Allah is weer Gay
Geen idee of het statement waar is, trouwens.
Social
De video van atheist on steroids en ex-moslim Armin Navabi werd gejorist wegens haatspraak, maar nu is zijn onemanshow bij de Pride in Vancouver weer terug. Armin maakt een simpel puntje dat je lichaam het in sommige landen, vanwege uitspraken die bepaalde mensen niet zinnen, moet doen zonder het hoofd. En lichaam+hoofd is een behoorlijk essentiële combinatie voor het leven. Enfin, wetenschappelijk of empirisch bewijs is er niet voor 'Allah is Gay', maar het is in ieder geval dapper dat je een stelling poneert - in Nederland krijg je oeverloos SJW-gejank over uitlokking en respectloos gedrag. Maar ja, een open debat over de seksuele voorkeur van de opperpapi is nog altijd een stuk leuker dan loden diplomatie middels AK's.
Reaguursels
InloggenMannelijke moslims en travestieten hebben ook veel overeenkomsten, ze draken beiden vaak jurken e.d. zien er onaantrekkelijk uit, zijn bezeten als het op seks aan komt, zijn vaak niet helemaal 100%, werken vaak niet enz enz enz.
Wetenschappelijk of empirisch bewijs is er niet voor 'Allah is Gay'???? Er is ook geen wetenschappelijk of empirisch bewijs dat Allah (of welke andere God) überhaupt BESTAAT!
Wat een aandachtshoer die allah. Altijd maar op de voorpagina willen met die agressieve volgers. Maar nooit je poffertjesporem laten zien. Als die dan gay is is het wel een relnicht.
Islamietjes.
Allah neuqt toch geiten? Tenzij geiten een ras zijn, dan heb ik het niet gezegd.
Geen hoofd, wel lange tenen.
Allah is alles dus ook gay.. Toch?
De Hadji is de grootste gay parade ter wereld.
Gezondheid.
Hulde
"Allah is gay". Voor moslims misschien nog wel beledigender dan grappen dat je een vrouw met Burka er een beetje uit vindt zien als een brievenbus. Waar blijft de ophef? Of gebeurd dat alleen als je een conservatieve exminister bent die niet zo gecharmeerd is van de EU en graag zijn land wat onafhankelijker maakt van middelmatige ambtenaren?
Allah of God bestaat niet op de manier hoe velen hem of haar zien,zoiets gaat net iets verder waar een menselijk verstand ophoudt met fantaseren.Dat is net of je door het heelal steeds verder rechtdoor blijft gaan.Na steeds meer zwevende stenen,stuit je op een ondoordringbare massa.Daarachter is God of Allah of wat je dat ook wilt noemen,je kunt natuurlijk ook gewoon lid van een voetbalclub worden.
Goede poging wel om te zeggen dat er niet genoeg onzin in één heelal past om het bestaan van Goden daarin mogelijk te maken.
Jij kan trouwens best wat meer space tussen je comma's en punten gebruiken.
"Zoveel positieve reacties" Nou ga maar eens met dat bord in een voorstad van Parijs rondlopen, kijken hoelang je blijft leven.
Parijs, Brussel, Berlijn, Stockholm, Londen, Gothenburg afijn bijna heel Europa tegenwoordig!!!
Ik zie geen kwaad in de tekst "Allah is vrolijk". Je kunt overal wel een punt van maken niet?
Allah is een homo, pedo, lesbo, transseksueel, en travestiet.
... en tevens houdt hij ook van 'gewone' mensen.
Je kunt Allah ook gewoon alles wat je maar kunt opnoemen noemen,daarom hebben sommige religies geen naam voor wat in dit geval Allah wordt genoemd.
Allah houdt in elk geval niet zo van vrouwen, dus tenzij Allah een vrouw blijkt, is het niet zo'n gekke gedachte.
Ik weet niet of homo's ook per se vrouwenhaters moeten zijn. Je zou af en toe denken dat homo's beter met vrouwen overweg kunnen dan heteroseksuele mannen of zelfs vrouwen onderling. Wat dat betreft is die Allah dan weer geen homo, misschien meer de opper-incel.
Homoseksuelen zijn over het algemeen vriendelijke, welopgevoede en moderne mensen, die het uitstekend doen in deze maatschappij. Als ik tot de gay community behoorde, dan zou ik me behoorlijk op de pik getrapt voelen met deze uitspraak, "Allah's gay." Flikker op.
Mwa valt tegen hoor.
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 15:36 |
Ik denk dat hij degenen bedoelt die je overdag tegen komt.
Nu maar hopen, dat hij diep kan bukken!!!
ik vind leuk
En nu in Amsterdam!
En wanneer ie dat overleeft, Rotterdam.
Religion was invented when the first con man met the first fool!
Op 1 minute 45 een mevrouw die zegt "Its so wonderfull to see that, i'm from a muslim family myself", maar het wel noodzakelijk is om haar onherkenbaar te blurren in de video zegt alweer alles...
Als allah gay is, dan zouden die 72 maagden er weleens anders uit kunnen zien dan moslims denken.
Allah is kudt.
Daar is wel wetenschappelijk en empirisch bewijs voor.
Allah, God is helemaal niet kudt. De mensen die hun geschonken vrije wil misbruiken om verkeerde keuzes te maken zijn kudt om uw jargon te gebruiken.
@SlimmeBelg
Allah en God bestaan helemaal niet, dus kunnen ze inderdaad niet kudt zijn.
Haha, goed zo Ayatollah. Allah is ok, de profeet een pedofiel en de sharia een door mensen in elkaar geknutseld onderdrukkingssyteem. Fuck religie!
Jean_005 | 16-08-18 | 14:55
Een van de nare bijwerkingen van o.a. liberalisme en democratie blijkt te zijn dat bepaalde mensen niet om kunnen gaan met vrijheid en democratie.
Hoewel ik een liberaal in hart en nieren ben begin ik ook te zien dat ik misschien fout zat en dat je de kracht van idioten niet moet onderschatten als ze met veel zijn. Tien jaar geleden predikten een paar reaguurders al voor een verlichte dictatuur. Daar was ik tegen. Leven en leren. Inmiddels betwijfel ik of ze misschien geen gelijk hadden.
SlimmeBelg | 16-08-18 | 14:42 |
Zeg eens, al dan niet slimmeBelg, waarom roepen jullie overal en altijd Alla? Da's de goden verzoeken, kijk eens wat er hierdoor van jullie land geworden is: het is bijna een islamitische heilstaat, en dat alleen maar omdat moslims wereldwijd van tv kijken af geloofden dat de Belgen dezelfde god aanroepen.
nick.name
Allah is een hypothetisch construct. En dat kan weldegelijk kudt zijn.
Met peren.
DKS
Woah diep man. Een wollige woordenbrij om ons te vertellen dat je eigenlijk een enge linksfascist bent. Wisten we toch al lang mallerd;)
Ik begin te twijfelen
wnl.tv/2018/08/16/justitie-toeslagen-...
Ik zie m nog zitten in zn apenpak
Een goed statement. Moet kunnen in een vrije samenleving. Waar een ideologie/doctrine niet thuishoort.
"Het christendom heeft er ook ruim 2000 jaar over gedaan om zaken wat lichter te zien"
En de islam dateert toch van 632 of zo? Betekent dat dan dat de islam pas over 400 jaar wat gaat "verlichten"? En tot die tijd? Meer boerka's, meer moskeeën, meer IS aanhangers, meer islamisering?
Ontkerking. De enige manier om er wat moois van te maken is door de verlichting te prediken.
Islam gaat geen verlichting meemaken. Dat heeft Mohammed mooi dichtgetimmerd met fail-safes.
1 god=1 waarheid=1 profeet.
Afvalligheid = dood
En wie heeft er precies besloten dat de Islam dezelfde verlichting door gaat maken?
@ Dr_Johnson | 16-08-18 | 14:23
Islam light in het jaar 2400?
Een papercut als straf i.p.v. je hoofd eraf? Zoiets
Ayatholla_Buttbanger | 16-08-18 | 14:30
Moslims erkennen zelfs Jezus als profeet. Je weet er weer verdomd weinig van. Dat op afvalligheid de doodstraf staat in sommige islam-sektes is ook niet uniek. Stond/staat op ketterij binnen christendom ook.
Alleen joden snappen het wel. Ik ben dan wel atheïst maar zelfs de meest orthodoxe joden zien mij gewoon als jood. Ik krijg ook geen doodstraf. God oordeelt wel. Toch een positief verschilletje met moslims en christenen.
Behalve als ik homo zou hebben. Dan moet ik dood.
Iets wat weer niet in de koran staat.
Homo zou hebben? De ziekte van homo? Het gedrag van homo? De lifestyle van homo? Verklaar je nader?
DKS: God oordeelt niet. Ieder mens krijgt de kans zijn fouten goed te maken. Daarom zijn er zoveel mensen. Maar dat goedmaken, hebben ze vaak geen tijd voor. Dus maar weer een keer terug naar de aarde in een volgend leven als man of vrouw. Als rijkaard of armoedzaaier. Goddelijke rechtvaardigheid. De reïncarnatie wordt door een groot deel van de mensheid aanvaard. Zij hebben het bij het rechte eind.
SlimmeBelg | 16-08-18 | 14:48 |
Moeke komt uit een Zwarte Kousen gemeenschap, verketterd op jonge leeftijd.
God oordeelt niet? Hm, dat zou je daar eens moeten verkondigen. Hij doet daar niet anders.
Dat fouten goed maken, dat is net zoiets als karma. Het is iets moois, iets eerlijks, iets waar je als mens in WIL geloven, het zou zo mooi zijn.
De waarheid is wat lelijker: het is random, het is chaotisch.
Vooral geen!! Wij als vrije mensen hebben nu ongeveer 30 jr de tijd gekregen. Ik zeg; de eerste twee millennia zijn voor ons!! Weg met de verdergaande invloed van dat KuDtgeloof, voordat die het licht zien zijn we allang verhuisd van deze planeet. Vergeet niet dat zij van iedere gelovige EISEN dat hij/zij aan een van de drie vormen van jihad gehoor geeft.
Om nog maar te zwijgen van wat ze met homo's, Koreaanse sletten en andere genders, Joden, -ieten en andere tegenstanders willen doen. Soms vraag ik me echt af hoe we erbij zijn gekomen die doekjes toe staan in de publieke ruimte. Je mag tegenwoordig geeneens een vergiet dragen wanneer het jou uitkomt....
Jean_005 | 16-08-18 | 15:01
Draag jij gerust een vergiet elke dag. Nobody gives a fuck. Maar niet op je pasfoto om nonnen, orthodoxe christen en joden en moslims te trollen met je nepgeloof.
De christenen moesten het wiel zelf uitvinden. Moslims zouden het gratis kunnen kopieren. Net zoals de palestijnen gratis hadden kunnen meeliften met de joden die Israel opgebouwd hebben. Waren ze welvarend geweest. Het volk dan!
De goden zijn geslachtsloos omdat ze geen organen hébben, en door de mens verzonnen zijn. Dus helaas allah is noch gay, noch bestaand.
God is vaderschap en moederschap, bestaand in heel de natuur, in ieder levend wezen.
Er zijn mensen voor net zoiets de UK uit geknikkerd.
Hoewel moderne tijden en kennis vrij toegankelijk is, heeft de moslim wat tijd nodig om te verlichten. Het christendom heeft er ook ruim 2000 jaar over gedaan om zaken wat lichter te zien, hoewel ook veel christenen vandaag de dag weinig seculier of verlicht zijn (biblebelt). Religieuzen zijn niet nu eenmaal zo open minded. Maar de huidige islam zit nog in zijn inquisitie fase.
Het Christendom is het niet lichter gaan zien. De meeste mensen hadden gewoon genoeg van die onzin.
Alleen de moslims hebben het tot 180 miljoen doden gebracht, terwijl de inquisitie bij ongeveer 3000 is blijven steken. Terwijl de moslims de cultuur en historie van de door hun veroverde gebieden trachtten zoveel mogelijk uit te wissen, doen ze nog steeds trouwens,hielden de inquisiteurs nauwgezet bij wie en waarom ze mensen om brachten. De documenten liggen nog steeds in het Vaticaan ter lering en vermaak. Kortom de islam is van de verdelger.
Amen Watergeus
watergeus
Mohammed is Satan's meest geslaagde practical joke
"Enfin, wetenschappelijk of empirisch bewijs is er niet voor 'Allah is Gay'
Sterker, ook niet voor "Allah is", net zo min als voor "God is", of "The Flying Spaghetti Monster is". Hoewel ik als pastafarian dat laatste uiteraard wel onderschrijf.
Vreemder is dat aanhangers van de onbewezen stelling "Allah is" wel privileges genieten die andersdenkenden onthouden worden. Dat heeft gisteren de Raad van State maar weer eens bewezen met zijn uitspraak mbt Mienke de Wilde.
Ik dacht dat jullie gisteren professioneel door Zentgraaf werden weggeschreven. (Ik ben er zelfs Premium lid door geworden zo goed was het).
Wat dat betreft zijn er inderdaad gelijkenissen. Drammerig en opdringerig.
"Ik dacht dat jullie gisteren professioneel door Zentgraaf werden weggeschreven."
Hahaha! Heb je die hele draad wel gelezen? Zentgraaf werd tot de grond toe afgefakkeld. Door IEDEREEN. Nou ja, niet door jou, dat is waar.
Toch zijn jullie nu weg. Daar geloof ik heilig in.
@ LinkeLotje | 16-08-18 | 14:20
Uw leerwoordje voor vandaag is "spiegelen".
scholar.google.nl/scholar?q=negatief+...
@ LinkeLotje | 16-08-18 | 14:28
Jullie
weg
geloof
heilig
U is katholiek?
En nee, de strijd breekt nu pas los. Er is een uitspraak namelijk! :)
Volgens mij ben ik Orthodox.
@ LinkeLotje | 16-08-18 | 14:36 |
LOL, een contradictie in 1 zin.
Bravo.
Was gisteren op BNR een interessant artikel over.
De argumenten die ze gebruiken om pastafari als niet een echt geloof te bestempelen hebben ook betrekking op de huidige “echte” religies.
www.bnr.nl/nieuws/juridisch/10351190/...
Sterker nog ze gebruiken verzonnen sprookjesfiguren om aan te tonen dat het spagettimonster een verzonnen sprookjesfiguur is :-s
Held. Wel weer leuk hoe de 2 booslims reageren op 2 simpele kleine bordjes.
Zullen alle sjw mensen hiervoor juichen?
Vast niet.
Die vinden wel een reden om hier aanstoot aan te nemen, want ze zijn tenslotte sjw’s en het kan toch niet zomaar zijn dat er niets meer te sjw’en is!
Allah ishelemaal niet gay, hij heeft gewoon teveel kraanwater gedronken. #kwaakkwaak . Wat zijn die Canadese heameau 's foeilelijk trouwens zeg en dat nog wel met zo'n lekkere twilf (twink die ik graag zou doen ) als premier.
Ik lees hieronder weer een reactie van iemand die vindt dat je mensen niet mag kwetsen in zaken die voor hen 'heilig' zijn. Dat wil zeggen, islamitische mensen, in wat voor hen heilig is.
Maar hun heilige boek kwetst mij in zaken die voor mij heilig zijn, zoals vrijheid van meningsuiting, democratie en de westerse beschaving in het algemeen. Die worden namelijk bedreigd door al die gekwetste moslims. Maar ik heb de pech dat ik een 'ongelovige hond' ben, zodat de zaken die voor mij heilig zijn niet tellen. Niet bij de moslims, en niet bij alle deugmensen die zich als 'useful idiots' van de islam gedragen.
Het wordt de allerhoogste tijd dat we ophouden met het beschermen van gekwetste moslims, want die lui zijn namelijk ALTIJD gekwetst.
Wat hebben jullie toch veel gemeen met de moslims.
Wat voor hun heilig is, is niets meer of minder, dan een oorlogsverklaring aan de menselijkheid.
Maar John Lanting dood, en daar word geen aandacht aan besteed?? Held van mijn ouders. Heeft ze meer plezier gebracht dan de kerk ,laat staan Allahhhhhhh haaakkkbbaaaar.
Enola gay for allah gay. Ik ben voor
Het mag wel wat zwaarder.
Het zou nog beter zijn als Allah een lesbische vrouw was. Dan ontploffen die moslim-mannetjes helemaal.
Salafisten
Salarimmen
Salabeffen
Salamieten
Salarukken
Salabonken
Welke stromingen zijn er nog meer?
Salascharen wellicht?
Met salabimbo’s
salaboffen
Salateabaggen
Salasquirten
en het ouderwetse Salapruimenopsapzetten
Salafistfucken
Die moslim op straat die zegt: "Dit mag niet"... Het zegt alles.
Gay of bi seksueel zijn vond God niet erg aldus Leviticus. Pas daarna kwamen het verbod namens de toen geldende macht.
www.nytimes.com/2018/07/21/opinion/su...
Welke macht zonder zonde is werpe de eerste steen...
Gister heb ik gesproken met een zogeheten 'uitgenodigde vluchteling'.
Een christelijke homo jongen (dubbele zonde!) uit Eritrea. Doet zijn stinkende best er hier wat van te maken. Kan nooit meer terug, zou daar onmiddelijk gedood worden wegens 'landverraad'.
Geeft zelf aan dat het azc vol zit met intolerante moslims. (Die straks dus in onze samenleving rondlopen en zich politiek vertegenwoordigd willen zien).
Hij is opgelucht dat hij uit het azc is en hoopt dat ze hem niet vinden, en mengt zich het liefst met de autochtone bevolking.
Ik vrees toch dat hij wat donker afsteekt tov de rest. Lol.
Tolerantie naar homo's is sowieso een dun laagje chroom. Moslims zijn daar alles behalve uniek in. en.wikipedia.org/wiki/Significant_act...
Maar dat heb jij niet gedaan. Je verzint dit gewoon ter plekke. Hoe heet die kerel dan? Waar vond dat gesprek exact plaats? Wanneer precies?
@2amendment lol!
@mcfly. Wat een rare reactie van u. Deze jongeman doet vrijwilligerswerk waar ik werk. En waar dat is gaat u geen reet aan.
En het was in mijn lunchpauze ergens na 15.00 omdat we door f#cking personeelstekort weer eens niet op tijd konden vreten. Genoeg info zo?
In islamitische samenlevingen vertonen jonge mannen homoseksueel gedrag. Waarom dacht je dat de Marokkanen in Nederland vaak een tasje hebben? Echt, moslim zijn is wel zooooo gay.
Weer zo'n ludiek dingetje. Net als die aandachttrekkerij bij de raad van state over paspoort foto's.
Als iedereen voor zichzelf nu eens een oude wijze les 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.' hanteerde.
Allah is the only gay in heaven.
-
Maar ff serieus. We hebben toch wel snel andere kanalen nodig om AL het nieuws wel binnen te krijgen, zonder censuur.
postduif?
Frisse buitenlucht en de UIT knop zijn prima kanalen.
@ LinkeLotje | 16-08-18 | 14:01
Ik zei ff serieus. :)
Volgens onze goede vriend Dante bevond hij zich ergens in de hel.
HOE kun je 'íslamofoob' zijn als je alle -letterlijk: alle- aanleiding hebt om bang te zijn voor moslims?
Christenen plegen ook nu nog aanslagen. Heb ik nu alle aanleiding om bang te zijn voor christenen? Christenen hebben mijn halve volk eeuwen systematisch uitgemoord, verjaagd en verbannen. Moet ik bang zijn voor christenen?
Sommige christenen wellicht. Maar alle christenen?
@ bisbisbis | 16-08-18 | 13:52
Een fobie is een gegronde angst voor iets. Gezien de aanslagen is die angst gegrond ja.
Precies zoals IS en de vvd het willen.
Gezien de aanslagen is die angst gegrond ja.
Precies zoals IS en de vvd het willen.
Ce ca! | 16-08-18 | 14:10
Dus voor de overige aanslagen ben je niet bang. Van christenen, extreemrechts, incels, ANTIFA e.d.
Bang zijn voor terroristen is een gegronde angst. Als je dan ook nog eens bang bent voor meer dan 1 miljard mensen spoor je niet helemaal.
De Koreaanse Slet |
Denk je nou echt dat dat kul argument nog door iemand serieus genomen wordt?
Je kan nog beter met gezeur over keukentrapjes of de kruistochten aankomen.
Mensen zijn niet blind.
@ Ayatholla_Buttbanger | 16-08-18 | 14:39
Ik wil niet meer lezen wat dks te vertellen heeft,maar ik begrijp uit u woorden dat het een kul argument is. En dat doet me goed. :)
Ayatholla_Buttbanger | 16-08-18 | 14:39
Ik denk niet dat het een kulargument is. Maar inderdaad. De kans dat jij of een geliefde sterft aan een aanslag door terroristen is aanzienlijk kleiner dan een verkeersongeval of ziekte en anders.
DKS, zou me kunnen voorstellen Israel daarom geen moeite heeft met de inname van Europa door de islam. Daarbij komt dat Europa het moedwillig laat gebeuren. Nee.... niet alle alle christenen.
dks
Jullie apologethen zijn als drenkelingen, die omcirkeld door haaien heel hard roepen, dat de kans om van een keukentrapje te vallen groter is dan om door een haai gebeten te worden, om elkaar moed in te praten.
Of je lievelingssprookjesfiguur nu gay is of niet kan me aan mijn anus oxideren.
Maar ik weet wel dat Allah, 's avonds met een maagd of 72 voor de TV zit en hamkas wegknabbelt.
*rozijnen
Zal ie wel een enorm flatscreen hebben.
jongensmaagden of meisjesmaagden?
Ik denk het eerste aangezien Allah gay is. Gay van het foute soort als je het mij vraagt.
Hoho, zonder oogcontact is het niet gay, wat weer een argument oplevert dat Sauron de grootste homo is die ooit is verzonnen.
Als de ballen elkaar niet raken is het niet gay.
lol
Best sneu,dat je een held moet zijn om zoiets te posten :(
Nog sneue is dat het word gecensureerd
Taalpuristen kom er maar in.
Hahaha, ja sorry, je kan ook niet editten hier :p
Ik ben absoluut voor gelijkheid voor homo's maar gelijkheid dwing je niet af door iets te beledigen wat voor een ander heilig is, ook al is religie nog zo belachelijk.
Hier bewijs je homo's geen dienst mee.
Nee, het erge is dat we na moeten denken of zo'n uitspraak op een shirtje nog kan? In de jaren 60 boekten we een grote overwinning voor vrijheid toen Gerard van het Reve werd vrijgesproken van godsdienstlaster. En nu, ZESTIG jaar later, dreigen we af te glijden naar die tijden doordat mensen zich afvragen of dit niet haatzaaiend is? Of dat het mensen kwetst? Really? Vrijheid van meningsuiting betekend dat je mensen kunt kwetsen, als dat niet zou kunnen moeten we het misschien alleen over puppies en internet katten gaan hebben.. die vind iedereen lief...
Het is vooral nutteloos.
istus | 16-08-18 | 13:49
Ik vind katten helemaal niet lief, internet zou verboden moeten worden!!!
Allah is dol op mannen en niet op vrouwen, zo blijkt uit zijn regels. Dus als Allah een man is, dan is hij homo.
Allah is niet alleen gay, maar tevens pedo en met geitenneuqers, pinguins, lampenkappen, licht ontplofbare en geestelijk gemankeerd kudtvolk als hersenloze volgelingen.
God is gay.. zo nu afwachten hoeveel mensen zich gekwetst voelen. Ik vermoed minder dan mohammedanen.
Ik voel me bij beide uitspraken (gelukkig) niet gekwetst.
1-0
Is er iets wat Allah niet heeft gemaakt? Nee. Oftewel Allah heeft ook gays gemaakt. Oftewel Allah kan niet 100% hetero zijn. Dat heet logica.
Laat logica nou net iets zijn waar gelovigen totaal ongevoelig voor zijn.
Inderdaad alleen vrouwen kunnen kinderen baren. Jahweh, God, Allah is dus een hormonale zelfbevlekkende hermafrodiet.
Die hebben gelovica...
@ Deviant
Inderdaad, daarom roepen ze dat Allah niet gay is.
Ja er is iets dat hij niet heeft gemaakt, het niets, want dat was er eerst. (en volgens die knappen van CERN zit er zelf in niets iets. (
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aeMwm2W_700b.jpg
Ondertussen, de reactie van allah zelf....
Die is leuk. Maar je vergeet dat Jahweh, God, Allah niet bepaald een barmhartige God is. Al liegen vooral christenen en moslims dat erbij.
Oei letters op een bord. Gekwetste inteelt zand warriors komen er aan.
(Gay)Atheisten 'pick your battle'. Bestaat God ineens wel? Of is er gewoon een onbedwingbare behoefte om doorlopend te agiteren en te kwetsen in de hoop op meer publiciteit? (En de reactie daarop dan natuurlijk on-ge-looflijk te veroordelen!)
God bestaat niet. En allah ook niet. Maar als allah zou bestaan zou hij gay zijn.
Happy?
Agiteren. Relnichten.
Agiteren. Relnichten.
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 13:49
.
You Sir, are doing it right!
Een genderneutrale God, is dat misschien wat?
Engelen beschikken niet over de nodige attributen, maar voor god is dan niet gespecifieerd. Al zou ik het ten stelligste afraden hem in zijn reet te neuken, hij kan nogal boos reageren, met donder, bliksem hel en eeuwige verdoemnis. Ik denk dan ook dat als hij gay is, hij geen bottom is.
Waarom zou die a niet gay zijn? Mens (moslim) is toch geschapen naar zijn evenbeeld?
Allah bestaat niet en kan dus ook niet 'Gay' zijn maar hij mag het best zeggen.
Variant op het grapje van Fons Jansen:
Kapelaan voor de klas: "God is overal."
Jantje: "O ja? Ook bij ons in de tuin?"
Kapelaan: "Ja, ook bij jullie in de tuin."
Jantje: "Kan niet, want wij hebben helemaal geen tuin!"
Schoorsteenveger | 16-08-18 | 13:41
Kapelaan voor de klas: "God is overal."
Oh, waarom moeten we dan bidden in de kerk als hij me in de trapkast ook kan horen....
@ Schoorsteenveger | 16-08-18 | 13:41
Kapelaan voor de klas: "Waar is God"
Jantje: "In de slaapkamer van mijn vader en moeder"
Kapelaan: "Ook daar ja maar hoezo?"
Jantje: "Nou vannacht moest ik plassen en toen kwam ik langs hun slaapkamer en toen hoorde ik mama roepen, 'Oh God ik kom', en 't was maar goed dat papa op haar lag anders had ik misschien geen moeder meer gehad".
Nou zo vrolijk is die allah niet hoor
Lijkt wel of in elke religie (bah bah bah en minder minder minder ook) kwetsbare kinderen dubbel genaaid worden. Ben je wees krijg je ook nog eens pedoators achter je aan.
Religie zou als Lingerie moeten zijn.
Wordt het toch nog gezellig in de blue oyster bar.
"Allah is gay"
Beide vertalingen gaan niet op. Allah heeft geen homo en is ook niet blij. De wraakzuchtige 'God' van de joden, christenen en moslims heeft alle kenmerken van een vrouw. Een hormonale vrouw wel te versraan.
Typisch weer zo'n homo die er niets van snapt.
Kan je net zo goed zeggen, dat in Korea geen sletten zouden zijn.
Lul drumstel jij.
Inderdaad,daar moeten we George Carlin in tegenspreken, mocht er een god zijn ,een haatdragende niets vergetend, wispelturige wezen. Dan ben ik het met je eens dat het een vrouw is met een constante menstruatie of menopauze.
En Navabi's IQ steeg meteen met +100. Ideetje voor die andere miljoenen?
Ondertussen.... bij de katholiek kerk.
www.nytimes.com/2018/08/14/us/catholi...
Tsja. Tenzij er staat '300 Imams maken duizenden kinderen slachtoffer van seksueel misbruik' is het weinig interessant voor de meute hier. Men moet elke dag een portie fulmineren op moslims hebben anders raken er nog meer draadjes los.
@DKS van mij mogen ze die vetlappen aan het kruis dat boven hun altaar hangt spijkeren. Met voetensteun, zodat het wat langer duurt.
Dat is onzin. Alleen in dit deel van de wereld heeft men al eens de eerste schok, onderzoek, ontdekking grootschaligheid etc etc gehad bij deze praktijken van deze stromingen.
De eerste keer dat zoiets aan het licht kwam was iedereen daar ook van in de ban. Wanneer er nu zo'n bericht uit die hoek komt denk ik... ach helaas... nog meer slachtoffers..
Van mij mag hier een topic over, net als over een onderzoek bij de Jehova's. Arme kinderen die onder het juk van deze gesloten gemeenschappen zijn opgegroeid en misbruikt. Ik kan niet omschrijven wat ik de daders aan zou willen doen.
En die arme theeknulletjes in Pakistan, Afghanistan en Iran.
En die arme jongetjes in die boeddhistische tempels.
En vul maar in.
Geloof maakt meer kapot, dan je lief is.
Pelforth | 16-08-18 | 14:04
Die boeddhistische monniken hebben helemaal veel te lijden als kind. Het word namelijk als lotsbestemming en eer bestempeld dus kinderen die in het klooster gaan worden vanaf het begin misbruikt en kennen dan niets anders met als gevolg dat ze ook misbruikers worden. De cirkel is rond.
Allah is trisexueel (als ie zou bestaan).
Mannen, vrouwen en geiten.
Bewijs maar dat het niet zo is.
Alle BlackBerry’s moeten dus ook stuk.
Allah/god/jaweh bestaan niet, hun 'profeten ' dat waren een stel kindermoordenaars, ruziemakende homo's en schizofrene gefrustreerde zandbak bewoners. We zitten er mooi mee op gescheept.
Ik vind dit wel een mooie samenvatting van religie.
Nu je het zegt. Na nadere bestudering blijkt Jezus ook een hoerenlopende alcoholist met een kuthumeur. Jezus is natuurlijk niet herrezen maar werd wakker na een ernstig dronkengelach en is overleden aan syfilis aan het kruis.
Nee. Dat meen ik serieus.
"Ik vind dit wel een mooie samenvatting van religie.
Deksmaat | 16-08-18 | 13:38 |"
Nu nog een rangschikking naar verwerpelijkheid.
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 13:53
"syfilis aan ZIJN kruis"
Cobalt bomb | 16-08-18 | 13:58
Inderdaad.
Die Romeinen hebben, die Hans Klok avant la lettre niet voor niets aan het hout gespijkerd.
Pelforth | 16-08-18 | 14:06
Die Romeinen waren gewoon helemaal klaar met die afwerkplek op de olijfberg, het Anne Frank plantsoen van zijn tijd.
Rellende nichten over de prijs van een pijpbeurt,30 zilverlingen,15,20. Elke keer dat gezeik.
Wel die Pontius dacht,ik zal dat varkentje wel eens effe wassen en heeft gewoon een razzia gehouden. Rust en orde.
@HogeNood
Na verlenging, penaltys, hawkeye, fotofinish, videoscheids en overleg met Mart Smeets is er maar 1 stand mogelijk. Allemaal gedeelde eerste plaats.
Natuurlijk is er "daar" ook homoseksualiteit, zelfs op de Maan volgens mij, wilt U bewijs, nou hier en "Zij" zelf geven duidelijke uitleg over Allah is Gaydingen, hier is de link anders zou het niet waar zijn;
www.youtube.com/watch?v=rQRCzayY4Iw
"in Nederland krijg je oeverloos SJW-gejank over uitlokking en respectloos gedrag."
Is dat zo? SJW is toch van "alles deugt behalve hetero-normativiteit"?
Op 1 of andere manier zijn moslims hier een uitzondering op
Kon het woord 'normativiteit' niet in een woordenboek vinden. Bedoel je missschien 'normen'?
HogeNood | 16-08-18 | 13:53
Je ziet toch dat het nu een bestaand woord is. Heb je geen woordenboek voor nodig
“Er is maar één gay en dat is Allah en Mohammed is zijn bitch.”
Zijn ook weer 300 sinterklaassen gepakt voor pedodingen, kijk maar hier de link;
edition.cnn.com/videos/us/2018/08/14/...
@Theo
En wat is de connectie tussen christenen, dit filmpje en mijn comment?
“Ja maar hullie hullie hullie”
De connectie is, dat kennelijk elke religie kwetsbare kinderen misbruikt en alleen al daarom verboden zou moeten worden. Zie mijn link over Bacha Bazi, te walgelijk voor woorden eigenlijk.
Theo-Pim-Riv | 16-08-18 | 13:40
Seksueel misbruik komt ook voor onder atheïsten hoor. Bachs nazi is cultureel gebruik in enkel Pakistan en Afghanistan waar ze ook Bachs posh hebben: en.wikipedia.org/wiki/Bacha_posh
Of in Arabië en.wikipedia.org/wiki/Mukhannathun
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 13:48
Allah is een Khanith?
@Dks Atheïsme is eigenlijk ook een specifieke groep met hun eigen religie.
Er is maar één islam en dat is een verkeerde.
Of in Iran,
secure.i.telegraph.co.uk/multimedia/a...
Is dit nog nieuws? | 16-08-18 | 13:54
Scherp. Dat mag ik wel.
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 13:48
Zal best dat er ongelovige aan kindere zitten maar het faciliteren en misdaden witwassen door middel van een organisatie moet je toch echt bij de gelovige zijn,en dat weet je goed genoeg.
miko | 16-08-18 | 14:00
Ja dat klopt.
Nee dat is geen verwijzing maar een ordinaire “jij-bak” ook wel een tu quoque op z’n French, en is derhalve zinloos verder op te borduren in dit topic.
Zijn mannelijke volgelingen, lopen wel vaak hand-in-hand, en dragen graag jurken.
Dat zijn hindoes jij onbekwaam.
Ondertussen.... in Hindoestaans Marokko...
https://www.flickr.com/photos/23197803@N02/5267868573
Dat zijn hindoes jij onbekwaam.
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 13:39 Zelluf gezien in Marokko en Algerije.
Oh doen ze het tegenwoordig ook in Marokko. Wist ik niet. Ik ben dan ook nooit in Marokko geweest.
Hier in de Emiraten lopen ze anders veel in jurken en hand in hand
Allah is gay - dat is niet racistisch of haatzaaiend richting moslims. Waarom verbieden dan?
Volgens mij zijn ze allemaal gay, als ze al geen jurk aan hebben dan hebben ze wel een petje met panterprint en een handtasje. Net als van voetbal begrijp ik er niet veel van iig.
Er zijn mensen die niet meer welkom in de UK zijn die hetzelfde gezegd hebben..
metro.co.uk/2018/03/25/far-right-acti...
https://www.standard.co.uk/news/london/muslim-leaders-make-formal-complaint-after-islamophobic-banners-spotted-at-london-pride-a3587351.html
Muslim leaders make formal complaint over 'Islamophobic' banners at London Pride
Goh...
Tjsa. Opruiing is strafbaar. Ik zie het nut er ook niet van.
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 13:42
Allah is gay is Opruiing ?
@DKS gelukkig is godslastering iets anders dan opruiing. Maar dat snap je niet, zoveel is duidelijk.
Agiteren om te agiteren is opruiing.
@De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 13:57
Dat wat jij (onder welke nick dan ook) hier doet, dat?
MarcS | 16-08-18 | 14:26
Inhoudelijk commentaar leveren Marc. Maar dat snap jij toch niet.
Held
Allah gay?
Vast wel als ie zou bestaan.
Mooi onderwerp voor een gedicht, HoerieHarry.
Erotisch Rick?
Ten eerste allah bestaat geeneens, dus hoe kan hij gay zijn?
Je was me voor.
Tja, zure regen bestaat ook niet, maar Millieudefensie was er behoorlijk druk mee.
Ik zeg Allah=ManBearPig (Al Gore, Southpark)
En mij ook.
Aha, vandaar dat de mannelijke volgelingen in jurken paraderen.
Nee dat is voor de betere ventilatie van de balletjes, in het arabisch bekend onder de naam Erdogans.
Klopt, maar niet praktizerend.
Die gast heeft pas titanium ballen, ...
Allaaf is ook vrolijk volgens de booslims, alleen geven die daar zelf niet zoveel gevolg aan. Treurig dat het een opmerkelijk nieuwtje moet zijn.
Als Maria onbevlekt ontvangen is en een wijf met een baard het songfestival wint kan dit er ook nog wel bij.
Dat is geen wijf met een baard, dat is een vent in een jurk.
Dat wijf met een baard is een travestiet die door linksgekkies een vrouw genoemd wordt. Zo ongeveer als linksgekkies de islam een religie van de vrede noemen.
Onbevlekt ontvangen is wel een mooi eufemisme voor ik heb me laten uitwonen door een Romein genaamd Brutus.
En Mohammed is een pedo.
Mohammed consumeerde zijn huwelijk met Aisha toen zij geslachtsrijp was. Ook al zijn andere vrouwen inclusief de slavinnen die hij bevrijde waren allemaal geslachtsrijp en dus (in die tijdsgeest) volwassen. Ergo Mohammed was geen pedofiel.
Geslachtsrijp zijn ze op hun 14e
Pedo dus.
En met bevrijden van slavinnen bedoel je verkrachten. Iets dan nog steeds bon ton in die religie is om gevangen genomen vrouwen te vernederen.
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 13:41
Ah. Zo was Hitler volgens dezelfde tijdgeest ook een charismatisch gekozen leider met veel volgelingen die allemaal deugden. Democratisch. Ergo Hitler was geen dictator/despoot.
2voor12 | 16-08-18 | 13:44
Zelfs nu is dat niet zo jij onbenul. Toentertijd was geslachtsrijp en dus trouwen en kinderen baren rond je tiende heel normaal. Ook in Europa.
Is dit nog nieuws? | 16-08-18 | 13:47
Hitler was inderdaad charismatisch en democratisch gekozen. Vandaar dat veel mensen hem met Trump of Poetin vergelijken. Ik vind dat onzin. Hitler heeft ook goede dingen voor de Duitsers gedaan. Kan je over Trump of Poetin niet zeggen.
Volgens het Romeinse recht moest een man 14 en een vrouw 12 jaar oud zijn om in het huwelijk te mogen treden. De leeftijd waarop ze geacht waren geslachtsrijp te zijn. Misschien dat dat bij de Arabieren lager was maar in Europa zeker niet.
Elessir | 16-08-18 | 14:10
Ook in Europa werd een meisje een vrouw na de eerste menstruatie.
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 14:12
Eeeuuuhh, nee. De leeftijd waar op de meeste trouwde was ook in vroeger tijden zo rond de twintig. Daar kwam eigenlijk pas verandering in met de komst van christendom.
miko | 16-08-18 | 15:03
Nee.
Mohammed was in zijn tijd geen pedo, maar naar de moderne maatstaven is hij dus wel een pedo. Waarom mag dat niet gezegd worden? En mag dan ook niet gezegd worden dat voor de Verlichting het begrip "kind" nog niet eens bestond? Verscheidene factoren maakte de mens heel snel volwassen vroeger, maar dat is nu anders.
De Koreaanse Slet | 16-08-18 | 15:29
Eeuuuh Ja.
Where in the mid-1500s in England, approximately 8 percent of women remained unmarried the inference would be that that figure was either the same or lower in the previous several centuries;[13] marriage in Medieval England appears to be a robust institution where over 90% of women married and roughly 70% of women aged 15 to 50 years were married at any given time while the other 30% were single or widows.[14] In Yorkshire in the 14th and 15th centuries, the age range for most brides was between 18 and 22 years and the age of the grooms was similar; rural Yorkshire women tended to marry in their late teens to early twenties while their urban counterparts married in their early to middle twenties. In the 15th century, the average Italian bride was 18 and married a groom 10–12 years her senior. An unmarried Tuscan woman 21 years of age would be seen as past marriageable age, the benchmark for which was 19 years, and easily 97 percent of Florentine women were married by the age of 25 years while 21 years was the average age of a contemporary English bride.[15][16]
While the average age at first marriage had climbed to 25 years for women and 27 years for men in England and the Low Countries by the end of the 16th century,[17] and the percentage of unmarried Englishwomen rose from less than 10% to nearly 20% by the mid-17th century and their average age at first marriage rose to 26 years at the same time,[18] there was nonetheless great variation within Britain alone; while Lowland Scotland saw patterns similar to England, with women married in the middle twenties after a period of domestic service, the high birth rate of Highland Scotland and the Hebrides imply a lower age of marriage for the bride, possibly similar to Gaelic Ireland,[19] where Brehon Law stated that women became legally marriageable at 15 years and men at 18 years.[20] Similarly, between 1620 and 1690 the average age of first marriage for Swedish women was roughly 20 years, approximately 70% of Swedish women aged between 15 and 50 years were married at any one time, and the proportion of single women was less than 10%, but by the end of the 18th century it had risen to roughly 27 years and remained high with the celibacy rate as a result of falling infant mortality rates, declining famines, decreasing available land and resources for a growing population, and other factors.[14] Similarly, Ireland's age of marriage in 1830 was 23.8 for women and 27.47 for men where they had once been 21 and 25, respectively, and only about 10% of adults remained unmarried;[21] in 1840, they had respectively risen to 24.4 and 27.7;[22][23] in the decades after the Great Famine, the age of marriage had risen to 28–29 for women and 33 for men and as much as a third of Irishmen and a fourth of Irishwomen never married due to chronic economic problems that discouraged early marriage
Geen idee of allah blij is. Z'n volgers meestal niet. Worden niet voor niets wel eens booslims genoemd.
Maar is er bewezen dat het niet zo is? Tenslotte is de opwarming van de aarde door auto's en uitlaatgassen ook een aanname.
Het in de brand steken van auto's is daarentegen een milieubewuste daad,
Dat waren toch vreugdevuren omdat de scholen weer beginnen? Verwarrende tijden zijn het.
REAGEER OOK