Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kan dit geregeld worden? Deathmatch tussen 'kees groningen' en Hussein Jamakovic

Even een stukje duiding: dit inspirerende robbertje communiceren en multicultureel verbroederen is te vinden in de commentsectie van dit filmpje over jihadterugkeerknurft Marouane Boulahyani. U weet wel. Welnu, ene kees groningen is van plan die homo regenboogman van een Marouane in elkaar te stompen, waarop "Arnhemmer" Hussein Ibn Hasan (*) als trots IS-aanhanger en broeder/plaatsgenoot van Marouane aangeeft wel op de undercard te willen knokken. Magisch, nietwaar? Laten we zeggen: vrijdagmiddag rond 17.00 uur, zo tijdens de VrijMiBo, op Arnhem-Centraal in de stationshal? Thuiswedstrijd voor Hussein, maar wat is thuiswedstrijd, als je je er toch niet thuis voelt?

Reaguursels

Inloggen

Hussein Jamakovic is wat je (helaas) van dergelijke figuren mag verwachten, maar ik ben ook niet kapot van het hoogstaande niveau van die Kees.

Draaideurcrimineel | 04-08-17 | 14:15

Nederlands volk stelt niks voor volgens deze krullenbol. Ondertussen schat ik dat hij tweede generatie vluchteling is uit Bosnië of omgeving. Gevlucht dus. Niet gevochten. Ook niet teruggekeerd om het land opnieuw op te bouwen. En nu woont hij in een land waar hij dus volledig buiten de maatschappij valt. op alle fronten een zielepoot.

Dikke Danny | 04-08-17 | 14:12

Ik snap die Nederlandse meiden niet die trouwen met zo'n IS-figuur. Na de 2e wereldoorlog wisten ze wel raad met dat soort dames, IS en SS zit ook niet ver van elkaar...

Stranger040 | 04-08-17 | 12:38

Berbaar | 03-08-17 | 18:53
Dat je in dit soort gevallen de kant kiest van een IS aanhanger zegt me dan weer heel veel over jou Brabeer.

Roadblock | 04-08-17 | 11:48

Zijn er ook foodtrucks aanwezig tijdens de match?

born2killn00bs | 04-08-17 | 11:22

"Je suis Kees"

mozaard | 04-08-17 | 10:57

Ik denk dat krullenbol en consorten bijzonder blij mogen zijn dat Nederlanders simpelweg te veel te verliezen hebben. Het is het mij niet waard om levenslang de bak in te draaien omdat ik zo'n hond over de kling jaag en vervolgens mijn baan, vrouw etc kwijt ben. Want geloof maar dat onze Nederlandse regering je als voorbeeld gaat gebruiken en levenslang weg stopt. Zo rollen ze wel hier. Als ik er nu 100% zeker mee weg zou komen...

Erectus Giganticus | 04-08-17 | 10:55

Wij Nederlanders zijn weer niks, maar ik mag wel elke dag om 6:00 mijn nest uitkruipen om ervoor te werken zodat dit soort onderkruipsels aan het eind van de maand hun WA jong uitkering weer kunnen ontvangen van de kaffiirs. Bah wat haat ik het om voor dit soort te moeten zorgen.

Bari Oomsma | 04-08-17 | 10:25

Dit is dus waarom ik heb geopperd dat men van Arnhem tot en met Groningen gewoon één grote parkeerplaats moest maken. Platwalsen en asfalteren die hap. Echt double cringe.

MikeLekkerBelangrijk | 04-08-17 | 07:27

Kees Groningen... onthoud die naam, en let er op dat je dochter er niet mee thuis komt.

mallekater | 04-08-17 | 07:14

Chips, bier en popcorn staan klaar. Wel ff goed in beeld brengen a.u.b.. Dus geen VVS svp.

Paaldanseres | 04-08-17 | 01:03
-weggejorist-
SnartBlirdetRagnarok | 04-08-17 | 00:54
-weggejorist-
Croisantneuf | 04-08-17 | 00:40

Clubhuis!

DannyM | 04-08-17 | 00:25
-weggejorist-
rattenvanger XL | 03-08-17 | 23:54

@Schalkwijk023
Die nickname lol!
Boerhavewijk, Meerwijk, en de Europawijk zijn echt de kutste wijken van de hele stad. Rest er tussenin valt nog mee maar dat wordt snel slechter merkt ik als ik er af en toe nog eens langs ga.

Dirk III | 03-08-17 | 23:37

Overigens zal je Kees kunnen aanspreken op zijn taalgebruik (niet op zijn intenties want die mag hij wat mij betreft waarmaken), en zal hij dat ter harte nemen. Van die ander weet ik dat zo net nog niet.

GKJP | 03-08-17 | 23:06

Kees van Groningen uit zich dan wellicht iets minder gearticuleerd. Neemt niet weg dat de emoties waar uit hij schrijft niet anders zijn dan die van mij. Dat Daesh gajes is een serieuze bedreiging voor de veiligheid hier in Europa. Ik vind het niet meer dan redelijk om die enkelen duizenden gekken te doden zodat miljoenen mensen in veiligheid kunnen leven. Of dat nou op een station in Arnhem moet gebeuren is van een andere orde.

Croisantneuf | 03-08-17 | 22:59

vrijdag middag om 17.00 uur ben ik nog aan het werk en daarna moet ik nog beeldfappen op de vrijmibo, kan het ook een uurtje later?

Beeld fapper | 03-08-17 | 22:55

Als we de Serviers hun gang hadden laten gaan zouden we geen last hebben van dit soort tuig.

Zepstar91 | 03-08-17 | 22:54

kempenaer | 03-08-17 | 22:25
Ach U schijnt de doctrine van de vijand van mijn vijand is mijn vriend aan te hangen.
Grappig en simplistisch.
U ook een fijne avond vanuit de heerlijke, maar winderige, Scheveningse haven.
Ciao!

Berbaar | 03-08-17 | 22:48

Wat de neuk is Daesh? Is dat is copycat variant op Dash 2 in 1? IS, Isis of gewoon Islamitische staat. Meer smaken zijn er niet. Punt.

Alpengeist | 03-08-17 | 22:37

@ berbaar
De zogenaamde tokkie spreekt zich tenminste uit tegen de IS-barbaar. En wat doet berbaar? Die probeert af te leiden met zalvende woorden als nuance en grijstinten.
Uw nick is in ieder geval niet vergezocht, de analogie met barbaar is treffend.
Inzake IS en het nationaal-socialisme, is er geen sprake van grijstinten. Die doctrines zijn gewoon uitermate kwaadaardig. Apologeten en appeasers van deze barbarij, zoals u, zijn mijns inziens deel van het probleem.
Ik zou zeggen, berbaar, je hebt de schijn tegen.
Sterkte ermee en hoe dan ook, een fijne avond hoor!

kempenaer | 03-08-17 | 22:25

Net 12 uur arbeid minus 4 uur voor de belasting gewerkt om dit soort klote IS fanboys van een uitkering/deradicaliseringprogramma te bekostigen.. Fuuuuk.

Dr. Frambozenjam | 03-08-17 | 21:52

Ïk erken het gezag van de politie niet."
Hij boft met zijn bluf, heel Nederland doet dat niet meer. En dat is niet primair de schuld van de geitenrimmers zoals oplettende GS lezertjes weten. Het is de schuld van de hedendaagse jodenverkopers. Waar de 1e en 2e Kamer uit samengesteld zijn. Voor elke op de zwarte lijst gezette anti-linksert ontvangen de politiek-adellijke heren en dames 500 euro. (inflatie, het was toen 5 gulden. Ook veel geld, hoor)

dedeurs | 03-08-17 | 21:41

Huseine, ti si djubre i sramota za bosanski narod. (Hussein, je bent een stuk stront en een schande voor het Bosnisch volk)

Ruud Hazes56616330 | 03-08-17 | 21:33

schalwijk023
====
haha, weet wat je bedoelt. ben daar zelf opgegroeid, in europawijk. altijd lachen in schalkwijk :-)

malang | 03-08-17 | 20:50

Twee tientjes op Kees.

His Lordship | 03-08-17 | 20:43

Excuus moet zijn #jesuiskees

schalwijk023 | 03-08-17 | 20:32

#jesuiuskees

schalwijk023 | 03-08-17 | 20:31
-weggejorist-
janmetdepet | 03-08-17 | 20:22

@ Berbaar | 03-08-17 | 18:53
Eerlijkheidshalve moet ik toch zeggen, helaas voor u, dat ik een veel hogere pet van Kees op heb dan van u.
Ik zal dat ook uitleggen: Kees is wat ongenuanceerd en grof in de mond, maar hij houdt de kerk niet tegen beter weten in, in het midden, zoals u.
De keuze tussen een aanhanger van IS en een tegenstander van IS, zou voor iemand met een greintje fatsoen en moreel besef in zijn donder natuurlijk een hele eenvoudige moeten zijn.
Het zegt dus veel over u, dat u daartoe niet in staat bent.

kempenaer | 03-08-17 | 20:19 | 1

Internet tokkie vs. Daesh-fanboy.
Beiden tuigh, met beiden wil ik niks te maken hebben.
Beiden kunnen met alle liefde oprotten hier, worden we allemaal beter van.
Leer eens, de wereld is niet zwart/wit of binair er is nuance, grijstinten etc maar dat gaat Kees (de tokkie), Hussein (de online Daesh fanboy) en schijnbaar Uzelf een beetje het "verstand" te boven.
Geeft niets, alle 3 verwaarloosbare types dan maar.
Toedels!!

Berbaar | 03-08-17 | 21:14

Gazzerop | 03-08-17 | 19:42
Sinds die epische mevrouw van Joop -kom hoe heet ze ook alweer- is het "in eigen boezem kijken" als ik de dEUgmensch persifleer ;-)
p.s. Probeer 'm terug te googlen en ik merk nu dat het in het Vlaams wel een uitdrukking is.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 20:16

Kees, ga ervoor, het is jouw mentaliteit die Nederland in het verleden groot gemaakt heeft en waar Nederland nu nog op mag hopen dat er meer van zijn, de rest van ons is te laf.

smdyasc | 03-08-17 | 20:12

Ik hoop dat Kees die drie jaar gebruikt om de Nederlandse taal onder de knie te krijgen.
Guido | 03-08-17 | 19:58

Tuurlijk joh, dat zal de isis wezels op de knieën krijgen.

Dick123 | 03-08-17 | 20:10 | 1

Sure en als een wezenloze tokkie in tenenkrommend Nederlands schelden doet dat wel?

Berbaar | 03-08-17 | 21:41

De islam is geen verrijking voor het Westen. Integendeel. Het komt tot u compleet met een demografische tijdbom.
De manier waarop moslims niet-moslims bezien, zoals voorgeschreven in de koran, bevalt mij niet en is bedreigend.
De manier waarop moslims omgaan met vrouwen, minderheden en homoseksuelen, is wreed en barbaars te noemen.
Betekent dat dat iedere moslim individueel een slecht mens is, nee, natuurlijk niet. Maar dit geldt voor meer aanhangers tegen wil en dank van onverdraagzame en slechte doctrines. Als je binnen de doctrine geboren bent, is het lastiger om de kwalijkheid ervan objectief te beoordelen.
Als rechtvaardigheid, vrede en vrijheid je lief is, is verzet tegen de islam eigenlijk een plicht. En een nobele bovendien.
Zoals we ons vorige eeuw in het Westen ook tegen een andere kwaadaardige en veroveringsgezinde ideologie verzet hebben.
IS heeft grotendeels de opdrachten die in de koran beschreven zijn, uitgevoerd. IS is islam in zijn meest letterlijke vorm.

kempenaer | 03-08-17 | 20:07

Ja, het mag allemaal niet, het is niet netjes, blablabla, maar Kees is de enige Hollander die ik ken die een keer terug bijt/scheld. Dus team Kees hier.

funkyd | 03-08-17 | 20:02

en je nog afvragen waarom veel jong Nederland met een IQ van boven de 90 (zonder connecties in de politiek) een toekomst ver ver buiten Nederland en de EU wil opbouwen...

litebyte | 03-08-17 | 19:59 | 1

Nou dan zullen Kees en Hussein wel hier blijven als die IQ grens een harde voorwaarde is.

Berbaar | 03-08-17 | 21:18

Dreigen met geweld? Dat betekent voor Kees drie jaar onvoorwaardelijk en voor Husain 20 uur voorwaardelijk papierprikken, plus schadevergoeding.

Ik hoop dat Kees die drie jaar gebruikt om de Nederlandse taal onder de knie te krijgen.

Guido | 03-08-17 | 19:58

@Gajus | 03-08-17 | 19:45

Ja dat was vroeger, vocht je nog 1 tegen 1. Ik denk als Kees op station Arnhem uitstapt Hussein niet alleen zal zijn. En daar waar Kees zijn boeren vuisten wil gebruiken zal de IS aanhang wel wat anders hebben.

Zwiebert | 03-08-17 | 19:56

Nou lijkt mij fan zijn van een verwerpelijk clubje als Daesh weinig strafbaar, of stelt U voor gedachten hier voortaan strafbaar te stellen?
Berbaar | 03-08-17 | 18:53

Gedachten ?! Ben jij soms een keer flink aangereden van links of zo ?
Wanneer je het uitspreekt zijn het geen gedachten meer, en met Kees heb ik geen zak te maken.

authentic | 03-08-17 | 19:54 | 1

Ach gelukkig mag je hier ook zeggen fan van een verachtelijk clubje te zijn. Zal hoogstens wat extra interesse van de AIVD opleveren.
Dat U dan weer niets te maken heeft met die debiel Kees G. pleit dan weer wel voor U.

Berbaar | 03-08-17 | 21:06

Aahh... Heerlijk, die middelbareschooltijd. Kwart over drie in het fietsenhok!

Gajus | 03-08-17 | 19:45

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 17:35

Bedankt! Of het nou een bewuste grap van je was of niet, dit gaat me misschien een monitor kosten (he no like cola).
Het is niet "in eigen boezem kijken" maar "de hand in eigen boezem steken".

Gazzerop | 03-08-17 | 19:42

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 19:01
Ach niet zoveel. Heb ik ook niet nodig. Ik werk nog 3 dagen per week en woon vrij op een mooi stukje grond in een prachtig dorp in een schitterende omgeving.
Maak me niet zo snel druk of boos.
Niets meer. Niets minder.
Maar in hoeverre is uw vraag relevant in deze discussie?

DrumPiet | 03-08-17 | 19:40

Maar eerlijk is eerlijk: die zandneger kan tenminste wel behoorlijk Nederlands.

Gazzerop | 03-08-17 | 19:37

Moet ik nu zeggen 'voor wie ik ben'?

Draak uit Brabant | 03-08-17 | 19:37

Kees is trots op NL en moet die intolerante religieuze haat ellende niet. Kees je bent een topper, fijn dat er nog nederlanders ruggengraat zijn. Koning!

vluggehenkie | 03-08-17 | 19:37 | 1

LOL een op de Internetz scheldende en grammaticaal gehandicapte tokkie een "koning" vinden?
Zeg best wat over Uw "niveau".
Oh en volgens mij had er nog een "met" ergens tussen gemoeten maar ach dat gaat Kees G. U niet kwalijk nemen hoor ;)

Berbaar | 03-08-17 | 21:35

Go Kees Gro_ning_en, jalalalalaaaaaaa
Go Kees Gro_ning_en, jalalalalalaa

Gazzerop | 03-08-17 | 19:35

Geeft u mij een voorbeeld daarvan of bied uw excuses aan!
Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 19:12
.
Mijn commentaar was voor iemand anders bedoeld. Dus oprecht: sorry. Heb niet goed opgelet. Dat uitroepteken was niet nodig hoor. U staat in uw recht dus alléén daarom. Was dat niet zo geweest had u - zonder succes - 10 uitroeptekens kunnen plaatsen.

Lupuslupus | 03-08-17 | 19:35

Volgens mij wilde Kees een clash met terugkeerjihadist en niet met zijn fanboy. kan die Marouane niet voor zichzelf opkomen?

De_ontwarrende_man | 03-08-17 | 19:33

@ Lupuslupus | 03-08-17 | 19:09 Het gaat hier om Youtube. Dat zo'n comment er twee dagen heeft gestaan is bijna een wonder te noemen. Tien minuten na het stuk op GS is het foetsie. Wat betekent dat? Eén is dat als je wil dat de inhoud er blijft staan je andere bewoordingen moet kiezen. Tenzij het taktiek is en Kees wel wist dat het weggejorist zou worden. Twee is dat bedreigen op internet nou juist niet getuigt van heldhaftigheid. Dan moet je niet dreigen als een tokkie maar het gewoon doen.

knutsel_ | 03-08-17 | 19:24

Berbaar | 03-08-17 | 19:09
Wederom een wijze tegel Berbaar ;)

mohammmedtriplem | 03-08-17 | 19:21 | 1

Haha, nou die tegel lijst ik ook in net als de "deug" tegels.
Want volgens mevrouw Berbaar ben ik vooral on-deugend en on-wijs.

Berbaar | 03-08-17 | 19:33

deernen dat is!

mohammmedtriplem | 03-08-17 | 19:18

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 18:32
Nog nooit een oorlog verloren. Zeg ben ik nou gek of ben ik nou geleerd en knap!
De enige echte oorlog die ''wij'' echt verloren was natuurlijk Nederlands Indië. Hadden we gewonnen hadden we Indische gastarbeiders gehad.
*fantaseert over Javaanse deernes*

mohammmedtriplem | 03-08-17 | 19:16

Lupuslupus | 03-08-17 | 19:09
Ho ho ho. Ik neem andere niet de maat. Ik veroordeel niet, constateer alleen.
En dat u mij aanvalt dat ik het over de toon zou hebben... Dat vind ik verder onder de gordel. Dat verwacht ik niet van een reaguurder die ik verder altijd zeer respecteer en waardeer.
Geeft u mij een voorbeeld daarvan of bied uw excuses aan!

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 19:12

Ondanks het ongemakkelijke taalgebruik van beide heren mag ik Kees toch wel de favoriet vinden. Graag bevestiging van plaats en tijdstip, knutsel ik vast een spandoekje.

J-van-de-Bontekoe | 03-08-17 | 19:09

Zo is dat, en ik ben een van de eerste om te zeggen dat ik eigenlijk, als ik gewoon "in mijn boezem kijk", ik geen haar beter ben.
Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 19:04
.
Goed zo. Er gloort een sprankje zelfkennis. Maar wel eerst anderen de maat nemen. U bent precies hetzelfde als alle lutsers die het over de 'toon' hebben en die je werkelijk overal tegenkomt. Is lekker makkelijk, hoeven ze het niet over de inhoud te hebben. Want dàt durven die helden niet.

Lupuslupus | 03-08-17 | 19:09

@ Enter Yeti | 03-08-17 | 19:03

dt fouten vind ik ook nogal kut. Sukkel...

Enter Yeti | 03-08-17 | 19:06

Ik kies partij voor de underdog. Ben er alleen nog niet uit wie dat precies is ha ha!

mohammmedtriplem | 03-08-17 | 19:05 | 1

Ach 2 Untermenschen, ik zou gaan voor een gelijkspelletje ;)

Berbaar | 03-08-17 | 19:09

DrumPiet | 03-08-17 | 18:59
Zo is dat, en ik ben een van de eerste om te zeggen dat ik eigenlijk, als ik gewoon "in mijn boezem kijk", ik geen haar beter ben.
Ik bedoel, ik maak me wel druk, maar ik doe er net zo min iets aan als de mensen die lekker RTL-unilever kijken, hun aldi-biertje zuipen en zich met name druk maken om goedkope charters richting hun strandvakantie.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 19:04

Ach ja. Hussein en 'zijn volk' zaten ook meteen in West-Europa in plaats van te vechten tegen de Servische hordes. Enniehoe. Ongezien #teamkees. Dat gescheld prik ik wel doorheen, dat willen veranderen van onze hele samenleving vindt ik nogal kut.

Enter Yeti | 03-08-17 | 19:03

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 18:55
Ach, we hebben het wel vaker aan de stok. 80% van de gevallen zijn we het eens, tot ergens bij u een bepaald sentiment gaat overheersen. En begrijpt u mij niet verkeerd, we hebben beiden het beste voor met ons vaderland.

Edoch, het is leuk kritiek te uiten en te doen alsof u de waarheid in pacht heeft maar als u de geschiedkundige feiten ontkent zonder dat een enkel voorbeeld of argument volgt waarom en hoe, dan is een beetje zinloos om verder te discussiëren.

Daarom sluit ik maar deze discussie met de conclusie dat u zich laat verblinden door gevoelens van chauvinisme. Dat is enerzijds positief, anderzijds maak ik mij voor u wel zorgen dat u daardoor uw verstand laat vertroebelen. Maar dat is verder aan u om daar wel of niet iets mee te doen.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 19:02

Ik lees dit soort gelazer ook vaak op DaTube. Dan maakt iemand een filmpje over het stellen van een derailleur (ofzo). Gaat het twintig reacties later helemaal los. Een donkere jongen heeft iemand zijn moeder voor het eerst in haar leven een gillend orgasme bezorgt.
De zoon, geboren ruim voordat zijn moeder ooit eindelijk eens lekker werd genomen, begint te schrijven over hoe mooi het was toen de misbaksels nog gewoon in de bomen hingen (ipv werken bij de Donalds).
Geen van deze Lutsers; die van Groningen, nog die van ?, heeft ooit een visje gevangen, een duifje gekeeld, noch voor zijn eigen avondeten gezorgd.
Ik vermoed dat dit (dan ook) een intens treurig gevecht op gaat leveren.
Waarbij de ongeletterde kermisklant zomaar zou kunnen gaan verliezen, ook nog eens.
Dit omdat het kan, en blaffende honden, en geen subsidie, alsmede noodzaak om eens dojo binnen te lopen.
Vrouwenvoetbal is waar Groningen mee opgroeit. Kan hij niks aan doen.
Dat dan weer niet.

geen koning | 03-08-17 | 19:01

We gaan dergelijke Kezen nog hard nodig hebben in de toekomst. Met die yogaknotjes redden we het niet. Treurig, maar waar.

aardappelninja | 03-08-17 | 19:01

DrumPiet | 03-08-17 | 18:59
En u presteert wat precies?

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 19:01

Koning BongoBongo | 03-08-17 | 18:54
Mee eens, aan Wilders hebben we helemaal niets en is ook onderhand te veel aan het pluche vastgeroest. FvD heeft de toekomst!

Twan_Flat | 03-08-17 | 19:00

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 18:26
Hear hear. Zolang het stukje vlees 's avonds maar op de rand van het bord ligt en de campingvakantie niet in gevaar komt blijft het bij wat internetboosheid.

DrumPiet | 03-08-17 | 18:59

Koning BongoBongo | 03-08-17 | 18:54
Laat FvD het maar doen. Wel dank aan Wilders om de weg te plaveien.
En het is meer een vent dat Baudet, maar daar koop je niets voor in dit politieke landschap.

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 18:58

Simpletons gonna simple.
Zou ze allebei niet graag tijdens een avondje stappen tegemkomen, om eerlijk te zijn.

Graaisnaaiert | 03-08-17 | 18:57

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 17:56
Bedankt voor je goede reactie en ja idd zijn wij gedwongen als ouders om er toch samen uit te komen. Die criminele top valt wel mee, en Burgemeester Schneider is weg nadat Hells Angels hem hadden opgezocht en zijn Volvo afbrande.(slecht voorbeeld) Maar ipv alleen maar via je toetsenbord de problemen te lijf te gaan werkt niet. Ik moet wel met 2 Pubers. Alleen jammer dat de autochtone middenstand compleet verdwenen is , en met ramadan is het hier wel oorlog, daar heb jij gelijk in.

schalwijk023 | 03-08-17 | 18:56

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 18:52
Individuele heldhaftigheid.
Jij moet een wat meer lezen in de geschiedenisboekjes.
Zuigen is leuk, maar niet meer aan jou besteedt.

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 18:55

Nou laat ze bij de gaypride afspreken om de vrijheid te vieren en een partijtje Turks olieworstelen.

Simon_GS | 03-08-17 | 18:55

Vanavond bij Jinek?
pa_niek | 03-08-17 | 18:31
Geestelijk minder bedeelde.. check
Moslimcomponent ..... check
het op een platform zetten van quasi,-semi- of echte criminelen, die "ook maar fewone mensen zijn".... check
Issue wat de kijkers naar het programma intellectueel aankunnen.... check

Ik denk het wel, inderdaad

skoftig | 03-08-17 | 18:54

Ik zeg dit niet graag ,maar ik denk dat het tijd is dat Wilders verdwijnt van het toneel . Zijn aanwezigheid in de tweede maakt dat men totaal gefixeerd is op het vernietigen van deze man en daarom de echte problemen niet erkent . Nu geven ze Wilders de schuld van alles en als hij weg is zullen ze toch echt zelf aan de bak moeten omdat er geen tweede Wilders is die als een olifant door door het kabinet manoeuvreert .

Koning BongoBongo | 03-08-17 | 18:54

Twee mongolen 1 topic.

DrumPiet | 03-08-17 | 18:54

@ Broekpaling_bezitter / 18:48
Ik weet niet of dat iets zou veranderen in Hussein's geval
als SISI fanboy maar thuisblijvend moederskindje valt hij al onder onzijdig
Over Kees zijn de meningen voorlasnog verdeeld

Tobi | 03-08-17 | 18:52

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 18:46
Helaas voor u en onze mede Nederlanders, een uitsteken historisch besef... Er zijn natuurlijk uitzonderingen van individuele heldhaftigheid, en dan doel ik niet op Leidse koorballen die oorlogje gingen spelen maar op de jongens bij Afsluitdijk, de Grebbeberg, de Javazee etc.

Toch, stelt het relatief helaas weinig voor. We zijn na onze gouden Eeuw verworden tot speelbal, vazalstaat van de Europese grootmachten met laffe nep-koningen en -koninginnen.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 18:52

Deze Kees zegt er tenminste iets van.
F1802 | 03-08-17 | 18:38
Het enige wat Kees en Hussein doen is vooroordelen bevestigen door hun gebrek aan omgangsvormen en beschaving te etaleren. Doe mij dan maar Kees Kankerkachel. Die was tenminste nog grappig.

Law of the Land | 03-08-17 | 18:51

Gezellig. Ik woon in Arnhem. Dus heb shotgun (pun intended) voor de goeie zitplaatsen

Raad_maar_raak! | 03-08-17 | 18:49

Ik vind het allebei gajes.

brutus68 | 03-08-17 | 18:48

Heeft YouTube al aangekondigd dat er vanaf volgende week alleen maar genderneutrale namen mogen worden gebruikt?

Broekpaling_bezitter | 03-08-17 | 18:48

Even off-topic:
Reageren op specifieke reaguursels..

1. Rechtermuisklik+Inspect Element of CTRL+Shift+J
2. Klik Console
3. Typ onderaan
$('.form-control').show();
$('.btn').show();
+ Enter
Er verschijnen nu als het goed is reaguurvelden onder elke reactie.
Zeepvrij | 02-08-17 | 09:27

Is dit ook mogelijk met een Mac/Safari?

Bobdesloper | 03-08-17 | 18:48

schalwijk023 | 03-08-17 | 18:38
Goed dat burgerparticipatie tot iets heeft geleid. Maar buiten de gemeente om zeker? Tenminste, was het niet een lokale partij Hart voor Haarlem die daar een buurt-app heeft gepromoot? Ik zie dat landelijke partijen niet snel doen.

En ja, een beetje uit de buurt, volg het wel en wee in heel Kennemerland. Wat betreft Haarlem, de tweedeling in 023 is duidelijk. Gaza was misschien wat overdreven (heeft het plan van de D66-muts om de top xx woning-wijf-werk te geven, gewerkt?) al laat de berichtgeving aangaande kleine criminaliteit nog steeds een bepaald patroon zien.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 18:47

Broeder van een besnorde moeder. Gatverdamme alleen het woord broeder al. Ondanks scheldwoorden team Kees.

osolemio | 03-08-17 | 18:46

Maar Arnhem is toch ook een lieve stad?

Ernst Oosters8389 | 03-08-17 | 18:46

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 18:34
Dat bedoel ik, geen historisch besef.

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 18:46

In Israel zou Hoesijn al lang achter de tralies zitten. In Nederland krijgt Hoesijn een buurthuis.

Twan_Flat | 03-08-17 | 18:45

Fijne uitwisseling van culturen bij deze twee
Gezelligheid kent geen grenzen
de EU overigens ook niet

Tobi | 03-08-17 | 18:39

Elke aanhanger van IS dient verbannen cq opgesloten te worden. Als iemand de Nederlandse politie niet erkent dient hij op te hoepelen naar land van herkomst enz. Ik begrijp niet dat er hier mensen zijn die Kees Groningen veroordelen. Deze Kees zegt er tenminste iets van.

F1802 | 03-08-17 | 18:38 | 1

Nou lijkt mij fan zijn van een verwerpelijk clubje als Daesh weinig strafbaar, of stelt U voor gedachten hier voortaan strafbaar te stellen?
Dat U niet begrijpt dat de mensuh Kees G. een verachtelijke debiel vinden zegt dan weer meer over U dan over de situatie.

Berbaar | 03-08-17 | 18:53

Internetterreur.......

Dulacs | 03-08-17 | 18:38

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 17:56
Mijn wijk heeft een bepaalde geschiedenis idd. vroeger was het hier veel onrustiger. Kom je toevallig uit de buurt wij regelen hier onze zaakjes zelf wel. Met elkaar voor elkaar. Wijkteam is gesloten voor aangiftes enzo. Alles netjes aangeharkt en wat bedoel je met Gaza strook?

schalwijk023 | 03-08-17 | 18:38

#jesuiskees

Mark_D_NL | 03-08-17 | 18:37

Beschaving. Of wat er van over is...

Law of the Land | 03-08-17 | 18:37

Iets zegt mij dat Kees binnenkort opgepakt gaat worden door de gedachtepliesie en dat die moslim een zielig verhaal mag gaan vertellen bij de npo.

komtdatschot | 03-08-17 | 18:37

Kees is terecht boos . Dat zijn Nederlands niet perfect is ,is volgens mij niet strafbaar . My money is on Kees , want die is zo gefrustreerd dat ie een tank kan uitschakelen . Go Keessie!

Koning BongoBongo | 03-08-17 | 18:34

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 18:32
Oh, ja, dat weet ik best. Laten we zeggen dat ik het voornamelijk heb over de laatste 150 jaar.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 18:34

Kees heeft tenenkrommend taalgebruik, maar de onderliggende boodschap is duidelijk. En hij is zeker niet de enige die opstaat en het zat is.
Hang hussein maar op je hooivork Kees, en neem aub géén idiote woorden meer in je bakkes. Agreed?

Stokman | 03-08-17 | 18:34

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 18:26
Je moet je eens wat meer verdiepen in onze geschiedenis, of je weet het wel maar spuit vuil.
Het koninkrijk heeft nog nooit zijn soevereiniteit verloren, en de landstrijdkrachten nog nooit een oorlog verloren, dat deed de politiek wel voor hun.
Uniek in Europa.

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 18:32

Vanavond bij Jinek?

pa_niek | 03-08-17 | 18:31

Hussein Jankefiets.. Niet echt handig. Toch ook wèl schokkend en buitengewoon hypocriet dat ie dat soort zaken gewoon kan opschrijven. Maar ja, de wereld valt natuurlijk over het gescheld van Kees.

Ik hoop dat de AIVD inderdaad iets aan hem doet, voordat een geflipte Bosnië-veteraan hem vindt. De verhalen gaan dat de meesten onder hen de moslims daar vervelende jankerts en zuigerts vond -maar goed, dat schijnt typisch iets islamitisch te zijn. En dat dit soort gezeik: adding insult to injury.

Overigens heeft Hussein wel een punt. Nederlanders zijn pas helden als de strijd al geleverd is. Waar zelfs de berucht slappe Latijnse volken als Italianen, Fransen en Spanjaarden af en toe uit trots toch de barricaden opgaan, verstoppen wij ons achter de geraniums om achteraf een verzetslintje op te eisen omdat we fiets of radio hebben verstopt.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 18:26

Tja die kwes maakt het misschien bont qua bewoording maar de boodschap die hij verkondigt, daar kan je alleen maar achter staan als je geen lamdverrader bent!
Zoals dat mosselmannetje praat denkt het grootste deel van de islam. Dat is nl hun doctrine!

quasipas | 03-08-17 | 18:25

Liever een tokkie dan een achterlijk, kansloze waardeloze IS-aanhanger

Blue Light | 03-08-17 | 18:24

"Marouane aangeeft wel op de undercard te willen knokken. Magisch, nietwaar? Laten we zeggen: vrijdagmiddag rond 17.00 uur, zo tijdens de VrijMiBo, op Arnhem-Centraal in de stationshal?"

Tuurlijk, en als Kees Groningen gehakt van 'm maakt dan wordt ie direct gearresteerd door smerissen in hoofddoek wegens racisme, islamofobie, hate crime, etc etc.. Hou toch op, was het maar zo makkelijk.

Dick123 | 03-08-17 | 18:23

Man, man, man wat een stakkers die 2.
Kansloos volk, ik zie hier 2 voltooide leventjes.
Pia, kom er maar in!!

Berbaar | 03-08-17 | 18:22

Dat verbinden gaat wel lukken... op de eerste hulp dan.

Afgeschminkte Bassie | 03-08-17 | 18:22

Wat doet een IS aanhanger überhaupt in Nederland?

miss error | 03-08-17 | 18:17
-weggejorist-
frogynator | 03-08-17 | 18:17

Marouane Boulahyani mag dan misschien onschuldige mensen onthoofd hebben, vrouwen en kinderen verkracht hebben ergens in een vreemd land maar Kees Groningen zegt wel heul erg kwetsende dingen.

Ergo,
Kees Groningen = dader en racist
Marouane Boulahyani = slachtoffer en zielig.

Zoiets??

Dick123 | 03-08-17 | 18:16

knutsel_ | 03-08-17 | 17:51
Nee, bij mij hoeft dat niet.

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 18:13

Ik leg vijf reeten in op Kees.

westcoast | 03-08-17 | 18:10

Ik ben wel voor een deathmatch tussen Kees en zijn soortgenoten en Hussein en zijn soortgenoten. De laatste man die staat krijgt 20,000 euro om in Siberie een nieuw leven op te bouwen. Doneer nu: www.gofundme.com/

De Koreaanse Slet | 03-08-17 | 18:08 | 1

Top, lijkt me wel wat ;)
Aan die 2 (en hun soortgenoten) gaan we niets missen.

Berbaar | 03-08-17 | 18:30

negeren... anders heeft dat kreng uit Arnhem binnenkort een eigen TV programma, geheel naar analogie van die treitervlogger uit Zaanstad

bisbisbis | 03-08-17 | 18:08

Dit is toch lekker duidelijk, allebei die neanderthalers uit Nederland schoppen.

Mather | 03-08-17 | 18:07

Wederom vraag ik mij weer es af: wat hebben we toch een gods---alle---jezus---zootje vullis hier binnen gehaald.

Wienerschnitzel mit | 03-08-17 | 18:06

Als een dergelijke fittie plaatsvindt in de panelen van GeenStijl, raakt GU overwerkt.
Maar ik ben nog beschikbaar als hulpklaas.

necrosis | 03-08-17 | 18:03

Wat een volk lol

Gryphes | 03-08-17 | 18:03

Burgeroorlog incomming. Wanneer spreken ze af?

dk-- | 03-08-17 | 18:03

Yep, je van het Social Media, ik wil het niet eens weten www.youtube.com/watch?v=2RB3edZyeYw Het is te confronterend voor mijn ouderwetse safe space, ruim bemeten Nederland, als in een ouderwetse definitie van sociaal. Waarin je medemens centraal staat, niet je afkomstje, kleurtje, sensuele voorkeurtje, politieke afwijking of weet ik wat. Pompen of verzuipen, roeien met de riemen die je hebt: dat Nederland.

Hetkanverkeren | 03-08-17 | 18:02

rommelende, actieve noodweer zullen we het dan maar noemen.

waarom afwachten tot op dat wat gebeuren gaat ook eindelijk gebeurd is

yuryzelluf | 03-08-17 | 18:02

Kan er niet iemand met social media gaven een project x van maken ofzo?

Lefgozer | 03-08-17 | 18:01

Lol net als vroeger in Winchester, alwaar de magische woorden waren "Five 'o clock behind the cathedral" (en dan iemand fel aankijken en je mouwen opstropen)
Go for it! Ik ben voor kamp anti-moslim! Heya!

Lefgozer | 03-08-17 | 17:59

yuryzelluf | 03-08-17 | 17:56
Ik vrees dat u gelijk heeft, maar geweld is voor mij persoonlijk -gelukkig nog steeds- iets met noodweer of als iemand aan mijn gezin komt.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 17:58

@Fatwabuster | 03-08-17 | 17:37
Nee, gewoon keihard met de koppen tot bloedens toe tegen elkaar aan butsen.
Hersenbeschadiging is uitgesloten bij dit uitschot.

gemeentereiniging | 03-08-17 | 17:57

schalwijk023 | 03-08-17 | 17:50
U zult wel blij zijn dat de burgemeesters persoonlijk uw stukje Gaza-strook tot aandachtsgebied hebben verklaard.
Vorige burgemeester heeft een aantal ouders van de top XX gesproken. Niet allemaal hoor, dat was te veel werk, om teleurgesteld te concluderen dat het probleem onoplosbaar was. Maar de politie en wijkteams etc. zaten in de haarvaten... dus het gaat allemaal goed.
Behalve dan tijdens de Ramadan. Dan is het verstandig om een helm op te doen als u met een bus reist.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 17:56

beste rommelende onderbuik, ik deel deels uw visie , zeker het gegooi met kantker ed maar niet iedereen kan zijn gevoel gewenst onder woorden brengen. maakt evengoed niet dat door het niet kunnen verwoorden kees ook ongelijk heeft.
echter we komen in een tijd dat rede, logica en nuance een zwakte worden. immers deze hebben enkel zin als de tegenspeler met gelijke kunne is behept en daar bij gelovigen rede geen zin heeft zullen we ' domme' krachten als kees nog hard nodig gaan hebben om zelf te kunnen overleven. mi gaat eigenrichting nog eens heel groot worden en daar kan ik persoonlijk niet treurig om zijn

yuryzelluf | 03-08-17 | 17:56

Kees begon. Eerlijk is eerlijk.

TheseDays00 | 03-08-17 | 17:55
-weggejorist-
Mantorok | 03-08-17 | 17:55

Met elkaar in gesprek gaan, de fysieke verbinding zoeken en ook nog eens een keertje niet in de Randstad. Dit gaat de goede kant op!

Organische evolutie | 03-08-17 | 17:55

De man met de grote mond stemt PVV. De landverrader met de vreemde naam stemt GL, PVDA of D66 maar steunt openlijk terroristen en toont openlijk haat tegen Europeanen. Ik weet wel aan wiens kant GL, PVDA & D66 staan: de laatste. Hun motto is: eigen volk laatst. KOSTE WAT HET KOST. Import eerst. Tientallen wegkijken met vele moorden, verkrachtingen, mishandelingen, onbraken en berovingen tot gevolg maar wat kan het het schelen. Import is heilig en eigen inwoners zijn toch zeker racisten, nazi's en extreem rechtse hufters als ze na 30-40 jaar uit hun schulp kruipen ? Oftewel: sterkte allemaal.

Rest In Privacy | 03-08-17 | 17:55

We hadden die Serviërs destijds gewoon hun gang moeten laten gaan. Dan had je van krullenbol nu in ieder geval geen praatjes gehad. Wel grappig dat hij ons Nederlanders laf noemt, terwijl het zijn eigen familie is die destijds op de vlucht is geslagen.

Erectus Giganticus | 03-08-17 | 17:53

@ Ongeblustekalk | 03-08-17 | 17:47 De vraag is doe jij dat ook?

knutsel_ | 03-08-17 | 17:51

knutsel_ | 03-08-17 | 17:44
Waarom heb jij trouwens een nieuw Nick genomen, soms bang dat die belgen de toko overnemen en die vuilspuierij uit het verleden tegen je gaan gebruiken?
Jij hebt nooit een van gehad, vandaar.

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 17:50

Moet wel voorzichtig zijn ivm met opgerot enzo van Joris. Maar check mijn Nick en kan zeggen dat ze allemaal een grote bek hebben, die zgn ... is strijders.. Proest.
Hulde aan Kees. Bring it on!

schalwijk023 | 03-08-17 | 17:50

yuryzelluf | 03-08-17 | 17:43
Als ik echt moet kiezen, ga ik met u mee.
Maar liever geen van beiden kampen.
De taalkeuze van Kees spreekt me niet aan.
En ik heb vooralsnog goede hoop dat terugkerende IS-strijders wel politiek ergens op een agenda staan om hier iets mee te doen anders dan belonen voor misdaad en wangedrag.
Nochtans heb ik weinig vertrouwen in de rechtsstaat, tenzij het gaat om mensen die eigenrichting betrachten. En daar trekt Kees sowieso een te grote broek aan.
Bovendien zijn de dEUgmensen meester in het omdraaien van argumenten. Agressie van Kees zal worden aangedragen als reden waarom die arme dubbelpaspoortiër van "zijn" nieuwe thuisland vervreemdt.

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 17:48

knutsel_ | 03-08-17 | 17:43
kees gebruikt dat als scheldwoorden meer niet.

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 17:47

Live uitzenden op prime time. Alle kanalen. Kees voorzien van verzwaarde bokshandschoenen. Scheidsrechter fixen. Financieel binnenlopen. Regelen die handel.

VeelTeSteil | 03-08-17 | 17:47

Kees is gewoon een boze witte man en dat is best begrijpelijk. Iets minder strooien met ernstige welvaartsziekten zou 'm overigens sieren.

jekalemoeder.nl | 03-08-17 | 17:46

Wat een sukkel. Go Hussain

Bokito ergo sum | 03-08-17 | 17:46

Als het hier dan ooit Bosnie wordt, zouden we dan ook een soort veilige enclave hier kunnen krijgen a la Srebrenica? Misschien wordt Assen of Nijmegen wel zo'n gebied waar vredessoldaten uit Luxemburg de boel gezellig bijmekaar proberen te houden. Zeg niet dat het niet kan gebeuren!

Twan_Flat | 03-08-17 | 17:45

And... it's gone.

knutsel_ | 03-08-17 | 17:44

Zo, is de nieuwe burgermeester van Arnhem al aan het werk?

art_is_a_bitch | 03-08-17 | 17:44

ongezien @ team Kees

yuryzelluf | 03-08-17 | 17:43

Toch jammer van dat "homo" en "kanker". Kees maakt het je wel lastig zeg.

knutsel_ | 03-08-17 | 17:43

Nou, datum tijd en plaats staat vast. Ff de smartphone crew uitnodigingen om het portret modus op te nemen en we hebben een klassieker in spé!
Deze deathmatch wil je niet missen!

J.E.B47 | 03-08-17 | 17:43

Allebei oppakken. En samen in een cel, eens kijken of ze vrienden kunnen worden. He, inclusiviteit en acceptatie!

TheseDays00 | 03-08-17 | 17:41

ik vrees dat het niet helemaal goed gaat komen met de multi culti samenleving

spuit-12 | 03-08-17 | 17:41

Nederland veranderd langzaam maar gestaag in Bosnië 2.0

Poppo van Ulvinga | 03-08-17 | 17:39

Dat pijnlijke gevoel wanneer dit soort tuig beter Nederlands schrijft/spreekt dan meeste tokkies in Nederland, die kees kan niet eens één correcte zin schrijven, tenenkrommend dit. Het zijn beide randdebielen en die Kees is ook een slappe zak, iets met blaffende honden bijten niet. Hoop wel dat die ISIS aanhanger in de gaten wordt gehouden nu.

Deceptionv2 | 03-08-17 | 17:39

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 17:35
Een Rennie doet wonderen.

bergsbeklimmer | 03-08-17 | 17:38

Kees richting school schoppen in verband met tenenkrommend Nederlands.

Hussein enkeltje kalifaat.

Probleem opgelost!

Fatwabuster | 03-08-17 | 17:37

Wat is de leeftijd van deze relnichten?
Moet Kees niet eens in eigen boezem kijken waarom hij geen verbinding vindt met de nieuwe Nederlanders?

Rommelende Onderbuik | 03-08-17 | 17:35

Niet vergeten een betonschaar mee te brengen.

Après moi le déluge | 03-08-17 | 17:34

Wat een racist die kees. Wat een grof schandaal en onschuldigen moeten dit weer lezen.

Ongeblustekalk | 03-08-17 | 17:34

Erkent onze Hussein wel het gezag van de politie als het in Arnhem direct onder broeder Marcouch staat?

Ebert de R | 03-08-17 | 17:33

nou, beide wereldberoemd op NL'se social media.... zucht

gedachtespinsel | 03-08-17 | 17:33

Ik zorg voor de popcorn

Speitoptantje | 03-08-17 | 17:32

Gaat er weer lekker aan toe. Ik zie wel een paar feitjes voor het OM. Taakstraf van 40 uur. Maar of het helpt?

vinzepinz | 03-08-17 | 17:31

Staat ie met een leuke sproetmeid op de foto, heeft ze een kopvod op :(

Frappies | 03-08-17 | 17:30
-weggejorist-
Narcist_ontmaskerd | 03-08-17 | 17:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken