Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Waarom moordenaars als Walter & Casper van Wijngaarden gewoon van de aarde moeten vallen

Walter van Wijngaarden. Casper van Wijngaarden. Twee naargeestige alcomobilistische kudtklootzakken uit Loosdrecht van wie je hoopt dat ze zichzelf zo snel mogelijk van een hoge brug in een poel cyaankali storten om op die manier compleet van planeet aarde te verdwijnen. Papa Walter en zoon Casper besloten na een potje zuipen Verstappentje te spelen op een dijk waar 50 km/h is toegestaan. Porsche versus Mini. Fleur (19) morsdood. Pics hier. En niet dat Walter en Casper nu voor de rechter verantwoordelijkheid nemen voor hun ordinaire moordpartij. Eerst al liegen over extra shots gin. Liegen over de drankjes. Nog meer liegen over hoeveelheden. 

Dan de feiten. Getuige 1 zegt er keihard werd gereden, getuige 2 zegt dat er 'onmogelijk hard' werd gereden',  getuige 3 zegt dat er 'bumper aan bumper' werd gereden, getuige 4 heeft het over een 'raket', getuige 5 voelde 'luchtdrukverplaatsing' en denkt aan 200 kilometertjes per uur, getuige 6 zegt 'snelheid sloeg echt alles', deskundigen klokken 149 tot 170 kilometers per uur en motherfucking camerabeelden klokken 160 kilometer per uur. Dan ga je als Walter en Casper dus in die rechtbank staan, gedraag je je als een grote vent, neem je je verantwoordelijkheid, zeg je sorry tegen alles en iedereen en ga je vooral heel diep door het stof bij de nabestaanden van Fleur, die een kutleven hebben dankzij jullie. Je gaat zonder mokken akkoord met alles, zeker omdat je als Waltertje al een strafblad hebt wegens vier keer rijden na het zuipen.

Maar nee. Walter en Casper niet. Walter en Casper doen aan liegen en liegen en liegen en liegen en liegen en dooie moedertjes misbruiken en liegen. En dat is dan nog niet alles. Ook nog het beschuldigen van getuigen en het roepen van 'leugenaar' naar de getuigen en het betichten van een getuige en het fileren van getuigen en complotdenken over alle getuigen en bij de crematie zijn om strafvermindering te krijgen en wegrennen naar België.

Sorry Fleur. Sorry Nederland. Sorry allemaal. Sorry voor walgelijke, misselijkmakende, leugenachtige en ordinaire huichelmoordenaars als Walter van Wijngaarden met zijn kutbedrijf BNL-Fashion en zijn kutbaan bij wijlen McGregor en Casper van Wijngaarden met zijn kutbaan als kutpiloot bij Transavia. Sorry dat dit soort mensen bestaan.

Bonuslink I. Walter liegt in audio

Bonuslink II. Casper liegt in audio.

Bindende Bonuslink III. Deze Bertrant van vorig jaar.

UPDATE. STRAFEIS

Social
Social
Social
Social

Reaguursels

Inloggen

Transavia heeft mensen in dienst die geen verantwoordelijkheid dragen. Wat een slecht personeelsbeleid. Daar ga ik nooit meer mee vliegen.

Willem_Oltmans | 11-05-19 | 14:20

Lekkere strafeis ook weer.

snokkertje | 04-11-17 | 23:08

Is amputeren net onder de knie geen optie voor deze moedwillige doodrijders?

Yoshidepossi | 04-11-17 | 18:45

Zo lang mogelijk binnen houden.

Bataaf | 04-11-17 | 11:17

Voor Transavia cliënten kan een briefje van onderstaande strekking naar klantenservice misschien geen kwaad?:

Beste Transavia,

Als een vanouds twee á drie maal per jaar met uw maatschappij vliegende passagier, wil ik u vriendelijk verzoeken mij in den vervolge een vluchtwijzigingsvoorstel te doen toekomen indien Dhr. Casper Van Wijngaarden op door mij geboekte vluchten als piloot blijkt te te staan ingepland. De aanleiding hiertoe zal u genoegzaam bekend zijn. Als het verlenen van deze service voor u niet haalbaar is, zie ik mij helaas genoopt een punt te zetten achter ruim veertig jaar prettige reiservaringen met uw bedrijf. U begrijpt echter wellicht dat ik als lucht reiziger belang hecht aan de kwaliteit van de standaards zoals ik die van u gewend ben en, waar mogelijk, de handhaving hiervan.

Met vriendelijke groeten.
Dhr/ Mevr xxxxx

Rahul | 04-11-17 | 11:00 | 1

Met gelijke strekking hebben wij gisteren Transavia reeds gemaild en het volgende bericht terug ontvangen.

Beste meneer Vrije Paling,
Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u hierover meer wilt weten.

We volgen de status van deze zaak continu en blijven doorlopend in gesprek met betrokkenen. In de afwegingen die we maken, nemen we alle relevante aspecten mee. Hierbij staan de belangen van zowel Transavia, van onze medewerkers als van onze passagiers voorop. In het kader van de privacy doen we verder geen inhoudelijke uitspraken over deze zaak.

Met vriendelijke groet,

Annemieke
Service Centre

Een vrije paling | 04-11-17 | 12:31

Alvast een schot voor de boeg: met alcohol achter het stuur veel zwaarder bestraffen. Voor je 20ste met een slok op achter het stuur? Rij-ontzegging tot je 25ste. Bij elke keer dat een zuiperd betrapt wordt inname rijbewijs voor minstens drie jaar, bij de tweede keer voor altijd; nooit meer autorijden.

Donkersloot | 04-11-17 | 09:05 | 1
-weggejorist-
Geevee | 04-11-17 | 16:08
-weggejorist-
pindarinda | 04-11-17 | 08:59

Met een D666 rechter worden deze heertjes veroordeeld tot een flutstrafje het zijn tenslotte ook slachtoffers van hun omgeving.
Onschuldige Fleur was slechts op de verkeerde plek op het verkeerde moment

Jacktheflipper | 04-11-17 | 08:28 | 1

Ja en bovendien had ze, volgens de advocaat, helemaal geen voorrang.. dus helemaal haar eigen schuld.....

Streamertje | 04-11-17 | 15:10

Tja. Als mosterd na de maaltijd. Sorry. Ik vlieg in de VS. In de VS heb je op je periodieke medische vliegkeuring aan te geven of je bijv. Rijontzegging hebt of gepakt bent met alcohol of veroordeeld en je geeft de FAA ook toestemming je driving records te lichten. Als je dus een veroordeling hebt dan ga je voor de bijl en kun je een baan op je buik schrijven.

Als dit in NL ook zo gaat, dan is het mogelijk dat Trans wacht tot een definitieve veroordeling, alvorens die lamlul eruit te trappen. Ja. Het is een lamlul. Hij had het voor elkaar door mooi in NL te kunnen werken en dan verpest je het leven van anderen en dat van jezelf door dit soort fratsen uit te halen.

Dit gezegd hebbende, kan het ook zo zijn dat de nederlandse luchtvaartregelgeving, die normaal toch vaak verder gaat dan de amerikaanse, hier niets over zegt, maar bijv alleen als je met een slok op achter de knuppel gaat zitten, hetgeen hier niet aan de orde was.

In dat geval zou ik als maatschappij alsnog stappen overwegen na een veroordeling.

Wellicht mensen die hier meer over weten in de panelen?

SDI | 04-11-17 | 06:12 | 4

Personen die op grond van stoornissen in hun persoonlijkheid grote aanpassingsmoeilijkheden hebben met betrekking tot de eisen van de maatschappij, zullen in de regel ook in het verkeer onaangepaste gedragingen vertonen, waardoor zij ongeschikt kunnen zijn voor deelname aan het gemotoriseerde verkeer. Mensen met ernstige persoonlijkheidsstoornissen (zoals bijvoorbeeld antisociale persoonlijkheidsstoornis), zijn ongeschikt voor elk rijbewijs, wanneer zij duidelijk blijk hebben gegeven (bijvoorbeeld in de vorm van grove verkeersovertredingen of -delicten) van:
gebrek aan sociale verantwoordelijkheid of gebrekkig geweten;
miskenning van de risico’s van rijden onder invloed van alcohol of andere gedragsbeïnvloedende middelen (zie ook paragraaf 8.8).
Voor elke beslissing op dit gebied is een specialistisch rapport geboden.
Bron : CBR

Baron Clappique | 04-11-17 | 11:43

@SDI

Brevetten voor de luchtvaart worden uitgegeven in NL door het KIWA (Keurings Instituut voor Waterleiding Artikelen). Dit betreft een particuliere organisatie die o.a. vanwege de Wet op de Privacy geen inzage recht heeft bij derde partijen zoals het CBR. Verder is het KIWA erg duur en werken er fantastische bureaucraten die er af en toe zelfs regels bij verzinnen die niemand kent.

Je medische keuring wordt afgegeven door een vliegerarts en zijn organisatie. Ook hier speelt dat behalve je keuring die je fysiek ondergaat er geen verdere checks worden gedaan bij derden. Als alles ok is dan krijg je aan het eind van de dag je papiertje mee wat ze ter plekke kunnen aanmaken.

Beroep = Boerenlul | 04-11-17 | 12:12

@B=B

Alinea 1 lijkt me van toepassing op sanitairtechnische installateurs.

Je 2e punt: ik heb eind jaren 90 bij het toen nog aeromedisch instituut te Soesterberg met succes een medische en psychlogische keuring gedaan maar kan me niet herinneren dat er daar gevraagd werd naar rijontzegging, rijden onder invloed e.d.

Bedankt. Lijkt er dus op dat het land waar de JAA de meest stomme vragen stelt over radio's in dit geval dus niet half zo ver gaat als de amerikaanse wetgever.

Dat was ook al zo toen ik erachter kwam dat ze bij de meeste europese maatschappijen rustig 1 piloot naar het toilet laten gaan zonder tijdelijk een ander persoon naast de andere piloot op het flightdeck neer te zetten.

SDI | 04-11-17 | 15:48
▼ 1 antwoord verborgen
-weggejorist-
qsquared | 03-11-17 | 23:56

En dan de arrogantie van deze twee minderwaardigen om dat arme meisje Fleur nog na te trappen met een eigen schuld.
Het OM had een flinke gevangenisstraf plus TBS met dwangverpleging moeten eisen.

Jan Dribbel | 03-11-17 | 23:35

Absurd, die strafeis. Voor zo'n verschrikkelijke moordpartij. De nabestaanden zijn kapot gemaakt, levenslang. Dat duo verdient de doodstraf!! Helaas is Nederland te correct en netjes. Laf dus. Want ze denken door tegen de doodstraf te zijn, humaan te zijn, maar ze vergeten de slachtoffers en het intense leed van de nabestaanden.

worstcase | 03-11-17 | 22:50 | 2

Sterker nog; de doodstraf mág niet eens in Nederland, dus het is geen kwestie van 'lafheid'.

Donkersloot | 04-11-17 | 09:06

Niet eens TBS erbij is al raar

Martinspire | 04-11-17 | 13:17

Hier een video met Walter van Wijngaarden aangeschoten of dronken achter het stuur, de gezichten zijn vervaagd, maar in de laatste seconden van de film zie je toch nog Walter (met rood vest of rode jas) zijn gezicht, niet vervaagd, van opzij : www.regio14.nl/2016/04/05/video-doodri...

Doe mij maar twee ! | 03-11-17 | 22:44

Al 4 keer eerdergepakt met drank en dan laat zo'n rechter die klootzak toch weer de weg op gaan. En hij moet toch (vorige rechter) weten; dit gaat weer fout. Want rijden en drank , dat blijft deze gast doen, zoveel is duidelijk. Wat mij betreft is de vorige rechter dan ook medeschuldig aan dood van dat meisje. En de rechter in de huidige zaak doet er goed aan het rijbewijs voorgoed in te trekken om verdere slachtoffers te voorkomen.

canis lupus | 03-11-17 | 20:59

eis van 5 jaar rijontzegging terwijl dit de 5e keer is dat meneer met drank op gepakt werd? Wat een ontzettende softe eis. Is het het werkelijk zo belangrijk dat zo iemand moet blijven rijden? Fuck toch off. Levenslange rijontzegging moet dat worden! Na 5 jaar brommen uiteraard. En dan ook 5 jaar hè. Niks geen 2/3e van de straf uitzitten. Gewoon 5 jaar. Minimaal. 5 jaar is eigenlijk aan de lage kant, maar oké, we leven in Nederland, waar volgens de rechters een mensenleven niet zoveel waard is.

canis lupus | 03-11-17 | 20:50
-weggejorist-
Doe mij maar twee ! | 03-11-17 | 20:38 | 1

Reactie van Transavia op vragen via Twitter:
We volgen de status van deze zaak continu en blijven doorlopend in gesprek met betrokkenen.In de afwegingen die we maken, nemen we alle relevante aspecten mee. Hierbij staan de belangen van zowel Transavia,van onze medewerkers als van onze passagiers voorop. In het kader van de privacy doen we verder geen inhoudelijke uitspraken over deze zaak.

Spotje | 03-11-17 | 20:26 | 1

Toch vlieg ik voorlopig maar even maar niet met ze. Je hebt het toen met die gozer van Eurowings gezien. Niet zo veel zin om als een puzzel op een Alp te eindigen.

brutus68 | 03-11-17 | 20:32

De heren hebben bij monde van hun advocaat laten weten dat het slachtoffer "zo maar de weg was opgedraaid". Het was dus eigenlijk vooral háár schuld. Los van het feit dat het wel het laagste van het laagste is om in dit geval je eigen straatje schoon te vegen: Als ik een voorrangsweg op wil rijden, schat ik op basis van de afstand van de auto en wel / niet binnen de bebouwde kom en geldende maximum snelheid, of ik de weg wel of niet kan opdraaien. Deze wegpiraten vergeten voor het gemak maar even dat ze minstens 3 maal sneller bij de kruising aankwamen dan het slachtoffer kon vermoeden. Daarnaast vergeten ze ook nog even dat als ze 60 hadden gereden, in plaats van 160, ze waarschijnlijk een aanrijding hadden kunnen voorkomen of op zijn minst de aanrijding te overleven zou zijn geweest....

Dumpert_Reaguurder | 03-11-17 | 20:00 | 1

Walter en Casper van Wijngaarden zijn intens slechte mensen. Was al jaren bekend in het Gooi. Sowieso teveel geld, te weinig klasse. In de lik zitten ze weer onder hun soortgenoten, namelijk tuig van de richel.

brutus68 | 03-11-17 | 20:14

Nog te weinig straf. Als ze flink waren geweest en schuld hadden bekent, dan hadden ze nog normaal terug kunnen komen in de maatschappij, nu niet meer.

Ko Ranzig | 03-11-17 | 19:56

Je werkgever zo in diskrediet brengen lijkt me meer dan genoeg reden voor ontslag. Casper van Wijngaarden mag wat mij betreft hamburgers gaan flippen in de nieuw te openen McDonalds bij hem in de buurt. Kan ie op de fiets. Veiliger voor iedereen. En zijn onverbeterlijke ouwe? De Loosdrechtse Plassen zijn diep, heel diep.

brutus68 | 03-11-17 | 19:51

3 én 5 jaar maar, en dan ook nog klagen wanneer je volgens beelden vermeend 160 hebt gereden waar je 50 mag...

Had graag langere gevangenisstraffen horen eisen en een rijverbod voor de rest van het leven i.v.m. het geen enkel betonen van berouw tegenover de nabestaanden.

Stelletje narcistische eikels!

Jan, Leiden | 03-11-17 | 19:39

Goed dat er een site als gs is die de klootzakjes een naam geeft en zo duidelijk aangeeft waarom het zulke klootzakjes zijn.
Anders zouden ze in alle anonimiteit hun fopstrafjes kunnen uitdienen en weer zonder doorrrgaan met klootzakjes zijn.

jemagookniksmeer | 03-11-17 | 19:32

Ik heb Trump mijn mening al laten Tweeten. Die man kan dat in 140 tekens.

PresidenteDeConjovia | 03-11-17 | 19:13

Ik zit net even te denken, als dit al enige tijd terug is waarom heeft Transavia dan niet meteen actie ondernomen tegen die Casper? Of doen ze een Hennisje, pas Optreden als het niet meer onder de pet te houden valt.

Zou die Casper de enige zijn bij Transavia die zich zo gedraagt?

Dikke Worst | 03-11-17 | 19:02 | 1

Hier is nog wel een aardige Transavia piloot met een Bipolaire Stoornis:

[eiser] stelt ter onderbouwing van zijn (loon)vordering dat de door Transavia aangevoerde dringende reden het ontslag op staande voet niet kan dragen, omdat hem, doordat hij lijdend was aan een bipolaire stoornis, van zijn gedrag op 11 en 12 juli 2009 geen verwijt kan worden gemaakt.

Anyway na één of meerdere bezoeken aan de psychiater was het niet meer de bedoeling dat hij in de cockpit zijn werk deed. Echter ontslag op staande voet werd geweigerd.

deeplink.rechtspraak.nl/uitspraak?id=E...

Beroep = Boerenlul | 03-11-17 | 19:21

Als die rechters een beetje gevoel voor rechtvaardigheid hebben geven ze de maximale straf. Alleen al omdat ze geen enkele verantwoordelijkheid nemen en de getuigen leugenaars noemen.
En eigenlijk moet de rechtbank dat in haar uitspraak motiveren. Dus een zwaardere straf opleggen omdat ze geen verantwoordelijkheid nemen.

Vespucci | 03-11-17 | 18:57

Straf- EIS. .... ja, dan weten we het wel weer. Dat word weer voorwaardelijk dit en dat, en deze Untermenschen gaan weer lachend verder.

Wienerschnitzel mit | 03-11-17 | 18:54
-weggejorist-
Dikke Worst | 03-11-17 | 18:25 | 3

Je zou dit soort lieden een geweten toewensen.

lekgoot | 03-11-17 | 18:17

Het feit dat burgerluchtvaart-piloten als Casper van Wijngaarden zich met kennelijk gemak laten opnaaien om op een grafdonkere dijkweg een straatrace te gaan houden met snelheden die in de buurt komen met de opstijg-snelheid van een vliegtuig, sterkt mij in mijn ooit genomen besluit om nooit, nooit meer een stap in een vliegtuig te zetten. In eerste instantie vanwege mijn bloedhekel aan alle vormen van openbaar veevervoer, maar nu ook vanwege het feit dat er kennelijk piloten rondlopen (en rondvliegen op donkere dijkwegen) die fout in elkaar zitten.

En verder vind ik berijders van Porsche's, Ferrari's, Lambo's en andere scheur-ijzers met het uiterlijk van een platluis en een topsnelheid van 250 km/u of meer, enorme sneuneuzen. Kiezen voor zo'n kruisraket op wielen in een land waarin stilstaan of stapvoets bumper-aan-bumper rijden tot de dagelijkse praktijk behoort op wegen waar je overwegend niet harder mag - of kunt - dan 50, 80, 100 of 120 km per uur, getuigt op zich al van een totale afwezigheid van realiteitszin en relativeringsvermogen. Maar er zijn helaas talloze kerels die nooit ouder zijn geworden dan 14, ook al zijn ze al van middelbare leeftijd.

Peter Emile | 03-11-17 | 18:16 | 5

Wanneer uw redenering juist is zou ik als ik u was maar niet meer de deur uit gaan, geen TV meer aanzetten.

Dom ere redeneringen vind je hier in de panelen nergens.

Moneytron | 03-11-17 | 19:29

Makkelijk om alle eigenaren van snelle auto's tot wegpiraten te bombarderen..... Klinkt een beetje als autonijd !!

Dumpert_Reaguurder | 03-11-17 | 20:02

@ Moneytron | 03-11-17 | 19:29
Waarom zou ik de deur niet meer uitgaan? Omdat ik een bloedhekel heb aan Openbaar Veevervoer? Ik heb een prima auto. Ik heb een fijne fiets. Daar ga ik dagelijks mee de hort op. Tot zeer groot genoegen.
Verder weet ik ook wel, dat vliegen (statistisch) de veiligste manier van reizen is. By far, zelfs. Maar ik heb gewoon geen zin om met 150 of 500 types urenlang half opgevouwen opgesloten te zitten in een vliegende sigaar. Of te moeten staan in een overvolle bus of tram met achterin steevast een roedel opgefokte Marokkaanse etterbakken.
Ik zei het al eerder: als ik ergens niet te voet, per fiets of per auto kan komen, ga ik er gewoon niet heen. Punt. Daar leef ik al jaren gelukkig mee.
En @ Dumpert_Reaguurder: dat heeft nix met 'auto-nijd' te maken, daar heb ik met mijn comfortabele SUV geen enkele reden voor.

Peter Emile | 03-11-17 | 22:12
▼ 2 antwoorden verborgen

Al 4 keer eerder gepakt met drank achter het stuur. De rechter vraagt: "was dit niet genoeg waarschuwing voor U" ? mijn vraag aan de rechter: "was dit niet genoeg waarschuwing voor U" ? Die rechter wist dat het niet bij 4 keer zou blijven. Vroeg of laat rijdt zo'n recidivist iemand dood en dat is nu ook gebeurd. Volgens de linksmensch helpt strenger straffen niet. Dus ook dankzij de linksmensch kan hij dit 2, 3, 4, 5, 6 keer doen tot er doden vallen. En ook hierna krijgen dit soort daders weer nieuwe kansen van de gutmensch. Misdaad keer op keer faciliteren maakt medeplichtig aan onnodige doden. En fatsoenlijk dat ze zich voelen....... driewerf kots.

Rest In Privacy | 03-11-17 | 18:13 | 1

Hij krijgt 5 jaar rij ontzegging . Dus in jaar 6 weer fijn op de nederlandse wegen ..belachelijk .. zodra iemand doodgereden door schuld .. nooit meer in een auto op de weg als bestuurder.

Hetvolkspreekt! | 03-11-17 | 18:44

De mini is volgens mij geen mini maar een fucking Ka.

WayneGretzky*99* | 03-11-17 | 18:02

Ik vind dit soort topics zeer nuttig. Daar waar de rechterlijke macht volledig tekort schiet moeten wij hier dan maar helpen om iets meer recht te doen.
Evengoed is een regernis van mij dat soms over verdachten gesproken wordt, daar waar duidelijk is dat zij daders zijn. Hooguit moeten ze nog hun veroordeling krijgen; maar daders zijn ze.

Gele Beer | 03-11-17 | 17:58

Ik moet gewoon huilen van woede.

SoepKip | 03-11-17 | 19:23

Misselijk makende uitspraken

boerenvla | 04-11-17 | 10:21

Het ontkennen van deze walgelijke misdaad is op zich weer een nieuwe misdaad. Hoe ver kan iemand zakken? Loosers.

070 | 03-11-17 | 17:49

Het lijkt mij dat de straffen wat laag zijn aangezien het niet de eerste keer is dat men in de fout ging met alcohol en verkeer. Nu de (hopelijk) laatste keer helaas met een noodlottige afloop voor een 19 jarig meisje. Vader 5 jaar, zoon 3 jaar. Lijkt mij merkwaardig dat Transavia iemand in dienst houdt die 3 jaar niet op zijn werk kan verschijnen vanwege gevangenisstraf overigens. Daarnaast zou ik mij niet prettig voelen aan boord wanneer ik in zo'n toestel een welkomstwoord vanuit de cockpit hoor namens gezagsvoerder xxxx en copiloot van Wijngaarden die wellicht mentale problemen heeft dankzij hetgeen hij heeft veroorzaakt en de 737 de wand van een berg invliegt.

devil13 | 03-11-17 | 17:46 | 3

Haha, 3 jaar niet op het werk komen vanwege een gevangenisstraf van 3 jaar. Sinds wanneer is in Nl de duur van de detentie gelijk aan de opgelegde straf?

medusa324 | 03-11-17 | 17:50

U moet zaniken over de rechtspraak, niet over een bedrijf waar een dergelijke malloot werkt.
Typische moderne internet hysterie iedereen de moeder wensen. Even domme redenering als een aantal tegels later hier in het paneel, dat je beter niet meer kunt vliegen want als piloten zich zo gedragen. Alsof alle piloten zo rojden en dus ook vliegen en de werkgever er ook schuld aan is. Hysterie in optima forma.

Die vader zoon dienen gewoon zwaar gestraft te worden, uit kotsen mag ook gezien beweringen dat alle getuigen liegen en de heren niet hard hebben gereden.

Moneytron | 03-11-17 | 19:40

Ha moneytron, exact wat u wenst wat ik zou moeten doen, deed ik maar drong kennelijk niet tot u door. Mij verwonderen over de lage straffen en niet over de rol van Transavia waar ik mij beperkte tot het mijzelf afvragen of zij zo iemand in dienst zouden kunnen houden. Lijkt mij uitgesloten dat je plekje voor je vrij is gehouden na het uitzitten van je straf.

devil13 | 03-11-17 | 21:46

Ik zou bijna wensen dat er in iedere auto een black box gemonteerd zou zitten. Dat had hier wel duidelijk gemaakt hoe hoog de snelheid werkelijk was.

KaTeEm | 03-11-17 | 17:41 | 1

Op de foto is te zien dat de achterspoiler van die Porsche ten tijde van het ongeluk helemaal omhoog stond. Gaat er dus maar van uit dat meneer de alcomob. harder dan 120 km reed.

Vlampunt | 03-11-17 | 18:07

Zie dat van Wijngaarden directeur is bij kledingboer McGregor. GS, als ze hem er bij McGregor niet uitflikketen, over e masnden een kijst publiceren met alle bedrijven die nog klant zijn bij McGregor.

Tja, je wilt een moordenaar als directeur, of je trapt hem eruit. De keuze is aan McGregor.

Reden voor ontslag: Niet inzetbaar wegens verblijf in de lik door wangedrag. Eat shit, van Wijngaarden! Je zoon erbij.

Turbocharger | 03-11-17 | 17:41 | 2

IS McGregor niet failliet?

Kanniettegenkritiek | 03-11-17 | 17:47

Dacht ik ook. Maar er wordt gemeld dat ie nog steeds firecteur is daar. Ook al is een toko failliet, betekent niet dat iedereen op straat staat. Verkopend personeel wel, maar de directie blijft tot het laatst zitten. En van Wijngaardrn blijft ook zitten, in de lik, waar ie thuis hoort!

Turbocharger | 03-11-17 | 17:58

De doodstraf is speciaal voor dit vullis bedacht. Zeker vriendjes van die Koreaanse snol?

WayneGretzky*99* | 03-11-17 | 17:40

5 jaar rijontzegging is toch ook niet vliegen want het vliegtuig is gemotoriseerd
Ze zullen wel beschermt worden door bekende vriendjes en die kennen de weg wel.

gerrit5042 | 03-11-17 | 17:39

Stelletje kutapen van Wijngaarden! Hoe kunnje nu weten hoe hard je gereden hebt als je bezopen was? Leg eens uit?

Nooit meer kleding kopen van BNL-fashion en nooit meer een reisje boeken dat gevlogen wordt door Transsvia als ze die idioot in dienst houden. 3 en 5 jaar is een veel te lage straf, zeker als daar nog een derde vanaf gaat.

GS, nagel alle bedrijven die over 3 maanden nog zaken doen met BNL-fashion openlijk aan de schandpaal. Geeoon, omdat het kan. En moet. En mocht Transavia zo stom zijn deze brokkenpiloot/moordenaar in dienst te houden, Transavia erbij!

Turbocharger | 03-11-17 | 17:34

In Japan wordt de auto bij een dodelijk ongeluk gezien als een moordwapen. Precies zo, als met een vuurwapen dus. En In dit geval zou doodslag ook meer dan op zijn plaats zijn. Laat ze naast de celstraf ook een forse, forse boete betalen. Zo een waar ze levenslang mee bezig zijn, zeg maar. Elke maand, 1500 euro of, voor de komende 25 jaar. En elke keer "sorry" als opmerking erbij.

Dr_Prepper | 03-11-17 | 17:31

Ach, zo te zien hebben de heren geld genoeg om ook in de toekomst een Verklaring Omtrent Gedrag toegewezen te krijgen.

wapster | 03-11-17 | 17:20

wat een vuile arrogantie hebben ze nog. Een meisje van 19 jaar doodgereden. Zoals de vader zei: "ze hebben geen ballen om te bekennen". Als vader wist ik het wel. Ik zoek ze op! Ik word hier agressief en misselijk van! Ze maken zich druk om hun banen en niet om wat ze de familie hebben aangedaan! Afvloeien deze twee naarlingen, hebben wat mij betreft geen toegevoegde waarde meer!

bustersmile | 03-11-17 | 17:11 | 1

Ik ben het volkomen met u eens! Het enige feit dat mij nog een beetje hoop
op gerechtigheid geeft is het feit dat er in de bajes ook mensen werken met kinderen en dat er ook gevangenen zitten met kinderen. En dat er mensen
in de bajes zitten die er een soort van erecode op na houden is ook een
feit. Omhoog gevallen nullen die op zo'n manier in de bajes komen wacht
een warm welkom.

getzappad | 03-11-17 | 18:01

Transavia stelt nav vragen over de selectie van deze Casper dat ze een heel secuur aannamebeleid hebben. Zullen ze dat na het lezen van dit item nog steeds vinden?

Paljas | 03-11-17 | 17:04 | 2

Je mag hopen dat Transavia ook een heel secuur uittrapbeleid heeft. Dat lijkt mij nu relevant.

Beroep = Boerenlul | 03-11-17 | 17:05

Let maar op: die heeft z'n laatste ronde daar gevlogen.

Kanniettegenkritiek | 03-11-17 | 17:28
-weggejorist-
Neut | 03-11-17 | 16:52

UPDATE:
Alle BNL Fashion social Media pagina's en links zijn zojuist offline gehaald.
Ik gok vanwege een influx van negatieve reviews.

LangeTijdGeleden | 03-11-17 | 16:49

een wonder dat deze meneer nog nooit met z'n Transavia kist is neergestort, want een onverantwoordelijke paardel*l

Rico den Hollander | 03-11-17 | 16:47 | 2

Alle vliegtuigen stijgen, vliegen en landen tegenwoordig bijna volledig op automatische piloot. Ik gok dat Casper gewoon elke dag lekker zat te zuipen in de cockpit.

LangeTijdGeleden | 03-11-17 | 16:50

Ik weet het - LangeTijdGeleden - denk dat je gelijk hebt. In en in triest, als je het leest krijg je spontaan de neiging deze heren zelf te wurgen.

Rico den Hollander | 03-11-17 | 17:02

Opsluiten en sleutel weggooien.

Basil Fawlty | 03-11-17 | 16:47

Het is altijd jammer dat dit soort reageren of het hen is overkomen. Want ja, alcohol jij kan er niets aan doen als je teveel alcohol binnenkrijgt. Ik las ergens dat ze aan het straatracen waren met een snelheid van 111 km, daar waar 50 was toegestaan. Tegenwoordig is 5 jaar een behoorlijke straf, het had ook een taakstraf kunnen zijn. Rijontzegging voor 5 jaar is wel erg mager. Ook zou de rechter strenger kunnen straffen, omdat deze gasten geen spijt betuigd hebben. Want nu komen ze in de praktijk met 2 en 1 jaar weer vrij. Triest. "Wij leven in een gaaf land", zegt de premier.

Mannes | 03-11-17 | 16:44

Kotsmisselijk wordt ik van die advocaten. Ik snap dat je je clienten wilt beschermen maar dit tart werkelijk alles. Geldt niet alleen voor deze advocaat. Ik walg van deze beroepsgroep. Lees alle ellende maar eens in 'vrouwejustitiainverval'

Kanniettegenkritiek | 03-11-17 | 17:31

*word

Kanniettegenkritiek | 03-11-17 | 17:32

Tja, een advocaat is zelfs verplicht om zijn cliënt bij te staan, ook al zijn de verschrikkelijkste dingen gebeurd. Om het dan maar persoonlijk te maken ('harteloos') is net zoiets als een slager dierenbeul noemen.

Donkersloot | 04-11-17 | 09:01
▼ 1 antwoord verborgen

Prima uitspraak. Prutser Walter cs.

Kanniettegenkritiek | 03-11-17 | 17:37

Het is toch te hopen dat die 5 jaar rijontzegging pas in gaat ná die 5 jaar zitten...

De waard zijn gast | 03-11-17 | 16:16 | 2
-weggejorist-
LangeTijdGeleden | 03-11-17 | 16:49

Oeps, sorry dat ik dit als reactie op uw plempsel plaatste.

LangeTijdGeleden | 03-11-17 | 16:49

Jeetje. Zat die Fleur niet mee. Op 'r 15 kapot getrapt door mocro's. Op 'r 19e doodgereden door een dronken bal.
Gaaf land, joh!.

Rommelende Onderbuik | 03-11-17 | 16:15

Casper van Wijngaarden: ga maar je kist in!

Edelschweiss | 03-11-17 | 16:14

Overigens heeft Walter afgelopen juli gewoon nog meegedaan aan een zeker tour rally event op de openbare weg met voornamelijk Porsches. Zal geen link plaatsen maar is niet moeilijk te vinden.

HdJ | 03-11-17 | 16:13 | 2

Waarschijnlijk met de thans voorzittend rechter als bijrijder.

Baron Clappique | 03-11-17 | 16:40

Nee met wss zijn broer. En met ca 80 andere duo-teams. Dat zijn dus los van de organisatoren 160 mensen die weten wat hij heeft gedaan (want groots in het nieuws) en gewoon gezellig met hem gaan racen. Op de site staat het event aangekondigd met strekking "lekker vol gas geven op landweggestjes"

HdJ | 03-11-17 | 18:58

Zijn het toevallig Moslims? Behalve de alcohol stinkt het hele verhaaltje er naar.
Wat een stel ongelooflijke hufters. Ik wens ze alle naars toe deze aankomende feestdagen.

Cobalt bomb | 03-11-17 | 16:11

"ik herken me daar zelf niet in" dit gaat nog eens heel groot worden .... wacht, dat is het al.

zitten die lui ook in de polletiek?

isotope 465 | 03-11-17 | 16:08

Het word tijd dat in dit soort gevallen, moord ten laste word gelegd. Mafkezen.

MocheGurandero | 03-11-17 | 16:05

Zojuist verneem ik dat één van uw piloten (Casper van W.) vandaag terecht staat dit inzake een dodelijk ongeval. Het heeft er alle schijn van dat dit ongeluk grotendeels te wijten is aan zeer onverantwoord handelen en roekeloos rijgedrag van uw medewerker. Zolang ik het risico loop door deze piloot gevlogen te worden kan en wil ik helaas niet meer vliegen met Transavia.

McMuntje | 03-11-17 | 15:55

OPROEP: Iedereen, maar dan ook iedereen die bij Transavia een vlucht boekt moet vragen of Caspar van Wijngaarden op die vlucht zit.

"Sorry dan boek ik wel ergens anders"

omanders | 03-11-17 | 15:51 | 1

Ok even via facebook moeten ze wel reageren

topgozert | 03-11-17 | 16:20

Strafeis van 5 jaar voor vader en 3 jaar voor zoon in het cachot met rijontzegging voor 5 jaar. De strafeis vind ik minimaal maar prima gezien hun hele doen en laten na het ongeluk tot vandaag aan toe. Wel zonder die verdomde 1/3 aftrek! Maar die rijontzegging mag dan toch wel 10 jaar zijn, anders kan pa na zijn straf meteen weer in de auto stappen als hij de bajes uit wandelt.

Halal gehaktbal | 03-11-17 | 15:50 | 2

Iemand die meerdere malen niet om kan gaan met zowel alcohol als voertuigen moet je een levenslange rij-ontzegging geven.

Een auto - zoals bekend is - kan ook worden gezien als een wapen. Als je er niet mee om kan gaan (in combinatie met of onder invloed van) en dit al meerdere malen eerder juridisch is aangetoond, dan moet je er van af blijven. Dit soort types zijn mentaal niet geschikt om een voertuig te besturen.

litebyte | 03-11-17 | 16:16

Dat KAN hij nog steeds. Helaas lijken juristen te denken dat als ZIJ uitspraken doen, deze woorden en letters de fysieke werkelijkheid bepalen. Om vervolgens oprecht verbaast hun handen in onschuld te wassen als die ondeugende boef toch wat anders doet.

klimgek | 03-11-17 | 16:19

Überlul Casper van Wijngaarden was ook nog aan het huilen dat hij bij een veroordeling zijn baan zou verliezen. Voor een gemiddelde linkse rechter weegt dat natuurlijk wel altijd zwaarder dan genoegdoening voor de nabestaanden. Fleur is namelijk toch al dood en kunnen we niet meer tot leven wekken. Het is daarom beter om verder leed te voorkomen en überlul Casper van Wijngaarden niet te hard te straffen. 120 uur schoffelen is ruim voldoende.

Mike Gaatjeniksaan | 03-11-17 | 15:46 | 5

Ja maaaaaaaaaar boer&l*l, het heeft toch geen zin om TWEE levens in puin te leggen??
Fleur is deaud, jammer...... maar een straf wekt haar niet tot leven.
Casper moet de mogelijkheid krijgen om nóg meer mensen dood te rijden eh..
[rechtermodus off]

klimgek | 03-11-17 | 16:22

Het gaat erom draaien of de rechter overtuigd is van straks onbeperkt kunnen vliegen bij Transavia als Casper vrijuit gaat.

Baron Clappique | 03-11-17 | 16:26

Beroep = Boerenlul | 03-11-17 | 15:56
Ahjaa... vraag anders even aan Camiel EUrlings hoe dat werkt, zo'n VOG.

Acar_ketimun | 03-11-17 | 16:26
▼ 2 antwoorden verborgen

Plak er maar een straf aan vast , meineed is toch ook strafbaar of zit dat al in de strafeis ( wat na een hoger beroepje wel weer vermindering oplevert ) ??? Dacht altijd dat meineed zwaar bestraft kon worden met een celstraf of vreselijk hoge boete??? Al met al in en in triest weer dit .

stoneytony | 03-11-17 | 15:45 | 6

Lieve Vanilla. Één woord. Meineed.

Zo heb je weer wat geleerd.

De Koreaanse Slet | 03-11-17 | 15:59

Meineed is strafbaar maar het moet wel bewezen worden. Logen ze onder ede? Indien ja moet justitie daar werk van maken.

De Koreaanse Slet | 03-11-17 | 16:01

Verdachten worden niet gehoord onder ede, en kunnen dus ook geen meineed plegen. Pannenkoek.

Een paard | 03-11-17 | 17:12
▼ 3 antwoorden verborgen

Ze rijden je kind dood en verpesten hiermee de rest van je leven en geen greintje berouw en respect. Ik wens niemand dood (maar deze onmensen wel een vreselijke, pijnlijke en slopende ziekte). Wat een tuig!

Bicksss | 03-11-17 | 15:45

Google eens op bnl-fashion, krijg je het adres met een foto van de bewuste mini op het erf.

snabbie | 03-11-17 | 15:43 | 1
-weggejorist en opgerot-
qsquared | 04-11-17 | 00:00

Deze gasten zijn psychopaat, of sociopaat, of whatever maar niet psychisch gezond.

Dommedaris | 03-11-17 | 15:42

Walgelijk verhaal onder bonuslink 3. Je zou er bijna met 150 door een zekere wijk te Hilversum door gaan rijden op zoek naar meisjesslopende klotefinnen

HdJ | 03-11-17 | 15:40

Nabestaande hebben levenslang.
Totaal geen empathie en medeleven. Dit tuig moet zo zwaar gestraft worden. Alles wat ze verdienen aan financiele compensatie aan de nabestaande. Deze mensen verdienen alleen maar levenslang.

franck7020 | 03-11-17 | 15:36

Als er daadwerkelijk zoveel fouten zijn gemaakt als dat er opgevoerd worden door de advocaat, dan wordt dit gewoon vrijspraak.

bees-t- | 03-11-17 | 15:24 | 1

U valt in de val van de verdediging: Zo veel mogelijk verwarring zaaien zonder veel inhoudelijke argumentatie. Wat crea-bea photoshop plaatjes zijn nog geen bewijs en overweldigend bewijs (15 getuigen) kan genoeg zijn.

Con | 03-11-17 | 15:35

Als ze (ooit) vrijkomen dan moeten ze natuurlijk wel steeds goed om zich heen kijken bij het oversteken. Want er zal maar iemand per ongeluk vergeten te remmen.

Rest In Privacy | 03-11-17 | 15:24

Sorry Fleur. Sorry Nederland. Sorry allemaal. Sorry voor walgelijke, misselijkmakende, leugenachtige en ordinaire huichelmoordenaars als Walter van Wijngaarden met zijn kutbedrijf BNL-Fashion en zijn kutbaan bij wijlen McGregor en Casper van Wijngaarden met zijn kutbaan als kutpiloot bij Transavia. Sorry dat dit soort mensen bestaan.

Ook namens mij!

Meninghebber | 03-11-17 | 15:23

Waarom zo'n lage eis? Voor de vader zou de maximale straf van 15 jaar cel hier van toepassing moeten zijn, aanklacht doodslag. Dat is 1 van de vele dingen die er mis zijn in dit verrotte land.

Vout | 03-11-17 | 15:20 | 4

Eensch... ik zou ze na de bajes opwachten.

horsteknots | 03-11-17 | 16:25

Voor doodslag kan je ook levenslang krijgen. Als je een huis of gebouw in de brand steekt en er valt een dode bij, dan is de maximale straf levenslang. Uiteraard behoren deze twee hufters geen tijdelijke gevangenisstraf te krijgen maar, net als de familie van het slachtoffer, ook levenslang.

Wladimir 1928 | 03-11-17 | 19:28

Levenslang, op water en brood. Auto's in eigendom kunnen verkocht worden en opbrengsten naar de nabestaanden.

SlimmeBelg | 04-11-17 | 10:15
▼ 1 antwoord verborgen

In Duitsland heeft men de policy om dit soort figuren aan te klagen voor moord.
Dient hier ook te gaan gebeuren met 30 jaar als eis.

BBmetR | 03-11-17 | 15:17
-weggejorist-
waltervanwijngaarden | 03-11-17 | 15:15

Als dit mijn dochter zou overkomen zal ik de rest van mijn leven geven om deze knakkers figuurlijk en letterlijk kapot te maken geen enige twijfel!

justtrust | 03-11-17 | 15:12
-weggejorist en opgerot-
waltervanwijngaarden | 03-11-17 | 15:09 | 2

Dit bewijst twitter.com/SaskiaBelleman/status/926... net als het altijd weer doet dat rijke mensen een geldboete geven nutteloos is tenzij je het aanpakt zo als bij de Zweden en laat ieder gebaseerd op inkomen en vermogen maar betalen. Dan raak je iedereen net zo hard, en mag dan meer zijn voor de 1 dan de andere, maar die minder betaalt kan het vaak dan als nog veel minder missen. Maar nee met een vermogen zo als deze meneer heeft gaat een normale geldboete niet echt iets zijn wat hem raakt, hij vond de boete krijgen waarschijnlijk een tijdsverlies en een stuk vervelender dan de boete zelf.

Fosite | 03-11-17 | 15:07 | 3

Heel socialistisch van je maar ik ben het eens.

De Koreaanse Slet | 03-11-17 | 15:18

Dit soort mensen hebben naast hun fiscale inkomen een stroom van zwart geld. Met een geldboete gebaseerd op hun witte inkomen raak je ze niet.

Sans Comique | 03-11-17 | 15:20

Sans Comique | 03-11-17 | 15:20
Heb je gelijk in maar het is beter dan niks.
De Koreaanse Slet | 03-11-17 | 15:18
Heeft niks met socialisme van doen.

Cobalt bomb | 03-11-17 | 16:34

Ophangen aan de hoogste boom in Loosdrecht als ze daar hun leugenachtige koppen laten zien. Een volksgericht zou begrijpelijk zijn in deze.

puntjeopdei | 03-11-17 | 15:07 | 2

Zijn daar allemaal vrindjes.

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:52

Soms denk ik dat de schandpaal een hele nuttige functie in onze samenleving zou kunnen vervullen.

Paljas | 03-11-17 | 17:15

Zou ze als straf geven ff zitten (een aantal jaren) daarna als extra straf verbod om zich de rest van hun leven zich te laten vervoeren in voer enof vliegtuig, behalve naar en van ziekenhuis of crematorium voor eigen uitvaart. Ze moeten zich maar verplaatsen per benenwagen

Umberto die trotzoni | 03-11-17 | 15:07 | 1

Ik zou ze zelf naar hun eigen crematie laten lopen.

Baron Clappique | 03-11-17 | 16:37

Een rijverbod is automatisch een vliegverbod. Dat staat in de luchtvaartwet. Een ontzegging van de rijbevoegdheid niet.

Wedstrijdkrokodil | 03-11-17 | 15:06

Toch interessant om te zien dat de verdedigingsadvocaat niet inziet dat bij 160 km/h (of 110 for that matter) de andere partij geen 15 (bij 50 km/h) maar 5 seconden heeft om in te voegen wat nogal krap kan zijn met kleine auto's. In 15 (of 10) kan dat prima, in 5 raakt hij haar met 110km/h (dus hij reed harder dan dat).

Maakte zij een inschattingsfout: ja, maar dat kwam door het gedrag van de verdachte, niet haar eigen falen.

Con | 03-11-17 | 15:04 | 2

Precies. Je gaat als verkeersdeelnemer uit van je ervaring dat het voor een aankomende auto ong. x seconden duurt voor hij bij jou is. Met 3 keer de aanstormende snelheid heb je geen ervaring en kreeg ze simpelweg geen kans.
De enige kans die ze kreeg van die twee, is de dood.

Teleo | 03-11-17 | 15:20

Ik vrees dat dit soort argumenten te moeilijk zijn voor een rechter.

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:54

Bijzonder dat je bij Transavia na zo'n incident kunt blijven vliegen als piloot. Geef hem tijdelijk een grondfunctie tot aan de rechtszaak, bij daadwerkelijke veroordeling natuurlijk ontslaan.

Duifmans | 03-11-17 | 15:04 | 1

Liever een functie onder de grond.

Baron Clappique | 03-11-17 | 16:33

In dit geval is het tenlasteleggen van dood door schuld domweg te licht. Deze gasten hebben met hun moordwapens van 1250 kilo met een snelheid van drie keer de maximum snelheid in volke dronkenschap een race gereden.
Daarmee hebben ze het risico van een dodelijk ongeluk voor lief genomen. Dit mag voldoende zijn voor het opleggen van een straf wegens doodslag. Een jaar of tien in plaats van drie.
Dat brengt Fleur niet terug, dat brengt de slachtoffers van de a2 racer niet terug. Maar het is een goed begin.

Glasgow Argus | 03-11-17 | 14:59 | 3

wat is dit 3jaar !dit is niks voor deze klootzakken ,zielige verhaaltjes vertellen voor de rechtbank !en die d66 richter trapt er weer in !!schaam je !!

geeratz8217 | 03-11-17 | 15:07

Doodslag is een totaal ander kaliber. Doodslag impliceert wel de intentie om iemand te kwetsen (tijdens een ruzie o.i.d.) maar niet om deze te doden. Deze mannen, hoe walgelijk ook waren geenzins van plan om iemand te kwetsen laat staan te doden. Ergo geen moord, geen doodslag.

De Koreaanse Slet | 03-11-17 | 15:16

Het verschil tussen doodslag of moord is het verschil tussen risico en intentie: bij doodslag heb je met een bepaalde actie niet de intentie, maar bestaat wel het risico dat je iemand doodt, bij moord heb je de intentie om iemand te doden.

In elk geval is dit dood door schuld; de rechter zal altijd zeggen dat je bij dit soort excessieve snelheidsovertredingen bewust het risico neemt iemand te doden.

Ennieweetjes, hopelijk gaan deze klootzakken voor heel lang zeepjes rapen met Bubba...

Brou Is Back | 03-11-17 | 15:43

Wij hebben Transavia m.b.t. de heer Casper van Wijngaarden, piloot bij die maatschappij, een mailtje gestuurd, met het verzoek bericht te mogen ontvangen indien voornoemde heer in de cockpit mocht plaatsnemen bij het door ons boeken van een vlucht. Mocht dit toch zo zijn. dan zien wij ons genoodzaakt bij een andere maatschappij te boeken. Wij wensen niet door de heer Casper van Wijngaarden gevlogen te worden. Ons is het risico te groot m.b.t het verantwoordelijkheidsgevoel van voornoemde piloot en zijn empatisch vermogen.

Een vrije paling | 03-11-17 | 14:58 | 2

Transavia : Wil je één van onze collega's spreken? Kies hieronder het land waar vandaan je belt en neem direct contact op met ons Service Centre. Zij helpen je graag.
Maandag - Zondag
Nederland 0900 0737 € 1 per gesprek 08.00 uur - 22.00 uur
of vul het online formulier in
service.transavia.com/app/ask_start

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:00

#voormijgeentransaviameer

watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:46

Twee walgelijke gasten natuurlijk. Maar het zijn geen moordenaars. Overduidelijk dood door schuld. Trouwens is 5 en 3 jaar respectievelijk best pittig. Meer dan terecht in mijn ogen.

De Koreaanse Slet | 03-11-17 | 14:57 | 7

De Slet heeft gewoon gelijk.

DrumPiet | 03-11-17 | 15:13

Zeker wel moordenaars en wel met voorbedachte rade, ze moeten nu onderhand wel weten dat het niet legaal is om met alcohol op achter het stuur te kruipen. Zuip je zoveel dat je dat niet meer kunt bedenken dan moet je gewoon niet meer zuipen, zo simpel is het. Op het moment dat ze de eerste unit alcohol naar binnen gieten maken ze zich schuldig, en vooral als je al de nodige keren gepakt bent voor dit vergrijp moet je dit weten.

Umberto die trotzoni | 03-11-17 | 15:15

De Slet heeft niet per se gelijk. Er bestaat namelijk zoiets als voorwaardelijke opzet: als je weet dat er door jouw gedrag een aanmerkelijke kans is dat er doden vallen, en je aanvaardt die kans desondanks, dan is het alsnog doodslag, ondanks het ontbreken van de expliciete intentie om iemand te doden. Nu is het wel zo dat in ongelukken tussen auto's (waar dus geen fietsers of voetgangers bij betrokken zijn) voorwaardelijke opzet zelden erkent wordt door de rechtbank. Maar dat zou kunnen veranderen naarmate de maatschappij voor dit soort delicten strengere straffen verlangt. (Zoals in Groot-Brittannië, waar onlangs levenslang een strafoptie is geworden voor roekeloos rijden.)

Divergente_Integraal | 03-11-17 | 19:16
▼ 4 antwoorden verborgen

Ik begrijp niet dat iemand die vier keer (!!!) gepakt wordt voor rijden onder invloed de kans krijgt om dat nog een vijfde keer te doen. Wat zeg ik? Ik begrijp niet dat iemand na 3 boetes voor rijden onder invloed niet een eeuwigdurende rijontzegging krijgt. Het fopstraffen rechtssysteem is mede schuldig aan de dood van Fleur.

Bobbbe | 03-11-17 | 14:54 | 4

Daarnaast hebben wij in Nederland straffen die standaard zijn en niet afhankelijk van je inkomen.

Als je miljonair bent is een boete voor rijden onder invloed een schijntje van je vermogen. Moet je eens kijken wat die gasten doen als je een inkomensafhankelijk boetesysteem gaat invoeren.

Een boete van 50 euro doet een bijstandsmoedertje veel meer pijn dan een boete van 1000 euro voor zo'n lullo

je-suis-barteljaap | 03-11-17 | 15:04

Daar zeg je wat. Dat is geen slecht idee. Boetes inkomensafhankelijk maken. Ik ben voor!

De Koreaanse Slet | 03-11-17 | 15:11

Bobbbe | 03-11-17 | 14:54
Je zal altijd (trollende) idioten blijven houden die beweren dat straffen niet helpt.
Straffen heeft vooral ook een voorbeeld functie, als ze teminste hoog genoeg zijn. Dit soort moordenaars zouden nooit meer een voertuig mogen besturen en dit is ook al vaker geopperd, maak van alcohol achter het stuur een misdrijf.

Het is het zeflde als je een of andere labiele idioot na een schietpartij weer het recht geeft om een wapen te bezitten omdat hij per ongeluk iemand heeft doodgeschoten na al een paar eerdere schietincidenten.

litebyte | 03-11-17 | 15:40
▼ 1 antwoord verborgen

Dus over een jaar of 2 max. zien we Waltertje W. wederom lazerus in z'n bolide scheuren ? Op zoek naar z'n volgende slachtoffer óf, als we positef denken, een hele dikke boom.

Vesta | 03-11-17 | 14:53

Wanneer gaat Trutte nou ervoor zorgen dat alcomobilisten standaard dood door schuld krijgen?

Mahatma | 03-11-17 | 14:47 | 2

Je kunt wachten tot je een ons weegt. Dat gaat hij echt niet doen.

Kanniettegenkritiek | 03-11-17 | 15:05

Neen, Trutte houd zich met andere dingen bezig, vraag me niet wat.

watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:42

Minus 1/3. Minus voorarrest. Minus resocialisatie starten. Kerst 2018 zijn ze thuis.

Rest In Privacy | 03-11-17 | 14:47

Mijn bloed gaat koken van dit soort gasten.

Dat google deze namen NOOIT vergeet: Casper van Wijngaarden en Walter van Wijngaarden.
Was overigens niet moeilijk te vinden als je zelf een beetje zoekt op Walter van W. Loosdrecht. Wie heet er nou Walter?

Libertarianism | 03-11-17 | 14:46 | 4
-weggejorist-
Libertarianism | 03-11-17 | 15:56

Dat je je hond Walter noemt snap ik wel.

Libertarianism | 03-11-17 | 15:56

Mijn broer heet Walter maar dat weet bijna niemand. Onze oom Dirk vond het een rotnaam en heeft hem van jongasafaan Henk genoemd. Iedereen noemt/noemde hem Henk, zelfs mijn vader! Nu denk ik dat onze oom Dirk misschien wel gelijk had.

mamalookabooboothere | 03-11-17 | 16:23
▼ 1 antwoord verborgen

Mijn bloed gaat koken van dit soort gasten.

Dat google deze namen NOOIT vergeet: Casper van Wijngaarden en Walter van Wijngaarden.
Was overigens niet moeilijk te vinden als je zelf een beetje zoekt op Walter van W. Loosdrecht. Wie heet er nou Walter?

Libertarianism | 03-11-17 | 14:46 | 1

Waltervan Wijngaarden. Bijvoorbeeld.

Glasgow Argus | 03-11-17 | 14:47

Ik ben opgegroeid binnen het hockey circuit. Veel mensen hebben het idee dat daar beschaafde en intelligente mensen rondlopen, maar ik was als 8-jarig kind al stomverbaasd over het hoge aantal asocialen en proleten dat zich daar bevindt: vandalisme, diefstal, vechtpartijen en uiteraard héééél veel dronkenschap en psychopatisch rijgedrag. Simpel volk met geld, zeg maar. Walter en Casper zijn proto-types van dat soort gajes.

stampertje85 | 03-11-17 | 14:44 | 2

Inderdaad veel volk met gebrekkig ontwikkelde delen van de hersenen waar empathie, zelfbeheersing en geldingsdrang zit. Niet het leukste deel van de mensheid zeg maar, verklaart een hoop.

GoedenMorgenDezeMorg | 03-11-17 | 14:50

Herkenbaar.

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:14

Geen grijntje berouw, Het ligt weer aan alles en iedereeen maar niet aan de heren zelf. Wat een kansloze kutklappers, ik hoop oprecht dat de man zelf een keer geschept word door een dronken mongool met 160kmh

TDB | 03-11-17 | 14:44 | 1

kijken of ie daarna ook de barman de schuld geeft

TDB | 03-11-17 | 14:47

Dit zijn gewoon psychopaten. Geen enkel geweten. Egocentrisch, narcistisch. En geen enkele behoefte om zich in te leven in een ander, behalve dan als het het eigen belang betreft.

Statler en Waldorf | 03-11-17 | 14:42

Honderd piek, voor een taxi. Dat is alles wat nodig was. En een beetje wijsheid.

Teleo | 03-11-17 | 14:40

"OvJ eist gevangenisstraf van 5 jaar tegen Walter van Wijngaarden en 3 jaar tegen zoon Casper van Wijngaarden voor doodrijden van Fleur."

Behoorlijk aan de korte kant.

Muggenmepper | 03-11-17 | 14:37 | 5

Juryrechtspraak zou een al een stapje in de goede richting kunnen zijn.

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:21

In de VS, slet. in de VS. Maar laat een gebrek aan kennis je vooral niet tegenhouden. Dat doet het nooit.

TheEgg | 03-11-17 | 15:33

DKS: Turkije. Daar wordt je als Rechter gewoon in het gevang geflikkerd, maar dat is natuurlijk wat anders dan ter verantwoording worden geroepen.

Kanniettegenkritiek | 03-11-17 | 17:41
▼ 2 antwoorden verborgen

Als je op google zoekt naar BNL Fashion wijngaarden kun je fotos zien van de moordende alcomobilisten.

Pienow | 03-11-17 | 14:37 | 4

BNL Fashion under destruction !

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:23

Het heet nog een Drs. te zijn ook.
De website hoef je niet te bekijken, bij afbeeldingen kun je hem in alle vormen waarnemen, inclusief linkedin. En voor de verboden stad.

watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:38

Die drs. is een andere Walter, is door RIVM bevestigd. De doodrijder is zelfstandig textielhandelaar, werkte oa voor McGregor. Patjepeeër dus.

John Toroflex | 03-11-17 | 16:16
▼ 1 antwoord verborgen

Die link stond er al bij hoor.

Peter_K | 03-11-17 | 14:45

Ja lekker. En dan een ad zien over bokbier. Gadverdamme. Lekker toepasselijk ook. NOT!

Kanniettegenkritiek | 03-11-17 | 15:07

Geen reclame voor Transavia.

Een vrije paling | 03-11-17 | 14:36 | 1

Nee, zeker niet als Casper mag blijven vliegen en straks zijn vliegtuig vol passagiers tegen een bergwand parkeert.

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:25

moord met een auto als wapen voor bedachte raden en dan slechts 5 jaar ??
ik als ouder wist mij wat te doen stond na die 5 jaar ........... wat een kudtzooi in dit land

witchmaster | 03-11-17 | 14:36

over 5 jaar mogen ze weer rijden.
geen aftrek?

Einde van de Domheid | 03-11-17 | 14:34 | 1

aftrekken doen ze maar in de gevangenis

TDB | 03-11-17 | 14:48

Ook de rechter in deze zaak zal voorafgaand aan het rechter zijn wel strafrecht advocaat geweest zijn. En luistert daarom wel naar de daders en niet naar de slachtoffers. Taakstrafje en een jaartje zonder rijbewijs. Daarna nieuwe ronde nieuwe kansen.

Orakel1958 | 03-11-17 | 14:32 | 1

Inderdaad, ook zo'n mooie Nederlandse traditie.

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:27

God oh God oh God. Dat zal best een zware taakstraf gaan worden.

bas ooms53686289 | 03-11-17 | 14:32

Feiten die er niet om liegen, Glashard liegen, geen enkele vorm van spijt.......2x nekschot graag!!!

Daemonis | 03-11-17 | 14:32

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb in het verleden regelmatig met transavia gevlogen en ben momenteel van plan een vlucht te boeken. Voordat ik dit doe wil ik echter weten of de berichtgeving klopt dat de heer Casper van Wijngaarden nog altijd Piloot is bij uw bedrijf. De reden dat ik dit vraag is omdat ik niet wens te vliegen met een maatschappij waarvan de piloot de (verkeers)veiligheid zodanig op het spel zet (wellicht is "voor de lol" de juiste term) dat er onnodig slachtoffers bij vallen.

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Jorgensen | 03-11-17 | 14:31

Helaas staat al van dit nu pontificaal op Geenstijl waardoor de rechter al gauw van mening is dat de daders genoeg gestraft zijn.

MichelDenHaag | 03-11-17 | 14:30 | 1

Exact mijn gedachte.

vanBarchum | 03-11-17 | 19:43

Nou zet de verdubbelaar maar in: eerst de woede nu bij al die feiten, zeker in combinatie met hun tenenkrommende walggedrag. En dan straks bij de D66-fopstraf! Vader 12 maanden cel waarvan 4 voorwaardelijk. Zoon 3 maanden cel óf 80 uur taakstraf. Beide mogen ook nog eens 3 jaar niet rijden. Althans voorwaardelijk voor het zoontje.

de Voorzittert | 03-11-17 | 14:30

Het wordt tijd dat stomdronken in de auto stappen en een paar keer de maximumsnelheid rijden niet meer gezien wordt als roekeloosheid. Het is geen ongeluk, deze gang van zaken was volledig voorzienbaar. Dat de twee "heren" niet wisten _wie_ ze zouden doodrijden, doet niets af aan hun volledige opzet. Noem dit gewoon moord.

Het heet niet voor niets cannonballrun. Als je in een meute een kanon afvuurt zal je mensen raken.

Feynman | 03-11-17 | 14:29

We moeten in nederland eens snel iets gaan doen met oplopende straffen. Hoe kan het dat iemand 4 keer voor hetzelfde wordt veroordeeld, en dan doodleuk ( sorry voor dat woord ) dezelfde overtreding ( en wat mij betreft misdaad ) kan begaan.

Helaas-Nederlander | 03-11-17 | 14:29 | 4

We hebben nu zelfs twee! ministers op Justitie maar vooralsnog zijn er 0,0 nieuwe wetsvoorstellen in de maak die meervoudige verkeersovertredingen anders strafbaar maken dan in het huidige model. Rechters wegen historie wel mee trouwens maar ja: 0 + 0 = 0.

de Voorzittert | 03-11-17 | 14:32

Ik neem aan dat de straffen voor rijden onder invloed toch vooral transigabel zijn geweest. Met geldboetes straf je van die verwende Gooise jongens niet. Tentoonstellen, dat moet je met ze doen. Met een bord in hun handen, waarop te lezen valt wat voor heldhaftige streken ze hebben uitgehaald.

Glasgow Argus | 03-11-17 | 14:38

Feynman | 03-11-17 | 14:32 Dat recidiveren is dus uitbundig gevierd met een drankgelag.

ja,diedus! | 03-11-17 | 14:40
▼ 1 antwoord verborgen

Het gebrek aan inlevingsvermogen, het uitmaken van getuigen als leugenaars, de kille reactie op de vragen van de rechter. Duidelijker voorbeelden van sociopathie kan je nauwelijks vinden.
Toch moet je naar mijn bescheiden men voorkomen dit al tee veel te psychologiseren. TBS zoals we wetn levert niets goeds op. Straks komen Walter en zijn zoon in Altrecht en dan kunnen ze gewoon donuts draaien met de auto van de geneesheer directeur, na een cocktail van cola met spiritus.
Maximale strafoplegging, dat is voor doodslag in vereniging gepleegd. Feynman weet vast wel wat het strafmaximum hiervoor is. En een levenslange rijontzegging.

Glasgow Argus | 03-11-17 | 14:29

Tientallen miljarden in de auto industrie maar een GPS-snelheidsbegrenzertje ontwikkelen is te moeilijk.
Een automatische breathalizer om je auto te starten voordat je met 1500 kilogram metaal de weg op mag ook, blijkbaar.

Teleo | 03-11-17 | 14:28 | 3

Op zich ook goed idee. Maarrrrr dit soort lui weten wel een mannetje om de begrenzer te killen.

Winter_is_coming | 03-11-17 | 14:44

Een gps begrenzer kan technisch heel goed maar vermoed dat er onvoldoende draagvlak is om zoiets door te voeren. Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten of ik voor zo'n begrenzer zou zijn.

Aan de andere kant begrijp ik ook niet echt het nut van een auto die 300+km/h kan op de openbare weg.

geenspam | 03-11-17 | 14:58

Bij de lidl en blokker verkopen ze erg scherpe keukenmessen. Dat gezegd hebbende geeft dat nog geen excuus om er iemand mee uit zijn jas te fileren.

Cobalt bomb | 03-11-17 | 16:24

De beste man dacht dat hij maar twee gin tonic en twee wijn op had in plaats van het equivalent van zes gin tonic en twee wijn. Dat is dan toch prima? Zeker als je daar verder nooit problemen mee hebt.

WoutWoutWout | 03-11-17 | 14:28 | 1

Je bedoelt gewenning? De beste man dacht ook dat 200 km/ uur de toegestane maximum snelheid was.

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:41

"Het ging om de persoonlijke omstandigheden van de verdachten..." Lekker 40 jaar rotten in een kutgevangenis, kan er niets naars met je gebeuren... Teringlijers...

Ad Hominem Tu Quoque | 03-11-17 | 14:27

Levenslang vastzetten.

Mark_D_NL | 03-11-17 | 14:25

Zo te zien op Google maps hebben de Porsche en hebben inmiddels plaatsgemaakt voor een BMW touring en een Golf GTI.

hStripe | 03-11-17 | 14:25 | 2

Coördinaten ?

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:31

Nee, dan zijn de buren op 210. Je moet daar naast zijn, op 210b, en dan zie je dat de grijze Mini van Casper het gelukkig nog doet. www.google.nl/maps/@52.187916,5.09656...

Generaal P. | 03-11-17 | 15:44

Deze hersenloze moordenaars gaan toch wel jaren de bak in, niet?

Muggenmepper | 03-11-17 | 14:22

Allemaal even een mailtje sturen naar Transavia om te vragen of iemand die de verkeersveiligheid zodanig niet serieus neemt dat er onnodig doden bij vallen inderdaad piloot is bij hun.

Jorgensen | 03-11-17 | 14:22 | 4

Ja, ik vlieg 20-30x per jaar met transavia, kans is groot dat ik eens bij die gast in het vliegtuig gezeten heb, geen prettig idee.

geenspam | 03-11-17 | 14:59
-weggejorist-
watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:29

Onacceptabel.

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:32
▼ 1 antwoord verborgen

Tis de hopen dat de nabestaanden alvast zelf een zaak tegen dit volk zijn begonnen, er is maanden terug conservatoir beslag gelegd op het huis van pa, maar zo'n beslag loopt niet zo lang. Denk ook niet dat de career bij Transavia erg lang zal duren, die company houd niet zo van dit soort publiciteit.

hotnot | 03-11-17 | 14:21 | 1
-weggejorist-
watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:28

Het zou mij niets verbazen als de rechter, de advocaat van de daders, en de daders zelf lid zijn van dezelfde golfclub. En gratis mogen vliegen bij Transavia.

Baron Clappique | 03-11-17 | 14:18

Bizar van een piloot. Je zou verwachten dat hij wat meer verantwoordelijkheidsgevoel met zich mee zou dragen. Nog bizarder van de werkgever Transavia, dat zij hem laten doorvliegen na dit voorval.

ilovevolkskrant | 03-11-17 | 14:18 | 2

Hij gaat de bak in, dat is einde carrière als ( brokken)piloot ghe, ghe....

Kanarie_Geil | 03-11-17 | 14:35

De piloot had ook wat meer verantwoordelijkhedsgevoel, hij reed 212 meter achter de porsche en in tegenstelling tot de walter stond de mini wil ruim op tijd stil,,,

TDB | 03-11-17 | 14:40

Zelfs de barman van Moeke krijgt de schuld. Wat een klootzakken.

Wedstrijdkrokodil | 03-11-17 | 14:16 | 2

de barman de schuld geven van je eigen alcomobilisme is ook wel een new low inderdaaf

TDB | 03-11-17 | 14:41

ho je gebit vloog eruit

vanBarchum | 03-11-17 | 19:38

Deze figuren verdienen het om ontslagen te worden en jaren te gaan brommen en nooit meer een motorvoertuig te mogen besturen en (indien van toepassing) door hun partner(vrouw, vriendin, vriend, sexloosmenspersoon, etc.) bij het grofvuil gezet te worden omdat ze geen normaal functionerende bovenkamer hebben. Ben ik nog wat vergeten, vast wel. Maar wat ze in ieder geval niet verdienen is een fijn en gelukkig leven, wat dat hebben zij zonder enig berouw ook van andere afgenomen.

Frits_v_Schuttingen | 03-11-17 | 14:16

Twee kakkers die een onschuldig meisje aan stront rijden, dat ligt niet lekker in de bak. Mag hopen dat Bubba ze een paar keer per week even komt uitwonen, heel hard en heel grondig....

Strange Glue | 03-11-17 | 14:15

Was Transavia niet die club die Julio Poch erbij naaide op basis van wat geruchten, maar deze klootzak zonder verantwoordelijkheidsgevoel gewoon achter de stuurknuppel plaats laat nemen?

Psycho Daddy | 03-11-17 | 14:13 | 2

Jep. Dus nog een dodenvlucht meer of minder liggen ze wellicht niet wakker van, ook niet als het een laagvlieger betreft.

Vage_eddie | 03-11-17 | 14:29

#voormijgeentransaviameer

watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:26

Wat zou het toch een verademing zijn als onze rechters ook verkiesbaar waren. Zal wel weer op enkele maanden en een taakstraf uitlopen.

Abject | 03-11-17 | 14:12 | 1

Ja, vooral die piloot zal worden ontzien, want carrière.

Baron Clappique | 03-11-17 | 15:35

Wat een ongelooflijke klootzakken.

Als deze mensen wegkomen met een werkstraf en rijontzegging ben ik alle vertrouwen kwijt in rechtsstaat Nederland.

Geef ze drie jaar gevangenisstraf, en 8 jaar ontzegging van de rijbevoegdheid, dan ben ik enigszins tevreden. Want dan nog, heeft een familie levenslang gekregen. :(

Bernhard de II | 03-11-17 | 14:12

Zou het niet erkennen van schuld niet gezien moeten worden als een geestelijke stoornis of gebrekkige ontwikkeling van de geest?!? TBS? Net zo lang opsluiten totdat ze empathie, schuldgevoel en impulsbeheersing hebben. Tot die tijd te gevaarlijk voor de straat.

Feynman | 03-11-17 | 14:12 | 5

4 keer gepakt zijn voor rijden onder invloed getuigt al veel eerder van het totaal ontbreken van normaal gedrag. Het zegt ook iets over de rechtspraak dat zo'n crimineel toch weer achter het stuur kan kruipen.
Three strikes is out

Winter_is_coming | 03-11-17 | 14:41

Goed punt inderdaad.

DrumPiet | 03-11-17 | 15:14

Ja, goed punt, maar u denkt dat er ooit een wetswijziging komt om dit mogelijk te maken??
Dream on!

watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:25
▼ 2 antwoorden verborgen

En wat is nu de eis van de OvJ..... dit soort walgelijke types moeten in mijn ogen zo lang mogelijk achter slot en grendel, tevens tonnen schadevergoeding betalen aan de nabestaanden van Fleur.

Fatwabuster | 03-11-17 | 14:11

Casper nog steeds piloot Transavia? > #boycottransavia

HdJ | 03-11-17 | 14:11 | 7

@komma Artikel van jaar geleden www.gooieneemlander.nl/gooi-vechtstre... . Hij had alleen al in afwachting rechtzaak op non actief moeten worden gezet. Als niet ethisch dan wel uit damage controle Transavia

HdJ | 03-11-17 | 15:03

En Transavia houd zich voor de domme?? Nee toch??
Dat kun je niet maken, heb al nooit gevlogen met die maatschappij, maar zal dat nu zeker niet doen.
Als vliegmaatschappij mag je heus wel een statement inzake dit, als je je huichelachtig opstelt in deze moet je geen vertrouwen er meer in hebben.
#voormijgeentransaviameer.

watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:22

Zolang die jongen nog steeds een VOG krijgt kan Transavia er niks aan doen, denk ik. En als Camiel Eurlings met zijn strafblad ook nog een VOG kan bemachtigen, denk ik dat Transavia ook niet de middelen in handen krijgt om hem te ontslaan. Tenzij de rechter hem veroordeelt, en zo ver is het nog niet.

kommabijmebinnen | 04-11-17 | 10:35
▼ 4 antwoorden verborgen

Ons rechtssysteem heeft vanwege zijn terughoudende aard geen antwoord op dit soort mensen. Wanneer ALLE bewijslast zo overtuigend is én er geen enkele aanleiding is om uit te gaan van betering, spijt, etc, zou je zulke lui best aan een middeleeuwse lynchmob over mogen laten.
Of nog één keer 170 laten rijden. Met hun tanden aan de trekhaak, achter een auto die met een steen op het gaspedaal van een met grindtegels betegelde pier af rijdt.

Vage_eddie | 03-11-17 | 14:11
-weggejorist-
Big Ern | 03-11-17 | 14:08

Walter van Wijngaarden en Casper van Wijngaarden zijn dronken doodrijders!

Dirk III | 03-11-17 | 14:08

Ze liegen dus glashard. Dan hebben ze in elk geval wel een goed getuigschrift om premier van Nederland te worden

Monsarrat | 03-11-17 | 14:07 | 6

Big Ern | 03-11-17 | 14:13 Mafkees.

Baski | 03-11-17 | 14:31

Big Ern | 03-11-17 | 14:13
Je plempsel aanschouwende zou je zomaar Volkert kunnen zijn.
Naargeestige idioot.

Vage_eddie | 03-11-17 | 14:34

Jammer, die kans is nu verkeken, hoewel.... je weet nooit in NEEderland, wat dat betreft een land met onbegrensde mogelijkheden.

watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:15
▼ 3 antwoorden verborgen

Egoïsme + arrogantie, + narcisme = dood meisje.
Walter en Casper inmetselen, net genoeg te vreten geven en nooit meer naar omkijken.
Hulde voor GS om dit breed uit te meten.

DrumPiet | 03-11-17 | 14:06

Krijgt GS niet dagelijks sommaties aan de hand van het publiceren van volledige namen? De tering.

Klutskwijt | 03-11-17 | 14:02 | 7

@Halal Gehaktbal
Een beetje Google doet een hoop. Ben al een aantal fotos van Casper tegen gekomen in bv een tijdschrift welke digitaal online staat. Walter is ook zo gevonden, maar om een perma ban te vermijden post ik even niets.

Super Grover | 03-11-17 | 15:04

Hoe zegt u? van Wijngaarden? is dat die van Wijngaarden van dat bekende kledingmerk, kom... hoe het dat nou.
Er is MAAR 5 jaar geëist, en ja hoor daar gaan we weer. Moord met voorbedachte rade, en papa had zeker niet meer dan 80km/uur gereden.
En ook nog met een zatte kop, jammer dat hij de belasting niet getild heeft, had er zeker meer geëist geworden.
Hoewel eigenaar van een bekend kleding merk, dronken achter het stuur, ontkennen, wellicht zou de boekhouding ook eens aan een nader onderzoek

watmagjenogwel | 03-11-17 | 15:10

Misschien een idee om de heren van W. samen op te sluiten met de fijne Hilversumse shavuiten uit het bonuslinkje, en ze elke dag voor maximaal 2 personen eten toe te schuiven? Camera er op, en RTL-4 kan het zo als format verkopen.

marcoplarco | 03-11-17 | 15:26
▼ 4 antwoorden verborgen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken