Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Baudetbedreigster krijgt 100 uur taakpaf

Mila van den Bosch, de zangeres achter de internetsensatie Als Je Thierry Dood Wilt Schieten Zeg Dan Paf, moet van de rechter 100 uur taakstraffen

Social

Maar wat moet ze gaan doen?

A) FvD-flyers prikken op station Almere Muziekwijk
B) Zangles geven aan mannenkoor 'de Toonduiveltjes' in Ubbergen
C) 100 uur Als Je Thierry Zijn Veiligheid Respecteert Zeg Je Okee scanderen
D) Meelopen in demonstratie met Rutger Groot Wassink (oh nee wacht)
E) Debat organiseren met sprekers van divers pluimage in De Balie
F) Anders, namelijk...

UPDATE: Hele uitspraak HIERRR. Opvallend citaat: "De omstandigheden roepen sterke associaties op met de verkiezingstijd in 2002. [naam] werd vermoord op een moment dat de peilingen een grote winst van zijn partij voorspelden, kort voor de Tweede Kamerverkiezingen. De snelle opkomst van [naam] en zijn partij baarde een deel van de bevolking indertijd ook zorgen. Naar het oordeel van de rechtbank heeft de uitlating van verdachte in voornoemde context een nog sterker opruiend karakter. Dat verdachte de uitlating in de vorm van een vrolijk liedje heeft gedaan maakt dat niet anders." We hoeven u niet uit te liggen wie met [naam] wordt bedoeld.

Reaguursels

Inloggen

En dan krijgt mijn kind op voortgezet onderwijs les van dit soort groen links types, te erg gewoon. Terwijl ik mijn kind multicultureel op probeer te voeden heb een (pleeg) broer met een andere kleur, dus hoe kan ik dan rasistisch zijn maar je wordt er wel op aangekeken als je een andere mening heb. En dan krijgen deze enge mensen en onderwijs alle ruimte om hun linkse mening door te drukken.
Deze onaangepaste wezen is niet meer te helpen, 100 uur taakstraf, neeeee daar gaat ze echt anders door denken. Moedeloos, kansloos, we zijn gedoemd. Want ook al willen we een verandering gaat nooit gebeuren zolang EU blijft bestaan

Debbelkwebbel | 24-04-19 | 12:21
-weggejorist-
Bakschuif | 23-04-19 | 23:57 | 2

Ik zeg F) : 100 uur fietstaxi voor Thierry zijn. Niet alleen in Amsterdam, maar ook interlokaal.

JvanDeventer | 23-04-19 | 23:33 | 1

De pusheks resideert in Nijmegen toch ? De 7 heuvelenweg op en af per fietstaxi met Thierry én Otten in het bakkie. Piept ze gauw anders.

Grijskijkert | 24-04-19 | 14:07

100 groot geschapen vluchtelingen deepthroaten

TonyMontana010 | 23-04-19 | 22:31

100 uur is niks!

Daarentegen is dat voor zo’n werkschuwe een eeuwigheid...

killRoy1982 | 23-04-19 | 22:16 | 1
-weggejorist-
Retepsteeltje | 24-04-19 | 00:22

100uurtjes, het is toch om te huilen. 'Bij geweld trekken we de grens' en die grens is dan 100uur een beetje naar een schoffel kijken. Niet eens een voorwaardelijke celstraf. Blokkeerfriezen kregen 2,4x zo veel maar konden op veel meer sympathie van het volk rekenen en waren bovendien niet eens aan het oproepen tot geweld. Hooguit waren ze geweld aan het voorkomen tijdens een intocht. 100 uur... het lijkt wel een aanmoediging!

Joostmochtnietsweten | 23-04-19 | 22:09

Puin ruimen in Kobani en daarna uithuwelijken aan een Syriër met grote jeukende ballen.

bwanabanjo | 23-04-19 | 21:30

Optie F : De wallen op in zwart/rood kostuum met een hartjes bril en genaamd AFA-bitch als bord voor haar kop.

meerkat | 23-04-19 | 21:18 | 1

Is dat een soort variant op Bruce zijn “I hate n*ggers”-bord?

BLR | 24-04-19 | 06:55

100 uur in een zwarte burka op het strand liggen als het boven de 30 graden is

Rene046 | 23-04-19 | 21:16

Lekker consequent, onze rechters. Deze mevrouw krijgt een taakstraf, maar de man die de moordenaar van [naam] opriep om het nog eens te komen overdoen gaat vrijuit...

MAD1950 | 23-04-19 | 20:09 | 1

U bedoelt Corné Hanssen??? Die was alleen maar ene Volkert kwijt. Hij zei er niet bij wat Volkert moest gaan doen als hij hem gevonden had....

Mark zit te Dutten | 23-04-19 | 21:30

F) De telefoon opnemen bij Jean-Marie Pfaff. “Hallo, u spreekt met P(f)aff...”

Mark zit te Dutten | 23-04-19 | 20:01

Ter verdediging voerde ze aan dat er meerdere demonstranten het liedje zongen en zij het overnam het zingen. Wat op zich vreemd is om dat verder aan alle kanten werd ontkend dat er meerdere waren die zongen.

Rotterdammert1965 | 23-04-19 | 19:27

Wat een vreselijk wijf. Mijn nekharen gaan overeind als ik haar zo bezig zie in de filmpjes. Ook al stond ze bij de tegendemonstratie aan de ‘goeie’ kant, haar manier van actie voeren is ronduit stuitend. Prima als je het ergens niet mee eens bent, maar ga de boel niet lopen terroriseren om je mening maar door te drammen. Keihard afstraffen, aub.

Highwoodman | 23-04-19 | 18:58 | 1

Doelende op de tegendemonstratie bij de reli-gekkies uiteraard.

Highwoodman | 23-04-19 | 18:59

Potverdrie. Dan heeft ze na d'r taakstraf toch maar mooi 100 uur gewerkt in d'r leven. Niet hard, oke, maar toch. Eindelijk iets gedaan wat de schijn van nuttig heeft.

ZeurDakker | 23-04-19 | 18:26 | 3

Die kan ze dan ook mooi op haar geweldige CV schrijven?

brie-de-penis | 23-04-19 | 19:21

Haha, top

Tjajaja | 23-04-19 | 19:31

Voor haar is 100 uur waarschijnlijk net zo erg als voor een ander 500. Alleen heeft zij er denk ik wel alle tijd voor.

Mart6037 | 23-04-19 | 19:50

En de rechter die beweerd een daad te willen stellen met 100 uur fop straf, zum kotzen. Als je een brandende fles richting een haathut gooit, en verder totaal geen schade aanricht krijg je 4 jaar in de e.b.i..

Mo het varken | 23-04-19 | 18:24 | 1

kan je je kennis van de Nederlandse taal een beetje opfrissen? Beweerd moet zijn beweert (tegenwoordige tijd) en voor 'zum kotzen' is er vast wel een Nederlandse uitdrukking. Verder is 100 uur taakstraf behoorlijk zwaar als je het vergelijkt met andere rechterlijke uitspraken.

Michael03 | 23-04-19 | 18:38

Binnenkort mag ze de eerste uurtjes van die taakstraf opsouperen door de demonstratie nog eens over doen, zodra de organisatie van de vorige optocht een manier heeft gevonden de aanslagen in Sri Lanka aan Thierry te linken in de nieuwe versie van Deugen in Communie.
De NOS, Antifa en de Gemeente Amsterdam hebben dat doel nog niet opgegeven, valt te verwachten.

Jan Passant mk2 | 23-04-19 | 17:58

100 uur adem inhouden.

boccelullus | 23-04-19 | 17:55 | 1

goed plan! met enige hulp gaat dat lukken

Bakschuif | 23-04-19 | 23:59

Wc's poetsen bij asielzoekerscentrum.

ET007 | 23-04-19 | 17:42

F) anders, namelijk; 100 uur onafgebroken de bodem van een gevuld zwembad schoonmaken (zonder ademmengsel fles)

Dr.Tatta.Macamba | 23-04-19 | 17:15 | 1

Sorry. Ik zie dit nu pas.

boccelullus | 23-04-19 | 17:56

Lekkere meid.
www.ad.nl/binnenland/pafmeisje-mila-i...
Als ik zie wat zij bij deze demonstratie allemaal uitvreet,
www.youtube.com/watch?v=xe6DL61xbEY
dan verbaas ik mij het meest over het optreden van de politie.
Ze wordt een paar keer vaderlijk toegesproken, en daarna mag zij weer haar goddelijke gang gaan. Glitter en viezigheid in het gezicht drukken etc etc.
Agressief tuig. Kan het niet anders noemen.
Als ik die jongens van Stichting Civitas Christiana was geweest, had ik een paar keer goed uitgehaald.

Roadblock | 23-04-19 | 17:13 | 5

Verbaas me weer, er wordt geweld toegepast door links tuigmensjes en politie gaat niet over tot aanhouding.

Rotterdammert1965 | 23-04-19 | 19:32

" ... paar keer goed uitgehaald" heel herkenbaar! Dat kreng hadden ze de tanden achter uit haar keel kunnen plukken, echt waar... En die naar de camera kwattende mongool had een rare neus op zijn achterhoofd gehad met de vuist er nog achter. Wat een vullis.....

Bakschuif | 24-04-19 | 00:02
▼ 2 antwoorden verborgen

F) 100 uur schoonmaakwerkzaamheden in een AZC naar keuze.

wiener mit pommes | 23-04-19 | 17:07 | 1

lol, jij was al voor :)

ET007 | 23-04-19 | 17:43

Schoolvoorbeeld van hoever VvMU mag gaan: oproepen tot geweld. Schoffelen kreng!

JJMS | 23-04-19 | 17:05

Pittig. Had op vrijspraak gerekend. Fijn dat rechter zich Pin nog herinnert. Was misschien te verwachten. Maar nu zie ik het gebeuren. Had in 1990 nooit een rechter gezien. Nu veeg je er 2weken voor.
optie F. meld je maar in een verzorgingshuis; taakjes genoeg daar.

Shareholder II | 23-04-19 | 16:49

100 uur met overtuiging flyeren voor het FvD.

Jan, Leiden | 23-04-19 | 16:36

Zou in hoger beroep gaan, is een pittige straf voor iemand die zijn mening geeft. Tis nog niet zo erg als die waxinelichtje gooier, maar toch. Maar ja, die rechters meten wel vaker met 2 maten.

Tishetnetnie | 23-04-19 | 16:35 | 5

Als u dit iemand, die zijn mening geeft noemt, zal u het wel niet erg vinden dat ik u niet goed bij u hoofd vind.

Roadblock | 23-04-19 | 17:18

Mijn mening is dat u een toepasselijke nickname heeft gekozen.

Pierke Pierlala | 23-04-19 | 17:53

Inderdaad, voor een gewapende overval krijg je minder straf. Blijkbaar laten rechters zich beïnvloeden door fora als deze.

Michael03 | 23-04-19 | 18:42
▼ 2 antwoorden verborgen

100 uur de wcpot schoonmaken bij DENK in een FvD (of PVV) tshirt.

F5-toets | 23-04-19 | 16:25

houden jullie er alsjeblieft wel rekening mee dat een Werkstraf voor dit soort werkschuw tuig dubbelhard aankomt en dat dan ook nog eens iets moet doen wat ze niet wil wat ook weer emotioneel gezien verdubbeling betekent!! Dat die krakersdoos dus in haar beleving 400 uur dingen moet doen die ze niet wil?

langzullenweleven | 23-04-19 | 16:08 | 1

Ja, je hebt helemaal gelijk. Niet doen. Laten we het kreng liever gewoon kielhalen.

Bakschuif | 24-04-19 | 00:04

Slim gedaan door de linkse rechters.
Met een taakstraf ontloop je een strafblad!
Waarom geen jaar gevangenisstraf met een halfjaar voorwaardelijk?

Dit soort figuren worden bestraft met dezelfde maat als Volkert v.d. Graaf.
Schande.

outdoor | 23-04-19 | 16:06 | 3

Op de reaguurders-bingokaart staat 'linkse D66-rechters'. Ik kan alleen 'linkse rechter' dan ook niet goedrekenen.

JJMS | 23-04-19 | 17:08

Neen, zo ontloop je een strafblad niet: dit wordt gewoon geregistreerd.

Guido | 23-04-19 | 18:02

Gewoon gelul (met vooropgezette bedoeling)

Michael03 | 23-04-19 | 18:44

100 uur achtereen op het Binnenhof: "paf, paf, paf etc. laten roepen. daarna is ze n.a.. w. rijp om tussen twee stevige, witgejaste broeders te worden afgevoerd. Ik vermoed echter dat deze wijze van strafvoltrekking te stigmatiserend voor deze dame wordt geacht; dus zal het wel niet gebeuren. Jammer, dat ik geen rechter ben.

oliebolletje123 | 23-04-19 | 15:54

100 uur, zal ze wel voor sommige mensen die sommige dingen doen poeptaarten gaan bakken, die ze binnenkort nodig hebben, als Thiery weer groots gaat winnen, dan gaan alle linksche alarmbellen weer af en moet je toch weer bevreesd zijn voor kogels van links.

Rivpim | 23-04-19 | 15:39

100 uur entertainen van een groep uitgeprocedeerde asieljongeren uit veilige landen.

small_town_dude | 23-04-19 | 15:38

Fi-Bu-Bla | 23-04-19 | 15:31
De manier waarop ze hysterisch tekeer ging was wat mij betreft al ver over de grens van het fatsoen. Kunnen ze het wel 'druktemakers' noemen, maar dit was de overtreffende trap.

toetssteen | 23-04-19 | 15:40

Het was prikkelend, en de column ging over het maatschappelijk debat volgens de rechter.
Hm, ik heb zo het idee dat dit wel lachen is voor Wilders zijn proces.

Roadblock | 23-04-19 | 17:21

Die mag voortaan wel heel goed uitkijken bij het oversteken... Heeft veel kwaad bloed gezet.

Bakschuif | 24-04-19 | 00:07

Kan ze in ieder geval "werkervaring" toevoegen op haar CV en LinkedIn profiel.

ZegMaar | 23-04-19 | 15:28 | 2

Haha, top!

Tjajaja | 23-04-19 | 19:33
-weggejorist-
Retepsteeltje | 24-04-19 | 00:05

100 uur aan het werk. Staat goed op haar cv. Werkervaring

edo2018 | 23-04-19 | 15:25

IK zeg optie F, anders. Namelijk 100 uur echt fysiek zwaar werk. Stratenmaker, bouw, zorg, op het land werken.

Goofy Goofball | 23-04-19 | 15:17 | 2

vuilnis ophalen. Daar is het feminisme nl nog niet ver genoeg doorgedrongen en is er nog een gigantisch glazen plafond.

ScumbaggusMaximus | 23-04-19 | 16:44

Vind ik ook. Vrouwen zijn namelijk schandalig ondervertegenwoordigd bij de gemeentereiniging, het rioolbedrijf en de bouwvakkers.

Pierke Pierlala | 23-04-19 | 17:56

Ze zal wel in hoger beroep gaan. Verplicht werken is voor werkschuw tuig een buitenproportionele straf.

BozePaarseMan | 23-04-19 | 14:53 | 2

100 uur achter de ramen op de Wallen en het verdiende geld schenken aan Kika

Rivpim | 23-04-19 | 15:40

Ik zou haar Mein Kampf laten overschrijven en haar elke 10 pagina`s laten verlichten met een toepasselijk miniatuur.

Lt-Kol Kilgore | 23-04-19 | 14:53 | 1

Wie? Mila van den Bosch?

Retepsteeltje | 24-04-19 | 00:06

Dus, 100 uur onvoorwaardelijke taakstraf bij de een of andere gesubsidieerde antifa-club. Maar dat deed ze al, dus eigenlijk geen straf. Ik zeg het zomaar even!

De_Veelvraat | 23-04-19 | 14:49

En daar na door naar een heropvoedingskamp, of hebben we die nog niet.

Uw Verzekeringsadvis | 23-04-19 | 14:29 | 1

Nog niet. Die zijn voorzover mij bekend uitgevonden in linkse dictaturen, want iedereen verdient een tweede kans *kuch*

Pierke Pierlala | 23-04-19 | 17:57

Foutje

Mr_Natural | 23-04-19 | 14:21

Ouders met gevoel voor humor. Je dochter een hondenaam geven.

Strange Glue | 23-04-19 | 14:21 | 3

Mijn poes heet Mila, haha.

Alpengeist | 23-04-19 | 14:45

Mila Kunis is anders een lekker wijf. Dat viel bij deze Mila niet vast te stellen ivm sjaaltje.

SDI | 23-04-19 | 14:53

Mooie proportionele straf. Goed in verhouding tot de blokkeerfriezen, ze heeft (nog) niemand in direct gevaar gebracht. Mooi signaal naar werkschuw links tuig dat ondanks de VVMU niet alles gezegd kan of hoeft te worden, zonder dat doorgeschoten is in strafmaat. En natuurlijk DNA afnemen.

Azijnist | 23-04-19 | 14:20

Blokkeerfriezen werden toch thuis opgehaald was er geen tesla beschikbaar voor deze hork

oldskoolhollander | 23-04-19 | 14:20

"De 21-jarige Mila van de B. heeft zelf niet de moeite genomen om naar de rechtbank te komen."

Nederlandser kun je het niet samenvatten.

Hoe groot is de kans dat ze wel "de moeite neemt" die 100 uur te komen schoffelen?

James Lastig | 23-04-19 | 14:18 | 1

Die kans is vrij groot. Want anders staat ze opnieuw voor die rechter.

Shareholder II | 23-04-19 | 17:00

Ik vraag mij af wat Geert zal gaan krijgen.

ErosRamski | 23-04-19 | 14:16

Een ijzeren masker met een hongerige rat erin, in room 101. Dat is de juiste straf voor hatespeech.

Mammeloe | 23-04-19 | 14:13 | 2

Chapeau, u kent uw klassiekers!

Haringkoning | 23-04-19 | 15:24

'Een ijzeren masker met een hongerige rat erin'? Ben jij een sadist of zo?

Michael03 | 23-04-19 | 18:50

Nou, niet meer doen hoor.

GroetenVanUrk | 23-04-19 | 14:05

Haar alle afleveringen van Jensen laten terugkijken, geboeid. Totdat het haar boeit.

Carryon | 23-04-19 | 14:05

Dus oproepen om een snelweg te blokkeren is 2,4x erger dan oproepen tot moord.

Crusher | 23-04-19 | 14:04 | 2

Blijkbaar omdat aan die eerste oproep gehoor is gegeven en aan die tweede (nog) niet.

Majoor Pikindewind | 23-04-19 | 14:14

Ja ja maar dat is tegen de schreeuwers een goede straf. Ennuh dit is tegen een fatsoenlijke werkende “ als ze mij maar niet pakken” meerderheid een veel te zware edoch waarschuwende straf. U bent een paar hersenspinsels af van gelijkwaardigheid in strafmaat. Let maar op.... verandering komt van vanonderen. Schaam je D’66 rechters.

rattenvanger XL | 23-04-19 | 14:32

Ze lijkt mij voorstander van electrisch rijden. 100 uur in zo’n ideologisch verantwoorde kobalt-mijn als grondstof voor die batterijen?

Prinsemarij | 23-04-19 | 14:01

Als de rechter met deze motivatie komt en dit dus eigenlijk oproep tot moord is, vind ik de straf erg zwak...

Bill le Koek | 23-04-19 | 14:00 | 1

'Vrij zwak'? Kan je voorbeelden geven?

Michael03 | 23-04-19 | 18:51

Ze hoeft er in ieder geval geen vrij voor te vragen bij haar werkgever.

brutus68 | 23-04-19 | 13:58 | 2

Denk je dat ze werkt?

Schuldenbrau | 23-04-19 | 14:11

Subsidie potten leeg trekken is ook een vak.

born2killn00bs | 23-04-19 | 14:45

100 Uur werkstraf? Maar... ze heeft hem toch niet écht vermoord?

Mr_Natural | 23-04-19 | 13:57 | 1

Nee, maar ze gaat ook niet echt werken (taakstraf).

TheseDays00 | 23-04-19 | 14:07

En wat dachten we van deze uitspraak van de linkse justitie.

NPO-columniste Elfie Tromp die dijken bij Urk wilde doorsteken niet vervolgd

De column van Tromp was te horen in de rubriek De Druktemaker in het programma De Nieuws BV. Tromp zei onder meer: ,,Welkom in Urk, waar de kleingeestigheid hand in hand gaat met de inteelt en ja, dat mag ik zeggen, want het is zo. Het dorp heeft zelfs zijn eigen afwijking; de ziekte van Buchem. Dat is een erfelijke ziekte die enkel en alleen in Urk voorkomt. Inteelt, je wordt er nooit slimmer van. Wel racistischer, zo blijkt.” En: “Sommige stukken van Nederland zijn zo door en door rot dat ze maar het beste teruggegeven kunnen worden aan de zee. Wat mij betreft mogen ze de dijken alvast doorsteken bij Urk.”
tpo.nl/2019/04/23/npo-columniste-elfi...

komtdatschot | 23-04-19 | 13:55 | 3

In grote delen van de wereld is inteelt nog steeds een serieus probleem...

Solar666 | 23-04-19 | 13:58

@Solar666 | 23-04-19 | 13:58: OOh en ik vergeet nog te vermelden dat mevrouw Tromp kennelijk niet weet dat Urk een eiland is en dat dijken doorsteken dus alleen de achterliggende polder onder water zet. Echt een domme racistische koe is mevrouw Tromp.

Solar666 | 23-04-19 | 14:00

Tja, zo bezien heeft ze dus eigenlijk nergens mee gedreigd. Van Urk weer een eiland maken is waarschijnlijk de droomwens van veel Urkers. En de rest van de tekst is gewoon waar.

Azijnist | 23-04-19 | 14:26

Dit land is gek geworden. Forse taakstraffen voor Blokkeerfriezen die demonstranten een half uurtje ophouden, een forse taakstraf voor iemand die 'paf' roept, en ondertussen hebben de echte criminelen vrij spel.

bintang | 23-04-19 | 13:51

Dat het uberhaupt nog mogelijk is om niet bij de uitspraak aanwezig te zijn. Dat men je gvd van je stinkende bed licht om 06.00 en de brandspuit op harige oksels richt om fris je straf aan te horen.

horsteknots | 23-04-19 | 13:51

Hoeft niet per se op zaterdag. Kan ook op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en/of vrijdag.

VanBukkem | 23-04-19 | 13:49

Is er wel DNA afgenomen?

Mich2007 | 23-04-19 | 13:48 | 1

Was geen vrijwilliger voor. Nog te vies om aan te pakken.

azijnseikerT | 23-04-19 | 15:29

De slinksche elite die haar dit refrein hebben ingefluisterd, zullen zich nu achter de oren krabben?

potverdrie | 23-04-19 | 13:48

Ik ben benieuwd welke impact dit heeft op andere extreem-linkse actievoerders.

Vroeger kwamen ze er veel makkelijker mee weg, nu staan alle schijnwerpers en collectieve afkeuring op hun gericht. Er is geen linkse partij die dit nog durft: 'we keuren het af, maar begrijpen het wel'.

van heinde en verre | 23-04-19 | 13:45

Ze mag niet mopperen. Er zijn er voor minder van een gebouw afgegooid.
De meeste van ons hebben 67 jaar en 9 maanden taakstraf vanwege onbesuisd veel belasting betalen.

Drs. H. Wiegel | 23-04-19 | 13:44

Ik vind dat een taakstraf een sociaal en opvoedend karakter moet hebben en de samenleving als geheel ten nutte is. 100 uur als lid van de mobiele eenheid kraakpanden ontruimen lijkt mij dan ook gepast. En als bonus voor het niet komen opdagen mag ze ook 100 uur de rotzooi van de krakers opruimen na de ontruiming. Dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen.

Osdorpertje | 23-04-19 | 13:44 | 1

geweldig, mijn idee (nu dan)

plug&play | 23-04-19 | 14:50

Schandalig lage straf. Mevrouw heeft zelfs niet het fatsoen en de moed om zelf voor het hekje te verschijnen voor de uitspraak. Dit eenvoudig te manipuleren dwaallicht mag van mij 100 uur straatstenen schrobben met een tandenborstel.

Gravin v Kippenbouth | 23-04-19 | 13:43

Ze kwam uut nimweege? Laat haar die waalbrugpijlers met de tekst 'Refugees Welcome!' schoonborstelen. Met een tandenborstel.

Jos Tiebent | 23-04-19 | 13:42 | 1

eensch,.... (staat dat er nog steeds?)

horsteknots | 23-04-19 | 13:52

Graffiti verwijderen in Nijmegen, vooral de tekst "refugees welcome" op het monument de waalbrug.

zeertegendradig | 23-04-19 | 13:42 | 1

Je was me minder dan 60 seconden voor.

Jos Tiebent | 23-04-19 | 13:42

F: 100 uur mijnen ruimen in voormalig ISIS gebied.

Lochos | 23-04-19 | 13:41

Ik hoop dat GroenLinks en de SP hun zwarthemd stoottroepen een beetje in bedwang weten te houden.
Tot nu toe doen ze er het zwijgen toe of draaien eromheen.

leo de pejo | 23-04-19 | 13:41

Lichaamsresten opruimen en het bloed van de muren schoonpoetsen in Sri Lanka.

komtdatschot | 23-04-19 | 13:40

Ze meldt zich waarschijnlijk iedere keer ziek als ze de taakstraf moet vervullen.
En daar kom je nog mee weg ook.....
In dit land dan

laurentius | 23-04-19 | 13:39

Prima uitspraak van de rechter (dank je Debra!)

keestelpro | 23-04-19 | 13:38 | 2

Kees toch. Het OM klaagt aan. De rechter spreekt recht (= doet een uitspraak).

DebraCadabra | 23-04-19 | 13:41

@DebraCadabra | 23-04-19 | 13:41: Laten we het er maar op houden dat de rechter een uitspraak doet. Want met 'recht doen' heeft het allang niets meer te maken.
Niet komen opdagen bij de zitting = minachting voor de rechtbank dus zou de straf op zijn minst moeten worden verdubbeld.

Zilvermeeuw87211 | 23-04-19 | 13:54

Lijkt me wel een goede straf. Genoeg of af te schrikken, maar ook geen gevangenis.

van heinde en verre | 23-04-19 | 13:37

F: de taakstraf uitvoering traineren ism met een AFA advocaat

RandomAct | 23-04-19 | 13:35

Geen wonder dat ze er niet was,de uitspraak was om 13.00 ! Is natuurlijk ook veel te vroeg voor dit soort types.

roberto9715 | 23-04-19 | 13:35 | 1

Vroeg wakker worden is fascisme.

2voor12 | 23-04-19 | 13:37

100 uur meewerken in een naaiatelier waar potteuze vrouwen tuinbroeken maken

ik_wacht_niet | 23-04-19 | 13:34 | 1

Gast... das voor zo'n type helemaal geen straf!

grom | 23-04-19 | 13:41

100 uur luiers verschonen in zorghuis "Rust Roest".
100 uur hondenhokken schoon maken in een willekeurig hondenasiel.
100 uur vuilprikken in Den-Haag schilderswijk in een roze overall.
etc.

Dirk III | 23-04-19 | 13:34

We weten inmiddels van die jankende blokkeerfries wat voor impact zo’n veroordeling met een taakstrafje op je leven kan hebben. Goede straf van die D66-rechter, dit zal ze niet nog een keer in haar hoofd halen.

Ardbeg | 23-04-19 | 13:34 | 3

Zo is het.

Superior Bastard | 23-04-19 | 13:59

@Superior Bastard | 23-04-19 | 13:59:
Jut en Jul zijn het eens met elkaar. Ik vind dit een beetje Ardbeggen met Bastaard vergelijken. Dit slaat als een lul op een drumstel.
Zo'n gezichtsverbergend (waarom wordt dat trouwens geslikt door de politie?) werkschuw AFA gendertje zal zo'n taakstraf een worst zijn.
Als ze haar DNA gaan afnemen zie ik pas overeenkomsten.

Roadblock | 23-04-19 | 17:43

Troep opruimen na de milieu demonstraties lijkt mij een gepaste uitvoering. Nadien staat ze paf.

BrokenTipi | 23-04-19 | 13:34

Neem toch aan dat tantetje DNA heeft afgestaan, bedreiging, opruiing?

meneer Q | 23-04-19 | 13:33 | 1

Ja, de maximale straf is hoger dan 4 jaar en/of het is een misdrijf waarvoor ze in voorlopige hechtenis heeft gezeten. Je moet in de praktijk al heel snel DNA afstaan.

Ardbeg | 23-04-19 | 13:39

G) iets met aan een boom in een Bosch

Yie_Ar_Kung_Fu | 23-04-19 | 13:32

Ik verwacht dat we haar nog vaak terug zien. Helaas. Een soort Anne Meurt Niet Lekker, ook al is deze gelukkig van het toeneel verdwenen.

hangtiet met knoop | 23-04-19 | 13:31

Schreeuwen dat een rechtse politicus dood moet is natuurlijk veel minder erg dan een stukje varkensvlees ophangen bij een moskee.

i-Wonder | 23-04-19 | 13:30 | 2

Of een flesje benzine op een moskee grasveldje, dat levert toch 4 jaar bajes op, tussen alle isis aanbidders.

Zilvermeeuw87211 | 23-04-19 | 13:59

100 uur taakstraf, ok. 30 avonden verplicht voor Zwarte Piet spelen aan het eind van het jaar lijkt mij een prima invulling.

Prinsemarij | 23-04-19 | 13:30

Wassen?

Rico Tampeloerus | 23-04-19 | 13:29

Waar is de vraag?

pibasso | 23-04-19 | 13:29

Nou schat ik haar niet in als heel ambitieus, maar een VOG overleggen is nu dus kansloos voor haar.
Voor haar wel een goed excuus om flink te parasiteren en natuurlijk een heldenstatus onder krakers.

J.Luns | 23-04-19 | 13:28 | 1

Ligt eraan voor welke functie de VOG benodigd is. Als jij wilt werken bij een creche, moet je ook een VOG overleggen. Die zal ze voor zo'n toepassing ook gewoon krijgen. Zij zal bijvoorbeeld niet meer lid kunnen worden van een (sport) schietvereniging vanwege het bedreigingsdelict..

TuurlijkNiet | 23-04-19 | 13:37

Best lage straf voor iemand die een gedachtegoed aanhangt en naar leeft dat niet onder doet voor het gewelddadige IS-fanatisme

2voor12 | 23-04-19 | 13:28

F. Geen DNA hoeven af te staan

elco485 | 23-04-19 | 13:27

Ik vind het maar een wanvertoning. "Paf" roepen en een wil uiten (niet een voornemen, belangrijk verschil) is geen bedreiging en anderen oproepen hetzelfde te doen is dus ook geen opruiing. Slechte uitspraak van de rechter, maar het ligt volledig in de lijn van "minder Marokkanen" = belediging.

WahedPissebed | 23-04-19 | 13:27 | 9

@WahedPissebed | 23-04-19 | 13:48: je kijkt ook niet naar de uitspraak. De rechter heeft lak asn jouw semantiek. Hij zegt fit is gewoon een bedreiging. En terecht.

azijnseikerT | 23-04-19 | 15:32

@WahedPissebed | 23-04-19 | 13:48:
"Dan gaan we dat regelen" is een uitspraak waarin het 'dat' naar mijn idee niet letterlijk is ingevuld. Je kúnt het interpreteren als "dan gaan we regelen dat er ook minder Marokkanen zijn", of "dan gaan we regelen dat er ook minder Marokkanen komen", maar je zou het ook kunnen interpreteren als "dan gaan we regelen dat jullie dat willen". Met andere woorden, hoe overdreven letterlijk neem je een uitspraak? En hoe zwaar weegt de context?

Schoorsteenveger | 23-04-19 | 15:56

@azijnseikerT | 23-04-19 | 15:32: Die stond er zojuist nog niet op, maar ik heb hem even doorgelezen. De rechter komt tot een andere conclusie, namelijk dat het uiten van een wil (in tegenstelling tot het uiten van een intentie) al een bedreiging is, maar daar ben ik het nog steeds niet mee eens. Jammer dat de rechter dat niet inziet.

WahedPissebed | 23-04-19 | 16:28
▼ 6 antwoorden verborgen

Flutstraf, vergeleken met de Blokkeerfriezen. Ze mag scanderen, ‘ Ik ben een flutwijf en ik kreeg een flutstraf, dat heb je in een gaaf land.’

Moestuinier | 23-04-19 | 13:26

Hoe kun je nu de straf van Jenny nog uitleggen? Oproepen tot moord heeft dus een lagere straf tot gevolg dan oproepen tot protest tegen kinderpesters uit de randstad.

Mesmer | 23-04-19 | 13:25

100 uur mee flyeren met het campagneteam van Thierry. Campagneteam vinkt af of deze uren met voldoende overtuiging zijn ingevuld.

jip_86 | 23-04-19 | 13:25

Nou ik sta paf dat ze überhaupt een straf heeft gekregen.

Omebert | 23-04-19 | 13:25 | 1

Ik sta paf dat je überhaupt paf staat.

Carryon | 23-04-19 | 14:02
-weggejorist-
Schoorsteenveger | 23-04-19 | 13:25 | 2
-weggejorist-
Stormageddon | 23-04-19 | 13:25

Op zich gepaste straf, maar wegens niet komen opdagen zou ik er als rechter 200 uur van maken. Vraag me wel af of ze de straf ook echt gaat uitzitten, heb wel eens gehoord dat men in de praktijk vaak niet opgeroepen wordt.

Ronman2k | 23-04-19 | 13:23 | 1

Die gaat echt die taakstraf niet volbrengen weer zo,n D66 straffie komt madam Paf ook nog niet opdagen dan had ik als rechter twee weken onvoorwaardelijke celstraf aan madam gegeven,ze heeft zelfs voor rechters geen enkel respect maar ja wij hebben een rechtspraak van popcorn toch?

T.Fortgens3041 | 23-04-19 | 13:28

Ik vind E wel iets. Kan ze Thierry B. zelf ontmoeten.

EmilioEsteves | 23-04-19 | 13:23

honderd uur snitchen over de AFA lijkt me goed plan.

ikworstelengadouchen | 23-04-19 | 13:23

Kwam niet opdagen bij de rechtbank.
Denk dat ze ook niet op komt dagen bij de taakstraf.

ditotje | 23-04-19 | 13:23 | 5

@Lochos | 23-04-19 | 13:37: Kan de VVD het niet regelen dat dit openbaar aanbesteed wordt? Taakstraffen moeten gewoon uitgevoerd worden wat mij betreft. Als er iemand met winstoogmerk taakstraffen uitbaat, dan vinden ze in ieder geval allemaal plaats.

Alexander des Burgus | 23-04-19 | 19:21

@Alexander des Burgus | 23-04-19 | 19:21: HEAR HEAR

Michiel85 | 23-04-19 | 23:57
▼ 2 antwoorden verborgen

Verplichten de werken van George Orwell en Aldous Huxley te lezen en daarover mondeling verantwoording af te leggen (wil ik dat wel afnemen)...

L.E. Raar | 23-04-19 | 13:20 | 2

Allemaal verplicht leesvoer in mijn schooltijd. Lezen ze daar nog wel eens een boek tegenwoordig?

Mammeloe | 23-04-19 | 14:04

Dat is meer dan ze ooit zelf gewerkt heeft.

Deflatiemonster | 23-04-19 | 13:19 | 2

Daarna 6 maanden met een burn-out op de bank.

Bennie Verbaasd | 23-04-19 | 13:21

Nee, die was te makkelijk

wateenzeikweer | 23-04-19 | 13:32

Tussen de kansloze asielzoekers werken waar zo zo voor is.
Kijken hoe ze dan piept als ze onvrijwillig door 5 man uitelkaar getrokken is.

marrretje | 23-04-19 | 13:18 | 1

Ooh deze dame ziet dat waarschijnlijk gewoon als rechtvaardig, ze is immers blank en geen moslim.

Solar666 | 23-04-19 | 13:47

Dat lijkt mij gevoelsmatig een prima proportionele straf voor deze jongeman.

De Libertariër | 23-04-19 | 13:18 | 2

Een ludieke geweldloze actie, zonder verkeergevaar tegen kinderfeest-verstoorders in Dokkum krijgt 240 taakstraf. Doodsbedreigingen scanderen 100uur. Naar mijn idee wordt hier met twee maten gewogen.

Joostmochtnietsweten | 23-04-19 | 13:21

Bij A trap ik ze persoonlijk van het station af.

kwark001 | 23-04-19 | 13:18

100 uur okselhaar scheren, rasta kapsels wassen en tuinbroeken afknippen tot gewone jeans.

witte allochtoon | 23-04-19 | 13:17

Dus oproepen om een snelweg te blokkeren is 2,4x zo erg dan oproepen om iemand te vermoorden?

JackStick | 23-04-19 | 13:17 | 5

En zo is het. Willekeur. En is er een crowdfunding gedaan dan geen boete. Wat is dit voor linkse waanzin?

Mammeloe | 23-04-19 | 14:02

@nisaframo | 23-04-19 | 13:20: eens. Ik wil niet meer leven zo. Tijd voor capitulatie naar de eeuwige rustvelden. Vaarwel allen.

Michiel85 | 24-04-19 | 00:00
▼ 2 antwoorden verborgen

Trouwens, als je niet de moeite neemt om naar de rechter te komen om de uitspraak aan te horen moet elke voorgenomen straf automatisch worden verdubbeld.

goedverstaander | 23-04-19 | 13:17 | 3

Nee zo werkt dat niet, zij hoeft niet aanwezig te zijn maar zal haar straf wel moeten ondergaan.

Solar666 | 23-04-19 | 13:46

Wel redelijk respectloos natuurlijk. Die excuses zijn vast welgemeend.

Kukooo1 | 23-04-19 | 14:44

Toegegeven, ik had gedacht dat ze er zonder straf vanaf zou komen. Hopelijk leert het linkse huppelkind er iets van.

Padjepejer | 23-04-19 | 13:16 | 1

Waarschijnlijk niet. Zal het gewoon als een groot onrecht zien..

TuurlijkNiet | 23-04-19 | 13:41

Laat me raden: ze durfde niet naar de rechtbank te komen ?

Rammstein | 23-04-19 | 13:15 | 1

Tja, ze is natuurlijk al veroordeeld in de media, ongure rechtse types demoniseren haar al (geen bewijs en aangifte, dus geloof haar maar) en het ergste van alles, ze staat op GS.

NaughtiusMaximus | 23-04-19 | 13:40

F) zangles geven op basisscholen.

SaintNick | 23-04-19 | 13:15 | 1

Kindjes op openbare scholen de 'De Internationale' leren?

Aristotalloss | 23-04-19 | 15:08

DNA afname al gedaan?

flashforward | 23-04-19 | 13:15 | 2

Nee, want ze is links

nisaframo | 23-04-19 | 13:21

Haar DNA was gezien het resultaat niet bruikbaar.

Solar666 | 23-04-19 | 13:44

100 uur werken is waarschijnlijk 100 keer zoveel als ze ooit gewerkt heeft.

keestelpro | 23-04-19 | 13:15 | 3

enzoishetmaarnet

langzullenweleven | 23-04-19 | 13:16

Hoho, hold your horses. Niet zo positief doen opeens nou. Vermenigvuldigen met 0 blijft toch echt 0.

chicago river | 23-04-19 | 13:19

@chicago river | 23-04-19 | 13:19: Dat ene uur was de fietstocht naar de sociale dienst en terug.

keestelpro | 23-04-19 | 13:21

Het zal wel 100 uur bij Bij1 in Amsterdam worden.

goedverstaander | 23-04-19 | 13:15 | 1

Optie C lijkt me het mooiste, maar ik vrees dat het wordt wat jij zegt...
Maar goed dat hier nu een juridisch precedent ligt,
voor de afwisseling eens een keer ten faveure van (rationeel) rechts.

hotmint | 23-04-19 | 13:17

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken