De Groningers. Ze zijn het zat
Landgenoten in de Rest van Nederland, let op uw saeck. En met Rest van Nederland bedoelen we niet alles buiten de Ring 020, maar iedereen die niet door NAM uit zijn krimpgebied wordt getrild.
Die gaskraan gaat dicht namelijk. En zijn het niet de vuile Belastingdiensthanden van Wiebes die haar dichtdraaien, dan doen de Groningers het zelf wel. Kwaadschiks. Dus Rest van Nederland. Haal haardhout bij uw tankstation. Kap een boom. Koop een lekkere warme trui met of zonder opdruk. Want de CV doet het binnenkort niet meer. Oh en het geld? Dat is al lang op natuurlijk.
Same shit different day
Tweet not found
The embedded tweet could not be found…
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
ZoekZoek! Aanrander in Groningen
Is dit nou een echte Grunneger of niet
Grrrroningen. Instituut Mijnbouwschade raakt 329 dossiers van inwoners kwijt
Dit gaat je pet én Groningen toch te boven
Compleet krankzinnig. 'Syriërs' plegen extreem geweld in Groningen
Begin maar eens met zoeken in Ter Apel
LONGREAD! Waterschap en provincie smijten met belastinggeld om Groningse boeren te pesten
Allemaal voor de geweldige natuur (?) in Lucaswolde (?)
