Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Sylvana 'stad onveiliger door optreden politie' Simons had 'geen kritiek op de politie'

En gaat finaal af in de Amsterdamse raad.

"Sylvana Simons vindt het politieoptreden 'onnodig en buitensporig'. (...) Simons meent dat de stad juist onveiliger wordt door het optreden van de politie. 'De Amsterdamse burgers verdienen dan ook een spoedige verantwoording van het college over het toepassen van dit buitensporige en onnodige politiegeweld', schrijft ze."

*Ophefpeop raakt ventilator*

"De vragen van Sylvana Simons van Bij1 over het aantal politie­kogels waarmee een Amsterdammer met een nepwapen bij De Nederlandsche Bank is gedood, waren niet bedoeld als kritiek op de politie."

En nu in de Amsterdamse raad:

Social
Social

Au

Social

Au

Social

Au

Social

Au

Social

Au

Social

Au

Social

CONCLUSIE

Social

Reaguursels

Inloggen

Het onvermogen naar anderen te luisteren, te willen begrijpen dat het niet over kleurtjes gaat, beschamend deze opgefokte altijd boze heks, nog erger dat de commissie van toelating geen betere controle uitvoert op geesteszieken , zoiets zal je kind zijn ( had ik maar een condoom gebruikt, had ik het maar doorgeslikt ), ergo, zoiets zal je moeder zijn bbrrrr

Nicolas1954 | 14-02-19 | 18:51
-weggejorist-
Wilookevenietszeggen | 14-02-19 | 18:17 | 1

Nou als je de Amsterdamse linkse gemeenteraad met je extreem linkse gedachtegoed al tegen je weet te krijgen, dan moet je het wel heel bont maken. Sylvana wil graag het aureool van Malcolm X door alle blanke Nederlanders als de KuKluxKlan af te schilderen. Een soort narcistische droom en behoefte om als vrijheidsstrijdster te boek te staan door racisme en discriminatie te kweken en op te roepen. Het Donna Quichotsyndroom dat een imaginaire oorlog tegen de Hollandse windmolens voert.

agram | 14-02-19 | 11:35 | 1

Precies dat zou Anna Steijn gezegd hebben

Hitje | 14-02-19 | 20:33

Inconsequent mens. Wel amerikaanse ideeen zoals inclusieviteit voor een exclusief groepje maar niet amerikaanse toestanden bij arrestaties van politie. Als je amerika wilt importeren, dan moet je niet zeiken als anderen het ook doen voor hun vakgebied.

loser | 14-02-19 | 09:16 | 1

Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen

Draak uit Brabant | 14-02-19 | 10:06

Ooit komt er aan het licht dat Sylvana's inclusiviteit een vorm van selectieve inclusiviteit is. En dat kan niet.

BrokenTipi | 14-02-19 | 08:54

Was die geestelijk zieke antifascistische Fudge misschien kaderlid van Bij1? Anders kan ik deze interventie van mevrouw Simons niet verklaren

batvoca2 | 14-02-19 | 04:41 | 1

Als de helft van je electoraat bij een incident bij De Nederlandse Bank door de politie doodgeschoten wordt, zou ik ook pissig worden..

Knisperende_Tissue | 14-02-19 | 06:38

Ze heeft volledig afgedaan bij zowel linka als rechts.
Jinek en dwdd branden zich daar natuurlijk niet aan!
Alleen Eus zegt er het zijne van, is het toch even benoemd he, maar hij doet dat wel goed!

letopuwzaak | 14-02-19 | 01:19 | 1

#links

letopuwzaak | 14-02-19 | 01:20

Terzijde. Ik begrijp dat de vvd ^K en ^B gesedeerd houden ?

Shareholder II | 14-02-19 | 01:04

Dat gezeik over "er zijn teveel schoten gelost " . Dienstwapen van de politie is de Walther Model P99 QA , ik ga er van uit dat ze met 9mm schieten en de oudere versie hebben dus 16 patronen . Hoeveel agenten hebben er geschoten gelost ? Gezien het de Nederlandsche bank betreft waar miljarden aan goud ligt, op zijn minst 4. Dus de agenten staan en roepen wat ze moeten roepen tegen die persoon. Persoon blijft komen, je schiet dan eens en mikt op niet vitale delen. Persoon gaat onverminderd door. Je vuurt twee keer op romp, persoon loop onverminderd door. Ondertussen is de persoon al bijna bij je en kan al bijna met mes op je inhakken. Ik zou dan de hele patroonhouder geleegd hebben. Dat hebben deze agenten niet gedaan. Je lost nog eens een paar schoten en je collega's doen dat ook. Eindelijk valt de verdachte neer. 4 x 16 = 72, waarvan er 23 zijn gelost. Zonder alle details te kennen kan ik nu al afleiden dat er gepast geweld is gepleegd

Kim-Jung-Un | 14-02-19 | 00:48 | 4

Er is een studie over de dodelijkheid van kogels en er zijn gevallen bekend waar zelf 1 .45 niet genoeg was om de aanvaller te stoppen. De politie schiet met 9 mm volmantel dus penetreren niet stoppen. Het is dus mogelijk om iemand een paar keer te raken zonder te doden. Het bloed gaat er uitstromen maar dood is ie daarom niet. Combineer dat met een adrenaline rush en je snapt waarom anti terreur eenheden voor de double tap in het kopje gaan

Lt-Kol Kilgore | 14-02-19 | 06:54

@Kilgore. In een double tap scenario blijf je schieten totdat je doel neer gaat. De schietinstructie schrijft voor dat er eerst een verbale waarschuwing wordt gegeven, een waarschuwingsschot na de 2e waarschuwing, daarna gericht op de benen en dan pas gericht op de overige lichaamsdelen. Met het eerste schot gaat een dader dus nog niet neer en in het half donker kost het dus veel meer schoten voordat een dader geneutraliseerd is. Wordt er eenmaal gericht gevuurd met uitschakeling als doel dan is "double tap the way to go". In het ultieme scenario betekend dat "double tap center mass + headshot". Maar dat leverde achteraf misschien wat lastige vragen op van de RR. La Simons heeft zich weer eens als weldoordacht 020 GR lid gepresenteerd. Wat een ongelooflijk trieste zak hooi.

Grijskijkert | 14-02-19 | 10:48
▼ 1 antwoord verborgen

Mooi land. Van paaldanseres in de It, naar de pluche in het stadhuis. Mensen die echt iets kunnen gun je zo'n loopbaan. Het probleem met Simons is dat ze eigenlijk nergens echt goed in is. Ja, de aandacht op zich vestigen. Desnoods met debiele uitspraken. Het maakt niet uit hoe je genoemd wordt, als je maar genoemd wordt. Jammer dat een aantal partijen in de media, ik noem een Parool, haar toch altijd de hand boven het hoofd houden.

Tom Hagen | 14-02-19 | 00:40 | 1

Ze zit nu inmiddels wel daar. Ik baal er nog altijd van dat ik een land moet delen met mensen die gestemd hebben op Simons.
Als je je werkelijk zo achtergesteld voelt in dit land waar iedereen gepamperd wordt, dat je op Simons gaat stemmen met d'r waanzinnige uitspraken, dan twijfel ik echt aan je intellect en intenties.

Draak uit Brabant | 14-02-19 | 10:11

Wat een treurigheid komt er toch iedere keer weer uit die eeuwig gekwetste jankmuil. Zou ze dat zelf niet een beetje doorhebben vraag ik mij weleens af?

pjot69 | 14-02-19 | 00:28

En ……….. ze is weer in het nieuws.

Dat is alles wat mevrouw wil.

Rammstein | 14-02-19 | 00:21 | 1

tuurlijk. Dit is haar ranzige verdienmodel. Zo genereert ze weer wat pecunia. Niks nieuws onder de zon.

VictimaDelAmor | 14-02-19 | 00:23

Ach Sylvana,
We weten allemaal dat jij fanatiek op zoek bent naar dat ene geval waar negers en politie bij betrokken zijn, zodat jij er publiekelijk mee aan de haal kunt gaan om de reputatie van politieambtenaren te besmeuren. En daardoor die BLM-beweging in Nederland eindelijk eens goed van start te laten gaan. Waarin uiteraard jij dan als middelpunt van belangstelling kunt fungeren “tegen al dat onrecht”, want dat circus in de gemeenteraad tussen al die dorpsgekken zie je vast inmiddels niet meer zo zitten (volgens mij pas jij er daarom juist om die reden prima tussen, maar dat terzijde).

Gelukkig voor jou dus dan maar dat de massa-immigratie, (criminele) uitgeprocedeerden en decennialange ongewenste import meer dan voldoende potentie biedt voor een volgend (schiet)incident met politieambtenaren, waarmee jij ongetwijfeld weer een nieuwe kans krijgt heldhaftige politieambtenaren onterecht af te zeiken.

Dat jij voorstander bent van nog meer import ellende, en dus zelf mogelijk medeveroorzaker bent aan de toename van dit soort criminaliteit deert jou uiteraard in het geheel niet.

Noch het feit dat jij zonder blikken of blozen hulp van diezelfde politieambtenaren eist wanneer jij weer eens bedreigd wordt door een of andere mafketel die jou te serieus neemt.

Maar goed, van iemand die jarenlang heeft geparasiteerd op de blanke, Nederlandse samenleving, daar een fantastisch leven aan heeft overgehouden waar anderen alleen maar van kunnen dromen, en dan vervolgens geen enkel probleem heeft diezelfde blanke Nederlandse samenleving van allerlei misplaatst racisme te beschuldigen, kan sowieso niets positiefs worden verwacht.

Kompromat | 13-02-19 | 23:35

De boze donkere vrouw.

shoarma4belgium | 13-02-19 | 23:33 | 3

@shoarma4belgium, u bedoelt de donkere boze CUNT

jale | 13-02-19 | 23:56

@jale | 13-02-19 | 23:56: Heb ergens nog wel met haar te doen. Zoveel haat kan niet gezond zijn voor een mens. Snap die ongegronde hekel aan Nederlanders nog steeds niet.

shoarma4belgium | 14-02-19 | 00:06

Hey, wel consequent blijven he.... ? Dan is het boze, zwarte vrouw.

VictimaDelAmor | 14-02-19 | 00:21

Dit is je politieke droom verwezenlijkt Syl. Welkom in de mokumse raad.
Eeuwen terug lulden ze daar over negers stapelen en kruiden slaafjes en tover drankjes. En nu zit jij er Syl en laat ze maar een squeefje ruiken meid. Deze week heb je geleerd dat het niet loont spijkers op laag bijlmerwater te willen vinden. Je woont niet meer in het bos, dus kom op. Probeer es wat blankers? Iets nobels.

Shareholder II | 13-02-19 | 23:23
-weggejorist-
Dutchie4U | 13-02-19 | 23:20

Tsja....blijkbaar gaat het er niet meer wat iemand zegt, maar wie het zegt. Prima hoor, ook een manier van gedachten uitwisseling.
Als zelfs reaguurders het al normaal vinden dat de politie 21 kogels nodig heeft om een gekkie met een speelgoed pistool tot een definitief stoppen te dwingen, dan geeft mij dat te denken.

De-Canadees | 13-02-19 | 23:13 | 2

Denk maar lekker verder pik. En kom maar terug als je het licht hebt gezien en beseft dat agenten soms ad hoc beslissingen moeten nemen.

VictimaDelAmor | 13-02-19 | 23:20

Ben je ook op de hoogte wat voor soort nep pistool het was , of heb je net zoveel geestelijke bagage dan S.S. ????

ghetto-is-back | 13-02-19 | 23:37

Ik lees altijd even wat mevrouw Simons weer eens te melden heeft. Dit om te checken of het overeenkomt met mijn mening. Komt het op een dag overeen, dat weet ik dat ik een geschifte racistische idioot met waanideeën ben geworden en dat ik per direct hulp moet gaan zoeken voor mijn ingetreden psychose a la Sylvana. Ik noem dit mijn persoonlijke lunatic-lakmoes-test.

onesizefitsall | 13-02-19 | 23:03

Trouwens, NPO (of zo) had het gisteren over antisemitisme in Frankrijk en murmelde op het laatst iets over rechts een gele hesjes.
Gelukkig dus geen moslims.
Volgens Google is er al vele jaren buitensporige Jodenhaat onder mohammedanen (ook) in Frankrijk. Maar dat is een soort Europees fake news?

bitterpete | 13-02-19 | 22:59 | 2

Heel de NOS fungeert al jaren als het propagandakanaal van de progressieve diversiteitsdrammers. Voor de goede zaak is alles geoorloofd.

Re:Kniftig | 13-02-19 | 23:10

@Re:Kniftig | 13-02-19 | 23:10:
Bijna goed wmb. De progressieve slinkse hater laat zich hier voor een zelfde karretje spannen. De drang om met de NSB mee te lopen ligt diep diep verankerd in de kleinzielige betekenisloze Nederlander. Het botte kaasje met zijn regenpak op de fiets. Nou en dat is voor een aantal grootmiljardairs een interessante proeftuin. De politiek laat iedereen tegen de ander uitspelen. En de NOS is daar weer verlengstuk in etc etc bla di blabber. De rest van dit verhaal is richting ende pad die ook de aluutjes graag bewandelen, dus dat kan je verder zelf wel een beetje invullen..

Shareholder II | 14-02-19 | 00:06
-weggejorist-
Krokant_buikspek | 13-02-19 | 22:15 | 1

Zo vreselijk gelachen om Sylvana, zou ze niet weer een carrière switch kunnen overwegen, iets komisch dat ligt haar beter. Je moet echt heel goed kijken om te zien of ze het echt meent of dat het pure humor is... ik hou 't op het laatste. Wat een lachwekkende vertoning dit weer!

myrna1965 | 13-02-19 | 21:40

Waar is de moeder van het "slachtoffer"? Als ik de ouder was geweest zou ik aan SS gevraagd hebben waar zij het gore lef vandaan haalt om de dood van mijn kind te gebruiken voor haar politieke, haatspuwende, racistische en maatschappij verdelende agenda.

Kokhalsreflex | 13-02-19 | 21:36

One more smack in the face for miss self-rigtheous.
youtu.be/wuDx6_PLIVk

Datgingniegoed | 13-02-19 | 21:31

'Jongeren van kleur rijden op hun scooter met een capuchon diep over hun hoofd getrokken omdat ze bang zijn van al die racisten bij de politie'. Hé, en ik maar denken dat die gasten mij juist willen overvallen, of anders een winkel in mijn straat, of een straat verder.

Koonkluk Huis | 13-02-19 | 21:27

Geen podium meer verschaffen aan deze dame.
Niet van enige toegevoegde waarde en haar optreden is alleen bedoeld om haarzelf in de zogenaamde “underdog” positie te plaatsen, wat ze allang niet meer is.
Mevrouw Simons , u bent geen “ underdog” al wilt u het van hartenlust.
****** een aandachts junkie en maakt hier misbruik van.
******* de omhoog gevallen “blueprint” van een mislukkeling in de samenleving.
Trek niet de minder positieve medemens hier in mee in een neerwaardse spiraal .

Datgingniegoed | 13-02-19 | 21:25

Wie neemt haar nog serieus?
Seriously.

MooseNL | 13-02-19 | 21:24

Zou Sylvana al bijna 70 zijn?
Wel gevaarlijk in GroenLinks sekte Amsterdam:)

bananabanana | 13-02-19 | 21:19

Sylvana Simons is een narcistische-polariserende-racistische politicus van de hoogste plank. Zei het jaren geleden en zeg het vandaag weer, want het is een feit. Dat wijf kan geen eens sorry zeggen zelfs wanneer ze toegeeft het niet zo bedoelt te hebben kan er geen excuses van af maar wel een verdraaiing om het op ras te gooien.

Fosite | 13-02-19 | 21:04

Simons heeft gelijk. Die politieagenten waren niet meer "in control". 21x schieten op iemand met een neppistool. Onschuldige omstanders die gewond raken. Dan gaat er iets niet goed. Maar ach, bij de meeste mensen kan de politie niets verkeerd doen. Ik kan een heel rijtje opnoemen van mensen die onnodig door de politie zijn doodgemaakt. Het ergste is nog dat de rijksrecherche, OM en rechters ze er gewoon mee weg laten komen. Alles onder het mom van "oh wat hebben die agenten het zwaar" en "wat was het een moeilijke situatie". Het is godverdomme je werk. Je zorgt er maar voor dat je tegen stress en geweld kan. Anders had je een ander baantje moeten kiezen.

Vula | 13-02-19 | 20:56 | 8

Fred Buffing die Michael Koomen doodschiet in Amsterdam in 2011.
Een agent in burger die de 17-jarige Rishi Chandrikasing doodschiet op Holland Spoor in 2012.
Mitch Henriquez die een nekklem krijgt tot hij blauw aanloopt, geen medische zorg krijgt en uiteindelijk overlijdt in 2015. (agenten hebben alleen fopstrafje gekregen voor poging zware mishandeling terwijl het barst van de jurisprudentie waarbij burgers die agent in nekklem hebben genomen zonder letsel poging doodslag hebben gekregen!)

Moet ik doorgaan?

Vula | 13-02-19 | 22:49

Benieuwd hoe jij zou reageren als je als agent ter plaatse bent.
En de dader met een gun op je af komt lopen en je dreigt neer te schieten.
Wat zou je doen of zeggen???

Beste vriend, doe dat wapen weg?
En hij op je af blijft lopen en het wapen op je richt.
Of ren je weg en ga je bij de MC Donalds een warme chocomel halen?

Wat zou jij doen in een situatie waarbij een verdachte een vuurwapen op je richt.
En je kan niet zien of het een nepwapen of echt wapen is.

De-Glijdende-Rechter | 14-02-19 | 04:31
▼ 5 antwoorden verborgen

Dat onze Sylvana Simons een niveau heeft dat zo hoog is dat ze alleen zichzelf nog begrijpt is bekend.
Maar dat ze de agenten die dit voor hun eigen veiligheid hebben moeten doen en er waarschijnlijk even een hele slechte tijd van hebben, dat snapt ze dan weer niet. Blijkbaar was de neergeschoten man donker, want als ie blank was geweest was het geen racisme.
Ieder respect voor de politie en de desbetreffende agenten ontbreekt hier op een smakeloze wijze en geeft het niveau aan waar de hele maatschappij onder aanvoering van de Amsterdamse Gemeenteraad (Annabel uitgezonderd) op af stevent. Triest.
-
Bij deze hoop ik dat de bewuste agenten er geen last van hebben en mijn diepe respect voor deze mensen. We moeten deze mensen koesteren en bij ieder incident het voordeel van iedere mogelijke twijfel geven, tenzij het tegendeel wordt bewezen. Dat vertrouwen verdienen er veel bij de politie.

bananabanana | 13-02-19 | 20:47 | 2

het feit dat de kleur niet snel officieel bekend werd gemaakt, geeft al de zekerheid dat de persoon in ieder geval niet blank was.
Dat SS zich er druk om maakt is een 2e bewijs hiervan,

theJ71 | 13-02-19 | 20:54

Hij was blank en van Britse afkomst.
Had volgens zijn moeder angststoornissen.
Wilde euthanasie maar kreeg dat niet.
Vandaar dus suïcide by cop.

De-Glijdende-Rechter | 14-02-19 | 04:35

Hoe kan het nou zijn dat iemand overal racisme in ziet? Dan moet je echt ver zijn gezonken.

Blanke_Vlaai | 13-02-19 | 20:43

Sylvana doet weer waar ze goed in is: Iedereen tegen zich in het harnas jagen. Dan kan ze daarna weer lekker de "gediscrimineerde zwarte vrouw" uithangen.

The_Black_Knight | 13-02-19 | 20:41
-weggejorist-
Nimby_007 | 13-02-19 | 20:37 | 1

Simons is het stempel 'knettergek' al een tijdje geleden ruim overstegen.

theJ71 | 13-02-19 | 20:36

"Politici horen zich niet uit te spreken over lopende onderzoeken."

Laat ie het ook even weten aan het kabinet als het gaat om MH17?

Blasfemie | 13-02-19 | 20:33 | 1

Beetje appels met peren vergelijken, vindt u niet?
Denkt u niet dat het neerhalen van de MH17 hoe dan ook een (internationale) politieke kwestie is?

theJ71 | 13-02-19 | 20:37
-weggejorist-
ilovevarkens | 13-02-19 | 20:17 | 2

Niet vergeten wie deze mafketel heeft gelegitimeerd in de aanloop van de gemeenteverkiezingen. Dit kan nauwelijks als een verrassing komen.

DebraCadabra | 13-02-19 | 20:13

nl.wikipedia.org/wiki/Cisgender
Cisgender (of "cisseksualiteit") is een Engelstalige term waarmee mensen worden aangeduid van wie de seksuele identiteit overeenkomt met het biologische geslacht waarmee zij geboren zijn. De term wordt doorgaans gebruikt als de tegenhanger van transgender, waarbij het biologische geslacht en identiteit niet overeenkomen.

Wat?

Is dit nog nieuws? | 13-02-19 | 19:59 | 1

"je bent niet transgender dus je hebt het makkelijk praten wantja uiteindelijk gaat alles over gender. Oh en je bent wit!"

racisme.

Sloth_on_meth | 13-02-19 | 22:19

Als je dit afkeer noemt moet je wachten tot het eerste PVV raadslid wordt beëdigd, dan ga je pas afkeer zien.

Verder erg op twee gedachten: Simons is een afschuwelijk mens maar de politie in het algemeen (en die in Amsterdam in het bijzonder) is incapabel. Wat is erger?

Vitaly Chernobyl | 13-02-19 | 19:44 | 3

Dafuq heeft de PVV hier nu weer mee te maken?

Is dit nog nieuws? | 13-02-19 | 19:57

Goh incapabele politie. Doe maar een rijtje voorbeelden dan.

ratelaar | 13-02-19 | 20:33

het lijkt mij evident dat deze politie niks geks deed toen er een malloot met een op een wapen gelijkend object naar ze stond de wapperen.
Wat hadden ze dan moeten doen? "Foei" roepen en een bakkie thee gaan drinken?
Denk eerlijk gezegd dat de ambt van politieambtenaar in Amsterdam een kutbaan is. Diep respect voor deze mensen dus.

theJ71 | 13-02-19 | 20:39

Sylvana vertegenwoordigd de gemeenschap die hun huidskleur gebruiken als excuus dat ze niets van hun leven gemaakt hebben. Op mijn werk zijn talloze getalenteerde carrièregerichte Nederlanders bezig hun toekomst op te bouwen van iedere kleur en iedere afkomst. De ideale wereld op micro-niveau. Zij bewijzen duidelijk het tegendeel.

salsaparilla | 13-02-19 | 19:38 | 3

Ook ik heb vele mensen om mij heen, van alle soorten, kleuren en maten, die prima geslaagd zijn en die walgen van mensen als Sylvana.

wazakzegguh | 13-02-19 | 20:05

Ze heeft zo'n hekel aan blanken en hun geschiedenis en hun cultuur. Maar zit wel op een witte paal elke avond...

Ca12ny | 13-02-19 | 20:37

het is met name elke mislukking bij mensen met een niet blank zijnde huidskleur automatisch kwalificeren als racisme.
Lekker makkelijk die slachtofferrol.

theJ71 | 13-02-19 | 20:44

Kunnen ze Sylvana niet een belangrijk diploma geven? Iets in de trant van schoonmaakster, kassiere (is misschien te moeilijk?) , leidinggevende functie bij een loodgietersbedrijf (pijpen aangeven dus) of buschauffeuse (maak er maar trambestuurder van trouwens want ik zou niet bij haar in de bus stappen, bang voor ongelukken of de weg kwijt zijn (is ze nu ook al) vanwege de chaos in haar hoofd. Dan doet ze voor het eerst in haar leven iets nuttigs voor de maatschappij en is ook haar MAVO diploma waardig (als ik me niet vergis heeft ze dat). Dan zijn we ook meteen van het gezeur af.

brie-de-penis | 13-02-19 | 19:33 | 3

Caissière als moeilijk bestempelen is bij voorbaat al +1...

theJ71 | 13-02-19 | 20:46

Te lui en te simpel om te poepen. Voor zulke mensen bestaan geen diploma's. Alleen een brevet. Van onvermogen that is.

Zupschufter | 13-02-19 | 22:33
-weggejorist en opgerot-
Watjijwat | 13-02-19 | 19:29

Als zelfs Groen Links je uitkotst,.... man man.

Montgomery Burns | 13-02-19 | 19:22

Mevrouw Sylvana Simons heeft een behoorlijk persoonlijkheidsprobleem. Als ze dat doen zou hebben zou ze zich absoluut anders opstellen. Nu komt er helaas weer die discriminatie om de hoek krijgen. Ik ben zwart dus,.......

Breakdance | 13-02-19 | 19:18

Kan er nou ook aangifte gedaan worden tegen Silly Syl eigenlijk? Ik vind haar eigenlijk best wel opruiend, haatzaaiend, aanzettend tot haat en meer van zulks.
In het kader van het proces tegen Wilders met zijn minder minder uitspraken, welke in politieke context geplaatst zijn, is er toch ook aangifte gedaan.
Dit is toch soortgelijk? Of ben ik abuis?

VictimaDelAmor | 13-02-19 | 19:16 | 1

Vraag ik mij ook af.

letopuwzaak | 13-02-19 | 19:45

Tering wat is het een dom wijf. Die is een beetje in de war.... Een beetje maar....

Drunken_Pumpkins | 13-02-19 | 19:13

Borderliner met racitische en narcistische trekken.
Eigelijk zou zij zich terug moeten trekken en iets goeds met haar leven gaan doen.
Puur uit zelfbescherming.
Anderzijds zou dat wel weer jammer zijn voor de kiezer, want een politicus(..) zo door het ijs zien gaan is dan wel weer leuk.
Telkens weer.... Telkens weer.

diddley2 | 13-02-19 | 19:10

En dat allemaal om zo’n afa-kneus die zelfmoord aan het plegen was.

Bloemschikliefhebber | 13-02-19 | 19:07

En wat wordt er in godesnaam met 'witte cisvrouw' bedoeld?

Wat is dat en in welke context komt die witte cisvrouw voor in dit verhaal?
Iemand?

VictimaDelAmor | 13-02-19 | 19:05 | 1

herstel de beweging Victima! Met cisvrouw wordt gewoon een een normale vrouw bedoeld. Is een tegenhanger van trans. Met dank aan dr. Google. Nou snap ik die context ook weer. Weer wat geleerd vandaag.

VictimaDelAmor | 13-02-19 | 19:13

Mensen van kleur worden bang van de politie? Dafuque?
Wit is ook een kleur Silly Sil. Dit riekt naar racisme. Reversed wel te verstaan.

En dan kun je een moeilijke bril opzetten om er intelligenter uit te zien, je argumenten houden geen steek simpelweg omdat je ze ter plekke staat te verzinnen en ze niet te staven zijn.

VictimaDelAmor | 13-02-19 | 19:04 | 1

En nog meer, dat zij denkt te weten wat mensen die niet blank zijn denken of voelen, generaliserend en ook een soort god complex.

Papierversnipperaar | 13-02-19 | 19:15

Wat ik ook een sluwe streek vind van Simons is dat zij de uitspraken doet in een vergadering van de gemeenteraad. De kans op vervolging van haar is minimaal. Maar het discriminerende effect maximaal.

Schande dat de burgemeester van de vergadering niet heeft ingegrepen. Vvmu is een bijzonder groot goed. Zeker in politieke vergaderzalen. Wat mij betreft ga je over de schreef als je een complete organisatie diskwalificeert en mensen in de samenleving tegen elkaar opzet met alle mogelijke gevolgen van dien.

F. Jacobse | 13-02-19 | 19:03

Gekke mensen zeggen gekke dingen. Niet bijster interessant allemaal.

Mazzelstof | 13-02-19 | 19:00

Walgelijk Wijf.

ljcoster | 13-02-19 | 18:49

Sylvana Simons, das toch dat mokkel wat vroegahh in d'r blote doos op een podium in de IT (ja die tent van Manfred Langer en toen het nog een beetje gezellig was in onze hoofdstad)stond te dansen met dat foute vrindje van dr?Toen had ik al een kolere hekel an dr.

AlexMM5050 | 13-02-19 | 18:45

Ja Sylvana je krijgt het een keer terug al die passieve agressiviteit.

lingo star | 13-02-19 | 18:40

Je zou toch hopen dat Sylvana ooit de kolder in kop krijgt (nog erger dan nu) en ergens in de buurt van de Nederlandsche Bank met een namaakpistool op politieagenten gaat richten.

De Ana(a)list | 13-02-19 | 18:37

Was een tijdje stil rond SS. SS had geen aandacht. Ze zal nu wel met een enorme natte doos rondlopen. Narcist pur sang!

otjemans | 13-02-19 | 18:37

Het enige interessante wapenfeit in de carriere van Sylvana Simons in haar rolletje in 2001: A Space Odyssey.

K. Westergaard | 13-02-19 | 18:23 | 1

in=is

K. Westergaard | 13-02-19 | 18:30

Slaafana had beter een vak moeten leren.

andrew1972 | 13-02-19 | 18:21

Deze negerin is een pure narcist alsmede emphatieloos...
Niks meer aan te doen...

Uli Aarskopf | 13-02-19 | 18:12

Met de vandaag gedane uitlating voorzie ik een massale emigratie van mensen met een kleurtje vanuit Amsterdam naar andere oorden. Als daarbij mensen verdrinken in de Middellandse zee is dat de schuld van Simons.
Als zij ongestraft extreem dom inhoudsloos mag lullen in een gemeenteraadszaal, mag ik hier wel strafeloos een dom zinnetje opschrijven.

F. Jacobse | 13-02-19 | 18:07

En vanavond zit die verrekte kut weer bij DWWD of Jinek natuurlijk.
Achterlijk wijf joh, ze wordt steeds gekker.

LonelyWanker | 13-02-19 | 18:02 | 1

Lapdance bij Mathijs, die zelf het hellhole 020 is ontvlucht, maar zich nog steeds afficheerd als Amsterdammer, als het hem zo uitkomt.

bqbq | 13-02-19 | 18:59

Is er vandaag , hoewel ze van deze consternatie ongetwijfeld een nat broekje krijgt, ook nog positiefs gebeurd voor SS ? Yep,

"Nieuwe straten IJburg krijgen thema kolonialisme en slavernij"
www.parool.nl/amsterdam/nieuwe-strate...

#VOCstraat

AntonJensen | 13-02-19 | 17:58 | 3

De Sylvana Simonssteeg. Ik zie hem al voorbijkomen in "Opsporing Verzocht": Was u getuige van de overval op de bejaarde dame van 94 in de Sylvana Simonssteeg? Bel etc. etc.

McSplutter | 13-02-19 | 20:25

Dan zou ik gaan voor de SimonsWeg.

Zupschufter | 13-02-19 | 22:31

Wat een ophef over iemand die met zijn klauwen aan een politiewagen zit, lief is voor asielzoekers en deugzaam tegen Pegida is. SS heeft gelijk, buitensporig weinig geweld. Verder was het een blanke, dus die ophef is verbazend.

Promedio | 13-02-19 | 17:57

Deze vrouw zou tegen zichzelf beschermd moeten worden en deskundige hulp moeten krijgen.

brutus68 | 13-02-19 | 17:52 | 4

Is zij dan de eerste verwarde vrouw/negerin ?

Koning BongoBongo | 13-02-19 | 17:59

U bent ( jaren geleden ) vergeten..

Gokmaar | 13-02-19 | 18:06

GroenLinks heeft ons net opgedrongen dat je geen zorg krijgt als het toch geen zin meer heeft.

Knisperende_Tissue | 13-02-19 | 19:19
▼ 1 antwoord verborgen

Zou Dick Schoof hier ook onderzoek naar doen? Zou Sylvana ook op zijn netvlies staan? Wat denken jullie?

Rdock | 13-02-19 | 17:50

aandachtshoer had weer even een aandachtsbeurt nodig

langzullenweleven | 13-02-19 | 17:48

er zijn meer voorbeelden van gestoorde geesten die ergens in de politiek een rol spelen, maar zij voert ze aan.

langzullenweleven | 13-02-19 | 17:47
-weggejorist-
Gokmaar | 13-02-19 | 17:45

Dat wijf speelt een rol geen aandacht aan besteden

ZwarteRiek | 13-02-19 | 17:45

Wat een nare opmerkingen allemaal over Syl. Bij mij mag ze koken. Ook halal.

Pleegzuster B | 13-02-19 | 17:42 | 7

Ze mag me pijpen maar daarna wel meteen weer oprotten.

De Ana(a)list | 13-02-19 | 18:39

U woont op afdeling 3 kamer 6? Houdt u haar dan ook?

sallandstrots | 13-02-19 | 19:02

bij mij moet ze benedendeks blijven.

mono-culti | 13-02-19 | 20:45
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
VanGeuzen | 13-02-19 | 17:39

Desperately seeking racism narrative

Roger Gene II | 13-02-19 | 17:39

Silly is bezig om Amerikaanse hysterie naar Nederland te halen. Lekker interessant doen. Gelukkig struikelt ze regelmatig over haar eigen intellect. Inmiddels is het een heel aardig rijtje geworden!

SterF... | 13-02-19 | 17:30 | 1

Ook knap om te struikelen over een servetje

Jacktheflipper | 13-02-19 | 18:01

de wachtlijst bij het Pieter Baan Centrum is wel erg lang

Opajoop | 13-02-19 | 17:25

Heeeee Amsterdam ze zeggen dat je bent veranderd
Neeeee Amsterdam je bent nog net als toen

Kobus Kloothamer | 13-02-19 | 17:24

Kan er geen speciale ultrageheime eenheid opgericht woorden die .............. en ............ en ook .......... kaltstellt.

AntonJensen | 13-02-19 | 17:19 | 3

First rule about speciale ultrageheime eenheid is you don't talk about speciale ultrageheime eenheid...

Sottotteke | 13-02-19 | 17:37

@Sottotteke | 13-02-19 | 17:37: Ik ben blij dat ik bovenstaande reacties niet gelezen heb; zou zomaar opgepakt kunnen worden door de ultrageheime eenheid.

McSplutter | 13-02-19 | 20:29

Nu afwachten hoe Silly Syl de slachtofferrol gaat aannemen.

Mahatma | 13-02-19 | 17:16
-weggejorist-
Gulliver | 13-02-19 | 17:13 | 1

Simons heeft geen ziel. Simons is niet meer dan een inktzwarte schaduw overeind gehouden door wrok, haat en zelfbeklag die leeft in haar eigen hel. Zo wordt een mens, als die bewust kiest voor het kwaad.

Croisantneuf | 13-02-19 | 17:13

Syl heeft wel een punt. 21 kogels. Dat had goedkoper gekund.

Peter777 | 13-02-19 | 17:10 | 3

€ 10,50 valt wel mee hoor ...

Kobus Kloothamer | 13-02-19 | 17:22

@Kobus Kloothamer | 13-02-19 | 17:22:
Zitten ze ook echt alle 21 in het lichaam?

SterF... | 13-02-19 | 17:26

Beter een kleine extra "verzekeringspolis" van 10 euro (20 kogels),
Dan een ziekenhuisrekening voor jezelf van 10-duizenden euro's,
of 5000 euro voor je eigen begrafenis.
.
Maw: Economisch zeer efficient gehandeld dus! Chapeau.

hotmint | 13-02-19 | 21:05

maar wat ik niet begrijp.. wat wilde ze nu eigenlijk met deze uitspraak en dit spoeddebat over dit incident?
Of gewoon haar corebusiness, te weinig aandacht gekregen de laatste maand.. dus maar weer volop nu zichzelf in de aandacht zetten. maakt niet uit hoe maar als..
Dat mens is gewoon zo ongelooflijk narcistisch, zo vervuld van zichzelf, die gaat over lijken!

fikkieblijf! | 13-02-19 | 17:06 | 3

Ze probeert de Amerikaanse haat en angst jegens de politie naar Nederland te importeren.

Gulliver | 13-02-19 | 17:11

Precies Gulliver.

letopuwzaak | 13-02-19 | 18:33

Gezien gisteravond Opsp. Verz. De meeste waren delinquenten van kleur. Maar intelectuelen als ss kijken uiteraard niet naar dit soort programma's, wegens te druk met verbinden enzo.

bqbq | 13-02-19 | 17:03
-weggejorist-
K. Westergaard | 13-02-19 | 17:02 | 2

Veel plezier met silly Syl!

Sliptong | 13-02-19 | 17:01

Zo dom zijn zou strafbaar moeten zijn.

De vries, Henk. | 13-02-19 | 16:59 | 1

Daar hebben we karma voor.

Mr_Natural | 13-02-19 | 17:02

Ik hoop dat Annabel haar tijd niet heeft verdaan met deze onzin.

marrretje | 13-02-19 | 16:58 | 1

Die wil toch ook wel eens lekker in de schiettent staan?

SterF... | 13-02-19 | 17:31

Nou Amsterdam, dat is nou je niveau geworden. Goed plan om al die mafklappers een podium te geven. Nu weet je wat voor gestoorde malloten je onder je hebt. Nu valt iedereen er nog over, maar over een paar jaar is deze blankenhaat gewoon usance geworden. Succes daar.

RenHoek | 13-02-19 | 16:58 | 1

Haha sterker nog, dit is over een paar jaar het niveau in heel besturend Nederland.

2tribes | 13-02-19 | 20:52

Tsja, die wind zaait zal storm oogsten enzo..
met haar newspeak woorden en Amerikaanse hippe thema’s.

mr_awesome | 13-02-19 | 16:54

Huh ik zie hier onder ergens een linkje naar het parool. Slachtoffer is een extreemlinkse blanke creep. Nu begrijp ik al helemaal niet meer wat die Sylvana nou eigenlijk wil bereiken.

Repetitive Beats | 13-02-19 | 16:52 | 1

Kaderlid van haar “partij” misschien? Moet ze moet een band hebben gevoeld.

RRMerlin | 13-02-19 | 17:11

Ha ha! Links en rechts en van alle kleuren doorzien eindelijk in welke Amerikawaan Sylvana leeft.
Fantastisch.

letopuwzaak | 13-02-19 | 16:51

Gaat daar nou nergens bij iemand van de medewerkers die in de politiek zitten een licht branden. Nou blijkbaar niet en dit krijg je dan. Succes Amsterdam.

foxhunter | 13-02-19 | 16:51

Albert5000 | 13-02-19 | 16:30
Je openingszin is, helaas, racistisch.
Politie die aangifte moet doen ... bij de politie, hmja, het kan.
Ik denk dat je beter even wat zaken niet zo verhit kunt brengen - just my 2 cents.

Kudtkip | 13-02-19 | 16:49

Schandalig wat die haatheks uit weet te kramen. het zou het beste voor de samenleving zijn dat er een cordon sanitair om dit figuur heen wordt gelegd. Het is door haar optreden dat de samenleving polariseert en iedereen verschil begint te zien wat er daarvoor absoluut niet was.

RenHoek | 13-02-19 | 16:48

Door Sylvana ben ik denk ik een racist geworden. Om je huidskleur en je dommigheid zo uit te venten is te zot voor woorden. Alleen in Nederland kun je daar een verdienmodel op baseren.

dubbeltjeopznkant | 13-02-19 | 16:45 | 1

Weet niet of ik dat nu echt door haar geworden ben , ik betreur het overigens wel dat er miljarden onschuldige mensen deze planeet onterecht moeten delen met deze nitwit . Ik ben blij verder dan ik een marmeren vloer heb wat makkelijk is schoon te krijgen , ik had een chronisch gebrek aan teilen thuis .

ghetto-is-back | 13-02-19 | 18:10

Wederom schiet SS zichzelf in eigen voet.
Toch knap als je de pamperende politieke raad van linkse partijen in 020, tegen je kan krijgen.
En Syl krijgt dit voor elkaar.
"Dat is niet raar, dat is heel bijzonder"

Ticket enkele reis, komt steeds dichterbij voor de vrouw die tegen blanke blank racisme is.
Maar ze is zelf geen haar beter, en is zelf een racist, alleen dan met een donkere kleur, die niet veel met blanken heeft.
Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.

De-Glijdende-Rechter | 13-02-19 | 16:43

Grmpf,
Een soort van excuus van ik was dom en zat fout,
zonder te zeggen "excuus, ik was dom en zat fout".
.
Het erge is dat ze geen TV 'komiek' meer is
maar nu serieus tijd van het stadsbestuur opslurpt met deze waanzin.

hotmint | 13-02-19 | 16:43

Wat wij niet snappen is dat elke verbale diaree die uit een pleeborstel komt zoveel media aandacht krijgt, wij hadden het ding allang weggegooid.

deja_view | 13-02-19 | 16:42

Tering, wat is die Simons een dom wicht zeg. Geen wonder dat ze nooit lang een vent heeft.

PijlVader | 13-02-19 | 16:40 | 1

Een ex van haar heeft zichzelf van het leven beroofd , nu snap ik het .

achtziger80 | 14-02-19 | 02:47
-weggejorist-
eikenloof | 13-02-19 | 16:40

Die simons en haar gender onduidelijke stinkende maatjes zijn diep gestoord, en kunnen werkelijk niks.

captainobvious | 13-02-19 | 16:38
-weggejorist-
Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:36 | 1

Mooi voorbeeld hoe politici polarisatie en populisme oproepen, dat niet eens begrijpen omdat ze daar te dom voor zijn, en dus en extern bureau inroepen om populisme en polarisatie tegen te gaan.
Woehahaha... lol (maar eigenlijk heel erg zielig)

Albert5000 | 13-02-19 | 16:33 | 1

Ze was weer al een tijdje uit de picture dus het werd weer tijd voor mevrouw om de racisme kaart te trekken. Kan ze weer elke avond ergens op tv aanschuiven voor een leuk bedrag.

Therapietje | 13-02-19 | 16:38
-weggejorist-
Albert5000 | 13-02-19 | 16:30 | 6
▼ 6 antwoorden verborgen

Ha! Ik hou van goed nieuws. Mooi man

Deksmaat | 13-02-19 | 16:30

Je kan zeggen wat je wilt, maar het is Syl wel gelukt om politiek links en rechts bij1 te brengen.

Antigoog | 13-02-19 | 16:28 | 1

Ik zie wat je hier deed. +1

halfvolle glas | 13-02-19 | 19:58

Als GL en DENK zeggen dat die S.S. 'niet wijs' is, dan......... zal het wel zo zijn!.............. (ik moet er nog even van bijkomen, ................. geef me even de tijd)........... Maar, na het recherche-onderzoek, waaruit is gebleken dat er wel overdreven veel geweld is gebruikt, mag ze weer lekker aan tafel bij Mathijs (DWDD) aanschuiven, mag ze de geplaagde donkere vrouw spelen, mag ze weer lekker van leer steken, haar 'kromme' uitspraken weer 'recht' lullen en mag ze de schuld bij die racistische agenten neerleggen. Alsof alleen blanke agenten hebben geschoten op een donkere man. "Mark my words!!"

Ik snap er niks van! | 13-02-19 | 16:28

Op het nieuws en in de talkshows werd er uitgebreid aandacht besteed aan het schietincident.
Sinds de domme uitspraken van Simons en de daaropvolgende brief van de agent is het oorverdovend stil. Jinek? Hallo? Waar ben je? En jij Matthijs?
Of komt het niet zo uit in jullie policor bubbel dat een bekende door jullie op het schild gehesen negerin rare polariserende uitspraken doet?

leo de pejo | 13-02-19 | 16:24 | 2

Goede opmerkingen. Dan blijft het inderdaad stil vanuit de politiek verstikkende hoek van van Nieuwkerk, Jinek en Pauw.

Superkwatta | 13-02-19 | 16:36

Ja. Past niet zo goed. Zou wat pijnlijk kunnen overkomen.

reservebelgië | 13-02-19 | 17:40

Interessante queeste:"Bij1 wil weten of agenten worden getraind op situaties waarbij burgers zich willen laten doden door agenten".

Zo ja, hoe gaat zo'n training dan?
De politie is je beste vriend, dus hé zeg 't maar - en hop pang pang pang.
Ja of juist niet, want net als met artsen gaat het om levens rédden.

Hoe herken je de suiïcider by cop?
Nou meestal niet door een intake met antwoordformulier op zak.
Diegene zal bewust een levensgevaarlijke situatie creëren richting ordediensten.

In NL zijn zij beslist getraind op uitschakeling dmv. knieschot(en).
Onvoldoende effect? Dan de volle laag - besloten in split seconds.

Er is wel degelijk een categorie die deze hemelticket verkiest: zelfmoordterroristen zonder bomgordel (of met, gewoon extra 'garantie').
Bouyeri bijvoorbeeld hoopte het uit te lokken na z'n moord op Theo Van Gogh.

De queeste van Bij1 is interessant, omdat het getuigt van (wederom) reactief gedrag. Bijna net als de politie, die primair gedwongen is te anticiperen op anderen.
Maar wel met dit verschil: Bij1 stelt vragen, omdát ze gesteld mogen/moeten worden in de vergaderconstructie van de gemeenteraad.
Schriftelijke vragen aan het college hebben een prijskaartje, zo rond de 700 à 800 euro (al was dit nu de kwestie niet, meen ik).

Pointe is dat Simons met Bij1 shopt uit heftige gebeurtenissen om vermeende misstanden niet alleen te bevragen, maar vooral te beklagen - ik noem dat disproportioneel politiek geweld.

Er is dan ook maar één manier om zo'n misplaatste vervulling als volksvertegenwoordiger af te straffen, zoals geschiedt, en dat is deze handelswijze en standpunten belachelijk maken.
Tragisch dat het op dat niveau zelfs maar hoeft.

Suicide by politic...

Kudtkip | 13-02-19 | 16:22

Wist niet dat Silly Syl aan bukkake deed. Ze heeft zojuist de hele raad over zich heen gekregen

B0kito | 13-02-19 | 16:20

Ik zeg al jaaaaren dat de politiek terug moet naar gestudeerde heren met baardjes en hoge hoeden (beetje van die Onedin Line-types). Dit wordt met de dag belachelijker.

momusopus | 13-02-19 | 16:19 | 1

Wahaha de zogenaamd hooggeschoolde lullen net zo dom dus doe nog es een poging.

WayneGretzky*99* | 13-02-19 | 16:33

Misschien zou het voor de Amsterdamse politiek beter zijn als we niet iedereen die alleen maar een kappersdiploma heeft toe te laten tot de politiek.
Maar we leven in een democratie en we mogen op iedereen stemmen en iedereen mag zich verkiesbaar stellen. Dat zijn zowel het voor als het nadeel. Dat er soms mensen als Sylvana Simons tussen zitten en dat er ook nog eens mensen op stemmen.
En de mensen die namens haar in de raad zitten zijn enigszins psychisch labiel. OK, ze zijn knetter gestoord. De een nog gekker dan de ander. Deze Vreer had tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden. Liefdevol verzorgd in een gekkenhuis in de duinen waar hij op tijd zijn medicijnen krijgt.

Osdorpertje | 13-02-19 | 16:18 | 3

Ze heeft helemaal geen kappersdiploma. Was te moeilijk, daarom de politiek in.

warriorprincess | 13-02-19 | 16:25

@warriorprincess | 13-02-19 | 16:25:
Ook economisch gezien was het geen licht. Zij is de uitvinder van "Zakkammen € 0,25"
Daar kwamen nogal wat mannen op af in haar huis kapsalonnetje.

F. Jacobse | 13-02-19 | 16:35

@F. Jacobse | 13-02-19 | 16:35:
LOL. Als het is wat ik zou kunnen denken kan ik me niet voorstellen dat ik de broek zou laten zakken om de zak te laten kammen. En daarmee de toekomst letterlijk in handen te leggen van zoiets als Bij1.

reservebelgië | 13-02-19 | 17:37

Ik moest even opzoeken:

- Wat een ´witte cis-vrouw´ is;
- Wat (of wie) een ´gender schmender´ is.

Ik heb nog nooit in mijn lange leven een tijd meegemaakt waarin mensen zó in hokjes werden ingedeeld (hokjes met bovendien onbegrijpelijke etiketten) als doorgeschoten linksmalloten momenteel doen.

Bovendien: vervang de door linksmalloten veelgebruikte term ´wit´ door ´zwart´ en je realiseert je pas echt in welke linkerhoek de échte racisten zitten. Racisten zoals die domme muts Simons met haar zogenaamd intellectualistische nepbril, die hun huidskleur als politiek statement gebruiken. En dat vrijwel continu.

Zóveel domheid en zóveel racisme in de Amsterdamse Raad tekent het failliet van ´links´ én van Amsterdam als ´tolerante´ stad.
Amsterdam wordt gerund door idioten, islamisten, duujjjzaamheidswijven en doorgeschoten wolkenruiters.

Arm, arm Amsterdam.

Peter Emile | 13-02-19 | 16:17 | 2

Goed verwoord. En de racisten zijn inderdaad degenen die anderen er continue van beschuldigen. Compleet van het padje dit soort zwakzinnigen als Simons en wat ze heeft toegelaten in dat zogenaamde partijtje van haar.
Zelfde geldt voor het klimaat verhaal. Als je zinnige vragen stelt over feiten en de toenemende hysterie ben jij een klimaatontkenner, terwijl het andersom is.

Zwizalletju | 13-02-19 | 16:39

Je beschrijft het weer keurig @Peter Emile. Wel beetje korte reactie voor jouw doen.
Ik vraag me af wat nodig is om zulke intens domme mensen uit de politiek te kunnen houden.

Zupschufter | 13-02-19 | 22:28

te dom om door te hebben dat ze haar kaart overspeelt.

Fedde71 | 13-02-19 | 16:17

dat CIS vind ik om te kotsen. dat heet "gewoon", of "normaal", alles andere wijkt af van de norm, en kan je benoemen.
Je zegt toch ook niet elke keer over een gezond persoon dat hij niet ziek is? Of over iemand met pigment dat hij "non albino" is

Padre Grassi | 13-02-19 | 16:15 | 1

Breng ze nu niet op ideeën..

Rohin | 13-02-19 | 17:15

Bij 1 niet, Bij 2 niet, bij never nooit niet. Opzouten, SS!

polderslootje | 13-02-19 | 16:11

Simons mag je gewoon noemen wat zij werkelijk is; een racist, puur en in de meest vileine, achterbakse vorm. Een geboren racist in hart en nieren. Ik hoef allang niet meer uit te leggen waarom. Het is gewoon zo jammer dat Nederland nog steeds verstikt zit in een politiek correcte doctrine die het schijnbaar feitelijk uitsluit dat een negerin racistisch kan zijn, of welke andere persoon dan ook met een donkere huidskleur een racist zou kunnen zijn. Daar maakt zo iemand als Simons dankbaar gebruik van. Ze wéét dat ze beschermd word, ze begrijpt alleen niet waaróm. Dat is dan haar valkuil. Vroeg of laat (ik vermoed vroeg want bepaald slim is ze niet) overspeelt ze echt haar hand en valt het masker eraf. Dan staat ze in al haar naakte walgelijkheid op de bok voor precies datgene waar ze anderen permanent en 9 van de 10 keer volkomen onterecht van beschuldigd; racisme. Op haar is echt de beladen uitspraak "U bent een minderwaardig mens" volledig van toepassing. Over het paard getild, arrogant, intens verwend, dom, racistisch, narcistisch en een beroepsquerulant, ze wil niets anders dan opstoken/polariseren, mensen tegen elkaar uitspelen vanwege hun huidskleur en dat alles met geen spetter meer motivatie dan haar eigen ego oppoetsen en in de kijker spelen.

Dutchbeaurouge | 13-02-19 | 16:11 | 9

Grote klasse, Dutchbeaurouge!

Maris v.d Hof5393 | 13-02-19 | 18:25

Geen speld tussen te krijgen! Top!

BaldEagle | 14-02-19 | 00:59
▼ 6 antwoorden verborgen

Heeft ze ook een gevoel bij die 2 jonge poc-ers die binnen een paar weken 12 geldautomaten met zware explosieven opbliezen in Amsterdam West?

Mammeloe | 13-02-19 | 16:03

"Je zult er maar op gestemd hebben". Ja, dan wist je dat dit soort dingen gingen gebeuren. Wake up and smell the coffee, zo is mw. Simons al jaren (denk o.a.) bezig en er komt nog meer.

TheseDays00 | 13-02-19 | 16:03 | 2

Idd. Maar uit de mond van een VVD-er horen "Je zult er maar op gestemd hebben", da's toch ook wel weer, laat ik mild blijven, ironisch te noemen.

L. Vis | 13-02-19 | 16:34

@L. Vis | 13-02-19 | 16:34: Stel je moet nu kiezen: Bij1 of VVD?
De keuze lijkt me niet heel moeilijk.

ChupaChupa | 13-02-19 | 17:06

Weer zo een misbakselstatement overgenomen vanuit de USA.
Lekker tegen de politie schoppen terwijl de meeste gekleurde slachtoffers, slachtoffer zijn door een geleurde medemens.
Ja, er is weleens overdadig optreden door de politie en die zaken worden ook onderzocht en bestraft indien nodig.
Maar laten we geen vergelijkingen trekken met de situatie in de USA sylvia.

Rest In Privacy | 13-02-19 | 16:03 | 3
-weggejorist-
kotelet | 13-02-19 | 16:13

Ideologische leegte, geestelijke armoede en een totaal gebrek aan inzicht wegens ongeneeslijk narcisme moeten opgevuld worden, dus dan maar leentjebuur van de overkant spelen.

Dutchbeaurouge | 13-02-19 | 16:17

@ Dutchbeaurouge | 13-02-19 | 16:17
Edit: sylvana en gekleurd.
Zo is ook KOZP zo een misselijk makend slap aftreksel van de black panthers.

Rest In Privacy | 13-02-19 | 16:46

Hierbij maar weer eens het bewijs dat politiek niet bedoeld is voor mensen zonder enig politieke achtergrond(nette manier om te zeggen, niet bedoeld is voor mensen met het iq van een poffertje, nog te dom om presentatrice te zijn)...

obseditas | 13-02-19 | 16:03

Op de mesthoop van de samenleving groeien de mooiste paddestoelen.

reservebelgië | 13-02-19 | 16:01 | 3

ook giftige stnkzwammen zoals Stinky Syl.

Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:12

@Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:12:
Is natuur. Hoe mooier hoe giftiger. lol.

reservebelgië | 13-02-19 | 16:29

Wat opa Terlouw roeptoetert en Baudet beschuldigd van leugens vind ik veel erger. Of was Jan Terlouw vroeger ook aanwezig bij de Bilderberg, want dan begrijp de agenda van deze eng-nek

Rallywally | 13-02-19 | 16:00 | 1

Bij Terlouw snap ik wel dat GL ervoor pleit om oudjes niet meer te behandelen.

Cor Netto | 13-02-19 | 18:27

Let maar op die gaat nu vast en zeker de racisme kaart trekken dat is altijd haar troef op dit soort momenten,want inhoudelijk iets beargumenteren is haar vreemd

Kappie62 | 13-02-19 | 15:59 | 2

dat heeft ze al gedaan, vandaar de enorme ophef.. ze stelt nl dat gekleurde mensen door dit optreden angstig zijn geworden voor politie...

fikkieblijf! | 13-02-19 | 16:00

@fikkieblijf! | 13-02-19 | 16:00: Vooral de "bekenden" mensen uiteraard. Wel een pluspuntje als er wat respect voor politie door komt.

bqbq | 13-02-19 | 16:27

Fijn dat die geslachtsloze vreer in het geheel niet gehinderd wordt door enige kennis betreffende de voormalige IBT thans OBT opleiding van de politie. In haar tweets gebruikt het het woord lijkt. Dat zijn dus aannames van iemand die er niet bij is geweest, geen kennis van zaken heeft, niet wacht tot er een rapportage ligt of vragen stelt in de gemeenteraad om haar kennis te verbreden. Maar wel beleid gaat voorstaan.
Zou deze geslachtsloze in Amerika wonen dan was de doodstraf bij haar niet opgelegd want IQ duidelijk onder de 70.
Meer zeg ik niet wat mij een bannetje scheelt.

F. Jacobse | 13-02-19 | 15:59

Ik zou graag teruggrijpen op multiculturele voorbeelden van politieoptreden. Omarm andere culturen, wij hebben niet alle wijsheid in pacht! Weg van het blanke idee hoe het moet en meer richting hoe ze bijvoorbeeld op de Filipijnen doen, of hoe de politie in Brazilië (een multicultureel voorbeeld voor ons) om gaat met drugsgespuis.

dyslexieman | 13-02-19 | 15:58 | 1

Multiculturele voorbeelden van criminaliteit hebben we anders al teveel, vooral in die linkse kutsteden. Persoonlijk ben ik trouwens meer voor de ouderwets blanke aanpak waar het politieoptreden betreft, de middelvinger voor andere culturen.

Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:16

Politiek is een vak en dat vereist oefening en talent....

Willem_Oltmans | 13-02-19 | 15:57

Sylvana Simons is knettergek, een aanfluiting. Het failliet van de democratie dat dit soort gekken verkozen raken.
De verontwaardiging in de Amsterdamse raad is selectief, want het is er sowieso een grote linkse klucht.

Superkwatta | 13-02-19 | 15:56 | 4
-weggejorist-
Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:18

Dat geldt ook voor DENKNIETNASTEMOPONS.
De NLe regeringen zijn in het verleden veel te makkelijk geweest met het binnen laten van cultuurvreemde elementen. Die dan ook nog een paspoort en stemrecht geven is volstrekt onverantwoord gebleken.

Superkwatta | 13-02-19 | 16:24

Moet je nagaan wat SS heeft veroorzaakt, om die normaal wegkijkende en pamperende raad tegen zich in het harnas te jagen.
Dan ben je een hele knappe.

De-Glijdende-Rechter | 13-02-19 | 16:52
▼ 1 antwoord verborgen

Het blijft een maf wijf met een nog mafferderder achterban maar het argument ... 21 kogels om een dreiging neer te leggen vind ik inderdaad wat overdreven.

swebe | 13-02-19 | 15:56 | 11

@Watching the Wheels | 13-02-19 | 16:49: pang, kut, mis. Pang, kut, mis. Pang, kut, mis ... en dat tot pang, hé, raak. Met de shooting skills van de gemiddelde Nederlandse politieagent zit je zo aan 21 schoten.

ChupaChupa | 13-02-19 | 17:15

@Watching the Wheels | 13-02-19 | 16:49:
U mag dat denken. Ik wacht even tot er meer feiten bekend zijn. Anders doe ik hier een heel goedkoop sultanatje.

F. Jacobse | 13-02-19 | 18:46

Je stopt pas met schieten als de dreiging blijft liggen. Drugs of geestelijke ongezondheid kan rare dingen doen met mensen, google maar een keertje op 'Florida Man'.

Sleutelplanktovenaar | 13-02-19 | 18:49
▼ 8 antwoorden verborgen

Oh Heer, die doorgeslagen trien zit straks natuurlijk met een instemmende jaknikker (nu ik dat woord zie moet ik nog oppassen ook) achter haar bij zo'n links praatprogramma, die uiteraard al staan te trappelen!

old shaterhand | 13-02-19 | 15:56 | 1

Hahaha!

Maris v.d Hof5393 | 13-02-19 | 18:19

Toch lijkt dit op "met z'n allen tegen 1 in verkiezingstijd". 21 kogels tegen iemand met een super soaker is toch best veel? Volgens mij is het nog nooit gebeurd. Politie schoot altijd zeer beperkt. De laatste jaren lijkt het iets eerder te gebeuren, heel logisch met die terroristen, maar 21 kogels dat zag je normaal alleen bij de mocromaffia of andere ongecontroleerde clubs. Ken verder de omstandigheden niet, als het een klappertjespistool was, dan is het al anders.

Watching the Wheels | 13-02-19 | 15:55 | 16

@Superkwatta | 13-02-19 | 16:18: - het leek om een bankroof te gaan met wellicht nog een stel handlangers in de buurt. Geen wonder dat de politie het zekere voor het onzekere nam en door bleef schieten.

Maris v.d Hof5393 | 13-02-19 | 18:18

@Sjefke7807 | 13-02-19 | 17:18:
Het was een grapje, maar ok ... dan maar zorgvuldig worden ... u schreef "dom bij u overkwam" en dat is nog zelfs sympathieker, ik las het te kritisch.

Watching the Wheels | 13-02-19 | 19:04

@Watching the Wheels | 13-02-19 | 19:04: Verfrissend om te zien dat er hier nog mensen reageren die elkaar na een misverstand de hand schudden. Ik blijf nog even.

McSplutter | 13-02-19 | 20:54
▼ 13 antwoorden verborgen

Ik vind het onveiliger dat AT5 nachtelijke woningbranden niet meer verslaat, om brandweertopper Jaap uit de wind te houden?

Mammeloe | 13-02-19 | 15:55
-weggejorist-
Mr_Pikibelly | 13-02-19 | 15:54

Maar eigenlijk heeft SS het gewoon voor elkaar, als iedereen tegen je is heb je toch de boel flink verbonden.

LesPaul | 13-02-19 | 15:54 | 1

Klopt! En dan op het hoogtepunt stoppen, toch?

Poesmobiel | 13-02-19 | 16:10

Wat is in godsnaam een witte cisvrouw? Zoiets als een betablokker?

Cheeky Bastard | 13-02-19 | 15:54 | 4

Hè? Hetero? Getver! Nee toch!

Cheeky Bastard | 13-02-19 | 18:46

Het is de toon die men aanslaat.

Shareholder II | 14-02-19 | 01:01
▼ 1 antwoord verborgen

De stad wordt onveiliger door het optreden van de politieK.
Ze was gewoon 1 letter vergeten.

Mr_Natural | 13-02-19 | 15:53

In hetzelfde gemeenteraadsdebat zegt Simons nog terloops dat gekleurde jongeren terecht bang zijn voor de politie, omdat ze eerder zullen worden beschoten. Om zo haar achterban nog wat racistischer te maken en de haat naar blanken te vergroten.

Dezelfde gekleurde jeugd wordt overigens, volgens officieel beleid, voorgetrokken op aanname- en promotiebeleid bij de politie.

Het mag allemaal.

witdusracist | 13-02-19 | 15:53

Nou, we gaan ons maar even voorbereiden op wekenlang talkshows waarin dit sujet en ongetwijfeld hele clubs van haar handlangers (en helper whiteys niet te vergeten) weer alle ruimte krijgen om in de slachtofferrol te duiken.

Wel mooi dat ze zoveel weerstand krijgt, dat brengt 'het beste' in haar boven.
Maw.: nieuwe wachtgeldaanmelding aanstaande.

Gazzerop | 13-02-19 | 15:51

Mooi om te zien dat vooral Amsterdam nu opgescheept zit met deze totaal wereldvreemde nitwit.

Crusher | 13-02-19 | 15:50 | 3

Correctie... Nitblack...

kat-de-kat | 13-02-19 | 16:00

Doe nitwit maar niet, gaat ze weer de racisme kaart trekken.

Rallywally | 13-02-19 | 16:03

Tot welke subgroep(en) van de theatrale persoonlijkheidsstoornis zou Syl behoren?
Sussend: afhankelijke en dwangmatige persoonlijkheidskenmerken, paait anderen, is gemakkelijk over problemen, zelf-opoffering
Levendig: hypomanische en/of narcistische kenmerken, is impulsief en zoekt vrolijkheid in speelse avonturen
Stormachtig: impulsief en negatief gedrag, koestert veel wrok
Onoprecht: toont antisociale trekken, is onoprecht, sluw en manipulatief
Theatraal: pure variant van TPS, beïnvloedbaar, beleefd, dramatisch
Kinderlijk: bevat kenmerken van borderline, is kinderlijk hysterisch, veeleisend en overspannen

wijsvinger | 13-02-19 | 15:50 | 1

Buitenaards: onbekend en ongewenst.
Althans dat stempel krijgt ze van mij.

Libertariër91 | 13-02-19 | 15:53

SS is te belachelijk voor woorden. Fijn dat ze dat zelf voortdurend bevestigt.

Cor Netto | 13-02-19 | 15:50

Sylvana heeft weer iets gevonden waar ze de aandacht mee trekt. Want daar draait het bij een narcistische persoonlijkheid om.

Cheeky Bastard | 13-02-19 | 15:49

Wat een enge foto's, het lijkt ... de dood van pierlala wel.. brrr.

blauwe zander | 13-02-19 | 15:49 | 2

Tut tut ...

Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:24

@Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:24:
Hahaha!

BaldEagle | 14-02-19 | 01:02

Another day in de open inrichting Amsterdam?

drs. P | 13-02-19 | 15:48

Ga zo door Geenstijl!! Tot vervelends toe.

HogeNood | 13-02-19 | 15:46 | 6

@litebyte | 13-02-19 | 15:49:
De helft ?? Van uw eigen reaguursels bedoelt u . Ja dan moet u de huisregels nog is nalezen. Iedereen op Geenstijl kan reageren. Ga je over de schreef, dan wordt je weggejorist, zo is het leven. Daar moet u het meedoen.

Predeker | 13-02-19 | 15:56

@laatste_waarschuwing | 13-02-19 | 16:47:
Correct, weet ik, was tiep fout, ik kan het aanpassen, maar krijg dan weer een zwitsal, Dus maar gewoon doorgaan met mijn handicap. Als u zich daar aan stoort, moet u maar een mantelzorger regelen. Ik ben nog aardig mobiel, en u ?? U zit alleen maar achter uw toetsenbord, te gluren, wie een tiepfout maakt. U bent zelf niet in staat om een volle zin te maken. Kap er meer met uw domme reaguursel, en lees met uw bril op, over wat de andere reaguurders te melden hebben, en hou uw snavel, want een laatste waarschuwing vindt ik wel erg bedreigend. Ga u schamen, met spelfout, u bent zelf fout.

Predeker | 13-02-19 | 17:32
▼ 3 antwoorden verborgen

Hé Sylvana, verander de naam van je clubje eens gauw in UIT1.

nattegleufhoed | 13-02-19 | 15:46

Lekker bezig jongens 21 kogels lmao wat een faalhazen keer op keer op keer op keer op keer op keer gepruts van de nl politie wat een zooitje

gofyoself | 13-02-19 | 15:45 | 9

Wat is er mis met 21 kogels. Ze waren toch raak?

Superkwatta | 13-02-19 | 16:19

@gofyoself | 13-02-19 | 15:53

Fantastisch! Dit *is* klaarblijkelijk je hoogste niveau!

omanders | 13-02-19 | 17:55
▼ 6 antwoorden verborgen

Amsterdam?
Laat maar zitten dan.

Schadenfreude | 13-02-19 | 15:45

Je kunt er nog een duikpak van maken toch?

Bushcrafter | 13-02-19 | 15:44

Ik wacht even met commentaar geven totdat Peterrrrrrr er iets van vindt, die praat namelijk weleens met een agent.

hero_of_heaven | 13-02-19 | 15:43

Een ding, ze zorgt wel altijd voor een hoop leedvermaak onder ons Nederlanders.

Paintertje | 13-02-19 | 15:42 | 2

Weegt dat op tegen alle ergenis die ze veroorzaakt?

pale-blue-dot | 13-02-19 | 15:44

Dit is een copy en paste vanuit het Twitter Sanatorium:

"... Simons maakt geen beste beurt in de raad. Opvallend is dat ze verbinding preekt, maar de hele raad over haar heen valt. Ook GroenLinks vindt haar bijdragen ongemakkelijk. "Je zult er maar op gestemd hebben!", zegt VVD'er Eric van der Burg..."

Als een VVD'er al aangeeft dat je ee slechte keuze bent, dan ben je als bestuurder eigenlijk geen ene drol waard.

litebyte | 13-02-19 | 15:42 | 3

Nou, laten we vvd'ers nou maar niet als maatstaf nemen.
Die zeggen standaard het een en doen het ander.

Gazzerop | 13-02-19 | 15:53

Ik denk dat VVD'ers momenteel ook weinig recht van spreken hebben, met die lachende EU-handpop als MP.

Goldfinger | 13-02-19 | 15:54

Sylvana stop met pollitiek en stop je energie in het vinden van een rijke witte/blanke boze man.

Hebbiehemookweer | 13-02-19 | 15:40 | 6

.. volgens mij verdiende zij vroegah haar dikke boterham op die manier. De jaren verstreken en haar moreel-superieur gekleurde vel begint te kreukelen.

Jan Passant mk2 | 13-02-19 | 15:45

kan ze geen buitenlander trouwen? Een rijke moesliem of zo. Ach, men mag dromen ...

Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:27
▼ 3 antwoorden verborgen

Zij is het overtuigende bewijs dat op een mesthoop alles zeer weelderig groeit.

pa_niek | 13-02-19 | 15:38

.. maar goed. Nu dacht ik redelijk ingelezen te zijn in het linkse jargon dat met crypto-racisme den strijd voert tegen de westerse samenleving, zie ik ineens de kreet

"witte CISvrouw"

opduiken. Wat/wie is dat nu weer.

Jan Passant mk2 | 13-02-19 | 15:37 | 7

Het is in ieder geval geen met een halve noot verhoogde toon C.

Mammeloe | 13-02-19 | 15:49

Tijdens de gemeenteraadsvergadering van onze hoofdstad wordt een witte Cisvrouw door een vreer gedist, schiet mij maar lek. Ik ben 26 jaar maar soms voel ik me tachtig.

Maris v.d Hof5393 | 13-02-19 | 17:53

@Mammeloe | 13-02-19 | 15:49: Inderdaad: als een cis-man continu door de gender-activisten, al dan niet virtueel, tussen de benen wordt getrapt, is het veul meer dan een halve noot.

McSplutter | 13-02-19 | 21:05
▼ 4 antwoorden verborgen

Waarom heeft de GGZ haar op de wachtlijst gezet. Het blijkt toch een ernstig geval. Ze moet gedwongen worden om haar pilletje s-morgens in te nemen.

Yalimba | 13-02-19 | 15:37
-weggejorist-
litebyte | 13-02-19 | 15:37 | 3

Sylvana for president..

rein9576 | 13-02-19 | 15:36

SS is het bewijs dat democratie ook geen goed werkend systeem is. Want als zelfs iemand met een IQ van onder de 80 kan worden gekozen in een positie waar ze medeverantwoordelijk is voor een stad met bijna 1 miljoen inwoners en een paar miljard euro is er duidelijk iets mis met het systeem democratie. Wellicht dat er meritocratie een betere oplossing is.

The2Amendment | 13-02-19 | 15:35

Kijk, Sylvana, zelfs de moeder begrijpt het:

"Het lijkt me heel erg voor de agenten hoe dit is gegaan. Maar het is niet dat hij een heroïsch einde wilde of zo. Mickey was ziek en het ging niet meer."

omanders | 13-02-19 | 15:35 | 1

Precies, triest genoeg en allemaal verliezers in deze! En dan gaat dat oerdomme wijf nog eens zout in de wond strooien! Waarom rot ze niet gewoon op uit Nederland als het haar hier niet bevalt?

BaldEagle | 14-02-19 | 01:06

Een functionerende democratie zoals dat zo netjes heet, schijnt soort van aantrekkingskracht op dit soort types uit te oefenen. Het Westers lichtend voorbeeld bij uitstek Washington DC, is daar het sprekend voorbeeld van in deze toch wel onderwijl duistere Europese democratische tijden

william7055 | 13-02-19 | 15:34

Als ik inbreker zou zijn, zou ik bij Sylvana inbreken, dan hoef je niet bang te zijn dat de politie een kijkje komt nemen.

Mr_Natural | 13-02-19 | 15:33 | 6

Poeh en dan de kans dat zo'n inbreker overlopen wordt door SS. Dat is werkelijk de zwaarste straf die je een inbreker maar kan toe wensen.De horror.

tweetybird | 13-02-19 | 16:02
▼ 3 antwoorden verborgen

Waarom kijken we uberhaupt nog naar anonieme troll accounts op Twitter?

tiku99 | 13-02-19 | 15:33

De vraag is woont ze nu eindelijk in de hoofdstad?
En de volgende vraag is wanneer verhuist ze voor altijd naar Suriname?

pejoar | 13-02-19 | 15:33

Maar gezien de inzet van Sylvana was de dader dus zwart? Ik heb nergens iets gelezen over huidskleur maar het is nu eenmaal het enige waar ze voor uit bed komt.

Repetitive Beats | 13-02-19 | 15:32 | 4

nee, roomblank maar wel ultralinks en geschift. Dus toch ongeveer de achterban van Stinky Syl. Wat overigens Simons’ gewauwel over “mensen van kleur” nog onzinniger maakt.

Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:31

@Pierke Pierlala | 13-02-19 | 16:31: Dieprood is ook een kleur!

McSplutter | 13-02-19 | 21:06
▼ 1 antwoord verborgen

Het is een omhooggevallen MTV vj. Eigenlijk zouden we zo iemand collectief moeten negeren.

pale-blue-dot | 13-02-19 | 15:32 | 4

@Glasgow Argus | 13-02-19 | 15:36: Excusez moi, ik wist niet dat er meerdere muzikale kanalen op de kijkbuis zijn met nagenoeg dezelfde naam.

pale-blue-dot | 13-02-19 | 15:38

Dat is niet zo inclusief geformuleerd.
Meer polico zou zijn: "eigenlijk zouden we zo iemand collectief moeten andersgekleurde-medemensen".

nick.name | 13-02-19 | 15:45

@Glasgow Argus | 13-02-19 | 15:36:

Mooiste was natuurlijk dat ze die baan alleen maar kreeg omdat ze een kleurtje had. De brunette/blonde/etc posities waren al ingevuld. En de tenenkrommende slechte interviews die ze deed, ongelofelijk.

DMaN | 13-02-19 | 16:07
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
pollie4 | 13-02-19 | 15:32

Had iemand anders verwacht? De NPO geeft deze beroepsgekwetsten telkens weer een podium. De gemeenteraad mag wel een beetje inbinden. Het valt bij SS in deze situatie wat meer op, maar als Annabel een duidelijk punt heeft gedraagt het gros van de raad zich als Sylvana. Een beetje hypocriet is het wel.

Frau Merkel | 13-02-19 | 15:32 | 2

vanavond bij Jinek!

pibasso | 13-02-19 | 15:35

@pibasso | 13-02-19 | 15:35:

Als u vroeger inschakelt vast op DWDD . Jinek is meestal een herhaling van DWDD zonder geplugt puin muziekbandje.

tweetybird | 13-02-19 | 15:58

Geen kritiek op de politie hoor:
"De woordvoerder van BIJ1 wijst op slechte ervaringen met de politie bij de achterban, veel jongeren met een migratieachtergrond."
Waarom worden er nu jongeren met een migratieachtergrond bijgesleept?
Wie is die woordvoerder van BIJ1?
Als ik dat zo lees, vind BIJ1 het bijna jammer dat het slachtoffer niet van kleur was.

Roadblock | 13-02-19 | 15:30 | 4

Jongeren met een migratie achtergrond zijn 80% meer betrokken bij diefstal, geweldsdelicten, drugshandel, gedwongen prostitutie, witwassen, berovingen, en ga zo maar door.
Dus is het logisch dat haar doelgroep vaak met politie in aanraking komt, en het is logisch dat de migratie achtergrond boef dat niet leuk vind.
Eigenlijk zegt Sylvana: laat mijn doelgroep gewoon crimineel zijn, en politie doe daar aub niets aan!

pollie4 | 13-02-19 | 15:35

@pollie4 | 13-02-19 | 15:35:
Die slechte ervaringen bestaan er dan uit dat ze opgepakt worden als ze wat flikken?

Roadblock | 13-02-19 | 15:45

@pollie4 | 13-02-19 | 15:35:

Ze moet niet zeuren. Haar doelgroep heeft al 1 keer in de week edn geheel eigen programma. Ze wilden het eerst in de hoofdrol noeen maar hebben voor het correctere opsporing verzocht gekozen.

tweetybird | 13-02-19 | 16:01
▼ 1 antwoord verborgen

Voor Sylvana's acherban in de Bijlmer is dit een issue:
"Ey swah, die wwwitte popo hebben hem gepopt met ta-wiiiiiiintig kogels. Mijn pipah is heeejlig, dus ik stememmmm Brunswwwij.... euhh...Sylllvana!"

kotelet | 13-02-19 | 15:30

Wie had dat gedacht; van zeuren over Zwarte Piet, tot politiek ongewenste griet?

Boris Poepnagel | 13-02-19 | 15:29 | 1

lol

Geenzuiverkoffie | 13-02-19 | 15:53
-weggejorist-
Bernhard de II | 13-02-19 | 15:29 | 2
-weggejorist-
Conan de Rabarber | 13-02-19 | 15:28 | 1

Dit krijg je er nu van in het gesticht dat Amsterdam heet.

oakmont | 13-02-19 | 15:28

Een stem op Simons is een verloren stem. Iedereen die dit sujet in het zadel heeft geholpen mag zich gaan schamen.

Sunabalk | 13-02-19 | 15:28

Volslagen gestoord persoon. Daar laat ik het maar bij.

EefjeWentelteefje | 13-02-19 | 15:28

"Jij hebt makkelijk praten als witte cisvrouw" sneert 'Gender Schmender vreer' richting Ellen Kluit. Die halve vent moet mij eens proberen uit te leggen wat hij daarmee bedoelt. Waarschijnlijk wil hij zeggen dat blanke vrouwen die het lef hebben om zich zonder moeite vrouw te voelen niet deugen, juist omdat ze blank zijn en er geen moeite mee hebben om hun seksuele identiteit precies te laten samenvallen met hun geslacht, en daarom hun bek moeten houden, ook als het over heel wat anders gaat dan gendergezever.

Schoorsteenveger | 13-02-19 | 15:27 | 4

Een cis-vrouw is toch een vrouw die niet twijfelt over haar geslacht en haar geaardheid? Dus gewoon een "normale" huis-, tuin- en keukenmevrouw? Wist niet dat je dan tegenwoordig ook iets fout deed.

Graaisnaaiert | 13-02-19 | 15:54

@Graaisnaaiert | 13-02-19 | 15:54:

Ik ken wel cismannen. Vaak van een zekere komaf die sissen tegen vrouwen en kkhoer roepen. Maar cisvrouwen?

DMaN | 13-02-19 | 16:03

@Graaisnaaiert | 13-02-19 | 15:54: Dat had u natuurlijk wel moeten weten. Door hun gedrag, stigmatiseren cis-vrouwtjes alle niet cis-vrouwtjes. Niet cis-vrouwtjes hebben niet de luxe dat ze zich simpelweg kunnen richten op cis-mannetjes en simpelweg kunnen neuken met het andere geslacht. En daarmee zijn ze buitengesloten, zielig en dus zijn alle cis-mensjes fout!

ChupaChupa | 13-02-19 | 17:34
▼ 1 antwoord verborgen

Als mevr. Simons er in slaagt hier een politiek slaatje uit te slaan, is zijn dood in ieder geval niet voor niets geweest.

streksum | 13-02-19 | 15:24
-weggejorist-
yurgen9999 | 13-02-19 | 15:23 | 3

Ze heeft natuurlijk wel een punt . Althans, nog nooit is aangetoond dat de politie de samenleving feitelijk veiliger maakt. Tel eerst al die onnodige politie-doden eens bij elkaar op en trek daar de door politie optreden voorkomen gevallen van af.

Baron Clappique | 13-02-19 | 15:20 | 16

@Zo Ontzettend Moe | 13-02-19 | 15:48: Als je thuis bent hopelijk wel.

Halal gehaktbal | 13-02-19 | 15:57

@omanders | 13-02-19 | 15:24:
Chamberlain, pijnstillers, het leger, stellingen, reanimaties, gezond verstand, dwaas, zwammen, roeptoeteren. Allemaal zeer sterke reacties. Misschien moet ik mijn vraag anders formuleren ? Of maar beter helemaal intrekken en mijn excuses aanbieden ? Het functioneren van de politie staat kennelijk niet ter discussie. Of gaat dit over Sylvana en is daarom alles fout.

Baron Clappique | 13-02-19 | 16:05

@Baron Clappique | 13-02-19 | 16:05:
Het is wel een beetje de formulering van de vraag ja. De politie dient idd altijd nauwgezet in het oog gehouden te worden.
De vraag of de politie de samenleving meer schade doet dan deugd suggereert dat de NL-samenleving afzakt naar niveau DDR/Irak/ Venezuela.
Er zijn dagen dat men die indruk idd krijgt, maar algemeen gezien is het zover nog niet. Nog niet !

reservebelgië | 13-02-19 | 16:20
▼ 13 antwoorden verborgen

En we kunnen er nu zeker van zijn dat Bij1 twee zetels krijgt.

omanders | 13-02-19 | 15:19

Sylvana is echt iemand die het bord van tafel slaat als ze een blanke man moksi meti ziet eten.

Patje2011 | 13-02-19 | 15:19 | 8

Ik moest Moksi Meti googlen maar het ziet er wel verdomde lekker uit. Syl, mag ik bij je komen happen?

Graaisnaaiert | 13-02-19 | 15:50

@van Rossem. Doe jezelf een lol en ga eens wat eten/halen bij de Surinamert. Riaz in 020 was jaren geleden mijn favoriete adres en daarvoor Warung Swietie voor de beste saté vooral maar ook veel meer van wat daar op de kaart stond. Als je niet alleen van gehaktballen houdt is het een aanrader.

Halal gehaktbal | 13-02-19 | 15:55

moksi meti hebben wij daar in feiten naartoe gebracht, toch?

Shareholder II | 14-02-19 | 00:53
▼ 5 antwoorden verborgen

Sylvana heeft haar 15 minuten faam opgebruikt. Haar narcisme gekoppeld aan een onmetelijke domheid worden haar nu zo langzamerhand door iedereen breed uitgemeten. Eén raadsperiode en dan is het finito. Misschien heeft John de Mol dan nog iets in de nachtprogrammering voor haar.

Overigens vind ik dat R. van Dantzig een ranzige hypocriet is, met zijn meninkjes over witte wijn drinkers aan de rand van een zwembad op een exotische lokatie terwijl hijzelf jaarlijks naar Zuid Afrika vliegt om aan een zwembad witte wijn te zuipen. Maar ja, typisch D66 modus operandi.

Glasgow Argus | 13-02-19 | 15:18 | 1

Welnee. Begrijp dat nu eens: Ze catert niet dit publiek maar de ACAB-ratten. En die willen dit.

omanders | 13-02-19 | 15:21

Stuur dat wijf weg!! Motie van wantrouwen en hup: weg met SS.

kommabijmebinnen | 13-02-19 | 15:17 | 1
-weggejorist-
Frau Merkel | 13-02-19 | 15:35

Klopt Syl,
De politie is speciaal ingehuurd om de stad onveilig te maken voor bepaalde bevolkingsgroepen. Zelfs in reeds door deze bevolkingsgroepen overgenomen EN bestuurde steden is dat extra zo.
Komt door wit privilege, slavernijverleden en de patriarchy. Kijk maar eens op de straatnaamborden, die zijn blauw maar crypto-subtiel beschreven met witte namen.
Het is een complot! Roer daar maar eens flink in.

Jan Passant mk2 | 13-02-19 | 15:16 | 1

Inderdaad heeft ze wat te doen, ze moet haar idiote gedachten gang toch ergens op kunnen baseren.

marian2???? | 14-02-19 | 04:13

Wat ben ik toch wederom blij heel ver van die Randstad te wonen. Wat een achterlijk zootje, daar.

Bytemaster | 13-02-19 | 15:14

Mij eerste gedachte gister: Dit is Sylvana ingefluisterd door 'psychiater' Cailin Kuit. Die kende het overleden slachtoffer met psychische problemen natuurlijk uit haar praktijk. Of van de gang van de wachtkamer.

Mammeloe | 13-02-19 | 15:14 | 2

Dat moet hem zijn.

Muuke | 13-02-19 | 15:18

Ze heeft flink in eigen voet geschoten met d’r gedram.

Trumme | 13-02-19 | 15:13

Sylvana heeft kennelijk wel vaker schoten gehoord in Zuidoost. Ik snap haar gevoel van onveiligheid wel. Oh nee, ze woont al lang niet meer in de Bijlmer.
Je kunt Syl wel uit de Bijlmer halen, maar de Bijlmer niet uit Syl.

pibasso | 13-02-19 | 15:11 | 4

Ze heeft er nog zelfs bewegende beelden van gezien.

Jos Tiebent | 13-02-19 | 15:18

.. ze is er zelf een bewegend beeld van

Jan Passant mk2 | 13-02-19 | 15:21

Ja, maar dit is een schot voor de boeg.

Schoorsteenveger | 13-02-19 | 15:31
▼ 1 antwoord verborgen

Kunnen we dat stukje Nederland niet aan de zee geven?

trekarm | 13-02-19 | 15:10 | 1

is al geprobeerd maar Greenpeace ging er voor liggen.

jos verstoppen | 13-02-19 | 15:16

Vanavond mag ze uithuilen bij DWDD.

bergsbeklimmer | 13-02-19 | 15:10 | 1

Heeft ze nog net de tijd om een verhaaltje in mekaar te flansen over hoe racistisch die hele Raad haar bejegende.

Schoorsteenveger | 13-02-19 | 15:32

Dat wisten we toch al? Dat Sylvana extreem is!

FasiscovanJole | 13-02-19 | 15:10

Kunnen jullie dat geesteszieke wijf ook eens negeren aub !

Roger Gene II | 13-02-19 | 15:09
-weggejorist-
Nemo_Tenetur | 13-02-19 | 15:09
-weggejorist-
Ikdus | 13-02-19 | 15:09 | 2

Sylvana wil heel graag excessief politiegeweld, het liefst tegen bruine mensen, dan kan ze paar puntjes maken.

priks | 13-02-19 | 15:09 | 4

Die puntjes ja, dat is het punt.

reservebelgië | 13-02-19 | 15:18

Heb ik iets gemist? Ik dacht dat het slachtoffer een blanke man was.

Ibu | 13-02-19 | 16:01

Tja ziekelijk die SS.

marian2???? | 14-02-19 | 03:59
▼ 1 antwoord verborgen

Ja, de politie heeft vaak geschoten (21 keer), en dat had ook met drie betere schoten gekund.
daarin geeft ik dat vreerselijke mens gelijk.
Of schoot 1 agent ook met een nepwapen?
Maar de racismekaart spelen, dat is zeer ongepast, en laat zien wat een absurd vals kreng dit is, die 'verbindende" mevrouw Simons.

Nuchternederland | 13-02-19 | 15:09 | 8

@Roadblock | 13-02-19 | 15:36: De politie heeft tegenwoordig lichtere wapens omdat de vrouwen het wapen niet vast kunnen houden door de grotere greep en de terugslag niet op kunnen vangen. Geweldig dat diversiteitsbeleid.

Frau Merkel | 13-02-19 | 15:55

21 keer geschoten.... Ik kan me helemaal voorstellen dat de 1e reeks schoten niet dodelijk bedoelt waren. Want that's how the Popo rolls in Nederland. Wellicht is men pas tot dodelijk treffen overgegaan nadat de 1e methode niet voldoende bleek om het figuur te stoppen.

poiuytrewq | 13-02-19 | 15:59

Je vergist je. Er is gewoon ontzettend overtuigend "pang" geroepen.

Shareholder II | 14-02-19 | 00:50
▼ 5 antwoorden verborgen

Mooi dit. Tragisch ook, dat wel. Ga gewoon weer wat leuks doen Syl. Kap hiermee.

John McClane | 13-02-19 | 15:07

Ze heeft helemaal gelijk. Ik heb in de laatste twee weken alleen al meer dan 10 (!) keer een blanke agent zijn volledige pistoolmagazijn zien legen op een donker persoon. Racisme is echt een ding in Nederland, ik word er ziek van en het MOET stoppen!! NU!

een maffiabaas | 13-02-19 | 15:07 | 4

Nederland heeft een lange historie van Rascisme, zelfs de Romeinen discrimineerden we al. Daarom zijn ze ook weggegaan, net als de Spanjaarden na hun.
Ook toen we de Duitsers gingen discrimineren in 1945, gingen ze weg.

Nuchternederland | 13-02-19 | 15:11

Ik heb protesterend publiek van kleur ook al 3 keer zien plunderen (Oh nee dat was Haiti).

Roadblock | 13-02-19 | 15:12

Whahahaha, u heeft de afgelopen twee weken 10X een agent zijn pistool leeg zien knallen op een persoon van kleur?!

Die klote NOS moet zich kapot schamen dat ze dit niet in het nieuws hebben laten zien, de ke-le-re lijers

Dr.Tatta.Macamba | 13-02-19 | 15:32
▼ 1 antwoord verborgen

Silly is briljant in het voorlezen van de autocue (zonder eyeglasses) op TMF, maar voor de rest schittert ze in domheid, onwetendheid en arrogantie ten opzicht van haar blanke medemens. Kappuh nau!

Jos Tiebent | 13-02-19 | 15:06 | 1

Prima boegbeeld van haar partij dus en het volk dat op haar stemt.

2voor12 | 13-02-19 | 15:13

Simons probeert er gewoon alles aan te doen om te zorgen dat het slachtoffer gevoel van haar aanhang aansluiting gaat vinden bij de realiteit. Als dat betekent dat je de waarheid moeten bewerken, en daarbij blank daderschap moet fingeren is dat geen enkel beletsel.

Statler en Waldorf | 13-02-19 | 15:06

Krijg je met debielen in de politiek. Ze zouden echt een paar opleidingsvereisten moeten hebben. Bijv. minimaal 10 jaar werkzaam in het bedrijfsleven.

tragic1911 | 13-02-19 | 15:05 | 1

Dan wordt het erg stil in van K.

Ibu | 13-02-19 | 15:58

Maar alle kritiek op haar is natuurlijk racisme ... en bewijs dat PoC niet voor vol worden aangezien.

NaughtiusMaximus | 13-02-19 | 15:05
-weggejorist-
frisenfruitig | 13-02-19 | 15:04 | 2

In feite heeft Sylvana niets anders gezegd, dan wat vele reaguurders hier ook riepen toen het incident net gebeurd was. Weinig empathie, gewoon meteen je mond opentrekken. Komt wel vaker voor in de samenleving.

Papa Jones | 13-02-19 | 15:04 | 3

Je ziet reaguurders daarentegen alleen in reaguursels die verder geen schade aanrichten.

jos verstoppen | 13-02-19 | 15:08

Ja, maar zijn opvallend genoeg wel altijd dezelfden die dat doen.

Roadblock | 13-02-19 | 15:10

Alleen heb ik niet te weinig stemmen gekregen en slechts via een restzetel in de raad gekomen. En word ik in natura uitbetaald. Russische Wodka.

Mammeloe | 13-02-19 | 15:23

Verbinden.... i.v.m dit creatuur denk ik dan aan een dwangbuis.

bqbq | 13-02-19 | 15:04
-weggejorist en opgerot-
van_Heutsz | 13-02-19 | 15:04 | 1

Ook voor Sylvana geldt: Schoenmaker, hou je bij je leest.
Geen idee waar ze goed in is, maar politiek is niet haar metier, om het netjes te zeggen.

Graaisnaaiert | 13-02-19 | 15:03 | 4

Ze was bij TMF.
Net zoals Sylvie.
Maar die laat af en toe schaars gekleed haar reedt nog zien.
Dus die is nog wel ergens nuttig voor.

spoilerfreak | 13-02-19 | 15:08

coconut en banana

Jos Tiebent | 13-02-19 | 15:08

Ze kan een afro-american imiteren en zich zelfs zo voelen. Ze heeft zich echt ingeleefd in haar rol. Jammer voor haar dat ze niet op het witte (oops) doek komt.

Patje2011 | 13-02-19 | 15:15
▼ 1 antwoord verborgen

Eric van der Burg, de beste burgemeester die we nooit gehad hebben.

Ardbeg | 13-02-19 | 15:03 | 3

Goed onderbouwd, dit.

Graaisnaaiert | 13-02-19 | 15:05

Dergelijke mythevorming slaat nergens op gezien hij een VVD'er is, en daardoor is 'beste' uitgesloten.

Lafayette | 13-02-19 | 15:06

Sylvana kan beter haar gaan knippen of iets soortgelijks. Veiliger voor haar.

Is dit nog nieuws? | 13-02-19 | 15:02 | 3

*veiliger natuurlijk in de zin van "geen kritiek ontvangen".

Is dit nog nieuws? | 13-02-19 | 15:03

Momenteel wordt ze zelf geknipt en geschoren. Stilzitten dus...

bakermat | 13-02-19 | 15:03

Is dit nog nieuws? | 13-02-19 | 15:02
Sylvana: "Stad onveiliger door optreden politie"
chicago: "Stad onveiliger door optreden Sylvana"

Of, vrij naar @Cobalt Bomb: zou m'n hond er nog niet door laten trimmen.

chicago river | 13-02-19 | 15:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken