Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Portland round-up: Antifa-tuig sloopt journalist Andy Ngo en omstanders, politie deed niets

Een knokploeg die helemaal niet kan vechten, behalve tegen journalisten en omstanders.

In de bovenstaande video moet citizen journalist, Quillette-redacteur en gastauteur voor een hele rij publicaties @Andy Ngo het ontgelden. Zijn go-pro werd gestolen, liep verwondingen aan het hoofd op en werd bekogeld met o.a. een 'milkshake' met sneldrogend cement (uitdeel-filmpje na breek). Politie nergens te bekennen. Mocht u hem een financieel duwtje in de rug willen geven, dan kan dat hier.

Onderstaand worden omstanders Adam Kelly and John Blum met een soort wapenstok aangevallen door berucht antifa-lid Joseph Christian Evans, foto's van slachtoffers en dader na de breek. Er is zojuist een whitehouse.gov-petitie gelanceerd om antifa als binnenlandse terroristische organisatie aan te merken. Als deze binnen 30 dagen 100K handtekening haalt moet het Witte Huis binnen 60 dagen met een formeel antwoord komen.
UPDATE: Onduidelijk of cement-milkshake claim van de politie klopt.

   

Dader mishandeling omstanders

Social

Geslachtofferde omstanders Adam Kelly en John Blum

Social

De bovenstaande John is mogelijk niet wat je een "ongewapende" omstander zou noemen, omdat hij hier naar verluidt met een eigen wapenstok te zien is. BOTH SIDES! Onderstaand de cementmilkshake-machine van dienst.

Social

Zélfs CNN is er klaar mee

Social

Reaguursels

Inloggen

Facisten die zich ANTIfacisten noemen

ikdenkwat | 02-07-19 | 15:45

Extreem links heeft in de wereld nu eenmaal een streepje voor, ook antifukkers...

MurkRatte | 02-07-19 | 14:12 | 1

Extreem links, extreem rechts, beiden hebben nooit iets positiefs bijgedragen aan de wereld en zullen ook nooit meer bereiken dan het vertragen van werkelijke progressie.

Bin Bash | 02-07-19 | 14:20

Ah! Antifa. Die mensen die het voor elkaar hebben gekregen dat we weer in zwart/wit, man/vrouw denken. Zaken waar ik vroeger gewoon nooit bij stil stond omdat het zo gewoon was dat je vriendengroep uit allerlei nationaliteiten en kleuren bestond. Die club losers die het voor elkaar hebben gekregen om terug te gaan naar de middeleeuwen en religie weer in het onderwijs en politiek terug hebben gebracht terwijl ik vroeger zo blij was met de scheding tussen kerk en staat en onderwijs nog gebaseerd was op wetenschappelijk bewezen feiten en een mening geen gelijke waarde had als empirisch bewijs.
Ik wil Antifa bij deze dan ook hartelijk bedanken voor het banen van een pad terug naar de middeleeuwen.

Bin Bash | 02-07-19 | 13:15

Mooie actie om ze als binnenlandse terreur organisatie aan te merken. Zal hier nooit gebeuren omdat ze het vuile werk van PvdA en GroenLinks opknappen.

eastender | 02-07-19 | 13:04

Je zult maar worden omsingeld door zo’n meute terroristen en gas moeten geven om het vege lijf te redden.

drs. P | 02-07-19 | 12:14

Ik zeg /vraag het nog maar eens een keer. Hou aub op met die kl.tzakken ANTIfa te noemen . Mensen genoeg die in die naam geloven en echt denken dat het antifascisten zijn . Gewoon Profa of iets dergelijks ,maar geen ANTIfa meer !!!!!!!!!!

Koning BongoBongo | 02-07-19 | 12:03
-weggejorist-
Undefined_variable | 02-07-19 | 11:47

Asian-American and gay, maar vanwege zijn verzet tegen "grenzen open, komt u allemaal" gemolesteerd door linkse demonstranten.

drs. Levi Samsonov | 02-07-19 | 11:02

Wanneer wordt die terroristische organisatie eens verboden?

Wim Venijn | 02-07-19 | 09:58

Ik zou ze ......... -weggerjorist-

GebaoreEnGetaoge | 02-07-19 | 09:50

antifa in Portland of Amsterdam, poetato poteeto, het blijven mafklappers

HetOorAakel | 02-07-19 | 09:47 | 1

in Geluid klinkt het beter

SinisterNL | 02-07-19 | 09:49

Op naar de volgende geweldsuitbarsting van dat ultra-linkse-tuig. Ze willen nu met milkshakes gaan gooien met bijtend zuur. Ik snap niet hoe je met je linkse deuggeweten zoiets kunt bedenken ? twitter.com/ChuckCallesto/status/1145...

Ingpe | 02-07-19 | 09:38

Antifa USA heeft het moeilijk: we zagen net nog trieste beelden van mensen die socialistische heilstaten ontvluchten om maar naar de VS te kunnen, dan sta als linksradicaal behoorlijk voor schut. En dan kiest links zoals gewoonlijk voor geweld....... de argumenten zijn op

Ko Ranzig | 02-07-19 | 09:15
-weggejorist-
Undefined_variable | 02-07-19 | 09:09 | 3

Ik snap het allemaal niet meer zo goed:
normaal gesproken wanneer zo'n NGO (non-governmental organisation) aangevallen, belaagd of zelfs maar tegengewerkt wordt, dan zijn ze er bij JOOP als de kippen (net als bij NU). Bepaalde demonstraties die onmogelijk gemaakt worden? Van hetzelfde laken een pak.

Maar nu deze Andy NGO de pineut is: één grote mediastilte.
Behalve bij Krapuul, die zijn zo eerlijk om het gewoon allemaal toe te juichen.
www.krapuul.nl/geen-categorie/2739121...

michelpen | 02-07-19 | 08:54

Links met als uitloper Antifa zijn enorme hypocriete sneuneuzen; zeuren dat Trump de vrije journalistiek ondermijnt terwijl ze zelf journalisten aanvallen, onbewezen "racisten" aanvallen terwijl ze zelf ideologische tegenstanders met een kleurtje extra hard aanvallen en uitschelden met de meest racistische leuzen omdat ze als verraders gezien worden. Trump bekritiseren omdat hij diplomatieke gesprekken voert met gemene man Kim Jung Un terwijl ze zelf met communistische vlaggen rondlopen. Walgelijk volk en een symptoom van een hele generatie die het veel te makkelijk heeft gehad en daarom geen idee heeft waar ze het over hebben die IQ-loze ongewervelden.

IslamPislam | 02-07-19 | 08:48

De stormabteilung aan het werk. Geüniformeerd en op V for Vendetta achtige wijze intimideren en mishandelen van mensen die niet in hun keurslijf passen. Of het nu oude mensen of vrouwen zijn. Walchelijk volk

Repetitive Beats | 02-07-19 | 08:47

Die antifa met kwijl en snot uit zijn bakkes, is dat nu de stereotiepe boze witte man? En ik maar denken dat extreem rechtse Wilders en Baudet aanhangers dat waren.
Ben ik toch weer besodemieterd door de beeldvorming op de MSM.

Eppo | 02-07-19 | 08:31 | 2

Linksloopt de hele tijd te lamenteren dat de emoties bij rechts alemaal op angst gebaseerd zijn, onderwijl vergetend dat dit ook voor hen geldt.

Rico Tampeloerus | 02-07-19 | 08:45

@Rico Tampeloerus | 02-07-19 | 08:45:
Excuses voor typos (k*t telefoon)

Rico Tampeloerus | 02-07-19 | 08:46

Waar zijn de Anti-Antifa knokploegen als je ze nodig hebt?

F1802 | 02-07-19 | 08:21 | 1

Die bestaan voornamelijk in de waanbeelden van Antifa facisten zelf.

Repetitive Beats | 02-07-19 | 09:24

Trommelende Indiaanse Vietnamveteraan en daar tegenover een jonge Redneck met een enorm minachtend ego tegenover hem. Hoe ziek wil je het hebben?

zijvanhiernaast | 02-07-19 | 00:05 | reageer | favorietblock
Er is veel fake news in dit draadje, snap Kafka Orwellongren wel dat ze dit wil aanpakken. Jammer alleen dat ze haar feeks news tegelijkertijd wel wil promoten.

Maar even deze:
nypost.com/2019/01/21/case-of-the-cov...
www.vanityfair.com/news/2019/02/nick-...

Covington kids deden weinig tot niets. Ze werden zelf uitgejoeld. Trommelende Indiaan was degene die provoceerde. Werd door de MSM uiteraard anders gespind, waar tot op de dag van vandaag een hoop mensen nog in geloven.

Trommelende Indiaan is overigens zelf fake news: www.therebel.media/nathan-phillips-li...

Het is dit soort fake news wat ideologen bij de MSM, Big Business & Big Government en uiteraard de useful idiot blue checkmarks op twatter helpt om met antifa te sympathiseren en zelfs te gedogen of steunen. Het maakt niet meer uit of het waar is wat er over iemand wordt uitgekraamd. Zolang er een 'foute' aangewezen kan worden, zijn ze automatisch een target voor (online) intimidatie en fysiek geweld.

Om antifa te stoppen moet met name de witte man anders gaan stemmen. In zowel het stemhokje als met de portemonnee (om big business te treffen). MSM volgt vanzelf en wat domme blue checkmarks op twatter gillen boeit dan niemand meer.

Maar zolang de witmang dit accepteert (al dan niet uit lafheid, erfzonde gevoelens of uit opportuniteit) zal het westen vervallen in een quasi-burgeroorlog waar verschillende etnische, religieuze en ideologische groepen elkaar terroriseren en de tent uitvechten. Met hun (witte) beteren uiteraard in beveiligde compounds, genietend van de weelde van een technologische 1e wereld.

Graaf_van_Hogendorp | 02-07-19 | 08:08 | 1

Juist. Mensen als u maken het verschil, goede tegel!

kindapaas | 02-07-19 | 08:55

Valt me op dat veel van dat Antifa volk pas aan durft te vallen zodra hun doelwit met de rug naar hun toe staat. Laffe hyena's.

TeeJee | 02-07-19 | 08:07 | 1

Lijken wel Belgen.

Graaf_van_Hogendorp | 02-07-19 | 08:10

Jij hebt die gevonden toen je googelde op "Butts of Florence?"

tipo | 02-07-19 | 07:53

Vergis je niet hoe de zelfs gematigde linkse kliek sympathiseert met dit soort lui. Zelfs in mijn omgeving zit een gast die in een of ander links clubje wat in de gemeente hier wat onzin loopt te verkopen en is ondanks zichzelf voordoen als tolerant het helemaal eens met dit soort acties. Dit soort lui zijn de ergste, huichelen en op het moment je verwacht het niet komt de aap uit de mouw. Backstabbers

Misterspok | 02-07-19 | 07:33 | 3

Er zijn ook veel overeenkomsten met een andere club waar we in Europa veel mee te stellen hebben. Deze clubs (met vele clubvoordelen) leggen elkaar geen strobreed in de weg!

Harrie7949 | 02-07-19 | 07:38

Het verbaast mij altijd hoe weinig sociaal en solidair links is als het er op aankomt. Er is alleen passie voor "groots en meeslepend" en "ver van m'n bed". Ook kiest men zorgvuldig zijn doelgroepen. Als het niet mediageniek is - in termen van kleur en mate van slachtofferschap - dan lijkt het niet de moeite waard.

MickeyGouda | 02-07-19 | 08:02
-weggejorist-
Andrew Deen | 02-07-19 | 07:32 | 8
▼ 8 antwoorden verborgen

Links extremisten rammen in op rechts extremisten. Het is allemaal tuig natuurlijk. Ik kende die Andy Ngo niet maar echt fris is de beste kerel niet. Men kan wel stellen dat niemand fris is in dit verhaal. Geweld valt natuurlijk nooit goed te praten maar ik heb eventjes de fundraiser gecheckt voor meneer Ngo en die is toch ruim anderhalf ton dollartjes rijker.

Portland, Oregon is wel een aparte stad. Het is daar ultra-links. Ik snap niet zo goed wat die extreemrechtse jankertjes daar zoeken? Vergelijk het een beetje met KOZP. Wat komen die doen in Eindhoven om Eindhovenaren de les te lezen over hun mening?

Ik ben toch echt meer van de gulle middenweg. Val mij niet lastig met jouw "overtuigingen" en dan val ik jou niet lastig met die van mij.

Maar man man man wat is dat Antifa gespuis dom tuig. Ik zie werkelijk het verschil niet tussen dat tuig en neo-nazi's. Echt niet. Ondanks dat ze denken tegenpolen te zijn is er gewoon bijna geen verschil. De hoefijzertheorie zeg maar. Allebei extremistisch en plegen terreur. Allebei agressief en knokken hun politieke verschil graag uit in de straten. Het wordt er niet beter op in de wereld nu deze extremisten elkaar de hersenen in timmeren. Het doet me echt denken aan de jaren dertig in Duitsland toen je aan de linkerkant de communisten had en aan de rechterkant de nazi's. De "voice of reason" waren de centrumpartijen - te weten de sociaal democraten, christenen. Hoe je het ook bekijkt dit filmpje beide partijen zullen ellende brengen. De ultraconservatieve "prayer" boys en de communistische "antifa" boys.

Laten we met z'n allen alsjeblieft een ruk naar het centrum maken voordat extremisten elkaar hier ook de hersenen inslaan. Of erger.

Andrew Deen | 02-07-19 | 07:26 | 5

Er is geen centrum in politiek. Er zijn daarentegen wel drie algemene varianten te onderscheiden:
1) partijen die iets willen verbeteren
2) partijen die vinden dat er niks is om te verbeteren
3) partijen die een eerdere "verbetering" willen terugdraaien

In de media worden 2 en 3 samen extreem rechts genoemd. 1 is de rest van het spectrum en mept op alles dat niet exact hun visie van de werkelijkheid onderschrijft, hetgeen dus vooral andere 1-tjes betreft omdat die nu eenmaal constant zitten te zaniken over wat er volgens hun verbeterd moet worden.

Pierre Tombal | 02-07-19 | 08:40

@Pierre Tombal | 02-07-19 | 08:40: Hmm.. verbeteren klinkt wel erg positief. Vooral 'eerlijker maken'.

ScottMcBeanie | 02-07-19 | 08:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Haha komende jaren meer opvang van asielzoekers in het westen. Vanuit Ter Apel zeg ik: veel plezier er mee!

azijnseikerT | 02-07-19 | 07:09

Je hoeft alleen maar te luisteren naar wat antifa zegt niet te zijn om te weten wat ze wél zijn.

ratelaar | 02-07-19 | 06:27

Het is eigenlijk lachwekkend dat ze zichzelf nog steeds de naam Antifa aanmeten. Fascisme komt voort uit een socialistische extreem linkse politieke beweging voort. Precies wat dit tuig van Antifa is. Ze zijn dus eigenlijk tegen zichzelf. Ik durf ook te wedden dat het overgrote deel van dit tuig aan de ontvangende kant van de socialistische staat staat en niet aan de financieel bijdragen kant.

EUrofoob | 02-07-19 | 06:24 | 2

Namen worden gebruikt om het tegendeel te verhullen. Zoals DDR (helemall nix democratisch), VVD (helemaal niet volks), PvdA (helemaal niet voor arbeiders)

Henk1955 | 02-07-19 | 08:30

Communisten, anarchisten en fascisten zijn allemaal rellend socialistisch tuig. Dus echt verhullende namen hoeven ze niet eens te gebruiken.

Alexander des Burgus | 02-07-19 | 16:56

Je kan denken wat je wilt van de Amerikaanse Democraten maar ze zijn wel consequent: De eerste militante beweging van de Democraten na de burgeroorlog was de Ku Klux Klan opgericht om zwarte Republikeinse leiders te vermoorden en blanken te intimideren. Nu hebben ze Antifa.

Short | 02-07-19 | 03:47
-weggejorist-
Ojadasawe | 02-07-19 | 02:27

Antifa, de guerrilla van de elite. Fascisten blind voor hun eigen fascisme, racisten blind voor hun eigen racisme. Onwetendheid maakt blinde, gewetenloze volgers overtuigd van hun gelijk, hun recht en hun plicht om het kwaad met kwaad te bestrijden. Onwetendheid is de bron van alle kwaad en links is volkomen los van de realiteit, totaal onwetend en alles op nagenoeg pure fantasie. Kritische tijden vragen om kritische denkers, maar kritische denkers zijn dus vogelvrij. Links is in oorlog met rechts, terwijl rechts nog zoekt naar een greintje bewustzijn op links om zo een oorlog te voorkomen. Maar de elite wil maar 1 ding, daar sturen ze namelijk van alle kanten op aan.

Ton8695 | 02-07-19 | 02:05

Winston Churchill (bekend staatsman) en Jacques Presser (joods historicus en WO2-overlevende) voorspelden: "De antifascisten van de toekomst zullen de nieuwe fascisten zijn."

Reflectie | 02-07-19 | 01:44

Die verbeten koppen van die Antifa. Vreselijk.

malang | 02-07-19 | 01:41 | 1

ja dat is wat je noemt: zuur links

Joostmochtnietsweten | 02-07-19 | 06:23

Ja daar is Pegida zelf schuld als ze de omstanders in Nijmegen zo ontzettend provoceren en de politie niet helpt......................... Oh wacht.

jan huppeldepup | 02-07-19 | 01:21

Jaja, het zijn maar "mikshakes". Gemixed met vuisten en slagwapens. Daar sta ik niet meer paf van.

Cobalt bomb | 02-07-19 | 01:04

Ze noemen zich anti-fascisten maar gedragen zich net als de SA van Hitler.

Gulliver | 02-07-19 | 00:35 | 3

Tis tuig.
Hoe ist verder Gully?

RickyLaRue | 02-07-19 | 00:42

Goed maar ben weer terug in Nederland.
Het is even wennen aan de drukte hier.
Ben ook weer gekrompem naar een normale lengte lijkt het.

Gulliver | 02-07-19 | 00:46

Hoe durf jij zo over de Führer's Sturmabteilung te spreken. Oh wacht. Ehm, zeg jij hebt toch wel alle vaccinaties binnen voordat je op Schiphol uitstapte he?

Shareholder II | 02-07-19 | 00:52

Nou, dan meld ik nog even wat goed nieuws. Ik zie hier zonet in het DvhN dat ze de verdachten wederom openlijk lichtgetint noemen.

Dat is me de laatste maanden al vaker opgevallen, daar is iets in veranderd.

ikbenerweer! | 02-07-19 | 00:28 | 1

Goede observatie.

kindapaas | 02-07-19 | 04:24

Waarom hakt iedereen altijd maar zo op elkaar in? Hier ook. Wanneer ik stress heb dan ga ik tuinieren. Wat is dit voor rare polarisatie?

Red shirt | 02-07-19 | 00:27 | 3

Iets met rechtse Patriot Prayers versus Antifa gerelateerd links tuig.
Ik zie het als een soort Pegida event. Het zal mij dus aan de anus oxideren al dat gefröbel in de marge. In het algemeen amusant om de extreme groepen op elkaar te zien inhakken, vind ik. Lekker boeiend wie er neer gaat.

Shareholder II | 02-07-19 | 00:31

@Shareholder II | 02-07-19 | 00:31: We kunnen toch ook samen onze kindjes naar school brengen? Veeg jij het fietsenhok. Dan doe ik het schoolplein en de zandbak.

Red shirt | 02-07-19 | 00:39

Het is geen rare polarisatie. Dit was een standaard werkje. Had je ook zo van de plank of een webpage kunnen pakken. Maar dat hyperrealistische re-enactment kan natuurlijk ook.

Shareholder II | 02-07-19 | 00:58

Ik was afgelopen week in Portland. Hele mooie omgeving maar de stad is een shithole. Veel homeless, white trash en ommuurde witte gutmensch compounds.

Fuck-a-duck | 02-07-19 | 00:26 | 9

@Red shirt: Ik volg em niet helemaal. Ik sloot niemand uit. Zoek in een andere prijsklasse of categorie? Bijvoorbeeld waar je vrouw wel welkom is. Dafuq I care :-) Dat is Amerika. Alles kan daar en is daar, want het is heilig land. De markt regelt 't. Je moet gewoon effe beter zoeken. En anders ga je toch naar canada?
Tja de yank is shallow as fuck, maar dat wist iedereen toch allang?

Shareholder II | 02-07-19 | 01:03

@katwijkse kuil | 02-07-19 | 01:01:
Precies, en mijn vrouw komt uit Cuba en als ze iets niet mag dan zijn het wel kleuren zeikerts. En als deze dan ook nog naar het communisme hangen, wordt ze helemaal gek. Wel leuk om. mee te maken als ze een “woman of color” wordt genoemd. Verbazing maakt dan snel plaats voor een kwade Latina en dan is het dekking zoeken, haha.

Fuck-a-duck | 02-07-19 | 01:09
-weggejorist-
katwijkse kuil | 02-07-19 | 01:13
▼ 6 antwoorden verborgen

AFA: Anonieme Fascistische Actie.

de honden blaffen... | 02-07-19 | 00:25

.. zoals vele jaren geleden al werd opgemerkt: de fascisten van de toekomst (onze huidige nieuwe fascisten) zullen zich anti-fascisten noemen.

AFA, zeg maar. Of Antifa. Gewapend met ludieke linkse poeptaarten of zoals nu, met betonnen "milkshakes".
Alleen de snorren en de outfits verschillen met de oude fascisten.

Jan Passant mk2 | 02-07-19 | 00:25

Het NCTV over AFA:
In de afgelopen maanden hebben linkse actiegroepen nauwelijks extremistische acties uitgevoerd. Antifascisten hebben zich voornamelijk beperkt tot reactieve protestacties tegen (gepercipieerd) extreemrechts. Voorbeelden zijn een tegendemonstratie van de Anti- Fascistische Actie (AFA) bij een demonstratie van Pegida Nederland en enkele verstorende acties bij de gemeenteraadsverkiezingen van afgelopen maart. De antiracisme actiegroepen die strijden tegen (vermeende) racistische en koloniale uitingen en symbolen, persisteren in hun intimiderende (online) acties tegen overheidsinstanties, bedrijven en organisaties om ‘koloniale’ benamingen en standbeelden te verwijderen. De acties hebben in enkele gemeenten ertoe geleid dat over bepaalde evenementen en benamingen van straten en tunnels discussie wordtgevoerd of dat ze worden aangepast. Gesterkt door zulk ‘succes’ zullen deze antiracisme groepen niet snel geneigd zijn van hun intimiderende acties af te zien en zullen zij deze in de komende tijd continueren.

de honden blaffen... | 02-07-19 | 00:22 | 1

Sjah. Tussen de regels doorlezen. Staat er gewoon. Eng clubje alleen gedoogd. AIVD is ook allemaal politiek en zijn zelf terroristen..Net zoals de baasjes. Hele retoriek weer wat in 1 zin, heel simpel en praktisch kan worden gezegd. Het zijn vijanden van de staat waar beperkte grip op is.
Joris in 3,2,1....

Vageling | 02-07-19 | 01:12

Kijk, en daarom hebben ze in Amerika de 2nd amendment..

killRoy1982 | 02-07-19 | 00:07

Tjonge wat een ophef, man met bebloed gezicht, Antifa is losgegaan ergens ver weg, politie greep niet in etc. etc. Nou daar lig ik vannacht echt niet wakker van hoor. Maar goed, leef je lekker uit guys & dolls.

zijvanhiernaast | 01-07-19 | 23:57 | 8

Ik begrijp je, zijvanhiernaast. "Nooit meer Auschwitz" is niet voor niets een lege dop en een lege kreet.
Door de snor af te scheren en een ander pakje aan te trekken ziet niemand met wie wij hier van doen hebben. Niks aan de hand. Doorlopen.

Jan Passant mk2 | 02-07-19 | 00:32

Nou nou Jan, leg mij geen woorden in de mond en bedenk niet uit het niets een blnde vlek en tunnelvisie op mijn conto. Dat vind ik links- dan wel rechtsom een zeer kort door de bocht bedachte redenering van u. Eerst de balk uit uw oog halen voordat u mij de splinter verwijt.

zijvanhiernaast | 02-07-19 | 00:42
▼ 5 antwoorden verborgen

stok.... ik zie bij 0:11 seconden iemand met een koevoet bij het 2e filmpje, en wat voor blauw ding haalt die ene gast uit zijn broek.
Dit terror groep Antifa is werkelijk aan het doorslaan, dit heeft niks meer met protest te maken...
Hou zou de politie zulke mensen behandelen als ze zo worden aangevallen ?
Maar zoiets wel toestaan als het mensen zijn die ze eigenlijk horen te beschermen ?

Rene046 | 01-07-19 | 23:53 | 2

trouwens die man in het 1e filmpje met de blauwe rugtas 0:18 is ook altijd bij die terroristen groep aanwezig.

Rene046 | 01-07-19 | 23:55

Doorslaan? Ooit in Amerika geweest? Als je je papieren hebt, in de juiste staat, met een wapen? Kan je tof doen met een buis. Loodvergifting lost het op. Rechtsysteem is daar ook corrupt. Dat daar niet van. Maar het is een beginsel.

Vageling | 01-07-19 | 23:59

Waarschijnlijk krijgen ze politieke steun want anders waren ze allang verboden.

BozePaarseMan | 01-07-19 | 23:51 | 1

Ze worden gedoogd, democratie. Binnenkort zal Antifa op de terroristenlijst staan. For sure.

zijvanhiernaast | 02-07-19 | 00:00

Gelijk 3 mensen laten tekenen om antifa als terreur organisatie te bestempelen. Hier gaat een goed signaal van uit. De elite gebruik hen namelijk als gereedschap om agenda uit te voeren

ardeverb | 01-07-19 | 23:48

Them milkshakes brings all the salt to the yard
And they're like, it's better than yours
Damn right, it's sadder than ours
I can teach you, if you wash yourself

Aap Noot Miesje | 01-07-19 | 23:23

De Nederlandse kraten zijn nogal traag met dit nieuws. Merkwaardig. Als een jongen met een MAGA-petje voor een trommelende indiaan staat te glimlachen, weten ze niet hoe snel ze die jongen moeten afbranden. (Zie
www.ad.nl/buitenland/wangedrag-jonger...)

En dit Is wel een paar graadje erger.

Giraf01 | 01-07-19 | 23:22 | 17

@ katwijkse kuil, even goede vrienden. Houd moed & het hoofd koel. Laat u niet vernietigen door mis-perceptie & slaap wel. U verwart mij met een ander, of kijkt in de spiegel van uw eigen ziel. Komt goed. No span!

zijvanhiernaast | 02-07-19 | 01:13

No span.

zijvanhiernaast | 02-07-19 | 01:15

@zijvanhiernaast | 02-07-19 | 01:15: die vietnamveteraan was eigenlijk geen Vietnamveteraan. Die jongen stond er gewoon, maar ineens werd hij door de nieuwsmedia en het AD belasterd (zie het artikel). Inmiddels blijkt dat er dus niets aan de hand Is, maar het AD blijft doen alsof die jongen met het Trumppetje heel erg fout was. Dat Is makkelijker voor de beeldvorming.

Giraf01 | 02-07-19 | 06:55
▼ 14 antwoorden verborgen

goh dat lees ik nou al 3 dagen op twitter

Ir. Wilhelmus | 01-07-19 | 23:20

Als deze deze ratten bestempeld worden als een binnenlandse terroristische organisatie is het feest voorbij.

Eppo | 01-07-19 | 23:02 | 3

Zou tijd worden, maar krijgen de vrije hand van de politie: weinig arrestaties van deze lieden. Steunden zelfs wearehere onder de neus van onze vrienden van de geweldsmonopolie.

Mart6037 | 01-07-19 | 23:05

@ Mart6037 kunt uw wartaal vertalen?

zijvanhiernaast | 01-07-19 | 23:53

Gaat nooit gebeuren.
De elite heeft deze voetsoldaten nodig om de onrust tot grote hoogte te drijven.
Als ze er al niet achter zitten.

Ray69 | 02-07-19 | 00:40

Ik snap dus niet hoe deze mensen zichzelf met droge ogen
*anti*-fa(scisten) kunnen blijven noemen.
Ze vertonen echt alle kenmerken van fascisten, nu in fase "bruinhemden".
(Na een weekje Berlijn heb ik die kenmerken uit den treure gezien in 4 musea).
.
Evenals hun 'broeders en zusters' in NL....

hotmint | 01-07-19 | 22:59 | 3

Nu ze gewoon wat ze zijn: smerige communisten.

unshift | 01-07-19 | 23:07

De nazi's zelf dachten ook goed bezig te zijn in algemeen belang.

General Dripple | 01-07-19 | 23:47

@unshift | 01-07-19 | 23:07:
Vraag een willekeurige ogenschijnlijke communist eens de kindapaas neplinkstest© te doen:
Leg eens uit wat de samenhang is tussen plutocratie (corporatisme) en
a) rente op staatsleningen
b) een cap op persoonlijke vermogensvorming en
c) privatisering van basisvoorzieningen?
Grote kans dat ze de vraag niet eens begrijpen, de aspecten niet overzien en uitgaan van verkeerde vóóraannames. Met name dat laatste is de wortel van veel kwaad: na-oorlogse bronnen over fenomeen X zijn niet altijd consistent met de vóóroorlogse bronnen. Aangezien niemand die meer leest (of kán of mág lezen) krijg je verwarde hersentjes.

kindapaas | 02-07-19 | 04:39

Jeetje wat een fophef. Een middagje ravotten moet wel kunnen toch.

Shareholder II | 01-07-19 | 22:57 | 6
-weggejorist-
katwijkse kuil | 01-07-19 | 23:16

@peterdh: Welnee het is slechts portland america. En dat gaat er dan zo aan toe. Vies links en rechts worden er dan tikken uitgedeeld. Zo gaat dat. Niet piepen achteraf.

Shareholder II | 01-07-19 | 23:19

Lol, vraag dat eens aan de media...

killRoy1982 | 01-07-19 | 23:42
▼ 3 antwoorden verborgen

Alle linkse activisten zijn totaal van de pot gerukt.
Je zag het vroeger al met krakers, dierenactivisten, kernenergie etc.
Raar volk met een kronkel in de kop.

HoerieHarry | 01-07-19 | 22:55 | 4
-weggejorist-
katwijkse kuil | 01-07-19 | 23:07

@Mart6037 | 01-07-19 | 23:02: Je kan zo'n groep als Anifa idd voor allerlei zaken gebruiken zoals nu al gebeurd, dit soort groepen zijn niets meer dan gecontroleerde tools.

litebyte | 01-07-19 | 23:14

‘Usefull idiots’

Is de term die je zoekt..

Over het algemeen beroeps demonstranten die betaald worden om die boel te laten escaleren..

En ze zijn er niet vies van om agent provocateurs in te zetten bij de tegenpartij zodat de media dat kan gebruiken

Antifa, feminazis en BLM,

Zelfde mensen, zelfde geld, andere naam..

Ze geloven niet in vrijheid, democratie en de rechtsstaat.

Wat dat betreft zijn ze precies hetzelfde als de gemiddelde radicale Moslim..

Sterker nog, ik verdenk zelfs een link..

killRoy1982 | 01-07-19 | 23:50
▼ 1 antwoord verborgen

Based stickman wordt gemist. Dit laffe antifa tuig gaat altijd op de loop de proudboys etc dus pakken ze maar journalisten.

ikworstelengadouchen | 01-07-19 | 22:50

Dat Portland, heeft dat een soort Jorritsma als burgemeester?

MAD1950 | 01-07-19 | 22:49 | 3

Volgens mij heet hij Ferry Importland.

J.Luns | 01-07-19 | 22:54

Nah, deze kan wel wat. Schijnt een goed boekhoude te zijn.... alleen a bit biased
Zal niet lang meer zitten resign resign resign vult op dit moment alle twitter kanalen en als dan ook nog eens CNN een negatief oordeel over je hebt .... bye bye

litebyte | 01-07-19 | 23:31

Portland is een shithole... vol met linkse ratten.

RedwhiteNick | 01-07-19 | 22:43 | 2

Importland?

Harrie7949 | 01-07-19 | 22:47

Kan het zo even zo snel in de berichtgeving niet vinden: Portland Maine of Portland Oregon?

sailor 1 | 02-07-19 | 04:59

De context is de schitterende omgeving. Kan het nog mooier?

Mr. Squits | 01-07-19 | 22:43

nerugaer | 01-07-19 | 21:55 | Antifa is ook hier in NL. Wie stopt deze gekken? Ook hier op de zwarte lijst graag.
------------------------
Dat zal lastig worden. Ze worden jarenlang min of meer getoleerd in west EU en opeens wordt het omschreven als een criminele danwel terroristische organisatie? Elke zichzelf links of progressief noemende politieke partij zal wel uitkijken om Antifa onder dezelfde noemer te plaatsen als bijvoorbeeld neo nazi's. Daarnaast wie weet kunnen zichzelf linksnoemende partijen nog wel eens groepen als Antifa in de toekomst nodig hebben, je weet ten slotte maar nooit - zie het ook als een politiek tooltje of pionnetje.

litebyte | 01-07-19 | 22:41

socialisme brengt alleen maar ellende.

Henk de Vries2074 | 01-07-19 | 22:40 | 5

@Mad Jack the Pirate | 01-07-19 | 22:57:
Dat het socialisme is. Fuck mijn buren en ben ik mijn broeders hoeder?

Rest In Privacy | 01-07-19 | 23:01

@Mad Jack the Pirate | 01-07-19 | 22:57: helemaal niets, vraag maar aan ruim 6 miljoen joden.

litebyte | 01-07-19 | 23:11

@litebyte | 01-07-19 | 23:11:
Dat is een hele makkelijke maar bekijk het eens zo:
Er zijn basisvoorzieningen, berekend op de huidige omvang en samenstelling van de bevolking van land "L", met een marge naar boven en naar bededen om de capaciteit gedurende een bepaalde termijn te kunnen bepalen.
Vervolgens komt er iemand die zegt: "Ieder ander land dan "L" heeft ook recht op toegang tot de basisvoorzieningen maar hoeft niet bij te dragen aan de financiering ervan".
De verschillen tussen de systemen (nationaal/globaal) worden zo in één klap helder.

kindapaas | 02-07-19 | 04:59
▼ 2 antwoorden verborgen

De politie is niet geeqipeerd om tegen groepen op te treden. Daarbij komt dat de wet gericht is op individuen. Groepen mensen aanhouden levert zeker bij agressieve groepen escalatie op. En NL politici zijn bang voor escalatie. Liever pappen en nathouden. Het gevolg is dat groepen weten dat ze wegkomen met wangedrag

M.egafoon | 01-07-19 | 22:36

Zelfde groepsmechanisme als van de marekaan. Mobs manifesteren zich daar waar het gezag tanende is. Totdat de zwijgende meerderheid zich gaat organiseren.

ChatBot | 01-07-19 | 22:32

Andy Ngo's toestand is uren later verslechterd, heeft hersenbloeding:
www.youtube.com/watch?v=VXVG6Iw-Igw
Maar, het is, zoals de wel weldenkende lui zeggen: a brave man. Stay with us, Andy.

chicago river | 01-07-19 | 22:32 | 3

Filmpje is ... rrrraaaaarrrrrr.

J.Luns | 01-07-19 | 22:40

Dit zal door antifa als overwinningen worden gevierd. Zieke honden zijn het.

R. Skickr | 01-07-19 | 22:40

@R. Skickr | 01-07-19 | 22:40:
En dat zijn het. (denk: Zeeuwse intonatie)

chicago river | 01-07-19 | 23:10

berichten van de frontlinie

horsteknots | 01-07-19 | 22:24

Het fascisme is een autoritair nationalisme en is
antidemocratisch,
anticommunistisch,
antiliberaal,
antiparlementair
en anti-intellectueel.
Misschien moeten ze eens bij Antifa gaan verzinnen dat fascisme niet met rechts of links te maken heeft, maar zich juist daaraan onttrekt is totalitair is, heeft geen belangstelling voor rechtse of linkse ideeën, tenzij om de handjes op elkaar cq omhoog te krijgen..
Dus ook links kan zijn.
Willen ze niet horen.

kloopindeslootjijook | 01-07-19 | 22:21 | 3

Nu lijkt me islam prima te passen in de definitie van fascisme.
Waar staat antifa niet vooraan als er berichten komen van rellende “Belgische” jongeren?

J.Luns | 01-07-19 | 22:30

Anti-communistisch was in ieder geval 1 ding dat het dan wel goed had.

unshift | 01-07-19 | 22:47
-weggejorist-
katwijkse kuil | 01-07-19 | 23:10

Links: het goed voor hebben met de mensheid, maar een stuk minder met mensen.

Sitting_targets | 01-07-19 | 22:19 | 2

En vaak is het privé leven van de categorie linkse mensen die alleen maar bezig is met hoe andere mensen moeten denken en handelen een puinhoop, let maar eens op.

therealbraindump | 01-07-19 | 23:23

Na 10 jaar heb ik een zwitsal-plaatje gekregen van Joris.

Pislinq | 01-07-19 | 22:16 | 3

Je zou het als je tweede jeugd kunnen beschouwen.

Frau Merkel | 01-07-19 | 22:46

Je kijkt er een beetje zoals je heet.

Shareholder II | 02-07-19 | 00:48

Pislinq | 01-07-19 | 22:16
Frau Merkel | 01-07-19 | 22:46
Shareholder II | 02-07-19 | 00:48
Och jongens, housop, scheisuit, ga kapoDtstuk hier van de lach.
Goed voor de bui*brult*huik-spieren.
Proost, op het komischtse draadje in tijden, dit keer.
Allemachtig prachtig. En @Pisqlinq, ik zou zeggen: Wen er maar aan!
(en het schijnt meerdere "broeders" hier al sinds een tijdje te overkomen)
*doorbrullen doet* / *KLOK!*

chicago river | 02-07-19 | 05:27

Met Milkshakes gooien, en iemand tot op het bot aftuigen...... Gelukkig weet het Amerikaanse rechtssysteem daar wel raad mee. Als je hier een politicus doodschiet, loop je na 12 jaar weer vrij rond. En kun je vervolgens -via een paar handige trucs- onder je meldplicht uitkomen.

kotelet | 01-07-19 | 22:13

Ja maar ze bedoelen het goed.
Wat bedoelen ze dan ook al weer?
Als antifa het echt goed met de mensheid voorheeft, spugen ze deze mensenmishandelaars uit en leveren ze die voor de deur van de politie af.
Maar ja....

kloopindeslootjijook | 01-07-19 | 22:13

Stinkhippies.

VanBukkem | 01-07-19 | 22:10 | 7
▼ 4 antwoorden verborgen

Links waardeert alleen democratische waarden als de democratische besluiten goed voor links zijn. Rechts is rascistisch - tokkie - xenofoob etc.

Slough | 01-07-19 | 22:06 | 1

Links en rechts (en andere indelingen, zoals religie en "ras") zijn bedacht om de produktiefactor "arbeid" zwak te houden zodat het niet de produktiefactor "kapitaal" instructies gaat geven.
Het merkwaadige is nu dat bij "rechts" het vak lijkt te gaan om de belangen van nationale plutocratische elites, terwijl "links" vooral de belangen lijkt te dienen van multinationale corporates. Geen van beide komen op voor de belangen van de meerderheid. Welke belangen zijn dat? Universele beschikbaarheid, toegang en financiering van basisvoorzieningen. Zowel links als rechts weten zich geen raad om alles te privatiseren, dwz onder leiding te brengen van nationale corporates (rechts) of multinationale corporates (links). Ik hoor hier nooit iemand over, er wordt nauwelijks over geschreven en politici hebben het vooral druk met "identity politics". Het lijkt haast alsof iemand ze instrueert.

kindapaas | 02-07-19 | 06:06

Belachelijk, en dat gewoon op de openbare weg. Hebben ze daar geen zwembaden?

Mr_Natural | 01-07-19 | 21:58 | 1


Zie ook deze:
www.bitchute.com/video/WKBzPeqzaig/

Ik probeer hier op geenstijl zo veel mogelijk Bitchute- i.p.v. youtube-links te delen. Aangezien YouTube ook steeds meer van de linkse csencuur kerk is (en antifa lover papa Google al helemaal)

Smeggel | 01-07-19 | 21:57

"Zijn go-pro werd gestolen, liep verwondingen aan het hoofd op en werd bekogeld met o.a. een 'milkshake' met sneldrogend cement"
Arme go-pro. Ik weet niet wie of wat go-pro is, maar ik heb met hem te doen.

JvanDeventer | 01-07-19 | 21:56 | 1

Dat is een lichaamscamera. Zo eentje die agenten ook op hun pak hebben. Altijd handig voor bewijs opnamen.

Giraf01 | 01-07-19 | 23:26

Antifa is ook hier in NL. Wie stopt deze gekken? Ook hier op de zwarte lijst graag.

nerugaer | 01-07-19 | 21:55

Hongarije wordt het voor me. Stuur mijn kinderen wel de medische kant, op qua studie, mits aanleg en interesse, en dan maar zien. Daar hebben ze ook nog leuke zwemmeren, i.p.v. gevaarlijke zwembaden.

GKJP | 01-07-19 | 21:54 | 12

@Berbaar | 01-07-19 | 22:44:

Nou, dat is wel geweldig ja. Sjonge jonge, pochen over wat je wel niet kunt. Nou, ik kan u vertellen dat, ondanks een inkomen die klinkt als een klok, dat bij ons niet zo makkelijk gaat.
Maar het ga u goed, met name mw. berbaar, en dat u daar maar geen internet mag hebben.
Ik ga op bed. Heb weer een enerveren weekend gehad.

GKJP | 01-07-19 | 23:27

@GKJP | 01-07-19 | 22:20:
Een PZPHT'tje.
Een Prachtige Zeldzaam Persoonlijke Humoristische Tegel.
En een verwijzing naar de King is altijd fijn.

chicago river | 01-07-19 | 23:38

@GKJP | 01-07-19 | 22:52:

Ik deel je heimwee, GKJP, en ik ken veel mensen met hetzelfde verlangen. Die zoek ik zoveel mogelijk op, in het kader van 'safety in numbers'. Maar op sommige dagen is deze wereld beter te verteren dan op andere.

MickeyGouda | 01-07-19 | 23:45
▼ 9 antwoorden verborgen

Links, het nieuwe fascisme geniet bescherming van het globalisme. Zonder deze bescherming zijn ze niets.

Smeggel | 01-07-19 | 21:48 | 3

Ze komen overal mee weg. In Duitsland heeft dergelijk tuig laatst ook de boel straffeloos gesloopt.

bqbq | 01-07-19 | 21:52

Geen nationaal socialistische partij, maar globaal socialistische partij..

In plaats van binnenuit naar buiten,

Van buiten naar binnenuit..

Uiteindelijke doel blijft precies hetzelfde..

killRoy1982 | 01-07-19 | 23:56

Gatver als ik die kop van Luis Marquez alleen al zie, echt een rattenkop. Nino de Vries van The Next Web zal dit wel weer: " haha lekker voor je" vinden.

Steenindemix | 01-07-19 | 21:48 | 1

"heel goed" twitterde die 16 augustus 2017.

Steenindemix | 01-07-19 | 21:50

Nou dan zal alles waar al het antifa-volk voor zegt te staan ook wel onzin zijn.

kloopindeslootjijook | 01-07-19 | 21:47 | 2

aangenomen dat ze een beetje scherp hebben waarvoor ze staan en niet alleen een stel relschoppers zijn.

kloopindeslootjijook | 01-07-19 | 21:48

Staan ze überhaupt ergens voor, of zijn ze per definitie alleen maar tegen?

MickeyGouda | 01-07-19 | 22:22

Voor met name Trump supporters is de situatie in de VS is alarmerend. Trump supporters worden aangevallen , bespuugt en/of bedreigt.

Er word door bepaalde media en Democratische politici openlijk opgeroepen om Trump supporters overal lastig te vallen en kranten bieden een platvorm aan activisten die bepleiten Trump supporters lastig te vallen.

De haat vanuit links activistische hoek en met de steun van de media voor Trump is enorm onder deze groepen en geweld tegen Trump supporters neemt steeds grotere vormen aan.

In de Washington Examiner is daarover een artikel beschreven onder de kop:

Anti-Trump fever takes threatening turn

“The toxicity of the resistance to President Trump has risen in recent days, with the nation’s most respected newspapers publishing rationalizations for denying Trump supporters public accommodation and for doxxing career federal employees, while a journalist found himself under physical attack from the so-called anti-fascist group Antifa, which has stepped up its violent activities since Trump’s election.”

Swieberj | 01-07-19 | 21:46 | 1

Op dit moment krijgt Michael Wolff op RTL 4 alle tijd om Trump te bashen en krijgt nauwelijks weerwoord.

Alco-de-Holist | 01-07-19 | 23:20

We wisten toch allang dat antifa graag mensen mishandelen? Gewoon met scherp schieten.

BrokenTipi | 01-07-19 | 21:44 | 2

Blijkbaar is dat een wereld die ze graag zien. Niet helemaal consistent met waar ze beweren voor te staan. Gek he.

kloopindeslootjijook | 01-07-19 | 22:03

Vroeger in Amerka, als ik die super wilwest films zag, hadden ze daar prima oplossingen voor.
(ik zie ze in gedachten nog bungelen).

ZZP-er | 01-07-19 | 21:42 | 6

@MickeyGouda | 01-07-19 | 21:57:
Je doelt dan vast op die eindscene met die semi-betrouwbare klap op de kont van Claudia Cardinale, door de geweldige crook you hate to love, Mr. "Cheyenne" (Jason Robards)?
Een van de mooiste filmscenes.
Voorafgaand:"Now you give me a cup of that strong coffee of yours".

chicago river | 02-07-19 | 00:23
▼ 3 antwoorden verborgen

Smerig werkschuw & agressief links tuig dat ervoor zorgt dat ik meer moet betalen.
Beste heer, Uw jaarrekening is klaar. Het door u te betalen bedrag is: 153,25 euro.
Godverdomme ik heb minder verbruikt dan vorig jaar en ik mag meer gaan betalen.

Brabeaulander | 01-07-19 | 21:37 | 1

Ze moeten gaan investeren in nieuwe ketels, zonnepanelen, windmolens. Goeie handel ook. Booming. Of het nodig is en helpt... eh... dat is niet zo belangrijk blijkbaar.

kloopindeslootjijook | 01-07-19 | 22:07

Nu Trumpie vriedjes is met Kimmie kan ie ze door Kimmie laten behandelen. Gratis massage en zo...

ZZP-er | 01-07-19 | 21:37 | 1

We zouden meer Trumpen moeten hebben.
Of Putins, is ook goed. Alles beter dan ons lafharig zootje hier.
Gattver.

ZZP-er | 01-07-19 | 21:39

Ted Cruz op Twitter:
"To federal law enforcement: investigate & bring legal action against a Mayor who has, for political reasons, ordered his police officers to let citizens be attacked by domestic terrorists. "

Short | 01-07-19 | 21:34 | 1

This ain't Texas, Ted. Hihi!

Vageling | 01-07-19 | 21:38

Een tijd terug heb ik een lang interview geluisterd tussen een voormalige antifa en Stefan Molyneux:

Former ‘Antifa’ Speaks Out
www.youtube.com/watch?v=PN2ZTpqr8sQ

Antifa heeft een interessante groepsdynamiek. Omdat veel antifa's
allergisch zijn voor formele gezagsverhoudingen, is leiderschap binnen
Antifa een lastig onderwerp. In plaats daarvan vormt zich, net als
op de lagere school, een natuurlijke hierarchie van "cool kids" in
het centrum van de organisatie, en daaromheen de meelopers, waarbij
de "cool kids" het voortouw mogen nemen wat betreft acties.
En iedereen in Antifa wil natuurlijk bij de "cool kids" horen.

Hoe "promoveer" je binnen de groep, dat wil zeggen hoe kom je dichter
bij de kern van "cool kids"? Door extra je best te doen
tijdens rellen. Hoe meer geweld je gebruikt hoe meer je status
binnen de groep groeit. Zelfs de meest sneue sukkel kan een held worden
in antifa door een politieagent of vermeende "nazi" het ziekenhuis in
te slaan. Rellen zijn een soort competitie over wie zich het meest
beestachtig kan gedragen in lijn met de doelstellingen van Antifa. En
omdat veel Antifa's sympathie hebben voor het communisme, kun je
ook punten scoren met het aanvallen van het "kapitalisme" (banken en
bedrijven in de fik steken enzovoort)

Maar owee als je lid bent en vervolgens het etiket "verrader" opgeplakt
krijgt. Dan wordt je met dezelfde meedogenloosheid te grazen genomen als
antifa de vermeende "nazi's" te grazen neemt.

petersteenkamp | 01-07-19 | 21:33 | 9

@petersteenkamp | 01-07-19 | 21:49: Klopt, dat zelfde zie je ook met zogenaamde communisten.... of links. Zo'n pukkelig etterig snotjochie/meisje zou het nog geen dag in een communistisch heropvoedingskamp volhouden.... geen Twitter, geen telefoon, geen seks, althans met het zelfde gezag. De domheid alleen waarom ze zichzelf omschrijven als communist is pijnlijk grappig.

litebyte | 01-07-19 | 21:54

@petersteenkamp | 01-07-19 | 21:49:

In de VS werd enige tijd geleden een zwarte vrouw Candace Owens, aangevallen door antifa; zij moest door zwarte en latino agenten beschermd worden tegen "the white boys of the neo KKK". www.youtube.com/watch?v=NrhTYEYnUuQ
Omdat ze een "white supremacist" zou zijn.
Bizar.
Overigens is Hirsi Ali hier destijds ook vaak voor oa "fascist" uitgemaakt, omdat ze zelf nadacht.

Dandruff | 01-07-19 | 22:00

Ach ja..

Vervang nazi en antifa met een andere woorden en je hebt eeuwen oude ideologie die, volgens de messentrekker in een tram, dezelfde waarden en normen aanhangen..

De religie is de utopie die aangehangen wordt,

In dit geval het klimaat en hoe de ‘ongelovige’ een bedreiging vormt en dus mag worden geëlimineerd..

killRoy1982 | 02-07-19 | 00:02
▼ 6 antwoorden verborgen

Let ook even op een andere POC, Person of Color, van Quilette, Coleman Hughes, de zwarte variant van Sam Harris. Alles wat hij zegt is raak. Net 23 jaar, maar hij heeft zijn ego al onder controle. Hier tijdens een hoorzitting over reparations:
youtu.be/ls6g8ej21jU

ED-209 | 01-07-19 | 21:33 | 1

Hij doet het verdraaid goed en heeft lef om daar toch te gaan zitten en te spreken.

Frau Merkel | 01-07-19 | 22:24

Toch maar eens even de adresjes van dit soort tuig bekend maken, dan regelen we het zelf wel, wraak is zoet.

kwakindezak. | 01-07-19 | 21:32 | 1

Kijk eens in de spuistraat, Amsterdam, andere aanvullingen hieronder

am*dam | 01-07-19 | 21:37

De politie deed weer niets omdat de burgermeester van Portland een smerige linkse pro-Antifa communistische rat is. Het ware gezicht van links is communisme, echter dat verhullen ze meestal achter een dunne mimicry masker.

unshift | 01-07-19 | 21:32 | 4

Bestaat communisme eigenlijk wel.
Corruptie bestaat overal, want er zijn altijd ikke-ikke-mensen die over lijken gaan, dus ook binnen het communisme. En dan bestaat er meteen geen communisme meer.

kloopindeslootjijook | 01-07-19 | 22:02

@kloopindeslootjijook | 01-07-19 | 22:02: Communisme is een smerige immorele kwade totalitaire ideologie, erger dan nazisme, waarvan de geest nog leeft in west-Europa en de VS omdat deze landen het nooit hebben mogen ervaren. Communisme is slavernij op een gigantische schaal met de partij bovenaan als meedogenloze slavendrijver en de nuttige idioten die de partij aan de macht hebben geholpen als slaven onderaan. Het ontneemt van mensen het belangrijkste in het bestaan van een mens: hun vrijheid. Iedereen die denkt dat communisme fijn is (zoals de meerderheid van GroenLinks), kan beter een eigen communie zoals een kibbutz waar mensen vrijwillig lid kunnen worden en het weer verlaten wanneer ze het willen. Maar blijf verdomme weg van mijn vrijheid want ik ben bereid om te doden om mijn vrijheid te verdedigen. Mijn vrijheid doet niemand kwaad, maar de communistische en socialistische fantasieën van anderen bedreigen wel mijn vrijheid.

unshift | 01-07-19 | 22:33

@unshift | 01-07-19 | 22:33: Mooi gesproken zo denk ik er ook over. Communisme en met name marxisme heeft de meeste doden op hun geweten dan alle andere ideologieën. Kijk de doc Europa the last battle deel 1 tot welke ellende het kan leiden. Dat gaat over de Russische revolutie.

ardeverb | 01-07-19 | 23:57
▼ 1 antwoord verborgen

Antifa denkt het gelijk aan haar zijde te hebben, dachten de bruinhemden ook. Antifa is verworden tot hetgeen zij beweerd te bestrijden.

Solar666 | 01-07-19 | 21:32 | 1

Het is gewoon smerig rel schorem met een al even smerig excuus, al hun frustatie van de mislukte maatschappij die zij voor ogen hebben er even lekker uitschreeuwen, uitspugen en uitrammen... en het mag, want 'die anderen' zijn 'rechts'

litebyte | 01-07-19 | 21:36

Het lijkt wel Hitler's Sturmabteilung in 1920-1930, alhoewel dat zij bruine hemden hadden. Misschien gaat de vergelijking beter op met Mussolini's blackshirts.

Short | 01-07-19 | 21:31 | 3

Nee ze lijken op wat ze zijn: smerige communisten. Communisten waren veel erger dan nazi's in iedere opzicht en met een vele malen hoge dodental (zelfs met oorlog slachtoffers uitgezonderd)

unshift | 01-07-19 | 21:34

@unshift | 01-07-19 | 21:34: short refereert aan de manier waarop de nazi's knokploegen inzetten. Was ook het eerst waar ik aan moest denken bij het zien van deze beelden.

MrLahey | 01-07-19 | 21:38

@MrLahey | 01-07-19 | 21:38: De nazi knokploegen waren helemaal niets in vergelijking tot hoe de communisten in de USSR de Kossaken en "anti-revolutionairen" hebben behandeld. Maar dat leer je niet of nauwelijks in het westen waar links een stiekem zwak heeft voor communisme en waar links de dominante controle heeft over het onderwijs.

unshift | 01-07-19 | 22:45
-weggejorist-
mexicano + satesaus | 01-07-19 | 21:28 | 9
▼ 9 antwoorden verborgen

Trololo pakt weer uit tegen extreem rechts!!!!

toetssteen | 01-07-19 | 21:28

Lange naam ook wel voor een Ork.

schoon-schip-maken | 01-07-19 | 21:25

Binnenkort in dit theater.
Ik schrok van al die reacties van blijdschap op twitter toen Wagensveld klappen kreeg. Niet slecht één idioot maar zo´n beetje alles wat zich links noemt vond het een geweldige actie. Overigens opvallend vaak dezelfde mensen die helemaal over de rooie gingen toen een groepje KOZP-ers geblokkeerd werd.
Geweld mag weer, zolang het maar "goed" geweld is, gericht tegen "foute" mensen. En wie die foute mensen zijn wordt door dit tuig bepaalt.

spanarchist | 01-07-19 | 21:22

Sneldrogend cement is geen onschuldig goedje. Het is sterk alkalisch, en kan behoorlijk warm worden. Alkalische stoffen verzepen je huid, waardoor iets ontstaat dat vergelijkbaar is met brandwonden, maar dat merk je pas als het te laat is.

petersteenkamp | 01-07-19 | 21:22 | 2

Ongelofelijk toch dat dit niet wordt verteld. Ik hoor alleen de term "milkshaking"

R. Skickr | 01-07-19 | 21:53

Klopt. Het gebruik ervan is regelrecht terrorisme.

kindapaas | 02-07-19 | 06:31

In een roedel en gewapend 1 persoon in de rug aavallen..
Iets zegt me dat je dan niet helemaal goed in je knikker bent.

schoon-schip-maken | 01-07-19 | 21:20

In Nederland blijft men tolerant tegenover Antifa. RaRa?

padbuffel | 01-07-19 | 21:20 | 2

Toen Pegida in Amsterdam demonstreerde, liet antifa een bom achter bij het plein bij de stopera waar de demonstratie zou plaatsvinden. Geen meesterwerk, maar zeker geen speelgoed. Vond de EOD ook niet. Hoeveel mensen zijn hier uberhaupt van op de hoogte? En hoeveel arrestaties zijn hiervoor verricht? In beide gevallen niemand. En waarom zou men ook, als antifas waterdragers godbetert bestuurlijke functies in Amsterdam hebben!

quantumcollider | 01-07-19 | 21:40
-weggejorist-
RickyLaRue | 01-07-19 | 21:16

Portland... Do I need to say more? Van die "sanctuary" hell holes. Broednest van sneeuwvlokjes. Gewoon laten gaan. Gaan vanzelf failliet. Het geweld gaat daar alleen maar toenemen want de Dems hebben een hoop clowns als kandidaten. Normaal zou ik zeggen dat er niks met die petitie zal gebeuren, alleen Trump. Gewoon om Pelosi en dat geschifte wijf AOC een fuck you te geven. Dan is het jachtseizoen open op antifa en kunnen ze of voor hun kloten geschoten worden door burger milities of wegkwijnen in eigen grondgebied. Wanhoop. Mooi man.

Vageling | 01-07-19 | 21:16 | 5

@Vageling | 01-07-19 | 21:36:
Wat mij irriteert is die mateloze bewondering voor wanneer steden als Portland, of eerder San Fransisco, en dat eeuwige lousy, overschatte en overvolle NY, worden opgehemeld omdat er, als een zooitje Scheveningse meeuwen, een zooitje hipsters neerstrijkt met hun "food-trucks", hun hippe eettentjes, hun hippe coffee-bars met hun nog hippere "baristas" (knotje en getrimde baard verplichte eis).
.
De zielloosheid ervan, maar zichzelf maar zo(!) vinden Deugen.
Kan er niet tegen, tegen dat type volk. Spontaan weg willen wezen.
Maar goed. De omgeving van Portland is fenomenaal, als je van hiken en vissen houdt, zoals deze river.

chicago river | 01-07-19 | 21:43

@chicago river | 01-07-19 | 21:43: Iedereen krijgt dan associaties met The age of Aquarius en de bijbehorende subcultuur. Dat heeft nog steeds iets aantrekkelijks, voor heel veel mensen.

Kuifje-in-de-EU | 01-07-19 | 21:50

@chicago river | 01-07-19 | 21:43: Dat geloof ik. Ik heb mooie dingen op dat deel van het continent met mijn eigen gezien. Hiken hou ik wel van. "Camperen" (lees overnachten zonder elektra want gas heb je, water, en wat batterijen voor het essentiële. Punt is. Ik heb beiden gezien. Het is ook jammer. Hele andere cultuur daar. Ik heb het opgesnoven en, net zoals u, kijk ik er niet van op. Net zoals ik niet raar opkijk van bewapende mensen daar.

Vageling | 01-07-19 | 23:41
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
chicago river | 01-07-19 | 21:15 | 10
▼ 10 antwoorden verborgen

Fascisme komt van links.. maar links vindt van niet en daar kan je het maar beter mee eens zijn.

Ton8695 | 01-07-19 | 21:14

Als er in Nederland wanneer Antifa zich weer eens manifesteert en misdraagt, direct de gelegenheid wordt gegrepen om een petitie te organiseren, wellicht kunnen die extremisten hier dan eens aangepakt worden.
Dat is veel zinvoller dan je druk te maken over wat er in de VS gebeurt.

Bovendien, wanneer politieke partijen in NL zelf eens ter verantwoording worden geroepen, zodat al die zogenaamd politiek correcte politieke partijen zelf gedwongen worden 'kleur te bekennen', dan moeten zij: of afstand nemen; dan wel ze kunnen zelf afgerekend worden op hun sympathie en actieve steun aan Antifa.
GroenLinks is bij uitstek zo een partij die, zowel onder stemmers, als leden en actieve politici zelf, bomvol geweld-verheerlijkers EN geweldsplegers zit.
ps.
Ik lees dat 'steekmug | 01-07-19 | 20:32 |' schrijft dat hij de petitie heeft ondertekent. Kun je überhaupt als NIET Amerikaans staatsburger die petitie wel tekenen, c.q. is dat wel rechtsgeldig?!?

GeinPonempie | 01-07-19 | 21:13 | 5

@Ton8695 | 01-07-19 | 21:16:
Dat weet ik, maar er zijn ook nog oppositie partijen die hiermee mooi oppositie Kunnen voeren.

GeinPonempie | 01-07-19 | 21:44

Vergeet het maar. Al trekt Antifa moordend en plunderend door het land, de gewapende tak van GL is onaantastbaar. Gaaf land, hè Mark?

5611 | 02-07-19 | 06:10
▼ 2 antwoorden verborgen

De milkshake komt altijd van links.

Turbulentie? | 01-07-19 | 21:11

Overigens nog iets.
Ongeveer anderhalf jaar geleden ging er in NL ook een petitie rond om het fascistische antifa te verbieden vanwege hun geweld tegen oa politieke tegenstanders, joden, afvallige moslims, arbeiders en ondernemers.
Het viel me op dat meer dan de helft van de ondertekenaars dat anoniem deed.
Hoe zou dat komen?

Dandruff | 01-07-19 | 21:11 | 3

Ze zijn wel gewelddadig en ook gevaarlijk. Voor je het weet staat je huis in de brand of zijn de remmen van je auto doorgesneden.

Kuifje-in-de-EU | 01-07-19 | 21:15
-weggejorist-
katwijkse kuil | 02-07-19 | 00:02

Wat Kuifje zegt, pure angst. Mensen weten verduiveld goed dat Antifa extreem gewelddadig is. Hetzelfde geldt voor dierenterroristen. En mensen weten ook verduiveld goed dat dat geweld ook nog eens door "onze" overheid oogluikend toegejuicht wordt.

5611 | 02-07-19 | 09:11

Nou ja, als Antifa denkt op deze manier ook maar iets te bereiken dan moeten ze vooral hiermee doorgaan. Laat maar zien dat intolerante gewelddadige gedrag.
Next en doei.

Rest In Privacy | 01-07-19 | 21:08 | 14

@Dandruff | 01-07-19 | 21:49: Ik woonde destijds vlak bij het gekraakte Wolters Noordhoff-complex in Groningen en heb de veldslag tijdens de ontruiming meegemaakt. Dat was niet mis. Veel buitenlandse krakertjes toendertijd in 050, die op deze vrijstaat afkwamen. Het gerucht ging toen ook dat de opperkraker seropositief was en dat hij diverse andere krakertjes heeft besmet. De ballotage ging namelijk via zijn bed. Kortom: raar onverdraagzaam volk. Schoppen tegen de samenleving, maar wel om een uitkering smeken. Weinig consequent en principieel, veel aso's met een gedragsprobleem.

Kuifje-in-de-EU | 01-07-19 | 21:57

@petersteenkamp | 01-07-19 | 21:12: Dat is helemaal geen ongemakkelijke waarheid. Dit soort groeperingen is ijzersterk in ideologische haarkloverij. Als ze onderling elkaar afmaken dikke prima. Stimuleren dus die verdeeldheid.

5611 | 02-07-19 | 06:18
▼ 11 antwoorden verborgen

White trash.

RickTheDick | 01-07-19 | 21:08 | 1

Wat Rick zegt.

Kuifje-in-de-EU | 01-07-19 | 21:08

Portland round-up.? Beter monsanto round up gebruiken, ben je zo van dit tuig verlost.

mexicano + satesaus | 01-07-19 | 21:07

Zoals ik vanmiddag al ergens anders schreef.
In totalitaire religies als het socialisme wordt het verschil tussen "goed" en "fout" niet bepaald door wat iemand *doet*.
Maar uitsluitend door wie die iemand *is*.

Als Hamer (PvdA) minder Polen wil mag dat; als Wilders minder Marokkanen wil mag dat niet.
- WAT er precies gezegd wordt speelt geen rol;
- WIE het zegt bepaalt of er een schijnproces volgt.
Om diezelfde reden zijn vlaggen en T-shirts van massamoordenaars als Che, Lenin en CCCP in linkse kringen modeartikelen, vergelijkbaar met PLO- en hamas- sjaaltjes. Niemand in linkse kringen neemt daar aanstoot aan. Ik heb nog nooit gehoord van het bestaan van Breivik T-shirts, maar als ze zouden bestaan zou het dragen daarvan onacceptabel zijn in rechtse kringen.

Volgens antifa en cs is er niks mis met mishandeling, verkrachting of moord. Aanhangers van antifa en hun bondgenoten mogen zich daar zelfs schuldig aan maken want ze zijn "goed".
En andersom; als Trump morgen het wereldvoedselvraagstuk en het klimaatprobleem oplost; en passant alle slavernij in alle moslimlanden afschaft; en ook nog wereldvrede regelt; dan NOG is hij "fout". En is elke vorm van geweld tegen hem en zijn aanhang geoorloofd; alsook tegen iedereen die objectief is.

Dandruff | 01-07-19 | 21:06 | 10

@RickVogelschrick | 01-07-19 | 21:49:

Nee lijkt me niet.
Links is feitelijk een religie, net als christendom, islam of boeddhisme. Religieuze gevoelens zijn geen psychiatrische afwijking, 95% van de mensen op dees' aardkloot is religieus. Hoewel ik zelf atheïst ben snap ik dat wel; waar een dier leeft bij het moment, denken wij na over onze sterfelijkheid en die van onze naasten.
Mensen zijn op zoek naar zingeving. In een ontkerkende samenleving kan een heilstaat de plaats van god innemen.

Dandruff | 01-07-19 | 22:16

@Mo het varken | 01-07-19 | 22:05:

Precies, dat dus.
En niet alleen de media, ook politici, subsidiesponzen en zelfs fopwetenschappers als Jaap van Donselaar schromen niet om iedereen "extreemrechts" te noemen.

Volgens Japie is het afwijzen van de sharia bijvoorbeeld extreemrechts; dat schreef hij letterlijk over het EDL. Carel Brendel heeft vaak geschreven over de dubbele standaard die Japie toepast;
- een linkse partij met 100 ex-stalinisten is "gewoon" links;
- een rechtse partij waarvan één lid ooit een gesprek had met de neef van de buurman van een mogelijke neonazi, is neonazistisch.

Dandruff | 01-07-19 | 22:30

@Dandruff | 01-07-19 | 21:37: Het begint al bij de woordkeuze. Antifa- of dierenterroristen zijn activisten, moslimextremisten zijn strijders. Iedereen rechts van de PvdA is extreemrechts, informeel ook wel tokkie, bruinhemd, nazi of racist.

Bij een "discussie" op NPO 1 over het terughalen van Syriegangers worden twee voorstanders uitgenodigd. Hetzelfde zie je bij de klimaathysterie en nu weer rekeningrijden. De discussie beperkt zich hoe je dat zou moeten doen, waarbij het bespelen van de publieke opinie gewoon benoemd wordt. De vraag of je er aan moet beginnen komt amper aan bod. Zo dat het geval is worden uitsluitend uitgebreid de voordelen benoemd.

5611 | 02-07-19 | 09:04
▼ 7 antwoorden verborgen

Waar was Tiny?

plaksnorhater | 01-07-19 | 21:05

Links weer blij want alles wat anders is, is exotisch en hemels. Zou er een eed bestaan bij de gratie van hun clitoris.

klowiepowie | 01-07-19 | 21:04 | 1

Er aan toevoegen, dat ik word "lastiggevallen" door heel veel likes van niet-westerse dames. Misschien omdat ze wat ervaring hebben met hun eigen "cultuur" en relaties.

klowiepowie | 01-07-19 | 21:07

ANTIFA, de knokploegen van de Groene Khmer. Doen dingen die de Groene Khmer zelf niet kan doen. Zoals tegenstanders aftuigen.
De oorsprong van ANTIFA is in de jaren 30tig van de vorige eeuw toen zij de knokploegen van de Communisten waren die op de vuist gingen met de knokploegen van de Nationaal Socialisten (in Duitsland). Toen de laatste aan de macht kwamen en de oorlog uitbrak gingen ze ondergronds om in de jaren 60tig terug te keren als een gewelddadig extreem links (Rote Armee Fraktion), de jaren 80tig staken ze internationaal de kop op als gewelddadig extreem links (kraakbeweging) en sinds de eeuwwisseling keerden ze terug van nooit weggeweest als gewelddadig extreem links (Social Justice Warriors).

Osdorpertje | 01-07-19 | 21:03 | 1

Totaal onjuist, sorry. Evengoed heb ik een rothekel aan Antifa. Evengoed: Geen gelul opschrijven (Ik zie dus nooit een Antifa van 109 die noch tegen de nazi aan het knokken was).

geen koning | 02-07-19 | 01:29

Laten we in de strijd tegen facisme met een beetje geweld meningen dicteren en anderen hun rechten ontnemen. Het doel heiligt tenslotte de middelen.

Aap Noot Miesje | 01-07-19 | 21:03

Is al jaren gaande daar in Portland, Youtube staat er vol mee.
Antifa et al. zijn daar full time bezig om problemen te veroorzaken, te intimideren en geweld te gebruiken richting de niet-deugerts.
Dat vuile Marquez ratje is er ook echt altijd bij.
Waarom steeds in Portland eigenlijk, weet iemand dat?

onverantwoord hard | 01-07-19 | 21:03 | 1

Veel lege panden waar ze kunnen wonen, totaal corrupte elite, weemoedige desinteresse van de gesloopte bevolking, verdwenen ambtelijke macht? Ik verzin maar wat.. Evengoed zijn dat meestal de symptomen.. Een beetje zoals wij het gaan meemaken, of al lang meemaken (naar waar je huisje staat)

geen koning | 02-07-19 | 01:22

Ik had het al eerder gezien.
Wat mij verbijsterde was het gebrek aan politie inzet, het gemene en laffe van de aanvallen (cement in melkkartonnen), en de omstanders die filmen belangrijker vonden dan dat iemand die zich niet verdedigde door gemaskerd tuig in elkaar werd geslagen.
Links Amerika is zwaar ziek.
En in Nederland werd geld ingezameld voor de AFA activisten die gearresteerd waren.
Ziek.
Niet dat ik denk dat het hier beter is.
AFA wordt hier sinds jaar en dag al de hand boven het hoofd gehouden door politie, burgemeesters, en rechters.
Enfin. In de tijd dat ik beroepsmatig wat met ze te maken had, heb ik veel geleerd van de methoden en tactieken die ze gebruiken. Erg leerzaam....

Roadblock | 01-07-19 | 21:02

De linkse terroristen gaan de islamitische terroristen nog eens van de eerste plaats verdringen.
Samen worden ze nog eens heel groot.
De geschiedenis herhaalt zich weer eens.

Ruimedenker | 01-07-19 | 20:58 | 2

Links gaat er als eerste aan. Islamitische terroristen hebben niets met links. Links zal nooit een bedankje voor de medewerking krijgen.

A.I. van Dee | 01-07-19 | 21:26

@A.I. van Dee | 01-07-19 | 21:26: Links? Heeft in de hele wereld nog een zeteltje of 2. Evengoed heeft max weer gewonnen, staan de meisjes in de halve finale, gaan we weer fietsen in Frankrijk, heeft gs een mooie aanbieding, lig jij alras in eenzwembad waar moeders de vrouw in haar eentje een patatje kan halen.. Dus..
No probleem toch? Met je extreem rechtse regeringspartij VVD?

geen koning | 02-07-19 | 01:15

Die Joseph Christian Evans is duidelijk herkenbaar op het moment dat hij zijn slachtoffer met een wapen tegen het hoofd slaat. Waarom lees ik nergens dat hij is opgepakt? Als recidivist en strafblad voor aanvallen met verboden wapen, lijkt me een zware gevangenisstraf op zn plaats. De rol die de Mayor speelt in Portland mag ook wel onderzocht worden. Hij geeft vrij baan voor het tuig om mensen aan te vallen. Hij beveelt de politie niets te doen.

R. Skickr | 01-07-19 | 20:57

De stoottroepen van het nieuw politiek fascisme.

azijnseikerT | 01-07-19 | 20:57

Heeft die "Antifa organiser Luis Enrique Marquez" last van overvloedige speekselvloei of is het gewoon een kwijlebal?

Rest In Privacy | 01-07-19 | 20:56 | 4

Hondsdolheid

Pierke Smulders | 01-07-19 | 21:14

Looks like sperm to me.......

Koning BongoBongo | 01-07-19 | 21:14

@Koning BongoBongo | 01-07-19 | 21:14:
Haha ja *beelddenker is*

Rest In Privacy | 01-07-19 | 21:20
▼ 1 antwoord verborgen

Ach het is de Antifa maar: die strijden tegen de "slechteriken" dus dan is het helemaal in orde. Oh en "milkshaking" is toch iets onschuldigs? Iets "grappigs"? Paniek om niks dus: komt helemaal goed.

Maar nu even serieus: ik mag toch hopen dat er nu ook opgetreden gaat worden tegen deze doorgeslagen radicalen. Als je het niet met iemand eens bent, dan sla je zo iemand niet de hersens in noch gebruik je een andere vorm van geweld.

Dat er niet werd ingegrepen is overigens ook niet zo heel vreemd: Portland (Oregon) is een stad die je nog het beste zou kunnen vergelijken met Amsterdam (alleen dan dus in de VS).

countus | 01-07-19 | 20:55

Antifa's zijn allemaal smerige, gewelddadige fascisten, of ze nu in de VS gemaskerd in het zwart tekeer gaan, of in Duitsland, of in Italië, of in Nederland.

Smerig, anti-democratisch, intolerant, fascistisch tuig van de richel. Eigenlijk zou er iedere keer dat ze het geweld entameren, met scherp op ze geschoten moeten worden.

Dr_Johnson | 01-07-19 | 20:52 | 21

@botbot | 01-07-19 | 21:34:
Niet alleen u ziet de eenzijdigheid van het politie optreden bij Wagensveld.
Oh ja, op de oproep van de politie aan die gewelddadige 'moskeebezoekers' die de politie aanvielen heeft nog niemand gehoor gegeven.
Krekels en Tumbleweeds.
Maar de politie heeft wel de indruk gegeven 'dat ze er iets aan doen'.
Misschien komen de foto's over een jaar wel op internet.

Roadblock | 01-07-19 | 21:40

@Roadblock | 01-07-19 | 21:26: Ik ben meerdere malen 'opgekomen' voor zaken die ik belangrijk vind. Zo was ik o.a. tegen TTIP. AntiF dus ook. Als je je als mens laat intimideren door het aller kleinste clubje idioten... Heb jij dan recht op een plek op deze aardkloot?
Ze doen iedere minuut een yell. Tussendoor kan je gewoon ff aan ze vragen of ze op willen donderen, met als motivatie dat ze de goede zaak enkel verzwarten. Ze gaan dan niet weg, maar durven je dus ook niks te doen.
Ik ben een linkse rakker van de ouwe stempel, but tering.. wat zijn dat een zooitje watjes.

geen koning | 02-07-19 | 01:03
▼ 18 antwoorden verborgen

Voor wie zich verbaast over de afwezigheid van de Amerikaanse politie: als antifa een stelletje ongewapende negers waren geweest, waren ze al lang overhoop geschoten. Misschien dat de burgemeester van Portland eens in Eindhoven moet komen buurten. www.usconcealedcarry.com/resources/cc... ?

Hetkanverkeren | 01-07-19 | 20:51 | 1

goeie

geen koning | 02-07-19 | 00:47

Tuurlijk is de antiva een terroristische organisatie wat kan het in hemelsnaam iets anders zijn.
Maskers, wapens, geweld, haat en intolerantie klinkt niet als een vredelievende organisatie

Jacktheflipper | 01-07-19 | 20:51
-weggejorist-
5611 | 01-07-19 | 20:50 | 3

Misschien kunnen we een motorbende inschakelen om ze een koppie kleiner te maken... Oh wacht

Cunts-en-kitsch | 01-07-19 | 20:49

Is Amerika hè. Laat ze daar lekker polariseren. We hebben genoeg aan onze eigen gekkies.

Ignatius J Reilly | 01-07-19 | 20:47 | 2

Hier krijgen ze ook alle ruimte kozp/antifa een dikke kliek.

timmey | 01-07-19 | 20:53

Luis Enrique Marquez heeft een flinke slok van de milkshake met ongebluste kalk gedronken. Of het is een aanval van rabies, dat kan natuurlijk ook.

Glasgow Argus | 01-07-19 | 20:46

Ik volg de situatie in de USA op de voet en ik kan u vertellen dat de polarisatie met de dag toeneemt. Het extreme geweld van de linkse stormtroepen wordt volledig gedownplayed & verzwegen door de MSM (bovenstaande CNN filmpje is dan ook een absolute uitzondering). Republikeinen worden gecensureerd door Big Tech & MSM en ze worden fysiek aangevallen op straat. Ik ben bang dat het niet lang duurt voordat er een antwoord komt van rechts, met of zonder assault rifles...

keurslager | 01-07-19 | 20:45 | 4

Rampage:Antifa Punishment
Binnenkort op Netflix

steekmug | 01-07-19 | 20:54

Dat lijkt mij hoog tijd worden dat die antifa niksnutten hardhandig terechtgewezen worden. Bier, nootjes, let the show begin!

devil13 | 01-07-19 | 20:54

@Ignatius J Reilly | 01-07-19 | 20:52:
Wat ik van mijn usa vrienden in kansas begrijp is dat nagenoeg alle gekkie schutters niets op hebben met de NRA(national rifle association).. de gewone amerikaan wel. De gekkies schieten van ook met illegaal verkregen wapens en ze hebben ook minder tegenslag in zogeheten gun free zones. Daar waar juist veel mensen een wapen hebben gaan ze niet tekeer wetende dat terug geschoten kan worden.

timmey | 01-07-19 | 20:57
▼ 1 antwoord verborgen

godver, maak dit clubje aub ongewenst en pak ze aan.
tuig en levensgevaarlijk!

Schepvogel | 01-07-19 | 20:45 | 1

Nee joh, ongetrainde vlieggewichten die zich suf blowen. Mijn vriendin kan ze met gemak in elkaar rossen. Heb wel een toffere vriendin dan de meeste Hollandse meisjes aan man naast zich hebben tijdens het ontwaken, dat wel.

geen koning | 02-07-19 | 00:40

Vechten? Potshots&suckerpunches op 1 persoon die niks terug doet. Helden.

Aap Noot Miesje | 01-07-19 | 20:44 | 2

Kunnen we niet framen dat antifa een Mohammed cartoon wil organiseren? Probleem zo opgelost.

mexicano + satesaus | 01-07-19 | 21:01

Niks framen, groot licht erop.

Aap Noot Miesje | 01-07-19 | 21:24

Geweld mag tegen mensen met een andere mening dan de linker.
Want de ander is een fascist, racist, populist of...

... een blanke man, die werkt voor zijn geld.

Andersdenkend | 01-07-19 | 20:43 | 1

Als jij zeker weet dat je gelijk hebt, dan is het logisch om te denken dat iedereen die het niet met je eens is dus dom of kwaadaardig is. En dat is dus precies de retoriek van links.

Muxje | 01-07-19 | 20:50

Dat krijg je met zo'n linkse president als Trump. Dan kunnen onverdraagzame radicalen hun gang gaan zonder dat ze door de politie worden aangepakt.

Kuifje-in-de-EU | 01-07-19 | 20:41 | 5

Niet vanuit Nederlands perspectief bekijken, in Amerika is er nog scheiding der machten.

smdyasc | 01-07-19 | 20:49

lolol

marrretje | 01-07-19 | 20:55

Dit is wel een hele slechte trol poging.
Heb je je dag niet vandaag?

ditotje | 01-07-19 | 21:54
▼ 2 antwoorden verborgen

"Both John & Adam were beaten by Antifa after trying to help a gay man in a sun dress being chased down the street."

Maar Antifa is toch juist vóór het beschermen van de LGHBT-community? Ik kan het niet meer volgen. Het enige dat ik weet, is dat je knettergek bent als je sneldrogend cement op iemand gooit.

MickeyGouda | 01-07-19 | 20:40 | 3

@Is dit nog nieuws? | 01-07-19 | 20:59:

Dat arme, weerloze dier. Het wachten is tot de dader escaleert en een menselijk slachtoffer maakt.

MickeyGouda | 01-07-19 | 21:09

Antifa, nee, alleen fa.

smdyasc | 01-07-19 | 20:39

Dus die Anti Facisten, hebben ook iets tegen homo's? Eh, ik snap het ff niet meer!

LoesjeP | 01-07-19 | 20:37 | 4

@theJ71 | 01-07-19 | 20:49: Of gewoon een andere mening. Meneer Ngo is immers blank noch joods.

OverdaanDerOnderheid | 01-07-19 | 20:55

Ik ben blij dat jij het ook niet begrijpt.

MickeyGouda | 01-07-19 | 21:13

@LoesjeP, EUH "gewoon" tegen ons behalve voor de anderen tog lkrr simpel joh 90% van ze woont nog bij de ouders komt helemaal goed.

RenedieLange | 02-07-19 | 07:04
▼ 1 antwoord verborgen

Ik zou het wel eens 1 tegen 1 willen proberen met MMA-referee erbij tegen die soja-slikkers op de foto. Geweld is ook maar geweld.

Slogra | 01-07-19 | 20:36 | 1

Als jij een kilo of 95 weegt, een beetje fit bent.. Dan kan jij in je eentje zeker een roddelgevecht met ongeveer 7 van die watjes winnen.
Soort van fightclub maar dan tegen 7 (met meer dan zeven zijn zij zelden)

geen koning | 02-07-19 | 00:35
-weggejorist-
Renkum0317 | 01-07-19 | 20:35 | 2

''In zowel de VS als in Europa hebben socialisten / progressieven sterk de neiging om sociale spanningen en hun oorzaken te bagatelliseren of te ontkennen en houden zij tot het uiterste vast aan hun droom van een tot in alle details door de overheid opgelegde ‘multiculturele’ samenleving waarin iedereen zoveel mogelijk ‘gelijk’ is – op de absolute top, de overheid, na. Dit is feitelijk niets anders dan het aloude Sovjet-model dat helaas vooral goed zichtbaar geworden is in het bestuur van de Europese Unie. In zowel sociaal, economisch als financieel opzicht is zo’n afgedwongen ‘linkse’ maatschappij echter niet alleen onhoudbaar maar ook onbetaalbaar en -mede daardoor- uiteindelijk zelfs totaal onleefbaar.''
Bron : www.vrijspreker.nl/wp/2011/01/top-psy...

*101# | 01-07-19 | 20:35

De linkse kerk en de religieus fascisten hebben grote overeenkomsten.

oplichter | 01-07-19 | 20:35

Getekend en de mijn email bevestigd!
Vrienden moet je wereldwijd steunen!

steekmug | 01-07-19 | 20:32

Iemand afranselen is strafbaar en een hele groep met geweld de mond snoeren is terrorisme.
Ik dacht dat de Amerikaanse versie van oom agent zo'n bikkel was. Waar is het misgegaan?

Slogra | 01-07-19 | 20:32 | 2

Toen door de rechter werd beslist dat de politie in de VS geen specifieke verplichting heeft om burgers te beschermen (buiten het geval dat burgers door de politie worden vastgehouden). Zie de zaken Warren v. District of Columbia, DeShaney vs. Winnebago, Town of Castle Rock vs. Gonzales.

OverdaanDerOnderheid | 01-07-19 | 20:42

Ik lees net in een twitterdraadje dat de politie in dat "precinct" 130 fte tekort komt omdat niemand daar wil werken. Er is geen oom agent.

sjef-van-iekel | 01-07-19 | 20:46

Als nationaal socialisten Nazi’s worden genoemd, zijn deze internationale socialisten dan iNazi’s? Bekt wel lekker voor de doelgroep van NPC’s.

McSplutter | 01-07-19 | 20:32 | 1

Het is sowieso een nogal dubieuze groep. In Nederland is wel eens geprobeerd om ze te verbieden, maar dat is niet gelukt. Onverdraagzame communisten die Lenin vereren. En die gewoon hun enge ideetjes op Joop.nl mogen spuien.

Kuifje-in-de-EU | 01-07-19 | 20:58

Kijk ook eens naar de genuanceerde reacties op de tweet van Ricky Gervais over het gooien van milkshakes met sneldrogend beton als geweldloos protest tegen vrije meningen.

Gervais is een self-confessed champagne socialist, maar wel de enige die de hypocrisie van de linkse kerk blootlegt. En dat mag niet, want woorden doen pijn en milkshakes niet.

Glasgow Argus | 01-07-19 | 20:31 | 4

@Kuifje-in-de-EU | 01-07-19 | 20:45: Deze: After studying science, philosophy, theology and socio economic history for many years, I have concluded that the big problem is that so many people are fucking stupid.

Kuifje-in-de-EU | 01-07-19 | 20:49

@Kuifje-in-de-EU | 01-07-19 | 20:49: Inderdaad, een scherpe. Jammer dat het Dunning-Kruger effect acceptatie op persoonlijk niveau in de weg staat.

Glasgow Argus | 01-07-19 | 20:53
▼ 1 antwoord verborgen

De stormtroepen van het nieuw fascisme.

IkWilOokWatZeggen | 01-07-19 | 20:31

Waarom mogen die gasten gemaskerd rondlopen en geweld plegen? Iemand een idee?

Sliptong | 01-07-19 | 20:28 | 4

Euh...?
Amerika....

Is dit nog nieuws? | 01-07-19 | 20:56

@Is dit nog nieuws? | 01-07-19 | 20:56: Ideeën kennen geen grenzen.

OverdaanDerOnderheid | 01-07-19 | 21:00
▼ 1 antwoord verborgen

Daar gaat mijn bloed nou van koken.

Rammstein | 01-07-19 | 20:27

Links:
Geweld mag tegen mensen met een andere mening dan de linker.
Want de ander is een fascist, racist, populist of...
Wat zegt u?
Laalalalala *vingers in horen* en knokken maar....
^links.

Is dit nog nieuws? | 01-07-19 | 20:26

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken