Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

AUDIOO! Epische Bert Brussen Rant. Het Complot van de Mediastilte over islamitische pedobendes

Wij hebben al sinds ons 19e een foto van Bert Brussen op ons nachtkastje staan, waar we moed en hoop uit putten op dagen dat het allemaal een beetje tegen zit.

Bijvoorbeeld op dagen dat er ALWEER een pedobende van voornamelijk Pakistaans-islamitische mannen opduikt in Telford, Engeland, waar ze DECENNIA lang de tijd hadden om ongestoord DUIZEND roomblanke dochtertjes te drogeren, verkrachten en verhandelen en waar dan NIEMAND van de verderfelijke zwijgstemmen in de MSM een WOORD over schrijft. Niet bij de BBC, niet op Sky News en dientengevolge dus ook niet of nauwelijks in de Nederlandse MSM. En ALS er wat geschreven wordt, is het mondjesmaat, met een ENORME terughoudendheid en gaat het plotseling om """Aziatische""" mannen in plaats van profeetpaki's. Neem nou de Nederlandse Staatsomroep. Het duurt VIER DAGEN voor ze er hun EERSTE bericht aan wijden. En wat is het dan? EEN HALVE ONTKENNING, op basis van politiebronnen. Zeg maar de mensen die SINDS DE JAREN '80 niet ingegrepen hebben in Telford. Ja. Daar zou je best een complot achter kunnen zoeken. Het Complot van de Stilte. Omdat linksprogressief deugen natuurlijk niet islamregressief in duigen mag vallen. En als dat dan in talloze steden duizenden van je eigen kinderzieltjes kost op het altaar van de goedertierenheid, ach. So be it.

Wie geen 10 minuten tijd heeft, de peak rant komt vanaf 8m29s. Kopje thee, Berdt?

Reaguursels

Inloggen

Buig dhimmi, buig...

de honden blaffen... | 15-03-18 | 00:57

Episch is ook niet meer wat het geweest is hè ?

zimmeradel | 14-03-18 | 23:11

Misschien is het een inventieve invalshoek om Abu Taleb en Sadiq Khan eens met de moslimgemeenschappen van beide landen om de tafel gaan zitten, wie weet.
Nou, ik; zonder de dreiging van geweld kan de islam niet bestaan, het is de brandstof.
Welke journalist stelt eens zulke vragen aan onze pabbe Abu ?
Sjappen.
Godverdomme.

Hensmunter69 | 14-03-18 | 20:59

Hoe het Paki probleem aan te pakken als je niet één woord verkeerd mag zeggen op de werkvloer in Engeland omdat de Paki's (flink in aantal vertegenwoordigt) je uit maken voor racist? Hoe het Paki probleem aan te pakken in Engeland als je geen klacht kunt indienen bij de politie na een verkrachting omdat het gros wat er werkt Paki is en je wegstuurt. Hoe dit probleem aan te pakken? Misschien een oefencase voor Nl want dit staat ons te wachten over een x-aantal jaar met Turken en Marokkanen.

mamalookabooboothere | 14-03-18 | 19:33

Politie, media en politiek in Engeland...één grote corrupte teringbende. Engeland is een derdewereldland. Daar moet de Westerse beschaving opnieuw worden uitgevonden. Op het Europese vasteland is alles natuurlijk veel beter, dat spreekt vanzelf, en behoeft geen enkele verdere toelichting.

Van Duyvenbode | 14-03-18 | 17:35
-weggejorist-
oreren-kan-je-leren | 14-03-18 | 18:41

Tommy Robinson een extreem-rechtse figuur noemen, lekker jongens!

von Krankenhausen | 14-03-18 | 16:55

Inderdaad. Ben meteen gestopt met luisteren.

ChacarronMacarron | 14-03-18 | 17:51

Nogmaals is het een Blanke Man, Jehova of priester die zoiets doet
dan staat de pers/tv met hijgende en opgewonden vrouwtjes en mannetjes
en draaiende camera's voor het huis van de verdachte of rechtszaal uitgebreid verslag te doen.
Nu DOOOODSTE stilte.

meneer Q | 14-03-18 | 16:52

Bedankt

Eeuwig..Op..Vakantie | 14-03-18 | 19:39

Simpel: de toekomstige bezettingsmacht van de gehele westerse beschaving, verpakt in “religie”, in ALLE vormen te verbieden als een kwadaardige sekte.
Wat het ook IS.
De goede islamieten nemen hiervan nauwelijks afstand, zetten geen noodzakelijke hervormingen in en er is geen sprake van enige zelfzuivering in hunne kringen. Dat maakt ze passieve mede “helers” van de misdaad....
Het westen geheel islamvrij maken, de grootste bedreiging denkbaar na de NSDAP excercities van 80 jaren geleden.
Hebben de Duitse linkse feministen een milioen islamieten mede binnengehaald onder “culturele verrijking”, dezelfde linkse feministische islamhulptroepen zijn nu naar het islamvrije Polen aan het vluchten voor hun veiligheid!
Islam er UIT at ALL cost..... hebben we ook beter overzicht op de restancriminaliteit.
Bij islamitische meerderheden word het blanke witte christelijke/joodse ras in minachting in de naam van Allah, geofferd. want de sharia keidraad blijft gehandhaaft.

Katoentje | 14-03-18 | 16:18

Over enige tijd wel weer een uitgebreide reportage over misbruik in de RK kerk. En dan zwijgen over etnisch gerelateerd misbruik op veel ernstiger schaal, met verdovingen en verkrachtingen en zelfs moord.
Maar, de RK kerk hekelen is kennelijk comfortabeler dan het hekelen van islamitische groeperingen.

marjen | 14-03-18 | 16:05

Het is bijna niet te bevatten, zowel wat er gebeurt is als hoe de media hier mee omgaan. Wat moet je hier nou nog mee? Je kan hier toch niet langer in berusten? De hooivorken moeten uit het vet.

didivos | 14-03-18 | 15:50

Die angel is al uit het systeem gehaald. Welke blanke mannen moeten de hooivorken oppakken? De meesten tussen de 18 en 35 zijn pussy's groot gebracht door vrouwen en een links onderwijs. De mannen van 35+ zijn opgebrandt door gezin/scheiding/werken Die typen hier de frustratie van zich af.

Rallywally | 14-03-18 | 17:00

Lol.... die stoere vaders hier ook.... lol...."als ze Am MIJN kind hadden gezeten, nou dan hadden er nu ZEKER een paar niet meer geleefd hoor!.... De 1000-enden andere meisjes boeien me niet. Het ultieme voorbeeld van wegkijken.

Omnisofos | 14-03-18 | 18:00

FYI: Het is niet lollig. Wie denkt dat dit lollig is spoort niet. En wat het wegkijken betreft: dat deden ze daar in Telford Engeland. Met alle gevolgen van dien.

Here's Freddy | 14-03-18 | 19:14
▼ 2 antwoorden verborgen

Het is heel bizar maar ik bespeur bij mezelf een soort gelatenheid. Niet waar het dit verschrikkelijke misbruikschandaal betreft uiteraard maar waar het het bewust onder de pet houden van negatieve berichtgeving omtrent de islam door de mainstream media betreft. Wat ze met een verwarde suikerpatient in Amsterdam lukt, lukt ze uiteraard ook met heel veel verwarde Asians uit de UK.

Linkse allergie | 14-03-18 | 15:36

Precies... dag in, dag uit. Het is een schande om dit al jaren te constateren bij het Jeugdjournaal. Het gaat er op dezelfde vieze, (s)linkse manier aan toe. Brainwashen en indoctrinatie is het credo, van de linkse deugmens.

Paaldanseres | 14-03-18 | 15:46

Ik ben te groot voor het jeugdjournaal maar ik twijfel niet aan je woorden. Vroeger keek je samen met je kind om hem/haar op die manier een brede algemene ontwikkeling mee te geven. Ik begrijp uit jouw reactie dat je nu beter kunt zeggen "ga maar even gamen". Nu heb jij het als ouder door maar hoeveel linkse mensen vergiftigen hun kinderen met die zooi?

Linkse allergie | 14-03-18 | 16:18

Ik hoop in ieder geval dat ze in Telford (UK) genoeg lantaarnpalen hebben en dat deze hoog/lang genoeg zijn, zodat daders, net niet met hun vieze poten de grond kunnen raken. Tyfustering volk.

Paaldanseres | 14-03-18 | 15:25

'Rotherham' is nu 2 jaar geleden, en het groomen en verkrachten gaat daar nog steeds gewoon door. Ik vrees dat het in Telford niet veel anders zal zijn.

quantumcollider | 14-03-18 | 15:46

Overigens is 1 politicus die deels verantwoordelijk was voor de doofpot in Rotherham een promotie gekregen en is nu hoofd van een organisatie voor vrouwenrechten.
Nee, ik maak geen geintje...

quantumcollider | 14-03-18 | 15:48

@Quantumcollider
Bizar dit. Is dat echt waar? Wat een onrecht.

Linkse allergie | 14-03-18 | 16:20

Helemaal eens met Bert. De linkse deugers hebben al vanaf de 2e WO, het land verziekt en brengen het naar de afgrond toe. Zouden deze linkse deugers in het VERZET hebben gezeten in '40 - 45. Dacht het niet. Toen hielden zij hun snaveltje. Dat vuile werk lieten zij aan de rechtsdenkende over. Na de 2e WO, kwamen zij weer stoer naar voren en schreeuwden wat zij niet allemaal gedaan hadden. Helemaal niets dus. Dit land gaat stuk aan dit soort deugers. Deze lieden hebben hun schaapjes al lang op het droge. Het verschil met '40 - '45 is dat zij nu de AFA's, de krakers en de linkse studentjes voor hun strijd inzetten (eigen financieel gewin, positie en status). Misselijkmakend dit soort lieden.

De Evangelist | 14-03-18 | 15:25

Zij hielden niet hun snaveltje maar ontvingen waarschijnlijk "kopgeld". Het is laf tuig en ik hoop dat wanneer hun kinderen slachtoffer worden van de gruwelijkheden die met de import van minderwaardig moslimtuig naar binnen gehaald wordt, ze geen minuut rust meer zullen hebben.

Linkse allergie | 14-03-18 | 15:39

Wel eens, maar vlak de CPN en het verzet niet uit tijdens WO2. O.a. Hannie Schaft. Het is wel interessant dat later in WO2 veel communistische verzetsstrijders werden genaaid door de andere groepen.

SDI | 14-03-18 | 15:56

Het nationaal socialisme is eigenlijk gewoon links natuurlijk. Alleen werd de term extreem links al gebruikt voor het Communisme, dus werd diens extreme tegenhanger dan maar extreem rechts genoemd. Feitelijk zijn zowel het communisme als het nazisme beiden een extreem linkse variant.

Joostmochtnietsweten | 14-03-18 | 23:40

Zou Francisco dit gewoon afdoen als lekker geil verhaal? Hoeren, Neuken, Nooit meer werken is natuurlijk ook verradelijk zo op de eerste pagina van een Brits paspoort.

Dagdief | 14-03-18 | 15:19

Google naar Sara kHan " for the sake of diversitie" en laat uw zintuigen prikkelen.

Lasmeister | 14-03-18 | 15:16

Gelukkig was de insite-job/fakebrief waarin moslims bedreigd worden en die gewoon door moslims zelf vestuurd is wel voorpagina nieuws in Eng-land en stond het binnen een uur op de nieuwssite van de NOS. Want altijd wanneer de islam negatief in het nieuws dreigt te komen wordt er ineens een moskee beklad of een moslima zonder getuigen geslagen of een dreigbrief zonder verstuurd.

Premier Trutte | 14-03-18 | 15:03

blind typen is vooral leuk wanneer je het even naleest..... zucht.

Premier Trutte | 14-03-18 | 15:04

Premier Trutte | 14-03-18 | 15:04
Mij hoort u niet klagen. Ik maak er qua zinsconstructies en spelling zo'n potje van dat men denkt dat ik 24/7 dronken ben. Ghehe

VeelTeSteil | 14-03-18 | 15:16

Waarover men niet spreekt is de titel van het boek van Wim van Rooy. En op zich niet zo vreemd wanneer alles en iedereen wordt gedemoniseerd wat maar een heel klein vraagtekentje zet bij de moslimimmigratie. Al 40 jaar lang. Fortuyn moest het met zijn leven bekopen. Janmaat vond een bom onder zijn auto, die zijn vrouw verminkte. Wilders wordt al 15 jaar beveiligd. En zie hoe Baudet wordt aangepakt door de heren die zichzelf zo wijs vinden.

En ja de media. Ze zwijgen, als nieuws niet het juiste nieuws is. Het grote zwijgen als het niet in het linkse wereldbeeld past. Crimineel als het je beroep is om nieuws te brengen. Als journalist ben je dan onderdeel van het probleem.

J'accuse aan alle politici, en media die wegkijken. Shame on you. Bloody shame.

Foolonthehill | 14-03-18 | 15:01

En vergeet van Gogh niet. En doe Hirsi ook maar even vermelden.

Premier Trutte | 14-03-18 | 15:21

Moet je opletten als er weer eens een blanke Belg met een martelgrot, een blanke Oostenrijker met een kelder of blanke Letse immigrant op een kinderdagverblijf wordt gepakt met kindermisbruik. Dan is er een persalarm, pushberichten, staan de halve NOS, RTL en SBS redacties op de stoepen van plaats delict, politiebureau en gemeente, pakken de kranten groots uit, op pagina 1,2,3 en 4 en gaat het weken nergens anders over, ook al is er niets concreets te melden “in het belang van de slachtoffers”.
Dan gedragen de de media als de grootste hoeren en ramptoeristen. Want oh grutjes, kindertjes. Oh jeetje, pedofielen. Oh wat errug: kinderporno. Dan zijn Dutroux, Kampusch en Mikelsonsde allergrootste beesten uit de geschiedenis, duivelskinderen en moeten de verslaggevers moeite doen om die daders niet persoonlijk op te knopen. Maar bij de suggestie dat de daders exotische personen met een kleurtje en profeetaanhangers zijn... dan wordt er niks over gezegd. Totaal zwijgen. Over Rotherham werdal gezwegen. Over Telford: alweer niets.

En als er iets over gezegd wordt, dan komen de racisme trollen uit hun holen: dan zijn die blanke kindertjes toch maar working class scum, uit tuigdorpen en gebeurt het al eeuwen in dat achterlijke blanke Engeland en heeft het niets te maken met de achtergrond van de daders. Nou ja, daders... ze wisten niet beter. Ze konden er niks aan doen. Is koeltoer. Als er überhaupt al bericht over uitgaat.
En dan nog: ja maar wij hebben hunnie al eeuwen uitgezogen en onderdrukt. Kolonialisme en uitbuiting dus wij mogen niet veroordelen. Of zo.
Ziekmakend wegkijken. Zowel in Engeland als hier. En laten we niet naïef zijn: handel in blanke minderjarige seksslavinnen gebeurt hier ook. En de daders hier hebben dezelfde religieuze achtergrond.

Stormageddon | 14-03-18 | 14:55

Al die deugers hebben zelf nooit dochters.

Langshetrandje | 14-03-18 | 15:06

Niemand durft het te zeggen. Bang om als islamofoob en racist te worden weggezet en bang voor moslims want die worden meteen agressief.

BozePaarseMan | 14-03-18 | 14:51

Exact. Inmiddels kan je enkel nog een mening ventileren over de islam met een pseudoniem. 'Ze' hebben de complete linkse vleugel mee om een ieder die ook maar twijfelt over de islam, te demoniseren en terroriseren.

EEnzame SchizofrEEN | 14-03-18 | 16:16

En als een groep blanke mannen donkere meisjes van 12 a13 jaar oud had gedrogeerd en verkracht. Jaar in jaar uit, zo'n 250 donkere meisjes per jaar, hadden de media ook zo massaal gezwegen?

Rallywally | 14-03-18 | 14:43

Als je als blanke ook maar 1 hoofddoekje aftrekt, is de media in razernij

hellothere | 14-03-18 | 14:47

Dan stonden Gerry Eikhof, Lidwien Gevers en Pauline Broekema in wisseldienst 24 uur op de stoep van politiebureau, OM en gemeentehuis om 24 uur lang live hetzelfde lulverhaal op te dissen, terwijl een stoet deskundologen en linkse politici in de studio dat als het ergste racisme sinds apartheid zitten te duiden en zouden PVV en FvD binnen die tijd verboden worden als criminele organisaties, omdat deskundige Sylvana die suggestie aan tafel bij Annechien, Dionne Stax, Jeroen Tjepkema of Astrid Kersseboom had gedaan.
Die marathonuitzending kun je uittekenen.

Stormageddon | 14-03-18 | 16:18

Brussens rant is ook precies waarom ik zo weinig respect heb voor journalisten in het algemeen. Er zijn individuen waar ik wel degelijk respect voor heb, maar in het algemeen spuug ik op die activistische PR medewerkers.

Ares | 14-03-18 | 14:39

Je ziet dit ook in Engelse en Amerikaanse crime tv series.
Altijd zijn de daders witte mensen en de gekleurde medemens is altijd goed.
Of het nu gaat om terroristen(meestal witte russen) of vrouw/kind mishandelaar(wit vaak russisch) nooit zijn de daders gekleurd.
Als je de statistieken bekijkt kom je toch tot een andere conclusie.

pejoar | 14-03-18 | 14:37

Moet zeggen, ik kook best als mijn vriendin het laminaat wil leggen, vind er niks an, zij wel.

Menage00 | 14-03-18 | 16:45

pejoar--In de bak is een kleurling ook een zeldzaamheid. Weet het niet zeker want ik kom er nooit.

gelukzoeker | 14-03-18 | 16:47

Gelukzoeker: Ik werkte in 1999 in de gevangenis toen was het 60/40. 40% blank moet er bij zeggen dat van de 60% de meesten vonden dat ze onschuldig waren of genaaid door justitie of advocaat.

Rallywally | 14-03-18 | 17:08
▼ 2 antwoorden verborgen

Iets te gemakkelijk lijkt toch de pakistaan in Engeland en de moslim an sich hier als één en dezelfde veralgemeniseerd.
Alsof je een Bulgaar of Roemeense rooms katholiek om zijn roomsheid over één kam scheert met een hardwerkende Portugees of Ier.
Het feit dat zoiets in de UK onder Pakistanen plaats vindt verdient minstens nader onderzoek.
Immers heeft de UK een staat van dienst op gefrustreerd seksueel gedrag en schandalen. Jimmy Savile was zo'n monster en niet de enige. Rolf Harris, hoor je weinig over, was een soort kinderpresentator-icoon (Australiër) op de BBC www.bbc.com/news/uk-27121278
Hier mee bedoel ik niet te down playen, maar het zo cruciale in perspectief plaatsen en alle beestjes bij naam noemen is wel een hoofdzaak.

hfakker | 14-03-18 | 14:32

'Immers heeft de UK een staat van dienst op gefrustreerd seksueel gedrag en schandalen. Jimmy Savile was zo'n monster en niet de enige. Rolf Harris, hoor je weinig over, was een soort kinderpresentator-icoon (Australiër) op de BBC.'

Dus engelsen en Australiërs mag je wel over 1 kam scheren. U speelt advocaat van de duivel.

Ton8695 | 14-03-18 | 14:40

Duidelijk op IS geïnspireerde verhandeling en (seksueel) misbruik van kinderen. Dit zijn zieke geesten en het probleem is dat de kruik van Pandora open is. Dit houdt niet op, dit gaat nog jaren door. Of je het nu benoemd of niet. Te treurig voor woorden.

Sir Nastian | 14-03-18 | 14:41

www.telegraph.co.uk/news/2017/12/09/g...
@hfakker: dat nader onderzoek is al gedaan. Hier vind je de antwoorden. En dat is hemeltergend en bevestigd alles. Geen integratie, minachting voor de blanke ( ja, vrijwel allemaal) meisjes ; de hulpverleners, politie en gemeenten die alles onder de pet houden.. en ja: het overgrote deel is pakistani moslim.

Von Mutzenbacher | 14-03-18 | 15:06
▼ 3 antwoorden verborgen

@Geenstijl: er zijn media richtlijnen waarin bepaald is dat het beter is om sommige zaken niet te vermelden. Bv de achtergronden van daders wanneer dat tot stereotypering zou kunnen leiden. Zo is er een hele lijst media richtlijnen.

En daarnaast zijn er ook weer organisaties/lobby's die aandringen om deze richtlijnen steeds meer islamvriendelijk te maken. Zo was er CommonGroundNews.org. In de cache zie je nog wat overblijfselen van hoe ze te werk gaan:

webcache.googleusercontent.com/search?...

Achter die groepen zit vaak de dawah beweging, zeg maar het alternatief van de jihad beweging, de zachte hand die moet garanderen dat de jihadisten overwinnen. Dat doen ze door heel geniepig van binnenuit ons verrot te maken.

hellothere | 14-03-18 | 14:29

En we staan erbij en we kijken weg... want consumeren en met elkaar strijden om de hoogste status.

Ton8695 | 14-03-18 | 14:48

Go bertje

Omebert | 14-03-18 | 14:29

ik ga eerst even kijken wat ze hierover op joop.nl zeggen.

Sir Nastian | 14-03-18 | 14:26

Ik vermoed tumbleweed

Omebert | 14-03-18 | 14:29

Doe svp geen moeite. Is alleen maar verspilde tijd.

Paaldanseres | 14-03-18 | 15:36

@Paaldanseres
ik hoop dat uw nickname uw beroep is.

Sir Nastian | 14-03-18 | 15:52

Serie Silent Witness , aflevering : And then i fell in love. BBC uitzending aug 2012, KRO, mei 2014. Ongecensureerd en met een duidelijke waarschuwing
Wanneer je je bloed wil laten koken.
Je maag eens lekker wil legen.
Is deze aflevering de moeite waard om te kijken.
Over massaal misbruik door loverboys en hoe ze te werk gaan. Hoe de jonge meiden er onder lijden (ook na de bevrijding). Die ook hier veel en veel te laat kwam.

overcoat | 14-03-18 | 14:25

Nu neem ik mezelf totaal niet serieus, maar dan zo'n groen balkje. Ondergetekende mag die mopperkont van een heer Brussen wel, en dan doe je een denk ik onschuldig reaguursel, waar de ironie toch hopelijk van af druipt. Als het zaad over de kin van een POTUS pijpende Over-the-hill stripper.

Kunt u uw huisregels s.v.p. verversen? Weet ik dat ook weer.

Hetkanverkeren | 14-03-18 | 14:24

Huisregels zijn simpel; zolang je niets uitkraamt wat bij de Google search als racistisch en gevonden kan worden op GS kun je poep, pies en alles roepen.

Dr. Blechtrummel | 14-03-18 | 15:37

De berichtgeving over Zuid-Afrika voordat 't ANC aan de macht kwam en nadat ze het voor 't zeggen hadden was ook nogal verschillend, en om nou te zeggen dat 't daar toen ineens pais en vree was...
BBC, NPO en noem ze maar op, met belastinggeld -heel goed- betaalde staats voor/oplichters.

Vesta | 14-03-18 | 14:24

Dit lijkt me een goede reden om handelsbetrekkingen met de UK op een laag pitje te zetten. Laat ze maar eens voelen dat het consequenties heeft, dat wegkijken. Deze hele zaak, met al die steden, is wat de Armeense genocide is voor Turkije. Ontkennen en het er niet over willen hebben.

zwarte_weduwe | 14-03-18 | 14:23

Timmermans daarheen sturen, om te klagen over de democratische-rechtstaat.

HogeNood | 14-03-18 | 14:29

Is ook verotte moeilijk als je jaren lang iedereen besmeurt en verdacht maakt die oppert dat moslims massaal jonge autochtone meisjes verkrachten en dan werkelijk blijkt dat moslims al jaren lang massaal duizenden jonge autochtone meisjes hebben verkracht . Dan moet je kiezen tussen je eigen status of nog meer jonge slachtoffers en is de keuze blijkbaar snel gemaakt .

Castor12 | 14-03-18 | 14:23

De wereld gaat kapot aan kleinzerige ego's... alles draait om de tempel van het zelfbehoud... niemand neemt verantwoordelijkheid en iedereen blijft doen alsof hun neus bloed... dat leren we namelijk van onze politieke vaders. Liegen, bedriegen en manipuleren... alles is toegestaan.

Ton8695 | 14-03-18 | 14:28

Vanmiddag net voor eenen, NPO: eerst aandacht voor VPRO Internationaal over het misbruik binnen de ROOMS KATHOLIEKE KERK, vervolgens item over misbruikschandaal Telford, geen enkele melding van de achtergrond van de daders, om daarna een item te maken over de bedreiging van 4 VK parlementariërs VERMOEDELIJK OMDAT ZE MOSLIM zijn. Zo rolt onze staatsmedia: is het slachtoffer moslim, vooral benadrukken, is de dader Katholiek, vooral benadrukken, is de dader Islamitisch, dan vooral spreken over Aziaten of, zoals bij Telford, over jongeren. Hiermee werkt de NPO actief mee aan het in stand houden van dit soort misbruik schandalen omdat ze niet willen meewerken aan het benoemen van het echte probleem dat ligt in de culturele achtergrond van deze mohammedanen.

Nebuchednezzar | 14-03-18 | 14:20

Ik zeg maar niks meer ,ik weet mijn hele leven al wie mijn vijanden zijn,en dat zijn de Pechtlul ,de Assher lul,Gohen lul,deOllen kut ,de kees v, de jetten ,de Rutten, de zoolstraas,de marcel van dammen ,de klavers , ---de hele godganse slinkse teringbende bij elkaar,van af de tijd dat die godganse teringbende met huizenkraken begon al. Sorry vergat nog eff de godganze vieze smerige staatsmedia nog te noemen, en de sturende graftakken van de praat en lul programma s van de tv. Wat een mooi dom kut landje zijn wij toch. pfff, eff een afkoel bakkie nu ,kan de stoom eff wegtrekken gelijk.

gelukzoeker | 14-03-18 | 14:16

Parlement bezorgd over benoeming VVD'ers bij NPO
De Tweede Kamer maakt zich zorgen over drie benoemingen bij de NPO door VVD-staatssecretaris Sander Dekker van OCW. Alle drie de benoemden zijn VVD’ers. De partijen zijn bang dat de politieke onafhankelijkheid van de publieke omroep in gevaar komt en zeggen dat een van de benoemingen niet rechtsgeldig is.

Joost2B | 14-03-18 | 14:21

Soros, Bilderberg, Rotschild (en al die andere puissantrijke families/personen) niet te vergeten. Allemaal psychopatisch tuig. Hoort zo in het rijtje Mao, Pot, Hitler, Stalin etc.

VeelTeSteil | 14-03-18 | 14:23

'Aziaten'...,in Sri-Lanca en Myanmar hoef je ze niet te vertellen hoe ze op moeten treden tegen deze 'Aziaten'..!

Jimmy Mc Clure | 14-03-18 | 14:15

Man man man, genocide is top en geen probleem als het "de vijand" is, Erdogan would agree.

Menage00 | 14-03-18 | 14:23

De missing linkjes:
HOE kwamen/bleven die jonge kinderen in contact met deze duivels?
Maakte niemand zich zorgen dat de kinderen vaak en lang van huis bleven en/of met vage gasten omgingen?
Waar was de bescherming van hun families?

Maar t is hoe dan ook een walgelijk verhaal...

VonoBox | 14-03-18 | 14:15

Dat kan je heus een beetje inlezen.. maar sowieso dreiging doet een hoop. En het zwijgen dus. Een meisje was door politie gezien in de auto met deze figuren, ging herhaaldelijk voor de pil en zelf een paar keer abortus... Niemand stelde vragen.

oorwormpie | 14-03-18 | 14:24

Ene Andrew vertelde hier gisteren wat over in het vorige topic hierover. Werd hem niet door iedereen in dank afgenomen, maar het biedt in elk geval wat context.

zwarte_weduwe | 14-03-18 | 14:33

"HOE kwamen/bleven die jonge kinderen in contact met deze duivels?"
De mogelijkheden zijn legio: van inpalmen van een meisje met cadeautjes, tot groepsverkrachting bij de eerste kennismaking om haar helemaal te breken. Daarna is het zaak om voortdurend in haar leven te blijven op een manier die haar mentaal afhankelijk houdt (Stockholm syndroom). Meer info kan je vinden op www.stoploverboys.nu

"Maakte niemand zich zorgen dat de kinderen vaak en lang van huis bleven ?"
Wel degelijk maakten mensen zich zorgen: in Rotherham waren er wanhopige ouders waarvan de dochters opeens dagen weg bleven. Die kregen echter geen steun van de politie. "Waarschijnlijk weggelopen. Is over een paar dagen wel weer terug," kregen ze dan te horen.
Wanneer het kind dan inderdaad terug was, was het al zo verknipt door de verkrachtingen, de schaamte, maar ook haar verknipte toewijding aan haar groomer (wederom stockholmsyndroom; de psyche van een kwetsbaar persoon wordt afhankelijk van haar mishandelaar) wil die verder niets zeggen. Als de ouder dan boos wordt keert ze nog verder van haar reddingslijn af.

"en/of met vage gasten omgingen"
Angst voor rasicme werd ook als wapen gebruikt tegen deze meisjes. Groomers vertelden hun dat ze niets tegen de ouders mochten zeggen omdat die racisten zijn en tegen hun 'relatie' zouden zijn. In enkele gevallen werden meisjes die in eerste instantie terughoudend waren in het initiele contact beschuldigd van racisme, om hun schuldig te laten voelen en hun meegaander te maken.

"Waar was de bescherming van hun families?"
Veel families waren arme arbeidersfamilies, vaak gebroken of 1 ouder, waardoor die vaak lang van huis waren. Bovendien verborgen de meisjes zelf vaak de hel waarin ze terecht waren gekomen. De Groomers waren bovendien vaak werkloos en leefden van een uitkering, waardoor ze de hele dag de tijd hadden om die meisjes in de gaten te houden en te imtimideren, zeker als ze een 'gang' vormden die wist wanneer de ouders weg waren. In 1 geval was een meisje alleen thuis toen haar groomers bij haar ouderlijk huis binnendrongen en haar verkrachtten. Haar ouders hadden in eerste instantie niets door.

quantumcollider | 14-03-18 | 15:23

Het merendeel van de bevolking van voormalig nazi-duitsland wisten ook dat de joden werden afgemaakt maar keken liever de andere kant op, omdat ze bang waren voor hun eigen positie. Een regime heeft alleen maar de macht zolang die macht gegeven wordt door wegkijken.

Suncatcher | 14-03-18 | 14:14

Het is schandalig, zou als voorbeeld gesteld moeten worden hoe politieke correctie verlammend kan zijn, een totaalvoorbeeld van hoe krampachtig de linkse kerk hun geloof boven realiteit stelt als de realiteit even aan het bokken is

Bokito ergo sum | 14-03-18 | 14:12

Vandaag elk uur van de dag op het nieuws gehoord dat vier islamitische parlementsleden in UK een walgelijke brief hebben ontvangen. Zou mij niet verbazen dat het een reactie is op de verkrachtingszaak van die 1000 blanke autochtone meisjes en vrouwen door moslims. Maar dat hoor je vanzelf niet te denken. We horen dat niet eens te weten. Het is godgeklaagd en onvoorstelbaar.

Angelica | 14-03-18 | 14:12

Bert Brussen/TPO:
"Amerikaans" doen, gebral, weinig content - gaap.
Kindermisbruik en ethnisch wegstoppen daarvan inderdaad een probleem.

HogeNood | 14-03-18 | 14:12

Gewoon een reaguurders tegel in woord, afgestompte lullo.

oorwormpie | 14-03-18 | 14:19

Weet je wat trouwens over het algemeen zo ergerlijk is aan die geschreven MSM? Dat gemanipuleer met aanhalingstekens. Als het bericht ze niet zint, maar ze er niet onderuit kunnen het toch te brengen, typen ze blaren op de vingers door al die aanhalingstekens. Je ziet die kop Gelauf met vier van die buigende vingertjes naast z'n hoofd er bijna bij als je die rotzooi leest. Maar tante Astrid met haar 56k-modem krijgt alleen het signaal "ach het zal wel meevallen" mee in de onderbuik. Missie geslaagd.

Makro777 | 14-03-18 | 14:10

Afschuwelijke zaak! En oorverdovende stilte, tot schande van onze pers. Als er iets over bijvoorbeeld katholieken te melden is staat de pers vooraan.
Dit artikel is beter dan de uitingen van Bertje, die in ieder geval niet kan schrijven:
politiek.tpo.nl/2018/03/13/antiracisti...

duh! | 14-03-18 | 14:09

Ik kreeg vanmiddag een mail van ''ZEMBLA'' voor vanavond. Het onderwerp is: Code stilzwijgen in de katholieke kerk. Je moet maar durven.

Rest In Privacy | 14-03-18 | 17:09

Heeft dat Telfort-verhaal nu meer slachtoffers als alle pedopriesters van Nederland (in minder tijd, en Telfort is toch ook iets kleiner).

frank87 | 14-03-18 | 14:06

Valt het ook iemand op dat geloof hier wel erg vaak iets mee te maken heeft.

Ton8695 | 14-03-18 | 14:11

Ton8695 | 14-03-18 | 14:11 |
"Valt het ook iemand op dat geloof hier wel erg vaak iets mee te maken heeft."
Ja, meisjes van het verkeerde geloof (niet islamitisch) mogen misbruikt worden.
Negers van het verkeerde geloof werden in het verleden ontpiemeld en ontbald, en in de huishouding gebruikt. Kunnen "moeders" (enkelvoud) niet bepiemelen.
Dus geen aanwijzing dat alle geloof verkeerd is.
Dus ook niet:
Voetbalrellen, alle balspelen (pingpongen) verbieden.

HogeNood | 14-03-18 | 14:25

HogeNood  | 14-03-18 | 14:25

Waar heb ik het over verbieden dan? Ik constateer alleen iets. Als alle voetbalrellen ontstaan door supporters van een bepaalde club, dan ga je toch ook met die club praten? Gelovigen doen hetzelfde als voetbalhooligans... de verantwoordelijkheid voor hun eigen gedrag buiten zichzelf leggen. Want de eer van de club of hun geloof geeft ze het recht om geen verantwoordelijkheid te nemen. Sterker nog... alles wat niet in hun groepje meedoet is een vijand en vijanden mag je slopen, vernederen, verkrachten.

Ton8695 | 14-03-18 | 14:33
▼ 2 antwoorden verborgen

"Ik lees geen Twitter" hahaha, tuurlijk Bert.

Ardbeg | 14-03-18 | 14:06

Ongeveer 80% van alle mensen is corrupt, Bert. Iedereen denkt aan z'n eigen belang, en pas als die gegarandeerd veilig is gaan ze misschien werkelijk over morele kwesties nadenken.

stampertje85 | 14-03-18 | 14:04

Dus die kindmisbruikers moet je een veilige omgeving bieden en dan doen ze het niet? Zoiets? Of begrijp ik u niet zo goed?

Langshetrandje | 14-03-18 | 14:06

En laten die 80% nou toevallig allemaal in de politiek, het bankwezen en ander publieke plekken werken waar je dus bent aangesteld om niet als eerst aan jezelf te denken.

Ton8695 | 14-03-18 | 14:09

Zojuist in NPOradio1journaal wordt melding gemaakt over Telford.
" er zijn mogelijk enkele tientallen minderjarigen misbruikt of risico lopen te worden misbruikt. De politie is gesprek met een 46 tal mogelijke slachtoffers".
Verder geen enkele duiding. Het is echt onwaarschijnlijk.

Langshetrandje | 14-03-18 | 14:04

Ik hoor helemaal niks (14u), welk bulletin?

oorwormpie | 14-03-18 | 14:17

oorwormpie
U heeft gelijk, hoor het ook niet terug. Dan moet het verstopt zitten in het programma wat aansluitend is opgestart. Nieuwsbulletins en programmas lopen ook vaak zeer organisch in elkaar over. Deze spreektekst is min of meer zo uitgesproken ergens tussen vijf voor twee en mijn tegel van 1404

Langshetrandje | 14-03-18 | 14:29

Wat een toeval, na Keulen duurde het ook 4 dagen voordat er aandacht aan werd besteed.

Panos88 | 14-03-18 | 14:04

Een soort Peter Rrrr de Vriesje dus
Altijd een alibi.

Langshetrandje | 14-03-18 | 15:15

@Langshetrandje | 14-03-18 | 14:33 |
Het zij u vergeven mijn waarde @Langshetrandje. Men kan veel van mij zeggen; deugen en 'being asleep at the wheel' horen daar niet bij. Net als u probeer ik de mensen er wanhopig van te doordringen dat het niet 5 voor 12 maar 2 óver 12 is! Maar het lijkt wel of mensen die afgrond waar we met zijn allen op af denderen omhelzen. Er per se met alle geweld ín willen storten. Ik snap de wereld om mij heen gewoon niet meer. Dingen die eens als normaal gezien werden zijn nu verboten. De meest afzichtelijke misdaden tegen de zwakste groepen worden met de steeds harder meurende mantel der liefde bedekt. En degenen die er gewag van maken worden als crimineel weg gezet....

Sjefke7807 | 14-03-18 | 15:31

Sjefke7807 | 14-03-18 | 15:31:
Precies. Dit.

LuckyGirl | 14-03-18 | 19:03
▼ 7 antwoorden verborgen

Hup Bert. Wij delen je woede.

oorwormpie | 14-03-18 | 14:04

Wie niet wegkijkt is verantwoordelijk.... en verantwoordelijkheid levert werk en werken maakt moe... consumeren is wat laagdrempeliger.. dat denkt iedereen tegenwoordig.

Ton8695 | 14-03-18 | 14:04

Had hem gister al via de podcast geluisterd. Het enige vraagteken dat ik bij de verder epische rant van Bert zet is dat hij Tommy Robinson 'een extreemrechts figuur' noemt. Ik heb toch echt wel de nodige video's van de man gezien en je kunt van hem zeggen wat je wil; hij heeft het hart op de goede plaats. Hij probeert al jaren te doen wat de MSM nalaten. Opkomen voor precies die groep die nu zo hard geraakt is door wéér zo'n afgrijselijk verkrachtingsdrama. Hij zegt zelf ook dat hij dit alles doet voor de toekomst van zijn (en anderen hun) kinderen. De man staat met de poten in de klei, heeft al eens een half jaar vastgezeten op basis van dezelfde wetten waardoor er dit weekend 3 conservatieve journalisten als 'terrorist' werden opgepakt. Zijn kinderen zijn bedreigd, hijzelf is al meerdere malen fysiek belaagd. Zijn boek "Enemy of the State" is een echte aanrader. Something is very rotten in the UK.

Sjefke7807 | 14-03-18 | 14:03

Eens, but not only in the UK.

ssvld | 14-03-18 | 14:10

Tommy Robinson is de stem van een niets en niemand ontziend onrecht in Engeland. Hij noemt feiten en ik wil hem steunen.

mamalookabooboothere | 14-03-18 | 18:18
▼ 1 antwoord verborgen

Dutroux was begin jaren negentig weken- nee maandenlang niet uit het nieuws te slaan. En over Telford (en Rotherham en dergelijke) houdt men de bek.
Inderdaad: "De complot van het zwijgen".

zetje01 | 14-03-18 | 14:03

Haha! Op de BBC wachten om op eigen kracht te rapporteren over pedoschandalen... lekker naïef. Niemand wist daar ook van de hobby van ome Jimmy, behalve iedereen.

Makro777 | 14-03-18 | 14:03

Hahaha... idd.. misschien moeten ze Gary Glitter om hulp vragen.

Ton8695 | 14-03-18 | 14:06

Uiteindelijk groeit elke dag het gevoel dat geen politicus, overheidsinstelling of publiek medium nog voor blanken opkomt en dat er iets mis is met het blank zijn. Ik bespeur dat ik daar zelf niet bepaald ruimdenkender van word en dat vind ik oprecht heel erg.

MemeMagieIsEcht | 14-03-18 | 14:02

De smeerlappen op Joop houden die deksel er nog stevig op !

Castor12 | 14-03-18 | 13:58

Tja, volmondig mee eens natuurlijk.

En zonder internet, zonder social media zouden dit soort dingen nóg veel minde vaak in de openbaarheid komen.

Een mens vraagt zich wel af wat we allemaal nóóit te horen krijgen.

Lewis | 14-03-18 | 13:58

Linkse correctheid mag wat kinderzieltjes kosten, want met oogkleppen op deugen linkse islamknuffelaars toch wat lekkerder.

Plorkface | 14-03-18 | 13:58

De slachtoffers waren niet alleen "roomblank" Van Rossem. Een groot deel was eveneens van allochtone afkomst.
Tevens zijn de daders niet allen "profeetpaki's".

DrumPiet | 14-03-18 | 13:57

Bron?

FlorisJanvanFleppest | 14-03-18 | 14:12

TheseDays00 | 14-03-18 | 14:10
Ik zwak helemaal niets af.
roosvrij | 14-03-18 | 14:11
Waar zeg ik dat? Altijd maar lullen over MSM en SJW, maar zelf allergisch zijn voor feiten typeert de tokkie.

DrumPiet | 14-03-18 | 14:18

Ja, sikh-meisjes. Dus ook Kuffar.
En nee, de daders waren niet alleen profeetpakis; ze verkochten die meisjes aan iedereen die wilden betalen, dus ook aan blanken. Maar als 7% van de bevolking 80% van de daders vormt is hun achtergrond en bijbehorende denkbeelden een enorm belangrijke factor.

quantumcollider | 14-03-18 | 15:28
▼ 6 antwoorden verborgen

Dit is ook het grote probleem van de Gutmensch, je wilt iedereen dwingen te geloven dat moslims echt lieve respectvolle mensen zijn, alleen werken ze gewoon niet mee.

Sadomassochristus | 14-03-18 | 13:56

Hey, waar maken we ons druk om? De vraag of ik moet betalen voor mijn deponering bij de centrale afvalbak vind ik veel belangrijker.

T2000 | 14-03-18 | 13:55

Nee.

DrumPiet | 14-03-18 | 13:57

Volgens pechtold is het erover hebben alleen maar een aandachtstrekker..
Dat willen al die feministen van de 4e golf toch niet,
het gaat tenslotte over: "hoe geef ik mijn kudt een naam... asjeblieft zeg!

Kanarie_Geil | 14-03-18 | 13:54

Zou dit ook in Nederland gebeuren? Ik vrees van wel.

hellothere | 14-03-18 | 13:54

Dus Jesse moet hier voor boeten, lijkt me wat random.

Menage00 | 14-03-18 | 14:14

1.4.2 daderprofiel
Het is lastig te spreken van één type dader, omdat er veel variaties zijn. Dé loverboy bestaat niet.
De weinige onderzoeken15 die er naar loverboys zijn gedaan, beschrijven wel een aantal overeenkomsten
tussen daders. Deze staan hieronder beschreven. Dit wil overigens niet zeggen dat alle
daders deze kenmerken hebben. Er moet gewaakt worden voor tunnelvisie en stereotypering.
Over het algemeen zijn de daders mannen tussen 20 en 30 jaar16. De helft van de daders is jonger
dan 24 jaar17.
Etniciteit
Het grootste deel van de daders heeft de Nederlandse nationaliteit en een allochtone achtergrond.
Vaak is sprake van een Marokkaanse, Turkse, Surinaamse of Antilliaanse afkomst.
Veel, zo niet alle daders hebben een laag opleidingsniveau18. Ze hebben meestal geen middelbaar
onderwijs gevolgd of zijn tussentijds gestopt met hun opleiding.
Criminele activiteiten
Loverboys zijn vaak op jonge leeftijd begonnen met criminaliteit en zijn eerder al in aanraking
geweest met justitie voor andere delicten, zoals gewelds-, drugs- en vermogensdelicten. Uit de
praktijk blijkt dat er bij loverboys meestal geen sprake is van een strakke organisatiestructuur.
Wel zijn er gelegenheidsstructuren van (criminele) contacten en een (crimineel netwerk) op
straat. Via deze gelegenheidsstructuren regelen loverboys hun zaken met andere criminelen of
wisselen onderling diensten uit.

Joost2B | 14-03-18 | 14:35

Hier noemen we ze Loverboys.

quantumcollider | 14-03-18 | 15:29
▼ 1 antwoord verborgen

Tommy Robinson is geen extreem rechtse. Dat is iets waar je voor uitgemaakt wordt door de lui die deze islamitische massaverkrachting proberen te verhullen.

hellothere | 14-03-18 | 13:53

Precies dit. Apart dat Bertje daar niet doorheen prikt.

Verkneukelaar | 14-03-18 | 13:57

Zelfvernietigingskamp Europa. Ultrareality game voor alle burgers.

Langshetrandje | 14-03-18 | 13:51

'WC eend extra dik' Hahaha!!

Wasbakplasser | 14-03-18 | 13:51

Keihard maar waar: het gebeurt omdat het gewoon kàn.
Europa's midden aarde wordt overspoeld door de orks, maar de Hobbits mogen geen actie ondernemen. Want Hobbiton moet gesellug blijven lijken. Van binnenuit.

Notenkraker | 14-03-18 | 13:50

Tommy Robinson is niet extreem rechts. Tommy Robinson is juist degene die al jaren achter deze verhalen zit en die meisjes een stem geeft en aandacht geeft. Moslims the so called Asians die het voorzien hebben op kwetsbare blanke meisjes. Maar zoals altijd is het makkelijker om je op de boodschapper/klokkenluider te richten, dan op de gruwelijke feiten waarmee de boodschapper mee te proppen komt... want dan moet je uiteindelijk iets daarmee gaan doen/actie ondernemen. Kijk hoe dit geframed wordt icm Tommy Robinson, kijk het hoe het geframed wordt in de media, kijk hoe de klokkenluiders aan de bel trokken bij politici en politie maar gewoon een klap in het gezicht krijgen om de waarheid te benoemen!

Julia | 14-03-18 | 13:49

Precies, poison the well...

Kanarie_Geil | 14-03-18 | 13:51

Goed zo Bert. Je hebt helemaal gelijk dat je zo boos wordt. Het is een grof schandaal dat men de hele boel decennialang verzwijgt en later pas half-assed een keertje zonder vermelding van afkomst op een achterafpaginaatje neerflikkerd. Ik voel je energie Bert, thanks! Je geschreeuw komt binnen als een Nieuw Zeelandse Haka!

En Roderick Veelo (schrijf ik 't zo goed, fietsmans?) ook een keiharde +1 bij RTL werken en toch durven om politiek incorrect te zijn en niet elke keer maar te roepen wat ahold en Unilever op de autocue inladen. Huldoos!

VeelTeSteil | 14-03-18 | 13:48

Soms zeggen mensen dat door het erover te hebben, je het erger maakt. Telford en al die andere plaatsen lijken me toch goede voorbeelden van het tegenovergestelde. Wat een droefheid.

zwarte_weduwe | 14-03-18 | 13:47

die foto van dat kind,,, en dat dan relationele sfeer noemen. zum kotsen

Pieterdepietje | 14-03-18 | 13:46

Hierbij iets vreselijk kwetsend over de etnische achtergrond van de daders. Iets met geyten, bacteriën, moeders met snorren en poep. Het neerschrijven levert een permaban op, dus hou ik het maar voor mij.

Het is echter wel heel kwetsend.

RenHoek | 14-03-18 | 13:45

Als moslims een ras zijn,
dan zijn gristenen dat toch ook...

Kanarie_Geil | 14-03-18 | 13:46

En marrokanen zijn ook een ras volgens justitie,
maar Nederlanders niet..????

Kanarie_Geil | 14-03-18 | 13:49

Hmm, stond deze ook al in de papieren gids, of is deze er zomar even tussen geschoven?

Cobalt bomb | 14-03-18 | 13:50

Je kunt echt niet van een ander verwachten dat hij stilstaat bij een probleem dat hem niet treft.

kzegje | 14-03-18 | 13:44

Tenzij het over vluchtelingen gaat. Dan is het allemaal van "wat zou je zelf doen in hun situatie".

zwarte_weduwe | 14-03-18 | 13:49

Dat zegt heel veel over jou als persoon.

Ton8695 | 14-03-18 | 13:54

Verwachten, nee.
Maar verwacht dan ook niets terug.

LuckyGirl | 14-03-18 | 18:17

Dit soort tuig hoort niet naar de gevangenis maar direct nekschot. Het is echt zwaar verdacht hoe weinig aandacht dit krijgt in de MSM.
Is er een blanke belg met een paar meisjes in zn kelder weten ze niet hoe snel ze er bovenop duiken. Maar het zijn moslims... ja hoor, verzwijgen. Kansloos.

WatZalIkErvanZeggen | 14-03-18 | 13:44

Omdat msm alleen een hersenspoelmachine is die ons verdeeld houd in onze egootje zodat we vooral blijven consumeren. Economie is het enige dat telt. Follow the money en je zal zien waar je uitkomt... media, politiek, banken... u en ik en wij worden gepiepeld.

Ton8695 | 14-03-18 | 13:53

Volgens mij moet dit te "framen" zijn naar Wilders, Baudet, Trump... etc.

Kanarie_Geil | 14-03-18 | 13:43

aboluut zum kotsen. de hele hypokriete MSM samen met celebrities moeten zich kapot schamen.

als er niet meer dan 50% vrouwen in een raad van bestuur zitten dan is het #metoo oorverdovend.
als er 14 jarige meisjes gegangraped worden door moslims en hiervoor wekelijks een morning afterpill gaan halen, terwijl de overheid niks doet? dan is het zwijgen oververdovend.

kijk eens in de spiegel! de hele bende is medeplichtig! dit continent is verloren. we zijn er niet in geslaagd onze dochters te beschermen tegen kwaadaardige wilden.

Ir. Wilhelmus | 14-03-18 | 13:43

Gewoon lekker richten op consumeren en zelfverrijking... dat is iedereen die wegkijkt aan het doen.

Ton8695 | 14-03-18 | 13:46

Die hele #MeToo is om te kotsen zo hypocriet en ja dat zeg ik als vrouw. Hollywood waant zich in zijn eigen universum, waar men overigens donders goed wist wat Harvey allemaal uitspookte maar hey Meryl Streep die eerst vriendjes was met Harvey is nu opeens heel erg voor vrouwenrechten!(lees een bepaalde richting vrouwenrechten op links gedachtegoed anders ben je een racist) Diezelfde #MeToo vrouwen kijken weg wanneer de keiharde realiteit op hun keukenblad terecht komt en kiepert die direcht de prullenbak in want de feiten komen niet overeen met hun eigen gedachtegoed en denkbeelden. De oorverdovende stilte in dit schandaal van de #MeToo vrouwen is beschamend om te zien. Het laat zien dat men heeeel erg hypocriet is en de #MeToo beweging criteria heeft om mee te mogen doen, je moet natuurlijk wel in dezelfde pas lopen!

Julia | 14-03-18 | 13:59

Vanmiddag bij HEMMEN (BNR) inzake nepnieuws geen woord of vraag over dit onderwerp. Wel Baudet en Wilders natuurlijk.
Behalve (?) Zwagerman is dit, politiek gezien, een eng links radiootje geworden met stotterende Trumpfoob Hammelburg als uitschieter.

Musset | 14-03-18 | 13:43

Was vroeger wel een goede zender. Net als de NRC. Maar in 20 jaar snel afgegleden van objectief naar policor.

Winter_is_coming | 14-03-18 | 14:03

Vlak die EU-pijpers Boekestijn & De Wijk ook niet uit. Man man man.

Lochos | 14-03-18 | 14:13

Wat een droefenis, wanneer je land zo capituleert voor een vijandige beweging en dan zulke schandalige dingen moet doen om de misdaden tegen de eigen bevolking onder de pet te houden.
Zelfs zo ver moet gaan dat gewone politiemensen burgers die protesteren gaan arresteren. Of ze de toegang tot het land weigeren, zoals dat gisteren met Lauren Southern gebeurde in het schuldige UK.

Intussen is "onze" regering, in opdracht van de varkens van zowel EU als George Orwell, ook al aan het afglijden op de weg naar een eeuwig 1984.

Jan Passant mk2 | 14-03-18 | 13:42

Hmm, die politiechef ontkent dat sprake is van 1000 of meer gevallen. Ontkent ook dat de daders vooral Paki's zijn. Zegt doorsnede bevolking. Zaken uit de 80's en 90's. Dus wat is nu waar en wat zijn de feiten?

Beste_Landgenoten | 14-03-18 | 13:42

Weet je wat onze leiders denken. Kop houden en belasting betalen... maak maar fijn ruzie met elkaar en gis lekker naar de ontbrekende info terwijl wij jullie op alle fronten schaakmat zetten en onze dictatuur optuigen. Onze tijd is voorbij..

Ton8695 | 14-03-18 | 13:49

In Rotherham, Telford en waarschijnlijk nog tien andere plaatsen in de UK. Gelukkig maar dat dit niet in Nederland gebeurt. Toch?

Godsammekraken | 14-03-18 | 13:42

Nee hier houden we allemaal elkaars handje vast en zingen we liedje over regenbogen.

MrLahey | 14-03-18 | 13:51

In de UK lijkt zich het patroon te concentreren op twee woorden: Paki & Islam. In NL hebben we weinig Paki's. Maar 'loverboy'/kinderpooier wordt in NL toch wel erg vaak in relatie gebracht met pooiers met een Rifgebergte achtergrond.

Winter_is_coming | 14-03-18 | 14:01

Alles waar moslim,islam of islamiet voor staat deugt niet.Voor deze woorden zal Brussel wel een nieuw eufemisme bedenken.

hetwerktniet | 14-03-18 | 13:41

Overigens die Tommy Robinson is eigenlijk helemaal geen 'extreem rechts figuur' zoals Bert Brussen ten onrechte stelt. Maar ja zijn verleden zal altijd aan hem blijven kleven, helaas voor hem.

GeinPonempie | 14-03-18 | 13:40

Ook wat ik gelijk dacht. Tommy maakt eigenlijk maar 1 punt: islam is kut! Voor de mensen die nog twijfelen over het gevaar van dat verderfelijke kutgeloof: zoek maar eens op wie Anjem Choudary is en wat hij allemaal te zeggen heeft. Er staat genoeg op YouTube.

MugwumpJism | 14-03-18 | 13:49

Tommy Robinson is een "working class hero". Hij komt op voor de gewone man, in de arbeiderswijken en ja die hebben heel veel last van de oprukkende islam. Maar ja wat heeft de "linkse" antifa nu met de arbeider van doen? Dat bourgeoiszooitje van "links" heeft helemaal niets meer met emancipatie van de arbeidersklasse, eerder met het uitroeien ervan.

Pieter Breydel | 14-03-18 | 13:58

Heerlijk die TPO Podcast, elke dinsdagmiddag/avond genieton!

woke | 14-03-18 | 13:39

Hoe is het in de rest van de eu, mbt islam partijen in de politiek?

H0lland | 14-03-18 | 13:38

Hoe kunnen die Deugers nog slapen? Hoe is dat nog mogelijk? Ik slaap al slecht en ik deug voor geen meter.

Deksmaat | 14-03-18 | 13:37

Ik bevind mij ook in deze situatie Deksmaat.

Gele Beer | 14-03-18 | 13:43

Al je energie richten op consumeren... dat doen alle deugers en ik beloof je dat het heel veel rust geeft. Gewoon wegkijken en je richten op je de btw vrije dagen van de mediamarkt of je volgende snoepreisje naar een warm 3e wereldland waar je nog even snel de laatste mooie plaatjes schiet voordat het kapot is gereist.

Ton8695 | 14-03-18 | 13:43

Wegkijken is inderdaad het woord. En niet naar nieuws/actualiteiten programma's kijken. Dus soaps, show nieuws, etc..

Winter_is_coming | 14-03-18 | 13:57

Jessie zag dat het goed was ......' ik beoordeel hen alleen op hun daden'

Ervaringsdeskundige | 14-03-18 | 13:37

Dat de overheid niets doet begrijp ik. Dat al die ouders, broers, families van de slachtoffers niets doen begrijp ik niet.

Pedronegro | 14-03-18 | 13:37

Menage00 | 14-03-18 | 14:03
Zoals gewoonlijk tegen de muur.

Cobalt bomb | 14-03-18 | 14:19

@cobalt

Als mijn dochter avonden "weg is", handel ik NU, niet naderhand naar de politie. Je kan de onmacht naderhand misschien wel duiden, maar ze waren er duidelijk ook niet toen het aan de gang was.

Menage00 | 14-03-18 | 14:27

En even nuanceren, we hebben het hier ook over meisjes van 11 en 14. Die van mij is echt niet "weg" als ze 11 is.

Menage00 | 14-03-18 | 14:28
▼ 3 antwoorden verborgen

Het is echt stuitend dat politiek correct Nederland zo selectief is.
Waar zijn die journalisten, die wel de mond vol hebben als het zogenaamd om rechts gaat, maar als er verschrikkelijke mishandelingen van kinderen zijn door verwerpelijke Pakistanen, doodleuk de andere kant opkijken.
Gelukkig mocht Leon de Winter vandaag toch iets zeggen over islam in de televaag.
www.telegraaf.nl/nieuws/1785911/islam...

pejoar | 14-03-18 | 13:36

Leon de Winter is één van de weinige (samen met Tante Nausicaa en Ome Hoogland) columnisten van de Teleblah die écht hout snijden, de vinger op de zere plek leggen en de onwelgevallige waarheden zeer leesbaas en eloquent ten berde brengen. Ook deze is weer Kop. Spijker. Raak.

Sjefke7807 | 14-03-18 | 13:47

Ligt het aan mij of stopt de Telebelg alle rechts van de VV' artikelen achter een paywall? Beetje internettoko kan bestaan obv advertenties maar niet de Telebelg blijkbaar. Of dubbele agenda?

Winter_is_coming | 14-03-18 | 13:53

@Winter_is_coming | 14-03-18 | 13:53 |
Die site is echt nauwelijks nog door te komen van alle zelfspelende video's, banners en andere rommel. Ik wip er alleen even binnen om columns als deze te lezen. Als je een accountje aanmaakt kun je ze ook lezen zonder betalen. Ik heb er tenminste nog nooit een cent voor betaald.

Sjefke7807 | 14-03-18 | 14:12

Ahh.. gl is een pedo partij,
dus snap ik hun liefde voor de islam wel..

Kanarie_Geil | 14-03-18 | 13:36

Geinige gozer die Bert.
Die podcast was om je te bescheuren elke keer wanneer Brussen weer verbaal uit zijn dak ging. Heerlijk al dat sarcasme en het spelen met al die sentimenten van overdreven verontwaardiging.

GeinPonempie | 14-03-18 | 13:32

Nadat ik gisteren een paar zware joins heb gerookt kwam ik tot de conclusie: het ligt niet aan de islam.

kwark001 | 14-03-18 | 13:31

Probeert het eens nuchter, er gaat een wereld vol islamitische haat jegens alles voor je open.

Plorkface | 14-03-18 | 13:54

Allemachtig wat zat erin die joint das met wiet onmogelijk

Sailor65 | 14-03-18 | 13:55

De witte genocide in Zuid Afrika daar vind ik zelfs GeenStijl te stil over.
Wat daar gaande is met nota bene onze eigen blanke achterfamilie is van historische proporties.

keestelpro | 14-03-18 | 13:28

@VeelTeSteil | 14-03-18 | 13:57 |
Maar nu komt het mooiste mijn waarde VeelTeSteil. Wat nu als zwarte Zuid-Afrikaan te boek staat is daar helemaal niet inheems! Dat zijn o.a. Zulu stammen afkomstig uit de noordelijkere delen boven wat nu Zuid-Afrika is. De écht inheemse stammen daar zijn wat rondtrekkende Bosjesmannen (de Koi en San). Toen de Nederlanders daar aan land kwamen was het land zo goed als leeg. Zij werkten samen met de Bosjesmannen en brachten het land tot bloei. Toen kwamen van de noordelijkere delen o.a. de Zulu's die óók een graantje wouden mee pikken. Daarmee is alle ellende begonnen. Zeker toen de Engelsen met hun rigide klassensamenleving zich er tegenaan gingen bemoeien. Zij zijn ook de uitvinders van de Apartheid, níet de Nederlanders. Die gaven niets om de kleur van de Bosjesmannen. Die wouden niets meer als lekker boeren, handelen en samenwerken.

Sjefke7807 | 14-03-18 | 14:10

:zij hebben last van geweldadige donkere Zuid Afrikanen, zijn al sinds eeuwen in de minderheid maar zijn in tegenstelling tot ons veel beter mentaal, fysiek en materieel voorbereid op wat komen gaat"

Eh, ik praat niet goed wat er nu gebeurt, maar kom op zeg, dit lijkt alsof de blanke mens daar alleen maar een slachtoffer is geweest al die eeuwen lang.

Menage00 | 14-03-18 | 14:38

@Sjefke7807 | 14-03-18 | 14:10 | Idd, ook mooi beschreven door Lourens ten Post, in oa. The lost world of the Kalahari.

Lohengrin | 14-03-18 | 22:02
▼ 2 antwoorden verborgen

REAGEER OOK