Yilmaz krijgt uit de pan van CBS-mevrouw
Yilmaz, de NederTurkse ex-militair en beroemdste Syriëganger van heel Syrië kreeg bezoek van een Amerikaanse CBS-mevrouw in een mandatory pinguïnpak. Yilmaz vecht freelance voor JN/FSA dan weer voor Islamic Front dan weer voor een andere rebellenclub. Wat hij daar allemaal precies uitspookt is onbekend, maar we zien hem tenminste niet poseren met hoofden. Oké, wel met vingers & vlaggen (Tumblr, zijn AskFM en Twitter zijn suspended). Yilmaz draait de inmiddels diepgrijze riedel af over kruisvaart en Amerika en hypocrisie en dat iedereen beter af is onder sharia law. Waarop die CBS-mevrouw nogal droog zegt: This isn't your country. Tsja. Aansluitend kunt u kijken naar deel III over Islamitische Staat bij Nieuwsuur, tenzij weer een horde boze Koerden de Tweede Kamer binnenstormt. Oh nee wacht.
Reaguursels
Inloggen@Benedict Broere | 09-10-14 | 16:56
Heb het idee dat de politiek-correctheid intussen tanende is door inconsistentie en feitelijke onjuistheden. Steeds meer kritiek en weerstand. Het werd hoog tijd. Nu politici nog.
De bom met zijn naam erop ligt waarschijnlijk al klaar.
Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 14:11 De moderne Westerse open samenleving heeft tegenwoordig twee doodsvijanden: De eerste is de religie van de vrede, die in doctrine en uitvoering al 14 eeuwen een frontale aanval is op mens en menselijkheid. En de tweede is het politiek correcte dogma dat zegt dat alle islamterreur wereldwijd niets maar dan ook niets te maken heeft met de religie van de vrede. Deze tango is zeer wel in staat om heel de westerse cultuur te slopen.
27 jaar en een IQ waarmee ik hem hier nog niet eens de wc's zou laten schoonmaken. Maar wel even denken te weten hoe de wereld veranderd moet worden. En dan dat typische arabische hullie hullie gedrag. Een kritische vraag over Hamas en ze beginnen over Israel; vraag wat over IS en ze beginnen over USA.
Maar ik ben het wel met hem eens dat het tijd is voor een nieuwe kruistocht met daarna een nieuwe Endlosung.
Als onze vriend YILMAZ terug keert naar Nederland, kan die zo gemeenteraadslid worden voor de PVDA in zijn woonplaats.
@Benedict Broere | 09-10-14 | 09:54
Ik word moe van politici en moslims die zeggen dat islam een religie van vrede is. Een moslim an sich mag best modern en vreedzaam zijn, islam zelf is niet per definitie een religie van vrede. Je kunt met islam alle kanten op, iets dat voor iedere religie geldt. Islam kent verschillende stromingen die soms lijnrecht tegen elkaar ingaan.
Islam verspreidde zich sinds het ontstaan door overleveringen via bijv. handelsroutes, maar ook werden gebieden overvallen en bezet, volkeren met het zwaard overwonnen en bekeerd danwel ingemaakt. Koran was het handboek. En ja, ook de katholieke kerk kende episodes met gewelddadig bekeren van overwonnenen en het afmaken van afvalligen/heretics, maar dat is verleden tijd. In de islam is dit NIET verleden tijd. Het bewijs zie je zowat dagelijks in het MO, Afrika en Azie. Al het onwelgevalige afdoen als 'terrorisme', 'ziek' of 'nep' is wegkijken.
De gemiddelde gematigde moslim is vergelijkbaar conservatief in denkbeelden als de gemiddelde 'zwarte kous' uit onze biblebelt. Give or take some. Kledingvoorschriften, omgangsvoorschriften, rituelen, afwijzen evolutie, geloven in magie enz. De behoorlijke aanwas van nieuwe religieuzen drukt een stempel op onze (tot voor kort) pseudo-seculiere, open samenleving. Kan ook niet anders, iedereen heeft nu eenmaal evenveel inspraak in een democratie. Blij wordt ik er niet van.
Daarnaast heb je ook nog eens strenggelovige moslims die helemaal niets met de westerse samenleving hebben. Intimidatie en geweld is voor sommigen geen issue, iets wat voor ons compleet ondenkbaar was. Een reden voor strenggelovigen om naar een, voor hen, fijner land te verhuizen is er niet. Met genoeg mensen ga je vanzelf besloten communities vormen waarin je je in een vroom land waant en je de dienst uitmaakt. Natuurlijk wil je op straat niet geconfronteerd worden met 'naakt' of alcohol, dus ga je eventueel dreinen.
Gematigd en streng zijn niet twee verschillende groepen gelovigen, het is een heel spectrum aan stromingen en interpretaties. Hoe dan ook, ik zie wat er met onze landen gebeurt. Ben niet de enige. In anderhalve generatie zagen we een toestroom van mensen met een totaal ander wereldbeeld en een totaal andere achtergrond. Incompatibel omdat je nu eenmaal niet kunt verwachten dat mensen uit de westerse 20ste eeuw zich voor de lieve vrede 18e eeuwse denkbeelden en leefregels laten aanmeten. Maar net zo min mag je verwachten dat mensen met -voor ons- 18e eeuwse denkbeelden ineens modern en vrij worden. Dat is bij ons ook niet zomaar gegaan. Een fusie van culturen is onmogelijk. Niet eens wenselijk. Je zou ook geen fusie van allerlei politieke partijen wereldwijd willen, op zich vergelijkbaar.
Die massamigratie en wegkijken werkt gewoon niet. Heeft niks met racisme of xenofobie te maken of met waardeoordelen, maar met diepgewortelde cultuurverschillen over en weer. Het wordt tijd om dit onder ogen te zien, met wegkijken verdwijnen de verschillen niet.
INH.30CL | 09-10-14 | 01:57
Ik heb niet gezegd of beweerd dat het daar niet om zou gaan. Integendeel. In de periode waar ik naar verwees, bestond heel turkije nog niet eens!
Maar als je eerdere tegels van mij zou lezen, dan lees je dat ik enkele weken geleden al schreef over de neo-ottomaanse expansiedrift van Erdogan, mijn afschuw over turkse inmenging in binnenlandse aangelegenheden, pan-turkisme, en hoe Davetoglu - hoe hard hij ook ontkent - samen met Erdogan erop uit is de grenzen van het Ottomaanse Rijk van vroeger te herstellen. Dat doen ze nu nog langs diplomatieke weg, zeggen ze, maar dat is slechts fase 1. Wie kijkt naar de geschiedenis van vroeger kan weten welke fases daarop zullen volgen.
Turkije is geen sleutel. Turkije is een bedreiging voor de Balkan en de rest van Europa, voor de wereldvrede.
@INH.30CL | 09-10-14 | 02:08
.
> IS vecht notabeen op 50 meter van hun landsgrenzen. Ze doen niets
.
Weet jij dat 10% van de IS strijders Turken zijn? Turkije moet op eierschalen lopen en zeer diplomatisch handelen: Wegens hun steun aan Palestina krijgen ze minder militaire steun van het Westen. En wat denk je dat er met Turkije gebeurd als 10% van de IS strijders terugkeert en Turkije als vijand wordt beschouwd?
.
Bermbommen en een Westerse gemeenschap die twijfelt om steun te geven, omdat Turkije niet altijd ja-knikt als de portomonnee daarom vraagt.
Hij heeft een nogal psychopathische blik. Maar het kan ook te verklaren zijn door zijn shoe-size-IQ.
"this is our religion, this is our faith, this is what we believe in"
.
MAAR... het heeft niks met de islam te maken hoor!
Ook al zeggen ze stuk voor stuk dat de islam hun enige inspiratie is en al die gruwelijkheden letterlijk in de islamitische geschriften staan.
Dat dient u direct weer te vergeten en herhaal het linksche gutmensch mantra; islam is liev! Kijk maar naar.... eh... tja... ok kijk maar niet maar toch is het zo.
Eindelijk snap ik deze gasten. Mijn transformatie naar linksdragende slappe lul is compleet.
.
Deze gast heeft zijn roeping gevonden. In plaats van te kenkeren op Zwarte Piet in de lunchpauze, gaat hij naar een oorlogsgebied om zijn broeders te helpen. Respect voor de moderne Che Guevarra.
.
Deze vrijheidsstrijders gaan uit eigen beweging naar een land om te strijden tegen wat zij als onrecht beschouwen. Laten hun toekomst achter in welvarende landen. Amerika stuurt betaalde huurlingen naar hetzelfde gebied. Deze gaan voor het geld en de kick.
.
Chemische wapens zijn gevaarlijke troep. Ja, als Assad die gebruikt, dan moet de internationale gemeenschap hier streng op reageren. En dat Amerika verarmt uranium in amunitie gebruikt hoor je maar weinig: Meer dan de helft van de kinderen in Baghdad wordt nu met defect geboren.
.
Laten we een dictator, die we zelf hebben neergezet, uit de weg ruimen. Als smoes gebruiken we Weapons of Mass Destruction. Niemand mag deze hebben. Behalve Amerika, die reeds bewezen heeft ze te gebruiken en op te slaan op Nederlandse bodem.
.
Operation enduring freedom is nog niet afgelopen. De Amerikaanse oorlogsmachine moet nog 30 jaar goed geld verdienen, alvorens precizie nano bombardementen onze onkuise gedachten wegpoetsen. In Bush' woorden: We are on a crusade against Islamic radicalism.
.
Wat moet je nu als linkse lul met ISIS nadat ze onschuldige journalisten en reddingswerkers gaan koppensnellen? Dat moet je veroordelen, daar kan geen argument tegenop. Maar blijf denken aan Barrett Brown, Michael Hastings, Gary Webb en Assange. Die zijn subtieler ook een kopje kleiner gemaakt.
.
War crimes? What is a war crime? Collateral Murder een war crime? Depleted uranium? Guantanamo Bay? Een kromzwaard of Tomohawk maakt voor het resultaat niet uit. The U.S.A geeft geen ruk om war crimes. The Invasion of The Hague act staat toe dat elke Amerikaanse oorlogsmisdadiger met grof geweld bevrijd kan worden uit de klauwen van de Westerse beschaving.
.
"His ideas are RADICALLY different from the US backed MODERATE rebels". Hahaha! De US wil een vriendelijke oliebaron. Die willen rebellen waar de CIA en MI5 reeds onderdeel van uitmaken. De US is helemaal niet welkom daar, niemand zit op ze te wachten. Sterker nog, men durft toe te geven: Het was beter onder Hussain.
.
Journalistenvrouwtje en talking head in de studio spreken even voor miljoenen Moslims, die geen Islamitische wetten willen. Laat die miljoenen Moslims voor zichzelf spreken, daar hebben ze een Westerse journaliste in hoofddoek helemaal niet voor nodig.
.
Dit is niet jouw land, vriend! Nee, Amerika dat zie je goed. Dit is al helemaal niet jullie land. Jullie zien een pijpleiding met olie en grondstoffen voor de nieuwe Iphone.
.
Spoel de Koran maar door de plee. Maak een piramide met prisoners of war. Zet gekleurde media op en embed oorlogsjournalisten in een PR-unit, zodat we niet de gruwelijkheden zien als in Vietnam. Oorlog na oorlog voeren en dan afvragen: Waarom haten jullie ons? Gaan jullie je vergelden? Precies eender met de Joden: Wij willen Shalom! Zij worden opgevoed tot terrorist!
.
"This our religion, this is our faith, this is what we believe in". "Well, that may be what he believes, but millions of Muslims would be outraged by such statements". Nee eihoofd. Hij zegt waar het op staat: Aan Zwarte Piet of voetbal komen voor Nederlanders, is zoiets als een oorlog starten tegen het geloof voor Moslims. Nederlanders geloven ook in tolerantie, terwijl dat niet bestaat.
.
Die gasten van Blackwater konden ook gewoon naar huis. Was totaal geen probleem. Ze zijn misschien wat anti-Islam, maar gelukkig hebben we de foto's nog (staan op het rolletje van Srebrenica).
Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 09:12
Dit is waarschijnlijk ons voorland inderdaad: libanonisering en politiestaat. Oftewel: toenemende micro-oorlog tussen fanate islamieten en alle andersdenkenden en steeds meer uitgaven voor politie, AIVD en bewaking. Sterk negatief is daarbij nog steeds het politiek correcte taboe op het in kritische zin spreken over de islam. Gisteravond nog in Nieuwsuur werd er nadrukkelijk gewezen op het afstand nemen van diverse islamwoordvoerders van IS. IS zou op onjuiste gronden mensen onthoofden, verkrachten, enzovoort - zo deze woordvoerders van de religie van de vrede. Maar dat onthoofden, amputeren, verkrachten, verminken, enzovoort, zie je op heel veel plaatsen in de islamitische wereld. Verontrustend is ook dat de meeste moslims, zo blijkt steeds weer uit onderzoek, niet in staat zijn om in relativerende of historiserende zin te denken over hun islamdoctrine. Men ziet die als absoluut en als iets dat ongeacht de middelen wereldwijd moet heersen. Je zou aldus kunnen zeggen dat de fanate islam op ramkoers is richting de rest van de mensheid. Die nog steeds geen adequaat antwoord heeft. Althans een antwoord dat niet uitdraait op een totaal bloedbad. Leerzaam is hier de geschiedenis. Over hoe Karel Martel de islamitische verovering stopte met een muur van ijzer aan wapens en schilden. Het gevaar islam verdwijnt niet met alleen maar theedrinken en een goed gesprek.
Alles goed en wel maar Amerikanen hebben gewoon nooit gelijk, tenzij ze George Carlin waren.
En nog blijven ze binnenkomen. 500 per week van die heerlijke verrijkers van onze cultuur.
Wat een ellende halen we ons toch op de hals, maar nee, Den Haag kijkt lekker weg en ziet dat het goed is...
En het een hangt met het ander samen, foute hangjongeren enzo...
Volstrekt mee eens. Kijk het roepen dat sharia ooit de hoofdmoot zal zijn is een schrikbeeld. Dat wil niet zeggen dat de steeds groter wordende invloed van islam binnen ons land er niet is. En ik heb kinderen en ik durf ze nu al niet meer op straat te laten spelen, waar dat voor mij vroeger de normaalste zaak van de wereld was...
@Albigensian | 09-10-14 | 08:33
Volle sharia is onwaarschijnlijk, er zijn nauwelijks landen waar dit zo geimplementeerd is. Waar ik bang voor ben is een versnipperde samenleving, een soort wereldwijd Midden-oosten met groepen mensen met volstrekt tegenstrijdige opvattingen. Als dat maar hard genoeg gaat botsen dan hebben we vroeg of laat ook een dictatoriale kliek om de boel kort te houden.
Door de grenzen open te gooien zitten we al met vroeger ondenkbare maatregelen zoals overal camera's, ID plicht, controles enz. Ook zijn sinds een jaar of 15 diepgewortelde tegenstellingen duidelijk geworden en hebben we vanzelfsprekende vrijheden langzaam laten gaan. De samenleving is religieuzer, conservatiever en preutser geworden. Was naaktheid vroeger doodnormaal, nu wordt het al gauw sexistisch/raar/ongepast genoemd. En dan wordt er doodleuk gesproken over sexualisering terwijl het juist kuisheid en zelfcensuur is wat de klok slaat.
Ik snap best dat de wereld kleiner wordt en dat je niet als een Noord Korea een groot hek om je lapje grond kan zetten, maar het gaat nu wel erg snel. Als je op openbare scholen geen lessen meer kan geven over kruistochten, holocaust of evolutie dan gaat het gewoon de verkeerde kant op. imho
@ Albigensian | 09-10-14 | 08:51
Denk van wel.. anders wordt ie zelf genaaid. Ik eet wel eens een broodje samen met hem.
Dubbelpost excuus. Joris, doe die dan ook maar weg ajb.
De dame slaat de spijker op z'n kop.
In wezen is Yilmas zelf de bezetter. Hij is daar de buitenlander.
Yilmaz claimt dat hij het recht heeft onder Sharia wetgeving te mogen leven. En dat recht ga je dan opeisen in 2 soevereine landen?
Wie geeft je het recht om daar een islamitische staat uit te roepen.
Zij zijn de de facto bezettende macht in die regio en niet de Amerikanen, want die hebben daar geen enkel presentie meer.
In Libië, Mali, Afghanistan zie je hetzelfde. Buitenlanders die soevereine landen binnentrekken, Sharia invoeren en vervolgens janken als het Westen zich ermee gaat bemoeien. En dan zijn wij de Kruisvaarders, de bezetters en onderdrukkers.
Halal?
Overigens begin ik al weer trek te krijgen in een kapsalon ghehe.. Is al weer een tijdje geleden. Zal vanavond de Turk op de hoek eens raadplegen over de hele kwestie. Hij verkoopt nog echt lamsvleesch;)
@ Albigensian | 09-10-14 | 08:33
Dat doen ze al een tijdje en het mandaat is al een poosje geleden gegeven door o.a pvda.
Ah ja de landverraders doen gewoon mee!!!
Groen Links, D66 en PVDA...
@ Albigensian | 09-10-14 | 08:33
Dat doen ze al een tijdje en het mandaat is al een poosje geleden gegeven door o.a pvda.
En dan maken wij ons nog steeds druk over Syrië, Irak en de Turken?
En de helft is weg :
Massa emigratie en een fors geboorteoverschot doen de rest van het werk. Het is een kwestie van tijd voordat ze hier beginnen te kwaken over sharia en er ook nog het mandaat voor hebben.
correctie (Moslim Broederschap) Hoort natuurlijk achter Arabische Lente te staan en niet achter het G woord...
hahahaha er zijn hier mensen die dit soort randdebielen ook nog gaan verdedigen en sympathie voor hem gaan tonen.
Wat dat betreft ben ik blij met Bernard hierboven. Die geef het duidelijk weer. Ze zijn dus overduidelijk al tussen ons. Beschermd door de grote gematigde massa.
They are taking over...
De Arabische Lente = we want no dictatorship but sharia law, the law given to us by god (Moslim Broederschap)
Het is massahysterie. Ze zijn allemaal echt zo opportunistisch dat ze telkens de vrouw-hatende wetten bij gods (in dit geval allah <- kleine letters) mandaat pushen.
Het is een kwestie van tijd voordat ze het hier ook doen : Emigratie en geboorteoverschot zijn al massaal aan het werk.
We maken ons nog druk om Syrië, Irak, Turkije...
Chemisch wapens en bermbommen zijn natuurlijk ook oorlogsmisdaden!
Maar, de ene laat de andere niet toe.
Duidelijk THC geïnfesteerd die gast.
Mevrouw is een goede reporter, laat zich niet uit het water blazen!
@ Bernard Couperus | 09-10-14 | 08:07
Schei uit zeg. Assad hield het het zooitje bij elkaar. Met ijzeren vuist ja, anders maken ze er een bende van daar.. zoals helaas met hulp van buitenaf, alsnog is gelukt.
Verplaats je eens in zijn positie, je gelooft gigantisch en dan zie je dat een-of-andere dictator chemische wapens inzet om je 'broeders' te vermoorden. Tezamen met de volgende cocktail: minderwaardigheidsgevoel m.b.t. de Westerse samenleving, brainwash via het Internet, jihad 'verplichting' middels de koran en je hebt het resultaat (de Yilmasjes). Dus wat dat betreft snap ik wel dat er dat soort gasten richting Syrië willen gaan. Hoe geschift ook, hij heeft wel ballen.
Welnu, het volgende: allemaal leuk en aardig, maar wat mij betreft hebben we hier gewoon een War on Islam. Het goedje is niet te verenigingen met onze Westerse Cultuur. Punt Uit. Je kan er om heen lullen, masseren wat je wilt, het is zo. Nooit geweest, en zal ook nooit zo zijn.
Aan ons om nu ook eens wat meer ballen te tonen.
Zou ook graag inhoudelijk reaguren maar mijn devices (ipad, htc en Samsung s4) kunnen het filmpje niet afspelen. Wat doe ik verkeerd? Iemand?
Over hypocrieten gesproken - oh dit topic ging al over Timmermans en zijn levensveranderende ervaring.
In zijn foto's heeft hij toch echt een ISIS banner om zijn arm. Na de oorlog zullen we dit niet vergeten.
Pardon voor mijn gehaaste taal. Tof is het zeker niet !
-weggejorist-
@Ci Ty33 | 09-10-14 | 06:24
Gelukkig zijn dit gematigde moslims die uitstekend passen in de moderne westerse wereld. Nou ja, dat inpassen gaat steeds beter naar mate je met meer en meer bent. De klok gaat dan vanzelf achteruit. Uiteraard krijg je geen radicalen voor wie die klok niet hard genoeg achteruit holt.
wtf moment van de dag, zn broertjes wouden ook op jihadreis hadden zelfs 20000 euro gespaard van hun uitkering/???
direct geld terugeisen van de familie, als ze kunnen sparen houd dat in dat ze
A vermogen hebben wat niet is opgegeven.
B Fondsen hebben gewerfd voor de gewapende jihad in de wereld
dus terorristen en uitzetten dat scum
Brusselse moslim leerlingen zorgen voor steeds meer tweespalt. Rapport K.Boudewijn Stg. www.brusselnieuws.be/nl/importbdw/vroe...
Timmermans wint prijzen.
pbs.twimg.com/media/BzdjHUTIMAE6vFY.j...
Sam Harris over discussie met Ben Affleck bij Bill Maher: Can Liberalism Be Saved From Itself?
www.samharris.org/blog/item/can-libera...
@Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 02:45
Ik zag het. Meningen zijn erover verdeeld, dus dit kan wel eens de discussie van de dag worden. Sowieso is de reactie van geschokte nabestaanden genoeg voor aandacht.
"Je moet die jongens onderwijs geven, een plaats in de maatschappij" ..... wie zei dat ook al weer?
@7,62x39 | 09-10-14 | 03:11
Mooie afsluiting, truste.
*out*
Ik ga ook naar bed. Mogen wij in dit leven vrede kennen. De jonge mooie mensen uit het linkje van toetanchamon | 09-10-14 | 01:41 zingen hoe het moet: Playing for Change - Don't Worry. Let op de wietplant bij de Fransman op het dak en op het heerlijke lichaam van het Israëlische zangeresje.
www.youtube.com/watch?v=nIHWfCUDpPc
*out*
@necrosis | 09-10-14 | 02:49
LOL, mooi gezegd. Wat die man allemaal uit zijn hoed kan toveren waar hans klok nog een punt aan kan zuigen.
Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 02:47
Slaap wel Lewis. Sjaloom aleichem.
@toetanchamon | 09-10-14 | 02:47
Timmermans is in ieder een uniek talent in de politiek:
Hij liegt in zes talen!
@7,62x39 | 09-10-14 | 02:43
Daar heb je helaas gelijk in. Zolang de koran in de kamer staat.
- Lewinsky leaves the building -
@necrosis | 09-10-14 | 02:33
Dat is een wens, de hoop van Rutte. Timmermans geeft persoonlijk een eigen draai aan het hele verhaal. #fantast
De man heet Timmermans. Timmermans' optreden derhalve, met apostrophe.
@Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 02:40
Diezelfde site, die ik niet kende, heeft ook een artikel over maskergate.
*Timmermans gooit eRussische BUK aanval MH17 bij grofvuil*
personanongrata.nl/timmermans-gooit-ru...
Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 02:34
In onze schijndemocratie met zijn tandeloze parlement komen bewindslieden overal mee weg.
Op de achtergrond heb ik overigens Timmermans optreden bij Pauw opstaan en ik ga bijkans over mijn nek van dat misselijke cynische melodrama. Machiavellistische komediant.
Nog een paar twitters:
- Wat een Catch-22. Óf Timmermans liegt over mondkapje, óf hij liegt over BUK.
- Oeps! #Timmermans leugen(?) bij #Pauw over passagier #MH17 met #mondkapje gaat viral! Heeft wel wat uit te leggen! Spreekt BUK aanval tegen!
- Wel heel vreemd dat nu terloops word gezegd dat passagier #mh17 mondkapje op had!
- Nee, dat was ons niet bekend. Kwam hard aan #pauw #mondkapje #MH17
Die laatste tweet is van een nabestaande.
Leesvoer.
"
(..)
Hoeveel al dan niet echte of onechte moslims heb je ervoor nodig om de wereld volledig op de kop te zetten en gigantische bloedbaden aan te richten zoals thans in het Midden Oosten het geval is? Volgens mensen die het gevaar van de islam pogen te bagatelliseren zou het leger van IS/ ISIS uit niet meer dan enkele tienduizenden personen bestaan. Waarmee men maar weer eens wil onderschrijven dat het om slechts een kleine hoeveelheid extremisten zou gaan. Iets waarmee zij eigenlijk het gelijk van de islam-critici onderschrijven. Want als slechts enkele extremisten instaat zijn om de wereld zo te ontwrichten, enorme delen van het Midden Oosten te veroveren en vele tienduizenden mensen uit te roeien en een veelvoud daarvan van huis en haard te beroven, dan hebben wij het toch over een zeer reëel groot gevaar?
(..)
"
personanongrata.nl/gevaar-islam-ontken...
@7,62x39 | 09-10-14 | 02:18
Er lopen inderdaad mooie exemplaren rond, helaas bij hun is ook niet ieder stuk fruit even zoet.
@necrosis| 09-10-14 | 02:33
Rutte? Die naam zegt mij hoegenaamd niets.
*met onderste steen op tafel slaat*
@7,62x39 | 09-10-14 | 02:31
Schijnt bij een BUK-raket niet te kunnen.
Maar hoe dan ook: ofwel Timmermans heeft dit verzonnen, ofwel hij heeft dit al die tijd verzwegen.
Timmermans hangt.
@Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 02:23
Vergeet Rutte niet met zijn uitspraken als 'de daders voor het gerecht slepen'.
Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 02:23
Timmermans is voor geen cent te vertrouwen, dat spreekt vanzelf.
Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 02:23
Het zou toch kunnen dat door de inslag een gat in de romp wordt geslagen waarna de druk in de cabine wegvalt en de zuurstofmaskers tevoorschijn komen. Dan kan toch iemand snel er een opzetten.
Overdrijven? Hoezo?
*#Timmermans: 'één van de passagiers van #MH17 had nog tijd om een drie gangen maaltijd te verorberen tijdens het neerstorten'. #Mondkapje*
twitter.com/UitdeGratie/status/519982...
Zuurstofgate begint op gang te komen. FF wat tweets:
- Vinden jullie t ook vreemd dat Timmermans n detail over zuurstofmasker op t gezicht van dode MH17 passagier er uitflapt bij een talkshow?
- Die Timmermans is wel een glasharde leugenaar. Hoezo met een zuurstofmasker als het vliegtuig met een BUK uit de lucht is geschoten.
- Nee, wij (nabestaanden van drie omgekomen familieleden) hebben niet eerder iets gehoord over een zuurstofmasker.
- Als een vliegtuig een inslag krijgt van een fragmentatie raket lijkt het me sterk dat mensen nog een zuurstofmasker op kunnen zetten!
- Denk deze machts g... le PvdA Populist aan de nabestaande van MH17
- Ongelooflijke uitspraak van Timmermans over zuurstofmasker slachtoffer MH17. Waarom niet doorgevraagd?
- Oeps! #Timmermans gaat voor de bijl!
Mondkapje gate
pauw.vara.nl/media/321973
toetanchamon | 09-10-14 | 02:05
Ja, ziet er idd vrij joods uit, als ik mezelf even mag tegenspreken. De Levant dus.
Mmmm, ik hou van jodinnetjes met dikke tieten. Let op, ik ben een billenman. Maar ook een soort philosemiet. Hoewel ik vrij veel joden ken en sommigen zijn behoorlijk suf. Dus daar heb je het. Of eigenlijk niets.
*niet voor racisme in de wieg gelegd is*
Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 02:02
Wow, indrukwekkend is dat altijd. Maar goed, in zulke kleine gemeenschappen die lang geïsoleerd zijn geweest kunnen enkele foundermutaties heel veel invloed hebben op de gehele populatie. En behalve door genen wordt lichaamslengte ook in belangrijke mate bepaald door gezondheid, eiwitrijk dieet en lichaamsbeweging.
@7,62x39 | 09-10-14 | 02:02
Hoef je Andrea niet te vertellen. En ook heden ten dage word in hun thuis land gevochten.
Maar het blijven twee getalenteerde mensen die vele stijlen beheersen.
@miko | 09-10-14 | 02:00
Ik ken de geschiedenis miko! Turkije had al een eind kunnen maken aan veel misstanden in Syrië, IS vecht notabeen op 50 meter van hun landsgrenzen. Ze doen niets en kiezen juist de kant van IS in de hoop dat deze mongolen hun aartsvijanden de koerden vernietigd. Dat is dus een NAVO bondgenoot die net als de genocide op de Armeniërs ook dit geweld verwelkomd.
@7,62x39 | 09-10-14 | 01:45
Alsjeblieft!
@mr Fawlty | 09-10-14 | 01:46
Oooh, www.talbenarimusic.com/en/gallery/tal-... , beter?
@7,62x39 | 09-10-14 | 01:43
Zij komt uit Tel Aviv, je zit in de buurt.
@7,62x39 | 09-10-14 | 01:54
De verschillen zijn anders behoorlijk groot. Langs de joegoslavische kust kwam ik in een dorp waar iedereen, mannen zowel als vrouwen, langer dan 2 meter was. Drie kilometer verderop, in de volgende baai, waren ze niet meer dan hooguit 1 meter 60.
Verschillende volkeren die met boten daar waren aanbeland.
En sinds de mohammedaniërs het woord *broeders* zijn gaan gebruiken, heb ik een afkeer van broeders.
miko | 09-10-14 | 01:54
Mooi liedje, maar ze idealiseren het wel een beetje. In precolumbische tijden werd in de Amerika's behoorlijk oorlog gevoerd.
Die is de rest van zijn leven geen vliegreisjes meer boeken.
@INH.30CL | 09-10-14 | 01:57
En daar wilden de Arabieren zelf onderuit.
En wie moest het zooitje regelen?
nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Edward_La...
@toetanchamon | 09-10-14 | 01:34
Vooruit Ely Guerra dan maar, dat moet wel lukken om daar mee te gaan slapen.
www.youtube.com/watch?v=_oZ-tW2EHlc
Gevoelige liedjes op dit uur, mag wel.
Kunnen we wat later de schuiven weer eens opentrekken.
ik denk dat ik me maar eens aan ga sluiten bij die rabbijn in Buitenveldert
@gaffelbaard | 09-10-14 | 01:50
En toch zal het uiteindelijk hier om gaan, de sleutel is Turkije!! nl.wikipedia.org/wiki/Ottomaanse_Rijk
@gaffelbaard | 09-10-14 | 01:50
Tx. Hulde.
@7,62x39 | 09-10-14 | 01:21
Ik wacht wel, maar trek wel vast me vestje aan.
@7,62x39 | 09-10-14 | 01:14
Ze zouden eens op hun gemak moeten gaan zitten of anders een regendansje maken. Stukken verdriet
Bailabamos la danza de la lluvia
Fumabamos la pipa de la paz
www.youtube.com/watch?v=Jl4wIOZpv_I
Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 01:46
Ja, de grote volksverhuizingen ook nog. Visigothen en Vandalen in Spanje, Longobarden en Ostrogothen in Italië, Slavische stammen op de Balkan, etc etc. Toch zijn de overeenkomsten groter dan de verschillen. Ach, zijn wij niet allen broeders?
'riedel af over kruisvaart '
Hier kan ik zo boos om worden. Ben ik even een paar uur weg, want bezig met andere dingen, en ja hoor ... ziet ik hier weer de zoveelste islamitische geschiedvervalsing a-la Quinsy!!
Waarom geschiedvervalsing? Nou, voor degenen die het een biet interesseert, hier is waarom. In vogelvlucht zal ik je even de oren wassen, ja!
In 1095 vond de 1e kruistocht plaats. Zijn de christenen (dat is de versie van islamitische rabiaten) toen begonnen?
NEE!
De eerste kruistocht was een antwoord op de gruwelijke slag uit 1071. In de vorige eeuw zou men alle machthebbers van toen voor het oorlogstribunaal hebben gedaagd en ter dood hebben veroordeeld, maar o.k. dat was een paar eeuwen later. Tijdsgeest enzo dus.
In 1071 viel Jeruzalem ten prooi aan de Seltsjoeken. nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Manzike...
Wikipedia schrijft over Turkse Seltsjoeken maar ook dat is geschiedversvalsing, want Turkije kwam pas vele eeuwen later. Hooguit kan je spreken van Ottomanen, meer niet. Afijn..
Oorlogsgeweld dus. Vond paus Urbanus niet leuk, en 'God wil het', dus de pleuris brak los vanaf 1095.
Punt is: wie is er nou begonnen? Niet de Paus. Nee, die oorlogszieke islamieten dus.
Daarvoor ook al. Maar dan moeten we terug tot 671.
Dus wat lult Yilmaz nou over kruistochten? Klinkt interessant misschien, zo'n baby-brabbel-verhaaltje a la oorzaak-gevolg, maar je vergeet de aanleiding dus. Sukkel!
Ga lekker terug naar school (had je eerder al moeten doen, dan had je nog wat van je leven gemaakt)!
En welke god-ver-la-ten IDIOOT op Wikipedia schrijft over dat de eerste kruistocht plaats zou hebben gevonden in Pa-Le-sti-na?? nl.wikipedia.org/wiki/Kruistocht#Eerst... (vergelijk ook de eerste link: Palestina v. Bijzantijnse rijk!! Ja? Gezien?)
Hallohooo!!
Palestina bestond nog niet. Da's 1.
En Jeruzalem toen lag in het grondgebied van het Byzantijnse Rijk. Dus wat nou Palestina? Palestina-me-reet!!!
'T is maar dat je het weet. (en dat rijmt).
** spuugt op Yilmaz **
Hier wat voer. youtu.be/tlXxVPt7rrQ
@Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 01:28
Niets aan toe te voegen, ben het helemaal met je eens.
@7,62x39 | 09-10-14 | 01:43
Je vergeet de Noormannen en nog honderden andere volkjes. Ze zijn totaal verschillend, de kustbewoners bij de Middellandse zee.
toetanchamon | 09-10-14 | 01:41
Eensch. Maar OOOH wat jammer van dat ringetje door haar neus.
toetanchamon | 09-10-14 | 01:41
Joepie!
Ik krijg een wat vol gevoel in mijn pruimen, zogezegd.
🌽
toetanchamon | 09-10-14 | 01:10
Mooi. De volken rond de Middellandse Zee zijn eigenlijk één. Van de Spaanse costas, tot de Griekse eilanden, via de Levant en de Nijldelta tot de Barbarijse kusten van Noord-Afrika. Allemaal nazaten van Phoeniciërs, Grieken, Romeinen en Midden-Oosterse types.
@7,62x39 | 09-10-14 | 01:32
Zal ik je eens heel blij maken, vanaf 0:45 sec, los in het hempje, om van te dromen. "Jantje zag eens pruimen hangen" krijgt een hele andere betekenis. www.youtube.com/watch?v=nIHWfCUDpPc
Een super mooie vrouw.
Dat ass. Ik ga er gewoon emoji van gebruiken 🍆
@miko | 09-10-14 | 01:30
Vind dit nou niet iets voor het slapen gaan....
Ben gelijk klaar wakker!
toetanchamon | 09-10-14 | 01:10
Zo, die is goed bedeeld 😍
En toch hé, die gozer vecht met vele, zoals in de geschiedenis er een groep was die ook op die manier in het voormalige USA tekeer is gegaan, de indianen uitgeroeid, gevolgd door burgeroorlogen en kijk vandaag de dag, Amerika is in vele oorlogen betrokken als brengen van hun democratie. De basis van die democratie is dus uitroeiing van de locals en er totaal iets nieuws van maken.
Als iedereen er wat in gooit.
Ian kicks ass!
www.youtube.com/watch?v=07ziIduCXmU
@necrosis | 09-10-14 | 01:07
U vraagt. Uit 1700 ongeveer. Van Antonio, die overigens kapelaan in een meisjesinternaat was. De meisjes mochten viool spelen, maar moesten bij optreden achter een laken spelen. Wel te horen, niet te zien. Vivaldi zat overigens op de camping met Fiocco, maar daarover een andere keer.
*einde korte cursus vivaldi*
www.youtube.com/watch?v=0_0yOY3C1TA
@toetanchamon | 09-10-14 | 01:06
Het is een typische politicus, ik zie vooral een typetje. Het emotioneel worden en zeggen dat op 17-7 je leven compleet voorgoed veranderde vind ik niet zo geloofwaardig, eerlijk gezegd.
@necrosis | 09-10-14 | 01:05
Niks meer aan te doen,in laten slapen dat is het beste.
Het maakt niet uit wie de man achter de nick is: wij zijn anoniem. Een comment kan niet dan op zichzelf beoordeeld worden. Geen argumenten ad hominem hier. Evenmin maken afkomst, opleiding, beroep, burgerlijke staat of haarkleur uit.
denoorman | 09-10-14 | 01:16
Wat U gemist heeft?
Een paar oogkleppen, misschien.
toetanchamon | 09-10-14 | 01:19
Ghe. Wacht maar tot ik in burst mode ga reaguren.
@7,62x39 | 09-10-14 | 01:17
Best wel en scherp ook!
Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 01:13
necrosis | 09-10-14 | 00:57
Ik ben 7,62x39. Klinkt erg Russisch, al zeg ik het zelf.
Die Timmerfrans is zo anti Assad dat hij net als de turken Isis lekker zijn gang wil laten gaan. En met Timmermans op een belangrijke EU post zal het conflict met Rusland alleen maar groter worden. Die flapdrol kan ook helemaal niets. Ongelofelijk dat mensen hem kwaliteiten toedichten. Als diplomaat heeft hij totaal gefaald. Eigenlijk ken ik geen dossier wat hij succesvol heeft afgerond als minister van buitenlandse zaken of heb ik iets gemist???
Want dat is het daar in Syrië. Een circus, een cabaret van het belachelijke.
@7,62x39 | 09-10-14 | 00:59
Ja.
Graaf van Egmont | 09-10-14 | 00:59
www.youtube.com/watch?v=dffUcogZ23A
Arthur H & Lhasa de Sela - On rit encore
@Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 01:04
Die zullen idd woedend zijn.
Het valt wsch niemand op, maar ik heb een bloedhekel aan Timmermans.
@Graaf van Egmont | 09-10-14 | 00:59
Dit is heel lekker voor het slapen gaan.
www.youtube.com/watch?v=Ezs1VeQeG64
@necrosis
Ja ja, ik heb mijn medicatie weer genomen! Het gaat nu weer een stuk beter. Dank je!
@toetanchamon | 09-10-14 | 01:04
Sterkte. Succes. Hou vol!
@Graaf van Egmont | 09-10-14 | 00:59
www.youtube.com/watch?v=K5rpbyNOJpo
Graaf van Egmont | 09-10-14 | 00:59
Een beetje Graaf heeft een strijkorkestje in dienst om een slaapliedje te spelen.
@Graaf van Egmont | 09-10-14 | 00:59
Vandaag iets van Vivaldi?
@Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 00:46
Hoezo, Heb jij andere ervaringen met Timmermans?
Kan iemand @denoorman even zijn pilletjes geven?
@Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 00:53
Interessant. De nabestaanden zullen wel blij zijn met dat nieuws.
@Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 00:45
Thanks, ik weet waar ik aan begonnen ben en ga de discussie met ze niet uit de weg, maar aan het eind zal er 1 typen en ik ben het niet ;)
Is gelukkig niet de eerste rodeo die ik meemaak.
necrosis | 09-10-14 | 00:57
Al zal het geen reaguurder van dertien-in-een-dozijn geweest zijn.
Muzakje necro en vlug een beetje. Ik wil naar bed kunnen ;)
necrosis | 09-10-14 | 00:57
Denk je dat er maar één is die Erasmus paraat heeft?
Religie van de vrede: Dood aan de ongelovige!!! Verkracht hun vrouwen!! Verkracht hun kinderen!! Het zijn allemaal honden, apen, zwijnen!! - Vrede zij met u.
Politiek correct in de war: Dialoog. Respect. Zorg. Uitkeringen. Subsidies. Begrip. Eindeloos Begrip. Meer Zorg. Uitkeringen. Moskeeën. Inschikken. Weg Met Ons !!!
www.youtube.com/watch?v=o_znVnOizU8
Wie maakt dat ik niets meer lust
Wie verstoort mijn rust?
Ja, dat is Yilmaz dat is Yilmaz
Waarom doe ik alles fout
Ben ik warm of koud
Dat komt door Yilmaz, dat komt door Yilmaz
Refrein:
Yilmaz is mijn ideaal
Zwarte trui en hipster baard
Zwarte ogen, donker haar
Niet groot en niet knap en achtentwintig jaar
Yilmaz vindt de meisjes dom
Kijkt niet naar ze om
Want zo is Yilmaz, want zo is Yilmaz
Yilmaz zit in de de terroristen klas
Ik wou dat ik zover al was
Maar als hij dan eens naar mij keek
Was ik totaal van streek
Wie maakt dat ik niets meer lust
Wie verstoort mijn rust?
Ja, dat is Yilmaz, ja, dat is Yilmaz
Waarom doe ik alles fout
Ben ik warm of koud
Dat komt door Yilmaz, dat komt door Yilmaz
Yilmaz ik ben verliefd
@7,62x39 | 09-10-14 | 00:51
Had jij voorheen geen Russisch klinkende nick?
*gne*
@denoorman | 09-10-14 | 00:50
Als hij ooit terugkeert, zal de AIVD hem 24/7 in de gaten houden.
Het minste of geringste zal voldoende aanleiding geven om zijn reed microscopisch uit te kammen op zoek naar staatsondermijnende activiteiten.
@Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 00:46
Zelfs de MSM pikt dit op.
news.google.nl/news/story?cf=all&n...
@Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 00:46
Het wordt dus ofwel *Timmermans, die zuurstofmaskers verzon*, ofwel *Timmermans, die zuurstofmaskers verzweeg*.
*cartoons voor zich ziet*
necrosis | 09-10-14 | 00:48
Heel goed. Humanisme, superieure westerse cultuur, jeweettog.
@Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 00:46
Het was een verbijsterende opmerking. Inderdaad een scoop, zoals je schreef.
En Timmermans gaat dit sowieso op zijn boterham krijgen. Want het is ofwel een hoax, ofwel dit is informatie die ten onrechte niet bekend is gemaakt. De zoveelste keer dat de overheid informatie achterhoudt.
*weg met de pvda*
Wat moet er nou van zo'n jongen terecht komen?? Zo iemand houd het niet lang vol in Syrie.. Een verwend westers jongetje, die zien we snel weet terug.. Kom snel weer terug lieve jongen, we houden van je!!!
@7,62x39 | 09-10-14 | 00:32
Fan van Erasmus?
Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 00:08
Het was iig een rare opmerking.
Erdogan, zoals bekend een IS symphatisant van het eerste uur, zal wel trots zijn op deze haatbaard met baardschurft.
@toetanchamon | 09-10-14 | 00:30
Ja. Jij bent niet de eerste van wie ik dit verhaal hoor, van geen aangifte kunnen doen.
Je kan in heel Nederland aangifte doen. Je hoeft niet naar een bepaald politiebureau, het kan overal. Dus als jouw wijkagent de aangifte niet opneemt, kan het handig zijn 50 km verderop aangifte te doen.
Niet dat dit veel zal helpen voor je zaak, maar het kan een beetje voldoening geven dat de aangifte toch is gedaan.
Een andere mogelijkheid is een artikel-12-procedure, wat een dure naam is voor een brief aan het gerechtshof. Dus niet de rechtbank, maar het hof. Hoeft geen cent te kosten, als je de brief daar afgeeft.
En je hebt gelijk, Nederlanders moeten zichzelf beveiligen, en organiseren.
Ik ben voor liefde. De waanzin van het verstand wordt me met de dag duidelijker.
Ik ben eigenlijk best wel voor abortus.... Bij dit soort lieden ook nog na 1000 weken.
@Miko
Hij is een prima acteur en een prima media moslim. Wat een komediant... Maar het is zo doorzichtig dat hij ook wel weer heel zielig is. Daarom moet die lieve Yilmaz snel weer naar huis komen. We zullen hem liefdevol ontvangen... Hij is gewoon even de weg kwijt.. Kan gebeuren..
Kom snel weer naar huis lieve Yilmaz, gezellig sinterklaas vieren en daarna kerstmis vieren met je vrienden, fijne kadootjes, leuke gedichten.. We zullen je liefdevol ontvangen zoals je dat gewend bent hier in je vaderland, waar je altijd gratis geld, gratis opleiding, gratis gezondheidszorg hebt genoten. We missen je....
@denoorman | 09-10-14 | 00:20
Volgens kuchende mensen in een jruk en met een baard is deze Yilmaz redelijk hoog opgeklommen.
Blijkt wel uit het feit dat hij'officieel' interviews geeft.
Buiten abjecte ideeën en daden heb ik niet de indruk dat het een hele domme jongen is.
Hij was waarschijnlijk een prima shoarmabakker geweest.
Ik romantiseer oorlog een beetje. Dulce bellum inexpertis.
denoorman | 09-10-14 | 00:20
Een uitkering en een sociale-huurwoning waren nu net waar hij niet gelukkig van werd. Daarom is hij gaan vechten. Loser? Amateur? Misschien. Maar iedere keer als de kogels hem om de oren vlogen en hij het van doodsangst in zijn broek deed en vooral als hij zich er het volgende moment van bewust was dat het gevecht voorbij was en hij en z'n vriendjes er nog waren, dan was hij een moment meer levend dan u en ik ooit zullen zijn.
eigenlijk is hij best zielig... Yilmaz kom snel weer thuis... we houden van je... Alles komt goed. Don't worry be happy!!
@Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 00:13
Het nare in deze tijd, dat de veroorzaker, de politiek , de beveiliging krijgt in heel NL, jij en ik zullen er weinig aan hebben. Ik heb een rel met het politie bureau bij mij in de buurt, ik wil ergens aangifte van doen en hun weigeren dit op te nemen, zij zijn alleen vergeten dat de wijkagent in functie bij mij thuis eerder heeft gezegd dat de politie een ontmoedigingsbeleid voert en daar door de politiek financieel voor beloofd wordt. (Opstelten)
Verder geeft de wijkagent aan dat hij 51 is 2 schoolgaande tieners heeft en een hypotheek. Zijn principes en eed heeft ie aan de wilgen gehangen en doet wat de politiek van hem vraagt, zijn salaris is 'm liever dan zijn principes. Telefonisch kreeg ik verder te horen, dat als ik op het bureau zou komen er een flinke discussie met de recherche zou volgen ipv dat er 1 achter een typplank kruipt om de aangifte op te nemen. wordt vervolgd.
Mijn advies aan jou, regel je eigen beveiliging en beveilig jezelf. de politiek en de instanties moeten ons niet, net als de buitenlanders!
En met die mislukte hipster baard ziet hij er nogal simpel uit. In Sevilla hebben ze geloof ik nog een goede barbier.
@denoorman | 09-10-14 | 00:20
Wat mij betreft blijft hij permanent weg.
Als samenleving heb je niets aan zo'n sharia-likker.
Yilmaz is een turkse başıbozuk of Delibaş, letterlijk vertaald "beschadigd hoofd". Wrede moordenaars in dienst van het Ottomaanse rijk. Gevaarlijke gekken, moordenaars die vrij werden gelaten uit de gevangenissen om in gebieden waar opstanden waren te plunderen en de bevolking te terroriseren en uit te moorden. De laatste keer dat de turken deze streek leverden was tijdens de armeense genocide.
Zijn er in Nederland Turken die als achternaam Delibaş hebben?
Wat een looser. Wat een amateur. Binnenkort staat hij hier weer op de stoep met hangende pootjes en dat moet hij weer een gratis uitkering, gratis huis enz. Wat een hypocriete huichelaar.
@toetanchamon | 09-10-14 | 00:10
Tx. Net zo tijdelijk als het kwartje van Kok, ja ;)
Het lijkt mij trouwens goed dat de beveiliging wordt opgevoerd. In heel NL liefst. Met al die buitenlanders, tegenwoordig, weet je het maar nooit.
necrosis | 08-10-14 | 23:59
Inderdaad voor een dialoog zijn er twee nodig. Maar ik wed dat als er een dialoog komt tussen een westers georiënteerd denker en een oosters denker, er al snel overeenkomsten gevonden worden. Het kwaad is soms zo belachelijk makkelijk zichtbaar, dat men daar al snel over eens is. Alhoewel... Je weet hoe de geest is he? Die vult alles maar snel in. En vergeet soms wel wat en is soms verkeerd geïnformeerd.
Maar ja. Laat er eerst maar een gesprek komen. Wapengekletter haat ik, maar dat was al bekend.
@Lewis Lewinsky | 09-10-14 | 00:03
O/T we hadden het er van de week al over, de beveiliging rond de tweede kamer ondanks dat van Aartsen nog zei er niets aan te veranderen is het inmiddels een feit. Van dat tijdelijk geloof ik echter geen reet, tijdelijk is het kwartje van Kok...... ;) www.telegraaf.nl/binnenland/23178629/_...
@Stir Glenfarclas II | 09-10-14 | 00:00
Timmermans beweerde dat er een passagier was gevonden met een zuurstofmasker op. Die was dus lang genoeg bij bewustzijn geweest om dat masker op te zetten. Aldus Timmermans.
Klonk als een hoax. PvdA-verzinsel. Denk ik.
@ITEACHYOU | 08-10-14 | 23:52
Hou toch op. Overal ter wereld zorgen moslims voor ellende. Oeigoeren, Tsjetsjenen, Nigerianen, Soedanezen, noem maar op. Ook als Bush Saddam had laten zitten was er nu ellende in Irak.
*it's the islam, stupid*
@ITEACHYOU | 08-10-14 | 23:52
En daarme heeft de vs de garantie binnen gehaald dat de wapenindustrie de komende jaren weer op volle toeren draai, Wij gaan weer heel die de rode cijfertjes in door aanschaf van hun vliegtuigen met hele dure upgrades qua wapen arsenaal. "you are you are with us (and pay for your freedom) or with the terrorists (and die for your freedom)"
www.youtube.com/watch?v=cpPABLW6F_A
En dat is waar DEMOCRATIE voor staat.
miko | 08-10-14 | 23:10
eens. Zie je trouwens vaak bij mensen die zich tot een sekte wenden: zijn vaak bovengemiddeld slim, piekeraars, en hebben het gevoel nergens bij te horen (de kritiek van buiten drijft ze juist verder in de sekte).
@de honden blaffen... | 08-10-14 | 23:47
Het was weer ouderwets. Vraag me af of de mondkapje-scoop nog voor reuring gaat zorgen. Het spreekt eerdere berichten tegen en zou betekenen dat mensen langer bij bewustzijn zijn geweest dan aanvankelijk is verteld. Heftig voor nabestaanden.
@AntiSoof | 08-10-14 | 23:55
Voor een dialoog heb je twee mensen nodig, niet één mens en een genetisch gemankeerde.
@Ommezwaai | 08-10-14 | 23:54
Kobani ligt te dicht bij de Turkse grens.
De VS wil geen problemen met hun 'bondgenoten'.
Ik vind dat mensen altijd moeten blijven proberen te praten met elkaar.
Gelukkig ziet en benoemt hij de gelijkenis tussen zichzelf en z'n medemoslims als wilde honden.
Nappa | 08-10-14 | 23:29
Nederland telt maar liefst 100.000(!) Koerden, zo vernam ik uit de krochten van ons publiek bestel hedenavond.
.
We hebben er ongeveer 1 procent van gezien toen de Koerden oprukten richting Tweede Kamer.
Vanavond hebben ze overigens het deksel op hun neus gekregen. Nederland doet niets aan de situatie aan Kobani, helaas voor ze.
@ITEACHYOU | 08-10-14 | 23:46
Wat dat betreft verschillen ze dan niets met de rest van de regimes daar.
Vroeg of laat zal de storm wel gaan liggen en het is maar de vraag of de strijders dan het midden oosten nog zo leuk vinden. Inclusief Yilmaz met zijn kapsalon.
Fucking Bush moest zonodig Saddam verwijderen. Daar begon de ellende. Don't forget.
Nappa | 08-10-14 | 23:29
= Grijze wolf
de honden blaffen... | 08-10-14 | 23:47
De NPO loopt wel weg met Timmermans.
Stir Glenfarclas II | 08-10-14 | 22:56
Een uur lang gratis PvdA zendtijd voor politieke partijen.
@Lewis | 08-10-14 | 22:44
Loop je niet het risico dat ze in Nederland gruweldaden begaan als je ze hier vast houd?
@Vogelbeest | 08-10-14 | 22:01
Whahaha dromer. Ondanks dat ze alles hebben www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/09/...
Nappa | 08-10-14 | 23:29
Jij bent gewoon een kudtturk die onverholen sympathie toont aan IS en Koerden het liefst dood ziet. Dat getoeter gaat je hier geen sympathie brengen.
miko | 08-10-14 | 23:42
Dood en verderf, als dat het doel is ok, voor de rest bereiken ze geen reet... niks structureels, geen toekomst, one day fly.
Hoofdgekkie van de zandmensen
Yilmaz is helemaal geen militair geweest. Hij is begonnen aan de AMO(Algemene militaire opleiding) maar niet afgemaakt. Hij heeft nooit bij een onderdeel gediend. Wat doen ze op de AMO ?
Je wordt onder meer getraind in de onderdelen bivak, je krijgt de gevechtsopleiding buddysysteem, je leert pistoolschieten, exercitie, hindernisbaan, kaartlezen, militaire ethiek, militair recht en natuurlijk veel sport. Ook wordt aandacht besteed aan mentaal en fysiek zware, grensverleggende activiteiten. Pas als je geslaagd bent, stroom je door naar een legeronderdeel en begint de echte opleiding en training. De benaming voormalig Nederlands militair is te veel eer voor dit onderkruipsel !!.
@asylumstreetspanker | 08-10-14 | 23:31
Ik denk dat je daar voor veel van de strijdertjes daar inderdaad de goeie conclusie trekt.
GVD ik kan ook nooit eens normaal een tegel in elkaar flansen.
"en eventueel zijn opgegroeid." moet weg.
@ITEACHYOU | 08-10-14 | 23:23
Jij volgt de kranten niet?
Isis heeft naast voldoende strijders ook goede strategen en technici.
Naast het gebruikelijke handvuurwapens hebben ze ook de beschikking over meer geavanceerd spul en ze weten het te gebruiken.
Het domste wat je kunt doen is je vijand onderschatten.
Vergis je niet ze vechten al jaren tegen een professioneel leger dat de beschikking heeft over zwaar materieel en een luchtmacht
Nappa | 08-10-14 | 23:29
Als ik je reactie zo lees he, weet je wat ik dan denk?
Wat begrijp je niet? Over welke Koerden denk je dat ik het heb?
Blijkbaar zijn er 100.000'en moslims die daar wonen, en die geen oorlog willen .. volgens de grote witte amerikaan.
Echter, die mensen krijgen ze maar niet in beeld :P
Yilmaz is een afstammeling van tokkieturken, analfabeten die in europa een beter toekomst zochten.
Maar helaas met zulke slechten genen lukt het hier ook niet. Een hypocriet als Yilmaz kan alleen in een achtergebleven gebied waar ook nog eens een burgeroorlog woedt iemand voorstellen. Aan zijn reactie te zien is hij in vertwijfeling over zijn keuze dat hij naar Syrie is afgereisd. et zal me niks verbazen als hij zelf door een ISIS beul als verrader of niet oprechte strijder onder het mes gaat.
miko | 08-10-14 | 23:10
Ik denk zelfs dat deze jongens en meisjes zo verdraaid zijn, dat ze eigenlijk een soort punks van de Islam vertegenwoordigen.
Ze worden door hun familie gek gemaakt (je moet geloven in en loyaal zijn aan je familie en de Islam) en ze zien tegelijkertijd de inconsequenties van hun familie, Nederland (het westen) en de Islam.
Ze willen liever ontvlammen in de naam van hun God i.p.v. er niet zijn en niets betekenen.
Die hele ISISI- gang is eigenlijk een dikke vinger naar hun ouders, hun land waar ze zijn geboren en opgegroeid en eventueel zijn opgegroeid.
De enige fout die ze maken is, dat punk een sublimatie was en wat zij doen zeer ernstig is en naar.
francisca van jole | 08-10-14 | 23:13
als het goed is wel want meneer de klapperaap doet zelf niets liever dan de meest gruwelijke moordpartijen op veelal onschuldige mensen promoten. oekje van eigen deeg dus.
Laat de nieuwe Godfried Van Bouillon opstaan.
-weggejorist-
Ik ben het met hem eens.
Hij wil ons daar niet, ik wil hun hier niet.
Waarom zou je dit soort lui nog interviewen. Die boys daar hebben een propagandanetwerk waar Riefenstahl van zou dromen.
@cocalola | 08-10-14 | 23:11
Valt me mee, meestal is het noemen van die diersoort voor Joris voldoende om gelijk het reaguursel te wissen.
Ennuh, waar werd hij uit de pan geveegd?.... juist, no-where.... Buiten het feit dat ik deze Yilmaz een over bijgelovige idioot vindt wordt hij nou niet echt 'uit de pan geveegd'. Beetje slap dit redactie, beetje slap.
miko | 08-10-14 | 23:10
Teveel met hun snufferd in een sprookjesboek gezeten Als ze echt zo slim waren, dan snappen ze dat er niks te winnen valt door naar Syrië af te reizen. Statement maken, massaal, zoals de Koerden doen, is veel effectiever
@cocalola | 08-10-14 | 23:11
denk je dat Joris deze opmerking kan waarderen ?
-weggejorist-
@--sql error-- | 08-10-14 | 22:29
Ik zie dat toch totaal anders.
Ik zie een redelijk slimme kerel die op een of andere reden de Islam heeft terug gevonden.(denk ik)
Op het moment dat ze daar zijn worden ze omringd met eensgezinde die tezamen een cumulerend effect hebben en steeds radicaler worden,
Als je denkt dat er alleen maar gekkies zitten heb je het wel fout.
Ik denk dat de gemiddelde Syrië ganger redelijk intelligent
is. Dat maakt het alleen maar enger.
De meest succesvolle teroristen zijn geen dombo's maar juit vaak hoogopgeleide mannetjes.
De Badtegelzetter | 08-10-14 | 23:02
Ho,ho, die CBS mevrouw is een heldin. Ik hou van intelligente, heldhaftige vrouwen.
Ik zou eerst met haar praten en kijken of het wat zou kunnen worden en dan pas zou ik eventueel verdere stappen ondernemen.
Beetje netheid in deze mag wel, badkamertegelzettertje.
@Lewis | 08-10-14 | 22:56
Verder bestaat er ook nog altijd artikel 2.4 van de grondwet, dus als iemand het land wil verlaten moet je wel met hele goede argumenten komen om iemand tegen te houden.
Een vermoeden alleen is niet genoeg.
Karig Hutje | 08-10-14 | 22:59
hij zal niet dom zijn, maar reageert wel heel raar op een kritische vraag. Wat er vervolgens gebeurd is er uit geknipt.
Bij de 'western hypocrisy' wordt hij blijkbaar getriggerd en heeft z'n emoties niet meer onder controle. Er zal psychisch iets niet in orde zijn. Dat soort labiele personen wil je niet als je maatje op het slagveld in stresssituaties.
@Lewis | 08-10-14 | 22:56
Het probleem met dit soort situaties is dat de ideale oplossing niet bestaat.
Als zo'n idioot wordt tegengehouden raakt hij ook steeds meer gefrustreerd en wie weet wat hij hier allemaal gaat uitspoken ?
Je kunt al die figuren niet 24 uur per dag bewaken.
Niemand hier die haar zou doen? Nou ik dus wel.
Lewis | 08-10-14 | 22:41
Dank!
*snif*
Ik vind eigenlijk dat hij niet als een totale malloot overkomt. Misschien nog wel enger.
Stir Glenfarclas II | 08-10-14 | 22:56
Ja dus
yeah so
ouais si
sì così
ja so
@ francisca van jole | 08-10-14 | 22:52
Dat laatste ben ik wel met je eens.
Maar ik blijf erbij dat de Syriërs die door hem worden afgeslacht er misschien toch niet zo blij mee zijn dat we hem hebben laten gaan.
francisca van jole | 08-10-14 | 22:52
De kans dat je als
bergbeklimmer wordt onthoofd is nu groter dan dat je van een berg valt.
Dadelijk Timmermans bij #Pauw www.npo.nl/live/npo-1
Vieze nare kloteturk is het. Wat als ie wél commando was geworden? Dan zat ie nu in een clandestiene operatie IS strijders af te knallen.Hypocracy? Hypocrazy zal ie bedoelen!
Toch, Yilmaz is de beroerdste niet. Ze zijn er erger.
Wat wel lullig is, is dat we deze zelf hebben opgeleid.
Afijn, het is niet anders.
Yilmaz, als je meeleest, het ga je goed jonge. Ik hoop dat je daar een leuk bestaan voor jezelf zult opbouwen. Doe iedereen daar in Syrië de groeten van ons, en kijk uit voor bommen. We horen van je.
@Lewis | 08-10-14 | 22:44
Deze figuur wil in eerste instantie tegen Assad vechten, is dat zo verkeerd ?
Je kunt niet alle gekken tegen zichzelf in bescherming nemen.
Als het om minderjarigen gaat, ja. Maar als het om volwassenen gaat nee.
Je kunt een bergbeklimmer ook wel verbieden om bergen te gaan beklimmen, het is tenslotte gevaarlijk maar ik vind dat een volwassen mens veel zelf moet kunnen beslissen, ook dit.
Eind van de maand komt hij even terug voor zijn uitkering en dan weer snel op zijn kameel terug naar Syrië .
nos.nl/artikel/707780-opnieuw-nederlan...
.
Doet mij goed!!!
In het vraaggesprek hierboven wordt gesuggereerd dat Yilmaz radicaliseerde (mede) doordat hij niet mocht toetreden tot 'special forces' van het Nederlandse leger. Stel nou dat hij wel geschikt geacht was om een elite soldaat te zijn voor het koninkrijk der Nederlanden; Hadden we dan een heuse infiltrant bij de commando's, mariniers of whatever gehad of zou Yilmaz gewoon loyaal aan Willie genegen zijn geweest om eventueel andere moslims te doden voor de goede zaak?
The Netherlands!
Ik zou er een .... voor doen om deze dude te voeren aan een 10tal varkens!!!!
@ mr. coffee | 08-10-14 | 22:41
Dáár ben ik het dus volmondig mee eens.
@ francisca van jole | 08-10-14 | 22:37
Natuurlijk ben ik het gevoelsmatig met je eens.
Maar vergeet het kwaad niet dat die lui in Irak en Syrië zullen doen. Zijn wij daar dan niet mede-verantwoordelijk voor doordat we ze hebben laten gaan? En uiteindelijk is het natuurlijk ook nog eens zo dat je alles op alles zou moeten zetten om ze tegen zichzelf in bescherming te nemen.
@Cuyahoga | 08-10-14 | 22:16
Koekoek!
Winter is coming!
Volgende keer kom ik alleen aan tafel bij Pauw zitten als de genodigde moslima met korte rok en diep uitgesneden décolleté aan tafel komt, zich de tering zuipt en ook van die overheerlijke gehaktballen neemt. Anders blijf ik gewoon weg.
De maatschappij heeft meer dan zijn best gedaan om dit soort heren op weg te helpen. Goede gezondheidszorg, goede opleiding, geen armoede, een huis, goed voedsel en veiligheid. Meer dan eens buigen politici diep om het de moslims naar het zin te maken. En dan durft dit stuk ellendeling het Westen hypocriet te noemen?
Je bek valt op de grond.
@ asylumstreetspanker | 08-10-14 | 22:22
Niet te streng voor jezelf zijn, ik vond het een prima tegel.
@ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 08-10-14 | 22:32
shakhtar.com/en/
@cuyahoga 22.16
u bent een roepende (in de woestijn?) maar evengoed hartverwarmend.
Dank
NB. ze zullen het in die 3 seconden denken, maar toegeven nooit.
Gewogen en te licht bevonden. Dan ga je toch ergens anders oorlogje spelen, los van je eerdere idealen.
Er is namelijk iets goed mis. Je kunt dus in het Nederlands leger getraind worden en vervolgens al de idealen die het westen en het NL leger voor ogen hebben overboord gooien en ergens gaan vechten voor de vijand. DAT is hypocriet.
En dan te bedenken dat er nog een zooi van die imbecielen in Nederland rondlopen.
Uiteraard met behoudt van gratis geld en andere faciliteiten.
De Nederlandse staat financiert dus indirect "strijders" van de IS.
Ik durf te wedden dat er IS leden -al vechtend- iedere maand maar weer hun gratis "verdiende" geld op de rekening gestort krijgen.
En toch ben ik het met Aboutaleb eens dat je dit soort figuren die kant op moet laten gaan, het bevalt ze niet in de westerse wereld, dus laat ze lekker oprotten, mooi de mobieltjes mee zodat ze de belevenissen kunnen twitteren en filmpjes op youtube kunnen zetten, is het goed mogelijk ze te herkennen en te zorgen dat ze ook nooit weer terug kunnen naar het westen.
Waarom heeft dit varken nog geen JDAM op zijn kop ontvangen?
Wij hebben andere problemen. Hoe leg ik mijn peuter straks uit dat Zwarte Piet verhuisd is van Madrid naar Bejing? De oorlog is hier.
Ik hoor of lees helemaal niets meer hoe het er aan toe gaat in Oekraïne.
Gewoon oer hollandse kapsalon uit die bommenwerpers op zijn hoofd kletteren van varkensvlees. Zal hem leren.
"This isn't your country" >> heel de wereld is hun country want het is van allah en iedereen is oorspronkelijk geboren met exact dezelfde religie als hen. Je moet het er alleen van jongs af aan in rammen en strak blijven controleren, met wreedheden als sancties. Mensen die in de weg lopen tijdens de wereldverovering mogen dood, ongeacht levensovertuiging of wat dan ook. Zo denken dit soort verlichte geesten.
In Yemen heeft een door Iran gesteunde groep shi'iten controle over de hoofdstad.
legalinsurrection.com/2014/10/while-yo...
www.reuters.com/article/2014/10/08/us-...
Kruitvat
"The West is FILLED with hypocrisy." You better believe it. FILLED with the stinking hypocrisy of collaborating politicians who massively suck up to the likes of you, in their vain and pathetic attempts to kick the can down the road, and temporarily avoid the unavoidable. De STANK is echt niet langer te harden.
asylumstreetspanker | 08-10-14 | 22:20
zou me niet verbazen als hij was afgekeurd op de psychologische tests en niet in staat is om in een team te functioneren.
2 jaar? doet die nog best goed dan.
zielepoot, natuurlijk,*doet slaan met vuist tegen voorhoofd*.
hij komt nogal gefrustreerd over.
en wordt gelijk boos bij een kritische vraag.
Misschien moet hij eens wat vaker van de plaatselijke geit gebruik maken.
Ik vond het interview perfect. Yilmaz werd ontmaskerd als een (gevaarlijke) zielenpoot. Hij is afgekeurd bij de commando's of de mariniers. Gefrustreerd en gestoord en gevaarlijk.
Dat gezeik dat USA ook in andere landen...... undsoweiter, is een drogreden. En wel hierom, het gaat over een Nederlander die vindt dat er veel hypocrisie is in het westen (NL) en daarom alles achter zich verbrand en naar Syrië verkast.Het is niet zijn land, maar hij claimt het gewoon, voor zichzelf. De USA daarentegen heeft altijd geopolitieke redenen, ook goed voor ons als NL. Ik bedoel bijv. benzine en dat soort dingen.
Ik denk dat hij ook afgewezen is bij het Vreemdelingenlegioen.
Hij is een ongelooflijke loser.
In welk haatpaleis heeft Yilmaz zijn brein laten vergiftigen?
Stond dat in Arnhem?
Stond daar bij de opening een PvdA'er met zijn blije bakkes in het plaatselijke sufferdje te verkondigen wat een geweldige brug er was gebouwd, zoals bij bijna alle haatpaleizen?
Stonden daar imams van crimineel allooi de haat te prediken, ondanks dat er mensen vragen stelden bij hun aanwezigheid?
Stond heel goedmenschend Nederland op zijn achterpoten te roepen van 'racisme' en islamofoob' tegen de critici?
Worden er as we speak steeds maar weer nieuwe haatpaleizen gebouwd?
Worden er wekelijks tientallen potentiële Yilmassen geïmporteerd?
Heeft de PVV hier altijd al voor gewaarschuwd?
Iedereen vind het hier allemaal zo erg wat daar gebeurt, maar het gif verspreid zich hier in de straten en de islamrot woekert weliger dan ooit tevoren.
De wegkijkers zullen net zo lang wegkijken tot hun hoofd hier door de straten rolt, en in die laatste seconden zullen ze misschien beseffen dat ze hun hele leven verkeerd bezig zijn geweest, 3 seconden zullen ze denken: Geert had gelijk.
Hij vraagt zich af waar de mensen zijn die niet willen wat hij wil, ik zou zeggen kijk naar die vluchtelingen kampen overal in de regio daar nu, daar dus!
-weggejorist-
Hoe is het eigenlijk in Kobane? Ze houden daar nu al langer stand dan het NLse leger in wo2
Guuske | 08-10-14 | 22:02
Een stel behaarde idioten op een Toyota pick-up truck is wel iets anders dan de goed geoliede Duitse oorlogsmachine.
Hypocrisie zegt de baardapige aanhanger van de religie met Takiyya. De lafaards die ongewapende mensen neerknallen, die bomaanslagen plegen op onschuldige vrouwen en kinderen.
Iemand z'n kop afsnijden in naam van een God ?!!
Hmmm...
Staan de nukes al klaar? Want dat is de enige oplossing.
En ook een enige oplossing.
Toch enig al die paddestoelen wolkjes?
laat hem lekker daar blijven hij krijgt vanzelf wel een kogel of een bom op zijn hoofd !
Ik snap niet waarom ongematigde moslims zich zo druk maken over hypocrisie, ze hebben daar alle voordeeltjes van, door de hypocriete linksmenschen aangereikt. Zelf zitten ze er ook tamelijk vol mee.
Op de vraag over dat er ook mensen in Syrië wonen die géén Islamitische wetten willen "Where are they?!". Nou simpel, elk persoon die geen Islamitische wetten wil die wordt afgemaakt, onthoofd, gekruisigd, verbrand, etc.
50000 - 100000 IS strijders en miljoenen mensen daar die zelf ook verdeeld zijn over wat er nou moet gebeuren. Maar zodra ze het met IS oneens zijn worden onthoofd, dus zijn ze het maar eens met IS.
Hij noemt het westen "Hypocriet" (is onze politiek ook, maar dat terzijde), maar die idioten daar zijn zelf ook de meeste hypocriete personen op aarde.
toch altijd weer die eeuwig terugkerende kapsalon
@Rollins | 08-10-14 | 21:56
Al die illegale hormonen in dat vlees lijken inderdaad toch hun tol te eisen op het menselijk brein.
Hoe is het eigenlijk in Kobane? Ze houden daar nu al langer stand dan het NLse leger in wo2
Hebben we zijn DNA en vingerafdrukken? Op de zwarte lijst graag. Nooit meer terug de EU in.
"This isn't your country." Hm, en waar voeren de VS zoal hun krijgskunstjes uit? Ook niet thuis toch?
Na hem gezien te hebben durf ik geen kapsalon meer te eten.
REAGEER OOK