Bewijs. Mensensmokkelaars duwen dobbernegers in handen van smokkel-NGO's
Social
Bewijs. Foto + video vrijgegeven door de Italiaanse marine. Duidelijker kan het niet. Geen woord Frans bij. De op de Middellandse Zee operende NGO's COLLABOREREN met Libische mensensmokkelaars. Hier worden geen mensen op ruwe zee gered, hier worden kansloze asielplagiërs illegaal en helemaal droog Fort Europa ingerommeld. En nu blijkt dat de mensensmokkelaars op *kuch* SAR vessel Iuventa hun inmiddels aan de ketting gelegde smokkelboot via een Nederlandse stichting hebben aangeschaft. Namens de Stichting OmvolkingsPreventie adviseren wij nog maar 2 asielzoekers per keer op te halen, en verder natuurlijk WOEDENDE kamervragen van de PVV in 3, 2, 1...
Social
Reaguursels
InloggenKarskens! Ouwe baas!
En denkt nu iedereen dat de regering daar niets van weet? De subsidie moet ook ergens naartoe ...
Ik zit zo te denken, mag volgens mij als vrouw die nog analoog denkt. Je had toch nog nog zo'n Aristotelis Onassis. die zijn geld verdiende tijdens WOII in de Griekse rederij, omdat hij staal opkocht ofzo, waarmee hij Jacqueline Kennedy kopen kon.
Nu heb je een Soros tegen Bush jr.
En dan klaagt de VS over teveel Mexicaanse illegalen en andere Zuid-Amerikanen.
Nou, liever 1 Mexicaan dan 100 Marokkanen.
1 Zuid-Amerikaan tegen 100 Afrikanen.
Indiers, Chinezen, Koreanen, Polen, Roemenen, Venezolanen, Russen en zelfs Oekraïners.
Eigenlijk zo'n beetje de rest van de wereld.
Alles is beter dan wat er nu naar binnen komt.
Dat lost zich allemaal vanzelf op in de maatschappij op een gegeven moment als ze niet in gigantische hoeveelheden komen.
Maar Afrikanen en daarmee vooral het gros wat moslim is zal zich nooit aanpassen aan onze manier van leven.
Ze sterven nog liever. Dat stralen ze ook uit.
Alles over voor hun totalitaire ideologie.
accijnstoerist | 03-08-17 | 15:20
Dr_Johnson | 03-08-17 | 15:22
En bovendien een Europa met gesloten grenzen wil je eigenlijk ook niet.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 15:34
Een Europa met gesloten BUITENgrenzen is het enige dat staat tussen ons en de totale ondergang.
En pas, zodra die Italianen merken, dat zij 't volgende toevoergootje gaan worden voor Europa, worden ze ineens intelligent.
Want Griekenland was zo'n geknevelde staat, die nog steeds van achteren en van voren 'op z'n Grieks' genomen gaat worden, op jawel, Lesbos. (ironie oh ironie)
Want de Grieken hadden ookal gemerkt dat er 'n kongsi is tussen criminele mensensmokkelaars en (dictatoriale, lees ondemocratische) NGO's met hun eigen goede-doelen-misleidings-propaganda-agenda.
Want de logica van NGO's is simpel; zég dat je 'n goed doel dient, en ga vervolgens politiek bedrijven van de vuilste soort.
Dat bleek ook al in Griekenland, waar de NGO's de vluchtelingen expres naar verzonnen doorgangswegen loodsten bij de grens met Macedonië; om vervolgens met veel persfotografen klaar te staan om 't uitgelokte drama van gestopte immigrant-'vluchtelingen' in beeld te krijgen voor de bekende emotie-chantage in de pers. De NGO's werden dan ook verboden in Griekenland.
En toen was Italië aan de beurt; en 'straks' desnoods ook nog 'n poging bij Spanje.
Want de NGO's willen inderdaad taxi-dienst zijn in samenwerking met de mensensmokkelaars; criminele samenspanners dus.
Wordt vervolgd. Want Amnesty International, Novib, Artsen zonder Grenzen en andere NGO's zijn parasieten van 't slechtste soort.
Lijkt me fair om alles door- en op kosten van deze ngo's terug te laten varen. Als ze dan nog wat tijd overhebben zijn er nog wel wat andere illegalen die hier al wat langere tijd verblijven en wat moeilijk uit te zetten zijn. Laten ze die ook gelijk maar meenemen.
du Roi Soleil | 03-08-17 | 13:28
Mogelijk vangt Soros nog een percentage van de smokkelaars. Beschermingsgeld?
De volksverhuizing begon. Gezien hoe mensen bang waren om hun vingerafdrukken af te staan in het begin? Onnodig, er was geen capaciteit om die mensen op identiteit te controleren. Nu wel, die parasiterende EU heeft geld van de burgers uitgetrokken en kan nu tegen een Afrikaanse man die onder een goederentrein meereist op weg naar Duitsland , ontdekt omdat heli's vliegen met warmte detectoren zeggen: Hola: je vingerafdrukken zijn geregistreerd in Italië, dus je moet terug want wij hebben Schengen. En al die stammen arriveren daar en vechten en IS roept HOERA, we kunnen Rome innemen!
Ondertussen ging de selfie van Merkel viraal in het MO en ook in Afrikaanse landen werd geworven voor: kom allen hierheen, jullie krijgen een huis en geld en werk, dan heb ik het over 2015
In de tijd dat Schengen opgesteld werd keek Mogherine even in Italië naar buiten en zei: ach, die 5 bootjes die daar aankomen op Lampedusa, dat is toch geen probleem? Ha, en anders hebben we nog de Visegradlanden om ze tegen te houden. Voorspelbaar dat Orban dit deed
Ik kwam de reactie: "Waarom moeten ze eerst bijna verdrinken voor ze gered worden? Dit is toch veel beter?" al tegen.....
Eendracht (ouderwets woord, maar o zo relevant) is wat er nodig is.
Beefbus | 03-08-17 | 17:07
Dat spreekwoord luidt toch "eendracht maakt macht"?
Volgens mij doet men juist daarom zoveel moeite om allerlei groepen/mensen tegen elkaar op te zetten en heel veel 'diversiteit' binnen te halen.
@ P.redgleuf | 03-08-17 | 18:38
Zal nooit gebeuren, want die linkse clubjes zijn de 'useful idiots' met bruine hemden van De Gevestigde Orde.
Ik zou een belastingaanslagje sturen naar die linkse club ter grootte van 5 Miljard Euro. Ff regelen daar in Den Haag! En betaalt de club niet? Dan de bestuursleden stuk voor stuk af gaan. Daarna de leden etc. Succes, blauwe vrienden!
Beefbus | 03-08-17 | 17:07
Nou, vooruit, wat houd je tegen. Op mijn leeftijd gaat dat niet meer lukken.
Was heel even hoopvol met die Odin-jongens maar dat bleek ook een wassen neus.
Hoelang kan je van b.v een Nederlands pensioenpotje al deze mensen betalen? 1500 miljard / 1,1 teveel. Freeloaders . Dus wat we wisten is bewezen en nu gaan we wachten tot het fout gaat.
Beetje jammer dat dit topic weer zo snel naar beneden 'geduwd' wordt door nieuwere en minder interessante onderwerpen.
Natuurlijk is dat voorval van die 73 jarige man die van een trap werd geduwd erg tragisch, maar het was slechts een incident en deze import van 'asielzoekers' gebeurt op enorme schaal met zwijgende instemming van de EUSSR en Markje Rutte.
@ ST18 | 03-08-17 | 16:53
Ik weet exact hoe je je voelt.
Terwijl het antwoord eigenlijk zo makkelijk en voor de hand liggend is. Als de shariadriehoek in Den Haag in staat is om voor "orde" te zorgen in de eigen wijk, kunnen de Nederlanders dat zelf ook. Bel geen politie meer, maar vorm groepen gelijkgestemden en regel alles gewoon zelf. Vervelende marekaan in de wijk? Maak daar eens een project van.
Eendracht (ouderwets woord, maar o zo relevant) is wat er nodig is.
“Koningin Juliana zei het al in haar troonrede van 1950, toen ons land nog geen tien miljoen inwoners telde. Zij herhaalde dat in 1979: “Nederland is vol, ten dele overvol.”
JayJay | 03-08-17 | 15:17
En wat had u in gedachten? Soort van Klu Klux Klan of iets dergelijks?
Kijk, daar heb je het probleem weer ten voeten uit. Bij"ga eens wat doen" is de primaire reactie "moeten we dan met witte puntmutsen en witte jurken brandende kruisen gaan draqgen". Ik ga niet eens uitleggen waarom enig verzet van de Nederlandse burger er dus nooit gaat komen als dit de enige reactie is. "Slaakt grote zucht". Ik stop ook maar met reaguren hier. Volstrekt zinloos maar ik blijf het herhalen. De generaties die na mij komen ( dus jullie kinderen en kleinkinderen ) zullen je vervloeken omdat je het zág aankomen en niets deed. Elke dag opnieuw ( Tilburg, oude man van trap geduwd, daders lichtgetint ). Ik zou zeggen : Duw een een bejaarde m.. ach, laat ook maar.
Goedverdoemme | 03-08-17 | 16:29
Wees blij, anders werden ze ingezet als veerdienst.
Toch is de jeugd aan het mobiliseren.
Kwam ik gisteren zomaar tegen geeft toch een beetje hoop.
m.youtube.com/watch?v=bJbmv1P_4Bc
Het begint een klassieker te worden.....
"Je verwacht het niet!"
Als Zuid-Europese landen de grenzen open zetten dan wordt het dwijlen met de kraan open. Daarom moeten dus die Buitengrenzen beter beschermd worden.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 15:27
Eigen grens eerst!
eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT...
De EU gaat niets oplossen. Het is de bedoeling.
"Massieve immigratie is noodzakelijk" want vergrijzing.
En de Koninklijke Marine ligt doelloos in den Helder aan de wal, door gebrek aan geld om de buiten grenzen van de EU te beschermen tegen kansloze gelukzoekers, mogelijk gemaakt door Rutte en consorten van de VVD.
De PVV is de enige partij die zich hier vanaf dag 1 principieel tegen heeft verzet. Laat dat iedereen duidelijk zijn. De Wilders-bashers hebben deze Doos van Pandora geopend.
Tutanchamon | 03-08-17 | 15:57
Totaal mee oneens om de gewone man de schuld te geven van het huidige criminele beleid van de EU. Het valt niet uit te sluiten, dat er massaal met stemmen geronseld wordt en stemfraude zou zo maar kunnen in de Europese bananenrepublieken. Want wie controleert de controleurs eigenlijk ? Had Greet tijdens de vorige verkiezingen misschien wel meer stemmen? En dan is er nog de beroemde Engelse wijsheid, die nog lang geen gemeengoed is in NL, maar wel elders :'"If voting made a difference, they wouldn't let us do it.''
Ik neem aan dat ze alleen maar genderneutrale gelukszoekers aan boord nemen.
Niemand hier die dit volgt? twitter.com/DefendEuropeID
Die veerponten zijn toch niet van vandaag of gisteren,het is algemeen bekend,er zijn namelijk bronvermeldingen waar het dagelijks gemeld wordt wat er achter de coulissen speelt ,maar daar hoor je de media niet over ,en op tv al helemaal niet ,die hebben het liever over de dieseluitstoot ,dieselschandaal in Duitsland en opwarming van de aarde ,geneuzel,maar dat nederland naar de kloten wordt geholpen door lamzakken als een Timmermans ,geen slecht woord .
Hoernalisten , zijn landveraders,ze zouden zich kapot moeten schamen om elke dag zo te liegen .
Ik neem aan dat het NOS journaal hier vanavond mee gaat openen.
Maya de Blij | 03-08-17 | 13:23
Ja maar dan heel kort en heel vaag en met de boodschap dat het fake news is.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 15:48
Viespeuk. Wat is het nu. Wel of geen grensbewaking. Ben je er al uit?
3e verantwoordelijke: de EU. 2e verantwoordelijke: de pro-EU partijen. HOOFDverantwoordelijke: de pro-EU-stemmer. ZIJ houden dit in stand. ZIJ faciliteren dit. ZIJ kiezen hier willens en wetens voor. Natuurlijk betalen zij mee middels overlast, onrust en financiën. Als je je eigen vrouw en kinderen niet wilt laten bedreigen, lastig vallen en aanranden, als je je eigen moeder wilt laten beroven, als je je eigen zoons scooter niet wilt laten afpakken, als je zelf niet wil meebetalen aan de uitkeringen van halve criminelen, profiteurs en parasieten.................... doe het dan ook een ander niet aan. Enkel dat.
Ongeblustekalk | 03-08-17 | 15:44
Hoi lieverd ;)
ik begin op autoreverse te lijken, maar toch: terug-brengen-naar-laatste-land-van-afkomt : Libië
Er zijn prachtige landingsvaartuigen waarmee je ze op het strand kunt afzetten, voedselpakketje en klaar.
Is enige manier om deze waanzin te stoppen.
Ik denk dat het OM zich gaast verschuilen achter Europese wetgeving. Ik weet het wel zeker.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 15:34
Jij spreekt jezelf wel erg tegen, lees jij jouw eigen tegels wel eens terug?
alexbl | 03-08-17 | 15:38
Dat stelde ik in een andere tegel ook al voor. En wie zijn die lieden van de Kreuzberger Kinderstiftung?
Zie: Beefbus | 03-08-17 | 13:24
Kan iemand uitleggen waarom Merkel, Junker, EEG dat goedkeurt? Ik begrijp er al lang niets meer van.
In Italië, en met name Sicilië, is er gigantisch veel corruptie. Waar er geld is, is de maffia. Italianen zullen hun eigen moeders verkopen of omleggen voor genoeg geld. Naast de EU en de NGO's, zijn ook de burgemeesters zo corrupt als de pest en medeplichtig aan de criminele mensenhandel. Een organisatie die het criminele handelen van de NGOs wil filmen op zee werd onlangs toegang geweigerd om aan te meren in de haven van Catania door de plaatselijke burgemeester. Let op hoe waarheidsvinding de label "extreem-rechts" krijgt, en onderzoek naar de waarheid de label "disrupt rescues" krijgt, en hoe je gemanipuleerd wordt met foto's van zwemmende 'vluchtelingen'.
De waarheid is heel anders, maar de media weet hele bevolkingen totaal te misleiden, net zoals vroeger toen een hele bevolking de waarheid ook niet 'wust'. [Sorry, ik mag geen links plaatsen blijkbaar - zoek het zelf maar op]
Wij leven in een tijdperk van links propaganda, censuur, leugens, en autoritaire trekjes, die in rap tempo wordt opgeschroefd wordt. Of dit iets spontaans is, en/of dat het aangestuurd wordt door spelers achter het scherm (bv Soros) weet ik niet, maar waar het op uit gaat lopen zal niet goed zijn.
Als je leeft van het in leven houden van negertjes, dan wil je er graag zoveel mogelijk hebben. Het is gewoon triest. Maar dit is al ruim 50 jaar aan de gang of dacht je dat ontwikkelingshulp iets anders was?
Tipje voor GS: breng eens dat hele asiel-moloch in kaart. Welke bedrijven en instellingen verdienen hieraan? Waar komt al dat geld vandaan? Postcodeloterij e.d.... Weten we tenminste wat we kunnen boycotten en welke voor collectant we de deur dicht kunnen smijten.
Af laten zinken in Berlijn
Nou, zou Julia Hevemeyer al gearresteerd zijn?
Zal wel niet.
accijnstoerist | 03-08-17 | 15:20
Dr_Johnson | 03-08-17 | 15:22
En bovendien een Europa met gesloten grenzen wil je eigenlijk ook niet.
Dr_Johnson | 03-08-17 | 15:22
Haha daar hebben ze inderdaad de binnengrenzen gesloten. Victor Orban van Hongarije snapt dat ook wel en handelt correct door een hek te plaatsen. Maar toch blijf ik erbij om de stroom op Europees vlak in te dammen. Het gaat er namelijk om dat het ontmoedigingsbeleid wordt versterkt zodat er dus minder mensen neigen om naar Europa af te reizen.
Graaf van Egmont | 03-08-17 | 15:06
Als je gewoon eens niet uitvaart, heb je ook geen verplichting.
accijnstoerist | 03-08-17 | 15:20
Als Zuid-Europese landen de grenzen open zetten dan wordt het dwijlen met de kraan open. Daarom moeten dus die Buitengrenzen beter beschermd worden.
En dat is dus mensensmokkel. NGO zijn daar dus medeplichtig aan en ook aan wat daar aan voor af gaat.
"... zodat die vluchtelingen doorstromen naar Oost- en West-Europa. "
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 15:12
Naar Oost-Europa? Serieus?
"Nee dat kan uit moreel standpunt dus niet." Het is juist immoreel om de Nederlandse bevolking bloot te stellen aan het kansloze parasietentuig.
zodat die vluchtelingen doorstromen naar Oost- en West-Europa.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 15:12
Kunnen er allemaal worden uitgezet. Daar is het verdrag van Dublin voor, wordt alleen niet nageleefd. Typische eu-oplossing dus, niets waard.
ST18 | 03-08-17 | 14:45
" ........ is er maar één oplossing en dat is een volk dat zichzelf gaat organiseren in plaats van alsmaar afwacht. De politiek (nee, ook Greet niet want die is ver over de datum) gaat u niet redden, de politie en het leger ook niet en ondertussen wordt de vijand met de dag sterker en georganiseerder.
Nou Joris, kom er maar in !!!"
En wat had u in gedachten? Soort van Klu Klux Klan of iets dergelijks?
Dick123 | 03-08-17 | 15:03
Daar ben ik het helemaal mee eens ja!
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 15:08
Dat beleid moet stoppen.
accijnstoerist | 03-08-17 | 15:07
Nee dat kan uit moreel standpunt dus niet. Bovendien zouden Zuid-Europese landen nog wel eens de grenzen open kunnen gooien, zodat die vluchtelingen doorstromen naar Oost- en West-Europa.
Goh wat toevallig. En wat nog toevalliger is: geen woord hierover op de mainstream media zoals BBC, NOS, The Guardian of Tagesschau.
Welcome in Nineteen Eighty-Four!
Sinds wanneer is het helpen van illegalen legaal? Hoe moeilijk is het om de wet te volgen en uit te voeren?
Graaf van Egmont | 03-08-17 | 15:06
En zo is het ja!
"WIJ" van GS weten toch allemaal dat we dag in dag uit, ieder uur van de dag heftig genomen worden door de roverheid.
Dus... wat is nieuw?
Dick123 | 03-08-17 | 15:03
Daar ben ik het helemaal mee eens ja!
Dit is schokkend bewijs! Daarom zullen we dit vanavond niet op het nieuws zien want dit mogen wij helemaal niet weten!
Klopt deels lees mijn eerdere tegels maar. Feit is dat immigratie een Europees probleem is en dat men dat dus ook op Europees vlak moet aanplakken. Je kunt moeilijk van Spanje, Italië en Griekenland verwachten dat zij alleen de migratiestroom kunnen inperken. Dat kan dus niet. Blijf bij de feiten.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 14:47
"Feit is dat immigratie een Europees probleem is" Dit is geen feit.
"dat men dat dus ook op Europees vlak moet aanplakken." Drogreden.
"Je kunt moeilijk van Spanje, Italië en Griekenland verwachten dat zij alleen de migratiestroom kunnen inperken." Je kunt moeilijk van Nederland verwachten dat wij verantwoordelijk zijn voor andermans grenzen.
"Dat kan dus niet." Dat kan dus wel.
"Blijf bij de feiten." Exact. Alleen heb jij ze niet genoemd.
Mensen in nood op zee redden is een verplichting. De daarop volgende verplichting is ze veilig aan land brengen in de dichtstbijzijnde haven. Voor Lybië geldt dus dat het een Lybische haven is en niet Lampedusa of Sicilië.
Dit is gewoon Über Maritime.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 14:37
Je bent het er dus me eens dat het beleid is.
Ingeschreven op naam van de stichting: Jugend Rettet Nederland.
Zeker nog geen volgroeide hersentjes.
Kan beter heten: Jeugd Die Alle Verworven Vrijheden Overboord Kiepert.
Twan_Flat | 03-08-17 | 14:51
Kreuzberg is een multi-culti wijk in Berlijn. Waar dus die stichting kennelijk zit.
Tsja, zo'n Kreuzberger Kinderstiftung.... je zou denken van goh, wat fijn dat er zo'n clubje is die zich zo inzet voor kinderen, maar in deze tijden kan je websites niet op hun mooie woorden geloven. Misschien is het wel een moderne pedo-grooming outfit? Misschien houden ze zich inderdaad wel bezig met wat eens staatsondermijnend gedrag was? Misschien kan Anrnold Karskens eens een onderzoek hier naar doen, want we willen het allemaal weten welke subversieve elementen mogelijk verantwoordelijk zijn voor de ondergang van Europa.
accijnstoerist | 03-08-17 | 14:39
Klopt deels lees mijn eerdere tegels maar. Feit is dat immigratie een Europees probleem is en dat men dat dus ook op Europees vlak moet aanplakken. Je kunt moeilijk van Spanje, Italië en Griekenland verwachten dat zij alleen de migratiestroom kunnen inperken. Dat kan dus niet. Blijf bij de feiten.
Ik lach me werkelijk een bult om al deze reacties. Echt, en ik lees ze al zó lang. Toen ik, heeeel lang geleden, nog op de middelbare school zat hadden we maatschappijleer. Zei ik, tijdens de les, VVMU is wat een kleine selecte groep de meerderheid oplegt wat gezegd mag worden. Werd ik eruit gestuurd.
Toen ik een fiks aantal jaren jonger was (lang,lang geleden) probeerden we de mensuh met de Centrum Partij de ogen te openen. Hoe dat afgelopen is lees u in "De Verschrikkelijke Janmaat". Daarna diverse andere clubjes geprobeerd maar allemaal "klein gebleven door klein te houden". En nu? Nu we ruim 40 jaar verder zijn? Nog steeds dezelfde linkse overheersing en nog steeds dezelfde 'rechtse' angsthazerij.
Allemaal bang voor de facisten/racistenkaart terwijl we ons land en onze kinderen zouden moeten beschermen tegen de vijand die er al is en er nog aankomt. Als de bestuurders je in de steek laten en de beschermers je de rug toe keren is er maar één oplossing en dat is een volk dat zichzelf gaat organiseren in plaats van alsmaar afwacht. De politiek (nee, ook Greet niet want die is ver over de datum) gaat u niet redden, de politie en het leger ook niet en ondertussen wordt de vijand met de dag sterker en georganiseerder.
Nou Joris, kom er maar in !!!
@Rommelende onderbuik 14:03
Het gedeelte wat zich a $ 10000,- laat overzetten acht ik vrijwel nihil.
Of het zou als schuld aangegaan moeten zijn.
Die schuld gaan ze dan in de (Mediterane) toeristenindustrie terugverdienen.
Zoals ik al eerder tegelde; big business!
Ik denk dat de gemiddelde lookie lookie negert met een laken vol illegale nep artikelen op een avond in het hoogseizoen aan een costa al gauw voor zo'n € 250-500 verkoopt.
En hongerig jonguh, die skeere kaaskoppen.
Ik vermoed complete netwerken, van smokkelaars tot uitbuiters tot fabrikanten en handelaars in mensen en nepartikelen.
En als klap op de vuurpeil waarschijnlijk de plaatselijke autoriteietn inc.
De enige echte oplossing is samenwerking op Europees vlak om de buitengrenzen te beschermen.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 13:58
Driewerf NEEN! De eu heeft toont al jarenlang aan dat er op (onder meer) dit dossier keihard wordt gefaald. Ze zijn op alle gebieden incompetent. Ik heb geen enkel geloof meer in de eu over en wil helemaal niets meer in dat verband ondernemen. Beter neemt Nederland het heft in eigen handen en gaan wij onze eigen grens gewoon weer bewaken, zoals een verstandig land dat doet.
Dick123 | 03-08-17 | 14:30
Ik heb al vaak vermeld dat ik achter een restrictief immigratiebeleid sta. De problemen waar we nu mee te kampen hebben, daar moeten in Europees samenwerkingsverband wat mee doen. Als het de spuigaten uitloopt dan stel ik het ook zeer op prijs om de binnenlandgrenzen door douaniers en militaire politieganten (KMAR) te laten controleren.
Met de kennis van nu..., oh wacht...
Haha nu noem je ook een paar bronnen die ik niet serieus neem. De erudiete Ismail Ilgun echter staat bij mij zeer hoog aangeschreven. Dat dan weer wel.
En wat die MH17 betreft: Er is geen onderste steen!
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 14:33
U mag geloven wat u wilt, blijft u vooral bij uw bronnen. Achteraf gaat u wel een keer begrijpen wat er speelt, op uw eigen tempo.
So-de-Juu | 03-08-17 | 13:31 NEEN!
Een onderbouwd nee sinds 2005.
De huidige overbevolking is een gevolg van het zich laten leiden door dierlijke driften zonder eerst of zelfs ooit de schaapjes op het droge te hebben.
Bij etnies profileren van de hele overbevolking valt er wel iets op:
De Homo Rassisticus dreigt uit te sterven door de steeds verdergaande afbraak van hun natuurlijke habitat.
@MikeLekkerBelangrijk | 03-08-17 | 14:31
Haha nu noem je ook een paar bronnen die ik niet serieus neem. De erudiete Ismail Ilgun echter staat bij mij zeer hoog aangeschreven. Dat dan weer wel.
En wat die MH17 betreft: Er is geen onderste steen!
Maar om een Oost-Aziatische partner naar hier te kunnen halen, moet je je hele levensverhaal en financiële toestand opgeven, eigendommen en een stabiele job hebben, en wat nog allemaal. Terwijl die mensen voldoende Engels spreken en vaak een goede opleiding hadden in de zorg of administratie.
Die NGO's zijn eigenlijk links geradicaliseerde stukjes (semi)overheid die een eigen policy en agenda nastreven buiten de democratie om. Dit is niets anders dan een vorm van "state capture". en.wikipedia.org/wiki/State_capture
ChatBot | 03-08-17 | 14:29
Absoluut.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 14:13
Het ontbeert Europa echter aan daadkracht en heeft alles te maken met bureaucratie. Knopen doorhakken gaat nu eenmaal moeilijk met zoveel lidstaten.
Tsja.. maar gezamenlijk massaal 'vluchtelingen' opnemen na 'wir schaffen das' was dan weer een fluitje van een cent zonder dat daar de mening van het volk naar gevraagd werd. Maar terugdraaien zou opeens heel ingewikkeld zijn? Hou toch op, het is beleid. Oké, je kan dat beleid verdedigen of bekritiseren. Dus, sta jij achter dat beleid of niet?
Die NGO's zijn eigenlijk links geradicaliseerde stukjes (semi)overheid die een eigen policy en agenda nastreven buiten de democratie om. Dit is niets anders dan een vorm van "state capture". en.wikipedia.org/wiki/State_capture
MikeLekkerBelangrijk | 03-08-17 | 14:06
Haha Lol! Rotschild en de Bildenbergers daar ga je al! ;)
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 14:17
Eet alstublieft u syntetische noodles op en drink u victory koffie als een goede Goyim.
Ik haal mijn informatie uit kranten en opiniestukken waar deskundigen hun ongezouten mening geven. Dus mij betichten van het verkondigen van onzin vind ik ietwat te ver gaan.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 14:13
nee, gezien u bronnen vindik niet dat u onzin verkoopt, u weet simpelweg niet beter en dat is u niet te verwijten. Desalniettemin zijn hedendaagse opniniemakers (cringe) absoluut niet zo deskundig als u hier beweerd. Voorbeeld van een paar top opiniemakers: Anne Fleur uit-d'r-stekker, Ismail "sla-hem-op-z'n-bek-sahabi" Ilgun, Hanina "mh17" Ajarai , Aafke Romeijn, Stelle bergma, enz, enz. Stuk voor stuk zijn dit personen die geindoctrineerd zijn door o.a. de UvA's marxistisch-communische gedachtegoed. Als je iets maar lang genoeg herhaald, wordt het vanzelf salonfahig. Het is goed vergelijkbaar met en sociaal virus dat er op uit is om zoveel mogelijk verdeeldheid te zaaien (net als de MSM trouwens). Couranten zijn 9 van de 10 keer in de handen van mensen die belangen hebben bij de EU en dus volledig subjectief proberen diens visie op te dringen aan mensen en zich vooral niet kritisch uit te laten over de EU. Deskundig zegt u? Ik noem dat meer corrupt.
Geenstijl mag trouwens wel een heel topic wijden aan de zogenaamde Kreuzberger Kinderstiftung. Daar wil ik wel eens wat meer over weten.
@Twan_Flat | 03-08-17 | 14:13
Greet is meer dan gecontroleerde oppositie, Greet (PVV) dient als vangnet.
MikeLekkerBelangrijk | 03-08-17 | 14:06
Haha Lol! Rotschild en de Bildenbergers daar ga je al! ;)
Als artsen zonder grenzen wil helpen, kunnen ze dat prima in Afrika doen; ruimte en veilige landen genoeg. Uit zee oppikken en terug naar Afrika brengen is ook redden. Er is geen enkel excuus om als veerdienst" omvolking zonder grenzen" te dienen.
MikeLekkerBelangrijk | 03-08-17 | 14:03
Ik haal mijn informatie uit kranten en opiniestukken waar deskundigen hun ongezouten mening geven. Dus mij betichten van het verkondigen van onzin vind ik ietwat te ver gaan. Het ontbeert Europa echter aan daadkracht en heeft alles te maken met bureaucratie. Knopen doorhakken gaat nu eenmaal moeilijk met zoveel lidstaten. Op dat punt ben ik het met u eens.
Erg teleurgesteld in Karskens nu hij zegt 'dat justitie aan zet is'. En wat gaat 'justitie' allemaal doen denkt u meneer Karstens? Ik zal u helpen: NIETS. Zoals Greet gecontroleerde oppositie is, zo lijkt het erop dat meneer Karskens dus ook een 'establishment pionnetje' is, dus met andere woorden, volledig gesanctioneerd door het regime in Den Haag en bedoeld om het rechtse gepeupel de indruk geven dat hier en daar wel iets gedaan wordt aan de misdaden van de EU, maar in de praktijk zal de dobbernegertsunami-trein in hoog tempo voortdenderen.
Mark_D_NL | 03-08-17 | 14:11
Lol. Tegen wie heb je het eigenlijk?
Al die gasten van NGO's aansprakelijk stellen...
NGO's tot criminele organisaties omdopen en verbieden!
Ach ja. Hullie probleem. 15 Maart 2017, je weet toch! Genieten jullie nou maar van je ondergang, dat was immers de keuze op 15 maart 2017. Dus niet zeuren, leeg zuipen die gifbeker, tot de bodem.
@Feynman | 03-08-17 | 13:19
Dat maakt geen ene voorbips uit, ook al krijgt hij gratis porselein zegeltjes voor elke veerboot passagier die hij overbrengt/ cq binnen lobbied.
waar het hopelijk ooit (snel) nog eens juridisch om gaat is dat het godtvergeten brusselse kloodtzakken tuigh geen politieke actie willen ondernemen om massa immigratie/massa verdrinking, mensensmokkel, verkrachting, moord en het moedwillig veroorzaken van menselijk leed tegen te gaan
Misselijkmakende EUrofascistische intrigante kloodtzakken als Timmermans zouden dan ook strafrechtelijk vervolgd moeten worden voor dood door schuld en het moedwillig creeeren van onmenselijke situaties
Gelukkig is het OM alvast een onderzoek gestart. twitter.com/arnoldkarskens/status/893...
Ali Bi | 03-08-17 | 14:05
Precies. Door Trawlers in sleepnetten gevangen dobberaars gaan op volle zee gewoon door de hakselaar. Recyclen...
Greenpeace huurt tegenwoordig zelfs walvisvaarders in om nog enige tegenstand te kunnen filmen!!!11!
Uit niets blijkt dat een kleine groep mensen bewust op chaos aanstuurt. Dat zijn zulke infantiele beweringen daar kan zelfs het jeugdjournaal nog een puntje aan zuigen.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 13:58
Inderdaad, waaronder bijvoorbeeld de Rothschild familie die, laten we ruw schatten, 70% van al het vermogen in de wereld in handen heeft en die achter de schermen elke oorlog sinds de tijd van Napoleon heeft gefinancieerd? En dat zijn echt meer mensen dan u met die tegel duidt.
Waarom is 'laten verzuipen' geen optie? Stelletje watjes...
Dan ook niet zeuren.
Het was al langer bekend. Het gaat helemaal niet om drenkelingen, maar om illegale migratie. Jonge mannen veelal uit donker Afrika die op een of andere wijze genoeg geld hebben om een mensensmokkelaar te betalen. (Naar verluidt pakweg $10k).
In normale, zichzelf respecterende landen zijn deze "parasieten" totaal kansloos als het gaat om het verkrijgen van een verblijfsstatus.
Het verhaal van de NGO's is dat ze niet voor hun lol "op de vlucht"gaan.
1. Honger, droogte... komt natuurlijk ook door climate change. (Kennelijk niet omdat in veel van de landen men te achterlijk is om aan enige anticonceptie te doen).
2. Dat het in Libië zo verschrikkelijk toeven is. Nou geloof ik dat ook wel, maar laat dat NOG een reden zijn om weg te blijven, naast het gegeven dat de overtocht gevaarlijk is en je toch wel teruggestuurd gaat worden.
(Kunnen die jonge mannen met die 10k in eigen land mooi een onderneming beginnen om hun eigen land een beetje op te bouwen.)
Kortom, niet alleen heeft het optreden van de NGO's een aanzuigende werking waarmee ze medeschuldig zijn aan alle negatieve aspecten en gevolgen van de mensensmokkel... Ze dragen er ook nog eens aan bij dat in heel donker Afrika straks bestaat uit arme bejaarden, kinderen en vrouwen terwijl de het arbeidspotentieel die landen op diverse plekken in Europa loopt te lanterfanten en te etteren.
Gezien de verkiezingsuitslag van 15 maart jongstleden heeft de gemiddelde Nederlander geen of nauwelijks een probleem met de huidige gang van zaken.
Hiermee ontmoedig je mensen om hierheen te komen. De meeste vluchtelingen vertrekken vanuit Libië naar Italië. Het is dus zaak om in Libië zogenaamde safe Havens te creeén om daar de mensen op te vangen. Ook dus de mensen die van zee worden opgepikt door marineschepen.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 13:52
Echt je reinste onzin. Het initiatief ligt namelijk bij europa ZELF. Dus die "safe havens" die u suggereert zijn net zo fraude gevoellig als die NGO's en zullen voor niets anders zorgen dan een omweg om alsnog europa in te komen. Door social engineering en indoctrinatie via televisie en social media hoeft u trouwens ook geen effectieve oplossingen aan te dragen, aangezien de consensus nog steeds keihard politiek correct is. Het pan-europa plan is al oud en voor de EU is het wenselijk, aangezien het uitwerkingen er van eenvoudig te doorzien zijn en voor megalomanische machtshebbers en plucheplakkers, zelfs WENSBAAR is. heeft niets met complot theorieen te maken, meer met genetica en menselijke aard.
@sinar2 | 03-08-17 | 13:56
Het is gewoon policy. Een stichtinkje gespecialiseerd in schoolreisjes alloceert plotseling 2 ton voor een boot die dagelijks op en neer vaart tussen Libie en de EU. Alle wetten en regels mbt. immigratie worden hier gewoon even ge-bypassed en de nietsvermoedende burger betaald het ook nog.
En over een week is dit weer oud nieuws. Tegen de tijd dat de Kamerleden weer in hun pluche zetel landen is dit alweer vergeten.
Die kerel van Artsen zonder Grenzen: "Ik had ze alle 6 goed inclusief de kleur" www.youtube.com/watch?v=YHSrm5iqXyk
Er is bij de boven-ons-gestelden geen binding met de realiteit. Politiek is proberen hoog te klimmen; ik zie gewoon geen idealen meer. Daar wordt zelfs niet over gedacht.
The Truth About 'Refugees'
www.youtube.com/watch?v=AfG1myglfhY
Soros.
Ik ben niet zo slim maar als ik het goed begrijp genereren de NGO's hun eigen werk ? Inclusief terugslepen van lege bootjes naar Libie voor het statiegeld ? Dat is wel verrekte brutaal.
Verdienmodellen gelden ook voor ngo's (hoi Greenpeace). Werkt gewoon corruptie en dit soort dingen in de hand. Hele asielhandelin NL drijft op dit soort dingen. Van de anderhalve oorlogsvluchteling die hier opgevangen wil worden in plaats van in de regio (en actieve beeindiging van conflict) zou de hele asielindustrie op zijn kant gaan.
MikeLekkerBelangrijk | 03-08-17 | 13:48
Uit niets blijkt dat een kleine groep mensen bewust op chaos aanstuurt. Dat zijn zulke infantiele beweringen daar kan zelfs het jeugdjournaal nog een puntje aan zuigen.
Nu we het toch over dobbelregels hebben ... hebben jullie gezien dat het NOS Journaal de kleuren van GS geadopteerd heeft? Strakke actie van die lui, binnenkort ook reaguren bij de NOS.
Opeens heb je het. Je begint je eigen NGO!
Money on the bank.
Maar dan ben je dus wel écht een totale lul
Dit is al zo vaak aangetoond maar nooit in de nederlandse media verschenen. Wel geënsceneerde filmpjes met zogenaamd zielige vrouwen en kinderen maar niet de duizenden bootjes vol met afrikaanse jongemannen uit volledig veilige landen.
Ach, het is reces en het schorem in Den Haag zal hiervoor weigeren terug te komen van vakantie. Wanneer die lapzwansen weer aan het werk gaan is het allemaal weer vergeten en kunnen ze alle politici die hierover bezorgd zijn wegzetten als xenofoben. Zo rolt men in deugdland.
Artsen zonder grenzen beland nu officieel in de hoek criminelen zonder grenzen.
Geen cent meer geven aan deze narcisten die zich om geldelijk gewin schuldig maken aan ernstige misdrijven.
De Koreaanse Slet | 03-08-17 | 13:35
De enige echte oplossing is samenwerking op Europees vlak om de buitengrenzen te beschermen. Hiermee ontmoedig je mensen om hierheen te komen. De meeste vluchtelingen vertrekken vanuit Libië naar Italië. Het is dus zaak om in Libië zogenaamde safe Havens te creeén om daar de mensen op te vangen. Ook dus de mensen die van zee worden opgepikt door marineschepen.
De Koreaanse Slet | 03-08-17 | 13:35
Laat jij jezelf nakijken.
@ST18 | 03-08-17 | 13:38
Al bied je de waarheid aan op een gouden schaal, dan nog blijven zienden blind. Dagelijks kunnen we zien wat er naar binnen wordt gehaald, met steun van de Politiek en de vele Linkse subsidie infuus sleurpers.
mohammmedtriplem | 03-08-17 | 13:46
Ga eens fact-checken, vriend.
Hier nog meer bewijs: www.youtube.com/watch?v=CMbLDmiKCp4&a...
Ik vind het eigenlijk wel mooi. Nog meer belastinggeld kan ik toch niet afdragen dus de ngo's, ambtenaren, dobbernegers en andere uitkeringstrekkers aan de andere kant van de belastingmuur zoeken het maar uit.
Ik heb inmiddels al een paar forse discussies met collectestudenten aan de deur gehad. Jullie zijn geen onderdeel van de oplossing, jullie ZIJN het probleem!
Goh. Dit was echt een nieuwtje. En men mij maar voor "aluhoedje" uitmaken. Lol, moet je eens denken dat je als asiel advocaat zon' caseload aan dobberklanten ziet aankomen. G€org€ $0r0$ wins. Flawless victory.
Ik zou zeggen plaats een paar mortieren en wat mitrailleurnesten en hier en daar een landmijn. Dit is een invasie en die moet je ook als invasie behandelen.
"Europees beleid"
*man man man*
zc1.campaign-view.eu/ua/viewinbrowser...
Tja, nog een reden om mijn geld niet meer aan NGO's te geven als zij komen bedelen aan de deur of in het winkelcentrum. Ga mijn geld niet geven aan dit soort kansloze onzin.
du Roi Soleil | 03-08-17 | 13:28
Haha lol. Dat is echt complotdenken en daar lopen er hier meer van rond.
Dit maakt die NGO's officieel criminele organisaties, Hiddingma, mijn voorkeurstem heb je niet voor niks
Net als ontwikkelingshulp en het globalwarmingproject is ook de massa migratie big business.En wij zijn de domme blondjes die het braaf van ons zuur verdiende geld voorzien.Let wel ik help graag arme kindjes ik help graag de natuur en ik help graag echte vluchtelingen maar nu worden wij belazerd en bedonderd door onze overheden.
Die Felix Lorenzen (een twintiger die in vele schimmige stichtinkjes zit) is dus zo'n een crypto-antifa mensensmokkelaar blijkens dit interview: sozialmarketing.de/15-dezember-felix-...
"Felix, welche gemeinnützige Organisation liegt Dir besonders am Herzen?"
Antwoord Borderline Europe. Ziehier de website: www.borderline-europe.de/
en hier het propaganda pamflet : www.borderline-europe.de/sites/default...
Smerige tyfus bende is het. Geef onze landsgrenzen terug, lelijk eu tuig.
Stooi massaal punaises op de stranden van Libië, klaar.
"Zijn wij niet allen schuldig??"
'Wij' zijn de mensen die met tranen in de ogen geld overmaakten naar goede doelen vanwege de verschrikkelijke beelden van stervende baby's en kinderen in een uitgehongerd afrika zoals ons dagelijks getoond werd. Ik kreeg zelfs een keer van de natuurkundeleraar op m'n lazer omdat ik brood in de vuilnisbak gooide waardoor de leraar helemaal door het lint ging want weet je wel niet hoeveel kinderen in afrika sterven van de honger.
'Wij' hebben nergens schuld aan, 'wij' worden continu van alle kanten belazerd en uitgeknepen.
Ook ten aanzien van deze casus zal justitie/minjus/minbiza doen alsof d'r neus bloedt. Net zoals:
- het flagrante aantal mobiele telefonisten en appende telexers achter het stuur
- het ongebreidelde aantal misdrijven dat onder het ambtelijke tapijt wordt geschoven
- de nationale politie die verworden is tot een organisatorische ramp
- het geloofwaardigheidsprobleem van MinJus door de zaak-Demmink
- de totale, bestuurlijke ruptuur die het MinJus nagenoeg volslagen onloyaal aan de Minister heeft gemaakt en bovendien haar eigen ambtenaren daardoor in een slangenkuil hun werk laat doen
- ........
En 1,2,3 daar gaan we weer. Paar honderd verongelijkte reacties en ze moeten dit, ze moeten dat, ze moeten zus, ze moeten zo. Nee mensuh, het houdt niet op, niet vanzelf (triest achtergrondsdeuntje),
Heb net "De vernietiging van de Europese Joden" van Raul Hilberg uitgelezen. Een eye-opener. De enige reden waarom de duitsers c.s. erin slaagden om, in nog geen 6 jaar tijd, zes miljoen joden om te brengen was omdat de joden apatisch bleven en dachten dat ze, door nu maar vooral álles te doen wat van ze gevraagd werd, er wel doorheen zouden komen. Meewerken, in plaats van terug vechten. Dat heeft 6 miljoen van hen, op afschuwelijke wijze, het leven gekost. De overeenkomsten met het heden zijn treffend alleen zijn wij, de autochtone westerlingen, de joden van morgen. Tenzij.......
En nou eens niet 'wegjorissen' want dit is gewoon de realiteit.
Bij mij gaan alle bellen rinkelen nu blijkt dat de financiers achter deze actie de zogenaamde Kreuzberger Kinderstiftung is. En ik kan je vertellen dat de Kreuzberger Kinderstiftung niet de plaatselijke shoarmaboer is.
Arnold Karskens, justitie is aan zet? Hahaha, alsof dat iets gaat opleveren, ze zullen de NGO's op straffe van een hele grote boete opdragen om nog veel meer gelukszoekers te halen, we weten nu allemaal hoe justitie hier te lande werkt!
Betreft=beter.Maar dat wisten jullie al.
Elke NGO ferry die met een lading derdewereldlanders een EU haven - maar in de praktijk meestal een Italiaanse - binnenvaart, meteen aan de ketting leggen en verbeurd verklaren. Dit moet stoppen, en "Brussel" moet daar even snel de benodigde wetten voor aannemen, zodat het juridisch verder ook klopt.
Zou wel eens willen weten wie er financieel betreft van wordt.Heb niet het idee dat er veel menslievendheid bij komt kijken.Anyway,bulkt van de bodemschatten in Afrika,lijkt me rendabelere import dan kanslozen.
Ik dacht dat artsen zonder grenzen op landgrenzen sloeg, inmiddels begrijp ik dat het vooral ethische grenzen zijn die ze overschrijden .
du Roi Soleil | 03-08-17 | 13:28
Laat je nakijken. Ik snap eigenlijk niet waarom mensen die kennelijk naar school zijn geweest dat soort onzin lezen en geloven. In de wereld draait het om cijfers en macht. Niemand zit te wachten op nog meer kanslozen. Maar vanuit humanitaire overwegingen is het laten verzuipen van mensen ook geen optie. Het eindresultaat is echter zinloos. Die gasten krijgen na een tijdje te horen dat ze geen status krijgen en mogen weer terug of verdwijnen de illegaliteit in. De enige oplossing is ervoor te zorgen dat ze niet meer willen komen. En dat blijkt lastig. Oplossingen heb je ook niet dus ja. En nu?
Heb je wel eens kinderen opgevoed? Het enige wat helpt is consequent zijn en laten zien dat dreinen geen zin heeft.
De oplossing is dan ook consequent alles wat aanspoelt, langsdobbert of anderszins illegaal tracht binnen te hupppelen, direct terug te brengen naar Libië. Geen mitsen, geen maren. NUL kans om zelfs maar voet op Europese bodem te zetten, geen enkele beloning voor de moeite, geen hulp, geen compassie, niets. We willen je helpen, maar dan *daar*, in je eigen land op je eigen grond. Niet hier. Nooit.
Als je dat consequent volhoudt, dan zal er een punt komen dat het business model voor mensensmokkelaars niet meer werkt. Dan, alléén dan kan je dit tot staan brengen.
Timmerfrans wordt aangeklaagd??!! Zou fantastisch zijn.
Sjefke7807 | 03-08-17 | 13:29
Ik weet niet of het helpt, maar u bent echt niet de enige die precies hetzelfde er zo overdenkt. Ik ken zelf in mijn eigen omgeving ook velen die niet alleen de haren uit hun hoofd trekken, maar zich ook ernstig zorgen beginnen te maken over de toekomst - want kinderen enzo. Het is ronduit crimineel waar de Europese regimes mee bezig zijn.
Ngo's moeten aansprakelijk worden gesteld voor de schade van terrorisme en criminaliteit gepleegd door hun klanten.
Tsja.. wat moet je hierop nog zeggen, alles is feitelijk al gezegd. Het enige wat ik met de handen in de haren blijf afvragen; wat is er in hemelsnaam aan de hand??
Ach, er komt wel weer een excuusnicht in beeld die wel een manier van rechtvaardiging verzint via de mediakanalen! We wisten dit toch al veel langer?
Dit land is he-le-maal maf! Alles maar dan ook alles kan en mag hier. Alleen als je als hardwerkende Nederlander owee 50 euro te weinig op je sowieso veel te zware belastingaangifte invult dan hang je. Manman.
Twan_Flat | 03-08-17 | 13:29
Dat is ook zo. Er word ze gouden bergen beloofd maar de realiteit is anders. Wil je met ze ruilen?
Ja je kan ze ook niet laten verzuipen. Maar goed dit stoort me allemaal niet zo. Wat mij stoort is dat het bakken met geld kost en voor helemaal niets. Vrijwel al die gasten moeten terug of eindigen in de illegaliteit. Het is dweilen met de kraan open op deze manier. Laat die jongens daar lekker hun aanvraag doen. Lekker laten wachten en geef ze vooral de juiste informatie dat het geen luilekkerland is en hun kansen op een beter leven vrijwel nihil zijn want dat is de koude realiteit.
Tevens lijkt het me ook handig om ze daar aan het werk te zetten want Afrika is in potentie qua alles schatrijk en zelfs mogelijk rijker dan Europa. Maar ja. Chinezen en Russen en Amerikanen en Fransen en Britten en vooral corrupte dictators maken dat continent al eeuwen praktisch onleefbaar. Neem dan de nogal luie en fatalistische inborst van de gemiddelde Afrikaan en ja. Dan lijkt het de moeite waard om richting Frankrijk of Groot-Britannië af te reizen. Is niet zo. Maar het lijkt wel zo.
Op de staatstelevisie zijn dit dus de mensen 'op zoek naar een beter leven'. Goebbels had het niet beter kunnen formuleren.
De NOG's zijn crimineel, immers zijn " helen" de smokkelwaar van de menshandelaar..
Weet u, ik heb eigenlijk geeneens zin meer om hier nog wat op te tegelen. Zo zat dat ik deze hele onzin ben! Wat ik alleen nog wil is een enkeltje Pine Ridge Reservaat zodat ik in vrede de rest van mijn leven kan slijten. Want hier ga ik kapot aan de stress, frustratie, verdriet en ergernis. De rest hier ziet maar wat ze doen. Zoek het maar uit. Ik probeer mensen al zo lang te waarschuwen voor hetgeen dat op ons af gaat komen aan ellende en men. wil. het. maar. niet. zien. Het is allemaal niet waar en ik zie het verkeerd. Mij racist noemen wordt wat lastiger voor de deugmens omdat ik zelf een kleurtje heb, anders zou dat er ook nog aan de haren bij gesleept worden. Veel plezier straks als de inheemse Nederlander de minderheid is geworden, verschoppeling en veracht in EIGEN land. Alle verworvenheden zo op een achternamiddag verkwanseld. Bah!
Die NGO's zijn gewoon organisaties die geheel gefinancierd worden door George Soros, die omvolking van de Europese landen op zijn agenda heeft staan. Het heeft bij hem nooit om 'reddingsacties' oid gegaan. GEwoon op de meest effectieve en efficiënte manier zoveel mogelijk Afrikanen in Europa krijgen. En dat doe je zo, met of zonder mensensmokkelaars.
Maandenlang wordt zoiets geroepen. Maandaglang worden de mensen die het roepen van de ergste misdrijven beticht.
Als pro-immigratie gekkie snap ik niet hoe dom dit soort NGO's zijn. Iedereen snapt toch dat er alleen maar weerstand tegen alle immigranten komt als je de regels die heel moeizaam maar democratisch tot stand zijn gekomen aan je laars gaat lappen.
Ten eerste moet er eerder nadeel dan voordeel zijn voor mensen die illegaal naar europa komen om asiel aan te vragen.
Ten tweede moet je eerlijk zijn over de reden van migreren. Vaak is die puur economisch. Prima, maar dan mag de selectiemethode ook economisch zijn.
Ooit was medewerking verlenen aan een strafbare organisatie verboden. Tegenwoordig krijg je er gewoon voor betaald.
En voortaan ook geen ene cent meer geven aan 'goede doelen' die onze landen moedwillig aan het verzieken zijn.
Toch goed om te zien dat als een rijk Europees land (Oostenrijk) haar grensbewaking opschroeft Italië wel in staat is om te handhaven. De gelukszoekers blijven immers allemaal hangen in Italië. Het wordt hoog tijd dat we als NL ook onze grensbewaking aanscherpen.
Iedereen wist dit al lang. Wordt gefacilicteerd door alle eurofiele partijen in Nederland, VVD en D66 voorop,
Wat zijn ze toch van plan met al die kansloze, waar zijn ze opuit??
Gefinancierd door de Kreuzberger Kinderstiftung .. www.kreuzberger-kinderstiftung.de/home...
die op het oog alleen maar wat schoolreisjes regelt. Misschien wat vragen stellen aan de woordvoerder hiervan?
Felix Lorenzen
Telefon: 030 - 695 339 7-13
lorenzen@kreuzberger-kinderstiftung.de
Klinkt als een antifa outfit gefinanciert door Turkye of Saudi-Arabie.
Dir schreeuwt om meer onderzoek...
Oprollen en in de bak stoppen die corrupte 'NGOs'
Ik neem aan dat het NOS journaal hier vanavond mee gaat openen.
Racisme ! Italiaan ies Raciest !
Ik sta perplex!
Is gewoon een veerdienst. Rechtstreeks ingaande tegen Europese wetten. Maar goed daar zit men ja-knikkend te kijken naar deze ontwikkeling.
Enkeltje elektrische stoel voor alles en iedereen die dit op welke wijze dan ook faciliteert. Dikke fuck you EU.
Hoeveel zou de directeur van zo`n NGO aan smeergeld van mensensmokkelaars in zijn zak kunnen steken door 90% van de verkochte reis uit te voeren?!? Die man zal in het Libische maffia circuit op handen gedragen worden. En gewoon betaalt.
Niemand wist dit. Dit had ook niemand zien aankomen.
REAGEER OOK