Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Homomeppers Dordrecht volgens buurtbewoners in Tele 'overwegend van Nederlandse origine'

schapenkoppen

Het zijn weer eens een paar rotte appels die het voor een hele groep stereotiepe etniciteitsinvullers verpesten.

Als wij omwonenden van een voetbalclub in Dordrecht die anoniem door de Telegraaf worden geciteerd moeten geloven, is een groep hangjongeren verantwoordelijk voor het laffe homomeppen van afgelopen weekend. Het zijn volgens de buurtbewoners 'overwegend jongeren van Nederlandse origine'. KaasSchapenkoppen dus. "De groep zorgt op meerdere plekken in de wijk voor overlast en is mede daardoor al in beeld bij de politie, vertelt een inwoonster van Sterrenburg. „Die jongens staan hier vaak te blowen en maken er een rotzooi van. Ook voetballen ze vaak ’s nachts op het pleintje waardoor veel omwonenden niet kunnen slapen. Maar met wat ze nu hebben gedaan, zijn ze ver over de grens gegaan.”" Wij hopen vooral dat de politie niet 'overwegend' met de daders omgaat en niet 'overwegend' taakstraffen uitdeelt, maar gewoon, 'overwegend' dat je met je gore tiefuspoten van iemand anders afblijft, besluit om het tinnef 'overwegend' terug naar hun eigen land achter slot en grendel te gooien.

Reaguursels

Inloggen

Beste Ronaldo, de politie deelt geen taakstrafjes of gevangenisstraffen uit. Dat doet de (D66-)rechter nadat de (D66-)officier van justitie heeft besloten het misdrijf al dan niet te vervolgen.

MAD1950 | 04-04-18 | 10:16

Ik zou alleen alle de voornaampjes wel graag willen zien........!

Shadow1100 | 04-04-18 | 09:39

Het word nét even te hard gescandeerd dat het witte, boze mannen zijn.
Maar de tijd zal het leren....

Hollander01 | 04-04-18 | 08:23

Een onderbuikgevoel zegt mij iets anders. De tijd zal het leren....

Marvin_NL | 04-04-18 | 07:00

Hebben we al een reporter bij dat pleintje staan. Ben wel benieuwd eigenlijk.

TilburgDeGekste | 04-04-18 | 01:21
-weggejorist-
H.Teeuwen | 03-04-18 | 23:56

Blanken kleuters extra zwaar aanpakken a.u.b. want die hebben geen haatreligie en een zwak , van kinds af aan gehersenspoeld en met haat vergiftigd kippenbreintje als excuus .

Castor12 | 03-04-18 | 22:19

Nu las ik vandaag een artikel over steden die Polen en Roemenen gaan weren om in bepaalde straten te gaan wonen, om zo de overlast te beperken.
Vreemd... want als in het artikel ipv "Polen en Roemenen" nu "Turken en Marokkanen" had gestaan was heel links losgegaan.
Nu maakt het mij weinig uit... ik heb namelijk een hekel aan iedereen!
Men zou die regels nu toch ook kunnen gebruiken om die hangjongeren uit het dorp te flikkeren?

†EVIL† | 03-04-18 | 20:02 | 5

Vergeet niet dat links slechts een beperkt aantal begrippen kan hanteren, aan de hand waarvan men de hele samenleving denkt te kunnen duiden vanuit hun benauwde slaapkamertjes.
Die oostbloklanden hebben in de linkse beperkte breinen anno 2018 een status gekregen van 'rechts', omdat ze nogal anti EU en anti illegale migratie zijn.
En dus zal het die linkse beperkte breinen werkelijk een worst wezen of 'oost-europeanen' worden geweerd. Want dat Oost Europeaanse volk is dom-rechts, volgens de deugende schema's, en dus hoor je 'links' hier niet protesteren.
Links denkt volgens het simpele schema: Is de politiek van landen 'rechts', is ook dat volk 'rechts' en dus niet meer interessant.

marjen | 03-04-18 | 23:01

Ooit wel eens gehoord van het Slavische ras?

Nelis SplitBloes | 04-04-18 | 00:40

Roemenen zijn niet Slavisch, maar Romaans

Worst_kaas_scenario | 04-04-18 | 15:22
▼ 2 antwoorden verborgen

Klusje voor Tom Staal. Peter R heeft zich nog niet aangemeld; was ie misschien zelf het slachtoffer ?

Baron Clappique | 03-04-18 | 19:47

Dus eigenlijk wil je zeggen dat de typische Marokkanenproblemen dus vooral te maken hebben met sociale klasse, verkeerde wijken, domme ouders die wegkijken en niks met moslimcultuurtjes?

GeenAccount | 03-04-18 | 19:41 | 1

Dat klopt wel denk ik. In de Kinkerbuurt in Amsterdam waren begin 70 er jaren ook potenrammers, gewoon nederlandse jongens van lage komaf met een gebrek aan gevoel. Elk weekend "geld verdienen" in het Vondelpark.

BenPakdee | 04-04-18 | 08:54

Je komt steeds vaker dat soort groepjes tegen waar totaal kansloze "blanke" jongeren zich aanpassen aan de Marokkanen. Ze nemen zelfs dat idiote naffer-taaltje daarbij over en bijbehorend geslis en gesis. Daarbij weer een groepje dat al in beeld was bij de politie. Ik geloof dat onze bromsnorren alles in Nederland in beeld hebben, alleen wordt er nooit ingegrepen en dit soort soort uitwassen tot gevolg.

Ruikbaard | 03-04-18 | 19:30

.. maar goed. "Jongens van overwegend Nederlandse origine" lijkt op Newspeak.
Lijkt verdacht op "jongeren" of "mannen uit Dordrecht" of "jeugdigen" of "opgeschoten jeugd".

Jan Passant mk2 | 03-04-18 | 19:07 | 2

Dat wil alleen maar zeggen dat er van de mepmocro's één of twee in Marokko geboren zijn, en de rest in Dordt.

bisbisbis | 03-04-18 | 22:14

Kan natuurlijk ook dat de 'buurtbewoners' overwegend bestaat uit allochtoniërs en zij de Telegraaf een in hun eigen voordeel afgerond antwoord hebben gegeven! ;)

Flip468 | 03-04-18 | 23:49

Toch wel mooi dat de Hollandse jeugd zich aanpast aan onze medelanders.....

Synthese | 03-04-18 | 19:07 | 1

Ja, een perfecte synthese, als het ware dus, reeds! Allemaal naar Veenhuizen die etterbakken en afbeulen!

Nelis SplitBloes | 04-04-18 | 00:42

zijn vast net als die welbespraakte áutochtone koters in mijn plaatselijke Jumbo in Dordrecht Noord. Spreken en gedragen zich als Marokkanen... omgekeerde integratie waar je nekharen van overeind gaan

parlinone | 03-04-18 | 19:04

Hoe kan dit nou gebeuren, geniale anonieme Geenstijl-rechercheurs? We hadden toch allang vastgesteld dat dit Mocro-tuig was? Het zal toch niet dat we er naast zaten?!?

Donkersloot | 03-04-18 | 19:02 | 4

@Acar_ketimun, je mept erop haha.
Steeds als ik jou nick zie, krijg ik zin in eten, hoe kan dat? ;-)

kleurdoosje | 03-04-18 | 19:46

@Acar_ketimun je trekt teveel conclusies na een paar vragen mijnerzijds. Ik denk alleen dat de anonieme (?) buurtbewoners misschien wel meer weten van wie er waren dan het collectief aan reaguurders. Ik zei daarbij niks over de mocro cultuur, je weet niks over mijn utopische wenswereldje en ik vermoed dat ik langer in dit land ben dan jij.... nog meer conclusies?

Donkersloot | 03-04-18 | 20:52
-weggejorist-
NE555 | 03-04-18 | 21:04
▼ 1 antwoord verborgen

'overwegend van Nederlandse origine' klinkt luguber.
Wil dat zeggen dat generatie sneeuwvlokje al genoeg geïndoctrineerd is op school en voldoende aangepast aan andere culturen om leiders te accepteren die niet van 'overwegend Nederlandse origine' zijn?

De spagaat tussen het oude "hoera een homo" en het islamitische antwoord daarop is groot. Ook voor jonge benen. Zelfs indien voorzien van twee linkse benen.

Jan Passant mk2 | 03-04-18 | 18:59 | 1

Hoera een homo!? Ja in linkse hoogelitaire kringen werd dat misschien wel geroepen...

pinosjet | 04-04-18 | 09:31

Tsja, ik wilde het niet zeggen op de vorige topics over dit onderwerp, maar het zogenaamde “potenrammen” was in de jaren 70 ook gewoon een vermaak voor een bepaald deel van de autochtone jeugd. Ik kan het mij nog goed herinneren.

Bigi Bana Boy | 03-04-18 | 18:54 | 3

Ik wou eerst een flauwe grap maken over zere vuisten. Ja je gelijk, het kwam toen ook voor. Hoe heette die film ook weer, met die friettent, Renée Zoutendijk? daarin werd het aangekaart, een gruwelijke scène, het hielp wel om het bespreekbaar te maken, mensen spraken er hun afschuw over uit.

kleurdoosje | 03-04-18 | 19:05

Spetters. Van Paul Verhoeven.

Vidar33 | 03-04-18 | 19:07

@Vidar33
Ja dankjewel, dat is de film, Spetters, van Paul Verhoeven. Heftige film voor die tijd.
Even dacht ik aan Lieve Jongens, maar dat kan niet, dat is een boek van Gerard Reve.

kleurdoosje | 03-04-18 | 19:37

@ Chris.
Blijkt toch dat ik niet zon struisvogel ben...
In zulke gevallen is het van belang dat we eerst wat meer weten, voordat iedereen moord en brand schreeuwt.

Schepvogel | 03-04-18 | 18:50

Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt.

SaintA | 03-04-18 | 18:49 | 1

Zo.. wat orgineel.

C.Martel | 03-04-18 | 19:47
-weggejorist-
beau van rtl | 03-04-18 | 18:39

Lijkt mij niet zo tof voor de schapenkoppen dat hun logootje bij dit topic geplaatst is.

D-Fens_1963 | 03-04-18 | 18:29

En nu allemaal sorry zeggen!

Ruimedenker | 03-04-18 | 18:28 | 3

Voor de uitzondering die de regel bevestigd.
Ik ga geen sorry zeggen, ik was al helemaal perfect geconditioneerd door NPO's Opsporing Verzocht.

kleurdoosje | 03-04-18 | 18:56

Want we gaan af op wat buurtbewoners zeggen... Nee, je mag niet uitgaan van afkomst als dat niet vermeld wordt, maar we moeten kennelijk wel meteen flux aannemen wat "buurtbewoners" melden? Wat voor afkomst hebben die bewoners eigenlijk, en wie zegt niet dat ze een eigen belang hebben om bewezen naffertuig hyena's te verdedigen? Ik ga geen sorry zeggen als ik de feiten niet heb, en verhaaltjes van buurtbewoners zijn dat zeker niet.

Acar_ketimun | 03-04-18 | 19:11

Als ik onbeschermde buurtbewoner was. dan zou ik geen ruzie zoeken met dat gespuis!

Janas | 03-04-18 | 19:19

Ik geloof er geen ruk van. Laat die jongens even “het Spaanse graan heeft de orkaan doorstaan” uitspreken en we weten meer.

Tapioca pudding | 03-04-18 | 18:25 | 2

Ik geloof t ook niet.
Er móeten morro’s bij zijn geweest, geh geh

Ruimedenker | 03-04-18 | 18:30

Dat wil alleen maar zeggen dat er van de mepmocro's één of twee in Marokko geboren zijn, en de rest in Dordt.

bisbisbis | 03-04-18 | 22:16

Gelukkig dat Saoedi Arabië wat bijtrekt. Waar hadden we het ook al weer over. Oh ja over mannen die op mannen vallen of op gender-neutrale mensen. Mag. Niks op tegen. Zeker hier in het vrije, verlichtende Westen. De ironie van het verhaal. Saoedi Arabië, wordt steeds verlichtend, en het vrije Westen daalt af naar de dark ages. Welkom in het jaar 2018.

De Evangelist | 03-04-18 | 18:22 | 2

Niet zo verwonderlijk, de halve Arabische wereld zit knus in Europa....

Ommezwaai | 03-04-18 | 18:47

Er lopen in ons lieve landje nu eenmaal helaas ook geestelijk gemankeerde Germaanse boys rond die er reactionaire ideeen op na houden. Eigenlijk best wel jammer dat deze paupers slechts over een nationaliteit beschikken.

Luchtbakfietser | 03-04-18 | 18:19 | 3

Zolang ze de rijen maar niet te dicht gesloten houden en niet te snel marcheren komt alles goed.

VeelTeSteil | 03-04-18 | 18:21

Luchtbakfietser | 03-04-18 | 18:19
Al heb je een gros nationaliteiten in dit land, er wordt zelden een crimineel het land uitgegooid.... En als men dan een keer doorpakt, staat het halve dorp inclusief schoolkinderen op z'n kop.

Ommezwaai | 03-04-18 | 18:46

één nationaliteit.

Nelis SplitBloes | 04-04-18 | 00:44

Oké, als het "overwegend" autochtonen zijn, dan mag dat ook best bekend gemaakt worden. Waar het om gaat, is dat de politie moet ophouden met dat kiekeboe spelen omtrent de afkomst van de daders. Het argument dat die niet ter zake zou doen is in de maatschappelijke situatie van 2018 namelijk absoluut onverkoopbaar en roept te allen tijde de verdenking van onder het tapijt vegen bij de burger op. En daarvoor heeft de overheid door haar gedrag in de afgelopen decennia zélf de basis geschapen.

KeesBruin | 03-04-18 | 18:18

Sterrenburg. Je wil er niet dood gevonden worden. Over het algemeen behoorlijk vergrijzend, maar blijkbaar vinden Tokkies 'van overwegend Nederland origine' er nog altijd een plekje voor hun gezinnen.

LJBrinkhorst | 03-04-18 | 18:14

Meer mensen geïnteresseerd naar de godsdienst van deze van origine Nederlandse potenrammers?

BarryONine | 03-04-18 | 18:13 | 1

De kans is groot dat ze in ieder geval één religie aanhangen.
Ach je weet het,het leven is heilig voor gelovige behalve als het een ander geloof aanhangt of op zijn zestiende jaar een gebroken pols blijkt te hebben.

miko | 03-04-18 | 18:25

“Ook voetballen ze vaak ’s nachts op het pleintje waardoor veel omwonenden niet kunnen slapen”

En de politie kan daar niets aan doen?

Dutch_Holland | 03-04-18 | 18:12

'overwegend van Nederlandse origine'

Homomep-item wordt nu goedgekeurd voor plaatsing op Joop

pga | 03-04-18 | 18:10 | 1

'Homomep Item'; klinkt als een antieke farao...

Sans Comique | 04-04-18 | 09:07

Betekent 'van Nederlandse origine' echt dan serieus dat het om blanke mensen gaat? Je hebt toch ook donkere Nederlanders ? Ik snap geen reet meer van de media met hun achterlijke etnische profilering.

Omnisofos | 03-04-18 | 18:07 | 4

Zijn getinten die hier geboren zijn. Volgens de wet zijn het dan Nederlanders, volgend henzelf niet.

Dutch_Holland | 03-04-18 | 18:13
-weggejorist-
Lars030 | 03-04-18 | 18:47

Dus die 3e en 4e generatie met dubbele paspoorten worden volwaardig gezien en meegeteld als Nederlanders. Dit land is niet alleen ziek en schijt op eigen cultuur , dit land is fking suïcidaal aan het worden met zo'n beleid.

Omnisofos | 03-04-18 | 20:12
▼ 1 antwoord verborgen

De 2de geboorte golf is toch per definitie nederlander in de misdaadcijfers?

boerk | 03-04-18 | 18:07

Grappig, dacht gezien de omvang van de groep dat het allochtoniërs waren, blijkbaar lukt dat ook nog als het "overwegend" mensen zijn van nl origine.
Overigens ook geen russen dus....

Tee Of Cup | 03-04-18 | 17:59 | 3

Eerst zien, dan geloven. Die buurtbewoners kunnen wel zoveel schreeuwen.

Ommezwaai | 03-04-18 | 18:03

Kennelijk stonden die bewoners erbij en er naar te kijken. Ze weten namelijk exact wie het zijn. Vreemdig.

Langshetrandje | 03-04-18 | 18:12

Maar waren de homo's dan lichtgetintiërs?

kleurdoosje | 03-04-18 | 18:48

Even OT (voor de geïnteresseerden):
Vanavond om 20.30 uur: "Dertigledendebat over een verbannen haatimam die in Nederland verblijft".
bron/livestream: www.tweedekamer.nl/debat_en_vergaderi...

kweethetooknietbeter | 03-04-18 | 17:58 | 4

"Een dertigledendebat is een debat dat door een minderheid van de Tweede Kamerleden wordt aangevraagd. Sinds 2004 kan op verzoek van ten minste dertig Tweede Kamerleden een zogenaamd dertigledendebat worden gehouden. Dit soort debatten hebben als doel snel op de actuele gebeurtenissen in de samenleving te kunnen reageren. Daarnaast is het hierdoor mogelijk om met een minderheid toch een onderwerp op de agenda te zetten."
bron: bron: www.parlement.com/id/vjfmelsj7mwv/der...

kweethetooknietbeter | 03-04-18 | 18:08

Thanks!!

kwark001 | 03-04-18 | 18:10

Ah en ik dacht een saaie avond te hebben. Komt GS met een podcast en u met een aardig debat om te volgen, nou ja waarschijnlijk wordt het daarna kalmeringspillen happen, maar ach. Thanks.

VeelTeSteil | 03-04-18 | 18:20
▼ 1 antwoord verborgen

Het zijn blanken, opgeleid door aangebakken jongens.

nonloso | 03-04-18 | 17:53 | 1

En wij maar tegels bakken.

kwark001 | 03-04-18 | 17:55

Het hele probleem in Nederland is, dat rotte appels niet meer of anders onvoldoende worden aangepakt, waardoor de hele mand aangetast en geïrriteerd raakt. Voor alle duidelijkheid, dan heb ik dus het over álle rotte appels in álle gelederen van de maatschappij, dus ongeacht afkomst, huidskleur, gender, opleidingsniveau, etc, etc, etc.

kweethetooknietbeter | 03-04-18 | 17:49 | 1

kijk daar ben ik het 100% mee eens.
En je gelooft et niet maar die rotte appels weten precies wie ze aanspreken om ff hier en daar iemand het leven zuur te maken, terwijl hun zich kapot lachen. hier in de buurt zijn het de bontkraagjes met hun hand tasjes...

Rene046 | 03-04-18 | 20:49

Mij interesseert het nagenoeg niets van welke persuasie de dadergroep is, al zijn ze blauw met witte broek en muts.
Dit doe je gewoon niet, niet als iemand heaumeau heeft, of rood haar of scheel is. Gewoon niet. Nooit.

Wijze uit het Oosten | 03-04-18 | 17:48 | 1

Helemaal mee eens, maar ik heb het idee dat de overheid van haar kant, het wel zeer eenzijdig aanpakt.

kwark001 | 03-04-18 | 17:59

Gelukkig maar, dan kan ik het eindelijk eens openbaar verketteren.
Moet wel mijn achterdocht onderdrukken, dat dan weer wel.

marrretje | 03-04-18 | 17:47

Tokkie- Macro- het is wat met die streepjes nederlanders

NatNiks | 03-04-18 | 17:44

Het voordeel is nu wel dat de politie ze gewoon kan aanpakken en niet bang hoeft te zijn voor escalatie dat ze altijd willen voorkomen en dus maar niets doen.

Neelix99 | 03-04-18 | 17:41

Off-topic en groter nieuws, dit mag niemand verbazen want Sterrenburg, iemand die de veroordeling van Van der Zwaan volgt? Je weet wel die Nederlander die zich als Rus identificeert want mamma is Rus maar dus vuistdiep in het Trump / Rusland verhaal zit? Niemand? Zal wel niet...

De Koreaanse Slet | 03-04-18 | 17:38 | 9

Man wat een groot nieuws! Trump en Russen. Weet je wat ook erg is? Nepnieuws. Ik hoorde dat de Russen nepnieuws. Is ook erg hoor.

LibertasSimplex | 03-04-18 | 18:12

@De Koreaanse Slet.
Had ik al gelezen. Nederlandse vader, Russische moeder, zat in Brussel op school en was daar al vervelend. En dat is hij kennelijk gebleven.

kleurdoosje | 03-04-18 | 19:21

De Koreaanse Slet

Heb jij geen werk?

Rest In Privacy | 04-04-18 | 10:42
▼ 6 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Bakito | 03-04-18 | 17:37 | 3

Ergens zit die origine als je in NL woont maar dat is niet in NL zelf. Het hangt er maar vanaf hoe lang je terug in de tijd wil gaan.

McMarx | 03-04-18 | 17:35 | 2

Wat denk je dat een buurtbewoner ermee bedoelt?
ik vind het prachtig, lees het topic eens terug, bijna iedereen hier wist het zeker, het waren finnen...

drastic | 03-04-18 | 17:40

Ah het waren dus van origine Nederlanders.... raar meestal spreken de bewoners deze aan, of hun ouders..
Behalve als ze een bepaalde bevolkings groep zijn, want dan weten ze geheid dat het nog een akelig staartje zal hebben.
Dan wordt ook gelijk de politie gebeld.
Dus eigenlijk zijn de bewoners met deze groep het zelf schuld van al die ellende die ze het hele jaar daar doormaken.

Rene046 | 03-04-18 | 20:46

De racistische geenstijlreaguurder ronkte al dat het weer die Marokkanen waren, maar nee hoor, het waren roomblanke homofoben, boze witte jongens.

lingo star | 03-04-18 | 17:34 | 4

En gelukkig weten die buurtbewoners wie er wel of niet een dubbel paspoort heeft?
Het is droevig gesteld met die privacy. Doe nog maar een sleepwetje!

Janas | 03-04-18 | 18:41

Dus we mogen vooral niet te hard van stapel lopen als afkomst niet gemeld wordt, maar we moeten wel meteen meegaan in wat buurtbewoners vertellen? Wat is de afkomst eigenlijk van die buurtbewoners, hebben ze wat te verdedigen? En dan nog zijn het aannames, ze hebben last van een groepje wat heibel trapt, en dat wordt meteen gelinkt aan een incident waar ze niet bij waren en doen gewoon een beetje ezeltje prik. Maar kennelijk moeten we van de ene aanname wel uitgaan, en bepaalde dan weer niet. Het is goed met je...

Acar_ketimun | 03-04-18 | 19:16
-weggejorist-
Lars030 | 03-04-18 | 20:00
▼ 1 antwoord verborgen

Oh gelukkig, het zijn Nederlanders. Kan alles gewoon eindelijk weer eens heel openlijk verketterd worden zonder de racismekaart.
Wat een opluchting. Dank dank media, dat u ons hier heeft gerustgesteld.
Ik werd al bang om er iets kwaads achter te zoeken omdat licht getinten in het geding zouden kunnen worden zijn geweest. Nu is alles veilig en kunnen we er met gerust hart hardop kwaad over spreken.

marjen | 03-04-18 | 17:34

Ze overwegen of die ene autochtoon wel echt een autochtoon was?

VeelTeSteil | 03-04-18 | 17:32

Ja daaahaag. 15 kansenparels en hun enig blank maatje Donny zeker? Donny of Davey, die van die gestolen scootertjes zeker, die alleen maar op hun achterwiel vooruit kunnen komen.

Dagdief | 03-04-18 | 17:31 | 4

De Koreaanse Slet | 03-04-18 | 17:34
Zo kan je ook redeneren dat er waarschijnlijk wel een politie agent bij zat want de dader van Milly was er eentje.

VeelTeSteil | 03-04-18 | 17:35

VeelTeSteil | 03-04-18 | 17:35
Nope hij was agent in opleiding,surveillant. Volgens mij is hij ook niet geslaagd.

miko | 03-04-18 | 17:40

miko | 03-04-18 | 17:40
Gaat om de redenatie niet om het detail.

VeelTeSteil | 03-04-18 | 17:43
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
Bakito | 03-04-18 | 17:25 | 2

Als ik die buurtbewoners zo hoor begrijp ik überhaupt niet dat ze niet de armen ineen hebben geslagen en dat hangtuig over het voetbalveldje de tyfus hebben getrapt...

Of eens met de ouders zijn gaan praten van die kudt jeugd om aan te geven dat ze er schijtziek van worden. Blijkbaar moeten er eerst twee homo's in elkaar getrapt worden voordat ze anoniem überhaupt hun zegje durven te doen.

overVecht | 03-04-18 | 17:23 | 3

Is dat niet overal het geval waar tuig van welk alloi dan ook problemen veroorzaakt?
Als tuig de gelegenheid krijgt en niet daadkrachtig wordt afgerekend op hun gedrag (*kuch* wapenstok *kuch*) dan veroorzaakt het problemen.

quantumcollider | 03-04-18 | 17:30

En dan voor hun eigen veiligheid maar zeggen dat het gewone Nederlanders waren, van origine! Je wil toch geen problemen krijgen met dat tuig!

Janas | 03-04-18 | 18:45

maakt niet uit, moeten allen nog uit de kast komen.

isotope 465 | 03-04-18 | 17:23

Sterrenburg zijn vooral tokkies dus tot zover klopt het dan wel, alleen strookt het voorval niet met wittemans mensen en ook 14 jarigen die midden in de nacht over straat zwalken. Zelfs niet bij tokkies.

Balletje Mayo | 03-04-18 | 17:21 | 5

De Koreaanse Slet | 03-04-18 | 17:36 Het valt niet in die linkse botte koppen te rammen; een geloof is geen ras!!!

Sans Comique | 03-04-18 | 17:39

Sans Comique | 03-04-18 | 17:39
DKS is een gevoelsmens. Het gaat hem primair, net zoals alle anderen linksen niet om de feiten maar om het gevoel. Dus als hij voelt en dus vindt dat iemand een racist is is ie dat ook. Snap u?

VeelTeSteil | 03-04-18 | 17:42

Wat DKS zegt, kan iedereen proefondervindelijk onderzoeken, daarnaast is DKS niet links, nee erger nog, de slet stemt VVD.

lingo star | 03-04-18 | 17:52
▼ 2 antwoorden verborgen

Kaaskoppen met Mocronezische tongval sekrrr wollah.

VeelTeSteil | 03-04-18 | 17:20

De devolutie van de samenleving is hiermee een feit. Het begint bij de ouders. Als je je tienerzoon bij nacht en ontij op straat laat lopen, dan heb je niet helemaal begrepen wat jouw rol is als opvoeder. Daar moet je plan van aanpak dus beginnen.

MickeyGouda | 03-04-18 | 17:20 | 2

Ieder samenleving heeft een onderlaag. De devolutie van een samenleving meet je aan de hand van de kwaliteit van de elite en middenstaand. Jazeker, dit land is in een verregaande staat van devolutie.

Parel van het Zuiden | 03-04-18 | 17:40

Zou het komen dat ouders tegenwoordig allebeide moeten werken voor de studie te betalen van hun kroost met alle andere onkosten erbij?
Eindelijk thuis even rust nope eerst nog koken, ga maar op straat spelen.
tijd voor meer internaten......

Rene046 | 03-04-18 | 20:34

Hang-jongeren, Chinezen?

Mr_Natural | 03-04-18 | 17:18 | 2

Dan zou er "Han-jongeren" moeten staan.

coolvibe | 03-04-18 | 17:29

verkorting van Hu Lang?

Hemmenaar7 | 03-04-18 | 17:49

"anoniem door de Telegraaf worden geciteerd" I say no more.

Dutchbeaurouge | 03-04-18 | 17:17

Goede naam wel, voor een buurt vol homomeppers!

NACademicus | 03-04-18 | 17:15 | 1

waarom spreken homoseksueels toch altijd in sterrenkruid of sterrenburg af?

zwemverbrander | 03-04-18 | 17:26

Sterrenburg..... Waarom eindigen al die stedelijke hellholes altijd op burg?

brughslurph | 03-04-18 | 17:12 | 2

Inderdaad, Sterrenburg, Poelenburg, Kanaleneiland, Overvecht... Ow wacht.

Laag_opgelijdt | 03-04-18 | 18:07

Kattenburg, Wittenburg, Oostenburg.

brughslurph | 03-04-18 | 18:44

Iets te toevallig, dit nepnieuws....

kommabijmebinnen | 03-04-18 | 17:12

Wat een fikse tegenvaller. Wesley ipv Farid.

DrumPiet | 03-04-18 | 17:12 | 3

Hoe schattig, dat hearsay nu opeens wel telt Piet. Eerst maar eens zien hoe overwegend, overwegend is ten tijde van de mishandeling voor jij de vlag uithangt?

MarcS | 03-04-18 | 17:31

Tja, mijn wereldbeeld valt in duigen, opeens is niet alles meer zwart-wit, moet gelijk aan dat irritante liedje van Frank Boeijen denken.

lingo star | 03-04-18 | 17:48

lingo star | 03-04-18 | 17:48
Die met: Mauwde de kleurige khaat?
Dat nummer?

miko | 03-04-18 | 18:15

Eerst zien, dan geloven.

kwark001 | 03-04-18 | 17:11

Waar blijft het reaguursel met ‘hoe dichter bij Dordt....’?

placebo1974 | 03-04-18 | 17:11 | 7

des te lekkerder de escort

VeelTeSteil | 03-04-18 | 17:26

Die had ik in het andere Dordt topic al gemaakt.

Opco Engering. | 04-04-18 | 08:28
▼ 4 antwoorden verborgen

Nederlandse orgine, een ruime term dezer dagen.

H0lland | 03-04-18 | 17:10 | 1

Geboren in Nederland met Marokkaanse roots = Nederlandse origine.

K. Letskoek | 03-04-18 | 18:42

Wil "overwegend autochtoon" tegenwoordig zeggen dat er ook een autochtoon bij was?

BarryONine | 03-04-18 | 17:08

omgekeerde integratie is dus goed geslaagd.

deluiegriek | 03-04-18 | 17:06

tijd voor Tokkie-tikken

Hemmenaar7 | 03-04-18 | 17:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken