Tweet not found
The embedded tweet could not be found…

Geenstijl
ingelogd als
lid
Zinnetje dat je niet verwacht in een NOS-bericht over een ruzie tussen de Grote Denker Özturk en Kamerakela Arib: "Öztürk heeft van de lifters ook foto's gemaakt."
Jawel. Kamertrol Özturk heeft zijn camera uit de kaftan getoverd om nachtelijke kiekjes te schieten van Khadija Arib die Martin Bosma een lift geeft in haar dienstauto. En maakt daar dan een extragratis Aribbashvideo van. Sad times. Wij hebben even berekend hoeveel het kost als een Kamerlid meelift met een auto die toch al die kant op moest: dat is ongeveer 0 euro. Extragratis Bassiefeitje: Özturk wilde zelf een lift naar Rotterdam, maar mocht niet mee. Zou het allemaal uit wraakgevoelens zijn, deze malle intrigantenactie? Of wil DENK haar fans erop wijzen dat de allochtone Kamervoorzitter vriendjes is met de PVV? Dat zal toch niet...
The embedded tweet could not be found…
De een nog mooier dan de ander
En zo wordt Vera Bergkamp uit de brand geholpen
Er schort iets aan de motivatie van zijn opvolger
De beste voorzitter die we al gehad hebben!
Metinclusief filmpje van Tom in Den Haag
Maar Nederland krijgt er iets veel ergers voor terug
En komt er een onderzoek naar Vera B. (en/of naar Martin B)?
Over GeenStijl:
Contact / Huisregels / RSS / Privacy en cookies / Cookie instellingen / Responsible Disclosure / Adverteren / VoorwaardenGeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.
De laatste topics op GeenStijl
Archief
Neem een kijkje in onze stijloze gaarkeuken.