Dit wil je ook lezen
Docenten 010 bedreigd om cartoon, 90K+ krabbels petitie 'Strafbaar stellen beledigen van de profeet'
Hoe vinden jullie zelf dat het gaat, moslims van Nederland?
@Ronaldo |
03-11-20 | 14:59 |
899 reacties
De allerlaatste van Gregorius Nekschot
@Gregorius Nekschot |
29-12-19 | 21:50 |
140 reacties
Gregorius Nekschot wacht op kerstgroetjes
@Gregorius Nekschot |
22-12-19 | 20:55 |
239 reacties
Gregorius Nekschot wilde aangifte doen
@Gregorius Nekschot |
15-12-19 | 19:33 |
102 reacties
Gregorius Nekschot ziet zijn petrodollars verdampen
@Gregorius Nekschot |
08-12-19 | 21:00 |
203 reacties
Gregorius Nekschot kijkt ook geen TV meer
@Gregorius Nekschot |
01-12-19 | 21:05 |
134 reacties
Gregorius Nekschot weet wat 1 + 1 betekent
@Gregorius Nekschot |
24-11-19 | 20:00 |
128 reacties
Gregorius Nekschot ziet het paradijs
@Gregorius Nekschot |
17-11-19 | 21:15 |
147 reacties
Gregorius Nekschot wil ook nieuwe sportschoenen
@Gregorius Nekschot |
10-11-19 | 21:00 |
134 reacties
Gregorius Nekschot herdenkt Geert Mak
@Gregorius Nekschot |
03-11-19 | 19:00 |
117 reacties
Reaguursels
InloggenVraag? Mag een 45 jarige hoofddoekdraagster wel een jongentje van 14 trouwen. Is dat halal volgens allah. Of is het eenrichtingsverkeer man trouwt 14 jarige? Kortom het lijkt me errug manseksueel gericht. Maar,... wie weet het echt?
Het is echt heel simpel.
In de Koran en Hadith staat dat vrouwen minderwaardig zijn.
Ze moeten in het zwart gaan, want Shaytan.
Dus dat jongetje is de baas.
Beetje jammer, knip en plak:
1970bolo.blogspot.com/p/cartoons.html
Makkelijk verdiend Gregorius!
Ik vind deze beter images3.persgroep.net/rcs/-Yvs4INrXG6...
Spot on!
Geweldige rake satire over de religie van de 'vrede'
En @Arnoud van Doorn: 'maar wij zijn met meer'.
De leraar was haram maar pedofilie is halal. Touché!
@Gregorius de ervaringsdeskundige bedankt, hij is weer top, meer meer meer want satire blijft de thermometer van onze nep-democratie.
Meer meer meer cartoonwedstrijden en minder minder minder islamjankerds.
@de honden blaffen... | 04-03-19 | 00:41 |
twee miljoen moslims in Nederland - het zou zomaar kunnen.
Hoe dit is over 5 jaar.... wellicht 3 miljoen.
Feit is dat migranten uit moslimlanden in Nederland onder de noemer van vluchteling in de watten worden gelegd.
Ze krijgen gratis opvang en verblijf in een AZC--> daarna een ingerichte woning, met extra zorg, extra aandacht en recht op een levenslange bijstandsuitkering.
Waar krijg je dit in deze wereld? Nergens - alleen in Nederland.
Wat wij gaan zien:
dat mensen uit moslimlanden massaal naar NL blijven komen en dat Nederlanders dit land zullen ontvluchten - Rutte u wordt bedankt!
Hier vanaf een zonnig Waikiki meldt ik dat ik vandaag één hoofddoek heb waargenomen.
Fijn voor je.
Zullen ontvluchten ? Je loopt achter , is al een tijdje aan de gang
Waar gaan jullie naartoe? Wel zo gezellig als we een beetje dezelfde kant op gaan.
@WammesWonder | 04-03-19 | 06:48: USA
-Vele illegalen = agressor;
-Pardonneren = capitulatie;
-Daadwerkelijk niet-capitulerenden worden vervolgd wegens discriminatie door capitulerenden.
Ongelooflijk onzinnig om maar op dat pedofile gedoe van eeuwen geleden te blijven inzoomen. Er zijn veel ergere zaken anno nu. En daar kan je nog wat aan doen. Inzetten op criminele Marokkanen hun Nederlanderschap ontnemen en uitzetten, zoals in België onder EU blijkbaar wel kan. Het handhaven van controle op vermogen in het buitenland door onze fiscus. En het bij wet verbieden van het oprichten van culturele/onderwijskundige instituten die vanuit het buitenland gefinancierd zijn. Dat zet meer zoden aan de dijk dan deze cartoon.
Willem... hoe is Nederland over 10 jaar?
Rutte III is op gebied van klimaat en migratie onverantwoord en onbetaalbaar bezig.
Willempie laat weer eens blijken dat hij vroeger het domste jongetje van de klas was.
Willempie weet best dat satire een thermometer is en het verdacht is, wanneer bepaalde groepen van mensen of personen daar specifiek tegen reageren.
Ik denk dat het meer gaat over het schorsen van een docent en dat gebeurde een week geleden.
Een pedofiel uit het verleden die een rolmodel is in het heden is een serieus probleem.
Jij denkt dat het uithuwelijken van minderjarige meisjes aan volwassenen verleden tijd is?
Arnoud van Doorn dreigt met burgeroorlog.
Omdat een pedofiel een pedofiel genoemd wordt.
Ofwel, de destructieve invloed van een bepaalde "godsdienst" wordt weer eens zichtbaar.
Hij heeft het over een miljoen Moslims in NL. Als 1 procent daarvan gezellig gaat doen heb je het wel even over tienduizend man...
@MacMiep.nl | 04-03-19 | 00:05:
Je zou ook kunnen zeggen, beter nu dan wanneer er 2 miljoen zijn. Is logica.
@MacMiep.nl | 04-03-19 | 00:05:
In 2004 werd het aantal moslims in Nederland geschat op 945.000, een verdubbeling ten opzichte van 1990.
Dat doorrekenend moeten er nu wel 2 miljoen zijn.
Als er ooit een burgeroorlog komt dan wordt Van Doorn als eerste tegen de muur gezet.
Ik neem aan dat van Doorn inmiddels is gearresteerd.
Het is net een ex-roker die fel ageert tegen roken.
Roken is dodelijker dan islam.
@Gulliver | 04-03-19 | 05:23: Misschien is het inderdaad een goed idee om roken meer te promoten onder moslims. Misschien gaan ze dan op een andere en wellicht acceptabelere manier zuigen.
Beter PVV. Ik zie Baudet nog met Rutte meestemmen in ruil voor wat invloed voor de Bühne.
Gaat niet gebeuren dan is Baudet in èèn klap zijn geloofwaardigheid kwijt.
@Gulliver | 04-03-19 | 05:35: Er zijn er die voor minder hun broek hebben laten zakken als het om geld en macht gaat.
Baudet heeft genoeg inzicht om te beseffen dat de 1ste kamer verkiezingen een springplank naar de 2dekamerverkiezingen zijn. Laat Rutte maar lekker spartelen en verzuipen.
@Balgesjaakt | 03-03-19 | 22:09:
Meneer Bal loopt een beetje te jokkebrokken. Of balletje-balletje tespelen.
Normaal trouwden jongens als jonge twintigers met tiener meisjes. Mohammed was over de 50 en trouwde met een 7 jarig meisje. Je kan zo bij de MSM, Bal. Man, man.....
www.medievaltimes.com/teachers-studen...
benjeallanggek | 03-03-19 | 23:25 |
Jaja, met meisjestieners. En even verderop staat 12 jaar of ouder. Wettelijke minimumleeftijd.
U loopt in ieder geval te insinueren.
@Papa Jones | 03-03-19 | 23:43:
7 jaar! Dan hoef ik helemaal niets te insinueren hoor. Dan spoor je gewoon niet als je dat nog wilt rechtpraten.
@benjeallanggek | 04-03-19 | 00:05:
12 jaar, da's nog steeds pedofiel naar de maatstaven van nu. En u levert zelf die tekst aan notabene! Laten we het wel goed onderbouwd houden wanneer we elkaar voor rotte vis uitmaken.
@Papa Jones | 04-03-19 | 00:10:
Aïsja trouwde op zevenjarige leeftijd circa 622; huwelijk werd pas twee à drie jaar later geconsummeerd; stierf na Mohammed circa 678
nl.m.wikipedia.org/wiki/Mohammed
@Papa Jones | 04-03-19 | 00:10:
De tekst die ik aanleverde was om te laten zien aan balgesjaakt, dat die tienermeisjes met jonge twintigers trouwden in de Middeleeuwen. En niet met vijftigers zoals balgesjaakt (wèl) probeert te insinueren.
@benjeallanggek | 04-03-19 | 00:20:
Ja, ik geloof best dat zij 7 was. Maar 12 is ook geen leeftijd waar de westerling vrolijk van wordt. Ik zou zeggen 18, of op zijn minst 16. Ter bescherming van de hersentjes die nog in ontwikkeling zijn. En uithuwelijken is óók niet iets waar we naar terugwillen, of u wel?
@Papa Jones | 04-03-19 | 00:27:
Nee natuurlijk niet. Maar we praten langs elkaar heen, omdat mijn punt gericht was tegen het bagataliseren door balgesjaakt. Die het wil doen voorkomen dat wat Mo deed, eigenlijk heel normaal was toen. Maar daar klopt niets van en dat weet die jokkebrok (om het maar aardig te zeggen) zelf ook heel goed.
@benjeallanggek | 04-03-19 | 00:35:
Ja, we praten langs elkaar heen. Ik vond het alleen wel een originele omdenker, van Balgesjaakt. Heeft ons wel doen beseffen dat we óók niet terugwillen naar de middeleeuwen.
*tapt een biertje voor Benjeallanggek en hemzelf*
@Papa Jones | 04-03-19 | 00:42:
Proost!
@benjeallanggek | 04-03-19 | 00:44:
Dat-ie mag smaken!
Ik ga ook maar eens een biertje drinken. Het is hier carnaval.
Zelfs de Nederlandse Wikipedia is er niet eenduidig over. 6,7,8 of 9 jaar met een voltooiing jaren later òf, en zover wordt blijkbaar niet gelezen, 14 of 15 met een voltooiing op 19 jarige leeftijd. nl.m.wikipedia.org/wiki/Aïsja Verder was het in “hogere kringen” vrij normaal, en overigens een grote eer, dat meisjes op eerdere leeftijd al toevertrouwd werden aan leiders. Daarnaast werd de leeftijd van Aisha misschien nog iets naar voren getrokken om te bevestigen dat ze nog maagd was. En nogmaals, Mohammed daarom een pedofiel noemen met de maatstaven van nu in de hand is bekrompen.
Bij een gemiddelde levensverwachting van zo'n 48 jaren in die tijd...(althans in Europa, zal iets hoger hebben gelegen in zonniger gebieden) moest je er, als je tenminste nog wat nageslacht wilde kweken, toch redelijk vroeg bij zijn...
@Balgesjaakt | 04-03-19 | 08:04:
Okay, dus het was in ieder geval een zeer wrede veroveraar die religie misbruikte voor eigen gewin. En hij viel op erg jonge meisjes, maar dat deden meer mannen die zich dat konden veroorloven.
En voor een grote groep mensen, is dat nu de ideale mens.....
myislam.dk/articles/en/wood%20was-muh...
Al ben ik niet meer een van de jongsten, mijn geheugen laat me toch nog niet in de steek. Het plaatje kwam me bekend voor. Even in mijn archief gedoken, en ja hoor: hetzelfde plaatje, alleen met een andere tekst en met datum 7-3-2008. Twee maanden later zou Nekschot van zijn bed gelicht worden... De oorspronkelijke tekst luidde: " De profeet en Aïsha enthousiast over koranfilm Geert Wilders – [Mohammed:] Het boek is natuurlijk beter… maar de ontploffingen maken veel goed! [Aïscha:] en de seksscènes zijn heel smaakvol.
Toch wel een beetje gemakzuchtig, dat recyclen van oude cartoons door ze alleen een nieuw tekstje te geven (net zoals bij die Youp-cartoon).
Ik zou in plaats van zo te jankeballen de man prijzen om zijn moed en heldhaftigheid.
@Superkwatta | 03-03-19 | 23:30:
Was reactie aan argie.
@Superkwatta | 03-03-19 | 23:30: - mee eens!
En wat heb jij eraan gedaan de afgelopen 10 jaar? Aan een tegengeluid that is. En nee, ik doel niet op het kopen van een kroontje.
Nog maar eens verder gekeken of er soms nog meer oud spul tussen zit, en inderdaad: die van 13-3-2019 is overgenomen van een uit 24-7-2007, zelfs met bijna identieke tekst. Nekschot mag dan voor sommigen hier een heilige zijn waar je niets negatiefs over mag zeggen, een soort Profeet zeg maar, maar ik blijf het recyclen van oud spul en dit als nieuw verkopen nogal gemakzuchtig vinden. Er zijn cartoonisten die elke dag met een nieuwe cartoon aankomen, dan zou ik nog wel begrip kunnen hebben voor zo‘n noodgreep in geval van tijdnood, maar met de frequentie waarmee hier de cartoons verschijnen is er geen excuus om niet even een nieuw plaatje te maken.
Recycling is goed tegen het klimaat.
@Argyronauta | 04-03-19 | 01:14:
-
Misschien betalen ze wel beroerd, bij Geen Stijl?
Schitterende cartoon weer greg. Complimenten!
Scherp, actueel, schurend en waarachtig. Je bent een groot kunstenaar.
Greg als docent : westerse humor neukt je man achter de wolken de moeder.
Huh?
Flaaaaaauw
Het zou me pas verontrusten als u hem zou pruimen, zuurlinkse pruim.
Ik had een tijdje het idee dat Nekschot 't een beetje kwijt was, maar deze is weer ouderwets hard.
Mwah.
Wat een zuurzame opmerkingen weer. Ik vind hem wel sterk.
Alleen al om die golf reaguurdersazijn elke week blijft Nekschot een aanwinst voor GS.
Bijna iedereen was pedofiel in die tijd met het gebrek aan kennis van nu.
U was erbij?
Kijk, da's pas omdenken!
Uhm nee ik was er niet bij.. dan zou ik nu ongeveer 1400 jaar zijn. Maar het is algemene basis kennis. Basisschool stof zeg maar gerust. nl.m.wikibooks.org/wiki/Sociale_gesch...
@ Balgesjaakt | 03-03-19 | 22:09
Het was met een knipoog bedoelt!
Tussen wat we leren en wat de eigenlijke waarheid is, zitten nogal wat gaten.
Pedofilie is van alle tijden Wie dat ontkent, kent de geschiedenis niet. En onderschat de dierlijke kant van de mens en zijn basale behoeften
@Ce ca! | 03-03-19 | 22:17: klinkt leuk, maar pedofilie wordt pas sinds de 19de eeuw erkent. Dus in de context van wat we vanaf de 19de eeuw vaststellen, zou je het merendeel van de mensen voor die tijd pedofiel moeten noemen. Het is dus een vrij zinloze beschuldiging en een zinloze reden om een geloof te veroordelen. De kans is juist best groot dat geloof in die tijd in sommige gevallen voor kwam dat meisjes eerder uitgehuwelijkt werden en dat er onder ongelovigen meer pedofilie bestond. Overigens is dat nog steeds zo. Ik kan me tenminste niet herinneren dat Martijn en co iets met de kerk te maken hadden. In elk geval juist diegene die beweert dat pedofilie van alle tijden is, kent de geschiedenis niet. Desondanks begrijp ik wat je bedoelt, maar niet als veroordeling van de profeet.
Volgens mij is er nog wel een verschil tussen 6 jaar oud en geslachtsrijp in dien verstande dat niemand van 6 (of 8) het is.
@Balgesjaakt | 03-03-19 | 22:35: “De kans is juist best groot dat..... pedofilie bestond.” Verklaar u nader. Uit welke bron of gedachtenspinsel komt deze frase?
@Balgesjaakt | 03-03-19 | 22:09:
Meneer Bal loopt een beetje te jokkebrokken. Normaal trouwden jongens als jonge twintigers met tiener meisjes. Mohammed was over de 50 en trouwde met een 7 jarig meisje. Je kan zo bij de MSM. Man, man....
www.medievaltimes.com/teachers-studen...
Balgesjaakt is een ordinaire geschiedvervalser. Wel bijzonder om te zien, dat gekronkel en gedraai om dat smerige pedofiele gedrag van Mohammed te trachten goed te praten. En ondertussen ook nog niet-religekken een trap na te geven. Viesbah.
@Superkwatta | 03-03-19 | 23:37:
Er staat 12 jaar, wettelijke leeftijd. Kwestie van even het hele artikel lezen.
@Papa Jones | 03-03-19 | 23:45:
Mohammed is getrouwd met Aïsja toen ze 6 of 7 jaar oud was en heeft haar verkracht toen ze 9 was. Dat is wat anders dan 12.
@Superkwatta | 04-03-19 | 00:28:
In het midden-oosten misschien. Hier blijft het pedofilie.
Ik hoop dat Geenstijl alvast wat Nekschotjes heeft klaarliggen. Er kan zomaar een einde komen met een nekschot door zo'n Nekschot.
Gelukkig draagt @Gregorius een boerkadinges.
www.geenstijl.nl/5145002/gregorius-ne...
Tja. Greg tekent nu eenmaal graag moslims he. Het is een beetje 'meisjes plagen kusjes vragen' wat ie doet. Daarom draagt Greg ook een deken over zijn hoofd, u weet dit. Deep inside vermoed ik een totaal verknipte wannabe moslim. En dat mag, Greg. Dat mag jij hier gewoon zíjn jongen. Het is niet erg. Wel erg is je verrotte geest. Kijk naar je details. Je pleurt alweer een kutprent neer, die je meestal overtrekt uit strips. En dan ga je los. De moslim. Maar dat is niet genoeg. Hij moet zo lelijk mogelijk. Grof. Debiel kijkend. Eikelmuts. Eén tand in de bakkes. En het kind uitgemergeld, klompvoetjes, polio knietjes. Voegt dus niets toe, Greg. Buiten de drang te laten zien dat je hatend gestoord gek bent. Bij de pvv zijn ze vast dol op je. Net als jij zullen die nooit iets bereiken. En dát besef is waarom gs jou gedoogt, denk ik :-)
@Shareholder II | 03-03-19 | 22:18:
Veel onnodige woorden. Jammer!
2 woorden terug. Cordon sanitair.
@Ce ca! | 03-03-19 | 22:23: Ja, een mieterse muur. Helemaal voor :-)
@ Shareholder II | 03-03-19 | 22:27
Laten we beginnen met een gracht om Amsterdam,oh.. Regels,grenzen en waarden zijn zooooo 1980.
@Shareholder II | 03-03-19 | 22:18: Wij zijn zelfvernietigend gestoord! En Greg weet dat en weet ook dat het niet meer goed komt. Wat zal je je nog serieus druk maken.
@Shareholder II | 03-03-19 | 22:18:
Het raakt je nogal hè?
@Shareholder II | 03-03-19 | 22:18:
Je klinkt als een hysterisch links wijf met een borderline persoonlijkheidsstoornis. Doe er wat mee.
Greg is goud.
Jongens jullie zien dit echt verkeerd; greg is een lul.
@Superkwatta | 04-03-19 | 00:12:
Zo eentje die 's middags in haar eentje een fles Sherry open trekt voor de gezelligheid en twee flessen later op internet begint te lallen.
Volgens de booslims mag je de proleet niet afbeelden. Dus nekschot gaat een 'probleem' krijgen.
Hopelijk zet hij de wekker om 03:00. Dan kan hij nog een bakje koffie opdrinken.
Geldt toch alleen voor booslims?
..oh.. wacht... wij moeten ons daar ook aan houden.
@ Is dit nog nieuws? | 03-03-19 | 21:44
In GB wilt men al de duivelsverzen uitbannen en is imam Twahid geblockt
Eng? Ja!
Gemeen Mosje | 03-03-19 | 21:40 |
Niet gelijk zo hysterisch doen. Dit is een gastdocent, dat staat er duidelijk boven.
Oh geeft niet want Arnoud van Doorn heeft namens moslimsgekrenkt Ons Nederladers al de oorlog verklaard. Zie giftige moslimlink
www.telegraaf.nl/nieuws/3235124/ex-pv...
@Slurfje | 03-03-19 | 22:06:
Als iemand zich op zijn 50ste tot homo bekeerd zal hij in de gaybar ook niet serieus genomen meer worden.
Misschien een domme vraag, maar hoe heet profeet Mohammed eigenlijk van zijn achternaam? ( A. B. Of C. Waarschiijnlijk)
Sommige stripfiguren hebben geen achternaam.
Mayonaise?
Achternamen deden ze nog niet aan?
K meende ook ergens gelezen te hebben dat hij geadopteerd was.
@Is dit nog nieuws? | 03-03-19 | 21:45:
Ze regen gewoon de voornamen van 4 voorvaderen aan elkaar (ibn = zoon van):
Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji
van Klaveren
Daar heb je wiki voor toch?
Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji
Ook wel Abu Qasim, toch?
Vervang "profeet" door een, zeg maar, willekeurige boze(!) blanke man. En dan heb je je definitie van een pedofiel. Ik snap oprecht niet waarom dat voor zoveel deugmensen én de MSM zo moeilijk te snappen is. Deze religie is kwaadaardig en intolerant, maar de useful-idiots maken het salon-fähig. Ik word hier verdrietig van.
Jouw nick, het onderwerp en die tekening, pfffff
Geil Kippetje | 03-03-19 | 21:21 Zo heb je het over islamietjes, zo heb je het over boze witmangetjes. De definitie biedt ook al geen soelaas: nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie Alle religies zijn uit op zieltjeswinst, dus je hebt zeker een punt. Per definitie.
Laat het maar aan atheïsten over om liefde en seksualiteit te kunnen onderscheiden. Het is maar net waar je in wilt geloven. Ik geloof in de generatiekloof.
Deze religie, Islam, is niet kwaadaardig. Bepaalde doorgeslagen nepvolgers van die religie zijn dat wel. Die idioten vind je in elke religie en ook daarbuiten. Net als pedofielen. Sad but true.
@Shareholder II | 03-03-19 | 22:08
Islam is een religie die ultieme haat en de dood predikt en daarna daadwerkelijk veroorzaakt. Samenvatting van een paar eeuwen geschiedenis.
@Eppo | 03-03-19 | 22:36: Welnee je vergist je. Ook weer opgelost.
@Shareholder II | 03-03-19 | 22:08: Islam = sekte = verboden
@Shareholder II | 03-03-19 | 22:08:
De islam is niet kwaadaardig? Proest! Laat je nakijken. Het is een onverdraagzame haatcultus met veroveringsdrang. Kom onder je steen vandaan en snel.
Er is een leerkracht geschorst deze week voor porno kijken in de klas, en er is een leerkracht geschorst voor commentaar op een pedofiel. Ik ga stoppen met belasting betalen denk ik.
Dacht gelezen te hebben dat de porno voor de grap door leerlingen was verwisseld met de film die ze zouden kijken. Dat was alweer rechtgezet, toch? Als dat hetzelfde ding was, had het gelukkig geen consequenties voor de docent.
Vieze doofpotaffaire idd.
In de jaren '70 werd er iets anders gedacht over seks met minderjarigen.
@Hollende_Kleurling | 03-03-19 | 21:19: ja toen begon de ellende idd.
Zo dan. Dat is niet eens een beetje ziek.
Interessant. Pedofilie lijkt dus, naast het klimaat, een bindende factor te zijn voor VVD, extreemLinks en globalisten. Met het klimaat eraf stapt de islam ook in deze vriendenkring.
Romantiek in de multiKul. Zware Deugkost.
gerard1945.wordpress.com/2018/12/27/n...
@mexicano + satesaus | 03-03-19 | 21:20:
Met name vanuit linkse hoek gepromoot. Kerk was remmende factor, want seks voor huwelijk! Ook niet seksueel geladen afbeeldingen van naakte kinderen was normaal ("Stel dat er oorlog uitbreekt en niemand komt") Geloof niet dat dat gelijkgeschakeld werd met pedofilie.
@Hollende_Kleurling | 03-03-19 | 21:19: Als de VVD niet op hun jeugdzonden afgerekend mag worden omdat het toen andere tijden waren, dan zou dat overal moeten gelden. Dan zou de VVD ook eens wat mogen zeggen over het herschrijven van de geschiedenis in de schoolboeken. Zolang dat niet gebeurd en Demmink, Korthals Altes en nog een paar van die apparatchiks niet vervolgd worden is de VVD gewoon de Pedopartij met Mark als Martijn.
Nijpels en de roze balletten.
@Frau Merkel | 03-03-19 | 21:26: Vereniging Van Dreumesneukers.
@gato | 03-03-19 | 21:31: Dat ie Linda gebefd heeft geloof ik ook niet meer.
@Frau Merkel | 03-03-19 | 21:26:
Kunt het plan verwerpelijk vinden (vind ik ook). Zeg alleen dat het een andere tijd was en dit soort ideeën breed gedragen werden. Daarom kan progressief ook niet zonder conservatief en vice versa. (Dat laatste is een filosofietje van mij).
@Theo-Pim-Riv | 03-03-19 | 21:34: Kofschip, Theo.
En dank voor deze nieuwe stok om de vvd mee te slaan, Frau.
@Hollende_Kleurling | 03-03-19 | 21:34:
Het is toch een merkwaardige ontwikkeling dat sindsdien homofilie algemeen geaccepteerd is terwijl bij pedofilie iedereen in opperste staat van verontwaardiging schiet.
@Shareholder II | 03-03-19 | 21:41:
Ja, Kofschip inderdaad.
'Gebefd' klinkt zo drabberig, draderig...
Eensch met wat @Hollende_Kleurling | 03-03-19 | 21:34 zegt.
Kom bij dat we net de jaren zestig gehad hadden, en sommigen flink doorschoten in hun eehhmm sex.
En het was sowieso een tijd van veel meer diversiteit op straat en ook op tv.
En men kon (en men vond ook dat het moest kunnen) toen nog overal over praten zonder dat iemand direct kaltgestellt werd.
@zetje01 | 03-03-19 | 22:09:
Ja, het waren vooral de linkse docenten op het voortgezet onderwijs die flink doorschoten... Toen al invloedrijk he...
@zetje01 | 03-03-19 | 22:09:
"En men kon (en men vond ook dat het moest kunnen) toen nog overal over praten zonder dat iemand direct kaltgestellt werd."
Nou, het label "racist, nazi of fascist" stond toch wel gelijk aan excommunicatie.
@Hollende_Kleurling | 03-03-19 | 22:20:
Die labels en sowieso label-isering is iets wat ik associeer met de jaren tachtig, niet zeventig .
@Papa Jones | 03-03-19 | 22:16:
Op de VVD vooral. Zoals nu achter de klimaatwaanzin hobbelde ook toen de VVD er al visieloos achteraan:
"Zo pleitte de jongerenafdeling van de VVD, de JOVD, voor de 'decriminalisering van pedofilie'. De moederpartij VVD steunde een petitie in 1987 om de leeftijdsgrens in de zedenwet te verlagen naar twaalf jaar."
@zetje01 | 03-03-19 | 22:23:
Zou kunnen. Was in de '70 nog iets minder van zulke zaken bewust.
@Hollende_Kleurling | 03-03-19 | 22:31:
Ik had al gezegd dat in de jaren zeventig het straatbeeld veel diverser was dan nu.
(stokpaardje van me)
.
Punkers, hippies, mensenvrouwen die zich verdiepten in Hindoeisme en/of boeddhisme. En mensenmannen die gelijk maar helemaal in het oranje en bij de Baghwan gingen. In de zomer kon je ook op straat naaktlopers tegenkomen.
.
Voddenboeren, melkboeren, scharensliepers, elk met hun eigen type kar, je zag het allemaal op straat.
Dorpelingen waren dan weer echte dorpelingen, die kwa cultuur nog 50 jaar in het verleden leefden.
.
Nederland was veeeel diverser en kleurrijker dan nu.
Op tv konden dus zelfs mensen (overigens verwerpelijk) openlijk spreken over seks met kinderen.
.
En die werden niet ontslagen, niet vervolgd, hun deuren werd niet beklad, en er kwamen geen hordes eigenrechters verhaal halen...
We zijn in het westen de integriteit van het lichaam gaan erkennen.
Onder die integriteit valt het afblijven van kinderen die niet geslachtsrijp zijn, en geen werkelijke toestemming voor seks kunnen geven daar zij niet volledig omvatten wat dit inhoudt en wat de consequenties zijn.
Elke samenleving zou anno 2019 dit moeten kunnen onderschrijven door collectief voortschrijdend inzicht.
Dat niet doen is een keuze.
Dank voor de inkijkjes bij die vieze liberale kinder bashers. Dit was natuurlijk de ware reden dat Blondie zich begon af te scheiden.
@zetje01 | 03-03-19 | 22:57: Wat je schrijft neem ik zo van je aan. De VVD levert momenteel een flinke bijdrage aan het slopen van de Nederlandse cultuur en de Nederlandse maatschappij. Hierbij worden regelmatig grove leugens gebruikt en allerlei verhaallijnen om willekeurig wie zwart te maken. De huidige trend is om de normen van nu op zaken uit het verleden toe te passen en te veroordelen. De VVD heeft daar een handje van. Nu zijn de rollen een keer omgedraaid. Nijpels blijft dus gewoon een kleuterneuker. De VVD heeft destijds ook zijn macht gebruikt om het Rolodex onderzoek te torpederen. De VVD mag het nieuwe PvdA worden, hoe dat gedaan wordt maakt niet uit. Het partijbelang en het persoonlijke belang van de prominenten gaat boven het landsbelang en dat klopt niet.
@Shareholder II | 03-03-19 | 23:35: Blondie was toch een herdershond die in april 1945 in een onderaardse bunker in Berlijn overleed aan een gifcapsule?
Terug naar de School Met De Bijbel en dan weten wat ik nu weet: www.youtube.com/watch?v=6M4_Ommfvv0 Ach ja: vroeg rijp, vroeg rot.
Zelf vroeg rot, rijpen is dan een dingetje: www.youtube.com/watch?v=dZLfasMPOU4 Mogelijk is het overigens andersom, maar dan ben ik zelf dan weer niet over uit.
Zonder bijbel geen besef van de ernst. Geen antwoord in liefde.
"Burgemeester Krike heeft met afschuw kennis genomen met de islamitische cultuur van bloeddorst en dehumanisatie en vernietiging van alle westerse waarden. Ze richt zich volledig op een snelle ontmanteling van alle moskeeën en islamitische ondermijnende organisaties.
En toen werd het weer gezellig!
Krikke ?
Dat is degene die Dokkum verraden heeft en toen naar den Haag ging?
@ ZZP-er | 03-03-19 | 21:16
Disfunctioneren en chantabel zijn,zijn toch de minimale eisen voor indienststelling?
@ZZP-er | 03-03-19 | 21:16: En wel eens een kopje koffie met van Traa dronk.
Dat was een ander gifwijf: Marga Waanders. Waanders is heel snel uit Dokkum vertrokken toen bleek dat ze de Zwarte Antifa zelf uitgenodigd had. Krikke heeft eerst in Arnhem chaos veroorzaakt en heeft toen Judas van Aartsen opgevolgd in Den haag. Krikke heeft ooit een bibliotheek opleiding gedaan en is begonnen met rechten. Ze is dus net verder gekomen dan Hennis.
@Frau Merkel | 03-03-19 | 21:36: non valeurs maken de dienst uit in dit land. Ik had nog respect voor Samsom die tenminste een fatsoenlijke beta opleiding had.
Maar wat te denken van een opleiding kunstgeschiedenis, of geschiedenis, of ander lichte alpha vakken voor middelmatig intelligente studenten?
Nekschot is deze week on point. Gegeven de schorsing van die docent lijkt dit een accurate weergave van de staat waarin het Nederlandse onderwijs inmiddels verkeert.
Mij leek het juist enigszins overtrokken. Ach de kunstenaar komt er mee weg. Behalve dat ie een anonieme hypocriet is. Maar dat krijgt ie al zolang toegeworpen door zijn omgeving.. daar zal ie er wel een schildje tegen hebben opgebouwd. Oh wacht.. dat is dat lakentje waar ie onder woont.
Zeker. En ik weet zelf dat er op het hbo (van mijn nicht) 'gastdocenten' uit de moskee komen met zeer dubieuze uitspraken.
Dit wordt dan een beetje schoorvoetend getolereerd en als ze weg zijn wordt er 'nou, nou, poeh, poeh' gezegd, maar meer ook niet.
Heb even het vorige topic doorgebladerd. Komt onze handleiding-borderline ook hier van pas, nietwaar? Gelukkig ben ik wel vrij consequent in mijn opvatting dat er meer MG's zouden moeten zjjn.
@Shareholder II | 03-03-19 | 22:42:
Vraag eens hoe de keuzevakken 'islam' verlopen aan hbo' ers.
Dan wel aan die paar Nederlandse leerlingen die uit 'interesse' besloten deel te nemen.
@letopuwzaak | 03-03-19 | 22:49: Ehm ehm dit vliegt een andere hoek op. Ik ken het hbo maar das even geleden. Tenzij men theologie oid studeert kan ik mij werkelijk geen fuck voorstellen bij keuzevak islam. U maakt een grap neem ik aan?
@Shareholder II | 03-03-19 | 23:03:
Helaas maak ik geen grap. Deze blonde jongedame volgde het keuzevak uit oprechte interesse, gegeven door een 'docent' uit een moskee geplukt.
De klas zat vol dames met hoofddoeken. De eerste weken werd enkel een westerse levensstijl ernstig afgekeurd (er werd zelfs geklapt in de klas) later werd het grimmiger met uitspraken over joden en homo's in relatie tot de bedrijfstak waar deze hbo'ers voor leerden.
Er is melding gemaakt. Melding in doofpot.
Ik snap het als u mij niet op mijn woord geloofd, daarom zeg ik ook; bevraag maar eens Nederlandse (!) leerlingen die dit vak volgen, ik ben er namelijk van overtuigd dat door heel het land deze geïnteresseerden vaak bedrogen zijn uitgekomen.
(Uiteraard is dit geen theologie, maar meer een soort modullaire cursus op hbo niveau van een paar weekjes).
@Shareholder II | 03-03-19 | 23:03:
Geen grap dus shareholder, wanneer word jij nou eens een keer wakker of blijf je pitten met je kop in de politiek-correcte drab?
@letopuwzaak
Wederom komt er stoom uit mijn oren vanwege dat HBO-gebeuren en geloof het of niet: gisteravond flitste het door mijn hoofd dat de mosliminvasie soms voelt als worden overlopen door een kudde borderliners en helaas niet die van het altruïstische type, zoals CJ's dochter. Great minds think alike, hihi.
@letopuwzaak | 03-03-19 | 22:47:
"Vorige topic": bij deze great mind (kuch) vallen muntjes soms traag. ;-)
@MickeyGouda | 04-03-19 | 07:20:
Daar zou het inderdaad wat van weg kunnen hebben! Volgens mij denken we wel vaker iets hetzelfde in eenzelfde tijdsbestek haha.
@Superkwatta | 03-03-19 | 23:54:
Respect voor de volhardendheid in deze topics. Het is broodnodige bijval, maar wordt helaas slecht gehoord door de ontvangers.
Dit is een van de betere Gregorius. Vooral ook dat löllemutske.
raar bij een onthoofding aanslagen ect ect hoor ik nooit iets , en nu men de waarheid eens laat horen breek bijna de pleuris uit
Mooi werk Greg, velen zullen weer gekwetst zijn door deze cartoon.
Jup, deze cartoon moet gemaakt worden. Deze keer levert Greg goed werk af, vaak kan het me niet bekoren maar deze is 100% raak.
Tijd voor een aanpassing in het Nederlandse recht, waar het de profeet betreft blijkbaar. Zonder de islam en clubhuis is het maar moeilijk integreren in deze gespleten maatschapij. Gast arbeiders iemand?!
Werkse morgen!
Kom jongens? Wie?
www.ad.nl/buitenland/kwetsend-spandoe...
Buitenland ?
Het lijkt mij op een pakje sigaretten.
Die blur is seksueel frustrerend!
Ghe, de site-die-niet-gelinkt-mag-worden berichtte enkel dat de voorzittende haatbaard gezegd had dat er iets met koran = vergif opstond. Een foto van het gebeuren vond men niet nodig. Het ad ging voor de blur terwijl de anp foto ongeblurred is. Opvallendste is nog wel dat die mossels hierover moord en brand schreeuwen dat het een aanval is op de gehele moslimwereld. Juist ja, zullen we die eens doortrekken naar de volgende islam aanslag? Dat is namelijk ook een aanslag op de gehele westerse wereld. Mossels, lange tenen, korte lontjes en geen enkel benul van vrije westerse standaarden en het incasseringsvermogen wat daarbij hoort. Ze zetten zichzelf voor schut voor wie het kan zien.
In deze moskee is de moordenaar van Theo van Gogh opgehitst
Heeft Wilders nog kamervragen over gesteld. Had jaren geleden al dicht gegooid moeten worden
Mensen die zoiets doen zijn te laf en te klein dat op te biechten.
Of Mo werd vandaag 50 en dit is een hele slechte Abraham? Helmond?
@janleuk | 03-03-19 | 21:09: Oh, een 1% moskee dus.
Gekwetst worden is ook een recht in de westerse wereld. Aanpassen of ophoepelen. Heel simpel.
Wat een ophef weer over een carnavaleske actie.
De tegenreactie zegt alles over de staat van Nederigland.
Kom eens voor jezelf en je verdiende waarden op.
@Ik roep maar wat | 03-03-19 | 21:13: De ophef is afkomstig van kwetsmossels, de gemiddelde reactie van "normaal" volk is een goedbedoeld "meh", meer niet. Dat ze hiermee weer feilloos laten zien dat de islam gewoonweg de goodies niet heeft om zich in het westen staande te houden anders dan met geweld en intimidatie. Ze kunnen niet omgaan met kritiek, humor, sarcasme, belediging en kwetsuur. Dat wordt beantwoord met gedreig en gescheld, doodsbedreigingen en afvallige pvv'ers met een gigantische plaat voor de kop die een miljoen allah soldaten wil mobiliseren om de heilige oorlog te beginnen.
Carnaval zou nooit en te nimmer meer gevierd kunnen worden met de mossels in de buurt, hell, zelfs de K-kerk kan die paar dagen in het jaar wel lachen om de vele grappen over ze. Ze zullen wel moeten ook, ook daar speelt pedofilie een grote rol in de berichtgeving dus er zullen wel ettelijke spandoeken en poppen over gemaakt zijn. Toch hoor ik geen enkele kardinaal gillen dat het een aanslag op het gehele katholieke geloof is. Groot verschil he?
@Frau Merkel | 03-03-19 | 21:11: Prima dat u dat nog eens meldt. U vond dat vast ook, toen die ene keer dat een slinkse kunst-student hele smerige dingen over Geert Wilders toonde? Iets met rip-bidprentjes, heel ziek. Of dat werkje van Bennie Jolink. Dat soort dingen waardeert u toch evenzeer als dit he? Daar heeft Geert toen snel de tranen moeten drogen, of hij kon ophoepelen wat u betreft?
@Shareholder II | 03-03-19 | 21:10:
Er zal allicht wel ergens een mohamed ibrahim zien.
@Ce ca! | 03-03-19 | 21:27: Ja, maar 99% van Nederland ziet greg nekschot dus niet als voorbeeld van opkomen voor wat dan ook. Greg breekt af. Om de doubledigits hier scherp te houden voor de pvv. Doch Greg's haat en wie het volge, zal nooit ene poot aan wal krijgen :-)
@janleuk | 03-03-19 | 21:09:
Plat mag ook.
@Shareholder II | 03-03-19 | 23:17:
99%?
Onderbouw jij ooit iets gekkie? Hoeft dat bij jou op het kampje niet?
Maar een leraar die pedofilie verwerpelijk vindt wordt door moslims weggezet als racist en haram en door het schoolbestuur geschorst. Ziek ziek land.
Ja men heeft nog niet helemaal door hoe de Islam de komende jaren ons leven gaat bepalen.
Rheia: daar vat je het moderne "Deugen" in 1 zin mee samen. Ons land is verder niet ziek, "onze" schoolbesturen en "volksvertegenwoordigers" zijn dat wel.
Ja, en over 2 of 3 jaar komt Yago Riedijk, of zijn vrouwtje Shamima, als gastdocent vertellen dat dat kalifaat eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee was.
Mij zou dat niet verbazen, zoals heel veel mij tegenwoordig niet meer verbaast.
'Superieure Cultuur'
Wat een afgrijselijk slechte cartoon. Echt belachelijk.
.. het lelijkste aan deze cartoon is dat dit de werkelijkheid laat zien op onze scholen.
Mensen die dat downplayen zijn niet belachelijk, maar medeplichtig.
@Jan Passant mk2 | 03-03-19 | 20:59: ik ben graag medeplichtig jantje :-)
Echt haram, bedoel je waarschijnlijk.
Nee hoor...
Nee prachtig, vooral die muts.
@Jan Passant mk2 | 03-03-19 | 21:08: Geen idee wat je bedoelt jantje. Maar het zal allemaal wel jongen.
@Jan Passant mk2 | 03-03-19 | 20:59:
Medeplichtig Jan? Waaraan dan?
Prachtige cartoon en bijzonder treffend. Dat drumpiet hem afgrijselijk vindt is natuurlijk een goed teken. Mohammed was een pedofiel en voor de rest ook niet veel soeps.
Altijd weer zo typisch dat regressief links zich zo met pedofiele moslims identificeert. Viesbah.
@Superkwatta | 03-03-19 | 23:15:
Ik noem dat links op de auto piloot. Zo links dat ze niet meer nadenken.
Werd vandaag in den haag middels spandoek en pop op de haathut.,waar de moordenaar van Theo van Gogh werd opgehitst, aan de belachelijke schorsing van de leraar gerefereert. Was effe groot nieuws maar ondertussen is de leraar nog geschorst en kunnen de koters vrolijk verder gaan met hun haatzaaien
Er is niemand gestorven door deze actie (welke ik niet goedkeur), en nu moet er iets gebeuren volgens van Doorn, anders wordt t oorlog zegt ie....
En ‘wij’ dan..? Na echte aanslagen met echte doden? Verklaren wij ook en masse de totaalkrieg?
Weer een mooi voorbeeld van de jois de vivre... die lichtvoetigheid zoals Teeuwen briljant vertelde... het is maar een geloof joh...
Zucht. www.telegraaf.nl/nieuws/3235124/ex-pv...
Misschien is van Doorn wel een dubbelspion. Hij wil graag nu dat 1 miljoen moslims in actie komen. Misschien wil hij dat ze een kansloze oorlog verliezen als ze "nog maar" met 1 miljoen zijn.
Van Doorn is via de ChristenUnie en de VVD bij de PVV gekomen. Laten we het dus maar op een ex-VVDer houden. Het PVV bashen is wat grijs gedraaid inmiddels.
@Frau Merkel | 03-03-19 | 21:12:
Van Doorn is typisch zo'n labiel figuur die uiteindelijk bij een sekte terecht komt. Maar wel een gevaarlijke.
Weet je aan wie die Arnoud van doorn me een beetje doet denken?? Aan die Count Baltar. Engnek.
@miss error | 03-03-19 | 21:24: Volledig mee eens. Het laat wel de framing van de media zien. Dat hij een ex-VVDer is wordt nooit vermeld.
@Frau Merkel | 03-03-19 | 21:12:
Bekeerling uit een gristelijk nest net zo als die van Klaveren.
Maar volgens mij hebben ze zich bedacht dat ze beter naar het winnende kamp konden overlopen.
Tot de oliedollars op zijn en die haathutten geen geluidsinstallatie meer kunnen kopen.
Vies vuil teringjong!
Bam!
*vrij naar recent overleden Nederlander @ dumpert.
@Ce ca! | 03-03-19 | 21:41:
https://www.dumpert.nl/mediabase/28215/ba18b3a2/had_je_een_probleem_.html
@ Is dit nog nieuws? | 03-03-19 | 21:49
Thx!
Ik zie prutte dit nog niet doen, met zijn handtasje!
:)
Van doorn is zelf het haasje. En zijn hele familie ook. Imbeciele mafklapper is het. Als de chaos daar is is deze meneer af. En ik zeg het nog netjes. Daar komt geen rechts extremist bij kijken. Alleen mensen die zaken voor elkaar krijgen. En klaar zijn met dit soort zakken hooi.
Over een digitale kristalnacht gesproken.
De enige redelijke Imam,.. Tawid nog iets, wordt geweerd van FB en Twatter.
Kijk aan, terug op het oude kut nivo. Pvv'ers kunnen komen applaudiseren.
Kijk aan, terug op het oude kut nivo.
Waarbij iemand die voldoende niveau heeft het woord ook daadwerkelijk zo spelt als u in deze tegel kunt waarnemen.
@TeeJee | 03-03-19 | 20:50: Fuck yeah
Niet zo mooi getekend? Misschien. Wel zeer treffend de oerlelijke realiteit in beeld gezet. En de nog lelijker mensen die dat willen downplayen.
@ shareholder
Faalhaas, leer eerst eens spellen voor je begint te keffen.
Niveau
Applaudisseren
Was het niet toevallig de smaakpolitie die hem van het bed heeft gelicht?
Was het het zuurtje of het zoutje?
@Ce ca! | 03-03-19 | 21:07: Het bittertje
@ Hollende_Kleurling | 03-03-19 | 21:09
Touche!
Zoutzuur of toch maar ongebluste kalk? ( we missen je ogbk! ;)
Ben niet zo van de codetaal.
@ azijnseikerT | 03-03-19 | 21:25 |
In PH waardes dan maar ;)
@azijnseikerT | 03-03-19 | 21:25: U kijkt nooit 24Kitchen met RudolPH?
@Hollende_Kleurling | 03-03-19 | 21:36: ik heb echt een gruwelijke hekel aan kookprogramma’s. Gewoon koken op tv en dan er naar kijken. Hahaha. Nee dat heb ik echt nog nooit gezien.
Is wel zo.
Hoe heet die zak uit wat was het, Arnhem? Was vandaag in het “nieuws” als dat het wel graag terug wou (het gevang, nominaal zes jaar hoeft het zich echt geen zorgen om te maken), vertelde ook vrolijk dat het, 27 jaar zijnde, met dat 15 jarige kind heeft gehokt, trouwen, welpjes maken. Vindt kennelijk helemaal niemand een probleem (ies koeltoer?).
Het huwelijk is dus onrechtmatig en dus niet rechtsgeldig in den Nederlanden.
Laat ze daar volgens het Syrische recht veroordeeld worden.
@Ce ca! | 03-03-19 | 20:58: er zijn allerlei uitzonderingen op de regels al gemaakt, juist voor dit soort viespeuken.
Behandelen volgens Sharia methodes is wel een uitstekende optie, iets met stenen of kromzwaard of gewoon een Toyota Hilux. Koeltoer, niks ‘turn the other cheek’ danwel Miele.
Ok, het heet Yago.
Zucht.
@Karpiet | 03-03-19 | 21:42:
Ik sta al langer achter cultureel verantwoordelijke straffen Een soort sharia 2.0. Diefstal is amputatie. Zoals besnijdenis of een polygaam kinderhuwelijk.
Ies kuttuur!!!!!
Zag hem op het RTL4 journaal. Als de term 'gluiperd' ergens voor is uitgevonden dan wel voor hem.
Pedofilie en Allah in 1 zin noemen is ook godlastering.
Ik wist niet dat Pedofilie een profeet was.
Godlastering is in Nederland niet strafbaar.. Godverdomme wat hebben we weer geluk.
@Crematorium-de-Asbak | 03-03-19 | 20:48:
-
Gelukkig was Mohammed (v.h.o.b.h.) geen godheid.
@Crematorium-de-Asbak | 03-03-19 | 20:48:
Niet strafbaar maar de arrestatieteams staan te popelen om midden in de nacht je deur in te trappen als een OvJ daar om vraagt.
@Crematorium-de-Asbak | 03-03-19 | 20:48: nog niet... die actie met die pop heeft het wel weer stukje dichterbij gebracht vrees ik...
Kap ermee, geen humor, geen niks..
Volgens mij is hij hier bloedserieus.
Er waren columnisten en cartoonisten die Geenstijl niet meer kon betalen toez ze zelfstandig werden. Jammer, maar wel zo eerlijk. Nekschot betaalt zo te zien om zijn prutswerk gepubliceerd te krijgen. Da's ook jammer, maar het geld komt in ieder geval goed terecht, denk ik dan maar.
Stop eens met azijn te atten.
Tja, mag he: Vrijheid van godsdienst.
https://www.ad.nl/buitenland/profeet-mohammed-pedofiel-noemen-terecht-bestraft~a7fa62be/
Oostenrijkse rechters veroordeelden haar tot een boete van 480 euro vanwege minachting voor een religie.
Minachting voor een overduidelijk menselijk verzinsel is echt serieus een ongegronde reden. Daarmee moet de werkelijkheid van die sprookjes eerst aangetoond moeten worden. Je bent kranko om zo'n uitspraak over je lippen te kunnen krijgen.
ISlam is geen gosdienst, ISlam is een doctrine, een ideologie. Als ISlam een godsdienst is is het Nationaal Socialisme dat ook.
Nek schot hij ie weer geweldig.
Beste Nekschot ooit! Ik begreep hem binnen 1 seconde!
'Komkommers zijn groen', dat nivo.......
*kuch, de EU en de kromming der bananen/komkommers.
Nepnieuws?
Vorige week mistte ik de lul in de cartoon. De lul is weer terug.
Joh! Da's een Sinterklaasmijter!
Tja, tekenen kan ie nog steeds niet
pedofilie = halal ja, halala huwelijken zijn ook interessant.
lekker wijf
Moet je wel eerst bekeren he?
Als geit moet je zeker uitkijken voor geile Mo.
REAGEER OOK