BAM! Klimaatrebellen van metro getrokken
Steun voor acties Klimaatrebellen neemt af +++ Publiek klaar met acties Eindtijd Sekte +++ Geen sympathie meer voor blokkades
Ook zo ontzettend klaar met blokkade's en bezettingen? In Londen hebben hardwerkende mensen die op weg naar hun werk waren keihard ingegrepen bij een blokkade van klimaatrebellen van Extinction Rebellion. Demonstranten die om de aarde te redden demonstratief een metrostel hadden bezet, zijn met harde hand van het treinstel getrokken en op de perrons gelynched. Zo kan het ook!
Reaguursels
InloggenVergeet niet dat in 2005 er 3 bomaanslagen waren in de metro stations te Londen met 56 doden. In zo'n ondergronds metro station zit je als een rat in de val. Het is heel begrijpelijk dat burgers met dat in het achterhoofd bloednerveus worden als een groepering juist die ondergrondse stations uitkiest voor akties.
Ze mogen blij zijn dat ze levend uit het station zijn gekomen. Die klimaat terroristen hebben gewoon compleet lak aan wat er in het verleden in de metro gebeurd is, en eventuele gevoelens bij de reizigers daar boeit ze geen flikker. Ze hebben gewoon geluk gehad dat het niet regende die dag, anders hadden gerust wat Londonaren even de paraplu opgestoken voor de bewakings camera's. Wat er dan op de grond gebeurt is niet meer te zien.
De metro blokkeren is een vorm van vrijheidsberoving, zie daar als reiziger nog maar eens weg te komen.
Volgens mij wílde de metroreiziger van kleur een burgerarrest uitvoeren bij de rebel zonder kleur en gebruikte de rebel disproportioneel geweld. Gevolg was dat omstanders vergelijkbaar de rebel geweld aan deden. Ondanks dat zag de rebel er niet ernstig toegetakeld uit en greep het publiek in, geen lynchpartij.
Ik ben tegen geweld, zeker kopschoppen. Zelfverdedigin en terug slaan mits proportioneel toegestaan onder noemer nood breekt wet.
Extinction Rebellion, boeren, Koerden en Turken, wat mij betreft hebben zij en ieder ander het recht te demonstreren. Wel netjes aan de regels voldoen. Burgemeester dan ook niet met twee maten meten door naar politieke voorkeur groepen voor te trekken of demonstreren onmogelijk te maken.
Precies dat. U eerste allinea is spot on observatie.
De white priviliged beweging van elitair extinction rebellion wordt door multiculti de werkende mens van de trein gejorist. Prachtig!!
Die vent die er van af getrokken werd trapte overigens hard van zich af toen de eerste passagier hem er af wilde halen. Gewelddadige types hoor.
Dat getrap en gemep nadat hij op het perron lag had niet gemoeten. Fatsoenlijke mensen moeten zich ver boven het linkse geweld stellen.
Yep. Ik zag 'fatsoenlijke' headkick van die 'fatsoenlijke' man ook. Zegt genoeg over die agressieve Milieuterroristen.
He, zie ik zo'n XR-dude met zijn witte privelege door een diversiteitmens hardhandig van het metrodak worden verwijderd. Te grappig.
Echte verandering komt van onderen. Beetje raar als al die instituties je steunen. Verrot tot op het bot. Klimasukkels gezien en de tyfoid. Geweld is niet alleen voor antifa, bedankt voor de chaos.
Hahaha, good clean-up job. Climate activists being served best!!!
Trap ze er maar af, ook van de kruispunten. Stelletje werkschuw tuig.
Mooi
Kijk, de participatie-samenleving in actie!
Klimaat verandert, anders had het wel "constant" geheten. (vrij naar, "waarom vissen vissen heet en niet vangen").
Klaar met deze George Soros trekpoppen.
Trek deze trekpoppen van de trein!
En de gehele tramvideo: www.youtube.com/watch?v=9P1UXYS6Bmg
Eén van de idioten huilt uit bij de mirror lol. www.mirror.co.uk/news/uk-news/extinct...
Zo dan. Het volk is het zat. Ga baby`s eten lutsers.
Zo'n metro heeft toch een derde spoor/rails. Dat is een stalen balk net iets boven de grond waar heel veel stroom op staat en die de metro van stroom voorziet zodat ie kan rijden.
TFL (Transport For London) zou toch niet per ongelijk de stroom van het derde spoor/rails gehaald hebben toen die hippy's het spoor op gingen?
Heb nergens gelezen dat er eentje op is gaan zitten of er tegen aan heeft gezeken. Als er eentje 380 volt krijg dan heeft de rest het snel afgeleerd.
De klimatisten van de Thunberg-sekte moeten maar eens gaan demonstreren in China. Of in India. Of in Afrika. Of bij een kolencentrale ergens in Rusland.
Eens zien of ze dan nog nét zo hard durven te roepen "How dare you?"
Producten van de decadentie zijn het, met luxe-problemen.
Dus het openbaar vervoer mag dus ook al niet meer?
te klimaat neutraal zeker voor die koekwauzen.
Of zou het stiekem een remainer zijn in de Brexshit discussie
En er zijn altijd weer een paar pantoffel helden die nog even natrappen als die treinsurfer er al afgetrokken is en op de grond ligt. Voor de rest; plus veel.
En terecht wat denkt ie wel ga bij de overheid demonstreren val niet het werkende volk lastig
Die gast trapte diegene die hem er aftrok eerst ook in het gezicht.. ik had hem hierom ook flink afgeranseld als je mij op mijn hoofd trapt.
LOL,
Ach ze worden er voor betaald om klappen te krijgen moet je maar denken.
Mooi om te zien hoe hij van het dak getrokken wordt, maar ontzettend triest om iemand op de grond ook ff laf een trap uit de delen. Dat zijn niet anders dan trieste kopschoppers. Maar ja, dat heb je met lynchmobs dan stormen de lafaards naar voren om ook even een tik uit te delen. In die zin wel karma en vrijwel onvermijdelijk.
Kudo's voor de donkere kordate dame die duidelijk maakt dat het genoeg is.
Knap dat jij dat kunt zien dat er getrapt wordt als deze terrorist op de grond ligt. Is niet te zien dus het is een vermoeden. Wie er overigens wél trapt is deze terrorist op het moment dat de man hem vast pakt. Van mij mij ie dan ook 'laf' een paar flinke kontschoppen krijgen, eenmaal beneden.
@ProfessorX | 17-10-19 | 14:57:
Op 01:10 onder andere.
Gastje met de grijze capuchon. Wurmt zich langzaam naar voren. Op andere beelden staat het kopschoppen er duidelijker op. Zou je ook getrapt hebben of zie je liever dat een ander het doet?
Misschien probeerden ze wel gezond verstand te reanimeren. Goed bezig dus.
Ik zou zeggen,lekker ff op hem stappen en je schoenen afvegen voor de vertraging.
De Londonaren zijn de bomaanslagen in de metrostations van 2005 nog niet vergeten. 56 doden en vele gewonden. Als ratten in de val. Heel begrijpelijk dat de emoties dan hoop op kunnen lopen. Maar dat zal de klimaatmaffia niet boeien. Totdat ze erachter komen wat het doet met het metropubliek.
Zo arrogant en letterlijk boven de rest gaan staan, deze mensen zijn van een andere planeet, helemaal maatschappij vreemd. Tot vandaag dan.
Het gezond verstand begint boven te komen in het Westen. Het volk corrigeert de gekte. Mooi man.
Waren ze maar van een andere planeet, dan hadden ze misschien ook oplossingen bij te dragen.
@Blauwpetje | 17-10-19 | 14:43:
Je bedoelt toch niet oplossingen voor het Klimaat Probleem he? Want dat is er niet. Het grootste probleem zijn de oplichters die uit het klimaat een slaatje proberen te slaan, of al hebben geslagen, zoals Obama met zijn 14 miljoen Mansion direkt aan de kust.
Freaks. Not Fuckers
Snap dat ze er af getrokken worden, maar geweld met slaan, vuisten etc. vind ik flink minder. Maf ook met woorden.
Die mensen hebben haast om naar hun werk te komen en geen zin en tijd in oeverloze discussies over klimaat en milieu. Ik kan dit soort spontane burger reacties daarom heel goed begrijpen. Aanpakken die verwende drammers.
Denk je zelf ook niet dat de irritatie omtrent de dagelijkse hysterie hier oorzaak van is en op een punt is gekomen dat je geweld niet meer tegen kunt of wilt tegenhouden. Dit kan alleen maar verder escaleren . Laat de gewone man op de straat met rust en ga politici lastig vallen .
CFNM. Climate Fuckers No More.
kijk je hebt protesten waar het volk achter staat,
en protesten waar het volk het ook niet mee eens is..
De protesten van de boeren, zijn gericht op de probleem en leugenaars.. zoals RIVM en Den Haag. Ze daar willen ze het liefst protesteren.. zonder het volk te veel lastig te vallen.
De protesten van die milieu en deze gekken zijn gericht tegen het Volk..
En proberen zoveel mogelijk mensen hun dagelijks leven zuur te maken.
Trouwens in Londen is het sinds de 15e verboden voor klimaat gekken om te demonstreren..
www.geenstijl.nl/5150054/londen-verbi...
Zal ook wel beetje te maken hebben met die burgermeester... die hield toch al niet van democratie.. iets met geloof of zo...
Boeren ja.
Klimaatdemonstranten nee
Een volk dat opkomt voor zichzelf! En straks uit de EU en weer zelfstandig! Alleen maar complimenten!
Die hebben hun vrijwilligersbijdrage wel verdiend, auw.
170 euro krijgen ze. Zou het UWV dat al in mindering hebben gebracht bij de NL klimaat maffia?
@Tuinhekje | 17-10-19 | 13:29:
Ze schijnen er tot 2000 euri per maand mee te kunnen verdienen daar aan de andere zijde van t kanaal.
Toch best een aardig bedrag voor wat oppervlakkig en oppertunistisch vals-moralistisch vertoon.
Uiteindelijk gaat het er toch om of je actie op draagvlak onder de bevolking kan rekenen. Boeren worden toegejuicht vanaf de kant van de weg (ook door mij) en deze gasten krijgen klappen...
Als die boeren iedere dag het land platleggen is ook dat respect snel voorbij, lijkt me.
@Tishetnetnie | 17-10-19 | 13:28:
klopt precies ze moeten een balans vinden..
en niet op vrije dagen, feest dagen protesteren..
Een woensdag is optimaal lol. dan word de werkweek wat korter... gni gni
Die stoïcijnse, trappende kale had zoveel stikstofproblemen kunnen voorkomen door vóór de metro te gaan staan in plaats van erop.
Helemaal mee eens! Verbeter de wereld en begin bij....
Crush the Rebellion and make them Extinct.
Never been so proud to live, work and commute in London.
Sowieso Canning Town niet echt het station waar je dit soort on in moet uithalen.
Dit is dus precies wat die werkloze tokkies willen. Provoceren tot dat ze worden aangepakt en dan met het zielige vingertje wijzen!
Als mijn mening belangrijker is dan de jouwe (in mijn ogen tenminste), mag ik jou op alle mogelijke manieren tegenhouden en treiteren.... En jij mag niets terug doen, lekker puh.
#OwShit
Er is hoop.
idd volgende keer de boeren ook zo aanpakken!
@Gappie333 | 17-10-19 | 12:12:
Ga je gang, ik help die boeren wel.
@Gappie333 | 17-10-19 | 12:12: Boeren slaan over het algemeen hard terug, ik vind dit een heel matig advies
@Gappie333 | 17-10-19 | 12:12: Ik ook boeren helpen, kom maar op!
Lastig hoor de Etiquettes op geen stijl.
1. Kopschoppen = niet goed
2. Kopschoppen van iemand die een overduidelijke bully is= wel goed
3. Kopschoppen omdat je boos bent op een verkeersdeelnemer die je blokeert terwijl je naar je werk moet= niet goed
4. Kopschoppen omdat iemand je blokeert met demonstreren terwijl je naar je werk moet= wel goed
De regel kan niet zijn, als je het niet met iemand eens bent mag je kopschoppen, bij kopschoppen is immers altijd iemand het grondig niet eens met de andere partij.
Ik begrijp hieruit als morgen 5 marokkanen uit een wit busje stappen, een blokeerboer van zijn tractor slepen en kapotschoppen dat we hier ook allemaal staan te juichen. want regel 4.
Zo niet kan iemand mij de regels uitleggen, liefst een regel die in overeenstemming is met onze grondwet.
1. niet goed
2. wel goed
3. niet goed, want deze deelnemer vecht voor zijn brood. Wordt onheus bejegend door een onbetrouwbare partner, de overheid. Is tevens ook de vijand van de kopschopper
4. wel goed, want irrationele demonstrant die niet weet waar hij/zij over praat en te veel quinoa kauwt.
@Zueco | 17-10-19 | 12:09:
Aanvullend. Als ik met de auto ben, kan ik andere routes rijden.
Het ov heeft niet zoveel extra mogelijkheden.
Boeren kondigen hun acties aan en locaties. XR zombies gaan maar ergens zitten.
spijker kop!
als je eigen moraal redelijk en niet strafbaar is, dan blijf authentiek en je zit altijd goed .
@Zueco | 17-10-19 | 12:11: dus boeren die niet op de afgesproken plek gaan staan met hun tractor kan ik kopschoppen. ok check.
Als ik op de snelweg geblokeerd wordt door een boer en er is geen afslag kan ik kopschoppen, ok check.
Mensen die dom lullen en irrationeel zijn kan je kopschoppen, ok check (ik zou oppassen met deze regel Zueco, niet in je voordeel)
Ik weet niet of jij een ander filmpje hebt gekeken maar ik zie hier een demonstrant als eerste kopschoppen. En als jij als eerste kopschopt mag je zelf ook worden gekopschopt. Dus de regel is: hij die niet kopschopt zal niet worden gekopschopt. En vice versa uiteraard.
@Medo, Gappie,
Het is niet zo moeilijk, kwestie van het nieuws volgen.
1. Kopschoppen is inderdaad nooit goed.
2. Kopschoppen van bully is ook niet goed, maar wel begrijpelijk.
3. Kopschoppen van per ongeluk blokkerende verkeersdeelnemer is nooit goed.
4. Kopschoppen van reli-gek die verkeer expres blokkeert is niet goed, maar wel begrijpelijk.
En dan het verschil tussen hardwerkende boeren en gesubsidieerde reli-gekkies die de hele wereld overvliegen.
- Die 24/7 keihard werkende boeren worden al decennialang genaaid met voortdurend veranderende wetgeving waardoor ze vaak honderdduizenden, soms zelfs miljoenen aan schulden bij de bank hebben. Voor wettelijk verplichte "investeringen" die na de volgende wetsverandering weer "onvoldoende" geacht worden. Die mensen verliezen niet alleen hun baan, maar ook hun huizen en hun hele bestaan en blijven achter met enorme schulden.
Mogen die eens in de 20 jaar een keer vreedzaam demonstreren?
Daar tegenover staan de linkse reli-gekkies die bijna dagelijks demonstreren tegen joden, tegen kinderfeesten, tegen democratie, tegen democratische landen, tegen cartoons; kortom tegen alles en iedereen die de genocides van Stalin en Mohammed afwijst. Linkse activisten zijn vrijwel allemaal gesubsidieerde studenten of werklozen. Aangevoerd door gesubsidieerde activistenclubjes waarvan de leiders de hele wereld overvliegen op kosten van de belastingbetaler. Terwijl 2% boeren verantwoordelijk is voor 10% van ons BNP, levert de hele subsidiesector jaarlijks ongeveer 0 eurocent op, maar wel heel veel overlast voor de werkenden die die subsidies moeten ophoesten.
dat wringt natuurlijk.
Erger nog, het draagvlak voor linkse demonstraties ligt rond 0,0 dus links denkt dat te kunnen compenseren met geweld "voor de goede zaak".
En achteraf stond links altijd aan de verkeerde kant van de geschiedenis; toen ze Stalin, Mao en Che steunden, maar ook nu ze hamas, hezbollah en isis steunen.
Kortom, boeren demonstreren zelden, maar doen dat nu voor hun bestaan; èn voor onze voedselvoorziening.
De groene khmer demonstreren voor subsidies en voor een achterlijk eindtijd-geloof.
Achterlijk ja, want de aarde vergaat niet over 12 jaar, zoals die klimaatgoeroes van extinction beweren. De aarde heeft veel grotere klimaatschommelingen overleefd, en ook de mens overleefde zowel ijstijden als extreme opwarmingen. We bewonen nog steeds zowel woestijnen als ijzige toendra's; benauwende regenwouden en ijle hooggebergtes.
Leef volgens je eigen morele regels aub.
Er zijn al genoeg zwakke groepsdenkers die graag willen doen wat volgens een of ander clubje 'gepast' is.
Een abt spreekt nadat hij zijn monniken heeft gehoord.
De boeren hebben draagvlak. De klimaatsekte niet.
Ben wel benieuwd naar de afterparty foto van die schoppende baardhipster en zijn maatje.
Mocht tijd worden dat ze de extinction in geholpen worden...
Moest even lachen.
Zolang de MSM ze activisten blijft noemen verandert er niets.
Het zijn gewoon ordinaire terroristen, niets meer niets minder.
De reactie van het publiek is hart- en klimaatverwarmend!
Mooie beelden. Dat er nog vele mogen volgen indien nodig.
Wilt u meer of minder gekkenhuizen?
Ik ben alleen klaar met die hysterie van ER. Voor de boeren blijf ik geduldig wachten.
Nou echt niet. Die kut boeren gaan nou maar hun koeien vervelen of zo.
Gelukkig weet Het Volk altijd wanneer het #LynchTime is...
Stink rebellen zijn net ex-vrouwen. Ze worden gefinancierd om je, van jouw poen, dwars te zitten.
Begrijpelijk. Het is al erg genoeg dat je met de tram naar je werk moet, en dat word je dat ook nog eens onmogelijk gemaakt een stelletje langharig werkschuw tuig, ja nee, ik kan begrijpen dat je er dan eentje voor de tram gooit.
Erg gevaarlijk om op een metro te gaan staan. Ontzettend vriendelijk dus, dat de menigte deze twee mensen heeft gered.
De stille meerderheid heeft.. ughm um, gesproken
het lynchgeile grauw............... rukte op............
Bruin mag ook, kies uw kleur
Hier wordt ik vrolijk van, he he
Ik ben tegen elke vorm van geweld...
... tenzij het tegen Extinction Rebellion gericht is.
Het steeds maar weer schuiven met en aanpassen van de normen en waarden houdt dus toch een keer op. Begint hier in NL met de boeren en als de redelijkheid niet snel terugkeert - en de politiek zal hierin voorop moeten lopen (zoals gisteren FVD en PVV) - vrees ik het ergste.
Ik vrees het beste.
Tja, wat hadden ze zelf als exit strategie in gedachten? Dat ze na een overvol perron getergde mensen als klimaatcriminelen wegzetten onder luid applaus de aftocht konden blazen?
Dan zijn ze kennelijk iets te vaak door de MSM beapplaudisseert zodat ze er zelf in zijn gaan geloven.
Ze hebben een hongerstaking in de planning staan. Probleem gaat zich zelf oplossen.
De politie staat, bij dergelijke extreme deugdemonstranten, er vaak in een dubbelrol. Aan de ene kant om ze te arresteren en de demo op te breken, aan de andere kant om ze te beschermen.
@Gulliver | 17-10-19 | 11:22: Goed plan. Scheelt ook heel veel in de uitstoot.
Tja, Brexit is coming, schijt aan Europa, Britannia rekent gewoon af met de milieunazi's.
Als je zoiets hier doet ga je jaren de knast in.
Hoe lekker moet het wezen om zo'n klimaatviezerd, eventueel met handschoenen aan, bij zijn lamme lurven te grijpen. Come on, England !
Voor zover geweld goed te praten is begint die snowflake toch echt zelf met geweld. Hij probeert de ander in eerste instantie middels kopschoppen eraf te trappen. Tot zover het geweldloos demonstreren van extinction. Hij is af. Lynchen was in mijn ogen niet nodig alhoewel degene die geschopt werd hem wel een muilpeer had mogen verkopen en daarmee schluss.
Duurde toch nog vrij lang voordat iemand op het idee kwam dat je die lui ook gewoon eraf kunt trekken. En dan stompen natuurlijk. Een muilpeer voor elke minuut van jouw tijd die ze hebben gestolen.
Het wachten was kennelijk op policor politie ?
Die 'Uitgestorven Klimaat Rebellen' zorgen voor een agressief klimaatje in het OV.
Hahahaha, die snowflake-baard die het publiek in glijd, om vervolgens volledig afgerammeld te worden! Onbetaalbaar. Genoeg is genoeg.
Dus volgende keer als jij of je kinderen ergens voor of tegen demonstreert, mogen mensen met een andere mening die vinden dat je overlast veroorzaakt jou ook gewoon in elkaar rossen?
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:01:
Dit is geen protesteren maar irriteren.
kapitein visstick. zit niet zo te trollen. Dit was zonder toestemming, gevaarlijk en irritant.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:01: Je hebt zelf dus niet mee gemaakt dat wat dat soort lui beweren en je zegt dat je het niet geloofd zij jou in elkaar trappen en dat is wel normaal.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:01:
Demonstreren doe je met toestemming, georganiseerd, veilig, en op een locatie die daar aan voldoet. Drogredenaties laat je maar lekker thuis.
@horsteknots | 17-10-19 | 11:06: is het nog steeds niet aan jou om daar iets aan te doen, behalve de politie bellen
@iglo: Ja hoor. Want dat zal dan waarschijnlijk betekenen dat ik (of m'n kinderen) m'n verstand verloren ben en weer even gereset moet worden. Demonstreren prima, maar een groot deel van de stad of openbaar vervoer plat leggen omdat jij in fabels gelooft en anderen dit ook wil opdringen... Zet een kraampje neer, deel flyers uit, schreeuw moord en brand, maar ga niet aan mensen jouw mening opdringen, dag na dag na dag...
Visstick. als u , ongeoorloofd, met uw kinderen in de spits op een treinstel klimt t.o. tientallen mensen die naar werk of naar huis willen, dan zal ik de wouten bellen terwijl ze u affakkelen. ok?
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:08: stierpoep, politie duurt te lang , nu komt ie erachter dat de bevolking er klaar mee is
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:08:
Nee hoor bij dit soort beroepsdrammers mag de burger ook best de handen uit de mouwen steken. Zouden ze vaker moeten doen.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:01: Vinden dat je overlast veroorzaakt? Deze mensen houden een metro en talloze reizigers tegen - omdat ze anders geen aandacht krijgen. Maar goed, ga lekker verder met deugen.
Je bent ook wel een beetje simpel als je op die manier je zelfbeheersing verliest omdat je anders te laat op je werk komt. Tenzij je chirurg bent en op weg bent naar een harttransplantatie of zoiets.
Zegt onze diepvries pensionado.
Op een bepaald moment is het gewoon klaar. Daar staan mensen die voor dag en dauw de kost moeten verdienen en niet iedere dag naast hun MacBook frappucinos zitten te drinken.
Wel als je op tijd moet zijn omdat anders een of andere nitwit van een manager begint te ze#($ken. En wat als je nog in je proeftijd zit of je voor de zoveelste keer lastig wordt gevallen door die klimaatgekken. Zelfs bij de britten komt er een eind aan hun geduld.
De klimaatgekken zijn al een paar dagen bezig met hun demonstraties tegen gewone burgers. Blijkbaar werden een paar burgers daar ook wat extreem van.
Actie-reactie is foei natuurlijk, want zo ontstaan gevaarlijke situaties voor gevaarlijke extremisten. Ongunstig voor de ARBO omstandigheden voor deze dappere beroepsdemonstranten waarvan ons voortbestaan als mensheid afhangt. Volgens klimaatgekken in de regering.
@kotelet | 17-10-19 | 10:53: dan zouden ze juist blij moeten zijn dat ze een uurtje minder loonslaaf hoeven zijn vandaag. Is totaal buiten hun schuld of verantwoordelijkheid dus ze zullen hun baan heus niet verliezen. Neem een bakkie koffie, pak een krantje en ga rustig zitten tot de autoriteiten het hebben opgelost.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 10:57:
Over simpel denken gesproken.
@TeeJee | 17-10-19 | 11:00: is gewoon hoe weldenkende mensen, op een normale manier met onverwachte situaties omgaan. Als je wordt opgepakt voor mishandeling kom je ook en waarschijnlijk langer niet aan op je werk
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:02:
Ah, het 'weldenkende mensen' argument, het standaard riedeltje van degenen die zichzelf moreel verheven voelen, en menen dat eenieder die daar niet aan voldoet dan wel een simpel mens moet zijn.
Nou, mijn beste, ik zal je zeggen dat ook jij net zo gevoelig bent als ieder ander voor groepsdruk en 'mob mentality'. Eenieder heeft een ander punt waarop het toeslaat, maar het gebeurd wel degelijk.
Tot slot, je zinsnede over "buiten hun schuld" is en blijft een voorbeeld van simpel denken. Er zijn zat banen waar de concurrentie op de arbeidsmarkt zo groot is dat zelfs een goed excuus niet goed genoeg is. Simpel.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:02: Zelf ook vaak klappen gehad?
Tja, je kan die onzin over klimaat ook een keer zat worden.
Man op trein:"we gaan allemaal binnen 25 jaar dood"
Man die met trein naar werk moet:"als ik te last kom word ik ontdlagen en hebben mijn kinderen geen brood"
Duidelijk nog nooit tijdens spitsuur op een metrostation geweest...
Wat weet Capt.Iglo van werken dan?
Die houdt al zijn hele leven zijn handje op.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 10:48 Of op weg naar een uitvaart. Of een sollicitatiegesprek. Of andere belangrijke zaken, die rechtvaardigen dat je deze milieunazi's te lijf gaat.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:02: Do you like fishdicks?
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:02: Weldenkend is een kotswoorden van links om hun monopolie op opinie omring te benadrukken. Te gebruiken als je geen argumenten meer hebt.
Die sukkel op de metro is wel iets simpeler. Die komt net uit z'n kraakpand, heeft geen werk, wil niet werken en gaat mensen tegenhouden die dat wel willen. Hoe dom kun je zijn.
En dat noemt zich kapitein. Empathie -600 . Of u bent psychopaat en hebt geen gevoelens . Denk wel dat u in uw jeugd weinig vrienden had .
En dat allemaal door een gesponsorde autistische kleuter die met een raar mondje de wereld toe schreeuwt.
Hoe zal dat te boek staan over een paar honderd jaar ?
Al had ze 8 ogen, 3 benen, kwijlt ze tijdens het ademen en stinkt ze, wat doet het er toe?! Het gaat om de inhoud, dit soort opmerkingen geeft alleen maar blijk van het gebrek aan inhoudelijke argumenten. Kleuterschool niveau.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 10:51: als we het over inhoudelijk hebben; vergaat de wereld over 20 jaar? Is Soros hierbij betrokken? Krijgen de ingehuurde demonstranten ook gevarengeld?
@vmk dat is het linkse haatbekkie. Samengetrokken en schreeuwend. Je ziet het vaker. Neemt niet weg dat het klimaat aangepakt moet worden. Maar niet zo geforceerd met haat en schreeuwen zoals het nu gaat.
Ze wordt ook maar 'gepushed' door haar 'moeke de opera zingerT'. De Zweedse Bianca Castafiore.
Je zal maar zo een moeder hebben.......
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 10:51:
En WAT is exact haar inhoudelijke argument, anders dan heel hard "HOW DARE YOU!" te roepen?
Hebben 'ze' een goed idee voor alternatieve energie opwekking, een briljante uitvinding voor voedselproductie, het antwoord voor wereldvrede?
Natuurlijk niet; men poogt een mening door te drukken, en die luitjes van XR houden er zelfs een extreme weg-met-ons mening op na. Probleem met die mening is dat je het grootste deel van je welvaart en levens standaard overboord moet kieperen, en je economie expres aanzienlijk gaat verkleinen.
Dat gaat natuurlijk niet werken. De enige mogelijkheden die je hebt liggen in het inkrimpen van de wereldbevolking en heeeeeeeel hard gaan investeren in technologische oplossingen voor energie en productie. Daar zit een lang proces van bewustwording, aanpassing en menselijke (mentale) groei aan vast.
Het moet wereldwijd gaan gebeuren, en het gaat echt niet binnen nu en 100 jaar afgerond zijn.
@TeeJee | 17-10-19 | 10:58: waar mijn opmerking over gaat is dat vmk haar aanspreekt op haar uiterlijk en/of persoonlijke eigenschappen die niks met het onderwerp te maken hebben. Het doet er niet toe of iemand mooi of lelijk is, het is ook prima als je het inhoudelijk oneens bent maar zeg dan waarom. Roepen dat iemand debiel of lelijk is, is gewoon kleuterschool niveau
Wat TeeJee zegt.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:07:
Stel ik hem nog wel een keer;
En WAT is exact haar inhoudelijke argument, anders dan heel hard "HOW DARE YOU!" te roepen?
Het zijn niet alleen haar uiterlijke en persoonlijke kenmerken waar het op mis gaat; ze komt niet verder dan een emotionele boodschap de wereld in te slingeren.
vmk stelt een goede vraag; er staat daar een kindje, zwaar gesponsord, als een sokpop met een raar gezicht heel hard te schreeuwen. Waarop de gehele extreemlinkse goegemeente het als startsignaal ziet om te rellen. Hoe zal dat inderdaad te boek staan over 100 jaar?
Jij komt in ieder geval niet verder dan een deugreactie.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:07:
Ik vind sommige zaken wel relevant. Haar geestelijke gesteldheid, haar leeftijd en levenservaring en hoe zij zich op het podium gedraagt geven mij een zeer negatief en meelijwekkend beeld van haar. Niet alles op een rijtje en kindermishandeling door de moeder. Triest.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 10:51: Ok, maar de inhoud is ook kleuterschool nivo. Ongefundeerd en nodeloos kwetsend is ze, en haar inhoud.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 10:51: 8 ogen, 3 benen, kwijlen en stinken? Dan ben ik niet meer nieuwsgierig naar de inhoud.
@voorbips | 17-10-19 | 11:52: Maar met die 8 ogen kan ze wel CO2 zien. Zegt ze.
"How dare you!"
Hahahahaha......
Massahysterie.
@Capt. Iglo | 17-10-19 | 11:07: Als je geen inhoudelijke argumenten hebt, zet je gewoon een autistje in? HOW DARE YOU. Ik schaam me diep voor die idioten in het EU parlement die haar op het podium trokken en die sekte daar in de USA.
Begin van anarchie. 't Is dat Nederlandse reaguurders van nature nogal schuw zijn om naar buiten te komen en hun stem te laten horen zoals in Hong Kong, maar op een dag dan breekt ook in NL de pleuris uit. Boeren hebben een eerste stap gezet wat de schaal betreft. Het leger werd ingezet. Dat is nog niet eerder vertoond in de recente NL geschiedenis, voor zover mij op dit moment kan herinneren.
@niemand specifiek | 17-10-19 | 10:49: Je kunt het ze niet eens kwalijk nemen. Na jaren op de schoot van de regering kunnen ze niet meer anders.
Misschien niet heel recent, maar ik kan me herinneren dat er tanks ( die had het leger toen nog) zijn gebruikt bij krakersrellen in Amsterdam en Nijmegen.
Wat als dit door een trekker was gebeurd?
www.telegraaf.nl/nieuws/1848204509/ma...
Tja hardwerkende mensen pesten met je verheven idealen, die worden dat een keer zat.
Get off that roof, I don't warn anymore
No, no, no, no, no, no, off that roof
I don't warn anymore
Get off that roof, that was the last time.
(Johnny Johnssen, his wife, was a cord dancer)
The roof, the roof, the roof is on fire. We don't need no water, let the motherfucker burn.
Dit wordt in de Rebellionkringen gevierd als grote overwinning: wereldwijde aandacht, spandoek gelezen, twee actievoerders als martelaren afgevoerd die liefdevol verzorgd worden door dansende sneeuwvlokjes. Geleerd van de reclamemakers: ergernis is ook aandacht.
Binnenkort dus weer nieuwe actie.
Ben bang dat je gelijkt hebt.
Dat Rebellion kwam net zo snel en onverwacht als IS. Er zullen nu meerdere onderzoeks journalisten en heel veel veiligheidsdiensten infiltreren dus het is slechts een kwestie van tijd dat deze militanten ontmaskert worden.
@Trumme | 17-10-19 | 10:59:
Inmiddels is al bekend dat ze demonstranten inhuren door ze een forse beloning te betalen.
@piloot47: ik lees er nog niks over in de msm. De Nederlandse msm dat is... Het zou de Nederlandse burger op een idee brengen...
@Gulliver | 17-10-19 | 11:05: In Nederland valt dat nog wel mee. € 170 per maand voor 50, 60 uur "werk". Dat is leuk voor bovenop je uitkering.
In Engeland gaat het om € 2.000 per maand, dat zijn wel serieuze bedragen. Ome Soros en Radiohead betalen.
@Trumme | 17-10-19 | 10:59: nee, want links en dat mag!
Gewoon laten rijden die metro, hij gaat vanzelf een keer de tunnel in.
Eigenrichting is verkeerd... bij de aanwezigheid van een juridisch systeem en orde handhavende instanties. Bij het, vanuit overheidswege, ontbreken van een dergelijk systeem, zal iemand het echter moeten doen. Anders eindigen we in anarchie. En dat gebeurd hier. Dat is niet goed of verkeerd, dat is blijkbaar noodzakelijk. En dat is op zichzelf gezien weer triest.
Als je mij zou vragen wil je meer natuur/groen, wil je schone lucht, schone zeeën etc etc. dan zeg ik ja dat wil ik wel, en ik wil daar ook echt wel wat dingen voor opofferen. Toch krijgen die milieu/klimaatgekkies het voor elkaar dat ik een Dodge charger wil kopen om de hele dag alleen maar burn outs te doen, om daarna 's avonds drie hele koeien op de bbq te flikkeren.
Je bent niet de enige!
probleem is deze lui pakken alleen de burgers en de grote bedrijven etc houden ze buiten schot want ze willen straks toch ergens werken via de connecties van papa.
Dodge Charger? Nee, Rezvani Tank
Wel moedig dat je dit doet voor zo'n angry mob. Maar ga lekker iemand anders vervelen.
Ik vind het moediger om zo'n linkse dakhaas van de trein te trekken. Krijg je geheid gezeik met de politie van. Mishandeling blabla
Naast het boerkaverbod moet er ook een verbod op mannenknotjes komen. Aanhouden en afknippen. Het wordt tijd dat we ook in dit land de teugels weer wat aantrekken.
eensch
en alle barbaren worden weer gewoon kappers. nondeju
Tja, men is een beetje klimaat-moe denk ik. En al die idiote "protesten" die enkel mensen treffen die er helemaal niets mee te maken hebben. Ga lekker beleidsmakers pesten i.p.v. normale mensen.
Nee ook niet.
Ga een studie volgen, doe onderzoek volgens de echte wetenschappelijke standaarden en overtuig me met argumenten. Zou ook kunnen natuurlijk.
Ik zag gisteren zo'n Extinctie-soldaat in gesprek met N. Farage. Het argument is: eerst hielden we normale, wettelijke acties, maar zo krijg je je zin niet (misschien omdat de meeste mensen het er niet mee eens zijn?) en dus grijpen we naar onwettige middelen. Ja, zo kun je ISIS natuurlijk ook verdedigen.
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 10:29: Ik heb de indruk dat deze "mannen" niet zo geinteresseerd zijn in feiten. En zo'n studie is ze vast te hoog gegrepen. Ze doen me denken aan die "the end is nigh" types die je ook rond de millenniumwisseling zag. Niet bijster snugger volk.
Klimaatgekkies logica: "de auto is vervuilend en daarom gaan we een stuk schoner alternatief blokkeren"
Wat is er milieuvriendelijke dan met een elektrische metro rijden? Waarom zou je deze mensen treiteren?
In Amsterdam stonden Tesla's en Priussen ook in de file toen stinkhippies de rijbanen blokkeerden.
Als je zo dom en arrogant bent om random mensen te naaien, in plaats van gericht alléén de vervuilers, dan verdien je gewoon niet anders dan dit.
Ja maar het openbaar vervoer naar TATA steel is niet zo goed, en Dupont in Dordt vinden ze ook niet echt bereikbaar....
Ik kan het haast niet geloven van mezelf, maar er kwam uit m'n mond als reactie: PRIMA. En als tante zwart-lullen-wit-vullen uit Amsterdam en verdere trawanten (die tegen zwarte piet zijn, maar zelf zwart (en dat mag ik wel zeggen want ze noemen mensen zoals ik 'wit') weer etteren rond sinterklaas (én zwarte piet) dan hoop ik eens dezelfde acties hier.
(En de boeren? Go,go,go als het nodig is.)
De gewone man/vrouw begint het zo langzamerhand echt zat te worden dat een kleine minderheid debielen, inclusief politici, de dienst uitmaken. Dit gaat nog eens helemaal uit de hand lopen. De tijd is er rijp voor.
Ik zit de hele dag op GeenStijl en Daily Mail. Daar zie je veel meer dan het deug-aangepaste NOS nieuws.
@Ikbeneenzelfbouwer | 17-10-19 | 10:36: Prafda 1,2 en 3 staan al jaren op zwart hier. De tv is eigenlijk al jaren de deur uit. Mijn kids kennen de tv niet.
@Reaaalist | 17-10-19 | 10:48: pravda
Het begon al met de gele hesjes maar idd. de grote zwijgende meerderheid roert zich gelukkig.
Schitterend, prachtig!
Geweldig dit, weg met die mafklappers, weg met GL, weg met de socialisten!
Tja dat hadden ze gisteren ook kunnen doen, gewoon met 50 mensen net zo lang trekkers van het Malieveld dragen tot het leeg is. In Londen was ik er graag bij geweest, had hij van mij ook nog eens een klap voor zijn harses gekregen, daar worden ze toch voor betaald die gasten.
Dit gewoon een gevalletje uitlokking. Je kan toch niet met je volle vestand daar gaan staan mensen treiteren die naar hun werk moeten en dan niet een dergelijke reactie verwachten?
Wappies krijgen klappies. Meeste goodwill bij het pubkiek is wel verdampt.
LOL, de nieuwe slogan voor de komende tijd.
Behalve dat boeren hardwerkende mensen zijn die opstaan tegen een overheid die ze nek om wil draaien, is er nog een verschil. Boeren mikken met hun acties op de politiek (Den Haag, RIVM, provinciehuizen en ja veroorzaken daarbij wat overlast. XR mikt zuiver op het zoveel mogelijk lastigvallen van het grote publiek.
@5611 | 17-10-19 | 12:41: eens hoor! Heel andere strekking. Ik sta 110% achter onze boeren. Ik hoop dat er ook nog grote acties komen vanuit visserij en bouw.
De zorg heeft er al 1 in de agenda gezet. Sta ik ook geheel achter.
Weer een linkse drammer die het voor de meerderheid zit te verzieken , mooi dat ze hem (betaald en wel) eraf getrapt hebben
En wat bereiken die demonstranten hiermee? Morgen pakt iedereen voor de zekerheid de auto ipv de metro.
Dat zouden ze met meer klimaatdrammers ( Jesse en de rest van groenlinks, Rob en de rest van D66) moeten doen.
klimaatdrammerrammers
@Euriool | 17-10-19 | 10:16: Dat wordt een hashtag.
@Atheist.Vader | 17-10-19 | 10:19: doen!
@Euriool | 17-10-19 | 10:16: Kijken of we deze trending kunnen maken in Nederland. ;P
twitter.com/hashtag/klimaatdrammerram...
De kist met zijn naam staat al klaar.
Mayor of London Sadiq Khan said in a statement: "I strongly condemn the Extinction Rebellion protesters who have targeted the London Underground and DLR this morning.
"This illegal action is extremely dangerous, counterproductive and is causing unacceptable disruption to Londoners who use public transport to get to work."
-
Sadiq Khan. Anders hoor je hem niet over links of groen, maar hij blijkt nu toch wel graag zijn baantje te willen houden. Zo zie je maar weer: af en toe wat spontane volkswoede doet wonderen...
Binnenkort weer burgemeester verkiezingen in mei 2020. Trap er niet in bij dat smerig kereltje Kahn zou je denken, maar ja Londen is allang geen UK gebied meer.
@sprietatoom | 17-10-19 | 10:14: Inderdaad, was er laatst en zag buiten de city alleen maar Indiërs en Pakistani. Oja en ander getint gespuis.
@sprietatoom | 17-10-19 | 10:14: Precies als onzer eigen randstad dus.
@sprietatoom | 17-10-19 | 10:14: Parijs is ook al gevallen, weet iemand of Berlijn nog vol houdt?
@Blauwpetje | 17-10-19 | 12:58: Kreuzberg en omgeving zit vol met Turken in ieder geval.
En dan is ook nog duidelijk te zien dat het die "vreedzame" hippie op die metro is die de eerste (kop)schop uitdeelt...
Tja, die klimaatdrammers betekenen niets, leveren niets, ze maken niets, ze helpen niets. De linksen zijn erg verward dat de boeren meer steun krijgen dan hun jonge klimaatstormtroepen. Maar het verschil is duidelijk. De waanbeelden van links vs. de harde realiteit van voedselproductie van de boeren.
Wat is die player toch traag, GS. Fix please?
Die reclame die vooraf de kamer in dendert met een geluidsniveau dat de oren doet knappen. Werd dat maar eens veranderd.
@arie-hoax | 17-10-19 | 10:09: Lid worden? Kost weinig, krijgt een heleboel.
De tendens is gezet. Veel mensen, vooral werkende, zijn de dupe van dat schorem en pikken het niet meer. Het moet ophouden met de terreur.
Zo is dat - en stem de klimaatgekken weg uit de regeringsmacht, laat ze op een verlaten heuveltop gaan zitten wachten tot de wereld vergaat. Net zoals andere sekteleden dat gewoonlijk doen.
Dol kuiken van '66 en kloon van Justin Trudeau: ga je berg beklimmen!
@Jan Passant mk2 | 17-10-19 | 10:07:
Laat er net een kelder zijn vrij gekomen in Ruinerwold.
in tegenstelling tot wat de media beweerd sta ik nog voor 100 % achter de boerenacties... volgende week weer ajb
tegenwoordige tijd is stam + t
@wilmeister00 | 17-10-19 | 10:12: Who cares.
@wilmeister00 | 17-10-19 | 10:12:
En media is meervoud. Ben je meteen van dat dt-probleem af: de media beweren. (1 medium, 2 media)
@copywriter | 17-10-19 | 10:17: me
@piloot47 | 17-10-19 | 10:31: point taken
miereneuken is ook een fakgebied waar ik nie zo in tuis ben
@wilmeister00 | 17-10-19 | 10:37: Ik neem aan dat jij bedoelde te zeggen "I" als in "I do"
"me do" klinkt zo knullig.
The extinction of the fake rebels.
Hoe 'Extinction Rebellion' werd tot "Rebellion Extinction'.
De meute die wil gaan werken uitdagen en treiteren met vermeende doemscenario's en daarna iemand voor zijn hoofd schoppen.
Als je dan afgerost wordt is dat gewoon een gevalletje bad karma.
Er loopt een rood lijntje tussen demonstreren (aandacht vragen voor zienswijze die genegeerd werd) en doordrammen (het publiek pruimt je achterlijke, onsamenhangende en ongefundeerde zienswijze niet maar je blijft het proberen). Dat rode lijntje is inmiddels volledig uit zicht.
Geweldig. Die gasten denken echt dat ze alles kunnen maken , want ze worden onvoldoende tegengesproken in hun achterlijke doomsday visie.
Laat ze gewoon demonstreren zonder de boel te ontregelen, is al erg genoeg gezien hun stupide boodschap , maar laat de mensen die willen werken, iets dat zij nog nooit gedaan hebben, naar hun werk gaan.
Nog best wel gevaarlijk. Metro's hebben toch een derde rail die onder hoogspanning staat? Voor je het weet valt een actievoerder van het dak of perron op zo'n rails en is ie dood. Kan maar zo gebeuren toch? Fataal ongeluk door demonstratie.
Ze beweren tenslotte dat we allemaal over 12 jaar dood zijn. Zij nemen schijnbaar een voorschotje.
De rail is afgeschermd aan de bovenzijde.
Neen, we gaan dus geen mensen lynchen. Aversie tegen die irritante lui van rebellion is prima maar lynchen dus niet. Die grens moeten we niet over. Dat is barbaars.
Lynchen? Hij is toch niet dood?
Precies, de volgende keer moet die Metro gewoon gaan rijden met die sukkels op het dak. Eigen risico.
Niet overdrijven...
Ze kregen zeer terecht een paar tikken.
haha lynchen laat me niet lachen dat waren hoogsten een paar corrigerende tikjes .. en dan moet die gast maar niet beginnen te (kop)schoppen
@Goofje | 17-10-19 | 10:06:
Zeg je dat ook tegen Pritt?
@Captain_Dipshit | 17-10-19 | 10:23:
Lynchen is de tekst van Pritt.
@Amsterdamsko | 17-10-19 | 10:40: ja dat pritt wel eens wat overdrijft met woorden als hij een stukkie schrijft dat weten we wel..
Ikl zie het meer als het reanimeren van gezond verstand.
Henk Krol heeft net gegrapt dat hij best een groep metroreizigers zou willen hebben in zijn partij.
lol
Ik keur dit goed.
terecht, aanpakken dat tuig.
je baas gaat die smoes natuurlijk niet geloven.
en voor de mensen die zeggen," ja maar bij de boeren...." veel succes met het van een trekker aftrekken van een boer.
Dan maar weer de dieselbak uit 1980 uit het stof trekken als al het openbaar vervoer steeds geblokkeerd wordt.
Facistisch links wil een soort V for Vendetta samenleving naar eigen model creëeren. Dat gaat hem niet worden.b
Sta je daar al uren te wachten omdat een paar pipo's op je vervoermiddel staan. Dan loopt de stress wat op maar iemand die op de grond ligt met zijn allen schoppen, dat doen toch alleen naffers ?
Nee, want dit is zinvol geweld en wat naffers doen is zinloos geweld.
Al die schoppers waren “verwarde” mensen met een psychose en lage suikerspiegel dus ze konden er niks aan doen.
@b3n | 17-10-19 | 10:00:
Je hebt trouwens wel gelijk hieronder, die mensen gebruiken al OV dus wat kunnen ze nog meer doen. Te voet naar hun werk..
Groepsgedrag is misschien standaard bij naffers, dat betekent niet dat de rest van mensheid hier niet net zo gevoelig voor is.
XR freaky sektaristen zijn bekend met geweld, het wordt ze aangepraat in allerlei gymzalen in London, door het verhitte XR Opperhoofd aka "de koele klimaatfluisteraar": Chief "Hij D ie Stinkt Uur In Wind".
Ugh!
Pang Pang.
Hetstinkt rebel dus
Dus de klimaatgekkies gaan nu ook de hardwerkende mensen hinderen die gvd ook nog eens met het OV naar het werk gaan
Ik kan hier zo kwaad om worden hé.. Maar ik krop het op tot ik er zelf mee te maken heb en dan ga ik het botvieren op zo'n loser.
De enige manier om die klimaatgekkies te stoppen is ingrijpen van publiek. Dus toppie wat ze daar in Londen gedaan hebben. Die twee mafkezen kruipen nooit meer op een metro......
wie kaatst kan de bal verwachten. geen gejank over het afrossen. Daar vragen deze wappies zelf om. Volgende keer in Amsterdam ook ff doen, Gewoon wat biologische muilperen verkopen aan deze verdwaasde aaanhangers van schepsel Klaver.
Klimaatgekken begrijpen niet waarom zij niet toegejuichd worden, net zoals de boeren.
Dat komt, beste klimaatgekken, omdat boeren tegen de uitbuiting door klimaatgekken met regeringsmacht demonstreren. Deze klimaatgekken demonstreren tegen gewone burgers, met regeringsmacht achter zich. Boeren zijn ook nog eens gewone burgers, dus zie aan.
Dat de wereld vergaat is zeker. Dat kan nog miljarden jaren duren.
Jij ziet het scherp. Die metroreizigers zijn het zat, net als onze boeren, om systematisch gepiepeld te worden.
Een wereld tegel hulde Jan Passant Mk2 voor uw spijker op de kop.
@Schoorsteenveger | 17-10-19 | 09:57: C'est ça!
Ondertussen serveren boeren op het malieveld ontbijt uit aan omwonenden als compensatie voor de ontstane (verkeers)overlast van gisteren.
Échte mensen met échte problemen in plaats van deze betaalde (!) draaideurcriminelen.
Staan die xr-imbecielen daar soms vooraan bij de soepketels en tafels met de broodjes? Kan ieand dat even controleren.
Ja mooi hè, al die gedekte tafels. Geweldige aktie weer van de boeren.
Amen. Het verschil tussen uitkeringtrekkend tuig en hardwerkende ondernemers.
Is hier beeldmateriaal van?
@pa_niek | 17-10-19 | 09:53:
-
Nee, maar er is wél een opvallend aantal wat oudere mevrouwen met hoofddoeken, lange regenjassen in donkere tinten - en aangezichtsbeharing boven de bovenlip. Echt het type stemmer waarmee je als actievoerdende boer nog wel even van gedachten wilt wisselen. (hebben die mensen een ingebouwde radar voor: 'graties'??)
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 09:56:
Nou ik gok dat je dat niet op het 8 uur journaal zult zien.. Misschien wat reruns van de traktor die die duur inramt maar verder niet.
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 09:56: Filmpje staat in een tweet.
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 09:56:
www.omroepwest.nl/nieuws/3953820/Boer...
Bij de hofvijver dus
Dat ze die sukkels van de metro aftrekken, prima. Maar daarna met de meute op ze in blijven trappen is niet ok.
De woede van de mensen hoopt zich op en dan krijg je dat. We zien nu 1 filmpje maar weten niet hoe vaak dat miljeu treiteren al is voorgekomen. De mensen zijn het gewoon een keer zat en praten helpt niet. Dus.
Het is tijd dat de linkse facisten leren dat ze normaal kunnen praten over een oplossing. Maar dat constante getreiter om dingen die hunzelf niet raken door te drijven is niet oké. Praten en voorstellen doen. Niet steeds die speldenprikken tot het zoals hier misgaat.
ja moet je maar niet gaan kutten met mensen met die een ochtend humeur hebben.. om elke dag met de kut underground naar je werk te moeten daar wordt je sowieso al zwaar narrig van en dan zulke klaplopers die je ochtend commute verkloten... tja tja ... dan kan ik me voorstellen dat mensen zich wel even laat gaan
Het is niet verstandig om een anonieme menigte eindeloos te tarten. Een anonieme menigte is namelijk net zo intelligent als de domste individu daarvan. Beroepsdemonstranten zouden die mechaniek moeten begrijpen, daar maakt het boeventuig gebruikelijk ZELF misbruik van, vanachter hun zwarte ski-maskers.
De heldere ziel schopt in eerste instantie naar de persoon die op de trein klimt. Heel dom idee want de groep is je al zat, en je voedt daarmee de reeds hoog opgelopen woede.
Het is inderdaad niet ok, maar wel in de lijn der verwachting.
De politie die bij de XR demo's staat, staat er niet alleen om ze te arresteren, maar ook om ze te beschermen.
Ik ken de sociale structuur van Londen niet heel goed maar als ik de reacties uit Engeland zie is die buurt een van de armere buurten van Londen. Sowieso verkeerde keuze, ga die bankiers op West End lastig vallen.
Dit is natuurlijk wel wat je gaat krijgen. De rek is er, als het om acceptatie en verdraagzaamheid gaat, op een bepaald punt gewoon uit. Dan is er een kritische massa bereikt, een 'tipping point', en voorbij dat punt is het evenwicht danig verstoord en verandert het gedrag van de enkeling en daarmee dat van de groep.
De reacties van de reizigers zijn hier, o ironie, eerder te vergelijken met de reacties van de boeren op de overheid dan met de (eventuele) reacties van de burgers op de acties van de boeren. Als je voelt dat men je ringeloort, dat men je tart, uitdaagt, sart, dan komt er een moment dat je het niet meer pikt, en dan gebeurt er iets met je zelfbeheersing, dan ga je herijken en vinden dat je je niet meer zó hoeft in te houden als je tot dan toe gedaan hebt. Als dat gevoel bij de anderen eveneens leeft, is er al gauw sprake van eensgezind groepsgedrag, van een 'missie', een mob.
Ik heb zo'n voorgevoel dat onze samenlevingen, als het om Extinction Rebellion gaat, spontaan mobs zullen doen ontstaan, daar waar die demonstranten gaan tarten en sarren, en dat dit groepsgedrag enkel maar heftiger zal worden naarmate de klimaatwappies en de klimaatdrammers, dus met name de gevestigde politiek, de zweep over de burger heen leggen. En de zelfbeheersing zal verder afnemen naarmate de MSM er schande van zullen spreken hoe in een 'grimmig' en 'rechts' klimaat de burger het recht in eigen hand meent te kunnen nemen, de vrijheid van meningsuiting niet wil respecteren, en bereid is om geweld te gebruiken.
Waardoor Extinction Rebellion zich gesterkt voelt in zijn streven om te ontregelen..... etcetera.
Vroeger had je de provo's op de dam, daar werd ook een keer hard ingegrepen. Daarna is het doodbloed en de nawee ervan zit helaas in de regering en de MSM.
Vandaar dat die boeren ook bij de NOS op de stoep stonden, ze doen geeneens meer moeite om de schijn van onafhankelijke nieuwsgaring op te houden maar verdraaien en framen constant. Ben benieuwd hoelang dat goed blijft gaan.
"iets met je zelfbeheersing, dan ga je herijken en..."
Schoorsteenveger | 17-10-19 | 09:50
Ha! "Herijken". Dat prachtwoord weer dat zo weinig gebruikt wordt. @MickeyGouda liet mij dat beseffen toen zij het pas ook in de panelen wierp.
Inhoudelijk; mooie psychologische tegel/karakterstudie van De Mens in zijn Dierenrijk.
Klimaatrebel is ook een baan.
Zelf een 'betaalde' baan dankzij Soros en kornuiten. Zeker in dat land.
Populism... dont you just love it!
Meneer de activist deelt zelf als eerste een trap uit, had ie beter niet kunnen doen.
Precies! En nog vol tegen het hoofd ook! Hij vroeg er om.
Goeie actie van de burgers behalve dan dat het schoppen van iemand die op de grond ligt afkeurenswaardig is.
Kan me de frustratie wel voorstellen, ook gezien klimaatman zelf eerst begint te schoppen
Meneer de milieu activist schopte eerst kop.
Boontje Loontje zal ik maar zeggen.
@Het leven is zwaar | 17-10-19 | 09:50: Heb nog eens goed gekeken en je hebt inderdaad gelijk.
@DeutschlandUberAlles | 17-10-19 | 09:50: Inderdaad, je hebt gelijk.
En zo profiteren de profiteurs ook eens van de keerzijde van de medaille. Geweld is nooit goed, maar je kunt het ook te gek maken als je uitdraagt dat de hardwerkende mens het klimaat niet begrijpt. Dan vraag je om een blauw oog en een tand door de lip.
Als die beroepsuitvreters zo doorgaan duurt het geen 12 jaar meer voor ze allemaal dood zijn. Selffulfilling prophecy.
Daar ging m'n koffie!1!! Chapeau, you made my morning.
@GWB | 17-10-19 | 10:00: +10000
Eindelijk! klaar met het dwarszitten door deze betaalde koekwausen.
De grote menigte in Europa ijkt het nu echt zat te worden.
Die teksten zijn echt goud.
Hoe maak je van goedwillende, brave en hardwerkende burgers een boze witte man/vrouw... je traineert en traineert en blokkeert, richt schade aan die niet vergoed wordt en krijst dan vooral dat het allemaal de schuld is van die witte man/vrouw..
wat doet de politiek.. die is onthutst, verbijsterd en staat niet toe dat burgers het eigen recht in handen neemt en zet een leger in tegen die burger!
Ach ga toch heen met je "en zet het leger in tegen die burger" angstzaaier
@normanius | 17-10-19 | 09:58:
Waren het burgers die demonstreerden? Ja. Werd het leger ingezet? Ja.
Simpel. Er was een boerenprotest. De regering wilde zichzelf barricaderen en de stad afzetten om het demonsteren zo lastig mogelijk te maken, dat is hun goed recht. Ze dachten even wat materieel in te huren bij de particuliere organisaties, zoals ze wel vaker doen. Maar die gaven niet thuis. Er was geen enkel bedrijf meer te vinden die zich wilde lenen voor het verhuren van materieel om het boerenprotest dwars te zitten. Daarom is het leger ingezet. En zelfs die zeiden toen puntje bij paaltje was: "Fuck it zet die barricades maar aan de kant, en laat die demonstranten er maar door. Duimpje omhoog."
Dus niks niet angstzaaien. Het leger is ingezet tegen de burger en zelfs dat lukte niet.
@peterdh | 17-10-19 | 10:04: Die soldaten hadden verduiveld goed in de gaten dat ze in het zelfde schuitje zitten als de boeren. Veel van hen zijn ook afkomstig van het platteland. Mooi om te zien dat het leger zich niet zo maar laat misbruiken om tegen de eigen bevolking ingezet te worden.
Electrisch rijden mag ookal niet van de klimaloten ....
Dat is burgerparticipatie. Waar de politie net als de zorg het niet meer aan kan of andere politieke prioriteiten heeft, wordt den burger geacht zijn steentje bij te dragen aan het maatschappelijk welzijn.
Multicultureel verzet, mooie dingen.
Hij kreeg divers en inclusief op zijn falie inderdaad.
Ja viel mij ook al op. Alle Mensen van Metro boos.
En een staande ovatie als afsluiter!
Wat een stelletje no-brainers zeg. De metro is een van de milieuvriendelijkste manieren om te reizen. Terecht dat die twee hersenlozen van de metro af zijn geslagen. Karma recht in je bakkes.
Het gaat ze dus dan ook niet om het milieu. De democratie om zeep helpen, dat is het doel. Heel veel provoceren en ontregelen. Wordt je vanzelf agressief.
Dom volk die schreeuwers op de metro. Overtuiging als deze kan je er niet uitslaan maar er opslaan is een prima actie.
climate change kills... Maar dan anders. Het is overigens wel de voorspelling van de oprichters (zie ergens op youtube) dat het een strijd gaat worden waar slachtoffers niet zijn uit te sluiten....
Een van die oprichters ging onlangs wel naar zuid- Amerika voor een weekje vakantie. Maar dat mag zij natuurlijk wel
Ze gingen helemaal Kuifje op die klimaatgekken volgende keer schieten ze met scherp.
Each religion begins with martyrs...
Je hebt het over religie en martelaren. Dit artikel gaat over psychotische psychiatrisch patiënten die vanuit een vorm van massahysterie terroriseren. En een burgerbevolking die dat zat is. Is heel wat anders.
ga je krijgen als de ellende van wanbeleid vooral de werkende burger treft.. die kan letterlijk geen kant op. Moet werken om die idiote maatregelen van klimaat bij elkaar te schrapen en vervolgens krijgen ze ook de lasten en hinder van die nitwits vooral bejaarden en scholieren die of de eigen schaapjes op het droge hebben of te verwend zijn om zelf de kont te vegen..
En dat ga je hier ook krijgen, je ziet het al in de sympathie naar de boeren.. het zijn de gele hesjes van Nederland..
Genoeg is genoeg. Vermoedelijk voor de eerste keer in zijn leven dat deze onbenul daar op gewezen wordt. Voor mij had die trein ook gewoon kunnen vertrekken met deze idioten er nog op.
En voor de goede orde, hij begon met trappen, dan niet mekkeren als je wat terug krijgt.
Hoop dat dit gekkie er iets van leert
Er is een verschil tussen in het comfort van je wagen tussen de tractoren stil staan, muziekje aan en anders de deuntjes van de boer'n uit de speakers, je werk bellen dat je later komt -
of;
in een stinkende plakmetro zitten tussen de junks, de zweterTs, de zwermen schooljeugd, de slechte adem naast je, de obesers, de zakkenrollers, hele opgenseslagen pagina's krant vol in je muil, de ge/beplamuurde opgedofte reukwijven met liters 'eau de cologne' op hun met jouw ademnood en felrode prikogen tot gevolg, de lawaaige trekzakRoemeen, de agressieve mohammedaan met z'n indoctrinerende set leefregels die jou keurig incognito wijn ziet nippen, en, als finale, de hele malle metro bellend, append, dreunmuziek op stand max. uit hun kop spetterend, en net als jij dan het werk belt om te zeggen dat je later bent, er achter komend dat je in een tunnel staat en geen bereik hebt.
.
En in die situatie 3 uur wachten, als in dat lijntje Zoetermeer-Nootdorp op de A12. Dat waar die anti-boerenopstand jankerT met z'n jankers in die auto' hier het gister in de panelen over zat te janken....
Neen. Is een heel ander soort reisje, m'neer.
Geef mij maar boeren op een snelweg, of godbetert, op een strook strand.
Zet dat maar in de krant, m'neer. (is gejat)
Oké dan.. Al op tijd begonnen met drinken vandaag,
Alweer een toptegel!
@Langshetrandje | 17-10-19 | 09:58:
Komkom, welk een hoge berg eer ;-
Plus, feitelijk klopte hij niet, want minstens 1/2 van die plakmetro "zit" niet, maar staat.
Hoe dan ook. Ik ook van jou, randje ;-
Hoe zit het met die zure regen. Is dat nu al opgelost?
ja, er is geen regen meer... we drogen op. Zou je niet zeggen als je naar buiten kijkt.
Gelyncht? Wat overdreven, hij kreeg gewoon een pak slaag!
Ze sloegen alleen maar de vlooien op hem dood.
Zelfs dat zou niet moeten. De massa is verandert gemakkelijk in een troep wolven tegen 1 persoon. Daar zijn te veel voorbeelden van.
Maar hier zien mensen die hun reis hebben betaald, een arrogante betweter de reis verhinderen. Ze halen hem van het dak. Mooi. Maar het liep maar nauwelijks goed af. Gelukkig zijn er dan mensen die anderen tot kalmte manen.
ze hebben een heldendaad verricht.. een verwarde man van de metro gehaald.. verwarde mannen zijn meestal niet voor rede vatbaar en met gevaar voor eigen leven hebben ze dit met enige dwang moeten doen.. helden zijn het!
Daarbij was de 'rebel' degene die als eerste een kopschop uitdeelde
@arie-hoax | 17-10-19 | 09:40:
Zou niet moeten, gebeurd wel. Simpel. Kun je erg vinden, kun je logisch vinden. Maar als je dit soort dingen te lang flikt als beroepszeikert dan gaat dit de reactie worden. Dat weet jij, dat weet ik, dat weten zij.
Zorgelijke groepsdynamiek.
En tegelijk erg begrijpelijk. Als je lontje kort is geworden door de eindeloze stroom bullshit over 'het klimaat' dan is het fijn als je zo'n terrorist te grazen kan nemen. Kop van Jut heet dat dan. Maar gvd kom óp he. Het is ook wel een keer genoeg met die activistische huilstruikjes die snel even een communistische staat willen uitrollen over de ruggen van tientallen miljoenen mensen.
Als je zo'n oneindig grote bék hebt en de hele ff-ing wereld de maat neemt, dan moet je er ook niet van schrikken als de wereld je op een keer stront- en strontzat is. En ja, dan is De Staat er eens een keer NIET om je te beschermen, en dan blijkt de wereld vrij basaal te zijn. No shit Sherlocks.
:)
Als "business is usual = death" hoe denken ze dan dat ze aan de welvaart gekomen zijn om uberhaupt op een doordeweekse dag te kunnen demonstreren en niet je ballen uit je broek te moeten werken om te kunnen overleven?
Interesseert ze niet. Verwende rotjong zijn het. Net als Klaver die een paar jaar geleden de vraag kreeg omtrent zijn 'groene' plannen "wie gaat dit allemaal betalen?" antwoordde "dat interesseert mij niet"
Deugen is belangrijker dan nadenken. Wel fijn een hoop mensen genoeg hebben van deze klimaatwappies. Betaald demonstreren met je 'business = death' banner. Ronduit lachwekkend.
Is dat extinsion rebellion een onder-abteilung van antifa of een afsplitsing?
Tja, als je op een treinstel gaat staan dan leef je inderdaad geen 10 jaar meer.
Dat betaald demonstreren is ook niet zonder risico's.
Straks gaan ze nog gevarengeld eisen. Mmm of zouden ze dat al krijgen aangezien zij de kans dat ze binnen 12 jaar overlijden heel groot achten?
Als dit in NL zou zijn gebeurd, zou nu de complete CID de beelden zitten te analyseren, op zoek naar de criminelen die het in hun hoofd haalden om die nobele klimaatactivisten in elkaar te tremmen. Ik kan mij voorstellen, dat de Londenaren zo langzamerhand een beetje genoeg krijgen van deze verwende, doorgeslagen aandachttrekkerij van rijkeluiskindjes. Daarbij: de 'footprint' van een metro zou toch zeer in de smaak moeten vallen, bij die extinction mafklappers.
Heeft te maken met onze bestuurders. Allemaal politiek benoemd!!
Had ze meegenomen naar je werk!
Dat is té cru voor de activisten. Dan gooien ze het op slavernij, maar liefst 8 uur gemarteld worden
Wat raar dat ik in deze casus het kopschoppen niet eens erg vindt, had nooit van mijzelf verwacht dat ik dat zou kunnen aanzien. Normaliter kopschoppen -1. Nu +/- 0. Ik keur het niet goed, maar ik snap al die forenzen op de vroege ochtend wel om naar hun kutbaan te gaan, uren te werken voor een hongerloon, buiten de stad moeten wonen omdat de prijzen te hoog zijn, en de krakers zitten lekker in hartje binnenstad en stoppen het OPENBAAR VERVOER. Dus geen snelwegen == auto's. Maar het openbaar vervoer, dat juist qua energie enzo toch een goed (of in iedergeval beter) ding is dan iedereen een auto?! Sympathie raken ze kwijt, voor zover ze die al hadden.
Goed dat ze die idioten van de metro sleuren, ze hoeven echter niet kapotgeschopt te worden. De val op het perron en het boegeroep volstaat.
Head first naar beneden is ook goed
ze willen toch uit geroeid worden als rebellen? of heb ik die naam nu verkeerd begrepen?
Zolang de man niet geslagen en geschopt wordt, is het mooi dat het publiek ingrijpt.
Het is nog mooier als hij helemaal niet op die metro had gestaan. Tja we willen allemaal wel eens wat.
Tja, als je zelfs een van de groenste manieren van reizen gaat tegenhouden, dan heb je het helemaal niet gesnapt
Ik snap deze actie ook niet. Als je ook het OV gaat blocken.... Ok, pak ik de auto wel weer.
@Dirk III | 17-10-19 | 09:30:
Dacht jij dat er enige logica bij die psychoten te ontdekken valt? Heb je het verhaal wel eens gehoord wat ze vertellen? Serieus. Bekijk eens wat videootjes van interviews met die gasten.
Het vliegtuig is ook reuze groen daar heb je niet zo'n heel ijzeren spoor voor nodig.
Maar wie betaald dat Extinction Rebellion. Is dat gelinkt met Soros?
Het lijken wel lui die enkel opruiing moeten veroorzaken met een heel sterk gevoel dat ze er stiekem best wel aardig voor betaald krijgen ook nog.
Ze krijgen hiervoor betaald.
En het motief is niet klimaat, maar Westerse Wereld ondermijnen.
medium.com/@plaosmos/extinction-rebel...
Marxistische idioten dus, maar wel goed georganiseerde idioten.
€170 per maand voor 40 uur protesteren per week, heb ik gehoord.
Of 170 vuistslagen voor vier minuten op een metrodak staan, qua beloningsequivalent...
@Jos Tiebent | 17-10-19 | 09:35: 400 per week..
@Jos Tiebent | 17-10-19 | 09:35: 400 pond per week in UK.
@Jos Tiebent | 17-10-19 | 09:35: naast hun uitkering waar ze recht op hebben toch zeker.. vrijwilligersbijdrage.
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 09:34: Dank!
Hier heb je een videootje van zo iemand die de logica daarachter uitlegt. Spoiler : die is er niet.
www.youtube.com/watch?v=0KnMSdY1yT0re...
@donkieshot | 17-10-19 | 09:41: XR betaalt in Engeland € 2.000 per maand, in Nederland € 170. In Engeland hebben ze een kwart miljoen van Radiohead gekregen maar geheid dat Ome Soros hier ook achter zit. Als je mensen € 2.000 per maand gaat betalen is een kwart miljoen zo op.
Ga je met de metro ipv de auto valt dat linkse tuigh je alsnog lastig. Tis ook nooit goed bij die wappies...
en waarom is het nooit goed? wat is hun (verborgen) agenda?
@ikworstelengadouchen | 17-10-19 | 09:50: Niks verborgen. Ze willen d.m.v. anarchie de sameleving omver werpen om dan hun communistische heilstaat te kunnen vestigen.
Lynchpartijen goedkeuren.. Triest.
Niet goedkeuren maar wel kunnen begrijpen. Die gasten maken al tijden elke dag een bende in Londen waardoor mensen dagelijks vele uren extra tijd onderweg zijn. Dan ga je dus uiteindelijk dit krijgen.
@2voor12 | 17-10-19 | 09:31: daarom moet de politie dit soort wappies aanpakken.
Precies SB, mensen die al op de grond liggen die trap je per definitie niet!
Zijn gelyncht? Of hebben ze corrigerende tikken gekregen?
En kan je blanken (witten) eigenlijk wel lynchen of is dit 'cultural approarpporoapoarportion'?
in LaLa land gebeuren nooit dit soort dingen. In de echte wereld iedere dag. De maatschappij corrigeert uiteindelijk bijna alle uitwassen van extremisme zelf. Het is volstrekt natuurlijk en een instinctieve reactie van de geëvolueerde apen die we nou eenmaal zijn. Dit goedkeuren is niet triest. Het is triest dát mensen het goed wíllen keuren. Omdat ze het strontzat zijn. Actie -> reactie.
@Superior Bastard | 17-10-19 | 09:40:
Ik wil politiek correct zijn. Als jij dit als humor ziet, ben jij onderdeel van het probleem.
Maar ik zie niemand gelyncht worden.
@Superior Bastard | 17-10-19 | 09:51:
Je wilt het wel als humor zien, dat is een invalshoek, maar uiteindelijk ben je tot de conclusie gekomen dat het is mislukt.
Het spijt me dat ik jouw brein beter begrijp dat jijzelf, maar dat moet ook geen nieuws voor je zijn dat er professionals naar je brein kijken en beter weten hoe jij in elkaar steekt.
Wat jij wilt. Doei.
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 09:53: Beste Kaas...... SB heeft gewoon gelijk, wanneer iemand op de grond ligt, wie dan ook, dan begin je er niet op in te trappen........ kopschoppers zijn klootzakken, allemaal!
In zo'n geval trek je die gast omhoog, geef hem desnoods nog een knal en lever hem aan de eerste de beste politieagent af.
@Fatwabuster | 17-10-19 | 09:58:
De vraag is of het een lynchpartij is.
Dat is dit niet, dit is een overdreven gewelddadige reactie op een gewelddadige actie van de metrodemonstrant die later gecorrigeerd wordt door de groep.
Hij heeft dus ongelijk.
nl.wikipedia.org/wiki/Lynchen
Is wel zo misschien, maar zie het als een lesje, een correctie. En dan weten ook andere drammers dat er ook andere mensen zijn in deze wereld en dat het niet gepikt wordt dat slechts drammers 'recht hebben' op geweld.
Zo kan het ook maar zo hoeft het niet. Had hem er afgezwiept en vervolgens een vrije aftocht gegeven met een hoop boe boe geroep. Had volstaan.
Zachte heelmeesters.....
Helemaal mee eens. Vrolijke bijkomstigheid is wel dat er geen wappie meer op een metro gaat staan, dat is voor een ieder z'n veiligheid beter.. Tenzij je verlegen zit om een darwin award, dan wel.
Prima van de trein getrokken, echter met een half perron iemand kopschoppen toch altijd -1.
Daarom moet de politie dus ingrijpen bij dit soort dingen. Anders komt het punt dat mensen hun woede gaan afreageren - wat geenszins een moreel oordeel is mijnerzijds.
@bleached | 17-10-19 | 09:32: Welke politie?
Dus jij doet iets vervelends (gewelddadigs), mensen reageren hierop en die krijgen dan de klappen van de politie?
Dit is ook precies de reden waarom het zo mis gaat , je mag niet geweld met geweld corrigeren, je moet het lijdzaam ondergaan.
Je in elkaar laten trappen en dan niets mogen terugdoen. Fout want daarmee geef je bepaalde groepen heel veel macht.
@ja-nee: je in elkaar laten slaan, lijdzaam toekijken en wanneer je je Recht wil halen geen aangifte kunnen doen of Politie stuurt 3 weken na aangifte dat ze zaak sluiten wegens te weinig bewijs. Komt het toch voor de rechter dan is het suikerspiegel, verwarde man of 'ja maar, dader is óók slachtoffer!' + fopstraf. Ik keur het kopschoppen niet goed, maar begrijp het écht wel...
Gebeurt niet vaak dat ik met een glimlach naar een mishandeling kijk.
Tja, dat krijg je als minderheden hun visie op willen leggen, dan loop je de kans dat de massa zich tegen je keert.
Goed zo! Optyfen met dat werkschuwe tuig. Als ze echt wat willen doen zoeken ze een duurzaam baantje, kopen ze met het geld dat ze verdienen een stukje grond en pleuren ze het vol met boompjes...
Hoho!! Baantje?? Ze worden hier al voor betaald he.
Percessie, El Nino en zonnevlekken bepalen ons klimaat. Dit soort losers verandert daar niks aan.
Fijn dat u dit schrijft, ik hoor hier verder niemand over.
Ons klimaat (incl. El Nino) wordt aangestuurd door de zon en door niets anders.
Op dit moment is de zon bezig in slaap te sukkelen met als gevolg minder straling hier op onze planeet. Waardoor de temperaturen langzaam maar zeker omlaag zullen gaan. Of dit gaat leiden tot een nieuwe Kleine IJstijd is op dit moment niet bekend. Maar mocht u tot die "gefortuneerden" behoren die zich inmiddels zo'n kek warmtepompje hebben aangeschaft dan zou ik me nog maar eens achter de oren krabben.
Overigens is op yt hierover volop informatie te vinden.
He bah, correctiemodel zat er weer eens naast. Ik bedoel precessie.
Mag ik even aanschuiven met de magnetische pool-shift?
Die sukkeltjes zoeken toch vooral de Randstad op..... hier in het Noorden zie je ze niet, hier hebben we alleen boze boeren en die hebben de zegen van het merendeel van Groningen...... zelfs gisteren was het even aanschuiven op de ringweg, 300 tractoren trokken hun rondje........ geen wanklank gehoord!
Ik woon in de Randstad, de mensen die ik ken zijn ook voor de boeren.
Geweldig dit, er is nog hoop. Dat die klimaatgekkies dit vaker mogen meemaken.
Laat die man lekker protesteren. Heb je een prima excuus wat uurtjes later op je werk te loonslaven.
Het mooie is dat je dat linkse inteeltvolk zo hard kunt slaan als je wilt. Er is toch geen risico op hersenschade.
Heerlijk om te zien! Kregen deze klimaatactivisten nu ook betaald? Als ze voortaan klappen krijgen kunnen ze liever om opslag vragen.
Krijgt hij nou wel of niet uitbetaald?
Moet je aan Soros zelf vragen.
Of hoe je normaal volk ineens ziet veranderen in hyena's,
mooi!
Zo mag je niet over Indiërs praten.
Stel je voor dat NL-ers zo solidair waren ... dan hadden we ook geen marokkanenprobleem.
"Ook zo ontzettend klaar met blokkade's en bezettingen?"
Gek dat ik jullie daar gisteren niet over hoorde, toen hele snelwegen de facto afgesloten waren.
Eens. Ik ben gisteren met 130km/u bijna op een trekker geklapt die in een onoverzichtelijke bocht en bij zeer slecht weer 30km/u op de snelweg reed. Volslagen idioten.
@Dhr. M.A.R. Ginaal | 17-10-19 | 09:25:
Oh u kunt niet anticiperen? Er kan namelijk altijd iets zijn waardoor je plotseling moet ingrijpen.
Maar ja, whatsapp lezen en tegelijk sturen is nu eenmaal moeilijk.
@Dhr. M.A.R. Ginaal | 17-10-19 | 09:25: had je m toch uit z'n trekker getrokken?? daarnaast 130 bij zeer slecht weer in een onoverzichtelijke bocht? u is Max Verstappen of heeft u een goede verzekering?
O man, als je het verschil niet ziet heb je wel echt je kop in je aars hoor. Goede dag hee.
@ikworstelengadouchen | 17-10-19 | 09:27: gewoon een slechte chauffeur dus.
Gek? Misschien heeft het draagvlak voor het doel van de actie er iets mee te maken?
@Dhr. M.A.R. Ginaal | 17-10-19 | 09:25: Beetje dom....... er was toch voor gewaarschuwd en met een beetje hulpmiddelen in je auto wordt je vroegtijdig gewaarschuwd voor een naderende file......
@Lotus15 | 17-10-19 | 09:30: niet alleen dat; het is een komplete beroepsgroep die duidelijk wil maken dat ze er ontzettend klaar mee zijn. Afgesloten snelwegen zijn collateral damage en niet de inzet. Deze wappies leggen met z'n tweeën expres een complete metrolijn stil om hun einde der tijden geloof op te dringen aan en aantal forenzen die gewoon naar hun werk willen.
@Dhr. M.A.R. Ginaal | 17-10-19 | 09:25:
Kijk je krijgt van ons allemaal een licentie om een moordwapen te mogen besturen (rijbewijs). Daar zijn een aantal regels aan verbonden. Die je als het goed is mee krijgt tijdens de eerste instructies (rijlessen). De aller aller eerste daarvan is dat je je rijgedrag aanpast aan de omstandigheden.
Als het slecht weer is en een onoverzichtelijke bocht ga je daar niet in met de maximum (nog) toegestane snelheid. Als het dan ook nog bekend is (van GS, radio, tv krant) dat er allemaal trekkers over de snelweg rijden al helemaal niet.
U bent ook iemand die met 50 km/u om 15:00 langs een basis school knalt omdat dat nou eenmaal de maximum snelheid ter plaatse is?
Indien ja inleveren je rijbewijs.
Nee, dat is niet zo gek. De acties verschillen dag en nacht. Dus de ene groep verspeelde de goodwill en de boeren heeft de goodwill.
zo mooie donderdag iedereen, mijn stikstof daggie kan niet meer stuk..
Feit is dat onze manier van leven op dit moment zichtbaar schadelijk is voor al het leven op aarde en dus ook onze eigen soort.
Ga niet op de metro staan, maar er voor.
@Langshetrandje | 17-10-19 | 09:24: Al is het maar dat het minder pijn doet wanneer iemand je naar de grond werkt.
Mensen die geen bijdrage leveren, maar parasiteren en zich uitsluitend bezighouden met anderen hinderen en bloed onder de nagels vandaan halen zijn pas echt schadelijk.
Misschien wel. Maar deze hippies zijn totaal doorgeslagen en staan aan de verkeerde kant: die van de hypocriete ultralinkse bende.
@Crusher | 17-10-19 | 09:27: Zijn OOK schadelijk.
Feit is dat de regering ook schadelijk is voor de Nederlandse bevoling, en nu?
@ikworstelengadouchen | 17-10-19 | 09:28: En nu? Vrij weinig. Er is niets aan te doen.
Dat vond ik ook al zowat een eeuwigheid, maar de clupjes die de aarde willen redden hadden en hebben meestal weinig meer te bieden dan geldverslindende projecten die door kortzichtigheid veelal totaal het doel missen en dus de problemen eerder vergroten dan verminderen...
Daarnaast hebben die clupjes enorm veel goowill verspeeld.
Mensen worden het zat! Al dat gedram van kleine groepjes schreeuwers die onevenredig veel aandacht krijgen in de media. Dit mag wat mij betreft ook met KOZP gebeuren.
Die krijgen met de roe.
Hoe is die gozer er aan toe?
Allebei opgepakt door de politie, dus levend in ieder geval.
Goed, je krijgt de groeten
@merel veld | 17-10-19 | 09:29:
Ah u kent hem persoonlijk. Zelfde clubje?
Hij is extincted.
@Patje2011 | 17-10-19 | 09:31: Patje Peejer, alsjeblieft zeg
Die heeft de bibbers, wat vreemd is met al die opwarming.
Je ziet het ook met de steun aan de boeren, ondanks alle file ellende is nog steeds een grote meerderheid positief over de acties. Mensen zijn het milieugezeik helemaal zat.
Dat Milieu gezeik was ook de reden voor de Gele Hesjes in Frankrijk.... mensen zien ondertussen door de leugens heen. The Great Awakening had begun.
@ikworstelengadouchen | 17-10-19 | 09:26: welke gele hesjes?
@Langshetrandje | 17-10-19 | 09:27: die je niet meer op t journaal ziet maar ondertussen al week 48 bezig zijn. vorig weekend nog in Toulouse schijnbaar.
@ikworstelengadouchen | 17-10-19 | 09:29: Ik kijk geen Journaal en woon in Frankrijk. Gele hesjes zijn er niet meer. Wellicht in Toulouse maar dan zijn het leden van de CGT en of de partij van Melenchon die de originele gedachte van de hesjes proberen te schaken.
@Langshetrandje | 17-10-19 | 09:27: Die gele hesjes die jij nooooiiiit ziet ondanks dat je in Frankrijk woont maar waar je wel van weet te vertellen dat ze de Fransen al 1,7 miljard gekost hebben, die gele hesjes dus.
@zwellevertje | 17-10-19 | 09:41: Hebben gekost. Voltooid verleden tijd.
@Langshetrandje | 17-10-19 | 09:44: weg geknuppeld door de huurlingen van de zonnekoning dan?
@ikworstelengadouchen | 17-10-19 | 09:52: Ja, je moet dat tuig in een paar weken alle historische gebouwen van je binnensteden laten slopen zonder in te grijpen natuurlijk.
@ikworstelengadouchen | 17-10-19 | 09:52: Overigens word ik dagelijks aan die liieeevvve hesjes herinnerd door twee deuken in het dak van mijn auto omdat ik bij episode één het gore lef had een door de liieeeevvve hesjes geconfisceerd rotondetje op te rijden. De dader was eigenaar van een gloednieuwe Harley Davidson met een pak van leer, gloednieuw en een helm met een zwart getint scherm voor de ogen. Lekker volk. Echt. Episode twee werd mijn vrouw bij uitrijden uit toltraject belet om haar creditkaart te bedienen om te betalen voor het traject. Rond 8 uur s avonds, 6 dronken eikels om haar auto heen die haar niet wilden laten gaan omdat ze wenste te betalen. Kutvolk.
@Langshetrandje | 17-10-19 | 10:08: ik zeg niet dat het allemaal leuke lui waren. alleen de reden waarom ze in instantie de straat op gingen is gelijk. ik weet niet waar u woont natuurlijk, maar er zal wel groot verschil zitten tussen welke groepen je treft. sowieso is Frankrijk een mooi land met kutvolk wat er woont.
@ikworstelengadouchen | 17-10-19 | 10:29: ik houd van mijn landgenoten. Behalve het scum van de brandende palletten en de zichzelf kleinerende beroepsdemonstranten. Dat gelul van die gasten dat ze zover moeten rijden voor werk. Dat is een proces wat al vanaf begin jaren 80 aan de gang is Redelijk goed op te sturen. Die lui willen niet! Maar wel op grote schaal andermans eigendommen slopen en tijd stelen. Dat dan weer wel. Ik vind het dan ook geenszins te vergelijken met de boerenprotesten. Dat zijn hardwerkende ondernemers die laten weten dat ze het niet met het huidige wispelturige beleid eens zijn. Ze doen telkens investeringen naar de toekomst toe en hebben te maken met een hondsonbetrouwbare overheid. Totaal niet te vergelijken met die liieeeevvve hesjes.
En toch heb je minimaal een echte held nodig. In dit geval degene die die dwaas bij de benen grepl en van de metro trok. Applaus.
Lynchen hoeft dan weer niet, maar als je mensen gaat pesten die al met OV reizen dan vraag je toch wel een beetje om er hardhandig van af getrokken te worden.
Ze hebben blijkbaar niet goed nagedacht, want hun enige uitweg was door deze groep van boze reizigers. Wat hadden ze verwacht; een erehaag en schouderklopjes?
@Larousse | 17-10-19 | 10:14:
Dat hadden ze waarschijnlijk inderdaad verwacht.
Het word steeds triester met die klimaatgekkies. Gewoon hard aanpakken.
Is het omslag punt dan eindelijk daar?
Gisteren bij tweevandaag (dacht ik) steeds minder mensen steunen de boeren, mensen zijn er klaar mee, en willen verder.
Gek genoeg hoor je niemand over de klimaat demonstranten, met de vraag of het volk daar wel achter staat.
Laten we het hopen. De gele hesjes in Frankrijk, steun van de bevolking voor boeren en afkalvende steun voor klimaatgekkies. We zijn op de goede weg!
200 man keer 20 minuten. Perron verderop hetzelfde. Laat zeggen: 400 man. 8000 manminuten vertraging. 133 uur verspild. Die allemaal gestoken hadden kunnen worden in werken om belasting te betalen om daarmee op een normale manier dingen te regelen.
Dat is wel een erg voorzichtige schatting hoor... ga er maar vanuit dat je hier (ook doordat de dienstregeling in de war is, mensen aansluitingen missen, etcetc), zo aan en paar maanden verspilde tijd zit.
er komt natuurlijk meer nut uit het product dat uit dat werk komt, dan de belasting die erover geheven wordt. maar vooruit, u heeft helemaal gelijk vwb de nodeloze verspilling omwille van een paar religekkies (klimaat = religie, zoveel is nu wel duidelijk)
Mooi, dat scheelt weer wat CO2.
Zou echt de deugende, idealistische, moralistische minderheid verliezen van de meerderheid? Dacht het wel.
Optimist. Zolang kleinere Nederlandse regeringspartijen nog praten over de dictatuur van de meerderheid (D66 natuurlijk) is dat geenszins zeker.
@Langshetrandje | 17-10-19 | 09:23:
Ze zeiden dat inderdaad ook op het D66-congres:
"De tirannie van de meerderheid mag niet de doorslag geven in onze democratie"
Maar ik ben inderdaad optimistisch, na chaos komt orde!
@Patje2011 | 17-10-19 | 09:27: Parafraseren is een bitch. Die zin is nog scherper dan ik me herinnerde. In praktijk is de tirannie van de minderheid al gevestigd.
Hartverwarmend, zoveel solidariteit.
Tja, als de politie niet ingrijpt, dan doen de mensen het uiteindelijk zelf wel. Het is maar net wat ze willen.
Mooi!
extinted rebellions?
Optyfen, mensen moeten allemaal naar hun werk of naar huis, werkeloze lozers verpesten het voor iedereen.
Dit is hun werk, prosper. Zitten nu bij Starbucks factuurtje te tikken.
@Langshetrandje | 17-10-19 | 09:21:
Denk niet dat letselschade gecovered wordt onder Soros.
@Beefbus | 17-10-19 | 09:35: Wie is Soros?
@Langshetrandje | 17-10-19 | 09:43:
De man die jouw salaris betaalt.
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 09:44: ik wil helemaal geen salaris!
@Langshetrandje | 17-10-19 | 09:50:
Dan moet je toch even met Soros bellen.
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 09:53: Een kat heeft een bel.
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 09:53: Haha, of meneer even langkomt en zelf op een metro klimt? Zou mooi zijn ;-)
@Langshetrandje | 17-10-19 | 10:02:
Een koe ook, dan bel je toch gewoon een koe.
@Kaas de Vies | 17-10-19 | 10:55: Mijn vrouw heeft ook een bel. Dan hoor ik het tenminste wanneer ze uit de keukenkelder tracht te ontsnappen. (bukken, ze gaat me welverdiend met de koekenpan slaan)
Prachtig begin van de dag dit, meer van dit aub! Helemaal de touwtyfus in slaan die lui!
Dit is extinction full force.
REAGEER OOK