Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Tommy Robinson overgeplaatst naar gevangenis met significante moslimpopulatie, is niet veilig'

Ja, sorry jongens, het is even niet anders. Tommy Robinsons woordvoerder Caolan Robertson bracht het nieuws bij Infowars, en aangezien hij de meest directe lijn met Robinson is moeten we het even met het bovenstaande telefoongesprek doen. We vatten de ontwikkelingen onderstaand even samen, want het is een tikkeltje chaotisch. 

- Na zijn arrestatie en spoedberechting op 25 mei voor het overtreden van een voorwaardelijke strafeis uit mei 2017 werd Tommy vastgezet in Hull Prison.

- Woorvoerder Caolan Robertson heeft Tommy via de telefoon gesproken, en hij wilde dat Robertson de media zou vertellen over de transfer. Hij zei gisteravond tegen Infowars:

"We just found out he's actually been moved from the prison he was out, to the new one. (...) Where he was before was relatively safe, it had a low Muslim population, he was in a specific ward that was safe. He was actually okay. (...) He's just been moved to a really unsafe place. As soon as he arrived at the entrance someone told him or muttered to him it was full of people who didn't like him, which was really really worrying. He was put on the main wing (...) which is not a safe department. It's the main open season part of the prison. (...) We've found the statistics of the prison, it's around 71% Muslim (...), the last one was close to 2%. 

As soon as he arrived he looked around, he could see people shouting, being really quite terrifying. He went on to his cell, he said all night people were shouting and banging on the cell doors, screaming death threats. He was really actually quite terrified about it. He's really just relaying this whole thing in the last hour. There has also been a hit [fatwa, red.] from an imam on him directly during the last 24 hours. I can't confirm if the imam is in that specific prison or if it's one nearby. He's a much higher target now then when he was previously imprisoned because of publicity. (...) It's gone into an extremely dangerous situation, everyone is really worried, he's really worried. He wanted me to pass this on to the public."

- Robertson vertelt niet naar welke gevangenis hij is overgeplaatst. Onbevestigde berichten zonder bronvermelding noemen HMP Onley prison als locatie, gelegen in de East Midlands. Breitbart Londons hoofdredacteur Raheem Kassam spreekt zonder een specifieke naam te noemen van "a very heavily Muslim populated prison in the Midlands in England.

- Voor het geval het inderdaad Onley prison betreft, hebben we de statistieken er zelf even bij gezocht (PDF). Dat rapport spreekt op pagina 72 over een moslimpopulatie van 30.4% in 2016. Aanzienlijk minder dan Robertsons geclaimde 71% (er bestaan geen Britse gevangenissen met zo'n hoog moslimpercentage), maar nog steeds met afstand de grootste religieuze groep, al bestaat de populatie ook voor 41.3% uit "Whites". Maar goed, de locatie is nog niet bevestigd, dus eigenlijk weten we niets zeker. Kassam zelf spreekt inmiddels van een gevangenis met een moslimpopulatie van ongeveer 20%.

- Wat wel blijkt uit het verhaal van woordvoerder Robertson is dat Tommy zich ernstig zorgen maakt om zijn veiligheid. Hij is immers eerder aangevallen door moslims tijdens zijn hechtenis in juli 2015. "He claims moments before the fight he had been warned a group of Muslim prisoners had offered a reward for anyone who assaulted the ex-EDL leader. Robinson said: "I'm leaning up against the wall and a bloke comes stand next to me and he says: 'Mate, you're gonna get done with boiling water – £500, half-ounce of Spice [a psychoactive drug] and a mobile phone have been put up to have you done,' "They put boiling water with sugar and it takes your face off." He adds: "The prison system is plagued with... extremist Islam and Muslim gangs."

- Tommy's legal fees lopen inmiddels nogal uit de klauwen. U kunt hem en zijn legal team hier steunen met een donatie.

UPDATE: Het betreft inderdaad Onley Prison.
UPDATES:

Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Donatie gedaan voor deze vrijheidstrijder!

Gerrit gordijnstok | 15-06-18 | 08:58

Heeft niet elke gevangenis een "significante" moslimpopulatie?

Michael_Scott | 15-06-18 | 03:16

Wat ik een beetje mis in de berichtgeving is.

De lugubere koppen van dit grootse misbruikschandaal in de Nederlandse en zelfbenoemde kwaliteitscouranten. Waar blijft de verslaglegging van dit wanstaltige misdrijf?

Die Tommy had een voorlopige straf (om hem monddood te maken) maar had wel de guts om hier verslag van te doen. Veel Engelsen worden dus wijsgemaakt dat het gewoon de toepassing is van het recht.
Is dit wel zo? Volgens islamitisch recht doen ze de vreselijkste dingen met homo's of vrouwen die even genoeg hebben van hun hoofddoek, is dat dan ook terecht? Of zijn we dan nog wel zo wijs dat we openlijk twijfelen aan dat islamitisch rechtssysteem? Zijn er Engelsen die nu ook een kanttekening plaatsen bij het functioneren en toepassen van het eigen rechtssysteem?
Beetje kritisch op je eigen systeem zijn houd het scherp, zeker als de uitkomst ervan niet erg kosher is!

bananabanana | 14-06-18 | 23:23
-weggejorist-
H.Teeuwen | 14-06-18 | 23:12

Tja, de Britse Labour-elite vond het ook prima dat voor zover bekend ruim tienduizend Britse kinderen fabrieksmatig werden verhandeld en verkracht. Daarbij werden kinderen mishandeld en gemarteld, en in diverse gevallen zelfs vermoord; alleen al in Telford vielen 6 doden.
Het zou raar zijn als de klokkenluider dan ineens mocht blijven leven.

Temeer daar Labour al heeft laten weten dat de kinderhandel hervat moet worden. Niet letterlijk; maar het enige Labourlid dat de oorzaak van deze slavernij hardop benoemde, moest haar woorden terugnemen en opstappen. Dit in tegenstelling tot een Labourlid dat aangaf dat slachtoffers "gewoon hun muil moeten houden".

De Britse politiek heeft gesproken; slavenhandel moet gedoogd worden. Een andere verklaring kan ik niet bedenken voor zowel het gedogen van slavernij de afgelopen 40 jaar; als voor het niet-benoemen van de belangrijkste oorzaak. Want dat is, direct na de tot slavernij oproepende sekte islam zelf; de Politieke Correctheid van de linkse kerk.

Ook het plannen van de moord op Robinson dient niet zozeer het uitschakelen van de eerste klokkenluider, als wel het intimideren van toekomstige klokkenluiders.
De jarenlange hetze tegen Robinson bezorgt hem al 15 jaar lang bedreigingen, vernielingen, fysiek geweld, dure proceskosten en gevangenisstraffen. Maar weinig mensen kunnen dat aan. Temeer daar zowel de linkse kerk als de islamzeggen geloven in collectief straffen; dus het gebruik van geweld tegen familieleden, partijgenoten etc van gedachtendelinquenten.
De moord op Robinson zou de kers op het toetje zijn.

Dandruff | 14-06-18 | 19:33

Volg Tommy (Pim, Theo maar ook vele andere stoere mensen die nog leven ...) al een poos.
Maar net zoals zoveel anderen; nu pas "openbaar" De verandering is te merken op mijn telefoon, sociale media en email. (hallo sleepwet, aivd etc.)
De ivoren toren dacht een mooi uitzicht te hebben, De vrije geesten hebben ze niet gezien. Blijf van onze Kinderen af.
Het gaat niet meer over Links, Rechts of Midden danwel religie. We willen een toekomst met Vrijheid van spreken zonder angst.
Mensen die vrijuit kunnen spreken, Luisteren naar anderen.

am*dam | 14-06-18 | 21:43

Donatie gedaan. Als het niet voor zijn verdediging is, dan wel voor een helden-begrafenis.

marcoplarco | 14-06-18 | 19:16

En voor de constructie tzt van de schandpaal die we gaan optuigen voor de verantwoordelijken.

peterdh | 14-06-18 | 19:50

Als Tommy in die gevangenis aan zijn einde komt, kan dat best eens de laatste druppel zijn.

TeeJee | 14-06-18 | 18:32
-weggejorist-
rattenvanger XL | 14-06-18 | 18:47

Zo rolt de Britse pc-elite, ze gooien Robinson gewoon voor de islamitische leeuwen/hyena's. Als hij vermoord wordt door de moslims, hebben ze straks een martelaar van hem gemaakt en komt dat als een boemerang bij ze terug. Maar zulke zelfingenomen D66-achtige kwallen zijn nog te stom om zelfs het kleine beetje psychologisch inzicht in 'het volk' te hebben om dat te snappen. Ongelofelijk groot is die plaat voor de kop van de politiek-correcten.

KeesBruin | 14-06-18 | 18:26

Het is ronduit "ZUM KOTZEN" !!!!!

Waarom ligt de nadruk niet op die kinderverkrachtende tapijtsnuffelaars??
Waarom wordt er al decennialang weggekeken van de ellende die
zij veroorzaken??
Als de doodstraf niet meer mag, kunnen de daders dan aub met een
scherp voorwerp behoed worden voor recidive, zoals het gebruikelijk is
bij zwarte slaven die verkocht worden in de "Oriënt".

Als natuurliefhebber pleit ik voor meer beukenbos en berkenweiden,
om Europa leefbaar te houden.

getzappad | 14-06-18 | 18:01

Meest verse update, de gevangenis imam wist een dag van tevoren over de komst, de gevangenis Directeur pas toen Tommy voor de deur stond. twitter.com/CaolanRob/status/10072807...

am*dam | 14-06-18 | 17:24

mijn onderbuik zegt dat ze hem in de slechtst mogelijke situatie brengen om straks een deal te sluiten waar ie anders nooit in mee zou gaan en dat eventueel te laten lekken om zn reputatie te slopen.
Dat ie kapot moet is duidelijk, maar kan me nog niet voorstellen dat ze hem daadwerkelijk iets laten overkomen. Tenzij verdere ontwrichting en rellen het doel zijn, dan wel.

noerg | 14-06-18 | 17:04

De vleugel waarin hij zit is 71% moslim, allemaal toeval zo'n overplaatsing heeft geen enkele bedoeling administratieve kwestie, niets te zien doorlopen

bijna_raak | 14-06-18 | 16:47

Niet om het een of ander, maar de verantwoordelijke voor de overplaatsing, krijgt hij binnenkort ook een mooie appartement met uitzicht over het strand?

Cadaver | 14-06-18 | 15:57

Heeft de beste al, samen met notaris natuurlijk een beetje beter dichtgelegd, dat dan wel weer...

arealpatriot | 14-06-18 | 16:42

Helder geschreven artikel! Dank voor de update.

Ton8695 | 14-06-18 | 15:53

Ik snap deze ophef niet zo?

"- Na zijn arrestatie en spoedberechting op 25 mei voor het overtreden van een voorwaardelijke strafeis uit mei 2017 werd Tommy vastgezet in Hull Prison."
Zijn de #freetommy'ers tegen de voorwaarden van zijn strafeis, vinden zij dat hij die voorwaarden niet heeft gebroken of is het iets anders? Dit feit lijkt namelijk volkomen te worden genegeerd op de socials...

Hem | 14-06-18 | 15:48

Die berbaaaaaaaaar heeft duidelijk een voorkeur voor alles waar een normaal denkend mens misselijk van wordt. Enne "hem" er waren ook andere cameraploegen ENhij heeft gevraagd waar hij wel mocht staan. Ze weten hem te vinden, vandaar dus.

rattenvanger XL | 14-06-18 | 18:45

@RattenvangerXL Maar waarom wordt overal genoemd dat de reden is dat hij de voorwaarden van zijn vervroegde vrijlaten heeft geschonden? Daar hebben die andere cameraploegen niets mee te maken. Ik wil niet achter de massa aanlopen als ik niet weet waarom hij nou precies vast zit en waar men nou precies tegen is. Dat verhaal van die cameraploegen heeft niets te maken met zijn arrestatie. Dus waar is iedereen nou boos over?

Hem | 14-06-18 | 21:11

Hem | 14-06-18 | 21:11 IEDEREEN is boos omdat Tommy binnen drie uur
voor 13 maanden vast zit, terwijl verkrachters al tientallen jaren hun
gang kunnen gaan.
Pakistaanse groepsverkrachters wordt geen strobreed in de weg gelegd,
Maar als Tommy dat wereldkundig maakt is hij verkeerd bezig.
Weet je wat dat betekend?
Dat betekend dat de islam het voor het zeggen heeft in het VK.

getzappad | 14-06-18 | 22:45
▼ 12 antwoorden verborgen

Ik zie Salman Rushdie vroeg of laat nog gearresteerd worden op Heathrow voor het schrijven van De Duivelsverzen. We kunnen er nu wel mee lachen maar met de huidige ̶b̶l̶a̶s̶f̶e̶m̶i̶e̶ islamofobie-wetten zijn we op dat punt beland.

Castelnau | 14-06-18 | 15:48

Voorlopig is Salman Rushdie nog een 'no go' voor de Britse bestuurlijke elite en de politietop, maar zeg nooit 'nooit'. Je weet tenslotte nooit hoe krankzinnig de 'leiding' van een land kan worden, zo leert ons de geschiedenis.....

KeesBruin | 14-06-18 | 18:29

Voor 4 koffies in de maand kun je iemand full time voor onze vrijheid laten vechten en zelf veilig op je zolderkamer blijven zitten. Vijftien seconden is hoelang het duurde om te doneren. Put your money where your mouth is reaguurders!
tommyrobinson.online/support/

DezeNicknameBestaat | 14-06-18 | 15:48

+50

kakkawatz | 14-06-18 | 23:23

+10 gedaan!

H.Teeuwen | 14-06-18 | 23:46

Done!

HenkyPanky | 15-06-18 | 03:53
▼ 6 antwoorden verborgen

Fakenews, elke gevangenis heeft een extreem hoge moslimpopulatie.

momferd69 | 14-06-18 | 15:40

Oh ja fatwa's was ik bijna vergeten van de religie van de onmetelijke vrede. Ik kom je halen Tommy!

rattenvanger XL | 14-06-18 | 15:16

# Tommy Robinson
En deze commotie allemaal voor een groep racistische mensenhandelaren die jarenlang racistische pedophilen bedienden, want dat hebben ze verdiend.
If this is justice, why doesn't it feel like it? Only disgusting?

MistaRazista | 14-06-18 | 15:06

Dus zeker weten dat ie nu halal eet............

Mazoeza | 14-06-18 | 14:48

Zout hoeft hij denk ik ook niet meer toe te voegen aan het eten.... naar gelang het aantal keren dat er in gespuugd is natuurlijk.

litebyte | 14-06-18 | 15:07

Ja... dat is de modus operandi van de linkse Gutmensch als je niet in de pas loopt. Je bent je leven niet zeker en je wordt financieel gesloopt

Ikdus | 14-06-18 | 14:37

Reken maar dat het uit de klauwen gaat lopen als Tommy Robinson iets ernstigs overkomt in de bak, waar de Britse overheid aan schuldig is omdat hij met duidelijke opzet in een meer dan vijandige omgeving wordt overgeplaatst met alle gevolgen van dien.
Riots all over the place, it will be!

BadLieutenant | 14-06-18 | 14:33

De engelsen zijn veel strijdlustiger als die watjes van hollanders. De agressie van engelsen(bij voetbal) wat ik normaal gezien, verafschuw, is het in dit geval van Tommy Robinson, gerechtvaardigd!

vluchtelingallergie | 14-06-18 | 15:30

Tommy dood in de gevangenis is en wordt een burgeroorlog in de UK

Verweg | 14-06-18 | 16:17

Welkom in de hel van West-Europa 2018. Een hel nu nog voor specifieke slachtoffers, straks als een ongesluierde vrouw 'walking' porno is geworden voor de meeste mannen, een hel voor iedereen.

Zoltan | 14-06-18 | 14:24

Als die Tommy wat overkomt in die gevangenis ga ik met bak nootjes en bier de lynchparty in Engeland bekijken. Met veel plezier ende genoegen

Poppo van Ulvinga | 14-06-18 | 14:22

Stuur mij een uitnodiging. Klinkt als een kicke feestje.

Alleycat | 14-06-18 | 14:54

Stuur mij een uitnodiging. Klinkt als een kicke feestje.

Alleycat | 14-06-18 | 14:54

@lite byte
Lees jezelf even in, hij is weg gegaan bij EDL omdat t te veel extreem rechtse gasten bij kwamen.

Ook opvallend dat je niet de pakistaanse-kinderen heroïne toedienende-pedofiele-massa groepsverkrachters tot de schuldigen rekent...

Haram_Kafir_4ever | 14-06-18 | 15:17
▼ 1 antwoord verborgen

Also Tommy lief is voor Bubba wil die hem best beschermen.

Naomi71 | 14-06-18 | 14:15

Ali Bubba zeker, mafklapper.

Langshetrandje | 14-06-18 | 14:29

Stevig verzoek, ik heb ons M.P. nog nooit iets on demand zien doen.
Denkt u dat M. dit verzoekje voor Greet wil doen ?

arealpatriot | 14-06-18 | 17:13

Een poging tot doodslag, of poging tot politieke moord geengageerd door het Britse ministerie van justitie, en waarvan de verantwoordelijke minister lange gevangenisstraf voor zou moeten krijgen.
“Zou een islamitische terroristenronselaar (aanslag Finsbury Park mosqeu) die tussen white supremacists in de bajes wordt gezet ook op zoveel idolate steunbetuigingen op GS kunnen rekenen?” staat er ergens......
Nee, natuurlijk niet..... want islamists, de islam-ideologie, de islamitische kwaadaardige sekte (het IS geen “religie”!), de islamitische toekomstige bezettingsmacht van het HELE Westen, staat zowiezo in het spectrum van Satan himself.....
De handigheid is hun paard van Troye: “religie.

Katoentje | 14-06-18 | 14:11

Zou een islamitische terroristenronselaar (aanslag Finsbury Park mosqeu) die tussen white supremacists in de bajes wordt gezet ook op zoveel idolate steunbetuigingen op GS kunnen rekenen?

7an-Pau1 | 14-06-18 | 14:00

Hoeveel gevangenissen met grotendeels white supremacists zullen er zijn in Engeland, Einstein?

dooschboener | 14-06-18 | 14:29

Erg goed dat je het ook eens van de andere kant bekijkt, grapjas. Het punt is alleen dat er geen massa's 'white supremacists' in de bak zitten, omdat die voornamelijk in jouw brein bestaan en in werkelijkheid toch vrij dun gezaaid zijn. En voor zover ze er zijn, zijn ze getalsmatig toch wat minder sterk vertegenwoordigd dan de representanten van de religie van de vrede.....

KeesBruin | 14-06-18 | 18:32

In het VK heeft men in gevangenissen anders behoorlijk last van allerlei extreem rechtse en extreem geweldadige bendes. Natuurlijk kun je - net als in de VS - van alles van vinden over wat oorzaak en gevolg is van het ontstaan van gevangenisbendes langs etnische scheidslijnen. Als mijn leven ervan afhing zou ik misschien ook een fout tattootje laten zetten. Omgekeerd geldt dat ook. Het is een eindeloze cirkel. Waar het om gaat is dat ik niet begrijp waarom iedereen die Robinson zo bewondert. Een gewelddadige hooligans, voormalig potenrammer (heeft ie nu zogenaamd spijt van), een extremistisch stuk tuig dat geweld verheerlijkt. Hij heeft bewezen de labiele aanslagpleger op de Finsbury Park mosque zitten ophitsen aan de vooravond van de aanslag. Als een moslim dat had gedaan, dan was de wereld te klein geweest. Het gaat er niet om dat die gasten die hij filmde geen schoften zijn die wat mij betreft levenslang mogen krijgen. Het gaat erom dat Robinson zelf ook een engnek van klasse is die zijn onder het mom van een heilige oorlog vindt dat hij boven de wet staat en probeert zijn 15 minutes of fame te pakken.

7an-Pau1 | 14-06-18 | 20:39
▼ 1 antwoord verborgen

Stelletje hypocrieten. Dit overkomt gedetineerde transvrouwen in het VK dus ELKE DAG. Worden ze in mannen gevangenissen gezet met alle verkrachtingen, molestaties en zelfmoorden van dien. Zien we mensen op extreemrechts daar wat tegen doen? Neen. Rot dus zelf ook maar lekker weg.

Naomi71 | 14-06-18 | 13:52

am*dam | 14-06-18 | 14:37

Ik heb er moeite mee dat geloofwaardig te vinden, omdat er evengoed nogal wat homo- en transfobe bagger te vinden is in relatie met Tommy. Zo'n interview komt dan een beetje over als pinkwashing.

solcama | 14-06-18 | 14:39

Last time I checked stond er ook een "T" in LHBT en had Pride zonder rellende transvrouwen nog niet eens bestaan (zie:" stonewall riots/ Marsha Johnson). Waar het vooral om gaat is de dubbele standaard. Dat extreemrechts stil blijft als transvrouwen in mannegevangenissen gestopt worden om daar per definitie verkracht en mishandeld te worden, maar het nu wel zielug vinden als Tommy tussen de Muzelmannen zit.

Haram_Kafir_4ever | 14-06-18 | 15:28

Ik weet niet waarom je nou fantaseert over de verkrachting van minderjarige meiden (klinkt zorgelijk), maar daar ging mijn punt en overigens dit hele topic niet over.

Naomi71 | 14-06-18 | 16:37

@Naomi71 | 14-06-18 | 13:52
Kleinzielig what-aboutism verandert niks aan deze situatie.

TeeJee | 14-06-18 | 18:35

Met zo'n grote muil als jij, gun ik het je elke dag weer dat je volledig uit elkaar wordt getrokken. Knapt je karakter misschien van op, vals loeder.

Smart-dumbass | 14-06-18 | 20:01
▼ 14 antwoorden verborgen

Aan de andere kant, met 71% moslims maakt t geen fuck uit of je Tommy heet ook. Dan ben je als blanke of negert sowieso al zuur dus dat schept automatisch een band met de andere 29%..

Zo is t ook.

schoon-schip-maken | 14-06-18 | 13:39

Fijn dat jullie mijn plempsel van vannacht hebben opgepikt GS. Dank.
Voor alle wikipedia fans. Hier anderhalve minuut van zijn laatste interview voordat hij wederom de gevangenis inging. youtu.be/zezpQbLZebo?t=26m47s
Voor alle anderen Kijk vanaf het begin.

am*dam | 14-06-18 | 13:36

Maar ze gaan wel uit de EU. De bofferts.

Langshetrandje | 14-06-18 | 13:34

Het ene land huurt een linkse gek in om een rechtse realist uit de wereld te schieten, het andere land laat een rechtse realist vermoorden door een meute zandratten. Wat een wereld.

Sliptong | 14-06-18 | 13:25

We zijn ruim honderd jaar verder en een nieuwe revolutie ligt op de loer. Tommy Robinson als nieuwe Franz Ferdinand. De onderbuik gevoelens hebben alleen een trigger nodig en dan Barst de bom los. Het wordt een hete zomer...

SchichtigeSpicht | 14-06-18 | 13:25

Ik denk dat je daar helemaal gelijk in gaat krijgen. De bevolking is lamgeslagen, de vleugels worden continu gewiekt, de damage control-excuusjes beginnen op te raken en steeds doorzichtiger te worden. Als Tommy het leven laat, dan gaat de UK in brand. Frankrijk zal volgen met een burgeroorlog. België zal vallen. In Nederland blijft het zoals het was.
Hopelijk begint het wel pas na augustus, ik heb nog een vakantie te maken namelijk.

1337eater | 14-06-18 | 13:47

Nou als de gevangenneming van Tommy Robinson al reden is voor een revolutie,.. dan ben ik extra blij niet meer in de EU te wonen.

litebyte | 14-06-18 | 13:54

Arme Tommy... De pleuris gaat uitbreken...

katjavoorrang | 14-06-18 | 13:23

Dit is gewoon een proxy moordaanslag van de Britse regering.
En ik voorspel nu al dat wanneer die moordaanslag er komt er een technische storing aan het camerasysteem was.

die_kale | 14-06-18 | 13:19

Alle gevangenisbewaarders waren even lunchen.

Curbed Cobald | 14-06-18 | 13:23

""Patriottistische postbodes mogen in het Verenigd Koninkrijk tijdens het WK voetbal niet rondrijden met vlaggen op hun voertuigen. Postbedrijf Royal Mail vreest (..) dat dergelijk vlagvertoon een risico kan vormen voor de verkeersveiligheid.""
Wat een gezwets... verkeersveiligheid?? Ik denk eerder dat ze bang zijn voor moslim aanvallen vanwege het dragen van de nationale vlag,. Immers, nationale eenheid en saamhorigheid onder het volk= slecht en boos"

telelezer | 14-06-18 | 13:09

Iedereen kan voelen dat dit zaakje stinkt en mocht Tommy wat overkomen zijn de rapen gaar natuurlijk. Wat zeker zo erg is, is dat totaal afwezig zijn van het rechtsvaardiggeheidsgevoel van den linxe gutmensch, in deze is het volkomen terecht, is Tommy tuig wat het verdient en helemaal niet erg dat hij opgesloten wordt. Maar oh wee als het om verkrachtende Moslims gaat, dan ligt de oorzaak in discriminatie, sieluge jeugd, geen stage plekken en moeten ze vooral niet gestraft, maar geholpen worden, zum kotzen, die dubbele moraal van dat soort enge nep verheven gutmenschen, alles is geoorloofd zolang het maar in hun straatje past, zelf al zou hij in die gevangenis vermoord worden zouden ze dat nog goed praten.

zwellevertje | 14-06-18 | 13:09

Ik maak een diepe buiging voor u.

dysdiadochokinese | 14-06-18 | 13:12

Die Engelsen zijn niet gek.
Tommy komt er net als Volkert zonder kleerscheuren vanaf. Let maar op.

HoerieHarry | 14-06-18 | 13:08

Ze zijn bijna net zo gek daar als hier. Gekte stopt blijkbaar niet bij de grens met de Noordzee. Hoewel we het hier nog gekker maken met het veroordelen van Wilders in een politiek proces en recent met het afluisteren van journalisten in een onbelangrijke zaak.

O2Neutraal | 14-06-18 | 13:30

Ik hoop het,maar denk ff aan de gooiplakjehamnaardemoskee man. Die is ook in de gevangenis vermoordt door dat tuig.

Ce ca! | 14-06-18 | 13:31

Weet u wie ook via het martelaarschap groot is geworden?

Ce ca! | 14-06-18 | 13:08

Je zus?

Gulliver | 14-06-18 | 13:44

Humberto Tan?

Langshetrandje | 14-06-18 | 14:31

@ Langshetrandje | 14-06-18 | 14:31 |
U gaat door voor de wasmachine!

Ce ca! | 14-06-18 | 17:17

Als Tommy dit niet overleefd vrees ik dat er geen onderscheid
gemaakt wordt tussen "goede" en "slechte" moslims.
Er zal geen enkele islammerige meer veilig zijn.
Maar ja, daar hebben ze zelf op aangestuurd.
Sop het dan ook maar zelf op.

getzappad | 14-06-18 | 13:07

Nekschot werd ook gedreigd met een proces, wat zou betekenen dat zijn identiteit bekend werd en hij een doel zou worden net als Van Gogh, als hij niet zou stoppen met cartoons maken. Islamcritici laten ombrengen door moslims lijkt een tactiek van sommige overheden.

Gewinflipt | 14-06-18 | 13:07

Correctie: niet "een tactiek van sommige overheden", maar "een tactiek van corrupte overheden", het soort overheden waar West-Europa intussen van vergeven is, trouwens.

KeesBruin | 14-06-18 | 18:34

Bestaan er dan gevangenissen in Engeland zonder een significante moslimpopulatie?

dz5b604 | 14-06-18 | 13:06

Wellicht heeft het Island of man een nor?

Zatkniss | 14-06-18 | 13:17

als hij sterft breekt de pleuris uit in engeland en europa. ik kan niet wachten. jammer voor tommy, maar hij wordt dan een martelaar. en europa zal branden.

sjuul69 | 14-06-18 | 13:02

Wie had ooit gedacht dat hooligans de nieuwe verzetsstrijders zouden worden.

Gulliver | 14-06-18 | 13:46

@Gulliver | 14-06-18 | 13:46
"... Wie had ooit gedacht dat hooligans de nieuwe verzetsstrijders zouden worden..."

Och die werkten in de 'democratieen' Ukraine en Egypte ook goed aan een regime change.

litebyte | 14-06-18 | 13:57

Hooligans en motorbendes. Waarom denk je dat daar zo hard tegen wordt opgetreden de laatste 20 jaar?

Smart-dumbass | 14-06-18 | 19:55
▼ 4 antwoorden verborgen

Dit is gewoon een signaal naar al die demonstranten. If you push us, we push back harder. De working class Englishman wordt nu duidelijk gemaakt dat ze al vervangen zijn. De laatste restjes worden nu opgruimd en uitgefaseerd. Er is nieuw plebs.

BlowingBubbles | 14-06-18 | 13:02

""De vraag rijst wíe er belangen heeft bij het creeëren van deze situatie.""
@ Winter_is_coming | 14-06-18 | 12:36
Dat is het Brusselse Politburo dat dolgraag onrust zaait (zelfs nu GB de EU gaat verlaten maar dat is immers pas over een aantal jaren), Verdeel en Heers, dus.
Tevens een waarschuwing naar de wel-EU landen om de moezzliems ongestoord het land te laten overnemen, en niet te protesteren (zoals Tommy durfde te doen).
Daarnaast zwelgt Brussel in de onderlinge verdeling onder de bevolking want ze zijn doodsbang voor nationale saamhorigheid. Immers, Juncker kraaide ooit dat nationale saamhoringheid kapot moet omdat dit het (tegen)gif is tegen de EU bureaucratie!

telelezer | 14-06-18 | 13:01

Kan ik het politieke tumult in Duitsland nog een beetje begrijpen, wat er nu in het Verenigd Koninkrijk gebeurt gaat mijn boerenverstand ver te boven: www.independent.co.uk/news/uk/politic... Positief benaderd: hopelijk heeft het huidige politieke stelsel daar zijn langste tijd gehad nl.wikipedia.org/wiki/Rijnlands_model... Overigens gaat dat wikipedia-artikel volledig voorbij aan de historische oorsprong ervan.

Met die schreeuwlelijk (Robinson) komt het wel goed: nog los van de vraag of die man in een wel beschaafd land een misdrijf zou hebben gepleegd (niet), die zit nu op een plak waar de autoriteiten zijn veiligheid kunnen garanderen . #flikkerkikker

Hetkanverkeren | 14-06-18 | 12:59

Op aanraden van Sajid Javid, de Britse (Pakistaanse) minister van Binnenlandse Zaken. Een man uit de cultuur en gemeenschap die nu in de rechtbank staat.

Premier Trutte | 14-06-18 | 12:55

De Britse minister van Binnenlandse Zaken is een moslim. Tja.

ivanhoe bergs | 14-06-18 | 12:55

Misschien gaat Stephen Christopher Yaxley-Lennon in gevangenis zich bekeren tot het ware geloof. Hij zou niet de eerste zijn. Insjallah.

Perun | 14-06-18 | 12:48

En bij de NOS gaan ze straks, als Tommy dood of zwaargewond is en letterlijk de pleuris gaat uitbreken op straat, HEEEEEEEEL verbaasd doen en natuurlijk hebben de "ultra-rechtse groepen" het weer allemaal gedaan. Tevens worden voor het gemak dit soort details even geschrapt uit de berichtgeving.

EnNouJijWeer | 14-06-18 | 12:47

Als er iets gebeurt met Tommy dan pas zal de hel losbreken.

Benesha | 14-06-18 | 12:57

Als er iets met hem gebeurt zal de NOS zwijgen als het graf.

Gulliver | 14-06-18 | 13:49

"a very heavily Muslim populated prison."
Zijn er dan gevangenissen waar dat niet zo is?

telelezer | 14-06-18 | 12:43

Wahahahahh, scherrrrp....+veul.

WayneGretzky*99* | 14-06-18 | 12:48

Kennelijk wel, gezien het feit dat de gevangenis waar hij eerst zat 2% mohammedanen schijnt te hebben. Aangezien dat een lager percentage is dan het percentage mohammedanen in de Britse samenleving en ik niet de indruk heb dat het misdaadpercentage onder deze groep onder het gemiddelde ligt zouden er logischerwijs ook gevangenissen moeten zijn met een aanmerkelijk hoger percentage mohammedanen.

Voorgeenchanterikpeu | 14-06-18 | 12:53

Die 1e gevangenis moet dan wel voor enkelwitteboordencriminelen zijn anders zaten er wel boven de 2% haatbaarden

Haram_Kafir_4ever | 14-06-18 | 15:49

Niets meer of minder dan een directe poging tot moord door de (nu al grotendeels moslim) GB overheid.
en als het gebeurt dan kraaien de smerige huichelaars allemaal "wir haben es nicht gewusst"

telelezer | 14-06-18 | 12:42

Volgens de doctrine zijn er geen problemen met integratie en al helemaal niet met moslims. Alleen nog wat wit racisme. Dan zou het een beetje raar zijn als je de witjes direct moet afschermen voor "muslim gangs" in een gevangenis. Daarmee zou je impliciet toegeven dat er wel degelijk een probleem is met "muslim gangs".

atheïstisch stemvee | 14-06-18 | 13:02

Tja, mocht Tommy worden vermoord, dan heeft de Ware Brit natuurlijk eindelijk een echte casus belli.
Te wapen!

Abject | 14-06-18 | 12:38

Als Tommy wordt vermoord breekt de pleuris uit in het VK. Onlangs 20.000 vredige demonstranten. Die kunnen dan makkelijk omslaan. De wil daartoe is er zeker - zo las ik gisteren op de Twitter tijdlijn van Raheem Kassam. Die bitch van een May speelt met vuur.

Lupuslupus | 14-06-18 | 12:43

... en als dat gebeurt heeft de Britse overheid eindelijk het handvat dat ze al zo lang zoekt om deze groep aan te pakken. De media zullen bol staan met artikelen over het misdadige gedrag van groep, over het buitensporige geweld, over de bedreiging die ze vormen voor de samenleving en over de nieuwe wetten die nodig zijn om dit rapalje voor goed de mond te snoeren.

Voorgeenchanterikpeu | 14-06-18 | 12:55

@Voorgeenchanterikpeu | 14-06-18 | 12:55
En dan heb je binnen de kortste keren een burgeroorlog.

Voorbeelden genoeg in de geschiedenis.

TeeJee | 14-06-18 | 18:39

Dit is voor de Britse overheid spelen met vuur. Als hem daadwerkelijk wat overkomt dan kunnen bepaalde personen wel eens te boek worden gesteld als landverrader en dientengevolge de consequenties gepresenteerd krijgen. Ik vraag me af of er al een lijst is opgesteld met namen van mensen die verantwoordelijk worden gehouden voor de gevangenneming van Robinson. Ik heb de indruk dat men niet goed doorheeft hoe explosief de situatie in de samenleving is. Ook de moslim-gemeenschap lijkt blind te zijn voor de gevaren. Ze zouden toch eigenlijk moeten voelen hoe kwetsbaar ze feitelijk zijn, steeds meer mensen zijn alles rondom islamisering kotsbeu en hebben ronduit een hekel aan moslims (helaas, de goeden lijden nu eenmaal in de praktijk altijd onder de kwaden). Het is een illusie om te denken dat wat in Birma is gebeurd met de Rohingya's nooit in het Westen zal kunnen plaatsvinden!

En hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Nederland, als Wilders of Baudet iets zou overkomen dan zal het niet meer zonder consequenties blijven, zoals destijds met Fortuyn nog wel met een sisser afliep.

kunstliefhebber | 14-06-18 | 12:37

Wij hebben geen grote autochtone onderklasse meer. En diegenen die er wel toe behoren worden iedere dag weggezet als minderwaardige laagopgeleide tokkies. Er gaat hier helemaal niets gebeuren.

atheïstisch stemvee | 14-06-18 | 12:50

""als Wilders of Baudet iets zou overkomen dan zal het niet meer zonder consequenties blijven, zoals destijds met Fortuyn nog wel met een sisser afliep.""
@ kunstliefhebber | 14-06-18 | 12:37
U bent een optimist. Er zal weer geroepen en getierd worden op internet en hun partij zal dan misschien eenmalig groot worden in de verkiezingen, maar daarna worden ze gewoon vergeten.
Besef goed dat we in het naieve gehersenspoelde linkse Gutmensch Nederland wonen

telelezer | 14-06-18 | 12:51

De 'Britse' minister van binnenlandse zaken is Sajid Javid. Een moslim van Pakistaanse origine uit Rochdale, een stad bekend voor z'n grooming gangs.
Toen hij ingezworen werd in het Lagerhuis vroeg hij aan de ambtenaar dat hij zelf de Koran zou oppikken en vasthouden want een ongelovige mag daar niet met z'n tengels aan komen. Dat klinkt alleszins niet echt 'gematigd'.
Enfin. Het is dus deze minister die nu verantwoordelijk is voor Tommy Robinson.

Castelnau | 14-06-18 | 14:03
▼ 1 antwoord verborgen

Ze kunnen hem ook gewoon gelijk voor de leeuwen gooien.........

Hobbykip | 14-06-18 | 12:37

De vraag rijst wíe er belangen heeft bij het creeëren van deze situatie.
Het beschermen van het proces tegen de paki-rape gang binnen het Engelse jury systeem was een normale reden om Tommy stevig op de vingers te tikken, bijvoorbeeld enkele dagen hechtenis en een verbod om hier lopende het proces over te berichten. Tot zover niks geks.
Maarrrr... wie heeft er belang bij het creeëren van een boegbeeld voor de bescherming van de Engelse waarden? Wie spint garen bij het in (levens)gevaar brengen van Tommy? Waarom staat de politiek een snel verbredende kloof tussen links fascisme en de weerstand hiertegen door de arbeidersklasse (ja, de UK is nog steeds een klassemaatschappij)?

Winter_is_coming | 14-06-18 | 12:36

Maar wat vinden ze er op de Joop van? Is de champagne al ontkurkt?

Curbed Cobald | 14-06-18 | 12:36

Gelukkig ook daar realisten aan t typen...

Haram_Kafir_4ever | 14-06-18 | 15:58

De jooptrollen zijn wel hier bezig, zoals t stuk onbenul dat zich litebyte noemt... die draaien pas bij sls hun eigen dochter gedrogeerd en verkrach wordt door een groep kansenparels

Haram_Kafir_4ever | 14-06-18 | 16:04

Onze vrijheid van meningsuiting zit daar in de gevangenis !!!
Samen met de handlangers van de onderdrukkers van die vvmu.
.
.

Kijkeensaan | 14-06-18 | 12:35

De UK heeft nu een nationale schande gecreëerd. Kijken hoe dit gaat aflopen.

lanexx | 14-06-18 | 12:35

misschien dat ze tommy een keer zonder hoofd aantreffen

coolgen | 14-06-18 | 12:35

Of dat hij vermoord wordt en dan het bericht naar buiten komt dat hij zich heeft opgehangen omdat hij er niet meer tegen kon. Of zoiets.

Lupuslupus | 14-06-18 | 12:45

Ik volg het nieuws over TR eigenlijk alleen via de NOS. Is tenminste nog geloofwaardig.

_washier | 14-06-18 | 12:34

En lekker beknopt bovendien.

E-Burke | 14-06-18 | 12:35

U volgt dus helemaal niets......

Mazoeza | 14-06-18 | 12:45

Dat is de grap.

E-Burke | 14-06-18 | 12:47

Tommy mag wel uitkijken.
Moslims houden wel van een geoepsverkrachting.
Hoe ironisch, slechte Engelse humor.
Begin van een revolutie.

Ruimedenker | 14-06-18 | 12:32

Dat de hell los moge breken mocht m wat overkomen.

schoon-schip-maken | 14-06-18 | 12:32

Op termijn zal in een dergelijk geval de weldenkende, of zoals u wilt een meute, de zaak bestormen en de man vrijlaten.

Dit leidt maar in één richting: eigen richting..... Zo scheten bijvoorbeeld de NLse autoriteiten terecht 7 couleuren in hun broek bij de dood van Fortuyn.....

Mazoeza | 14-06-18 | 12:32

Ik zie de lafaards nog door de zijdeur de kerk verlaten na de rouwdienst voor Pim. En tijdens de dienst zaten ze met hun uitgestreken rotkoppen voorin de kerk. Nooit begrepen waarom ze er niet uitgeranseld werden.

Lupuslupus | 14-06-18 | 12:47

Engeland heeft een troetelreligie en dat laten ze weten ook.

BozePaarseMan | 14-06-18 | 12:30

If you can't do the time, don't do the crime.

je suis bier | 14-06-18 | 12:30

@Curbed Cobald | 14-06-18 | 13:00:

Eet smakelijk!

Gulliver | 14-06-18 | 13:53

@je suis bier | 14-06-18 | 12:59
Of je het er nou mee eens bent of niet, het is in Engeland verboden om daders te filmen bij een rechtbank.

youtu.be/w0B6FWyiQWI

Methylfenidaat | 14-06-18 | 14:06

Dan vertel eens, zeikbier, waarom deze meneer wèl pontificaal alles mocht filmen en niet werd gearresteerd ?!? youtu.be/1WId9CrZI_w
Zelfde straat, zelfde tijd, zelfde trial...

utZuuje | 14-06-18 | 23:07
▼ 14 antwoorden verborgen

Gevangenissen hebben classificatiemedewerkers. Tommy zal in een administive segregatie of protective custody afdeling komen voor zijn eigen veiligheid. Zal wel loslopen dus.

Neemt niet weg dat hij helemaal niet in de gevangenis thuishoort als je het mij vraagt.

Trans_Fimmermans | 14-06-18 | 12:29

Curbed Cobald | 14-06-18 | 12:40

Ja inderdaad. 10 Hoeren in je kamer regelen. Een kilo coke. Een rondje rijden op de Nurnberg ring. Een musical in het circustheater bekijken. Het kan ALLEMAAL in een gevangenis!!

Wie houd je voor de gek Cobald?

Trans_Fimmermans | 14-06-18 | 12:53

Trans_Fimmermans | 14-06-18 | 12:53
You're not really a golfer are you?

Curbed Cobald | 14-06-18 | 12:56

Hoolahoopen and cliffdiving is more my cup of tea.

Trans_Fimmermans | 14-06-18 | 13:03
▼ 5 antwoorden verborgen

Het is voor de rust in Engeland te hopen dat er niets met Tommy gebeurt.

beau van rtl | 14-06-18 | 12:29

Och, mocht dat wel gebeuren dan zal dat iig als excuus worden gebruikt om verschillende wetgevingen aan te passen.

litebyte | 14-06-18 | 12:36

Als dat wel gebeurt breekt de hel los. Daar helpen geen wetgevingen aan.

Paul Golding van Britain First is ook aangevallen in de gevangenis, Heeft daar zijn beklag over gedaan maar de daders werden niet vervolgd. Na één bericht op de site van Britain First (en de commentaren) heeft het establishment eieren voor haar geld gekozen en wordt de aanklacht nu wel behandeld. Na één dag 100% gedraaid. Ze schijten daar in het VK in hun broek.

Lupuslupus | 14-06-18 | 12:52

Goed artikel! Het is echt verontrustend om te zien wat er daar gebeurt. Men zegt ook nog dat de nieuwe Home Secretary dhr. Javid (van Pakistaanse afkomst) verantwoordelijk is voor deze overplaatsing. En dat terwijl Tommy werd opgepakt omdat hij verslag deed over de Pakistaanse grooming gangs... Ik ben het lang niet altijd met Geert Wilders eens, maar in dit geval is hij heel goed bezig met zijn steun aan Tommy Robinson.

worst vijand | 14-06-18 | 12:29

In een van de tweets van Paul J Watson stond een nadere verduidelijking van Caolan: het zou gaan om het percentage (70%) van moslims in de vleugel waar Tommy zich bevindt - dus niet het gebouw als geheel.

Non_Smoking_Gun | 14-06-18 | 12:29

De Molenbeek-vleugel.

Castelnau | 14-06-18 | 14:06

De verpletterende werking van een onrechtvaardig systeem. Daar kan je als individu amper tegenop, in veel gevallen gewoon niet.

einStina | 14-06-18 | 12:26

Het verschil kan in het stemhokje gemaakt worden (als het in Engeland al niet te laat is)

BozePaarseMan | 14-06-18 | 12:32

BozePaarseMan | 14-06-18 | 12:32
Kan moet kon zijn.

Curbed Cobald | 14-06-18 | 12:55

@BozeMan: hmm true, maar dan heb je het niet meer over het individu maar over een groep. En wel een overwegend domme groep...

einStina | 14-06-18 | 13:22

Infowars. Over complete bagger gesproken... De Dagelijkse Standaard van de V.S.

Trans_Fimmermans | 14-06-18 | 12:25

Cobald. Wie zegt dat in Geenstijl vol serieus aanvaard? Een beetje door googlen op onderwerpen hier leert dat Geenstijl ook schromelijk vaak stemmingsmakerij is.

Trans_Fimmermans | 14-06-18 | 12:56

Trans_Fimmermans | 14-06-18 | 12:56
Dan is het toch goed? Dan hoef je toch niet zo af te geven op een website als infowars? Het lijkt mij dat je al de nieuwsgaring met scepsis moet ontvangen. Er zijn geen uitzonderingen!

Curbed Cobald | 14-06-18 | 13:06

Cobald. Sommige meer dan anderen. Infowars is een ‘meer dan anderen’ website.

Trans_Fimmermans | 14-06-18 | 13:24
▼ 6 antwoorden verborgen

Wat met echt pislink maakte is het publicatieverbod dat met het vonnis vergezeld ging. De smerige trucs van het linksvolk loopt echt tegen kritische grenzen aan. Ik heb gedoneerd aan deze strijder.

Yeohan | 14-06-18 | 12:24

Goed gedaan Yeohan. Ik moet met doneren nog even wachten tot mijn aow op de 23e wordt bijgeschreven.

Lupuslupus | 14-06-18 | 12:55

Zijn er nog gevangenissen zonder significante moslimpopulatie dan?

Ayatholla_Buttbanger | 14-06-18 | 12:23

Goed opgemerkt!

Ruimedenker | 14-06-18 | 12:30

Ik ga me bekeren tot moslim dan doen alle linkse mensen lief tegen mij. Als ik het niks vind bekeer ik me wel weer terug naar atheist.

Alleycat | 14-06-18 | 12:22

En jij denkt dat dat zo makkelijk gaat? Haha.

Klutskwijt | 14-06-18 | 12:37

Je krijgt een huis, inboedel, autootje, uitkering. Je mag alles en iedereen een grote smoel geven(cultuur). Mooi toch. Als iets je niet bevalt roep je "discriminatie" en wordt het geregeld. Krijg je excuses en bloemen van de burgemeester. Ik zou willen dat ik Marokkaan was.

beau van rtl | 14-06-18 | 12:37

Ik denk dat je een gevangenis met een moslim-minderheid met een kaarsje moet zoeken... Dus als je van een met 2% moslims (WTF, een vrouwengevangenis?) naar een andere wordt overgeplaatst, kun je met de beste wil niet anders terechtkomen dan in eentje met >50% moslims. Zo rolt die religie.

Bakkeleures | 14-06-18 | 12:21

Het blijft toch altijd vreemd hoe links goedpraat dat mensen vermoord worden omdat ze waarschuwen tegen het vermoord worden. De redenering is kennelijk dat je het dan uitlokt, dat je een self fulfilling prophecy creëert. Zo van: als je zegt dat je gevaar loopt moet je ook niet vreemd opkijken wanneer je echt gevaar loopt want dan vraag je er ook om. Of zoiets. Het fijne snap ik er niet van.

Maar gekker nog: waarom waarschuwt links dan de hele tijd voor het fascisme? Als je de hele tijd mensen voor fascist uitmaakt, dan moet je ook niet gek opkijken als mensen zich dan maar als fascist gaan gedragen, wat hebben ze te verliezen.

Magdatkandat | 14-06-18 | 12:20

Waar op de wereld hadden ze een gevangenis met een kleine moslimpopulatie moeten vinden dan?

Repetitive Beats | 14-06-18 | 12:19

Blijkbaar hadden ze die gevonden <2%

MarcS | 14-06-18 | 12:27

Japan.

Abject | 14-06-18 | 12:51

Die gevangenis heeft uitstekende reviews op Google!

mark2328 | 14-06-18 | 12:19

Als je communiceert via InfoWars ben je sowieso áf.

nattegeit | 14-06-18 | 12:19

Niet InfoWars per sé, maar van Alex Jones was ik nooit echt fan. Maar gezien het feit dat hij als één van de weinige live verslagen doet over Tommy Robinson, ben ik inmiddels wat vaker naar hem aan het luisteren.

LWDNick | 14-06-18 | 12:25

Deze media zouden niet nodig/overbodig zijn als de "kwaliteits-" journalistiek haar werk zou doen en volledig en objectief bericht zou geven.
Nu moeten mensen wel ander bronnen gebruiken om te weten wat ze van de policor actievoerder/journalisten niet mogen weten.
Ga maar bij hun janken als het je allemaal niet aanstaat.

Ayatholla_Buttbanger | 14-06-18 | 12:29

Molyneux is altijd +100

WaltherP99 | 14-06-18 | 13:31
▼ 2 antwoorden verborgen

Tommy Robinson probeert al zo'n goede tien jaar aandacht te krijgen voor de grootschalige en systematische verkrachting van vele honderden blanke minderjarige meisjes door islamitische bendes. De linkse rechter, de linkse politiek, de linkse media en de linkse politie zijn dat uiteraard zat.

Met succes wisten zij Tommy af te schilderen als een "hooligan" en uiteraard ook als "extreem rechts".

Genoeg gronden altijd voor de Gutmenschen om politici met poep te besmeuren of dood te schieten. Of mannen als Tommy ter dood te veroordelen middels gevangenismoord.

Komt nog bij dat er hardnekkige geruchten zijn over agressief kindermisbruik door linkse regenten en zelfs mogelijk het Koninklijk huis. Links met de islamitische slavenhandel worden zeker niet uitgesloten.

Dat maakt de doodstraf nog meer waarschijnlijk.

Jan Passant mk2 | 14-06-18 | 12:16
-weggejorist-
Bakito | 14-06-18 | 12:16
▼ 7 antwoorden verborgen

Rechtstreeks bevel vanuit the Home Office. Wie is daar ook alweer de grote baas?
Wetende dat dit grote rellen gaat veroorzaken, wat ook de bedoeling is.

Dan met harde hand terugslaan, strengere regels invoeren zodat zoiets nooit meer kan en zal gebeuren.
Maarja, Engeland en vooral Zweden waren toch al verdoemd.

LWDNick | 14-06-18 | 12:14

De rechters denken dat ze door hun eigen mensen te verraden en uit te leveren aan de islamisten tijd te kunnen winnen voor zichzelf en
hun gezin. Het zal hooguit uitstel zijn. Lijkt wel op de joodse raden in de oorlog.

du Roi Soleil | 14-06-18 | 12:13

Ik krijg toch een donkerbruin vermoeden dat Tommy maar op één manier de gevangenis mag verlaten : Horizontaal..

Wijze uit het Oosten | 14-06-18 | 12:12

Zijn ze zo vreselijk bang voor hem in het UK? Geeft je te denken over het waarom van die intense angst voor Tommy.

Dutchbeaurouge | 14-06-18 | 12:12

Omdat hij de waarheid spreekt die niet gehoord mag worden

Snap je!? | 14-06-18 | 12:53

Noem mij een gevangenis waar de moezelmannen niet oververtegenwoordigd zijn.

pibasso | 14-06-18 | 12:11

Als jij het zegt, maar ook bovenmatig van islamitische persuasie?

E-Burke | 14-06-18 | 12:29

Helaas, in NL zijn in de vrouwenafdeling de blanke niet moslim vrouwen flink ondergewaardeerd.

Winter_is_coming | 14-06-18 | 12:30

Zie CBS. Jawel, moslima's zitten OOK bovengemiddeld vaak in de bak.

The_Master_Bear | 14-06-18 | 12:45
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik ken Tommy Robinson niet goed genoeg. Of ik het met alles eens ben weet ik dus ook niet. Wat ik wel weet is dat de manier hoe dit proces verloopt alle nekharen overeind doet staan. De UK lijkt te zijn veranderd in een ideologische politiestaat waar de vrijheid van meningsuiting enorm onder vuur ligt. Niet alleen de vrijheid van meningsuiting, maar het aan de kaak stellen van enorme schandalen waardoor het immigratie-gedachtegoed in een kwaad daglicht komt te staan is blijkbaar al genoeg om iemand uit te wissen.

Het is toch enorm eng dat politiek gedachtegoed een rechtsgang dusdanig kan beïnvloeden dat de man voor het aan de kaak stellen van een wantoestand nu letterlijk in levensgevaar is?

Dannydekr 2.0 | 14-06-18 | 12:09

Tja, en dan maakt Timmermans zich druk over de rechtsstaat in Polen en Hongarije ...

Synecdoche | 14-06-18 | 13:06

Dit dus. Effectief brengt de Engelse overheid Tommy in een situatie waar hij zijn leven niet zeker is en als hij dan inderdaad wordt omgelegd is het: sja, dit had niet mogen gebeuren, we gaan onderzoeken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen en de dader wordt natuurlijk gestraft.
En toen was het dik vet feest op Downing Street 10 en Buckingham Palace, want een politiek tegenstander minder...

Graaisnaaiert | 14-06-18 | 13:43

En wie is de minister van binnenlandse zaken in het verenigd koninkrijk? Ene Sajid Javid. Volgens een vriend “a high flyer who has not forgotten his roots”.

Je kunt de Asian uit de sharia halen, maar niet....

Glasgow Argus | 14-06-18 | 12:09

Een Paki dus.

Curbed Cobald | 14-06-18 | 12:31

Hebben niet alle gevangenissen a very heavily Muslim population?

BozePaarseMan | 14-06-18 | 12:08

Nog niet very heavily enough, wmb...

Graaisnaaiert | 14-06-18 | 13:40

Ik houd niet van aluhoedjes gedoe, maar het stinkt toch werkelijk naar iets dat lijkt op een poging tot intimidatie danwel poging tot het voor altijd dichten van de beerput. Benieuwd hoelang het nog goed kan gaan in de UK. Wel ontzettend jammer, ik kom er graag en houd wel van de Engelse cultuur en mentaliteit.

Indoneesje | 14-06-18 | 12:06

Precies dit, hele tegel.

Lewis | 14-06-18 | 12:18

"Ze" willen gewoon van "lastpost Tommy" af. Ben geen fan van de man maar als de overheid je opsluit is de overheid ook verplicht om je veiligheid te garanderen, aangezien je dat zelf niet meer kunt daar. En dat geldt voor iederen, voor kinderverkrachters, voor Jihadi's, voor kruimeldiefjes, blanken, zwarten en ook voor iemand die alleen een gerechtelijk bevel naast zich heeft neergelegd.

Graaisnaaiert | 14-06-18 | 13:40

ik hoop het

coolgen | 14-06-18 | 12:40

Neenee, deze mevrouw moet eerst nog ter verantwoording worden geroepen wegens onbehoorlijk bestuur. Migranten of niet, menselijkheid of niet, als je middels je beleid de samenleving destabiliseert en daadwerkelijk mensen in gevaar brengt, dat ook onder de tafel stopt en de kritiek doelbewust wegwuift ben je kwaadaardig bezig en verdien je wat mij betreft een enkele gang naar de rechter.

Graaisnaaiert | 14-06-18 | 13:37

@Graaisnaaiert 100% mee eens.

Rene046 | 14-06-18 | 18:58

Aan de andere kant, als Tommy iets overkomt, weet je dat het aan is.

Klutskwijt | 14-06-18 | 12:05

Juist. Poep. Knikker. Hij kan zomaar de Frans ferdinand van deze eeuw worden.

Knufter | 14-06-18 | 12:12

Voor een week. En dan is het business as usual.

marcoplarco | 14-06-18 | 19:07

En zo word je na decennialang belasting betalen een flink oor aangenaaid door je eigen overheid...

White people learn, over een paar jaar ben je de volgende!

Schandalig wat hier gebeurt!

mrXL | 14-06-18 | 12:04

Iedere westerse gevangenis heeft relatief een nogal grote mosimpoulatie. Dat komt door de goedheid van deze groep en de religie van de vrede.

Pedronegro | 14-06-18 | 12:03

We zien A Matyr In The Making.

Ben benieuwd of er straks een Tommy Robinson zaal in Westminster komt?

hangtiet met knoop | 14-06-18 | 12:03

"a very heavily Muslim populated prison" - dat sluit nog weinig uit...

Goldfinger | 14-06-18 | 12:03

REAGEER OOK