Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

Dit is geen nieuws meer. Dat hoeft niet in de krant. Wel als er ergens in Enschede een kruis in de grond is gepland voor een moskee. Dan is het meteen code oranje en gaan alle alarmbellen af. Racisme! Islamofobie! We moeten waakzaam zijn!

Avin | 14-03-18 | 22:01

Die arme jongens zijn natuurlijk zwaar gefrustreerd door dat hun devout muslim-zijn op ramkoers ligt met de lekker-zuipen tieten-open-en-bloot Britse pub-maatschappij, en dat zijn dus de ware schuldigen!!! zei alleen DeugLinks.

EnNouJijWeer | 14-03-18 | 19:25

Ik neem aan dat op JOOP de servers aan het roken zijn en het NRC een extra editie heeft uitgebracht

Rest In Privacy | 14-03-18 | 08:43

Ja, bij Joop wordt weer in alle talen gezwegen over dit onderwerp. Met het me-too gebeuren stond hun site bol van de verhalen (behalve over hun eigen Jolo, natuurlijk), maar nu hoor je die judassen niet.

KeesBruin | 14-03-18 | 12:32
-weggejorist-
CherylBart558 | 14-03-18 | 07:33

Ons continent is nóg veel zieker dan iedereen al dacht. In de tijd van Dutroux waren er nog stille tochten en grote publieke verontwaardiging. Nu, behalve dit perfect bijtende stuk van Rob Hoogland, is er voornamelijk oorverdovende stilte. Het blanke ras is opgegeven door zijn eigen leiders, en het lijkt wel alsof we het allemaal maar laten gebeuren.

peterdepeter | 14-03-18 | 00:13

Het is ieders morele plicht om dit onder de aandacht te brengen en te houden.
Hoogland verdient hier steun, want dit te schrijven is niet zonder risico.

RayHolland | 13-03-18 | 23:37

Er wordt nauwelijks aandacht besteed aan dit schandaal van gigantische omvang in de mainstream media. Schokkend en stuitend!

duh! | 14-03-18 | 00:33

Mei 1944.
"Marocchinate (pronounced [marokkiˈnate], Italian for "those [feminine plural] given the Moroccan treatment" meaning "women/girls raped by Moroccans") is a term applied to women who were victims of the mass rape and killings committed during World War II after the Battle of Monte Cassino in Italy."
Rotherham. Keulen. Zweden. Meer dan 70 jaar later snappen ze het nog steeds niet.

Deksmaat | 13-03-18 | 22:43

De wal zal het schip keren, en als het de wal het niet doet dan zal het de kogel uit een loop zijn. De linkse georiënteerde pers zal de daders white-extremists noemen. En dan weet iedere weldenkende blanke man dat hij een kans heeft laten liggen, want hij had het zelf moeten doen. Geen enkel volk/ras/nationaliteit/padvindersclub laat zijn eigen kinderen ongewenst bezwangeren en daarna afmaken.

De Ana(a)list | 13-03-18 | 22:35

Heel goed geschreven. En niks bij metoo clubje Joop.nl van van jolo over dit onderwerp.

franck7020 | 13-03-18 | 22:04

Aan de man met de witte onderbroek zit al een luchtje van ongewenste praktijken aan en dat komt niet goed uit.

I.P standing up | 13-03-18 | 22:44

Trek maar eens een hoofddoekje van een moslima. Staan er gelijk 10 topics over rechts extremisme.

knutsel_ | 13-03-18 | 22:48

Daarmee is expliciet aangegeven wat een goor clubje die Joop is, Jolo voelt zich hiermee zo in z'n kruis getast, en om die reden is het onmogelijk hier over aandacht te besteden.
En maar blaten in z'n eigen lulprogramma's.

watmagjenogwel | 14-03-18 | 02:38

Dan blijft de vraag: als er in Engeland inmiddels meer dan 10 plaatsen genoemd worden waar soortgelijke situaties zich voorgedaan hebben, hoeveel gevallen worden er dan in de rest van Europa niet verteld? Frankrijk heeft meer Merkelkinderen dan welk ander land ook. Wat speelt daar? Hoeveel verteld onze MSM ons niet over gevallen binnen onze landsgrenzen? www.youtube.com/watch?v=RJxU8iiyOS0

Frau Merkel | 13-03-18 | 21:52

Waargebeurd: ik heb Rotherham gedeeld met een intelligente, hoogopgeleide D’66 stemmende collega en zij twijfelde aan mijn verhaal omdat ze er “nooit iets over had gehoord of gelezen in Volkskrant en co. Toen wist ik dat er iets goed mis is ...

Samui07 | 13-03-18 | 21:46

Zie je moslims, dan weet je, een grotere kans op criminaliteit.
Zie je Turken, dan weet je, een grotere kans op criminaliteit.
Zie je Marokkanen, dan weet je, een grotere kans op criminaliteit.
Zie je Antilianen, dan weet je, een grotere kans op criminaliteit.
Een grotere kans op criminaliteit dan blanke oorspronkelijke Nederlanders bedoel ik, en dan bedoel ik met criminaliteit straatgeweld, bendes in de drugshandel en aanrandingen, verkrachtingen.
Gezien de cijfers van CBS, waarop ook de Nederlandse overheden hun beleid baseren.
Er is geen waardeoordeel bij nodig; de feiten spreken voor zich.
En dat is weer de reden, dat als politici die cijfers niet willen erkennen, en erbij wegkijken, omdat hun waardeoordeel zit in de politieke beeldvorming van hun partij (daar hebben politici hun geweten en hun ziel aan verkocht), en de beeldvorming van politieke partijen niet kan omgaan met 'het beestje bij de naam noemen'.
Want politieke partijen zijn niet in staat, de echte realiteit te besturen; politieke partijen teren slechts op de vage ideologische onderbouwing van beginselen uit het liberalisme (D'66), het conservatisme (VVD), het christendom (CDA), het socialisme (PvdA), het communisme (GroenLinks), het maoïsme (SP).
En iedereen ziet, dat je met die bakstenen uit de oude tijden, de moderne maatschappij niet kunt bijbenen.
Het is alsof te telkens riddertjes te paard moeten geloven, het te kunnen opnemen tegen tanks en vliegtuigen.
Wie zijn daarvan het slachtoffer, bij deze poppenkast, één keer in de vier jaar op 't marktpleintje (?), juist ja.
En de onrust wordt ook doelbewust instand gehouden, door vage groepjes te subsidiëren (NORA / de Grauwe Eeuw enz, enz ) die de boel opstoken met onrust over Zwarte Piet en hoofddoekjes en etnische profilering, waardoor de mensen zich om die symbolen druk maken, en afgeleid zijn, en niet meer goed te kunnen opletten bij de ritselpraktijken van onze kabouter-politici.
Over wanneer onze organen geroofd kunnen worden.
Over wanneer uitgeprocedeerd gelukzoekende immigranten worden opgepakt en teruggezonden.
Over wanneer Nederlanders met dubbele nationaliteit bij eerwraak en andere groeps-gerelateerde criminaliteit ook als groep moeten worden vervolgd en bestraft.
Want zo begrijpen wij de taboes.
Door het verkeerde beleid van de overheden slagen primitieve groepen erin, een grotere kans op criminaliteit te veroorzaken.
De primitievere moslims, Turken, Marokkanen en Antilianen, veroorzaken een grotere kans op criminaliteit, maar dat is op z'n minst de mede-schuld van het schandalig lage niveau van onze kabouter-politici. Die laten het toe, sterker, die veroorzaken zelfs die importmens gerelateerde, verhoogde criminaliteitscijfers.
Kabouters.
Ze kunnen het niet.
Ze willen het niet.
En tijdens verkiezingen spelen ze weer hun spel van de houten poppen: Jan Klaassen en Katrijn. En worden wij geacht te lachen om hun klucht met stokken op elkaars hoofden slaan. Maar het is een belediging voor de intelligentie van de mensen. We worden gepiepeld; het is opgewarmde ouwe kost; niet te vreten.
Ik ga niet stemmen om alleen maar gelul te legitimeren; sorry, maar politiek zonder corrigerend referendum wordt nooit volwassen.

Der Paulie | 13-03-18 | 20:32

Deze criminaliteit moet dan ook met wortel en tak worden uitgeroeid.....

klaar-is-kees | 14-03-18 | 12:32

En alle andere media zijn stil. Dacht dat een krant bedoeld was om nieuws te brengen, grote uitgediepte artikelen verderop in de katernen. Nou me dunkt dat dit wel een mooi beerputje is om eens grondig uit te diepen. Stilte. De journalisten zijn ook stuk. Redacties stuk. Geen idee maar die oorverdovende stilte zegt me dat ik er ooit juist aan heb gedaan zelfs mijn gratis personeelsabonnementje niet meer in de bus te willen. Terwijl ik in het hol van de PcM leeuw werkte.... die deftige dame de Volkskrant is een trutje geworden, Trouw leeft al sinds 1864 van de verliescijfers aangevuld met wat extra centen uit de postkamer kas, NRC is deaud door Vd Meersch, AD was nooit wat en het Parool verworden tot een soort weekblad met geen 10% abonnees in Amsterdam. Maar gelukkig noemen ze zichzelf nog steeds de kwaliteitspers. Telegraaf zal net zo ruk gaan als de rest qua geen advertentie inkomsten. Maar durft af en toe nog te schrijven. De rest? D r a m a en continu drammerig meningen opleggen aan hun lezers. Vind je het gek dat die bij bosjes jaar in jaar uit weg rennen. Oorverdovende stilte.

Dagdief | 13-03-18 | 19:58

de druppel, emmer.. die komt.

larie | 13-03-18 | 19:20

Het is 30-0 voor de islamisten, want ons halve team, het linkse verradersvolk, schiet steeds in eigen doel. En de andere helft, het rechtse volk, is passief; veel geschreeuw en maar hopen op de corrupte arbiters.

Fijnstoffer | 13-03-18 | 19:08

Het zal mij benieuwen of mw. May de onderste steen zal optillen en zich ervan zal (wil?) overtuigen dat de islam wereldwijd voor steeds grotere, nationale en internationale misstanden zorgt en hierdoor democratisch verkregen wetten stelselmatig ondermijnt. Met polarisatie tot gevolg.
‘de onderste steen’ is misschien niet zo’n gelukkige woordkeuze.......

pennestront | 13-03-18 | 19:05

Dat je maar weet dat ik VOOR de sleepwet ga stemmen. Ik vertrouw jullie, de allochtonen, autochtonen en alle anderen voor geen meter meer. Deze vuile teringbende gebeurt overal en dit is misschien wel de laatste, enige vuist die we nog kunnen maken.

LifeCatcher | 13-03-18 | 18:50

En u denkt dat door een sleepwet deze dingen niet meer gaan gebeuren?

SchichtigeSpicht | 13-03-18 | 20:22

In deze reeks misbruikschandalen heeft de Britse politie duizenden aangiftes genegeerd; en zelfs enkele slachtoffers "terug gegeven" aan hun pooiers. Er zijn "discriminatie" aanklachten geweest tegen ouders die hun kind wilden beschermen door dit aan de kaak te stellen.

We hebben het dus over doelbewust beleid, om daders te laten lopen.
Geen enkele sleepwet kan daar iets aan veranderen.
Integendeel, ik gok dat de geweldloze maar uitgesproken tegenstanders van dit soort seksueel geweld eerder worden opgepakt dan de fysieke daders. Precies zoals Wilders al vaker wegens "haatzaaien" voor de rechter heeft gestaan dan alle tot geweld en genocide oproepende imams, actievoerders, rappers, politici, en subsidiesponzen tezamen.

Bescherming van daders heeft een hogere prioriteit dan bescherming van slachtoffers, zo blijkt keer op keer. Denk aan de gebeurtenissen in Keulen, oud&nieuw 2017. Overheid en MSM hielden het geheim, tot de storm op sociale media losbarstte. Toen bleek dat in tientallen andere steden precies hetzelfde was gebeurd. En sindsdien worden de sociale media aan banden gelegd, om "nepnieuws" te voorkomen...

Dandruff | 13-03-18 | 21:06

Weer zo'n naieveling die denkt dat met het vóór de sleepwet stemmen het wel goed gaat komen, man, man, man.

watmagjenogwel | 14-03-18 | 02:31
▼ 1 antwoord verborgen

Ik vraag mij wel eens af op welk punt links vanzelf rechts wordt

Mark van Leeuwen | 13-03-18 | 18:11

Precies achter je.

Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 18:16

Ik ben deze in-en-in zieke maatschappij zo verschrikkelijk zat dat ik al een tijdje niet meer de energie heb te reageren hier. Maar voor het schrijfsel van Hoogland maak ik een uitzondering. Wat heeft deze man gelijk!

Afgelopen dagen mij weer eens verdiept in schrijfsel van Hemelrijk en interviews van Theo en Fortuyn, diverse docu's op YT. Ow my; wat zijn we gewaarschuwd en wat heeft policor links een last te dragen. In GB worden kritische journalisten in detentie gezet omdat ze met Tommy Robinson willen praten...

Ondertussen moord zwart SA de blanke boer uit, verkracht met een paar man 3-jarige peuters om vervolgens het slachtoffertje in de brand te steken. Vaders moeten toekijken hoe de vrouw wordt verkracht om vervolgens voor de ogen van die vrouw een kogel te krijgen.

Kijk ook eens naar de wijze waarop bepaalde mensen met dieren omgaan. Tranentrekkende vid's op YT genoeg waar honden, katten en paarden aan hun lot worden overgelaten. Poten afgesneden, met een metalen staaf geslagen. En dan de reacties van de "eigenaar" als deze wordt aangesproken. Werkelijk waar, een IQ minder dan 80.

Ik was van jongs af erg sceptisch over de mensheid. Begin nu te geloven dat we in de eindtijd leven: milieudelicten, politiek en economisch bedrog, valse voorwendselen als globalisering, SJ-thema's en FOS, hedonisme, afschaffing cash, ultieme controle van het individu, een serieus klimaat probleem, overbevolking en dan deze waanzin van dat (*)moslim volk.

En maar pamperen en maar goedpraten en maar vingerwijzen, vooral naar rechts. Maar zoals Pim destijds zei: "het probleem blijft meneer!".

Ik wens alle reaguurders veel wijsheid in deze steeds donker wordende tijden en wil de zittende macht en diens voorgangers bedanken voor het totaal naar de kloten helpen van mijn land, het land ook van mijn dochters en hun kinderen.

spinselsinjehoofd | 13-03-18 | 18:03

Wauw. U is terecht erg boos en ik snap helemaal wat u bedoelt.
Toch lukt het me om optimistisch te blijven, want ik denk echt dat het goed gaat komen.

Verbandmeester | 13-03-18 | 19:45

@spinsel, + veel voor deze treffende samenvatting., spijker kop. @verbandmeester, wie, wat of welke ontwikkeling geeft nog het idee dat her goed komt?

prins_flip_da_luxe | 14-03-18 | 01:47

Je moet als ouder je kinderen dan ook altijd zelf halen en brengen van school, sportclub etc. Met bakfiets (Groen Links; D66); Dikke SUV (VVD, Ajax) of gewoon thuis laten (SP) of met een dikke waakhond ernaast (Partij vd Dieren).

Baron Clappique | 13-03-18 | 17:52

Toch wel toevallig dat uitgerekend nu de affaire Sergei Skripal speelt.
Telford is nu volkomen naar de achtergrond verdwenen.
Komt Theresa even heel goed uit.

copywriter | 13-03-18 | 17:31

Vergeet niet <complotmodus> </complotmodus>

Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 18:02

Voorheen was het alleen de heer G. Wilders die daarvoor waarschuwde, ja die meneer in safehouses met zijn gezin en kogelwerend vest, die meneer die zijn vrijheid eigenlijk opgegeven heeft door de levensgevaarlijke kanten van de islam te duiden.
Er is namelijk maar één islam en weet U nog wat de heer Wilders in de vorige eeuw zei: "We moeten er een paar pagina's uithalen en dan wordt hun boek net zo dik als de Donald Duck."
Die meneer Wilders die door de linksche moslim fascistenbende in Nederland bedreigd wordt en bij de heer Fortuyn kwamen ze met een poeptaart teneinde zijn beveiliging te testen en bij de heer Wilders gooien ze een paar eieren.
Nou meneer Wilders sterkte, want als linksch en/of de moslimterroristen hun zin krijgen kan U beter tot na de verkiezingen in Uw bunkers blijven.
Mijn stem heeft U en ik hoef het op weinig punten met U eens te zijn, maar U verdient die stem, want U knokt voor Ons.

Theo-Pim-Riv | 13-03-18 | 17:14

Ik huil voor wat die kinderen is aangedaan door die [email protected]#%slavenhandelaren.

Theo-Pim-Riv | 13-03-18 | 17:15

Als een BLANKE man en/of Katholieke, Protestante en Jehova's mensen
dergelijke smerigheden uithalen
dan komen ze met chocoladeletters
op de voorpagina's van de gelijkgeschakelde media
en in alle tv-programma's.

meneer Q | 13-03-18 | 17:02

Zo, net op VisitEngland aangegeven dat ik mijn trip naar Engeland voorlopig ff uitstel. Wegens Telford, Rotherham, dat blonde vrouwtje die het land werd uitgetrapt omdat ze misschien wel een paar mossels zou gaan beledigen.

Zal ze wel geen reet interesseren, maar toch.

Où est Charlie? | 13-03-18 | 16:52

Vind ik wel een goede aktie van je, want het zal toch door een iemand gelezen worden, dus waarom niet.

mortgage_freeman | 13-03-18 | 19:09

Ik zeg mijn abonnement bij Telford op!
Gelijk dus.

René from the Café | 13-03-18 | 16:47

Hoogland is een vd redenen waarom ik het blad nog steeds lees, samen met Marbe , en Leon de Winter. Die andere Winter is een politiek correcte angsthaas net als de hoofdredacteur die hier overduidelijk te kakken wordt gezet door Hoogland in zijn openingszinnen.

Zwizalletju | 13-03-18 | 16:47

Ik krijg bij die Wint(h)er dezelfde creeps als bij Wouter Bos. Gluiperig mannetje.
Mag ook vaak aanschuiven bij de tafels ( die dan kunnen zeggen: we hebben ook de rechtse pers aan tafel)...

Où est Charlie? | 13-03-18 | 16:55

@Où est Charlie? | 13-03-18 | ja hij heet De Winther excuses, inderdaad creep. Niet eerlijk, gladjanus, zegt niet wat hij werkelijk wil zeggen.

Zwizalletju | 13-03-18 | 17:00

Dat het woord 'wit' als 'blank' wordt bedoelt hand over hand toeneemt onderschrijft de macht van de msm.

Maartenalsoptwitter | 13-03-18 | 16:44

Bravo ... de werkelijkheid is weergegeven. Helaas zal het na drie muisklikken alweer vergeten zijn door de linksche gutmenschen. Want ontkennen is eenmaal eenvoudiger dan erkennen.

dorstig! | 13-03-18 | 16:22

De gutmensch denkt.. is het 100% van de groep. Nee. Dan kunnen we er niks aan doen. Kwetsen is veel erger dan verkrachten. Ziek it is.

oorwormpie | 13-03-18 | 16:26

Hoe wat moslim boos eiei

rein9576 | 13-03-18 | 16:29

Het Verenigd Koninkrijk verandert echt in rap tempo van Cool Britanica tot Multicultural Hellhole. Wat een drama. Natuurlijk zal het in Nederland niet anders vergaan, maar voor mijn gevoel lopen we nog steeds enkele jaren achter op de ramp, die zich momenteel op de Britse Eilanden afspeelt.

mortgage_freeman | 13-03-18 | 16:19

Momenteel?, de moord is uit 2000 en de misbruikzaken gaan terug tot de jaren tachtig, Nederland zou dus 40 jaar achter lopen op de UK.
Geloof je het zelf.

the Jackdawn | 13-03-18 | 16:58

Nouja, er zijn al jaaaaren gemeentes in Engeland waar men Urdu spreekt omdat de burgemeester paki is. De burgemeester van London is volgens mij een Indiêr? Engeland was heel lang de boss in India. Er kleeft wel een historie aan, hè? En al jaaaaaren wil men niet weten wat er in Pakistan gebeurt namelijk dat de Ahmadijjas, een intellectuelere stroming binnen de islam daar onderdrukt wordt. Jonge Ahmadijjas volgen twee universitaire studies maar kunnen daarna toch niet aan de bak komen vanwege de achterlijke soennieten or whatever primitive. In Suriname leeft de op één na grootste groep van Ahmadiyas en ze hebben er de grote moskee aan de Keizersstraat, pal naast de Joodse synagoge. No problemo voor de Ahmadiyyas want ze leven in vrede met iedereen. Soennietenzonen willen dolgraag een Ahmadiyya meisje trouwen want deze meiden zijn geschoold. Na het huwelijk echter kan ze bye bye naar haar familie zeggen want het wordt haar dan verboden om haar familie nog te zien omdat ze Ahmadiyya zijn. Ik heb er geen medelijden mee want als je vader je naar school stuurt en je kiest een achterlijke soennie-zwijn om mee te trouwen, tja, dan vraag je om problemen. En die krijg je dan ook.

mamalookabooboothere | 13-03-18 | 18:45

Zijn er nog mensen die niet willen geloven dat er een clash of civlisations gaande is? Islam is vergif en Islam is niet te verenigen met de Westerse cultuur. Zeker niet in de combinatie machocultuur-Islam, de combinatie die veelal uit het Midden-Oosten komt.

canis lupus | 13-03-18 | 16:17

Het probleem is dat wij met z’n allen op straffe van racisme of hier een joris, in de spagaat gedwongen worden om de islam te scheiden van de moslim.
Terwijl dat helemaal niet kan.
Er is geen gematigde islam zegt Erdogan zelf. En moslims mogen de islam niet gedeeltelijk belijden. Ze moeten dus 100% kiezen voor- en zich vereenzelvigen met de islam.
Als je zegt “islam is vergif” mag dat.
Als je zou zeggen “moslims zijn vergif” mag dat niet. En toch dicteert de islam dat ze onlosmakelijk zijn verbonden.
En door onze maffe fatsoensregels waarbij je de waarheid nooit volledig mag zeggen woekert de ellende voort.

NE555 | 13-03-18 | 16:36

@NE555
Ben het volkomen met je eens. Het punt is dat je er niet voor kiest om in een bepaalde gemeenschap geboren te worden, ook moslimbabies niet. Dat maakt dat je individuen altijd los moet zien van het systeem waarin ze leven. En er zijn best veel individuen binnen de moslimgemeenschap die hun systeem ook kotsbeu zijn maar niet naar buiten durven te treden wegens alle mogelijke consequenties. Daarom vind ik dat een topprioriteit van de Nederlandse overheid zou moeten zijn om ex-moslims te beschermen en ook ex-moslims een podium te geven (bv op tv), zodat meer mensen zien dat het bespreekbaar is om de islam te verlaten. In islamitische landen kan dat niet, daarom moeten we het hier mogelijk maken. Als je op YouTube zoekt op dit onderwerp komen er tig filmpjes voorbij van mensen die (weliswaar onherkenbaar) in bv S-A wonen en zeggen inmiddels ex-moslim, christen of atheïst te zijn en even hun stevige mening geven over hun eigen geloofssysteem. Daaraan zie je dat mensen toch nog in staat zijn zelfstandig te leren denken, alle indoctrinatie ten spijt. Dat vermogen moeten we koesteren en voeden waar we maar kunnen.

Braboblanke | 13-03-18 | 18:11

Leuk hoor, dat links weer overal de schuld van krijgt en rechts niks te verwijten valt. Toen ik laatst de politieke geschiedenis van GB zat te bekijken was 30-40 jaar gekleden Thatcher net aan de macht, Conservatiever kan eigenlijk niet dunkt me. Maar het is allemaal de schuld van Jesse natuurlijk.

Niemand is hier schuldloos.

Menage00 | 13-03-18 | 16:16

Allemachtig, zit Jesse Klaver ook in de Engelse politiek? Die jongen heeft het maar druk.

Goldfinger | 13-03-18 | 16:27

De doofpot wordt gemeentelijke niveau geregeld. Want wie denk je dat in die cultureel verrijkte steden / wijken de scepter zwaait? Juist ja: de britse PvdA en andere linkse partijen. En die willen geen "Aziatische" (lees: Pakistaanse) kinderverkrachters de cel in krijgen, dat zou racistisch zijn natuurlijk. Dus worden die meisjes opgeofferd op de altaar van de massa-immigratie.

hellend_flak | 13-03-18 | 16:28

Alleen is Telford grotendeels wit en is het aantal "aziaten" 3,3 %. Daar win je de verkiezingen niet mee. Probleem daar zit hem vooral dat het een laaggeschoold arbeidersgebied is, die stemmen/stemden ook links.

Menage00 | 13-03-18 | 16:54

Ik volg ome Rob al een tijdje, prima gast. Net als die makker van ‘m, Don Arturito.
Topgasten.

Où est Charlie? | 13-03-18 | 16:12
-weggejorist-
getzappad | 13-03-18 | 16:10

Om te kotsen dit. Ik dacht dat Rotherham al een voorbeeld was, maar nu met moorden. Het is werkelijk waar om te kotsen.

Dat de schaamte bij de linkse deugparasieten al niet over de plinten klotst verbaast mij zeer. Hoe kun je dit ontkennen en wegmoffelen.... ben bang dat het hier gaat gebeuren, of al gebeurt.

Smerige beesten dat zijn het, smerige vieze gore beesten. Hoewel zelf beesten doen dit elkaar niet aan. Levende virussen, daar lijkt het nog het meest op.

RenHoek | 13-03-18 | 16:07

Welkom in de echte wereld allemaal.

einStina | 13-03-18 | 16:05

Dit is niet de echte wereld. In de echte wereld zou je het probleem met een roestige schaar en twee bakstenen hebben verholpen. Dit is een schijnwereld waarin daders slachtoffers zijn en echte slachtoffers mogen verrekken.

knutsel_ | 13-03-18 | 16:21

Knutsel, idealiter wel: ik had mensen als u graag in mijn echte wereld gehad! :) maar helaas is dit verhaal hoe het al tijden gaat, ook hier in nl.

einStina | 13-03-18 | 18:18

Zou Wilders nu eindelijk loon naar werken krijgen?
Het is toch onvoorstelbaar dat hij aanklachten aan zijn broek kreeg toen hij 'minder, minder' riep. Nu is het de collectieve wens van de overgrote meerderheid. Langzaam rolt de collectieve, massale opinie de andere kant op.
Maar o, wat gaat het tergend langzaam. Rob Hoogland was voor mij jarenlang de reden waarom ik de Telegraaf kocht in het buitenland. Meer dan ooit wordt nu duidelijk waarom. Het journaille wordt nu langzaam verdeeld in de groep lafaards en de groep helden. Die laatsten niet in de laatste plaats omdat ze zozeer in de minderheid zijn. Wat moeten ze zich eenzaam hebben gevoeld tussen al die sprokkelende daglonertjes.

bolletje kaas. | 13-03-18 | 15:59

Ja maar islam....

Gerrit gordijnstok | 13-03-18 | 15:56

Mijn complimenten aan Rob Hoogland, eindelijk eens iemand die in een landelijk medium duidelijk zegt wat er aan de hand is, zonder er doekjes om te winden. Als ik in de andere media zoek wat daar erover geschreven is, weet ik niet of ik lachen of huilen moet, zelden zo'n oorverdovende stilte gehoord. Vergelijk dat inderdaad maar eens met de orkaan van me-too berichten die wekenlang de media heeft beheerst.

Argyronauta | 13-03-18 | 15:56

Eindelijk? Lees zijn stukjes al minstens 20 jaar.

C.Martel | 13-03-18 | 17:06

Lijkt me wel een dingetje om eens goed met de politie te bespreken tijdens de volgende iftars , misschien dat het links islamitisch blok in Rotterdam meer duiding kan geven over deze blijkbaar exclusieve, islamitische traditie ?
Misschien dat de linkschen zelf alvast wat dochters ter beschikking willen stellen zodat het andere politieke spectrum deze traditie niet verplicht hoeft te volgen, wel zo eerlijk .

Castor12 | 13-03-18 | 15:48

Rechter:"U heeft zich aan 20 minderjarige meisjes vergrepen"
Pedofiel:"Ja, maar ik ben moslim"
Rechter"Oh, pardon, kunt u het misschien beperken tot 2 meisjes per maand, want we moeten er nog een beetje aan wennen, aan die nieuwe mores, maar als U vaker aandrang heeft, dan hoeft het niet hoor"

skoftig | 13-03-18 | 15:48

Het totale failliet van progressief Links samengevat in één schroeiende messcherpe column. Ome Hoogland is al heel lang een favoriet van me en dit laat opnieuw zien waarom. Dit, te samen met de totáál onrechtmatige arrestatie en deportatie(!) van rechts conservatieve sprekers en journalisten, laat nog eens zien hóe failliet Links nu eigenlijk is. Men is niet in staat de eigen bevolking te beschermen tegen seksuele predators van de ergste soort. Maar men kan wel elk tegengeluid in de kiem smoren door de klokkenluiders te straffen. Men is niet in staat 23,000 extremistische haatbaarden uit te zetten. Maar men kan wél een conservatieve journaliste (Lauren Southern) vastzetten én een levenslang verbod tot de UK geven. Men kan 400 plus terugkerende IS-gangers niet vervolgen en uitwijzen. Maar men kan wel 2 conservatieve sprekers vastzetten bij Heathrow en ze tot persona non grata verklaren. Iets zit er helemaal scheef aan dit plaatje.

Waarom wordt dit alles verzwegen? Waarom wordt er niet tegen moslims opgetreden als ze overduidelijk religieus geïnspireerd geweld gebruiken? Waarom worden onschuldige meisjes en vrouwen op het offerblok van de 'diversiteit' geslachtofferd? Waarom???

Sjefke7807 | 13-03-18 | 15:31

Mooi geschreven, Sjefke. Graag zou ik antwoord geven op al die waaroms. Het is onmogelijk. Al jaren zijn er waaroms. Nooit heb ik een plausibel antwoord gevonden. Rutte ging naar de vluchtelingenopvang in Woerden. Waarom autochtonen het azc niet wilden, werd niet gevraagd. Rutte wenst moslims een goede ramadan, maar wenst de Nederlanders geen prettige kerstdagen. Loverboys, een leuk woord, maar het is hetzelfde wat er in Engeland gebeurt. Er zijn zoveel voorbeelden. Om gek van te worden. Hopelijk houdt iemand het lijstje bij.
De islamisering van Nederland, mogelijk gemaakt door Nederlanders. Goedgekeurd door alles wat niet SGP, PVV en Fvd is. Alles en iedereen die een andere partij steunt, staat achter de islamisering van Nederland. Alles en iedereen die deze partijen niet steunt, begrijpt niets.
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld, zegt artikel 1 van de grondwet. Wat daarna volgt, zou geschrapt moeten worden. Wat daarna staat heeft geen zin. Het eerste gedeelte zegt alles. De rest van artikel 1 zorgt voor onrust, voor discriminatie, zorgt ervoor dat veel Nederlanders zich niet meer thuis voelen in Nederland. Voor een zelfde vergrijp worden zij vaker strenger gestraft dan de immigranten. Voor Nederlanders heeft men geen scrupules. Politie staat zo voor de deur. Buitenlanders mogen alles. Men is bang voor ze.
Eigenlijk kennen we het antwoord, het waarom, wel. Corruptie in de politiek, bij de politie. Bij de rechters, bij de advocaten. Doofpotten. Journalistiek die niet vertelt, onwaarheden schrijft. Verwende linkse jongeren. Het onderwijs. Gooi alles in de pot. En ziehier, de maatschappij van nu.

onnosel | 13-03-18 | 16:22

@Sjefke
Ik lees het en ik verbaas me net als u. Maar dan ga ik naar de Jeaup en daar weten ze recht te praten wat zo krom is een hoepel.

toetssteen | 13-03-18 | 16:24

@Sjefke
Ik denk een verklaring te hebben. Geen excuus welteverstaan he, een verklaring. Vanuit de wereld van de bestuurlijke en juridische handhaving heb ik een vergelijkbaar beeld overgehouden, nl dat het makkelijker is om kleine overtreders aan te pakken dan grote. Wel de particulier aanpakken die -vaak zonder het te weten- een schuurtje of schutting heeft gebouwd waar dat niet mag, maar niet de projectontwikkelaar, vastgoedbobo of anderszins grote bedrijven die bv hele flats of grote loodsen neerzetten, of huizen verhuren zonder vergunning. De gevolgen bij het aanpakken van de grote jongens zijn omvangrijker met meer consequenties voor derden. De grote jongens hebben meer geld en positie dan de kleine, hebben meer contacten, invloed en lijntjes naar de bevoegde personen etc dus daar loop je tegen meer problemen aan als je ze gaat aanpakken. Kortom kleine zaken, kleine gevolgen. Grote zaken, grote gevolgen. Op dezelfde manier is het makkelijker om kleine misdrijven aan te pakken dan de grootschalige criminaliteit. Het vergt gewoon meer doorzettingsvermogen van de betrokkenen. Neemt niet weg dat hier gewoon sprake is van ernstig plichtverzuim bij zowel politie als overheden. Zo ernstig plichtverzuim dat ik vind dat je van medeplichtigheid kan spreken. Een burger die weet heeft van een misdrijf of noodgeval en niets doet, kan worden aangeklaagd, bv als je iemand op straat ziet liggen die aan het doodbloeden is of zo. In die gevallen ben je ook verplicht om handelend op te treden en zo niet is dat vzv ik weet strafbare nalatigheid. Hier zou dus het halve politie-apparaat aangeklaagd moeten worden.

Braboblanke | 13-03-18 | 17:52

Wow... raak je toch benieuwd, zouden die agenten ook van Aziatische afkomst zijn?
"De West West Mercia Police heeft toegegeven dat er fouten zijn gemaakt in hoe gedetailleerde aangiften zijn behandeld. Er zouden, volgens de Britse kranten, agenten op nachtpatrouille geweest zijn die hebben gezien dat kinderen werden gedrogeerd en gelokt door verschillende bendes. Met die informatie is destijds niets gedaan."

Voxxx | 13-03-18 | 15:31

De aanhangers van de "linkse kerk"zouden liever hun bloed eigen moedertje die in het bejaardentehuis zit , eigenhandig verkrachten en vermoorden ,dan ooit toe te geven dat ze het al die jaren bij het verkeerde eind hebben gehad.
Het klinkt misschien een beetje extreeem ,maar zo zit het wel.

streknek | 13-03-18 | 15:28

Het zal ca. 40 jaar geleden zijn dat ik voor het eerst de opmerking maakte: "links is de diepste vernedering van de mensheid". Dat was heel vaak niet de meest populaire opmerking; ik kreeg de nodige afweer over me heen.
Maar het veranderde mijn opvatting niet. Thans kan men de realiteit van die opmerking voor de eigen ogen bevestigd zien, keer op keer, jaar in - jaar uit.

Memek | 13-03-18 | 15:28

Ik heb me niet in die verhalen uit Engeland verdiept, maar ik vind het bijna ongeloofwaardig: 1000 meisjes in een gemeente mishandeld/verkracht? Het lijkt me toch dat een hoop mensen in die gemeente daar dan van af moeten weten? En dat die toch hopelijk na nr., zeg, 483, een aantal van die figuren in de fik steken?
ff serieus, want ik snap het echt niet hoor.

Voxxx | 13-03-18 | 15:27

Een journalist van The Times is er zelfs achter gekomen dat moslims weeshuizen hadden geopend, stuk of 40 in een stad, met in elk huis maar 1 meisje tussen 12-15 jaar. En er stond daar altijd een rij mannen voor de deur.
Toen hij het publiceerde was de eerste reactie van de autoriteiten daar hoe hij aan die informatie kwam. Dus dat is waar ze zich het meest druk om maken.
Om onpasselijk van te worden.

zwarte_weduwe | 13-03-18 | 15:33

Soms is een misdaad zo groot dat niemand er iets mee doet, omdat mensen zich er niets bij kunnen voorstellen. "dat kan helemaal niet!!". Bij een diefstal van een fiets kan je je alles voorstellen, maar 1000 meisjes misbruiken en niemand grijpt in? Dat moet wel een extreem-rechts verzinsel zijn. Niet beseffende dat grote groepen geradicaliseerde moslims tot alles in staat zijn. En dat ze met veel zijn intussen. En dat niet handhaven juist escalerend werkt.

martymcfly | 13-03-18 | 17:36

Het wordt misschien tijd eens te erkennen dat islam voor het grootste deel van allerlei soort ellende op deze aardbol verantwoordelijk is.

pennestront | 13-03-18 | 15:27

"A time comes when silence is betrayal"

forecastle | 13-03-18 | 15:26

Hear, hear!

Bernhard de II | 13-03-18 | 15:44

Clipje. British Pakistani woman:

“Every single Pakistani, girls that I know, including myself, have been abused by uncles or someone within the community. But, it’s all very hush hush. There is a real big problem within Pakistani community. It’s a problem that has to be addressed.” www.lbc.co.uk/radio/presenters/maajid-...

oorwormpie | 13-03-18 | 15:22

Topstuk van Hoogland. Maar verder blijft het oorverdovend stil. Maar goed, Pechtold zijn perspaladijnen zullen het wel een privekwestie voor het VK vinden.

BlowingBubbles | 13-03-18 | 15:22

Tijdens de oorlog luisterden de Nederlanders stiekem naar de BBC om nieuws te ontvangen. Nu moeten we zelf op zoek gaan naar het relevante nieuws dat de BBC niet wenst te vertellen.

Irnerius | 13-03-18 | 15:21

Gelukkig is er de #Brexit. Daardoor kunnen we het in Europa wegredeneren met "zoiets kan in de EU nooit gebeuren"

JanVergoor | 13-03-18 | 15:15

Je zou dit het Merkel, Zweden, Suikerfeest effect kunnen noemen.
Wegmoffelen, wegstoppen, ontkennen, doofpotten en niets aan de hand.
Incidentje! Keulen? incidentje, Malmö? een paar incidentjes, etc. etc.
Wanneer gaan de ogen open.

Memek | 13-03-18 | 15:09

Ik zou heel graag erop willen wijzen dat iedere keer als u het woord 'Suikerfeest' gebruikt u spreekt over Turkse moslims. Of je spreekt over het afloop van de Ramadan, dan spreek je meerdere nationaliteieten moslims aan, of je spreekt alleen de Turken aan met 'Suikerfeest'. Probeer ook eens je te verdiepen erin dat er werkelijk achterlijke koeien van moslims bestaan maar ook zeer verlichte moslims. Van mij hoeft er geen studie van gemaakt te worden om een mening over iets te hebben maar ik vindt het altijd een beetje krom als er alleen over Turken met hun Suikerfeest wordt gepraat. In andere landen heeft men juist zeer gezonde gewoontes en gaat men niet na de Ramadan zich een diabetes vreten aan suiker.

mamalookabooboothere | 13-03-18 | 18:20

Wij hebben het over wegstoppen van verkrachtingen, en u geeft een lezing over suikerfeest? Oke.
Trouwens; het suikerfeest wordt door alle moslims gevierd. Het wordt in het NL+Belgie aangeduid met het NLe woord 'suikerfeest', afgeleid van de Turkse benaming, wellicht omdat een aantal decennia terug de Turkse gemeenschap de grootste was van de moslimgemeenschappen alhier, maar dat wil niet zeggen dat het enkel door Turken wordt gevierd.

einStina | 13-03-18 | 19:54

einStina: Het einde van de Ramadan wordt door alle moslims gevierd die hebben gevast. Soedanese moslims vasten ook maar vieren geen 'Suikerfeest' Iedereen viert Id'l Fitr. Turken vieren het 'Suikerfeest'. Als de Turken volgens u hier de grootse moslimgroep waren betekend het niet dat het daarom voor alle moslims het 'Suikerfeest' is. De nederlandse en belgische journalisten zijn nou niet de grootste lichten van deze wereld, n'est pas? Wat hebben mensen die geen hoofdoeken dragen enzo te maken met achterlijke moslim Turken? Precies! Het gaat over achterlijke moslims die denken hun stinkende tradities op te leggen aan andersdenkende moslims. Mens, hou toch op! Die vrouwen waar het over gaat zijn gewoon de dupe van precies waar ik het over heb: moslims uit de middeleeuwen.

mamalookabooboothere | 13-03-18 | 22:03
▼ 1 antwoord verborgen

De slinkse media en de moderne zichzelfbenoemde "feminsten" zwijgen en knikken dat het goed is. Hoeveel lager kun je nog zinken?!

miss error | 13-03-18 | 15:08

Niet alleen Southern maar ook Pettibone en haar vriend Sellner werden geweigerd. Totaal bezopen. Je kunt feitelijk al stellen dat GB onder Islamitische heerschappij staat.

VeelTeSteil | 13-03-18 | 15:26

De musso linie | 13-03-18 | 15:02

Als jij dat zo wil lezen. Dan mag dat. Maar dat is niet wat ik zei. Of bedoelde. Mooie naam trouwens. Goed te weten dat fascisme echt is en bestaat.

Andrew Deen | 13-03-18 | 15:07

Ach, u heeft dus werkelijk sterke medicijnen. Anders zou u weten wat de Musso linie was. Maar liever dom roepen dan eens een boek lezen.

De musso linie | 13-03-18 | 15:20

zielepoot.

kwark001 | 13-03-18 | 15:30

Stormageddon | 13-03-18 | 15:00

Laatste dan.

Dit gebeurt daar al eeuwen. Het heeft niets te maken met islam of kleurtjes. Het heeft te maken met roofdieren en kansloze slachtoffers. Daar zit geen kleurtje of religie aan. Echt niet. Kijk maar naar de geschiedenis.

Als je echt een punt wil maken dan kijk je eventjes naar de geschiedenis en zie je dat dit onzin is. Het sterkste wat je kan brengen is dat het Pakistanen zijn die nota bene alles wat heilig is in islam overtreden.

Ik ga slapen.

Andrew Deen | 13-03-18 | 15:05

@Andrew Deen | 13-03-18 | 15:05
Voordat je nog meer domme dingen zegt: lees je in!
www.newenglishreview.org/Joseph_S._Spo...
www.thereligionofpeace.com/pages/qura...
en.wikipedia.org/wiki/Barbary_slave_t...
en.wikipedia.org/wiki/Slavery_in_the_...
en.wikipedia.org/wiki/Slavery_in_Indi...)

Ik kijk juist naar de geschiedenis. En dit soort slavernij, massaverkrachtingen en ontvoeren van blanke, vooral blonde meisjes is hostorisch maar 1 religie te linken. Islam.
Het gebeurde niet in Christelijk of Heidens Europa (sterker nog, pre-christelijk, keltisch Europa was eerder een matriarchaat dan een patriarchaat.)
Je beweert dat het dáár (je bedoelt Engeland) al eeuwen gebeurt. Het land van Boudica, Lady Jane, Queen Elizabeth, Queen Mary en Victoria. Oh ja joh? Doe eens een bron waaruit blijkt dat hordes Angelsaksen massaal jonge vrouwen roofden en verhandelden?

En nee, deze paki’s overtreden juist niets in sharia, overtreden niets wat heilig is in de islam: ze volgen de geboden en voorschriften letterlijk op en dienen de profeet door zijn voorbeeld te volgen.

Je. Lult. Uit. Je. Nek.
Het wordt tijd dat je wakker wordt, want je slaapt al veel te lang.

Stormageddon | 13-03-18 | 15:31

Hoewel er duizenden Duitse militairen Nederland schietend binnen vielen en Rotterdam werd gebombardeerd ging Andrew Deen's opa er niet vanuit dat we in een conflict met Duitsland waren beland . Da's een familie trekje dat ze ziende blind noemen .

Castor12 | 13-03-18 | 15:31

Dr Deen, voor uw dochters hoop ik dat zij u niet als vader hebben. Indien u geen dochters heeft: graag zo houden, u verdient ze niet.

jacobh-59 | 13-03-18 | 18:49
▼ 3 antwoorden verborgen

Inderdaad bij de NOS klagen ze over Houtkachels in de binnenstad van Utrecht. Ik lees over Telford.

drammerd | 13-03-18 | 15:04

Ach , bij Joop hebben ze het over een meisje dat word gepest om haar hoofd doek en geen woord over de duizend slachtoffers .

Castor12 | 13-03-18 | 15:13

Met dit soort verhalen kom jij natuurlijk niet bij Jeroen of Eva tafel, toch?

elkipo | 13-03-18 | 15:02

Ik heb altijd gehoopt dat de komst van denk en bij1 het einde van het clientelisme op links zou inluiden. Dus stoppen met moslimknuffelen want dat levert toch geen extra zetels meer op. Bovendien zou een zetel of 6 voor denk de Nederlandse bevolking laten inzien hoe erg we er al op staan in Nederland. Nu zit die moslim nog een beetje verstopt in de linkse partijen. En als links langzaam wat islamkritischer wordt, wordt de pvv meer bon ton en krijgt Wilders eindelijk loon naar werken.

hustler01 | 13-03-18 | 15:01

Ik heb de laatste dagen niet echt de indruk gekregen dat links ‘islam kritischer’ is geworden.

Trumme | 13-03-18 | 15:32

Ik ga uit dit draadje. Mijn pijnstillers werken nogal heftig en ik denk niet dat ik verder iets kan toevoegen. Maar ik hoop dat iedereen met kinderen eventjes stil staat bij het feit hoe zoiets kan gebeuren en dat dit vrij weinig of eigenlijk niets met de overheid te maken heeft.

Andrew Deen | 13-03-18 | 15:01

"Maar ik hoop dat iedereen met kinderen eventjes stil staat bij het feit hoe zoiets kan gebeuren" Door de overheid kon dit dooretteren... " dat dit vrij weinig of eigenlijk niets met de overheid te maken heeft. " Aaahja, wegkijken. Nou groetjes dan he...

Acar_ketimun | 13-03-18 | 16:05

Het moet een ambtenaar zijn, met zo'n opmerking: "vrij weinig of eigenlijk niets met de overheid te maken heeft." Hoe verzin je het.

watmagjenogwel | 13-03-18 | 16:20

De overheid heeft de grenzen opengezet en laat ze openstaan. In de Uk zelfs bewust om het klootjesvolk dwars te zitten. Bedankt Blair.

Rest In Privacy | 13-03-18 | 17:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Het siert berbaar dat hij al afstand heeft genomen van zijn linkse vriendjes. Ik was even bang dat je nu niets zou vermelden maar gelukkig heb je...... oh nee, toch niet.

De musso linie | 13-03-18 | 15:00

Maar ja... de daders zijn exotische minderheden. Geen gekke Belg, Litouwer of een Oostenrijker met een kelder. Geen blanke Europese mannen met een steekje los, maar hele hordes moslims die gewoon doen wat hordes moslims al 1400 jaar doen: vrouwen ontvoeren en verhandelen als vee, om ze te verkrachten. Je zou bijna denken dat het niet gepubliceerd wordt omdat het gewoon geen nieuws is. Muslims gonna muslim.

Als een enkele blanke Europese man kindertjes in kelders opsluit of in een kinderdagverblijf aan zijn gerief, dan is dat nieuws. Want over het algemeen doen blanke Europese mannen dat niet. De uitzonderlijkheid maakt het groot nieuws.
Hordes moslimmannen die een handeltje in blanke, heidense minderjarige seksslavinnen hebben, dat is niet uitzonderlijk, dus is het ook geen nieuws. Als je de Daily Mirror leest dan is het niet alleen Rotherham en Telfort, maar in heel veel steden in de UK aan de hand. En als iets business as usual is, dan hoeft het natuurlijk niet in de krant.

En blijkbaar vinden krantenredacties handel in seksslavinnen en misbruik van minderjarige meisjes door moslimmannen business as usual, en dus geen nieuws.
Volgens mij ben je dan mede schuldig aan het voortbestaan van dergelijke misstanden (en laten we niet niet naïef zijn, in Nederland gebeurt het ook, vermoedelijk op vergelijkbare schaal door onze lieve Marokkaanse “loverboys”).

En als onze “kwaliteitsmedia” het niet als nieuws brengen, dan moeten we het dus blijkbaar normaal vinden dat het gebeurt. En als politie en justitie er niks aan doen of er geen prioriteit aan geven, dan wordt het dus gedoogd en moeten we er na een paar honderd jaar relatieve rust weer aan gaan wennen dat we voortaan een aanzienlijk percentage van onze dochters moeten opofferen aan de maangod, de profeet en vooral aan hun hordes voetsoldaten.

Stormageddon | 13-03-18 | 15:00

NordicSpirit | 13-03-18 | 14:47

Het is niet mijn schuld dat deze kinderen in deze situatie zitten. Het is ook mijn schuld dat jij niet kan bevatten dat er altijd jagers of kapers op de kust zitten. Helaas zijn niet alle mensen goed. En dus rest je twee keuzes. Of je kinderen beschermen of niet.

Andrew Deen | 13-03-18 | 14:59

Nogmaals. Het heeft niets te maken met het feit of er kinderen in een bepaalde situatie zitten en of er kapers op de kust zitten. De allergrootste ophef is dat het tot deze omvang kon groeien omdat politie/justitie bewust de andere kant opkeek, want moslims.

Eagle0511 | 13-03-18 | 15:28

Jouw twee keuzes zijn mi. te simpel, want ... wat dacht je van meerdere opties, en die allemaal tegelijkrtijd doen (niets keuze tussen twee): a) Je voed je kinderen op om weerbaar en fatsoenlijk te zijn. b) Je beschermt ze bij hun stappen in de buitenwereld (niet te veel ivm punt a, maar toch) c) je zorgt ervoor dat criminele activiteiten onderdrukt worden. Je pleit derhalve voor het aanpakken van dronken bestuurders die 120KM door woonwijken crossen, maar ook voor een steveige aanpak van serie verkrachters en ontvoerders. En dat laatste gebeurt nu eenmaal te weinig. Want .. ja ... verklaar het maar. Iets met doofpot en wegkijken?

NordicSpirit | 13-03-18 | 15:44

@eagle Eh, deels wel ja, als je dochter avonden lang verkracht wordt (niemand die vraagt waar de fuck ze is??), zwanger wordt (huh, alarmbells???) en geen abortus krijgt en aan de crack zit, lijkt me dat ook een gevalletje ouderlijke verwaarlozing.

Dat gaat mij iig fucking niet gebeuren.

Menage00 | 13-03-18 | 16:31

Wat volgens mij Nausicaa Marbe al schreef: Een dictatuur kenmerkt zich niet alleen door mogelijk propaganda/nepnieuws maar vooral door nieuws waarover niet wordt bericht. Hoe is het misgegaan in NL?

kortebroek | 13-03-18 | 14:58

Kwestie van vooral Linkse Politiek bewust jarenlang weg kijken van de werkelijkheid, en bewust blind voor het gevaar dat Islamisering heet.

FreeVogelaar | 13-03-18 | 15:03

De eerste stap van propaganda is de enorme selectiviteit in belichte onderwerpen. Tweede stap is de framing van wat wel wordt uitgezonden. De derde stap is de herhaling daarvan.

martymcfly | 13-03-18 | 17:39

Wat zou zo'n Heleen Mees hier nu van vinden? Morgen een briesend stuk in de Volkskrant?

Kuifje-in-Afrika | 13-03-18 | 14:58

BBC schaamtecultuur na meedogenloze pedo/presentator Jimmy Savile?

steekmug | 13-03-18 | 14:57

VeelTeSteil | 13-03-18 | 14:43

Nee. Het probleem is dat men daar zo besloten is dat de overheid niets kan doen. Ik ben het uiteraard een dat de overheid iets zou moeten doen. Het is een samenleving binnen de samenleving. Iedereen houdt zijn mond en de overheid weet wel iets maar niet genoeg.

Andrew Deen | 13-03-18 | 14:54

Hoe zo daar, in Zweden en Duitsland is het niet veel beter hoor, en wat Nederland betreft het zal mij ook niets verbazen.

FreeVogelaar | 13-03-18 | 14:59

Andrew Deen | 13-03-18 | 14:54
Totale onzin. het probleem is juist dat politie/justitie hier al tientallen jaren van weet en het bewust onder de pet heeft gehouden omdat het zo slecht afstraalt op de moslims. Gelul over een samenleving binnen een samenleving heeft helemaal niets met de ophef te maken.
Het misbruik is al misselijkmakend, het bewust de andere kant opkijken is wellicht nog erger.

Eagle0511 | 13-03-18 | 15:26

Andrew Deen | 13-03-18 | 14:54 | idd wat Eagle0511 | 13-03-18 | 15:26 zegt. Bovendien ga je (misschien wel bewust) aan voorbij dat de MINDERJARIGE SLACHTOFFERS blank zijn, geen kopvod en echt geen moslim. Die zitten echt niet in die achterlijke walgelijk criminele t*****ng Paki samenleving. Britten moeten gewoon massaal en unaniem op Jayda Fransen van de BNP stemmen en haar steunen. Anders zijn ze allemaal medeplichtig aan het laten bestaan en faciliteren van gedwongen kinder(slavernij) prostitutie.

Professor Kluns | 13-03-18 | 17:58

Slappe knieën die stieten van angst en volstrekte incompetentie, terwijl op de wand van de feestzaal het 'Geteld, geteld, gewogen en te licht bevonden' verschijnt. Het enige wat Belsassar, de Babylonische machthebber, kan bedenken is: wegkijken en voortfeesten. Diezelfde avond valt de hoofdstad voor de Perzen en Meden. Dit antieke voorbeeld van incompetent wegkijken is bedoeld om de lezer wakker te schudden. Kijk om je heen, kijk niet weg, clean up your room.
Afgelopen weekend een politieagente die op de grond ligt en vervolgens bijna gewurgd wordt, terwijl haar collega's hun ogen niet kunnen geloven en niet in staat zijn om direct kordaat in te grijpen. Ze stonden als aan de grond genageld. Nu komt uit Engeland het relaas van Telford, wat van de daken schreeuwt om een radicale ommekeer, om herstel van de openbare en de huiselijke orde. Maar in plaats daarvan kiest de MSM ervoor om het oeroude voorbeeld van Belsassar te actualiseren: ze kijken weg en feesten voort, terwijl het gajes zich in hun islamitische seksjihad uitleeft. In Engeland is de hele samenleving zieker dan ziek. Mw. May maakt zich o oo ooo oooo zoooooooooooo boos over 'de Russen', om maar te kunnen blijven wegkijken. Something is rotten in the state of Denmark.

Eeuwig..Op..Vakantie | 13-03-18 | 14:54

Het lijkt wel een bliksemafleider om het zo over die Russische spion te hebben. Hebben ze deze spion zelf vergiftigd wellicht zodat daar alle aandacht naar uitging ? Wat een daadkracht ineens van May als het over de Russen gaat. Het ergste is dat wederom de zwaksten, kwetsbaarsten slachtoffer zijn geworden in Telford. Wanneer gaat de elite eens de huiveringwekkende gevolgen ondervinden van het totaal mislukte massa-immigratie beleid in het Westen. De NOS is net zo schuldig door haar grote zwijgen, wel zich druk maken over een paar gefilmde tieten in een sauna.

Roze_bril_drager | 13-03-18 | 15:09

Steeds vaker denk ik: dit gaan fout - gruwelijk fout - aflopen.
Hoop dat ik ongelijk krijg....

Amsterdamsko | 13-03-18 | 14:53

Mij kan het zo onderhand niet meer schelen. Laat het zootje maar klappen. Blijkbaar wil het grootste deel van de bevolking dat.

OpperGek | 13-03-18 | 15:01

Maak ook wel eens zorgen om hoe zit bij deze types in Nederland. Uit wat ik zelf om me heen zie. Pakistanen, Bangladeshis.. kunnen ook Hindoes zijn. Ze nemen het niet zo nauw met leeftijd.

"In Bangladesh's rural areas rape has been committed by 1/8th of the men. (...) 29% of girls get married before age 15 and 65% before the age of 18 (...) marriage at 16 is permitted with parental consent.

Maar he. Men wil de 'link tussen gedrag en geloof', zoals Sam Harris altijd zegt, gewoon niet leggen. Het is hier, net als eerwraak of vaginale verminking, naast Koranische/Hadithische validatie tevens cultureel bepaald. Maar dat is net zo'n link, die net zo goed niet benoemd mag worden.

oorwormpie | 13-03-18 | 14:52

Het arme meisje lijkt sprekend op mijn nichtje en breekt mijn hart te bedenken dat er in 1 plaats al 1000+ slachtoffers zijn.
Niet te bevatten want ik vind 1 slachtoffer al 1 teveel en een menselijk drama dat een voorpagina verdient.
Misbruikt en vermoord door een stuk stront en nu door MSM ontkent en begraven; wie is erger vraag ik mij af?

sylvesterdimitri4905 | 13-03-18 | 14:51

Dat is 1 slachtoffer per huizenblok.

170k inwoners, zeg 70k huishoudens. 1000 slachtoffers, dus 1/70 huishoudens had een slachtoffer.

oorwormpie | 13-03-18 | 15:02

Pechtold noemt het een prive zaak.

Mark_D_NL | 13-03-18 | 14:51

Moenen | 13-03-18 | 14:41

Dit lijkt misschien zo. Maar het probleem is veel groter dan dat. Het is een rottend gemeengoed wat al eeuwen speelt in de onderlaag van Groot-Brittannië en Ierland. Zoals wij hier ook vieze goorlappen hebben hebben de moslims, en elk ander volk overigens ook, vieze goorlappen. Het enige wat je kan stellen is dat het een groot probleem is. Maar ik denk zelf dat als je seks onderdrukt dat je uiteindelijk bizarre uitingen krijgt van vaak dom volk dat in de eigen gemeente niet aan hun trekken kan komen. Dat was hier ook zo met katholieken en protestanten. Tegenwoordig is het allemaal anders, hoop ik. Maar daar is het nog steeds een gigantisch probleem. Hele wijken vol met blanken zijn tuigdorpen.

Andrew Deen | 13-03-18 | 14:49

Tuigdorpen of niet, verandert geheel niks aan de grote gemene deler onder de daders.
Daar kun je voor wegkijken en het gooien op allerhande "what-aboutismes", het gebrek aan normen/waarden en de algehele minachting voor de niet-gelovige is een enorm, en groeiend, probleem.

TeeJee | 13-03-18 | 15:21

@andrew deen
Blank tuigdorpen ... dus dit probleem wegwuiven? Wat is de logica daar nou achter? De meisjes zijn zwak, er zijn ook blanke tuigdorpen, seksuele onthouding lijdt nou eenmal tot iets beestachtigs ... Het lijkt dat je de 'mens' goed doorziet. En wat doen we normaal gesproken aan alle misstanden die daardoor ontstaan? Aanpakken en oplossen. En waarom dan dit probleem niet ook aanpakken? Is dat echt wat je bedoeld ... verkrachter XYZ pakken we niet aan want we weten dat er ergens anders verkrachter ABC rondloopt? Lijkt het je niet beter ABC en XYZ aan te pakken?

NordicSpirit | 13-03-18 | 16:11

Tuurlijk, dat speelt Mee. Maar het veel grotere probleem is dat de autoriteiten well degelijk op de hoogte waren van het langdurige misbruik, maar dat bewust negeerden om maar niet voor racist uitgemaakt te worden. Daardoor hadden die daders decennia lang vrij spel

Moenen | 13-03-18 | 19:55
▼ 2 antwoorden verborgen

Hoogland heeft volkomen gelijk de linkse wegkijkers van alle islam onderdrukking en bijbehorende schandalen en degenen die alles als een incident afdoen zijn vele malen erger dan Dutroux. Maar het is te laat mensen. Let maar eens op hoe straks de verkiezingen gaan verlopen en met een een nog grotere bezorgdheid de verkiezingen in de toekomst.

Therapietje | 13-03-18 | 14:48

Duidelijk: Rob Hoogland komt Groot Brutannië niet meer in. Kritiek op 'asian rapists' betekent het land niet meer in!

El Rico Grande | 13-03-18 | 14:48

Inderdaad, zo werden ze toen genoemd om maar niet te hoeven zeggen dat het moslims waren.

hustler01 | 13-03-18 | 14:49

Ach ja staat ie wel in een illuster rijtje mensen: Pettibone, Sellner, Southern en niemand minder dan Geert Wilders.

Rijdt straks die Eurostar vanaf Amsterdam eindelijk direct naar Londen mag niemand meer erin.

VeelTeSteil | 13-03-18 | 14:59

Er komen nooit oplossingen voor deze problemen. De wereld is gewoon te netjes geworden. En daar maken voornamelijk moslims dankbaar gebruik van. Er worden nu eenmaal geen ledematen meer afgehakt in het westen bij dit soort gedrag.

HoerieHarry | 13-03-18 | 14:48

Binnen het Nederlandse politieapparaat dat van de top af compleet verrot is, heerst er een demotiverende sfeer. De gewone agenten die in de noodhulp werken beginnen het zat te worden. Goed zat. Maar wil er iets veranderen dan zal eerst de top aangepakt moeten worden. De gewone agenten willen echt wel en dat zijn degenen die we nodig hebben, niet de managers met de topsalarissen die de straat niet kennen en weer onder druk staan van de politiek.
Ik ben alleen bang dat er niemand is die dit klusje kan klaren. Het is te laat. Het gezwel is al uitgezaaid en opereren heeft geen zin meer. Nederland is stervende.

Vespucci | 13-03-18 | 14:46

Voor mensen die geinteresseerd zijn in het eerdere schandaal:
Girl A: The truth about the Rochdale sex ring by the victim who stopped them geschreven door de eerste getuige die alleen werd aangeduid als "girl A"
www.amazon.co.uk/Girl-truth-Rochdale-...

Foolonthehill | 13-03-18 | 14:46

Het samenleving ondermijnende patroon dat “84% of grooming gang offenders were (South) Asian, while they only make up 7% of total UK population and that the majority of these offenders are of Pakistani origin with Muslim heritage”, is (vooral in deze tijd) extreem maatschappelijk relevant en dus nieuwswaardig. Desondanks meldt AD niks over de achtergronden van deze dadernetwerken, en dat is laf weglopen voor je journalistieke maar ook morele en maatschappelijke plicht.

Sbas | 13-03-18 | 14:45

Op Joop.nl willen ze over dit werkelijk reusachtige schandaal totaal niet praten en dat doen ze dan ook niet !
De meeste MSM verstoppen dit ergens achterin , ongemakkelijk en zo , werkelijk duizenden kinderen alleen al in de UK , verkracht , mishandeld, misbruikt en zelfs vermoord , daar zouden ze zich maar mede schuldig over kunnen voelen .
Je vraagt je af wat er werkelijk gebeurt in Frankrijk ., Zweden, Duitsland enz , maar daar komen we vanzelf een keer achter .

Castor12 | 13-03-18 | 14:44

Daarentegen worden misbruikzaken in de katholieke kerk breed uitgemeten, ronduit hypocriet gedrag.

therealbraindump | 13-03-18 | 14:47

Getint privilege.

express | 13-03-18 | 14:44

Beetje generaliserend stukje wel.
Zou me er bijna een xenofoob gedachtegoed door aanmeten..

Gewoon ouderwets radbraken lijkt me nog de mildste oplossing.

schoon-schip-maken | 13-03-18 | 14:44

Telford-reclame "de kwaliteit kleuter die je gewend bent, alleen super voordelig".

Watching the Wheels | 13-03-18 | 14:42

#TooSoon (maar wel een hele goede)

Mellita, domi adsum. | 13-03-18 | 14:56

Van dik betalen voor je peuter, er voor nop één om je leuter.
#muchtoosoon

Langshetrandje | 13-03-18 | 15:24

Vergeet niet dat met name Geert Wilders hiervoor gewaarschuwd heeft.

Nelis SplitBloes | 13-03-18 | 14:42

Die het land niet meer inkomt, net als 2 journalisten en een rechts vriendje van 1 van die 2. Maar rapefugee's.... geen enkel probleem hoor, kom maar...

Acar_ketimun | 13-03-18 | 16:00

Artikel al doorgezet naar Joop?

piloot47 | 13-03-18 | 14:41

Waarom zou Joop hier kennis van moeten nemen en op moeten reageren? Het is een column, geen wetenschappelijk artikel. Er worden geen nieuwe feiten gepresenteerd. Nijman plaatst dit enkel omdat hij het kennelijk eens is met de inhoud.

de IJsman | 13-03-18 | 15:02

Sorry, die kriteria had ik nog niet ontdekt bij Joop.

piloot47 | 13-03-18 | 15:06

Zo'n beetje elke middelgrote Engelse stad heeft dit probleem:
Aylesbury ?
Bristol ?
Derby - 26, 50 moslims veroordeeld
Keighley ?
Newcastle - 700
Oxford - 300
Peterborough ?
Rochdale -47
Rotherham - 1400
Telford - 1000

De daders zijn altijd Moslims, meestal Pakistanen of Somalis

Moenen | 13-03-18 | 14:41

Altijd al geweten dat de kiezers in vk,zweden enz enz enz geen moer geven om de toekomst van hun kinderen.

komtdatschot | 13-03-18 | 14:40

De media mensen, de media. Wie die in handen heeft, stuurt het volk. Dat wisten ze WW2 ook.

kwark001 | 13-03-18 | 14:40

Wat mij verbaast is de naiviteit in sommige commentaren hier als "Het zal niet lang duren voordat links toegeeft etc ...". WakeUp: Links geeft dit nooit toe. Dat is een teken van zwakte, dan wint rechts, dat betekent electoraal verlies, dat betekent einde tig baantjes, en waarschijnlijk is de infiltratie her en der al zodanig dat er ook angst zal zijn om dit toe te geven. Nee, wachten op nieuw inzicht op links heeft geen zin. Kijk naar BBC, CNN etc.. Kijkcijfers gezien lately van CNN? Going down!!! Ondanks dat blijft CNN doorgaan met die BBC/Linkse narrative. Wacht niet op links. Ieder individu die nog een keertje links gaat stemmen is onderdeel van het probleem. Links gaat niet draaien. Wacht er niet op. Al gaan ze naar de 0 zetels, dan nog draaien ze niet bij. Kies niet langer links! Kies niet langer Links!

NordicSpirit | 13-03-18 | 14:39

@ Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 16:36
Zie, hier verschillen wij van mening. Jij denkt blijkbaar dat moslims uberhaupt nadenken over die mogelijke keuze. Dat ze nu gedwongen worden die keuze te maken.
Mijn mening is dus dat die keuze helemaal niet speelt. Die "keuze" ligt al vast.
Dus men maakt zich ook niet druk over "partij kiezen" of over "polarisatie".
Die gedachtegang speelt slechts bij politici die zich druk maken over stemvee, en bij dommige activisten die zich graag verheven voelen en daarom de SJW uithangen.

TeeJee | 13-03-18 | 18:23

TeeJee | 13-03-18 | 18:23 |
Nou, daar verschillen we inderdaad. Ik denk dat er veel, zo niet de meeste, immigranten tot een jaar of 5 a 10 geleden nooit hebben nagedacht over hun moslim-zijn. Het was geen issue. Nu is dat het zeer zeker wel, de sociale druk is enorm om te conformeren naar de steeds strengere zeden, want anders lig je er in toenemende mate uit. Dat komt uiteraard ook door de polarisatie. Niet alleen door invloed van buiten of door de moskee of imams, wel degelijk ook door de manier waarop islam steeds negatief in het nieuws is. Dat heeft niks met wegkijken te maken maar eerder met veel te groffe generalisaties. Het wokrdt gematigde moslims (die er zeker zijn) niet gemakkelijk gemaakt om bijvoorbeeld GEEN hoofdoek te dragen. Het is inmiddels een statement van solidariteit geworden en als je hem niet draagt, bijna als een teken van verraad.

Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 19:18

@ Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 19:18
En dat komt echt niet door de samenleving, maar door steeds extremere moskeeën met steeds extremere imams.

Wel eens een SjeikWatch topic van GS gelezen? Dat soort salafisten komen hier dus preken. Die komen hier de ware Islam verkondigen en partijtjes zoals NIDA zijn van het zelfde laken een pak.

Denk (hah, grapje) er later nog maar eens aan, wanneer er nergens meer is om naar toe te verhuizen en de moskee-patrouille langs je voordeur wandelt.

TeeJee | 13-03-18 | 20:35
▼ 12 antwoorden verborgen

Ik benadruk graag een stuk uit Hoogland's betoog:
""Hier wordt werkelijk de bijl aan de wortels van de westerse beschaving gelegd als gevolg van het feit dat er voor deze downplayers, wegmoffelaars en verdoezelaars iets nóg ergers bestaat: toegeven dat het morele gelijk waarop zij in al hun arrogantie het alleenrecht meenden te hebben helemaal niet het hunne is.
Sterker nog: dat degenen die zij meestal zonder steekhoudende argumenten tot extreemrechtse islamofoben verklaren, met soms verstrekkende persoonlijke gevolgen voor die mensen, dat morele gelijk eerder kunnen claimen dan zij.
En dus géven zij het gewoon niet toe..""

telelezer | 13-03-18 | 14:39

@Telelezer je selecteert een schrijnende alinea ... mijn maag draait om bij deze ellende. Reken er niet op dat de mensen die nu op deze wijze te werk gaan, opeens morgen 'om' zijn. Dat gaat niet gebeuren. Reken er niet op. De linkse politiek is verdorven ellende. Ze hebben niets meer te winnen, dus steeds harder vastbijten. Voor zover mijn betoog: Niet meer links stemmen!

NordicSpirit | 13-03-18 | 14:43

wat is erger dan verkrachting en moord? Voor racist worden uitgemaakt. Dat is inderdaad een bijl aan de wortels.

merel veld | 13-03-18 | 14:44

Goed idee van Rob; laten we in het vervolg niet over rechts en links praten maar over rechts en AVERECHTS!

Rinkeldekinkel | 13-03-18 | 14:38
-weggejorist-
Andrew Deen | 13-03-18 | 14:38
▼ 10 antwoorden verborgen

Net even Bert beluisterd, die had er ook rake dingen over te zeggen, en dan met name de laffe krantenredacties alhier en aan de overkant van de Noordzee.
Powerrant, die hoorbaar oplucht. Ook voor de luisteraar.
media.tpo.nl/2018/03/13/tpodcast-58-me...

Stormageddon | 13-03-18 | 14:35

Inderdaad aanrader !

krelus | 13-03-18 | 15:58

Klasse. Niets zo (h)eerlijk als een rant van Brussen.

Von Mutzenbacher | 13-03-18 | 17:03

Je kunt de geluidsmetertjes door hun glaasje heen horen breken.
Brussen is niet te blussen.

bodemloos | 13-03-18 | 17:21
▼ 1 antwoord verborgen

Ik heb net mijn undercover joop.nl account er voor opgegeven. Rechtstreeks aan dit verhaal gerefereerd met voorspelbare permaban als gevolg. Links verdomt het om het islamitische vergif te herkennen.

Tot hun 12-jarige dochters volledig uitgewoond worden zal er niks veranderen.

marcoplarco | 13-03-18 | 14:35

Gele Beer, Hier ook niet, wordt ook alles als complotters of nepnieuws weggezet.

gato | 13-03-18 | 14:59

Op dhimmi.nl heeft het tuig het veuls te druk om hun steun te betuigen aan oa nida en hun Israel tweet

komtdatschot | 13-03-18 | 15:06

Dat met die uitgewoonde dochters is in Zweden al een aantal maal voorgekomen, ingekwartierde Afghaanse/Eritreaanse 'AMAs' (op papier tussen de 16 en 18, in werkelijkheid tussen de 20 en 40) bleken zich aan de tienerdochter des huizes te hebben vergrepen. De reactie van de moeders was, gezien de aard van het beestje, even verwacht als walgelijk: ze weigerden het bij de politie aan te geven omdat hun toyboy anders misschien niet zou mogen blijven. Dochterlief mocht er ook niet over spreken want dat zou de verkeerde krachten in de samenleving kunnen helpen. Gelukkig dat een aantal dochterslief dat wel hebben gedaan waarna mannelijke familieleden (vaders, ooms, etc) de zaak bij de politie hebben aangekaart.

Waarmee nogmaals bewezen is dat dit gedachtengoed een pathologische aandoening is. GoedLinksch === zieck.

Voorgeenchanterikpeu | 13-03-18 | 15:11
▼ 3 antwoorden verborgen

Dit komt niet in het journaal of met zeer bedekte termen ("enkele daders hadden een niet-Westerse achtergrond en hebben beloofd het niet meer zo vaak te doen").

Watching the Wheels | 13-03-18 | 14:34

Ehh, die Japanners zijn wel viezerikken hoor.

Eierbal-is-fijn | 13-03-18 | 14:39

@Eierbal-is-fijn | 13-03-18 | 14:39
Maar ook heel xenofoob, dus die gaan voor eigen vlees.
Of tekenen het, bij gebrek aan sociale skills.

TeeJee | 13-03-18 | 14:47

In het UK wordt met 'Asians' iets anders bedoeld dan wat wij Aziaten noemen, en dat weet iedereen daar (namelijk Pakistanis). Dus dat is niet zo verhullend als het voor ons lijkt.

Mbovenka | 13-03-18 | 14:50
▼ 1 antwoord verborgen

Goed stuk. Linkse mensen kunnen het helaas niet lezen, ze kunnen de woorden wel zien maar het komt niet aan, het brein laat het niet toe.

Bokito ergo sum | 13-03-18 | 14:33

Overigens wat niet benoemd wordt in dit artikel is dat deze groepen mannen, het kaliber taxichauffeur en lager, niet alleen het voorzien hadden op zwakkere blanke Britse meisjes maar op alle meisjes die praktisch op straat stonden te bedelen om wat eten, drinken, drugs en alcohol maar ook Pakistanen en Negers. Dit is een gigantisch probleem daar. Niet zozeer dat er oversekste goorlappen van Pakistaanse origine rondlopen, dit probleem speelt al eeuwen daar, maar dat er zoveel kwetsbare kinderen zijn. Hier hebben we loverboys en weet ik veel wat maar het is niet zo ernstig. En vergis je niet buiten pooiers en misbruikers etc. is er een levendige handel in jonge meisjes en jongens. Waarom? Geile vaak wat oudere mannen. Ook hier worden zwakkere meisjes verhandeld als vee voor Theo van vijftig en Tariq van 40 omdat ze kennelijk geen moreel hebben en voor €50 best een meisje van 14 willen neuken. Het is walgelijk. Echt walgelijk. Maar geen vraag, geen aanbod.

Andrew Deen | 13-03-18 | 14:32

Dus het ligt volgens u niet aan de moslims? Wegkijkerij van niveautje engnek.

VeelTeSteil | 13-03-18 | 14:43

@Deen. Ik zou u kunnen vervelen met alle Soera (Ja, ik heb alle relevante islamitische bronnen hier op tafel liggen) waarin het gedrag zoals in o.a. Telford en Rotherham niet alleen ondersteund, maar áángeprezen wordt. Waarin gezegd wordt dat het een 'heilige plicht' is en tot de jihad behoort. Maar iets zegt mij dat ik me de moeite kan besparen. Bij deze krijgt u van mij dan ook een zeldzaam uitgedeelde 'block' aan de kont. Want uw vergoelijking, uw excuses voor hetgeen waar geen excuus voor te vinden is doen me walgen tot in het diepst van mijn ziel...

Sjefke7807 | 13-03-18 | 15:07

Walgelijk is een goede omschrijving voor criminele deug-zoogdieren zoals u, meneer Deen.

ploppy | 13-03-18 | 15:26
▼ 1 antwoord verborgen

Oei wat een waarheid met feiten en al. Dat gaat deugend links niet lezen.

Repetitive Beats | 13-03-18 | 14:32

Hier leidt jarenlang wegkijken, toedekken en wensdenken toe. In Nederland ook al ruim 40 jaar. Met o.a. dank aan de PVDA waar onder leiding van Joop den Uyl half jaren 70 de eerste immigratiegolf georkestreerd werd zonder dat men, zoals gebruikelijk in Nederland, een idee had wat dit op de (middel) lange termijn zou betekenen, hoe dit zou uitpakken.
Faal op faal op faal. AUB met de vrinden van DENK en NIDA in aantocht, actief en passief kiesrecht voor dubbel nationaliteiten afschaffen.

bwanabanjo | 13-03-18 | 14:32

Hulde Rob Hoogland. Het probleem benoemen moet je durven.

pietzwart90 | 13-03-18 | 14:31

staat dit echt in een krant??
er is dan nog een heel klein beetje hoop...

razwanzel | 13-03-18 | 14:31

Komop Rob, het is niet te laat. Je ziet links al schoorvoetend afstand nemen van hun laffe zwijgen of nog laffere samenwerking met deze middeleeuwse geitenneukers. Want dan zijn het. Middeleeuwse primitieve, ongeletterde, onderontwikkelde domoren, die door hun groepsdynamiek van de domste ideologie ooit de islam, zich louter laten leiden door primitieve instincten. Zeg maar als een beest. Het lijkt of de evolutie (beschaving) het midden oosten heeft overgeslagen. Allemaal leuk en aardig, maar hier is snel en effectief iets aan te doen. En ik geloof dat het muntje is gevallen. Behalve bij nog grotere domoren zoals Klaver, Pechthold, Asscher, en het AD, VK, NRC en de NPO. Meer dan ooit durft nu iedereen te benoemen, en zal ook meer mensen bereid zijn te strijden voor onze rechtstaat en vrijheid. Weg met die imbecielen.

Willemdrie33 | 13-03-18 | 14:30

Waarom hoor je de PvdD eigenlijk nooit over dat geitenmisbruik?

Watching the Wheels | 13-03-18 | 14:31

Vrienden van mij, die hun informatie voornamelijk ontlenen aan NRC en NOS, worden de laatste tijd wat stiller. Het kwartje valt, heeeel langzaam, maar zeker. Er begint zich zelfs een vorm van luisteren bij hen te ontwikkelen. De vingers zijn al half uit de oren....

piloot47 | 13-03-18 | 14:35

Gebeurt in Nederland ook maar wordt net zoals in de VK gewoon onder de pet gehouden. We moeten niet denken dat we daarin beter zijn.

Moet je trouwens maar eens opletten hoe vaak je hoort dat er weer een (bij gebrek aan een beter woord) zwakzinnig meisje is weggelopen uit een instelling en het dan blijkt dat deze door een Moslim van het ouderlijk gezag is onttrokken.

Ken zelf ook ouders van oudere zwakzinnige vrouwen en hoe vaak je wel niet hoort dat ze van Moslimvriendje naar moslimvriendje gaan in no time. Ze doen 't erom en hebben dan nul respect voor zulke kwetsbare vrouwen die zelf geen risico's kunnen inschatten. Hoewel dit natuurlijk niet tegen de wet is zegt het wel weer voldoende over de mentaliteit.

Maar goed, eens gaat de beerput open en dan zal ook links kleur moeten bekennen. Voor of tegen het Nederlandse volk. Kies verstandig.

VeelTeSteil | 13-03-18 | 14:28
-weggejorist-
alexanderpechtold | 13-03-18 | 14:28

Niet te geloven : BBC kopt het onder regionaal nieuws alsof het de plaatselijke braderie betreft en voert het daarna direct af naar de kelder.

White Lives Dont Matter.

sylvesterdimitri4905 | 13-03-18 | 14:27

De BBC was ooit zelf één groot pedonetwerk. Ze weten zich met deze nieuwsfeiten overduidelijk geen raad.

Stijlicoon | 13-03-18 | 14:35

@stijlicoon was, of nog steeds is??

Opco Engering. | 13-03-18 | 16:55

Wij vergeten het niet.

Panos88 | 13-03-18 | 14:27

Klopt, we tellen het op bij al die andere jihad uitingen. Eens zal ons geduld op zijn. When White people chimp out :)

Rest In Privacy | 13-03-18 | 17:28

1 heel raak statement: Vergelijking met de #MeToo hetze. Ja dit is wel even wat erger dan de hand van Dustin Hoffman op je knietje.

Echter: Ik denk niet dat het de "deugers" gaat om een moreel gelijk, maar dat echt wel wordt ingezien dat er een enorm probleem is met de botsende moraal van moslims en niet-moslims. Voor links is denk ik het glas eerder halfvol dan halfleeg: De meeste moslims zijn natuurlijk gewoon oke, maar sommigen absluut niet. Rechts heeft eerder de glas half leeg benadering: Alle moslims zijn niet-oke, tenzij het tegendeel bewezen kan worden. En dan nog.

Rechts heeft een punt, in sommige gevallen en specifiek dit geval, maar desondanks is de vraag of keiharde repressie en argwaan beter helpt dan een positieve benadering en vertrouwen tenzij. de verdergaande polarisering is een gevolg van wederzijds verhardende standpunten, dus wat is goed? Maar dat afzeiken van het morele gelijk daar kan ik me niet in vinden. Het is erg gemakkelijk om de andere kant een als belerend deugvingertje terecht te wijzen.

Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 14:27

@ Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 15:24 |
U moet mijn tegel nog eens goed lezen. Dan zult u zien dat ik iets anders bedoel als u nu zegt. Als ik zeg "En onvervalst staat dat..." dan bedoel ik daarmee dat het algemeen bekend is. Ik had het daar niet over het stuk waaraan ik refereerde. Maar goed.

Sjefke7807 | 13-03-18 | 15:35

Sjefke7807 | 13-03-18 | 15:35 |
Oh dat is lekker makkelijk. Een stuk aanhalen als bewijs, zien dat het er niet letterlijk staat en dan zeggen dat het "algemeen bekend is". Tsja.

Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 15:42

@ Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 15:42 |
*zucht* Ik stop ermee. U deugt maar lekker een eind weg wat mij betreft. Ik had het bij die ene zin niet over dat stuk. Begrijpend lezen is niet uw ding begrijp ik. En wat ingewikkeldere zinsbouw en woordgebruik ook niet....

Sjefke7807 | 13-03-18 | 15:48
▼ 15 antwoorden verborgen

En het meest schandalige is; de linkse media in Nederland zwijgt. Zoekopdrachten m.b.t. Telford bij de NOS, NRC, Volkskrant leveren NUL resultaten op. NUL.
Een paginagroot artikel echter, over racistische berichtgeving National Geographic lang verleden, is blijkbaar belangrijker dan de decennia aan verkrachtingen, moord en pedofilie van duizenden meisjes, ruim veertig jaar lang.
www.volkskrant.nl/media/national-geog...

Man man man, wat een land zijn wij geworden. Een land waar een pruik bij van der Gijp alle aandacht trekt, maar dezelfde deugers deze verkrachtingen van kleine meisjes stelselmatig negeren. Puur omdat het moslims zijn.

Druiloormannetjes | 13-03-18 | 14:26

Druiloormannetjes--Tja maar waarom in vredesnaam slagen die ziekelijke linkse achterlijke vetmongolen er wel in om voor ieder wissewasje de straat op tegaan,en overal in de media een podium en een luisterend oor te vinden ,en blijft de rechtse gemeenschap thuis zitten te kniesoren achter hun ,zoals ik ook nu,achter hun toetsenbord zitten te rammen ,wie organiseert er eens wat en waar word dat dan vermeld???

gelukzoeker | 13-03-18 | 14:33

Ik denk dat het te makkelijk is om te zeggen dat ‘wij’, het publiek zeg maar, deze kwestie allemaal stelselmatig negeren.

Ik denk eerder dat zeg ‘de media’, om welke reden dan ook, er stelsematig veel te weinig over bericht, zodat dit publiek er haast niet eens een mening over kan vormen laat staan negeren.

Ik denk dat de meeste mensen dit gebeuren met afschuw en afgrijnzen lezen en dit niet okay vinden.

Er zou eigenlijk een nieuwe rubriek kunnen ontstaan, wat naar mijn mening overwegend links georienteerd Nederland niet zou willen zien (want feiten onder ogen zien is genderneutrale geslachtsdelen met peren) getiteld.: De Literaire Schandpaal.

Kunnen er mooi (feiten) statistieken worden bijgehouden en gepresenteerd worden voor de burger.

NakedJehuty | 13-03-18 | 14:40

gelukzoeker | 13-03-18 | 14:33
Dat komt omdat het linkse gedachtengoed als betonrot in ons onderwijs, bestuurslagen en alle media aanwezig is.

Eagle0511 | 13-03-18 | 15:06

De VS zijn al hard bezig de VN buitenspel te zetten. Nog even en mensenrechten gelden niet meer, in het middenoosten golden ze al niet. Dus over enige tijd mag discriminatie en foute godsdiensten uitroeien ook hier hopelijk weer. Zal wel moeten, tenzij je ook graag islam wilt.

Hadena | 13-03-18 | 14:25

De mensen die zo kicken op de islam kunnen op de landkaart een islamitisch land van keuze aanwijzen en er een ticket naartoe boeken wat mij betreft. Dan kun je daar heel de dag zalig volgens die gebruiken en riten leven. Maar. niet. híer.

Sjefke7807 | 13-03-18 | 14:52

We kunnen ze ook allemaal op de rottumerplaat zetten. Ik geef dat draag weg als dat ons probleem oplost...

InAnumPerRegimine | 13-03-18 | 18:18

Dit stukje tekst zou verplicht moeten worden op scholen bj begrijpend lezen, ipv dat oeverloze linkse multicul gedram.

Rest In Privacy | 13-03-18 | 14:25

Tolerantie en apathie zijn de deugden van een stervende samenleving. En zo zal in West Europa het licht uitgaan. Met dank aan alle deugers en laffe politici die hebben laten gebeuren. Maar eigenlijk ook het Volk. Het Volk, leidt aan APATHIE en is derhalve ook schuldig.

De Evangelist | 13-03-18 | 14:25

Vraag mij af of er niet wat in ons eten en drinken geflikkert word ,dat onze bevolking zo wezenloos en te beroert is om nog van hun luie stink reed aftekomen ,niet te geloven wat een lamme slappe kut bevolking wij geworden zijn.

gelukzoeker | 13-03-18 | 14:41

Helemaal eens. We worden geleid door softe, slappe bestuurders en politici. Maar toch keer op keer, op deze in de uitverkoop doen van ons land, partijen stemmen. Ongelofelijk. Kun je ook nagaan, hoe diep de infiltratie inmiddels is (media, onderwijs, politie, bestuurslagen, tv-persoonlijkheden (deugers), talkshows). Zo ver zijn wij gezonken dat we het zelf niet meer zien of willen zien.

De Evangelist | 13-03-18 | 14:54

Oftewel ergens in de krochten van de website neergepleurd zodat niemand het ziet. BBC is een ranzige bedoening. Het clubje dat jarenlang wist dat het kindermisbruikers in dienst had. Door hun handelen nu ga je je afvragen of ze wel goed gesaneerd hebben.

VeelTeSteil | 13-03-18 | 14:35

Die linkse doet me aan (het debiele broertje van) Will Smith denken.

Vanilla | 13-03-18 | 15:21

Geen sociale controle, gebroken gezinnen, tokkie ouders en mosselmannen die alle vrouwen als hoeren zien. Wat kan er met zo'n giftige mix nu fout gaan?
Als je Dalrymple eens leest, is het allemaal geen verrassing.

Pillendraaiert | 13-03-18 | 14:24

Eagle0511 | 13-03-18 | 15:02 |
De vraag is of het zo bewust onder de pet wordt gehouden. Het gaat om een periode van 40 jaar, het gaat om 1000 meisjes maar in die periode leefden er in die stad 50.000 meisjes tussen de 12-18 jaar. Dat gaat dus om 2%. Dat is 2% teveel uiteraard maar de kans is groot dat een veel grotel deel van de meisjes, misschien wel 10% andere grote problemen had, zoals weglopen van huis, druggebruik, zwangerschap, criminele vriendjes, schooluitval. Wanneer gat het opvallen dat een enorm deel van de moslims mannen disproportioneel betrokken is biij dit misbruik? Pas bij centrale registratie van etniciteit. Dat is lang niet gebeurd maar nu wordt duidelijk dat de omvang veel groter is geweest dan men eerst had eengenomen.

Ik kan ook zeggen (dit is een extreem voorbeeld maar toch): In 40 jaar zijn in de VS 7700 bejaarde mensen gedood door grasmaaiers. En niemand die het rapporteerde! Het is bewust onder de pet gehoiuden door de grasmaaierlobby.

Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 15:23

Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 15:23
Ja en nu het hele verhaal met de overige 9 grooming zaken daar want wat je nu doet is haren splijten en lukraak wat gunstige cijfers rondstrooien. En dan de gevallen die nog nasr buiten moeten komen, want het feestje is nog niet gedaan...

Acar_ketimun | 13-03-18 | 15:50

Acar_ketimun | 13-03-18 | 15:50 |
Dan wachten we daarop.

Beste_Landgenoten | 13-03-18 | 16:31
▼ 2 antwoorden verborgen

Wat een geweldige column. Al kon ik maar één zo'n regel schrijven dan zou ik al blij zijn. Het stemt mij de laatste dagen ook allemaal wat somber. In tegenstelling tot Rob Hoogland vraag ik mij niet af óf het allemaal te laat is, ik weet dat het te laat is. Je hoeft alleen maar op straat om je heen te kijken om het te zien. Dit land is al bezet.

osolemio | 13-03-18 | 14:23

De islam is de grootste bedreiging van de Westerse wereld. Je moet de islam niet gedogen, faciliteren, omarmen of ophemelen, maar ontmoedigen, terugdringen, belemmeren en bestrijden. De conclusie: de vrijheid van godsdienst moet op de schop.

Stijlicoon | 13-03-18 | 14:23

DE BBC had in eerste instantie niks te melden.Nu staat er 1 artikeltje.
Wat ook opvalt is dat ik als liefhebber van BBC crime series ook nog nooit een serie gezien heb waar de daders een kleur hebben en/of moslim zijn.
De realiteit geeft toch een ander beeld.

pejoar | 13-03-18 | 14:23

Dat. Opsporing verzocht is een aaneenschakeling van licht- en donkergetinten. Ok, af en toe zit er een oostblokker tussen, wellicht een keer een Hollandse dief. Maar die laatste twee groepen zelden.

Vrouwtje_haram | 13-03-18 | 17:07

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de religie te vermelden. Was bij het schandaal rondom de RK kerk ook geen probleem. Destijds werd menig religieuze met naam en toenaam tot in het plaatselijke sufferdje vermeld. Hier en daar blijken ouderlingen bij de Jehova ‘s ook wat verborgen te houden. Lijkt al
Moeilijker aan het licht te komen. Deze maand zijn alweer twee vrouwen in Duitsland neergestoken, met de trotse daders op filmpjes op internet te zien. Islam mag dan een religie van liefde zijn, ik zie het niet zitten als leefstijl. Hoezo islamofoob. Sharia is terecht iets om bang voor te zijn.

geineonnuther | 13-03-18 | 14:22

Niet bang voor. Woon niet in Nederland en heb me daartegen bewapend.

SDI | 13-03-18 | 17:59

Ho ho ho, het waren Asian gangs. Kunnen dus ook gewoon Hindu's, Boeddhisten of Sikhs geweest zijn.

NB. Dit is een cynisch grapje.

dyslexieman | 13-03-18 | 14:21

Politieke correctheid is voor bange, laffe en kruiperige burgers en het journaille in het groot, hier is geen sprake van een goede inborst bij deze lieden, het is opzettelijke geestelijke luiheid om met zaken om te gaan die het daglicht niet verdragen!

lanexx | 13-03-18 | 14:19

Het is een recept voor racisme. Als je alles toedekt met de mantel der liefde, de stank komt er een keer onder uit. En dan is er niks meer te redden. Fantastisch, geweldig, goed gedaan joh!

dyslexieman | 13-03-18 | 14:30
-weggejorist-
141535979 | 13-03-18 | 14:18

Hulde voor Rob Hoogland. Dit verhaal hoor je zo goed als nooit in grote gevestigde media. Laten we hopen dat er ook bij zwaar deugende D66-stemmers en consorten steeds meer ogen open gaan als dit structurele schandaal (dat in de hele westerse wereld woekert) door steeds meer media wordt opgepikt. De journalistiek moet zich schamen voor de linkspolitiekcorrecte dwangbuis waarin ze zichzelf hebben gestopt. De maatschappelijke gevolgen zijn inmiddels enorm en verschrikkelijk, en dit kan alleen nog met zware maatregelen worden gestopt, voor de zachte lieve aanpak is het al veel te laat. Iets met zachte heelmeesters.

Dr. Snoepjes | 13-03-18 | 14:18

Ik denk niet dat mensen die op D66 stemmen de columns van Rob Hoogland lezen.....

EenGoedBegin | 13-03-18 | 14:56

Het zijn alleen Telegraaflezers die de column van Rob Hoogland lezen.
(en wij natuurlijk)

watmagjenogwel | 13-03-18 | 15:45

@ EenGoedBegin en watmagjenogwel
Ha, die opmerking had ik er aanvankelijk ook bij getikt... Daarom maakte ik er in plaats daarvan van dat ik hoop dat hun ogen open gaan als dit soort berichten door steeds meer media worden opgepikt. Dus ook de D66-deugmedia. Zal nog wel even duren, maar ik hou hoop. Het kan toch niet dat al die veronderstelde journalisten hun vingers in hun oren blijven doen en NA-NA-NA roepen als het gaat om slecht nieuws vanaf het immigratie/islamfront.

Dr. Snoepjes | 13-03-18 | 19:41

Onwijs goede column van Hoogland. Schaamt u alle diep die dit proberen te verzwijgen...

BozePaarseMan | 13-03-18 | 14:17

Iedereen weet dat Europa vergeven is met islamisten.
Iedereen weet hoe islamisten over vrouwen denken.
Iedereen weet hoe islamisten vrouwen en meisjes behandelen.
Alleen het nieuws erover is verboten.
Terwijl de sneeuwvlokjes (veelal islamknuffelaars) huilie huile doen over #metoo ervaringen vinden er achter gesloten deuren dag in dag uit islamistische rituelen plaats waar de honden geen brood van lusten.
Dit bericht uit de UK is het topje van de woestijnberg.

keestelpro | 13-03-18 | 14:17

#metoo is makkelijk. De daders zijn altijd niet-moslims, meestal nog blank ook en sowieso rijk. Regisseurs, castingbdirecors etc. Die kan je ter verantwoording roepen en beschamen. Maar moslims zijn een beschermde diersoort, die mogen we vooral niet dwarsbomen.

Vrouwtje_haram | 13-03-18 | 17:06

Wat een verrijking al die kansenparels ! /s

Tgroenekroontje | 13-03-18 | 14:16

Alleen vraag ik mij af of Brexit hier tegen had geholpen aangezien de tweet van leave.eu komt, de Britse overheid is zelf van hetzelfde niveau koekoek als de EU dat is op sommige fronten (voornamelijk immigratie)

niemand specifiek | 13-03-18 | 14:15

De Pakistanen in Rochdale stemde 90% Leave. Pakistanen zijn Britten uit de voormalige kolonie en hebben veel problemen met Oost Europeanen die in hun woonomgeving leven.
Brexit is om de EU-immigranten tegen te houden.

the Jackdawn | 13-03-18 | 15:04

Ja, en nu blijkt dat de grootste overlastgevers de Pakistani zelf zijn...

dyslexieman | 13-03-18 | 15:14

@the Jackdawn
U stond in de stemhokjes te turven?

toetssteen | 13-03-18 | 16:12
▼ 1 antwoord verborgen

Groot-Brittannië maar ook Ierland zijn aparte gevallen. Daar heb je ongezien gigantische groepen blanke mensen die zo armzalig zijn en asociaal dat je er geen touw aan vast kan knopen. Misbruik komt in deze gemeenschappen zeer veel voor. Een beetje categorie Breezer-sletje. Enorm triest. Wat wel opvalt is dat er bovengemiddeld veel Pakistanen in betrokken zijn. Maar dat is dan ook goor volk. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in Groot-Brittannië in de achterbuurten een fatsoenlijke Pakistaan ben tegen gekomen. Of ze zijn bizar en ziekelijk religieus of het is dit kaliber schorem van de ergste soort. Net zoals Berbers hebben ze een oververtegenwoordiging als totale hufters. Rotvolk.

Overigens is het natuurlijk niet zo dat men het bewust onder de pet heeft gehouden om politiek correct bezig te zijn. De overheid heeft totaal geen grip op de Britse aso's en de ranzige Pakistanen (en andere pedofielen) die daar misbruik van maken. Het is schokkend hoe besloten beide gemeenschappen zijn. Heel fout.

Ik snap niet dat ze daar op de eilanden niets aan kunnen doen. Ze zitten allemaal kinderen uit te persen voor extra geld en vervolgens staan die kinderen bijna letterlijk op straat. Vanaf heel jong. Een beetje zoals Marokkanen hier. Ja dan gaat natuurlijk van alles mis.

Andrew Deen | 13-03-18 | 14:15

Ik werk hier in Engeland al jaren met fatsoenlijke Pakistanen, o.a. een met dezelfde achternaam als de uwe. Dit zijn mensen die meestal toch wel een universitaire graad hebben, er zijn er zelfs bij die als moslim zo geintegreerd zijn dat ze zelfs Kerst vieren. Aan de keerzijde ben ik ook wel eens een booslima tegengekomen die met een tas vol boodschappen mij naar het smalste gedeelte van een al zeer smal pad probeerde te manouvreren (een Belgische vriend had me voor deze praktijken al eens gewaarsxchuwd) omdat een ongelovige nou eenmaal plaats moet maken voor een goedgelovige. Ik zette er eens flink de schouders onder dus eindigde zij van het pad af en kon al haar aardappelen van de grond zelf oprapen. Motto van het verhaal is dat het veel aan onderwijs en instelling ligt....

Slough | 13-03-18 | 14:54

Dat de autoriteiten van uit policor-lafheid wegkeken was juist een van de conclusies van et rapport over het Rotherham-grooming scandal. Uit de mond van de hoofdverantwoordelijke lokale Labour-regenten, Denis MacShane. "I think there was a culture of not wanting to rock the multicultural community boat if I may put it like that.”. www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/...
In Rotherham werden de ouders van een misbruikt meisje die aangifte kwamen doen aangehouden.
Maatschappelijk werkers van de gemeente bedreigden een slachtoffer met het wegnemen van haar kinderen als ze over haar verkrachtingen en vooral de de etnische achtergrond van haar verkrachters zou spreken.
De gemeente probeerde via de rechter de publicatie van de moord op een 16-jarig slachtoffer te blokkeren.
Al in 2001 kwam een ambtenaar het misbruikschandaal op het spoor maar zij werd op een "culturele en diversiteitscursus" gestuurd en "was told she must "never, ever" again refer to the fact that the abusers were predominantly Asian men." www.telegraph.co.uk/news/uknews/crime/...

Oeleflaffel | 13-03-18 | 15:22

ach ach overdag zijn het hardwerkende mannen, maar s'avonds als ze terug komen en hun vrouwen in het zwart zien en niet hun zin krijgen, gaan ze entertainment zoeken met groepen mannen die bij elkaar komen .

Rene046 | 13-03-18 | 18:55
▼ 4 antwoorden verborgen
-weggejorist-
Zalbe_Hijlstra | 13-03-18 | 14:15

Een maatschappij die zijn eigen kinderen op laat vreten is terminaal ziek.

Vod Kanockers | 13-03-18 | 14:14

Van de moraalpaal in de hand, naar heel veel hypocriet trammelant, dát is Telford alles in 1. Nu voor maar 30 AED per maand.

Makro777 | 13-03-18 | 14:13

Bedoel je niet 30 IED's per maand?

VeelTeSteil | 13-03-18 | 14:30

AED emiraten dollar.

Trans_Fimmermans | 13-03-18 | 20:01
-weggejorist-
Boris Poepnagel | 13-03-18 | 14:11
▼ 6 antwoorden verborgen

Het is niet de vraag of hetzelfde hier in Nederland ook gebeurt maar eerder wanneer dat bekend word. Als het al bekend word want de media hier zijn al net zo slecht als in de UK.

2voor12 | 13-03-18 | 14:10

We hebben hier ook een figuur als de Turk Saban gehad die minderjarige meisjes s nachts aan een paal in het water bond om ze te straffen. Wat ze in Engeland grooming noemen wirdt in Nederland eufemistisch loverboys genoemd.

Gulliver | 13-03-18 | 14:19

Inderdaad, we hebben nog steeds een suikerpatient met problemen die t.o.h. in de doofpot blijft zitten.

watmagjenogwel | 13-03-18 | 15:40

Het ís al te laat.

ParaPiet | 13-03-18 | 14:10

Maar als je "minder, minder, minder" roept krijg je vierduizend aangiftes aan je broek, voornamelijk van links deugtuig en islamitische parasieten.

eerstneukendanpraten | 13-03-18 | 14:09

Stuur mrs.Torture Gina Haspel maar op de daders af.

steekmug | 13-03-18 | 14:09

AD: niets vermeld, DWDD, Nieuwsuur enz enz: noppes

Ko Ranzig | 13-03-18 | 14:08

Nee, natuurlijk niet, die moeten het volk bezig houden met leuke dingen.
Dat volk moet rustig blijven en mag vooral niet wakker worden, stel je toch eens voor, wat er dan gebeurt.

watmagjenogwel | 13-03-18 | 15:37

Heb nog even gekeken op de Joop, niks te vinden. Wel veel Trump nieuws overigens.

Opco Engering. | 13-03-18 | 17:00

Volgens de altijd extreemlinkse mainstream media was er sprake van een "relatieconflict" tussen Lucy Lowe (16) en Azhar Ali Mehmood. Helaas eindigde dat in een ongeluk met brand waarin ook moeder en zuster van het meisje verkoolden.

Het valt te bedenken dat deze gewone islamitische jongen (40/42) (26 year older werd gecorrigeerd naar 26 jaar) daar machteloos bij stond te kijken.

Jan Passant mk2 | 13-03-18 | 14:07

De media is inderdaad erg links. Vreemd dat zij de extreem rechtse islamitische cultuur niet als zodanig beschouwen. Rob Hoogland ziet het gelukkig wel goed. Een van de laatste der Mohikanen bij de ook steeds linkser wordende Televaag.

keestelpro | 13-03-18 | 14:22

keestelpro, links ziet de moslims als fellow travelers tegen het kapitalisme en andersom ook. Osama bin Laden heeft dat destijds ook al eens gezegd. Links wil het kapitalisme afschaffen en denkt dit samen met de moslims te kunnen bereiken. Ook de klimaathoax is met die reden bedacht.

TheOneWhoKnocks | 13-03-18 | 15:16

Allemaal waar Rob, maar uh... wat gaan we er nou aan doen?
Blijven we weer achter het toetsenbord jammeren?
'k weet het we kunnen niets meer doen, ook wij worden gedownplayed door de politiek.
Kijk hem zitten in vak K... wij zijn met meer, is het enige wat ie t.o.h. uit z'n strot heeft weten te krijgen.
De vazal van die kliek die eu heet, die met Bakellende heeft gezorgd dat ons land is weg gegeven met als tot gevolg de ellende waar we nu, en met ons vele andere landen in verkeren.

watmagjenogwel | 13-03-18 | 15:35

Kom d'r maar SJW'ers!

Botte Hork | 13-03-18 | 14:07

+ in

Botte Hork | 13-03-18 | 14:10

"Ja ja, deugers, daar staan jullie dan, met die MeToo-woede."

NasiGordon | 13-03-18 | 14:19

Inderdaad, over sociale ongerechtigheid gesproken...
De SJW's gaan nog eens bestaansrecht krijgen!
Oh wacht...

keestelpro | 13-03-18 | 14:23

Niets aan toe te voegen. Je vraagt je vooral af wat er nog meer, en specifiek in Nederland, allemaal onder de pet is gehouden uit politiek correcte motieven.

Franker | 13-03-18 | 14:05

Dat wilt u, uit eigenbehoud en gevoel van veiligheid, denk ik liever niet weten.

Slough | 13-03-18 | 15:32

Als u het niet weet kunt u ook niet racistisch of islamofobisch hierop reageren...

Rene046 | 13-03-18 | 18:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken