Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Sukkels van We Are Here nemen verkeerde afslag

kaart op de kop gehouden

Richtingsgevoel en oriëntatievermogen zijn kennelijk geen verplichte vakken bij de inburgering.

Het groepje illegale plunderaars dat Amsterdam teistert door bewoonde panden binnen te dringen en zonen van vvd'ers lastig te vallen heeft de stadsgrenzen verlaten. Snel de ophaalbrug omhoog. Het stel was natuurlijk (niet) op weg naar Schiphol om daar het gesponsorde vliegtuig te pakken, lekker met de akoestische gitaar en de jointjes en de 17 matrassen terug naar eigen huis en haard, maar men nam de verkeerde afslag en belandde in Amstelveen aan de Mr. G. Groen van Prinstererlaan. Dom dom dom. "We hopen in dit pand tijd te hebben om aan onze asielprocedures te werken en het dialoog aan te gaan met de gemeente." Nou dat is dan mooi wel een andere gemeente, want Amstelveen hoort niet bij Amsterdam, maar dat weten die smeerberen vast niet. Enfin, de burgemeester van Amstelveen is een vvd'er: Bas Eenhoorn, bekend van het partijvoorzitterschap en zijn burgemeesterschap van Alphen aan den Rijn ten tijde van de schietpartij. Kijken of hij die stoere vvd-retoriek wél waarmaakt, al zal het beleid nooit belabberder en beroerder zijn dan dat van zijn Amsterdamse theedrinkmattie Jozias van Kraaksen.

UPDATE. Amstelveen zegt: "Opbokken hiero"

Social

Reaguursels

Inloggen

nou ben benieuwd.. ze hebben afgelopen 3 maanden van de Rechter tijd gekregen om huizen te kraken en te bewonen.. kan zomaar nu weer 3 maanden gaan duren etc etc.
grote blamage natuurlijk van de politiek die niet ingrijpt..

fikkieblijf! | 05-06-18 | 19:16

Het is goed dat ze in het nieuws blijven. Het toont de waanzin van dit pamperbeleid. Nieuwsuur had een reportage over Groningen, daar weten ze wel hoe het moet, zowel streng als humaan.

Rest In Privacy | 05-06-18 | 19:15

Ze maken misbruik van onze zwakke overheid
Die bibberend weggedoken zit afwachtend
En vooral zwijgzaam in dit soort gevallen

automaat | 05-06-18 | 18:00

De oplossing: stop die brulapen bij elkaar in Artis met een bord 'verboden te voederen' erbij. Langzaam maar zeker lost dit probleem zich vanzelf op.

Toos Bevergeil | 05-06-18 | 16:52

Als het om de vogelgriep gaat kent Nederland meer daadkracht: ruimen die hap. Nu gaat het hier om mensen en niet om kippen, maar toch. Trouwens, die intensieve veehouderij heeft wel meer goede ideeën die je ook wel kunt toepassen op de 24-uurs-opvang voor Wie Aar Heer: wat dacht u van 0,5 m² ruimte per illegaal?

JvanDeventer | 05-06-18 | 16:39

Kan ook alleen in Nederland volgens mij he? Uitgeprocedeerd, illegaal in een land verblijven, panden kraken, buurtbewoners en andersmeningmensen bedreigen..... In menig ander land was je er al langs uitgerost en zonder langs start te gaan het land ausgemietert!

shoarma4belgium | 05-06-18 | 16:21

Op naar het volgende strafproces. Nee jullie mogen dit pand niet kraken dus weg voor 1 september. En dan kraken ze een ander pand.
Repeat.

Nederland in een notendop.

Is dit nog nieuws? | 05-06-18 | 15:56
-weggejorist-
Jacktheflipper | 05-06-18 | 15:36 | 1

Landloperij gewoon weer opnemen in het wetboek van strafrecht

Papa Jones | 05-06-18 | 15:17

Zolang ze maar in Amsterdam blijven is het goed.

Mark_D_NL | 05-06-18 | 14:46 | 1

Dit is nu precies waarom Nederland bestaat uit laffe wegkijkers: zolang het maar niet bij mij in de buurt komt maakt het niet uit. En dan hier vooral blèren over regenten die niet weten wat het volk doormaakt.

Voorlopig gaat er ook een deel van de belasting naar Amsterdam. Bovendien planten ze zich voor als plaagdieren en ik vermoed dat ze zich ook zo verspreiden. Nog even afgezien van de precedent die het schept.

Gewoon oprotten uit dit land!

HoezoStom? | 05-06-18 | 15:07

Prima zaak dat er mensen zijn die het voor anderen opnemen. Ik begrijp dat dat niet echt de mentaliteit is van de meeste Geen Stijl lezers. Maar lekker belangrijk.

Pieter Woerden | 05-06-18 | 14:43 | 7

Ze hebben hier niets te zoeken. Ze moeten weg. Drie miljard Afrikanen hebben het slechter dan wij, ze kunnen niet allemaal deze kant op komen. Deze klaplopers tasten de solidariteit en de wil om te helpen vanuit de Nederlandse bevolking heel erg aan. Ik heb echt geen zin om zo'n invasie van dwingeland ijsmutsen te onderhouden.

osolemio | 05-06-18 | 16:33

peter woerden.. in die club zitten mogelijk een paar Afghanen de rest komt van elders. Als het wereldwijd beleid is om Afghanen niet als asielgerechtigden te laten zijn en Nederland vind van wel.. wat denk je dat er dan gebeurt. Enzovoort met de Soedanezen, Gambianen, Irakezen, Iranezen, Jemenieten, marokkanen, Turken en ga zo maar door.. Als de ganse wereld als asielgerechtigd moet worden omdat het daar 'slechter' is dan in Nederland.. dan ook consequent zijn en de hele wereld Nederland laten bezetten.

fikkieblijf! | 05-06-18 | 19:21

Doet us uitleggen waar de (uitgebreide) asielprocwdure voor is dan ? En wat dan precies de bedoeling is als men ( om wat voor reden dan ook) uiteindelijk geen verblijfsvergunning krijgt. Het feit dat je 5000 km (...) reist, asiel aanvraagt wat uiteindelijk afgewezen wordt betekent NIET dat se belastingbetaler/overheis hier verder nog verantwoordelijk heeft. Want u bent afgewezen. U moet dus gewoon opbokken naar het land van herkomst. Wij zijn u verder helegaar niets meer verplicht. En hier verder andermans eigendom (want dat IS het nl.) tijdelijk toe eigenen om een hier een oplossing voor uw afwijzing af te dwingen ?! Opzouten. U bent gewogen en te licht bevonden dus optiefen.

Grijskijkert | 06-06-18 | 02:55
▼ 4 antwoorden verborgen

In amstelveen gaat de burgemeester een gesprek voeren met het OM om te kijken wat te doen als de illegalen niet vanzelf weggaan.
Hilarisch en typerend voor de slappe Nederlandse overheden.
Alsof je bij een inbraak of poging tot moord zegt eerst ff kijken of de overtreder vanzelf weggaat en dan maar ff praten met het OM om te kijken wat we hier aan gaan doen.

Rest In Privacy | 05-06-18 | 14:26

Inderdaad: weg met deze verschrikkelijke figuren. Ik walg ervan.

pjisonline | 05-06-18 | 14:15

Uitgeprocedeerd. Waarom worden die gasten niet opgepakt en uitgezet? Hoe moeilijk kan het zijn?

Verkneukelaar | 05-06-18 | 13:55 | 1

Niet zo heel erg moeilijk. Als ze voor een boete aan de deur komen tijdens het WK is het meekomen of betalen. Dan wel. Misschien het CJIB er opzetten en de belastingdienst.

HoezoStom? | 05-06-18 | 15:20

Het enige wat ik nog over die zakken hooi wil horen is "aaaand they're gone".

Wol | 05-06-18 | 13:20 | 3

P.S. In de zin van uitgezet uiteraard, liquideren is nou ook weer niet nodig.

Wol | 05-06-18 | 13:21

"P.S. In de zin van uitgezet uiteraard, liquideren is nou ook weer niet nodig."
Maar wel dé oplossing tegen het straks weer opnieuw kraken van een willekeurig ander (amsterdams) pand.

Flatulent | 05-06-18 | 13:26

Flatulent | 05-06-18 | 13:26
In A'veen wonen nogal wat topcriminelen schijnt, die ook niet vies zijn van liquidaties. Dus ze mogen wel uitkijken wiens bewoonde woning ze daar kraken.

Wol | 05-06-18 | 17:11

Politie mag je 2x 24 uur vasthouden zonder opgaaf van reden. solitair opsluiten, telefoon inleveren. 1 opsluiten in Groningen, de volgende in Maastricht, Arnhem, Den helder, Goes etc. cursus moeilijk doen.

santadomenica | 05-06-18 | 12:41

"Zou mooi zijn als Amstelveen ze er wel uitbonjourd en gelijk overlevert aan de vreemdelingen politie. Welke ze vervolgens naar de juiste detentielocatie brengen, voorbereidend op hun uitzetting."
@ boerenvla | 05-06-18 | 11:38
Hahahahaha, welnee, dit is immers Nederland-2018, dus vergeet dat maar gerust. De overheid zal wel weer met de een of andere uitzonderingsregel of "hardheidsclausule" of generaal pardon komen om het gespuis hier te houden
Dit land is verloren (Brussel blij want daar gaat het hen om: maak de eenheid in de nationale landen kapot en creeer een sterke EU-overheid)

telelezer | 05-06-18 | 12:40

Why aren't you there, zouden ze ook eens kunnen vragen aan die mannen.

Walther62 | 05-06-18 | 12:40

"We are here" zegt al genoeg over de brutaliteit van die parasieten. Dat komt hier en eist gewoon een uitkering, een woning en een plek in een verzorgingsstaat waar de rest van het volk voor moet werken. Optiefen, go home en enkele reis Afrika!

Angelica | 05-06-18 | 12:35

Tja, ik ga, eloof ik, ook in dialoog met het CJIB over mijn verkeersboete. Immers, het CJIB is ook overheid, net als de Gemeente Amsterdam.

Wat ik niet begrijp is het volgende:
De wetgevende macht maakt wetten en voert die in.
De uitvoerende macht moet op de juiste naleving toezien.
De rechterlijke macht bepaalt wat er met je gebeurt als je de wet overtreedt.
Trias Politica heet dat.

Hoe kan het zijn dat de wetgevende macht van de Gemeente Amsterdam de wet negeert? Het OM en politie er niets mee doen qua opsoring en handhaving zodat die overtreders (lees: de wetgevende macht van Amsterdam) vervolgt kan worden voor de gepleegde overtredingen?
De vraag is natuurlijk wat onze Sinterklasen in zwarte toga‘s en witte bef (lees: D66-rechters) zullen doen? Immers, het is geen (extreem)rechts wat er voor het bankje staat.

Bizar, en elke Nederlander maar plagen met bekeuringen voor overtredingen/gedragsregels waar geen bloed uitvloeit of niemand last van heeft.
Dit is niet te rijmen.

Albert5000 | 05-06-18 | 12:26 | 2

Beste Albert, Wakker worden:... Bij overtredingen is groot geld te verdienen!

telelezer | 05-06-18 | 12:29

Omdat trias politica ervan uitgaat dat het systeem is ingevoerd in een land met redelijke, gezagstrouwe en democratie-lievende mensen. Niet in 1 of ander shit hole waar linkse extremisten het zaakje opstoken en deze illegalen helpen om de rechtsstaat te vernietigen. Waar illegalen voor advocaten (onder toevoeging) een business model zijn, omdat er eindeloos geprocedeerd kan worden en de uitkomst vrijwel altijd hetzelfde is: illegaal kan blijven of verdwijnt van de radar. En waar politici als laffe weekdieren opereren en hun handen nergens vuil aan durven te maken.

NV_2017 | 05-06-18 | 14:15

Tijd voor de mariniers om 'het schoonvegen van De Dam' te herhalen.

MeisterMartijn | 05-06-18 | 12:13 | 1

Helaas, de tijden zijn veranderd; in 2018 zouden die mariniers (toen beschouwd als helden en gedragen door de hele bevolking!) nu door Brussel en hun de Haagse trawanten gezien worden als misdadigers, en voor het gerecht worden gesleept wegens raaassjiesjme, geweld tegen arme sooo sielige onschuldige hulpeloze moezzliems, haatzaaien, fascisme, xenofobie, discriminatie, en meer van het overbekende linkse landverradende Gutmensch gebral.

telelezer | 05-06-18 | 12:28

Ze willen weer "werken aan de asielprocedures", schrijft AT5. Is in dit verband een mooie zin.

Mannes | 05-06-18 | 12:11

Meeste landen ben je al illegaal als je visum verloopt. Maar in NL kan alles. Gooi er anders nog een referendum tegenaan.

TilburgDeGekste | 05-06-18 | 12:09

Iedereen alles kraken in Amsterdam! Een groot kraakfeest wie doet er mee?

rhov-ion | 05-06-18 | 12:05

Gefeliciflapstaart burbur met de verdiende reaguurbait! Kom GS stuur eens een taart naar De haag. Of zet het op je eigen bureau.

Cobalt bomb | 05-06-18 | 11:55

Zijn allemaal vluchtelingen maar waar zijn de vrouwen en kinderen??? Of zijn het allemaal vrijgezellen die op de vlucht slaan.

taylor 1000 | 05-06-18 | 11:42 | 4

Het was blijkbaar veilig genoeg om hoef en kinderen achter te laten.

Musashi | 05-06-18 | 13:01

hoef moet hoef zijn.

Musashi | 05-06-18 | 13:02

geef ze een tanfarts stoel en ze voeden zichzelf

Rico den Hollander | 05-06-18 | 14:15
▼ 1 antwoord verborgen

Het precedent is nu geschapen dat mensen bang moeten zijn dat woningen gekraakt worden die reeds (legaal) bewoond zijn. Dit is wachten op de eerste dode(n). Van Aarsten is een onverantwoordelijke lamstraal eerst klas.

Wekkertje | 05-06-18 | 11:34

Nogal dom van die illegalen en van de extreem-linkse types die hen steunen. In Amsterdam hadden ze nog een gemeentebestuur dat ze wat wilde bieden, maar dat moeten ze in Amstelveen nog maar afwachten.

JoopRe | 05-06-18 | 11:26 | 3

Zou mooi zijn als Amstelveen ze er wel uitbonjourd en gelijk overlevert aan de vreemdelingen politie.
Welke ze vervolgens naar de juiste detentielocatie brengen, voorbereidend op hun uitzetting.

boerenvla | 05-06-18 | 11:38

Aangezien Amstelveen ook een VVD-burgemeester heeft lijkt hun positie vrij kansrijk.

obominotie | 05-06-18 | 11:53

misschien dan toch een prima plan om over de grens van Aslamistan de boel weer in te richten. Nu vraag ik mij dus echt af. beginnen ze weer opnieuw met inrichten en van welke spullen. waar leeft deze groep van. Ik zag beelden voorbijkomen van inrichting dat de containers in verdween voor destructie en met achterlating van volle koelkasten en aanrechten met eten.. wie 'zorgt' nu voor deze groep van 50 ongedocumenteerden..
Overigens het spandoek dat is geplaatst is al een dialoog op zichzelf.. basic rights is toch aangeboden door Amsterdam. Meer rights dan menig gedocumenteerd Nederlands gezin dat door armoede, huisuitzetting in de crisisopvang is terecht gekomen na 5 maanden wachttijd.

fikkieblijf! | 05-06-18 | 11:20 | 1

Genoeg links volk die deze criminele uitvreters zielig vinden en ze voorzien van diverse zaken

boerenvla | 05-06-18 | 11:39

Wat is er eigenlijk gebeurd met dat plan van een paar jaar geleden om illegaliteit daadwerkelijk illegaal te maken?

Wellicht een ideetje om Rottummerplaat in te richten als detentiecentrum voor de illegalen. De marine mag dat eiland dan goed in de gaten houden en iedereen die van of naar dat eiland gaat goed screenen om zodoende dat eiland als een open inrichting te gebruiken. In ieder geval tot dit illegale tuig herinnert waar ze vandaan komen, om vervolgens onder politiebegeleiding geëscorteerd te worden naar het Twentse vliegveld om ze op te laten krassen.

Waarom kan Orbán wel verzinnen dat zijn hek een paar meter naast de grens moet komen te staan om luie lapzwansen zowel in als buiten zijn land te houden, maar hebben wij die profiteurs in nieuwe kleding door onze hoofdstad dwalen?
Die politieke onwil moet benadrukt worden, het liefst in een hoofdelijke stemming een week voor de volgende verkiezingen. Ongezien de kinkhoest voor de landverraders in de politiek.

Ares | 05-06-18 | 11:19

Sukkel? Ik vraag me af wie er zo langzamerhand of wij niet die sukkels zijn die alles maar accepteren. GV.... wanneer grijpen we eindelijk eens in? En meteen die linkse idioten van een Afa mee in het vliegtuig dan kunnen ze daar gaan deugen.

mondkapje | 05-06-18 | 11:17

Dit vrij rondreizen van criminele illegalen, die het een na andere huis oneigenlijk bezetten, ZONDER dat de overheid iets doet, is tekenend, voor de IMPOTENTIE van het huidige Nederlandse bestuur.
Ze doen helemaal nix, ze SCHUIVEN HET AF op de burger.

Kanarie_Geil | 05-06-18 | 11:16

Allemaal arresteren en solitair opsluiten. hebben ze ook bed Bad en Brood.

Even een tijdje laten zitten.En daarna enkeltje militair transport naar de jungle.

CommandeurBroekhuis | 05-06-18 | 11:14

Als Sylvana Simons van haar klaplong is hersteld moet ze vaart maken met het vinden van een pied-a-terre in Amsterdam. Dan komt op papier haar woning in Diemen leeg te staan.

hmariavanempel | 05-06-18 | 11:12 | 1

de burgemeesters woning in Adam staat toch leeg? zolang er geen nieuwe is kan ik mij niet voorstellen dat de tijdelijke burgervader.. ahum, burgervader?? mwhahahaha..

fikkieblijf! | 05-06-18 | 11:24

VVDer Jozias heeft gefaald om te laten zien dat de VVD de partij van law & order is. Nu de kans aan nog een VVD burgemeester, wedden dat hij niets doet. Wedden? VVD is zo links als wat..... bah bah bah

Rico den Hollander | 05-06-18 | 11:04

Denk maar niet dat ook maar één van die lieden de rekening van de door hen aangerichte schade gepresenteerd krijgt.

Peter_K | 05-06-18 | 10:56

Nu we het toch over deugende systeemkrakers hebben die het verschil tussen linksaf en rechtsaf niet weten: www.telegraaf.nl/nieuws/2126007/top-u... De hoogste tijd voor meer diversiteit binnen de onderwijstop. #causaliteit

Rest In Privacy | 05-06-18 | 10:44

Met een nachtvlucht die hele handel boven het vermoedeliijke land van herkomst eruit trappen met een old stock parachute van het leger. Geen gezeur met het ontvangende land, parachutes zijn sowieso eenrichtingsverkeer en je bent gelijk van die ouwe zooi af. Win-win.

elfenstein | 05-06-18 | 10:44

Uitgeprocedeerd, dan ben je hier dus illegaal. Illegale asielzoekers moeten gerepatrieerd worden volgens de wet en behoren niet in Nederland te verblijven.
Ben nu welk klaar met dit wet ondermijnende gedrag, lijkt mij een klare zaak voor de burgemeester van Amstelveen/landelijke overheid. Mensen in de boeien slaan, in een politiebusje naar Schiphol rijden en in het eerste vliegtuig terug naar huis zetten.
Ben sowieso wel een voorstander van een speciale landelijke politie taskforce, die illegalen opspoort en zo snel mogelijk terugstuurt. Waarbij de bewijslast bij de illegale asielzoeker ligt en niet bij de politie.

zeertegendradig | 05-06-18 | 10:35 | 2

Dit land heeft helaas geen wet die zegt dat ze eruit moeten.
De wet zegt dat ze moeten gaan maar zegt niet wanneer en hoe laat staan dat de wet zegt "zelfs met geweld"
Er is wel een EU richtlijn die zegt, dat asielzoekers in het eerste land dat bezocht wordt, asiel moeten aanvragen.Dat gebeurt bijna nooit maar daar kan NL gebruik van maken denk ik,als ze zouden willen.

pejoar | 05-06-18 | 11:11

Excel managers die alleen op papier de cijfertjes bij houden en vinkjes zetten.
Dat je uitgeprocedeerd bent, en illegaal, betekend dus gewoon dat WIJ als SAMENLEVING je niet willen opnemen. Dat je niet aan de door ons, als samenleving gestelde, voorwaarden kunt of wilt voldoen.
Einde discussie.

boerk | 05-06-18 | 12:03

Gisteren in nieuwsuur ook een item over deze gasten.
Waren bij 1 meneer in het huis die zijn spullen aan het pakken was en die kamer was helemaal spik en span schoon hoor. Dus als de NPO komt kijken is het binnen in elk geval geen bende

ZomaarEen | 05-06-18 | 10:34 | 2

Wat mij opvalt aan het filmpje; a-merken frisdrank, bier etc. Waar doet dat tuig het van? Er zijn in Nederland zat mensen die dat niet kunnen betalen.

B&W | 05-06-18 | 15:41

Had nu echt niemand van de AFA of de politie de tijd om ze de weg te wijzen? Schande! Waar moet dat heen met deze samenleving. Zo nu ga ik eerst even mijn boete betalen zodat de wielklem eraf kan. (Dit alles ironisch bedoelt)

Mart6037 | 05-06-18 | 10:34 | 1

Bedoeld dus

Mart6037 | 05-06-18 | 10:35

Wij Liber-Alen hebben J.J. van Aartsen reeds geroyeerd en gedelete. Nu de VVD nog. Wat een laffe houding heeft deze man. Een burgemeester onwaardig.

Een vrije paling | 05-06-18 | 10:32 | 1

Inderdaad. De ketting breekt altijd bij de zwakste schakel. In dit geval Van Aarsen. Deleten en vervangen is derhalve raadzaam.

Dewarepurist | 05-06-18 | 11:20

Ik begrijp de hele softe aanpak niet zo. Ik scheer niet alle migranten over 1 kam en asielprocedures zijn er terecht, voor vluchtelingen maar als je bent uitgeprocedeerd en afgewezen is er maar 1 kant op: Terug naar je land van herkomst. Zo is de wet.

Dan dien je als staat niet te accepteren dat deze mensen daarna nog eens de wet overtreden door huizen te kraken en net te doen alsof ze zopas zijn aangekomen uit Oorloggistan. Nee je dondert ze eruit. Al was het maar om enig draagvlak in de samenleving te houden voor echte vluchtelingen, want die naaien zij met deze illegale acties van ze nog het meeste.

Beste_Landgenoten | 05-06-18 | 10:31 | 1

Ja, maar de politie kan ze niet oppaken. Hie moeten ze meneer dan in de computer registreren? Die is alleen gemaakt voor Nederlandse ingezetenen. Ook streepje nederlanders passen er niet in, streepje="computer says error".

boerk | 05-06-18 | 12:08

Eigenlijk een triest onderwerp maar desondanks zeer amusant geschreven: 'de verkeerde afslag'. Roflol.

Amsterdamsko | 05-06-18 | 10:26

Waarom grijpt de regering niet in, weg met dat gezeur wetje zo cq wetje zus. Enkele dagen geleden hoorde ik toch echt geluiden uit de kamer dat ze zouden ingrijpen, nu je kunt wachten tot Sint Juttemis dat gaat dus niet gebeuren.

De angst zit zo diep bij onze beleidsmakers om uitgemaakt te worden voor racist en dat schaad natuurlijk hun verdere carrière, dus duiken ze weg "eigen belang eerst" is hun motto. Mochten er toch nog dappere kamerleden zijn die vinden dat de wet gehandhaafd moet worden, die krijgen gelijk de bagger van GroenLinks, D66 plus de aanverwanten kliek over zich heen en worden terstond uitgemaakt voor racisten, al zullen ze dit niet hardop zeggen.

Maar stel u nu eens voor als er echte spanningen in ons land losbarsten, wat verwacht u dan van deze ruggengraatloze dropveters? Persoonlijk denk ik dat het vluchtgedrag van onze politici en sommige personen groot zal zijn gelijk aan de mei dagen 1940.

Zo las ik laatst dat de Nederlandse goudvoorraad naar een nieuwe locatie gaat en wel naar het oude vliegveld Soesterberg, wat ik me gelijk afvroeg kan hier ook een Boeing 737-700 BBJ landen en stijgen. Dus gelijk de technische specificaties opgezocht en de lengte van de start en landingsbaan van het vliegveld Soesterberg.

Toen kwamen er weer rare gedachten in mij op die zeiden "Nee he, toch niet nog een keer" Ik probeer deze gedachten maar zo snel mogelijk te vergeten.

von Amsberg | 05-06-18 | 10:25 | 3

Die gedachten zijn niet zo raar.

gato | 05-06-18 | 10:34

Dan moeten ze het fietspad sluiten dwars over de baan en dat zou zonde zijn.

I_do_know | 05-06-18 | 10:35

Het is niet dat ze bang zijn om voor racist uitgemaakt te worden: er wordt juist AANGESTUURD op een rassenrel. Dankzij de confrontatiemijdende en authoriteitsvolgzame houding van de oorspronkelijke bevolking is het ontlokken ervan het meest kansrijk wanneer bijvoorbeeld een tijdelijk onbenut islamitisch "cultureel centrum" wordt gekraakt. Een klein stemmetje zegt mij dat dat in geen geval gaat gebeuren overigens.

kindapaas | 05-06-18 | 11:04

"Sukkels van We Are Here nemen verkeerde afslag"

Maar de weg naar Nederland vinden vanuit hun diverse Afrikaanse thuislanden, dat lukt ze allemaal feilloos.

"We hopen in dit pand tijd te hebben om aan onze asielprocedures te werken en het dialoog aan te gaan met de gemeente."

De brutaliteit....... de godverdomde brutaliteit......

Dr_Johnson | 05-06-18 | 10:22 | 3

Er staan overal hippies en blonde bakfietstypes omheen om hen te zeggen dat ze goed (bezig) zijn, schrijven brieven en onderhouden websites voor ze. Nogal logisch dat die illegale figuren zich steeds machtiger wanen.
Alsof je tegen een dief zegt: goed dat je hebt gestolen, je had er recht op, ik verdedig je wel in de rechtszaak.
Die mensen, de helpers, de deugende wereldvreemden, die moet je gewoon oppakken voor medeplichtigheid en deelname aan criminele activiteiten. Misschien kan je het zelfs als criminele organisatie aan gaan merken.
Moet je wel juridische en maatschappelijke ballen hebben, en dat hebben bestuurders tegenwoordig niet.

A.U.EnLeven | 05-06-18 | 10:26

Wacht maar tot ze straks ook het Nederlandse Verwenpakket krijgen (huis/geld/verblijsvergunning)..... dan ga je pas schuimbekken. Kan nooit lang meer duren.

SoepKip | 05-06-18 | 10:26

Die hippies moet men oppaken voor mensen handel en het faciliteren van geweld, illegaliteit, huisvredebreuk, vernielingen van (semi) publieke en private eigendommen en hiervoor (financieel) aansprakelijk stellen.

boerk | 05-06-18 | 12:12

De landen van herkomst willen hun niet terugnemen dus op de officiële manier retourneren gaat niet. Je moet ze dus met een militair vliegtuig met een parachute midden in hun land droppen. Nou, als dat geen toffe vredesmissie zonder kogels is weet ik het ook niet. Wij blij, pacifisten blij.

Premier Trutte | 05-06-18 | 10:20 | 2

Het onacceptabele van dit verhaal is dat het land van herkomst ze niet meer wil. Die zijn blij dat de heren zijn opgedonderd. Maar wat mij betreft vlieg je erheen en zet je ze direct vanuit het vliegtuig op het platform van het vliegveld en daarmee worden ze het probleem van het thuisland. Oke je krijgt wat gedoe met die landen, maar dat had je toch al.

Beste_Landgenoten | 05-06-18 | 10:34

Landen die niet meewerken aan repatriëring voortaan een totaal visumverbod geven, met terugwerkende kracht, zodat alle in ons land aanwezige visumdragers per direct het land uit moeten.
Zo simpel.

Abject | 05-06-18 | 10:40

Dit doet mij zooooo denken aan de strapatsen van Koko Petalo destijds. Die wist gemeenten echt tonnen af te troggelen en hopte ook van gemeente naar gemeente, handig gebruik makend van de politieke korrektheid en panische angst van de gemeentebestuurders. Want zigeuners, daar kan je alleen maar je handen aan branden met WOII in het achterhoofd. Best begrijpelijk, maar die Petalo wist dat feilloos uit te spelen. Ergens genoot ik er wel van hoe die gast als een kat met een muis speelde met onze overheid. Want wat legde die ouwe schurk de lafheid van onze overheid genadeloos bloot.

Bigi Bana Boy | 05-06-18 | 10:18 | 1

En guess what. Ze zijn nooit weggegaan.

Beste_Landgenoten | 05-06-18 | 10:27

DE overheid is verworden tot een o-n-b-e-t-r-o-u-w-b-a-r-e partner.

De belasting betaler en verkeersovertreder worden achtervolgd tot in de hel maar een uitgeporduceerde asielzoeker mag compleet zonder grenzen losgaan.

Ervaringsdeskundige | 05-06-18 | 10:15 | 1

+1

Kanarie_Geil | 05-06-18 | 11:22

De WELKOM-activisten houden zich verdacht stil. Zij hebben deze situatie gecreeerd en dit is nog maar het begin. Als dit tuig niet snel via een celstraf een enkeltje tjoekie-tjoekie land krijgen, zullen elke maand duizenden oerwoudgangsters hun voorbeeld volgen.

K. Westergaard | 05-06-18 | 10:14 | 1

Dat. Nu never nooit meer alsnog een verblijfsvergunning geven anders zit je met een niet te stuiten invasie van ijsmutsen.

osolemio | 05-06-18 | 10:23

Huisvredebreuk, poging tot inbraak, intimidatie, waarom zitten ze nog niet in de cel?

peterdh | 05-06-18 | 10:13 | 2

Cel? Welnee joh... die krijgen straks gewoon een huis en gratis geld.
Mark my words.

SoepKip | 05-06-18 | 10:17

kunnen niet berecht worden, zijn namelijk hier illegaal en ongedocumenteerd.. dan kun je ze ook niet berechten.. wel uitzetten, maar ja.

fikkieblijf! | 05-06-18 | 11:26

De wet geldt alleen voor brave, makkelijk te naaien kleinburgertjes als wij.

Bigi Bana Boy | 05-06-18 | 10:12

Waarom worden deze mensen niet begeleid tot aan transport het land uit? Serieuze vraag. Wat is het protocol dan, dat ze op eigen initiatief het land dienen te verlaten? Dat is toch vreselijk naïef?

Gen. Maximus | 05-06-18 | 10:12 | 3

Wel eens gelezen. Protocol is dat ze met een paar honderd euro op straat worden gezet.
Bedoeling zal wel zijn dat ze de trein naar Duitsland of België nemen om het daar nog eens te proberen.

Rommelende Onderbuik | 05-06-18 | 10:19

Serieus antwoord: denk even na hoe je dat vorm zou willen geven en je weet waarom dat niet gebeurt.
Begeleiden tot de grens? Duitsland en België met onze problemen opzadelen? Daar maken we geen vrienden mee. En daarnaast: wat weerhoud ze om gewoon weer terug te lopen?
Op transport naar land van herkomst dan? Papieren hebben ze niet: die hebben ze al lang weggegooid. Maar een beetje tolk kan wel achterhalen waar ze vandaan komen. Dan heb je dat land. Dat wil niet meewerken. Duh. Zou jij deze mensen terug willen hebben? Dat land ontkent dus gewoon dat deze persoon een onderdaan is. "Is niet van ons. Zoek het verder zelf maar uit"
Met een militair landingsvoertuig droppen aan de kust van dat land? Dat is een oorlogsdaad tegen dat land. Daartoe is Nederland niet bereid.
Dus het protocol is dat deze mensen worden geacht zelf op te rotten. Omdat Nederland geen idee heeft hoe ze uit te zetten.

koeberg | 05-06-18 | 10:26

probleem is dat de 'thuislanden' ze niet terug willen. Dus, je kunt niet met 3 man begeleiding in een vliegtuig zetten naar het thuisland. ze komen gewoon niet binnen en worden lina recta met een vliegtuig weer teruggestuurd.

fikkieblijf! | 05-06-18 | 11:28

Ik snap die burgemeesters ook niet erg.
Treed op en lof zal je deel zijn!
Zie de weigering van de Turkse minister. Nederland was, heel even, trots.

Carmelita | 05-06-18 | 10:11 | 1

Ja, en de consequentie? Massaal weer VVD gestemd.
Die actie met de minister was een verkiezingsdingetje, propaganda.
Als de politiek wat te winnen heeft, treden ze op. Helaas zijn zowel gemeenteraadsverkiezingen als landelijke verkiezingen niet in zicht, dus hangt het van de ballen van de zittende politicus af. En die zitten er enkel om te graaien in de carrousel, dus integriteit en trots hoef je niet te verwachten.

A.U.EnLeven | 05-06-18 | 10:22

12 jaar en UITGEPROCEDEERD, klaar met procedures dus sleep ze aan hun haren richting Schiphol en linea recta richting eerste de beste zandbak waar ze vermoedelijk vandaan komen.... Wat nou geen medewerking van dat land? Waarom hier wel en daar niet? Waarom? Flikker op!

peterdh | 05-06-18 | 10:08 | 1

Precies. Je moet gewoon kijken hoe de (economische) machtsverhoudingen tussen ons en het weigerende thuisland liggen. Zijn wij de bovenliggende partij, dan moet je gewoon hun arm op hun rug draaien en keiharde machtspolitiek voeren, net als de VS, China en Rusland dat doen.

Bigi Bana Boy | 05-06-18 | 10:14

waarom zijn deze mensen nog steeds hier! Een wegkijkende overheid, de goedverdiendende asiel/zieligheidsindustrie, politici, krakers/anarchisten die deze mensen gebruiken voor hun ideologische strijd. Geen wonder dat ze inmiddels denken recht te hebben op van alles en nog wat, wat een treurige bende.

vlijtig liesje 50 | 05-06-18 | 10:07

Waarom waren deze wanhopige zieligerds niet uitgenodigd voor de A'damse iftar ? Was een mooi gebaar geweest of is het tafelzilver zo dierbaar ?

Acidbrain | 05-06-18 | 10:07 | 1

Denk dat ze niet zo dol zijn op politie-uniformen. Hoewel ze van de a'damse tak weinig te vrezen hebben.

Zenzeo | 05-06-18 | 10:12

Meneertjes hadden wel rode oogjes van het blowen, zo te zien. Eerst even moed 'inroken' voor ze op pad gaan... Dit zijn profiteurs, parasieten. En de gemeente a'dam staat erbij en kijkt ernaar. In iédere stad met een bestuur met gezond verstand waren ze alláng de stadspoort uitgejaagd.

Zenzeo | 05-06-18 | 10:07

het is gedurende het kabinet Rutte een rommeltje aan het worden in dit land. Wie heeft deze afbraak nog niet door? Er zullen nog een hoop lijken uit de kast vallen.

ogeon | 05-06-18 | 10:06 | 2

Dit zal pas duidelijk worden als Rutte is gestopt als MP. Dan wordt de 'balans' opgemaakt, en schrikt heel Nederland zich rot.

Zenzeo | 05-06-18 | 10:08

Nou ja, hálf Nederland natuurlijk. De andere helft heeft het nu al in de gaten.

Zenzeo | 05-06-18 | 10:09

Het is een aanfluiting om te zien hoe machteloos de overheden zijn tegen dit soort asiel querulanten. Waar de "gewone burger" een zero tolerance te verduren krijgt, worden voor deze maatschappelijke parasieten wetten gebroken, handhaving van wetten opgeschort, en alles met de mantel der liefde bedekt. Uit een soort panische angst om voor racist uitgemaakt te worden? Hou toch eens op met dat verkrampte, niemand wil zn handjes eraan branden. Zo'n van Aartsen die met zn laffe, grijnzende gezicht op de foto gaat met die gasten. De man is notabene de chef van diezelfde politie die hen eruit moet gooien?! Wat voor signaal geef je dan af als eindverantwoordelijke? Een belachelijke vertoning en het scheid in rap tempo de jongens van de mannen. Ik moet gvd de eerste politicus nog tegenkomen die in deze slepende kwestie het léf heeft om een beslissing af te hameren die gewoon de regels van de wet volgt. Want dan moeten ze morgen op een vliegtuig richting weet-ik-veel-waar. Maar ze schijten in hun broekjes, allemaal. Dus flikker het probleem maar over de schutting en laat jan met de pet maar weer met de ellende zitten.

Dutchbeaurouge | 05-06-18 | 10:01

Dus de gemeente Amstelveen mag nu het totaalfalen van de gemeente Amsterdam oplossen? Ze hadden ze in detentie moeten zetten en daarna enkeltje Schiphol. Let op, die gasten gaan gewoon een verblijfsvergunning krijgen en daarmee komen er nog meer van die werkschuwe agressieve ijsmutsen bij.

osolemio | 05-06-18 | 09:57 | 7

@ogeon wel hoor, vroeger of later wel, duurt alleen ff voordat die rubberen ruggengraatjes niet meer gewend zijn aan rubberen stoeptegels....

peterdh | 05-06-18 | 10:11

ogeon | 05-06-18 | 10:07 | Als ze niet weggaan prima, maar zet ze dan maar vast in vreemdelingen detentie totdat ze wel meewerken. Niet in de maatschappij en nooit een verblijfsvergunning. Anders zit je voor je weet met een explosie van ijsmutsen in Nederland.

osolemio | 05-06-18 | 10:12

osolemio | 05-06-18 | 10:08
Hopen mag, echter de stronthopen zijn zich al jaren aan het opstapelen. Asociaal dekt de lading niet meer: compleet van de pot gerukt, crimineel en ernstig ziek.
En dat geldt voor een ieder die vindt dat deze wijze van omgang met de samenleving 'moet kunnen'.

A.U.EnLeven | 05-06-18 | 10:17
▼ 4 antwoorden verborgen

De kop is subliem. Maar goed, hoe komen ze aan geld? Hoe komen ze aan vervoer? Waarom staan ze boven de wet? Vragen, vragen vragen. Er is maar één antwoord wat ik acceptabel zou vinden; 'we gooien ze asap het land uit'

BozePaarseMan | 05-06-18 | 09:56

Ze gewoon met gepast geweld dit mooie gastland laten verlaten ........ Gutmenschen vaarwel zwaaiend op de kade met een biologisch afbreekbaar zakdoekje.

Het is gewoon Tuig !! ..... als ik dit traject volg in een ander land dan heb ik eenwapenstok in mijn nek liggen. Er moet onder geen beding toegeven worden aan hen.

Ervaringsdeskundige | 05-06-18 | 09:56 | 1

Ja ik zou ze dit wel eens in Hongarije willen zien proberen. Dan gaan ze na 3 dagen vrijwillig te voet terug naar Afrika.

Dutchbeaurouge | 05-06-18 | 10:03

Dit lijkt wel een bananenrepubliek... Zo'n land waar criminelen niet worden opgepakt zoals de wet voorschrijft en je als keurige burger continu op je hoede moet zijn.

Arijane | 05-06-18 | 09:55 | 2

Wen er maar aan, links heeft het voor het zeggen en dan krijg je dit soort wantoestanden.

BozePaarseMan | 05-06-18 | 09:59

Inderdaad en helaas is het de laatste drie kabinetten onder Prutte steeds erger geworden.

O2Neutraal | 05-06-18 | 10:00

Je zou eigenlijk die deugers, de facilitators van deze illegaliteit en criminaliteit, moeten oppakken en moeten veroordelen voor opruiing, verstoring van de openbare orde, medeplichtigheid en ondermijning van de staat.
Wanneer dat uitzetten lastig te voltooien is, door bijvoorbeeld landen die niet meewerken, zorg dan in ieder geval dat de prinsjes niet meer geholpen worden door een stel wereldvreemde kuthippies en twitterblaat-bakfietsmoeders.
Die website en brieven hebben zichzelf niet geschreven, zeg maar.

A.U.EnLeven | 05-06-18 | 09:53 | 1

Die vraag had ik ook. Waar blijft het OM? Die zien toch ook dat van Aartsen al deze criminele acties van deze groep niet aanpakt? Dat betekent toch gewoon dat hij, de politie en andere niet ingrijpende functionarissen medeschuldig zijn aan criminele activiteiten?

zorgeloos-type | 05-06-18 | 09:58

Nou nou poe poe, wat smerig. Een gemiddeld studentenhok in Amsterdam is net zo smerig, zo niet erger.

Rest In Privacy | 05-06-18 | 09:51

Maar toen dat pandje van die zoon van een VVD-er werd gekraakt, was de politie er wel snel.
Kijken hoe lang het nu duurt voordat ze eruit geschopt worden.

gato | 05-06-18 | 09:46 | 2

Volgens mij wilde die negers een pandje kraken dat al door Nederlanders gekraakt was, waaronder die zoon van die VVD-wethouder. Die had van z'n vader waarschijnlijk te horen gekregen, dat dit een goed gebruik onder politici was en dat er diverse politici stinkend rijk van zijn geworden, omdat ze later in de gelegenheid werden gesteld om het pand tegen een spotgoedkope prijs te kopen..

NV_2017 | 05-06-18 | 09:48

dat pandje was niet van die VVD zoon, die zaten daar volgens mij anti-kraak.. wettelijk dus!
Hebben ze nu in Den Bosch ook gedaan, een groepje krakers moest uit een langdurig leegstaand pand. De oplossing is gevonden door ze nu anti-kraak te laten wonen.. kunnen ze eruit zodra het pand een andere bestemming krijgt en dat gaat nog wel jaren duren.

fikkieblijf! | 05-06-18 | 11:31

Pak ze criminelen nu een gewoon op. Handhaaf de wet nu eens een keertje. Als dit de gewone, brave burger zou doen, zit hij binnen een half uur, vast. By the way hoe komen deze uitvreters aan een advocaatje. Een clubje deugers heeft er kennelijk belang bij dat zij rond blijven trekken en financiert het. De samenleving zakt steeds verder weg in het moeras van wetteloosheid. Ten minste dit geldt niet voor de gewone burger. Die moet alleen maar betalen, werken en bek dicht houden. Vuile racisten, fascisten en nationalisten.

De Evangelist | 05-06-18 | 09:44 | 1

gesteund door onze linkse rakkers.. die leren ze (op de kosten van de gemeenschap) treiteren, treiteren, treiteren

Rest In Privacy | 05-06-18 | 09:45

Belachelijk dat ze hier genoegen mee willen nemen. Niet binnen de ring, en ook ontbreekt een eigen keuken/woonkamer/badkamer. Basic Human Rights!

Bah. Ik ben helemaal voor een goede opvang voor asielzoekers. Maar gelukzoekers moeten weg. Zeker ook omdat de stortvloed aan bezwaren, beroepen en ander geneuzel op kosten van de belastingbetaler is. Zielig doen dat je hier ondertussen al jaren zit terwijl dat alleen aan het misbruiken van het systeem te danken is.

B&W | 05-06-18 | 09:44 | 3

Het verschil tussen een gelukzoeker en asielzoeker is vaak erg arbitrair; het leven in een Nigeriaanse sloppenwijk is nou niet bepaald veel beter dan in de veiligere gebieden van Syrië. Ik ben absoluut tegen elke vorm van massa-immigratie, maar ik denk dat we in de toekomst ons toch van betere argumenten moeten bedienen dan het arbitraire verschil tussen gelukzoekers en 'echte' vluchtelingen.

Panos88 | 05-06-18 | 09:52

Welnee Penos,
Ju8st arbitrair houden, wij bepalen van geval of ze wel/niet een nuttige bijdrage aan ons land kunnen leveren. Niet retour afzender

MarcS | 05-06-18 | 10:10

@ MarcS | 05-06-18 | 10:10
Want een "echte vluchteling" is automatisch een nuttige bijdrage aan ons land? Daar zou ik nog maar eens goed over na denken.

Panos88 | 05-06-18 | 11:59

Overigens staat de gemeente Amstelveen erom bekend het liefst allochtonen aan te nemen. Witte mensen nemen al niet eens meer de moeite om te solliciteren. Begreep ik van mensen die het kunnen weten.

Rheia | 05-06-18 | 09:43 | 1

Witte mensen? Oh ja joh?

A.U.EnLeven | 05-06-18 | 10:08

Gewoon droppen waar ze op bootje zijn gestapt.

gato | 05-06-18 | 09:41

De sukkels hebben nu een VVD gemeente gekozen. Nu eens kijken hoe ferm de VVD daar is. Er is maar een weg: oppakken, in de boeien slaan, richting Schiphol vervoeren en zo snel mogelijk terug naar hun islamitische heilstaten. Doet de VVD weer niks, dan weet ik genoeg over de betrouwbaarheid van hun fermheid.

zorgeloos-type | 05-06-18 | 09:41

Ik begin steeds meer aan die aflevering van South Park te denken, met die hippies die niet weg willen.

skoftig | 05-06-18 | 09:40 | 1

Ha ha. Ja, was daar uiteindelijk het luid afspelen van trash metal muziek niet de oplossing?
Misschien helpt het in dit geval wel als we ze een baan aanbieden.

Rommelende Onderbuik | 05-06-18 | 09:44

Ik zou ze maar snel uitzetten. Geen precedenten scheppen.
Allemaal hard aanpakken. Dat is misschien wel niet erg policor begripvol en lief, maar een plaag van dit parasieten gaat voor nog meer ellende zorgen.
Dus gewoon handhaven. Onze ruimhartige azieligopvang is er niet voor niets. Voldoe je niet aan de profiel van een nooddruftige vluchteling, dan naar huis en de papiertjes invullen. Als blijkt dat je iets kan toevoegen aan onze samenleving, dan kun je hier als expat aan de gang -met gereduceerd belastingtarief zelf.
En oh, ja... Zangers lichte muziek hebben we hier al in overvloed.

Rommelende Onderbuik | 05-06-18 | 09:38 | 1

De aanpak die u beschrijft is de aanpak tegen de blokkeer-friezen. Het probleem zit in de top van Nederland. Begin bij het wegstemmen van Prutte. We moeten het zo oplossen zo als het is ontstaan. Stap-voor-stap, zorgvuldig met tussentijdse evaluaties waarin we kunnen bijsturen als dat nodig is. Deze aanpak word ook gewaardeerd door de vv(d)-ers die uit angst elke keer maar weer stemmen op Prutte en nu ook wel in de gaten krijgen dat het hen eigenlijk alleen maar geld kost (tenzij ze een eigen vermogen hebben van rond de 800000 of meer).

O2Neutraal | 05-06-18 | 10:05

Als wij wat minder lui waren, weet je wat we dan zouden moeten doen? We maken een lijst van alle politieke hoogwaardigheidsbekleders van Amsterdam en zoeken uit waar ze wonen. Ook kijken we of er een gemakkelijk te betreden woning in die straat is. Vervolgens gaan we NIET, a la links, brandbommen door de brievenbus gooien, maar we vangen die arme negers als eerste op waneer ze het land binnen komen en zeggen dan "weet je in welke straat je een huis moet kraken?"

skoftig | 05-06-18 | 09:37 | 1

Er is een reden waarom adressen van bestuurders vrij lastig te achterhalen zijn en hoezeer ik het ook met een hoop oneens ben, ze moeten vrij van last, bedreiging en intimidatie hun werk kunnen doen. Er zijn zoveel zwakzinnigen op de wereld, als mensen voelen dat ze toch niets meer te verliezen hebben of zich genaaid voelen door de overheid - terecht of onterecht, maakt niet uit -, is iedereen binnen die overheid een vijand en dus ook potentieel doelwit, ook al heeft hij of zij er niks mee te maken.
Moet je niet willen, vind ik.

Graaisnaaiert | 05-06-18 | 14:49

Ik heb in Amstelveen gewoond, ben blij dat mijn huis verkocht is.

bergsbeklimmer | 05-06-18 | 09:34 | 1

Het word nu nog steeds meer waard, we krijgen immers nog bijna dagelijks nieuwe gastarbeiders binnen die de lonen laag weten te houden voor de andere inwoners van ons land. Uiteraard geven we die gastarbeiders een 30%-ruling voor de belastingen want het volle pond aan belasting betalen is onmenselijk. Behalve natuurlijk voor de burgers van dit land die hier geboren zijn, die betalen altijd het volle pond.

O2Neutraal | 05-06-18 | 10:08

Even tussendoor. Ik hoor juist dat onze hoogheid prinses mabel net een winst heeft gemaakt op de beurs van 120 miljoen met de beursgang van adyen. Leuk hoor voor die meid. Ze heeft ellende zat gehad. Nu zit het haar gelukkig weer mee.

beau van rtl | 05-06-18 | 09:33 | 9

Gato. Ach ja, dat horen we misschien eens over 50 jaar. Het is niet te geloven hoe de mensen zich laten beduvelen. In mijn omgeving ontmoet ik nog steeds mensen die denken dat Beatrix een lief oud omaatje is die de hele dag op Drakenstein gezellig beeldjes zit te kleien met de kleinkinderen, dat Mabel een keurige nette schoondochter is en dat Friso echt dood is. Wat moet je nog zeggen tegen zulke mensen. Mij maakt het geen zak meer uit. Ben reeds lang gepensioneerd en van alles bestolen waar ik eventueel dacht dat ik nog recht op zou hebben. Kijk, als ik nog jong zou zijn en bijvoorbeeld in Nederland een baan bij de overheid zou hebben, had ik zeker niet zo'n grote mond gehad. Had ik allang verantwoording moeten afleggen bij de baas en geen carriere kansen gehad. Zo werkt het nu eenmaal in onze prachtige democratie.

beau van rtl | 05-06-18 | 10:16

De lange arm van Beatrix bestaat echt.

Rest In Privacy | 05-06-18 | 10:37

En die is langer dan je denkt. Kan he ,als je een van de rijkste mensen van de wereld bent.

beau van rtl | 05-06-18 | 10:41
▼ 6 antwoorden verborgen

Nou een VVD gemeente gaat daar hopelijk wat hardhandiger mee om.

Blasfemie | 05-06-18 | 09:32

Enig gevoel van richting moeten ze wel hebben, anders hadden ze niet in Nederland gezeten.

JI-HAAT | 05-06-18 | 09:29 | 1

En gevoel voor eigenrichting kan ze ook niet ontzegd worden.
Gelukkig vind links Amsterdams dat maar wat leuk, die exotische jungle laws.

Rommelende Onderbuik | 05-06-18 | 09:41
-weggejorist-
Berbaar | 05-06-18 | 10:06

"strafblad als telefoonboek" Niemand zegt dat het een lievertje was, maar een behoorlijk aantal van die "verloren" zaken. Zijn herroepen nadat hij zich een goede advocaat kon veroorloven dankzij een crowdfund. Zo ook zijn opsluiting en "schuldbekentenis" nu, hier is hij bijgestaan door een toegewezen advocaat, en veroordeeld door dezelfde rechter die de verkrachters Veroordeelde. Zijn eigen advocaat kon niet op tijd daar zijn, en de rechtzaak kreeg geen uitstel.
ps En jouw reguursels, Nein Danke, ik heb alles wat ik wil weten over dit berbaars stuk verdriet al gezien of gelezen.

am*dam | 05-06-18 | 10:44

Berbaar | 05-06-18 | 09:50
Dan zou ik rap stoppen met je landverraderlijke geleuter.

VeelTeSteil | 05-06-18 | 11:29
▼ 5 antwoorden verborgen

Goed dat er gisteren tv-opnamen werden gemaakt toen ze een ander (al bewoond) pandje wilden betrekken. Zonder cameraploeg waren ze met geweld naar binnen getrokken. Want er was volgens deze criminelen genoeg ruimte voor meer bewoners. (!!??) Ik zou zeggen; meld je maar bij Van Aartsen en wat andere deugbubbelbewoners. Die hebben ook nog wel wat kamertjes vrij!

benjeallanggek | 05-06-18 | 09:28 | 2

Juist !.. waar zijn nou die linkse rakkers, om ze in huis te nemen..
Komt op Sylvana, Quincy, AFA's

Rest In Privacy | 05-06-18 | 09:32

De beste oplossing lijkt mij: Vastzetten, onder streng regime. Net zolang tot ze hun herkomst bekennen en dan uitzetten.

Carmelita | 05-06-18 | 09:26 | 8

@Berbaar | 05-06-18 | 09:48
Heb jij een oplossing dan Berbaar. Een echt werkbare oplossing? Eentje die niet bestaat uit wegkijken, pappen en nathouden?
Wellicht moet je die dan gaan promoten in plaats van andere mensen afzeiken.

Doe je ook eens een keer iets nuttigs in je leven.

Rest In Privacy | 05-06-18 | 09:53

Wat is er dan zo complex aan berbaar? Wat zijn de onoverkomelijke mogelijkheden? Als ik kijk naar Australië word je gewoon op eerste de beste vliegtuig naar land van herkomst gezet als ze denken dat je daar niet hoort. Wat is het probleem?wasrom is de situatie complex? Leg eens uit ipv holle praat???

peterdh | 05-06-18 | 10:33

Een oplossing zou zijn om opvangcentra in de regio neer te zetten, uiteraard op onze kosten ( maar beter dat dan ze hiernaartoe te halen ). Beloon je landen die hieraan mee willen werken met economische voordeeltjes... Soms werkt een wortel beter dan een stok.

Graaisnaaiert | 05-06-18 | 14:43
▼ 5 antwoorden verborgen

Waarom kraakt dit tuig niet ergens een oude container in een achteraf gebied? Oh wacht... Ze zitten hier niet voor hun veiligheid maar ze willen luxe....
Ik hoop dat de burgemeester van Amstelveen inspiratie haalt uit deze reactie. Bied ze aftandse containerwoningen aan, ver weg van alles. Lijkt me dat ze geen recht van klagen hebben als ze een woning krijgen toch?? Onder de rook van Schiphol met veel overlast. Voelen ze zelf eens hoe dat is, overlast. Zorg dat die containerwoningen zijn geschilderd met chroom-6 ofzo. Of plaats ze direct langs de snelweg ergens.

Rheia | 05-06-18 | 09:23 | 2

U hebt ook moeite het begrip 'uitgeprocedeerd' te begrijpen?

Petrus Poortwachter | 05-06-18 | 09:29

@Petrus Poortwachter | 05-06-18 | 09:29
Nee, ik vind dat direct moeten worden uitgezet. Als het tuig weigert hun herkomst prijs te geven, horen ze op water en brood in het schavot tot ze wel praten. Dan alsnog uitzetten. Maakt me niet uit hoe. En verhaal de kosten op dit tuig want ze zijn de samenleving en gedupeerden van de gekraakte panden inmiddels al honderden miljoenen schuldig.
Aangezien ze weigeren te gaan, en de overheid geen flikker doet, zoals de wet veranderen om dit tuig uit te kunnen zetten, moet je ze in zulke bar mogelijke omstandigheden huisvesten op een manier waar ze veel ellende van ondervinden. Demotiveren dat tuig en dwarszitten zoals ze ons dwarszitten.

Rheia | 05-06-18 | 09:37

Dachten jullie nou dat die profiteurs zelf dat pandje hadden gevonden.. Er zit een heel (feel good) vies links zooitje achter, die ze zelf niet in huis willen nemen.
Bij1, groenlinks, AFA... Lafbekken die die gasten opnaaien en valse hoop geven

Rest In Privacy | 05-06-18 | 09:20 | 5

Precies dit, laat het journaille van Nederland eens wat gaan doen en een goed gesprek gaan houden met dit achterbakse aksieclubjes. Het is aan iedereen die ooit een krant leest zonneklaar dat deze mensen geen enkele kans op een verblijfsvergunning maken, toch gebruikt men ze voor hun eigen doeleinden.

Panos88 | 05-06-18 | 09:42

@noordwal | 05-06-18 | 09:39
Jazie "ik snap het concept van bezit niet zo" Veldhuyzen.

Pak zijn telefoon af als je hem ziet, of volg hem en ga gewoon op zijn bank zitten. Kijken hoe hypocriet hij werkelijk is :)

Rest In Privacy | 05-06-18 | 09:56

Precies, dat hoor je ook aan hun jargon. Bij die kraak op de Weesperzijde sprak die woordvoerder enkel Engels, met uitzondering van de larmoyante zin “wij willen gewoon een dak boven ons hoofd.”

kapoerewiet | 05-06-18 | 10:02
▼ 2 antwoorden verborgen

Als er brand uitbreekt in hun pand, hoop ik dat de huismeester de sleutel kwijt is en zal ik de brandweer wel even afleiden.

Rheia | 05-06-18 | 09:19 | 3

Als je dit soort mensen nou die mensen in het gezicht verkondigde zou ik nog enig respect voor je hebben, nu ben je gewoon dom én laf.

Panos88 | 05-06-18 | 09:46

Menselijkheid is inderdaad weer veer te zoeken. Man man man....

Graaisnaaiert | 05-06-18 | 14:41

Hun pand? Alsof de eigenaar het niet al slecht genoeg heeft met deze parasieten.

happen_maar | 05-06-18 | 15:54

En voor alle duidelijkheid, die vader is dus VVD-burgemeester Eric van der Burg, die op 30 mei nog stelde dat : "Hoe meer asielzoekers, hoe beter ". www.parool.nl/amsterdam/van-der-burg-...

Abject | 05-06-18 | 09:22

Die man is geen burgemeester.

Berbaar | 05-06-18 | 09:24

Allemaal hitserie dat onveilige gevoel, die zoon moet begrip hebben voor andere culturen.

MarcS | 05-06-18 | 10:06

Waar leven die mensen van?! Voedsel, kleding, dure sportschoenen, water, gas, electra, smartphones...

orange pekoe | 05-06-18 | 09:18 | 2

Ze krijgen wat en jatten wat.

Carmelita | 05-06-18 | 09:24

sylvana komt dan brood brengen, en van quincy een boek uitkering for dummy's

Rest In Privacy | 05-06-18 | 09:28

Stuur ze maar naar den haag, naar taxi centrale Berbaar. Next!!

Cobalt bomb | 05-06-18 | 09:18

" om aan onze asielprocedures te werken "
Gast.. die zijn al van a tot zzzz doorlopen. Meerdere d66 rechters zijn het er over eens dat je, volgens de door een democratisch meerderheid aangenomen wetten, hier gewoon NIETS te zoeken hebt. Het enige waar dit om gaat is tijd rekken zodat je straks aaaaaal die tijd kan inzetten als nieuw argument om nog maar eens een pardonregeling te eisen. Pleur gewoon op, ga door met je leven, maak er zelf iets van ipv je te laten rondslepen langs een stel kraakpanden in de hoop dat je over 5 jaar zielig genoeg bent om een permanente uitkering te krijgen.

noerg | 05-06-18 | 09:17 | 1

Het terugsturen is het probleem. Zij willen niet terug en wij mogen ze niet uitzetten want "geen documenten", de ambassade van het land van herkomst weigert papieren te verstrekken of ze uberhaupt op te nemen, als de asielaanvrager uberhaupt al wil zeggen waar hij vandaan komt. We hebben andere wetgeving nodig...

Graaisnaaiert | 05-06-18 | 14:38

Als je moet kiezen tussen Amstelveen of Mogadishu zou de keuze toch snel gemaakt moeten zijn

Rest In Privacy | 05-06-18 | 09:17 | 1

Schijnt best mooi te zijn, Mogadishu, in deze tijd van het jaar...
Voordat dat achterlijke Al-Shabaab de stad in puin schoot, tenminste ( google foto's op internet, normale mensen zouden daar fluitend een paradijsje van kunnen maken )..

Graaisnaaiert | 05-06-18 | 14:36

Zo zonder lanceerplatform komen ze niet helemaal uit de verf.

bodemloos | 05-06-18 | 09:15

Waarom kunnen deze boys tig wetten dagelijks overtreden en kreeg ik gisteren een boete van 100 Euro omdat mijn rechter wiel nog net de stoep raakte...?

King of the Oneliner | 05-06-18 | 09:14 | 3

Vuile nazi dat je dr bent, zomaar op de stoep parkeren terwijl daar allemaal zielige slachtoffermossels moeten lopen naar hun dagelijkse kastijding van gestolen schaapjes!!

Cobalt bomb | 05-06-18 | 09:20

Omdat parkeerwachters hun werk beter doen dan politici?

A.U.EnLeven | 05-06-18 | 09:59

Omdat ze weten waar je huis woont.

WasHetMaarMakkelijk | 05-06-18 | 10:08

Waarom worden burgemeesters in Nederland niet gekozen (?), nou, dat heeft te maken met:
-baantjes-carrousel; lees, we moeten scheef afgesleten politici kunnen dumpen;
-als burgers niet tevreden over hun burgemeester zijn, kunnen ze zomaar 'n ander kiezen.
Maar jongens en meisjes, blijf vooral volhouden, dat Nederland een volwassen democratie is. *proest*

Der Paulie | 05-06-18 | 09:14 | 7

Er is 'n woordje weggevallen (sorry) Lees:
Bijvoorbeeld, dat de burgemeester kan bepalen, 'wat er op de agenda van de raadsvergaderingen komt; of dat hij wethouders kan ontslaan, ongeacht of de politieke partijen in de gemeenteraad het ermee eens zijn, dat 'hun wethouder' eruit wordt gekieperd. Zodra 'n burgemeester over de agenda gaat, en over de poppetjes, krijg je 'echte' politici, in plaats van braafjes dociele uitvoeringsambtenaren.

Der Paulie | 05-06-18 | 10:29

Oh, maar ik ben niet tegen. Alleen moet het stelsel flink op de schop wil het kiezen van een burgemeester echt een verbetering van de lokale democratie zijn!

Als je het huidige stelsel in tact laat, zou je de grootste partij een burgemeester kunnen laten aanleveren. Dat is vanuit het huidige stelsel te doen.
Als je rechtstreeks een burgemeester wil kiezen, zal die het college van B&W moeten vormen die zijn plannen gaan uitvoeren en die moet dan gecontroleerd worden vanuit de raad. Dat is natuurlijk een stuk beter, alleen -zie mijn vorige comment- zit op dit moment het semicorrupte dealtjes maken erg diep in het DNA van politici/partijen.

Kortom - de bestuurders die bestuurlijk zouden moeten vernieuwen, hebben er geen baat bij (als mooie illustratie D66 met de referendumwet).

Rommelende Onderbuik | 05-06-18 | 10:40

Rommelende Onderbuik | 05-06-18 | 10:40
Ik ben het helemaal met je eens.
Eh, dat zeg ik niet vaak.
Maar je hebt gelijk; zodra de rol van de burgemeester wordt verdiept, kan het lokaal leuke democratie worden.
Maar zoals 't nu is (de afgelopen anderhalve eeuw dus), lijkt 't nergens op; het is echt halbakken kabouter-democratie in Nederland.

Der Paulie | 05-06-18 | 13:07
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
sluwesjaak | 05-06-18 | 09:13 | 13
▼ 13 antwoorden verborgen

zijn gewoon sukkels zonder enig besef van de politieke realiteit in dit land die zich als politiek instrument laten gebruiken door de Amsterdamse kraakbeweging. Anders zouden ze nooit zo makkelijk al die nieuwe plekjes vinden.

Geef die achterbakse krakertjes maar eens goed het podium waar ze om vragen, in plaats van ons om deze sukkels zorgen te blijven maken.

Panos88 | 05-06-18 | 09:12

Kraken , het nieuwe inbreken

AntonJensen | 05-06-18 | 09:11

Eenhoorn wordt per direct een volksheld als hij die knakkers laat oppakken en begeleid door een stel mareschaussee op het vliegtuig zet.
Dan moet hij alleen niet bang zijn voor 5 tot 10 werkloze schreeuwers die moord en brand gaan schreeuwen dan het onrechtvaardig is.

ZegMaar | 05-06-18 | 09:11 | 7

Berbaar, je mag precies één keer raden, hoewel ik me afvraag of je het juiste antwoord geeft, gezien de domme vragen.
Denk jij dat er nooit mensen gedwongen worden uitgezet met tie-wraps om hun polsen en een club marechaussee in het vliegtuig?

ZegMaar | 05-06-18 | 10:02

@berbaar.... "waar dan naartoe en met welke papieren?"

Ze zitten toch ook hier zonder papieren? Dus dat is geen probleem, waar naar toe? Dat mogen ze zelf zeggen. Maar niet hier. Ze zitten ook ongedocumenteerd hier illegaal en uitgeprocedeerd, zonder papieren, dan kan dat ook in een ander land.

peterdh | 05-06-18 | 11:00

Zolang illegaliteit niet strafbaar is gesteld kunnen wij ze inderdaad niet vastzetten. Hooguit oppakken en een boete geven omdat ze zich niet kunnen legitimeren, maar dat heeft ook geen zin want geen vaste woon- of verblijfplaats. Soms beschermt onze wetgeving ook wel eens de verkeerden...

Graaisnaaiert | 05-06-18 | 14:20
▼ 4 antwoorden verborgen

Hoooo even rustig. Ze gaan al naar het zuiden. Wel heel langzaam maar wel op een CO2-vriendelijke manier. Dus in 2024 zullen ze in Maastricht zijn en van daar de ronde van Vlaanderen doen (mss Luik-Bastenaken-Luik) om dan via de Tour de France en de Vuelta naar Gibraltar te komen. Dan komt het stukje zwemmen van de Triatlon en tenslotte een maraton door de woestijn terug naar huis.

Hup - zet hem op!

hangtiet met knoop | 05-06-18 | 09:09

Edit: oeps

Maar waarom laten ze die frontman van WAH nog lopen dan? Dat is toch de ophitser van die anders zo brave en onderdanig jongens uit Afrika waar ze hebben geleerd niet zo’n grote muil open te trekken naar het gezag?

Haatejaculaat | 05-06-18 | 09:09

Laat ze lekker naar het penthouse gaan van kereltje, pang pang roepend.

Apollo | 05-06-18 | 09:08

Ach, in die vervloekte put des verderfs genaamd Amsterdam raken er wel meer mensen de weg kwijt. Zo is Piratenpartij-lijsttrekker Jelle de Graaf al dolende door die stad onder het juk van Silly Syl beland, alwaar hij als excuus-witman/fractiemedewerker aan de slag mag.
Het kan verkeren, daar in Amsterdam. De open inrichting van Nederland.
www.at5.nl/artikelen/182879/jelle-de-g...

Abject | 05-06-18 | 09:07 | 1

Wat een slappe vaatdoek.

Cobalt bomb | 05-06-18 | 09:31

Pand in Amstelveen gaat gesloopt worden, scheelt de eigenaar weer wat voorwerk nu dit slooptuig erin zit. In alle media kan hij nu vermelden dat het pand gesloopt gaat worden en er nieuwe appartementen komen, gratis reclame zullen ze wel denken,

Brentjeee | 05-06-18 | 09:06

Prima verdienmodel voor de advocatuur.Van onze belastingcentjes natuurlijk.

van stampij | 05-06-18 | 09:04

Economische migranten die netjes alle regels volgen, verdwijnen naar het buitenland. Economische migranten die louter doen waar ze zin in hebben, blijven. Onze asielindustrie is een selectiesysteem geworden waar Nederland met de slechtste achterblijft.

Feynman | 05-06-18 | 09:04 | 3

En voorts hebben blijkbaar alleen de mannen het economisch slecht in hun land van herkomst en gedijen de vrouwen en kinderen daar goed. Niet dat ik daar over klaag, maar het valt me zo op.

MickeyGouda | 05-06-18 | 09:10

MickeyGouda | 05-06-18 | 09:10
Sinds de mannen hier zijn valt er daar best wel wat te neuken lijkt me zo. Ben benieuwd hoe ze daar van op zouden kijken.

Cobalt bomb | 05-06-18 | 09:29

@MickeyGouda | 05-06-18 | 09:10

Sinds die mannen hier zijn, zijn de vrouwen daar inderdaad veiliger. Wie had dat kunnen bevroeden.

MarcS | 05-06-18 | 09:55

De dialoog. Niet het. Maar het stond ook al zo op de Telegraaf. Broeders, je weet.

Normpje | 05-06-18 | 09:04 | 1

Het dialoog is inderdaad alleen correct als je er ook wollah achteraan zegt.

Ernst Haft | 05-06-18 | 10:40

Als ze er niet zo'n bende van maakten was dat hele kraakverbod er waarschijnlijk nooit gekomen.

Omebert | 05-06-18 | 09:04 | 1

Die reporter van de Telegraaf heeft het over slechte omstandigheden. Volgens mij maken die smeerkezen er zelf een onbewoonbare leefsituatie van. Viespeuken.

Brentjeee | 05-06-18 | 09:07

Voor dit soort zaken hebben we toch de marechaussee of het leger?! Oh, wacht...

MickeyGouda | 05-06-18 | 09:02 | 1

He ja, laten we het leger inzetten tegen (eigen) burgers. En de politie van het leger, soort van, daar toezicht op laten houden.

Ik zal u helpen, hier hebben wij ME voor.
Maar die zetten wij alleen in als iemand TEGEN import protesteert.

MarcS | 05-06-18 | 09:53

Direct sloopkogel bestellen... of willen ze goud winnen met volleybal op de volgende spelen? Dan is een Amstelveens zaaltje dag en nacht met elkaar ideaal

merel veld | 05-06-18 | 09:02

Wat is er zo moeilijk aan stel Afrika-Negers te deporteren of anders op overlevingsrantsoen vast te zetten tot ze zelf op pleuren?
.
Wat telkens wordt bevestigd in deze zaak is dat de marxistische rot zo ongelofelijk diep zit dat hier niks aan gedaan wordt en de situatie maar gedoogd wordt. Slappe hap discussie over procedures, dat het te duur is ze vast te zetten, er niet tot uitzetten over gegaan kan worden; het is allemaal excuses-gelul welke vanuit een links perspectief de wereld ingeslingerd wordt.

HaatAth3ist | 05-06-18 | 09:02 | 4

@Petrus Poortwachter | 05-06-18 | 09:04
Dat is dus waar ze op wachten. Ze weten dat ze kansloos zijn en nemen gewoon aan dat er weer een pardon komt. En daarmee is de aanzuigende werking van een generaal pardon aangetoond en zou dus echt nooit meer moeten gebeuren.

2voor12 | 05-06-18 | 09:08

> Wat is er zo moeilijk aan stel Afrika-Negers te deporteren
Het land waar ze vandaan komen heeft ook zoiets van 'liever kwijt dan rijk'. En dat kan ik ergens wel begrijpen. Nederland wil geen internationaal conflict beginnen door die mensen met een landingsvoertuig daar aan land te zetten.

koeberg | 05-06-18 | 10:15

2voor12 | 05-06-18 | 09:08
George Borjas heeft hier veel over geschreven.
De We​lzijn​ en welvaart​ magneet hypothese
​​Welfare magnet hypothesis George Borjas​

Ella | 05-06-18 | 12:11
▼ 1 antwoord verborgen

Ze kregen geen inburgering omdat het illegalen zijn. Die hebben, geheel terecht, nergens recht op.
Maar omdat we ook niet de beroerdste zijn willen we ze best naar Schiphol brengen en een enkele reis veilig thuisland geven. Met desnoods 50 euro erbij.

2voor12 | 05-06-18 | 09:02 | 1

4500 euro dus.

Nuchternederland | 05-06-18 | 10:28

Mooi, ze kiezen steden die op alfabetische volgorde en zijn nog bij de A. Dus in Rotterdam kan ik nog even veilig mijn huis verlaten.

Premier Trutte | 05-06-18 | 09:01 | 4

Next level: appelscha.

Jos Tiebent | 05-06-18 | 09:06

Amster > Amstel dus ze gaan waarschijnlijk achteruit, is Rotterdam toch dichterbij.

maSs | 05-06-18 | 09:17

Ja, wat dan? Vroeger hing je een varkenslapje tegen krakende moslimse Syriërs aan je deur. Maar het zijn allemaal nep-Syriërs die in hun eigen land zelfs apen en vleermuizen eten. Dus dan is zo'n speklapje juist een uitnodiging. Ik denk dat ik het maar ga proberen met een personeelsadvertentie die ik op mijn deur plak.

Premier Trutte | 05-06-18 | 10:10
▼ 1 antwoord verborgen

Het enige dat deze lui willen is tot het eind van hun leven een uitkering en nooit één poot daarvoor te hoeven uitsteken. En GroenLinks is het daar 100% mee eens.

eerstneukendanpraten | 05-06-18 | 09:00

Het beeld wat is blijven hangen sinds gisteren: de tijd dat buitenlanders letterlijk Nederlanders uit hun huizen drijven is weer (na 73 jaar) aangebroken.

kapotte_stofzuiger | 05-06-18 | 09:00 | 1

Psst. Op zolder zitten er ook nog een paar.

Haatejaculaat | 05-06-18 | 09:03

Je wilt zo graag in Nederland wonen? okee hier heb je een flatje in Delfzijl en een baan als lasser, werk begint elke dag om 7:00u. O NIET?

Bert Konterman | 05-06-18 | 09:00 | 3

Als lasser dien je tegenwoordig wel wat te kunnen.
En daarbij werken? Doe eens niet zo gek...

Petrus Poortwachter | 05-06-18 | 09:02

Petrus Poortwachter | 05-06-18 | 09:02
Wilt u beweren dat de meeste gelukszoekers te dom zijn om te leren lassen?
Denk het niet.
Ze willen het niet. Niet leren en niet doen.
Gek eigenlijk.
In een land als Australië doen ze er alles aan om buitenlanders tegen te houden die er willen werken...
... en in Nederland krijg je de buitenlanders met geen stok aan het werk.

jemagookniksmeer | 05-06-18 | 09:12

@jemagookniksmeer | 05-06-18 | 09:12
In Australië zijn het dan ook de vietnamezen en andere Aziaten die er willen werken, geen Afrikanen. Afrikanen zijn al generaties gewend door het westen te worden onderhouden, van missie tot OWS. Nu komen ze het vast halen en niemand die ze tegen houdt.

bergsbeklimmer | 05-06-18 | 09:31

We krijgen straks de sport van gemeente naar gemeente hoppen. En na een paar gemeenten maakt de gemeente er de sport van om nog sneller te reageren dan de voorgaande gemeente. Het is nu Amstelveen, omdat geen onderdag wordt gegeven, straks Diemen, Weesp, Aalsmee (bijna goed), etc.

Atlantis-95 | 05-06-18 | 08:59 | 2

Mooi, jaag ze dan maar op. Elke dag hun inboedel laten verslepen tot ze het zat worden.

2voor12 | 05-06-18 | 09:04

2voor12
"Hun inboedel"? Alles is gepikt!

Mastermattie | 05-06-18 | 09:31

Kick out WAH

Petrus Poortwachter | 05-06-18 | 08:58

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland