Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Handige uitsluitographic voor #GR18

Blauw = landelijk uitsluiten
Oranje = lokaal uitsluiten (hier en daar/soms/meestal, maar niet per se overal)

HANDIG ZEG

Leuk om in overweging te nemen voor uw al dan niet strategische keuze in het stemhokje op 21 maart. Wie wordt landelijk en/of lokaal in het verdomhoekje van de (islamo)fascisten gepropt en wie niet? Wie deugt volgens de clubjes die deugen en wie deugt niet volgens de clubjes die wel deugen? Wie is minder inclusief dan de ander? Wie mag meespelen met de blokken en wie zit in z'n uppie met de brokken? En wie heeft er gewoon schijt aan heel Nederland? Veel plezier ermee.

Reaguursels

Inloggen
-weggejorist-
LenoraBarber638 | 16-03-18 | 12:32

Denk is keurig neergezet, daar valt niets op af te dingen.

bwanabanjo | 16-03-18 | 11:14

DEMOCRATIE: Dictatuur van de meerderheid......

Shadow1100 | 16-03-18 | 09:32

Iedere partij die zich kinderachtig en als een kleuter opstelde in deze verkiezingsstrijd (idzv 'wij willen niet samen selen met die of die, want die is stom' ) heeft de kans op mijn stem verspeeld. Ik weiger op een club kleuters te stemmen. Nadenken kan ik zelf ook. Daar heb ik dat clubje verwaande kleuters niet voor nodig.

Wie die kleuters zijn, wordt in dit plaatje visueel duidelijk gemaakt. Wel zo handig...

gaffelbaard | 16-03-18 | 08:35 | 1

Correctie:
selen = spelen.

gaffelbaard | 16-03-18 | 08:36

Ik heb nooit begrepen waarom partijen zelf mogen beslissen met wie ze wel/niet willen samenwerken. Is dat democratie?

JackStick | 16-03-18 | 00:46 | 1

Een partij die op voorhand al andere partijen uitsluit is per definitie niet democratisch, en zou derhalve bestraft moeten worden door een regeerperiode niet mee te mogen doen.

Marvin_NL | 16-03-18 | 07:15

Ik vind dat wel knap hoor, een heule lange lap tekst terugbrengen naar één plaatje met een bos oranje en blauwe lijnen. Het CDA heeft geen lijnen naar boven. Van links gaan er een zooi lijnen naar Geert en Thierry. En drie partijen doen niet aan lijnen. Als we nou es meej sen alle op lokaal gaan stemmen dit keer?

Ikbeneenzelfbouwer | 15-03-18 | 23:46

Conclusie infogram is stem 50+ of SGP?

flashforward | 15-03-18 | 22:27 | 1

Of dierenpoes

Voorgeenchanterikpeu | 15-03-18 | 23:42

Schaam mij al jaren voor dit god verloren landje ,zoals ook nu dus. Laat Denk maar veel winnen ,is de genadeklap uitgedeeld,wil die koppen van die pluchegeile kartel klootviolen dan wel eens zien en horen,waar je om vraagt krijg je geheid. Gaat een leuke tijd worden nog.

gelukzoeker | 15-03-18 | 21:55

Goede samenwerking zeg. Tot zover integratie en zo dus. Nou.

En wat moesten wij ook alweer doen?

Deksmaat | 15-03-18 | 21:11

Hmmm, zou er hetzelfde gebeuren als in Italie? Zo’n 5 sterren clubje die opeens groot wordt ,Daar kan je op wachten natuurlijk. Italie kampt met een nog groter migranten probleen als Nederland. Nou kunnen we gaan wachten tot de proporties van ons probleem net zo groot wordt als die van hun of gaan we ook voor ons vijf sterren clubje stemmen.

Datgingniegoed | 15-03-18 | 21:06

Dat een christelijke partij als de CU de PVV uitsluit......
Van het CDA had ik het wel verwacht maar de CU?
Misschien kunnen ze vast wat stukken uit hun Bijbel scheuren die gaan over je naaste liefhebben enzo.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 20:36 | 1

De PVV is de enige echte Chritelijke partij van NL, immers zij proberen de islamieten uit hun duivelse religie te verlossen en terug te voeren in de Christelijke moederkerk terwijl alle andere Christelijke partijen, als echte laffe dimmies, de koran omarmen als het laatste evangelie.

TriestGeval | 15-03-18 | 23:05

Een serieuze gedachte: wat is het best bestuurde land ter wereld? En hoe ligt daar de organisatie?

Politiek dicht bij de burger klinkt zo logisch. Tot je kijkt wie er naast je staat op de tramhalte, bij de supermarkt. Zou je die zelfs maar over een fietspad willen laten beslissen?

Centraal gestuurd dan: ik denk aan Chinese en Russische plan economie en wordt somber... Maar goed: wat dan?

Dr_Prepper | 15-03-18 | 20:25 | 2

Rusland is heel arm en corrupt en in China is geen vrije pers. Zou ik toch voor het West-Europese model kiezen.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 20:56

Denk dat 'best bestuurd' grote overeenkomst heeft met 'democracy index' of met de inverse 'failed state list'. Wiki: List of countries by Fragile States Index

rik_meleet | 16-03-18 | 06:28

In mijn gemeente, de tweede stad van Nederland, valt het meeste te kiezen; alle landelijke partijen zijn, al dan niet middels een lijstverbinding met een prominente local, vertegenwoordigd. Over de politici kan ik zeer kort zijn: de ene is nog debieler dan de andere. Van de personen die de landelijke partijen vertegenwoordigen, vermoed ik dat zij een functie in de Gemeenteraad dan wel het College van B en W als een springplank naar Den Haag zien. Ieder is vrij om aan zijn eigen carrière te denken, maar mijn stad is geen peuterbad voor bestuurders. Opzouten! En dat geldt , met pijn in het hart, óók voor Leefbaar. Ik vind Lennart van Mil een getalenteerde en dappere jongeman en mogelijk het grootste politieke talent dat er momenteel in Zuid-Holland rondloopt. . Een goeduitziende rechtse homo heeft bij mij al snel een streepje voor, maar ik vind hem vooralsnog a) te grof, b) te dwars en daardoor inhoudelijk niet heel sterk en d) acht ik de combinatie homorechten enerzijds en katholicisme/conservatisme kwetsbaar. Dus geen no. 16 van Leefbaar voor mij. Geen stemmen is echter geen optie. Als de mens er echt een zooitje van maakt, kunnen ze van mij de tyfus krijgen en stem ik op de Dierenpartij. Voor meer wildlife in de polder!

de IJsman | 15-03-18 | 19:37 | 6

Ik heb een flink deel van het Rotterdamse lijsttrekkersdebat in de Centrale Bibliotheek vanavond gevolgd (beetje met een oog en vooral oor) - ik denk dat het op de site van ad.nl (Rotterdam-gedeelte) zal komen - daar stond ook de live-stream www.ad.nl/rotterdam/live-010-lijsttre... Ik vond zittende partijen daar niet heel goed uitkomen (D66, CDA, Maar ook Leefbaar) - oppositie heeft zich goed verdiept, want ze werden op allerlei zaken aangevallen die moeilijk te verdedigen zijn. Alleen PVV was erg voor de hand liggend (en die kreeg dus ook weinig vat op Eerdmans - maar ook een verhaal van wat ik er van gehoord heb erg standaard, terwijl oppositie een goed verhaal had dus over het algemeen, zowel economisch, met woningen als sociale vraagstukken.. en wat ik al zei ze hadden zich goed verdiept en het beleid is afgelopen jaren ook echt wel slecht geweest was eigenlijk mijn opvatting al en ze onderbouwden dat heel goed dus met cijfers en verhalen van mensen waarvan je weet dat het toch wel representatief is).

nickolaas | 15-03-18 | 22:06

Hmm, kennelijk heeft Leefbaar heel goochem exclusieve reclametijd geregeld op de ad-site. Alleen hun fragment en voorspelbaar alleen over veiligheid staat online - dat was dus eigenlijk het meest zwakke deel van wat ik gehoord heb. Dat was boven verwachting inhoudelijk volgens mij. Hopelijk komt het nog (of zetten mensen wat dingen op Youtube als het zoals nu gaat via de ad.nl site).

nickolaas | 15-03-18 | 22:22
▼ 3 antwoorden verborgen

Binnen de net opgerichte afdeling van de PVV in Utrecht is alweer ruzie ontstaan. What is new....

Rest In Privacy | 15-03-18 | 19:29 | 5

Zelfs volgens partijfolder Telebloid geneert de landelijke PVV-fractie zich voor de malloten die zijn geselecteerd om de PVV op lokaal niveau te vertegenwoordigen. Logisch ook: actief zijn voor de PVV staat gelijk aan carriere-suicide.

de IJsman | 15-03-18 | 19:48

Logisch, de partij heeft niet een verleden als gemeenteraads partij en op een aanbod om daarin te gaan zitten krijg je gewoon een categorie mislukten van andere partijen.
Eer dat je dat geschift hebt ben je een paar jaar en een hoop media topics verder.
FvD maar ook Denk krijgen hier ook nog mee te maken.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 20:39

@Kuifje-in-Afrika | 15-03-18 | 19:29
Binnen de afdelingen van andere partijen is regelmatig gedonder. Dat is alleen geen nieuws, want niet spannend. Tenzij het komkommertijd is.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 22:44
▼ 2 antwoorden verborgen

Ik zou graag een systeem hebben waarmee je een tegenstem kan uitbrengen.
Dus een stem die de stem van een ander ongedaan kan maken.

LuckyGirl | 15-03-18 | 19:25 | 6

Hahaha, en dan lachen met de uitslag over welke partij het meest in de min staat. Briljant.

Mark Verheijen | 15-03-18 | 19:45

Mark Verheijen | 15-03-18 | 19:45:
Wauw, in de min, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.

LuckyGirl | 15-03-18 | 19:49

O wat grappig zeg, dat had ik eergisteren ook bedacht, maar schreef het toen niet op: een voor- of tegenstem kunnen uitbrengen, misschien hing het in de lucht. Ik was nog aan het denken: het zou ten koste gaan van bijv Wilders, als men tegenstemmen zou uitbrengen op D66 of Denk, dus ik kwam op een voor en een tegenstem, een edtra controller, naast elkaar, zoiets als een voorwerp tekenen en de 'restvorm' tekenen: alles behalve het voorwerp en dat overlappen als de uiteindelijke uitslag.

kleurdoosje | 16-03-18 | 07:26
▼ 3 antwoorden verborgen

Schandalige wanvertoning en bestuurlijke wanprestatie van al die moreel "superieure" clubjes die anderen uitsluiten en menen het alleenrecht te hebben in het politieke spel. Dat deze hooghartige uitsluiters zich nog durven te vertonen en zich nog volksvertegenwoordigers durven te noemen. Bah !

krelus | 15-03-18 | 19:07

Kan ik ook stemmen op een partij die niet uitsluit, maar opsluit?

Mr_Natural | 15-03-18 | 19:00 | 2

Piratenpartij, zou je denken.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 19:02

Die sluiten ook uit. Antifa-gekaapt

Winter_is_coming | 15-03-18 | 19:10

Hier in Zaandam verwacht ik vrij veel Denkstemmers. Het is echt een Turkenstad.
Dus ik stem voor het nodige tegenwicht PVV.

Carmelita | 15-03-18 | 18:57 | 4

Mooi !

Lupuslupus | 15-03-18 | 19:13

Haha, normpje. Wel, zoon moet er een beetje om lachen. Hij stemt Annabel, vermoed ik.

Carmelita | 15-03-18 | 19:26

Annabel? In Zaandam? Was het maar zo...

Lompiedompie | 16-03-18 | 09:55
▼ 1 antwoord verborgen

Padvinders zouden dit niet kunnen overtreffen. Dank, GS.

Ernst Oosters8389 | 15-03-18 | 18:56

Wij van links zetten geen mensen tegen elkaar op, we sluiten ze gewoon uit.
Oh eeh, joden, die zetten we tegen elkaar op.
Én die sluiten we uit, gewoon omdat, je weet toch.

Ruimedenker | 15-03-18 | 18:53

Ik snap best waarom Demonen66, PvdA en Groen Links het FvD uitsluiten: FvD besnijdt zijn/haar dochters niet, huwt die niet uit, zijn geen voorstander van het neef/nichthuwelijk, legt geen bommen, huurt geen witte busjes, scheldt geen vrouwen uit voor hoer, neemt het woord kankerhoer te weinig in de mond, werkt hard, krijgt geen oetkering, betaalt belasting, zijn geen anti-semiet, loopt niet in armoedige woestijnlompen, past zich aan in het buitenland, de vrouwen hebben geen snor, collaboreert niet met Brussel/likt de hielen van de ongekozen Juncker niet en haat de eigen bevolking/cultuur niet. Allemaal redenen om die partij tot staatsgevaarlijk uit te roepen.

Boer Kini | 15-03-18 | 18:52

Is er ook al iemand die besloten heeft die hele politieke slangenkuil te laten voor wat het is, en lekker zijn eigen ding doet?
Het wordt een steeds betere optie wat mij betreft.

Jackanders | 15-03-18 | 18:48 | 4

Ik moet hier in Delft óf niet stemmen, óf een trollstem uitbrengen.
Niet stemmen is een goede optie maar dan met zijn allen tegelijk.
Dat blijft het probleem.

LuckyGirl | 15-03-18 | 19:07

Zonder TV heb je van politiek weinig last. Maar ik ga echter wel stemmen anders gaat Rutte weer roepen wat ik gestemd zou hebben. Na de uitslag negeer ik de politiek weer tot aan de volgende stemming.

W_F | 15-03-18 | 19:16

Ach Delft.... Daar was Willem van Oranje ooit lijsttrekker, maar daar liep het toen slecht mee af.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 19:22
▼ 1 antwoord verborgen

Het spotje van de PVV van vandaag op NPO. Dat was echt van dik hout planken zagen, met bloeddruppels tussen de planken als afsluiting.
Dat wordt weer nationale ophef, dat zie je nu al aankomen.
Intussen kun je ook gematigder zijn en de islam verfoeien.

marjen | 15-03-18 | 18:48 | 3

Ik zag 'm toevallig ook. Was wel een helder verhaal, dat dan weer wel.

Mark Verheijen | 15-03-18 | 18:49

Nee gematigd(er) werkt niet meer. Wilders is daar al 12 jaar mee bezig zonder noemenswaardig resultaat want men wil het nog steeds niet begrijpen. Dus moet het beter en harder. En als PVV-stemmer van het 1e uur lach ik om die eventuele 'ophef'. Nog 6 nachtjes slapen tot de verkiezingen en dan zullen we weten of deze aanpak goed heeft gewerkt. Dat moet te zien zijn aan de uitslag in de 30 gemeenten waar de PVV meedoet. Het wordt na al die jaren toch eindelijk tijd dat de ogen open gaan want straks hoeft het niet meer.

Heb het spotje zelf niet gezien want ik heb geen t.v.

Lupuslupus | 15-03-18 | 18:54

Wilders roept als een domme. Zijn kritiek is terecht, maar zelf is de man een marchandeur, een clown, een charlatan. Hij zou eens naar het verhaal van Zineb el Rhazoui moeten kijken om te leren hoe je duidelijk stelling kan nemen zonder als ras-provocateur je verantwoordelijkheid te ontlopen. Wilders is net zo schuldig aan het Islamknuffelen van links, als Pechthold en Klaver dat zelf zijn. Hij wil het ook niet anders.

Dr_Prepper | 15-03-18 | 20:32

Ik moet hier uit kiezen. Een behoorlijke hersenkraker.

SP (Socialistische Partij)
Verenigde Communistische Partij (VCP)
Partij van de Arbeid (P.v.d.A.)
CDA
Partij voor het Noorden
VVD
Democraten 66 (D66)
ChristenUnie
Oldambt Aktief
Burgerbelangen Oldambt
GROEP HOP
Gemeentebelangen Oldambt

Mark Verheijen | 15-03-18 | 18:46 | 7

@Lupuslupus | 15-03-18 | 18:58 |
Dat heb ik ook gedaan maar dan nog blijft het een hersenkraker. Er is zelfs een stemwijzer in deze gemeente. Het zal een lokale partij worden waarvan ik ook de programma's en verleden heb bekeken.

Mark Verheijen | 15-03-18 | 19:32

@Winter_is_coming | 15-03-18 | 19:07 |
Ja hier zijn de echte nog. Best lachen met die lui.

Mark Verheijen | 15-03-18 | 19:33

Burgerbelangen Oldambt versus Gemeentebelangen Oldambt. Dan zou ik gaan voor Burgerbelangen. Gemeentebelangen dienen niet perse de belangen van de burger. Vaak zelfs niet. Dat Gemeentebelangen Oldambt is dus een kut partij.

Mark_D_NL | 15-03-18 | 19:37
▼ 4 antwoorden verborgen

Gewoon NIET op zo'n landelijke partij stemmen, veel gezonder voor je stad of dorp. FvD uitgezonderd dan, Amsterdam heeft haar medicijn hard nodig, de patiënt slaat steeds meer wartaal uit.

Abject | 15-03-18 | 18:44 | 5

In elk geval ervoor zorgen dat FvD groter wordt dan vijfde colonne VVD.

HaatbaardKnipper | 15-03-18 | 19:04

Brexit zou ook afgestemd wotden. Hillary potus. Dus ... alles kan nog!

Winter_is_coming | 15-03-18 | 19:06

Hier hier o.a. een lokale partij die samenwerkt met D66....

W_F | 15-03-18 | 19:19
▼ 2 antwoorden verborgen

Er is dus maar 1 democratische partij...... hmmm schokkend

Dulacs | 15-03-18 | 18:43

Het zijn ook uitsluitend partijen die tegen uitsluiting zijn.
Maar een politieke partij is geen ras natuurlijk. Alhoewel, tegenwoordig is racisme ook het uitsluiten op basis van religie, afkomst of politieke gezindheid.

Premier Trutte | 15-03-18 | 18:40

Links is in ieder geval een gevaar voor toekomstige generaties. Zij accepteren de meest onbeschaafde religie ter wereld.

wieowie123 | 15-03-18 | 18:34

PVV dan maar weer.... Of PvdD eensch een keer. De FvD meneertjes vind ik net even te apart in doen en laten. Aardig en gewenst aanwezig tegenwoordig in DH maar waarom heeft die Volkert geen levenslang gekregen?!?

Halal gehaktbal | 15-03-18 | 18:34 | 2

Wat heeft FvD tegen de vrijlating van Volkert kunnen doen dan?

HaatbaardKnipper | 15-03-18 | 19:06

Niets. Maar als het Fvd een laatste strohalm zou moeten zijn dan zie ik het somber in. Met Pim in 2002 daar in tegen niet. Dus.

Halal gehaktbal | 15-03-18 | 19:55

Ach ja, links en uitsluiten.

GraafKaasschaaf | 15-03-18 | 18:31

Stem in elk geval niet op een pro- sleepwetpartij.

JTKDM | 15-03-18 | 18:30 | 3

Geert Wilders is vóór de Sleepwet.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 18:35

Ik durf te wetten dat ze al heel lang aan het slepen zijn.

Halal gehaktbal | 15-03-18 | 18:37

Als PVV ergens voor stemt, stemt men uiteindelijk tegen. Win/win.

NecroSister | 15-03-18 | 20:16

Ik wil verdomme op sylvana stemmen maar dat kan niet in Leeuwarden!

HoerieHarry | 15-03-18 | 18:25 | 2

Dacht dat ze juist in Dokkum populair zou zijn.

Graaf_van_Hogendorp | 15-03-18 | 18:29

Hier ook hoor. Ik houd gewoon van zeurende hysterische negerinnen. Ik kan er niks aan doen.

HoerieHarry | 15-03-18 | 18:31

Ik kom speciaal naar Nederland om te stemmen. Op de VVD en voor de sleepwet. Rutte heeft natuurlijk een geweldig succes behaald met de komst van Unilever naar Rotterdam. Ga-zo-door-Mark!!!

Rest In Privacy | 15-03-18 | 18:25 | 28

Mr_Natural | 15-03-18 | 20:32:
Scherp!

LuckyGirl | 15-03-18 | 20:46

Nou Beau, ik bevind me geografisch echt in Afrika. En 24 reacties (waarvan ook een paar van mezelf) is niet slecht. Hup VVD!

Rest In Privacy | 15-03-18 | 21:01

@ Kuifje-in-Afrika | 15-03-18 | 21:01
"Maar de argumenten meneer, die blijven uit!"

Rest In Privacy | 15-03-18 | 22:45
▼ 25 antwoorden verborgen

Ik stem regio-anaal... hoef ik niet ver weg om genaaid te worden.

roosvrij | 15-03-18 | 18:20

Als je stemt ben je medeplichtig aan het gestuntel en gelieg. Daarom stem ik niet meer. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor kleuters met kakdassen.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 18:20 | 9

Kuifje-in-Afrika | 15-03-18 | 19:01

Ik zeg zeker niet dat China perfect is. En als toerist is het ook anders. Maar dat je in een wereldstad als Shanghai (25 miljoen inwoners) op elk uur van de dag overal rond kan lopen zonder je 1 moment onveilig te voelen is bijzonder voor ons. Er moet ergens een tussenweg zijn.

Mr_Natural | 15-03-18 | 19:13

Ja, maar meer veiligheid gaat bijna altijd ten koste van vrijheid. En dat willen Nederlanders vaak niet. Zie de meningen op deze site betreffende de Sleepwet.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 19:19

Kuifje-in-Afrika | 15-03-18 | 19:01
Het maakt ook allemaal niet uit. The People’s Bank of China, met meer geld dan de wereldbank, is ook onder controle van de Rothschilds. De wereld is hun Stratego.

Mr_Natural | 15-03-18 | 19:21
▼ 6 antwoorden verborgen

Beste mensen, doe het voor mij.
STEM LOKAAL.

gerrie de perrie | 15-03-18 | 18:17 | 5

Dit stemadvies zou GS ook mogen uitdragen, de democratie begint dichter bij huis dan in Den Haag of Amsterdam.

Abject | 15-03-18 | 18:46

Gelukkig sluit inclusief Bij1 niemand uit.

Winter_is_coming | 15-03-18 | 18:59

Wie stemt er nou op Bij1? Wat mensen uit de Bijlmer en een paar verdwaalde hippies.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 19:20
▼ 2 antwoorden verborgen

Wie is die autoverkoper rechtsonder?

DrumPiet | 15-03-18 | 18:17 | 6

@Mr_Natural | 15-03-18 | 18:25 |
Ja, een beetje op het randje, net zoals Bakito die half Nederland even wegzet.

Mark Verheijen | 15-03-18 | 18:29

Hij is wél voor de Sleepwet.

Rest In Privacy | 15-03-18 | 18:36

Je ouwe vaar.

gelukzoeker | 15-03-18 | 22:05
▼ 3 antwoorden verborgen

Bij GL vertrekken de meeste pijltjes.

Mark Verheijen | 15-03-18 | 18:15 | 1

Degenen die het hardst gillen om inclusiviteit sluiten andersdenkenden het hardst uit. Wel ironisch.

Graaf_van_Hogendorp | 15-03-18 | 18:20

Wat is dit? Een tekening van Mosterd?

Vula | 15-03-18 | 18:12

Stem sociaal stem lokaal. Laat die verschrikkelijke landelijke partijen lekker de verrekking krijgen met die zogenaamde inclusiviteit, gek genoeg verborgen onder het mom van uitsluiten. Dat ze het zelf niet zien. Ongekend dom

deNettobetaler | 15-03-18 | 18:12

Ik sluit eerlijke #GR18 verkiezingen uit.

Mark_D_NL | 15-03-18 | 18:11 | 4

De Dagelijkse Standaard, van die Friese mongool die de lagere school niet heeft afgemaakt. Nemen we dat serieus?

Rest In Privacy | 15-03-18 | 18:56

Schoffeer de stembureau leden niet.
Gebruik uw democratisch recht en controleer de tellers.
Wellicht bent u er te beroerd voor, maar zwijgt dan ook.
Anders, vervoegt u naar een stembureau met camera, geluidsopnamen, pen en papier en controleer alles, dat recht hebt u! Ziet u iets onverkwikkelijks, meldt het bij de stembureauvoorzitter, deze moet het in het PV (proces verbaal) vermelden (hier kunt u foto's van nemen!). Zo bent u verzekerd van in ieder geval één stembureau met een zuivere uitslag.

Maartenalsoptwitter | 15-03-18 | 20:03
▼ 1 antwoord verborgen

Het gaat niet zozeer om deugen of niet deugen, maar met rechtse populisten kun je eenvoudigweg niet samenwerken in de praktijk. Interne conflicten, schandalen, schofferen van bevriende staatshoofden, dictatoriale leiders etc etc zijn er aan de orde van de dag. Zo simpel is het.

Bakito | 15-03-18 | 18:10 | 10

Het gaat niet zozeer om deugen of niet deugen, maar met rechtse populisten (populisme is eengevolgvangevoerdbeleid) kun je eenvoudigweg niet samenwerken in de praktijk. Interne conflicten (GL bepotelende woordvoerder vs stagiaire), schandalen (GL bepotelende woordvoerder vs stagiaire), schofferen van bevriende staatshoofden (lees Erdogan), dictatoriale leiders (Pechtold) etc etc zijn er aan de orde van de dag. Zo simpel is het (simpel ben je zeker, gefeliciteerd met je nieuwe pronounce). *Gaap*

netniet | 15-03-18 | 18:45

Linkse populisten hebben in praktijk ook nooit echt samengewerkt. Te grote overspannen ego’s.
Wie deugt er het meest. Zoiets als de wars islam.ik ben meer moslim dan jij
Wil de echte linkserd opstaan, aldus Herman Emmink.

Ruimedenker | 15-03-18 | 18:46

Even vergelijken met de andere partijen: interne conflicten; check, schandalen; check, schofferen bevriende staatshoofden; check, dictatoriale leiders; check. Wat is het verschil dan om mee samen te werken?

Elessir | 15-03-18 | 23:20
▼ 7 antwoorden verborgen

Ik kan veel hebben, LG, maar nu word ik lichtelijk onpasselijk. #juncker=sogross

NecroSister | 15-03-18 | 18:28

LuckyGirl | 15-03-18 | 18:20
Vooral omdat je dan Zimmertrans moet aftrekken en over zijn eikel moet aaien.

miko | 15-03-18 | 18:34

Als hier geen strafrechtelijke vervolging op volgt is het wat mij betreft tijd om die Bastille te bestormen en tot de grond af te breken.

Abject | 15-03-18 | 18:48
▼ 3 antwoorden verborgen

Poesmobiel | 15-03-18 | 18:34:
Gaysafe (altijd anaal) maar liever met wat zand in de vaseline.
En wat lippommade om die eeuwige shellshockgrijns van Rutte niet te laten kloven.

LuckyGirl | 15-03-18 | 19:18

Die affiche doet me denken aan het onsterfelijke lied van Bob Bouber: "Ik wil me Donaldukkie terug".

MAD1950 | 15-03-18 | 21:01
▼ 4 antwoorden verborgen

Dan blijkt Nederland maar weinig inclusief.

LuckyGirl | 15-03-18 | 18:04 | 3

LOL om "DENK sluit Nederland landelijk uit".
Maar een bloksnormeter was misschien iets begrijpelijker geweest.

LuckyGirl | 15-03-18 | 18:07

Alleen Geert is dus inclusief want die sluit niemand uit. En Thierry ook niet. Moeilijk.

Mark Verheijen | 15-03-18 | 18:07

@LuckyGirl | 15-03-18 | 18:07 |
Volgende handige hulpmiddel zal dan inderdaad de bloksnor-o-meter moeten zijn.

Mark Verheijen | 15-03-18 | 18:11

Mosterd, kun je niet gewoon een stemadvies geven?

Mark Verheijen | 15-03-18 | 18:03 | 4

Democratie: ‘demos’ = volk + ‘kratein’ = heersen, regeren.
Dit dus 'ns gaan toepassen ipv. op liegende, zakkenvullende poppetjes stemmen.

vliegende knorrepot | 15-03-18 | 18:18

Gewoon stemmen op een partij die niemand uitsluit... lol

Rene046 | 15-03-18 | 18:57

met andere woorden die het aandurft in discussie te gaan met andere partijen.

Rene046 | 15-03-18 | 18:57
▼ 1 antwoord verborgen

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl