LIVE. Syriër Malek Fostok (wilde argeloze Nederlanders vermoorden) voor de rechter

Massamoordenaar-wannabe Malek Fostok reeg willekeurige voorbijgangers aan zijn Syrische spies en in dit land gaat het er vooral over of deze gestoorde volidioot een terroristisch motief had.
Nog één keer: Malek heeft geprobeerd argeloze Nederlanders de keel door te snijden, maar er zijn veel mensen die dat geen terrorisme vinden. Een nietsvermoedende twintiger die op de stoep ligt uit te bloeden omdat een Syriër een mes in zijn hals heeft staan hakbarren, en dan vragen demense zich af of dat terrorisme is. Want Malek is zielig en hij komt helemaal uit Syrië en hij is verward en in Nederland is het ook niet makkelijk en hij heeft hulp nodig en nu roepen mensen ook nog eens dat hij een terrorist is, en straks krijgt hij extra veel straf. Nou, fuck Malek Fostok en fuck de terrorismediscussie. Malek dacht in koelen bloede drie mensen te kelen en daarna hadden ze hem eigenlijk gewoon moeten laten liggen op dat fietspad. Dan hadden we helemaal geen discussie gehad over terrorisme of niet, dan was de discussie geweest of Malek ervoor zou zorgen dat de rotors van de bladveegwagen verstopt zouden geraken. Als de dader na een driedubbele moordpoging zieliger wordt gevonden dan de slachtoffers, dan houdt het wel op.
Updates
Social
SocialTweets by SilSchoonhoven
Reaguursels
Inloggenafvoeren naar syrie deze mafkees,liever nog onbeperkte tbs voor dit tuig. ook al moeten wij dit betalen. heb er best een paar knaken voor over oom dit schorum uit ons landje te weren. fuck al die moslims
Waarom moet ik in godsnaam betalen voor alle idioten in deze wereld?
Waarom? Zelfbenoemde elite waarom doen jullie dit ons aan?
Met zo'n Nick en zo'n tegel moet ik opeens aan een gezegde denken. Gaat over een pot en een ketel.
Verdeel en heers. Bovendien is het een verdienmodel, iedereen die hier uit belastinggeld (van ons allemaal dus) geld krijgt, gaat dat uitgeven, dus op korte termijn goede cijfers, zoals we regelmatig te horen krijgen op de staatsomroep, dat uiteindelijk de situatie onhoudbaar zal worden, dat laat men aan een toekomstige regering, de daders en hun vrindjes zullen dan al hun schaapjes op het droge hebben. Oh, en er is natuurlijk ook een enorme deugindustrie die geplezierd moet worden met uw belastinggeld, in ruil voor steun aan het afbraakbeleid. Wat een gaaf land leven we toch in, aldus Prutte.
Wat een gezeur weer...... bewijs dat hij het ooit weer zal doen krijg je natuurlijk pas als dit ook echt gebeurt. Het moet dan ook mogelijk zijn om een rechter te veroordelen als die weer zo'n malloot in vrijheid laat leven .
De advocaat is duidelijk de verwarde man, terwijl Malek overduidelijk een terrorist is.
Ik denk dat iedereen die het moet doen met de Nederlandse wetgeving op enig moment verward raakt.......
Een aardige lakmoesproef, deze zaak. Gaat deze man net zoals de minderbegaafde bende van Enschede (slecht brandende, met benzine gevulde bierflesjes op het gras voor een moskee gegooid) vier jaar naar Vught, of wordt het papiertjes prikken in het Zuiderpark?
Vrijspraak behandelingetje bij parnasia pakweg 3 maanden en dan mag hij het weer proberen
Maakt die dan slachtoffers experiment mislukt
EBI Vucht kan niet want rasisme
Laten we de rollen nu eens omdraaien. De slachtoffers verplichten de rechters en de advocaten van meneertje de Syrier, om gezamenlijk eens een jaartje bij elkaar te gaan wonen. Gezellig toch. Leuk kaarten, een discussie voeren en ik denk dat zij allen heel rustig slapen met meneertje de terrorist erbij. In wat voor land leven wij. Deze meneer niet opsluiten. Breng hem met een vliegtuig, naar Damascus. En lever hem af bij Assad. Hij weet wel raad met dit soort lieden. Hij staat ten minste voor zijn volk. Ik hoor de mensenrechtenclubjes (gesubsidieerd door het Westen, en verdienen er goed aan, alweer jammeren. Ja maar daar krijgt hij geen eerlijk proces. Assad, lacht minzaam. Ik weet met dat soort lieden wel raad. Doei.
Even snel nieuws headlines tijdens pauze; de verkrachting, zuuraanval op jongetje, op agenten ingereden in wijk bij duurstede, toronto, en nog iets ik ben het vergeten.
Nergens duiding door welk volk ons dit wordt aangedaan.
Niet dat ik het bij allen zeker weet, maar kom op met je context!
Ik legde laatst aan een jonger iemand uit wat er in de banlieus aan de hand is. Diegene scrollt de héle dag nieuws. 'Waarom hij dat dan niet weet'..
Tja..
Spreek nu namens GroenLinks, de PvdA en D66:
''jullie weten niet wat oorlogsvluchtelingen die naar Nederland zijn gekomen hebben meegemaakt''.
Als oorlogsslachtoffer zijn ze getraumatiseerd - wij moeten deze mensen extra aandacht en extra zorg bieden.
Dat klopt. Een gevangenis is daar een meer dan uitstekende plaats voor. Liefst voor lange tijd.
uh, pillen erin of de participatiesamenleving erop loslaten... nog andere ideeën?
Malek en zijn advocaat beweren bij hoog en laag dat ie is getraumatiseerd door de verdrinking van zijn vader. Blijkbaar is dat de schuld van de kuffars en de Nl samenleving.. een onderzoek naar zijn geestesvermogen wenst mijnheer niet, zijn gedachten zijn reëel en dus..
@@fikkieblijf@@ dus terrorisme
gr links pvda en d66 zijn wereldvreemd.wonen in wassenaar waar nooit iets gebeurd behalve de bbq van de golfclub. hebben geen idee wat leeft onder de bevolking. en altijd politiek correct blijven t.a.v. migranten. wij nederlanders zoeken het maar uit. en kunnen betalen voor het moslim tuig. trap ze toch het land uit!!
Binnenkort zal ik Schiphol eens heel hard Allahakkebar roepe, een rugzak weggooien en snel wegrennen. Ik weet zeker dat de paniek groot zal zijn en dat ik er in ga voor terrorisme. Maar iemand die als een wilde om zich heen steekt wordt nog steeds een verwarde man genoemd.
Je moet wel de juiste kleur hebben, dan mag het.
En het juiste geloof
Malek beroept zich erop dat ie knettermesjogge is en ook zijn familie zegt dat en wil zelfs de psychiatrische inrichting aanklagen omdat die hun knettergekke familielid heeft laten gaan en hij heeft dit in krap een half jaar bewezen.
Malek roept leuzen als alluh hakbar, snijdt mensen willekeurig de keel door en zegt nadien dat ie dat niet deed met een reden, malek vind zijn telefoon een huis dus OM krijgt geen sleutel om binnen te kijken of er wapens te vinden zijn, ( moet je eens als Nederlander proberen om nee te zeggen tegen een peleton ME als ze je verdenken van iets in je huis, ze vragen dan geen sleutel ze rammen gewoon je deur eruit) Malek zijn advocaat zegt dat hij is mishandelt door de opgeroepen ME die zijn mes in zijn handen bij deze verwarde man toch als gevaarlijk inschatten en niet eerst netjes vroeg of hi zijn mes wilde wegleggen..
Malek en zijn advocaat hebben gelijk, Nederland is knettermesjogge dat deze man niet verplicht een onderzoek naar zijn geestesvermogen krijgt vanwege een gevaar voor de maatschappij en zichzelf en Nederland is knetter indioot bezig dat zelfs met de sleepwet zijn 'huis' niet gewoon allang was binnengetreden..
Deze man kost onze maatschappij klauwen met geld... en slachtoffers. Enkeltje Syrië zou ik zeggen!
Of geef hem een logeerkamer in het woonhuis van Mark Rutte.
De familie denkt dat de postcode loterij straatprijs is gevallen op hun adres
Voor straf een verblijfsvergunning geven. Dat zal ze leren.
"Advocaat: 'niks terroristisch oogmerk. De steekpartij was een uiting van een innerlijke psychische strijd.' Een van de slachtoffers was een moslim.
Ja en? De meeste slachtoffers van moslims zijn wereldwijd nog steeds andere moslims. Ook bij terroristische aanslagen, want andere sekte.
Het word tijd dat advocaten verboden word om hun cliënten met suggestieve desinformatie te verdedigen. Zeker in geval van moord.
"Dazzle them with your BS" strategie is hier zeer ongepast.
In Lubeck in Duitsland zijn enkele dagen geleden 10 mensen gewond geraakt toen ze in de bus zaten en een 34 jarige man uit Iran plotseling met een mes om zich heen begon te steken. Ik weet niet of hij vooraf al Allah Akbar geroepen heeft en het motief daardoor een andere naamgeving krijgt. In ieder geval wordt deze van oorsprong Irakeese vluchteling, in de meeste Duitse kranten een Duitser genoemd.
In tegenstelling tot Ozil
Ozil moet niet jankebakken. Als hij in een tijd dat de relatie Duitsland-Turkije op scherp staat breed lachend op de foto gaat met een dictator die half Europa schoffert en uitkaffert kun je erop wachten dat je vaderland daar massaal overheenvalt. Zeker ook omdat die bevolkingsgroep waar hij deel vanuit maakt ook niet echt in integratie uitblinkt. Had hij iets beter over moeten nadenken, deze Ozil.
een duitser ? met lederhose? iedereen wordt in europa in zijn bek uitgelachen door de zgn politici!
Zeer overtuigend punten van de advocaat zijn, dat hij pas “Allahoe Akbar” riep nadat hij had gestoken! Ik heb het “Handboek van de Martelaar” erop nagelezen. Het moet inderdaad luid en duidelijk hoorbaar VOORAF(!) en het liefst tijdens het steken of schieten geroepen worden. Daarin heeft de advocaat volkomen gelijk en Is er in dit geval dan ook duidelijk géén sprake van een terroristische aanslag!
Ook het feit dat hij mee zou moeten werken aan een onderzoek in het Pieter Baan is te zot voor woorden. Gezien de trauma’s vanwege de verdrinking van zijn vader zal dit ongetwijfeld een Pavlov effect teweeg brengen. Ambulante psychiatrie lijkt ook mij de enige oplossing! Echter op geheel vrijwillige basis! Een zeer overtuigend punt in zijn betoog is tevens dat er overmatig geweld tegen zijn cliënt is gebruikt. Inderdaad heeft een voor zijn cliënt zeer traumatische arrestatie plaats gevonden! Er is zelfs zes of zeven keer op hem geschoten! Bedenk hoe traumatisch en beangstigens het op dat moment wel niet voor de man zal zijn geweest om al die schoten te horen. Maar ook later toen hij zich realiseerde dat hij door het oog van de naald is gekropen en hij zijn leven enkel te danken heeft aan het feit, dat de politie agenten niet konden schieten. Deze man had geen terroristische motieven! Als vervolgens de media zó in zijn veilige private comfort zone binnenstormt is het zeer terecht dat hij niet ook nog eens inzage in zijn telefoon hoeft te geven! Hulde voor de advocaat!
Hij is zo zielug dat we hem maar meteen moeten afschieten, vind je ook niet?
Nee, iemand die in het wilde weg mensen gaat neesteken is per definitie compleet fout bezig en hiervoor pleit geen enkel goed woord.
Die vogel, is zo gek als 1 deur!!!!!
Het uiten door Blok van zijn mening (mee eens) en daarna het maken van excuses (had net gehoeven) is toch aanleiding voor PVDA, SP, Denk om te roepen om spoeddebat tijdens reces. Wie hoort de linkse-oogkleppen roepen om een spoeddebat nu blijkt dat Jihad strijders terug komen in Nederland ?? Nee, het om willen brengen van argeloze Nederlanders, zoals ook deze lamlul Fostok, is natuurlijk van veel minder belang dan Stef z'n mening. In GODSNAAM wordt WAKKER !!
Een apotheker die ook nog een mes kan vasthouden? En intens verlangt naar het ultieme samenzijn met zijn beloofde 72 maagden? Alle Hakbar nog aan toe! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Op zijn minst TBS met dwangverpleging omdat hij super gehersenspoeld is agv lezen sprookjesboek, hij moet opnieuw geprogrammeerd worden.
Een hek om de Veluwe zetten en de moslims erbij in gooien? Anders wordt het nogal druk bij de TBS
En niet bijvoeren
PS: Oostvaardersplassen is beter geschikt
Wanneer komt er een importstop van mensenvlees uit het M.O?Een van de toelatingseisen zou moeten zijn het afzweren van deze gewelddadige religie en het welbekende sprookjesboek op straffe van retour afzender en terugbetaling van genoten gratis geld.
Het laatste gratizz zou het enkeltje terug moeten zijn.
Het aantal verwarde?mensen zou enorm dalen en onze veiligheid stijgen met 100%.
Vraag me zo vaak af wat al die vreemde mensen doen in onze klasjes, ziekenhuizen, supermarkten, wijken en zo voorts...
Volgende keer beter richten, dat bespaart ons een heleboel geld en geneuzel. Van al degenen die hem dan willen gaan begraven in Syrie ook meteen het paspoort innemen, die kunnen we ook missen als kiespijn!
Aan de tweets te lezen had hij last van en djin. Dus probeert hij zo onder terroristisch motief uit te komen en lagere straf te krijgen
Kan iemand nog 1 keer uitleggen waarom we dat volk ook alweer binnenlaten en pamperen? Ik ben die memo even kwijt......
Omdat we tegelijkertijd dat land aan het bombarderen zijn?
Omdat we ruimte zat hebben in het meest dichtbevolkte land van europa en zo ongeveer de wereld... toet toet boing boing
@Il Principe
“””” Omdat we tegelijkertijd dit land aan het bomarderen zijn.”””
Ok,.... prima dat je zo nodig de deugdoos wilt uithangen en de “witte” autochtone Nederlander een collectief schuldgevoel aan wilt praten, maar doe het dan op een correcte manier! “WE” bombarderen helemaal niets in Syrië! Dit is gewoon een van de gebruikelijke moslimfeestjes waarbij sjiieten en soennieten elkaar (en ook nog eens onderling) o.a. bombarderen, de keel doorsnijden, kapot schieten, tot slaaf maken, onthoofden en levend verbranden. Dus de gewone, normale business as usual voor dat soort landen, alleen daar momenteel in iets grotere proporties.
Waarom schieten jullie die varkens niet meteen dood Geen gelul meer, goed voorbeeld en goedko.
Tsjah reuze interessant natuurlijk voor de overheid kunnen allerlei overbetaalde figuren hem analyseren.
Vergeet niet dat wij geen Guantánamo hebben maar onze diensten wel Intel nodig hebben over de psyche van de verwarde man.
Ik denk dat dit de goedkoopste manier is om zo'n "zeldzaam" specimen te bemachtigen binnen de grenzen van de wet dan wel onder toeziend oog van de bevolking.
*goedkoopst in de huidige situatie, hoeveel geld we hebben gestoken in het creëren van deze situatie is lastig te berekenen waarschijnlijk.
Omdat wij beschaafd zijn, daarom. Probleem is ook niet of die man al dan niet afgeknald had moeten worden, probleem is dat a: die man hier uberhaupt was en b: hier vrij rondliep, ondanks het feit dat hij bij instanties als probleemgeval bekend stond.
Gooi al dat islam vuilnis terug buiten, zonder hen was het veeeel leuker, veiliger en voorspoediger.
De overheid gebruikt de woorden 'verwarde persoon' zoals hier op Geen Stijl het woord Fin wordt gebruikt, ofwel het T-woord van terrorist is taboe verklaard. Malek de Syriër was een verward persoon, de islamitische meneer, zogenaamd met een te laag bloedsuiker gehalte, die in het centrum van Amsterdam tegen het verkeer in Israëlische toeristen zwaar verwonde met zijn auto was verward. Wishful thinking van de overheid, maar omdat alle media dit zielige spel meespelen komen ze er in Nederland met 90% klootjesvolk gewoon mee weg.
Ik heb het al eens eerder gezegd. Het heeft nooit met islam te maken. Moslims, imams zeggen altijd dat het niets met islam van doen heeft. Nou dan vinden ze het ook vast niet erg om islamieten die in naam van de islam geweld plegen te begraven in een varkenshuid, zonder islamitische reiniging en islamitische zegeningen op een niet islamitische begraafplaats. Want het was toch geen echte moslim.
Oh wacht, tot op heden zijn alle terroristen altijd keurig volgens islamitisch gebruik gewassen en begraven. Maar het waren toch geen echte moslims?
Nou je wordt bedonderd waar je bij staat. Ook door deze Malek F.
Dat hij maar mooi de &(#$& mag krijgen.
Precies, en ze worden in eigen kring verheerlijkt ook. Het is toch immers de opdracht, begrip alom.
Precies, t is mooi weer, zonde v/d tijd, lekker naar het strand met z n allen, biertje er bij etc.
Waar Malek vandaan komt interesseert me geen reet. Het zal allemaal wel met die oorlogsslachtoffers. En hier maar weer nieuwe slachtoffers komen maken, dat dan weer wel. Dat neemt de Nederlandse regering op de koop toe, Nederlandse slachtoffers doen er geen reet toe. Steek, steek (met een flink mes) en Rutte zag dat het goed was. En maar blijven lachen. Nederland heeft hier nooit voor gekozen: ruim 61 procent stemde tegen de Europese Grondwet.
Ik hoorde net op het radionieuws dat ze geen verder onderzoek kunnen plegen naar enig vermeend islam extremisme omdat hij wait for it... weigert de code van zijn smartphone af te geven zodat men toegang heeft tot het toestel om dat te kunnen doorzoeken. Knulligheid van de Buitencategorie dit. Dit soort complete onbenullen moeten u en mij dus "veilig" houden. Als ze die telefoon even komen brengen doe ik het gratis en voor niks.
Update op mijn tegel: zie hier net op de Twitterfeed voorbij scrollen dat de OvJ "Malek nu op de man af gaat vragen of hij de code gaat geven". Werkelijk? Wat een Face Palm dit! Die lutserT snijdt op klaarlichte dag 3 mensen bijna het hoofd af en dan ga je netjes om de code van zijn telefoon staan vragen!? De absurditeit volledig voorbij dit...
*verder head desken doet*
++Doe jezelf niet al teveel pijn Sjefke. Leg er een kussentje onder..
@letopuwzaak | 23-07-18 | 15:05 |
*Kussentje aanpakken doet van @letopuwzaak*
Wen er maar aan, want verreweg de meeste kiezers geven deze OvJ een staande ovatie voor zoveel daadkracht.
Geheugen van zo'n telefoon is versleuteld. En je hoeft niet aan je eigen veroordeling mee te werken. Bovendien, als deze actie deze man niet lang vastzet, dan kunnen we meteen stoppen met berechten, kost alleen maar nodeloos geld en veel ergenis in de samenleving. Anarchie lijkt tegenwoordig een serieus alternatief. Wat een gaaf land, aldus Prutte.
Verdomd slechte schutters!! .... nu kost dat varken ons nog geld ook!.
Wel zeker 20 uur werkstraf .d66 smult er van
Ik ben voor de Israëlische oplossing voor dit soort gevallen. Daar zou het nooit tot zo'n stupide proces over hoe zielige deze terrorist is gekomen zijn. Alleen maar een goedkope begrafenis.
Die snappen dat je met politiek correctheid je eigen graf graaft
Vreemd, zoiets hoor je nou nooit van Italianen, Grieken, Duitsers of Engelsen die hier een nieuw leven proberen op te bouwen. Hoe zou dat toch kunnen?
Ik hoorde pas iemand zeggen dat ze wel uit een oorlog komen, dus verward enzo.
Nou werk ik met ouderen. 80 plus. Die zeggen stuk voor stuk: We hadden de vrouwen en kinderen hier moeten laten en de mannen terugsturen met een geweer.
Mijn ouders en grootouders kwamen ook uit een oorlog. Weet u nog: 1940-1945? Die hebben hun schouders er onder gezet en in bittere armoe ons land weer op de been geholpen i.p.v. ergens anders te gaan parasiteren. Want dat zijn die zogenaamde asielzoekers: parasieten. Allemaal.
@ lupuslupus
En ook dat zeggen die oudjes. Verhitte discussies daar in de huiskamer.
Waar gaat dit over?
@harry19612: dit gaat over een Syrische man die blijkbaar geen terrorist is en geen nekken wilde doorsnijden. Het is slechts een slachtoffer van het systeem. Welterusten.
Zo mag ik het horen!
@pearljamie, ik had over het stukje heen gelezen waar stond dat hij onbedekte vrouwen uitkafferde in een korte broek. Mijn excuses.
Malek gaat wel weer een miljoentje geestelijke hulp kosten betaald van ons belastinggeld .
Met dat opruimen van afval van de straat heeft hij wel overtuigend aangetoond dat hij een verwarde man is. Hij begon al aan zijn taakstraf voordat hij het misdrijf pleegde.....
in de veroordeling moet de Edelachtbare rekening houden met zijn traumatische pleuris jeugd in een pleuris land met een pleuris geloof! dat wordt dus weer 80 uur tuintjes harken tegenover het Centraal Station van Den Haag!
Zijn daar tuintjes dan?
Weedtuinen plenty aanwezig.
Take care.
Hertenkamp met geitjes en hertjes
Je zag het bij Volkert, Michael Pannekoek, de Amsterdam CS diabeet, die HaCarmel vlaggenzwaaier en nu weer bij deze terrorist. De rechtbank en rechtszaak heeft niets meer te maken met feiten vinding en rechtspraak.
Het heeft alles weg van een sociaal experiment om de dader te analyseren en te "begrijpen" (er volkomen er aan voorbij gaand dat voor sommige van God's schepselen er geen enkele sprake is van logisch en consequent handelen dat verklaard kan worden). Het resultaat is dan dat er een "beeld" ontstaat hoe het zo ver heeft kunnen komen en wordt er voor de dader (die inmiddels tot slachtoffer is getransformeerd) een behandelplan opgesteld zodat deze weer zo snel als mogelijk op de maatschappij losgelaten kan worden.
Waanzin ten top en uitermate surrealistisch schouwspel.
@NV_2017 | 23-07-18 | 13:06 |
Wat u daar tegelt was ook mijn eerste reactie toen ik het e.e.a. mee kreeg van deze zaak. Je krijgt dit elders over de grens echt n.er.g.e.n.s. uitgelegd. Nergens.
Ahhh U dacht dat NeDDRland een rechtstaat was? Mis.... ga terug naar start en u ontvangt geen premie.
@Dutch_Viscount | 23-07-18 | 13:56 |
Nou nee hoor, die illusie heb ik lang geleden al ten grave gedragen. Maar iedere keer als je denkt het toppunt van absurditeit gezien te hebben weet men op de e.o.a. manier weer onbekende dieptes aan te boren.
Nederland vind dat deze zaak over de geestelijke gesteldheid van Malek gaat,
de advocaat vind dat deze zaak over de geestelijke gesteldheid van Nederland gaat.
Die advokaat kan best wel eens gelijk hebben mbt de geestelijke gesteldheid van velen in ons debiele land waar masochistische "jij-bent-welkom" kippen het lekker vinden om door de islam te worden overgenomen. Dat is inderdaad geestelijk gestoord
God is groot en ik ga nu iemand neersteken, het liefste van achteren de keel doorsnijden. Maar ik ben geen terrorist, slechts getraumatiseerd omdat een vent ooit dacht mij te kunnen nemen. Lieve rechter: een beetje schoffelen lijkt mij wel op zijn plaats.
Ook een moslim kan een psychose hebben en allahu akbar of insjallah zeggen zonder een aanslagplegende jihadist te zijn.
Nuance is een ziekte.
Zeker deel ik deze mening, echter is het geen excuus voor een lágere straf, juist niet in deze tijdsgeest van terrorisme. Het is dus wachten op de eerste 'neonazi' die moslimslachtoffers maakt. Wanneer die als vol-bij-zinnen 'neonazi' wordt veroordeeld, is er een rechtsongelijkheid met betrekking tot religieuze overtuiging.
Iedereen die willekeurig (vreemde) mensen neersteekt heeft een waan dan wel psychose.
Dat kan inderdaad en het is aan de rechter om te beoordelen of daar hier sprake van was.
Wel typisch dat die psychose uit slechts een godsdienstlijke hoek komt?
moslims zijn per definitie jihadist
Jihad = strijd, kan van alles zijn b.v. met jezelf (stoppen met roken)
In shāʾa llāh (inshallah) = in gods wil
Allahoe akbar = god is de grootste (de enige)
Het eerste gebruik dat men moet toepassen is het zeggen van de Adzaan in het oor van de baby, zodat het eerste wat de baby hoort, de naam van Allah is; de Kalimah.
@Joost2B | 23-07-18 | 13:23 |
U zit er volledig naast. Jihad betekent oorlog tegen de Kafir. Het is afkomstig van het woord mujahada dat zoveel betekent als oorlogsvoering om het geloof te verspreiden en daarna te vestigen. Dat leuke sprookje van "proberen te stoppen met roken" kan inderdaad als een vorm van "jihad" gezien worden, maar is niet relevant. Want in de islamitische geschriften wordt toch echt maar over één wenselijke vorm van de jihad gesproken en dat is die tegen de Kafir. Dáár worden de grootste beloningen (het Paradijs inclusief 72 maagden bij sneuvelen, 'war booty' in de vorm van slaven(!), vrouwen en rijkdom bij leven) voor in het vooruitzicht gesteld. Al het andere is bijzaak.
Tja, dat zou kunnen. Maar om zeker te zijn toch maar direct afschieten, je wilt tenslotte geen risico lopen. Beter dat er 1000 onschuldigen sterven dan dat er 1 schuldige ontkomt.
@Sjefke
De Arabische term voor militaire oorlog is qital, niet jihad.
www.vraagislam.nl/wat-is-jihad/
Belangrijk in elke tweestrijd is uw opponent kennen, de strategie doorzien, en telkens een stap voor zijn.
Bij u bespeur ik paniek
Mark_D_NL | 23-07-18 | 13:05
Die ziekte wens ik veel mensen toe dan.
Mensdier | 23-07-18 | 13:05
Ik denk dat onderscheid tussen een psychose e.d. en een terreurdaad vrij belangrijk is.
Berbaar | 23-07-18 | 13:10
Eens
Joost2B | 23-07-18 | 13:23
Klopt jihad heeft meerdere betekenissen en ik zou willen dat de hele islamitische gemeenschap het als een soort innerlijke strijd ziet. Helaas is die andere optie ook zeer goed te verdedigen met islamitische geloofsteksten
Sjefke7807 | 23-07-18 | 13:54
Jup, ook dat is een definitie die niet valt te ontkennen, maar het is niet de enige definitie.
The2Amendment | 23-07-18 | 21:26
Dit moet een grap zijn
Joost2B | 24-07-18 | 10:54
Jihad heeft wel degelijk ook een iets minder lichtzinnige betekenis, dat ontkennen schieten we al helemaal niets me op.
Maar wacht ... de advocaat tovert een konijn uit de hoed: "er was ook een moslim-slachtoffer bij. En dus kan het geen terrorisme zijn". En hij discrimineert ook nog eens niet. Marek is een gewoon model-citizen die wat verward is.
Whatever, pik.
Dat kan misschien ontlastend werken mbt het terroristische oogmerk maar de rechter kan het ook afdoen als gevalletje vergissing en het niet meewegen.
Het ontkracht iig de kort-door-de-bocht conclusie van dombo's hierboven die er van overtuigd waren dat er alleen maar ongelovigen zijn aangevallen.
Want in de voltallige 1400 jaar historie van de Islam is er nog nooit een moslim geweest die een andere moslim geen echte moslim vond? Nog nooit hebben molsims moslims om die reden vermoord? Ook bij de terroristische aanslag in die nachtclub in Turkije hebben moslims de moslims gespaard?
Ach, een D66 rechter trapt er wel in, die grijpt alles aan om straf te verminderen.
maar.. volgens Links zijn de meeste slachtoffers van terrorisme toch juist moslims?
De meeste moslims worden nog altijd vermoord door andere moslims en dit zou dus ook gewoon een non-argument moeten zijn. Ik heb meer begrip voor terroristen dan voor de advocaten die ze verdedigen, of de rechters die ze (niet) veroordelen en nauwelijks een straf opleggen.
Maar goed, het kan altijd erger want in Engeland kreeg iemand een celstraf van een paar jaar voor het deponeren van een karbonade op de stoep van een islamitische segregatie-instelling.
@harry19612 | 23-07-18 | 13:31
Hij werd vervolgens vermoord door islamieten in de gevangenis:
www.dailymail.co.uk/news/article-40753...
@chatbot Dat had ik nog niet gelezen. Dank je.
Dat Malek F. gestoord is staat buiten kijf. Hopelijk wordt er paranoïde schizofrenie vastgesteld. Dat is een degeneratieve hersenziekte. En gaat hij dus dood ergens tijdens TBS. Ik voorspel sterk verminderd tot volledig ontoerekingsvatbaar, 5 jaar + minimaal 10 jaar TBS. Wanneer echt schizo: dood tijdens detentie. Wanneer niet: over 5 jaar weer vrij.
nee joh, gewoon taakstrafje: 24 uur schoffelen, want sooo sielligge moslim met slechte jeugd en overleden vader
@telelezer: hiervoor ben ik op GS. Ik werd altijd pessimist genoemd tussen de deuglaven en wegkijkers, maar hier ben ik een van de meer optimistische schrijvers. Okay, niet over geld, internet en de komende oorlog die onvermijdelijk is. Maar wel over de huidige Nederlandse rechtstaat en de rechtsongelijkheid. Ik denk zeker dat autochtonen hogere straffen krijgen en de zieligheidskaart per definitie geldt voor buitenlanders en zoveelste-generatie-jongeren. Maar deze krijgt echt wel straf hoor.
Hoe langer hij krijgt hoe sneller dat ie bij het verlaten vd bajes Nederlander word. Of is ie dat al?
Je kan die advocaat niet veel kwalijk nemen, hij doet alleen zijn werk.
Nee dat doet hij niet. Hij probeert bewust feiten te verdraaien en de daad te verdoezelen. Iedereen heeft recht op verdediging zodat ook de rechten van de dader vertegenwoordigd worden, maar als advocaat bewust de boel te verdraaien en van de bewezen dader een slachtoffer proberen te maken dan werk je tegen het recht en steek je de echte slachtoffers dubbel in de rug. Dit is geen advocaat, maar tuig in een toga.
XaleX_2 | 23-07-18 | 12:59
Was direct mijn eerste gedachte......
Okay, XaleX_2, maar dat is wat een advocaat is. Tuig in een toga. Niet voor niets reserveerde Dante voor advocaten de diepste, negende, ring in de hel voor advocaten. Dit uit een ongefundeerd optimisme vermoed ik.
Dat is juist de taak van een advocaat. Zijn cliënt op elk mogelijke manier verdedigen tegen de staat.
Is het niet een beetje denigrerend om iemand die uiting wil geven aan zijn cultuur als "verward" te bestempelen?
Dat doet me weer denken aan vroeger toen missionarissen moesten lachen om die malle fratsen van de negertjes.
Leren we het dan nooit?
"De steekpartij was een uiting van een innerlijke psychische strijd". Je moet het maar uit je bek durven krijgen als advocaat.
De denkfouten:
1. Waar kan een steekpartij (externaliserend gedrag) anders een uiting van zijn?
2. Waarom steken de (naar schatting) 2 miljoen innerlijk psychisch strijdenden dan géén mensen neer?
3. Wat is het verschil tussen een innerlijke strijd en een uiterlijke strijd?
--> slachtoffers maken is een motivatie voor een uiting, geen innerlijke strijd.
Een advocaat zegt wat hij moet zeggen, maar de domheid is stuitend.
Daar is het een advocaat voor slimmerd. Jij hoeft het niet te doen. Je zult maar een hele staat durven te bestraten als stratenmaker. Je zult maar middenin de nacht brood durven bakken als bakker. Je zult nu maar zes weken vrij hebben als docent
Bij advocaten werkt het zo dat van alles wat hun mond verlaat is 90% het tegendeel het geval en die overige 10% totale flauwekul ter obfuscatie.
@mensdier@ inderdaad een zwak verweer
Geeft aan dat de advocaat het ook niet weet hoe je een terrorist moet verdedigen
Steeds meer "verwarde" mannen? Wat raar nou toch he, dat had elke randdebiel kunnen voorspellen; maar "onze" krankjorume leiders houden zich auf Befehl van Brussel doof en blind, en kraaien "Wir haben es nicht gewusst" en collaboreren met het steeds exponentieler groeiende probleemvolk, in plaats van het te stoppen.
ik citeer:
""Turbo deugen! VVD-icoon Jozias van Aartsen wil strenggelovige moslims beschermen"
""Van Aartsen beroept zich op godsdienstvrijheid waarmee hij in principe stelt dat wij ons niet zo moeten bemoeien met stromingen als salafisme. Dit is dat liberale ombuigen om conflict te vermijden. De poort van het kasteel alvast open zetten ‘want we kunnen toch niet winnen.’"
www.dagelijksestandaard.nl/2018/07/tur...
Baard. Allahu akbar. Opgestoken vingertje. Mes. Keel doorsnijden. Onschuldige ongelovigen. Drie.
Ik ben er wel over uit; verwarde man.
Krikke is een wijze vrouw.
Geheel toeval dat al die verwarde moslims op de nek van ongelovigen inhakken hoor, heus.
Ik heb ook een geloofsuiting en die gaat over gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen. Zodra ik me moet bedekken omdat mannen me anders voor kech (hoer) uitmaken, kunnen deze mannen een stevige reactie van mij verwachten. En een taakstraf neem ik dan op de koop toe. Maar de straf zal wel zwaarder zijn, want ik ben geen moslim. Welkom in shithole Nederland.
Pearl | zijn er meer vrouwen zoals jij ? zo ja dan is er nog hoop!
Take care.
PopeyeKamper: dank je wel!
Hear Hear
Als je nu durft te beweren dat het geen terroristische aanslag is moet tegen de muur gezet worden
Weet je wie die advocaat betaalt? Dat zijn wij.
Niet alleen de advokaat, maar ook de gratis Miele, gratis woning, gratis Euro 10.000,00 inrichtingskosten, gratis levenslange uitkering, gratis hoerrrsoepsidie, gratis zorg, gratis..... enz
Ja en?
Iedereen die zelf geen advocaat kan betalen heeft recht op een toevoeging daar hebben we de wet op de rechtsbijstand voor.
Is trouwens geen vetpot voor de advocaat maar in een high profile zaak als deze staan de advocaten meestal te dringen om de zaak te doen.
En vergeet de politie-inzet niet, de schadevergoedingen aan de slachtoffers. Allemaal collectief betaald.
Ja. En de agenten, rechters, psychiaters, verpleegkundigen, opname faciliteiten, halal maaltijden tot aan het pleepapier waar hij zn reet mee afveegt.
Daar werkt u nu voor op maandag terwijl buiten het zonnetje schijnt.
Even inpeperen dat we hard naar de afgrond gaan. We halen ze binnen en betalen alles voor dat tuig.
Laat Nederland investeren in een gigantisch volkstuinencomplex midden in de Sahara, investeren (technische universiteiten) in onttrekking van vocht aan Saharalucht (er zit altijd enig vocht in lucht), en die zogenaamde vluchtelingen daarheen sturen, of ze willen of niet.
mag niet want dan ben je een racist
Als hij tijdens zijn steek-spree een (duidelijk als zodanig herkenbare) moslim had hij deze dan ook de nek door gesneden of was hij naar de volgende kufar gelopen om die neer te steken?
Hij is ook mensen met een tintje tegengekomen en alleen kaaskoppen kregen een mes in hun keel.
Verward persoon,het is nog al gemakkelijk,om islammen te betitelen als verward persoon.
Dit komt hoofdzakelijk door het krankzinnige geloof.
Wij worden door hen beschouwd als beesten.
Als iemand verward is en met een mes gaat steken,is dat het symtoom van verwardheid,nee.
Het komt door onze overmacht,die al die zieligen in bescherming neemt.
Ten koste van de bevolking.
Ik mag toch annemen dta de rechter hier korte metten mee maakt... Voldoende materiaal. Je weet het nooit, maar deze lijkt me duidelijk.
Ook ongezien een soa voor malek.
Hoe komt die gast eigenlijk aan 2 advocaten? of is dat een foutje van?
Advocaat Job Knoester vindt: 'De laatste schoten waren niet nodig.' en concludeert dat het geweld disproportioneel was.
Nee Knoester, de enige conclusie die je kan trekken is dat de wapentraining volstrekt onvoldoende is door ongetwijfeld bezuinigingen en doorgeslagen feminisering. 1 schot had voldoende moeten zijn. Noem het maar de Franse methode, gericht op permanente uitschakeling, bovenlichaam, dodelijk en dus afdoende. Hadden we nu ook niet nog eens dit circus hoeven financieren en laffe wegkijkers aanhoren.
Sterker nog.. Die wegkijkers kunnen we ook maar beter op die manier opruimen. Om die wegkijkers dan toch de laatste eer te bewijzen, kijken wij een keer weg in dat geval.
Nee. Het is duidelijk dat je de geweldsinstructie van politie niet kent. Men is juist getraind om gewelddadige mensen uit te schakelen het liefst zonder de dood tot gevolg tenzij het echt niet anders kan. Komt bij dat de geweldsinstructie ook nog eens luidt dat er geen onacceptabel risico voor omstanders mag zijn. Allemaal heel logisch. Politie is namelijk geen aanklager, rechter en beul tegelijkertijd en wild-west verhalen willen we doorgaans ook liever niet.
Gaan we weer hij is een slachtoffer politie gebruikte te veel geweld
@De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:40
Ze worden gewoon getraind om op het grootste raakvlak te richten, dus borst/buik. Verder had die vent nog best een bomgordel om kunnen hebben dus dat die op de grond lag verteld ook niet zoveel over hoe "onschadelijk" hij was op dat moment.
Wat K. Slet zegt. En hij mag nu ook lekker lang van zijn wonden genieten en volledig ongeschikt gemaakt worden als rolmodel voor de volgende hakbar.
Tenzij de gemiddelde moslim natuurlijk trots is op dolgedraaide clowns met messen.
Ze hadden die gast dood moeten schieten. Er zijn de afgelopen jaren teveel doden en gewonden gevallen, omdat er niet werd ingegrepen door de daarvoor bevoegde diensten. Bataclan, iemand? Moslimterreur kan je niet met burgerrecht oplossen. Daar hoort de oude oorlogswetgeving voor te gelden.
Ik heb wel een ideetje hoe je dat burgerrechtelijk wel kan oplossen, maar, gezien het politieke klimaat en het klimaat bij het OM en daarnaast de cultuur erosie die op dat vlak heeft plaatsgevonden is die oplossing tegelijkertijd niet zo heel zinvol meer...
Heeft minister Blok zijn excuses ook aan terroristen al aangeboden?
Lijkt mij wel zo zuiver.
Dat gejankt over disproportioneel en rechten aangeklaagde. Hadden zijn slachtoffers ook geen rechten? Was zijn optreden zo proportioneel?
Het blijft wennen zo'n rechtsstaat.
De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:37
Yep, net als het immer maar uitbreidende kerkhof voor onschuldige slachtoffers wat deze "rechtsstaat" veroorzaakt.
@De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:37
Ik wil hem iig niet deporteren zoals jij, trein al opgepoetst?
@De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:37
In een rechtstaat heeft hij een zaak tegen de agenten, mochten die disproportioneel opgetreden hebben, dan moeten de agenten gestraft. Zijn straf is gerelateerd aan zijn daden.
"Niet meewerken aan onderzoek in PBC" = "Volledig verantwoordelijk te houden voor zijn daden". Mag ik hopen.
Die Lieke wordt ook geen helder licht he, "zelfbenoemd helderziende". Man man
Inderdaad. Lijkt mij ook. Hij solliciteert dus naar de volle straf. Blijft het lastig om poging tot moord te bewijzen met of zonder een terroristisch oogmerk. Zal dus wel poging tot doodslag worden. Ben benieuwd.
@De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:32 |
Hij had het mes voor dit doel gekocht. Tenminste volgens deze tweet
twitter.com/SilSchoonhoven/status/102...
Lijkt me toch wel een gevalletje voorbedachte rade, dus moord.
Nee, niet meewerken aan PBC = onbegeleid proefverlof. We zien dan wel hoe het echt met hem gaat.
Hij is inderdaad in de war, want wie is hier nou eigenlijk de duivelsaanbidder.
"Hij heeft een afkeer tegen de Nederlandse samenleving". Dat is nu het problem. Dat hebben 90% van de islam aanhangers die hier zitten. Alleen geen afkeer tegen de te ontvangen outkiering, toeslagen, subsidies etc. TYFT dan op als je het hier niet bevalt.
Dat doen de zwakkere Nederlandse 'mannen' al.
'Hij ruimde rommel op van straat, niet wat je verwacht van een vastbesloten aanslagpleger.'
Ok en nu? De atleet ruimde rommel op in zijn baan van het parcours, precies wat je verwacht van een vastbesloten renner.
Het één proberen te koppelen aan het ander terwijl het geen fuck met elkaar te maken heeft. Imago, imago. Imago all the people...
Terugtrollen dan: Malek heeft zelfs rommel van straat geruimd, zodat NIETS (dramatische pauze) hem in de weg stond bij het plegen van de aanslagen.
Dat is hem geleerd bij de inburgering, zorg voor een "schone werkplek"
En zo geschiedde..
Ik krijg altijd jeuk van dat emo-gehannes. Wat lul je nou, iemand kan geen aanslagpleger zijn als hij vuil van de straat raapt? Zoiets? Hij heeft eerder die dag ook puppy's geknuffeld? Vrijspraak!
Gooi er als aanklager je eigen sausje overheen en smijt het vol terug in zijn bek dan. Ga er ook mee aan de haal, laat zien dat het één geen reet met het ander te maken heeft. 'Hij ruimde op omdat hij absoluut niet wilde struikelen bij zijn aanslagen, net als een professional.'
Jouw zet weer, advocaat. Doe nog een emo-dingetje.
Hij voert in zijn brein een opdracht uit in naam van zijn God. Zelfs wanneer je een of andere menselijke aardse vorst uitnodigt maak je de straten brandschoon, laat staan wanneer de Almachtige Meester van het Universum en Alles Wat Bestaat komt kijken. "Reinheid is de helft van je geloof" zegt de vrome moslim dan. Dan maak je jezelf en de omgeving dus schoon in de aanwezigheid van God voor je eventueel te ontvangen beloning mocht je de glorie van het martelaarschap ten deel vallen.
Als je het normaal vindt om willekeurige mensen van het leven te beroven omdat zij een ander geloof hebben, en je vervolgens graag doodgeschoten wil worden... ben je niet helemaal lekker inderdaad. Maar dit type waanzinnigen moet je niet in een gesticht gooien, maar gewoon vastbinden en uitzetten boven de Noordzee.
Dat zouden ze inderdaad doen in pretparkjes zoals Iran of Saoedi-Arabië. Onthoofden, vierendelen en kruisigen.
De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:22
Daar doen ze het zonder reden. Hier mét. Hersenen door inteelt aangetast ofzo?
De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:22
Als je je verder gedeisd houd zijn Iran en SA prima landen om te leven.
Of het een pretpark is ligt aan je eigen beleving. West Europa is een pretpark voor verkrachters met voorkeur voor blond, willekeurige moordenaars, frauduleuze penthouse bezitters en dwangmatig liegende VVD'ers
Als je je verder gedeisd houdt. Yep. Het enige verschil is dat ze daar regels hebben i.t.t. de losgeslagen, van God los-se bende die het in Europa is. Dát is het verschil. Al sinds de jaren '60 mag en kan alles hier en daar maakt men gewoon gebruik van. Wetten zijn er alleen voor de horigen die elke maand hun huur/hypotheek moeten betalen.
1-Disproportioneel geweld tegen 2-Islam terrorist zijn twee zaken die elkaar uitsluiten en daarom verworpen.
Er kan nooit disproportioneel geweld gebruikt zijn.
Een islam terrorist moet gewoon een koekje van eigen deeg krijgen. De islam heeft niets met de Westerse rechtspraak te maken. Oog om oog, tand om tand. Zó werkt de islam en precies zo moet die lik op stuk krijgen.
"Allen die het zwaard opnemen zullen door het zwaard vergaan". Nou doet dat dan!
Zolang de linkse deugbrigade (NPO, CDA,d66,GL,VVD) hier in dit land (onder leiding van de gekke keizers van Brussel) de denk-en vindwijze bepaalt, zijn figuren als Malek een BESCHERMDE DIERSOORT.
Zielig en moet geholpen worden. Gaan wij niks aan doen.
Verder ben ik er blij mee dat het stempel ‘terroristisch’ maar mondjesmaat wordt gebruikt want de aasgieren die zich verzekeraars noemen vieren dan feest want die hoeven niks uit te betalen indien wél terroristich.
Heb het gerucht gehoord dat slachtoffers van Islam gekkies veel geld krijgen van NL overheid om Hun Mond te houden. Dat zou wel wat verklaren
No shit, uiteraard. Alles om de Islam te beschermen.
Oh dat geloof ik gelijk, klinkt echt als iets wat onze overheid zou doen.
Interessant en heel goed mogelijk. Wellicht dat Grapperhaus slachtoffers geld geeft en een NDA laat tekenen, zodat de natuurlijke rechtsloop belemmerd wordt. Daar kon hij weleens problemen mee krijgen als zo'n geval openbaar zou worden.
Wat voor paranoïde waanzin is dit? Kennelijk is Malek F. niet de enige met achtervolgingswaanzin en een permanente psychose.
De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:23
Klopt jij past er heel mooi bij. Als je nu nog niet weet dat Nederland kampioen doofpotten en geniepigheid is dan verdien je het echt om vanmiddag nog op het vliegtuig gezet te worden.
@VTS. Op het vliegtuig zetten? Dks woont ergens in een Oostblok land. Heeft zelf lafjes de benen genomen en doet niets anders dan ons hier in Ned. de maat nemen. Lachwekkend!! Gewoon niet op reageren, dat is het beste.
Wanneer je de benen hebt genomen hoor je hier niet meer thuis en heb je ook helemaal niets meer in te brengen. Zelfs geen lege briefjes. Gewoon opzouten.
Leeft hij nog? Dan is er onvoldoende geweld gebruikt.
Job Knoester mensen.... Een naam om te onthouden, mocht het ooit uitdraaien op een volksgericht.
Griezelige gedachte. De advocaat doet zijn werk gewoon.
Als je hem Googled en z'n foto bekijkt, dan weet je niet of hij een advocaat of een Islamlul is.
Het is de taak van de advocaat om een voor zijn cliënt zo goed mogelijke uitspraak te regelen. Dat is goed, en het is ook goed dat dat zijn enige taak is; maatschappelijke verontwaardigingetjes, veiligheid van de samenleving en oog voor slachtofferleed horen daar gewoon niet bij. Dat is de rol van het OM en de rechter. Die er daarom hopelijk voor zorgen dat de "zo goed mogelijke uitspraak" voor dit figuur een veroordeling voor terrorisme is, zonder aftrek wegens zielig.
@Ommezwaai | 23-07-18 | 12:06
Mafklapper, mensen die gewoon hun werk doen voor een volksgericht willen slepen.
Anyway de dag die mafklapperTs zoals U wensen komt er toch nooit daarvoor zijn we met te veel verstandige mensen in ons mooie landje.
Berbaar | 23-07-18 | 12:46
En halve dorpsgekken zoals u vinden dit normaal dan?
Advocaat: Malek is GEEN terrorist.
Schei toch eens uit, goedgelovige dwaas dat u er bent. Dat volksgericht komt ooit wel, wacht maar af.
@Ommezwaai | 23-07-18 | 13:54
Tuurlijk knul whatever gets you through the night.
Droom maar lekker verder over die dag van het volksgericht ooit, ooit, ooit...
LOL
Berbaar | 23-07-18 | 14:23
We shall see...
Toch knap gespeeld van de msm om het af te doen als een verward persoon terwijl uit deze tweets blijkt dat het een regelrechte terrorist is…
En Markje zag dat het goed was en lachte alles weg
Tot dusver lijkt het achtervolgingswaanzin en dus een psychose. Neemt verder niet weg dat meneer niet in Nederland thuishoort maar in een gesloten instelling.
De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:12
Vraag het Malek anders even zelf. Tijdens het koken...
@De Koreaanse Slet | 23-07-18 | 12:12
Waar staat die inrichting dan? In Syrië?
boerenvla | Als ik rutte zijn bek open zie trekken dan hoor ik 'n hyena lachen !
Take care.
Het gevolg van socialisme
Eens even kijken hoor. Zijn uitingen en gedragingen zijn precies eender en in overeenkomst met die van alle leden van IS. Dus dan zou elk lid van die terroristische organisatie geen terrorist zijn, maar slechts een verward persoon?
Was Tristan van der Vlist dan ook een IS-lid en terrorist? Of zijn het gewoon mensen die nogal ziek in het hoofd zijn?
Niet volgens de definitie van Nick.
Dit soort lieden hoort in Nederland en het westen helemaal niet thuis. Zijn verblijfsvergunning zou op grond van zijn gedrag ingetrokken moeten worden en hij zou weer terug naar Syrië moeten. Het wordt daar steeds stabieler; ik las dat de regering nu ook weer het zuidwesten op allerlei rebellengroeperingen heeft heroverd, en op wat kleine rebellengebiedjes in het noorden en een klein stukje IS gebied na, is er in Syrië nauwelijks geweld meer.
Dus eigenlijk kunnen al die Syriërs, die hier kwamen "schuilen" voor het geweld, onderhand ook wel weer richting heimat. Maar dat gaat allemaal niet gebeuren, sterker, ook als straks alles weer in handen is van het regeringsleger, en de rust weerkeert, zullen al die Syriërs hier blijven.
Je kunt nu al voorspellen wat ze allemaal gaan zeggen: "Ja maar voor die Assad zijn we nou juist gevlucht, die onderdrukt ons". Was het anders gelopen, stel dat Al Nusra de macht daar in handen had gehad, dan vulden die Syriërs op de plaats van Assad gewoon Al Nusra in, en de rest bleef hetzelfde. Syrië een islamitische heilstaat onder IS? "Ja maar voor IS zijn we nou juist gevlucht; die snijden hoofden af, dat hebben jullie toch ook gezien op internetfilmpjes?" En de Gutmenschen zullen eea aanvullen met hun eeuwige argument: "Ja maar ze hebben helemaal niks om naar terug te gaan".
Dus net als al die "vluchtelingen" voor hen, zullen ook de Syriërs tot in lengte van dagen blijven pruilen: "Ja, we willen heel graag terug, maar het kán gewoon niet". (Totdat op zeker moment blijkt dat ze wel op vakantie/familiebezoek terug kunnen, zolang hun retourtje naar Luilekkerland maar gegarandeerd is). Zo gaat het hier al decennia.
Zou toch wel fijn zijn als hij eerst even 40/50 jaar in een kelder wordt gestopt, verder eens
Nee, dat kost allemaal veel geld aan kost en inwoning. Dat zijn de Maleks van deze wereld niet waard. Bovendien zal altijd gezegd worden dat je hem na een uitgezeten gevangenisstraf niet meer mag uitzetten, want dan straf je hem "dubbel", en dus gaat hij na zijn invrijheidstelling ons nog veel meer geld kosten aan huisvesting, "begeleiding", en uitkeringen. De straf zou m.i. dan ook moeten zijn: meteen Nederland uit en nooit meer erin; vingerafdrukken en DNA afnemen, zodat je hem snel kunt herkennen, mocht hij later toch weer proberen Nederland binnen te sneaken.
Dat zou meteen een goed voorbeeld zijn voor al die klaplopers: je gedragen of je wordt er uitgetiefd. Nogmaals, Nederland kan al dit soort lieden missen als kiespijn.
De pijn en het lijden, dat Malek F. verdient alvorens te sterven, is met geen pen te beschrijven.
Ruim het halve Midden Oosten is "verward". Misschien moeten we eens overwegen te stoppen met het importeren van geesteszieken uit Afrika; we hebben hier tenslotte toch al wachtlijsten voor de geestelijke gezondheidszorg. #zachteheelmeesters
Godsdienst is waanzin maar Islam is de overtreffende trap van waanzin.
En wat kom je hier doen, meneer afkeer? Want ik heb je niet uitgenodigd.
Is cultuur om de kaffer de keel te komen doorsnijden. Dus volgens links moet je daar respect voor hebben.
Solar666 | 23-07-18 | 12:01
Hij wilde ze afhelpen van hun ademhalingsproblemen. Dat kelen averechts werkt is kon hij niet weten. Hadden die kk kuffarkaaskoppen hem maar moeten vertellen in zijn moerstaal.
Waarom wordt een koelbloedige moordenaar tegenwoordig 'verwarde man' genoemd?
Om verwarring te veroorzaken?
Zodat de politiek net kan doen alsof ze niet enorme fouten heeft gemaakt.... en nog elke dag opnieuw maakt.
Zodat in de statistieken Nederland vrij van terroristische aanslagen is.
Wat marrretje zegt.
Terwijl je ze NL beter kunt laten afvinken, misschien dat de focus dan op ongetroffen landen komt te liggen, bijvoorbeeld Polen of Hongarije, waar ze wél raad weten met dit kankergezwel op de samenleving.
Job Knoester. Ik begrijp dat er ook mensen een dikke boterham moeten verdienen met het verdedigen van de gevaarlijke psychopaten die de EU ons brengt. Iemand moet dat doen.
Maar om Job Knoester daarom te zien als iets anders dan wat je op de uitlaatplaats onder je schoen kan krijgen?
Nah.
Hij heeft een Twitter-profiel en is ook een echte Gutmensch (hoe kan het ook anders).
Dat "terrorisme"-predikaat is een links instrument om de aandacht af te leiden van de feitelijke misdaad. Trap er niet in. Verzachtende omstandigheden voor dit soort misdaden zijn volkomen irrelevant. Dit soort gekken moet gewoon langdurig de cel in.
Overigens, ook vandaag heeft Blok weer flink gelijk:
- 2 marekanen met een aanslag in voorbereiding op een politiebureau:
www.telegraaf.nl/nieuws/2336529/plann...
- 1 lichtgetinte seriekruisgrijper in Helmond:
www.ad.nl/binnenland/vrouw-spoort-zel...
Iedere Islam malloot (met uitkering) die hier Nederlanders (zij die hem voorzien van uitkering) wilt afslachten kan het gooien op: 'Islaaaam is lieffff, ik een beetje in de war'
Typisch Nederlands: "Advocaat Job Knoester vindt dat er disproportioneel geweld is gebruikt tegen Malek F. 'De laatste schoten waren niet nodig.'
Ik heb er geen woorden voor.
Ik wel, meneer Knoester doet gewoon zijn werk.
Dat zou U ook wensen van Uw advocaat.
Berbaar | 23-07-18 | 11:53
Dat zeiden de Duitsers ook en kregen gewoon de strop. "Ik deed gewoon mijn werk" is geen excuus om landverraderlijke of anderszins zeer foute gedragingen goed te praten. Maar dat weet jij al heel, heel goed.
Ik ben het met de advocaat eens dat die laatste schoten niet effectief waren, de man leeft tenslotte nog.
Berbaar | 23-07-18 | 11:53
Mensen die u of uw met een hoofdletter schrijven, diskwalificeer ik bij voorbaat al.
.
Wellicht zouden wij dat ook wensen van onze advocaat, ware het niet dat de gemiddelde reaguurder geen messen in halsstreken plaatst....
@Berbaar | 23-07-18 | 11:53
Nee hoor, dat maakt u er van. Een advocaat zijn werk is zorgen voor een eerlijk proces. Hoe de arrestatie verliep staat uiteraard los van zijn daden waarvoor hij terecht staat.
@MarcS | 23-07-18 | 12:16
Buiten-proportioneel geweld bij de arrestatie kan aftrek opleveren vandaar dat Knoester het aanhaalt.
Niet dat het veel zoden, lees maanden, aan de dijk zal zetten bij deze mafklapper maar goed hij dient het wel in te brengen.
Berbaar heeft in deze gewoon gelijk. Het probleem is niet Job Knoester, het probleem is de ongereguleerde en ongecontroleerde migratiestroom waardoor figuren als Malek F. zich vrij in deze samenleving kunnen bewegen, zelfs al was al bekend dat ze psychische problemen hadden hier ( dus niet in een ander land, maar hier, in Nederland ). Daar ligt de grote faal, niet bij die advocaat die inderdaad gewoon zijn werk doet, wat we er verder ook van mogen vinden en hoe hard we ook mogen hopen dat Malek F. wel een headshot had gekregen.
Je zou maar Job Knoester zijn.
Zorg je er voor dat apotheker Malek binnen een paar maandjes buiten staat en hoor je dan dat hij weer een onschuldige voorbijganger heeft neergeprikt.
Job is advocaat, geen tovenaar.
Daar komt zo een advocaat in z'n geweten makkelijk weg met het volgende: ' Dit was niet voorzien, dit had niemand kunnen voorzien' (hupsakee, en klaar is Job Knoester)
@Ervaringsdeskundige | 23-07-18 | 11:53
Het oordelen over herhalingsgevaar is niet aan de advocaat van de verdachte.
@Ervaringsdeskundige
Recht lullen wat krom is hoort bij het beroep van advocaat. Of je lekker slaapt bij een tweede delict weet ik niet. Ik hoop altijd dat die mensen 10 x per nacht wakker worden met een goede nachtmerrie.
Zelfde geldt voor advocaatjes die veroordeelde pedo's proberen vrij te krijgen. Wat kan het beroep van advocaat mooi zijn maar ook zo verachtelijk.
Job Knoester wordt betaald om het belang van zijn client te verdedigen. Het is aan het OM om een zaak tegen die Malek in elkaar te draaien op dusdanige wijze dat de rechterij geen andere mogelijkheid ziet dat de maximale straf uit te spreken , gevolgd door een zo lang mogelijke verplichte TBS. Mocht Malek eerder vrijkomen en opnieuw doordraaien, dan is dat niet de schuld van Job Knoester maar van de strafmaat en/of van de betreffende specialist uit de TBS-kliniek die hem - met de wijsheid van achteraf - voortijdig weer op de maatschappij wilde loslaten. U ziet, een hoop mitsen en maren, allemaal te voorkomen geweest bij een normaal migratiebeleid. En juist dat krijgen we er niet doorheen.
In Frankrijk & VS had deze terrorist niet meer geleefd. Scheelt een poppenkast.
Ze hadden hem moeten laten lijden. Dus elke aren't aan de bodycam zodat de overheid zulke waarschuwingsfilmpjes kan verspreiden." Don't fuck with the Dutch or we will fuck you and your whole family"
Aren't = agent *
In Frankrijk & VS had deze terrorist meer dan 100 slachtoffers kapot geschoten. Scheelt tientallen slachtoffers.
En de IDF had ervoor gezorgd dat de familie van dit addergebroed voortaan ook in een kartonnen doos kon slapen.
Doodstraf invoeren in Nederland. Geen commentaar verder, dit is duidelijk genoeg lijkt me.
Dat gaat nooit gebeuren en dat is maar goed ook.
Had in het geval van die mafklapperT ook niets uitgemaakt want dood wilde hij toch al.
Berbaar | 23-07-18 | 11:51
In oorlogstijd wel hoor. De wetten daartoe staan gewoon in de ijskast en hadden wat mij betreft allang ontdooid mogen worden. Guillotines op de dam.
@Berbaar | 23-07-18 | 11:51
Hij blij wij blij, win win lijkt mij.
VeelTeSteil | 23-07-18 | 11:54
Liever niet met de huidige generatie justitiële toppers.
Denk dat die mafklapoer minder blij is met een spuitje en toeschouwers, das niet in het harnas
Advocaat Job Knoester vindt dat er disproportioneel geweld is gebruikt tegen Malek F. 'De laatste schoten waren niet nodig.'
-
Uh, hoezo, ze zijn juist te snel gestopt met schieten, hij leeft nog!
Je moet toch een apart soort iemand zijn wil je advocaat worden..
Schaam u advocaat Knoester, sluit uw ogen maar en stel uw baan veilig, de slachtoffers van dit soort aanslagen betalen uw salaris wel weer.
Wat voor prutswapens hebben onze agenten eigenlijk? Zoveel schoten en toch overleven.
@sarcasto. Walther p99. 9 mm op korte afstand schieten door en stoppen onvoldoende. Andere koppen die meer vervormen of overgaan naar .45 en dit soort gevallen zijn opgelost.
Malek was ook psychotisch met achtervolgingswaan. Hij zelf vond dat er niets met hem aan de hand was.
Kortom,een moslim.
Hahaha.
Hij moet WEG !! Wat is hier onduidelijk aan?
Advocaat heeft gelijk dat de laatste kogels niet nodig geweest zouden zijn. De eerste had al definitief moeten zijn.
Het is inderdaad slordig ........
Krijg je er van als je de popo's onvoldoende laat oefenen. Dat moet beter kunnen. 1 schot in het hoofd gevolgd door 1 waarschuwingsschot in de lucht zou voldoende moeten zijn.
The2Amendment | 23-07-18 | 11:49
Volgorde klopt niet maar de intentie is goed. Een 10. /onderwijzer modus off.
@veeltesteil. Nee hoor volgorde is juist precies goed. Geen risico nemen. Extra waarschuwingsschot na kopschot is voor de rijksmarechaussee die elk schietincident onderzoeken. Knappe forensisch specialist die kan bepalen wat eerder was, waarschuwing of kopschot.
NL bevolking is niet meer veilig en wordt niet meer beschermt door de overheid. En daar betaal je dan je jaarlijkse beschermgeld voor.
Alternatief is nog erger, dat iedereen vrij wapens mag aanschaffen en bij zich dragen. Maar die massaimport van hysterische geloofsidioten is levensgevaarlijk, dat zeker.
Helemaal mee eens. Thee drink niveau in nl. Altijd die excuses slechte jeugd gehad dat niveau.
Ik blijf het jammer vinden dat de politie dit soort figuren niet direct hun 72 maagden gunt.
Ik vind het eigenlijk nog erger dat je zo'n volidioot niet mag waterboarden, die jongen in Quantanamo Bay zingen als kanaries
Aan een baan zal hij voorlopig ook wel niet toekomen, met zo'n strafblad. En dus, overheid, dwangarbeid invoeren, vandaag nog. Levenslang laten zwoegen en al het geld naar de slachtoffers. Dat zal afschrikken.
dat is dan pure discriminatie. Hij jeeft recht op een 4e en 5e kans om te laten zien dat hij van waarde is voor de samenleveing (waar hij geen deel van wilt uitmaken). Ook wel discriminerend dat wanneer hij bij u solliciteert, u niet zijn taal spreekt en daarmee hem verkettert. Gaat u schamen! Deze man verdient een gratis uitkering met racisten als jullie (* Halsema modus uit)
Een baan? Verhakselen tot varkensvoer zou mijn onderbuik zeggen, maar de beschaafde Graai vindt dan toch dat deze meneer eerst eens een stevige veroordeling per slachtoffer dient te ontvangen om vervolgens TBS - geen dwangverplegen, gewoon een excuus om hem tot zijn dood vast te houden - op te leggen. De enige legale manier om dit soort figuren uit de samenleving te krijgen.
Hoe kwam die mafkees in een riant appartement in den Haag centrum terecht?
Zielig ....
De 'Medelanders' kosten ons, belastingbetalers, vele miljarden Euro's per jaar. Wat ben ik blij dat ik hier over 2 jaar weg ben ... lekker rentenieren in de Morvan.
Dank u PVDA ... ik laat Nederland achter in chaos ;)
Waar is jouw utopia dan?
*boks*. Alleen arme mensen en paupers blijven in NL.
Alleen slappe zakken en narcisten vluchten vóór er iets aan de hand is. Daarnaast maken zij zichzelf allochtoon in het buitenland, al jankend op Nederlandse websites hoe geweldig dat vluchten wel niet is. Sukkeltjes.
@mensdier Vluchten......? Hahaha, je snapt ER echt heel weinig van in je sociale huurwoninkie 5bis 3 hoog achter wachtend op je schijt salaris met die dikke troll naast je op de bank. Vluchten... hahahah. hilarisch.
@Mark_D_NL: wat ga je dan doen, de wereld redden vanuit je jaren-30 pauperwoning in Polen of Slowakije? Je kinderen in de steek laten? Je kinderen allochtoon laten zijn in een nationalistisch Oostblok-land? Vechten tegen de Russen, of toch maar tegen de EU? Of ga je misschien dáár lopen kwetsjanken op de Oostblok-GS? Houd jezelf maar lekker voor dat het leven elders beter is.
Gezien jouw totale misinterpretatie (projectie) van mijn situatie weet ik dat ik gelijk heb: je bent een slapzak eerste klas. Doei, veel plezier daar. Dziekuje.
In een echt land wordt vuilnis gewoon opgeruimd. Waarom gebeurde dit niet met Malek?
Oh wacht, we leven niet meer in een echt land ....
Moordenaar Malek is een slachtoffer geworden van onze tekortschietende zorg.
Wat will je met een alcholist als leider van Nederland, Juncker is altijd dronken.Is niet goed voor Nederland.
Provincie Nederland*, kameraad Mark.
"Malek heeft een afkeer van de Nederlandse maatschappij"" aldus het verslag hierboven. Rot dan op vuile vieze klootzak. Ga naar het land dat je voortbracht en je van mij ook mag afmaken, nutteloze hond, maar laat ons gewoon onszelf zijn en jouw minderwaardige "normen" verachten.
Dit lid van de Nederlandse maatschappij heeft een net iets grotere afkeer van jou.
Om nog ff in te haken op dat vorige topic, is het niet vreemd dat er geen waarschuwingsvlaggetje is voor verwarde mannen. De overheid wil voor alle mogelijke gevaren waarschuwen en het liefst bekeuren maar deze kans laten ze liggen.
Het waren in ieder geval geen PVV stemmers want die zijn niet zo argeloos als de rest.
Zet de schoffel maar vast klaar voor 120 uur handenarbeid.
Deze debiel krijgt namelijk een fopstraf want hij is zielig en wilde niemand doodmaken, alleen pijn doen. En omdat hij wappie is, wordt het geen echte straf.
Noteer maar vast in je agenda: geen terrorisme, fopstraf. Glas, plas, was.
*muziek inzetten doet* hij hange hoog! Hij hange hoog!
" A fistfull of beheaded kufars"
Iets over signaalvlaggen.
Derhallevve
Eis OVJ onvoorwaardelijk de tijd van voorarrest, voorwaardeljk 2 jaar, met behoud van verblijfsvergunning.
De rechter neemt het over.
Voor ik me hierover ga opwinden wil ik weten op welke partij de slachtoffers gestemd hebben. Tien tegen twee dat het een boontje-loontje kwestie is.
Nee, nee en nogmaals nee: het is niet de schuld van de slachtoffers, maar van de dader.
Wat heeft het stemgedrag van de slachtoffers hier mee te maken? Als je dochter verkracht wordt door een moslim ga je toch ook niet jezelf afvragen of de keuze van haar school of universiteit een rol heeft gespeeld?
De laatste tijd zie ik veel van deze verwerpelijke tegels voorbij komen. Nieuwe variant op 'dan moet je maar geen rokje aantrekken'. Het is blijkbaar 'eigen schuld' wanneer mensen vermoord worden vanwege politieke voorkeur.
osolemio | 23-07-18 | 11:50
Wat dat rokje betreft is het weer een kwestie van realisme vs idealisme. Soms wil je dingen maar kan het gewoon niet. Dan kan je kiezen of je verandert de werkelijkheid (gaat nie gebeuren nie) of je dealt met de werkelijkheid.
80 % van het electoraat steunt het beleid hier grote aantallen terroristen heen te sleuren, en hen vooral geen strobreed in de weg te leggen. Terreuraanslagen zijn daarmee een logisch en onvermijdelijk gevolg van hun kwaadaardige stemgedrag.
obominotie | 23-07-18 | 11:37
Dat denk ik ook wel eens, als er dan weer iemand de lul is van culturele verrijking. Moreel gezien verdient dat niet echt de schoonheidsprijs, maar gevoelsmatig kan ik er helemaal in meegaan, dit soort shit is precies waar rechts al jaren voor waarschuwt, maar luisteren ho maar.
Duidelijk een gevalletje moord met voorbedachte rade en met terroristisch motief, ik zeg, opvoeren aan de varkens
poging tot dan
Dat heet dieren mishandeling. Gewoon cremeren in de vuilverbranding. Wel eerst alle bruikbare onderdelen verwijderen.
Daar zit echt niets bruikbaars aan hoor...
Malek kon het ook niet helpen: het was een verward mes.
Zo min mogelijk van zijn ideeën in de openbaarheid. We krijgen steeds meer van dit soort geïndoctrineerde idioten in de samenleving. Opsluiten en monddood maken. Iedereen met extremistische gedachtegoed en die daar uitvoering van wil maken, monddood en achter hele dikke deuren. Vergeten wie deze idioten zijn.
LOL lekker snugger is ie ook, aankloppen bij een "kerk" waar al decennia geen diensten worden gehouden en die dienst doet als concertzaal.
Anyway, dat zal wel uitdraaien op een lang verblijf op de TBS-afdeling.
Mooi!!
Hoe moest hij dat weten, is vluchteling.
Als jouw voorspelling uitkomt, zijn de rapen gaar. Dan schiet heel links in de kramp.
Berbaar | 23-07-18 | 11:34 |
Dat is niet iets om te bagatelliseren.
De gedachtengang van betrokkene is verontrustend genoeg. Een kerk die wel in gebruik is is zo gevonden.
Sja. Alles is al gezegd. We beginnen er aan te wennen kennelijk. Aanslagen beginnen normaal te worden.
Zoals gemeld was aan de bevolking. De overheid is nl. met ons begaan.
In landen als Zwitserland verliezen "Immigranten" hun verblijfsstatus bij een veroordeling van > 6 jaar na het plegen van delicten. Dan is het moven en gaan ze geboeid vanuit Hangar 2 vanaf Dübendorf Military Airport weg.
In NL bij een veroordeling van > 3 jaar, echter het deel wat de Zwitsers daarna doen vergeten we hier.
In Nederland krijg je niet zo 1,2,3 drie jaar.
Probleem is dat rechters daar rekening mee houden. Dus onder minimumstraf opleggen.
Heeft burgemeester Krikke al gereageerd?
Natuurlijk niet! Die trut had allang ontslag moeten nemen. Echt een schande dat zij er zo makkelijk mee weg kwam.
@Indoneesje | 23-07-18 | 11:36 De 'trut' had eerst de rest van de driehoek met strafontslag moeten heenzenden.
Lozen dat stuk uitschot.
Justitie e.d. hebben wel gelijk.
Ze zeggen eigenlijk, je kan beter steken dan gestoken worden. Dus als je gestoken wordt heb je dubbel pech.
Raar maar waar!
And in other news:
www.rijnmond.nl/nieuws/171064/Rotterd...
Naar dat paradijs helpen asap
Die uitleg van wat zelfmoorjihadisten geloven... nou dat weet me nichie van zeven inmiddels wel al. Omleggen die gasten en snel voor het nog erger wordt (let op ik vind het al erg, je bent niet veilig als niet-moslim). Misschien laten ze er een paar van ons leven om het geld te verdienen en het werk te doen.
Deze aanslag heeft ook niets met terrorisme te maken , maar is gewoon een Islamitische aanslag. De komende jaren zal dit ook alleen maar erger worden.
Over 20 jaar zal de Islam heersen over Europa met dank aan onze leiders en de wegkijk houding van de bevolking. Lekker blijven stemmen op de partijen die nu in de regering zitten. Prognose partij Denk van 3 naar 6 zetels vervolgens naar 12 en dan 24 enz.
Ook dan zijn ze misschien martelaar. Eerst in varkensafval dopen dan.
Lekker belangrijk. Gewoon afschieten en het stoffelijk overschot tussen de varkens deponeren.
Bizar hoe nog altijd wordt geprobeerd islamitisch terrorisme te downplayen. Ben zo moe van al die verwarde mannen. Elke dag zijn er overal ter wereld aanslagen in naam van de islam, of worden ze ternauwernood voorkomen. Benoem toch gewoon het motief en hou op met het verdoezelen. Daar trapt toch bijna niemand meer in.
Dit is natuurlijk een volidioot en we zouden er niks aan missen als hij naar de 69 maagden zou vertrekken. Maarrrrrr, wie zegt nou precies dat hij zielig is en de slachtofffers niet?
Mensen. Mensen in het algemeen. Mensen die veilig een baan hebben. In een Vinex wijk wonen. Ver weg van dit gevaar. Mensen die 2 x per jaar op vakantie gaan. In een lease auto rijden en zich druk maken over de buurman die ‘wel erg veel lawaai maakt als hij aan zijn auto sleutelt’.
Aha dank, in dat soort soortgenoten kan ik me moeilijk verplaatsen.
De media die nogal gekleurd verslag doet leggen en pretendeert neutraal te zijn. *hoofd tegen muur bonken gaat*
Malek ‘Fucktard’.
Nee, dan wordt de desbetreffende plisieagent zwaar veroordeeld en die terrorrist tot slachtoffer gemaakt.
Kanarie_Geil | 23-07-18 | 11:25
Gewoon even laten zien binnen eigen gelederen wie er baas is. Daar is niks mis mee sjef.
Dwars tussen de ogen en dan zeggen: 'sorry, ik dacht dat dat je knie was'
Zolang de boven ons gestelden om wat voor reden dan ook weigeren in te zien wat ISlam is en wat ISlam importeren voor de niet-ISlamitische bevolking betekent zullen de Malek Fostokjes eerder regel dan uitzondering worden. En ze raken niet op hoor, sterker nog, deze seculiere maatschappij zal meer en meer ISlamieten die het een beetje moeilijk hebben triggeren om door te slaan, op Jihad te gaan, hier of elder een aanslag te plegen of gewoon "verward" op straat in het rond te steken. Wat we nu dagelijks in de banlieus zijn, komt hier ook naartoe, en eerder over 5 jaar dan over 10 jaar..
REAGEER OOK