Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Bekende Belgische verslaggever gaat verder als vrouw. Tijd voor wat Nederlanders

Petra Ruby de Vries

Petra R. de Vries. Erika Mouthaan. Jentina Small van Gangelen.

Karel-Ivan Tensen. Jeanet Brandt Corstius. Patrick Brard. Patrick Paay. Carla Boszhard. Georg Verbaan. Rosalie Veelo. Jenny de Mol. Luca de Mol. Ibrahim Moors. Balthazar Barend. Wilfrederieke Genee. Johanna Derksen. Maaike de Boer. Mathilde van Nieuwkerk. Evert Jinek. Berend Maasland. Martine Krabbé. Philippe La Lau. Janneke de Hoop. Ria Brandsteder. Rox Trip. Gerri Eickhof (ja dat blijft gewoon zo). Lambert Rense. Nicolas Kluijver. Walter van Dijk. Paula de Leeuw. Cornelia Heuckeroth. Nicolaas van Dam. Fiep Wester. Petra Jan Rens. Gertrude Hiemstra. Silvijn Simons. Arjenny Lubach. Joke Kelder. Lucas van Lexmond. Jasmijn Loman. Koningin Willem-Alexander. Adelbert Brantsen. Floris Dessing. Maikel Tweebeeke. Henriëtte Schut. Grietje Starreveld. Mark Elsinga. Bo van Erven Dorens. Wilhelmina Gerstanodingesowitz. Dion Stax. Hubertina Tan. Joanne van den Heuvel. Albertine Verlinde. Hicham Reijn.  Geraldine Joling. Gerard Kemper. Heike Hueck. Helen Huisman. Taco Jess. Antal Jansen. Laurens Verster. Fatima Ilgun.

Terwijl de Amsterdamse politieke splinterpartij Brokkel-1 loopt te roeptoeteren dat Nederland zo'n onverdraagzaam pleurishol is, stapte een grensje lager de bekende en dappere Belgische televisiejournalist(e) Boudewijn Van Spilbeeck gewoon over van het mannentoilet naar het vrouwentoilet. In Amsterdam was dat helemaal niet nodig geweest dus de hoogste tijd voor wat overstappers op de Nederlandse velden. Kom maar door & LIVE bij DWDD-GHBT+.

Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Werkelijk, wat ben ik blij dat ik al mijn hele leven lekker in mijn (inmiddels iets te ruime) vel zit.

BlowingBubbles | 02-02-18 | 15:17

Ach gut, vrouwen van 50+ met een lekker kort pittig en grijs kapsel gaan toch steeds meer op mannen lijken incl. snor. Dus die vent doet alles voor niks. Hij had er gewoon als man kunnen blijven uitzien en hij hoeft dus alleen maar zijn gedrag aan te passen zoals dwars door VI heen lullen en zitten zeiken over de kleur van de gordijnen of lekker labiel uit de hoek komen en dan was'ie klaar geweest.

Pete_1968 | 02-02-18 | 12:23

t'Lijkt wel een vent. Oh wacht......

Teddy-Ruxpin | 02-02-18 | 11:06 | 1
-weggejorist-
hartjechloride | 02-02-18 | 15:10

Mijn moeder zegt... het eind der tijden is nabij ...! Ik denk dat ze aardig in de buurt zit..

Ja, dus?

Als je dat leuk vind, doe je dat toch? Snap niet waarom daar zo'n getoeter over moet zijn. Behalve natuurlijk als je als speciaal gezien wil worden...

Leyrann | 01-02-18 | 19:08 | reageer

Het ging er geloof ik meer om dat zijn collega's zo open minded waren. Hoewel sommigen van zijn directe collega's nogal krampachtig overkwam op mij.

nikolaos | 02-02-18 | 09:50

Ik heb ooit óók het gevoel gehad in het verkeerde lichaam te zitten. Maar na een minuutje stug doorpompen was dat gelukkig snel voorbij....

De Literator | 02-02-18 | 09:37

Freak.
Zieke mensen moeten bedelen voor een behandeling,ouderen liggen in hun eigen pis, maar dit soort nonsens betalen we met zijn allen.
Gadverdamme.

Mather | 02-02-18 | 09:09 | 3

Wat mij betreft heb je volkomen gelijk.

Rest In Privacy | 02-02-18 | 09:12

En dat soort freaks lijken er steeds meer te komen.
Hoe zou dat nu komen?

D-Fens_1963 | 02-02-18 | 09:30

M'n gedachten bij dit soort nieuws gaan altijd uit naar die arme holbewoners, bataven, romeinen, middeleeuwers, goudeneeuwers enzovoorts.
Wat moeten zij zich beperkt hebben gevoeld, alsmaar bezig met overleven en nog maar eens overleven, geen tijd hebben om je af te vragen of je nou misschien wel veel liever een vrouw zou willen zijn, een medische wetenschap die hooguit bezig was met ziektes genezen en een sociaal vangnet enkel om de aller armste stumpers van de hongersnood te behoeden. Zij zouden vast en zeker een sprongetje van geluk hebben gemaakt als ze wisten wat er in 2018 allemaal mogelijk was!

Bert Konterman | 02-02-18 | 09:01

k (vrouw) heb niets tegen een man die zich vrouw voelt en ervoor kiest om als vrouw verder door het leven te gaan. Waar ik mij bijzonder aan stoor is dat de ex-heren zich totaal op het uiterlijk storten, van pruiken, make-up, rokjes en pumps tot gelakte nagels aan toe, inclusief vrouw-bewegingen die me altijd doen denken aan "domme gansjes movements".

Nu ben ik geen manwijf of linksdeuger maar een vrouw is ook vrouw in een spijkerbroek, met kort haar, zonder make-up of gelakte nagels. Om vrouw te zijn hoef je niet iedere dag als een "kerstboom" rond te lopen. Maar de ex-heren tonen steevast alle stereotypen over de vrouw als het "domme blondje". Alsof het uiterlijk het zich vrouw voelen bepaalt. Waarom moet dat altijd zo opgedirkt?

Ik begrijp niet dat er geen enkele vrouw is die daar iets over zegt. Prima, de ex-man wordt omarmt en de vrouwen vinden het geweldig. Maar op de manier hoe ex-mannen zich presenteren, zeggen ze ook hoe blijkbaar de norm is aan welke uiterlijke criteria je als vrouw moet voldoen om als vrouw te verschijnen. Als je ze hoort praten zijn ze altijd met uiterlijk bezig, kleren, make-up, tot borsten aan toe.

Sorry hoor, maar ik als vrouw hou er ook van om me op te dirken en ik sta ook graag voor de spiegel mijn gezicht te schminken, maar ik loop ook graag casual in slobbertrui en jeans. Er zijn massa's vrouwen die zich erg vrouw voelen zonder een dikke laag make-up en met een klein A-cupje.

Nogmaals, ik heb er niets op tegen dat een man zich laat ombouwen tot vrouw omdat hij zich vrouw voelt. Maar iedere dag je opdoffen met pruik, make-up, nagellak, panty's en pumps, dan geef je ook een verkeerd signaal af over wat de man denkt dat een vrouw tot vrouw maakt. Een vrouw is meer dan dat uiterlijk vertoon. Op deze wijze wordt een totaal verkeerd beeld gebracht, een van dat een vrouw alleen maar bezig is met haar uiterlijk. En ik dacht dat de vrouwen zo bezig waren met emancipatie en het zich ontdoen van de stereotypen!?

Desondanks wens ik Bo veel succes, misschien dat zij een bijdrage is in de vrouwenemancipatie en ook eens in spijkerbroek, slobbertrui, zonder make-up, sjaaltjes, gelakte nagels op tv. komt.

Louise-in-de-pels | 02-02-18 | 08:59 | 6

De ex-heren die niet tekeer gaan met pruiken en dikke lagen make-up, die herken je gewoon niet als ex-man omdat ze eruitzien als een doorsnee vrouw.

Maar bij een man van 58 zie je de oude mannelijke trekken er sterker doorheen, dan wanneer iemand al op z'n 20e hormonen neemt en zich laat opereren. Dan ziet niemand dat het ooit een jongen was.

Angelina-a | 02-02-18 | 09:43

Ik weet het niet zo net. Je kan gelijk hebben, hoor. Er zijn zeldzame gevallen waarin een foetus met XY chromosomen - dus genetisch een man - een afwijking heeft waardoor het ongevoelig is voor mannelijke hormonen en daaruit groeien kinderen die iedereen als meisje ziet, en die *zelf* ook niet beter weten dan dat ze vrouw zijn.

Maar bij veel zie je toch "iets".

omanders | 02-02-18 | 10:04

Omdat zij zich vanuit hun man zijn waarschijnlijk herinneren dat wij mannen het liefst een goed verzorgde vrouw zien met niet al te kort haar..... Ze toveren zich zelf om tot een dame die ze in het verleden zelf zouden doen. Denk ik.

BlowingBubbles | 02-02-18 | 15:21
▼ 3 antwoorden verborgen

Decadentie en vrijheid het blijft een dunne lijn.

Ivor Biggun | 02-02-18 | 08:54

Iedereen moet doen wat hij/zij leuk vind, maar ik blijf het vreemd vinden dat een man met vrouwenkleding aan een vrouw genoemd wordt of als over diegene gesproken wordt met het woord haar of zij.

lex8310 | 02-02-18 | 08:31 | 1

Ik krijg het ook niet over mijn lippen, eerlijk is eerlijk. Ze mogen van mij alles doen hoor, maar ik kan me niet inleven. Als je met een piemol geboren bent, dan ben je een man. Zo is t nu eenmaal.

BlowingBubbles | 02-02-18 | 15:25

Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik vind het allemaal achterlijk dat transgender gedoe.
Als je vroeger niet tevreden was over je geslacht en kon je er niet mee leven ging je op het spoor staan.

Rest In Privacy | 02-02-18 | 08:11 | 4

Nee, ik leer mijn kinderen dat als je een geslacht verandering ondergaat je in sommige kringen als een held wordt onthaald.

Rest In Privacy | 02-02-18 | 08:35

Tja dat was vroeger. Ze zag er gisteren gelukkig uit bij DWDD maar is dan wel in de gelukkige omstandigheid te leven en werken in een milieu dat dit tolereert en zelfs toejuicht. Maar dat memoreerde ze zelf ook.

Simon_GS | 02-02-18 | 08:46

Dus? Vroeger kreeg u ook de kanker van 7 dagen in de fabriek staan. Alsof dat ook beter was

menage | 02-02-18 | 09:02
▼ 1 antwoord verborgen

Man, sommige hier zijn dus schijnbaar minder pro Gay als ik dacht. Heeft een moslim hem nog niet aangevallen, dan kan iedereen hier van hem houden

menage | 02-02-18 | 08:05 | 3

Gay is hier niet aan de orde. En verder kan je ook in Iran sex change operaties doen onder goedkeuring van de geestelijk leiders.

Simon_GS | 02-02-18 | 08:49

Gaylbgt++\__ dan. Gaat er neer on dat meneer/mevrouw geen hond kwaad doet, en toch op een bak haat kan rekenen, want dat is nodig en helpt.

menage | 02-02-18 | 09:00

Haha, ja dan slaat het vast opeens om naar: "Die nare moslims slaan onze transgenders in elkaar!" Nu mag ze gewoon nog op het spoor gaan staan.

Beste_Landgenoten | 02-02-18 | 09:37

Girls will be boys and boys will be girls
It's a mixed up, muddled up, shook up world

JTKDM | 02-02-18 | 07:26 | 1

Let a woman be a woman, and a man be a man

Ivor Biggun | 02-02-18 | 08:56

Valt dit onder de basisverzekering en met of zonder € 385.

Onzegrotebroer | 02-02-18 | 06:02

Wat ik niet snap is waarom RTLUnilever steeds maar weer Peter R(ondneuk) de Vries uitnodigt om e.e.a. te duiden. Snappen ze daar bij RTLUnilever dan niet dat het merendeel van het Nederlandse kijkers publiek kots en kots misselijk is en wordt van die notoire rondneuker? O ja en een geslachtsverandering zou een stuk helpen om hem van zijn negatieve image af te helpen!

kippevlees | 02-02-18 | 02:53

niet alle trans zijn meteen SJW, ik zag het topic en (voorheen hen/)haar, petje af! ik zou haar niet doen, en 30min/transraciaal blijft geniaal, maar dit is ook echt en eindelijk kan ik me weer klassiek liberaal voelen ipv mijn andere tendensen die ik voel bij de SJW....

Hemmenaar7 | 02-02-18 | 02:11 | 2

Blijft bij zijn gezin, mag zijn baan houden,etc etc.
Ik heb al wat kerels meegemaakt die op hun 50ste opeens vonden dat ze homo waren, vrouw en kinderen achter lieten en de homo liefde gingen uitdragen.

mr Fawlty | 02-02-18 | 02:18

Een als vrouw verkleedde vent. Zolang je geen werkende baarmoeder hebt blijf je een man. Al laat je je 100 keer opereren. Het zijn vaak heel zielige mensen. Geboren in het verkeerde lijf. Vroeger gepest of misbruikt. Nooit aan een vrouw gekomen. De meest idiote excuses omdat je geestelijk niet kunt accepteren dat je in optie b in plaats van optie a vanuit je vaders zaadbal bent getorpedeerd. En de media, linksmeisjes en Deugvolk vinden het fan-tas-tisch. Weer een diversiteits-aapje erbij! Van mijn part laat je je ombouwen naar Ien Dales naar een Orca en weer terug maar ga niet zomaar eisen dat iedereen je maar respect moet geven, halleluja gaat krijsen en je geweldig vindt alleen omdat je kennelijk op geen enkele andere manier geluk kan vinden. Ga dan eens fijn zielige negerkindjes in Afrika vaccineren o.i.d. Deze mensen (hij/zij/het) hebben meer aan psychiaters dan een kast vol jurken/pruiken en lippenstift.

Alfred1977 | 02-02-18 | 01:23 | 2

Ik begrijp wat je bedoelt en ik vind je reactie leuk/overwogen.
Boudewijn was altijd een integere reporter, hij is ook getrouwd en heeft kinderen. Zijn vrouw blijft gewoon bij hem/haar, de kinderen schijnen er vrede mee te hebben, laat ze toch.
Ik vraag me dan wel af: waarom pas op je 58ste ?

mr Fawlty | 02-02-18 | 02:12

Waarom op zijn 58ste?
Nou, meneer/mevrouw/het zal financieel zijn schaapjes op het droge hebben. Als het verkeerd uitpakte (ontslag) heb je een probleem qua cashflow. Verder heb je met alle Social Media tegenwoordig een prima platform om de slachtofferkaart/ aandacht te trekken. Wat dat betreft is het een echte aandachtshoer en in principe, een vrouw.

Alfred1977 | 02-02-18 | 03:58

Simon Simons (ZEND1) is toch ook journalist geweest?

Watching the Wheels | 02-02-18 | 01:18 | 1

Je zou met je zatte kop zo'n zeikwijf als Petra Rrrrr. de Vries tegenkomen ... Peter R. lijkt hierboven wel een beetje op Edwina Hitler uit Bottom youtu.be/lJnDVSuR2X4?t=9

Watching the Wheels | 02-02-18 | 01:24

Eindelijk. Een journalist met ballen.

Abject | 02-02-18 | 01:03 | 1

Hoezo gaat verder als vrouw?
Ooit ongesteld geweest en nu last van menopause dank zei een reeks dure operaties? Hersenen als een vrouw? KInderen gehad? Gebaard met pijn?
Sorry, maar ik laat me als vrouw niet zo maar mijn biologische identiteit jatten door de overheid en wat vleesarchitecten.
Noem het ladyboy zoals de Thai het doen of zoek een ander label voor de derde sex, want een letter verzameling is ook niet fraai.

MistaRazista | 02-02-18 | 00:51 | 3

Bravo!

HypoPseudo | 02-02-18 | 07:04

Tja Matthijs van Nieuwkerk was gisteren te bescheten om te vragen naar de sex change onder de gordel. Maar het gevoel vrouw te zijn zit blijkbaar al jong in de hersenen zoals de Vlaming heeft uitgelegd.

Simon_GS | 02-02-18 | 08:54

@MistaRazista
PMS?
Misschien houden daarom zo veel mannen van transseksuelen of shemales.
Wel de borsten, maar niet de PMS en emotionele driftbuien.

Angelina-a | 02-02-18 | 10:36

Vroeger : psychopaten gingen in het leger, homo's werden priester en transen klommen op de scène.

ivanhoe bergs | 02-02-18 | 00:46

Ik wil een cloaca.

Stompe_Loeres | 02-02-18 | 00:23

Ik ken hem niet, maar wens haar veel succes!

Oepsie1234 | 02-02-18 | 00:19 | 1

Ik ken hem ook niet, ik wens hem dan ook helemaal geen succes.

D-Fens_1963 | 02-02-18 | 01:19

Prima dat ze dit heeft gedaan en prima dat ze d'r baan mag houden.

Rest In Privacy | 02-02-18 | 00:10

Ik ga dat soort transformatie niet veroordelen of beoordelen, maar is het nodig omdat publiekelijk te maken, nee, zie ik het nut niet van in!

vluchtelingallergie | 02-02-18 | 00:01 | 1

Ze was al een publiek figuur..

Rest In Privacy | 02-02-18 | 00:10

Als dat ding ontslagen wordt kan ze altijd nieuw emplooi vinden op de markt als de vrouw met de baard. In het circus kan ook.
wat een freak.

Ongeblustekalk | 01-02-18 | 23:31 | 1

Nee, gij bent knap met al dat mos tussen je tanden!
Brrrrr.

Gravin v Kippenbouth | 02-02-18 | 00:18

Vandaag bij dwwd een manwijf, morgen zitten ze daar weer de tijd terug te draaien met het promoten van middeleeuwse shite uit het midden oosten, en waarom iedereen aan de handgrannat en ak-47 moet, behalve De Nederlander zelf, uiteraard. Verder zal het mij aan mijn reedt roesten, je koopt er geen droog brood voor, en je kan er verder geen peil op trekken, het is keloel van nul of generlei waarde, dat dan weer wel.

De Briemusketier | 01-02-18 | 23:22

Nu dacht ik dat we in tijden leefden waarin een man zich best wel vrouwelijk mag gedragen. Dus ik zie niet waarom het vol spuiten met hormonen en het wegsnijden van vitale delen een vooruitgang zou zijn. Wat ook nog grote kosten met zich meebrengt. En langdurige medicatie. HEEL kunstmatig allemaal.
Nooit goed, zoveel kunstmatigheid.
Maar je kunt er mee scoren in de linkse kringen; dat zal zeker bijdragen aan deze decadentie.

marjen | 01-02-18 | 23:22

Lange carrière gehad. Veel respect van collega's.
En dan ga je lippenstift en een pruik opzetten.
koekkoek.

Vrouwtje_haram | 01-02-18 | 23:19

Nieuwslezer wil als vrouw op de buis.
Nou. Ja. Waarom is dat nieuws?

kloopindeslootjijook | 01-02-18 | 23:17

Wat mensen met zichzelf uithalen kun je ze niet verbieden. Maar moeten wij dat nu echt allemaal weten? Ik zat per ongeluk net naar de BRT te kijken toen dat nieuws over die omgebouwde omroeper kwam en ik vond het heel onprettig om naar te kijken.

JvanDeventer | 01-02-18 | 22:58 | 1

Wacht maar tot je weet wat het allemaal kost!

Linkse allergie | 01-02-18 | 23:04

In elk geval heeft deze vent een goed werkend haargroeimiddel.

HaatbaardKnipper | 01-02-18 | 22:58

Ik gun haar het geluk van harte. Ik weet hoe het is om in het verkeerde lichaam te zitten. Ik had in dat van Doutzen Kroes moeten zitten.

Linkse allergie | 01-02-18 | 22:40

Ik was een in het AMC bij een KNO-arts vanwege mijn toenmalige hobby.
Er was daar ook een grove man/vrouw die vermoedelijk de neus wilde laten veranderen.
Mijn hemel, je kan ook een beetje pech hebben. Een grotere haakneus zag ik zelden...

bitterpete | 01-02-18 | 22:31

Vermoeiend.

bft | 01-02-18 | 22:21

Waarom is dit nieuws? 20 jaar geleden keek niemand hier van op. Nu moet opeens iedereen er wat van vinden om zo wat interessants te kunnen zeggen op social media.

Rest In Privacy | 01-02-18 | 22:10

Wat zou die Mouthaan een godsgruwelijk lelijk wijf zijn zeg... Doe maar niet!

Lompiedompie | 01-02-18 | 21:42 | 1

Ik weet niet wat erger is op tv..... een gruwelijk lelijk wijf of een dik mongooltje.

Linkse allergie | 01-02-18 | 22:38

Een beetje lippenstift en een pruik... Van ouwe lul naar geile MILF.
Rapper Sjors wil u vast wel doen.

RickyLaRue | 01-02-18 | 21:38

Die foto is trouwens net Peter R. de Vries on a drag-night.

pendajo | 01-02-18 | 21:36

Met tussen de benen een grote richtmicrofoon.

Goedverdoemme | 01-02-18 | 21:35

Ik ken deze beste man/vrouw niet. Ik wens hem/haar veel succes.

BozePaarseMan | 01-02-18 | 21:28

Als de pers/media zelf het nieuws wordt, is het heel erg mis in de lage landen.

bodypoppin | 01-02-18 | 21:23

Alexandra Peggold. Met de rode lichtjes in haar penthouse. Zou me niet eens verbazen in zijn kast.

Kamervraag | 01-02-18 | 21:19

Hij gaat niet verder als vrouw. Hij gaat verder als vent met een pruik en make-up. Je bent vrouw als je de onderdelen hebt om kinderen te baren

manke_ooievaar | 01-02-18 | 21:16

Petra R. de Vies?

Slipsnifter | 01-02-18 | 21:13 | 1

Die is viessssssss, Patrick.

Slipsnifter | 01-02-18 | 21:13

Ik weet het nog niet, je ziet tegenwoordig steeds vaker vrouwen met een brede vierkante kaak met een kuiltje erin. Tegenwoordig kijk ik altijd even extra, is dat wel echt een vrouw? Het is verschrikkelijk, zelfs Pia Dijkstra geloof ik niet meer.

Androkles | 01-02-18 | 21:12

Dat dit soort diffuus-geslachtelijke aberaties zich ongeremd manifesteert in de media is het gevolg van de omstandigheid dat het vrije decadente westen A.D. 2018 voor de ene helft bestaat uit excibitionisten en voor de andere uit voyeurs. Er is sowieso genoeg bizars te zien. Zo zag ik eens twee beren ongegeneerd broodjes smeren, an sich een wonder. Ja, inderdaad, ik stond erbij en keek er naar. Meer kon ik niet doen. Ieder zijn meug.

isitsoornot | 01-02-18 | 20:59 | 4

@gelukzoeker Enkel op uitnoging.

pendajo | 01-02-18 | 21:47

*uitnodiging*

pendajo | 01-02-18 | 21:49

@gelukzoeker
Ik enkel op uitdroging.

Slipsnifter | 02-02-18 | 01:12
▼ 1 antwoord verborgen

De techneuten zijn een stelletje luie flikkers. We hadden allang een inplugbare kudt danwel leuter in de webshops kunnen hebben. Of van die geavanceerden met dubbele bediening. Zodat je doordeweek het mannetje kunt spelen en in het weekend het vrouwtje of beiden en dat zelfgs op je eentje. Ook handig voor de twijfelwijven die het bestelde weer terug sturen omdat de maat toch te klein uitviel. En vanwege de voorbreiding voor de plugin heb je dan al meteen je edele delen gedoneerd en zou je zelfs kunnen vragen om te mogen toekijken als die van jou opnieuw in gebruik zijn.

Breinbrouwsels | 01-02-18 | 20:54 | 3

#toemie
Doe FF normaal, ze hebben het hier over lullen poetsen.

Breinbrouwsels | 01-02-18 | 20:56

Breinbrouwsels -- Blijkbaar weet jij het nog niet ,maar waarom denk jij dat de halve zandbak en de hele sahara hier ingevoerd word ,de moderne dames willen gewoon wat zwaarder geschut met grote ballen en super klabanussen om in hun bek spuiten en na gedane klus nog eff lekker van top tot teen wasborstel schoon te zeiken.

gelukzoeker | 01-02-18 | 21:03

@gelukzoeker
Er zijn inderdaad vele moderne dames (m/v/x) die graag vroeger naar Afrika togen met een vriendin als getuige dat ze zich niet door 5 jongens met 32 cm lieten doen en daar stevig voor betaalden. Kom es langs zeiden ze dan tegen die dobberneukers als je in de buurt bent. En daar zijn ze dan.

Breinbrouwsels | 02-02-18 | 21:17

Een brein gaat met het lichaam aan de haal en besluit dat het van het tegenovergestelde geslacht is als hoe het geboren is. Superorigineel en opzienbarend. Kom er over vertellen in een talkshow. Waarom stappen mensen nooit over de soortgrens heen? Waar is de vrouw die denkt dat ze een kameel is?

RickTheDick | 01-02-18 | 20:50

Blijf het vreemd vinden dat dit in NL als groot nieuws wordt uitgepakt.
Ik neem het ter kennis geving aan. Prima toch?

Gerf | 01-02-18 | 20:42

Zolang 99.9% van de mannen nooit bewust een relatie met een lulkut (of is het kutlul?) zullen aangaan, zullen transgender "vrouwen" nooit gelijk zijn aan echte vrouwen. (als daar al twijfel over mocht bestaan).

geenspam | 01-02-18 | 20:40

Twijfel nou ook sterk mij zelf ,ben uiterst tevreden met het gebouw waar ik deze strontplaneet rond gestruind en onveilig gemaakt heb,zal maar eens bijeen zielenknijper langsgaan want dit kan niet veel goeds betekenen in deze onzekere sombere tijden .

gelukzoeker | 01-02-18 | 20:39

HIJ lijkt me meer een Bo D(e)rek

botbot | 01-02-18 | 20:38

En zijn vrouw wil nu naar man worden omgekat. Wat een armoe...

Pedronegro | 01-02-18 | 20:37

Ben er wat laat bij ,maar Gwendolijn Rukker al gesignaleerd?

gelukzoeker | 01-02-18 | 20:32 | 2

En wat is een handicap?. Je lul achterna lopen is er ook zo 1. Het is net als koken, duizend mensen, duizend smaken :)

Rest In Privacy | 01-02-18 | 21:30

Sorry!
*Gooit comment naar beneden!*

Rest In Privacy | 01-02-18 | 21:31

Het zal wel politiek correct zijn.
Of het zal wel politiek incorrect zijn.
(dat wisselt nogal per persoon)
Maar ik vind die verbouwde mensen griezels en zielig.
Is er niet 'n veel hoger percentage onder die verbouwde mensen, dat juist ná hun verbouwing ze er achter komen, dat hun ongelukkige gemoed eigenlijk helemaal niet veroorzaakt werd door 'geboren zijn in 't verkeerde lichaam'.
En dat 't probleem uit hele andere hoek kwam.
En dat ze er niet uitkomen, na 't verlies van hun idee, dat hun identificatie met de andere sekse de reden zou zijn voor hun gedeprimeerde 'spleen'.
En dat 't (hij/zij/het) daarna 'n verhoogde kans heeft op zelfmoord.
Je moet maar de pech hebben niet als de meerderheid geboren te zijn als gewone simpele hetero.
Oja, dat wordt ook al 'bezwaarlijk', gevonden aan spreken over verbouwende transgenders; dat 'alles' wat geen hoera-sfeer heeft rond homofilie / lesbisch en al die nadere seksuele afwijkingen; dat 't direct verderfelijke homo-haat of zo zou zijn.
Maar het moet gewoon gezegd kunnen worden; homofilie is een handicap.
Niet als moreel waardeoordeel.
Maar gewoon om de feitelijk-biologische functionaliteit.
Want hetero houdt in; dat de lustbeleving en de voorplanting synchroon blijft lopen. En homo houdt in, dat dezelfde geslachtsorganen niet in staat zijn tot verwekking van nakomelingen. Domweg, omdat een anus niet is ingericht voor zwangerschap. En zonder zwangerschap ontstaan er geen kinderen. Toch?
Snap je dat nou (?), dat homo's maar in hun geestelijke toestand van 'denial' blijven; dat zonder baarmoeder en zo, het 'n handicap is om kinderen te krijgen.
Maar tegen beter weten in, blijven homo's ageren tegen elke vermeende vorm van meeleven met hun handicap. Jammer.
Wij wensen de gecompliceerde belevingswereld van al die A t/m Z mensen veel sterkte toe met hun handicap.

Der Paulie | 01-02-18 | 20:32 | 11

U verwart 'gehandicapt' wellicht met 'afwijkend'. Afgezien van het ontstaan van homoseksuele gevoelens door gebeurtenissen (al dan niet goed of slecht) is homoseksualiteit biologisch aantoonbaar en ja het klopt dit is 'afwijkend van de norm', zoals de natuur is en werkt. Maar zeker geen handicap. Het siert u niet deze mensen als zodanig te betitelen. Troost u, de natuur maakt meer hetero's dan homo's, dit om de soort in stand te houden. Maar dit wist u vast. De aarde is geen 5000 jaar oud zal ik verklappen

letopuwzaak | 02-02-18 | 01:23

En wanneer je er dus vanuit gaat dat de natuur werkt met 'afwijkende' patronen is het vóorkomen van homoseksualiteit dus compleet normaal

letopuwzaak | 02-02-18 | 01:27

letopuwzaak | 02-02-18 | 01:27
Het is woordgevoeligheid temidden van vele anderen met woordgevoeligheid.
Ik persoonlijk, maar ja, wie ben ik om scheidsrechter te zijn (?), zou het veel kwetsender vinden, als een homofiel een mens met een afwijking genoemd wordt. Ik vind 't veel empathischer, een homofiel een mens met een handicap te noemen. Want in de wereld van de gehandicapten is het norm, (is waardeoordeel, ik weet 't), dat gehandicapten niet gediscrimineerd moeten worden, maar juist geholpen (voor zover als mogelijk).
Terwijl bij mensen met een afwijking er al gauw een veroordelende (ook waardeoordeel) opvatting is, dat iemand 'verweten' (schuld en zo) kan worden, afwijkend te zijn, of zich afwijkend te gedragen.
Kortom; 'afwijking' door homofilie klinkt mij veel negatiever in de oren dan 'gehandicapt'.
Ik spreek juist geen waardeoordeel uit. Op geen enkele manier. Ik spreek slechts over gehandicapt zijn door functioneel biologische feiten.
Volgens mij 'mag' dat waardevrij.
Zoals je ook waardevrij kunt zeggen, dat zwaartekracht bestaat, en dat je altijd moet oppassen, niet te struikelen en zo.
Maar zoals gezegd, de homofiele medemens is zó geobsedeerd door 'de preoccupatie op detecteerbare minder gewenste intenties bij anderen, dat vele homo's alleen nog maar 'hoera, hoera', en 'geweldig-zo' kunnen verdragen. En kijk, dat is echt overspannen en overdreven; homo's moeten als gelijkwaardigen aan anderen ook kritiek kunnen verdragen zonder in de slachtofferrol te verkrampen. Daarom blijf ik homo's zijn gehandicapt zeggen; om homo's te laten wennen aan 't verschijnsel, dat er iets over hen gezegd kan worden wat niet als 'hoera, hoera' klinkt, maar toch 'gewoon' mag.

Der Paulie | 02-02-18 | 16:11
▼ 8 antwoorden verborgen

Wat is dat toch, dat zo uit de kast komen in de media. Waarom moet iedereen het weten? Heb je goedkeuring nodig? Applaus? Bevestiging misschien? Twijfel je en / of moet je jezelf of iemand anders overtuigen dat het goed is? Ik snap het niet. Wat kan de rest van de wereld (het) schelen.
Doe lekker wat je wilt. Leef hoe je wilt, als man of als vrouw. Whatever suits you the best. Leef je leven. En veel geluk gewenst.

J. Jarig | 01-02-18 | 20:30 | 2

Dit mens is een journalist, komt geregeld in de media, dus dan is het niet vreemd dat er aandacht aan de verandering wordt geschonken! Het zou raar zijn als er geen aandacht aan wordt besteed...

JI-HAAT | 01-02-18 | 20:53

JI-HAAT ---Ja maar het zou toch ook wel eens leuk zijn als er eens iets van totaal van den pot gerukt ,weer eens iets naar het normale getrokken zou worden ,in dit bizarre sombere ongecontroleerde mongolen tijdperk.Bedoel maar als je nou toch overal aandacht aan wilt besteden kan het ook wel eens iets normaals zijn.

gelukzoeker | 01-02-18 | 21:36

Moet dat nou allemaal, die denigrerende reacties? Kom op, het is een moedig besluit van iemand die in een verkeerd lichaam is geboren.

hoogstetijd | 01-02-18 | 20:26 | 4

Vindt je dat echt, een moedig besluit?

lanexx | 01-02-18 | 21:00

hoogstetijd--Ook plannen in die richting neem ik aan?

gelukzoeker | 01-02-18 | 22:00

Nee, geen plannen in die richting. Dom, onnadenkend gelul. Mijn punt is dat ik me stoor aan het onnodig belachelijk maken van mensen. Goedkope humor van achter het toetsenbord.

hoogstetijd | 01-02-18 | 22:29
▼ 1 antwoord verborgen

Fabiola was beter geweest i.p.v. BO.
Voor de niet begrijperts: King Boudewijn en Queen Fabiola.

JDPauw | 01-02-18 | 20:25 | 1

Fabiola was toch al een kerel?

Mark Verheijen | 01-02-18 | 20:25

Hoe een lelijke vent kan veranderen in een lekker wijf

IndoFortuyn | 01-02-18 | 20:23 | 2

Geen basispakket met vergoeding voor een bril?

Mark Verheijen | 01-02-18 | 20:28

IndoFortuyn -- Ja maar nou nog als je op karwij moet met zo n ja hoe noem je dat nou nog met en serieus gezicht? Hou mij maar in lijkt me het beste.Verkeerde lichamen geloof ik niet in ,wel in heel vreemde onnavolgbare brainweefsels.

gelukzoeker | 01-02-18 | 22:07

Arme man, heeft zich gek laten maken door al dat LBGT gezeik van de laatste jaren ,en dat op zo'n leeftijd. Ziet er niet uit. Belachelijk.

Zwizalletju | 01-02-18 | 20:21 | 2

En straks realiseert hij zich wat hij zichzelf heeft aangedaan en moet alles weet teruggedraaid c.q. teruggenaaid worden.

Mark Verheijen | 01-02-18 | 20:25

@Mark Verheijen | 01-02-18 | 20:25
Dat weet ik niet hoor, er staat alleen " krijg ik hormonentherapie en zijn verschillende vervrouwelijkende ingrepen gepland." niet dat ie hem er af laat halen en omkeren , of weet ik wat ze zich zelf laten aandoen.

Zwizalletju | 01-02-18 | 20:32

Voor een vrouw wel redelijj fantasieloos. Van Boudewijn naar Bo. Dat soort afkortingen kun je normaal toch beter aan de man overlaten.

TisNieZoMoeilijk | 01-02-18 | 20:18

Modeverschijnsel. Mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen om gelukkig te worden.

Graaisnaaiert | 01-02-18 | 20:17 | 1

Ja, maar ze worden het niet, toch triest!

lanexx | 01-02-18 | 21:01

Die vent heeft gewoon een akkefietje gehad binnen de omroep aldaar. Als kerel kon hij niet de #metoo kaart trekken maar als vrouw straks wel.

Mark Verheijen | 01-02-18 | 20:09

*tromgeroffel* Rapper Sjors kom er maar in!

First Contact | 01-02-18 | 20:08 | 2

Rapper Sjorsjina

echtpaul | 01-02-18 | 20:21

Jij wil dat Sjors in jou komt? Waarom dan in hemelsnaam??

Drefbon | 01-02-18 | 23:21

De politieke waan van de dag heeft een gezicht gekregen.

ja,diedus! | 01-02-18 | 20:05 | 1

ja,diedus!-- Ja wie lacht niet die de mensch beziet.

gelukzoeker | 01-02-18 | 22:12

En wanneer wordt hij uh zij lesbo?

ZureJoop | 01-02-18 | 20:05 | 1

Zoet joop --- Heb wel gehoord dat hij zij dan per ongeluk op een natte vaatdoek is gaan zitten ,iets met schrik of zo.

gelukzoeker | 01-02-18 | 22:15

Die transitie van Van Nieuwkerk duurt wel erg lang. Hij twijfelt al 10 jaar of hij zijn laatste 10% man er ook uitgooit.

gestoptmetroken | 01-02-18 | 19:54 | 2

Ik dacht dat ie al een paar jaar klaar was en dat het gewoon slecht opgedroogd was.

Mark Verheijen | 01-02-18 | 20:00

gestoptmetroken--Ja had vanavond ook het idee dat ie die in die richting zoekende was, mag ie wel dat gekke bekken trekken eens afleren.

gelukzoeker | 01-02-18 | 22:17

Het zou niemand zijn opgevallen als Paula de Leeuw het genderneutrale toilet was ingegaan.

Einde van de Domheid | 01-02-18 | 19:53 | 3

Mij niet in ieder geval. Ik heb nog nooit zo'n toilet gezien en bij die vetwants blijf ik uit de buurt.

Mark Verheijen | 01-02-18 | 19:59

Hangt veel rond bij de kindertoiletten.

beau van rtl | 01-02-18 | 20:17

Einde van de Domheid- Zou niet voor mijzelf instaan als paula wat dicht in de buurt zou komen ,bedoel maar zij was ook zgn heel blij want Mijnheer Wilders was dood,en ja dan maak je het mij wel erg makkelijk, dan word ik nogal eens makkelijk boosjes..

gelukzoeker | 01-02-18 | 22:23

Prittina.
Barbarella Nijman

Moeki de Meeuw | 01-02-18 | 19:49 | 1

Pritty lippstift

keestelpro | 01-02-18 | 19:59

Het kan erger dan die Bo van Bilbeek

digibeest | 01-02-18 | 19:46

Het lijkt me niet gemakkelijk om als transgender uit de kast te komen, dus ik wens Van Spilbeeck veel sterkte en geluk in het leven. Hij zal het nodig hebben.

Dr. Vigilante | 01-02-18 | 19:44 | 1

Ja. Ik vraag me af hoe dat op termijn is, is er niet het gevaar van een sociaal isolement. Er mag dan wel gejuicht worden over 'vieze wc's voor iedereen', ik ben toch bang dat de algehele maatschappelijke acceptatie van transsexuelen niet zo heel hoog is. Maar goed, voor iemand die bij VRT werkt ligt dat vast wat anders.

DebraCadabra | 01-02-18 | 20:09

Waarom zou je een vrouw willen zijn? En dan ook nog zonder verdienkut.

Ik zie echt niet één voordeel.

Teleo | 01-02-18 | 19:41 | 8

Accident_Prone | 01-02-18 | 19:59
Neen, je krijgt gratis drankjes van mannen die je willen aanduwen, niet wetende dat je na een paar op te hebben je de kuierlatten neemt. Dàt komt dan wel omdat je een vrouw bent.

Acar_ketimun | 01-02-18 | 20:48

@Acar_ketimun
Zeg me niet dat jij zo’n man bent die denkt dat je een vrouw kunt naaien omdat je d’r een drankje of twee aanbiedt??? Bestaan jullie nog? Als het de moeite waard is blijven vrouwen echt wel hangen hoor.

Accident_Prone | 01-02-18 | 22:25

Teleo --- Nou ja dildootje spelen met diverse maten en modellen, noem zomaar wat.Mogelijkheden zijn legio in den sex schop tegenwoordig. Zijn ook veel gestoorde malloten die interessant en gek willen doen met een lul op hun rug..

gelukzoeker | 01-02-18 | 22:32
▼ 5 antwoorden verborgen

Mooi toch. Zij is weer gelukkig. Dat kan allemaal nog steeds in West Europa.... ik zeg met klem, nog steeds. Success Bo!

Mark_D_NL | 01-02-18 | 19:40 | 2

Dat ombouwen schijnt in Iran trouwens ook veel te gebeuren...

Jeff Hawke | 01-02-18 | 19:42

Ja, en in THailand. Mooit toch. Je bent wie je bent. En ik her er respect voor dat mensen zeggen fuck you, ik ben dit dus ik ga deze kant op. In nederland loopt 80% va nde bevoling aande leiband va nde NOS en houden hun bek uit schaamte en angst.. Dus hup BO. Ik wil meer Bo's!

Mark_D_NL | 01-02-18 | 19:44

Pittige tante.

koter | 01-02-18 | 19:36 | 1

Ja vind ik ook. Hij heeft wel iets mannelijks. Stoer!

keestelpro | 01-02-18 | 19:54

Is dit niet de vriend van rapper Sjors? Een ding is zeker: voor rapportages uit Molenbeek krijgt hij een mooie hoofddoek van de VRT

Progresievelng | 01-02-18 | 19:33

Dit ik zie Frits Wester niet snel doen.

brutus68 | 01-02-18 | 19:32 | 1

Ik kijk nergens meer van op.

keestelpro | 01-02-18 | 19:54

Toch best wel een radicale verandering.
Waarom niet eerst een tijdje genderneutraal proberen?

keestelpro | 01-02-18 | 19:29

In zijn oorspronkelijke vorm had die vent verdomd veel van Gordon weg, zeg.

Kaltsnautzige | 01-02-18 | 19:28 | 1

In zijn nieuwe vorm ook.

Bloedworstmetuitjes | 01-02-18 | 19:41

En nu meteen parttime werken natuurlijk...

de euro middenweg | 01-02-18 | 19:27 | 1

Nee maar wel zijn/haar/het salaris flink naar beneden.

echtpaul | 01-02-18 | 20:24

Bij het zien van het laatste plaatje dacht ik dat het over Wendy van Dijk ging die in een man werd getransformeerd voor weer een "nieuw format" van Ushi.

Halal gehaktbal | 01-02-18 | 19:26

Een vent zal nimmer een vrouw zijn. Daar kun je tegen opereren, plastisch chirurgeren, hormonen slikken tot je een ons weegt, it ain’t happening!
En dat is maar goed ook.

Accident_Prone | 01-02-18 | 19:26 | 27
-weggejorist-
mexicano + satesaus | 01-02-18 | 21:51
-weggejorist-
mexicano + satesaus | 01-02-18 | 21:55

@mexicano...

In sommige landen kijken ze niet eens naar man of vrouw in een hetero relatie. Soms is het al niet de norm als je niet getrouwd bent. Van mij geen scheve ogen iig wat voor oriëntatie dan ook.
@ JI-HAAT
Ik krabbel niks terug. Man wordt nooit een vrouw en vrouw nooit een man. En homo’s moeten niet uit de kast komen. Zeker niet voor iets wat ik als normaal beschouw. Maar ik heb zo’n gevoel dat wat ik ook zeg, jij er toch voor kiest om mij niet te willen begrijpen. Je naam spreekt boekdelen. Misschien vind jij het belangrijk dat homo’s uit de kast komen, dan kun je ze opspeuren en van de flat gooien JI-HAAT!

Accident_Prone | 01-02-18 | 22:35
▼ 24 antwoorden verborgen

Nou, lekker wijf, hoor.....

Shitting Bull | 01-02-18 | 19:23

Ik kijk vaak en al langer de Belg op de gaapkast, en dit wezen had altijd al een tamelijk verwijfd voorkomen dus dit verbaast me niks. Ach ja, zolang hij er niemand verder mee tot last is (én het de samenleving geen geld kost én zijn eventueel minderjarige kinderen erdoor niet helemaal van het padje raken...) is er toch niks mis met dit soort hobby's? Maar goed; dat zijn wel drie belangrijke én's....

Taggart | 01-02-18 | 19:23 | 2

Altijd een sympathieke gast gevonden, zachtaardige uitstraling. Dat was dus die vrouwelijke kant.

Roze_bril_drager | 01-02-18 | 19:40

Verwijfd is in mijn lingo ook niet negatief. Het lijkt me op basis van oude presentaties inderdaad ook een sympathiek persoon.

Taggart | 01-02-18 | 19:47

OT: hoorzitting met bobo's van Shell, Exxon en NAM: bloedstollend! Groot verschil in benadering Exxon versus Shell. Was te volgen op NOS-politiek, maar werd gewoon afgekapt! Weg stream. Niet verder meer te volgen dus.

Wobbelplatte | 01-02-18 | 19:20 | 4

Zat ook te kijken, waarom werd dit afgekapt. Is er een Groninger door het lint gegaan ? Je mag ervan uit gaan dat ze het met voldoende vertraging uitzenden om op tijd te kunnen stoppen als er iets gebeurt.

Roze_bril_drager | 01-02-18 | 19:34

Op TV keek ik, dus het lag niet aan je stream.

Roze_bril_drager | 01-02-18 | 19:36

Zou inderdaad kunnen dat iemand door het lint is gegaan. Jammer dat GS dit niet op de voet volgt. Wat kan mij die gekke belg schelen; de discussie over het Gronings gas heeft een hogere prioriteit lijkt me.

Wobbelplatte | 01-02-18 | 19:44
▼ 1 antwoord verborgen

In plaats van aanmoediging heeft die man behoefte aan professionele hulp.

aight.. | 01-02-18 | 19:20 | 3

Lijkt er meer op dat jij professionele hulp nodig hebt.

Gulliver | 01-02-18 | 19:45

@aight.. | 01-02-18 | 19:20 |
Het heeft net professionele hulp gehad. Of doen ze dat omkatten gewoon in een gehuurde garagebox?

Mark Verheijen | 01-02-18 | 19:53

Ik denk dat deze vrouw de nodige begeleiding al heeft gehad, want hormonen om tieten te krijgen krijg je niet zomaar toegediend.

I.P standing up | 01-02-18 | 19:55

Heeft iemand al de opmerking gemaakt dat hij hem-haar-het zou doen?

leef!! | 01-02-18 | 19:18 | 4

Dat werkt niet.

Als ík, met de aanvankelijke overtuiging dat ik een wijf doe achteraf te weten kom dat het oorspronkelijk een vent was, zou ik mijn schouders halen; so be it, was lekker.

Als ik daarentegen die wetenschap van tevóren zou hebben, zou ik ervoor bedanken.

HypoPseudo | 01-02-18 | 19:30

Vraag het even aan rapper Sjor. Of die ene reaguurder die alles met een hartslag zou doen.

Osdorpertje | 01-02-18 | 19:33

Waar is Parsons gebleven?

Gulliver | 01-02-18 | 19:46
▼ 1 antwoord verborgen

Och, ik ben hybride. kan alle kanten uit waaien.

McMarx | 01-02-18 | 19:17 | 2

Meanderen heet dat ook wel.

Mark Verheijen | 01-02-18 | 19:51

"Meanderen heet dat ook wel.
Mark Verheijen | 01-02-18 | 19:51 |"

Al meanderend door het leven. klinkt best wel lekker. Ga nu maar eens meanderend een trappist drinken en wuif meanderend met mijn hand naar alle reaguurders.

McMarx | 01-02-18 | 21:12

Gefeliciteerd. Nu zijt ge een Matthijs van Nieuwkerk lookalike.

keestelpro | 01-02-18 | 19:16 | 1

LOL. Ook 't eerste wat ik dacht; Bo? Ik vind het eerder een Matthijs.

PureYak | 01-02-18 | 19:27

Go Bo!

Naomi71 | 01-02-18 | 19:15

Zo'n waslijst aan namen bij elkaar bedacht... Hoe kan het zijn dat je dan Greet vergeet!!?!

Halal gehaktbal | 01-02-18 | 19:14

Ha. Beetje een Memien Holboog.

SDI | 01-02-18 | 19:11

Vroeger geloofde ik er niet zo in maar ondertussen wel. Sterkte.

Bokito ergo sum | 01-02-18 | 19:11 | 1

Aaah, ik begin het een beetje te snappen denk ik. Je moet er in geloven, dat is het. Helaas doe ik niet aan geloven, dat laat ik aan reliegekkies over.

Mark Verheijen | 01-02-18 | 20:04

Of je werkt voor de NPO en staat voor keuze: je laten ombouwen of gezelfmoord op eerste kerstdag (RIP) als voorbeeld voor de rest. Enge dictatuur in aantocht

FerdiFapstra | 01-02-18 | 19:10

Met alle respect, ik laat dit gedoe niet door mijn strot trappen als zijnde dat ik dit verplicht normaal moet gaan vinden. Dat vond ik niets, dat vind ik niets en ik zal het nooit iets vinden.

nope | 01-02-18 | 19:09 | 7

Gelukkig zijn er nog gelijkgestemden... #waanzin

saintinel | 01-02-18 | 20:28

Ook eens!

Elmauro | 01-02-18 | 21:22

Gewoon een psychiatrische patiënt in beeld, meer is het niet.

ivanhoe bergs | 02-02-18 | 00:30
▼ 4 antwoorden verborgen

Ja, dus?

Als je dat leuk vind, doe je dat toch? Snap niet waarom daar zo'n getoeter over moet zijn. Behalve natuurlijk als je als speciaal gezien wil worden...

Leyrann | 01-02-18 | 19:08 | 1

En behalve dat je er in dit land aan mee mag betalen. Ombouwen ies graties, echte ziekte? Krijg de pleuris, of zoals hier gebruikelijk ongezien de typhus.

Mark Verheijen | 01-02-18 | 19:50
-weggejorist-
Denkhetnjet | 01-02-18 | 19:08

Indrukwekkende lijst Geen Stijl!
Overleg hier wijst uit dat Francesco van Jole ook in deze lijst past.

Tilburgse bluf | 01-02-18 | 19:04 | 2

Francesca?

Jos Tiebent | 01-02-18 | 19:19

In een witte string.

Gulliver | 01-02-18 | 19:47

Wordt Asha ten Broeke nu Arjen ten Broeke of Anja ten Broeke?

Steinway | 01-02-18 | 19:03 | 2

Asha ten Rokke. Of Arjan ten Broeke. U mag kiezen.

Graaisnaaiert | 01-02-18 | 20:29

Tweeling ten Broeke ?

lupje | 01-02-18 | 21:00

Hij heeft wel wat weg van Liliane Ploumen. Zou die soms ook? Nee toch!

Osdorpertje | 01-02-18 | 19:03

Een echte Belg laat zijn frikandel er niet afhakken.

Nonkel Frituur | 01-02-18 | 19:02 | 6

@Berbaar: volgens mij is het een poging om vroeger met pensioen te kunnen. De pensioenleeftijd voor vrouwen ligt nog steeds een paar jaren lager.

Nonkel Frituur | 01-02-18 | 19:28

Het blijkt wel weer dat 'god' een grote prutser is, anders hadden wel alleen maar perfecte mensen gehad.

JI-HAAT | 01-02-18 | 19:40

Dit zijn inderdaad niet de organen die je voor je dood wilt doneren.

keestelpro | 01-02-18 | 19:52
▼ 3 antwoorden verborgen

Als ik ooit besluit als vrouw verder te gaan denk ik dat ik mezelf Kees noem.

keestelpro | 01-02-18 | 19:01 | 3

Zoals Kees Flodder?

Accident_Prone | 01-02-18 | 19:29

Nee zoals haar broer, Kees Flodder.

keestelpro | 01-02-18 | 19:30

Zal mij leren de betweterige Alexander Penthouse uit te hangen met m’n snooty gedrag!

Accident_Prone | 01-02-18 | 19:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken