Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Extreem laf haatmisdrijf. Zestien (16) mannen meppen één homo in elkaar in Dordrecht

Even knipplak van het Algemeen Dagblad wegens schuim op de bek hier.

Social

"Het slachtoffer sprak met een man af bij voetbalvereniging Wieldrecht in Dordrecht, op de parkeerplaats. ,,De profielfoto in de app klopte met de man die op de parkeerplaats stond en hij zag er betrouwbaar uit. Hij stelde voor naar zijn huis te gaan, dat in de buurt zou zijn", vertelt Lennart Lenskens, organisator van de Dordrecht Pride en een bekende van het slachtoffer. Op dat moment gaat het fout. Als het slachtoffer met zijn 'date' wegloopt van de parkeerplaats, komen er volgens het slachtoffer plots zo'n 16 mannen uit de bosjes bij de Smitsweg tevoorschijn die op het slachtoffer in beginnen te slaan. Hij loopt verwondingen op aan zijn gezicht, valt op zijn achterhoofd en valt op een zeker moment weg. ,,Zijn geluk was dat hij een dikke jas aan had, die heeft de ergste klappen nog soort van opgevangen", aldus Lenskens."
Met zijn zestienen tegen één. Laffe klootzakken. De politie is op zoek naar getuigen, maar geeft van 0 van de 16 verdachten een signalement. Op dezelfde avond is ook nog iemand anders die een Grindr-date had in Dordrecht bijna mishandeld, omdat hij op tijd kon vluchten. Fuck dit.

Reaguursels

Inloggen

Hoe weten we eigenlijk dat het er 16 waren en geen 15 of 17.... heeft de man ze tijdens het in elkaar geschopt worden allemaal geteld?

KillerCunt | 03-04-18 | 13:12

Leuke theorie van dat mocro kontebonken. Heb wel eens van een hoer gehoord dat ze met z'n 2en komen en ook elkaar neuken. Jammer dat elke migrant in de EU zichzelf kan helpen aan een maagdelijk autochtoon meisje en een paar nike sneakers.

Antifamongool | 03-04-18 | 11:16

Een hoop reacties, een hoop aannames en tirades, maar hebben we naast de theorietjes van de anonieme topspeurders hier al een concrete aanwijzing?

Donkersloot | 03-04-18 | 06:42 | 1

Ja hoor, o.a bekend als de koran...

RtotheB | 03-04-18 | 12:36

Eitje voor de politie. De afspraak klopte dus je gaat die gast aanhouden die op de foto stond. Telefoon uitlezen want hij heeft vriend 1 tm 16 gebeld waar ze naar toe moesten. Of vriend 1 heeft nr 2 gebeld en nr 2 heeft 3 gebeld. Lijkt me niet zo lastig. En anders die jongen op de foto aanpakken en tap op zijn telefoon zetten. grote kans dat ie zijn maatjes belt zodra hij vrij is... Case closed.

TilburgDeGekste | 03-04-18 | 03:10

Politie zoekt getuigen. Maar geeft geen signalement. Het slachtoffer heeft ongeveer 16 man geteld en zijn afspraakje goed in de ogen gekeken. Die moet toch een goed signalement kunnen geven.

Premier Trutte | 03-04-18 | 00:22

Als hetero tel je gewoon niet meer mee .. dat is een achterhaald idee .

Heijd | 02-04-18 | 21:59

Hoe kan het zijn dat er geen enkel signalement is ? Verschrikkelijk.

Schepvogel | 02-04-18 | 21:34

Alleen als de groep op film staat, en dat zal waarschijnlijk. Maar de politie heeft geen zin 16 korte lontjes op te pakken voor iemand die al weer thuis zit. Let op, deze daders worden nooit opgepakt, te moeilijk te bepalen wie wat heeft gedaan. Zo kunnen ze jou en mij altijd en overal blijven terroriseren. Tijd voor hooivorken.

bigstone | 02-04-18 | 20:34

Hongarije is een van de laatste landen waar Europeanen nog veilig zijn, maar als het aan onnozel D'66-trutje Sophie in het Veld ligt komt ook daar snel een einde aan.

K. Westergaard | 02-04-18 | 18:36

Voor het geval u wilt weten, 'waarom' die islamitische importmensen nou zo 'extra' anti-homo-vertoon zijn.
Want u en ik weten, dat álle' godsdiensten anti-homo zijn, maar bij de islamieten springt die homohaat wel heel erg in 't oog.
Het is psychologie. De psychologie van de straat.
Islamitische jongeren werden in hun thuisland in de Arabische of Turkse steden gewoon op straat geschopt zodra ze 'grote man' wilden zijn, samen met de andere leeftijdgenootjes in 'n straatbende.
De ouders vonden dat ook veel veiliger; de meisjes hou je thuis achter slot en grendel; de jongens gooi je eruit om alleen nog maar bij 't eten en slapen toegelaten te worden.
Zo'n straatbende heeft de wetten van de straat; ofwel, de letterlijk te nemen pik-orde. De alfa-leider van 't bendegroepje heeft macht over de lager in de hiërarchie staande nieuwleingen, 'die eerst nog maar eens hun waardige plaats binnen de groep moeten 'verdienen'.
Dat verdienen betekent, dat je anaal geneukt mag worden door de hogere bendeleden. Want logisch.
Je hebt wel testosteron in je lijf, je wilt neuken, maar er is geen kut te bekennen. Dan gaan de jongste nieuwkomertjes eraan geloven.
Gevolg; gescheurd rectum; levenslang aambeien. en de vernederende herinnering, dat jij als hetero genomen bent op de homofiele manier.
Dat wordt bedekt onder 'n dik trauma en evenzo grote verdringing.
Want tegen de tijd dat jij als verkracht jongetje groot genoeg bent, ga natuurlijk alsnog 'hetero', en wil je niet via de omerta van de groep herinnerd worden aan het taboe, dat je het te neuken jongetje bent geweest.
Dat gaat gepaard met grote woede-aanvallen, als iets je er toch aan herinnert, wat er met jou 'homofiel is gebeurd. '
En dan wordt het helemaal 'wereldoorlog' in je hoofd, als je anderen zomaar homofiel ziet doen, alsof dat de normaalste zaak van de wereld is!
De gedachte, dat homofielen vrijwillig homofiel zijn, als je eenmaal zo in elkaar zit, wordt door islamieten niet geloofd; want dat gedrag is slechts gedwongen, zoals het ook bij jou gedwongen was.
En zo wordt het taboe, en de te verdringen pijn, in stand gehouden; zodra islamieten homofiel gedrag zien, slaan de stoppen bij hen door, want hun jeugdtrauma's spelen op.
Het is geen excuus, begrijp me goed.
Het gaat natuurlijk niet voor alle gevallen van homohaat op.
Het gaat erom, dat je weet, dat er naast de godsdienst ook 'n psychologische escalatie bij meespeelt.

Der Paulie | 02-04-18 | 17:42 | 2

Dit ben ik helemaal met je eens maar je hebt het stukken beter verwoordt als ik kan. Je ziet dat homo ook in hun kleding en gedrag. Let maar eens op hun manier van lopen, het lijkt mij zus wel. Niet dat ik iets tegen homo's heb, de meesten zijn juist heel sociaal en aardig (net als mijn zus haha).

Olieboer | 02-04-18 | 20:48

Leuk lang verhaal. Maar wannneer je de moeite neemt ook ook te lezen wat anderen zeggen dan kun je zien dat deze theorie al 3x gemeld is. Zij het wat korter dan.

Premier Trutte | 03-04-18 | 00:18

Ik heb vroeger tijdschriften bezorgd. Die moest je dan altijd eerst tellen en daar word je steeds beter in. Op een gegeven moment kun je - afhankelijk van de dikte - veelvouden van 5 a 7 in 1 keer herkennen en tel je dus 7, 14, 21 etc.. Veel hoger is bijna geen doen. Nou weet ik niet wat het slachtoffer voor dingetjes heeft bezorgd, maar ik vind het knap dat ie tot 16 heeft kunnen tellen terwijl ie zichzelf moest verdedigen. Zelfs als ze in formatie liepen en rugnummers hadden.

En wat voor prutsers zijn die aanvallers dan geweest... 16 man en een slachtoffer dat na behandeling in het ziekenhuis meteen huiswaarts kon?

Hier stinkt iets.

zmooc | 02-04-18 | 16:50 | 3

Eens wel veel gegevens als me voor je leven vreest

Jacktheflipper | 02-04-18 | 17:21

En het moet toch een eitje zijn om de gegevens van de dader uit het digitale netwerk te trekken

Jacktheflipper | 02-04-18 | 17:23

Alleen als het op film staat, en dat zal waarschijnlijk. Maar de politie heeft geen zin 16 korte lontjes op te pakken voor iemand die al weer thuis zit. Let op, deze daders worden nooit opgepakt te moeilijk te bepalen wie wat heeft gedaan. Zo kunnen ze blijven terroriseren.

bigstone | 02-04-18 | 20:25

Natuurlijk mag geen signalement worden gegeven want dat is discriminerend.

Patatter | 02-04-18 | 16:12

Ik kan het signalement zo geven hoor, of in ieder geval de huidskleur.
Laffe honden zijn het in ieder geval!

Gerrit gordijnstok | 02-04-18 | 16:04

Misschien zijn deze jongens in hun thuisland misbruikt en zagen ze hem aan voor de priester, zo tijdens Pasen. Het land van laatste herkomst van deze ongeïdentificeerde personen schijnt Oostenrijk te zijn. Gekeken naar hun Noord-Afrikaanse uiterlijk. Oostenrijk wilde ze niet en flikkerde ze er uit.

Johnnie Hansome | 02-04-18 | 15:39

Met meederen tegen één. Omsingelen, insluiten, van meerdere kanten tegelijk aanvallen en het slachtoffer hulpeloos achtergelaten: hyenagedrag. Ik zeg: alternatief gepigmenteerde nieuwe nederlanders van niet nader te noemen noord Afrikaanse afkomst...

Air van Boven Dorens | 02-04-18 | 15:33

16?? dan heeft hij nog snel geteld tijdens de mishandeling.

win | 02-04-18 | 15:25

Zou het juridisch kunnen om ipv bij de nederlandse politie aangifte te doen bij de desbetreffende ambassade indien het finnen zijn natuurlijk,dan worden ze vervolgd via de wetten van het land van herkomst?

luctor.et.emergo | 02-04-18 | 15:24 | 2

Zodat de daarna niet meer terug naar de tweede heimat durven en hier blijven?

027 | 02-04-18 | 15:41

Daar is homo hebben strafbaar. Word gedoogd zolang je niet te openlijk bent.

BootleggersSmurf | 02-04-18 | 16:41

16? Jeetje dat gezwel is al een tijdje aan het groeien dus. Denk dat de Politie gewoon een beetje bang is.

Mertom | 02-04-18 | 15:12

"2 incidenten met anti-homogeweld"? Dus ANTI-homogeweld is fout os zoiets? Ze bedoelt '2 incidenten met homogeweld'. Zeg dat dan ook.

snars | 02-04-18 | 14:37 | 1

"Ze bedoelt '2 incidenten met homogeweld'. Zeg dat dan ook."

Hoezo? Werd het geweld door homo's bedreven dan?

Dr_Johnson | 02-04-18 | 14:43

Het zijn wel een stelletje watjes. Met 16 man los kunnen gaan en hij kan nog lopen. Laat 16 echte Nederlanders op een fin los en hij doet weinig meer. Zelfs dat kunnen ze niet. Hoeveel kilo beton aan de enkels is er nodig voordat een rifrat niet meer boven komt? Zomaar een vraag. Alleen al het aantal geeft de nationaliteit, sorry het ras bedoel ik, prijs.

Frau Merkel | 02-04-18 | 14:29

Het telefoonnummer schijnt niet te kloppen. Agent gelooft niet dat het bij hun eigen artikel staat vermeld. Gooit daarna hoorn erop bij de vraag waarom 0 signalement.

oorwormpie | 02-04-18 | 14:25

Het is net zoiets als een obsessief haatprobleem hebben met rode telefoons (Fry). Het slaat nergens op.

kloopindeslootjijook | 02-04-18 | 14:13

Ik heb even met mijn Zweedse vrienden gebeld over dit verhaal, maar volgens hun zijn deze 16 jongeren de ECHTE slachtoffers hier en niet deze homo, die wel snel tot 16 kon tellen. Het is namelijk goed mogelijk dat er allemaal onverwerkte trauma's naar boven kwam bij deze groep door de aanwezigheid van deze homoman en gewoon geen andere mogelijkheid zagen dan eens een flink pak rammel uit te delen.

mortgage_freeman | 02-04-18 | 14:10 | 2

En daarom tbs geven. Niks boetes of andere straffen maar behandeling voor de geestelijke problemen die dit soort dader heeft. In een gesloten inrichting voor de duidelijkheid.

BootleggersSmurf | 02-04-18 | 15:26

Dit was gewoon zelfverdediging, wie er nu heeft geslagen en wat er geroept doet er niet echt toe. Deze jongens werden als groep beledigd en als het 1 tegen 16 is, dan is het ook 16 tegen 1.

erics | 02-04-18 | 15:57

Wat een uit zijn verband getrokken verhaal dit. Als zet je tegenwoordig iets op marktplaats is de kans aanwezig dat je wordt beroofd of overvallen. Daar hoef je geen homo voor te zijn. Online opzoek gaan naar een neukertje, vind ik triester dan triest en buitengewoon naïef.

toetanchamon | 02-04-18 | 14:03 | 5

"Online opzoek gaan naar een neukertje, vind ik triester dan triest en buitengewoon naïef."

Ja, precies. Dan roep je het ook wel een beetje over jezelf af dat je door een groep bontkraagjes in elkaar wordt gebeukt. Je moet verhalen inderdaad niet uit zijn verband trekken.

Dr_Johnson | 02-04-18 | 14:37

toetanchamon | 02-04-18 | 14:03 | reageer
Natuurlijk joh, het is immers heel normaal dat een groep mensen doelbewust iemand in elkaar wil slaan of overvallen. Gewoon omdat dat kan. Dat moeten normaal vinden. Not.

kloopindeslootjijook | 02-04-18 | 14:48

@kloopindeslootjijook
Nee dat is niet normaal, net als zoveel zaken op het internet niet normaal zou moeten zijn. Maar het is een feit dat het WEL zo is en dat het zich steeds verder uitbreid. Denk gewoon eens na wat je op internet doet en waar je het voor gebruikt.

toetanchamon | 02-04-18 | 14:58
▼ 2 antwoorden verborgen

Nou dan moet de politie blijkbaar ook met lok-homo's gaan werken. Sodomieter toch zou op, zou je bijna zeggen.

kloopindeslootjijook | 02-04-18 | 14:02 | 1

Ik bied mij aan, als ik er 8 aan kan dan moet 16 ook wel lukken.

slopertje | 02-04-18 | 16:17

Wil dit zeggen dat 16 mensen doelbewust via een homo-datingsite iemand willen vinden om in elkaar te schoppen?
Kunnen die 16 mafketels even uitleggen waarom ze dat normaal vinden? En waarom ze daarom helemaal niet in deze samenleving passen?

kloopindeslootjijook | 02-04-18 | 13:58

Sharia Squad? Geen signalement natuurlijk.

oorwormpie | 02-04-18 | 13:45

Alle zes poging tot doodslag, simple as that.

Zwiebelmaus | 02-04-18 | 13:39

Let op alweer krijgen "mannen" of "jeugd" de schuld terwijl 99,99% van mensen die niet dat krankzinnige geloof aanhangen homo's prima vinden.

Zet er dan bij linkse klootzakken dat "islamitische jeugd alweer een homo heeft aangevallen" , zodat we er over kunnen praten wat we met die middeleeuwse inteelt troep in ons midden aanmoeten.

Ik weet wel een oplossing, maar die mag niet van Joris.

GerMonster | 02-04-18 | 13:37 | 4
-weggejorist-
Lars030 | 02-04-18 | 16:19

@Lars030 Begrijpend lezen is voor een Zwitsal te hoog gegrepen he. Citaat:
"De profielfoto in de app klopte met de man die op de parkeerplaats stond en hij zag er betrouwbaar uit." Als dit voor een mens genoeg is om iemand betrouwbaar te vinden, is een pak rammel op zijn plaats. Je bent dan gewoon enorm dom en vreselijk naïef.

toetanchamon | 02-04-18 | 18:16

toetanchamon | 02-04-18 | 18:16
Ach so dus mensen vertrouwen is een schanda, dat verdient een pak rammel. U zult geen vrienden hebben neem ik aan, want anders komt u in het ziekenhuis terecht wegens vertrouwen....

GerMonster | 03-04-18 | 06:59
▼ 1 antwoord verborgen

Benieuwd naar de achtergrond van de daders...... zucht.....

Dick Hurts | 02-04-18 | 13:24

Vannacht ook een schietpartij in Amsterdam-Zuid. Met een automatisch wapen, twee zwaar gewonden.

Lijkt me een nieuwe aflevering in de feuilleton "Mocro Wars".

Dr_Johnson | 02-04-18 | 13:16 | 4

@Zwiebalmaus:
-
Nee. En in Rabat, Fez, Salé, Casablanca of Tanger ook al niet. De Marokkaanse overheden zijn weliswaar niet bijzonder dol op openlijk homo, maar ze zijn nog heel veel minder dol op openlijk geweld.

bisbisbis | 02-04-18 | 13:50

@bisbisbis
Yep. En de pliesie aldaar is heel wat minder vriendelijk tegen daders van dit soort "akkefietjes" en "incidentjes".

EefjeWentelteefje | 02-04-18 | 13:54

@teef:
-
ik gil dan ook al jarenlang op dit venerabele blog, dat wij voor Osdorp, Kanaleneiland en aanverwante overzeese gebiedsdelen gewoon een jaartje een peloton Marokkaanse Gendarmerie Nationale moeten inhuren - wél met een 'carte-blanche'- mandaat, natuurlijk. Uitstekende investering. Scheelt ons met z'n allen heel veel geld en heel veel ellende in de toekomst.

bisbisbis | 02-04-18 | 14:02
▼ 1 antwoord verborgen

Lichtgetint, bontkraagjes. Middeleeuwiers denkende dat ze hun kamelen op het droge hebben op kosten van een vergevorderde beschaving. Niet lang meer, het tij is kerende.

TheDrivingDutchman | 02-04-18 | 13:12

Justitie heeft geen enkel antwoord op misdaden die gepleegd worden door dit ras.
Als slachtoffer ben je gewoon overgeleverd aan dit tuig.

ChatBot | 02-04-18 | 13:08 | 5

Marokkanen zijn geen ras.

Gulliver | 02-04-18 | 13:27

@Gulliver:
-
In een Nederlandse rechtszaal zijn ze dat wel. Hoeft geen etnoloog aan te pas te komen.

bisbisbis | 02-04-18 | 13:52

Marokkanen zijn een merk. Je hebt BMW's en Opel Transporters. Onze regering en justitie is al lang niet meer van plan de bevolking te beschermen tegen de schadelijke gevolgen van sloop-auto's.

Ruikbaard | 02-04-18 | 13:53
▼ 2 antwoorden verborgen

Typisch om de tweets onder het bericht van de burgermeester te lezen, draaien en ontkennen van de burgervader, terwijl er één de brandende vraag recht voor z'n raap stelt.
Dat er in de politiek geen gebruik wordt gemaakt van simpele statistieken, omdat dat indruist tegen hun eigen politiek correcte wereldbeeld. En de uitspraken van de voorbije 30 jaar van linkse partijen op dat vlak onderuit haalt. Dat betekent nog niet dat je mensen kwalijk kunt nemen dat wel te doen en de pijlen te richten op een bepaalde bevolkingsgroep.
Nu maar hopen voor de GroenLinks-, PvdA- en X66-ers dat ze straks groots uit kunnen pakken en er één bij zit die niet aan het bevooroordeelde signalement voldoet.
-
Triest, triest, triest.

bananabanana | 02-04-18 | 13:06 | 4

@Donkersloot, doet het pijn even de vinger op zere plek te leggen?
Nou straks kan er wellicht een zucht van verlichting door de X66 burelen als blijkt dat het niet de statistisch meest voor de hand liggende groep is. Dan groots uitpakken en niets in de doofpot duwen?
-
Slachtoffer, ach die komt later wel. Beschamend dat de man bang is om aangifte te doen aangezien, hoe zou dat komen?
Denk daar maar eens over na. Zal een richting geven, om niet weer te ver af te dwalen, dat heeft met beleid en een taakstrafje te maken.

bananabanana | 02-04-18 | 13:15

Ontkenners als Donkersloot zijn medeplichtig aan het geweld. Het we hebben het niet geweten gaat allang niet meer op.

Gulliver | 02-04-18 | 13:29

@Donkersloot
Jazeker! onlangs is in Amsterdam Mevr. Yassmine Ksaihi als D66 raadslid geïnstalleerd.
Zij zei in een interview: "In de islam is homoseksualiteit een zonde"

Joost2B | 02-04-18 | 14:38
▼ 1 antwoord verborgen

Ik geloof dit soort berichten pas als er keihard bewijs is. Te veel nep aangiftes tegenwoordig om eigen laat thuiskomen oid te verbergen.

Mather | 02-04-18 | 12:58 | 3

Dat schrijf je alleen maar omdat je dondersgoed weet dat de daders marokkanen zijn.

Gulliver | 02-04-18 | 13:06

De nep aangiftes komen allemaal uit de islamitische slachtofferschap hoek.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 13:06

Juist buttbehanger.. laatste was onlangs in Emmeloord.

Ruimedenker | 02-04-18 | 13:14

Maar gelukkig zijn wij met meer. En waar blijft Peter R. als je hem nodig hebt? Lijkt me echt en zaak voor de verborgen camera truc.

Baron Clappique | 02-04-18 | 12:54 | 1

Op papier zijn we met meer. Op straat is het 16 tegen 1.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 13:08

Wat zijn we toch een tollerante samenleving. Alleen die intolerantie van de parallelle samenleving, die verneukt het.

Is dit nog nieuws? | 02-04-18 | 12:48

Godverdomme.
Foto van de Grindr date publiek online graag....

hotmint | 02-04-18 | 12:47

Blijkbaar ben je te dom om de essentie van dit bericht te begrijpen jochie. Men vermijd een signalement van de daders maar noemt het wel Russische praktijken.

Gulliver | 02-04-18 | 13:31

Inderdaad belachelijk. Nou ben ik bepaald geen fan van de Russen en zeker niet van hun voorganger Poetin, maar om hier de Russen te "framen" slaat werkelijk als kut op Dirk. Er zijn genoeg zaken waar je de Russen met recht om kunt verketteren, zoals dat akkefietje met zenuwgas in de UK, daar hoef je geen nepnieuws, of althans suggestieve onzin, bij te verzinnen.

Zoals gaffelbaard terecht opmerkt, vroeger - vroegah - noemde men dit wel potenrammen. De laatste 20 jaar zou je hooguit van "Marokkaanse praktijken" kunnen spreken, maar geen Russische.

Dr_Johnson | 02-04-18 | 14:23

Putinrammen?

Glasgow Argus | 02-04-18 | 14:54
▼ 1 antwoord verborgen

Laat mij eens denken: Migratie-achtergrond misschien? Of iets met Islam of zo. Ja zo maar een voordevoel.

Pinnacle | 02-04-18 | 12:39

Het te tolerante beleid t.a.v. andere ideologieën heeft de voedingsbodem gecreeërd voor dit soort uitwassen.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 12:38

Politie en gemeenten durven het woord nooit te gebruiken. Geenstijl wel.

Uit welke hoek de daders ook komen, ik ben blij verrast om te zien dat GeenStijl dit - als weinige of enige Social media - durft te noemen wat het is.

Haatmisdrijf.

gaffelbaard | 02-04-18 | 12:37 | 3
-weggejorist-
Lars030 | 02-04-18 | 13:38

Haat heb je tegen een persoon die je iets verschrikkelijks heeft aangedaan. Dit is een "pleziermisdrijf"; Anderen pijn doen omdat je er lol in hebt en het je superieur laat voelen.

Dit is een heel serieus probleem wat zich inderdaad vooral binnen een bepaalde doelgroep bevindt met religie-x als excuus/drijfveer.

Onderkenning van het probleem is het begin van de oplossing. Echter zijn de media, politiek en overheid daar al decennia lang te laf voor en steekt men graag de kop in het zand als het even te moeilijk wordt.

Wellicht is dit vanwege een (terecht) schuldgevoel. De overheid heeft bij de eerste generaties gastarbeiders tenslotte geen moeite gedaan om de integratie te bevorderen. Er is daardoor een samenleving binnen de samenleving ontstaan gescheiden door een enorme kloof van onbegrip, domheid, ergernis en frustratie.

Jammer; Want deze slappe stronthouding gaat ten koste van onze maatschappij, ons geluk en ons leven.

Threesixty | 02-04-18 | 14:09

@Treesixty
Joh?
'Haat'is per definitie aangeleerd, danwel uit ervaring, danwel uit indoctrinatie.
Je kan het ook "Macho-misdrijf" of "zelfhaat-misdrijf" noemen vanwege het onderdrukken van latente homoseksualiteit?

Dat al-dan-niet-terechte schuldgevoel van u komt ook voort uit indoctrinatie!
De eerste generatie 'gastarbeiders'.. u zegt het zelf 'gast'- arbeider... gasten vertrekken na verloop van tijd weer, dan is er geen enkele noodzaak tot integratie.

Als gasten er voor kiezen te blijven is het hun plicht zich aan te passen aan hun gastland en niet in een eigen enclave onder te duiken.

"Als een moslim tegen een boom rijdt is het de schuld van de boom"

Joost2B | 02-04-18 | 15:01

Wanneer er plots een groep op je afkomt die begint te slaan heb je in zo een dreigende situatie echt geen besef om ze te gaan tellen.
Dit zaakje stinkt.

Ongeblustekalk | 02-04-18 | 12:26 | 2

In het AD staat "zo'n 16 man". Een beetje een inschatting maken moet nog wel lukken toch?

Fiasco | 02-04-18 | 12:33

Klopt, heel raar ,en dat komt uit de mond van die Lenskens die dat dan weer van het slachtoffer heeft. En het slachtoffer heeft overigens nog géén aangifte gedaan, (AD artikel) , "bang als hij is voor represailles van de grote groep die hem aanviel" , dat zou dan wel op Marokkanen wijzen.

Zwizalletju | 02-04-18 | 12:35

Oh wacht, we vergeten het bijna: want alle moezzzliems zijn van nature lief maar het is natuurlijk de schuld van Wilders (en nu ook Thierry)

telelezer | 02-04-18 | 12:26
-weggejorist-
skoftig | 02-04-18 | 12:19 | 2

Zestien daders, een overlevend slachtoffer en een foto (of één die lijkt) van de lok-homo en toch geen enkele hint naar een profiel? There's something rotten in the state of the Netherlands....
.
Maar we kunnen op onze klompen aanvoelen waar het hier om gaat. Verder zeg ik niks, net een ban van een week uitgezeten...
.

Brou Is Back | 02-04-18 | 12:19
-weggejorist-
Linkse allergie | 02-04-18 | 12:18

De echte schuldige zijn de beleidsmakers van de afgelopen 25 jaar. Hun beleid heeft ervoor gezorgd dat als het gaat om agressie vanuit de islamhoek weggewuifd wordt.
Ook programma's als DWDD door hebben hier schuld aan. Ze bespreken bijvoorbeeld wel de #metoo en #pakdepoolsewrouwen maar vergeten de islam die vrouwen achtergesteld maakt, ongelovige die vermoord zullen worden en homos die dus gewoon in elkaar getrapt mogen worden.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 12:15 | 1

Exact, vooral die DWDD Vara/BNN-hoek met hun eeuwige hypocriete zooi, viespeuken als van Jole mogen hun stagiaires pakken maar o-wee als marktkoopman-Trump de verkeerde opmerkingen maakt...
Tja en de moslim-moekes zitten nu al 4 generaties thuis, mogen niks, weten niks en dan is Nederland voor de 10D-keer geschrokken als de homo's weer iedere week het slachtoffer zijn.Wat een dom land/bestuurders.

hagelkruis | 02-04-18 | 12:28

Blijf van onze lhbt af!

vinzepinz | 02-04-18 | 12:13 | 1

en Quagmire

Ruikbaard | 02-04-18 | 12:19

Het lijkt wel of de overheid er alles aan doet om ons land (auf Befehl van Brussel) te verwoesten: Eerst honderdduizenden woestijngespuis binnenhalen en dan ipv meer politie om NL veilig te houden juist de popo kapotbezuinigen.
NL moet gewoon kapot vermoed ik, zodat we dan om een EU-popo en EU-leger gaan roepen om ons te beveiligen.
Om te huilen hoe een ooit zo mooi, vredig en welvarend land het riool in getrapt wordt.

telelezer | 02-04-18 | 12:11 | 1
-weggejorist-
Lars030 | 02-04-18 | 13:45

Het is haast genoeg in dit land... oud deuglinks, buurtsubsidieslurpers en verdere fantasten.
Pak dat volk eens aan, 200.000 jaar achter in de evolutie, maar wel alle uitkeringen/subsidies/kwijtscheldingen kunnen invullen (lees: laten invullen door de buurtmafia-baas)

hagelkruis | 02-04-18 | 12:10

Na enig onderzoek blijkt dat de bijbelse betekenis van het getal 16 Liefde is.
Fijne paasdag.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 12:09

Binnenkort wordt er een compleet voetbalelftal opgepakt.

El Gouda | 02-04-18 | 12:09

De man kwam overeen met de profielfoto, er is dus gewoon een foto van 1 van de mannen.

marrretje | 02-04-18 | 12:07 | 1

Scherp

ikdenkwat | 02-04-18 | 12:33

Waren het er 16, welgeteld? En geen signalement, dat dan weer niet.
Ik heb het gevoel dat er een rat begint te stinken. Het aantal is duidelijk, maar de rest niet. Hoe doe je dat?

Memek | 02-04-18 | 12:04 | 2

Psies. Eerst maar eens afwachten of dit geen hoax is.

EefjeWentelteefje | 02-04-18 | 12:18

En je spreekt af met een wildvreemde op een afgelegen plek?
Nu ja, afgelegen, voetbalveldje ligt pal naast een woonwijk en er is amper beplanting. Hoe de f hebben zich 16 mensen verscholen in een hinderlaag?
Tijdens het meppen tel je heel precies maar verder doe je niks.
En je weigert aangifte te doen.
Heel logisch en bevorderlijk voor de rechtsgang allemaal.

einStina | 02-04-18 | 12:29

"" Zestien (16) mannen meppen één homo in elkaar""
Ach, doorlopen en wen er maar aan, want "iesse koeltoerrr"

telelezer | 02-04-18 | 12:03 | 1

Als je homo's mishandeld ben je wel heel bang dat je zelf ook homosexuele gevoelens hebt!

Rallywally | 02-04-18 | 12:07

Waarom trouwens die aandacht voor de sexualiteit van het slachtoffer. Ik zie dat nooit genoemd wanneer er weer eens een oudje in het appartement wordt overvallen, of bij de pinautomaat geript wordt?
.
Heb ik iets gemist? Geeft een bepaalde sexualiteit meer rechtstatelijke status? Ben je belangrijker dan anderen mits?

Parel van het Zuiden | 02-04-18 | 11:58 | 7

Als deze man in elkaar werd geslagen omdát hij homo is, is het wel degelijk van toegevoegde nieuwswaarde. Maar ik wacht eerst even af of dit helemaal waar is. Ik vind het een beetje vreemd dat het wel bekend is dat het 16 personen waren, maar geen enkele beschrijving. En dat Facebookprofiel van de lokker is er toch? Raar verhaal, maar als het waar is, mogen ze alle zestien tegen de muur.

wazakzegguh | 02-04-18 | 12:28

Parel en Angelica, dat er aandacht gegeven wordt aan de seksuele voorkeur van het slachtoffer doet hier wel ter zake, het betreft seksueel gerelateerd geweld, het gaat niet om een beroving van geld of telefoon, er werd via de homo app grindr een afspraak gemaakt en vervolgens werd het slachtoffer kennelijk door homofoob tuig opgewacht en in elkaar geslagen, niet beroofd, wanneer het slachtoffer zelf geen homo was geweest was hij niet in deze situatie terecht gekomen.
Een eventuele rechtsstatelijke status heeft hier niets mee te maken.

BosrandDirk | 02-04-18 | 12:54

Oma naar buiten gelokt en in elkaar geslagen door 16 man zou ook het nieuws halen. Maar goed, jouw wereld.

Analia von Solmsch | 02-04-18 | 13:32
▼ 4 antwoorden verborgen

Londen heeft inmiddels meer moorden per maand dan New York. En toch dalen hier de criminaliteitscijfers als een gek.
Amsterdam zal spoedig cijfers laten zien, zodat die burgermeester in Londen kan zeggen: "ach de gemiddelde Noord-Europese stad heeft dat ook".
-
En ja dit is met name het gevolg van jarenlang links naïef beleid (GroenLinks, SP, PvdA, PvdD en natuurlijk nu X66).

bananabanana | 02-04-18 | 11:58 | 1

In Amsterdam zit de VVD in het college.

knerf | 02-04-18 | 13:05

Er is in ons ooit geëmancipeerde land maar één woestijnideologie die het 'potenrammen' weer op de kaart zet. Regressie. Onder bescherming van wegkijkend links.

Account7 | 02-04-18 | 11:57

De oplossing is meer eu, een groter sleepnet en de witman nog meer bashen... Toch?

Mark_D_NL | 02-04-18 | 11:56 | 1

En: meer lachen. Dan wordt je vanzelf gelukkig. Vraag maar aan prutte.

einStina | 02-04-18 | 12:06

Hoe gay ben je dan als je met 16 man in de bosjes gaat liggen om een homo klappen te geven...

Binnenbaan | 02-04-18 | 11:55 | 1

En daarna in de jerk circle opscheppen over hoe stoer je wel niet was.

perdelul | 02-04-18 | 12:18

Maar de hamvraag is of de homo wel een armlengte afstand van de roedel heeft gehouden. Anders vraag je er ook om natuurlijk.

Botte Hork | 02-04-18 | 11:53

Mensen kapotmeppen is voor primitieve malloten die je vast moet binden aan een stoel en een spuit moet geven. Lang tegen doodstraf geweest maar het is me wel duidelijk geworden dat er figuren zijn die het recht om te leven niet verdienen.

VeelTeSteil | 02-04-18 | 11:51 | 1

Misschien speel je hun daarmee wel juist in de kaart, daders zijn martelaren die sharia deels hebben helpen invoeren. Pleinen met bloedgeulen, kranen met mensen die eraan hangen te bungelen. Alles stap voor stap tot mensen smeken om sharia wetgeving.

Papierversnipperaar | 02-04-18 | 11:59

Grenzen open zetten voor islamitische culturen, en je eigen normen en waarden opofferen om de shariavolgers te pleasen. De resultaten van Rutte-, Pechtold-, Ascher- en Halsema-politiek. Vooral doorgaan met stemmen op dat soort figuren.

Fijnstoffer | 02-04-18 | 11:49 | 1

Dit

IkWilOokWatZeggen | 02-04-18 | 11:55

16 homo's doen een gangbang op de parkeerplaats, voorbijganger zegt er iets van en wordt in elkaar gemept. Dat is pas homogerelateerd

BozePaarseMan | 02-04-18 | 11:47 | 1

Was die voorbijganger een mocro? #homocro-war

Usumani | 02-04-18 | 13:30

En zo is het. Al die schijnheilige verontwaardiging van die linksmensjes. Het is niets waard.

Mark_D_NL | 02-04-18 | 11:24
De (s)Linksmensch laat zich heel graag ringeloren door valse profeten van de (s)linkse kerk als de Jessias, de komodovaraan Asscher en Alexander Penthouse en hun voorgangers Tom "gekozen burgemeester" de Graaf, Flop Cohen en Fapke Halalsema.

Het is uiteindelijk de schuld van de boze witte laagopgeleide fascistische man. Ook wanneer kansenparels misdaden plegen. Want geen stageplek en discriminatie op de woningmarkt.

Het zal de kerkgangers van de linkse kerk niets uitmaken. Hun valse profeten zeggen schuld van boze witte man en dus ook hun witte schuld (meeste stemmers op linkse kerk partijen zijn wit, den allochtoon heeft inmiddels zijn eigen partij).

Gevoel is alles wat telt. Argumenten en feiten horen niet thuis bij het overzalige gevoel van religieus spiritualisme. Daarom kunnen Geertje, Theo "trotse fiere neg0r" Hiddema en de Lavendelprins ook nazi's zijn zonder een woord van hen zelf gehoord te hebben of een letter van hen gelezen te hebben. Hun kerklijders (punt intended) hebben het zo vanaf de kansel (staand bij DWDD en Pauw/Jinek) zo gepreekt, en zo is het dus.

Er valt niet te discussiëren met religieuzen. Dat hebben we nu al honderden jaren gezien met gristenen en mohammedanen. Die begrijpen alleen het absolutisme van hun heilige schrift en grof geweld. Tegen andersdenkenden, joden... en heaumeau's.

En dan hebben we het nog niet gehad over de perverse alliantie tussen (s)links en de salafistische beweging maar dat is weer een ander verhaal maar wel gerelateerd. Want orthodoxe islam = goed, heaumeau geweld = slecht maar omdat islam = goed moet het de schuld van de zondaar (de BBM) zijn dat er heaumeau geweld is.

Graaf_van_Hogendorp | 02-04-18 | 11:46 | 10

@Graaf: vergeet de 'internet-religieuzen' niet:
- De hele wereld, politiek, beroepen, normen, waarden, liefde, situaties, leven, voorkeuren, motivaties, groepen... alles is uit te leggen, te interpreteren en te begrijpen door enkele zinnen geschreven tekst. Eenzijdigheid van boodschappen is de norm, discussie op basis van argumenten vervalt al snel in groepsdenken.
- Wanneer iemand het niet met de internet-religieuze eens is, wordt op basis van groepsdenken die persoon in 'de andere kant' van een of ander -isme geduwd, of wanneer het echt simpel moet blijven: gewoon links of rechts, religieus of rationeel, dom of slim, man of vrouw. Er zijn geen andere onderscheiden tussen individuen mogelijk anders dan duale.
- Het begrip 'tijd' en kwantiteit bestaat niet: alles wat in een fictieve groep als waarheid wordt gebracht is een universele waarheid van de groep en iedereen die op dat moment tegen is, is voorgoed uitgesloten van de groep. Het is niet mogelijk om vlagen van tijd te gebruiken om andere meningen te hebben. Alles moet waar zijn voor alles en iedereen, vooral wanneer het door de priesters als waarheid wordt gebracht.
- De internet-religieuzen zitten in werkelijkheid alleen achter computer of telefoon, gemiddeld meer dan 6 uur per dag. Voor hen is het lezen en schrijven met onbekenden op internet het 'bidden' voor een beter leven.

Luivend | 02-04-18 | 12:11

RoBD=Skullfucker | 02-04-18 | 11:59 Goed bezig Rob met je vrijwilligerswerk. De Graaf is inderdaad wel erg kort door de bocht. Jammer. Maar christenen bashen is nu eenmaal een veilige hobby in Nederland. En sommigen kunnen laten zien hoe superedgy ze wel niet zijn.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 12:39

@RoBD: ik ken genoeg mensen die vrijwilligerswerk doen en het merendeel gaat niet naar de kerk en is niet gelovig. Christenen hebben echt geen alleenrecht op naastenliefde.

Gravin v Kippenbouth | 02-04-18 | 14:07
▼ 7 antwoorden verborgen

Er zijn dagen dat ik zou willen dat we ook in Nederland thuis een Kalasjnikov mochten hebben, dan zou ik zeer zeker ook een afspraak maken met deze pisvlekken....

Havenwerker | 02-04-18 | 11:44 | 3

Kalasjnikov is nergens voor nodig. Een flinke, waakse edoch goed afgerichte viervoeter met virulente afkeer van alles wat naar moslim neigt brengt je al een heel eind.

normanius | 02-04-18 | 11:56

Wordt lid van een schietvereniging. Doe de cursus, ga er 18x heen in een jaar, dan mag je na 366 dagen je Kalashnikov kopen. Volledig legaal. En een jaar later nog 4 extra.

RoBD=Skullfucker | 02-04-18 | 12:01

RoBD=Skullfucker | 02-04-18 | 12:01
Een Kalasjnikov mag je ook niet na die 366 dagen aanschaffen hoor. Niks geen legale machine pistolen of assault rifles voor mensen met een schietvergunning in NL. En dat is maar goed ook.

BlowingBubbles | 02-04-18 | 14:17

Pasen heeft hier niets mee te maken. Integendeel juist, denk ik. Zestien onschoeldige slachtoffers aangevallen door boze blanke homo. Mag ik toch aannemen, want het signalement van de dader ontbreekt. Oh wacht, er blijkt toch een aanknopingspunt te zijn. De zestien slachtoffers lijken allemaal op elkaar. Vermoedelijk allemaal neven. Ze reutelen en sissen een enigszins op Nederlands gelijkend straattaaltje met KK Wollah en dergelijke. Of waren het boze aanhangers van FC de Verliezers?

Nivelleermarionet | 02-04-18 | 11:44

Waarom word er geen beschrijving van de daders gegeven?

Kaskensj | 02-04-18 | 11:36 | 1

Geen beschrijving = licht getint. Licht getint opschrijven is viezevuile rechtse xenofobe facistische onderbuik nazi! Foei!!

Botte Hork | 02-04-18 | 11:39

Even die graties kickbokslessen in de praktijk testen. Wollah!

Botte Hork | 02-04-18 | 11:36

Een groep wilde hyena's die los gaan op een weerloze prooi... ik ken de signalementen al. Op naar het volgende incidentje.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 11:36

Hahaha die politie toch, wat een grappenmakers:
“Mogelijk is het motief homogerelateerd”.
Ja of misschien had een van die mannen wel wat van het slachtoffer aan:
“Wat kijk je, wat kijk je, heb ik soms wat van je aan? Vieze vuile homo, wat kijk je?”

medusa324 | 02-04-18 | 11:34

Let even op: het is de organisator van de Dordtse Gaypride.
Dat houdt (meestal) in dat de hele stad weet waar je woont.
Tel daarbij op hoe vaak de daders binnen de dag weer op vrije voeten lopen (ja toch, Aleid Wolfsen??) en ta-daah; geen aangifte.

Kouwe Kees | 02-04-18 | 11:32 | 1

ohnee, eerst lezen Schele Kees.

Kouwe Kees | 02-04-18 | 11:32

Afspraak op de parkeerplaats van een voetbalclub in Dordrecht. 16 man. Dat is een heel elftal inclusief de wissels. Gijpie zeg er eens wat van. Aangezien er geen betonscharen zijn gebruikt voor zo ver we weten gaat politie en justitie hier echt helemaal niets mee doen.

Ruikbaard | 02-04-18 | 11:30 | 1

En de daders douchen allemaal met hun onderbroekje aan.

Watching the Wheels | 02-04-18 | 11:33

1 April?

Mark van Leeuwen | 02-04-18 | 11:30

Ze willen hun tradities in stand houden.

Rang | 02-04-18 | 11:30

Relatief vaak zijn homo meppers zelf ook homo, echter kunnen met deze gevoelens niet omgaan en reageren dat dan met agressie af. Triest.

Droef Toeter | 02-04-18 | 11:27

Met mijn onderbuik voel ik een taakstrafje aankomen voor de daders.

Pislinq | 02-04-18 | 11:25

Zestien man in de bosjes... Op zich al onfris. Je moet toch wel erg met jezelf en/of je geloof in de knoop liggen om zo je vrije paasdag invulling te geven.

Mark van Leeuwen | 02-04-18 | 11:23 | 2

Dat van die invulling van de paasdag was bij gebrek aan open winkels en winkelend publiek om te beroven een beetje een dingetje.

normanius | 02-04-18 | 11:33

Grote kans dat deze boiis geen Pasen vieren, want haram.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 12:43

nou ja, het is dan wel weer handig dat de dader een echte foto van zichzelf gebruikte in de app. Lijkt me dan ook kat in 't bakkie voor de politie.

yeps | 02-04-18 | 11:22

.. 16 mannen die uit de bosjes komen om een parkeerplaatshomo in elkaar te meppen?
Dat is zo onfris dat het alleen een hoax kan zijn - of iets wat helemaal niks nada noppes met de islam te maken kan hebben.

In beide gevallen: zand erover. Heel veel zand.

Jan Passant mk2 | 02-04-18 | 11:19

Vreemd, gisteren kreeg ik een burgernet bericht: Gezocht 'blanke' man 1m80 ....., dan kan 't ineens wél.......

pa_niek | 02-04-18 | 11:17
-weggejorist-
Oepsie1234 | 02-04-18 | 11:17 | 1

Tsja, als je massaal stemt op politieke partijen die al jarenlang wetshandhaving, orderhandhaving, rechtstaat en hulp- en veiligheidsdiensten slopen...
.
Moet je niet verontwaardigd doen als op het moment dat JIJ een beroep op zulke zou willen doen, het er niet meer is.
.
Is ook niet erg. Immers, toen het anderen overkwam gaf je er ook geen reedt om. Verdiend dus.
.
Ik hoop slechts dat slachtoffers behoren tot de groep vvd, pvda, d66, cda, gl, cu stemmers. Er zijn namelijk ook nog mensen in deze samenleving die dit niet verdienen.
.
Sorry mensen, er is helaas geen onschuld meer over om uw handen in te wassen. Oogst wat u zaaide!

Parel van het Zuiden | 02-04-18 | 11:17 | 2

En zo is het. Al die schijnheilige verontwaardiging van die linksmensjes. Het is niets waard.

Mark_D_NL | 02-04-18 | 11:24

Amen Parel! Maar ja, ook veel reaguurders hebben boter op hun hoofd. Die lopen ook blind achter inmiddels 20-30 jaar durende linkse PvdA/GL hetze tegen automobilisten aan, wat ertoe geleid heeft dat de politie in NL niks meer mag behalve flitsen, parkeerboetes uitdelen en zich laten misbruiken voor politiek correcte Copvod en Iftar bullshit.

Xirdalan | 02-04-18 | 11:49

Ik ben tegen elke vorm van geweld gebaseerd op seksuele voorkeur, politieke voorkeur, afkomst, religie. Dat gezegd hebbende vind ik het moeilijk om dit verhaal te geloven. Bij deze alvast mijn excuses als ik ongelijk heb, mea culpa, maar vooralsnog geloof ik er geen reet van. Waarbij reet niet cynisch is bedoeld.

RoBD=Skullfucker | 02-04-18 | 11:16 | 4

Als dit inderdaad gebeurd is dan ben ik de éérste om te pleiten voor het verwijderen van bepaalde lichaamsdelen bij die 16 daders, bij voorkeur met een betonschaar, maar inderdaad - er zitten wat hele rare elementen in dit relaas. 16 daders en maar één profielfoto bekend? Verder niks over die daders? Waarom 16, en geen 15, of 17? Hoe zit het met die vent die het slachtoffer zou ontmoeten, en die kennelijk ongemoeid is gelaten?
Vragen, vragen, vragen...

EefjeWentelteefje | 02-04-18 | 11:36

Klopt dit verhaal slaat nergens op... zit meer achter...

ja-nee-misschien | 02-04-18 | 11:41

Jij denkt aan een uit de hand gelopen gangbang.

beau van rtl | 02-04-18 | 12:09
▼ 1 antwoord verborgen

Geen signalement....? Van 1 dader is er toch die profielfoto bekend? Lafbekken zijn het overigens, maar dat is duidelijk.... Ze zullen wel gedacht hebben dat mochten ze gepakt worden de straf te verwaarlozen is. Denk aan dat geval waarbij met een betonschaar iemands voortanden uit zijn mond werden geslagen. Dat leverde straffen op tussen de 120 - 180 uur werkstraf op (waarbij de jongste dader 100 uur kreeg en 20 uur voorwaardelijk).

JI-HAAT | 02-04-18 | 11:15

Wouter Kolff wil net als zijn grote baas, Mark Rutte, de onderste steen boven hebben. Dan weten we inmiddels wel waar dit toe leidt......

Ommezwaai | 02-04-18 | 11:15
-weggejorist-
schoon-schip-maken | 02-04-18 | 11:14 | 1

Het lokmannetje was geen fin!
Hij zag er namelijk betrouwbaar uit

Olleke | 02-04-18 | 11:14 | 2

Allicht was het lokmannetje minderjarig?

Luivend | 02-04-18 | 11:15

Denk je dat homo's alleen blanken nemen? Fortuyn was al niet vies van Marokkaanse anus, dus dan zal de gemiddelde homo ook wel wat exotisch willen nemen/genomen worden.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 12:52

Vast een stel bevindelijk gereformeerden die hem een lesje Dordtse Leerregels wilden leren.

henkvaningrid | 02-04-18 | 11:13 | 1

Teveel paasvuur lucht gesnoven zeker?

ja-nee-misschien | 02-04-18 | 11:44

Terecht. Signalementen zijn een uiting van blanke superioriteit. Stelletjes xenofoben

Gen. Maximus | 02-04-18 | 11:13

Let op: als straks deze 16 voor de rechter moeten verschijnen zal het OM wel weer downplaten en zeggen dat ze er geen anti-homogeweld in zien. Zo diep zijn we in dit land inmiddels namelijk al gezonken (zie Arnhem).

kommabijmebinnen | 02-04-18 | 11:12 | 1

Ies koeltoer....

knutsel_ | 02-04-18 | 11:13

Bij dit soort "incidenten" (zijn het nog incidenten?), Hoef je al niet eens meer te speculeren over de etnische achtergrond van de daders.
Dit is geen criminaliteit. Dit is een geurilla oorlog tegen ons

Rest In Privacy | 02-04-18 | 11:11

Gezien de gebezigde technologie en de algehele verspreing van slimfoons moet het toch niet zo moeilijk zijn de daders te vinden? Nou, ja, misschien waren de schurfige honden (sorry, echte honden) zo slim om de telefoon thuis te laten.
Wordt vervolgd, Evocatus

Evocatus | 02-04-18 | 11:10

Met behulp van speurhonden is dat tuig zo op te sporen.
Maar ja, mag niet hè? Honden zijn haram.

Bijtendehond | 02-04-18 | 11:10

Geen signalement.... *headdeskt*

Maar ja, de politie heeft het natuurlijk veel te druk met échte criminaliteit oplossen, zoals flitsen en parkeerboetes uitdelen.

Xirdalan | 02-04-18 | 11:10 | 1

En fietsers zonder licht...

Paaldanseres | 02-04-18 | 11:17

De locatie is bekend alsmede het tijdstip.
Een vraagje voor de slimmerikken; hoeveel smartphones stonden aan op die locatie en dat tijdstip?
Kratje bier voor de winnaar.

copywriter | 02-04-18 | 11:09

"Extreem anti-homogeweld" dus je hebt ook anti-homogeweld dat niet extreem is ... interessant.

Watching the Wheels | 02-04-18 | 11:09 | 2

Ja. Dat is bijvoorbeeld zeggen dat je de gay pride een optocht van narcistische exhibitionisten vindt.

Gen. Maximus | 02-04-18 | 11:15
-weggejorist-
maar toch | 02-04-18 | 11:08 | 1

Stel voor dat slachtoffer pedofiel was en aan je kinderen had gezeten en je hem ergens heen weet te lokken. Dan zou ik die 16 man kunnen verklaren en ook dit de reden is dat hij geen aangifte doet. Kans is erg klein, maar zou zomaar kunnen.

shimanski | 02-04-18 | 11:07 | 1

Goeie redenatie! Het is misschien wel een pedo, dus dan is het goed. Jouw wereldbeeld is gered. Laat de rode pil nog maar even liggen.

Analia von Solmsch | 02-04-18 | 13:40

Voornamen en achternamen van deze zwijnen bekendmaken in de krant. Eveneens alle namen en adressen van de ouders en grootouders met foto's. Op de voorpagina .

beau van rtl | 02-04-18 | 11:07 | 3

Altijd leuk als bv jouw broer een misdaad pleegt. Toch?

kwark001 | 02-04-18 | 11:11

Ali A. En zo voorts.
Niet Ali B.
Die had een Alibi.
Want weet je, Ali B. is Bi.

Glasgow Argus | 02-04-18 | 11:17

Doen. Hadden ze laatst ook moeten doen met de mensen die hoofddoeken uitschelden en aftrekken. Oh wacht, dat waren fabeltjes. Eerst maar eens afwachten wat er echt gebeurd is.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 12:59

Als groepen klootzakken zich misdragen is het de schuld van Albert Hein.

Ruimedenker | 02-04-18 | 11:06 | 1

... en van GeenStijl uiteraard... en ook van Dumpert.

Paaldanseres | 02-04-18 | 11:15

Vaak zijn de homomeppers ook niet vies van een potje echte mannenseks.
Vooral op homo ontmoetingsplaatsen wemelt het van de haakneuzen die opzoek zijn naar kringspiermusketieren .
De politie wil natuurlijk niet dat deze zaak wordt opgelost, want anders had de politie wel een beschrijving gegeven van de daders. Een omschrijving van de daders zou wel eens een daling van Yassers Groene Khmer kunnen betekenen in de peilingen en dat moeten we natuurlijk niet hebben in Nederland deugland

Broekpaling_bezitter | 02-04-18 | 11:06 | 1

Inderdaad,allemaal zeer stigmatiserend.
D66 toga’s kom d’r maar in in,met een flutstrafje.

De Profundus | 02-04-18 | 11:13

"DE politie geeft van 0 van de 16 een signalement", nou dat weet je het wel.

Satertje | 02-04-18 | 11:06 | 1

Als je er eentje hebt dan weet je alles. Gewoon bij zwijgen de vingers breken( doen ze in Finland ook) Bij het derde vingertje verraden ze alles en iedereen.

beau van rtl | 02-04-18 | 11:10
-weggejorist-
automaat | 02-04-18 | 11:05 | 1

Je zal maar politieagent zijn en goede wil en een geweten hebben...... maar ja , die hypotheek he....

Koning BongoBongo | 02-04-18 | 11:03

Een justitie die geweld niet meer vervolgd.Dan krijg je steeds grotere groepen die weerloze individuen in elkaar gaan rammen omdat ze toch geen straf krijgen. Toevallig toch, nog geen week nadat de betonschaarmeppers praktisch vrijuit zijn gegaan en openlijk op de radio werd vermeld dat er 'twijfel' was over de betonschaar. Een vrijbrief van justitie, voor meer geweld.

Luivend | 02-04-18 | 11:00

Welkom in mijn land. Castreren met een betonschaar, graag.

bisbisbis | 02-04-18 | 10:59 | 1

Betonschaar? Twee bakstenen.

beau van rtl | 02-04-18 | 11:02

Met een paar mannetjes meer bij gebrek aan betonscharen.

Titje | 02-04-18 | 10:58

Hopelijk zijn er op het politie bureau in Dordrecht genoeg thee zakjes op voorraad .

blauwe zander | 02-04-18 | 10:57

... maar uiteindelijk worden toch weer dezelfde hokjes rood gekleurd in het stemhokje. Zucht.

EefjeWentelteefje | 02-04-18 | 11:06

EefjeWentelteefje | 02-04-18 | 11:06
Inderdaad, een grote frustratie.

BlowingBubbles | 02-04-18 | 11:25

Too little, too late.. the enemy is already on our doorsteps ...

Paaldanseres | 02-04-18 | 11:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Dit is een probleem gecreëerd door het welkomst beleid van links. Deze gelegenheid zal links gebruiken om zich te profileren door de gevolgen over de schutting van rechts en 'enge' politici te gooien zodat ze verder kunnen deugen met demonstraties tegen de schijn concept van 'rechtse intolerantie'.

letters_of_cijfers | 02-04-18 | 10:56 | 5

Kees. Ja, om te werken, maar links heeft ze laten blijven.

beau van rtl | 02-04-18 | 12:13

@KeesBruin Ja, en dat was een hele slechte idee. Vreemd he: Ik ben niet zo een type die zich in een groep indeelt en dan echt alles wat dat groep doet of heeft gedaan vervolgens goedkeurt. Dat is kult-gedrag, en daar doe ik niet aan mee.

letters_of_cijfers | 02-04-18 | 14:34

@KeesBruin Overigens waar je het over hebt is iets wat gebeurde voordat ik eens geboren was. Maar daarna.... daarna heeft links de rode tapijt uitgerold voor iedereen uit heel Multiculturelia om hier te komen onder de waan van diversiteit™ en al hun eisen te faciliteren.

letters_of_cijfers | 02-04-18 | 14:38
▼ 2 antwoorden verborgen

Mooi zinnetje uit het AD:
'Ook Lenskens benadrukt nog maar eens dat het niet verstandig is om op afgelegen plekken af te spreken met mensen die je niet kent.'
Wellicht is het ook niet verstandig om mensen die je niet kent midden in je samenleving te plaatsen. Er zit meer afstand tussen die zinnen dan woordelijk mogelijk.

Alquest | 02-04-18 | 10:56 | 1

Fantastische reactie!

KeesBruin | 02-04-18 | 11:35

Wanneer die 16 alfamannetjes alleen het slachtoffer aanvielen en niet de 'date' dan is het duidelijk dat die 'date' bij die 16 hoort, diens profielfoto in de grindr app is dan een prachtig signalement en spoor voor de politie naar de andere helden.

BosrandDirk | 02-04-18 | 10:55 | 4

Moet het slachtoffer wel eerst aangifte doen.

normanius | 02-04-18 | 10:57

frickY | 02-04-18
En inderdaad de 16 mobiele telefoons op die nogal verlaten locatie.
Moeten makkelijk te vinden zijn.
Strafbare feiten worden bestraft, ook zonder aangifte.

BosrandDirk | 02-04-18 | 11:23

Zijn geen alfamannetjes, maar afvalmannetjes.

beau van rtl | 02-04-18 | 11:25
▼ 1 antwoord verborgen

Wat een "nare incidenten". Ik ben benieuwd of de slachtoffers dit ook een "naar incindent" noemen, of toch iets andere bewoording gebruiken.

ScumbaggusMaximus | 02-04-18 | 10:55

BlowingBubbles : dat zeiden ze in de jaren dertig ook over het gedrag van de nazi's. Mijn God, wat hebben ze zich toen vergist.

langzullenweleven | 02-04-18 | 10:55 | 1

Ik bedoelde dat we als individu het recht niet in eigen hand moeten nemen. De overheid die wij samen kiezen, die kan mij niet hard genoeg optreden. En dat is inclusief oplossingen die ik hier niet wil ventileren.

BlowingBubbles | 02-04-18 | 12:07

Maar... ikke niet begrijp... de criminalitiet was toch nog nooit zo laag in ons kikkerlandje en het geweld in ons veilige Nederland nam toch zienderogen af, er waren toch minder moorden en geweldsdelicten , de gevangenissen stonden toch leeg... en vooral ... de goedgelovige hollanders waren toch gelukkig en positief... het land ging er toch in zijn totaliteit positief op vooruit... Dat heeft het cbs zelf gezegd. Echt waar. "Ikke echt niet begrijp"

Paaldanseres | 02-04-18 | 10:54 | 3

De MSM berichten er nog over. Zodra ze daarmee stoppen "voelt" +31 ineens weer een stuk veiliger.

ScumbaggusMaximus | 02-04-18 | 10:56

Represailles, vrees, geen aangifte.... Zie, probleem lost zichzelf op. En dan het gek vinden wanneer een homoknokploeg wordt opgericht en lokhomo's inzet in prachtwijken.

Winter_is_coming | 02-04-18 | 11:00

Bij een schietpartij in De Pijp in Amsterdam zijn twee jonge mannen zwaargewond geraakt. Ze waren in een café aan de Van Ostadestraat toen ze meerdere keren werden beschoten door iemand die buiten stond.

Na de schietpartij ging een scooter met een of twee mensen er met hoge snelheid vandoor. De politie is op zoek naar de verdachte of verdachten.

Volgens de politie gaat het om een losstaand incident; er is geen link met de 'Mocro-oorlog'.

nos.nl/artikel/2225442-vuur-geopend-o...

Roze_bril_drager | 02-04-18 | 11:12

Allemaal super laks van de politie(k) enzo, want iedereen hier weet blijkbaar dat die niks willen doen. Maar: klein researchje: "Het slachtoffer wil geen aangifte doen uit angst voor represailles." En zonder aangifte mag de politie/OM niemand vervolgen binnen strafrecht. Maar dit is in het nieuws, dus wellicht/hopelijk verzint het OM daar een constructie voor. Civielrecht of maatschappelijke belang ofzo.

einStina | 02-04-18 | 10:54 | 6

Je maakt het alleen maar erger. Juist bij strafrecht is een aangifte expliciet niet nodig voor politie/justitie om tot onderzoek/vervolging over te gaan. Daar is bewust voor gekozen omdat het slachtoffer soms geen aangifte meer kan doen (moord) of geen aangifte te durft te doen. Zo'n cynische toon die je opzet kan grappig zijn als je gelijk hebt, maar als dat niet hebt kom je nog dommer over. En bij deze ook nog even de betreffende regel en de bron. Als je hierop reageert, en mijn advies om verder gezichtsverlies te voorkomen is doe het niet, verwacht ik van jou ook een citaat en bronvermelding van justitie waaruit je gelijk blijkt.
"Strafzaak start met opsporingsonderzoek
Meestal begint een strafzaak bij de politie. De politie komt op het spoor van een strafbaar feit, of iemand doet aangifte. Onder leiding van een officier van justitie start een opsporingsonderzoek"
Bron: Rijksoverheid. Onderwerp: hoe verloopt een strafrechtelijke procedure.
Succes ermee!

RoBD=Skullfucker | 02-04-18 | 11:50

Lezen is moeilijk he. Ik schreef 2x dat er uitzonderingen bestaan op de aangifte=vervolging regel binnen strafrecht. Bijv als slachtoffers minderjarig zijn, ontoerekeningsvatbaar, dood, onderdeel van een grotere reeks misdaden. Maar dat er uitzonderingen bestaan, betekent nog niet dat die regel weg is. En ik schreef dat de OvJ daarover gaat. Dus dat de politie bashen als die niets doet zeker niet terecht is. Mijn hemel. Ik ga het echt geen 4e x meer uitleggen, je gaat maar terug naar groep 3 voor begrijpend lezen, luisteren en logisch redeneren. Doeiiii.

einStina | 02-04-18 | 12:21

Eindtina: politie mag altijd strafrechtelijk onderzoek doen bij vermoeden misdrijf. Aangifte of niet. Niet bij uitzondering zoals jij beweert. Altijd. Dat is anders dan bij uitzondering, altijd. Altijd. Dat is 1x. En dan ook alle andere keren. Anders zou het nl wel een uitzondering zijn. Maar dat is het niet. Het is altijd.
Een uitzondering is het aantal keren dat jij hier geen onzin loopt te verkopen. Sterker nog, ik vermoed dat jij dat tijd wel doet.
Overigens, ter afsluiting, je haalt civielrecht en strafrecht door elkaar. Voor civielrecht geldt alles wat je beweert. En voor strafrecht niets.

RoBD=Skullfucker | 02-04-18 | 16:09
▼ 3 antwoorden verborgen

Wat dom om geen achtergrond vermelden. De waarheid komt uiteindelijk toch wel aan het licht.

Carmelita | 02-04-18 | 10:54 | 1

Lichtgetint*

Zqwiqly | 02-04-18 | 11:49

Kutmarokkanen en niet anders...

jale | 02-04-18 | 10:54 | 1

En ze willen ons anders doen geloven, maar het wil maar niet lukken. Ik kan me nog herinneren dat die ouwe koningin zich in het openbaar liet zoenen door die Ali B. Hoe naief kun je zijn om te denken dat het dan wel allemaal meevalt en goed komt. Wat een minachting van zo'n ouwe muts naar haar volk. Arroganter kan niet. Daar heeft ze geen punten mee gescoord.

beau van rtl | 02-04-18 | 10:59

ze hadden allemaal een te laag bloedsuiker niets aan de hand doorlopen mensen

hatschjoe | 02-04-18 | 10:53

Waren de daders mannen of vrouwen of gemengd? Waren ze blank, zwart, naffer of gemend? Leeftijden? De politie is koning in het niets zeggen. Het zullen dus wel makaken zijn.

Oepsie1234 | 02-04-18 | 10:53 | 1

Als het geen kut-marokkanen zijn dan zeggen ze het wel.
Dus niets zeggen betekent standaard kut-marokkanen.

letters_of_cijfers | 02-04-18 | 10:58

Hoe dichter bij Dord,hoe rotter het wordt.

Ruimedenker | 02-04-18 | 10:53 | 2

Flauw.

C.Martel | 02-04-18 | 15:44

Zuur

Ruimedenker | 02-04-18 | 17:56

Leve de diversiteit!

Montesquieue | 02-04-18 | 10:52
-weggejorist en opgerot-
echt_links | 02-04-18 | 10:52

Peter, Jan, Ewoud, Victor, Hendrik, David, Jeroen, Erik, Jos, Bram, Bjorn, Lucas, Marco, Ben, Sander en Roel.. niet meer doen hoor!

ChristianV | 02-04-18 | 10:51 | 1

Ho ho, zoveel autochtonen wonen er in Dordrecht en wijde omgeving niet meer, hoor.

echt_links | 02-04-18 | 10:53

Stem bij de volgende verkiezingen gewoon op een eerlijke/fatsoenlijke partij als de PVV en maak van Nederland weer een fijn en mooi land. Een land waar mensen er voor elkaar zijn en elkaar helpen i.p.v. in elkaar te meppen.

beau van rtl | 02-04-18 | 10:51

Ik heb wel een lichtgetint vermoeden over het signalement van de daders.

matatwork | 02-04-18 | 10:50

FC Wollah !

Castor12 | 02-04-18 | 10:49

16? Dus dan word je aangevallen en dan begin je te tellen en kom je tot 16?

Axelvon | 02-04-18 | 10:49

ALS het echt gebeurd is dan zijn de daders naffers. Vraag me toch af hoe het slachtoffer eruit ziet na door 16 man inelkaar geslagen te zijn.

Randall3.0 | 02-04-18 | 10:48

"... durfde dit weekend nog geen aangifte te doen. Bang voor represailles van de grote groep die hem aanviel"

Misschien een verklaring voor het ontbreken van een signalement? Wellicht weten ze waar zijn huis woont? Ik zou me dan ook twee keer bedenken voor ik aangifte deed. Bovendien, als ze al gepakt worden, dan krijgen ze een werkstrafje van onze rechters. Schiet je ook niets mee op toch.

atheïstisch stemvee | 02-04-18 | 10:47

1. Je spreekt af met een vreemde via een gratis sex-app op een schimmige parkeerplaats om mee te gaan naar iemands huis.
2. Je wordt vervolgens in elkaar gebeukt door een groep.
Heb over beide zaken een mening.
Mijn mening over het eerste zal door dit soort misdrijven en de sleepwet ten positieve omkeren.
Mijn mening over het tweede zal door de 'gebrekkige behandeling van justitie' steeds negatiever worden.

Luivend | 02-04-18 | 10:47

Homo's, vrouwen en ongelovigen moeten eens goed gaan nadenken als ze weer in het stemhokje staan.

meneer Q | 02-04-18 | 10:42 | 2
-weggejorist-
Ben5570 | 02-04-18 | 10:44

@Ben5570 wat begrijp je niet?

ParaPiet | 02-04-18 | 10:52

Ik maak me altijd een beetje zorgen om mannen die een buitengewone interesse tonen in de seksuele geaardheid of voorkeur van een wildvreemde kerel. Ik vind het een beetje vies..

De seksuele geaardheid van wie dan ook (behalve een (potentiële) partner) is voor mij echt niet spannender dan of iemand wel of niet van vis houdt of graag voetbalt of op de racefiets klimt.

Daarom heb ik tegelijkertijd een beetje een hekel aan die gay/black/vegan pride bullshit. Dit heeft niets met trots te maken maar met om aandacht vragen. Trots mag je tenslotte alleen zijn op iets dat je bereikt hebt, niet op iets dat je "toevallig" bent.

Dat terzijde; De daders zijn hoogstwaarschijnlijk laffe mannetjes uit milieu/cultuur-X met de welbekende mentale beperkingen, gebrek aan opvoeding en sociale vaardigheden, afgetopt met een overdosis agressie.

Dit soort mannetjes zijn volledig incompatible met onze participatiemaatschappij en mogen wat mij betreft voor 10 jaar naar een heropvoedingskamp ver weg van hier.

Threesixty | 02-04-18 | 10:41 | 2

Op zich eens met de uitspraak "Trots mag je tenslotte alleen zijn op iets dat je bereikt hebt, niet op iets dat je "toevallig" bent." Maar zoland er nog hordes malloten zijn die iemand minderwaardig vinden im wat iemand IS, kan ik me goed voorstellen dat tegenover dit 'minderwaardig' een 'trots' breeduit wordt gepromoot.

Winter_is_coming | 02-04-18 | 10:51

U kent mij (of niet) en ik ijver alhier al jaren voor het huren van een oude goelag van de Russen in de buurtvan Kolyma of zo. Prima rustoord voor dit soort vuiglingen.
Sub omni canone, dit soort onvolk, Evocatus

Evocatus | 02-04-18 | 11:03

Het niet geven van een signalement geeft al genoeg informatie over de daders.

NaughtiusMaximus | 02-04-18 | 10:40

Het waren er 16. Moest wel want de gemiddelde leeftijd zal rond de 10 jaar liggen en dan heb je toch wat meer power nodig.

beau van rtl | 02-04-18 | 11:01

@Ruimedenker.
... met varkensleren nektasje

Paaldanseres | 02-04-18 | 11:03

Op badslippers

Ruimedenker | 02-04-18 | 11:08
▼ 5 antwoorden verborgen

Gebeurde tijdje geleden in Marokko ook ,daar is homoseksualiteit officieel nog strafbaar .Malloten demonstreerden buiten de rechtbank ''Sluit homo's op laat potenrammers vrij '' ,iets van die strekking werd gescandeerd .
Rechter liet homo's die toegetakeld waren vrij ,de potenrammers gingen een half jaar de bak in.
Zul je zien dat in een land waar homoseksualiteit nog officieel strafbaar is potenrammers langer opgesloten worden dan hier met een taakstrafje.

pga | 02-04-18 | 10:38 | 2

van het weekend ben ik mishandeld, de dader met een kopje koffie op het bureau ik in de cel want verdedigen mag niet. De politie is ook van het padje af slachtoffer aanhouden en dader uitnodigen is de nieuwe stijl

hatschjoe | 02-04-18 | 10:48

@hatschjoe - vertel?
Maar ik herken je verhaal. Ik word al een tijdje gestalkt door een manische ex. Aangifte doen heeft gewoon geen enkel nut, dus de verhuizing komt eraan.

kapoerewiet | 02-04-18 | 11:28

Een IP trace zou toch voldoende zijn.

larie | 02-04-18 | 10:38 | 1

Zelfs zonder sleepwet kan de AIVD vandaag de dag al signalen van de dichtstbijzijnde GSM masten opvragen. Tijdstip is bekend, locatie ook. Met behulp van triangulatie kijken wie er op de betreffende locatie was en deze mensen even benaderen voor een gesprekje. 10 tegen 1 dat je 50% van je verdachten binnen 24 uur te pakken hebt.

Maar ja, dat moet dan wel even gevraagd worden aan de AIVD.

ScumbaggusMaximus | 02-04-18 | 11:03

Laat u niets wijsmaken ! Dit supergave land wordt alleen maar veiliger ,

Frank1387 | 02-04-18 | 10:37 | 1

Lees de verslagen van SCP en CPB gebaseerd op verklaringen van enige honderden (uitgezochte) mensen en we weten, net als bij het kaarten, dat wie schrijft die blijft en daarom de hoofdprijs vangt.

gnor | 02-04-18 | 11:18

Oh, ik kijk nu al vast uit naar het vlammende feiten betoog van de de heer Karim Bettache op de joop.nl over hoe racistisch de daders wel niet zijn en dat we als samenleving een groot probleem hebben met dit racistisch volk.

Of zou Karim nou wijselijk zijn mond houden.........???

Gizmo579 | 02-04-18 | 10:36 | 1

De daders racistisch? Nee, de slachtoffers die gvd het lef hebben deze racistische dingen te doen! De daders moeten gvd moeite doen om die gasten te vinden en af te tuigen.

ScumbaggusMaximus | 02-04-18 | 11:06

Van 1 persoon is er al een foto. Het slachtoffer was nog in staat om het exacte aantal hyenas te tellen, dan mag je er ook wel van uit gaan dat er van een of meerderen een redelijk signalement is. Maar er wordt NIETS vrijgegeven. Dit is geen onkunde of laksheid bij de opsporing, dit is regelrechte sabotage! De overheid gunt de burger, om wat voor reden dan ook, geen bescherming en vergelding meer. Je zal maar een goedwillende politieagent zijn in dit systeem, hoe houd je dat vol?

Bugblatter | 02-04-18 | 10:36 | 5

Bron?

Donkersloot | 02-04-18 | 10:50

@laagvliegert: Ik weiger te geloven dat de meesten het wel goed vinden zo. Die mensen zitten ook gewoon klem, je moet toch eten en je huur/hypotheek betalen. Als je genoeg te verliezen hebt kom je niet zo snel in opstand.

@einStina: Ik heb het inderdaad ook gelezen maar het OM mag volgens mij ook zonder aangifte vervolgen.

Bugblatter | 02-04-18 | 10:51

Precies wat ik zeg: ze vinden het zelf wel prima zo.

laagvliegert | 02-04-18 | 10:59
▼ 2 antwoorden verborgen

Is het sowieso niet een kwestie van leven en laten leven? Ook 1 op 1 zinloos in elkaar rammen om wie of wat je bent lijkt me behoorlijk ongewenst.

klamme.vla | 02-04-18 | 10:36 | 2

Er zijn gasten die er miljoenen mee verdienen. McGregor enzo.

overVecht | 02-04-18 | 10:39

Die doet het niet om wie of wat je bent. Leuk geprobeerd.

TyrionLannister | 02-04-18 | 10:53

Nou dat is niet erg moeilijk. Ik zou zeggen doe de math. Elf basisspelers, drie wissels, de trainer en de ballenjongen..... het moet voetbalclub SC Cambuur uit Leeuwarden geweest zijn.

Pedronegro | 02-04-18 | 10:35 | 1

Of FC Helsinki. Vaak zijn het Finnen

Winter_is_coming | 02-04-18 | 10:52

De daders van de betonschaaraanslag worden nauwelijks gestraft dus dan kan je blijkbaar gewoon vrij je gang gaan in dit land. En zeker met 16 man, want niemand heeft dan iets gedaan. De moslims beginnen alvast hun land te ontdoen van de homo's. Tijd voor Mark om uit de kast te komen in dit gave land.

Barbarous_Relic | 02-04-18 | 10:35

Nee, vooral geen signalement opgeven. Dat zou maar stigmatiserend voor de daders zijn, tenslotte. En bovendien zou dat de opsporing kunnen bevorderen, en dat kan al helemaal niet de bedoeling zijn.....

KeesBruin | 02-04-18 | 10:35

Ik durf wel een voorschotje te nemen op de etnische achtergrond van de dadergroep.
Niet vanwege het soort misdrijf
Niet vanwege homo
En niet vanwege 16 tegen 1....
... maar vanwege "de politie geeft geen signalement van de verdachten"

jemagookniksmeer | 02-04-18 | 10:34 | 3

U zegt het!

KeesBruin | 02-04-18 | 10:35

So true. Sad but true.

Montesquieue | 02-04-18 | 10:50

Dus jullie gaan nu wel PVV stemmen.

beau van rtl | 02-04-18 | 11:21

Zijn geen 'nare incidenten', Wouter. Geweld tegen homo's is structureel in Nederland. Net als tegen joden trouwens. En tegen vrouwen. Maar dat jij het wil bagatelliseren, geeft mij een donkerbruin vermoeden (pun intended) over de 'achtergrond' van de daders.

Zenzeo | 02-04-18 | 10:34

Niet te snel reageren. Heel wat van die verhalen blijken later heel anders in elkaar te zitten, of zelfs ronduit gefantaseerd.

batvoca2 | 02-04-18 | 10:34 | 5

Dat tellen is simpel, hij ligt al op de grond dus telt hij alle benen (32) en deelt dat door 2

jan huppeldepup | 02-04-18 | 10:52

@batvoca2 Juist door de fantasie van de 1 is de ander het lul.

gnor | 02-04-18 | 11:13

Jale. Precies. Ze weten allang wie het zijn , hoe ze heten en waar ze wonen. Maar ja. Trouwens, waarom denk je dat dit kutvolk er door hun eigen koning is uitgetrapt. Er zit echt geen goeie bij hoor.

beau van rtl | 02-04-18 | 11:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Wonen er überhaupt nog autochtonen in Dordrecht?

Mr. C. Delicti | 02-04-18 | 10:33 | 1

Ik bijvoorbeeld. Zo blond en blank dat het pijn doet. En nog veul meer.

einStina | 02-04-18 | 10:58

Als de politie geen signalement geeft dan gaat het om ASS (Algemeen Standaard Signalement) tw lichtgetint, bontkraag en nieuw ras. 16 asses.

eastender | 02-04-18 | 10:33

Een homo beuk je 1 vs. 1 tegen de vlakte. Dat doe je niet in groep. Lafbekken dat het zijn.

/sarcasm off

overVecht | 02-04-18 | 10:31 | 2

Ha ha. Wat een grap, echt goed.

TyrionLannister | 02-04-18 | 10:54

je bent wel wat obsessief he? Maakt niet uit hoor... maar het begint wat op te vallen.

overVecht | 02-04-18 | 11:00

(D66-modus aan) Ach, die zielige daders, die zo'n ongelukkige jeugd hebben gehad en nu gestigmatiseerd dreigen te worden omdat ze zich een keer hebben afgereageerd! Een klein corrigerend taakstrafje en ze doen het nooit meer. (D66-modus uit)

MAD1950 | 02-04-18 | 10:31 | 1

Met de complimenten van Andreas Pechoplichter

jale | 02-04-18 | 10:51

Het is heel eenvoudig te zien welke 16 mobiele telefoons op beide locaties aanwezig waren.
Statistisch heb je dan behoorlijk hoge kans. Bij confrontatie kan slachtoffer daders aanwijzen.

frickY | 02-04-18 | 10:30 | 2

Daar zie ik toch een probleem want wie zou dat moeten onderzoeken? De politie rechercheert niet meer want stigmatiserend.

eastender | 02-04-18 | 10:34

Dat moesten bereidwillige reaguurders met toegang tot betreffende gegevens dan maar eens gaan doen.

frickY | 02-04-18 | 13:26

We moeten roeien met de riemen die we hebben. Dus als iedereen even uit wil kijken naar ongeveer 16 mannen, dan hebben we ze zo.

atheïstisch stemvee | 02-04-18 | 10:30 | 1

Ik zag net nog een groep van 15. Die zijn het dus niet.

Zqwiqly | 02-04-18 | 11:52

Fantastisch land hebben we toch; nietwaar Rutte? Het wordt dag na dag krankzinniger!

Claudia M. | 02-04-18 | 10:30

Sinds ik leef met 'een incident is het begin van een trend waarvan je de frequentie nog niet kent' zijn er niet zo bar veel incidenten meer. Laat staan twee op een dag. En die frequentie, die mogen we niet weten. Wat zouden de mensen gaan denken.

Alquest | 02-04-18 | 10:28 | 2

Een incident is een op zichzelf staand 'evenement'.
Bij twee incidenten of meer praten we over een serie en/of een trend.

Maar moeilijke zaken om mee om te gaan noemen we liever steevast een incident. Dan hoeven we er niets mee. Op naar de volgende. Met de kop in het zand.

laagvliegert | 02-04-18 | 10:48

@laagvliegert. En als er niet tegen de onjuiste trend wordt ingegaan is dat overheidsbeleid. Gelukkig rook men in Hoek van Holland dat de Paasvuren in het oosten zijn aangestoken en niet in Dordrecht of de Botlek.

gnor | 02-04-18 | 11:11

Volgens de telegraaf was het een Russische manier om homo's af te rekenen. Het stond er echt!

genoegisgenoeg | 02-04-18 | 10:28 | 4

Als het straks Marokkanen blijken te zijn mogen we het dan Marokkaanse praktijken noemen? Dit zou dan weer discriminerend zijn.

shimanski | 02-04-18 | 10:54

Vervang "Russische" door "islamitische manier" en politiek correct Nederland valt over je heen. Kunnen we de Telegraaf niet vervolgen voor racisme en op zijn minst verderfelijk Rucisme.

Graaier | 02-04-18 | 11:01

Weer de Russen, de nieuwe nationale zondebok. Gek genoeg zie ik er nergens één lopen. Wel anderen....

Montesquieue | 03-04-18 | 08:01
▼ 1 antwoord verborgen

Grappig idd: bij signalementen is het nu mainstream dat je niks hoeft te vermelden want het zijn toch noord afrikaanse allochtoniers tenzij anders vermeld. Wel zo makkelijk.

Tee Of Cup | 02-04-18 | 10:27

er zijn mensen in ons land die niet schuwen om geweld, zelfs ernstig geweld, te gebruiken tegen degenen die iets doen dat ze niet bevalt. Een voorbeeld is de moord op de broer van een kroongetuige: jij verraadt ons dus we pakken je, middellijk of onmiddellijk. Ook de homoscene ligt op de korrel. Het liefst zou ik al die etterige en walgelijke elementen een nekschot laten geven maar dat kan niet. Het zijn laffe teringhonden, stuk voor stuk.

langzullenweleven | 02-04-18 | 10:25 | 3

Toch zijn er steeds weer homo's die collaboreren met bagatelliserend links...

BlowingBubbles | 02-04-18 | 10:32

@blowingbubbles, ja want ach, wat stellen die klappen voor? Die vreselijke lhbt grapjes op Voetbal insite zijn toch vele malen erger? Daar maakt links zich tenminste druk om.

Flip468 | 02-04-18 | 10:43

@BlowingBubbles
Yep, zelf de "bners" dwepen met de linksgemankeerden, Wilders slecht Boudet slechter
want die zijn zo tegen de moslims, diezelfde moslims die die homoseksuele bners headfirst van het eerste flatgebouw willen flikkeren. Linksdenken of linksdeugend willen zijn is echt een mankement in de hersenen en voor homo's in deze toekomst, een dodelijke.
De linksmensch is de usefull idiot van de islam en het ergste is dat een hoop linksmensch zich hier best wel van bewust is, maar bang is voor excommunicatie vanuit hun linkse vrinden/school/antifa/ clubjes.

Plorkface | 02-04-18 | 10:54

Zestien sneue figuren. En niet één van die zestien sneue figuren durft te zeggen: "Hé, jongens, dit is toch niet grappig? Niet tof? Niet leuk? Niet verheffend? Waarom zouden we het dan eigenlijk doen?"?
Niet één?
Erg, hè? Ik ben heel vredelievend. Maar als ik die gasten nu voor me zou zien, en ik had iets in handen ...

nemoj me jebat | 02-04-18 | 10:24 | 7

langzullenweleven | 02-04-18 | 10:56
Ik bedoeld dat we als individu het recht niet in eigen hand moeten nemen. De overheid die wij samen kiezen, die kan mij niet hard genoeg optreden. En dat is inclusief oplossingen die ik hier niet wil ventileren.

BlowingBubbles | 02-04-18 | 11:30

Maar de overheid doetbdat niet, en nu?

Ben Hetzat | 02-04-18 | 11:54

BlowingBubbles | 02-04-18 | 11:30
Maar BB, de overheid doet niet meer aan bescherming, laat staan aan handhaven of bestraffen. OM is één grote politiek correcte faal, dus wat nu?

J-van-de-Bontekoe | 02-04-18 | 12:54
▼ 4 antwoorden verborgen

Die hooligans van tegenwoordig.

van stampij | 02-04-18 | 10:24

Toch weer die Finnen?

homieguerneville | 02-04-18 | 10:23 | 1

Is het al zeker dat het Finnen waren? Kan bijna niet anders, want ik kan geen laffer volk bedenken.

beau van rtl | 02-04-18 | 10:44

Geen signalement = een bruin vermoeden...

e.kenie | 02-04-18 | 10:23 | 1

Geweldige reactie en zo beeldend...

jale | 02-04-18 | 10:53

Helaas geen signalement dat zegt meestal al genoeg, het was ook het eerste waar ik aan moest denken weer die kolere M........ maar als je dat zegt.

ariedeknaller | 02-04-18 | 10:23

Bij blanke mannen, polen en aziaten heeft de politie nooit moeite signalementen te verspreiden. Simpele deductie geeft dus het meest waarschijnlijke signalement. Wij trappen er niet meer in.

Feynman | 02-04-18 | 10:23 | 2

The usual suspects. Dus geen signalement.

knerf | 02-04-18 | 10:29

Wanneer maakt iemand hier een eind aan en worden we eens gewoon eerlijk. Mogen we gewoon eerlijk worden zonder uitgemaakt te worden voor racist of fascist. Ik kots van die weg met ons mentaliteit, die ons door die gore NPO /MSM door de strot wordt geduwd.

beau van rtl | 02-04-18 | 10:47

Laten we relativeren, hij had ook van een gebouw gegooid kunnen zijn. Blijkbaar luistert de jeugd niet meer naar de haatimans. Pluspunt dus.

Kaas de Vies | 02-04-18 | 10:22 | 1

Inderdaad je kunt plussen en minnen.

gnor | 02-04-18 | 11:06

16. Klinkt als een voetbalelftal met reserves en trainer / coach. Bijzonder dat er geen enkele beschrijving is van het "elftal" dat zich en masse in bosjes heeft verstopt. Het zou toch niet .... Nee, die hebben een geloof met liefde, verbinding enzo.

Graaier | 02-04-18 | 10:22

Was training van het tweede van Wieldrecht.

Warius | 02-04-18 | 10:22
-weggejorist-
kommabijmebinnen | 02-04-18 | 10:21

Verdachten hebben recht op privacy... je weet toch zelf. En sommige verdachten hebben meer recht op privacy dan anderen. Met een werkende Sleepwet was dit nooit gebeurt.

Statler en Waldorf | 02-04-18 | 10:20

We glijden af. Terug naar duistere, onvrije tijden. Pim Fortuyn heeft nog steeds gelijk en het volk keurt het allemaal goed gezien de zetelverdeling in de Tweede Kamer. En erger nog, het legitimeren gaat maar door. Zie de uitslagen van de GR verkiezingen in o.a. Amsterdam en Utrecht.

BlowingBubbles | 02-04-18 | 10:20 | 6

normanius | 02-04-18 | 10:38
Maar ze faciliteren het wel.

BlowingBubbles | 02-04-18 | 11:50

HA, BIER!1! | 02-04-18 | 10:59
Nu weet ik daar niet veel van, ik hou er andere hobby's op na, maar ik maak me sterk dat je kunt onderschrijven dat het daderprofiel anders 'gekleurd' is. Autochtone jongeren zijn de afgelopen 30 jaar sterk geciviliseerd (tot gefeminiseerd aan toe). Als er geen grote massa Mohammedanen aan onze bevolking was toegevoegd, had het probleem van homohaat (en Jodenhaat) al nagenoeg opgelost geweest. Dat is wat Pim Fortuyn bedoelde, uitgeschreeuwd heeft. Dat we niet weer terug naar af moesten willen gaan.

BlowingBubbles | 02-04-18 | 11:56

HA, BIER!1! |

In het Gooi was de parkeerplaats Bosberg langs de A27 alom bekend. Is nu dicht. Je kon er als hetero niet stoppen of je werd lastiggevallen.

SDI | 02-04-18 | 17:31
▼ 3 antwoorden verborgen

Is die profielfoto nog beschikbaar? Kan het slachtoffer of de vriend van het slachtoffer misschien iets zeggen over de uiterlijke kenmerken van de daders? Of heeft de politie gevraagd in het kader van het onderzoek hier niets over te zeggen? Ach, over 7 maanden zullen de cruciale details wel via Opsporing verzocht naar buiten komen. Wat een land......

Linkse allergie | 02-04-18 | 10:19 | 1

Krijg je bij opsporing verzocht 16 zwarte bivakmutsen op een rij met een zwart balkje. Herkent u iemand?

De musso linie | 02-04-18 | 12:26

16 mietjes

Nacho_Vidal | 02-04-18 | 10:19

Kan die heaumeau dan geen signalementje geven als de politie dat niet doet

brawler | 02-04-18 | 10:19 | 4

Maar hoe is t dan bij de politie gekomen? Getuigen? Dan hebben die wel een signalement. Iemand heeft t nieuws gebracht bij de politie in ieder geval

brawler | 02-04-18 | 10:29

Via ziekenhuis misschien

Ben Hetzat | 02-04-18 | 11:51

Misschien is er wel een signalement, maar wil de media dat niet berichten....?

Is dit nog nieuws? | 02-04-18 | 12:47
▼ 1 antwoord verborgen

Het zou leuk zijn als de ene knokploeg de ander treft via Tinder- twee groepen homohaters tegenover elkaar die elkaar helemaal de hersens intimmeren. Opgeruimd staat netjes.

jopy | 02-04-18 | 10:18

Politie geeft geen signalement, dat sluit blanke mannen uit, dus.

Machteloze | 02-04-18 | 10:18 | 1

Finnen en Antillianen, waarvan er ook een hoog aantal crimineel zjn in die stad, dus niet.

knerf | 02-04-18 | 10:32

Geweld tegen homo's, met z'n 16en tegelijk. Ik denk dat we wel weten welke omschrijving we deze laffe daders kunnen geven

Bensel | 02-04-18 | 10:18

Laffe honden. Opsluiten voor de komende 20 jaar. Luxe gevangenis. Dacht het even van niet. Van de vroege ochtend tot de late avond werken. Geen tv, geen mobiele telefoon, sober eten. middeleeuws schreeuwen de zogenaamde mensenrechten activisten met hun advocaatjes. Weet je wat middeleeuws is met 16 man, iemand in elkaar trappen.

De Evangelist | 02-04-18 | 10:18

Als ware ik Jomanda vóel ik de culturele achtergrond van de daders. Ook zie ik een ‘M’. Let op mijn woorden.

Rest In Privacy | 02-04-18 | 10:18 | 5

McDonalds?

copywriter | 02-04-18 | 10:57

16 jack! 16!

JWZ_JMK | 02-04-18 | 13:00

Mindervaliden?

kleurdoosje | 02-04-18 | 13:33
▼ 2 antwoorden verborgen
-weggejorist-
WhiteShark | 02-04-18 | 10:17

Slachtoffer kon wel tot 16 tellen maar politie heeft geen enkel signalement doorgerkregen?

Genoegelijk | 02-04-18 | 10:16 | 4

De man in kwestie weet nog niet of hij wel aangifte durft te doen: ze weten wie hij is.
Zou jij zo sterk in je schoenen staan als je zou weten dat ze binnenkort na een kort taakstrafje weer op straat staan?

nemoj me jebat | 02-04-18 | 10:25

Signalement is er natuurlijk wel, maar aangezien dat niet vrijgegeven wordt, kun je zelf wel raden in welk "ras" je moet gaan zoeken.

Bijtendehond | 02-04-18 | 11:03

Zijn Arabieren een ras?

Leffe Blonde | 02-04-18 | 17:57
▼ 1 antwoord verborgen

Aan het signalement te zien waren het schijnbaar Eskimo's .

Paaldanseres | 02-04-18 | 10:15 | 2

En in de Telegraaf wordt dit geduid als “Russische” toestanden, dit was toch meer een moslimdingetje?

J-van-de-Bontekoe | 02-04-18 | 12:49

Mogelijkheden genoeg, waren het lichtgetintiërs, bontkraagjes, zinloosgewelddaders, finnen? mocroliedommerds, murken (= oldskool geheimtaal, OM, hebben jullie ook wat te puzzelen) maar wat het ook waren, het volk moet denken dat de Russen verdacht zijn.
Sterkte voor het slachtoffer. Ja jochie, het zijn gevaarlijke tijden, mijn zoon bladert ook weleens op Grindr, ik zal hem waarschuwen. Gelukkig kent hij Pecak Silat, Indonesische vecht-dans, maar door 16 agressievelingen in zo'n hinderlaag gelokt worden, die met voorbedachte rade is opgezet, is wel heel laf en laag. Ik hoop dat ze de bende pakken en zwaar straffen.

kleurdoosje | 02-04-18 | 13:31

Ik dacht eerst nog dat dit een groep self appointed pedo bashers was toen ik het op het journaal hoorde. Maar dat van die profielfoto spreekt dat tegen. Afgrijselijk.

Adversary | 02-04-18 | 10:15

Als er geen signalement gegeven wordt, weten wij al genoeg. Toch?

J. Jarig | 02-04-18 | 10:15 | 2

Ja, ik wel.

Bijtendehond | 02-04-18 | 11:03

Ik vind het ook onbegrijpelijk: 16 daders maar liefst - ZESTIEN - en er valt echt helemaal niets te zeggen over hoe ze eruit zagen? Hoe ze spraken? Hadden ze allemaal bivakmutsen op, en werd er geen woord gewisseld, alleen geslagen? Dan zou je dát kunnen vermelden.

Maar ik ben het eens met de meeste mensen hier. Het feit dat het zo'n grote groep was en er nog niet het begin van een signalement wordt gegeven, doet ook mij vermoeden in welke richting de daders gezocht moeten worden.

Dr_Johnson | 02-04-18 | 11:55

"De profielfoto in de app klopte met de man die op de parkeerplaats stond" dat is dus de persoon die de mand daarnaartoe heeft gelokt. Dan moet het toch niet zo moeilijk zijn om deze persoon te vinden en aan te houden inclusief zijn mededaders?

devil13 | 02-04-18 | 10:14 | 2

Dat lukt vast wel, maar nu begint het spel van verklaringen, wie deed wat. Bereid u voor op mogelijke vrijspraak. En dat is alleen maar goed voor de statistieken volgend jaar, weer minder misdaden! Het is al bijzonder dat ze de aangifte hebben opgenomen, dat kost de betreffende agent vast de mogelijkheid tot promotie voor de komende twee jaar.

O2Neutraal | 02-04-18 | 10:23

Homo heeft het zelf uitgelokt en is daarna hard tegen een boom gelopen. Die 16 mannen kwamen toevallig langs en hebben due andere man moeten ontzetten.

Leffe Blonde | 02-04-18 | 17:54

Walgelijk. 16 man.. Oppakken en heel lang toegang tot de samenleving ontzeggen.

Bat-Adam | 02-04-18 | 10:14 | 1

Dat haalt niets uit, want deze figuren komen uit een parallelle samenleving.

Captain Pervert | 02-04-18 | 12:13

Pechtold? Ga je nu hand-in-hand lopen met je laffe collega in Dordrecht? Of durf je dat alleen op het binnenhof?

Matlochtoon | 02-04-18 | 10:14 | 1

Hand-in-hand met zijn advocaat inmiddels.

Ommezwaai | 02-04-18 | 10:35

Is er al een feitenvrij, postmodern en genderneutraal signalement bekend gemaakt van de mogelijke daders?

Al-Dente | 02-04-18 | 10:13

* dus

Montgomery Burns | 02-04-18 | 10:12

Bruin kleurtje.

nie pleuje | 02-04-18 | 10:12

Geen camera's in de buurt?

H0lland | 02-04-18 | 10:12 | 3

Stonden vast uit.

halfvolle glas | 02-04-18 | 10:47

Last van hun suikerspiegel. Heel erg, dat vasten

Montu | 02-04-18 | 15:44

De Amerikanen, Russen, en Oekraïeners hebben wel beelden maar willen die niet met ons delen. Onze eigen camera's stonden ofwel al in presetmodus, ofwel het camerasysteem werd plotseling gereset (oorzaak niet te achterhalen) waarbij de beelden verloren gegaan zijn. Zo niet dan is het filmpje natuurlijk gewoon mislukt dan wel zoekgeraakt. Zo niet dan verzet de privacy van betrokkenen of een veto-recht van een bevriende schurkenstaat zich tegen openbaarmaking.

OverdaanDerOnderheid | 02-04-18 | 17:08

16-1. Dat kan dis maar één bevolkingsgroep zijn.

Montgomery Burns | 02-04-18 | 10:12 | 1

Lafaards, religieus geïnspireerd, beschermd door falende verraderlijke politici en geen strobreed in de weg gelegd door politie, justitie en rechterlijk apparaat.
Allemaal mogelijk gemaakt door de domme en slappe NLe kiezers.

kempenaer | 02-04-18 | 14:50

Maar die paasvuren, die zijn pas erg!

Mark_D_NL | 02-04-18 | 10:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken