat zie ik. Maak er maar 18e van.

Kapitein Stijlvol | 19-12-19 | 12:59

Voor hun 17e; 1 jaar jeugddetentie en meer mag niet.

pollo1 | 19-12-19 | 13:13

15 jaar... En zo zijn er nóg 100den toekomstige Radouan Taghi's in Nederland…

Muskatnuss!!! | 19-12-19 | 12:54 | 3

Exact mijn gedachte.

watergeus | 19-12-19 | 12:56

Klopt. Taghi is geboren in het noorden van Marokko. Samen met zijn ouders, oudere broer en twee zussen kwam hij in 1980 naar Vianen in Nederland. Daar werden later in het gezin nog twee zussen en een broer geboren. In totaal telt het gezin dus drie zoons en vier dochters. Taghi maakt in zijn jonge jaren deel uit van jeugdbende Bad Boys, actief in de omgeving van Nieuwegein, in 1992 - toen was hij 12 jaar - wordt Taghi voor het eerst veroordeeld voor onder andere inbraken en wapenbezit.

Thoth | 19-12-19 | 13:00

@Thoth | 19-12-19 | 13:00: 12 jaar? Dat is dan nog vrij laat. Ik lees laatst dat ze met 9 jaar al met molotov coctails rondlopen.

pollo1 | 19-12-19 | 13:14

... en maar flitsen en parkeerboetes uitdelen, want dát is het grootste probleem in Nederland...

Xirdalan | 19-12-19 | 12:54 | 3

En natuurlijk de uitbreiding van het aantal trajectcontroles, want veiligheid voor alles!

FrankVeer | 19-12-19 | 12:58

Tuurlijk. Want dat is stikstof en CO2. En dat is nl. verboden in de nieuwe EU-regels. Vandaar dat er veel geflitst wordt op de wegen.

Thoth | 19-12-19 | 13:14

@Thoth | 19-12-19 | 13:14: Vroeger kon ik met een buitenlandse nog wel eens doorschreuren, maar nu (DANK U EUROPA!) krijg ik de bon thuis in de bus.

pollo1 | 19-12-19 | 13:16

Tja geen stageplek... dan krijg je dit. De beste man was gewoon op de verkeerde plek. D66 modus uit.

Hollandse_blauwe | 19-12-19 | 12:52 | 1

mensen moeten ook niet als lokaas bij pinautomaten gaan staan, iedere jongere weet dat je dan waarschijnlijk geld gaat halen

geen_kwijl | 19-12-19 | 13:00

Vreemd. Gister was het nog 16.
Met dit soort bewuste en zware criminele daden toch maar gewoon als volwassenen berechten.
De fopstrafjes zijn al lachwekkend genoeg.

De verwarde man | 19-12-19 | 12:52 | 4

De zestienjarige had er niets mee van doen. Dus alle doodsbedreigingen,verwensingen ,bedachte straffen voor hem EN ouders kunnen weer ingenomen worden.

miko | 19-12-19 | 13:11

Zestienjarige blijft verdachte... dus niks intrekken.

Lorejas | 19-12-19 | 14:25
▼ 1 antwoord verborgen

Verder geen details natuurlijk. Stel je voor dat het stereotype van Noord-Afrikaanse betrokkenheid bevestigd wordt. Mijn onderbuik rommelt inmiddels zó hard, dat ik mijn bureau maar naast het toilet heb gezet.

Waagmeester | 19-12-19 | 12:51 | 2

Scooter, met z'n tweeën, mes op zak, neigt al genoeg naar 'lichtgetint' of anders 'donkere'. In het casino zou ik alles op 'lichtgetint' zetten.

lion@night | 19-12-19 | 12:55

@lion@night | 19-12-19 | 12:55: Vooral de absolute minachting voor die morele drempel: het leven van een ander...... ríen ne va plus!

Waagmeester | 19-12-19 | 13:00

Oh... ze zijn nog jonger dan ik gedacht had.

Thoth | 19-12-19 | 12:50

Ouders zijn ook verantwoordelijk, neem aan dat die inmiddels ook al achter slot en grendel zitten. Wegen verderfelijke opvoeding. En is er ook al beslag gelegd op de tegoeden of eventuele spullen van waarde ? Zodat daaruit eventuele schadebetalingen aan de nabestaanden betaald kunnen worden. En ik vind dat jeugdstrafrecht tot 11 jaar moet gelden en niet meer tot de 18e.

DanBilzerian | 19-12-19 | 12:50 | 6

@DanBilzerian | 19-12-19 | 13:00:
Laat die kuthonden van je een keer iemand bijten op de openbare weg en die inteelt bloedlijn word meteen de gaskamer ingeleid.

miko | 19-12-19 | 13:10

@kapoerewiet | 19-12-19 | 12:56: 25 jaar geleden riepen dezelfden rifapen onder begeleiding van hun ouders allerlei verwensingen en uitlatingen als dat ze later het land overnemen en werden niet gecorrigeerd. Het lukt ze aardig, dat weer wel.

MoonBeebe | 19-12-19 | 13:11
▼ 3 antwoorden verborgen

Voor de vvdbode: hoe dramatisch ook voor de nabestaanden, een roofmoord is een roofmoord en geen drama. Drama's horen op de Pagina Privé.

Overigens is dit een misdrijf waar het aloude schavot zo ongeveer voor is uitgevonden. 15 jaar oud en dan al definitief mislukt. Voor de goede orde: over de etnische achtergrond van de daders is bij mijn weten nog helemaal niets bekend.

Hetkanverkeren | 19-12-19 | 12:50 | 9

@Hetkanverkeren | 19-12-19 | 13:05: Jouw manier van deugen is gelijk aan het ontkennen dat er een serieus probleem is met Marokkanen en dus gebeurt er nooit iets om deze 'incidenten 'aan te pakken . Wat dacht je van het flink korten op uitkeringen in het hele gezin ; misschien dat dat iemand in dat gezin aanspoort om na te denken ?

Koning BongoBongo | 19-12-19 | 14:04

@28 | 19-12-19 | 13:50: Dat was dus wel een laserbehandeling maar niet alleen voor de ogen van onze voorzittercyborg. Na zo'n renovatie gaat hij beslist mee tot aan het jaareinde.

Over anderhalf uur mag Ank Bijleveld weer op: volgens de msm wil onze democratische Terminator wraak voor zijn bloedgabber Menno Snel. Shall we play a game? www.youtube.com/watch?v=b7C69HqnV8s

Hetkanverkeren | 19-12-19 | 14:13

@Koning BongoBongo | 19-12-19 | 14:04: Mijn manier van deugen zegt dat er lieden zijn die het Marokkanenprobleem helemaal prima vinden, anders was het verdienmodel van de partijleden van Geert Wilders al lang onderuit gehaald.

Is er trouwens al een fvdtalent opgestaan die dit als "zie je wel" tweetje heeft gebruikt? Dat waardeer ik dan bijzonder aan Jesse Klaver: die heeft wel gewoon een tante in Marokko.

Hetkanverkeren | 19-12-19 | 14:21
▼ 6 antwoorden verborgen

Steek ze maar 2 keer 15 jaar de bak in. Oh wacht... jeugddetentie

Buto Terong | 19-12-19 | 12:50

Als dit geval nou een uitzondering was zou je kunnen zeggen,ja shit happens.
Maar dit soort zaken gebeurt veel te vaak.Lage pakkans en lage straffen zorgen ervoor dat dit escaleert.en kijk hier maar eens hoe.

www.rtlz.nl/opinie/column/4493256/gew...

pejoar | 19-12-19 | 12:49

De nieuwe Ridouan Taghi's staan al klaar. Als je 15 bent wordt je op je achttiende weer de maatschappij ingestuurd voor dit voor jeugdigen kleine vergrijp.

zorgeloos-type | 19-12-19 | 12:49

Ik heb ook maar weer exact dezelfde reactie geplaatst. Goed voorbeeld doet goed volgen.

Schoorsteenveger | 19-12-19 | 13:01

@Analia von Solmsch | 19-12-19 | 13:14:
Ik heb ook maar weer exact dezelfde reactie geplaatst. Goed voorbeeld doet goed volgen.
/lol-modus

Frau Merkel | 19-12-19 | 14:30

Floris en Henk-Jan? De cel in!!! Of toch Mohammed en Achme? Foei boefjes...!

Dr_antonickx | 19-12-19 | 12:48

"Jongeren"

vmk | 19-12-19 | 12:48 | 1

Als afkomst PVV/FvD in de kaart speelt, dan is afkomst irrelevant.

JackStick | 19-12-19 | 12:50

Is er nu al wat bekend over de etniciteit van deze "jongeren"?

Misschien moet ik mij er een beetje voor schamen, maar ik kan het echt niet helpen de laatste jaren: ik zoek altijd meteen naar bewijzen die mijn vooroordelen kunnen bevestigen.

Dr_Johnson | 19-12-19 | 12:47 | 1

Schaam U daar niet meer voor, net zoals ik. Wanneer U het gespuis jarenlang de kans, het voordeel vd twijfel, hebt gegeven is het op een gegeven moment klaar.

En dan ontstaat het nadeel vd twijfel. Wanneer Uw vermoedens keer op keer tegengesproken zouden worden, zouden die vermoedens echt wel veranderen. Dat is namelijk soms hoe eenvoudig het menselijk brein werkt.

Realism Is All | 19-12-19 | 12:56

Gewoon elkaar de schuld geven.
Staan ze over een week weer buiten.

Oplossing: alle pinautomaten verwijderen.

Toetsenbordcomplex | 19-12-19 | 12:47 | 2

Oh ja... das een goeie... voor moord, oplossing, alle potentiële slachtoffers verwijderen.
Gaat de omvolking meteen ook een stuk vlotter.

Teeweetwee | 19-12-19 | 12:56

Ik hoop dat u sarcasme doet. Pinautomaten weg = minder cash geld in omloop, precies wat onze geliefde dictators willen tog?

zwenkwieltje | 19-12-19 | 16:25

Weten we achtergrond al?

Misterspok | 19-12-19 | 12:46 | 4

Men weet het uiteraard wel , maar das wat anders dan u en ik... De taktiek is eerst zeggen dat onderzoek nog gaande is en intussen de vergetelheid zijn werk laten doen.

daytripper | 19-12-19 | 12:51

Ja ,maar nog niet 100 % . Blijf een beetje hangen op 99% . Maar goed ,wat maakt het uit als driekwart van onze bevolking het allemaal wel oke vindt.

Koning BongoBongo | 19-12-19 | 14:06
▼ 1 antwoord verborgen

Met brommers en sex experimenteren, dat deden we een halve eeuw geleden, Ronaldo. The times they are a-changin'.
members.chello.nl/rb0/tomos1975.jpg

Schoorsteenveger | 19-12-19 | 12:46

Vijftien jaar oud. Wauw. Een echte belofte voor de toekomst dan. Die gaan zich nu vast omscholen tot raketgeleerde of apotheker.

Macroglossum | 19-12-19 | 12:45

Foei.

wiers | 19-12-19 | 12:45 | 1

Boefjes...

Dr_antonickx | 19-12-19 | 12:52

Met een beetje geluk worden ze apart van elkaar door de politie ondervraagd.

Colin.Fart | 19-12-19 | 12:45 | 1

Er zal in ieder geval minimaal één advocaat bij zitten. En de advocaten van beide verdachten zullen ongetwijfeld e.e.a. met elkaar bespreken. de kans is dus vrij groot dat ze de verklaringen op elkaar af kunnen stemmen.

Leon Tosti | 19-12-19 | 13:29

Het rechtssysteem moet echt anders in NL, doe je slechte grote mensen dingen, dan moet je ook als een groot mens voor de rechter verschijnen, ongeacht je leeftijd.

Hans Teeuwen | 19-12-19 | 12:44 | 1

Nou, het is simpel. Als jij vindt dat "de wet" nirt voor jou geldt, prima, maar dan ook de hele wet. Geen outkiering of andere rechten meer.

Teeweetwee | 19-12-19 | 12:58

Geen stageplek kunnen krijgen natuurlijk. O wacht, op je vijftiende zit je nog op de middelbare school en hoef je helegaar nog niet stage te lopen.

Sosti | 19-12-19 | 12:43 | 2

Wel heur, op het VMBO. In het 2e jaar. Dan ben je 13.

Piet Karbiet | 19-12-19 | 12:53

@Piet Karbiet | 19-12-19 | 12:53: 1 dag. Dan ga je gewoon met 1 van je ouders mee naar het werk. Oh wacht.......

Kukooo1 | 19-12-19 | 13:47

15 jaar en nu al zo verknipt. Minder, minder

MoonBeebe | 19-12-19 | 12:43 | 1

Waren ze toen ze 10 waren ook al, vergis je niet daarmee, de kuffar mag je bestelen, dat word ze al verteld op koran school als ze 5 zijn.

Gokmaar | 19-12-19 | 13:01

Veeg de familie maar alvast bij elkaar, enkeltje marokko.

redthehaghue | 19-12-19 | 12:42 | 5

In een tribale cultuur is het vrij normaal dat de gehele familie moet boeten voor iets wat een van de familieleden heeft uitgevreten.

Leon Tosti | 19-12-19 | 13:25

@Leon Tosti | 19-12-19 | 13:25: Eensch! En aangezien de rechtspraak in NL zich graag aanpast bij vreemde culturen (zie item nasissen van vandaag), lijkt het mij goed dat er recht wordt gesproken op een manier die de daders begrijpen.

Kukooo1 | 19-12-19 | 13:46

@Kukooo1 | 19-12-19 | 13:46: Dat afhakken van handen zou ze ongetwijfeld in de kaart kunnen spelen met solliciteren.

Koning BongoBongo | 19-12-19 | 14:07
▼ 2 antwoorden verborgen

Die loopt over twee, drie maandjes met proefverlof weer buiten.

HoniSoit | 19-12-19 | 12:42

Ziek. Daar laat ik het vooralsnog maar bij.

EefjeWentelteefje | 19-12-19 | 12:42

Dubbelsterkte voor de nabestaanden, de veroordeling zal wel een lachtertje worden.

Hans Teeuwen | 19-12-19 | 12:41

Het zijn vast lichtgetintiërs. Wedden?

Alco-de-Holist | 19-12-19 | 12:41 | 3

Inderdaad. Mocht/ mag dat van sommige reaguurders niet zeggen, want (nog) geen bewijs.... lol.. De eerste keer echter dat ik geen gelijk had moet nog komen

daytripper | 19-12-19 | 12:45
-weggejorist-
frank4444 | 19-12-19 | 12:52

Duizend procent, zeker en vast!

eerstneukendanpraten | 19-12-19 | 13:06

Taghi zal trots op ze zijn.

2voor12 | 19-12-19 | 12:41 | 2

Welke politiekle partij zou het volgende uitdragen:

Taghi? Die is met spoed naar Nederland gehaald voor een huldiging van deze twee helden. Goed ingespeeld op de huidige ontwikkelingen niet meer plofpinnen maar steekpinnen.
Je kunt ze het ook niet kwalijk nemen de doerakken hebben ze een beetje eigen initiatief dan moet je ze ook belonen.

Nou?

SolidRock | 19-12-19 | 12:57

@SolidRock | 19-12-19 | 12:57:
Best wel moeilijk, het kunnen D66 en GL zijn. En natuurlijk DENK.
Die hebben allemaal wel ebwezen zich vooral voor allochtone criminelen in te willen zetten.

2voor12 | 19-12-19 | 13:03

15 jaar en dan al bereid zijn iemand te vermoorden voor tientjes. Of zal er toch een racistisch motief hebben meegespeeld?

De vries, Henk. | 19-12-19 | 12:40 | 2

Idd dat racistische motief in heel goed hebben meegespeeld... er zijn qua aantallen natuurlijk ook heel veel moorden /vechtpartijen en gevallen van mishandeling en het bewust laten lijden van het slachtoffer wat echt met een racistisch motief dan wel religieus motief is. Als het andersom is waarbij dr autochtoonst dader is dan wordt dit namelijk als 1e gesuggereerd en opgepakt door politiek als media... ongeacht of het nu juist is of niet, het volk is beïnvloed en de politieke correctheid floreert weer.

Hollandse_blauwe | 19-12-19 | 13:09

Slachtoffer was blank, dus dat sluit racisme bij voorbaat al uit. Wel een beetje blijven opletten Henk.

Kukooo1 | 19-12-19 | 13:34

Minderjarig... wordt een foeigesprek

Enrique C | 19-12-19 | 12:39

FOEI!!!

MurkRatte | 19-12-19 | 12:38

Wat een land!

sjuul69 | 19-12-19 | 12:38

15 jaar en nu al naar de klote. ... en waarschijnlijk een fopstrafje in t vooruitzicht.

Swaffelkaffert | 19-12-19 | 12:38 | 8
-weggejorist-
Youpie | 19-12-19 | 13:43

@Busverhuur | 19-12-19 | 13:11:
ouders van zulke kinderen ook meteen steriliseren. Die kunnen het genetisch en/of opvoedkundig niet aan om er wat van te maken. Lijkt me nog een heel milde Darwin-award.

Hemmenaar7 | 19-12-19 | 15:23
▼ 5 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken