FOTO'S! Volkert van der Graaf heet soms Dirk Raaf

Weer heel veel mensen aan een wisse dood ontsnapt
Kijk nou dan toch. Marathonloper Fred de Winter uit Harderwijk bekend van zijn kogelsnelle tijden bij de City Pier City Loop, het Drenthe Loop Festijn en in een vorig hardloopleven de Mediapark-run heette vorig jaar plots geen Fred de Winter uit Harderwijk meer, maar Dirk Raaf uit Zutphen. Knappe vierde plek voor Dirk, startnummer 526, op de 10,5 mijl van de OVM Gaanzeloop te Gelselaar (pics). En zo stierf de Lijst Pim Fortuyn slechts één dode, en zo sterft Dirk Raaf duizend doden. Erg benieuwd onder welke naam Volkert dit jaar zijn loopjes loopt.
Lekker tempo wel
Reaguursels
InloggenVolkert was eigenlijk slechts een radertje in de haatmachine tegen Fortuyn, niet meer dan de stroman die deed waartoe nogal wat politieke voormannen opriepen Zoals Rosenmöller die Fortuyn één groot gevaar voor de natie noemde en die vanochtend als Eerst Kamerlid voor GL mocht aanschuiven bij Sven Kockelman om daar allerlei onzin uit te spuwen over het vermeende draagvlak voor de klimaatmaatregelen. Rosenmöller kan natuurlijk in tegenstelling tot De Graaf gewoon zijn eigen naam gebruiken. Want hij was niet de enige politicus die een haatcampagne tegen Fortuyn voerde. En dus was er een algemeen politiek belang om ook Rosenmöller uit de wind te houden.
Dit chronisch akelige mannetje heeft mee dat hij er zo vreselijk gewoontjes uitziet, dat hij overal anoniem en vrijwel zonder gevaar in de massa op kan gaan. Want er lopen in Nederland duizenden mannen rond die op hem lijken.
En hij is helaas wel zo leep, dat hij dit zelf ook weet.
Hans Smolders rent sneller...
Je liquideert met je volle verstand een politicus en een paar jaar later doe je mee met een duurloopje. Wat een prachtig land.
Nog wat ideeën voor een schuilnaam: Ad van Dam, Paul Melkert, Marcel Rosenmöller.
Volkert is gewoon een “sleeper agent” wachtend op zijn volgende opdracht van “boven”. De PS2019 zijn daarvoor waarschijnlijk nog niet het juiste moment, maar de TK2021 waarschijnlijk wel. Als dan blijkt dat de combinatie FvD/PVV kans maakt om de gevestigde orde van de troon te stoten dan komt 00Volkert weer in actie. In de tussentijd scherpt hij zijn hardloop skills nog wat verder aan, want die hebben er voor gezorgd dat zijn vorige missie niet geheel vlekkeloos verliep. Maar iedereen verdient een tweede kans, toch...?
Hij zal er in ieder geval bij betrokken zijn. Thierry is nu ‘hot’ hè.
Liep W.A van Buren ook mee in één van die sportevenementen?
Ik hoop iig dat ie nooit rustig slaapt.
Wat zou zo'n man van IS en aanverwante artikelen vinden?.
Hij is dus onder valse voorwendselen onder zijn beperkingen uitgekomen, want hij zou gaan emigreren. Vervolgens doet hij dat niet, en de elite zag dat het goed was......
Daarom nooit meer een stem van mij op een kartelpartij!
Volkert heeft wel geleerd van zijn fouten, met dat hardlopen.
Als hij Beaudett iets aandoet, is hij in ieder geval nu wel snel genoeg weg...
Werken heeft ie nog steeds niet geleerd.
Paul Rosenmuller zat gisteren na 16 jaar weer bij een verkiezingsdebat op NPO. Zie hem daar zitten, de man die ook mede verantwoordelijk is voor de dood van Pim. Hij zei dat hij 16 jaar uit de politiek is geweest en nu weer terug is gekomen. Hij hoopt dus dat 16 jaar voldoende is voor ons allemaal om het te vergeten van toen. Nou mooi niet. Deze man had nooit meer een funktie in ons politieke bestel mogen krijgen en net als Volkert (of moet ik Dirk zeggen) berecht moeten worden.
Paultje heeft ooit een bedankbrief gehad van Pol Pot, de slager van Cambodja. Paultje stond ooit voor het gewapenderhand omverwerpen van de democratie alhier teneinde een communistische heilstaat te stichten. En dan wel eentje van de engste soort, namelijk naar voorbeeld van Stalin en voornoemde heer Pot. Paultje heeft daarover nooit spijt betuigt en doet dit af als een jeugdzonde.
Lidmaatschap van rechtse partijen werd diegene die daar lid van was jaren nagedragen, deze mensen werden en worden uitgesloten van deelname aan politiek, hoge functies etc, ook nadat ze spijt hebben betuigd.
Paultje niet, want links en Groen Links draagt de erfenis van extreem links mee in zijn DNA.
Paultje is een enge, zeer enge man.
meervrijheid.nl/?pagina=1197
Dat deze man vrij rond loopt is toch echt een zwakte van een failliete overheid. Een grof schandaal is het zelfs.
Klopt er hebben er levenslang voor minder gekregen.
Rosenmöller loopt ook nog vrij rond.
Dirk Raaf... is dat geen personage uit de Donald Duck? Volgende keer Dolf de Kraai?
Grootste Nederlandse politieke moordenaar van deze eeuw. En daar rent ie, lekker strak gezichtje op de tijd. Als je je ooit afvroeg waarom: nou daarom.
Heeft iemand het al gezegd dat ik het een toptijd vind. Ik doe het hem niet na.
En ik hoop oprecht dat niemand deze non-valeur ooit nadoet.
Misschien kan hij zijn naam veranderen naar autochtone terrorist. Valt hij minder op.
De achternaam van Dirk Raaf is afgeleid van Graaf... dat is niet slim van Volkert.
Nu moet hij samen met de burgerlijke stand van de gemeente waarin hij woont een andere naam verzinnen.
Hij kan beter kiezen voor een buitenlandse voor- en achternaam, dat valt minder op--> bijvoorbeeld... Lee Oswald daar gaat niemand iets achter zoeken.
Of Jack Ruby... dit is eveneens een nietszeggende naam.
Hij zou ook kunnen denken aan Simon Ludo Izaak Nico Karel Stef Eduard Rakker.
@sociaal_econoom | 12-03-19 | 00:53:
Dat is Engels. Ik denk dat Jan Robijn beter is.
Nog wat ideeën: Ad van Dam, Paul Melkert, Marcel Rosenmöller.
Harvey Lee Oswald was onschuldig zei die zelf.
Wel gvd, dit zou toch gaan emigreren of is ie al door het buitenland uitgekotst en niet eens de grens over gekomen?
Betaal graag mee aan een enkele reis voor deze moordenaar, zijn vrouw/vriendin en zijn verknipte kind naar Pakistan /AfghanistN daar kijken ze niet op van een dooie meer of minder.
Volkert heeft tegenwoordig een normaal leven zonder dat iemand 'm lastig valt. Je zou je af kunnen vragen of je dan als samenleving niet een zekere mate van zwakte uitstraalt.
Hoe zouden de islamitische migranten die ons land binnenstromen dat zien..?
Zij wanen zich waarschijnlijk in het paradijs met meer dan 72 maagden
Wat dat uitstraalt is een gecorrumpeerde politiek en een gepolitiseerd justitieel systeem dat zittende machthebbers gehorig is en die politieke tegenstanders straffeloos laat elimineren en rechters die vervolgens naar willekeur straffen. Precies wat ze gewend zijn dus.
Reken niet dat iemand die Marcel van Dam of Paul Rosenmuller point blank door hun hoofd hadden geschoten nu vrij rondhuppelde met optie op villa in buitenland naar keuze op kosten van jan lul.
Inderdaad, zwakstroom society
.. de nieuwe fascisten waren nog niet zo als zodanig te herkennen, tijdens de (karakter)moord op Pim Fortuyn. Evengoed wisten zij dondergoed dat met de nimmer aflatende haatcampagne het slechts een kwestie van tijd was tot er ergens een Volkert van der Graaf of een Dirk Raaf zich zou informeren bij zijn linkse vrinden op het mediapark wanneer hij zou kunnen toeslaan.
De rest (en Pim) is geschiedenis, zoals gehoopt door het schoftentuig.
En het ergste is dat Paul Rosenmöller straks in de eerste kamer zit (die man die er mede voor heeft gezorgd dat Pim dood is). Die linkse huppel kutjes hebben geen flauw idee waar ze op stemmen (een aanhanger van het Pol Pot regime en sympathisant van Mao, ‘daar kan Nederland nog wat van leren’).
Die zelfde Paul heeft er vorig jaar voor gezorgd dat in Rotterdam 6 partijen een gemeenteraad vormen om Leefbaar Rotterdam (Pim zijn erfenis) buitenspel te zetten.
Eng, heel eng.
Rosenmoller is inderdaad een van de ergste medeplichtigen. Naast de NOS. Uiteraard worden nooit meer de beelden en soundbites herhaald waarin deze ploert de hoop uitsprak dat Fortuyn "zou bloeden tot aan de verkiezingen".
Zoals geschiedde.
@Jan Passant mk2 | 11-03-19 | 23:28: Vergeet Melkert niet met die zuurpruimkop in het beruchte debat.
Eens, maar moet je jezelf daar kwaad om maken?
Nederland wil dit. Althans, de meerderheid van Nederland.
Ik stem PVV, maar ik heb het voornemen me niet meer druk te maken over een land dat zo massaal wordt verraden door haar eigen inwoners.
Jammer, dat wel.
@Jan Passant mk2 | 11-03-19 | 23:28: Vlak van Dam ook niet uit,
“Fortuyn is een Eichmann.
Fortuyn is een untermensch.
Fortuyn is een zeer minderwaardig mens.
Fortuyn is een racist.
Fortuyn zorgt voor een verziekt discriminerend klimaat.
U bent erger dan Janmaat.
U probeert op dezelfde manier stemmen te winnen als destijds de NSB met ‘Eén land, één volk, één natie’.”
www.geenstijl.nl/5146675/volkert/#cid... Onvoorstelbaar dat de meerderheid hiervoor kiest. Maar ja, eigenlijk wel begrijpelijk met het huidige zorgverlening. De geestelijke nood is hoog.
@Padjepejer | 11-03-19 | 23:38:
Diegenen die hier zelf voor kiezen is het inderdaad van harte gegund. Diegenen die hier niet voor gekozen hebben en er onder lijden heb ik wel mee te doen.
Eigenlijk kon je het al van verre aan zien komen: de maandenlange ongefundeerde lastercampagne tegen dhr. Fortuyn, de totale angstpsychose op links en links midden, de zittende macht. Ze waren helemaal v.d. leg door goed beargumenteerde tegengeluiden… dat was shocking in de politiek.
Nu nog trouwens.
Zelfbenoemde inquisiteur v.d. Graaf (geen Harderwijker maar een Zeeuw) was slechts ’n pionnetje, want velen kwam het meer dan goed uit allemaal. Dikke krokodillentranen achteraf.
Nu nog trouwens.
Mooiste, en beste quote welke ik die zelfde avond van een Antilliaanse dame hoorde: ‘Goddank dat het niet een van ons was die dit gedaan heeft…’ (ze was echt ontzet en vreesde lynchpartijen). Tja, de zittende macht in bed met de media geeft mooie bijverschijnselen.
Nu nog trouwens.
Mooi geschreven
Meneertje heeft bepaald geen lood in z’n schoenen.
Gaat meneer voor goud/ Silver/ brons of lood?
Op WK rechthoek (3x4 mtr) lopen pakt hij lachend goud. Heeft wel 12 jaar training achter de rug, dat dan weer wel.
@janleuk | 11-03-19 | 23:14: 36 jaar te weinig
@MoltisantiBeer | 11-03-19 | 23:23: Zeker te weten. Normaliter krijg je voor soortgelijke zaak levenslang. Hij had iig die 18 jaar volledig uit moeten zitten. Deze zaak stinkt aan alle kanten met als grootste opruiers de miljonairs Rosenmöller en van Dam.
Hij zit er warmpjes bij, dat is iets wat zeker is.
Toch nog snel ontdekt, loop was een jaar geleden,
Uitslagenlijst Gaanzeloop 2.0 Gelselaar - Zaterdag 24 maart 2018
uitslagen.nl/uitslag?id=2018032450652...
Berbaar 4e plaats, net als de VVD en der graaf.
Fred de Winter, Dirk Raaf, what's next , W.A. van Buren ?
Mooie 4e plek aldus coach Rosenmöller.
Hij zou toch emigreren?
Dezelfde vraag is in eerder bericht ( 20.40 uur ) reeds beantwoord door o.a Berbaar
@MoonBeebe | 11-03-19 | 23:03:
Berbaar zit bij vele kroontjes onder de block vanwege aanhoudend niet ter zake doenend geziek
nog iets: www.digibron.nl/search/detail/012dc99...
Uit de categorie “ usefull idiots “ ,
Marinus van der Lubbe - achtig types , de communist die de fascisten aan de macht hielp
Trieste , misleide , simpele zielen - ze hebben er geen benul van wie hun echte vijand nu eigenlijk is.
Goed stuk, taartentyfuslijers. Kaarten waren op voorhand gestoken tegen Pim Fortuyn. Nu pas als je een stuk ouder bent is het volledig duidelijk.
Zutphen? Daar ben ik ieder weekend om de hoek!
Dat die man nog nooit eens iemand is tegengekomen
Het einde der tijden is nog niet aangebroken....
Meeste mensen hebben meer fatsoen in hun donder, dus er zal niks (fysieks) gebeuren.
klazienaveen24.nl/moordenaar-volkert-v...
Bericht uit 2015 lol
@Berbaar | 11-03-19 | 21:30:
Dus??
En de Rabo bank sponsort dat stuk vullis? Ben blij dat ik een andere bank heb.
Zal hij dit jaar al een lintje krijgen, of is het nog te vroeg?
In het 1e kabinet klaver/kutzu wordt ons volkert waarschijnlijk minister van mediazaken.
Of miljeuw ofzo.....
@pennestront | 11-03-19 | 21:37:
Ik gok op minister van Justitie en Veiligheid.
Na een profeet ronduit te ownen
Zou meneer de raaf zich niet nevermore in dit land vertonen? — Vrij naar Poe
Voor mij blijft ie een maximale smeerlap,
dead or alive.
Geen Raaf te bekennen hier. www.cbgfamilienamen.nl/nfb/detail_naa...
En ik maar denken dat hardlopers doodlopers waren......
Zou bij deze moordenaar wel moeten.
Hij dacht natuurlijk, ik moet hardlopen als sport; die dikke toetsenbordhelden van GS die houden me toch nooit bij als ze me herkennen.
Dat hij rare gedachtes heeft wisten we al.
Maakt me niet uit onder welke naam hij rondloopt/-rent, zolang de veiligheidsdiensten maar een oogje in het zeil houden dat hij niet weer "in de war raakt".
Hij zou toch emigreren?
Tussen zeggen en doen zit in Nederland ( op alle fronten) altijd een heel groot verschil.
Nope hij vroeg toestemming om te mogen emigreren.
Details, best belangrijk.
@Berbaar | 11-03-19 | 21:04: hij schepte in ieder geval de illusie en op basis daarvan verkreeg hij zijn vrijheden
@Berbaar | 11-03-19 | 21:04: Het is nog even ietsjes anders: hij is onder de meldplicht bij de reclassering uitgekomen omdat hij zogenaamd zou emigreren. En wat blijkt, hij zit dus gewoon in Nederland. Ongetwijfeld zonder dat hij zich steeds bij reclassering moet melden zoals een gewoon crimineel van zijn caliber.
@praat_poep | 11-03-19 | 21:25: Dat zijn de details :-) Lees je even mee Berbaar?
@praat_poep | 11-03-19 | 21:25:
Jeetje, U weet waar meneer ingeschreven staat?
Ik vind het eigenlijk allemaal humor om te lachen.
Boeit het nu wat die idioot doet of niet doet?
Leef Uw eigen leven en geniet dat is veel leuker.
@Berbaar | 11-03-19 | 21:34:
Blijven lachen Berbaar, maar als de gifslang u bijt niet kermen dat u het niet wist.
@Berbaar | 11-03-19 | 21:34:
Uiteraard vind U het humor om te lachen dat een moordenaar op kosten van de staat hier wat aan het hardlopen is terwijl hij deed voorkomen om te gaan emigreren .
Zo is het ook een gegeven dat de VVD en ( aanhang zoals jou ) als uiterst sympathiek te boek staat .
@Berbaar | 11-03-19 | 21:34:
Dat jij niet inziet hoe simpel van de Graaf onder zijn voorwaarden uitkwam die de basis vormden van zijn v.v.i, geeft wel aan dat jou geen reet uitmaakt dat de rechtsmacht zo simpel om de tuin kan worden geleid. Van de Graaf glibberde onder alle voorwaarden uit doordat hij beoordeeld werd door rechters met linkse sympathieën. Veel rechters staan positief ten opzichte van de linkse politiek, dat ontkennen ze bij hoog en laag maar komt in hun rechterlijke uitspraken duidelijk naar voren.
Als ik Thierry heette, dan zou ik gaan oppassen. Hij is duidelijk in training.
Breng hem aub niet op ideeën
Als ik thierry was dan zou ik de verlopen academici van De Groene Kamer tegen zichzelf in bescherming nemen. Zo gênant om zo je academische carrière te moeten eindigen. IJDELHEID kent geen tijd, zullen we maar zeggen.
4.19 min/km op 11 km? Da's niets bijzonders. Met z'n kleine piemeltje. Bah.
Door wie worden die valse ID's verstrekt? Door de AIVD of @Het_OM?
(Alsof hij in een getuigenbeschermingsprogramma zit, maar hij was geen getuige (in elk geval niet in de juridische zin van het woord) )
ehm, gewoon een valse naam opgeven bij inschrijven wellicht?
Moorden in Nederland loont
Hoezo?
Een kwart van je leven de bak in is lonen volgens U?
En waarvoor?
@Titaantje | 11-03-19 | 20:33:
volkert leeft, Pim is dood.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:36:
Nou niet overdrijven hè. volkert kan makkelijk de 100 halen met zijn procedures.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:36:
Volkert heeft slechts 12 jaar daadwerkelijk gezeten. De levensverwachting ligt ietsjes hoger dan 48. Iets.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:36:
een kwart? 12 jaar is een kwart? Heb je plannen om hem binnekort 'verder' te helpen?
Het loont in die zin dat je hebt kunnen doen wat je wilde en daarna nog lange niet oud of ziek genoeg bent en nog een heel stuk leven over hebt
In een Pim Fortuyn vrije wereld, door jouw toedoen.
@Titaantje | 11-03-19 | 20:33:
Gratis hotel voor 12 jaar.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:36: Je weet het wel weer geraffineerd te stellen.
Iedereen heeft met verbijstering moeten meemaken dat deze man een moord heeft gepleegd op een politicus. Iets wat met levenslang had moeten worden beantwoord als straf. Dat is om vreemde redenenen niet gebeurd.
Dus tja, dan heeft men dat maar te aanvaarden.
Vervolgens heeft deze kerel alle afspraken omtrent (vervroegde) vrijlating getal, met eveneens onwaarschijnlijk succes. En kan nu reeds al 3 x aan een sportwedstrijd onder valse naam deelnemen.
En dat weet je best, Berbaars. Je stelt het zo zuigend onnozel, met je "kwart van je leven in de bak". Heel erg ja? Alsof jij weet dat het zelfs een kwart was trouwens.
Het lonende is waarmee die gast telkens wegkomt.
Eigenlijk net zoals jij met je gezuig. Nu snap je het wel toch?
@Waterlander | 11-03-19 | 20:55: getal=getart
@Waterlander | 11-03-19 | 20:55:
De man is 49 en heeft 12 jaar achter de stangen gezeten. Dat is toch zowat een kwart?
Doe gewoon eens met feiten dealen ipv emotie.
@Berbaar | 11-03-19 | 21:03: Haha, ook nog rekenles. Als het een kwart van z'n leven zou zijn geweest, was ie met 48 dood geweest. Met je feiten. Ondertussen stiefelt hij voor 3 door dat het een aard heeft.
Was dit ook te emotioneel voor je? Of gaat het wel zo?
@TeeJee | 11-03-19 | 20:39: toen Volkert vrij kwam had hij een kwart van zijn leven in de gevangenis gezeten. Voor de moord op Fortuin. Wat dit heerschap nog meer op zijn kerfstok had weet ik niet.
@Waterlander | 11-03-19 | 20:55: Waarom moet een moordenaar van een politicus par se levenslang de gevangenis in? Is dat aan u? Of hebben we daar een rechtbank voor? Of hangt u de man liever op aan de appelboom in uw achtertuin?
@Waterlander | 11-03-19 | 21:10:
Boeien.
U maakt zich nogal druk over die idioot, vermakelijk.
Dat dan weer wel.
@Berbaar | 11-03-19 | 21:03:
Wees dan ook duidelijk. Ik weet dat het moeilijk is voor je, maar probeer het.
En 12 jaar. Op een heel mensenleven, voor een politieke, ideologische moord. Vrij op voorwaarden, vervolgens binnen een jaar alle voorwaarden eraf weten te krijgen, met als bonus een toegewezen woning (wat nou wachtlijst) en een uitkering zonder voorwaarden.
Mwah. Snap best dat mensen dat als lonend zien en willen beargumenteren dat hij er makkelijk van af is gekomen.
@Berbaar | 11-03-19 | 21:21: Haha, zo te zien boeit het jou alles meer dan een beetje idioot blij is met deelnamespeldje. Je uit het ook zo enthousiast en plechtig. Met je "Dat dan weer wel".
Pfff.
@Red shirt | 11-03-19 | 21:21: Oh hemel, die discussie. Op de man, wat van moet of zo. Lees ff terug en zie dat ik de algemeen maatschappelijke verontwaardiging aanhaalde.
Maar als je het wil weten wat ik rechtvaardig had gevonden: ja, levenslang. Net zoals de moordenaar van Theo van Gogh.
Beide openlijke vrijdenkers met uiterst scherpe maatschappijkritiek.
Btw vonnis uit jouw fantasie zou mislukken in m'n achtertuin.
De takken hangen te laag vanwege de vele vruchten.
@Berbaar | 11-03-19 | 21:03: 12 comments van jou voelt ook als levenslang.
@Berbaar | 11-03-19 | 21:21:
Heb je daar lang voor gestudeerd om een trol te zijn ?
@Berbaar | 11-03-19 | 21:21: Dus een kille berekende moordenaar is tegenwoordig een idioot. Je gaat helemaal mee in de trend van de verwarde mannen. Zelf wellicht ook een beetje verward.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:36:
Kwart van je leven? Heeft ie 20 jaar in de bak gezeten dan?
Loon was een uitermate prettige behandeling en benadering door de Nederlandse rechters en het OM.
Een nieuwe identiteit, bescherming van vriendin en financiële hulp.
Details. Best belangrijk. Daar zit het verschil.
Zo zo, 't is net de koning die met schuilnaam de Elfstedentocht schaatst.
Want stel je voor dat de organisatie weet wie hij écht is, nou gevaarlijk hoor.
Btw daarom is die Berbaar hier zeker ook in cognito. Dat is toch zo'n vvd runner?
Berbaar: Erger, azijnzeiker en vvd runner.
@Feroces | 11-03-19 | 20:49: Vind het eerder een droogkloot. Zo een die bloed moet zuigen omdat 'ie anders flauwvalt van verveling.
@Waterlander | 11-03-19 | 21:03:
Hahahaha,.. dus een denk stemmert.
Deze twee voorwaarden staan bijna op elke inschrijving:.
"De Deelnemer mag aan het Evenement slechts deelnemen indien hij het daartoe strekkende inschrijfformulier volledig en naar waarheid heeft ingevuld."
of
"Het niet opvolgen van regels uit dit reglement kan uitsluiting van zowel de klassementen als van deelname aan verdere wedstrijden inhouden."
Dat die gast zich telkens met een andere valse naam op kan geven is me een raadsel.
Kwestie van extra vrije enkelband.
Heb je vaak meegemaakt dat je een ID moest laten zien als recreatief loper?
Ik iig nog nooit.
@Titaantje | 11-03-19 | 20:30: Met 3 ID's zou het nog ongeloofwaardiger zijn dan een IS-er op de vlucht.
Je naw naar waarheid opgeven wordt hier bedoeld, en daarvan heeft de gemiddelde NL-er er ook geen 3. Kortom, "hier openen" stelt wezenlijke vragen.
Als je koelbloedig een moord kan plegen, dan is het slechts een kleine stap naar het niet naar waarheid invullen van een inschrijfformulier.
Als je harder rent dan hem wel...
Dit GS stukje zal wel weer resulteren in een aangifte wegens ongewenst de waarheid spreken.
De links-fascisten zijn tegen de (rechts)staat, maar mogen graag procederen.
Is hij aan het trainen voor zijn hit klus?
Volgende
Is ie al aan het trainen, zodat hij bij zijn volgende moord wel kan vluchten?
Istie nog steeds niet omgelegd? Ongelofelijk zeg.
Wat is er aan de hand? Een topic vol tamelijk redelijke comments van berbaar. Moet niet veel gekker worden.
Die plemp ik doorgaans kaasfondue, alleen zien veel lutsers door het geschuimbek en hun Pavlov-afwijking dat niet.
Zou de verdubbeling van zijn medicatie eindelijk zijn vruchten afwerpen?
Ik zou toch willen voorstellen de geplande lobotomie uit te voeren.
Zoveel dissonantie is gewoonweg slecht voor haar gezondheid.
Ik geef het nog een half uurtje.
@Ce ca! | 11-03-19 | 20:10: “zijn” of “haar” wat is het nou?
@Ashtrey | 11-03-19 | 20:14:
Genderfluïde heet dat.
@ Ashtrey | 11-03-19 | 20:14 |
Ik gok eerder op "het". Met zo weinig humaniteit in den donder, lijkt mij het op familie van robot jetten.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:06:
Oh gelukkig je bent het nog zelf met je denigrerende opmerkingen naar vrouwen en andersdenkenden.
Ik heb hem geblokt.
Komt geen zinnig woord uit en alleen maar mensen proberen te kleineren.
Nooit een discussie,op de man spelen en als je hem met feiten om de oren slaat reaguurt hij niet meer.
Ik heb er gewoon de kracht er niet meer voor.
@ ditotje | 11-03-19 | 21:17 |
Ik heb een leuk spelletje bedacht, speciaal van GS.
Ik block meerdere trollen, en aan de comments terug te lezen, gok ik wie het is.
Bij elk goed antwoord neem ik een frikandel als beloning.
@Ce ca! | 11-03-19 | 22:03:
En binnen 2 jaar een bypass?
@ TeeJee | 11-03-19 | 22:11 |
1 jaar,maximaal!
Het is maar wat je redelijk noemt. Meer gevoelsarm en kil.
Zover ik kan zien op Wiki heeft hij geen baan dus hij rent - net als een hamster - snelle rondjes op kosten van de belastingbetaler. Heel goed deze gestoorde in de gaten te houden. Je weet maar nooit wanneer hij weer van mening is dat iemand moet worden omgelegd. 'Voor het goede doel'.
Uit wiki: "Zijn voornemen was ingegeven door zijn verwachting dat het slachtoffer "een groot gevaar" zou vormen voor "de zwakkeren" "
Kreeg meer vrijheid omdat ie zou emigreren. Yeah right.
Kijk, zo makkelijk hou je de NLse D66 rechters voor de gek....
Rechters spelen met hem onder 1 hoedje.
Oh en Jesse? Mocht je je tekort gedaan voelen? Voor jou ga ik full tilt versatile. Normaliter maar wat graag het vrouwtje, in de seks is twee keer min beslist geen plus. Daarom, en vooral voor de democratie, eerst lief: www.youtube.com/watch?v=RtmW2ek7WkQ maar dan puntje bij paaltje: www.youtube.com/watch?v=kAGl8RWTSqc
De eerste keer is gratis moppie!
Deze raaf is toch niet meer een beschermde soort.
Die hufter mag van mij morgen deaud neervallen, samen met de landverrader Pinokkio
Toch eng om te zien wat er uiteindelijk gebeurd met veganisten.
Echt een GroenLinks typetje, zie je meteen al.
Raaf, de lijkenpikker.
Het enige goede nieuws is als deze creep verdwijnt.
Jezelf onnodig inspannen is slecht voor het milieu...
Eens ff kijken.Twee soorten verschillende kogels en maar 1 schutter volgens de pliesie,OM,amsbergen,maffia den haag en doofpottencommisie van der haak.
Micha!
Je vergeet Smolders in je verhaal
@ komtdatschot | 11-03-19 | 19:54
Ik las dat eerder. Heb je daar een goede bron van?
Prettyplease!
Alle alu-hoedjes verzameluh!!
Proest.
@Ce ca! | 11-03-19 | 19:58:
komtie.
www.deepjournal.com/p/2/a/nl/628.html
@
komtdatschot | 11-03-19 | 20:03 |
Thnx, mijn leesvoer voor vanavond.
@komtdatschot | 11-03-19 | 20:03:
deepjournal.com hihihahaha.........
@Berbaar | 11-03-19 | 20:08: Ghe
@Zoon van Boer | 11-03-19 | 19:57:
Smolders verpeste de veilige aftocht van de graaf,maar gelukkig was er nog een arrestantenbus met pliesie agenten in kogelvrij vest om de graaf snel in veiligheid te brengen.
@komtdatschot
Is het genoemde KLPD rapport niet te Wobben?
Zie trouwens zo ook de vuurwerkramp in Enschede.
De vvd wilt er geen verder onderzoek naar.
Gaaf!!!!!!!!!!!
@Ce ca! | 11-03-19 | 20:29: Ook zo´n enorme beerput !
Runnnn b*tch Runnnn
www.youtube.com/watch?v=D5tkrX7DcY0
@Ce ca! | 11-03-19 | 20:07: Neehee deze: youtu.be/fjHGTeTtaac Hehe
@ Ashtrey | 11-03-19 | 20:12
Niccceee!
Hoe moeilijk kan het zijn, je stelt een artikel op inclusief tijden en andere data en dan nog niet staat zijn om de betekenis van de M te ontcijferen.
M staat niet voor MIJL maar voor MAN.
Niet zo vreemd dat hij traint om hard te kunnen lopen, toch?
900 meter per seconde gaat hij nooit halen, dus waarom erop trainen?
Vorige keer liet z'n conditie hem nog in de steek......
Precies, als je verwacht een keer in het mes te lopen, dan kan je dat maar beter zo hard mogelijk doen.
Of bedoelt u iets anders?
Breaking news:
Volkert staat op de D66 lijst van de Provinciale Staten.
Provincie Overijssel.
En reaguurt onder hetzelfde IP-nummer als Rob Jetten?
Het zou nog kunnen ook. Wat hebben we toch een gaaf land.
@Watching the Wheels | 11-03-19 | 19:52:
Wellicht is Volkert de bediener van Jetten. Lekker op de bank, zakje tofu-stengels bij de hand...
Als ik die foto’s in groot formaat zo zie zou ik hem niet herkennen met z’n schele smoelwerk en kale schedel. Wat een lelluk menneke is het eigenlijk.
Net als in de sharia?
Niet alleen Fortuyn werd door Volkert neergeknald maar zeer waarschijnlijk ook milieu-ambtenaar Chris van de Werken uit Nunspeet.
Ze kunnen het zogenaamd niet bewijzen maar om een of andere reden is Volkert nog altijd de enige verdachte zover ik weet.
www.geenstijl.nl/5146675/volkert/#cid... Dit geval fiets er mooi tussendoor met het ‘ontbreken’ van hard bewijs. Dat is het fijne van onze geweldige rechtsstaat.
Ambtenaar en Werken.
Geen bewijs voor dus dan wordt men in ons mooie landje gelukkig niet veroordeeld of in dit geval zelfs terecht niet aangeklaagd.
@Berbaar | 11-03-19 | 19:54: Tuurlijk joh. In het mooie linkse landje.
@Mart6037 | 11-03-19 | 19:56:
Kiezen we voor knul.
Democratie, zo werken die dingetjes.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:09:
En als we er niet voor kiezen, dan zegt de politiek gewoon "ah, zal wel, we doen het toch".
Zo werken die dingetjes.
Grapjas.
*hoopt dat ie struikelt en heel ongelukkig met zijn gebit op de stoeprand landt*
Twee keer zelfs, OK geen bezwaar ;)
En dat er per ongeluk iemand op zijn achterhoofd gaat staan??
www.youtube.com/watch?v=D1zp953kVLs
TTSSSSSS Bukkempje toch
*hoopt dat ie struikelt en heel ongelukkig met zijn gebit op de stoeprand landt*
Gheghe VanBukkem dat is eloquent gebracht en ik zou er geen traan om laten ;)
Ik probeer het een beetje beschaafd te houden hier.
Straat en huisnummer zijn jullie nog vergeten
Ik rem niet voor Volkert.
Welke van de drie is ook alweer de rem en of het gas.
:)
@Ce ca! | 11-03-19 | 19:53: je kan dan ook nog ff twee keer achteruit rijden en opnieuw die andere twee proberen.
3 Gij zult de naam van den Raaf nooit ijdel gebruiken
6 Gij zult niet moorden.
en voor de roverheid
9 Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste.
Met zoveel grrristenen in de regering zou je toch denken dat men toch tegen een moord is.
Stevig spul dat pluchelijm.
Vroeg of laat wordt hij op een voor hem vervelend moment door de verkeerde herkend... dat rijmt. Dan gaat bij mij de vlag uit.
Ik denk dat hij nog lang en gelukkig gaat leven. Is een gevierde man in bepaalde kringen. Denk dat zijn partner ook trots op hem is. Heeft een vast inkomen en hoeft niet meer te werken. Wordt alleen herkent af en toe ergens en dan staat ie op de foto. Maar als dat het enige is waar hij mee moet leven...
Daarnaast geloof ik er niets van dat er nog hordes Fortuynisten hem opjagen. Man is beveiligd en het is inmiddels alweer lang geleden. Die komt echt niet meer in de problemen.
@Graaf_van_Hogendorp | 11-03-19 | 19:46:
What goes around comes around!
@Graaf_van_Hogendorp | 11-03-19 | 19:46: de laatste drie Fortuynisten zijn labiele vrouwtjes van een jaar of 70 ondertussen, van die kant moeten we het niet hebben.....
@Graaf_van_Hogendorp | 11-03-19 | 19:46:
Vreselijk. Ik zie hem nog zo liggen.
@Graaf_van_Hogendorp | 11-03-19 | 19:46: Waaruit bestaat dat vaste inkomen dan? Bijstand?
Nee hoor, de meeste LPF stemmers waen meestal niet zo heel politiek gemotiveerd. Een hop windvaantjes die van links naar rechts zwaaide. Om te moorden uit overtuiging heb je een religie nodig of een politieke overtuiging die er op lijkt.
Nou, je moet er vooral veel voor trainen en niet te veel vet/zoet eten.
Hoe kan het, dat je iemands leven afneemt en dat je dan na een aantal jaar weer gewoon rondhuppelt alsof er niets gebeurt is. Wat een land.
We hebben zo'n 100 moorden per jaar en enkele tientallen levenslang gestraften in totaal.
Zie hier Uw verklaring.
@Berbaar | 11-03-19 | 19:44: Politieke moorden die de gevestigde orde heeeeel goed uitkwam? Hofnar.
@Berbaar | 11-03-19 | 19:44: Uw verklaring schiet ernstig tekort en u weet dat . Zielige comment stuk onbenul.
@Koning BongoBongo | 11-03-19 | 19:48: De opmerking van Berbaar is juist adequaat.
@Red shirt | 11-03-19 | 19:51: Net als die Volkert. Links is heeeeel adequaat.
@Berbaar | 11-03-19 | 19:44:
En Volkert had er prima bij gepast. Bij gehoord, ook.
In plaats daarvan heeft de rechter zich laten piepelen door een vileine man die nimmer berouw heeft getoond.
@TeeJee | 11-03-19 | 19:54:
Daar zijn we het dan niet erg over oneens.
Maar het is wat het is, move on.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:12:
Ik zal wel moeten. Ik heb geen toegewezen woning in Apeldoorn en een uitkering zonder voorwaarden.
Moet er gewoon voor werken.
@TeeJee | 11-03-19 | 20:16:
Ach en ik kies graag zelf uit waar ik wens te wonen (Apeldoorn nein Danke) en op een uitkering aangewezen zijn lijkt me ook niks.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:28:
Volkert is dan ook meer in Harderwijk, bij zijn vriendin, maar altijd handig om een extra adresje te hebben voor de gratis uitkering.
Paar jaartjes zitten, maar het leven is er niet moeilijker op geworden. Zo kan het dus ook. En dat schuurt, zoals je zelf ook wel een beetje voelt.
@TeeJee | 11-03-19 | 20:36:
Het leven is niet eerlijk TJ, dat weten alle mensen met een beetje levenservaring.
Stop eens een paar kinderfeestverpesters op de snelweg.
Gooi eens een waxinelichtje naar de koning.
Pomp vlak voor de verkiezingen een zeer populair politicus vol met kogels.
En vergelijk de straffen eens.
Volkert van der Graaf heeft een hele lichte straf gekregen voor de moord op een potentieel premier. Loopt nu weer in vrijheid rond en wordt met fluwelen handschoentjes aangepakt. Disgusting indeed.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:48:
Wat een simplistische dooddoener betreffende een OM- en rechterlijke faal.
Emigreren met behoud van een bijstandsuitkering is toch lastiger voor een oudere witte man dan je denkt.
Haha. Dat is een goeie. Wacht, zo leuk is het eigenlijk niet.
Was die niet verhuisd naar het buitenland?
Getuigd allemaal wel van de grote tolerantie van "rechts". Een rechts politiek persoon wordt zonder pardon door links geliquideerd. Andersom laten ze hem blijkbaar met rust. Raar dan dat de politiek en de loophondjes van de media iedereen dan zo nodig moeten "waarschuwen" voor het grote boze rechtse gevaar. Kennelijk valt dat dus nogal mee. Oh ja, er dient natuurlijk wel geframed worden en een klein beetje gelogen. Hoort erbij.
Pim Fortuyn was niet rechts. De rest is ook onzin.
Pim Fortuin is niet door 'links' vermoord maar door een doodgeslagen idioot. Hoe dieptriest het ook is, meer is het niet.
@Red shirt | 11-03-19 | 19:38:
"Verwarde man met een suiker tekort"
Zoiets?
@Red shirt | 11-03-19 | 19:38: Het was inderdaad een dierenactivist.
@TeeJee | 11-03-19 | 19:41: Een doorgeslagen idioot. Bevangen door zijn vermeende eigen gelijk.
@Red shirt | 11-03-19 | 19:46: GroenLinks of D66 dus?
@Red shirt | 11-03-19 | 19:46:
Zo zijn er wel meer aan de linkerzijde. Volkert heeft verklaard dat door wat hij las en hoorde, hij er overtuigd van was dat deze man dood moest.
Ga zelf maar even nalezen hoe de linkse partijen en websites over Fortuyn schreven en spraken. Daarnaast was Volkert een dierenactivist van linkse snit met een historie van wetsovertreding.
Klets maar raak hoor. Net zoals bij 'de verwarde man', waar we recent (helaas) vaker over lezen, ga je niemand overtuigen.
@TeeJee | 11-03-19 | 19:52: Volkert heeft slecht haar. Ga je nu iedere man met weinig haar veroordelen?
@Red shirt | 11-03-19 | 19:59:
Nee. En de discussie op mij pogen te focussen gaat niet werken.
We gaan gewoon weer vrolijk terug naar JOUW kletskoek, Volkert zijn politieke voorkeur en de framing/zwartmakerij door linkse partijen en organisaties.
@TeeJee | 11-03-19 | 20:07: Mijn kletskoek, altijd gezellig. Ondertussen is mijn vriendin in Moscow geland. Maar wat dat er mee te maken heeft... ?
@Red shirt | 11-03-19 | 20:32:
Net zo inhoudsloos en irrelevant als de rest van je tegels.
@TeeJee | 11-03-19 | 20:34: Denk dat Red shirt vindt dat je net goed was de laatste minuten te doden voordat zijn vriendin landde daar. dat lees ik er uit. Linkse verdorvenheid lees je hieruit..
Red shirt is misschien te jong om te hebben meegemaakt hoe Pim Fortuyn gedemoniseerd werd, overal waar hij kwam.
Een andere verklaring voor dit soort tegels kan ik niet bedenken.
Pim Fortuyn had overigens altijd een prima weerwoord, maar de toon naar de bevolking 'deze man is een gevaar' moest en zou gezet worden.
Ik was toen behoorlijk links en zelfs ik kreeg een umheimisch gevoel van de manipulatie van de linkse partijen.
Doodeng.
@Red shirt | 11-03-19 | 19:38:
Het ontbreekt u aan zoveel kennis.
Zelfs als je veel feeling hebt met links kan elk weldenkend mens de rol en het gedrag van linkse politici/tv prominenten doorzien en begrijpen, waardoor je uiteindelijk kan concluderen; een gek heeft de trekker overgehaald, maar het idee dat deze man een gevaar was is op vele in- en inlelijke en trieste manieren keer op keer op keer geprobeerd aan het voetlicht te brengen. Zodat het idee onder de bevolking breed gedragen zou worden.
Kijkt u maar eens debatten van die tijd, tv shows van die tijd, Marcel van Dam ' u bent een onwaardig mens' (en voor wat!? Het invoeren van de ov jaarkaart en zorgen hebben over de integratie waar hij 100% gelijk in had?)
U zegt inhoudelijk niks, daarom weet ik dat het u aan deze kennis totaal ontbreekt.
@letopuwzaak | 11-03-19 | 21:08:
Pim werd op de meest vuile, smerige en achterbakse manieren geprobeerd onderuit te halen. Ik geloof zelfs nog wel dat het gedrag van Marcel van Dam destijds, indirect misschien nog heeft bijgedragen aan het besluit van Volkert om door te pakken. Hoe die man tekeer ging, je zou hem haast medeplichtig maken. Wat een vreselijke man.
@Kopieerapparaat | 11-03-19 | 21:48:
Zeker. Helemaal eens.
Ik was jong en keek nog braaf 'Lagerhuis' en had ontzag voor van Dam.
Dat verdween in rap tempo, zelfs ik voelde dat het in- en inslecht was wat deze man deed.
@letopuwzaak | 11-03-19 | 23:19: Bij mij idem dito. Het Lagerhuis op de zaterdagavond. Van Dam had er sowieso altijd een grote mond, ondanks dat hij toendertijd ook voorzitter van de VARA was. Een normale discussie was niet eens mogelijk met hem, maar dat beoordeel ik nu ook achteraf. Ik was eveneens jong en keek, net als u tegen hem op. Wat u zegt, het werd snel minder naarmate ik steeds beter ging begrijpen waar hij eigenlijk mee bezig was.
@Berbaar | 11-03-19 | 19:38:
Hah, de ironie.
Ook nummer 526 begint oud te worden. Nazibeulen en nummertjes 526 worden meestal veel ouder dan normale mensen. Ik wens nummer 526 een lang, eenzaam en leeg leven. Dat hij moge beven van angst bij de gedachte waar moordenaars na hun dood heengaan.
Heeft een vrouw, kind, woning en het zou me niet verbazen als hij naast zijn bijstandsuitkering iemand hem nog maandelijks zwijggeld overmaakt. Hoeft nooit meer te werken. En heeft hoogstwaarschijnlijk een vorm van beveiliging.
Baltazar Gerards trof het slechter zullen we maar zeggen.
@Graaf_van_Hogendorp | 11-03-19 | 19:36:
Allemaal verzinsels in dat verwarde koppie van U.
Blijf gewoon bij de feiten, misdaad begaan -> straf ondergaan -> nu weer verder met zijn leven.
De l*l.
@Berbaar | 11-03-19 | 19:40:
Wat buiten zwijggeld is speculatie?
@Berbaar | 11-03-19 | 19:40: En zit nog steeds in Nederland. Feit.
@Graaf_van_Hogendorp | 11-03-19 | 19:43:
Beveiliging.
@Graaf_van_Hogendorp | 11-03-19 | 19:36:
Bijna wel zeker , heeft in opdracht gemoord.
PF was een veel te grote bedreiging voor de zittende machten met hun plannen
( => de EU coup , die kon nooit lukken met iemand als PF aan het roer )
De Locatie v/d moord ? “ het media park “ - de symboliek alleen al !!
Moord voor ogen v/d bevolking , de draaiende camera.
- Interne Boodschap v/d opdrachtgevers naar hun medestanders “ alles onder controle , all bases covered , inclusief de media “
- Tegelijk plausible deniability naar het Nederlandse volk , “ wij , de zittende macht , hebben er niets mee te maken , het was een gestoorde gek , zagen jullie toch zelf op tv “
Het goede nieuws - Als nr 526 destijds met zijn opdrachtgevers over dit klusje gecommuniceerd heeft , per e-mail / per mobiele tel. dan heeft de NSA die files.
Dan is het slechts een Kwestie van tijd , dan gaat de beerput alsnog open.
Volgorde : US swamp drainen , dan Europeese swamp drainen
Geduld....
@enorme sukkelzak | 11-03-19 | 20:37:
Gheghe altijd een bron van humor, complotdenkertjes.
zou hij niet optiefen naar Groenland?
Wat dapper van Volkert, meedoen aan de Fascistenloop, hij werd vast eerste!
Straf uitgezeten dus verder met zijn leven, boeit weinig meer.
Hij loopt inderdaad nette tijden voor een man van bijna 50.
Op het Mediapark waren zijn tijden inderdaad beter.
Strafje. Zeker jouw held?
Hij loopt zeker mooie tijden, dat moet gezegd maar vind je nou niet dat de moordenaar die dergelijke misdrijven begaat, gewoon achter slot en grendel dient te verblijven?
Lul niet, hij werd tot 18 jaar veroordeeld, niks uitgezeten. Nog ff los van het feit wat de gemiddelde NLer van deze strafmaten vindt
@Kopieerapparaat | 11-03-19 | 19:40:
Van mij had hij levenslang mogen krijgen.
Was niet zo dus soit.
Ga ik niet over maar de rechter, gelukkig.
@Berbaar | 11-03-19 | 19:47: Voor hem wel.
Hij werd veroordeeld voor moord en niet op een aanslag op de Nederlandse democratische rechtsstaat. Door deze blunder van het OM in de tenlastelegging heeft hij geen levenslang gekregen.
Ben benieuwd of je ook zo gevoelsarm zou zijn als Volkert van der Graaf Rutte had dood geschoten of Willem-Alexander, berber.
@Superkwatta | 11-03-19 | 20:39:
Niet dat ik Rutte of WA dat gun, integendeel.
www.geenstijl.nl/5146675/volkert/#cid...
We worden het nog keer eens berbaar. Inderdaad gelukkig dat we daarvoor rechters hebben die hopelijk objectief zaken beoordelen. De meeste zullen hun best ervoor doen, andere maken gretig gebruik van hun onschendbaarheid en klooien maar wat politiek correct aan, hoewel nooit iedereen tevreden zal zijn met de uitkomst, waaronder ik in dit geval.
@Kopieerapparaat | 11-03-19 | 20:45:
Het had van mij ook anders gemogen maar het is wat het is.
Ik haalde mijn schouders op, inmiddels 15+ jaar geleden, en ga door met mijn leven.
Dat zouden meer mensjes moeten doen.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:55:
Blind voor het verleden. Dat is dus waarom de VVD nog zoveel stemmen haalt!
@Superkwatta | 11-03-19 | 20:39: Jezus wat een miep ben jij!! meid trek de sherry fles eens open en ontspan je met de Viva. Berbaar zou hem het liefst levenslang hebben gegeven, en zo zijn er meer en niet omdat ze Fortuijn liefhebbers waren maar omdat de man koelbloedig,berekenend en zonder wroeging een aanslag pleegde op een politicus/publiek persoon.
Mo B ging levenslang weg voor de moord op Theo van Gogh en dat is wat mij betreft vergelijkbaar.
Maar het heeft weinig nut extra straf te eisen NA een uitspraak. Als je dat wil leef je niet in de echte wereld.
Ow maar,het doet het zo goed hier he? Lekker mee schreeuwen en hopen op schouderklopjes. Ik zou zeggen kom eens origineel voor de dag.
*schuim van de bek veegt*
@Berbaar | 11-03-19 | 20:55:
Kil, berekenend en koud. U doet me aan iemand denken.
Avada Kedavra Kurwa!
Wat ik me dan weer wel afvraag: waarom ontbreekt deze ideale running mate voor Jesse Klaver tot nog toe op de kandidatenlijsten van de groenlinks? Het is wel even schrikken natuurlijk, maar dan in elk geval 1 vent (m/v/x) die niet te beroerd is om de daad bij het woord te voegen?
@WijnandDuijvendak : www.youtube.com/watch?v=2DOcro7VeDo
Heel goed dat dit zo in beeld wordt gebracht, laat die rat maar de rest van zijn keven schuilnamen gebruiken en over zijn schouder kijken! En nee, hij zal nooit emigreren, hij is afhankelijk van een uitkering.
Hahaha, niet zo naïef. Ook in het buitenland krijgt hij van de Nederlandse overheid een safe house en inkomen. Hij heeft de staat een dienst bewezen.
@pissebed | 11-03-19 | 19:31: En anders wel uit potje van Trix.
Executioner van Links Nederland na trouwe dienst met staats-pensioen
Een hardlopende rechtelijke dwaling.
Na de moord op Fortuyn liep hij hard weg ,maar niet hard genoeg dus.... oefenen !
Nou weet ik niet wat Volkert eerder van Geenstijl vond maar hè de Geenstijl redactieleden leven nog dus..
Wat ik vragen wil; Is het wel verstandig om hem aanleiding te geven zijn oordeel over GS te herzien in een negatieve richting?
Ik vraag me ook iedere keer weer af hoe ze aan die info komen.
@knutsel_ | 11-03-19 | 19:26:
Er hoeft maar 1 linktip binnen te komen.
Na jah, op zich wel een geruststellend idee dat er altijd wel iemand is die hem herkent.
@knutsel_ | 11-03-19 | 19:32: Mark Rutte wordt ook herkent. Doet hem ook niets.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen parel, dat deze moordenaar ontzien moet worden?
Ik moet hem wel nageven dat hij humor heeft.
Zomaar met het aantal maanden dat hij eigenlijk vast had moeten zitten op zijn shirt.
Laten we er maar jaren van maken.
@Mr_Natural | 11-03-19 | 19:25:
Dat komt de volgende keer.
Startnummer 43,83.
Een hardlopende pixel. Uniek.
Wellicht omdat we niet in een of ander apenland wonen, geen maffiastaat zijn, niet net zoals Volkert willen zijn? Zomaar wat redenen. U mag kiezen.
@Superior Bastard | 11-03-19 | 19:25: Dit is geen maffiastaat??
Vast aan het oefenen om zich van achtervolgers, bij een eventueel volgend vergrijp te ontdoen.
Toch meer respect voor de islamieten nu: die hadden zo'n hond al lang kaltgestellt.
Ja,en pim ook vanwege hosmo. Om Sharia vragen is zo capituleren.
You can run, But you can’t hide.
Hij had eerste kunnen worden, maar zijn geladen pistool schuurde tegen zijn pikkie.
Moest er toch om lachen. Volkert blijft wel een lul natuurlijk.
Die linkse fascist zou toch naar Turkije verkassen...?
Rosenmöller zal binnenkort wel zijn waardering voor hem uitspreken in zijn functie als Eerste Kamer lid.
Zijn vast dikke maatjes, net als de Pvda griezel Melkert, waarvan ik nog altijd denk dat die gast erachter zit....
Het is toch ongelofelijk dat deze vent gewoon lekker zijn loopje kan doen terwijl de familie van Fortuyn met een levenslang gemis zit?! En wat is er gebeurd met dat emigreren?
Wat is dat nu weer voor een emo vrouwen "logica" Mickey?
Er zal altijd levenslang gemis zijn als men een naaste verliest maar we kunnen toch moeilijk iedereen die schuldig is aan de dood van een ander levenslang opsluiten.
@Berbaar | 11-03-19 | 19:36: Want?
@Berbaar | 11-03-19 | 19:36:
Jawel hoor, zeker in geval van moord met voorbedachte rade. Zeker als de dader in kwestie op geen enkel moment spijt betoont en blijft zeuren over zijn straf.
@MickeyGouda | 11-03-19 | 19:45:
Moord is altijd met voorbedachte rade anders is het doodslag.
Geen spijt betonen kan strafverzwarend werken maar niet altijd want men heeft het recht te zwijgen.
Zeuren over de straf deed die knakker natuurlijk pas nadat de straf bekend was dus dat is ook geen argument.
Kijk gewoon eens niet zo emotioneel naar een dergelijke zaak maar technisch.
Dan is het allemaal verklaarbaar.
Vriendelijke tip, meer niet.
@Berbaar | 11-03-19 | 20:19:
Jij bent extreem onverschillig, knul. Je omgeving zou zich zorgen om je moeten maken en zich een beetje meer om je moeten bekommeren. Je lijkt wel volstrekt gevoelsarm. Waar is het misgegaan?
@Berbaar | 11-03-19 | 20:19: Uw zoon studeert rechten?
@CalamityJane | 11-03-19 | 20:56:
Nope die pretendeert in het VK te "studeren" maar speelt vooral rugby.
Ik daarentegen mocht ooit in een ver verleden in Leiden een bul ontvangen mbt de rechtswetenschappen.
Nooit iets mee gedaan, maar dat is een ander verhaal ;)
Alles wordt bepaald onder emotie of het ontbreken van emotie.
Ook de wetten waaronder we nu leven en ons aan dienen te houden zijn bepaald.
Het is niet dat hoe onze wetten nu zijn, zaligmakend zijn. Nee hoor, ze zijn nu zo, nooit meer iets aan doen!
Zo langzamerhand worden we vaak om de oren geslagen met onze eigen wetten, die we maar gebruiken omdat we geen passende wetten hebben. (Vrijheid van godsdienst is nooit bedoeld en niet toegerust op een bewuste invasie van islam. Een politieke moord, dit had overigens anders berecht kunnen worden en er zijn wegen om emigratie te eisen).
Het gemis zelf blijft onveranderd, maar de erkenning van het gemis (privé en politiek gezien) zou zich kunnen uiten in een passender straf.
Ik zit regelmatig met een advocaat aan tafel te dineren en wij hebben het vaak over ethiek.
Ik ben blij dat we onder invloed van emoties dynamisch (kunnen) zijn.
En ja, ik snap heus dat we ons voor dit geval aan de huidige wetten hebben te houden.
Het is ongelooflijk en onverteerbaar, maar waar.
@Berbaar | 11-03-19 | 21:17: Dank u! Kan ik mijn vermoeden bijstellen. En eerlijk! Soms is het leuk je te vergissen. Al betreft het Berbaar;-).
@Berbaar | 11-03-19 | 21:17: aha, hier de bekentenis dat u een Minerva kneusje bent, niet dat die soms stuitend arrogante houding u niet reeds had verraden! Verklaart ook dat dwepen met Mark en zijn partij, u weet niet beter. Berbaartje is een bal, je verwacht het niet...
@Dr.Tatta.Macamba | 12-03-19 | 02:30:
Minervanen, door elke echte Leidse Glibber projectiel uitgekotst. #jesuisglibber
Hoe weten jullie zo zeker dat dit Volkert is? Het zijn lage kwaliteit foto's, maar zo op het oog klopt bijv. het formaat van de oren niet.
Door het wapperen in de wind lijken ze groter.
Een kniesoor die daar op let.
Hahaha!
Hij oefent alvast voor zijn volgende moordpartij. In Hilversum liep hij te langzaam.
M.a.w. "meneer" is in tiptop shape voor de volgende missie.
Als ik mijn best doe loop ik gelijk met hem op, Knutsel, zonder er zo'n achterlijke kop bij te trekken.
Hulde. Ik rook al ketting, dus ik doe niet mee :)
Volgende keer onder de naam Felix Gerardus Woudenberg.
De politieagenten weten dus dat ze goed moeten gaan trainen willen ze hem inhalen.
Ik zie hem nog wel eens hand in hand met koning Wim de elfstedentocht uitrijden
Was er ook bij in Klazienaveen destijds. Maar 14km/h is niet erg snel, niet eens voor de 48 jarige ondergetekende. Had hem toen niet herkent.
Heeft de democratie in de kiem gesmoord. Vuile moordenaar.
Is een held in linkse kringen denk ik.
Democratie is springlevend hoor, die wordt echt niet door één gek om zeep geholpen.
Jij bedoeld dat het niet naar je zin is, deze democratie, dat is wat anders
@captainobvious | 11-03-19 | 19:52:
Hitman Volkert heeft het democratisch proces enorm beïnvloed en geschaad met het doodschieten van een politicus die een enorme achterban had opgebouwd.
De man op de foto is Volkert de graaf? Serieuze vraag.....
Uhm. Nee. Bart de Graaf.
Na de koehandel met het OM zou deze schurk toch emigreren?
Niet de eerste keer dat het OM zich laat piepelen door Volkert. Dat is of incompetentie of een bewijs dat hij inderdaad in opdracht handelde ( de opgelegde straf wijst daar overigens ook sterk op).
@Franker | 11-03-19 | 19:15: Blokkeerfriezen worden relatief harder aangepakt.
De competenties van het OM blijken weer super consistent en aan alle verwachtingen te voldoen.
Jaag 'm op -de vuile rat- tot het einde der tijden.
Wat een beschaafde mensen zijn die populisten toch.
Meneer van der Graaf kan nog gewoon zijn wedstrijdjes lopen.
Leuk. Hardlopen. Fijn dat dat kan na "gestraft te zijn".
Stel je voor hoe het land eruit gezien had als Pim premier was geworden.
*Hoofd tegen muur bonken gaat*
Straf. Pffft
Ook alweer bijna vijf jaar vrij!
In ieder normaal land, gaat de moordenaar van een politicus levenslang achter de tralies. Deze Bananenmonarchie hanteert andere normen. (ik blijf mij toch afvragen wat die Melkert 'm voor die opdracht betaald heeft).
@Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:22: Was niet alleen Melkert, zou ook Bea weleens achter hebben kunnen zitten, vreemd dat zij bij de Nieuwsjaars-toespraak van 2002/03 met geen woord sprak over hem en de moord.
Ik denk er het mijne van.
@Wienerschnitzel mit | 11-03-19 | 19:22:
Misschien is dat de reden dat hij zijn verhuizing naar Turkije nog even uitgesteld heeft.
Te ziek voor woorden dat deze moordenaar vrij mag rond lopen. Een doelbewuste moordenaar zou nooit meer vrij mogen komen. Zeker deze extreemlinkse gek niet.
Onbewuste moordenaars bestaan niet want dan is het geen moord, juridisch gesproken.
@Berbaar | 11-03-19 | 19:25:
Goed gesproken.
@kaasfondue | 11-03-19 | 19:55:
Mevrouw berber is er ook!
www.geenstijl.nl/5146675/volkert/#cid... Sneu wel, deze bijval knecht kaasmans.
En hij loopt nog steeds levend rond. Een hele prestatie ook in dit land. Volgens de talloze reactie op sociale media had ie er niet meer mogen zijn ...
Toetsenbordridders.......
@captainobvious | 11-03-19 | 19:50:
Blijkbaar is gewelddadig rechts toch niet zo gewelddadig, terwijl ons dat in de meeste media wel wordt voorgehouden/voorgelogen.
Niet eens incognito. Had niemand hem daar herkend?
www.sep-feestartikelen.nl/Bril-met-ne...
Dit rent niet zo makkelijk denk ik..
@Knisperende_Tissue | 11-03-19 | 19:13: LOL!
Van hardloper naar hopelijk snel een d.. dloper.
www.youtube.com/watch?v=Bl4dEAtxo0M
@ Mr_Natural | 11-03-19 | 19:21
Bedankt voor de glimlach op mijn gezicht!
Zijn ultieme straf komt nog wel!
Witte raaf? Nee, dat toch zeker niet. Zwart Gra(a)f-schaap.
Behoorlijk fit manneke.
Jamaar 10,5 mijl is natuurlijk geen 11,4km. Nog best knap hoor.
Hij wilde toch emigreren....... kan iemand hem de weg wijzen zodat hij door kan lopen richting het Oosten...... Dank!
En wat moet ik er dan mee ?
@ Wijze uit het Oosten | 11-03-19 | 19:06
Verder naar het Oosten verwijzen.
Dat wilde hij de rechter doen geloven en dat wilde de rechter geloven. Wordt hij gemonitord? Onee hij is een linkse dierenactivist.
@Wijze uit het Oosten | 11-03-19 | 19:06: Wat deden ze in het kalifaat?
Toen met dat vervelende incident met Pim Fortuyn kwam diens chauffeur achter hem aan rennen en werd ie gepakt. Dat gaat hem geen tweede keer gebeuren.
Had ie niet op gerekend een chauffeur met zo'n goede conditie. Anders was ie ermee weggekomen.
De meeste mensen herkennen deze man niet eens. Weten niet eens de naam van de moordenaar van Pim.. uuhh. Pim wie ook alweer? Het interesseert relatief zo weinig mensen.
Dat is dan ook precies de reden dat onze teflon premier zo hard blijft lachen.
Wat een smerig mannetje.
Jullie zijn er als de kippen bij om deze raaf aan te pakken.
Verwacht echter wel actie van om vanwege privacy etc.
Hij hoort voor de rest van zn miserabele groenlinksch/d66 leventje achtervolgd te worden.
Heerlijk,
Blijf maar openbaar maken.
En links zag dat het goed was.
Deze gast dient levenslang in de bak te zitten, PUNT.
Ja, maar dat zit ie dus niet in dit achterlijke kikkerlandje. Punt!
Ik zit nog steeds te wachten op de kogel van rechts.
@Keyboardspeler | 11-03-19 | 19:30:
Ik zit te wachten tot hij uit NL weg is.
In een fatsoenlijk en rechtvaardig land liep moordenaar Volkert van der Graaf nu niet vrij rond. Stuitend dit.
REAGEER OOK