Vogelvrije Pakistaanse christen Asia Bibi verhuist naar NEDERLAND

Social
Iets met een glaasje water drinken in een moeilijk moslimland en daarom negen jaar in de nor verdwijnen wegens blasfemie. Kan allemaal in Pakistan - dat "Land of the pure" betekent - en sinds haar vrijspraak wil natuurlijk heel half Pakistan d'r hoofd op een spies. Gelukkig is ze naar verluidt nu onderweg naar het beste land ter wereld. Eerst zou ze nog naar common wealth Engeland verhuizen, maar daar schijnen toch iets teveel andere haat-Pakistanen te wonen. De Nederlandse Facebook-pagina Pakistanen in Nederland daarentegen heeft maar 952 likes. En nu allemaal in koor! "Als er een clubje komt, waar ik niet bij wil horen, mag ik dan bij jou? Als er een regel komt, waar ik niet aan voldoen kan, mag ik dan bij jou? En als ik iets moet zijn, wat ik nooit geweest ben, mag ik dan bij jou? Mag ik dan bij jou schuilen, als het nergens anders kan?" Ja Asia, dat mag je. WELKOM IN ONS LAND! Later meer!
Social
Lijers
Social
Reaguursels
InloggenZal er nog diplomatiek overleg worden gevoerd? Wanneer komt Asia Bibi nu naar Nederland? Kan toch niet zo zijn dat ze alsnog door een boze menigte in Pakistan wordt opgehangen op den duur en hier nu wordt vergeten?
Tijd voor een update op GeenStijl ?
Tegen Asia Bibi zing ik met heel mijn hart: "Jij bent welkom, welkom, welkom in mijn land." Ik zou heel trots zijn als zij in Nederland zou gaan wonen.
Henk P | 07-11-18 | 23:12 "NL is van origine christelijk"
[ naam onder stukje opmerkt: epistel schrapt ]
Henk P, wat je hier zegt is een onjuiste voorstelling van vorken en stelen.
Moge Odin je scholing bijspijkeren.
en
Moge Nehalenia aan Asia een veilige overtocht bieden naar een ècht land met grenzen.
Elke plek op de wereld waar fanatieke moslims de scepter zwaaien verwordt tot een hel. Deze doctrine loslaten op Europese democratieën, waarin alles gericht is op concensus en samenwerking, is een recept voor een ramp. Waar religie elk aspect van het leven overheerst, is geen ruimte voor ratio, noch voor aardse wetten en regels.
Ook gematigde (hoogopgeleide) moslims in mijn kring proberen mij met soms ongemakkelijke nadruk van dingen te overtuigen, van het kwaad van Amerika, bijvoorbeeld. En of het nu gaat om kunst, cultuur of wetenschap, alles wordt toegeschreven aan de hand van Allah. Het eerste uur kan ik dat nog wel handelen, daarna wordt het beklemmend. In hoeverre kun je in zo'n situatie eerlijk zijn?
Recentelijk moest mijn kind met wat klasgenoten een betoog schrijven waarin de stelling moest worden verdedigd dat Nederland zowel mono- als multicultureel is. De docent moedigde hen aan om buiten de kaders te denken, maar mijn kind was bang om haar islamitische klasgenootjes onbedoeld voor de schenen te schoppen. Ieder woord ging dus op een goudschaaltje. Ook voorvoelde ze wat de docent het liefst zou willen horen. Ik herhaal: in hoeverre kun je in zo'n situatie nog echt eerlijk zijn?
Dat kan niet en als uw dochter aanvoelde wat de bedoeling van de discussie was, dan leren ze er niets van behalve wat de 'correcte' mening is. Zo'n docent is gewoo lekker interessant aan het doen. Kritisch denken leer je niet door politiek beladen onderwerpen te behandelen, dat komt vanzelf als je het kritisch denken beheerst. Om te beginnen kun je beter minder politiek beladen onderwerpen pakken en dan opwerken naar meer beladen. In een omgeving waar leerlingen aanvoelen wat de bedoeling is, is er geen sprake meer van vrijdenken, dan is het gewoon een les in conformeren. Daarvoor hebben we al de staatsomroepen en haar programmering. Verspilde lestijd dus helaas. Jammer.
WELKOM! Je zult je snel thuis voelen tussen de moslimstrijders die het WELKOM-comité heeft binnengelaten.
We hebben al genoeg religie hier waarom moet er dan nog een christelijke vrouw bij? Bovendien is die vrouw hier ook niet veilig.
Armenië is een Christelijk land, een stuk dichterbij, en er is ruimte...
Welkom Asia Bibi. Voor echte vluchtelingen is hier altijd plaats.
Ben het met u eens.
Ik vind dit eigenlijk helemaal niet erg. Hopelijk krijgt ze de smaak van vrijheid te pakken in ons land en word haar alle zendtijd bij Pauw, Jinek en al die andere meuk die ik nooit kijk gegund zodat die achterlijken hier wat meer besef krijgen waar ze zich mee inlaten. Een soort tweede Ayaan Hirshi Ali.
Grappig dat dit bij iedereen woede opwekt.
Snapt dan niemand dat dit ons in ons eigen land te wachten staat?
Moeten er dan nog meer moslims naar Nederland komen?
IS (ook moslims) is ook een voorbeeld.
Mijn God Hetkanverkeren wat sla je de plank nu mis.
Of is dit misschien "grappig" bedoeld?
Ze is vrijgesproken.
Heb je voorbeelden van Marokkanen in Nederland die zich net zo erg hebben gedragen als de autochtone Gerard van D., Jos Brech, Sander Van, etc. Zo niet, stem dan PVV.
Cobarde | 08-11-18 | 08:26 |
U noemt een aantal namen op waar weinigen van gehoord hebben. Hoe steekt dat af tegen de 1000en islamieten die al decennia rottigheid uithalen?
Dit soort mensen is het politieke asiel voor uitgevonden. Ze zijn in duidelijk gevaar, dus die is hier welkom.
Dit dus.
Laat die vrouw dan de laatste zijn die ons land betreed. We hebben geen huizen meer om deze mensen te stallen. Het duurt ook niet meer lang dat het geld hiervoor op is, gezien de komende crisisverwachting.
van de regen in de drup. het begint op Schiphol bij de taxi's.
Nou, als ze ook maar lijkt op haat advocaat ..... dan krijgen we er nog iets mee te stellen.
Advocaat, is hier op schengen voorwendsel, wist alweer van alles van ons.
Waarom moeten wij eisende mensen 24/7 beveiligen?
Beschaving. Doen we bij Wilders ook.
Bij Fortuyn wat minder en dat is nog steeds n dingetje en terecht. Vrijheid van penisuiting weet je wel. Uh meningsuiting.
Voor mensen zoals zij bestaat er dus politiek asiel. De kans is groot dat haar een status wordt toebedeeld. En ik sta daar helemaal achter. In dit geval.
Beste_Landgenoten | 08-11-18 | 07:15 |
Op basis van?
Op basis van het feit dat haar leven gevaar loopt wegens haar politieke overtuiging, of zo je wil haar uitspraken. Wen er maar aan KK dat er legitieme redenen zijn om iemand asiel te verlenen. Ik brgrijp wel dat er voor jou geen enkele reden voldoende is, maar dat kenmerkt je dan ook weer zeg maar.
Ik vrees dat Asia binnen enkele maanden met heimwee naar het relatief tolerante Pakistan verlangt :-)
Nee, dat is overdreven, maar de staat van achterlijkheid-knuffelarij hier zal haar tenminste verwonderen.
De betamales/orbiters in het huidige westen zullen den gleuf nog droger maken dan de voormalige woestijn en de heersers die daarbij horen. Wat ik u brom.
Verhuizen van het ene achterlijke land naar een ander achterlijk land. Het ene land is achterlijk omdat ze daar nog afrekenen in geiten het andere land is achterlijk omdat ze de geitenneukers asiel verlenen. Uiteindelijk moet iedereen in het nieuwe land ook gaan afrekenen in geiten. Toekomstmuziek? En begrijpt u het nog, ik wel. Maar of ik daar vrolijk van wordt?
Kompromat | 08-11-18 | 04:01 |... uw verhaal hoor je niet in de Tweede Kamer en ook niet bij de NPO...
opvang en zorg in eigen regio is beter en goedkoper dan naar Nederland halen.
We doen erg veel voor moslimlanden - homo's mogen ook naar NL komen.
Dit terwijl Polen, Hongarije en Oost-Europa niets doen.
Het klinkt sociaal door al die mensen hier opvang, zorg, een woning plus een langdurige uitkering te geven.
Echter het kostenplaatje en de woningnood worden alsmaar groter met toenemende maatschappelijke spanningen - mensen zien dat migranten uit moslimlanden onder de noemer 'vluchteling' hier in de watten worden gelegd.
Ze krijgen meer aandacht en meer zorg dan onze ouderen en hulpbehoevenden.
Hoe is NL... over 5 of over 10 jaar---> Rutte (III) denkt dat we hier oneindig mee kunnen doorgaan. Elk nadenkend kind begrijpt dat dit niet kan... je kunt niet ieder jaar de BTW, accijns en heffingen verhogen er komt over een paar jaar een keerpunt waarbij rijke en werkende Nederlanders dit land zullen ontvluchten.
Dan zit Den Haag met de handen in het haar... migranten uit moslimlanden komen naar NL en Nederlanders vluchten het land uit.
sociaal_econoom | 08-11-18 | 06:59 |
Dit is langer aan de gang, mijn waarde. Het is waarom ik NL al jaren geleden verlaten heb. Het wordt alleen maar erger, nooit beter. En dat doet mij soms pijn, het vlak land wat ik verliet. Ook al heb ik het beter nu....
@Kop Kaaz... je hoeft niet ver weg om in een andere situatie te komen.
Bijvoorbeeld Luxemburg - dit kleine land heeft nauwelijks asielzoekers binnengekregen. Het is nog steeds dunbevolkt en erg welvarend.
Luxemburg heeft een ANDER asielbeleid - zij zeggen heel eerlijk, we zijn maar een klein land met 550.000 inwoners... we kunnen onmogelijk iedereen opvang, zorg, een woning met een uitkering geven.
Je krijgt in Luxemburg maximaal 6 maanden opvang - daarna moet je jezelf zien te bedruipen middels werk, bij familie of kennissen.
Wij vinden het in NL normaal dat iemand afkomstig uit een moslimland hier gratis opvang krijgt in een AZC, daarna gratis een ingerichte woning, met extra zorg, extra aandacht en een levenslange bijstandsuitkering.
Er is niet één land in de wereld die dit kan volhouden---> ook wij niet.
sociaal_econoom | 08-11-18 | 07:31
U hebt gelijk en het grappige is dat ik daar al sinds enige jaren woon. Le smile...
@sociaal_econoom | 08-11-18 | 06:59
In de beginjaren ‘90 was ik al politiek bewust, op jonge leeftijd.
Toen was Hans Janmaat de Grote Boze Boeman voor Deugend Links. Het verzuurde linkse klimaat in die jaren smoorde alle discussie omtrent dit onderwerp in de kiem.
Later begon Frits Bolkestein over opvang in eigen regio en quota voor asielzoekers. Beide vergen aanpassingen aan vluchtelingenverdragen. Toen Frits de verkiezingen gewonnen had kwam hij, nadat hij met de PvdA aan de coalitieafspraken zat, “plotseling” terug op deze ideeën. Zogenaamd omdat hij erachter gekomen was dat er dan vluchtelingenverdragen moesten worden aangepast. Dat wist hij uiteraard al voor de verkiezingen, maar om electoraal gewon hield hij zijn mond. Daarnaast moest hij met die verzuurde PvdA’ers een monstercoalitie smeden, en voor hen waren (en zijn) vluchtelingenverdrag heilig.
Nieuw zijn deze ideeën dus zeker niet. Alleen wil niemand in bestuurlijk Nederland de koe bij de horens vatten
Ik heb geen 5-10 jaar nodig om te zien hoe Nederland erbij komt te staan. De lessen uit het verleden, en de ontwikkelingen sindsdien, zijn voor een ieder die zijn/haar ogen niet in de zak heeft evident.
Wij leven gewoon in een land met heel veel hersenloze, oppervlakkige randdebielen, vermeerderd met een categorie (bekende) Nederlanders die hun moeder verkopen om zich maar publiekelijk deugend in de schijnwerpers te kunnen krijgen, om hun carrière een extra boost te kunnen geven en hun bodemloze zakken te kunnen vullen.
Ik schrijf geen geschiedenisboeken. Ik ben er echter wel van overtuigd dat de toekomstige generaties Nederlanders ons tijdperk als een pikzwarte bladzijde in de geschiedenis zullen beschouwen: de door onze voorouders opgebouwde welvaart is door ons verkwanseld, en multicultureel Nederland is een grote bak ellende.
Met de Chinezen overigens als lachende derde.
Kompromat | 08-11-18 | 08:02 |
Ik was als kind al bekend met het fenomeen janmaat en dergelijke. Hij werd toen vergeleken met adolf 2.0 maar wisten wij veel. De laatste 10-20 jaar heb ik wel eens wat fragmenten over Hans op het internet voorbij zien komen. Het aparte is dat hij toendertijd milder klonk dan bv Hongarije of Polen. Of andere elementen in onze staat.
Maar hij werdt toen verguisd, aangevallen en er werden aanslagen op hem gepleegd. De jaren 80 waren fijn maar vol met linkse rakkers die de macht wilde grijpen sinds eind jaren 60/70. We zaten er allemaal naast en hebben de verkeerde leiders gevolgd. Mijn enige excuus is, ik was nog geen tiener.... wisten wij veel?
Het onderwijs is al sinds de jaren 70 gekaapt door de marxisten en westhaters.
Hmm als ik het goed las stelde ze gewoon een kritische vraag over Mohammed. Maar ja... Kritiek op het geloof van de vrede....
En dan naar Nederland komen waar zelfs een politicus wordt vervolgd voor het stellen van een vraag.
En dan naar Nederland komen waar zelfs een politicus wordt vervolgd voor het stellen van een vraag.
Asia Bibi is heel erg welkom, maar de vraag is of Nederland geschikt voor haar is. In de meeste AZC's is het sowieso niet veilig voor niet-moslims. En daarbuiten zijn er ook genoeg radicale moslims dankzij ons tolerante t.a.v. radicale moskeeën. Denk dat een land als Japan waar ze niks doen aan de import van moslims wel zo veilig is.
Inderdaad. We zijn hier zo tolerant dat het juist onveilig is door de aanwezigheid van al dat moslimtuig.
@Angelica Wilt U alstublieft niet proberen om voor heel Nederland/mij te spreken? Mijn dank is groot.
Weet de huidige berichtgeving niet, weet wel van een aantal jaar geleden toen deze zaak in het nieuws kwam.
Ja, zij is welkom. Misschien dat ik mijn mening nog herzie in de toekomst maar wat ik van haar weet wil zij helemaal geen problemen maar zit nu zwaar in de shit om niks. Volgens mij is daar het politiek asiel voor uitgevonden: Mensen een uitweg te bieden die anders om niks ter dood worden gebracht, onder andere.
Wens haar sowieso alle goeds, iets wat zij niet in eigen land hoeft te verwachten. 1 valse beschuldiging en je leven staat op het spel met die geloofsfanaten. Best triest want geloof is precies dat. Het is niet zeker weten ook al geloof je nog zo sterk in iets of iemand.
Begrijpelijk en ik ben het met u eens. Maar wat is uw plan van aanpak dan omtrent deze situatie? Voorlopig is er nog geen enkele zekerheid omtrent dit verhaal tenzij de persoon/dame in kwestie daadwerkelijk hier neervogelt. En dan nog, wat weten wij/wat wordt ons verteld over de regels, voorwaarden en agenda omtrent deze 'asielzoeker'? Zelf weet ik het nog niet, wat kunt u ons vertellen erover? Ik sta open voor nieuwe info zoals betaamt.
@ Kop Kaaz,ik heb je eerdere reaguursel ook gelezen en wil zeker niet een nieuwe stroom nep-asielzoekers op gang brengen. Ik heb ook meningen over de huidige aanpak en het woord landmijnen ontbreekt wat mij betreft in de oplossingen die worden aangedragen...
Wat ik wel weet is dat er verblijfsvergunningen worden/werden toegewezen vanwege een paspoort, bijvoorbeeld uit Syrie. Deze vrouw had een normaal leven, kreeg ruzie met een moslim en mag nu ondanks vrijspraak van een valse beschuldiging alsnog vrezen voor haar leven.
Mevrouw is analfabeet, zal zeker weer een uitkering voor het leven zijn. Toch kan ik beter leven met haar aanwezigheid dan mensen die vanwege paspoort asiel krijgen of mensen die na een verblijfsvergunning gekregen te hebben nog even op vakantie gaan naar land van herkomst...
Misschien zie ik dingen over het hoofd, kan zijn. Ik leer echter graag bij.
@Kop Kaaz
"Maar wat is uw plan van aanpak dan omtrent deze situatie?" Ik ben eerder benieuwd naar het plan van aanpak van Pakistan en het hele midden oosten. Wat zijn zij van plan. Niet alleen in deze casus, maar wat is de insteek van al die mensen daar. Hoe gaan zij het aanpakken om voor de aankomende paar honderd jaar vreedzaam met de rest van de wereld samen te leven?
BootleggersSmurf | 08-11-18 | 06:53 |
Geachte, U hebt gelijk. Maar dan nog, geen land zonder grenzen. Ze is welkom hier als ze is wie ze zegt dat ze is. Het nadeel is, voordat je het weet gaan de haatbaardjes het succes claimen en kopieren en wat dies meer zij. Dat is mijn enige zorg. Ik woon al een tijd niet meer in NL maar heb er nog familie wonen. En soms pink ik wel eens een traantje weg over hoe het was toen ik er opgroeide en wat het nu is geworden. Uw vriend, Kaaz.
peterdh | 08-11-18 | 06:57 |
Nou, ik had het over deze specifieke casus maar u hebt ook gelijk. Den islam en onze manier van leven...... dat gaat em niet worden volgens mij. Begrijp me niet verkeerd.
@@ Kop Kaaz, dat zijn gedeelde tranen. *snif* In Amsterdam wonen helpt ook niet echt.
Mijn eerste reactie is dat mensen dan net zoveel media ophef mogen veroorzaken, per geval wel te verstaan.
Welke procedure je ook bedenkt, er zijn mensen die daar misbruik van willen of gaan maken. Polen met het UWV, moslims met asielprocedures. Waar Polen misbruik maken van dingen die voor Nederlanders ook openstaan verzinnen moslims dingen als AMA's die 25 jaar oud zijn. De beste oplossing is het besef bij overheden dat zij onze maatschappij moeten beschermen ipv de poorten openen naar zogezegd "spawn of the devil".
Je krijgt geen integratie als "wij" ons moeten aanpassen aan "zij". De "zij" moet heul goed beseffen dat zij zich moeten aanpassen aan "wij". Zolang dit geen insteek is zal assimilatie altijd mislukken. Assimilatie en geen integratie dus, een concept dat zeker onder moslims niet vreemd zal klinken.
P.S. Ik ben niet gewend om online tekenen van waardering uit te spreken maar ben blij dat wij er merendeel gelijk over denken.
Vriend noem ik je echter nog niet, wel een gewaardeerde reaguurder. :)
ootleggersSmurf | 08-11-18 | 07:13 |
Ik waardeer uw reactie. Maar de reactie was toch een beetje vaag, mijn excuus. Ik denk dat we verschillen van mening wat immigratie betreft, voorzover ik kan zien. Gelukkig kunnen we hier converseren en bruggen bouwen(of opblazen lol)
@Kop Kaaz | 08-11-18 | 07:02
Inderdaad, de Islam is daar de manier van leven. En dat gaat hem volgens mij ook niet worden. Maar wat moeten "wij" dan doen? We kunnen :
- Niets doen, en het probleem daar laten.
- Het probleem daar gaan oplossem.
- De slachtoffers van het probleem daar hierheen halen.
- De slachtoffers van het probleem daar 'ergens daar in de buurt maar uit de problemen' laten.
Als ik me bedenk welke consequntie elk van deze mogelijkheden heeft, word ik niet gelukkig. Zeker niet omdat we al tientallen jaren bezig zijn om de problematiek die in die omgeving bijna een constante is, hierheen te halen.
Een persoon uit een wespennest halen en stoppen in een nest met minder wespen is vooruitgang. Maar als je dan vervolgens wespen gaat importeren, krijg je uiteindelijk weer hetzelfde wespennest.
@Kop Kaaz, laten we dan eens beginnen met opblazen.
Ik geloof niet in een paspoort na vijf jaar, geloof wel in permanente verblijfsvergunningen na vijf jaar die kunnen worden ingetrokken bij ernstige misdrijven. Daarbij heb ik niks te maken met land van herkomst en wat er dan gebeurt met hen, ook niet met mensen die zonder paspoort komen te zitten.
Kinderen die hier geboren zijn mogen Nederlander worden maar mogen ondanks slechts 1 paspoort hebben. Dit betekent dat een asielzoeker met kinderen weet dat zijn kinderen nooit Nederlander zullen worden als zij hier neit geboren zijn. Als een ander land een paspoort uitgeeft vervalt het Nederlandse paspoort, zonder uitzonderingen.
Mensen zonder paspoort of verblijfsvergunning kunnen kiezen: Levernslange opsluiting of een land zoeken dat hen wil opnemen, klinkt hard maar lost een hoop problemen op.
Asielzoekers hebben dezelfde rechtsgang als criminelen, geen tig procedures meer.
Op dit moment weerhouden internationale verdragen ons van dit beleid maar als Trump zijn verdrag met Rusland kan opzeggen en zowel Canada als de VS het aangehaalde verdrag tegen soft drugs mogen herzien... Nu ben ik zelf geen soft drug gebruiker maar een internationaal verdrag word wel aangehaald om het in Nederland niet te legaliseren.
Om dan door te gaan, ik ben tegen discriminatie maar geloof wel degelijk dat Nederland een identiteit heeft. Geloof ook dat islam geen plaats hoort te hebben binnen Nederland. Nederland hoort trots te zijn op haar geschiedenis, lak te hebben aan hen die de zwarte bladzijden willen uitwissen en te verwachten van nieuwkomers dat zij zich aanpassen aan ons en niet andersom.
Na dit opblazen sta ik graag open voor opbouwen. Ik wil namelijk wel degelijk dat nieuwkomers zich thuisvoelen, dat mensen mogen zijn wie zij willen zijn en etc.. Uitgangspunt moet echter altijd zijn dat dit Nederland is, waar kerst word gevierd, waar pasen geen "lentefeest" is en ramadan een subcultuur is. Waar mensen uit Urk benoemd worden als inteelt en misdragende Marokkanen benoemd worden als moslims omdat dit immers is waar zij zichzelf op beroepen wanneer zij zich misdragen.
Overigens waardeer ik het als mensen het niet met mij eens zijn. In het Nederland waarin ik ben opgegroeid was dit normaal, kon je praten over verschillen en was niemand minder om een mening die anders was. Afgezien daarvan leer je meer van mensen met een andere mening dan van ja-knikkers.
@peterdh, dank voor de vergelijking.
Ben het wel eens met jou trouwens. Vroegah haalden wij een enkeling hierheen. Tegenwoordig worden zij al in het AZC lastiggevallen door precies de mensen waar wij hen tegen willen beschermen, dit zonder gevolgen voor hen die zich misdragen. Dit is absoluut niet de bedoeling, absoluut niet waarom wij het asiel in den beginne hebben ingesteld.
Asiel moet je wat mij betreft vergelijken met huisdieren: Als je nergens anders naar toe kun ben je hier welkom, als je ook hier niet te houden bent.... (Maar da's misschien iets te hard. lol Maar toch...)
@BootleggersSmurf
Diezelfde lol hadden ze ook mooi ingebakken in het stukje Homeland (
www.youtube.com/watch?v=Ct3BsyF64gM ) over hoe nou de problemen op te lossen uiteindelijk. Ik hoop dat ik het niet meer hoef mee te maken, maar zoals het er naar uit ziet gaat dat vroeger of later gebeuren.
peterdh | 08-11-18 | 07:55 |
ik ben voor optie 1. Laat ze rotten daar, ze haten ons meer dan ze van hun eigen kinderen houden. Daar is geen onkruid tegenop gewassen. Als ze zich niet weten te gedragen t.o.v de rest van de wereld dan is het biem met een paar boems. Lichtflits+paddestoel=vrede.
Christenvrouw Asia Bibi is na 9jr. Islam-bajes vrijgelaten en in het vliegtuig naar Nederland gezet.
DKS | 06-11-18 | 21:34 Het gaat om macht en kracht. De nazi’s hebben geen van allen. Geen macht en geen kracht meer. Moslims aan de andere kant. Krijgen. Heel. Veel. Kracht
Ik dacht, ik herhaal het nog eventjes...
DKS kleemt veel, gun hem of haar niet teveel wederzijdse rancune. Vuilnis is as vuilnis does.....
Maar toch moet ik vragen, is deze vrouwpersoon genaamd Asia Bibi(jammer dat het geen DiDi is, boobs rule) al daadwerkelijk onderweg naar 0031? Zoja, hebt u een of meerdere bronnen?
DKS is ’n vervelende zedenprediker, moet nodig eens naar de hoofdendokter.
Overigens waardeer ik z’n doorzettingsvermogen, al zit ‘ie nog zo fout.
Bronnen in verband met..?
eluwse-Eikel | 08-11-18 | 06:56 |
Is deze vrouwpersoon genaamd Asia Bibi al in NL?
aan alle pakies in nl: wij zijn vrienden. laat ze niet,,,,.
De teneur bij veel gerespecteerde mede-reaguurders lijkt in deze zaak te zijn: “an enemy of my enemy is my friend”.
Sympathie? Tuurlijk.
Pakistan is een van de grootste shithole moslim landen ter wereld. Het ideale voorbeeld waar je kunt zien wat het betekent wanneer in een land de islam in de wetgeving is opgenomen en in de praktijk ten uitvoer wordt gebracht. Dat zij is vrijgesproken van blasfemie is irrelevant (hulde aan de rechters). Dat er wetgeving BESTAAT die dit jarenlange juridische proces mogelijk heeft gemaakt wel.
Dat een uitspraak van het hoogste rechtsorgaan (dankzij de voormalige Britse kononisator geïntroduceerd) tot zoveel massaal geuite haat en doodsbedreigingen leidt tegen diegene die haar hebben bijgestaan is tekenend voor de ziel van dat (kut)volk.
Dus deze vrouw krijgt daarom onze morele steun.
Maar hier toelaten? Hoeveel miljoenen Christenen in deze- en andere shithole countries staan er te trappelen om hierheen te kunnen komen, naar het (nu nog) rijke Nederland? Hoeveel miljoenen pauper-Christenen/dobbernegers uit Afrikaanse pauperlanden (bijvoorbeeld Eritrea) staan klaar om de oversteek te maken? Willen we die dan nu allemaal toegang gaan verlenen? Louter omdat het Christenen zijn?
Let maar eens op wat er gebeurt wanneer je moslims in het MO het idee geeft dat Christenen omwille van hun Christendom een vrijgeleide krijgen naar het rijke Westen: ineens zien deze moslims een uitgelezen kans zich te ontdoen van een niet-welkome minderheid (die Nota Bene oudere historische wortels heeft in de regio dan de islam!), door hun terreurpraktijken tegen de Christenen in de regio op te voeren.
Door asiel makkelijk te maken voor Christenen uit die regio werk je etnische zuiveringen door moslims in de regio juist in de hand.
Daarnaast is het juridisch niet mogelijk onderscheid te maken tussen moslim- en niet-moslim vluchtelingen. Iedereen is voor de wet gelijk: gelijke monniken, gelijke kappen.
Door de vluchtelingenverdragen teken je voor de hele zooi. Ikzelf pas daarvoor (“not in my name”). De belangen van de toekomstige generaties Nederlanders zijn voor mij het belangrijkst. En zij betalen de rekening (letterlijk en figuurlijk) voor naïef vluchtelingenverdragen.
Nee bedank dus.
Gewoon opvang in eigen regio.
India is best bereid mevrouw asiel te verlenen (kunnen zij ook mooi politiek mee scoren en Pakistan de ogen mee uitsteken).
Maar ja, dan moet mevrouw natuurlijk wel accepteren dat zij asiel krijgt in een straatarm land, waar geen gegarandeerde uitkering, gratis gezondheidszorg en gratisopvang voor iedereen van het gezin wordt aangeboden.
de asielwet maakt juist wel onderscheid. Een homo uit een moslimland krijgt eerder een status vanwege dat feit.
@Kompromat
Schitterend betoog, dat is precies wat ik ook dacht. Dank U.
Een grote bek opzetten over misselijke moslims, hun weerzinwekkende kutgeloof, hun bizarre antimenselijke en van de donkerste haat druipende denkbeelden, hun bij tijd en wijle kolderieke onnozelheid en hun afschuwwekkende immoraliteit is nodig, goed en juist. Ridiculiseren, bekritiseren, functioneel uitkafferen, er is nog een hoop werk te doen. Maar daar kunnen we beter van afzien en ons de energie besparen als het helemaal gratis en vrijblijvend moet zijn. Dat is het namelijk niet, niet als je wegkijkt en niet alsof je doet alsof het je niet aangaat. Hebben die moslims geen boodschap aan. Die zijn niet eerder met je klaar als dat ze je karkas hebben uitgebeend. NIMBY is hier niet de weg.
Mazzelstof | 08-11-18 | 05:26
Begrijpelijk. Maar wat is uw plan van aanpak dan omtrent deze situatie? Voorlopig is er nog geen enkele zekerheid omtrent dit verhaal tenzij de persoon/dame in kwestie daadwerkelijk hier neervogelt. En dan nog, wat weten wij/wat wordt ons verteld over de regels, voorwaarden en agenda omtrent deze 'asielzoeker'? Zelf weet ik het nog niet, wat kunt u ons vertellen erover? Ik sta open voor nieuwe info zoals betaamt.
Ik neem aan dat mevrouw gewoon als politiek vluchteling een AZC ingaat en de gebruikelijke procedure volgt, met het verschil dat het IND wat minder hoeft te checken, want de toedracht tot dit alles is al best duidelijk.
Who cares. Als ze daar zo openlijk kritisch is, zal ze dat hopenlijk hier ook doen. Iets wat internationals niet gauw doen hier, tegen alle irritaties over 'Dutch Directness' in.
Als ik zo vrij mag zijn, wat bedoelt u precies met 'dutch directness'?
Tweede Ayaan bedoelt u ?
Goed nieuws!
Jammer voor Pakistan en al die andere landen waar ze niet naar toe gaat. Een Christen erbij is voor ieder land een verrijking. Maar, waarom nu naar Nederland???
Tja, voorlopig is het hele verhaal nog niet duidelijk. Aan de ene kant zus, aan de andere zo. Het enige wat ik me afvraag is, krijgt deze persoon meer publieke steun omdat het een bobs and vagine-exemplaar betreft? Voorlopig moest ik weer door 6 hoepels springen om ook maar door Dulles Airport heen te komen afgelopen maand. De eerste hoepel was al voordat ik uberhaupt Delta kon boarden in Dusseldorf.
Er wordt je dringend verzocht om even een praatje te maken met de amerikaanse groundcrew omtrent intentie, verblijf en duur ervan etc. Maar het was het waard, dat doe je voor het land waarin je (soms) te gast bent/werkt.
Ik vind dat voor deze persoon hetzelfde moet gelden, anders opvang in het dichtsbijzijnde veilige land.
Ben ik nu evil als ik dat zeg?
Om even een nuance aan te brengen, Dulles is een fijne airport, erg overzichtelijk ook. De dag van mijn terugreis dacht ik dat ik een boardingpass moest uitprinten maar kon nergens een printer vinden. Het bleek dat ik gewoon kon inchecken door mijn paspoort even langs de scanner te jagen voor het loket. In sommige dingen loopt de VS toch nog voor. Privacy was al een non-issue sinds de jaren 90 dus laten we onszelf niet voor de gek houden.
Ik vind het liedje van Claudia, als rechts-extremistische, fascistische, racistische Hitler neonazi best wel mooi... Deug ik nu???
Ik vind het kudt. Deug ik nu?
Batavi bij links en Ristretto bij rechts .Proficiat !
Ahh, PAKISTAN.. het land waar eenoog koning is...
Vroeger hoorde je Kamerleden van GroenLinks en PvdA tekeer gaan omdat ze vonden dat ons migratiebeleid te streng en niet humaan was.
Onder Rutte II en Rutte III hoor je ze niet - Jesse Klaver en Lodewijk Asscher vinden dat Mark Rutte op dit gebied het prima doet.
Zo is het. We kunnen natuurlijk ook Pakistan tegemoet komen en drie haatbaarden naar Pakistan verschepen ter compensatie. We hebben ook nog een stuk of wat IS mongolen in de aanbieding die ze er gratis bij mogen hebben.
Intussen verhoogt Rutte de BTW op eten en drinken van 6 naar 9 procent.
Mark Rutte is duidelijk een van de zwakste premiers die we ooit gehad hebben.
Hij maakt het zo dat mensen uit moslimlanden massaal naar Nederland komen
---> die hier opvang, zorg, huisvesting plus een uitkering krijgen.
Waarbij je zult zien dat steeds meer Nederlanders dit land zullen ontvluchten.
De mensen denken dat de VVD een rechtse partij is... maar met Rutte zijn ze net zo links als PvdA, D66 en GroenLinks.
De ChristenUnie idem dito.... ze zijn een christelijke partij die in de Kamer lopen te verkondigen dat we mensen uit moslimlanden hier opvang en huisvesting moeten geven.
Onze autochtone en allochtone kinderen krijgen het heel, heel erg moeilijk in een volgepropt Nederland.
Waar is Rutte III mee bezig?
Nou daar kan gelijk twaalf man beveiligers aan de bak, enige safehouses en een kogelwerende boerka natuurlijk.
Ja je haalt wel gelijk een stuk werkgelegenheid voor de bewakingsbrache binnen.
De beveiliging zal duurder zijn dan de Miele!
Een burka?? Je snapt het niet.
Ik geloof niet dat mevrouw van de boerkas is Theo .
Er zijn zoveel landen dichter in de buurt waar ze heen kan. Waarom moet het nou weer Nederland zijn? En komt de hele sippe mee ? En dan ook weer kind na kind krijgen?
En hoe weet je zeker (onder die boerka) dat het Bibi is?
vooruit met de geit... nog eentje erbij dan maarrrrrrr... wel verder je bek houe ,taal leren, werk zoeken, werk doen,geen kopvodden, niet 60 familio's erbij halen,en
1 keertje bij dwdd/pauw.
Bibi, welkom dan, maar waarom ga je niet naar Goa?
Weet dat je hier gerust overal kunt plassen. Vooral op 'herentoiletten', maar ook op die van de 'dames'. Het onderscheid tussen geslachten is namelijk achterhaald, want ooit verzonnen door 'mannen' om over 'vrouwen' te kunnen heersen.
ik ga er verder vanuit dat de mensen hier je al hebben gewezen op een gevaarlijke groep mensen. Het zijn de vrienden/onderdanen van de baardmannen waarvoor je vlucht. Ze heten 'feministen'. Kijk ook uit voor 'mannen' die zich feminist noemen, want die willen alleen maar dat je je vinger in hun bips stopt.
Nederland is een beschaafd land. De familie is van harte welkom.
Desalnietemin weten we niet hoeveel kankerkloten in de ondergrond gewelddadig denken
En ondertussen staat in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden een gekozen moslima te bleren over vrouwenrechten.
Het recht om een burka te dragen waarschijnlijk.
Ja, de good ol' Muslims. In Iran hebben ze een paar dagen geleden nog 300 honden verbrand, want ja haram he.
Badr Haary
Doe eens een link.
Voor de Koreaanse ambassade heb ik in de Teheran Daily gelezen. Een paar zelf verklaarde sletjes hadden zin in roasted dog entrails.
Linky: iranwire.com/en/features/5623
-- Nu ik jullie aandacht heb: graag wil ik jullie er op wijzen/alvast warm maken dat er in Maart 2019 Prov. Statenverkiezingen zijn. Kunnen we dan met z'n allen een "pink wave" creëren? -- End of message
Pink wave my ass klojo
Homo dus
Je bent welkom wijffie, maar met zoveel achterlijkheid daar mag ik toch wel aannemen dat de geldkraan nu per direct helemaal dicht gaat.
Als je zo'n filmpje ziet over die moslim mafkezen moet je in eerste instantie lachen. In tweede instantie realiseer je je dat die mafkezen ook hier wonen.
Je zou je bijna afvragen waarom ze eigenlijk op aarde zijn. Heb ik iets niet goed gedaan of zij juist wat goeds? Vragen, vragen.
Het probleem is dat deze soort zich ongebreideld voortplant terwijl meer moslims meer ellende, meer gevaar, meer achterlijkheid, meer moord en doodslag etc etc betekent. De soort an sich om het zo maar even te zeggen is verder nutteloos. Ze leveren niets waar een maatschappij iets aan heeft. En in landen en streken waar ze leidend zijn is het een puinhoop, een dictatuur. Daar willen de meesten zelfs niet eens wonen dus komen ze naar Europa.
Maar, nu moet mevrouw oppassen voor het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.
Want:
"Het is terecht dat een Oostenrijkse is beboet voor een uitspraak over de profeet Mohammed. Dat vindt het Europees Hof voor de Rechten van de Mens."
Nu nog beboet. Weinig fantasie nodig, slechts common sense, om op scherp te staan.
Welkom Bibi. Laat die kut baardapen maar de tering krijgen. Nogmaals welkom!!!!
Scherp gezien
www.trouw.nl/opinie/de-moskeeen-die-w...
"Zijn vijanden zijn niet de gelovigen, maar de extremisten onder hen"... altijd weer dat verdraaien en kronkelen om religie niet het basisprobleem te hoeven noemen - beetje laf weer.
Helemaal eens. Ik ben ook absoluut geen fan van deze man, te uitgesproken correct, links en een zeikerd. Ging me in dezen over het gehele plaatje dat hij neerzet.
Eens. Deze frase irriteerde mij ook. Ik ben geen fan van Stevo, het gaat mij om het complete plaatje dat hij schetst, en het nakende inzicht bij de kerel.
zijvanhiernaast | 08-11-18 | 00:18
Kiektan, "in dezen". Iemand die de taal kent ;-)
Zijn we het daar over eens :-)
De rest ook, hoor.
Ze is welkom.
Weer religie...
Ze is 'Christelijk'. Met andere woorden: ze blijft loyaal aan haar land en cultuur. Van mij mag ze lekker in Pakistan blijven.
Haar land is niwt christelijk, dus hoe loyaal kan ze zijn.
Welk land en en welke cultuur? In principe lijkt me dat haar private geloofsgedachten er geen reedt toe doen. Tenzij haar hoofd afgehakt wordt, of ze gelinched wordt. Stof tot nadenken. Ook al ben je er te lui voor.
Misschien kan ze haar straf hier verder uitzitten?
Lol
Iedereen roept steeds opvang in de regio! Tussen eigen soort volk! In feite klopt het eigenlijk ook wel dat men dan tegenwoordig aan Nederland denkt.
Deze mevrouw is een asiel van harte gegund. Toch ben ik niet in een een feeststemming. Want we hoeven hier in NL niet te doen alsof we het probleem kunnen oplossen. Die moslimgekken in dat land (populatie van bijna 213 miljoen in 2017) zullen er niets aan gelegen zien om door te gaan met hun lynchpartijen van ongelovigen. Wat zeg ik, misschien hangen ze nu wel een paar meer mensen extra op. Ter compensatie van hun gekrenkte trots. Want zo zijn ze, hebben ze al laten zien.
Waarom nou weer Nederland. China zou ook goed kunnen zijn en is dichterbij. die polder calvinisten willen natuurlijk weer een goed voetje halen bij hun lieve heer. kerk en staat gescheiden houden.
aub.
Zolang het maar niet uit hun eigen portemonnee wordt betaald, net als bij de linkse moraalridders. En Nederland kan kennelijk nooit vol genoeg zijn.
Ja... bij vol... Ik stel voor dat we twee lagen maken. Een laag aardmannetjes en een laag bovenop. Laag bij de grondse types onderop en bleekneuzen die veel zon nodig hebben bovenop.
einStina | 07-11-18 | 23:51
Het ging ff niet over seks, Einstina.
Mr Smartie. Ik had het over ruimte maken en aardmannetjes. Zoals in de jeugdboekjes The Hobbit en Narnia enzo. Mutserig als ik ben.
Praat me er niet van meid, ikzelf kan ook zó'n muts wezen... ja sorry, die boekies ken ik niet, vandaar.
Dan moet je wel een vreselijke kindertijd gehad hebben, zo zonder verhalen om in te vluchten en inspiratie op te doen. En nog steeds. Dat knaagt. Ik begrijp je helemaal, mallerd. *verzameling letters aanreikt*
Ik had honderd miljoen Kameleons, Arendsogen en wat al niet en ben nooit gestopt met lezen. Ben opgegroeid met uiterst voorlezende grootouders, ook.
Maar dankju ;-)
Oh, wat een voorrecht! En ga zo door. Hoe meer letters je eet hoe beter. Mutserig maar scherp word je ervan. *sweet dreams*
De vrijheid die islam heet,het houdt niet op.
www.zerohedge.com/news/2018-11-07/ano...
Hij heeft wel iets weg van Sasha Baron Cohen.
Beste bezoeker, welkom in Nederland.
Vluchtelingen worden geacht mee te werken aan de welvaart in Nederland BV.
Alles wat u ziet is opgebouwd door hard werkende mensen.
Voor de gasten met weinig werkervaring en/of vaardigheden hebben we papierprikkers en veiligheids-hesjes klaar liggen.
Mevrouw Bibi gelieve zich te melden bij de afdeling educatie, u mag bepaalde groepen in onze samenleving informeren en onderwijzen.
Mevrouw Bibi mag onderaan de ladder beginnen, net als iedereen. Christen zijn levert geen privileges op.
Werkelijk ten hemel schreiend deze reaguursels van Piet en Eric.
Totaal geen compassie of inleving. Wat zijn jullie sneu op jullie zolderkamers.
Speigel | 07-11-18 | 23:44
Vanuit de meterkast: leer es lezen, persoon.
Of neem haar en haar gezin anders op in je eigen huis, op je eigen kosten. Laat maar zien wat jouw sentimenten echt waard zijn.
Je hebt gelijk Speigeel.
Papierprikkers zijn gevaarlijk.
Wellicht blaadjes van de rails rapen?
Tis tenslotte herft...
Piet, hier - een tissue. Moet kut zijn als er dagelijks zon kneus in de spiegel terugkijkt.
We zijn verward geraakt. We weten niet meer wat asiel verlenen inhoudt, vanwege de zooi die de regering de afgelopen decennia heeft gedoogd. Triest dat weldenkende mensen onderscheidingsvermogen zijn verloren. Om te janken.
Het gaat inmiddels verder, voor wie wel oren en ogen heeft en kan handelen met de realiteit: www.trouw.nl/opinie/de-moskeeen-die-w...
Echte vluchtelingen, welkom aan Asia Bibi en haar gezin. Helaas laat west Europa behalve vervolgden ook hun daders en beulen binnen. Teveel haatpaki’s in Engeland en teveel lastpakken in de AZC’s in NL. Het is de hoogste tijd om orde op zaken te stellen en de asielprocedure alleen voor echte vluchtelingen open te stellen.
Wanneer? Never. Hetgeen je schetst is nog nooit aangepakt en ik vrees dat dit ook niet gaat gebeuren. Het gezwel groeit maar door.
Heeft Geert er inmiddels al over getweed? Of is hij van Twitter geflikkert door de Geitenknuffelbrigade?
als deze dame hierheen komt geen probleem, maar hoop wel dat er mensen zijn die dan ook voor haar veiligheid op komen stel je voor ze vlucht strak ook uit Nederland, of er gebeurt iets met haar.... dat zou het absolute bewijs zijn dat Nederland ook in gevaar is voor de Islam....
Weg met dat woestijn volk. Waarom gaat ze niet naar India?
Als we érgens niet op zitten te wachten, is het nóg meer religieuzen.
The_Master_Bear | 07-11-18 | 23:14
Exact dit. Maar ook dat zal wel weer een extreemrechtse visie zijn. Sodemieter allemaal lekker op met je kutgeloof, draai lekker zelf op voor de consequenties.
Je hebt het niet over religieuzen maar over gelovigen. De christenen leven een vredig bestaan in dit land, hun religie is naar het privé domein verhuisd. Geen reden om over onze eigen geschiedenis te klagen. Anders is het als het over de islam gaat. Geen reden dat andere denominaties te verwijten.
@eastender Leugenaar. Abortus, zondags winkelen, subsidie voor religieuzen, vrije dagen voor religeuzen. Religie zit met zijn vieze fantasie vingers in heel onze samenleving. Geen enkele religieuze kan zijn religie privé houden. Net als vegetariërs zeg maar....
The_Master_Bear | 07-11-18 | 23:34
Amen.
Precies, de Christenen zijn ook niet lekker hoor, en vergeet Lupuslupus niet, die is ook niet mis.
Kunnen we niet het zelfde doen als daar? NL is van origine christelijk. Alles en iedereen die een ander geloof hanteert er uitflikkeren! Ruimt lekker op. Weg huizen schaarste! Weg uitkeringstrekkers. Weg Finnen. Welkom terug jij mooi Nederland
En mensen zonder religie?
Asiel waar asiel voor bedoeld is. Hopelijk kan ze hier haar leven veilig en rustig leiden.
Nee hoor, asiel was bedoeld als *tijdelijke* opvang, tot ze terug kan.
... tot ze terug kan. Nou, ik zie het niet gebeuren.
Maar ik vind het prima als ze zich hier vestigt. Gooi ter compensatie eens een paar van die haatsjeiks, zoals Fawaz Jneid, eruit!
@MAD Én én. Gewoon geen volk wat in de woestijn hoort.
@Mad, eens. En dat laatste, dat zou een mooie geste van goede wil zijn jegens de bevolking.
Verrek. Hier hebben we asiel ooit voor bedoeld. Mooi. Maar of NL wel zo veilig voor haar is anno 2018 is nog maar de vraag
Nee hoor, de bedoeling was voornamelijk politiek asiel. Oostblok en zo. Niet de slachtoffers van die islamitische klapmongolen die de hele wereld verk*nkeren voor de rest.
100% gelijk ben dan ook benieuwd of we weer een Ayaan Hirsi Ali erbij hebben...
Dit is dus een overduidelijk voorbeeld van een echte vluchtelinge wiens leven letterlijk in groot gevaar is door de meest achterlijke cultuur uit het universum en omstreken; de islam.
Geen economische migrant / gelukszoeker die hier op aanwijzingen van de linkse advocatuur komt om de rest van zijn/haar leven aan het staatsinfuus proberen te blijven te hangen.
Welkom in Nederland Asia! Dat het je hier je draai maar mag vinden.
Helemaal waar en wat die ruk pakistani idioten betreft: F... Y.., jullie snappen het niet:Fuck you!!!!
Echte vluchtelingen, waarbij ik doe op Christenen en andere minderheden zijn welkom wat mij betreft. Als ze zich maar zsm aanpassen en voegen in de Nederlandse cultuur.
Hoop wel dat mevrouw hier haar zegje kan doen!
Wordt het niet eens tijd om naast de bible belt ook eens de moslim belt van NL in kaart te brengen?
Kleur de Randstad maar in, ben je een heel eind opweg naast wat plaatsen in Brabant.
Met een beetje fantasie zit je er met goo.gl/images/uT3FzC niet veel naast. Hotspots daargelaten.
Ze is van harte welkom.
Hopelijk is ze hier veilig.
Enkel en alleen omdat de lokale bevolking daar vind dat zij blasfemie heeft gepleegd en daarom dood zou moeten wil nog niet zeggen dat zij in Nederland een gezonde aanvulling is. Ze is opgegroeid in hetzelfde gebied en zal er waarschijnlijk grotendeels dezelfde ideeen op nahouden.
Het is bekend wat migranten van niet-westerse komaf de samenleving kosten, wil je daar daadwerkelijk voor betalen of is dit puur sympathie?
Je kan niet alles en iedereen 'redden'. En ik zou stilstaan bij de kosten voordat dit wordt toegejuicht.
Moeilijk geval, maar dat blijft het altijd. 't is altijd zielig en het is altijd onmenselijk etc. Dood jongetje op het strand, twee "ver-nederlandste" kinderen, dan weer dit , dan weer dat.
Ze hebben die shithole daar zelf gecreeerd. Dat hele land Pakistan is zo verrot als ik weet niet wat. Dat is door hun eigen toedoen. Ze zeggen wel eens: "De mens is een van de weinige diersoorten die kan leren van de fouten van een ander", maar in die hele shitzone genaamd Pakistan is er simpelweg de wil niet om met enige introspectie te vergelijken met de buurman in het westen, om te kijken of er dingen wat beter kunnen.
Linksom, rechtsom, maakt allemaal niet uit, dit gaat daar leiden tot oorlogen (doet het al, al heel lang, maar er komen er nog meer). Dus uit belang van nationale veiligheid (betekend dat nog iets hier in Nederland?) zou ik zeggen immigratie-STOP. Punt. Even een jaartje of 5 of 10 aankijken hoe dat gaat. Hebben we nog nooit geprobeerd, laten we dat eens doen.
Hoi L2,
Helemaal met je eens, mooi gezegd in weinig woorden.
Jammer dat reaguurders als minderweter zo reageren, zulke mensen bestaan ook maar hebben nooit onterecht acht jaar in een cel gezeten..
Ik weet het niet hoor maar we hebben al zo veel extremistische christenen.
Opvallend dat deze vorm van provoceren van Paki / Islamgekkies wel kan maar het houden van een cartoonwedstrijdje niet.
Welkom Asia!! Dit is nu een regelrecht echte vluchteling. Ik volg het al enige dagen. Ondermeer een goed artikel waarin afgevraagd werd waarom er een oorverdovend zwijgen is in het westen tav deze vrouw.
9, NEGEN! jaar in de gevangenis, er hing haar een doodstraf boven het hoofd, hordes moslim landgenoten die haar dood willen en waarom??? Blasfemie.... de profeet beledigen, al is zelfs dat de vraag. Als niet moslim ben je in die cultuur sowieso schuldig.
Nou, in welke talkshow zal zij haar opwachting mogen maken? Geen denk ik. Iemand die staat voor de slachtoffers van het gruwelijke geloof van de haat, die kan je natuurlijk niet op TV hebben.
Speelt Wilders in kaart.
Slaat geen bruggen.
Niet verbindend
islamofobisch
Jensen.
"waarom er een oorverdovend zwijgen is in het westen tav deze vrouw'
Omdat dit, als je ook maar even een paar linkjes aanklikt op Google met "Aisa Bibi" je dan exact ziet hoe door-, en door verrot die extreem islamisten zijn. (bv : www.news.com.au/lifestyle/real-life/n... )
En dat kunnen we natuurlijk niet op de teelevee laten zien he? Islam is het geloof van de liefde en vergeving enzovoorts.
Daarom wordt het doodgezwegen. Simpel as that.
Zo'n vrouw verdient veiligheid en dus sturen ze haar naar het zwaar geïslamiseerde Nederland?!
Mij zo'n 825.000 moslims waard.
Buiten spelende kinderen, altijd +1
Onthou die beelden voor als er weer eens een of andere aardbeving/tsunami/vulkaanuitbarsting in zo'n shithole is, en iedereen weer giro 555 moet spekken.
Ik neem aan dat onze ambassadeur ook in dat vliegtuig zit want die leeft anders geen week meer.
Want?
Waar ze naar toe gaat is nog onbekend maar ze is wel Pakistan uit.
Het staat op de NOS-teletekst dus is het waar.
Goed nieuws voor Asia Bibi dat ze in het land van Geert Wilders asiel krijgt. Ondertussen gaat het met de Pakistaanse gemeenschap in het Noord Engelse Sheffield niet lekker. www.theguardian.com/uk-news/2018/nov/... Uit Slowakije/Tsjechië/Hongarije is de laatste jaren een grote groep Roma verhuisd binnen de EU naar Sheffield, waar ze de Pakistani bedelven onder rotzooi en viezigheid. Op de scholen is het nu elke dag slaande ruzie tussen kinderen, ouders en aanverwanten. Waarover had minister Blok het ook alweer in dat achterkamertje?
Ben van plan een fietstocht door pakistan te maken met nederlandse vlaggetjes aan het voorwiel en zo. Zoek nog twee medefietsers voor dit opwindende avontuur. Iemand ??
Ik zou Geer en Goor willen aanbevelen...
Rutte en plaspop Jetten
Berbaar en de Slet?
Ik ga ook voor Berbaar en de Slet!
Dan kunnen ze beiden hun ongelijk over the religion ‘of peace’ lijfelijk ondergaan. Het roepen van ‘ Hillary help! ‘ zal niet baten.
Gregorius gaat vast graag met je mee.
Neem in ieder geval waterstofperoxide mee zodat je je haar kunt blonderen, daar geilen ze op daar
Kunnen we ruilen? Asia naar Nederland en 500 IS aanhangers uit Hollandistan naar het moslim vriendelijke Pakistan.
Strikvraag: en wat als Mevrouw streng gristelijk is en mordicus tegen heaumeaux en co, ongehuwd samenwonenden, abortus en euthanasie en vindt dat de Bijbel boven de Nederlandse Wet staat?
Dan gaat ze maar lekker in Ja Maar Staphorst! wonen en SGP stempen.
Dat mag ze allemaal denken.
Zolang ze die overtuiging maar niet met lijfelijke dwang en geweld uitdraagt.
Misschien zal ze zich er wel over uitspreken, maar net als alle andere gristenen gaan ze gelukkig niet over op maatregelen.
Voorlopig zal ze zich wel in haar handen knijpen van geluk mag ik hopen.
Gratis lidmaatschap SGP.
Dan zullen de zogenaamde deugers haar wegjagen?
Mag ze allemaal denken vinden pennen en blaffen. Tevens kan ze er over dichten schilderen musiceren en kantklossen. En giet het in elke gewenste religieuze moraal. Als ze maar gezellie mee doet :o)
Ik heb nog nooit een Christen met een bomgordel gezien.
Nimby
Wat mij betreft hoeft ze niet hier te komen. We hebben al teveel immigranten. Dat er dan eentje misschien een legitieme reden heeft kan me niet zoveel schelen. Hadden we maar eerder de grens dicht moeten gooien.
Of had ze eerder zelf haar mond moeten houden. Nu maakt ze haar probleem ons probleem. En hebben wij weer een nieuwe hirshi ali.
mono-culti | 07-11-18 | 22:27
Weten we inmiddels niet dat moslims ALTIJD wel iets vinden om aanstoot aan te nemen? Vooral van andersgelovigen? Daar helpt niets tegen.
Een nieuwe hirshi ali is opzich wel goed om dingen aan het licht te brengen over bepaalde culturen en bevolkingsgroepen enzo.
Mad Jack the Pirate | 07-11-18 | 22:34
Voor zulke horen heel andere mechanismen in werking te treden. Maar dat kun je dus op je buik schrijven in de wereld van nu. De wereld van de amorele Ruttes en zo.
@mono-culti, als je leest hoe het gegaan is: www.news.com.au/lifestyle/real-life/n... is dat nou niet echt om te zeggen: "had ze haar mond maar moeten houden".
Los van het punt of ze hier heen moet komen, waarom niet lekker naar Denemarken ofzo, of Ijsland?
Welcome Asia Bibi. Speak easy. Be free.
Dreamer. Deze dame moet zich hier heel rustig en verscholen houden.
@HK u heeft een punt. Ik was kind in de 80s, werp ik nog tegen..
Soms wil ik het gewoon allemaal nog kunnen zien :-/
Dus Aasiyah Noreen is 'naar verluid' vrijgelaten. En het is nog 'niet duidelijk of en in welk vliegtuig ze zit'. Met andere woorden: er is geen georganiseerd officieel plan. En zonder escorte wordt die op straat meteen gespietst, of gestenigd, of wat ze daar ook normaal vinden...
Geruchten dat ze naar NL komt, kunnen ook niet worden bevestigd.
www.stichtinghvc.nl/nieuws/nieuwsover...
Laten we hopen dat al deze (overigens schattige, vooral gezien de gewoonlijke scheldpartijen op 'christengekkies') blijdschap in de panelen niet te vroeg gejuicht is...
Nu worden de haatbaarden in Pakistan nog bozer dan ze al zijn.
Gaan ze elkaar weer eens de hersens inslaan.
Zo lang ze elkaar..,daar heb ik geen enkele moeite mee.
O getver, ik hoop dat dat niet gefilmd en gepubliceerd wordt :-)
Ze is hier welkom als echte vluchteling. Als ze goed har best doet kan ze zelfs nog in de tweede kamer komen.
En wat als er nog 2 miljoen Asia Bibi's komen die in dezelfde onfortuinlijke omstandigheden zijn geraakt?
En geldt dat dan ook voor nog eens 2 miljoen mannelijke Asia Bibi's?
Als vluchtelingen na negen jaar gezeten te hebben, naar Nederland komen, zal de spoeling wel dun zijn. Wedden dat je na een jaar redelijk fatsoenlijk Nederlands met haar kan praten!
yooooh | 07-11-18 |
Ah, OK, dus een uitgezeten gevangenisstraf is de cruciale factor die het moreel kompas het duwtje geeft in de juiste richting.
Interessant.
En onnavolgbaar.
Mag ik toch hopen dat haar man en kinderen ook in dat vliegtuig zitten!
Tuurlijk..... wij betalen wel hoor voor de familie.
Maar dat HVC is onderdeel van het CIP. cip.nl/
En daar zijn we een dag of wat geleden nogal tegen tekeer gegaan, in dat leernichten topic: www.geenstijl.nl/5144718/ten-diepste-...
Dus wat kiezen we nu?
He, u bent de eerste opletter!
Niet binnenhalen dus.
Ze mag bij Sigrid Kaag en haar Palestijnse man de eerste week logeren.
Een echte vluchteling inderdaad maar voldoende veilige landen in de regio die haar kunnen opvangen.
Hartelijk welkom. Ik zou in dit geval zelfs de Miele doneren of een logeeradres aanbieden.
Wat mij betreft mag ze daarvoor gewoon hard werken, net als wij allemaal. Onderdak en veiligheid okee, maar het hoeft geen snoepreis te worden.
Eric Newby | 07-11-18 | 22:07
Economisch is ze nutteloos, analfabeet zonder enige opleiding.
nerugaer, ze heeft een man en 5 kinderen en de verdere familie zat ook ondergedoken. Heeft u zo'n groot huis?
@nerugaer
Regel je dan ook meteen even de beveiliging voor je eigen gezin voor de aankomende decenia? Er zijn ministers vermoord omdat ze voor haar vrijlating waren, haar advocaat moest vluchten etc. Dus ja ik weet dat je een goed hart hebt en uit sympathie haar wel bij jouw wilt laten logeren, maar heel erg kortzichtig is het wel.
Nou ja, voor dit soort met de dood bedreigde mensen was dat hele Vluchtelingenverdrag uit 1951 nou uiteindelijk bedoeld.
Noem mij een zure zeikerd, maar twee kleine kanttekeningen wil ik toch wel maken. Dat Vluchtelingenverdrag ging m.i. over mensen die voor hun leven moesten vrezen van de kant van hun overheid/regime. In de praktijk wilde dat zeggen: leiders van (verboden) politieke partijen, vakbondsleiders, dissidente wetenschappers, kritische journalisten, dat soort mensen. Deze Asia Bibi is vrijgesproken door het Pakistaanse Hooggerechtshof, wordt inderdaad met de dood bedreigd, maar niet door de Pakistaanse overheid, maar door een orthodoxe, intolerante, godsdienstwaanzinnige moslimgroepering. Ik zou zeggen: dan heeft de Pakistaanse overheid er maar voor te zorgen dat ze persoonsbescherming krijgt, ongeveer zoals Ayaan Hirsi Ali dat indertijd had, en Geert Wilders op dit moment nog steeds.
Ten tweede: er is door haar advocaat aan een aantal wereldleiders verzocht haar (en haar man) asiel te verlenen. Kon er nou niet één daarvan dat toezeggen? Waarom weten mensen van over de hele wereld altijd weer dit kleine, volle Nederland te vinden, als het ze in eigen land niet bevalt?
Ach, uiteindelijk is Bibi ook wat mij betreft welkom, hoor, maar van dit soort mensen zou je er dus jaarlijks slechts een handjevol moeten hebben, niet meer dan 10, zou ik zeggen. De rest zijn gelukszoekers die helemaal geen levensgevaar in eigen land lopen, of oorlogsvluchtelingen, die hier slechts tijdelijk, voor de duur van hun oorlog, zouden moeten zitten, en daarna terug.
Asia Bibi erin en alle uitgeprocedeerde Armeniërs etc, samen met hun Howicks en Lili's, Hayarpi's en Nemr's, eruit. Dat zou de eerlijke deal zijn.
Ze is daar niet te beschermen, ook niet met beveiliging met die onverlaten daar. Ze moet er wel weg anders hangt ze zeker.
Zure zeikerd...
Nee, goddomme, je hebt gelijk.
Pakistan is dusdanig islamitisch dat er geen redden meer aan is voor wie eenmaal van blasfemie is beschuldigd. En ja, het gevaar komt dan óók van het regime. Dat regime is namelijk eveneens islamitisch en wordt bevolkt door islamieten. Er hoeft er maar een te zijn die de voorschriften van de sharia bestudeert en uitvoering geeft aan de daarin opgenomen aanbevelingen...
HoogToontje | 07-11-18 | 22:30
Pakistan is bepaald geen plezierig land, en er lopen inderdaad grote aantallen volkomen achterlijke islamitische godsdienstwaanzinnigen rond, die iedere andersdenkende graag dood willen zien. Een tijdje terug nog het gedoe met die cartoonwedstrijd die Wilders wilde organiseren. Dus dat geef ik je allemaal toe, maar het is toch ook echt zo dat ze door dat Hooggerechtshof van blasfemie is vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. ik neem aan dat in dat Hooggerechtshof ook moslimrechters zitten. Dus ook in Pakistan zijn het - gelukkig - niet uitsluitend "zwarttinten" wat de klok slaat. En dus neem ik maar even aan dat ook in de regering er gematigde moslims zitten die de uitspraak van dat Hooggerechtshof willen respecteren en naleven, en als dat nodig blijkt - en dat blijkt het natuurlijk - Bibi tegen de eigenrichting van die moslimmongolen willen beschermen en de "rechtsstaat" willen handhaven.
Maar goed, ik ben er nooit geweest, ken het land onvoldoende, en misschien ben ik te optimistisch.
Ik zag net een videootje waarin verteld werd dat een of andere minister daar vermoord is door zijn eigen lijfwacht omdat hij zich uitsprak voor haar casus. Dus die hele teringzooi daar is iets "complexer", een beetje als: "Ja maar er zitten best nog wel eetbare maiskorrels in die gigantische hoop stront".... In dergelijke gevallen is het beter om maar gewoon de wc knop in te drukken, de boel weg te spoelen en een nieuw hapje klaar te maken.
Jongedame. Jij bent wel welkom in mijn land!
Jongedame? Ze is 54.
54? Ze is in 'circa' 1971 geboren. Circa 47 dus.
@McFlym Die foto's waren van voordat ze in 2009 werd vastgezet.
"I believe in my religion and in Jesus Christ, who died on the cross for the sins of mankind. What did your Prophet Mohammed ever do to save mankind? And why should it be me that converts instead of you?"
Amen.
Kijkt u uit? Voor een beetje fanatieke baardmans bent u nu vogelvrij...
Mooie quote.
Had het al iets uitgebreider neergezet.
@MacMiep.nl zelfs al zouden ze weten wie ik ben dan nog zou het me geen reet kunnen schelen.
Hèhè, eindelijk een echte vluchteling.
Welkom, welkom in mijn land.
Jammer genoeg moet je hier ook al omkijken, wie er loopt
Welkom, welkom in uw eigen regio.
We kunnen hier niet het afvoerputje worden voor al die schurkenstaten, vind ik.
@ Eric Newby | 07-11-18 | 22:04
Ik ben het in principe 100% met u eens,maar als er dan echt nergens plek is, dan is ze welkom hier.
Liever 1000 van deze dames, dan 1 IS strijder hier.
Ce ca! | 07-11-18 | 22:17
Dat spreekt vanzelf.
@Eric Newby: we ZIJN al het afvoerputje voor al die schurkenstaten!
@ BaldEagle | 07-11-18 | 22:55
Deze dame heeft een ruggengraat. Daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen.
*Zwaait naar kabinet*
Uhmmmm niet om het een of ander maar het stikt in Nederland van de Moslims. Zodra ze in Nederland is meteen haar kort en evt. verven plus andere naam. Zover is het al in Nederland. Verder blij dat ze uit dat kt land is
Misschien naar het Vaticaan?
Haha ja. In Italie zijn ze bezig om al het tuig eruit te schoppen.
Moslim? Misschien moet je eerst even beter lezen...
@Die nare vent: ik bedoel als Christen is ze misschien niet zo veilig in het huidige Nederland.
Pakistan, Nederland, tomeeeeto, tomaaaato. Is ze hier wel veilig dan? Ik vrees van niet. Sterkte toegewenst! Nu maar even afwachten of ze ook op een beetje steun en bijval mag rekenen van niet haatdragende moslims.... yeah; right...
Welkom! Dit soort vluchtelingen moeten asiel krijgen in Nederland.
Wat is dat trouwens een debiel land...
Het heeft de Bom. Dankzij ons. Leuk hè.
Opvang in de regio was toch het credo? Laat die meid lekker asiel aanvragen in India.
Nee, ook daar teveel Moslims, met internet!
Myanmar, veel veiliger
Man, man wat ben jij een eind van het pad af.
Heel goed dat ze hier komt, als je zelfs daar nog op tegen bent verdien je wat mij betreft dubbele teelbal kanker.
Dubbele +1
Ik wens niemand een ziekte toe. Maar ik vind wel, dat als je in zo'n geval over opvang in de regio gaat praten dat je van god los bent.
Ronman2k | 07-11-18 | 21:50
Gezonde gedachtegang, Ronman, en netjes verwoord ook.
@Eric Newby | 07-11-18 | 22:10
Dank je Eric, soms moet je gewoon duidelijk zijn.
Goed nieuws. Dacht even dat Hongarije haar zou opnemen, want geen islamitische asielzoekster.
Dat het haar wel mag gaan.
Zul je zien dat haar aziel aanvraag wordt afgekeurd, want uit Pakistan en geen moslim, dus dan ben je geen vluchteling
Van harte welkom in ons land Asia... ver weg van godsdienstgestoorden!
Helaas zit NL ook vol met Moslims. Kom eens bij onze supermarkt in Amsterdam Noord kijken. Vooral met Ramadan.
Maar hoe lang nog?
Ik begin zo langzamerhand te vermoeden, dat dit bericht geen enkele keiharde bevestiging heeft.
Als dat zo is, is dat dan goede journalistiek?
Ach, het is niet beter of slechter dan het NOS journaal.
Stel dat mevrouw nog niet in een vliegtuig gestapt is.
Breng je met dit soort voorbarige berichtgeving haar veiligheid dan niet in gevaar?
Ik dacht ook al de hele tijd... van... feekniels...
Waarheen Asia Bibi ook heen gaat, ze zal niet alleen Pakistaanse moslims moeten vrezen.
Aanleiding van haar eerder opgelegde doodstraf, ze dronk water uit een moslim bron en bleef bij haar godsdienst, beleed die en verdedigde het, deze heldin, uit Engelse Wikipedia:
"A neighbor of Noreen, Musarat, who had been involved in a running feud with Noreen's family about some property damage, saw her and angrily told her that it was forbidden for a Christian to drink water from the same utensil from which Muslims drink, and that some of the other workers considered her to be unclean because she was a Christian, referring to the caste system in Pakistan. Noreen recounted that Musarat said to her: "That’s right, you’re just a filthy Christian! You’ve contaminated our water and now you dare speak for the Prophet! Stupid bitch, your Jesus didn’t even have a proper father, he was a bastard, don’t you know that?" Noreen recounts that when they made derogatory statements about Christianity and demanded that she convert to Islam, she responded, "I believe in my religion and in Jesus Christ, who died on the cross for the sins of mankind. What did your Prophet Mohammed ever do to save mankind? And why should it be me that converts instead of you?" An argument ensued."
Die Islam is gewoon allesoverheersend, maakt andersgelovigen en heiden tot 2e rangs burgers. Dat blijkt telkens weer.
En dan nog zijn er beste landgenoten, vvd,rrss/ gl/d666 enz. die dit onderdrukkende systeem niet herkennen.
Ce ca! | 07-11-18 | 21:53 |
Of zeggen: maar in Europa denken ze er anders over. Ja, tótdat een kleine groep hardcore het over nam, zo ging het tenslotte in die landen en bepaalde IS gebieden ook !
Ik ben toch benieuwd hoe politici, hoge ambtenaren en alle deugers zich over een paar jaar gaan verantwoorden als het resultaat nog zichtbaarder wordt van het kop in de zand steken en de verhoudingen tussen de realistische bevolking en de deugers op scherp komen te staan. Het al oude "Wir haben es nicht gewußt" trap niemand meer in, ook niet met de eeuwige toevoeging "met de wetenschap van nu".
@ Jan,Leiden. Het klinkt bijna als een Godwin ;)
@ Ruikbaard | 07-11-18 | 22:01
Alle vluchten van Air Canada verbieden :)
Ruikbaard | 07-11-18 | 22:01 |
Een niet ondenkbaar scenario voor in de toekomst dat alle smoezen uit de kast worden getrokken die ook nu al worden gebruikt.
Benieuwd hoe linkse politici zich in allerlei bochten gaan wringen om maar niets negatiefs over de islam te hoeven zeggen.
Ik heb dat nooit begrepen, enerzijds prediken ze over vrijheid, gelijkheid en tolerantie (tot zover niets aan de hand)
Maar anderzijds durven ze absoluut geen kritiek te leveren op een ideologie die heel weinig te maken heeft met vrijheid, gelijkheid en tolerantie.
Jammer dat zoveel Nederlanders deze 'linkse paradox' maar niet willen zien, we hadden allang een PVV-FvD regering kunnen hebben.
Laat mij een poging wagen:
"Ja maaaaaaarrrrrrrrrr........ ze is toch heel liev vrijgelaten??"
En met wat miljoenen* aan ontwikkelingshulp zal islamitië echt veel lieverder worden!
*dat ze nu zo stout zijn komt door guurrechts leegzuigen van dat rijke land.
Dan meteen maar een generaal pardon voor alle moslimvluchtelingen die plotseling christelijk zijn geworden.
En zij blijkt dan toch moslima te zijn......
Islam is vrede!
En gras is blauw.
rutte liegt.
Brrr, alweer een geloofsgekkie maar vooruit; ik steun het welkom bij uitzondering.
Oh nee hè. Niet nog meer Pakistanen.
Prima, welkom. Dit is een echte vluchteling.
Linkse joopmensen, lezen jullie even mee hoeveel keer er al niet welkom geschreven is in deze panelen?
Maar wat zijn wij racistisch en fascistisch. Je zou bijna geen heil bij ons willen zoeken.
Ik hoop dat ze Nederland haalt. Die fanatiekelingen in Pakistan halen alles uit de kast om haar doodstraf te geven.
Dat de vrouw onderweg zou zijn naar Nederland zijn volgens HVC op dit moment „onbevestigde geruchten”.
www.rd.nl/kerk-religie/advocaat-asia-...
Verder baseren alle Nederlandse media die inmiddels het gerucht overnemen zich op berichten van de Pakistaanse Televisie-die ook weer de term "bronnen zeggen"gebruikt.
Ik snap het niet. In landen waar zo’n beetje de hele bevolking Islam belijdt is mijn inziens de vrede wel op zijn piek. Waarom vluchten toch zoveel mensen voor vrede?
Raar.
De echte Islam is vrede en allemaal lieve, knuffelende mensjes. Die schreeuwende haatbaarden zijn allemaal agenten van de Mossad die de islam in een kwaad daglicht willen zetten.
En dan geven Ze Dhr Wilders weer de schuld als er iets gebeurt met er .
Slim he van die Haagse Hippies o.l.v PvdA/GL en Rutte(VVD).
En nu maar hopen dat ze niet in een AZC terecht komt met teveel moslims uit veilige landen. Grote kans dat ze dat niet overleeft.
Als ze wordt lastiggevallen wordt ze gewoon vijfentwintig keer overgeplaatst. "Probleem opgelost", aldus COA...
Dit is nu een échte asielzoekster. Wat mij betreft zijn er van deze wel welkom in ons land. Hoop dat ze veilig kan wonen op een schuiladres onder nieuwe naam.
Ze is dan ook mischien wel De Enige Echte Asielzoekster in Nederland. Moet direct denken aan John de mol. TV Show format 0065/19. "Wie is de Echte Asiel Zoekster."
Helemaal mee eens. Welkom
@Mark_D_NL | 07-11-18 | 21:36: *hoort tune van Wie Van De Drie in hoofd en de stem van Herman Emmink*
Jammer dat Albert Mol niet meer leeft.... dat was lachen geworden...
Dan had ze misschien beter de naam Tofuk Dibi kunnen kiezen.
Ga je mond spoelen Mark.
Zandbak Christenen: altijd welkom. Zelfs als ze wat typisch willen zijn.
Denk alleen wel dat we dan onze mariniers niet verder over de zeik moeten drijven. Die paar zoete koekjes die we nu gaan opsturen zijn misschien niet helemaal voldoende.
Feelgood en good4her natuurlijk, maar als zij die stap zet, en nu weggaat, is Pakistan een stap verder weg van een wat meer menselijke samenleving. Regime heeft het veel lastiger met tientallen familieleden en de insluiting, dit is dan ook het bevorderen van de efficiëntie van huidig bestuur.
Wat natuurlijk niet afdoet aan het feit dat de islam vrede is.
Tante met ballen!
Welkom!
Prijs de dag niet voordat het avond is.
Ze is geen moslim met de zelfde gang wordt haar asiel verzoek afgewezen.
Waar ik mij zorgen over maak, is dat ik dit nieuws nog nergens bevestig zie.
"sources told ARY News" lijkt mij nou niet iets betrouwbaars.
correct.
Mooi dan is het nog niet zeker. Goed nieuws dus.
Misschien kunnen we haar uitruilen tegen een paar vervelende haatbaarden die zich hier niet thuisvoelen.
Deze Christen krijgt aandacht. Hoe en waarom krijgt juist dit religieuze meisje deze aandacht? Posterchild om de zieltjes te kneden voor meer zielige aanvoer van zogenaamde Christenen misschien? Er kwamen toch alleen maar tandartsen en chirurgen, en ware het eigenlijk niet allemaal zielige kindjes die mannen van 21 in die bootjes?
8 jaar dodencel in Pakistan. Voordeel van de twijfel dan maar?
Een klein symbool voor de honderduizenden verjaagde, vermoorde en onderdrukte Christenen in door Islam gedomineerde landen?
De dodencel is ook maar sociaal constructivisme. Je moet de dodencel zien als tijd voor jezelf, voor herbezinning en reflectie. Dan is maar weinigen gegeven aan het einde van hun leven.
Loopt post modern te bazelen, humor, ironie?
Is het slim om wanneer door moslims vervolgd in een moslimland naar een andere moslimland te vluchten?
.
Ik bedoel, op papier is Nederland natuurlijk geen moslimland, maar in de praktijk doen die gewoon waar ze zin in hebben en niemand die ze een strobreed in de weg legt. Voor je het weet....
Klopt. Eigenlijk is ze hier ook niet veilig. Net als alle gevlucht homo's enzo.
Opvang in eigen regio AUB..
Juist dat dus. Het is nu gewoon willekeur. Omdat ze Christen is mag het schreeuwt de meute. Maar ze kan eenvoudig naar China of India, allebei veilige landen voor christenen. En in China schreeuwen ze om mensen voor hun elektronica fabrieken. Dus ze kan daar ook nog eens een leuke toekomst op bouwen.
@Mark_D_NL
China veilig land voor christenen? Hou toch op man.
www.rijksoverheid.nl/documenten/kamer...
@Mark_D_NL
Nee geen willekeur. Als een moslim dreigt te worden gestenigd in een christelijk land vanwege beledigen van Jezus, zou die ook welkom zijn. Net als de atheïst in Saudi Arabië die dreigt te worden onthoofd omdat atheïsme wordt gezien als een terroristische daad. Want fuck haardbaarden, haatsnorren en haatgeschorenen.
Sterkte. Uit je land weg moeten vanwege haatbaarden en dan naar NL waar ook heel veel haatbaarden wonen... en er elke dag bijkomen.
Krijgt zij nu ook voorrang bij een huurwoning? In welke wijk dan?
Ik denk dat zij eerst blij mag zijn dat ze veilig is. Daarna op de wachtlijst, net als iedereen in NL. Artikel 1, weetuwel?!
Nu is het wachten op Harald Doornbos die ons weet te vertellen dat dit de Paki's nog bozer maakt en dat het wachten wordt op nog meer demonstraties en dat het nog gevaarlijker wordt voor onze ambassadeur en ook andere Nederlanders aldaar en dat dit dus eigenlijk helemaal niet deugt.
Deze dame is van harte welkom, waar ik wel moeite mee heb is het feit dat haar advocaat eist hier politiek asiel te krijgen.
Ook die wordt nu zwaar bedreigd geloof ik
Dat wel ja, die advo mag het lekker in India proberen met z'n grote bek.
"Eisen" is niet zo mooi. Hij is echter wel in Karachi op het vliegtuig gezet met de mededeling dat hij - weggejorist - moest wezen. Zijn eerste bestemming was Italie, dus volgens de regels van het verdrag van Dublin moet hij daar bescherming vragen.
Het verdrag van Dublin is door Merkel opgeheven.
@Lupuslupus, Merkel heeft de werking van het Dublinverdrag eenzijdig opzij gezet. Maar het verdrag op zich bestaat nog gewoon.
Kijk, dit is nou een asielzoeker. Dus nodig om opvang te regelen en met wat mij betreft draagvlak.
Welkom.
Waarom niet naar buurland India waar ze veilig op de Hindoe thee gaat ?
Omdat daar ook moslimgekken wonen.
India 13% moslim
Hindoe’s zijn daar ook niet per definitie tolerant naar andere religies. Zo is ook nog eens Pakistani, ligt daar ook minder.
Prima dat Nederland ook echte vluchtelingen opneemt. Beetje jammer dat het land vergeven is met intolerante nep-vluchtelingen en aanhangers van een fopgeloof. Of deze vluchteling veiliger is in Nederland valt te betwijfelen. Al die linkse eng-nekken en deugers hebben de ooit eens veilige haven Nederland veranderd in een onveilige plek. als echte vluchteling met deze bekendheid zou ik mijn geld eerder op Australië zetten als land om veilig verder te kunnen leven.
Nee hoor. Fout! Australie ook naar de klote.
ze is welkom maar ik ben bang dat ze hier beveiligd moet worden. Ze had beter naar Polen of Hongarije kunnen gaan voor echte vrijheid.
Die vrijheid geldt alleen voor Polen of Hongaren.
Ik wil met haar trouwen !
Ja, dit is waar het ooit voor bedoeld is. Welkom.
De nieuwe Ayaan? Laten we het hopen dat ze hier een goede bijdrage aan het politieke debat kan brengen
Kan me voorstellen dat mevrouw nu wel een beetje genoeg heeft van dat 'debat'
Dit is nu een echte vluchteling en wat mij betreft welkom.
Een heel ander verhaal dan de vele illegale migranten die onder het mom van "vluchteling" naar Noord.West Europa reizen en voor veel overlast zorgen. En vaak ook nog hun islam "meenemen" naar Europa.
Prachtig! Wees welkom, schat! De relatie met Pakistan was toch al verrot te noemen, en zoals mijn wijze vader placht te zeggen: "Als iets kapot is, kan je er net zo goed nog een trap tegenaan geven."
En hierna weer snel vriendjes maken in het Midden-Oosten, because oil, bitch! Sigrid; kill en attack!!!
Wijsheid van knufter: als iets half kapot is en gebreken vertoont kun je het beter helemaal kapot schoppen anders zit je met rommel opgescheept.
Zij erin, 100 moslimpaki's eruit. Deal?
Deal. Weet je wat, ik ben gul. Maak er 200 van.
Met nog eens 500 Sunny's, Jesse's en Sigrid's er bij.
Haatbaarden zitten overal inmiddels. Sterkte Bibi.
Kijk gelukswandelaars, dit is nou een vluchteling.. zodra ze onderweg is in ieder geval.
Mooi !
Dit is een vluchteling, een echte asielzoeker.
Deze heeft bescherming nodig, en krijgt wat mij betreft terecht asiel.
En nu de uitvreters en gelukszoekers nog laten opbokken.
Asia? Is het ook een stripper?
Hopelijk is hier een leven mogelijk zonder 24-uurs beveiliging voor het hele gezin. Het is zonde en verschrikkelijk, maar vrij en zorgeloos leven is ook in Nederland helemaal niet meer vanzelfsprekend.
Politiek asiel... Wrs door haar advocaat met klem gevraagd ... daarvoor mogelijk hier nu, zodat ze wereldwijd aandacht én bescherming krijgt!
echte vluchtelingen - zij die echt te vrezen hebben in hun eigen land - hebben recht op een veilig onderkomen. Asia Bibi voldoet daar prima facia aan.
Ik mag hopen dat de DKDB voldoende capaciteit heeft om haar net als Great Wilders te beschermen.
Pakisatan is een shithole country, en heeft zoveel vervolgde minderheden dat Nederland ze niet allemaal kan opvangen. Het wordt tijd dat de inwoners van het land zelf de verantwoordelijkheid nemen om de stap te zetten om uit de steentijd te ontsnappen. Dat moeten ze zelf doen.
Tijd, overigens, voor Nederland om de diplomatieke banden met het land te verbreken.
Pakistan staat ook niet op mijn vakantie lijstje, hoewel het een erg mooi land schijnt te zijn.
Inderdaad, veel papavervelden in het voorjaar. Net als in het buurland Afghanistan
Afghanistan is ook heel mooi. Net als Tadzjikistan. Maar ik ga daar mooi niet fietsen.
Moeilijke woorden wel ff goed doen: prima facie.......
ok. "op het eerst gezicht"
Ik bedoelde facie en niet facia.
Ja, je hebt gelijk. En tikfout is zo gemaakt.
Gewoon klein pesterijtje van me. Flauw eigenlijk. Toch ff laten weten dat ik een klassieke opleiding heb genoten :)
dat is overgekomen, en ik hoop dat mijn leraren klassieke talen van het stedelijk gym in Schiedam niet meelezen. Straks eisen ze nog dat ik mijn eindexamen moet overdoen.
O! de nachtmerrie!
"Video niet beschikbaar
Deze video bevat content van AFP. Deze partner heeft de weergave van deze video via deze website of app geblokkeerd."
huh? kan dat ook al tegenwoordig? blijkbaar vind AFP geenstijl niet lief?
Klopt, wordt via verwijzing gecheckt en dan niet afgespeeld. Had ik ook.
Link copieren en in een incognito tab openen et voila... geen probleem met afspelen.
Heb hetzelfde met twetter
Alsof ze hier veilig is, met al die moslims in NL.
Andere identiteit !!!
En dan zeker weer familie die komt nareizen, oom, tantes en verre neven. Zal wel weer een aardige mep centen gaan kosten. Wie gaat dat betalen, de juichers.... ? En het schept natuurlijk weer een mooie nieuwe immigratie route naar Nederland.
--
Nu gaat ieder malloot roepen dat die Christen is en onveilig is in zijn Moslim land. Hoe controleer je iemands geloof? Door hem net als ISIS te martelen wanneer die niet de bijbel kan opdreunen oid?
Er zijn nu nogal wat gelukszoekers die plots roepen: ik ben christen. En dan geen enkel verhaal uit de bijbel kunnen opnoemen.
Wanneer alléén het christen zijn een criterium is dan heb je een garantie op misbruik. Daar raak je een ding Mark
Ik kan het in dit geval niet met je eens zijn. Als zij daar gebleven was, was ze er aan gegaan. Dus asiel.
Als jij denkt, dat het een immigratieroute schept door eerst tig jaar in een dodencel te gaan zitten, ben je niet goed bij je hoofd.
Deze dame zal niet zo'n moeite hebben om aan te tonen dat ze ook daadwerkelijk gevaar loopt. Bijvoorbeeld: een stel van die mannen met groezelige baardjes die met kromzwaarden en haar foto in groepen door de straten trekken.
Laat maar komen. De islam, zoals het in die landen beleden wordt, is een kwalijk, gevaarlijk en onderdrukkend geloof, en slachtoffers van dat geloof zijn hier wat mij betreft welkom. Heb ik heel wat meer sympathie voor dan voor baardjes die hier komen omdat zij salafriet zijn en achterna gezeten worden door kwaaie tsunamisten of hoe de fuck al die stromingen en stammen daar heten.
Ze heeft een echtgenoot en vijf kinderen. Ik mag aannemen dat die in elk geval mee zullen komen. Tenzij ze in Pakistan als "wisselgeld" vastgehouden gaan worden.
Een echte vluchteling, welkom in mijn land.
Zij is welkom, we moeten haar koesteren en beschermen tegen de linksextremutsen die haar weer op een trein naar het oosten willen zetten.
Goede zaak.
Ze zal hier ondanks de lokale moslimidioten toch een stuk veiliger zijn als bij die halfwaanzinnigen in Pakistan.
Ik verwacht een groot aantal bedreigingen en protesten gericht aan Nederland door Pakistanen. Asia Bibi, jij bent van harte welkom en ik hoop dat je kunt aarden hier. Hopelijk kom je terecht in het mooie landelijk gebied.
Die Pakistanen vinden Nederland toch allang niet aardig meer! Lekker belangrijk, die bedreigingen en protesten!
Erkent de overheid hiermee nu dat, zoals Fortuyn het uitdrukte, de islam een achterlijke cultuur is?
Daar zijn de wetenschappers het nog niet over eens. Ofwel in achterlijke culturen aardt de islam heel makkelijk. Ofwel de introductie can de islam verandert de cultuur naar het jaar 600-nogwat.
Goed , hier is het asiel instrument voor bedoeld, niet om miljoenen kansloze Afrikanen binnen te halen, allemaal met kletsverhalen. En ook niet oorlogsvluchtelingen, want dat is altijd tijdelijk. Dit geval , en het probleem daar in dat kloteland gaat nooit meer weg.
Alsof de problemen in sommige Afrikaanse landen ooit weg zullen gaan. “Men” spreekt niet voor niets over shithole countries.
De El Fuk moskee in lutjebroek heeft al bezwaar ingediend tegen haar komst.
En in Lutjewinkel zijn de lokale bidmat eigenaren ook niet echt senang...
Je hebt tegenwoordig de smartbidmat, met een scherm waar de verzen worden getoond die op dat de revue passeren tijdens een dienst, een kompas, zodat je altijd de juiste richting op bid en als klap op de vuurpijl kan je via bleutooth je smartphone connecten om de bijvoorbeeld de heel dienst te downloaden of een vraag te stellen aan de Iman/Imam. Ook kan je je dan aanmelden op het e-bidbook platform, waar je dan virtueel kan bidden met bijvoorbeeld je broer aan de andere kant van de wereld.
Hoe bid je in het ISS naar Mekka? Omlaag en continu bijdraaien?
Als je op reis bebt hoef je niet te bidden
Kom maar binnen hoor meissie. We kunnen ook ruilen hoor. Dan krijgt jouw fijne landje een stuk of 3000 Albanezen. Van ons.
Wij ruilen jullie christenen tegen onze moslims? Of zoiets?
Tja... maar dat is een utopie.
Yes!!! Geweldig..
Eindelijk laat Nederland iets heel duidelijk zien..
Welkom Bibi!!
Poah, dit is wel even diplomatiek je balzak laten zien van NL hoor. Die paki's waren de laatste tijd al flink boos op ons vanwege die mohammedcartoonwedstrijd en dit is even lekker in de wond drukken van NL, als die dame daadwerkelijk in Nederland wordt opgevangen.
Ach het kan er nog wel bij.
Dat wordt wel weer uitkijken op het station.
Hier is de asielregeling voor bedoeld Zo'n 20x per jaaf.
Niet voor het importeren van miljoenen van die haatbaarden die juist het Pakistaanse systeem hier ook in willen voeren.
Misschien flatje in 020 tussen Ali en Mohammed in, zal vast heel gezellig worden.
Ze moet ook maar niet op het A'dams Centraal Station komen.
Is geen toeval. We wonen nu eenmaal in één van de vrijste en gelukkigste landen ter wereld. Dat trekt aan.
Wat DrumPiet zegt.
NOG wel
He Drumpiet? Ik dacht Brabbelbeer.
Hoe meer moslims hier komen wonen hoe groter haar lijfwacht wordt.
Ja, die Bastard van een DrumPiet.
Trekt zoveel aan, dat we weldra niet meer vrij en niet meer gelukkig zullen zijn..
Kom maar gauw hierheen, Asia. Jij ben een echte vluchteling!
Ik ben voor een quotum van 10 vluchtelingen per jaar, en dan alleen dit soort gevallen er uit pikken. Vanzelfsprekend alleen christenen of atheïsten of joden.
Alles behalve mohamedjes.
Die hebben zich in Tilburg weer laten gelden. Oh nee, dat waren """"jongeren""""..
Heheh. Eindelijk weer een legitieme asielzoeker. Het heeft even geduurt.
Regressief links. Let u even op. Dit zijn echte vluchtelingen. Mensen van andere (geloofs-)overtuigingen dan islam in een regressief islamitisch land.
*d = t = d = dt = tt = vul zelf maar in.
Hier ook wat linguïstische knop ram problemen deze avond. #moe, de hele dag geld voor uitkering schoffies moeten verzamelen...
Acar_ketimun | 07-11-18 | 21:03
Akkoord.
Al kies ik er niet voor om zo pessimistisch naar mijn salaris te kijken. Ik weet dat er ook uitkeringen mee betaald worden. Alleen, hoe is het bruikbaar voor mijn levensgeluk om zo te focussen op de negatieve aspecten. Want we leven nog steeds in een verdomd vredig, welvarend en comfortabel land.
(Dit betekend niet dat ik daar blind voor ben).
Jezus, hoe dom ben je dan? Om van het ene moslimland naar het andere te verhuizen. Ga dan naar de VS.
Waar mossels gewoon toren invliegen. Strak plan wel...
Is dan dan ook een uitwisseling waar 100 crimitonen cadeau worden gedaan of is dit toch weer Ons Land Dat Ons Land Niet Meer Is? Welkom Asia. Jou willen we wèl hebben. En je vent en advo kunnen er ook bij, misschien kunnen we er dan nog 200 extra lozen. Geluk en alle vrijheid toegewenst.
Dit is nu asiel geven waarvoor het bedoelt is.
bedoeld
Ik twijfelde ook maar volgens google moet het toch echt met een t
Google zit mis.
www.taaluilen.nl/bedoelt-of-bedoeld/
Ja, maar dan bedoeld met een D!
Kunnen we haar niet uitruilen voor claudia de breij?
Die is lesbisch dus die kan dan meteen daar de cel in wegens belediging van allah of zo. Mag ze dan bij hen?
En ja, Bibi mag. Gunningsfactor.
Prima, daar is ons vluchtelingenbeleid voor bedoeld, welkom en geniet van ons land. Nu die tienduizenden illegalen er uit
Juist!
Moet die Claudia meuk er nou ook weer bij? Fijn dat we hier nu een Pakistaanse christelijke dame krijgen, dan hebben de normale Pakistanen die hier heen gekomen zijn, ondanks een gebrek aan oorlog thuis, iets te doen.
Wat was mis met India? Oh wacht. Ze hebben het natuurlijk geeïst van Nederland. Dan moeten we wel toegeven. Maar mooi voor haar.
Van de wal in de sloot... het riool.
Eindelijk een échte vluchteling, die terecht onderdak krijgt. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dat dacht ik ook al. En... gaan ze nu ook andere Christenen opnemen die worden vervolgd in moslimlanden?
Heeft ze niet getwijfeld over België?
Is er leven op Pluto?
www.universetoday.com/14315/is-there-...
Op Pluto is het nogal koud omdat de warmtepompen van GroenLinks daar niet zo goed werken. Leven vindt kou niet zo leuk.
Deze vrouw is van harte welkom in "mijn land". Dit is nu het prototype van een mens waarvan haar leven gevaar loopt als ze in haar eigen land blijft.
Totdat zij in NL een beetje kritiek levert op de islam en dan is ze ook hier haar leven niet zeker. Herinnert u zich Ayaan nog? Precies, die woont ook niet meer in NL. Nederland wil graag de mooie sier maken, maar zeg allahverdomme niks kwaads over die achterlijke religie met die pedoprofeet.
Verhuizen kan, maar is zij hier ook veilig? Ik zou er maar niet van overtuigd zijn.
Wat betekent dat Nederland een erg veilig land is voor slachtoffers van moslimterreur.
Niet dus..
En voor daders van moslimterreur. Eigenlijk voor moslims van allerlei pluimage. Het is me toch ook een kleurrijke diverse gemeenschap.
We gaan het zien
Fuk jou kutje uit Afrika. Ga anders zelf eens in Pakiland wonen. Figuren als jij verzieken dit open land met deze valse insinuaties.
Sommige vluchtelingen zijn welkom in mijn land. Zij is er één van.
Eens.
Als dat je criterium is dan kun je er nog een hoop toelaten. Die sektes vechten elkaar de pan uit. Je zet nu de grenzen open voor Rohinga, Yezidi's Alawieten en ander gespuis uit de strook van Turkije tot aan Thailand . Of wil je alleen christenen toelaten? Voor de goede orde, de christenen uit dat soort landen zijn ook malloten.
Maar kan Nederland haar veiligheid garanderen?
Ik bedoel: Booslims enzo...
Verder goed nieuws natuurlijk.
Ayaan Hirsi Ali moest Nederland later ook weer ontvluchten. En daar was regressief links net zo hard verantwoordelijk voor.
Wat vlaggen van Nederland gaat inpakken en opsturen naar Pakistan. Want die gaan vast straks nodig zijn daar. Voor de verbrandingen.
U slimme zakenman!
U verre nazaat VOC ondernemer?
Verkoop ze per strekkende meter, op rol.
Geweldig nieuws! Hopelijk komt ze niet in een AZC terecht tussen de mensen waar ze voor vlucht.
www.telegraaf.nl/nieuws/787927/christ...
Dit is Nederland 2018... Het zou me niet verbazen als de Haagse Faalfallusen m/v ook dit weten te verkloten. Dat heet kennelijk regeringsbeleid.
Misschien moet die Asia even bellen met Shirin Musa en vragen hoe men hier omgaat met vrouwen die kritiek hebben op de Islam.
REAGEER OOK