Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Whawha Gertje. De crimigranten kloppen want de Belg doet het niet

Maar meneer de burgemeester: het Vlaams Belang (gepolicorde versie van het Vlaams Blok van vroeger maar stiekem nog steeds net zo erg) heeft een postercampagne tegen "crimigranten" opgezet met geschminkte acteurs. De boodschap is duidelijk: iedereen die geen Ware Vlaming c.q. verdrietige alcoholist is met platen van Eddy Wally in de kast slaat oude omaatjes inelkaar. Sad times really. Goed, feest bij Verstandig Links want door deze campagne is een zinnige discussie over migratie weer een paar weken onmogelijk. Amai.

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
herrietuttel | 16-04-18 | 19:37

Het impliciete geweld van de islam-immigranten uitdrukken met beeldvorming van letterlijk geweld bij 'n oudere vrouw.
Het geschminkte van 't plaatje is geen bezwaar.
De gelijkschakeling van 't impliciete geweld met het expliciete geweld is waar de vlag niet helemaal de lading van het schip dekt, zouden wij in Holland zeggen.
Eh, tactisch dus nogal gericht op korte termijn, omdat iedereen weet, dat angst weliswaar heel groot kan zijn, maar relatief kort duurt; iedereen went aan angst. Altijd. Dat weten we van soldaten in de loopgraven. Alles went.
Daarom was de poster van Leefbaar Rotterdam (en de opvolger in Amsterdam) veel slimmer en langdurig invloedrijk; 'partners kies je zelf'.
En dan natuurlijk alle denkbare combinaties met elkaar in omarming.
Want 'wat' ontmaskert zo'n goede poster wel niet aan hypocrisie (?); nou, dat alle linkse partijen zo hoerig als wat nog slechts mompelen, 'dat 't niet effectief is, en partijen tegenover elkaar opzet' (whêh; wat 'n niks-argument), en ook, dat die islamitische partijen NIDA en DENK, 'helemaal' door de mand vallen als schijnheilige despoten, en primitieve intolerante griezels, 'omdat de vrije partnerkeuze hun eigen dochters op 't idee zou kunnen brengen, dat ze niet uitgehuwelijkt willen worden'. (al die import-mensen blijken dus 'echt' zo primitief als de neten te zijn; hoogst irritant en vastgeroest in hun mono-gelijkje)
De zwakte van die islamitische importmensen is immers, dat ze primitief en racistisch-eigen-club-eerst denken.
Die achilleshiel moet je blijven beschieten; want daarmee gaat hun hele kaartenhuis onderuit; (zoals ook de arrogantie van kerken onderuit gaat, zodra blijkt, dat de priesters en dominees hun vingers niet thuis kunnen houden zodra er kleine kinderen in de buurt zijn; ook dat blijkt niet goed te praten, zodra 't eenmaal is aangetoond)
Gemiste kans voor Vlaams Belang.
Als ik Belg was (há) zou ik nog maar even op de N-VA stemmen, áls ik al zou stemmen.

Der Paulie | 16-04-18 | 16:21

"De boodschap is duidelijk: iedereen die geen Ware Vlaming c.q. verdrietige alcoholist is met platen van Eddy Wally in de kast slaat oude omaatjes in elkaar."

Zijn zij van de Geenstijl nou ook al niet in staat om politieke uitlatingen integer en rationeel te interpreteren? Nergens zegt deze campagne dat immigranten gewelddadige criminelen zijn. Het zegt dat immigranten DIE crimineel zijn het land uit moeten worden gezet. Grande Difference!

stampertje85 | 16-04-18 | 13:17

Volgens mij bestaat die Zentgraaf niet eens en is het gewoon een "reaguur-bait" account dat de redactie heeft om de gemoederen weer eens lekker op te porren. Een beetje een "Wat als we een Joop-figuur in de redactie hadden?" experiment. Nou het lukt wel, want iedereen is zwaar over de zeik.

Maar los daarvan het is hoog tijd dat het verblijven in Nederland (of Belgie, etc.) door vreemdelingen weer als een privilege wordt gezien in plaats van een recht, los van wat ultra-linkse clubjes (verenigde naties commissie'tjes etc.) daar van vinden. Net zoals de anti-wapen-lobby in de VS roept (Ja maar dat is niet meer van deze tijd want toen hadden ze alleen musketten) kun je roepen dat al die vluchtelingenverdragen, vanwege de ultra-mobiliteit (de "Jet Set" van de jaren '50-60 zijn de asielzoekers van nu), ook niet meer van deze tijd.

EnNouJijWeer | 16-04-18 | 12:56

Dat zelfs acteurs zich moeten gaan schminken, dat heeft zelfs Sargentini niet kunnen denken.
Dat Dotan in déze wereld moet opgroeien ...

koperbij | 16-04-18 | 12:12

Lol beste titel in tijden.

Michael_Scott | 16-04-18 | 11:27

"het Vlaams Belang (gepolicorde versie van het Vlaams Blok van vroeger maar stiekem nog steeds net zo erg)"
Leg dan eens uit wat er zo "erg" is aan Vlaams Belang en Vlaams Blok ?
In 1992 kwam Vlaams Blok met een 70-puntenplan als 'antwoord op het vreemdelingenprobleem'
Hier de herziene versie van dat plan uit 1996 newsroom.roularta.be/static/15032016/7...
Het Vlaamse blad Knack zocht uit wat er van die 70 punten terecht is gekomen, het zal de lezers op GS niet verbazen dat sommige van die ideeën nu gewoon ingevoerd zijn..... www.knack.be/nieuws/belgie/70-puntenpl...

Sommige van die regels krijg je waarschijnlijk nooit meer voor elkaar zoals (69) Terugsturen 1e generatie en (70) terugsturen 2e en 3e generatie.
Maar bij heel veel van die 70 punten denk je: "ja logisch natuurlijk", of het zijn punten die in sommige landen heel gewoon zijn.

Bijvoorbeeld: "VERPLICHTE TERUGKEER NA VIJF MAANDEN WERKLOOSHEID"
In heel veel landen kun je gewoon optieven als je werkloos raakt, en is je werkvisum ongeldig, dan hoef je echt niet te proberen om een uitkering aan te vragen.....

gas-man | 16-04-18 | 10:46

"De boodschap is duidelijk: iedereen die geen Ware Vlaming c.q. verdrietige alcoholist is met platen van Eddy Wally in de kast slaat oude omaatjes inelkaar. Sad times really."

Dít maakt iedere zinnige discussie over migratie telkens weer onmogelijk. Die constante stroom extreme conclusies op basis van 2 zinnen. Dus een Vlaming is ofwel een racist, ofwel een zielige alcoholist. Dan kan wat mij betreft iedere immigrant óók een crimineel zijn. Ik word moe van het doodslaan van realisme met belachelijke vergelijkingen.

Dutchbeaurouge | 16-04-18 | 09:30

Een Nederland zonder Marocs, voddedoeken en Turken. Ik zou morgen terug komen.

LasVegasTheGuy | 16-04-18 | 07:18

Ja ja, wij hier maar de problemen oplossen en jij wil dus straks lekker profiteren. Dat gaat mooi niet gebeuren. Doe jij je centjes maar mooi in die gokmachine met trekarm tot je arm bent en artrose in je schouder krijgt, wij leven dan als een prins en kijken Vrijmibo. Doe Arnold Swarzenegger de groeten.

Ikreaguuralzesjaar | 16-04-18 | 08:41

Wat is er mis met Eddy Wally, Zentgraaff?
Filip de WInter zou mijn ideale schoonzoon zijn en ik vind ook dat onze mensen beschermd moeten worden. Nou ja, onze mensen, vooral MIJN mensen, maar als je het vriendelijk vraagt ook jullie mensen.

JvanDeventer | 15-04-18 | 23:53

Ik kan me vergissen maar was het niet zo dat het overgrote deel van de criminaliteit van 'immigranten' komt , wat je daar ook precies onder verstaat ...
Zie eigenlijk niet in wat er mis is met de poster.

Zwizalletju | 15-04-18 | 22:42

Als die burgeroorlog uitbreekt weet ik wel aan welke kant ik zal staan.
De goeien hangen we apart, en dan hebben we aan 2 bomen wel genoeg !

Wim van Ingen | 15-04-18 | 22:40

Jaja, jij bent er een van; Caedite eos. Novit enim Dominus qui sunt eius.

miko | 15-04-18 | 23:57

Ook ik ben vóór beperkte immigratie, ivm behoud van de eigen cultuur en draagkracht op zowel financieel als logistiek vlak. Maar toch vind ik het jammer dat de discussie over criminaliteit zo eenzijdig gevoerd wordt: ja, veel immigranten doen hele foute dingen, maar ja heel veel autochtone nederlanders doen ook hele foute dingen.

Ik ben opgegroeid in respectievelijk een volledig blanke en een overwegend blanke omgeving. Ik heb daar de meest walgelijke dingen meegemaakt èn om me heen gezien bij anderen. Incestueuze bastaardkinderen, uitbuiting, marteling, vernedering, (poging tot) moord, verkrachting, intimidatie. Artsen/docenten die het weten maar niks melden. Politie die 'geen bewijs heeft'. OvJ's die omgekocht worden. Voogden die jou de schuld geven en je op straat dumpen. Pro deo advocaten (want je bent een kind) die geen vinger uitsteken. Allemaal blank, hoogopgeleid, rustige woonomgeving, de betere sociaal-economische klasse.

Ik had steun aan mijn geïmmigreerde vriendin en haar familie. Aziaten. Ik heb mijn leven opgebouwd, volledig zelf, vanaf ergens onder nul, en dat is goed geslaagd dus ik ben totaal niet zielig. Maar ik vind het wel betreurenswaardig dat niet naar dat soort blanke criminaliteit gekeken wordt. Dat we vervallen zijn in een soort zwart-wit discussie waarin blanken heilig zijn en immigranten gevaarlijk. Dat moet beter kunnen, lijkt me.

Om met Basil te spreken: my 2 cents. ;-)

einStina | 15-04-18 | 21:45

@Gulliver: als je niet eens de hele post leest, zou je gewoon niet moeten reageren.

@Rdock: ik houd geen pleidooi voor goede immigranten, maar roep op autochtonen net zo scherp te benaderen als allochtonen en te straffen. Maar als je niet kan lezen en wel met ongefundeerde beledigingen wil smijten, kan je beter je mond houden.

@BluePeanut: thanks voor tenminste goed te lezen. En je opkomen daarvoor! :)

einStina | 16-04-18 | 09:17

Je gaat toch niet ontkennen dat de criminaliteit nog nooit zo hoog is geweest?! Opvallend genoeg ook het hoogst onder allochtonen. Ze maken er zelfs programma's over. Met een politie die met cijfers goochelt, niet ethisch mag profileren en zo veel mogelijk wegkijkt wordt het er ook niet beter op. Het gaat toe naar een maatschappij als waar zij vandaan komen: messentrekkerij en roven voorop. Maar blijf jij dat maar ontkennen, omdat je een aardige allochtoon kent.

Wachtmaar! | 16-04-18 | 11:31

@Wachtmaar: criminaliteit ontkennen? Jij hebt mijn tegel + reacties echt slecht gelezen. Knap van je.

einStina | 16-04-18 | 11:54
▼ 18 antwoorden verborgen

"het Vlaams Belang (gepolicorde versie van het Vlaams Blok van vroeger maar stiekem nog steeds net zo erg) heeft een postercampagne tegen "crimigranten" opgezet met geschminkte acteurs."

Zentgraaff heeft natuurlijk 100% gelijk. Indien die foto van die in elkaar gebeukte mevrouw - in elkaar gebeukt door immigranten - niet echt/authentiek is, maar fake, slechts een geschminkte acteur, dan is dit een staaltje stemmingmakend nepnieuws die een zinnige discussie over migratie weer weken, of misschien wel maanden onmogelijk maakt.

Hou je aan de echte feiten, die zijn vaak al schokkend genoeg, en die hoef je niet te "pimpen" zoals Vlaams Belang dat doet. Maar die domme Belgen doen dat kennelijk niet, zich aan feiten houden. Domme Belgen, terwijl ze jaren geleden zo'n originele poster hadden met de benen van een Vlaams fotomodel in Louboutins, waar met streepjes werd aangegeven wat de juiste roklengte was voor de verschillende "rekkelijken en preciezen" van de godsdienst van de vrede. Weet iemand nog wat ik bedoel, en kan iemand wellicht een linkje naar die poster geven?

Dr_Johnson | 15-04-18 | 21:39

Hartelijk dank, Nonkel Frituur! Ja, dat is hem. Die is toch honderd keer grappiger, intelligenter, subtieler, de "vrije" westerse normen en waarden vertegenwoordigend, dan dat bebloede - nep - gezicht?

Dr_Johnson | 15-04-18 | 21:51

Een zuur links wijf zegt gerust:"Ja, maar dat met die korte rokjes hoeft van mij ook niet, liever een hoofddoek dan dat".
Let wel, dit is een citaat, geen verzinsel van me.
Helaas.

LuckyGirl | 15-04-18 | 22:22

Ik stem voor rokjes!

TaliSepatu | 16-04-18 | 01:29
▼ 1 antwoord verborgen

Volgens passief links zijn het allemaal slimmigranten. Doktors en tandartsen enzo.

BozePaarseMan | 15-04-18 | 21:39

En als dat zo zou zijn is het toch onvoorstelbaar egoistisch van de multicultiralisten om deze mensen dan hierheen te halen. Hebben de achterblijvers in hun eigen land dan geen recht op goede doktors en tandartsen? Stop the brain drain.

Rest In Privacy | 15-04-18 | 22:02

Juist, ze mogen samen met de crimigranten snel weer terug naar die heimat.

BozePaarseMan | 16-04-18 | 00:20

Niet waar, dat zijn apothekers. Voornamelijk van de ambulante soort schat ik in.

TaliSepatu | 16-04-18 | 01:30

Wat zou er precies mis kunnen zijn met de wens crimigranten buiten te houden?
Geweldig woord trouwens, mooie aanvulling op rapefugees.

Tapu | 15-04-18 | 21:35

Nou ja, "verstandig links" is dan in ieder geval nog iets te lachen op de zondagavond.

knutsel_ | 15-04-18 | 21:29

Welke argumentatie of feiten zijn er voorhanden om dit te pareren danwel te ontzenuwen? Tja.

ristretto | 15-04-18 | 21:24

Voor de echte Islam, kijk Canvas; City of ghosts. 22:25 uur.
De moeite wel waard.
On topic; die ziekte doet me denken aan die zelfontbrandingen, die je ook weleens ziet, als de verblijfsvergunning uitblijft.

Carmelita | 15-04-18 | 21:20

Zentgraaff: hoe lang moet er volgens jou nog gediscuzeurd worden over immigratie?

caspert79 | 15-04-18 | 21:19

Zitten 100 groenlinksers in een zaaltje. Vraagt de spreker aan de mensen in de zaal: wie is er voor de opvang van alle vluchtelingen? Alle 100 steken ze enthousiast hun hand omhoog. En dan komt de tweede vraag: wie is er bereid om 100 euro per maand in te leveren om dat te bekostigen? En ... nou niemand steekt zijn hand omhoog. Want sociaal zijn in Nederland betekend voornamelijk het uitgeven van andermans geld!

Rdock | 15-04-18 | 21:56

Rdock | 15-04-18 | 21:56,

Ter aanvulling, in hetzelfde zaaltje; "wie is er bereid zelf een vluchteling in huis te nemen"?
De linkse kerk riep Nederlanders daar ook toe op, vlak nadat de EU de vluchtelingencrisis organiseerde. Doelbewust, door heel Afrika, Azië en het Midden Oosten op te roepen hier naartoe te komen. Veel linkse BN-ers wisten het wel; "goed plan, jammer dat ik geen plek heb".
Bij mijn weten is de volgens links "extreemrechtse, racistische" Annabel Nanninga de enige BN-er die daadwerkelijk een vluchteling in huis nam.

Dandruff | 15-04-18 | 22:13

Jammer dat het lijstje met bn-ers die er een huis zouden nemen niet meer te vinden is

Man.man.man | 15-04-18 | 22:27
▼ 1 antwoord verborgen

N-VA heeft vele ex-Vlaams Belangers ontgoocheld. Een groot aantal zou terug voor Vlaams Belang kunnen stemmen, maar met zo'n knullige campagne gaat dat niet lukken. Ik denk dat Bart De Wever feest gevierd heeft toen hij de affiche zag.

Nonkel Frituur | 15-04-18 | 21:14

Bij een EHBO-cursus zijn Lotusslachtoffers ook handig om in het echt situaties te herkennen.

B.Spiritus | 15-04-18 | 21:04

Lotusslachtoffers. Bestaat dat nog? Geinige ankekdote. Ik zal u vertellen begin jaren '70 vorige eeuw was mijn vader voorzitter van het rode kruis in een of ander gat in Limburg en 1x keer per jaar was er dan een oefening met Lotusslachtoffers alleen begreep ik als 4 of 5 jarig menneke het woord Lotus niet want het Chinese restaurant in het dorp heette Lotus. Dus ik helemaal verward en vroeg dan wat heeft het restaurant met het rode kruis te maken? Hahahaha.

Basil Fawlty | 15-04-18 | 21:26

@Basil Fawlty Ja hij had nummer 63 met witte rijst. Voor zijn leven werd gevreesd.

knutsel_ | 15-04-18 | 21:34

Heeft het niet gehaald. Snik. Nummer 63 is echter met alle egards begraven. Ghehehe!

Basil Fawlty | 15-04-18 | 21:50
▼ 1 antwoord verborgen

Soms vraag ik me af: hoe worden je hersens aangetast als je marxisme hebt.
Maar dan lees ik even een Zentgraaffje en begrijp het weer.
Discussie hadden we 40 jaar geleden moeten doen. Toen werd iedere poging tot discussie met geweld, gehoon of dreiging verhinderd. Nu nog steeds.
Nu moeten de verantwoordelijken verantwoording afleggen en gestraft worden en moeten de problemen worden aangepakt en opgelost.
Grapje hoor, Zentgraaff. Kopje rooibosthee? dan gaan we er gezellig, constructief en inclusief over praten.

arbeid_loutert | 15-04-18 | 21:03

Zentgraaff wil kritisch zijn op het establishment, maar wel goed zijn geweest na de oorlog. Kool geit katholicisme.

kaasfondue | 15-04-18 | 21:10

Het zou leuk zijn als bij iedere raadsvergadering waar SS bij is, iemand in het publiek een bordje heeft met"de tekst: "mijn huidskleur heeft vooral in mijn voordeel gewerkt". Ze zal nu wel snel uit haar partij worden gezet.

arbeid_loutert | 15-04-18 | 21:24

Dit bewijst eens te meer dat deze mevrouw een narciste pur sang is die zich niet druk maakt over een kleinigheidje als de waarheid, zolang ze maar in beeld is.

MickeyGouda | 15-04-18 | 21:25

ja,diedus! | 15-04-18 | 21:01 |:
Eindelijk iets om te lachen!

LuckyGirl | 15-04-18 | 22:12

Filip "crimigranten" De Winter, Geert "Dit is niet hun land" Wilders en Edwin Wagensveld zijn één grote door de AIVD gespinde hoax om zoveel mogelijk anti-rechts sentiment te kweken, dat kan niet anders.

Sbas | 15-04-18 | 20:52

Wat stel je dan voor om de islamisering en omvolking aan de kaak te stellen?

Rest In Privacy | 15-04-18 | 21:57

Fijn hè? Om overal complotten in te zien. Ik zie die goedkope uitlatingen van beide heren veel meer als "opgeven". Ze weten dat ze niet gaan regeren, dus gaan alle filters weg en word het een preek voor de (kleine) achterban.

Rest In Privacy | 16-04-18 | 09:22

Zou mij trouwens niets verbazen als dat wijf op de foto, met een pintje teveel om haar bek is gegaan. De kasseien van Antwerpen zijn hard.

Ruimedenker | 15-04-18 | 20:47

Ruimedenker | 15-04-18 | 21:09
Weet u wat? Oma viel recht voorover op de schminktafel en omdat het resultaat naar wens was belde ze cissy van Jeauleau om zich te laten portretteren.
Kweenie heur, maar uw manier van denken maakt mijn bètabrein wat ballorig.

toetssteen | 15-04-18 | 21:19

Kaas, Toets, ik zat er volledig naast.
Dat ouwe wijf is geschminkt en weerspiegelt op geen enkele wijze de werkelijkheid.
Fake News. Belgen zijn gewoon kudtbuitenlanders en zeker de Vlamingen !

Ruimedenker | 15-04-18 | 21:25

@Toets
Beter verwoord dan Hugo Claus dat zou kunnen. U heeft goesting.

Ruimedenker | 15-04-18 | 21:30
▼ 3 antwoorden verborgen

Links jubelt: kijk rechts eens gemeen doen. Over de criminaliteit van de scooterjongetjes gaat het dan al lang niet meer.

lingo star | 15-04-18 | 20:46

Deze is raak !

ja,diedus! | 15-04-18 | 20:48

Yup, Halsema'tjes aller landen hoeven alleen nog maar naar dit soort acties te wijzen om verder te gaan met weg kijken.

atheïstisch stemvee | 15-04-18 | 20:51

@redactie Eddy Wally is een held, graag geen grappen daar meer over maken a.ub.

Kartelmaster2000 | 15-04-18 | 20:46

Bedankt voor de bijval Nonkel ;-)

Kartelmaster2000 | 15-04-18 | 21:06

Danny Walley is ook een held.

kaasfondue | 15-04-18 | 21:14

Inderdaad Eddy Wally was een held bij onze zuiderburen.
Ik maakte ook eens een grappige opmerking tegen een Vlaamse (nee geen Belgische) collega over Eddy zijn geverfde haren.Ze werd nog net niet boos maar ik hoorde wel aan welke goede zaken hij in Vlaanderen had gedoneerd en helpen opzetten.
Het is al vele jaren terug maar met deze opmerking van de redactie moest ik er onwillekeurig aan terugdenken

berg545 | 15-04-18 | 21:32
▼ 3 antwoorden verborgen

Met links is er nooit een zinnige discussie over migratie mogelijk geweest. Je hebt meer kans om een Jehova Getuige te overtuigen om van zijn/haar geloof af te stappen. Beide groepen zijn leden van een kerk waar dogma en cherry-picking de norm zijn en kritisch denken een zwaktepunt.
Overigens, je hoeft geen oma's te schminken. Ga gewoon naar Italië waar bejaarden en zwangere vrouwen (in het ziekenhuis zelfs) worden verkracht en vermoord door crimigranten, of in delen gehakt en gedumpt op straat. Dat soort shit die in Italië gebeurd, gebeurd hier nog niet op zo'n schaal omdat Nederland een paar stations verder weg is, maar het komt hier wel wegkijkers. Of zoek in Google naar en gebruik de foto's van het verkrachte en vermoorde linkse lijf van Elin Krantz in het bos waar de crimigrant haar gedumpt heeft, om maar een voorbeeld te noemen.

letters_of_cijfers | 15-04-18 | 20:43

Het lijkt wel wettelijk verboden om de ontelbare slachtoffers van de ongecontroleerde massa-immigratie in beeld te brengen.
Het is hier (ook vanavond) al vaker gezegd; we werden destijds doodgegooid met de beelden van Aylan. Geboren in het veilige Turkije, maar verdronken omdat zijn vader gratis naar de tandarts wilde in Zweden. Afschuwelijk, en alle tegenstanders van immigratie moesten zich schuldig voelen. Maar de foto's van een platgereden baby in Nice, en een in tweeën gereden 11-jarige in Stockholm mochten we niet zien. De voorstanders van de import van de jihad willen daar niet mee geconfronteerd worden.

Het wordt steeds gekker. Na de hype om #metoo, dat voornamelijk ging over seksueel getinte grapjes 20 jaar geleden, zwegen de meeste media stelselmatig over de reeksen misbruikschandalen in Rotherham, Telford en nog zo'n 20 Britse steden, waarbij vele duizenden kinderen jarenlang werden verhandeld, misbruikt en zelfs vermoord. saltmines.nl/2018/04/02/metoo-blijkt-...
En het enige Labourlid dat de waarheid sprak, nam haar woorden terug en trad af. cult.tpo.nl/2018/04/02/het-evangelie-v...

Dandruff | 15-04-18 | 21:05

Dandruff | 15-04-18 | 21:05
Net als Nederland is Engeland een pedoparadijs. Zo'n Jimmy Saville kon gerust alles neuken wat los en vast zat. Iedereen leek dat wel best te vinden, hij was er zo trots op dat hij er vaak naar hintte. Hij kreeg zelfs de sleutel van een mortuarium en deed daar hele nare dingen met lichamen.

Wegkijken gaat nog verder dan alleen criminaliteit van asielzoekers en moslims vergoelijken/negeren. Voelt echt heel vies om in een West-Europese wereld te wonen waar mensen de blik afwenden van de realiteit...

VeelTeSteil | 15-04-18 | 21:14

Ik zou die zaken niet met elkaar willen vergelijken.
De reeksen Pakistaanse pedoringen in GB maakten voor zover nu bekend vele duizenden slachtoffers, die werden verhandeld, gemarteld, gedrogeerd, zelfs vermoord. En aangiftes werden en worden weggewuifd, want "discriminatie". Kern van het probleem was dus Politieke Corruptheid.
Jimmy Savile profiteerde vooral van het feit dat hij beroemd was, èn dat seksueel misbruik destijds veel meer een taboe was dan nu. Er waren wel onderzoeken naar hem; slachtoffers werden dus niet weggestuurd om Savile te sparen, zoals in oa Telford.
Slachtoffers werd ook niet opgedragen "hun muil te houden", om met Labour MP Naz Shah te spreken. www.thesun.co.uk/news/4299167/corbyn-...

Dat van die sleutel en die hints is wel bizar trouwens, heb je daar een bron van?

Dandruff | 15-04-18 | 21:32
▼ 5 antwoorden verborgen

Toch valt het mij op dat steeds minder vrouwen & meisjes op het station staan te zingen " wees welkom allemaal, 'k ben zo benieuwd naar jouw verhaal". Ik ben er de afgelopen weken geen een meer tegen gekomen.

Annemariakoekoek | 15-04-18 | 20:42

Allemaal vermoord , misschien ?

ja,diedus! | 15-04-18 | 20:55

Allemaal het licht gezien net als annefleur?

Man.man.man | 15-04-18 | 22:29

Altijd leuk die politieke vluchtelingen in het bijzonder. Analfabeet, dus die weten exact wat er in hun land gebeurd.

kwark001 | 15-04-18 | 20:40

Zentgraaff is een linkse wegkijker. Een soort Pechtold. Dat wil hij hier wederom duidelijk maken. Dat is denk ik het doel van zijn wederom middelmatige stukje.

HaatbaardKnipper | 15-04-18 | 20:50

Aangezien huidskleur geen ene bal te maken heeft met crimineel gedrag lijkt het me verstandig om de pakkans te verhogen tot pakweg ongeveer 90%. Wit, blank, getint, zwart of geel, crimineel gedrag moet bestraft worden.

Promedio | 15-04-18 | 20:37

Heeft u wel eens ‘opsporing verzocht “ of op de site van de meest gezochte criminelen van Nederland bekeken ? U plempt poep.

ja,diedus! | 15-04-18 | 20:51

Promedio plempt altijd poep en geeft nooit antwoord. Lekker dom door laten lullen dus.

beau van rtl | 15-04-18 | 21:44

Wat zeg ik? U poept plemp, m'n waarde!

bisbisbis | 15-04-18 | 21:45
▼ 1 antwoord verborgen

Waar heeft Zentgraaff nou weer last van? In ieder geval niet van argumenten. Die zijn zoals altijd weer onvindbaar. Hij zit nu vast ergens in een Che Guevara shirtje rauwe broccoli te knagen.

hustler01 | 15-04-18 | 20:35

Misschien een hele mooie vriendin op de haak geslagen, maar afgestudeerd op de HvA.

letters_of_cijfers | 15-04-18 | 20:51

Zentgraaff = het linkse 'geweten' van GS. Die gast is gewoon ingehuurd om af en toe een links stukje te schrijven, iets met plausible deniability. Alleen heeft ie het zelf waarschijnlijk (nog) niet door.

Klassenfeind | 15-04-18 | 20:54

Wat hier komt onder het mom van "vluchteling" is meestal uitschot.
En allemaal moslim. Geen Christenen die daar worden vervolgd, maar moslims, en ze zien er niet echt vervolgd uit.
Veel eisen en een grote bek hebben, dat kunnen ze, maar meer ook niet.

ZZP-er | 15-04-18 | 20:32

Gewoon de pure waarheid. We horen nog geen tienduizendste van wat die gasten uitvreten, in de steden is zo’n beetje elke straat en huis overvaller een allochtoon, dus is geen woord aan gelogen dat je ellende binnenhaalt.

dutch bikkel | 15-04-18 | 20:30

Een Zentgraaffje op zondag: net zo erg als een Zentgraaffje op een doordeweekse dag.

De Vrijlansier | 15-04-18 | 20:24

De nieuwe Johnnie Quid...

Klassenfeind | 15-04-18 | 20:57

On topic: faken is altijd -1, zeker wanneer het niet eens hoeft. Hoe dom!

Jan, Leiden | 15-04-18 | 20:18

VeelTeSteil | 15-04-18 | 20:50 |

Ooit naar opsporing verzocht gekeken? Kleine waarschuwing vooraf; maar ze laten het genezende toegetakelde gezicht wel gewoon zien. Legio voorbeelden ervan.

Jan, Leiden | 15-04-18 | 22:54

Jan, Leiden | 15-04-18 | 22:54 |:
Het probleem zit hem meer in een pas toegetakelde bejaarde vinden die postergirl wil zijn van een politieke campagne.
Ik zou het iedereen afraden.

LuckyGirl | 15-04-18 | 23:28

LuckyGirl | 15-04-18 | 23:28 |
Ja, dat is wel zo. Maar om dan maar oemand te schminken? Mwah. Dan beter korte tekst en harde cijfers.

Jan, Leiden | 16-04-18 | 00:13
▼ 3 antwoorden verborgen

Of topic: Indonesië met islam in meerderheid in parlement wil overgaan tot een compleet alcoholverbod i.v.m. nu vergiftigingen omdat het nu al niet meer mag worden verkocht. Hoe snel is dat geen shariastaat geworden in 20-30 jaar!

Jan, Leiden | 15-04-18 | 20:17

Volgens het NOS Journaal was er drie jaar geleden "ineens" een alcoholverbod. Heeft echt niks met de religie van de vrede te maken hoor. Hetzelfde journaal wist wel te melden dat de toename van dodelijke slachtoffers de moslim-partijen goed uitkwamen in het debat.

OverdaanDerOnderheid | 15-04-18 | 22:02

Begin me af te vragen waar het wél echt goed is gegaan zodra de witte kolonisten waren vwrtrokken, de uitzonderingen nagelaten.

Jan, Leiden | 15-04-18 | 22:57

Jan,Leiden: Ja het mooie Indonesië is hard op weg om een zeer vrouwonvriendelijk land te worden. In bepaalde delen MOETEN vrouwen met sluiers over straat. Moeten GEKLEED baden in zwembaden of aan de kust. Zelfs Jokowi heeft hier geen stokje voor gestoken. Is het grootste Moslim-gedomineerde land op onze planeet. In de 70-er jaren droeg geen enkele vrouw een hoofddoek of sluier: nu rukt het fenomeen op en wordt het normaal. Jammer genoeg!

Eendragtmaaktmagt | 16-04-18 | 08:57
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat is er porcodio nou weer mis met Eddy Wally? Alles beter dan Dotan.

ristretto | 15-04-18 | 20:15

Amai Shanghai !
Is Eddy niet dotan?

Ruimedenker | 15-04-18 | 20:38

Perché bestemmi sempre? Di dove minchia sei? Dio cane

letters_of_cijfers | 15-04-18 | 20:54

zinnige discussie over migratie ?
Ik zou de ware cijfers van geweld/criminaliteit van "migranten" tegen autochtonen wel eens willen weten.
Lijkt me heel vrij essentieel in de discussie. Zeker als dit te maken heeft met een cultureel aangeleerde verachting tegen alles wat niet tot de eigen cultuur/godsdienst behoort.
Dan pas kunnen we een zinnige discussie voeren over of het verstandig is nog meer mensen van een bepaalde cultuur hier naar toe te laten komen.

Het is dus onzinnig om dit aspect buiten de discussie te houden zoals dit artikel bepleit

Rest In Privacy | 15-04-18 | 20:12

#Domrechts doet dom. Je verwacht het niet.

BigSmoke | 15-04-18 | 20:11

Domrechts is dom, dan kun je het verwachten. Dat slimlinks zo dom is, dát verwacht je niet hè.

Ruimedenker | 15-04-18 | 20:57

Domrechts, dat heb ik al een tijdje niet meer gehoord. Wat er dom is deze posters ontgaat me ook een beetje eigenlijk. Er is nu eenmaal veel geweld van migranten tegen de oorspronkelijke bevolking. En voordat je het gaat zeggen,mhet is niet zo dat als Ahmed, Mohammed en N'Bongo hier niet waren dat deze zwakkeren dan alsnog in elkaar geslagen zouden worden door den Sjefke of Filip. Het migrantengeweld is werkelijk bovenop het geweld dat in een homogene samenleving aanwezig is. Dat laatste wel in veel mindere mate.

Rest In Privacy | 15-04-18 | 21:46

Mensen met een andere mening dom noemen is een bewijs van onvermogen. Bij gebrek aan argumenten is links de laatste tijd alleen aan het demoniseren en schelden. Intellect is tegenwoordig op links ver te zoeken
Het is alleen maar "dit mag niet en dat mag niet" en rechts is stom.

Rest In Privacy | 16-04-18 | 07:58
▼ 1 antwoord verborgen

Crimigranten. Met hun kraaloogjes en hun klapmonden.

atheïstisch stemvee | 15-04-18 | 20:10

Niet subtiel inderdaad. Maar liever dit dan krampachtig altijd maar de werkelijkheid ontkennen. Een keer kijken naar Opsporing Verzocht en je weet meer over wat er gaande is in de samenleving dan wanneer je naar het zalvende gepraat van sommige politici luistert.

halbstark | 15-04-18 | 20:09

Leuk, een NRC artikel.

derkccs | 15-04-18 | 20:07

+1

Man.man.man | 15-04-18 | 22:33

Vorm boven de inhoud want ik deug en ben een lichtzinnige corpsbal... Deze campagne kan zoveel beter maar er is nog geen woord van gelogen. Profetisch met de snelheid van het licht.

Desmoulins | 15-04-18 | 20:06

Ach welnee, dat het niet erg subtiel is is duidelijk. Maar dat politiek correcte gaat er ook hier in NL steeds meer af. Mensen zijn het linkse geneuzel beu, althans dat is mijn perceptie.

fackme2 | 15-04-18 | 20:00

Wij doen altijd een woordspelletje tijdens opsporing verzocht. We tellen het woord blank en de woorden licht getint .... en wat denk je ... <1% = blank en de andere 99% = licht getint! Tja dit is het enige NPO programma waar ze de waarheid niet kunnen verbloemen. En dan mag de gewone niet criminele autochtone Nederlander niet etnisch profileren. Nou ik zeg je: het is een kwestie van levensbehoud.

Rdock | 15-04-18 | 19:55

Ja maar dat komt omdat wij ze discrimineren dus is de oververtegenwoordiging een bewijs van blanke onderdrukking.
True story!

LuckyGirl | 15-04-18 | 20:06

LuckyGirl | 15-04-18 | 20:06
Hoho. Blank mag ook niet he, dat geeft de superioriteit van lichter gepigmenteerde mensen aan. Daarom moeten we dat stupifyen door opeens met wit aan te komen. Omdat sommige mensen van alles in hun hoofd hebben gehaald en van alles en nog wat verzinnen om het eigen miserabele kutleventje nog wat voor te laten stellen.

Acar_ketimun | 15-04-18 | 23:39

CrimiNEEEgggh....
Nope ga het niet zeggen.

oplichter | 15-04-18 | 19:54

Hé oplichter, je wilde toch niet kudtbuitenlanders zeggen hè? Damannie hoor!

Ruimedenker | 15-04-18 | 20:52

Ruimedenker | 15-04-18 | 20:52
Gewoon neger, maar daar schijnt men ook al apeshit op te gaan. So be it.

Acar_ketimun | 15-04-18 | 23:36

De wreedheid en brutaliteit van de crimikrachtiërs is zo groot dat het voor mij niet te bevatten is. Vreemd genoeg geldt dat voor vrouwen precies zo. Sommige vrouwen beweren dat het pertinent onmogelijk is dat iemand nog last kan hebben van misbruik lang geleden. Dat zou op den duur wegslijten, zeggen ze. Dat is een typisch linkse verwarde geestestoestand, die ontkenning en de victim blaming. Vrouwen lokken het zelf uit, het loopt ze dun in de schoenen. Zeggen Nederlandse vrouwen van Nederlandse afkomst. Een Nederlandse bejaarde vrouw die in het park door een blanke Nederlander is gegrepen verklaart als reactie dat alle crimigranten uit qat-landen lieve jongens zijn. Kortom, ik begrijp helemaal niks meer van deze wereld.

Nivelleermarionet | 15-04-18 | 19:54

Diezelfde vrouwen beweren dan weer wel dat je tot in de 18e generatie last kan hebben van de slavernij.
Dat dan weer wel.

LuckyGirl | 15-04-18 | 20:03

Politieke correctheid is als het korset van de democratie. Ziet er charmant en lenig uit, maar het verstijft je en hongert je langzaam uit, je wordt steeds bleker (ghehe) en zwakker tot je zo zwak ben dat je niet meer zelfstandig rechtop kunt blijven en je dat korset wel móét dragen. Uitdoen is neerstorten en aanhouden is langzaam wegteren. Hoe dan ook is de dood dichtbij.

einStina | 15-04-18 | 19:43

Het zijn van die stretchoorbellen waardoor je uiteindelijk je hele vinger door je oor kunt steken. Of van die nek-strek ringen. Je kunt se niet meer weghalen zonder dat het totaal gaat lubberen of de kop van het hoofd valt. De beerput is teveel gaan stinken om m nog open te trekken.

Hufterst | 15-04-18 | 19:55

@Hufterst
... de kop van het hoofd valt...
Ik moest even lachen hoor.

Ries13 | 15-04-18 | 19:59

Goed gesproken einStina.

Ella | 15-04-18 | 21:37

Een van de belangrijkste dogma's van de linkse kerk; "de boodschapper is de schuldige".

Dandruff | 15-04-18 | 19:43

Logisch! Als die nou gewoon z'n smoel houdt, kunnen zij ongestoord met de koppie in het zand blijven staan. Veel relaxter. ;-)

einStina | 15-04-18 | 19:54

einStina | 15-04-18 | 19:54 |:
Het syndroom van Pechtold:"Als iedereen erover ophoudt dan is er ook geen controverse".

LuckyGirl | 15-04-18 | 20:01

@LG lol, die houden we erin!

einStina | 15-04-18 | 20:03

Prima poster die een belangrijk verkiezingsthema duidelijk maakt.
Beter dan: "stem op mij, dan krijg je 1000 euro".

Rommelende Onderbuik | 15-04-18 | 19:40

“Verstandig Links”

GS, het wordt nu toch echt tijd om Zentgraaff weg te bonjouren, of nog liever, zo’n harde trap tegen zijn bips geven dat hij in het M-O beland.

HeilTrump | 15-04-18 | 19:39

"Want door deze campagne is een zinnige discussie over migratie weer een paar weken onmogelijk." Zentgraaff leeft nog steeds een aantal decennia geleden, zo blijkt maar weer. De halfzachte naaktslak beseft niet dat een "zinnige discussie" over dit onderwerp nagenoeg onmogelijk is. Of zijn linkse matties komen de boel kort en klein slaan of migranten komen je even verbouwen met een betonschaar.

Ommezwaai | 15-04-18 | 19:50

Ommezwaai | 15-04-18 | 19:50 |:
Inderdaad, Zinnige discussies zijn al jaren onmogelijk, daar gaat deze campagne niets aan veranderen.

LuckyGirl | 15-04-18 | 20:14

Gelijk hebben ze.
Als je door Borgerhout loopt of Brussel-Zuid, dan schrik je je werkelijk kapot.
De Belgen hebben een nog groter probleem met hunnie dan wij hier.
Crimigranten, woord van het jaar.
Ik doe ook een poging criemkomers..... nee toch niet helemaal.

Ruimedenker | 15-04-18 | 19:35

Voort-vluchtelingen !

Ruimedenker | 15-04-18 | 20:35

Ruimedenker | 15-04-18 | 20:35 |:
Dat is 'm!

LuckyGirl | 15-04-18 | 20:41

Je laat me blozen Lucky ;-)

Ruimedenker | 15-04-18 | 20:50
▼ 3 antwoorden verborgen

Kijk.naar een aflevering van "Opsporing Gezocht" en je weet dat wat gechargeerd lijkt dichterbij de werkelijkheid zit dan je zou willen. Excessief geweld bij (huis)overvallen, ook tegen ouderen, is aan de orde van de dag. De daders worden doorgaans omschreven als "licht getint" of ze komen uit een Europees derdewereldland. De waarheid doet pijn.

MickeyGouda | 15-04-18 | 19:35

Of Noord Afrikaans. Dan weet je dat het een Mocrokaan is en zo heel nu en dan een vriendje van Boef.

Zeggen ze tegenwoordig ook nog donker getint als het een negert betreft? Ik kijk het al jaren niet meer. Zendtijd voor Criminallochtonen en ik ken ze nauwelijks.

VeelTeSteil | 15-04-18 | 19:43

Het is dat ik echt geen leven heb, want dit stukje is echt de moeite niet waard.

Rest In Privacy | 15-04-18 | 19:25

De poster vind ik prima, niet heel bijzonder en niks mis mee

Rest In Privacy | 15-04-18 | 19:28

Klopt, hij zegt nergens dat alle immigranten crimigranten zijn, alleen dat er zulke bestaan en dattie daar wat aan wil doen. Gevalletje wie de schoen past trekke hem aan, toch? How shocking.

einStina | 15-04-18 | 19:57

Helemaal niks mis mee.

Matatan | 15-04-18 | 19:24

OT: Geenstijl, ik heb het draadje van het jaar gevonden.
Een nieuw soort Zweden syndroom hahhahahaha.

'Terugtredingssyndroom' treft jongeren Zweden: 'ze vallen weg uit de wereld'

www.ad.nl/buitenland/terugtredingssyn...

Enjoy de socialistische collective verstandsverbijstering.

Tuborg øl | 15-04-18 | 19:23

Er is daar gewoon een linkse trol bezig geweest die de afgewezenen ingefluisterd heeft dat uitzetting niet gebeurt bij ernstige ziekte.
Hoe meer er aan meedoen, hoe eerder het als officiële ziekte wordt erkent.
Deze "ziekte" komt voor sinds 2000 en de besmettingsvorm is ONBEKEND maar toch is het besmettelijk?
Nou ben ik geen dokter (ik heb er wel eens 1 op tv gezien) maar dit klinkt als moord zonder lijk.

LuckyGirl | 15-04-18 | 19:58

'Vaak wordt hun herstel bespoedigd door een positieve verandering voor het gezin, zoals een permanente verblijfsvergunning.' Fokking geniaal. Ze krijgen het na een afwijzing, en het gaat mysterieus over zodra de verblijfsvergunning binnen is. En je krijgt het alleen in het (voorlopig) enige land waar mensen bereid zijn je te geloven.

'Na het allereerste geval in het noorden van Zweden in 1998 doken er nieuwe patiënten op, allemaal in de omgeving van het eerste kind.'
Dat lijkt me een foutje. Daar moet staan 'allemaal in de omgeving van de asieladvocaat van het eerste kind.'

Sjors W. | 15-04-18 | 20:20

Ik heb dat artikel met stomme verbazing gelezen. Dit soort dingen verzin je niet (of wel dus)

Materie Feilloos | 15-04-18 | 21:02
▼ 10 antwoorden verborgen
-weggejorist-
miko | 15-04-18 | 19:20
▼ 10 antwoorden verborgen

Nee, 'n aangespoeld kindje op 't strand gebruiken als symbool voor invaders-leed; 'dat' mag wel en is helemaal goed.
Wat is de boodschap van de 'alles-is-van-iedereen' en 'geen-mens-is-illegaal' logica? Dat we al die primitieven moeten binnenhalen, alsof 't Sinterklaas is.
Wat is de boodschap van de 'baas-in-eigen-land' en 'iedere-groep-mag-partijdig-zichzelf éérst-beschermen'' logica?
De ene manier van denken is communistisch/verwaterd socialistisch.
De andere manier van denken is conservatief/reactionair.
En beide groepen verdoemen elkaar, en gebruiken daarbij de laatste ronde van wereldoorlogen als de enige waarheid (net als bij godsdiensten bedenken de winnaars, het grootste gelijk te hebben, 'omdat' de god van de rechtvaardigheid aan 'hun' kant stond)
De ene groep begon met hun revolutie; de andere groep verzette zich daartegen.
Teveel revolutie is fout; teveel behoudzucht ook.
Maar omdat de oorlogs-strijd nooit stopt, en vrede slechts voortzetting is van dezelfde belangen-strijd met andere middelen, blijven we nog wel 'even' bezig.
Er komt nog wel 'n nieuwe ronde oorlogs-strijd.
Ook dat gaat weer 'n vuile oorlog worden.
Als één van de extreme uitersten wéér wint, blijft de strijd eindeloos doorgaan.

Der Paulie | 15-04-18 | 19:20

Belgen zijn sowieso veel meer van het beestje bij de naam noemen vreemd genoeg met al die parlementen en andere politieke rariteiten daar. Ik hoor ministers daar telkens zinnige dingen roepen en niet van die politiek correcte one-liner achtige meuk van hier. Wel hebben ze het qua allochtonen erger uit de hand laten lopen maar wij gaan net zo hard die kant op.

VeelTeSteil | 15-04-18 | 19:16

Zoveel beter doen die Belgen het nou ook weer niet. Het Vlaams Blok / Vlaams Belang wordt al decennialang geboycot, net als Leefbaar, Lijst Fortuyn, PVV en FvD in Nederland. Om over de lastercampagnes, schijnprocessen en bedreigingen nog maar te zwijgen.

Heel West Europa leidt onder een "weg met ons" elite, die streeft naar een extreme verhoging van (seksueel) geweld, islamitisch extremisme en terrorisme. Zogenaamd omdat de EU dan een excuus heeft om een stalinistische dictatuur te installeren; maar het is maar de vraag of de stalinisten straks winnen van de isis-aanhangers.

Het ergste is, ik kan geen overdrijving bedenken of die klopt gewoon. As ik zeg dat er nauwelijks linksmensen zijn die het systematisch verkrachten van blanke kinderen door Pakistaanse bendes afkeuren, dan hoef ik maar te kijken hoe Labour omspringt met het enige Labourlid dat die Paki-pedo netwerken wèl afwijst. Die moet aftreden, terwijl een Labourlid dat slachtoffers beveelt "hou je muil", gewoon aanblijft. cult.tpo.nl/2018/04/02/het-evangelie-v...

PS. Het enige Labourlid dat verkrachting afwijst, Sarah Champion, heeft overigens haar woorden terug genomen. Dus mijn hoop dat er in heel Engeland 1 Labourlid het fabrieksmatig verhandelen, verkrachten, martelen en zelfs vermoorden van blanke meisjes afwijst, was voorbarig.

Dandruff | 15-04-18 | 20:28

Dandruff | 15-04-18 | 20:28
U bent zo woke als maar kan. Top! O.a Coudenhove Kalergi schreef hier een jaar of 90 geleden al over. Verzwakking en onderdrukking van het volk + rassenvermenging levert uiteindelijk een gedwee volkje op dat je makkelijk via een Verenigde Staten van Europa kunt uitbuiten ten gunste van de elite.

VeelTeSteil | 15-04-18 | 20:41

VeelTeSteil en Dandruff. Gooi daar het cultureel marxisme bij wat alles in vraag stelt wat behoort tot de Europese cultuur en praat de mensen een schuldgevoel aan over zaken waar ze part nog deel aan hebben (slavernij, kolonialisme, holocaust) en velen durven niet meer voor het eigene op te komen.

Rest In Privacy | 15-04-18 | 21:22
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat zijn we toch met z'n allen een vreselijke maatschappij geworden. Grotemensenpestgedrag. Alles is zuur en bitter en schuurt en steekt. En als je dan wil uitzoeken hoe dat zo gekomen is en een beeld hebt van de oplossing dan kun je die alleen nog maar poneren door stelling te nemen en feitelijk zuur mee te gaan schuren. Ik geloof helemaal niet dat Vlaams Blok mensen zo geboren worden of dat het alleen maar domheid is. Net als wilders aanhangers of pegida mensen. De blaren op de voeten van het gelopen levenspad zeuren en steken. De sandalen hebben scherpe randjes. Mensen zijn kribbig en cynisch en defensief. Neem het ze maar lekker kwalijk.

Hufterst | 15-04-18 | 19:15

Grauwsluierdragers, Hufterst, ik ben dan ook blij met mensen als jij.

LuckyGirl | 15-04-18 | 19:27

Hear hear!

Cobalt bomb | 15-04-18 | 19:34

Ik zie het probleem niet. Het gaat om een affiche tegen criminele immigranten. Dat soort tuig mag wat mij betreft vanaf Nederland ook zo snel mogelijk worden gekatapulteerd, de Middellandse Zee over.

De waard zijn gast | 15-04-18 | 19:14
-weggejorist-
Lars030 | 15-04-18 | 19:34

Beter IN de Middellandse Zee. Tot de helft ongeveer...

Ries13 | 15-04-18 | 19:45

Ik zou nooit in een islamitisch land willen wonen, jammer dat moslims daar anders overdenken. Of komen ze alleen voor uitkering en sociale woninghuur, zodat ze in het thuisland een eigen woning kunnen kopen?

Dutch_Holland | 15-04-18 | 19:09

Die hebben ze al. Zeker de Türken (hoi Ebru) plus nog een kapitaaltje vanwwege de bruidschat...

F. von Zeikhoven | 15-04-18 | 19:22

In veel islamitische landen is het prima uit te houden, als je je maar een beetje aanpast. Alleen schijnt dat aanpassen voor het volk dat hierheen komt niet nodig te zijn volgens policor slinks.

James Lastig | 15-04-18 | 21:23

Hier in Ter Apel halen Ze (Haagse Hippies ) elke DaG nog Honderden Crimigranten binnen .
De Kolerezooi is toch voor een ander die mag er Zelf achter komen wie het zijn .
En Ze stemmen Zelf ook nog eens Groen -Links voor nog meer Murken meuk voor hun zelf.

liegende lippen | 15-04-18 | 19:07

Zijn er werkelijk nog mensen die letten op de reacties als je deze problematiek benoemd?
.
Dat politiekcorrecte tuigh zal altijd negatief reageren op elke omschrijving. Die omschrijvingen zijn namelijk niet het probleem, het feit dat u hen wijst op de ellende die zij hebben binnengehaald is voor hen het probleem.
.
Politiekcorrecten, deze lafhartige faalhazen laten dit land liever branden dan hun fouten toe te geven en te herstellen. U weet wel, zoals mensen van echte intellectuele en morele kwaliteit doen.
.
The enemy within...

Parel van het Zuiden | 15-04-18 | 19:05

Hoe stom het ook is. Als je kijkt naar wat er tegen over staat..

Ik word helaas nooit aangesproken door die gasten van NIDA. Zal wel iets met mijn voorkomen te maken hebben.

Maar ik zou wel eens in discussie met ze gaan.

De eerste vraag die ik zou stellen; Als de islam zo mooi is, waarom zijn jullie dan híer?

Nacho_Vidal | 15-04-18 | 19:00

Dan is het antwoord, "Die is zo mooi, dat we het hier ook voor geen geit willen missen..."

basweetutwel | 15-04-18 | 21:31

De nederlandse benaming zou in de trant van crimluchlingen, crimocro, crimslam, crimverkrachter of criminegert

jan huppeldepup | 15-04-18 | 18:58

Je kunt het zo creatief benoemen als je wilt,
het blijven ongewenste parasieten
en krakende rapefugees moeten ook opzouten.

Plorkface | 15-04-18 | 18:57

Immigrant: past zich aan, behoudt culturele achtergrond privé, draagt positief bij aan samenleving, voedt kinderen naar Europese maatstaven op, geen politiedossier.
Crimigrant: zet zich af, plaatst culturele achtergrond op eerst plaats, houdt de hand op, hitst kinderen op tegen Europese maatstaven, dik politiedossier.

kapotte_stofzuiger | 15-04-18 | 18:53

Jesse zegt: De Immigrant zoekt het maar uit, maar de Crimigrant heeft onze hulp en begeleiding nodig. En zo is het nou eenmaal.

Garantiebewijs | 15-04-18 | 18:59

Echte foto's genoeg van schrijnende echte gevallen, Flip heeft een beetje piëteit met de echte slachtoffers waarschijnlijk. Maar maak hem vooral belachelijk dat hij voor de slachtoffers opkomt.

Conan de Rabarber | 15-04-18 | 18:52

Vrouwtje_haram | 15-04-18 | 18:56 |:
Newcastle is de geboorteplaats van Sting.
Hij zal het hopelijk uit zijn hoofd laten om inshalla te gaan zingen.

LuckyGirl | 15-04-18 | 19:16

Ik vermoed dat de echte slachtoffers (oude vrouwen) niet graag op de foto gaan nadat ze mishandeld zijn. Wellicht krijgen ze van de 'goede mensen' dan ook nog te horen dat ze hun slachtofferschap 'uitbuiten'. Of zo. Zou zo maar kunnen.

Lupuslupus | 15-04-18 | 19:42
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is niet politiek correct gesteld. Foei man. Maar wel met te grote regelmaat waar.
Ook wanneer de waarheid verboden is omdat die de veroorzakers van de problemen zich ongemakkelijk doet voelen.

Overigens doen de nazaten van crimigranten niet zelden hetzelfde gedrag vertonen tot in de derde generatie.

Jan Passant mk2 | 15-04-18 | 18:50

Het gebruik van echte foto's mocht niet want te gruwelijk.

JanVergoor | 15-04-18 | 18:50

Ja, alleen deze lijken een beetje op nazi pamfletten.

TheseDays00 | 15-04-18 | 19:36

Stumper

Zult-eter | 16-04-18 | 12:16

Volgens mij leidt dit juist tot een zeer zinnige discussie.
Laat maar zien wat voor meedogenloze ellende er binnen komt.

laagvliegert | 15-04-18 | 18:49

Compleet mee eens, "een zinnige discussie over migratie" is al lang niet meer mogelijk zonder dat er linkse praatpunten en deugerij bijgehaald wordt.
 
Zolang er niet wordt erkent dat migranten uit shithole landen of op rubberen bootjes hier niks te zoeken hebben is er inderdaad geen discussie mogelijk.

HaatAth3ist | 15-04-18 | 20:23

Crimigranten is een keurige omschrijving van het probleem. Waren Nederlandse politieke partijen maar zo creatief.

kapotte_stofzuiger | 15-04-18 | 18:45

DommeNeger | 15-04-18 | 19:13
Er komt een tijd dat wij ook over die muur klimmen, door al die multiculti ellende... Dan zijn we opeens dhimmigranten.

Ommezwaai | 15-04-18 | 19:30

Geen greintje bewijs vior volgens Judithmigranten.

HA, BIER!1! | 16-04-18 | 09:52
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken